ik heb eindelijk me epic kodo mount
900g
900g

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
mogelijk ja maar dan heb je alleen maar stamina gear geef mij maar liever 8k hp en hoog agility en str dan 12k hp en op een palladin lijken die geen deuk in een pakje boter slaat..M1lamb3r schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:09:
[...]
http://forums-en.wow-euro...-en&t=45&p=1&tmp=1#post45
hier staat toch echt dat 10k en zelfs 12k mogelijk moet zijn. (ik had me alleen vergist in het unbuffed zijn en die 5% ipv 15%)
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
dus als ik het goed begrijp? als ik een aantal kils heb en ik zet mijn div shield aan dan zijn die punten weg ? of hoe zie ik dat? Zo ja dan verklaart het een hoop...-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 07:38:
yay, pallys gimped in honour system, hadden ze ook echt nodig ook met hun uber pvp powers NOT
divine shield => weg contribution points in honour
net als vanish
geen wonder dat die pally van gisteren dat shield niet gebruikte en dus het loodje legde (evenals die 2 andere pally's)![]()
was in Winterspring aan het grinden, zie ik een lvl 57 pally aankomen op mount, ik probeer hem te mijden, maar hij blijft me achtervolgen, dus ik ga het gevecht aan, (nadat ik al eerder een andere lvl 56 pally was ontlopen met gw) ik ls up, frostbiter aan, double purge en beuken,
eerste shield -> purge
ga door met beuken, wacht op 2e shield, stunned, hij rent er vandoor, ik?
hij healed snel een beetje, ik gooi er een lhw tegen aan en ren op hem af
grounding neer, frostshock er tegen aan en beuken, -> pally dood
ik? geen divine shield gebruikt? lees ik vanochtend de wow forums
pally's are screwed
[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 27-04-2005 08:21 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ja inderdaad is bijna hetzelfde.. ach hier zal ooit ook nog wel iets leuks te winnen zijnkEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:18:
Pff de amerikanen hebben met PvP een kans om prijzen te winnen.. een 6800ultra bv.. Ze zullen ons wel weer eens vergeten zijn -_-
Oh nee wacht sorry, ik lees net m'n mailtje.. wij kunnen een in-game tabard winnen.. ach bijna hetzelfde als een 6800ultra..
klopt ook wel strax krijg je pets die voor je gaan tanken waardoor je af min of meer niet hoog hoeft te zijn.. mocht je echt willen gaan tanken.. tja warrior dan ?we_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:30:
Ik speel momenteel een Warlock. Alleen ik ben heel erg zwak in een gevecht mijn armor is erg laag zelfs met een spell kom ik net aan de 325, ik ben level 18. Wat ik vreemd vind is dat ik geen leather armor kan gebruiken, gebeurt dit pas als je voorbij een bepaalt level bent of heb ik iets gemist.
als je dmg doet op een andere speler, krijg je contribution pointsWebgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:17:
[...]
dus als ik het goed begrijp? als ik een aantal kils heb en ik zet mijn div shield aan dan zijn die punten weg ? of hoe zie ik dat? Zo ja dan verklaart het een hoop...
Misschien wel, maar daar gaat het niet om. Dit is niet de eerste keer dat wij europeanen gewoon genaaid worden met dit soort dingen.. Net als dat paas-event wat wij niet hebben gekregen.Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:32:
[...]
Ja inderdaad is bijna hetzelfde.. ach hier zal ooit ook nog wel iets leuks te winnen zijn
ik zou zeggen lees de handleiding eens door bij het onderdeel classes of de website daar staat dit soort info in vermeldwe_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:30:
Ik speel momenteel een Warlock. Alleen ik ben heel erg zwak in een gevecht mijn armor is erg laag zelfs met een spell kom ik net aan de 325, ik ben level 18. Wat ik vreemd vind is dat ik geen leather armor kan gebruiken, gebeurt dit pas als je voorbij een bepaalt level bent of heb ik iets gemist.
Bedankt voor de uitleg-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:36:
[...]
als je dmg doet op een andere speler, krijg je contribution points
als hij dood gaat, worden die cont points omgezet in honour points
gebruik jij divine shield VOORDAT die speler dood is, wipen je contribution points en deel je niet mee in de honour voor die kill
Anoniem: 28333
een warlock kan alleen maar cloth dragen, en dat armor van je is leather.. je zult met een warlock nooit meer dan cloth dragenwe_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:30:
ik heb all eentje gekocht....maar wacht op vrijdag tot ik die kan gebruikenkEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:18:wij kunnen een in-game tabard winnen.. ach bijna hetzelfde als een 6800ultra..
War .... War Never Changes!
Forget it. Van een rogue kan ik redelijk winnen, een shadow priest daarentegen is praktisch onmogelijk.Speedy55 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:42:
Ik ben er van overtuigd dat iedere class elkaar aankan, als je het maar goed speelt.
https://niels.nu
Dit dus.
Een warlock is een pure caster, net zoals de mage en de priest, en kan ook alleen cloth dragen. In PvE heb je danook je pet die de mob bezig houdt, dus heb je die armour ook niet echt nodig.we_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:30:
Beastslayer zekerFunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:
Zo je zie je maar weer dat skill & gear toch ook heel belangrijk is. Die warrior had een glowie wapen, gebruikte retaliation en critte een paar keer voor 200.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 09:30 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Anoniem: 85278
Volgens mij wordt er eerst gekeken wat de gemiddelde points zijn over alle spelers, daarvan wordt dan de verdeling berekend.se7en schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:16:
[...]
ik heb all eentje gekocht....maar wacht op vrijdag tot ik die kan gebruiken
maar ...kun je ergens zien bv als je 400+ HK's hebt, welke rank je dan hebt, of hoeveel HK's je nodig hebt voor een bepaalde rank?
windfury - rockbiterFunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:21:
Windfury is toch niet wat ik er van gehoopt had. Wel leuk die plotse dps burst, maar rockbiter doet veel meer sustained dps. Dan doe je zo 30 damage meer per klap.
In ieder geval weer een lesje geleerd. Nu maar hopen dat mijn cp eens zichtbaar worden, want ze staan nog steeds op 0.
Mjah.. op de lagere levels misschien. Fiery enchant, Icy chill, Crusader, Unholy, Lifesteal doen wel wat meer dan weinigHydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:28:
[...]
Weapon enchants doen echt heel erg weinig. Ik heb die +5 damage ook alleen maar omdat 't er cool uitziet.
|{ brrr }] |
kosten ook wel wat meer dan weinigkEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:38:
[...]
Mjah.. op de lagere levels misschien. Fiery enchant, Icy chill, Crusader, Unholy, Lifesteal doen wel wat meer dan weinig
Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:37:
[...]
windfury - rockbiter
de shaman forums staan er vol mee
ik zelf heb alle 4 de weapon buffs op max rank in me bar staan, met de reden dat ze allemaal hun eigen functie hebben
PVE: rockbiter - windfury dmg verschil is verwaarloosbaar, talloze berekeningen geweest
PVE groups: ben je niet de main tank, gebruik dan NOOIT rockbiter, rockbiter trekt extra aggro namelijk
PVP: windfury for the win: het feit dat hij onvoorspelbaar is met DPS is echter zowel een voordeel als nadeel. samen met een NS heal. is dit 9 van de 10 keer een voordeel.
als jij constante dps doet weet de ander wanneer hij moet healen/tactiek veranderen.
als jij echter inenen een wf procced waarvan er 2 of 3 crits zijn, zal hij zich rot schrikken van de hoevelheid hp die er in 1 slag vanaf gaat
Flametongue: gebruik ik altijd tegen high armor mobs/players: reden flamtongue dmg = fire element => ignores armor
Frost is vooral leuk op snelle wapens (daggers) procced vaak, veel snelle dmg
mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar wfhet is gewoon te machtiog om te zien hoe een tegenstander in 1 klap 1/3 van zijn hp verliest
hoewel je soms wel in de zenuwen zit te wachten op die ene proc die het tij zal keren
Nee, die warrior had een felle wit/blauwe enchant. Eentje die je normaal alleen bij hogere levels ziet en het hele wapen verlicht. Waarschijnlijk een alt van iemand. Ik gok dat het een +7 was.Hydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:28:
[...]
Beastslayer zeker
Weapon enchants doen echt heel erg weinig. Ik heb die +5 damage ook alleen maar omdat 't er cool uitziet.
Dit dus.
die Frost shock doet maar 100 damage op lvl 30 hoor, da's zeg maar gelijk aan 1 klap van een melee fighter. Bovendien istie na 3x waardeloos en raak je errug snel door je mana heen als je doelloos beetje shockt.SMulTiE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:56:
[...]
Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!
Dit dus.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1011Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:53:
Ik ben nu een tijdje bezig met het spel. Inmiddels level 5 met mn Orc.
Maar nu wilde eigenlijk weten waar ik kan zien hoeveel EXP ik nog ndig heb voor next level.
Wie kan dat vertellen?
- Ruud
SMulTiE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:56:
[...]
Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!
Nja. +7 damage per 3 seconden ofzo is ook niet bijster indrukwekkendFunkyTrip schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:02:
Nee, die warrior had een felle wit/blauwe enchant. Eentje die je normaal alleen bij hogere levels ziet en het hele wapen verlicht. Waarschijnlijk een alt van iemand. Ik gok dat het een +7 was.
Ik vraag me meer af wat de formula precies waard is. Ik heb er 2 gevonden. Ik kijk altijd waar ze voor aangeboden worden, maar ik zag 'em niet in de AH. De eerste op de AH gezet met een buyout van 15 gold. Zo weg. Toen had ik wel zo iets van "shit"Anoniem: 135451 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:09:
Wat kun je ongeveer vragen voor een demonslay enchant dan?
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 10:16 ]
Anoniem: 97943
Het enige dat uit jouw opmerking blijkt is dat je totaal geen benul hebt waar je over praat.SMulTiE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:56:
[...]Shaman in de zenuwen???? Damn, je hebt elke 6 seconden een fuck-you-I-win Frost Shock die 500 (1000 crit) damage doet en de tegenstander slowed. Hoop zooooo hard dat jullie eens flink generfed worden de volgende patch!!
Lvl 60 zijnde ben ik et met je eens (agilty enchant), als je nog niet 60 ben en je zit demon achtige gasten af te maken is de xtra dmg ( tis maar 100 dmg maarja 100 is 100 dmg) en stun wel errug handigHydra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:14:
[...]
Nja. +7 damage per 3 seconden ofzo is ook niet bijster indrukwekkendIk doe op level 49 als Hunter ongeveer 120 damage met een mep. Die +5 damage die ik heb is dan niet echt bijzonder.
Dingen als Crusader enzo zijn wel erg handig natuurlijk, een heal + extra strength proc is een stuk meer waard dan +7 damage per hit. Je ziet mensen ook erg vaak met Demonslaying rondlopen, en dat doen ze echt alleen maar vanwege die vuurgloed hoorIk heb zelf veel liever een +agi enchant op m'n wapen, maar daar zit dus geen glow bij.
[...]
Ik vraag me meer af wat de formula precies waard is. Ik heb er 2 gevonden. Ik kijk altijd waar ze voor aangeboden worden, maar ik zag 'em niet in de AH. De eerste op de AH gezet met een buyout van 15 gold. Zo weg. Toen had ik wel zo iets van "shit"Later de 2e op de AH gezet met een opening van 10 en een buyout van 40. Ook zo weg. Damn
http://www.gucomics.com/archives/view.php?cdate=20050426Anoniem: 97943 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:14:
*snip verhaal over Shamans*
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 27-04-2005 10:31 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 10:23 ]
neuh hij reageerde op mij denk ikAnoniem: 97943 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:14:
[...]
Het enige dat uit jouw opmerking blijkt is dat je totaal geen benul hebt waar je over praat.
Hij was level 30. Zijn frost shock is rank 1 en doet 91-97 damage. Een shaman moet level 58 zijn voor dat hij de 500 damage frost shock kan gebruiken. En op dat level is het zeker geen i-win button zoals jij iedereen wil laten denken.
Dit zie je dus ook vaak op de officiele WoW forums. Mensen hebben geen idee hoe ze hun klasse moeten spelen en worden dan afgemaakt door een shaman. Dan is het Waaaaaaah nerf shamans.
[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 27-04-2005 10:31 ]
Ik snap dat je dit als Shaman leuk vind, ik heb ook een Shaman, maar ik heb ook een Paly. Op zich vind ik de nerf niet zo erg, ik snap em ook enigsinds wel. Wat ik wel erg vind is dat Blizzard in 37 pages geen antwoord geeft, terwijl een modje in andere topics (zelfde tijd) wel antwoord geeft. Email heeft weinig zin net als bellen omdat die mensen meestal daar geen verstand van hebben. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze gewoon antwoord zouden geven ookal is het maar een simpele bevestiging of beter nog dat ze vertellen dat het maar een hoax is.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 07:38:
yay, pallys gimped in honour system, hadden ze ook echt nodig ook met hun uber pvp powers NOT
divine shield => weg contribution points in honour
net als vanish
geen wonder dat die pally van gisteren dat shield niet gebruikte en dus het loodje legde (evenals die 2 andere pally's)![]()
was in Winterspring aan het grinden, zie ik een lvl 57 pally aankomen op mount, ik probeer hem te mijden, maar hij blijft me achtervolgen, dus ik ga het gevecht aan, (nadat ik al eerder een andere lvl 56 pally was ontlopen met gw) ik ls up, frostbiter aan, double purge en beuken,
eerste shield -> purge
ga door met beuken, wacht op 2e shield, stunned, hij rent er vandoor, ik?
hij healed snel een beetje, ik gooi er een lhw tegen aan en ren op hem af
grounding neer, frostshock er tegen aan en beuken, -> pally dood
ik? geen divine shield gebruikt? lees ik vanochtend de wow forums
pally's are screwed
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
crusader: witte glow geloof ik, kans op jezelf healen bij een slagse7en schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:55:
ik ken alleen de makkelijke stuff
beastslay, impact, striking, demonslay, Icy weapon/chill
wat zijn de rest?
en effect? glow?
Vind het gewoon leuk te weten hoeveel ik nog ongeveer moet grinden voordat ik een extra lvl heb....Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:06:
een addon installern om te zien hoeveel xp je nog nodig hebt.. als je nou gweoon kijkt in de instellingen van je interface in wow zelf ....
- Ruud
hmmz sorry, maar ik vind het helemaal niet leuk, dit is gewoon buttCrowmeister schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:24:
[...]
Ik snap dat je dit als Shaman leuk vind, ik heb ook een Shaman, maar ik heb ook een Paly. Op zich vind ik de nerf niet zo erg, ik snap em ook enigsinds wel. Wat ik wel erg vind is dat Blizzard in 37 pages geen antwoord geeft, terwijl een modje in andere topics (zelfde tijd) wel antwoord geeft. Email heeft weinig zin net als bellen omdat die mensen meestal daar geen verstand van hebben. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze gewoon antwoord zouden geven ookal is het maar een simpele bevestiging of beter nog dat ze vertellen dat het maar een hoax is.
gheghe gratz man mijn guildie mage had op zijn eerste run meteen "Arcane Brilliance"QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:27:
Gister had ik ook geluk, eerste ST run ever, +- 5 minuten voordat de instance servers down gingen ( beetje jammer, we gingen wel lekker ).
Dit dropte namelijk:
http://www.thottbot.com/?i=23157
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17413
[afbeelding]
Ben er iig superblij mee, 13 stamina meer dan me normale fortitude (inc. talents) en hiermee buff ik gelijk de hele party inclusief pets en hij duurt nog een uur ook ipv. half uur. En dat allemaal voor zo'n 2500 mana en een holy candle reagent (6s 30c) ipv 1100 mana per partymember en evt. pets.
[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 27-04-2005 10:40 ]
Oh sorry, heb ik je verkeerd begrepen, excuus. Ik lees namelijk wel in het topic heel veel horde die juigen en dergerlijke, dat vind ik enigsinds lame. Die paly's die balen heel erg en als het waar is willen ze hun account stoppen en dan heb je van die horde er tussen door die je lopen te assrapen.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:37:
[...]
hmmz sorry, maar ik vind het helemaal niet leuk, dit is gewoon butt
zelf vind ik pally's hardstikke leuke class, ware het neit dat ik ze in WoW nogal butt uitgewerkt vind.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Anoniem: 86074
Eigenlijk heet de instance "The Temple of Atal'Hakkar", maar is meer bekend als "Sunken Temple" oftewel ST.Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:42:
ST? Wij zijn pas level 47-48, maar onze priest zou dat ook wel een leuke ding vinden.Zal wel een instance zijn, waar wij nog niet gekomen zijn
. En de kans dat 't dropt zal natuurlijk ook wel klein zijn, maar toch!
[ Voor 25% gewijzigd door QlimaX op 27-04-2005 11:05 ]
Anoniem: 130680
Klopt voor de Sunken Temple moet je 50+ zijn, maar dat duurt niet meer zolang voor jullie, dus even flink door zetten.Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:42:
ST? Wij zijn pas level 47-48, maar onze priest zou dat ook wel een leuke ding vinden.Zal wel een instance zijn, waar wij nog niet gekomen zijn
. En de kans dat 't dropt zal natuurlijk ook wel klein zijn, maar toch!
Ik heb gehoort dat het een pittige quest is. Je zult er maar mee bezig zijn en de melding krijgen: Server is going down in 5 min.Bosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:53:
Gister eindelijk lvl 60 met mn Orc Warlock
Ben nu bezig met mn Warlock Epic mount quest. Ben ik nog wel even zoet mee
Anoniem: 130680
Het is allemaal leuk hoor die glows die je krijgt van enchant, ziet er ook best stoer uit.kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:24:
[...]
crusader: witte glow geloof ik, kans op jezelf healen bij een slag
fiery: 'vurige' glow, kans op fire dmg doen met hit
lifestealing: weet de kleur glow niet, kans op HP stelen
unholy: 2 kleine schedeltjes die rond je wapen cirkelen, doet een debuff op je enemy
icy chill: witte glow, slowt je enemy geloof ik.. chance on hit ook
Congrats met het behalen van lvl 60, jammer alleen dat je groen bent. Oh well
|{ brrr }] |
Ah thnx, heb ik al 1 quest voor ..... zo ff uit mijn hoofd issie roodAnoniem: 130680 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:53:
[...]Klopt voor de Sunken Temple moet je 50+ zijn, maar dat duurt niet meer zolang voor jullie, dus even flink door zetten.
Je bedoelt zeker die bloedmooie dame?Anoniem: 86074 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:20:
[...]
We moeten nog ff levelen om een zekere princess om te leggen...
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Anoniem: 42763
/silly "It's not easy being green"Yellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:13:
[...]
Congrats met het behalen van lvl 60, jammer alleen dat je groen bent. Oh well
ik zeg altijd
Hmmm laatmaar, hij bedoeld een andere Princess volgens mij...
[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 11:33 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zal maarzo waar kunnen zijn. Hier in twente is ie er niet meer em tis gewoon moeilijk om aan te komen, Heb heb net gewonnen op Ebay vor 33 euries.mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:26:
Klopt het dat ze WoW maar mondjesmaat op de markt brengen om de Blizard servers niet te veel te belasten of is dat gewoon een smoesje van de verkoper? Ik hoor dat nu namelijk erg veel (WoW is hier in de regio zuid-friesland nergens te vinden, 30 april maar weer eens proberen),
Volgens mij bedoel hij idd dat zwijn.OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:32:
[...]
Hmmm laatmaar, hij bedoeld een andere Princess volgens mij...
Yupwe_are_borg schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:44:
[...]Volgens mij bedoel hij idd dat zwijn.
[ Voor 176% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 11:55 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
weet niet of ik reclame kan maken maargoed op deze website van winkel uit groningen heb ik em besteld.. had em erg snel binnen www.dimensionplus.nlmbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:26:
Klopt het dat ze WoW maar mondjesmaat op de markt brengen om de Blizard servers niet te veel te belasten of is dat gewoon een smoesje van de verkoper? Ik hoor dat nu namelijk erg veel (WoW is hier in de regio zuid-friesland nergens te vinden, 30 april maar weer eens proberen),
[ Voor 5% gewijzigd door Binno op 27-04-2005 12:00 ]
Als je even wat meer naar boven had gelezen werd er gevraagd wat de enchants deden en watvoor gloed ze gavenAnoniem: 130680 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:08:
[...]
Het is allemaal leuk hoor die glows die je krijgt van enchant, ziet er ook best stoer uit.
Maar volgens mij is het doel van een enchant om bepaalde stats op een wapen of armor onderdeel te verbeteren. Waarom mensen nu allemaal Demonslaying willen is denk ik puur voor het gloedje.
Of het algemeen is beast slaying denk ik zinvoller op een wapen, dit omdat er veel beesten in WoW voorkomen. Of een Enchant die een betere damage doet op Humanoids. In ieder geval er zullen vast betere enchants te krijgen en die ook zinvoller zijn om te kopen of te krijgen van een enchanter. Maar de gloed die je van bepaalde enchants krijgt, daar kikt men blijkbaar op.
KloptQlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:27:
Even ervoor had Monk trouwens nog als ik het goed heb:
http://www.thottbot.com/?i=3866.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
?OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:53:
Dus toch.
spoiler:Echt.. ik heb lang naar dr gezocht, steeds heen en weer, al die lui in die huisjes killen, maar nee nergens te vinden. Blijk het @#$*() een zwijn te zijn!
Toepasselijke naam ook, "Atal'ai Spaulders of the Bear"
iid toepasselijk... Heeft verder niks met bearform te makenQlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:11:
[...]
?
We hadden het over Princess Theradras toch? Van Maraudon? Welke huisjes?
[...]
Toepasselijke naam ook, "Atal'ai Spaulders of the Bear".
Ehh.. nu snap ik het niet meer.QlimaX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:11:
[...]
We hadden het over Princess Theradras toch? Van Maraudon? Welke huisjes?
[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 27-04-2005 12:21 ]
Johm0nk schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:15:
[...]
iid toepasselijk... Heeft verder niks met bearform te makenbear betekent dat je + strength hebt, zo heb je ook öf the eagle" etc etc etc..
[ Voor 23% gewijzigd door QlimaX op 27-04-2005 12:22 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja je weet toch? soms moet ik het e.e.a. even extra uitleggen aan je
[ Voor 22% gewijzigd door m0nk op 27-04-2005 12:22 ]
ik heb wel de op een na laatste versie hier, ook goed?Wub schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:14:
Ik probeer al een poosje de Nurfed UI compilation te downloaden, maar hij is alleen te krijgen op Curse Gaming, maar die geeft momenteel een error als ik hem wil downloaden...
Heeft iemand hier de laatste versie toevallig nog en zou die hem willen sturen of ergens op internet zetten?
De quest bestaat uit een hele serie, met een enorme hoeveelheid items om te verzamelen/kopen.CaDje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:07:
[...]
Ik heb gehoort dat het een pittige quest is. Je zult er maar mee bezig zijn en de melding krijgen: Server is going down in 5 min.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 12:27 ]
Als warrior wilt het ook wel lonen om voor Monkey gear te gaan als je een 2-hander gebruikt btwkevinp schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:20:
idd, als warrior heb ik ook veel van "of the bear".
Laat me even weten hoe het gegaan is uiteindelijkBosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:23:
[...]
De quest bestaat uit een hele serie, met een enorme hoeveelheid items om te verzamelen/kopen.
35 Black Dragonscales
25 Dark Iron Ore
6 Large Brilliant Shards
10 Elixirs of Shadow Power
3 Arcanite Bars
En dan nog 406G aan questitems die je moet kopen.
Dat is dus het lastigste aan de quest, de rest is aardig te doen (alleen stuk in Scholomance is lastiger).
M.a.w. een 900G mount kopen is makkelijker ^^
Was even in de verleiding een normale epic mount te kopen (had het geld), maar ga toch maar voor de quest. Moet toch beetje uitdaging hebben nog
[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 27-04-2005 12:34 ]
Ja als het kan, graag.kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:23:
[...]
ik heb wel de op een na laatste versie hier, ook goed?
Anoniem: 86072
Sorry, maar volgens mij ben jij degene die nu zit te slow chette (wat dat ook mag betekenen) Wat ik doe is gewoon simpelweg een vraag stellen over een UI mod bij het spel en ik geef een reactie op een antwoord... Wat jij doet is gewoon zeuren over iets wat nutteloos is wat je ook gewoon achterweg kan laten.Stronkie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:35:
Eh dude , waar gaat dit in vredes naam over, Dit zuigt bigtime. We hebben het over wallicht de verslavende hobby van het internet. en we zitten nu hier te slow chette , geen wonder dat er een topic binnen week de 1000 post heeft,
oeps dan helpt dit berichtje ook nie
Je kunt een gedeelte van de items hergebruiken. Als je het met 1 andere warlock doet, kost het je geen 406G, maar 281G of iets dergelijks. Ervan uitgaande dat je de kosten deelt voor de herbruikbare delenredfoxert schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:29:
[...]
Laat me even weten hoe het gegaan is uiteindelijkIk speel zelf een Undead Warlock, gister level 50 gehaald en gelijk begonnen aan mn Infernal quest. Mn vriendin heeft 'm inmiddels al maar die heb ik nog niet in echte actie gezien.
Als een Epic mount kopen uiteindelijk makkelijker is moet ik misschien die maar doenAlhoewel het natuurlijk wel een betere prestatie zal zijn om dat ding ook echt te verdienen. Alleen grinden voor gold kan natuurlijk iedereen.
en toen las ik dit : http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7631
Vooral dat stukje over het wellicht opnieuw kunnen gebruiken van alle items staat me wel aan
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 12:41 ]
[ Voor 200% gewijzigd door bcd87 op 27-04-2005 12:58 ]
Bedankt, je kan hem er weer afhalen.kEv4h schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:48:
[...]
http://www.harley2002.cistron.nl/NurfedUI.2.22.2005.zip
Zou je het even kunnen zeggen als je em gedownload hebt? Dan kan ik em weer eraf halen
|{ brrr }] |
Anoniem: 42763
Bear is stamina en strength, daar wil je wel wat van hebben als warrior, daarnaast is tiger (?) ook wel lekker, stamina en agility... Een goede mix is altijd goed, met name als je meestal geen vaste rol in een groep hebt.Yellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:12:
Of the bear is als warrior zijnde wel leuk, maar ik heb liever wat agility en stamina dan ik agility en strength heb. Strength is als warrior voor mij op de derde plek. Okke bedoelt dat dikke zwijn met drie sidekicks uit Elwyn forest die een boer aan het lastig vallen is.
Al een goedkoop epic mount beest en dan nog een optie hebben om het voor de helft van de prijs te doen. Next character wordt ook een warlock
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 13:19 ]
bear=str+staYellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:12:
Of the bear is als warrior zijnde wel leuk, maar ik heb liever wat agility en stamina dan ik agility en strength heb. Strength is als warrior voor mij op de derde plek.)
Goedkoop?Yellow|A schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:12:
Al een goedkoop epic mount beest en dan nog een optie hebben om het voor de helft van de prijs te doen. Next character wordt ook een warlock
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2005 13:22 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Eikeltje op 27-04-2005 13:54 ]
agi + str is volgens mij tigerBosmonster schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:19:
bear is toch sta + str?
en monkey agi + sta?
Er is voor zover ik weet geen agi + str versie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq