Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Anoniem: 130680
Dan zijn we tegelijk ook bij een punt dat rogues wel High LvL instances in kan en mee kan om raidbosses te slopen. En anders lees dit artikel maar eens over rogues en verschillende builds en waar om ze zeker waardevol in High LvL instances kunnen zijn.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:18:
[...]
Die dodge valt momenteel nog wel mee, het is vooral het ontbreken van fatsoenlijk armor wat me opbreekt. Ik moet gewoon veel gouge gebruiken om op adem te komen. En heal potions hebben een te lange cooldown.
Dat je niet op afstand kan werken is niet helemaal waar. Ik haal vaak crits van 50 damage op een gunshot wanneer ze wegrennen, meestal kun je nog makkelijk 2 schoten lossen voor je erachteraan moet rennen, en dat is echt wel genoeg om ze neer te krijgen. Ik ben dan ook van plan dat schieten te blijven trainen, tot ik de beste guns kan dragen die er zijn.
en wat is er precies mis met zerging?OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:01:
[...]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zerging
1. zerging
n. Using massive amounts of weak, or generic units, to attack an enemy.
Used widely in PlanetSide, to describe massive amount of soliders that spawn in a tower, and then attack a base.
It comes from the word zerg. Zergs in Starcraft were able to produce large amount of units very quickly.
Oftewel, kwantiteit ipv kwaliteit.
Zou het niet weten, Kaap begon er over.
Maar het ging over PvP, en dat het hounor-systeem het zerging dus zal versterken. Waarschijnlijk dat je groepen van 10 mensen met een laag level krijgt die 1 level 60 proberen te pakken ofzo.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
het is boring
ok bereik liever iets met een goed doordacht plan dat werkt, dan dat ik de mindless sla, dood, respawn, corsperun, slaan dood, respean corpserun enz enz
edit: inderaad
gewoon een groep high lvl players die een gebied in gaan en alle tegenstanders killen die ze tegenkomen, ook al krijgen ze nihil honour per kill op die manier
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 26-04-2005 13:42 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik denk toch dat dat met je class te maken heeft. Ik werd vrijdag 56, dingde gisteren 57 en dat eigenlijk zonder al te veel quests (alleen de ST quests afgerond) of grinding, gewoon instance runs (3 x ST, 1 x BRD) en zondag niet eens gespeeld.Kaap schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:47:
Ik ben het spel eigenlijk een beetje beu. Mijn rogue is nu 55 maar de exp naar 60 wordt wel erg lang. Tevens vindt ik pvp niet echt zo leuk als dat ik dacht dat het zou zijn. DAOC pre-NF was toch wel het leukste tot nu toe denk ik.
Ga er in ieder geval over denken om mijn account maar gewoon te cancellen.
Ik staar me ook niet echt blind op 60, dat word ik toch wel en ik blijf WoW nog wel een tijdje spelen. Dus of ik het nou volgende week wordt of over 2, lekker belangrijk
Maar probeer eens een echte class, misschien dat je het dan weer wat interessanter gaat vinden? Wel even wennen aan het principe 'fair fight' natuurlijk
Volgens onze vrienden van www.urbandictionary.com is wat jij zegt ganken. Dat is dat je alleen of als groep (met een hoog level) een of meer mensen met een laag level aanvalt, die dus geen kans op winnen hebben.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:40:
[...]
gewoon een groep high lvl players die een gebied in gaan en alle tegenstanders killen die ze tegenkomen, ook al krijgen ze nihil honour per kill op die manier
Zerging is dat je met een grote groep (meestal low-level) iemand aanvalt met een hoog level.
[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 26-04-2005 13:49 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
mja in beide gevallen komt het neer op mindless beuken, zonder enige vorm van taktiek of " honour"OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:48:
[...]
Volgens onze vrienden van www.urbandictionary.com is wat jij zegt ganken. Dat is dat je alleen of als groep (met een hoog level) een of meer mensen met een laag level aanvalt, die dus geen kans op winnen hebben.
Zerging is dat je met een grote groep (meestal low-level) iemand aanvalt met een hoog level.Om dus toch te kunnen winnen doordat er gewoon teveel tegenstanders zijn voor die ene high-level.
zelf ben ik nu 56 en heb nog altijd veel plezier in het spel, ook in pvp, ook al ben ik er op dit moment gewoon slecht in
ik vind het leuk om te levellen, nieuwe dingen te kopen, en maken, de wereld verkennen enz enz.
ik ga ook zeker battlegrounds doen als die komen,
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
http://www.stickyicky.net/mag/shamanshoulders.jpg
zo ziet die er ongeveer uit ;P
kEv4h schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:18:
voor degene die de shaman shoulders nog niet hebben gezien deze patch:
Zelfgemaakt??.. rofl.. Heb ze al meerdere keren gezien in de zerg van SS naar MB..kEv4h schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:18:
voor degene die de shaman shoulders nog niet hebben gezien deze patch:
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Duels is wat anders dan PvP. Duels kies je voor en PvP houdt in dat je overal kan worden gebackstabbed terwijl je bezig bent met je quests. Toch net iets anders dan voor je duelen.OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:05:
Klopt. Het is alletwee niet de meest "honourable" manier van spelen.Ik speel alleen nog op een PvE server, gewoon omdat het me beter leek daar mee te beginnen. Tot nu toe alleen quests gedaan eigenlijk, en mobs gekilled. Ben gister nog net level 14 gewonden, dus ik ga binnenkort eens wat duels proberen. En wie weet bevalt het zo dat ik over stap naar PvP.
Als tien lvl 10's een lvl 60 kunnen neer krijgen is het hip, zerging of niet. Ik vind het een slimme "raidboss" tactic. Ik kan me voorstellen dat je als lvl 60 het inderdaad goedkoop vindt, maar dat zou ik ook vinden als mijn character werd verslagen door tien "kleine losers".
Zelf vind ik het al irritant om te wachten op dezelfde boot als een lvl 10, laat staan dat ik er nog door verslagen zou worden
|{ brrr }] |
Weet ik.Yellow|A schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:43:
[...]
Duels is wat anders dan PvP. Duels kies je voor en PvP houdt in dat je overal kan worden gebackstabbed terwijl je bezig bent met je quests. Toch net iets anders dan voor je duelen.
[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 26-04-2005 14:47 ]
Wat een geweldige guide was datAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:27:
[...]
Dan zijn we tegelijk ook bij een punt dat rogues wel High LvL instances in kan en mee kan om raidbosses te slopen. En anders lees dit artikel maar eens over rogues en verschillende builds en waar om ze zeker waardevol in High LvL instances kunnen zijn.strategy.worldofwar.net/news.php?id=41
Ik heb hem helemaal doorgelezen en de link naar huis gemaild, ik ga mijn rogue ook dezelfde build geven en veel op de aangegeven punten trainen. Als je het zo leest kan je met een rogue van iedereen en alles winnen. Erg handig is dat hij ook vermeld wat je als rogue dient te vermijden.
Goed bezig
Anoniem: 55165
Die jongeOn_E schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:02:
[...]
Nogmaals, lekker belangrijk, was gewoon leuk om te lezen wat die jongen schreef, hij schepte helemaal niet op over zijn infernal, want geloof me, als er 1 iemand is die weet dat Infernals KUT zijn dan is het een warlock wel...
en nee ik schepte niet op nee .. infernals zijn zeker kut maar dan ist nog leuk om te zien hoe andere daarvoor gaan rennen.. Altijd leuk dat je hier iets "leuks" neer kunt zetten en dat dan mensen zon dooie opmerking maken..
en geen damage output .. ach .. hij rende door de groep en deed iedereen een beetje damage.. en degene die die aanviel gaf hij klappen van 400+ denk dat het toch aardige damage is..
Anoniem: 51661
Hij ambushed me (dus heeft first strike) en ik mol m helemaal met nog 1k hp over
Even later, als ik 3 mobs op me heb en nog 20% hp over, komtie weer om me te mollen, wat uiteraard toen wel lukte
Vervolgens ress ik weer bij mn corpse, gebruik bandage, en die rogue ambushed me weer terwijl ik 75% health had: Retailiation aan -> Rogue weer dood, ik meer dan 50% hp over, spit, rude en laugh eroverheen
Toen moest ik werken...
Edit: Ik probeer niet te zeggen dat ik altijd van hogere lvls win, integendeel, daarom juist deze post omdat ik zo trots ben n 3 lvl's hogere rogue te verslaan. Een NE ook nog, die zijn zooo irritant
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-04-2005 15:24 ]
Ja sorry haha, was te lui om terug te lezen wie het stukje had geschreven.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zergen houdt gewoon in dat je ervoor zorgt te winnen door kwantiteit ipv kwaliteit. Niet specifiek low lvl's.OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:48:
[...]
Volgens onze vrienden van www.urbandictionary.com is wat jij zegt ganken. Dat is dat je alleen of als groep (met een hoog level) een of meer mensen met een laag level aanvalt, die dus geen kans op winnen hebben.
Zerging is dat je met een grote groep (meestal low-level) iemand aanvalt met een hoog level.Om dus toch te kunnen winnen doordat er gewoon teveel tegenstanders zijn voor die ene high-level.
M.A.W. prefereer ik group vs group combat > zerg vs zerg
Dit dus.
Anoniem: 27963
Ik heb begrepen dat het maximale lvl-verschil voor een honor-kill 4 is en daarmee kan ik dan niet verklaren waarom ik regelmatig (zeg maar: vaak) wordt geganked door lvl60 (ben zelf lvl51). Kan iemand mij dit lvl-verschil bevestigen (of tegenspreken)?
Wat ik wel erg leuk vind zijn de massale raids die het opwekt, ben al meerdere keren nu bij SS wezen raiden, 100+ vs 100+ echt leuk, en heerlijk open terrein voor een hunter
Ik hoop maar dat battlegrounds er snel inzit en dat de gankers dan daarheen zullen vertrekken (dat vraag ik me af... daar kunnen ze ook verliezen namelijk, iets waar een ganker kennelijk niet zo goed tegenkan
Nog een punt, ik las ergens (weet niet meer waar) dat de horde andere rank-names had dan de alliance. de laagste rang voor alliance zou zijn: "private", de laagste rang voor horde zou zijn "scout".
Nu ben ik een NE hunter en kreeg ik bij een kill steeds "scout" boven mijn hoofd te zien...
Anoniem: 95989
edit: "Scout" boven je hoofd is je rank, hoe meer honorable kills je hebt (== meer punten) hoe hoger je ranking
edit2: overigens verschillen die ranks bij Horde en Alliance
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 26-04-2005 15:40 ]
Ja, want bij een human heet de eerste rank geen scout, maar private. Ik snap dus ook niet (ik ben human) waarom ik scout te zien kreeg bij een kill.Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:39:
het maximale level verschil is 12 bij HK's
edit: "Scout" boven je hoofd is je rank, hoe meer honorable kills je hebt (== meer punten) hoe hoger je ranking
Anoniem: 97943
Dat denken veel mensen maar dat klopt niet.OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:46:
[...]Want PvP is toch uiteindelijk duels tegen andere spelers, al kies je ze niet altijd uit.
Het grootste verschil is dat je bij een duel weet wat er gaat gebeuren.
Tja, ik dacht eerst ook 12 maar door meer mensen die "het zeker wisten..." werd gezegd 4...Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:39:
het maximale level verschil is 12 bij HK's
Die ranks zijn idd versschillend en "scout" hoort bij de horde (i think), en ik ben dus alliance... (zou "private" moeten zijn).
klopt ook want volgens mij krijg je gewoon de rank van de speler die je killt te zienHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:41:
[...]
Ja, want bij een human heet de eerste rank geen scout, maar private. Ik snap dus ook niet (ik ben human) waarom ik scout te zien kreeg bij een kill.
Volgens mij tenminste
[ Voor 4% gewijzigd door maddog_rvo op 26-04-2005 15:44 ]
Ik hoop dat die Yorin ook op dit forum zit, en nu zichzelf zit op te vreten
Somme Night Elves, rogues prikken toch niet door mijn 4k plate armor heen
Het is net andersom, bij Horde is laagste rank: Private, en bij alliance is het ScoutAnoniem: 27963 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:37:
Ik ben toch het hele weekend aan het spelen geweest en heb me echt rot geërgerd aan het gegank.
Ik heb begrepen dat het maximale lvl-verschil voor een honor-kill 4 is en daarmee kan ik dan niet verklaren waarom ik regelmatig (zeg maar: vaak) wordt geganked door lvl60 (ben zelf lvl51). Kan iemand mij dit lvl-verschil bevestigen (of tegenspreken)?
Wat ik wel erg leuk vind zijn de massale raids die het opwekt, ben al meerdere keren nu bij SS wezen raiden, 100+ vs 100+ echt leuk, en heerlijk open terrein voor een hunter
Ik hoop maar dat battlegrounds er snel inzit en dat de gankers dan daarheen zullen vertrekken (dat vraag ik me af... daar kunnen ze ook verliezen namelijk, iets waar een ganker kennelijk niet zo goed tegenkan)
Nog een punt, ik las ergens (weet niet meer waar) dat de horde andere rank-names had dan de alliance. de laagste rang voor alliance zou zijn: "private", de laagste rang voor horde zou zijn "scout".
Nu ben ik een NE hunter en kreeg ik bij een kill steeds "scout" boven mijn hoofd te zien...
Mijn Tauren Warrior krijgt ook steeds Honor: Private op zn hoofd bij het doodmaken van alliance
Maar wat hydra hieronder zegt lijkt mij ook logisch
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-04-2005 15:47 ]
Waarschijnlijk omdat diegene die jij killde de rank scout had.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:41:
Ja, want bij een human heet de eerste rank geen scout, maar private. Ik snap dus ook niet (ik ben human) waarom ik scout te zien kreeg bij een kill.
https://niels.nu
Dat heb je dan verkeerd begrepen want vanaf level 48 ben je groen voor een level 60. En alhoewel ik op zich weinig last heb gehad van ganken dit weekend zou Blizzard er goed aan doen dit verschil wat terug te brengen.Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:37:
Ik ben toch het hele weekend aan het spelen geweest en heb me echt rot geërgerd aan het gegank.
Het heeft imho geen enkel nut om iemand 12 levels lager interessant te maken voor een level 60. Alsof een level 48 ooit een kans gaat maken, zelfs al crit elke skill/spell in zijn voordeel. En dit geld niet alleen voor level 60's eigenlijk maar voor het hele honour systeem, 4-5 levels zoals jij in gedachten had zou volgens mij veel beter werken.
Ohnee? Rupture bypasst armor, dus je kan wel 20k armor hebben, een 1200 dmg rupture doet gewoon 1200dmg over een aantal seconden, doe je niks aanAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:44:
[...]
Ik hoop dat die Yorin ook op dit forum zit, en nu zichzelf zit op te vreten
Somme Night Elves, rogues prikken toch niet door mijn 4k plate armor heen
En toch wassie doodHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:46:
[...]
Ohnee? Rupture bypasst armor, dus je kan wel 20k armor hebben, een 1200 dmg rupture doet gewoon 1200dmg over een aantal seconden, doe je niks aan
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-04-2005 15:48 ]
Ja, dat is eigenlijk ook het enige wat ik kon verzinnen waarom je dan "scout" zou zien. Best leuk eigenlijk dat je dan ziet wat voor rank je killed.Hydra schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:45:
[...]
Waarschijnlijk omdat diegene die jij killde de rank scout had.
@Keldon
Ja 12 lvls verschil snap ik weer helemaal niets van, dat is meer ganken aanmoedigen dan het tegengaan... Wel een beetje jammer dat het dan net ingevoerd wordt als je lvl 49 bent...

Oh, maar er zijn er meer. Verschillende soorten gif en bijvoorbeeld garrotte, doen ook allemaal enorm veel schade. Ook al heb jij 4000hp, een goede rogue kan ook makkelijk meer dan 4500 hp hebben. Hij is in staat om 1000 armor weg te vreten met zijn expose armor, en kan als hij het juist speelt je constant op stunlock houden. Armor of geen armor, hij heeft tijd zat om je kapot te slaan. Ik ben zelf nog maar een noob, maar weet dat het zeer goed mogelijk is, hij had gewoon meer moeten trainenAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:46:
[...]
En toch wassie dood(1200 hp is nog niet eens 1/3 van mn max hp
)
Anoniem: 136453
Omdat het spel niet laat zijn wat jij voor rang hebt maar de rang die je omgelegd hebt.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:41:
[...]
Iedereen is nu nog de laagste rank bij de tegenpartij en als alliance zie je dus steeds Scout.
Hordes zullen dus steeds private zien.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 136453 op 26-04-2005 15:56 . Reden: Hmmz, eerst refresh, dan reply, dat blijkt maar weer eens ]
Ik moest even een quest inleveren in the Barrens uit Felwood... kom bij die NPC aan staat er een lvl54 Dwarf Warrior naast me (ik ben een lvl52 druid) die rondjes om me heen begint te springen.
En begint te pointen naar een open plek omdat ie wil vechten
Ik reageer in eerste instantie niet omdat ik nog bezig was, loop een stukje weg en ga in catform stealth. Sta achter hem en deel de eerste klap uit.. ff wat combo points en een rip erachteraan als DoT, switch naar casterform, root hem en spam een moonfire DoT op zn hoofd en ff in bearform door gegaan totdat zijn hp wat lager was..
Even een flinke starfire erachteraan wat resulteerde in een dode dwarf en een levende druid met 100% health en 50% mana en nog innervate achter de hand
PvP is zo cool!
[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 26-04-2005 16:51 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
goede warrior heeft ongeveer 8k hp , geen 10M1lamb3r schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:56:
mja een beetje goede warrior kan rond de 10k health halen (iig een tauren zeker met de +15%HP) en dan nog unbuffed d8 ik.
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
..en Taurens hebben +5%, niet 15%M1lamb3r schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:56:
mja een beetje goede warrior kan rond de 10k health halen (iig een tauren zeker met de +15%HP) en dan nog unbuffed d8 ik.
meestal kom ik wel low in mijn health, maar nature swiftness en een instant heal erachteraan doet wonderen, daarbij is de root wel een goeie
Maargoed, daarintegen heeft iedere class wel iets om de andere class het weer moeilijk te maken, dus wat dat betreft mag jij er vanuit gaan dat 50% van de hierboven beschreven tactiek lang niet altijd uitvoerbaar is, omdat de andere class ook mogelijkheden heeft die het een rogue moeilijk maken.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:52:
[...]
Oh, maar er zijn er meer. Verschillende soorten gif en bijvoorbeeld garrotte, doen ook allemaal enorm veel schade. Ook al heb jij 4000hp, een goede rogue kan ook makkelijk meer dan 4500 hp hebben. Hij is in staat om 1000 armor weg te vreten met zijn expose armor, en kan als hij het juist speelt je constant op stunlock houden. Armor of geen armor, hij heeft tijd zat om je kapot te slaan. Ik ben zelf nog maar een noob, maar weet dat het zeer goed mogelijk is, hij had gewoon meer moeten trainen
(Lees: Daze en afstand nemen - disarm - retaliation - overpower - fear)
http://forums-en.wow-euro...-en&t=45&p=1&tmp=1#post45
hier staat toch echt dat 10k en zelfs 12k mogelijk moet zijn. (ik had me alleen vergist in het unbuffed zijn en die 5% ipv 15%)
Anoniem: 95989
Anoniem: 77322
Bij de Dixons ( in Veghel ) hebbe ze der nog een aantal..Stronkie schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:11:
Heeft iemand nog misschien tips voor het kopen van het spel , Verdorie overal uit verkocht.. grrrrr
Vanish is ur friendAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:06:
[...]
Maargoed, daarintegen heeft iedere class wel iets om de andere class het weer moeilijk te maken, dus wat dat betreft mag jij er vanuit gaan dat 50% van de hierboven beschreven tactiek lang niet altijd uitvoerbaar is, omdat de andere class ook mogelijkheden heeft die het een rogue moeilijk maken.
(Lees: Daze en afstand nemen - disarm - retaliation - overpower - fear)
Anoniem: 82860
een slimme warrior laat je in ieder geval geen root casten.m0nk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:01:
Tsjah was een nub warrior, maar over het algemeen heb ik geen enkele moeite met een warrior..
meestal kom ik wel low in mijn health, maar nature swiftness en een instant heal erachteraan doet wonderen, daarbij is de root wel een goeie
Zodra ik nature grasp cast (instant) wordt de warrior automatisch instant geroot bij de eerste hit..Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:47:
[...]
een slimme warrior laat je in ieder geval geen root casten.
valt niks tegen te doen dus
Heey, ik ben wel benieuwd naar hoe je dit tegen houd! Ik wordt zo nu en dan wel eens geroot, hou je dat tegen door n pummel/shieldbash/wastomp? (kortom: Cast interrupt?)Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:47:
[...]
een slimme warrior laat je in ieder geval geen root casten.
Klopt, maar die verdien je heel snel terug. Met je juiste passive ability is een direct hit op een cheap shot al 3 punten waard. De overige maak je compleet me een backstab + SS. Dan heb je er 5 en doe je een evis.M1lamb3r schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:46:
Alleen met vanish verlies je d8 ik je cp points, net als met je divine shield van de pallys
En dan ben je dood want na iedere evade kan n warrior je overpoweren, en dat doet wat meer pijn dan die daggers/1h swords van n rogueHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:57:
[...]
Klopt, maar die verdien je heel snel terug. Met je juiste passive ability is een direct hit op een cheap shot al 3 punten waard. De overige maak je compleet me een backstab + SS. Dan heb je er 5 en doe je een evis.
Anoniem: 107304
en als je dan voor de evis ff coldblood (100% kans op crit bij volgense SS,ambush,backstab en evi geloof ik) doet maak je het voor de leather en lager dragers het heel moeilijkHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:57:
[...]
Klopt, maar die verdien je heel snel terug. Met je juiste passive ability is een direct hit op een cheap shot al 3 punten waard. De overige maak je compleet me een backstab + SS. Dan heb je er 5 en doe je een evis.
In dit scenario hoef ik helemaal niet te evaden. Cheapshot, en een combo erachteraan. Hij maakt geen kansAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:00:
[...]
En dan ben je dood want na iedere evade kan n warrior je overpoweren, en dat doet wat meer pijn dan die daggers/1h swords van n rogue
Klopt, mits juist geplaatst zijn er combo's bij die op 5 punten dik meer dan 1000 damage doen. Als je ervanuit gaat dat je dat goed doet (er zijn ook instant skills om je energy te renewen) dan kun je zoiets 2 of 3 keer achter elkaar doen. Dan ben je als menig speler wel redelijk uitgepoeptAnoniem: 107304 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:01:
[...]
en als je dan voor de evis ff coldblood (100% kans op crit bij volgense SS,ambush,backstab en evi geloof ik) doet maak je het voor de leather en lager dragers het heel moeilijk(rond lvl 50 al gauw over de 1000 damage)
En je houd natuurlijk altijd mensen die denken dat zij de perfecte techniek hanteren, dat gaat je bij lvl 50+ zwaar tegenvallenHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:04:
[...]
In dit scenario hoef ik helemaal niet te evaden. Cheapshot, en een combo erachteraan. Hij maakt geen kans
moet je eens een paar keer achterelkaar doen met een pally die redoubt en reckoning heeftHTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:05:
[...]
Klopt, mits juist geplaatst zijn er combo's bij die op 5 punten dik meer dan 1000 damage doen. Als je ervanuit gaat dat je dat goed doet (er zijn ook instant skills om je energy te renewen) dan kun je zoiets 2 of 3 keer achter elkaar doen. Dan ben je als menig speler wel redelijk uitgepoept
En dan kom je een frost mage tegen die als je vanished ice barrier + manasheild aanzet, weg dmg van de rogue->blink->sheep evt wanneer nodig mana regen/health (want je had hem misschien geraakt) evt tussendoor resheepen afstand nemen en nuken maar, kom je te dicht bij? blink of fnova + lopen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:05:
[...]
Klopt, mits juist geplaatst zijn er combo's bij die op 5 punten dik meer dan 1000 damage doen. Als je ervanuit gaat dat je dat goed doet (er zijn ook instant skills om je energy te renewen) dan kun je zoiets 2 of 3 keer achter elkaar doen. Dan ben je als menig speler wel redelijk uitgepoept
Heb je preperation? ne pas de problem, gewoon ff een fireball rank 1 casten en door de dot wordt je weer zichtbaar.
Anoniem: 113568
Hahaha, je doet net alsof een rogue EN Expose armor EN evisc, EN cheap shot kan gebruiken.HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:52:
[...]
Oh, maar er zijn er meer. Verschillende soorten gif en bijvoorbeeld garrotte, doen ook allemaal enorm veel schade. Ook al heb jij 4000hp, een goede rogue kan ook makkelijk meer dan 4500 hp hebben. Hij is in staat om 1000 armor weg te vreten met zijn expose armor, en kan als hij het juist speelt je constant op stunlock houden. Armor of geen armor, hij heeft tijd zat om je kapot te slaan. Ik ben zelf nog maar een noob, maar weet dat het zeer goed mogelijk is, hij had gewoon meer moeten trainen
Een perfecte rogue (Equip/warrior killer build/player skill) tegen een perfecte warrior, zal de warrior altijd winnen. Een goede rogue kan 4500hp hebben.. maar een warrior nog een veelvoud daarvan.
Tegen shaman maakt rogue overigens ook geen kans.
Rogues zijn cloth-killers, stick to it.
Edit: 1k crit is niet echt veel, cold blood 5CP evisc crits kunnen in de buurt van 1800-2k zitten
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 26-04-2005 17:30 ]
Danku voor de steunAnoniem: 113568 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:26:
[...]
Hahaha, je doet net alsof een rogue EN Expose armor EN evisc, EN cheap shot kan gebruiken.
Een perfecte rogue (Equip/warrior killer build/player skill) tegen een perfecte warrior, zal de warrior altijd winnen. Een goede rogue kan 4500hp hebben.. maar een warrior nog een veelvoud daarvan.
Rogue heeft natuurlijk vaak het voordeel van de eerste ambush door zijn stealthmode, dit kan wel eens vervelend uitpakken bij mobfighten en als je onvoorbereid aangevallen wordt, maar in mijn beleving heb ik t nooit ECHT moeten afleggen tegen rogues van mijn lvl... (en dus die van 3 lvls hoger van mijn verhaal hiervoor... /trots
Al de gameshops in Oldenzaal zijn uitverkocht
Alle dixons in twente hebben ze niet meer
Alle Free record shops ook niet meer , Volgens hun krijgen ze geen nieuwe lading meer
DynaByte in enschede had er nog 12 maar allemaal gereserveerd gloeinde.
Dus als iemand in twente een exemplaar ziet ligge , gelijk reserveren voor ikke en meld het hier
[ Voor 16% gewijzigd door Stronkie op 26-04-2005 17:37 ]
Applestore naast de bijenkorf geprobeert? Die had er laatst nog een paar... (zit naast de zij ingang van de Bijenkorft, zaak heet: mexpert en er staat ook Applecentre op de voorgevelStronkie schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:36:
Ik woon zelf in Oldenzaal,
Al de gameshops in Oldenzaal zijn uitverkocht
Alle dixons in twente hebben ze niet meer
Alle Free record shops ook niet meer , Volgens hun krijgen ze geen nieuwe lading meer
DynaByte in enschede had er nog 12 maar allemaal gereserveerd gloeinde
Edit: Lijkt me hier geen goede plek om dat te discusieren, mail me effe het nummer naar mark.stronks@tiscali.nl
[ Voor 72% gewijzigd door Stronkie op 26-04-2005 17:39 ]
Heb ik wel, maar zit op mn werk en daar kan ik niet mailen, je kan t nummer gewoon vinden op www.telefoongids.nl of op www.apple.nl, daar naar verkooppunten > Lijst met verkoopadressenStronkie schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:38:
heb je een nummer voor mij
Edit: Lijkt me hier geen goede plek om dat te discusieren, mail me effe het nummer naar mark.stronks@tiscali.nl
Anoniem: 30422
Dan ben je je character na die tien dagen kwijt, je moet een gamecard kopen (vraag me niet waar), of een CC nummer invoeren (desnoods die van je pa/ma/opa/buurman/melkboer). Random cijfers of "xxx"-jes invoeren kan volgens mij niet meer.Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:54:
oke heb hem net gehaald in de winkel. Alleen word ik een beetje gek van het registreren.. Ze vragen dus om een pre paid kaart. Terwijl je eerste maand gratis is. nu kan ik wel die quest kaart cijfer intoetsen maar dat is maar 10 dagen.. wat nu?
Anoniem: 39051
Waar heb je hem gehaald???Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:54:
oke heb hem net gehaald in de winkel. Alleen word ik een beetje gek van het registreren.. Ze vragen dus om een pre paid kaart. Terwijl je eerste maand gratis is. nu kan ik wel die quest kaart cijfer intoetsen maar dat is maar 10 dagen.. wat nu?
ik heb toch recht op mijn maand? ookal heb ik geen cc... beetje banaal ditAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:56:
[...]
Dan ben je je character na die tien dagen kwijt, je moet een gamecard kopen (vraag me niet waar), of een CC nummer invoeren (desnoods die van je pa/ma/opa/buurman/melkboer). Random cijfers of "xxx"-jes invoeren kan volgens mij niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 30422 op 26-04-2005 18:16 ]
Heb je ook.Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:15:
[...]
ik heb toch recht op mijn maand? ookal heb ik geen cc... beetje banaal dit
Maar je moet een cc of gamecard opgeven tijdens het registreren.
Je kan dan 1 maand gratis spelen, daarna betaal je dan via cc of gamecard.
Je kan nu bijv. de CC van je ouders gebruiken en dan snel opzoek gaan naar een gamecard. Voordat je gratis maand voorbij is kan je dan via je account pagina de betalings methode wijzigen van CC naar gamecard.
Discussie is terug te lezen in de topics 3 t/m 10 ofzo. Helaas nemesis, t is niet anders.Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:15:
[...]
ik heb toch recht op mijn maand? ookal heb ik geen cc... beetje banaal dit
dus als ik die "friends" kaart invul krijg ik? 30+10? of gewoon 30 dagen? mijn ouders hebben geen cc.. en ook niet iemand in de buurt die ik ken.. (en nee we wonen niet onder een steen oid)The_DoubleU schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:19:
[...]
Heb je ook.
Maar je moet een cc of gamecard opgeven tijdens het registreren.
Je kan dan 1 maand gratis spelen, daarna betaal je dan via cc of gamecard.
Je kan nu bijv. de CC van je ouders gebruiken en dan snel opzoek gaan naar een gamecard. Voordat je gratis maand voorbij is kan je dan via je account pagina de betalings methode wijzigen van CC naar gamecard.
Anoniem: 3369
In een padestoel ?Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:23:
[...]
dus als ik die "friends" kaart invul krijg ik? 30+10? of gewoon 30 dagen? mijn ouders hebben geen cc.. en ook niet iemand in de buurt die ik ken.. (en nee we wonen niet onder een steen oid)
dubbel D..taalgigant
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 30422 op 26-04-2005 18:49 ]
Dan krijg je 10 dagen, waarna er alsnog gebruik gemaakt moet worden van je registratie op je CD-Key van jou aangeschafte WoW versie, wat er op neer komt dat je een nieuw account moet aanmaken waardoor je dus alles verliest wat je in die gratis 10 dagen maakt.Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:23:
[...]
dus als ik die "friends" kaart invul krijg ik? 30+10? of gewoon 30 dagen? mijn ouders hebben geen cc.. en ook niet iemand in de buurt die ik ken.. (en nee we wonen niet onder een steen oid)
Je hebt recht op je gratis maand als je voldoet aan de voorwaarden van Blizzard: Een CC OF een GameCard in je bezit hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-04-2005 18:34 ]
lekker zooitje ongeregeld daarzo, ik vind het van de gekke dat het zo moet iig... aanschaf van game is 44 euro.. +gamecard die praktisch nergens te vinden is, laat een consument zonder cc assraped zitten..Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:33:
[...]
Dan krijg je 10 dagen, waarna er alsnog gebruik gemaakt moet worden van je registratie op je CD-Key van jou aangeschafte WoW versie, wat er op neer komt dat je een nieuw account moet aanmaken waardoor je dus alles verliest wat je in die gratis 10 dagen maakt.
Je hebt recht op je gratis maand als je voldoet aan de voorwaarden van Blizzard: Een CC OF een GameCard in je bezit hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30422 op 26-04-2005 18:37 ]
Helaas pindakaas zeggen ze danAnoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:36:
[...]
lekker zooitje ongeregeld daarzo, ik vind het van de gekke dat het zo moet iig... aanschaf van game is 44 euro.. +gamecard die praktisch nergens te vinden is, laat een consument zonder cc assraped zitten..blizzard
Probeer gewoon random wat in te voeren, doet Blizzard niets tegen, het enige wat er kan gebeuren is dat je niet meer kan spelen tot je een gamecard hebt na je eerste gratis 30 dagen. (Weet alleen niet zeker of dat nog kan, random invoer)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-04-2005 18:40 ]
Anoniem: 116889
Je kan nu dus ZONDER cc en\of gamecard 10 dagen spelen. Daarna moet je bij het invoeren van de cd key, WEL een cc of gc nummer invoeren.
Edit:Meer data.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 116889 op 26-04-2005 18:45 ]
Anoniem: 79717
Dubbel D dus... taalgigant
Ontopic: Toen ik begon met spelen heb ik een Druid gekozen die nu lvl 38 is, maar ik merk dat ik nu meer me alts speel (vooral Mage) en dat Druid me wat minder boeit. Komt dit omdat het nou saai is rond dit lvl, wordt het later nog leuker? Kan iemand wat ervaringen delen?
[...]
Dubbel D dus... taalgigant
omfg haha.. kan je zien hoe ontzet ik ben hiervan
Ben nu aan wachten voor een realm.
Crushridge wel te verstaan.
Meer mensen van GoT in crushridge??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ik (lvl 55 paladin, talents over vanalles verdeeld) rijd door Felwood op m'n paardje. Kom ik een lvl 55 shaman tegen die ik gisteren geholpen heb met mobs. Dus ik /wave en /smile naar hem toe. Valt hij me aan
Nja, ik stap van m'n paard af, doe nog /cry (mjah, ik houd niet altijd van vechten
Komt er inene een lvl 55 warrior aanlopen, ik denk "damn, dood :/", maarja, ik maak er toch maar het beste van, dus ik gooi de mana-regen-routine over hem heen en begin te hakken. Nja, op een gegeven moment een paar keer healen. Toch ook maar weer een holy shield en ik zie inene dat ik weer een stun te casten heb!
Komt er ook nog een lvl 52 druid/shaman (weet niet meer precies
Kijk, DIT zijn nou prettige spelers

Zo, nu mogen jullie bijkomen van al die smileys
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

[ Voor 152% gewijzigd door UltraR-pc op 26-04-2005 20:26 ]
Anoniem: 75805

terwijl dit een helé belangerijke spell is
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 26-04-2005 20:28 ]
Nee, echt leuk zo

Als dat de "cleanse" is van de shaman, maar dan voor een opponent, dat deed hij welAnoniem: 75805 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:27:
Typisch voorbeeld van een shaman die niet purge gebruikt
terwijl dit een helé belangerijke spell is
Nja, misschien waren ze beiden wel extreem slecht, maar ik heb dus gisteren samen met die shaman gespeeld en die was toen wel ok eik, dacht ik
[ Voor 56% gewijzigd door Okyah op 26-04-2005 20:52 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 127521
de fout die de meeste mensen maken als ze zeggen dat n rogue geen warrior kan killen is dat ze alleen maar de dagger / ambush rogues zien, tja die build hebben de meeste wel op 60 daar kan je niks van zeggen..Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:26:
[...]
Hahaha, je doet net alsof een rogue EN Expose armor EN evisc, EN cheap shot kan gebruiken.
Edit: 1k crit is niet echt veel, cold blood 5CP evisc crits kunnen in de buurt van 1800-2k zitten
Als een combat rogue maak je wel degelijk een goede kans tegen een warrior of een shaman.. heb hetzelf zo vaak gedaan en niet eens met uber wapens zoals n krol blade of dal rends wapens maar gewoon een trashblade en een crap lvl 51 zwaardje..
een full spec combat rogue heeft riposte en tegen warriors parry je echt niet normaal veel, doei wapen 6 sec.. palladins is hetzelfde verhaal.. een combat rogue parried 1/10 aanvallen makkelijk
evasion 14 sec wat nou overpower probeer maar ns een combat rogue te raken met ghostly strike en evasion 80% dodge rate.. of in de buurt ervan...denk dat je niks maar dan ook echt niks raakt de eerste 7 seconden en de laatste 7 seconden zal ook wel niet veel soeps worden.. in die 15 seconden zal je ook nog wel n parry tegenkrijgen dus zeg maar weer doei met je wapen..
adreneline rush schakel ik meestal tegelijk met evasion in... voor het maximale effect.. mensen die adreneline rush hebben weten hoe dodelijk het kan zijn..
in die 15 seconden kan je 7x een ss doen + een eviscrate.. dat is toch wel zeker n goede 3k damage.. minstens als je n krol blade hebt.. mag je er 5k damage van maken..
zo evasion + ghostly strike + adreneline rush is 15 seconde superman de warrior raakt je amper en jij raakt alles vergeet niet de +5 to hit skill die alle full spec combat rogues hebben.. het enige wat je nog hoeft te doen is oppassen voor de warriors execute zorg dat je n 5 points kidneyshot als laatste hebt en de warrior is game over.. ik heb het zovaak gedaan zelf met warriors met lvl 60 epic swords kon ik nog winnen.. het was altijd close meer het was of ik of de warrior.. maar ze hadden het zeker niet makkelijk
als een dagger rogue daarin tegen moet je het behoorlijk sneaky spelen wil je winnen je ambush doet amper damage dus je moet het puur van je cheap shots ambush backstabs hebben en heel veel cougen en vanishen.. alleen dan kan je tegen ze winnen.. met heel veel skill en timing en een paar blind helpt ook wel eens
dus aub.. ga niet weer zeuren dat een rogue geen kans maakt tegen een warrior totdat je een goede combat rogue bent tegen gekomen..
mages lol.. dat is fast food voor ambush rogues.. meestal begin je met n cold blood ambush 1500 damage in combo met n backstab al dan niet critical 1000 damage.. (de meeste raken dan al zo in paniek dat ze amper meer aan blink denken) denk dat de meeste mages dan wel genoeg hebben mochten ze nog niet dood zijn gooi er een blind tegen aan en recover en vanish voor nog een ambush en dan liggen ze echt wel ko op de grond.. mochten ze die blink krijgen ren dan ze snel mogelijk de kant op waar naar ze kijken, of gebruik een range wapen .. ze kunnen echt niet veel hp meer hebben geloof me
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127521 op 26-04-2005 20:35 ]
Meneer de lvl 21 rogue, neem wat advies van een 55 rogue aan. Na level 40 gaat de rogue kwa damage snel achteruit en komen zeker de paladin, warrior en mage langszij.
Als jij denkt een warrior te kunnen ownen moet je wel van hele goede huizen kome, laten we het zowiezo niet over een paladin hebben. Een rogue heeft zonder priest stamina buff geen 4000 hp tenzij die een stamina suit bouwt. Ik ben nu 55 en heb 2900+ hps en mijn gear is zeker weten up to date, alles gespellcraft ook. Op lvl 60 zal ik rond de 3300-3500 hps hebben en ik verkies bij sommige armor pieces echt wel stamina > agility maar niet teveel. Je kan warriors en paladins wel killen maar ik zou er zeker niet makkelijk over doen.
Je doet allemaal leuke uitspraken over rogue abilities maar de praktijk is toch anders hoor, stunlocken is leuk maar werkt niet altijd hoor. Je gouge werkt ook echt niet altijd hoor. Oh en backstab wordt na lvl 40 alleen maar zuurder kwa damage.
Je vertelt het allemaal heel leuk, en rogues zijn in de eerste 40 levels zeker weten superieur maar na 40 neemt dat af en na 50 zal je vaker het onderspit delven.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2005 20:35 ]
Anoniem: 127521
idd stun lock en warrior is nonsense tenzij je mace spec bent dan kan het met een heleboel geluk wel.. stun lock doen rogues meestal tegen cloth/leather dragers..Kaap schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:33:
[...]
Meneer de lvl 21 rogue, neem wat advies van een 55 rogue aan. Na level 40 gaat de rogue kwa damage snel achteruit en komen zeker de paladin, warrior en mage langszij.
Als jij denkt een warrior te kunnen ownen moet je wel van hele goede huizen kome, laten we het zowiezo niet over een paladin hebben. Een rogue heeft zonder priest stamina buff geen 4000 hp tenzij die een stamina suit bouwt. Ik ben nu 55 en heb 2900+ hps en mijn gear is zeker weten up to date, alles gespellcraft ook. Op lvl 60 zal ik rond de 3300-3500 hps hebben en ik verkies bij sommige armor pieces echt wel stamina > agility maar niet teveel. Je kan warriors en paladins wel killen maar ik zou er zeker niet makkelijk over doen.
Je doet allemaal leuke uitspraken over rogue abilities maar de praktijk is toch anders hoor, stunlocken is leuk maar werkt niet altijd hoor. Je gouge werkt ook echt niet altijd hoor. Oh en backstab wordt na lvl 40 alleen maar zuurder kwa damage.
Je vertelt het allemaal heel leuk, en rogues zijn in de eerste 40 levels zeker weten superieur maar na 40 neemt dat af en na 50 zal je vaker het onderspit delven.
ik ben zelf een orc rogue lvl 60 met heartseeker.. die nieuwe blood fury is echt goed.. met blood fury kan ik mn damage naar 200 pompen.. en dat is echt een hele mooie ambush en backstab in 3 seconden
maar blijf erbij een combat rogue kan een warrior solo'en makkelijk
dat van die stamina klopt wel heb zelf 3295 hp en 330 agility das best hoog
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 127521 op 26-04-2005 20:44 ]
Nou, volgens mij hebben de meeste rogues toch swords met iets van 21/8/22 of iets dergelijks.Anoniem: 127521 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:29:
[...]
de fout die de meeste mensen maken als ze zeggen dat n rogue geen warrior kan killen is dat ze alleen maar de dagger / ambush rogues zien, tja die build hebben de meeste wel op 60 daar kan je niks van zeggen..
[...]..
mages lol.. dat is fast food voor ambush rogues.. meestal begin je met n cold blood ambush 1500 damage in combo met n backstab al dan niet critical 1000 damage.. (de meeste raken dan al zo in paniek dat ze amper meer aan blink denken) denk dat de meeste mages dan wel genoeg hebben mochten ze nog niet dood zijn gooi er een blind tegen aan en recover en vanish voor nog een ambush en dan liggen ze echt wel ko op de grond.. mochten ze die blink krijgen ren dan ze snel mogelijk de kant op waar naar ze kijken, of gebruik een range wapen .. ze kunnen echt niet veel hp meer hebben geloof mecriple en mindnumbing doet het goed tegen mages
Ja, een combat rogue heeft 90% meer kans om een warrior te killen, maar dagger/crit rogues doen het toch echt beter tegen alles dat leather of minder draagt als je het mij vraagt. Ik ben nu lv55 met rank 7 Backstab, crit chance ligt rond de 50%, met mijn Barman Shanker doe ik 800-900 crits op leather en clothe. Imp ambush en opportunity heb ik nog niet vol, dus vaak open ik nog met cheapshot, een 400 ambush heb ik natuurlijk niets aan. De meeste players van mijn level krijg ik nu toch wel plat, dubbel crippling II en veel strafen levert toch flink wat combopoints op. Combatrogues blijven een probleem, vanwege riposte.
Nu alleen nog m'n heartseeker, lv60, talents full en BS rank 8...
Vanishen als je blind/gouge is zonde van de flashpowder, gewoon iets achteruitlopen en je kunt restealthen. Oh, en wegrennende players root ik met een Large Rope Net als het nodig is
Dat kan volgens mij dan aardige potjes opleveren, want dan kan het theoretisch altijd op de laatste 10 of 5 procent health aankomen.
Maar goed das mijn menig als priest zijnde, bij mij waren er aardig wat close fights, alleen werden die meestal beslecht met mede site members van de ene of andere, en konden we het niet eerlijk houden.
[ Voor 88% gewijzigd door VyperX op 26-04-2005 22:07 ]
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Het staat in de startpost en hoe krijg je het nou weer voor elkaar om in 2005 helemaal -niemand- met een CC in de famillie/kenissen/vrienden kring te hebben? Dat lijkt toch aardig op wonen onder een steen.Anoniem: 30422 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:33:
guestkaart moet je ook je betaalsysteem invullen,.geen cc,geen pp kortom ik kan niet aan de slag... (@)#$)$*)(@ sterf blizzard
Heel Tanaris leeg, ping was gewoon 100 ms, dus ik doe relogin.
Na weer een paar mobs gegrind te hebben gebeurde het weer, alleen nu kon ik niet uiloggen, er kwam te staan: Can't logout now, bij exit game hetzelfde, toen ik probeerde te mounten stond er: Cant mount while moving
Even later zie ik een paladin player schermpje + health en mana bara bovenin beeld (alsof je m target) en mijn health neemt langzaam af
Maar nu wilde eigenlijk weten waar ik kan zien hoeveel EXP ik nog ndig heb voor next level.
Wie kan dat vertellen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Eh.. je hebt zegmaar een hele grote balk verdeeld over 20 "bubbles" die je exp tot next lvl laat zien. Als je de exp in text wil zien, moet je naar interface options > Status bar text aanvinken.Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:53:
Ik ben nu een tijdje bezig met het spel. Inmiddels level 5 met mn Orc.
Maar nu wilde eigenlijk weten waar ik kan zien hoeveel EXP ik nog ndig heb voor next level.
Wie kan dat vertellen?
nee, is helaas niet mogelijk omdat de LUA taal in WoW geen sockets en file I/O operaties ondersteund..pingkiller schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:08:
Is er een mod waarmee je ingame op thottbot kan zoeken? Dan zou wel handig zijn.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
[edit]
Om de 2 minuten een disconnect ofzo

[ Voor 40% gewijzigd door The Legend op 27-04-2005 00:41 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 136453
Vrij nutteloze tijdsbesteding op zich, maar wel redelijk what honor kills aangezien het meerendeel er iets onde rmijn level was. Ik snap alleen echt niet wat mensen er nou zo geweldig aan vinden. Eerst loop je met een stel guards te vechten, vervolgens druppelen er langzaam tegenstanders binnen tot een punt dat er meer highlevel tegenstanders zijn dan je eigen groep. Daarna wordt je net zolang gecorpsecamped tot je SH't en daarna HS't of vlucht.
Das twee keer wel leuk, maar voorlopig hou ik het op questen.
Voelede me een enorme zak ook, een beetje lowlvls slachten.
Heel wat shitlistjes gehaald vrees ik, maarja, heb ik er over een paar maand wat vijanden bij
Dit topic is gesloten.