Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.632 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112947

ik heb eindelijk me epic kodo mount 8) 8)

900g :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 10:27
Gisteren zijn op de US servers voor het eerst de ranks berekend. Alleen de eerste 4 ranks zijn vrijgegeven, ik zit nu op rank 3, Sergeant 8)

PvP Honor system for the win!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
yay, pallys gimped in honour system, hadden ze ook echt nodig ook met hun uber pvp powers NOT

divine shield => weg contribution points in honour

net als vanish :/

geen wonder dat die pally van gisteren dat shield niet gebruikte en dus het loodje legde (evenals die 2 andere pally's) :/

was in Winterspring aan het grinden, zie ik een lvl 57 pally aankomen op mount, ik probeer hem te mijden, maar hij blijft me achtervolgen, dus ik ga het gevecht aan, (nadat ik al eerder een andere lvl 56 pally was ontlopen met gw) ik ls up, frostbiter aan, double purge en beuken,

eerste shield -> purge
ga door met beuken, wacht op 2e shield, stunned, hij rent er vandoor, ik?
hij healed snel een beetje, ik gooi er een lhw tegen aan en ren op hem af
grounding neer, frostshock er tegen aan en beuken, -> pally dood

ik? geen divine shield gebruikt? lees ik vanochtend de wow forums :/

pally's are screwed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 16:22

Binno

. .. ... ....

M1lamb3r schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:09:
[...]

http://forums-en.wow-euro...-en&t=45&p=1&tmp=1#post45

hier staat toch echt dat 10k en zelfs 12k mogelijk moet zijn. (ik had me alleen vergist in het unbuffed zijn en die 5% ipv 15%)
mogelijk ja maar dan heb je alleen maar stamina gear geef mij maar liever 8k hp en hoog agility en str dan 12k hp en op een palladin lijken die geen deuk in een pakje boter slaat..

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 21:34
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 07:38:
yay, pallys gimped in honour system, hadden ze ook echt nodig ook met hun uber pvp powers NOT

geen wonder dat die pally van gisteren dat shield niet gebruikte en dus het loodje legde (evenals die 2 andere pally's) :/

was in Winterspring aan het grinden, zie ik een lvl 57 pally aankomen op mount, ik probeer hem te mijden, maar hij blijft me achtervolgen, dus ik ga het gevecht aan, (nadat ik al eerder een andere lvl 56 pally was ontlopen met gw) ik ls up, frostbiter aan, double purge en beuken,

eerste shield -> purge

pally's are screwed
dus als ik het goed begrijp? als ik een aantal kils heb en ik zet mijn div shield aan dan zijn die punten weg ? of hoe zie ik dat? Zo ja dan verklaart het een hoop... :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pff de amerikanen hebben met PvP een kans om prijzen te winnen.. een 6800ultra bv.. Ze zullen ons wel weer eens vergeten zijn -_-

Oh nee wacht sorry, ik lees net m'n mailtje.. wij kunnen een in-game tabard winnen.. ach bijna hetzelfde als een 6800ultra..

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 27-04-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 09:30
Doe mij maar een nieuwe videokaartje.. Ken ik beter gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Ik speel momenteel een Warlock. Alleen ik ben heel erg zwak in een gevecht mijn armor is erg laag zelfs met een spell kom ik net aan de 325, ik ben level 18. Wat ik vreemd vind is dat ik geen leather armor kan gebruiken, gebeurt dit pas als je voorbij een bepaalt level bent of heb ik iets gemist.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:18:
Pff de amerikanen hebben met PvP een kans om prijzen te winnen.. een 6800ultra bv.. Ze zullen ons wel weer eens vergeten zijn -_-

Oh nee wacht sorry, ik lees net m'n mailtje.. wij kunnen een in-game tabard winnen.. ach bijna hetzelfde als een 6800ultra..
Ja inderdaad is bijna hetzelfde.. ach hier zal ooit ook nog wel iets leuks te winnen zijn

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
nee warlocks kunnen alleen cloth dragen net als mages en priests.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

we_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:30:
Ik speel momenteel een Warlock. Alleen ik ben heel erg zwak in een gevecht mijn armor is erg laag zelfs met een spell kom ik net aan de 325, ik ben level 18. Wat ik vreemd vind is dat ik geen leather armor kan gebruiken, gebeurt dit pas als je voorbij een bepaalt level bent of heb ik iets gemist.
klopt ook wel strax krijg je pets die voor je gaan tanken waardoor je af min of meer niet hoog hoeft te zijn.. mocht je echt willen gaan tanken.. tja warrior dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:17:
[...]

dus als ik het goed begrijp? als ik een aantal kils heb en ik zet mijn div shield aan dan zijn die punten weg ? of hoe zie ik dat? Zo ja dan verklaart het een hoop... :(
als je dmg doet op een andere speler, krijg je contribution points

als hij dood gaat, worden die cont points omgezet in honour points

gebruik jij divine shield VOORDAT die speler dood is, wipen je contribution points en deel je niet mee in de honour voor die kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:32:
[...]

Ja inderdaad is bijna hetzelfde.. ach hier zal ooit ook nog wel iets leuks te winnen zijn
Misschien wel, maar daar gaat het niet om. Dit is niet de eerste keer dat wij europeanen gewoon genaaid worden met dit soort dingen.. Net als dat paas-event wat wij niet hebben gekregen.
't Is gewoon erg jammer dat 't zo moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik zou zeggen lees de handleiding eens door bij het onderdeel classes of de website daar staat dit soort info in vermeld

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:36:
[...]

als je dmg doet op een andere speler, krijg je contribution points

als hij dood gaat, worden die cont points omgezet in honour points

gebruik jij divine shield VOORDAT die speler dood is, wipen je contribution points en deel je niet mee in de honour voor die kill
Bedankt voor de uitleg :) . Wat een ...systeem is het dan. Dan slopen wedie maar meteen uit onze action bar en kopen we maar een stuk of 1000 healing potions...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

een warlock kan alleen maar cloth dragen, en dat armor van je is leather.. je zult met een warlock nooit meer dan cloth dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:51

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Leather was vroeger wel de bedoeling voor warlocks, na lvl40 ofzo....wat er met dat idee is gebeurd...

Maar op zich kunnen warlocks behoorlijk goed tanken, met life drain of hun voidy/succ (voor humanoids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:18:wij kunnen een in-game tabard winnen.. ach bijna hetzelfde als een 6800ultra..
ik heb all eentje gekocht....maar wacht op vrijdag tot ik die kan gebruiken :P
maar ...kun je ergens zien bv als je 400+ HK's hebt, welke rank je dan hebt, of hoeveel HK's je nodig hebt voor een bepaalde rank?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 19-06 14:56
Speedy55 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:42:
Ik ben er van overtuigd dat iedere class elkaar aankan, als je het maar goed speelt.
Forget it. Van een rogue kan ik redelijk winnen, een shadow priest daarentegen is praktisch onmogelijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:39

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren werd ik level 30 en kreeg ik mijn air totem quest + de 1 uur buff die attacks 30% sneller maakt en 40% speed increase. Daar wilde ik dus gebruik van maken, dus zo snel mogelijk naar de Wetlands gegaan om daar beetje te PvPen. Was in me eentje. Kom ik lvl 25's en 26's tegen en ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om ze te ganken. Ik viel er eentje aan en kreeg amper damage terwijl hij compleet geslacht werd. Stopte vlak voor het einde en deed /laugh /wave. Dat waardeerde hij wel, maar toch liep ie maar hard weg :D

Op de zeppelin nog een lvl 31 warrior gedueled en gewonnen, dus ik voelde me best stoer. Enfin, kom ik een level 27 warrior tegen die me compleet ownde omdat ik vergat even op mijn health te letten.

Zo je zie je maar weer dat skill & gear toch ook heel belangrijk is. Die warrior had een glowie wapen, gebruikte retaliation en critte een paar keer voor 200.

Windfury is toch niet wat ik er van gehoopt had. Wel leuk die plotse dps burst, maar rockbiter doet veel meer sustained dps. Dan doe je zo 30 damage meer per klap.

In ieder geval weer een lesje geleerd. Nu maar hopen dat mijn cp eens zichtbaar worden, want ze staan nog steeds op 0.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Een warlock is een pure caster, net zoals de mage en de priest, en kan ook alleen cloth dragen. In PvE heb je danook je pet die de mob bezig houdt, dus heb je die armour ook niet echt nodig.
FunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:
Zo je zie je maar weer dat skill & gear toch ook heel belangrijk is. Die warrior had een glowie wapen, gebruikte retaliation en critte een paar keer voor 200.
Beastslayer zeker ;)

Weapon enchants doen echt heel erg weinig. Ik heb die +5 damage ook alleen maar omdat 't er cool uitziet.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Bedankt ik heb net dus verder gekeken en at heb ik dus over het hoofd gezien. Ik ga zo eerst even kijken wat ik op level 19 aan kan wat amor betreft. Dan maar even een nieuw zwaard zoeken en/of staff voor meer dmg. Wat wel irri is dat de betere casting pas op level 25 komt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Gisteren als level 48 mijn quests in STV een beetje afgemaakt nu ze groen beginnen te worden.
Op het strand naast BB nog wat Alliance gekilled en uiteindelijk met Flupske van The Lowlanders (na eerst een paar keer gevochten te hebben) gewoon om en om mobs staan killen.
Helaas is dit door de Honor patch vaak niet mogelijk.

de quest 'message in a bottle' is wel lastig en niet met 2 rogues te doen (48 en 51), vanavond maar eens kijken of er meer mensen willen meedoen.
Level 51 vondt het erg vreemd dat ik iedere keer weg begon te rennen van die aap, ik zeg dat ie een soort fear op mij zet, zegt hij yeah right !!!, dan niet 8)7

Mist on bloodscalp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

demonslaying is wel handg iig voor hogere levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 23:31

CaDje

Framedrops for life

se7en schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:16:
[...]

ik heb all eentje gekocht....maar wacht op vrijdag tot ik die kan gebruiken :P
maar ...kun je ergens zien bv als je 400+ HK's hebt, welke rank je dan hebt, of hoeveel HK's je nodig hebt voor een bepaalde rank?
Volgens mij wordt er eerst gekeken wat de gemiddelde points zijn over alle spelers, daarvan wordt dan de verdeling berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

+2 red = minor beastslay
+3 blauw = lesser impact

maar ik wacht op mijn demonslay :P
tot mijn guildie wel spullen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:

Windfury is toch niet wat ik er van gehoopt had. Wel leuk die plotse dps burst, maar rockbiter doet veel meer sustained dps. Dan doe je zo 30 damage meer per klap.

In ieder geval weer een lesje geleerd. Nu maar hopen dat mijn cp eens zichtbaar worden, want ze staan nog steeds op 0.
windfury - rockbiter

de shaman forums staan er vol mee :)

ik zelf heb alle 4 de weapon buffs op max rank in me bar staan, met de reden dat ze allemaal hun eigen functie hebben

PVE: rockbiter - windfury dmg verschil is verwaarloosbaar, talloze berekeningen geweest

PVE groups: ben je niet de main tank, gebruik dan NOOIT rockbiter, rockbiter trekt extra aggro namelijk

PVP: windfury for the win: het feit dat hij onvoorspelbaar is met DPS is echter zowel een voordeel als nadeel. samen met een NS heal. is dit 9 van de 10 keer een voordeel.

als jij constante dps doet weet de ander wanneer hij moet healen/tactiek veranderen.

als jij echter inenen een wf procced waarvan er 2 of 3 crits zijn, zal hij zich rot schrikken van de hoevelheid hp die er in 1 slag vanaf gaat :)

Flametongue: gebruik ik altijd tegen high armor mobs/players: reden flamtongue dmg = fire element => ignores armor

Frost is vooral leuk op snelle wapens (daggers) procced vaak, veel snelle dmg

mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar wf :) het is gewoon te machtiog om te zien hoe een tegenstander in 1 klap 1/3 van zijn hp verliest :) hoewel je soms wel in de zenuwen zit te wachten op die ene proc die het tij zal keren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:28:
[...]
Weapon enchants doen echt heel erg weinig. Ik heb die +5 damage ook alleen maar omdat 't er cool uitziet.
Mjah.. op de lagere levels misschien. Fiery enchant, Icy chill, Crusader, Unholy, Lifesteal doen wel wat meer dan weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren ongeloofelijk geluk gehad in een half uurtje. Ik zat in de ruins of Eldarath te questen voor die vage rubbings. Ik was pas 20 minuten bezig met warcraft en ik werd gebeld of ik eventjes de stad inging en wat ging drinken.

Voordat ik heartstone kijk ik nog een keertje rond en ik zie een kistje met daarin een Vicious blade (AH lang leve easy money 21 gold). De drie mobs die erbij stonden lieten ook nog twee groene items vallen (AH lang leve easy money 9 gold). Daarna struikel ik nog over de laatste rubbing en ik kon heartstonen naar IF en was klaar :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:38:
[...]

Mjah.. op de lagere levels misschien. Fiery enchant, Icy chill, Crusader, Unholy, Lifesteal doen wel wat meer dan weinig ;)
kosten ook wel wat meer dan weinig :+

ik wil julie's dagger + crusader enchant
* Bokkie droomt verder

zit erover te denken om superior striking op mijn Heavens Light te kopen om de dmg wat op te krikken

maar ik weet niet of ik het dat geld waar vind op dit lvl :/ hoop binnenkort een andere 1h mace te vinden, sneller en beter. Daggers zijn erg leuk, maar ze slijten als de neten, ook met mijn parry die redelijk vaak afgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik ken alleen de makkelijke stuff
beastslay, impact, striking, demonslay, Icy weapon/chill

wat zijn de rest?
en effect? glow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:37:
[...]

windfury - rockbiter

de shaman forums staan er vol mee :)

ik zelf heb alle 4 de weapon buffs op max rank in me bar staan, met de reden dat ze allemaal hun eigen functie hebben

PVE: rockbiter - windfury dmg verschil is verwaarloosbaar, talloze berekeningen geweest

PVE groups: ben je niet de main tank, gebruik dan NOOIT rockbiter, rockbiter trekt extra aggro namelijk

PVP: windfury for the win: het feit dat hij onvoorspelbaar is met DPS is echter zowel een voordeel als nadeel. samen met een NS heal. is dit 9 van de 10 keer een voordeel.

als jij constante dps doet weet de ander wanneer hij moet healen/tactiek veranderen.

als jij echter inenen een wf procced waarvan er 2 of 3 crits zijn, zal hij zich rot schrikken van de hoevelheid hp die er in 1 slag vanaf gaat :)

Flametongue: gebruik ik altijd tegen high armor mobs/players: reden flamtongue dmg = fire element => ignores armor

Frost is vooral leuk op snelle wapens (daggers) procced vaak, veel snelle dmg

mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar wf :) het is gewoon te machtiog om te zien hoe een tegenstander in 1 klap 1/3 van zijn hp verliest :) hoewel je soms wel in de zenuwen zit te wachten op die ene proc die het tij zal keren
Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:28:
[...]

Beastslayer zeker ;)

Nee, die warrior had een felle wit/blauwe enchant. Eentje die je normaal alleen bij hogere levels ziet en het hele wapen verlicht. Waarschijnlijk een alt van iemand. Ik gok dat het een +7 was.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SMulTiE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:56:
[...]

Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!
die Frost shock doet maar 100 damage op lvl 30 hoor, da's zeg maar gelijk aan 1 klap van een melee fighter. Bovendien istie na 3x waardeloos en raak je errug snel door je mana heen als je doelloos beetje shockt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:53:
Ik ben nu een tijdje bezig met het spel. Inmiddels level 5 met mn Orc.
Maar nu wilde eigenlijk weten waar ik kan zien hoeveel EXP ik nog ndig heb voor next level.
Wie kan dat vertellen?
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1011

AvgXP addon installeren.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
een addon installern om te zien hoeveel xp je nog nodig hebt.. als je nou gweoon kijkt in de instellingen van je interface in wow zelf ....

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

:O

FS heeft net als alle snares sinds de laatste patch diminishing returns

en fs spammen is zonde van mana :P waar ik pvp altijd al te weinig van heb, omdat ze me alleen durven aanvallen als ik met een mob bezig ben/bijna dood ben, of als ze in de meerderheid zijn

Stunlocking rogues en high lvl frostmages daargelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Wat kun je ongeveer vragen voor een demonslay enchant dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

varieert per server eigenlijk 6 - 10 goud denk ik ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:02:
Nee, die warrior had een felle wit/blauwe enchant. Eentje die je normaal alleen bij hogere levels ziet en het hele wapen verlicht. Waarschijnlijk een alt van iemand. Ik gok dat het een +7 was.
Nja. +7 damage per 3 seconden ofzo is ook niet bijster indrukwekkend :) Ik doe op level 49 als Hunter ongeveer 120 damage met een mep. Die +5 damage die ik heb is dan niet echt bijzonder.

Dingen als Crusader enzo zijn wel erg handig natuurlijk, een heal + extra strength proc is een stuk meer waard dan +7 damage per hit. Je ziet mensen ook erg vaak met Demonslaying rondlopen, en dat doen ze echt alleen maar vanwege die vuurgloed hoor :) Ik heb zelf veel liever een +agi enchant op m'n wapen, maar daar zit dus geen glow bij.
Anoniem: 135451 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:09:
Wat kun je ongeveer vragen voor een demonslay enchant dan?
Ik vraag me meer af wat de formula precies waard is. Ik heb er 2 gevonden. Ik kijk altijd waar ze voor aangeboden worden, maar ik zag 'em niet in de AH. De eerste op de AH gezet met een buyout van 15 gold. Zo weg. Toen had ik wel zo iets van "shit" :) Later de 2e op de AH gezet met een opening van 10 en een buyout van 40. Ook zo weg. Damn :D

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

[...]Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!
Het enige dat uit jouw opmerking blijkt is dat je totaal geen benul hebt waar je over praat.

Hij was level 30. Zijn frost shock is rank 1 en doet 91-97 damage. Een shaman moet level 58 zijn voor dat hij de 500 damage frost shock kan gebruiken. En op dat level is het zeker geen i-win button zoals jij iedereen wil laten denken.

Dit zie je dus ook vaak op de officiele WoW forums. Mensen hebben geen idee hoe ze hun klasse moeten spelen en worden dan afgemaakt door een shaman. Dan is het Waaaaaaah nerf shamans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 10:01
Mja... maar de mensen die nu de Shaman verdedigen zeggen precies hetzelfde over een Paladin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Hydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:14:
[...]

Nja. +7 damage per 3 seconden ofzo is ook niet bijster indrukwekkend :) Ik doe op level 49 als Hunter ongeveer 120 damage met een mep. Die +5 damage die ik heb is dan niet echt bijzonder.

Dingen als Crusader enzo zijn wel erg handig natuurlijk, een heal + extra strength proc is een stuk meer waard dan +7 damage per hit. Je ziet mensen ook erg vaak met Demonslaying rondlopen, en dat doen ze echt alleen maar vanwege die vuurgloed hoor :) Ik heb zelf veel liever een +agi enchant op m'n wapen, maar daar zit dus geen glow bij.

[...]

Ik vraag me meer af wat de formula precies waard is. Ik heb er 2 gevonden. Ik kijk altijd waar ze voor aangeboden worden, maar ik zag 'em niet in de AH. De eerste op de AH gezet met een buyout van 15 gold. Zo weg. Toen had ik wel zo iets van "shit" :) Later de 2e op de AH gezet met een opening van 10 en een buyout van 40. Ook zo weg. Damn :D
Lvl 60 zijnde ben ik et met je eens (agilty enchant), als je nog niet 60 ben en je zit demon achtige gasten af te maken is de xtra dmg ( tis maar 100 dmg maarja 100 is 100 dmg) en stun wel errug handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
http://www.gucomics.com/archives/view.php?cdate=20050426

:D

Maar nee, ik vind Shamans niet overpowered. 1v1 zal ik er niet van winnen als Hunter, maar in raids heb ik er al aardig wat gekilled, en zo veel damage doet die shock niet, en hij kost VEEL mana.

Edit: directe link werkt kennelijk niet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 20-06 19:21
Demonslaying op beide wapens als dual wielder en je bent demon koning :) Die stun proct toch al veel en duurt vrij lang.

Maar ja.. hoeveel demons lopen er nu rond in de wereld van WoW? Valt wel mee, dus over het algemeen heb je meer baat bij een wat algemenere enchant.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:14:
[...]

Het enige dat uit jouw opmerking blijkt is dat je totaal geen benul hebt waar je over praat.

Hij was level 30. Zijn frost shock is rank 1 en doet 91-97 damage. Een shaman moet level 58 zijn voor dat hij de 500 damage frost shock kan gebruiken. En op dat level is het zeker geen i-win button zoals jij iedereen wil laten denken.

Dit zie je dus ook vaak op de officiele WoW forums. Mensen hebben geen idee hoe ze hun klasse moeten spelen en worden dan afgemaakt door een shaman. Dan is het Waaaaaaah nerf shamans.
neuh hij reageerde op mij denk ik :)

mijn fs doet tussen de 4 en 500 dmg inderdaad, maar tevens kost me dat ongeveer evenveel aan mana

zelf ben ik geen frostshock spammer (tenzij ik samen met een maat van me aan het questen/grinden ben en geganked wordt)

als ik gejumped wordt ben ik meestal dood, omdat ik zoals ik al zei meestal pas gepakt wordt als ik al half dood ben en ook nog maar half mana heb

meestal ga ik pvp uit de weg omdat ik aan het questen/grinden ben

edit:
als er 1 class NIET generfed moet worden zijn het pally's wel

ik heb op zich medelijden met pally's omdat ze gewoon geen gehoor krijgen van de dev's voor hun fixes,

iedereen loopt maar te janken over de free mount dit en 3 lives dat, roll er verdomme eerst 1 en speel em tot minmaal lvl 40 voordat je begint te zeiken over welke andere class dan ook

en ja shammies schoppen kont 1 on 1 so fucking wat, zat andere classes die je kan farmen voor je solo honour points rot een eind heen ofzo /rant

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 27-04-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 07:38:

eerste shield -> purge

pally's are screwed
Ik snap dat je dit als Shaman leuk vind, ik heb ook een Shaman, maar ik heb ook een Paly. Op zich vind ik de nerf niet zo erg, ik snap em ook enigsinds wel. Wat ik wel erg vind is dat Blizzard in 37 pages geen antwoord geeft, terwijl een modje in andere topics (zelfde tijd) wel antwoord geeft. Email heeft weinig zin net als bellen omdat die mensen meestal daar geen verstand van hebben. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze gewoon antwoord zouden geven ookal is het maar een simpele bevestiging of beter nog dat ze vertellen dat het maar een hoax is.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
se7en schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:55:
ik ken alleen de makkelijke stuff
beastslay, impact, striking, demonslay, Icy weapon/chill

wat zijn de rest?
en effect? glow?
crusader: witte glow geloof ik, kans op jezelf healen bij een slag
fiery: 'vurige' glow, kans op fire dmg doen met hit
lifestealing: weet de kleur glow niet, kans op HP stelen
unholy: 2 kleine schedeltjes die rond je wapen cirkelen, doet een debuff op je enemy
icy chill: witte glow, slowt je enemy geloof ik.. chance on hit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik ga mijn deul wield (Sword Of Serenity + vanquishers's Sword) Demonslay doen :P
voor dat ik weer TREUG naar Maraudon ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:06:
een addon installern om te zien hoeveel xp je nog nodig hebt.. als je nou gweoon kijkt in de instellingen van je interface in wow zelf ....
Vind het gewoon leuk te weten hoeveel ik nog ongeveer moet grinden voordat ik een extra lvl heb....

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Gister had ik ook geluk, eerste ST run ever, +- 5 minuten voordat de instance servers down gingen ( beetje jammer, we gingen wel lekker ).

Dit dropte namelijk:
http://www.thottbot.com/?i=23157
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17413
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/prayer.jpg

Ben er iig superblij mee, 13 stamina meer dan me normale fortitude (inc. talents) en hiermee buff ik gelijk de hele party inclusief pets en hij duurt nog een uur ook ipv. half uur. En dat allemaal voor zo'n 2500 mana en een holy candle reagent (6s 30c) ipv 1100 mana per partymember en evt. pets.

Even ervoor had Monk trouwens nog als ik het goed heb:
http://www.thottbot.com/?i=3866.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Crowmeister schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:24:
[...]

Ik snap dat je dit als Shaman leuk vind, ik heb ook een Shaman, maar ik heb ook een Paly. Op zich vind ik de nerf niet zo erg, ik snap em ook enigsinds wel. Wat ik wel erg vind is dat Blizzard in 37 pages geen antwoord geeft, terwijl een modje in andere topics (zelfde tijd) wel antwoord geeft. Email heeft weinig zin net als bellen omdat die mensen meestal daar geen verstand van hebben. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze gewoon antwoord zouden geven ookal is het maar een simpele bevestiging of beter nog dat ze vertellen dat het maar een hoax is.
hmmz sorry, maar ik vind het helemaal niet leuk, dit is gewoon butt

zelf vind ik pally's hardstikke leuke class, ware het neit dat ik ze in WoW nogal butt uitgewerkt vind.
QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:27:
Gister had ik ook geluk, eerste ST run ever, +- 5 minuten voordat de instance servers down gingen ( beetje jammer, we gingen wel lekker ).

Dit dropte namelijk:
http://www.thottbot.com/?i=23157
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17413
[afbeelding]

Ben er iig superblij mee, 13 stamina meer dan me normale fortitude (inc. talents) en hiermee buff ik gelijk de hele party inclusief pets en hij duurt nog een uur ook ipv. half uur. En dat allemaal voor zo'n 2500 mana en een holy candle reagent (6s 30c) ipv 1100 mana per partymember en evt. pets.
gheghe gratz man mijn guildie mage had op zijn eerste run meteen "Arcane Brilliance" :) had niet eens gezien dat die dropte, tot een group member hem dat ding trade :)

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 27-04-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:37:
[...]

hmmz sorry, maar ik vind het helemaal niet leuk, dit is gewoon butt

zelf vind ik pally's hardstikke leuke class, ware het neit dat ik ze in WoW nogal butt uitgewerkt vind.
Oh sorry, heb ik je verkeerd begrepen, excuus. Ik lees namelijk wel in het topic heel veel horde die juigen en dergerlijke, dat vind ik enigsinds lame. Die paly's die balen heel erg en als het waar is willen ze hun account stoppen en dan heb je van die horde er tussen door die je lopen te assrapen. :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

ST? Wij zijn pas level 47-48, maar onze priest zou dat ook wel een leuke ding vinden :).Zal wel een instance zijn, waar wij nog niet gekomen zijn :). En de kans dat 't dropt zal natuurlijk ook wel klein zijn, maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:42:
ST? Wij zijn pas level 47-48, maar onze priest zou dat ook wel een leuke ding vinden :).Zal wel een instance zijn, waar wij nog niet gekomen zijn :). En de kans dat 't dropt zal natuurlijk ook wel klein zijn, maar toch!
Eigenlijk heet de instance "The Temple of Atal'Hakkar", maar is meer bekend als "Sunken Temple" oftewel ST.

Overigens hebben Druids ook nog een leuke drop in ST, in principe het zelfde als Prayer of fortitude hierboven beschreven, maar dan met Mark of the Wild.
http://www.thottbot.com/?i=23939.

[ Voor 25% gewijzigd door QlimaX op 27-04-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:42:
Klopt voor de Sunken Temple moet je 50+ zijn, maar dat duurt niet meer zolang voor jullie, dus even flink door zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gister eindelijk lvl 60 met mn Orc Warlock :)

Ben nu bezig met mn Warlock Epic mount quest. Ben ik nog wel even zoet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Ik heb nagedacht, ja ik kan niet nadenken.., is 't niet slimmer om shadow priest te blijven, en dan lekker hk'tjes halen, en zo je honor rewards naar binnen harken? Zodat je alsnog wel redelijk kunt healen, en ook wel kan killen.

Weet niet of 't wel handig is hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Mjah dat pally verhaal geldt natuurlijk ook voor feign death van een hunter, vind het daarom niet zo'n raar verhaal, alleen is de skill voor de pally veel belangrijker dan voor een hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 23:31

CaDje

Framedrops for life

Bosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:53:

Ben nu bezig met mn Warlock Epic mount quest. Ben ik nog wel even zoet mee :P
Ik heb gehoort dat het een pittige quest is. Je zult er maar mee bezig zijn en de melding krijgen: Server is going down in 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:24:
[...]

crusader: witte glow geloof ik, kans op jezelf healen bij een slag
fiery: 'vurige' glow, kans op fire dmg doen met hit
lifestealing: weet de kleur glow niet, kans op HP stelen
unholy: 2 kleine schedeltjes die rond je wapen cirkelen, doet een debuff op je enemy
icy chill: witte glow, slowt je enemy geloof ik.. chance on hit ook
Het is allemaal leuk hoor die glows die je krijgt van enchant, ziet er ook best stoer uit. :P

Maar volgens mij is het doel van een enchant om bepaalde stats op een wapen of armor onderdeel te verbeteren. Waarom mensen nu allemaal Demonslaying willen is denk ik puur voor het gloedje.

Of het algemeen is beast slaying denk ik zinvoller op een wapen, dit omdat er veel beesten in WoW voorkomen. Of een Enchant die een betere damage doet op Humanoids. In ieder geval er zullen vast betere enchants te krijgen en die ook zinvoller zijn om te kopen of te krijgen van een enchanter. Maar de gloed die je van bepaalde enchants krijgt, daar kikt men blijkbaar op. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Bosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:53:
Congrats met het behalen van lvl 60, jammer alleen dat je groen bent. Oh well ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:53:
[...]Klopt voor de Sunken Temple moet je 50+ zijn, maar dat duurt niet meer zolang voor jullie, dus even flink door zetten. :)
Ah thnx, heb ik al 1 quest voor ..... zo ff uit mijn hoofd issie rood :). We moeten nog ff levelen om een zekere princess om te leggen, die met die mooie schoenen :). We zijn aardig afgeslacht afgelopen weekend in ieder geval. De boss fights beginnen wel steeds toffer te worden, dat is 1 ding wat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:20:
[...]
We moeten nog ff levelen om een zekere princess om te leggen...
Je bedoelt zeker die bloedmooie dame? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 11:54

mbooij

De Mosselman

Klopt het dat ze WoW maar mondjesmaat op de markt brengen om de Blizard servers niet te veel te belasten of is dat gewoon een smoesje van de verkoper? Ik hoor dat nu namelijk erg veel (WoW is hier in de regio zuid-friesland nergens te vinden, 30 april maar weer eens proberen),

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

Yellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:13:
[...]

Congrats met het behalen van lvl 60, jammer alleen dat je groen bent. Oh well ;)
/silly "It's not easy being green" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:25:
[...]

ik zeg altijd

/g wie heb er ff zin om de fatty princess te mollen?

moet ngo steeds die scepter hebben van haart, tenzij ik eerder weer een twig of the world tree vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:25:
[...]
Hmmm laatmaar, hij bedoeld een andere Princess volgens mij...

[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 11:33 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 13:49

Stronkie

Where wind is Trouble

mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:26:
Klopt het dat ze WoW maar mondjesmaat op de markt brengen om de Blizard servers niet te veel te belasten of is dat gewoon een smoesje van de verkoper? Ik hoor dat nu namelijk erg veel (WoW is hier in de regio zuid-friesland nergens te vinden, 30 april maar weer eens proberen),
Zal maarzo waar kunnen zijn. Hier in twente is ie er niet meer em tis gewoon moeilijk om aan te komen, Heb heb net gewonnen op Ebay vor 33 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:32:
[...]

Hmmm laatmaar, hij bedoeld een andere Princess volgens mij...
Volgens mij bedoel hij idd dat zwijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:44:
[...]Volgens mij bedoel hij idd dat zwijn.
Yup :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Dus toch. :D

spoiler:
Echt.. ik heb lang naar dr gezocht, steeds heen en weer, al die lui in die huisjes killen, maar nee nergens te vinden. Blijk het @#$*() een zwijn te zijn!

[ Voor 176% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 11:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:26:
weet niet of ik reclame kan maken maargoed op deze website van winkel uit groningen heb ik em besteld.. had em erg snel binnen www.dimensionplus.nl

snel ff gechecked ze zeggen dat ie voorradig is

[ Voor 5% gewijzigd door Binno op 27-04-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:08:
[...]

Het is allemaal leuk hoor die glows die je krijgt van enchant, ziet er ook best stoer uit. :P

Maar volgens mij is het doel van een enchant om bepaalde stats op een wapen of armor onderdeel te verbeteren. Waarom mensen nu allemaal Demonslaying willen is denk ik puur voor het gloedje.

Of het algemeen is beast slaying denk ik zinvoller op een wapen, dit omdat er veel beesten in WoW voorkomen. Of een Enchant die een betere damage doet op Humanoids. In ieder geval er zullen vast betere enchants te krijgen en die ook zinvoller zijn om te kopen of te krijgen van een enchanter. Maar de gloed die je van bepaalde enchants krijgt, daar kikt men blijkbaar op. :Y)
Als je even wat meer naar boven had gelezen werd er gevraagd wat de enchants deden en watvoor gloed ze gaven :)
Maargoed, ik denk dat enchants die een voordeel geven op een specifieke soort mobs niet het handigst zijn. Je kan beter voor enchants gaan die op alle soort mobs een voordeel geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:49

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:27:

Even ervoor had Monk trouwens nog als ik het goed heb:
http://www.thottbot.com/?i=3866.
Klopt :D lekker armor voor bearform :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:53:
Dus toch. :D

spoiler:
Echt.. ik heb lang naar dr gezocht, steeds heen en weer, al die lui in die huisjes killen, maar nee nergens te vinden. Blijk het @#$*() een zwijn te zijn!
?
We hadden het over Princess Theradras toch? Van Maraudon? Welke huisjes?
m0nk schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:02:
[...]
Klopt :D lekker armor voor bearform :D
Toepasselijke naam ook, "Atal'ai Spaulders of the Bear" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 17-06 13:36

Wub

Ik probeer al een poosje de Nurfed UI compilation te downloaden, maar hij is alleen te krijgen op Curse Gaming, maar die geeft momenteel een error als ik hem wil downloaden...

Heeft iemand hier de laatste versie toevallig nog en zou die hem willen sturen of ergens op internet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:11:
[...]

?

[...]

Toepasselijke naam ook, "Atal'ai Spaulders of the Bear" ;).
iid toepasselijk... Heeft verder niks met bearform te maken ;) bear betekent dat je + strength hebt, zo heb je ook öf the eagle" etc etc etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:11:
[...]
Ehh.. nu snap ik het niet meer. :? Laat ook maar.

// Edit
Voor de duidelijkheid, ik dacht dat het om deze quest ging: http://www.thottbot.com/?q=300

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
m0nk schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:15:
[...]
iid toepasselijk... Heeft verder niks met bearform te maken ;) bear betekent dat je + strength hebt, zo heb je ook öf the eagle" etc etc etc.. :)
Joh 8)7 :p

@Okke, jij hebt het denk ik over een andere princess, de princess van maraudon is iig ook oerlelijk ( en waar Farting Bob het over had denk ik ).

[ Voor 23% gewijzigd door QlimaX op 27-04-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
idd, als warrior heb ik ook veel van "of the bear".

Verder zou ik wel eens willen weten of de gamecards goed te krijgen zijn nu, want anders ga ik binnekort maar eens een gamecard zoeken/bestellen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja je weet toch? soms moet ik het e.e.a. even extra uitleggen aan je :P
offtopic:
Zit jij niet op stage? en moet je je niet een beetje inspannen daar ipv te GoT'en?

[ Voor 22% gewijzigd door m0nk op 27-04-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wub schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:14:
Ik probeer al een poosje de Nurfed UI compilation te downloaden, maar hij is alleen te krijgen op Curse Gaming, maar die geeft momenteel een error als ik hem wil downloaden...

Heeft iemand hier de laatste versie toevallig nog en zou die hem willen sturen of ergens op internet zetten?
ik heb wel de op een na laatste versie hier, ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CaDje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:07:
[...]

Ik heb gehoort dat het een pittige quest is. Je zult er maar mee bezig zijn en de melding krijgen: Server is going down in 5 min.
De quest bestaat uit een hele serie, met een enorme hoeveelheid items om te verzamelen/kopen.

35 Black Dragonscales
25 Dark Iron Ore
6 Large Brilliant Shards
10 Elixirs of Shadow Power
3 Arcanite Bars

En dan nog 406G aan questitems die je moet kopen.

Dat is dus het lastigste aan de quest, de rest is aardig te doen (alleen stuk in Scholomance is lastiger).

M.a.w. een 900G mount kopen is makkelijker ^^

Was even in de verleiding een normale epic mount te kopen (had het geld), maar ga toch maar voor de quest. Moet toch beetje uitdaging hebben nog :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
kevinp schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:20:
idd, als warrior heb ik ook veel van "of the bear".
Als warrior wilt het ook wel lonen om voor Monkey gear te gaan als je een 2-hander gebruikt btw :)
Veel critchance met een goede 2hander is best relaxt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:23:
[...]

De quest bestaat uit een hele serie, met een enorme hoeveelheid items om te verzamelen/kopen.

35 Black Dragonscales
25 Dark Iron Ore
6 Large Brilliant Shards
10 Elixirs of Shadow Power
3 Arcanite Bars

En dan nog 406G aan questitems die je moet kopen.

Dat is dus het lastigste aan de quest, de rest is aardig te doen (alleen stuk in Scholomance is lastiger).

M.a.w. een 900G mount kopen is makkelijker ^^

Was even in de verleiding een normale epic mount te kopen (had het geld), maar ga toch maar voor de quest. Moet toch beetje uitdaging hebben nog :P
Laat me even weten hoe het gegaan is uiteindelijk :) Ik speel zelf een Undead Warlock, gister level 50 gehaald en gelijk begonnen aan mn Infernal quest. Mn vriendin heeft 'm inmiddels al maar die heb ik nog niet in echte actie gezien.

Als een Epic mount kopen uiteindelijk makkelijker is moet ik misschien die maar doen :) Alhoewel het natuurlijk wel een betere prestatie zal zijn om dat ding ook echt te verdienen. Alleen grinden voor gold kan natuurlijk iedereen.

en toen las ik dit : http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7631

Vooral dat stukje over het wellicht opnieuw kunnen gebruiken van alle items staat me wel aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 27-04-2005 12:34 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:23:
[...]

ik heb wel de op een na laatste versie hier, ook goed?
Ja als het kan, graag.

Mischien nog meer mensen hier die de allerlaatste versie hebben van 16 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 13:49

Stronkie

Where wind is Trouble

Eh dude , waar gaat dit in vredes naam over, Dit zuigt bigtime. We hebben het over wallicht de verslavende hobby van het internet. en we zitten nu hier te slow chette , geen wonder dat er een topic binnen week de 1000 post heeft,

oeps dan helpt dit berichtje ook nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Allemaal mooi hoor die epic's heb laatst ook weer de epic van Warloc gezien ziet er echt super cewl uit ;)
Maar ik ben aan het sparen voor recepy for crusader enchant :) heb al 140 G bij elkaar :P :P nog maar een 130 ong te gaan :)
Dan kunnen we die weer voor goed geld verkopen ;)

Maar eigenlijk had ik maar 1 vraagje :) Ik ben nu lvl 58 geworden en heb alweer 20 k xp richting de 59 maar nou ben ik bijna door al mijn solo questen heen de meeste andere zijn raid questen en als ik dan lee sover hoe te lvlen zegt bijna iedereen dat de laatste paar lvl's Grind lvl's zijn :S

Iemand hier een leuk idee voor ? want het is toch wel een hoop 195 k xp halen voor 1 lvl tje

**Valt het jullie trouwens ook op dat je aan het begin van je lvl er tegen op ziet om weer te gaan Questen en het allemaal traag lijkt te gaan todat je op de helft / er net over bent :) en dat het LvLen ineens ook stukken sneller gaat wnnr je bijv van 57 -> dan van 56 -> 57 :P klinkt vreemd maar volgens mij heeft iedereen dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Stronkie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:35:
Eh dude , waar gaat dit in vredes naam over, Dit zuigt bigtime. We hebben het over wallicht de verslavende hobby van het internet. en we zitten nu hier te slow chette , geen wonder dat er een topic binnen week de 1000 post heeft,

oeps dan helpt dit berichtje ook nie
Sorry, maar volgens mij ben jij degene die nu zit te slow chette (wat dat ook mag betekenen) Wat ik doe is gewoon simpelweg een vraag stellen over een UI mod bij het spel en ik geef een reactie op een antwoord... Wat jij doet is gewoon zeuren over iets wat nutteloos is wat je ook gewoon achterweg kan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:29:
[...]

Laat me even weten hoe het gegaan is uiteindelijk :) Ik speel zelf een Undead Warlock, gister level 50 gehaald en gelijk begonnen aan mn Infernal quest. Mn vriendin heeft 'm inmiddels al maar die heb ik nog niet in echte actie gezien.

Als een Epic mount kopen uiteindelijk makkelijker is moet ik misschien die maar doen :) Alhoewel het natuurlijk wel een betere prestatie zal zijn om dat ding ook echt te verdienen. Alleen grinden voor gold kan natuurlijk iedereen.

en toen las ik dit : http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7631

Vooral dat stukje over het wellicht opnieuw kunnen gebruiken van alle items staat me wel aan :)
Je kunt een gedeelte van de items hergebruiken. Als je het met 1 andere warlock doet, kost het je geen 406G, maar 281G of iets dergelijks. Ervan uitgaande dat je de kosten deelt voor de herbruikbare delen :P

Ik doe het overigens ook samen met een andere warlock ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
http://www.harley2002.cistron.nl/NurfedUI.2.22.2005.zip
Zou je het even kunnen zeggen als je em gedownload hebt? Dan kan ik em weer eraf halen

[ Voor 200% gewijzigd door bcd87 op 27-04-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:48:
[...]

http://www.harley2002.cistron.nl/NurfedUI.2.22.2005.zip
Zou je het even kunnen zeggen als je em gedownload hebt? Dan kan ik em weer eraf halen ;)
Bedankt, je kan hem er weer afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Of the bear is als warrior zijnde wel leuk, maar ik heb liever wat agility en stamina dan ik agility en strength heb. Strength is als warrior voor mij op de derde plek. Okke bedoelt dat dikke zwijn met drie sidekicks uit Elwyn forest die een boer aan het lastig vallen is.

Al een goedkoop epic mount beest en dan nog een optie hebben om het voor de helft van de prijs te doen. Next character wordt ook een warlock ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

Yellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:12:
Of the bear is als warrior zijnde wel leuk, maar ik heb liever wat agility en stamina dan ik agility en strength heb. Strength is als warrior voor mij op de derde plek. Okke bedoelt dat dikke zwijn met drie sidekicks uit Elwyn forest die een boer aan het lastig vallen is.

Al een goedkoop epic mount beest en dan nog een optie hebben om het voor de helft van de prijs te doen. Next character wordt ook een warlock ;)
Bear is stamina en strength, daar wil je wel wat van hebben als warrior, daarnaast is tiger (?) ook wel lekker, stamina en agility... Een goede mix is altijd goed, met name als je meestal geen vaste rol in een groep hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
bear is toch sta + str?
en monkey agi + sta?

Er is voor zover ik weet geen agi + str versie

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Of the bear is als warrior zijnde wel leuk, maar ik heb liever wat agility en stamina dan ik agility en strength heb. Strength is als warrior voor mij op de derde plek.)
bear=str+sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Goedkoop? :P

Enig idee wat al die materialen kosten ;) Om het nog maar niet te hebben over de tijd die erin gaat zitten.

Een gewone epic is een stuk eenvoudiger dan de warlock epic. En nog beter ook (geen mana cost)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:23
Waarom zijn zoveel warriors geil op agility. Ik heb veel liever strenght en stamina. Je krijgt veel meer damage van strenght dan dat je dat van agility krijgt. Verder is die 2 armor per agilty nix en de dodge/crit % ook veel te laag, nee geef mij maar lekkere swing damage.

Ik als warrior heb Stamina ------> Strenght -----> Agility/Spirit

[ Voor 13% gewijzigd door Eikeltje op 27-04-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:19:
bear is toch sta + str?
en monkey agi + sta?

Er is voor zover ik weet geen agi + str versie
agi + str is volgens mij tiger