Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

kEv4h schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:01:
[...]

Pff nou moet je niet doen alsof mage zulke slechte tanks zijn
[/sarcasm]
Nou ze zijn beter in aggro trekken dan veel warriors... :+

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

das waar een mage heeft een hele goeie (of slechte) agro controle ;)
kan er nog steeds niet bij dat iemand dat beweerd of het was gewoon overkill en de instance was een makkie.
ik zat pas in RFD met 3 rogues en 2 warriors wat een waardeloze samenstelling maar we hebben het gehaald gewoon omdat het overkill was niet omdat de groep zo goed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Hmm saai is een goed punt. Het lijkt mij wel gaaf om op holy te speccen voor Holy Shock. Wat is een goede built voor een paladin die liever niet saai tankt maar ook meer kan. (Dus veel Holy en Prot. 2H prefered)
Als je een twee-hander wilt gebruiken, moet je niet Protection gaan. De meeste talents zijn geschikt voor schild dragers.

Holy is wel een goede optie.

Spiritual Focus, Illumination + Divine Favor, Improved Healing Light -> handig in PvE en PvP. Minder kans op interrupts bij healen, gratis critical heal, en 12% extra per heal.

Divine Wisdom, Divine Strenght -> meer mana en meer strenght (divine strenght displayed niet in je c-screen, maar telt wel op. en beide talents worden berekend na je +stats op armor)

Improved Seal of Righteousness, Sanctity Aura, Holy Shock -> Max Holy Damage. ICM Judgement of Crusader is dit een behoorlijke holy damage dealer.

Om dit alles te hebben ben je 36 talent points kwijt. Voor extra DPS is 2-handed mastery en Vengeance (beide in Retri) wel handig. Voor meer defense kan je voor Toughness gaan (in Prot).

Tijdens gevechten: Sanctity Aura -> Judgement of Crusader -> Seal of Righteousness -> Holy Shock -> Judgement of Righteousness. Geeft een behoorlijke lading holy damage (zo'n 20% extra door JoCr, 10% door Sanctity, 15% voor je SoR/JoR door talents in Improved SoR). Evt kan je nog SoC gebruiken als je daar talents in gestopt hebt, met een hoog level SoC kan je ook een aardige boost krijgen door JoCr en Sanctity Aura. Evt kan je ook talents in ISoCr stoppen ipv 2-h spec, maar de DPS increase als je alleen JoCr gebruikt en niet de seal zelf is niet bijzonder hoog. Vengeance echter (in Retri tree) is wel zeer handig, en zal je holy damage flink wat verhogen.

Voor ultieme fun en veelzijdigheid kan je ook nog engineering als profession nemen. :) Death Ray, Mortars, Net Gun. Nog meer mogelijkheden als pally zijnde. :)

Let wel dat als je voor Holy gaat, je DPS lager zal zijn als die van een Retribution paladin. Bovendien ben je beter af met +INT gear (hogere kans op crits van SoR/JoR/HS, plus meer mana voor je holy-damage-spamming-spells). Zelf heb ik twee armor sets, een met +STA/STR en een met +STA/INT, afhankelijk van m'n rol of m'n tegenstander. Maar met +INT gear zal je DPS nog verder omlaag gaan (echter, je nut in groepen, en je survivability in PvP/PvE zal enorm toenemen).

Je mogelijkheden echter zullen toenemen. In groepen met andere pallies zal je Sanctity Aura zeer gewaardeerd worden. Tevens kan je pullen met Holy Shock, of je kan het gebruiken om runners te finishen. Bovendien kan je een effectieve healer zijn (heb zelf meerdere malen main healer gespeeld in Uldaman). In PvP zal je ook meer kanten uitkunnen. Je tegenstanders verwachten geen pally met een ranged spell, zeer handig om een hunter met aspect of cheeta aan te dazen, of om een warrior die aan het bandagen is te interrupten. Of om die genadeklap uit te delen als ie bijna dood is.

Maar goed, je blijft een paladin. Je klasse zelf zal niet veranderen. Je DPS zal laag blijven (en nog lager worden) en gevechten zullen nog lang duren. Echter, je kan gevechten wel wat dynamischer maken. Gebruik Devotion Aura, switch snel naar Sanctity Aura en cast Holy Shock + Judgement of Righteousness, snel terugswitchen naar Devotion Aura, snel switchen naar Concentration Aura en healen, snel weer terugswitchen. Zelfde kan met wapens. Gebruik een wapen als Blight, als de poison procced kan je switchen naar een ander wapen (want die poison DOT blijft nog wel een minuutje doorgaan). Je kan het zo interactief maken als je zelf wilt. :) En met Engineering erbij heb je nog meer keuzen.

Maar je pally zal idd nooit een twitcher worden zoals een rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Ik heb ook laatst sunken gedaan met wat mages.
Ik was een 58 warrior, veel hoger dan nodig is, maar ik ging iemand uit mn guild helpen. er waren 3 mages in de party, en het grootste deel van de tijd deden ze met zn3en AOE effecten.
Ik kwam dus niet aan tanken toe, maar het werkte prima, de mobs gingen zo snel dood dat de mages het allemaal overleefden.
Alleen voor de bosses waren mijn tanking skills nodig, tegen de rest deed ik alleen thunderclap + demo shout om toch heel even de eerste agro te hebben en om de damage output van de mobs te verminderen.

Nu ben ik echter bezig met blackrock spire en scholomance etc, daar is een goede tank toch echt nodig.

Verder realiseren veel lui zich niet dat niet alleen de warrior verantwoordelijk is voor agro. Soms als ik met een goed team speel, hoeft er niemand anders dan ik geraakt te worden. Dit werkt perfect en ik krijg dan ook wel te horen dat ik het goed doe (hun ook dat hun het goed doen, want zoals ik zeg de warrior doet het niet alleen)

Soms dan heb je een kut team dat je niet die 1 seconde geeft om agro te pakken en dat niet met zn allen hetzelfde target aanvalt. Het ergste dat ik meegemaakt heb is in blackrock deeps. We vielen een teampje aan van 5 mobs, ze vielen alle mobs tegelijk aan behalve die 1e die "medic" heet.
En dan gaan ze tegen mij zeiken ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Pellaagarion schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:15:
Ik ben ook een Warrior. maar ik heb echt een 2H build. Rede: omdat ik anders gewoon niet even een keer kan solo questen en het is veeel leuker. en je hoeft geen def build te hebben. gewoon inderdaad in instance 1h en shield en zorgen dat je mag pullen of chargen. ik heb vaak zat gehad dat hunters of zelfs mage's gaan pullen en dan vinden ze het raar dat ik de arrgo niet meteen kan overnemen ja hallo. natturlijk heeft warrior altijd nood arggo trekkers (challeging shout, mocking blow) maar ja die hebben ook een lange cooldown
Mjaaa je moet uiteraard ook kunnen solo'en en jij hebt zover ik weet nooit problemen gehad met tanken bij ons ( pella zit bij ons in de guild ;) ) tis alleen kloten als je niet kunt chargen voor de aggro..

Hoewel we gisteren maurodon hebben gedaan met een druid als Tank ging het erg goed :) geen een keer dichtbij een whipe out gekomen.. en ik wil mijn zwaardje hebben van die goblin. Hij is nog niet gedropt van de 10+ runs die ik nu heb gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Grote truuc voor andere classes als mages is niet teveel damage tegelijkertijd doen, en de warriors de kans geven om aggro te behouden...

Niet iedereen snapt dat blijkbaar. Ik wacht altijd een paar seconden voordat ik begin met casten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 13987 schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:59:
Grote truuc voor andere classes als mages is niet teveel damage tegelijkertijd doen, en de warriors de kans geven om aggro te behouden...
Geldt ook voor paladins, willen die een beetje aggro kunnen houden! :) Dus als er zo'n lama paladin bij je in de groep zit, wacht dan bitte even met aanvallen tot hij flink op wat mobs heeft ingehakt :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 19-06 14:56
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:41:
Denken jullie dat het te doen is om gewoon met een groepje rogues door die deadmines te gaan? Dan kan je een hoop tijd besparen door overal langs te stealthen, en alleen de bazen van belang af te maken. Zo bespaar je tijd en potions :P
Ik denk niet dat je met 5 rogues rond de level 20 VanCleef gaat killen. Hij heeft een flinke zooi hitpoints en hit HARD. Bovendien heb je dan ook nog eens last van die 4 adds van 'em.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:23:
das waar een mage heeft een hele goeie (of slechte) agro controle ;)
Aggro control is afhankelijk van je rol. Een mage is goed in aggro trekken ja, maar omdat hij niet kan tanken (je kunt hoogstens proberen de mobs te killen voordat jij dood bent) moet hij juist geen aggro krijgen, en daar is 'ie niet echt goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

FunkyTrip schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:17:
[...]

Heej, ik doe hetzelfde... mijn lvl 42 druid in de steek gelaten voor een Shaman. Deed jij ook met je Shaman evenveel als je druid, maar dan 10 levels eerder? Ik haal nu regelmatig 50-80dps terwijl mijn druid zo'n 20-25 dps deed op mijn huidige level 29. Goed, druid is wat beweeglijker (shapechangen verwijdert alle snare effecten), maar mijn Shaman is toch een stuk sterker, zeker met een dik schild erbij. Mis alleen het stealth toch wel een beetje...
Melee deed m'n Druid inderdaad op 45 evenveel damage als m'n Shaman nu (33). Maar een Druid heeft weer Feral, betere Healing en Snares. Shaman is wel leuk hoor, maar een Druid past meer bij mij. En ga niet twee maal hetzelfde klasse levellen...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:50:
[...]

als ik dit soort reacties zie vraag ik het me toch af hoe jij denkt te kunnen tanken met je 1000 armor.
Een goeie warrior is gewoon nodig in instances. ik vraag me ook af hoe sommige mensen zo hoog lvl kunnen halen als je ziet hoe ze spelen. Maar oke mobs grinden kan iedereen natuurlijk.

Ik ben zelf warrior en heb het idee dat ik redelijk goed tank in instances. Ik heb geen defensive build is ook niet altijd nodig. Heb maar iets van 10 punten in defensive, ook omdat ik de demo shout en piercing howl erg belangrijk vind net voor de agro.
Demo shout en piercing howl zit niet in defensive, maar in Fury talents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Een guildmember had me overtuigd dat het zou lukken zonder tank. Telkens groep pullen, shielden en AoE spam terwijl de druid en priest constant healen, warlock zorgde voor de dot's en Rain of Fire. Ik vind het meestal ook fijn om een tank in de groep te hebben en weet prima wat mijn rol als mage is in instances. Ik wilde gewoon even medelen dat het zonder tank ook lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Cutthroat schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:09:
[...]

Een guildmember had me overtuigd dat het zou lukken zonder tank. Telkens groep pullen, shielden en AoE spam terwijl de druid en priest constant healen, warlock zorgde voor de dot's en Rain of Fire. Ik vind het meestal ook fijn om een tank in de groep te hebben en weet prima wat mijn rol als mage is in instances. Ik wilde gewoon even medelen dat het zonder tank ook lukt :)
Ik ben ook een warrior, maar vind het tanken niet echt leuk. Ik heb ook niet veel point in protection zitten(geen dus :P). En heb 2x 20.3 zwaard(lvl 33). maar als het moet heb ik een schild en vecht ik en defense stand als Tank. Helaas zijn er altijd mensen bij die sneller agro krijgen als dat ik het kweer kan af pakken(wel altijd dezelfde)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
Mage zijn is meestal ook niet zo boeiend in instances.. Meestal ben ik de standaard drankautomaat, je moet sheepen en verder een beetje met scorch spammen omdat je anders aggro trekt met crits. Wel weer leuk is als je non elite mobs mag aanpakken met AoE spells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

BTW,

een protection build is een heel ander verhaal. Zeker nu de PvP patch er is zul je hard moeten zoeken naar 1 warrior met een protection build. 31-5-15 hooguit, de meesten zijn 31-20

Maar ook al spec je op arms of fury, in een instance gebruik je 1h+shield en defensive stance natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Anoniem: 136675 schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:49:
Tanaris is helemaal een ramp. Maar heb toch een beetje gedaan om hun speelplezier te verzieken. Ze campten te Gryphon master, ik kwam net terug uit ZF en kon dus niet wegvliegen. Ik ren die groep in (40-50 Hordes), zodra ik in het midden was (nog 10% hp over) Divine Shield aan en Hearthstone casten en zat weer veilig in IF. :P Zullen ze niet leuk gevonden hebben. Een HK minder voor hun iig. Ik vraag me af hoeveel whine posts daar weer over zullen komen op de forums. :P
Heb ik ook wel is gedaan ja in EPL toen ik daar landen had ik gelijk 12 horde om me heen ofzo die allemaal op me in begonnen te hakken. Shield hearthstone. Staan ze wel raar te kijken lol.
Weet nog een leuke tactiek voor paladins. Ik was in EPL aan het mijnen. Toen in een keer 2 hordes om me af kwamen, 57 shaman 55 rogue. Ik sprong van een afgrond in de lucht shield. Die 2 waren zo dom om me achterna te springen en verloren 70% health lol. Toen waren ze alle 2 een makkie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Vanwege mijn chronische gebrek aan buttons in mn interface besloot ik de add-on flexbar te gaan gebruiken. Het geval is nu dat ik er echt helemaal niks van snap 8)7 .
Ik moet allemaal commands geven komt er in de chatscreen te staan maar ik heb zelfs niet het minste idee wat ze bedoelen. Iemand die een preciese en begrijpelijke uitleg kan geven van hoe ik simpelweg een extra bar aan buttons onderin mn scherm kan krijgen met flexbar (anderen werken niet vanwege mn petbar die altijd in de weg zit (dus bovenop de bars die al standaard met WoW meekomen sinds de patch).
Dat zou ik erg op prijs stellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 20-06 08:59
Ik gebruik de ct mod kan je gewoon alles slepen en nog xtra bars bij voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wow dank je wel, zal er eens goed naar kijken. ik heb net al engeneering genomen. met 70 copper bars kom ik wel een eind denk ik. daarnaast al gerespecced naar holy en protection en 1handed gaan vechten. dank je wel voor tips!!

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hmm. Orc raid op de Aszune server. Goldshire en Sentinel Hill werden helemaal geowned :(

[ Voor 36% gewijzigd door SandsOfArrakis op 25-04-2005 22:46 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Over interface bars gesproken. Ik gebruik zelf de extra bars die Blizzard er toendertijd in die eerste grote patch heeft ingestopt. Echter, ik zoek nog een horizontale bar die geminimaliseerd kan worden tot een stipje of zo. Handig voor spells als portals en dergelijke, die je slecht terugvind in dat gigantische spellboek :)

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
En toen ging Argent Dawn *poof* :) Net op het moment dat we SM uitliepen. Helaas geeft m'n char list geen locatie voor m'n char aan, dus ik ben bang dat ik in de instance vast zit. Nja. FF afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75315

Geheel argent dawn liep vast. Mensen konden niet meer uitloggen, auctions op AH in Ironforge werden niet meer getoond en mail werkte ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 17:28

Hakker

a.k.a The Dude

Discord Action Bars is misschien een degelijke oplossing voor de mensen die toch meer bars willen hebben en het makkelijk willen in kunnen stellen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
En wat zijn jullie speelervaringen met het honor system? Ik was in eerste instantie wel positief, maar het gegank neemt nog steeds niet af. Ik heb net een uurtje searing gorge gespeeld en ik ben 15 keer ofzo geganked door lvl60és, de laatste 6 keer was zelfs corpsecamping...

Ik ben nu gewoon maar uitgelogd aangezien men op het kerkhof ook aan het corpsecampen was, ik ben het spel nu echt ff zat :(. Dit heeft niets meer met plezier te maken...

Het meest kutte was dat andere alliance gewoon niet eens wou helpen (gewoon te lui), ze wouden alleen maar doorrennen naar hun instance. Niets geen bow of wave meer... sfeer is wat mij betreft echt verpest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Na de patch is het lettertype in world of warcraft bij mij gefilpt.
plaatje

Weet iemand wat ik hier aan moet doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42998 op 25-04-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 19-06 09:18

WiXX

Kijk uit malloot een...

Anoniem: 42998 schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:44:
plaatje

Het spel niet willen spelen op dos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 00:16

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Grmbl, 3e ST run sinds vrijdag maar weinig te merken van die verhoogde drop rate voor Prayer of Fortitude. Begin ze ervan te verdenken dat het alleen voor Rank 2 geld.

Rank 1 stond wel in de AH voor slechts 200g buyout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 42998 schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:44:
plaatje

De mappen WTF en WDB even weggooien uit je WoW installatie map.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Viper2k1 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:30:
[...]

zeg er aub wel even bij dat hij al zijn settings en saved variabelen kwijt is van al zijn poppen. Ook al je info in addons zoals lootlink is allemaal weg.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Viper2k1 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:30:
[...]

dat helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 20-06 19:21
Zo.. leuke Dire Maul run vanavond gehad :P

http://www.thottbot.com/?i=35776

gevonden en verkocht voor 900G :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
.........o_o.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Bosmonster schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 01:05:
Zo.. leuke Dire Maul run vanavond gehad :P

http://www.thottbot.com/?i=35776

gevonden en verkocht voor 900G :D
*drool* http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18348
Erg leuk zwaard voor de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
UltraR-pc schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:52:
Vanwege mijn chronische gebrek aan buttons in mn interface besloot ik de add-on flexbar te gaan gebruiken. Het geval is nu dat ik er echt helemaal niks van snap 8)7 .
Ik moet allemaal commands geven komt er in de chatscreen te staan maar ik heb zelfs niet het minste idee wat ze bedoelen. Iemand die een preciese en begrijpelijke uitleg kan geven van hoe ik simpelweg een extra bar aan buttons onderin mn scherm kan krijgen met flexbar (anderen werken niet vanwege mn petbar die altijd in de weg zit (dus bovenop de bars die al standaard met WoW meekomen sinds de patch).
Dat zou ik erg op prijs stellen. _/-\o_
flexbar is inderdaad even wennen

ik weet niet alle commando's exact uit me hoofd, maar ik hoop dat je er met mijn info uit komt
soms moet 1 spatie weg of wel erbij, maar dat kan je met die help fucntie wel zien, dit zijn even globaal de commando's over hoe te gebruiken, vond de help van flexbar zelf ook nogal beknopt

/Flexbar show button x
laat buttron zien

/flexbar hide button x
hide de button

/flexbar group button 1-12 anchor=1

maakt een groep van 12 buttons van button 1 tot en met 12,
anchro=1 moet je erbij doen, dit geeft aan dat button 1 de "lead button" is, bij het show button commando zie je dat de knop een vierkantje heeft linksboven, hiermee kan je de button slepen.

het anchor commando geeft button 1 dat vierkantje om de hele groep mee te slepen, met 1 kan je tevens de hele groep show/hide doen

voorbeeld: /flexbar showgroup 1
hiermee wordt dus de hele groep van 12 buttons zichtbaar

om de group weer los te maken van elkaar gebruik je /flexbar ungroup 1
om de group te "controleren" gebruik je dus altijd de anchor

als je een groep maakt en laat zien, is het standaard net als je numkey pad
[xx] = button (ik hou even het voorbeeld van group 1-12 aan)
" = Anchoe vakje
je hebt nu dus de volgende commandos gegeven

/flexbar group button 1-12
/flexbar showgroup 1

dit geeft je het volgende te zien

code:
1
2
3
4
"[01][02][03]
 [04][05][06]
 [07][08][09]
 [10][11][12]

12 buttons met 1 als anchor

nu wil je natuurlijk die 12 buttons netjes op een rij hebben, hiervoor gebruik je het volgende commando (dacht ik)

/flexbar horizontalgroup 1

nu zie je het volgende
code:
1
"[01][02][03][04][05][06][07][08][09][10][11][12]

nu kan je dus met het anchor hokje "
de balk plaatsen waar je wil. ben je tevreden dan kan je hem oo op positie "locken"met het volgende commando

/flexbar lockgroup 1 (variant voor een enkele button is dus /flexbar lockbutton "nummer"

unlocken doe je met /flexbar unlockgroup 1

als je de groep locked "verdwijnt" het anchor hokje

groeperen kan je horizontaal, verticaal en round/circular, dit laatste is zoals ze default staan als je een groep maakt.

de buttons zijn heel krachtig, je schijnt ze ook in macro's enzo aan te kunnen roepen en dergelijk, maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken. ik hoop dat je hiermee in combinatie met de /help van flexbar eruit kunt komen :) succes

toevoeging:

flexbar gebruikt dus ook de "default" button code van WoW

buttons 1-12 zijn dus de buttons die ook in de 1e bar van WoW zijn
13-24 zijn de buttons die onder (default keybinding) shift-2 zitten

kijk dus even welke buttons nog 'vrij' zijn

zelf ben ik op ronde de 70 begonnen met de buttons te gebruiken :)
Anoniem: 73070 schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:10:
Over interface bars gesproken. Ik gebruik zelf de extra bars die Blizzard er toendertijd in die eerste grote patch heeft ingestopt. Echter, ik zoek nog een horizontale bar die geminimaliseerd kan worden tot een stipje of zo. Handig voor spells als portals en dergelijke, die je slecht terugvind in dat gigantische spellboek :)

Iemand een suggestie?
zelf gebruik ik daarvoor popbar :) deze bar gebruik ik in plaats van de "second right bar" van WOW zelf.

deze bestaat uit 2 bars boven elkaar, waarvan de bovenste bar tevoorschijn komt na een bepaalde tijd als je over de onderste bar "hovert" dit is in te stellen trouwens,

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 26-04-2005 08:02 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:34
als het niet helpt waarom wordt het dan aangeraden door Blizz? Maar goed. Gister eindelijkj echt beleefd hoe PVP in elkaar zou moeten zitten met het Honor system. Wat een systeem! Een aantal van onze guild waren aan het q'sten in STV niet wetende van elkaar dat men in STV zat. Ik zat in BB en moest naar een npc in het noorden om die mithril order q af te maken. Ik spring op mijn mount en reis af naar het noorden.

Dan kom je natuurlijk langs de Arena. Ik keek eventjes naar binnen en zag er een aantal alliance ( en ik ben alliance ) staan in gevechtshouding, besloten om naar binnen te gaan en te vragen wat er was. Er lagen een aantal dode orcjes en een dode tauron in de arena. Bleek dat ze dus bezoek hadden gehad :)

We besloten maar om te wachten buiten de arena om te kijken of ze terug kwamen.. Even later kwamen ze inderdaad geressurect en al uit de arena maar hadden pvp nog gweoon aan.. nou dat was volgens mij hun kortste levenscyclus ever in wow. Ze waren zo neer gesabelt. De 2e keer ging echter lastiger. Ze hadden waarschijnlijkj versterking op geroepen en er kwam een lvl ?? ( 60 denk ik ) undeath mage even polshoogte nemen. Helaas was deze net te sterk voor ons en moesten we dus naar ons corpse lopen. Gelukkig kun je in een radius van je corpse ressen dus ik res bovenop de trap van de Arena *naast de ingang* en heal mezelf.

De rest had zich in middel ook geresurect en zaten aan de andere kant van de opening. De hordespelers wisten dit niet blijkbar en liepen niets vermoedend naar binnen. We sprongen met z'n 5'n van de trappen af en begonnen als een gek op die mage te hakken.... wat een humor hij kon niet veel.. even later was hij dan ook dood. Om de versterking die op handen zou kunnen zjn van de horde aan te kunnen had ik mijn guildies opgeroepen om een handje te komen helpen... Toen waren we met 10 :)

We hebben nog even rondgehangen bij de arena maar door onze 'onoplettendheid' zagen we de mage vertrekken op zijn mount. De rest was blijkbaar al gevlogen want die konden we niet meer vinden. We gingen achter de mage aan en bij het meertje ten noorden van de arena werd meneer nog eens BIJNA neergesabelt,. Aangezien we 5 van de 10 hadden gevraagd om bij de arena te blijven guarden. We werden met z'n 5'n net ingemaakt door de mage die vervolgens dacht van corpsecampen is cool.. had ie nie moeten doen.. We resurecten namelijk op het zelfde moment en begonnen weer op hem in te hakken met 1 van ons even iedereen aan het healen. ( poging tot .. met een paladin gaat dat best goed ).

Dit keer kwam de mage er NIET goed vanaf.. we gingen terug naar de arena en botste op een horde blokkade... 3 taurons lvl 44.. ( aangezien ik lvl 44 ben is dat dus geen probleem metz'n 5 ). De blokkade eventjes netjes weggewerkt en doorgereist. Daar aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat de andere 5 zwaar in gevecht waren met jawel een undeath mage. We spronngen op zijn rug en hakten er even lekker op los. Wat baalde ik er van dat ik mijn exorcism niet kon gebruiken.

Nou eindelijk was er dan weer rust in de tent . We hadden echter bloed geproeft ( zaten helemaal onder..het bloed ) en we hadden zin om nog meer hord te killen. Een van de guildies had het advies om af te reizen naar SouthSore. Zo gezegd zo gedaan.. We kwamen in southshore aan en keken eens in het rond. Niks horde, toen maar tarren mill. Met 10 man niet echt slim maar we houden van uitdagingen >:) We hadden best wat moeite met de guards die maar bleven komen. Toen opeens zagen we wel HEEL veel horde in TM staan.

We converte de party's naar een raid groep en gingen naar SS om mensen uit te nodigen ( op een maandagavond :+ ) met als rede dat de horde een Raid aan het voorbereiden was ( wisten w niet zeker maar het leek er wel op ). Al gauw waren we met 20 man en we besloten om maar eens naar TM te gaan. Eerst nog even verzamelen bij de toren en daarna vertrekken. We gingen best goed echter door slechte com en organisatie liep het uiteindelijk uit in een terugtoch naar SS waar we onze krachten bij een raapten en opnieuw probeerden te bestormen. Om half 1 heb ik mijn leadership maar overgedragen aan iemand anders.. heb gehoord dat ze nog wel even bezig zijn geweest daar echter het uiteindelijke resultaat is mij niet bekend. Wat ik wel zeker weet is dat ik het raiden volgende keer anders aan ga pakken. ( groepen een taak geven 8) )

Wat een fantastisch spel toch weer!!

even een mapshot

Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_042605_000744.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 26-04-2005 09:25 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 11:41
Zaagmans schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:13:
[...]
Ja ik snap het wel, maar wat ik ook zei was dat mijn 1h wapen gewoon te zwak is in vergelijking met mijn 2h wapen. Met de 2h heb ik 16 DPS en met de 1h maar 7 of 8... is me echt te weinig...
kk, point taken :).

Ik vind het wel idioot dat je voor Test of Righteousness per definitie een two-hander in je handen gedrukt krijgt - je zou voor zo 'n belangrijk item toch wel de keuze moeten hebben. Ik ben van het begin voor mace+shield gegaan en dacht met m'n epic een goed wapen in handen te krijgen - mooi niet dus :(. Het heeft me op AH alsnog 1.5g gekost om een degelijke one-hand mace te krijgen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HellPunk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:31:
[...]

kk, point taken :).

Ik vind het wel idioot dat je voor Test of Righteousness per definitie een two-hander in je handen gedrukt krijgt - je zou voor zo 'n belangrijk item toch wel de keuze moeten hebben. Ik ben van het begin voor mace+shield gegaan en dacht met m'n epic een goed wapen in handen te krijgen - mooi niet dus :(. Het heeft me op AH alsnog 1.5g gekost om een degelijke one-hand mace te krijgen.
gheghe 1.5g

als dat alles is :P

gisteren wat PvP actie in burnign steppes :/ kantje boorde verloren van een lvl 60 warrior en een rogue (ik was samen met me guildie, lvl 56 mage)

had em bijna dood, was net een fractie van een seconde te laat met me NS heal :/ anders had ik die warrior omgelegd en had ik samen met me maat die rogue kunnen afmaken :)

was wel cool gevecht helaas verloren, volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 13987 schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:59:

Niet iedereen snapt dat blijkbaar. Ik wacht altijd een paar seconden voordat ik begin met casten...
Ik heb mijn talents op het moment in assassination zitten, dus ik heb veel crit. Ik doe best veel groepen de laatste dagen, omdat ik blijkbaar toch gewild ben om mijn dps. Ik kan er vaak niks aan doen! Ik pull NIKS, dat doet de tank of de mage, en ik val pas aan als de rest al bezig is. Ik begin met een simpele Sinister strike om combo punten te verzamelen, zal je net zien dat die een crit dmg doet van 20 + 80 :{

Word ik in elkaar getremd door een Elite Ogre, word weer geressurrect (2 pally's in de group) en we gaan weer door naar de volgende. We hebben wel veel lol gehad, eindelijk een groep die met me kon lachen, en me niet verrot schold als ik per ongeluk pulde of doodging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ehm... Heb je misschien een TFT scherm? Zo ja (ook zo nee trouwens :P ), kijk dan even of je refreshrating instelling voor je beeldscerm goed staat en of de resolutie goed is. Loop desnoods alle andere video opties ook even bij langs. Het Full Glow effect zorgt ook voor veel problemen. Dus zet ze gewoon eens allemaal low en dan 1 voor 1 omhoog doen. Je kan het best beginnen met degene waarbij je WoW niet opnieuw hoeft op te starten.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 20-06 11:41
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:39:
[...]

gheghe 1.5g

als dat alles is :P
Als je maar 10g hebt is dat best wel een investering, zeker met nog wat armour en nieuwe skills erbij :). 1.5g was idd wel een koopje - meestal staat dat wapen voor minstens 2.5g à 4g te koop (kan even niet op de naam komen).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 16:22

Binno

. .. ... ....

HellPunk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:12:
[...]

Als je maar 10g hebt is dat best wel een investering, zeker met nog wat armour en nieuwe skills erbij :). 1.5g was idd wel een koopje - meestal staat dat wapen voor minstens 2.5g à 4g te koop (kan even niet op de naam komen).
langleve blacksmith/ weaponsmith zijn dan :P

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik gok trouwens dat het 'PvP-en' nog wel even doorgaat:

http://www.worldofwarcraf...sts/05-04-19-honorsystem/

Is wel USA!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Viper2k1 op 26-04-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb gisteren ook een vriend op bezoek gehad, die al enkele keren heeft meegekeken terwijl ik WoW speelde. Hij is een rasechte CS speler, en Generals. Nu twijfelde hij of hij WoW wilde proberen, vanwege de kosten e.d.

Hij vroeg op een gegeven moment toch naar de guest card, die heb ik hem gisteren rond 8 uur meegegeven, samen met het boek en mijn cd's.

Ik zit nu op mijn werk, en kreeg zojuist een belletje van hem, waarin hij even meldde dat hij de hele nacht door heeft zitten spelen, en nu in zijn bed gaat kruipen.

We hebben er weer een lid bij in de rangen van de human alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hij was vooral gecharmeerd van de lol die we hebben. Dansen, samen raiden, mekaar voor gek zetten, met plezier een enemy in mekaar trappen en elkaar uitlachen als je doodgaat, en vervolgens resurrecten, nadat je op zijn lijk hebt staan dansen. Het is vaak dikke lol als je speelt, vooral omdat je van die lachen chatcommando's hebt. Dat was voor hem de push om het toch te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren weer wezen PvPen in Wetlands. Tenminste, in eerste instantie moest ik een lvl 30 warlock helpen met zijn quest. Komen we daar aan (ik 29 shammy) was er een 27 rogue + 33 warlock bezig waarschijnlijk met dezelfde warlock quest. Wij zwaaien, PvP genoeg met dat honor systeem. Zij keken alleen maar en gingen verder met grinden. Wij ook aan het grinden, pullt de warlock iets te veel en wij dus heel veel moeite doen om de boel alsnog te killen. En ja hoor... DoT DoT van de Warlock en stun van de rogue. Smeerlappen. Laatste mep kwam ook nog van de mob :(

Ik weer terug als ghost, zijn zij gewoon verder gegaan met grinden. Dit keer hadden zij nogal wat moeite, de rogue was in het rood. Dus ik nam het risico, res zowat naast hem, frostshock, dood :D

Daarna snel wegwezen natuurlijk, want de 33 warlock was nog full health. Maar revenge smaakt goed ;)

Vervolgens mijn avond nog bijna verpest door een stomme bug (tot 2x toe!). Ga je dood, verdwijnt je corpse !!!!! Kun je alleen bij de spirit healer terecht en dus 25% durability loss nemen... Kostte me bijna een goud.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
FunkyTrip schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:21:
Gisteren weer wezen PvPen in Wetlands. Tenminste, in eerste instantie moest ik een lvl 30 warlock helpen met zijn quest. Komen we daar aan (ik 29 shammy) was er een 27 rogue + 33 warlock bezig waarschijnlijk met dezelfde warlock quest. Wij zwaaien, PvP genoeg met dat honor systeem. Zij keken alleen maar en gingen verder met grinden. Wij ook aan het grinden, pullt de warlock iets te veel en wij dus heel veel moeite doen om de boel alsnog te killen. En ja hoor... DoT DoT van de Warlock en stun van de rogue. Smeerlappen. Laatste mep kwam ook nog van de mob :(

Ik weer terug als ghost, zijn zij gewoon verder gegaan met grinden. Dit keer hadden zij nogal wat moeite, de rogue was in het rood. Dus ik nam het risico, res zowat naast hem, frostshock, dood :D

Daarna snel wegwezen natuurlijk, want de 33 warlock was nog full health. Maar revenge smaakt goed ;)

Vervolgens mijn avond nog bijna verpest door een stomme bug (tot 2x toe!). Ga je dood, verdwijnt je corpse !!!!! Kun je alleen bij de spirit healer terecht en dus 25% durability loss nemen... Kostte me bijna een goud.
dat is een latency probleem volgens mij omdat de server niet snel genoeg doorkrijgt dat je dood bent..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

FunkyTrip schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:21:
dan doe je ff uitloggen kost 20 seconden en weer inloggen. meest van de tijd is je corpse er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 16:13

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Viper2k1 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:14:
Ik gok trouwens dat het 'PvP-en' nog wel even doorgaat:

http://www.worldofwarcraf...sts/05-04-19-honorsystem/

Is wel USA!!!
Pfff, nog een reden om zoveel mogelijk kills te doen...

Was het verhaal niet zo dat Alliance en Horde in een soort wapenstilstand waren? (iig geen oorlog met elkaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

niQ2001 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:32:Pfff, nog een reden om zoveel mogelijk kills te doen...

Was het verhaal niet zo dat Alliance en Horde in een soort wapenstilstand waren? (iig geen oorlog met elkaar?)
Tijdelijk ja, om de invasie van de Burning Legion tegen te houden...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik was gisteren in Badlands opzoek naar Core of Earth, ivm het maken van de Scatterer.
Ik dacht, ik breng even een bezoekje bij de Ogre's daar in de cave, opeens dropt een lvl44 Dustbelcher Ogre Mage dit:

http://www.thottbot.com/?i=5290

+10 Strength
+10 Agility
+10 Stamina

:P

Maja, nergens Core of Earth... Heb wel 100 Greater Rock elementals geslayed.

[ Voor 14% gewijzigd door FragNeck op 26-04-2005 10:04 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Jamal schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:49:
[...]
Tijdelijk ja, om de invasie van de Burning Legion tegen te houden...
Ook dan, maar er is nu in principe een wapenstilstand. Lees de manual en de site nog maar eens even.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142569

Zijn er trouwens nog erug veel nederlanders op vashj?? heb namelijk een pala gemaakt en ik ben daar nu iets meer mee bezig als met mn rogue en drom wilde ik graag wat "vriendjes" maken :P

ook ben ik voor "haar" nog opzoek naar een NL of gedeeltelijke NL guild dus als je een guld hebt/de GM kent PM me dan aub ffkes op Meria ;)

verder nog ik ben nu met mn pala lvl 14 maar ik doe echt totaal GEEN dmg ligt dit aan mn wapen of zijn pala's gewoon geen DD?? want met mn rogue had ik alle mobs zo dood en met mn pala is het van sla, sla, sla HEAL!!!! en weer verder kan niet eens 2 mobs van bijv. lvl 15 aan :?

maaruh /w me mar voor die guild en voor de vriendjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
dat klopt pala`s zijn niet echt DD, meer stay alive chars :)

daarbij ben je erg afhankelijk van je items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 23:31

CaDje

Framedrops for life

Gister Sunken Tempel dan eindelijk gedaan. Eerst nog ff een quest gehaald. Was ik 2 uur mee bezig. Eerst naar Stormwind, Sunken Tempel, Stormwind, Hinterlands, Tanaris, Feralas, Hinterlands en weer naar stormwind. Totaal iets van 1000 xp volgens mij :S. Hoop dat ik voor de quest nu meer xp krijg, 10 van die domme tablets pakken. We waren gewoon 3.5 uur bezig in ST. Nu moet ik eigenlijk alleen nog de draak killen. Nog een leuke drop gehad van Hakkar voor m'n rogue: http://www.thottbot.com/?i=5049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

FragNeck schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:04:
Ik was gisteren in Badlands opzoek naar Core of Earth, ivm het maken van de Scatterer.

Maja, nergens Core of Earth... Heb wel 100 Greater Rock elementals geslayed.
Als elemental LW heb ik ook nooit genoeg van die dingen, je kunt het beste in tanaris loslopende elementals gaan hakken, zeldzame spawn, maar ze droppen ze relatief vaak. Ook per maraudon run een stuk of 4 van die cores of earth. Ze zouden ze alleen roll-baar moeten maken... Zat mensen die ze looten om ze voor paar GP te verkopen. Pfff, ik DOE er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Gisteren ook weer een paar leuke acties meegemaakt.

We zouden Maurodon gaan doen maar vantevoren waren we nog maar ff naar TM gegaan om de alliance daar weg te jagen. Nu heb ik sinds 2 dagen mijn Infernal gekregen maar nog niet echt nut gehad. Dus ik denk ik zal hem eens gebruiken. Ik summon dus mijn Infernal midden op een Groep Alliance waardoor ze 2 sec gestunned zijn en vol verbazing naar mijn infernal staan te kijken ( het hield echt opeens op met vechten ). Dus ik stuur mijn lvl 53 Infernal op heel die groep alliance af ( op de laagste ;) ) en die ramt die dus ff met 2 klappen helemaal aan gort. Hierdoor ging dus de hele groep Alliance in paniek terug rennen naar Soutshore.. Waarna nog een warlock een Infernal summonde en we er dus 2 hadden. Maar wat een kick om verschillende lvl 60 alliance weg te zien rennen voor zon infernal haha :P Hij was trouwens ook verd8 lang onder mijn command. Ik heb hem 2 keer voor 5 min geenslaved.

En toen later in Maurodon zei ik voor de grap tegen de Guild leader ( we stonden voor de laatste 6 giants voor de Princess ). Pull ff die die 6 Giants dan kille we die ff. Dus meneer loopt zo tussen alle infernals door richting de princess en heeft dus 6 Giants achter zich aan hangen. Wij allemaal schreeuwen op TS van NIET DOEN !!! ... Hij zei komt goed: Hij vanishd en zegt hier nu gaan ze weer terug naar hun plek. Dus niet he .. het is een instance.. was dus een totale Whipe ... ( thank god voor soulstone op de shaman ). Hij zelf was in het water gesprongen en vroeg of we hem wilde summonen.. Nu wilde ik dat dus over de rand doen zodat die dood zou vallen maar helaas kan dit niet ;) hij schrok wel toen hij net op het randje stond haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Leuk Filmpje voor hunters :

http://www.h05t.us/Prodigious-Hunter.wmv

Ik haal de link net uit een topic van de US WoW forums.

de .wmv laat zien hoe je met een trucje gelinkte mobs kan splitten door gebruik te maken van freezing trap en feign death.

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd zo - maar het ziet wel gaaf uit : toch maar ff checkken vanavond

- Volgens sommige posters in het topic is op deze manier pullen een exploit maar ik ben het daar niet mee eens - gewoon gebruik maken van alle mogelijkheden die je hebt.

Zijn er hunters hier die dit al met succes uitgeprobeerd hebben ?

[EDIT]

zijn er trouwens hier n paar spelers met een 40+ die me vanavond met Big Game Hunter willen helpen (Bloodscalp)

Ik kan de Master Hunter Rifle goed gebruiken maar ben nog maar 39 - King Bangalash is een 43 elite

[ Voor 17% gewijzigd door Optical op 26-04-2005 10:45 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Optical schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:40:
Zijn er hunters hier die dit al met succes uitgeprobeerd hebben ?
Yup, en die zijn voor een groot deel gebanned. Dit is een exploit, en niet toegestaan. En of jij dat vindt maakt niet uit, Blizzard vind van wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 26-04-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:23:
[...]

Als elemental LW heb ik ook nooit genoeg van die dingen, je kunt het beste in tanaris loslopende elementals gaan hakken, zeldzame spawn, maar ze droppen ze relatief vaak. Ook per maraudon run een stuk of 4 van die cores of earth. Ze zouden ze alleen roll-baar moeten maken... Zat mensen die ze looten om ze voor paar GP te verkopen. Pfff, ik DOE er iets mee.
zij ook, ze verdienen er geld mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:29
waa ragnaros is gedood en dropte:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17076
ongelofelijk !!
Kill shot:
http://www.flamevault.com/~jager/tehkillshot.jpg

Edit:
op Ascent guild on the US server Medivh.

[ Voor 14% gewijzigd door SiNisTrAD op 26-04-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Wow dank je wel, zal er eens goed naar kijken. ik heb net al engeneering genomen. met 70 copper bars kom ik wel een eind denk ik. daarnaast al gerespecced naar holy en protection en 1handed gaan vechten. dank je wel voor tips!!
Geen dank. :) Brakke DPS, maar je blijft wel leven en kan mobs aan die veel hoger zijn als jezelf (of grote groepen mobs). Als je tegen casters vecht (vooral in PvP) kan je het beste switchen naar een twee hander, want je protection talents zullen toch niet benut worden dan. Zelfde geldt als je in parties zit met een ander als main tank. Gewoon twee-hander gebruiken in zulke situaties. En verder: veel plezier! :)
en weer verder kan niet eens 2 mobs van bijv. lvl 15 aan
dan doe je echt iets goed fout. Gear updaten misschien? Een pally moet geen problemen hebben tegen twee mobs van ongeveer hetzelfde level als jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142569

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:49:
[...]

zij ook, ze verdienen er geld mee :)
Thank god for the guildies!!

ik heb namelijk ook Core Of Earth, Heart Of Fire, Breath Of Wind en Globes Of Waters nodig voor mn elemental leatherworking :P maar ik krijg alles van de high lvl guildies ^^ maar ik heb nu weer wha pattern die die dingen nie nodgi hebben dus im saved 4 now :P

en tog vind ik dat er TE veel van die rare drops nodig zijn voor 1 ding bijv. 8 hearts voor 1 helm of fire :? en die drop rate is volgens thottbot iets van 1% dus das nie lachen :/

maar goed ik heb genoeg cores :P nu nog die hearts maar mn 50 UD rogue is net te laag voor de 54+ elems :/ en niemand kan/wil/heeft tijd om me te helpen dus als ik dan 60 ben grind ik ze zelf en verkoop ik ze voor veel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Tsja, aan de ene kant is het natuurlijk soms wel vervelend dat je dingen nodig hebt die maar zo weinig droppen. Maar aan de andere kant, dat houdt het in mijn ogen tenminste ook leuk. Tuurlijk wil iedereen gelijk de beste gear, maar bedenk wel dat het de bedoeling is dat dit spel nog meer als een jaar mee gaat. En het is natuurlijk ook weer niet leuk als iedereen na een half jaartje al met allemaal de zelfde high-level gear loopt. :) Veel leuker als je een van de wenige bent die het heeft, toch. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Optical schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:40:

zijn er trouwens hier n paar spelers met een 40+ die me vanavond met Big Game Hunter willen helpen (Bloodscalp)

Ik kan de Master Hunter Rifle goed gebruiken maar ben nog maar 39 - King Bangalash is een 43 elite
Als ik vanavond online ben moet je me ff /w'en, dan help ik wel ff, die tijger is zo dood :)
(lvl 47 rogue) ingame ben ik itsme

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

hmm als ik het goed zag was er niet veel meer over van die Raid groep.

Maar op welke server is dit gebeurt :? en was het de USA versie of European versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
its_me schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:14:
[...]

Als ik vanavond online ben moet je me ff /w'en, dan help ik wel ff, die tijger is zo dood :)
(lvl 47 rogue) ingame ben ik itsme
Hey dank je

je bent toch wel n Horde rogue hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Het is gebeurt in USA, door een guild genaamd Ascent, Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Optical schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:24:
[...]

Hey dank je

je bent toch wel n Horde rogue hoop ik ;)
ROFL nee, maar ik wacht wel ff op je >:) })

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Ik kom echt niet alleen hoor
Alliance scum !

;) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Optical op 26-04-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Pff, ik ben bijna lvl 40 met mijn mage :lvl 37 1/2 atm. Iemand enig idee waar ik een beetje "safe" kan lvl en naar 40 ?

Was gisteren in STV (ben trolletje :-) en daar is het geen doen.. mijn god.. hele roedels alliance. Ze klitten met zijn allen samen.... heeeel vervelend allemaal.

Hoe dan ook, desolace is wel aardig, alleen daar heb ik de quests al afgerond.. en met quests krijg je toch het meeste xp uiteindelijk!

Iemand een ideetje ? Anders ga ik wel weer wat SM runnetjes doen.. ook altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:16:
[...]

hmm als ik het goed zag was er niet veel meer over van die Raid groep.

Maar op welke server is dit gebeurt :? en was het de USA versie of European versie :?
dat zie je goed.. maar in dit soort instances heb je bij pulls van trash mobs al meestal een paar doden hoor dus.. ;)
in US gebeurt btw.. echt vette shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:08
Ik ben het spel eigenlijk een beetje beu. Mijn rogue is nu 55 maar de exp naar 60 wordt wel erg lang. Tevens vindt ik pvp niet echt zo leuk als dat ik dacht dat het zou zijn. DAOC pre-NF was toch wel het leukste tot nu toe denk ik.

Ga er in ieder geval over denken om mijn account maar gewoon te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

hmm heb een oplossing gepost voor het honor systeem:

http://forums-en.wow-euro...wow-pvp-en&ThreadID=36030

Wat vinden jullie?

Ik bedacht deze oplossing naar aanleiding van de frustraties die mij te boven kwamen aangezien ik gisteren iedere 5 min geganked werd, waar ik ook naar toe ging. Als mage kun je je niet echt verdedigen als je constant ook een mob op je hebt. Je verliest dus 90% van de tijd. Dat terwijl ik voor het honor systeem altijd wel kon lachen als ik gekilled werd.

Daarnaast nog een vraagje. Vanaf wanneer kun je Scarlet Monastery met een mage aan denken jullie? Ik wil kijken of ik de Illusionary Rod kan krijgen en misschien wat xp-en. Ben momenteel lvl 42

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 26-04-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Kaap schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:47:
Ik ben het spel eigenlijk een beetje beu. Mijn rogue is nu 55 maar de exp naar 60 wordt wel erg lang. Tevens vindt ik pvp niet echt zo leuk als dat ik dacht dat het zou zijn. DAOC pre-NF was toch wel het leukste tot nu toe denk ik.

Ga er in ieder geval over denken om mijn account maar gewoon te cancellen.
Je kon er vanuit gaan dat exp naar 60 nogal 'lang' was nogal wiedes ofcourse. Maar pvp is nu toch kleuker door dat honor system?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Probeer dan eens een andere class, kaap. Een rogue kan handig zijn in de 1e 30-40 lvls, maar in de hogere lvls is een rogue niet echt handig. Ik merk dat de nadruk steeds meer op teamplay komt te liggen in de high-lvl content (ben nu zelf 51 NE-druid), en daar is een rogue nou eenmaal sucky in. Het is een melee-er die te weinig HP en armor heeft om melee te kunnen overleven. Want ze trekken wel aggro. Vandaar dat rogues ook niet echt super gewenst zijn in high-lvl instances als molten core en onyxia's lair. Goeie PvP class (outdoor raids zijn ze handig, om de horde op afstand te houden terwijl de rest Lord Kazzak/azeguros molt), maar verder niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:51:
hmm heb een oplossing gepost voor het honor systeem:

http://forums-en.wow-euro...wow-pvp-en&ThreadID=36030

Wat vinden jullie?

Ik bedacht deze oplossing naar aanleiding van de frustraties die mij te boven kwamen aangezien ik gisteren iedere 5 min geganked werd, waar ik ook naar toe ging. Als mage kun je je niet echt verdedigen als je constant ook een mob op je hebt. Je verliest dus 90% van de tijd. Dat terwijl ik voor het honor systeem altijd wel kon lachen als ik gekilled werd.

Daarnaast nog een vraagje. Vanaf wanneer kun je Scarlet Monastery met een mage aan denken jullie? Ik wil kijken of ik de Illusionary Rod kan krijgen en misschien wat xp-en. Ben momenteel lvl 42
niet in je eentje ;)
Probeer het gewoon met wat m8tes te doen en spreek af dat jij de rod mag :P
als mage zijnde krijg je helaas net iets teveel damage denk ik van die level 36/37 elites bij de library..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:35:
[...]

dat zie je goed.. maar in dit soort instances heb je bij pulls van trash mobs al meestal een paar doden hoor dus.. ;)
in US gebeurt btw.. echt vette shit :D
Alleen jammer dat de loot drop niet veel soeps was. :( Ik had toch echt wel beter verwacht dan het zwaardje wat viel. of in ieder geval meer epic items. Daar sta je dan als raidgroep zo je best voor te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Ik hoor nu van veel mensen dat een warrior een shield nodig heeft in high lvl instance, ik kan spreken tot en met ZF. Ik gebruik een polearm (2h) en kan redelijk goed tanken (krijg invites van mensen waar ik vaker mee heb gewerkt vanaf de andere kant van de wereld). Ben zelfs op mijn lvl 44 als enige tank mee geweest in de instance. Enige dingen die irritant zijn waren de patrols (die baseliks met twee archers), maar dat komt vooral door hexed die ze best regelmatig doen en daar helpt armor niet tegen.
Ik heb hem nu 4 keer gedaan, 1 keer hebben we hem moeten stoppen omdat het niet lukte, dit kwam omdat ik degen was die tot dan toe het meest dmg deed, we hadden volgens mij een mage die bang was out of mana te raken... De andere 3 keer hebben we hem helemaal gedaan behalve de spinnen god. Vandaag gaan we die doen.
De meeste dmg wordt toch gedaan door de caster mobs, en dan heb je niks aan armor. Het kan zijn dat ik hier later over terug kom.
BTW een priest hoeft niet alle healing te doen. Een warrior zal zelf potions en healing stones (als er een warlock bij is). Het zal natuurlijk niet genoeg zijn, maar op de drukke punten maakt het wel het verschil.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 50859 op 26-04-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:57:
[...]

Alleen jammer dat de loot drop niet veel soeps was. :( Ik had toch echt wel beter verwacht dan het zwaardje wat viel. of in ieder geval meer epic items. Daar sta je dan als raidgroep zo je best voor te doen :X
uhh als je oorspronkelijke topic even verder leest op het wow us forum zie je dat er 4 epics dropte, wat blauwe spul en nog andere zut ^^

volgens mij best wel leuke drop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:57:
[...]

Volgens mij droppen er 4 Epic´s als ik naar het plaatje kijk...
en das er toch 1 meer dan bij Onyxia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:54:
Probeer dan eens een andere class, kaap. Een rogue kan handig zijn in de 1e 30-40 lvls, maar in de hogere lvls is een rogue niet echt handig. Ik merk dat de nadruk steeds meer op teamplay komt te liggen in de high-lvl content (ben nu zelf 51 NE-druid), en daar is een rogue nou eenmaal sucky in. Het is een melee-er die te weinig HP en armor heeft om melee te kunnen overleven. Want ze trekken wel aggro. Vandaar dat rogues ook niet echt super gewenst zijn in high-lvl instances als molten core en onyxia's lair. Goeie PvP class (outdoor raids zijn ze handig, om de horde op afstand te houden terwijl de rest Lord Kazzak/azeguros molt), maar verder niet echt...
Helaas moet ik ondanks eerdere dromen over de toekomst van mijn rogue wel meegaan in dit statement. Ik ben nu level 21, en waar het eerder voor geen meter opschoot, merk ik nu dat mijn rogue de laatste levels enorm in dps is gestegen, mijn wapens hebben nu ook steeds meer wear and tear, vooral in een instance moet ik soms gewoon weg voor een repair, te gek voor woorden gewoon.

Ik trek nu al zo veel aggro in mijn eentje dat ik een paar keer doodging in een quest met 2 mages en 2 pala's, omdat ik in mijn eentje meer schade deed dan alle 4 die andere gasten bij elkaar. Ze waren ongeveer gelijk geleveled met mij, maar ik kreeg constant crits van soms wel 200dmg op een combo, waardoor die mobs mij gelijk in mekaar beginnen te tremmen. Ik wil echter niet expres teveel op de achtergrond blijven, ik ben immers daar om te helpen, niet om toe te kijken. Het is lastig spelen, maar sommige dingen kun je niet in je eentje. Ik kan de meeste mobs makkelijk alleen af, maar ze komen meestal niet alleen, ze komen in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Anoniem: 55165 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:24:

We zouden Maurodon gaan doen maar vantevoren waren we nog maar ff naar TM gegaan om de alliance daar weg te jagen. Nu heb ik sinds 2 dagen mijn Infernal gekregen maar nog niet echt nut gehad. Dus ik denk ik zal hem eens gebruiken. Ik summon dus mijn Infernal midden op een Groep Alliance waardoor ze 2 sec gestunned zijn en vol verbazing naar mijn infernal staan te kijken ( het hield echt opeens op met vechten ). Dus ik stuur mijn lvl 53 Infernal op heel die groep alliance af ( op de laagste ;) ) en die ramt die dus ff met 2 klappen helemaal aan gort. Hierdoor ging dus de hele groep Alliance in paniek terug rennen naar Soutshore.. Waarna nog een warlock een Infernal summonde en we er dus 2 hadden. Maar wat een kick om verschillende lvl 60 alliance weg te zien rennen voor zon infernal haha :P Hij was trouwens ook verd8 lang onder mijn command. Ik heb hem 2 keer voor 5 min geenslaved.
Met een infernal hoef je echt niet op te scheppen hoor. Die dingen zien er lomp uit, maar hun dps zuigt en je hebt ze relatief snel neer. Heb er iemand mee zien duellen, stelde niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Anoniem: 55165 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:24:

En toen later in Maurodon zei ik voor de grap tegen de Guild leader ( we stonden voor de laatste 6 giants voor de Princess ). Pull ff die die 6 Giants dan kille we die ff. Dus meneer loopt zo tussen alle infernals door richting de princess en heeft dus 6 Giants achter zich aan hangen. Wij allemaal schreeuwen op TS van NIET DOEN !!! ... Hij zei komt goed: Hij vanishd en zegt hier nu gaan ze weer terug naar hun plek. Dus niet he .. het is een instance.. was dus een totale Whipe ... ( thank god voor soulstone op de shaman ). Hij zelf was in het water gesprongen en vroeg of we hem wilde summonen.. Nu wilde ik dat dus over de rand doen zodat die dood zou vallen maar helaas kan dit niet ;) hij schrok wel toen hij net op het randje stond haha :P
Ik vind het meer fun om een low lvl warior midden in een group allies te zien rennen en dan intemdating shout doen. Bam kunnen ze meteen regroupen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21-06 09:30

On_E

Housemusic

DeepSeven schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:27:
[...]

Met een infernal hoef je echt niet op te scheppen hoor. Die dingen zien er lomp uit, maar hun dps zuigt en je hebt ze relatief snel neer. Heb er iemand mee zien duellen, stelde niks voor.
|:(

Lekker belangrijk....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
@ HTT-Thalan

Zit jij nu nog steeds op 't Vashj realm? Ik moet even kijken of ik er op zit, kunnen we misschien samen spelen. Ben op 't moment een lvl 20 paladin (bijna 21). Heb nog vrij weinig pvp gedaan. Iets van 3 honorable kills ofzo. Maar ik ben dus een keer ineens naar Ragnaros realm overgezet :? Moet eens controleren of dat nog steeds zo is.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:08
Webgnome schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:53:
[...]

Je kon er vanuit gaan dat exp naar 60 nogal 'lang' was nogal wiedes ofcourse. Maar pvp is nu toch kleuker door dat honor system?
Nah vink niet want dit honoursysteem en straks battlegrounds promoten zerging en laat dat nou iets zijn waar ik vanwege mijn class, maar ook DAOC ahctergrond tegen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 19-05 11:54

mbooij

De Mosselman

Waar hebben ze WoW op dit moment nog op voorraad? Freerecordshop had ze niet meer, Bol heeft heeft ze niet meer.. :-(

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

mbooij schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:43:
Waar hebben ze WoW op dit moment nog op voorraad? Freerecordshop had ze niet meer, Bol heeft heeft ze niet meer.. :-(
Ik heb er gisteren nog eentje gehaald bij de Intertoys _/-\o_ . Online is ie vrijwel niet meer te vinden. Ik denk dat je het meeste kans hebt door wat winkels in te lopen, vooral de winkels in de kleinere steden/dorpen willen nog wel s wat hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

30 april komt weer een nieuwe lading :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bij Bol.com inderdaad uitverkocht, komt pas op 31.05.2005 weer. Bij Play.com hebben ze nog wel een aantal exemplaren. Verder denk ik dat je er niet veel meer zal vinden in de gewone winkels.. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
niet super belagnrijk maar het is wel fijn om te weten dat infernals niet almachtig zijn.. dus niks |:(

p.s. wat is zerging ook alweer? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 26-04-2005 12:57 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:51:

Idd, gewoon een goed afgestemde groep. Wij hebben ze allemaal op rijtje gedaan, incl. cathedral, en de hoogste was een lvl 42 warrior, ik 41 rogue, en rest was < lvl 40. In je eentje gaat het wat moeilijk worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Webgnome schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:57:
[...]
p.s. wat is zerging ook alweer? :P
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zerging

1. zerging
n. Using massive amounts of weak, or generic units, to attack an enemy.
Used widely in PlanetSide, to describe massive amount of soliders that spawn in a tower, and then attack a base.
It comes from the word zerg. Zergs in Starcraft were able to produce large amount of units very quickly.

Oftewel, kwantiteit ipv kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21-06 09:30

On_E

Housemusic

Webgnome schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:57:
[...]

niet super belagnrijk maar het is wel fijn om te weten dat infernals niet almachtig zijn.. dus niks |:(
Nogmaals, lekker belangrijk, was gewoon leuk om te lezen wat die jongen schreef, hij schepte helemaal niet op over zijn infernal, want geloof me, als er 1 iemand is die weet dat Infernals KUT zijn dan is het een warlock wel...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 23:31

CaDje

Framedrops for life

Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:54:
Ben nu lvl 53 met m'n rogue en ik vind het nog steeds een fijne class. Ik vindt het stealthen gewoon heel fijn. Heb al meerdere quests in m'n eentje gedaan erdoor :P. Ancient Egg bijv kun je gewoon solo'en. Gister ST gedaan, als ik aggro trek gewoon feint doen. Verder heb je als rogue een hoge dodge kans. Ik heb een stamina, combat built, dus veel stamina, en natuurlijk agi, maar vooral stamina. Ik heb ook nog een 42 pala met defensive build. Alleen dit schiet niet op in damage. Verder vindt ik dat als pala in pvp de tegenstander altijd weg kan rennen. Heb zo niet een skill waarmee ik 'm echt bij me kan houden.

Voordeel van de rogue:
Snel en veel damage doen. Adrenalin rush en blade flury.

Nadeel:
Weinig armor, Close Combat class

[ Voor 9% gewijzigd door CaDje op 26-04-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:20:
[...]

uhh als je oorspronkelijke topic even verder leest op het wow us forum zie je dat er 4 epics dropte, wat blauwe spul en nog andere zut ^^

volgens mij best wel leuke drop hoor :)
Dat stukje op het forum had ik nog niet gelezen, ik ging even van het screenshot uit. Hierbij vergeet wat ik gezegd heb over je best doen en zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

dat maakte planetside nu juist vet :)

Dus met een groep 40-ers moet het zeker lukken? Ik las ergens dat je minstens lvl 45 moest zijn om dit te proberen. Maar men had het toen misschien over een rogue solo of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:03:
[...]

Ben nu lvl 53 met m'n rogue en ik vind het nog steeds een fijne class. Ik vindt het stealthen gewoon heel fijn. Heb al meerdere quests in m'n eentje gedaan erdoor :P. Ancient Egg bijv kun je gewoon solo'en. Gister ST gedaan, als ik aggro trek gewoon feint doen. Verder heb je als rogue een hoge dodge kans. Ik heb een stamina, combat built, dus veel stamina, en natuurlijk agi, maar vooral stamina. Ik heb ook nog een 42 pala met defensive build. Alleen dit schiet niet op in damage. Verder vindt ik dat als pala in pvp de tegenstander altijd weg kan rennen. Heb zo niet een skill waarmee ik 'm echt bij me kan houden.

Voordeel van de rogue:
Snel en veel damage doen. Adrenalin rush en blade flury.

Nadeel:
Weinig armor, Close Combat class
Die dodge valt momenteel nog wel mee, het is vooral het ontbreken van fatsoenlijk armor wat me opbreekt. Ik moet gewoon veel gouge gebruiken om op adem te komen. En heal potions hebben een te lange cooldown.

Dat je niet op afstand kan werken is niet helemaal waar. Ik haal vaak crits van 50 damage op een gunshot wanneer ze wegrennen, meestal kun je nog makkelijk 2 schoten lossen voor je erachteraan moet rennen, en dat is echt wel genoeg om ze neer te krijgen. Ik ben dan ook van plan dat schieten te blijven trainen, tot ik de beste guns kan dragen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:18:
[...]

Die dodge valt momenteel nog wel mee, het is vooral het ontbreken van fatsoenlijk armor wat me opbreekt. Ik moet gewoon veel gouge gebruiken om op adem te komen. En heal potions hebben een te lange cooldown.

Dat je niet op afstand kan werken is niet helemaal waar. Ik haal vaak crits van 50 damage op een gunshot wanneer ze wegrennen, meestal kun je nog makkelijk 2 schoten lossen voor je erachteraan moet rennen, en dat is echt wel genoeg om ze neer te krijgen. Ik ben dan ook van plan dat schieten te blijven trainen, tot ik de beste guns kan dragen die er zijn.
Hmm met mijn rogue crit ik erg vaak 150 damage met mn gun.
(ben wel een dwarve overigens)

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 26-04-2005 13:25 ]

Nothing to see here

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.