Waarom google je niet eens op starter's guide voor WoW ofzo? Zomaar wat drukken tijdens een trade is ook niet zo handig. Goed dat het je nu is overkomen en niet over 20 levels als je meer te verliezen hebt. Zo leer je dat ookStronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:49:
Wel,
Ik heb al een aantal quest gedaan , maar telkens als ik verder wil , dan word ik gewoon gekilled door een wolf of wat dan ook.... Ik wil gewoon een beter wapen ahaha. Geld wil niet echt opschieten , ben nu maar de hele tijd bij het starters punt wolven en gnomes aan het afmaken en koeien aan het skinnen, Zo kom ik langzaam omhoog en verdien wel iets, maar toch , der moet een betere manier zijn om geld te verkrijgen als n00b...... And by the weg ik zit nu in guild >????? . Geen idee wat het voordeel daarvan is. En volgens mij ben ik een paar keer flink genaaid. Ik werd benaderd met een trade en voor ik het wist drukte ik maar wat en was wat spullen kwijt ????
Beginners tips zijn van harte welcome
Gewoon door blijven gaan met quests doen. Je volgt de raadgevingen van de quest op en je krijgt weer xp. Zo wordt je vanzelf beter.
Dit dus.