Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 17.481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:55

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Stronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:49:
Wel,

Ik heb al een aantal quest gedaan , maar telkens als ik verder wil , dan word ik gewoon gekilled door een wolf of wat dan ook.... Ik wil gewoon een beter wapen ahaha. Geld wil niet echt opschieten , ben nu maar de hele tijd bij het starters punt wolven en gnomes aan het afmaken en koeien aan het skinnen, Zo kom ik langzaam omhoog en verdien wel iets, maar toch , der moet een betere manier zijn om geld te verkrijgen als n00b...... And by the weg ik zit nu in guild >????? . Geen idee wat het voordeel daarvan is. En volgens mij ben ik een paar keer flink genaaid. Ik werd benaderd met een trade en voor ik het wist drukte ik maar wat en was wat spullen kwijt ????

Beginners tips zijn van harte welcome :)
Waarom google je niet eens op starter's guide voor WoW ofzo? Zomaar wat drukken tijdens een trade is ook niet zo handig. Goed dat het je nu is overkomen en niet over 20 levels als je meer te verliezen hebt. Zo leer je dat ook :P

Gewoon door blijven gaan met quests doen. Je volgt de raadgevingen van de quest op en je krijgt weer xp. Zo wordt je vanzelf beter.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Stronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:49:
Wel,

Ik heb al een aantal quest gedaan , maar telkens als ik verder wil , dan word ik gewoon gekilled door een wolf of wat dan ook.... Ik wil gewoon een beter wapen ahaha. Geld wil niet echt opschieten , ben nu maar de hele tijd bij het starters punt wolven en gnomes aan het afmaken en koeien aan het skinnen, Zo kom ik langzaam omhoog en verdien wel iets, maar toch , der moet een betere manier zijn om geld te verkrijgen als n00b...... And by the weg ik zit nu in guild >????? . Geen idee wat het voordeel daarvan is. En volgens mij ben ik een paar keer flink genaaid. Ik werd benaderd met een trade en voor ik het wist drukte ik maar wat en was wat spullen kwijt ????

Beginners tips zijn van harte welcome :)
lees de manual om te beginnen :) In het begin komt het geld nu eenmaal langszaam binnen. Aan de andere kant heb je ook vrijwel geen geld nodig in het begin. Want er is toch niets dat je kan kopen dat je met je lvl aankan. Bewaar gewoon alle loot die je vindt en verkoop deze later aan vendors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Lord_T schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:59:
[...]uhm hier dan een lvl 60 druid...
tja.. ik vind mijn druid wel ok... tuurlijk hij doet niet veel dmg... maar als healer kan ik prima een priest vervangen... (restoration build met innervate en nature swiftness)
Verder doe je op lvl 60 voornamelijk 2 dingen...
1) instances in raid vorm -> healers zijn vaak gewild
2) pvp -> lang leve de moonfire en de roots :D

Dan als je tegen de endgame bazen staat kan je jezelf eigenlijk altijd wel redden door in beer te gaan en je kan dus ook nog tanken :D -> soms zelfs beter dan warrior omdat ik er laatst 1 in een party had zonder shield :S

Al met al denk ik dat druid moeilijk is omdat er zo ontzettend veel opties zijn... en ik heb daarom dan ook 2 volledig verschillende equipment sets.. dus 1 voor strength (beer) en 1 voor caster (healer + pvp) Als ik solo ben ik vrijwel altijd beer... dan kan ik lekker mana regen doen en kan ik instant heal doen enzo... dus geen downtime...(wel 280 in spirit ofzo)
Ik heb een Feral Build gekozen, en kan daar prima mee uit de voeten! Veel stamina op items, evt. AGI of STR. Dus veel healthpoints opbouwen, zo hoog mogelijke damage reduction, mijn huisgenote is een priest en we spelen ook met 2 paladins. Punten heb ik voornamelijk gestoken in de bear form tatens, 5 zitten in improved mark of the wild, en er gaan denk ik nog 5 punten gestoken worden in die skill met x% change op 10 rage na shiften. Ik ben nu mijn laatste punten in die extra STR in bear form aan het prikken, ben level 47! Is allemaal goed gekomen. Goeie PvE build vind ikzelf.

Ik heb wel alle spells gekocht, zodat ik ook non-feral-form iets kan betekenen als het nodig is. Ik denk als ik die STR-talent gevuld heb, dat ik eerst mijn punttjes in manareduction voor shifting steek. Daarna is het ff de keus .... of die x% change op 10 rage bij een critical hit, or die 10 rage na shiften.

Uiteindelijk heb ik nog 2 punten over dan geloof ik, waarschijnlijk Faerie voor Cat Form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben zoals eerder in dit topic vermeld een paar keer langs westfall gegaan, maar die vultros nergens tegengekomen.

Vervolgens zou je in darkshire een 100& drop chance moeten hebben op de fang van naraxis wanneer je een black widow hatchling killt, nou, ik heb er wel 10 afgemaakt, maar geen fang hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

m0nk

16-09-2003 15.15

feral is idd een goeie PvE build, zelf ga ik meer voor de "eigenlijk" beste PvP build 9/11/31
Zelf ben ik resto specced, voor nature swiftness en innervate, deze 2 zijn lifesavers en het maakt van de druid een PvP killer. de 11 punten in Feral zijn voor de Charge etc, tegen casters.

[ Voor 21% gewijzigd door m0nk op 29-04-2005 12:13 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Ff iets tussendoor, hoe noem je inwoners van Azeroth? Azerothians? *kucht naar zijn sig* :+

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Lord_T schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:59:
[...]

uhm hier dan een lvl 60 druid...
tja.. ik vind mijn druid wel ok... tuurlijk hij doet niet veel dmg... maar als healer kan ik prima een priest vervangen... (restoration build met innervate en nature swiftness)
Verder doe je op lvl 60 voornamelijk 2 dingen...
1) instances in raid vorm -> healers zijn vaak gewild
2) pvp -> lang leve de moonfire en de roots :D

Dan als je tegen de endgame bazen staat kan je jezelf eigenlijk altijd wel redden door in beer te gaan en je kan dus ook nog tanken :D -> soms zelfs beter dan warrior omdat ik er laatst 1 in een party had zonder shield :S

Al met al denk ik dat druid moeilijk is omdat er zo ontzettend veel opties zijn... en ik heb daarom dan ook 2 volledig verschillende equipment sets.. dus 1 voor strength (beer) en 1 voor caster (healer + pvp) Als ik solo ben ik vrijwel altijd beer... dan kan ik lekker mana regen doen en kan ik instant heal doen enzo... dus geen downtime...(wel 280 in spirit ofzo)
toon volledige bericht
Dan heb ik een vraag als L50 Druid. Hoe heb jij je talentbuild ingedeeld ben wel eens nieuwsgierig.

Ik heb mijn punten vooral in Restoration en Balans gestopt tot zover. In Feral zit eigenlijk bijn geen punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 17:58

bl33d

I love the smell of Napalm..

SiLaTroN schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:11:
Ik ben nu een Level 24 shadow priest, en met robe en belt of arugal, en ik moet zeggen, als ik die +15 int buff krijg van mage zit ik toch lekker tegen de 2k mana aan, en dat is als healer zijnde, erg leuk, ik quest best vaak met nog een priest uit mijn guild, en die healt me, omdat hij liever healt dat vecht, en ik koos priest alleen omdat ie op latere levels als shadow priest uber goed is, en 't is dan wel baen voor party dat ik niet heal enzo, maar als shadow priest haal ik veel meer uit dan een heal priest, dan zoeken ze maar een priest die heal specced is, ik weiger dat te worden, want ik wil me kunnen verdedigen in PvP met mijn priest.

Wel een leuk moment was in Stonetalon Mountains, zat zo'n level 20 NE hunter /rude naar mij te doen, op dat moment was ik level 23, ik loop naar hem toe en z'n pet, ik doe /wave, en dan fear ik hem, en dan rent ie rechtstreeks naar een level 24 beestje. Was erg lachen. heb ik echt van genoten.
Leer je rol ! Met shadow priest kan je goed healen in instances , dat wordt ook verwacht van je. Solo'en of questen kan je heus in shadowform nuken indien gewenst door de party. Maar als ik een shadowpriest heb in een instance die wilt vechten ipv. healen = kick. Dan neem ik wel een mage of warlock mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 19:56
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:15:
[...]

Dan heb ik een vraag als L50 Druid. Hoe heb jij je talentbuild ingedeeld ben wel eens nieuwsgierig.

Ik heb mijn punten vooral in Restoration en Balans gestopt tot zover. In Feral zit eigenlijk bijn geen punt.
ik heb vrijwel de ferangho build aangehouden op 1 a 2 kleine wijzigingen...

feral charge gerbuik ik niet... heb het gehad maar in pvp doe je het niet en in instances ook niet...
alleen 1 vs 1 pvp misschien... maar ja dan nog... momenteel is toch alles massaal :D
mijn preciese build post ik wel als ik weer online kan ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Reginmund, Protector of Azerothian Virginity
verkrachter bedoel je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 142569 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:23:
[...]

ik heb ooit tegen een guildie een aantal keer gedueld (hij toen der tijd 41war en ik 45 rogue) en zonder stealth kon ik niet winnen van zn overpower en andere moves die ingaan als je parryd/dodged

maar als ik stealthe en cheapshot+poisons gebruikte kon ik met 50+% van mn hp winnen 8)

[bragmodus]ik had pas nog op lvl 49 een 53 pala gekilled (8> hij gebruikte alles!! dus 2 shield, insta full hp, pots de hele rimbam en tog winnen !! w00t w00t [/bragmodus]
Ja maar een beetje Warrior doet als 1e Rend tegen rogues zodat je niet meer kan stealthen!! ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:09:
Ik ben zoals eerder in dit topic vermeld een paar keer langs westfall gegaan, maar die vultros nergens tegengekomen.

Vervolgens zou je in darkshire een 100& drop chance moeten hebben op de fang van naraxis wanneer je een black widow hatchling killt, nou, ik heb er wel 10 afgemaakt, maar geen fang hoor :(
Dat heb ik nooit gezegd O_O
Naraxis dropt bijna altijd die naraxis' fang, niet normale trashmobs -_-
Naraxis is een rare spawn, en is er dus niet altijd.. dus gewoon terug blijven komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
:o wat valt me dat van jou tegen met je 53 paladin!

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
tja... :)
bescherm de burgers, wie weet heb je ze nog nodig.... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 29-04-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:30:
[...]

Dat heb ik nooit gezegd O_O
Naraxis dropt bijna altijd die naraxis' fang, niet normale trashmobs -_-
Naraxis is een rare spawn, en is er dus niet altijd.. dus gewoon terug blijven komen
Ah. Op zoek naar Naraxis dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:49

On_E

Housemusic

Ik was gisteren aan het kloten in Desolace, en ging voor de grap Lord Azethoc (lvl 40 elite Demon) enslaven.

Lukte uiteraard, en ben toen maar gelijk even op zoek gegaan naar Alliance, en ja hoor, een minuutje later zag ik een lvl 50 NE Druid lopen.

Ik stuur die demon erop af, doe wat curses en andere dots op 'm, fear, shadowboltje etc. tot ik zag dat ie amper nog health had...

''hehe, ik win van een lvl 50 druid'' dacht ik nog, totdat zijn healthbar ineens weer helemaal vol zat, de demon losbrak uit de enslavement, en ik beide figuren achter me aankreeg....

Gelukkig kon ik er achteraf wel om lachen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Lord_T schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:20:
[...]

De wat build??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ferangho :P us speler die wat druid filmpjes heeft gemaakt waarin hij redelijk was classes redelijk hard pwnd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ah k, zit nog steeds te twijfelen wat ik als Alt ga maken. Druid is de enige die ik nog niet gespeeld heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 14:20

Rmg

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:09:

een 100% droprate als je naraxis killed niet een black widow hatchling

en vultros jah .. daar ga ik nog steeds elke dag 3 keer voor naar westfall :P ( nog niet gevonden erg rare spawn :X )

[ Voor 12% gewijzigd door Rmg op 29-04-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Zijn er al mensen die zijn of haar honor cp hebben? en welke rank ze zijn?
post je aantal honour kills en cp van afgelopen week if possible :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lord_T schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:20:
[...]

feral charge gerbuik ik niet... heb het gehad maar in pvp doe je het niet en in instances ook niet...
alleen 1 vs 1 pvp misschien... maar ja dan nog... momenteel is toch alles massaal :D
mijn preciese build post ik wel als ik weer online kan ;)
Ik vind Rubix beter dan Feragho ;)
Maar charge is toch echt extreem handig. Ik zie in de PvP videos de druid redelijk vaak naar achter lopen in een gevecht, shiften en charrrrge voor de spellcast stun. Je bent ook tig keer sneller bij je tegenstander. Als je op een caster of hunter afloopt dan krijg je aardig wat damage eer je bij ze bent.

Maar goed, ik ben pas lvl 42, wellicht dat het op lvl 50+ anders is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

m0nk schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:23:
Zijn er al mensen die zijn of haar honor cp hebben? en welke rank ze zijn?
post je aantal honour kills en cp van afgelopen week if possible :D
Mijn Shaman heeft maar 43 kills ofzo en is bugged want ik zie nog steeds mijn cp en rank niet.
Mijn druid heeft het fantastische aantal van 15 kills en 718 cp ofzo hehe, maar goed daar ben ik pas sinds gisteren weer mee begonnen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

@Monk: Sergeant (rank 3) met bijna 14k CP

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

FunkyTrip schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:24:
[...]

Ik vind Rubix beter dan Feragho ;)
Maar charge is toch echt extreem handig. Ik zie in de PvP videos de druid redelijk vaak naar achter lopen in een gevecht, shiften en charrrrge voor de spellcast stun. Je bent ook tig keer sneller bij je tegenstander. Als je op een caster of hunter afloopt dan krijg je aardig wat damage eer je bij ze bent.

Maar goed, ik ben pas lvl 42, wellicht dat het op lvl 50+ anders is.
Rubix heeft toch ook feral charge, ik dacht dat hij op 9/11/31 zat, dezelfde build als ik ga nemen..
nog 6 en een halve lvl te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Zal ik je even helpen dan ;)

Naraxis is te vinden NE van Darkshire in een grot aldaar.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ben ik de enige die bij het woord "druid" een afbeelding van panoramix voor zich ziet? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:27:
[...]
Zal ik je even helpen dan ;)

Naraxis is te vinden NE van Darkshire in een grot aldaar.
En ik gok zomaar aangezien het een cave is, dat ik er beter niet in mijn eentje heen kan gaan zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
SiLaTroN schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:11:
Ik ben nu een Level 24 shadow priest, en met robe en belt of arugal, en ik moet zeggen, als ik die +15 int buff krijg van mage zit ik toch lekker tegen de 2k mana aan, en dat is als healer zijnde, erg leuk, ik quest best vaak met nog een priest uit mijn guild, en die healt me, omdat hij liever healt dat vecht, en ik koos priest alleen omdat ie op latere levels als shadow priest uber goed is, en 't is dan wel baen voor party dat ik niet heal enzo, maar als shadow priest haal ik veel meer uit dan een heal priest, dan zoeken ze maar een priest die heal specced is, ik weiger dat te worden, want ik wil me kunnen verdedigen in PvP met mijn priest.

Wel een leuk moment was in Stonetalon Mountains, zat zo'n level 20 NE hunter /rude naar mij te doen, op dat moment was ik level 23, ik loop naar hem toe en z'n pet, ik doe /wave, en dan fear ik hem, en dan rent ie rechtstreeks naar een level 24 beestje. Was erg lachen. heb ik echt van genoten.
Waarom zou je niet healen op dat level, alsof je met die 14 puntjes zoveel verschilt van een holy/disc priest :? Klinkt een beetje FotM omdat je hebt gehoord dat shadowpriests zo uber zijn. Ik ben nu 58, volledig shadow specced en ik heal in instances zonder al te veel problemen eigenlijk (tot en met BRD nu toe).

Dat maakt een priest voor mij ook zo leuk, in instances heal je, solo + 1vs1 pvp kan je goed uit de voeten zeker in shadowform en in mass pvp kan je kiezen voor dmg of support. Redelijk veelzijdig vergeleken bij het beeld van 'healslet' wat de meeste mensen hebben bij een priest.

Op hogere levels wil geen enkele 5 man group je hebben als damage priest hoor, daar zijn mages beter geschikt voor. En juist als priest kan je met of zonder guild zeer makkelijk in instance groups/runs terecht komen en level je dus redelijk snel. Maar wanneer jij elke invite afslaat omdat je zou moeten healen ben je denk ik nog wel een tijdje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:28:
En ik gok zomaar aangezien het een cave is, dat ik er beter niet in mijn eentje heen kan gaan zeker :P
Nou het is niet zozeer een grot als meer een inham, en je kan er rustig in je eentje heen, zitten wel wat hatchlings op de weg daarnaartoe, maar in hun eentje, en als je die niet aankan dan kan je ook maar beter uit de buurt van Naraxis blijven.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:31:
[...]
Nou het is niet zozeer een grot als meer een inham, en je kan er rustig in je eentje heen, zitten wel wat hatchlings op de weg daarnaartoe, maar in hun eentje, en als je die niet aankan dan kan je ook maar beter uit de buurt van Naraxis blijven.
Nou, die hatchlings zijn niet zo'n probleem zolang ze 1 voor 1 komen, maar een lvl 27 naraxis (volgens thottbot) word toch een dilemma vrees ik :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Voor mensen die zich afvragen wat die level 1 chars in Stratholme doen :(
It's been around for a while, not the thread, the hack. It's out old friend Xunleashed again with a memory hack to teleport any char to any position in the game. Do a /who strathholm (sp) and you'll probably get 1-5 level 1 characters in the instance. Weird huh? Well watch the vid in that thread: http://www.planet.nl/~bran1189/TeleportHax.wmv incase bliz edit the url - it shows a recording of a level 60 NE on warsong standing outside strath back entrance for a bit recording level 1 chars entering the instance, few mins later they exit the instance then instantly teleport from EPL to tristfall glades, then instantly teleport back to EPL strath back entrance and enter the instance again.

Aparently its a clientside memory hack that changes where the client thinks you are in the game world - and the server has no checks on this, if the client says you're 500 miles high above ogrimmar then the server thinks you are too (Assuming it's a valid z/x/y coord). People can use this to teleport around in strath on level 1 characters to positions 2 feet or so above a treasure chest in the instance, the mobs cant get to u and so bug with chain evade, and you are just in range to loot the chest. Then you port out, port to tristfall (still not quite sure why they do this mabye something to do with resetting the instance) come back rinse and repeat then sell the stuff on the AH and then transfer the gold around so many times it's too hard to trace. You of course eventually get banned (aparently anything from 1 day to 1 week) so you sell ur ill gotten cash on ebay or whatever for irl money, get like 500 bucks, buy a new copy of the game (blank account) for 50 bucks rinse and repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:32:
Nou, die hatchlings zijn niet zo'n probleem zolang ze 1 voor 1 komen, maar een lvl 27 naraxis (volgens thottbot) word toch een dilemma vrees ik :{
Dan wacht je ff tot L25...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:13
Senior Sergeant (rank4)

Standing: 3

cp:18977

Turalyon

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:34:
[...]
Dan wacht je ff tot L25...
Mja, misschien niet zo'n slecht idee. Toch gek dat die 4 of 5 puntjes die je per level op je stats wint toch zo'n enorme impact hebben op je kansen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:38:
[...]

Mja, misschien niet zo'n slecht idee. Toch gek dat die 4 of 5 puntjes die je per level op je stats wint toch zo'n enorme impact hebben op je kansen om te winnen.
Het is meer het level verschil, tot 2 levels hoger is geen probleem maar 3 levels hoger resist/deflect/miss je meteen alles. Heb dat ook altijd beetje vreemd gevonden maar ja, tis nie anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Tr!gger schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:36:
Senior Sergeant (rank4)

Standing: 3

cp:18977

Turalyon
lol waar zie je die punten?????

ik zie in dat lijstje bij mij 168HK's 0 DK's maar voor de rest geen verdere info....

kan je er misschien ff een screeny van maken? misschien zit ik wel helemaal verkeerd te kijken

[ Voor 16% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 29-04-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Helaas dat ik mijn punten kwijt ben omdat ik naar twilight's hammer ben verhuisd .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:50:
Helaas dat ik mijn punten kwijt ben omdat ik naar twilight's hammer ben verhuisd .. :(
What about my PvP rank and Honor points?
Your PvP rank and your PvP Honor Points total will transfer as is, but all of the current week's contribution points will be lost.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:32:
[...]

heal pots + bandages meenemen en zorgen dat je evasion kan gebruiken.. piece of cake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ik denk dat hij bedoeld dat hij een nieuwe char heeft aangemaakt op nieuwe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:02:
ik denk dat hij bedoeld dat hij een nieuwe char heeft aangemaakt op nieuwe server
Ik denk het niet, want Twilight's Hammer is de officiële verhuis server ;) (en speciaal daarvoor aangemaakt)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85599

Ik speel sinds de release WoW heb een tijdje pve gespeeld, maar zit nu op spinebreaker PvP. Ik speel Gnome mage. Weet iemand over er nl guilds zijn op spine die nog mensen toelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Raiden op stormrage is echt triest. lvl 60 hordes maken gewoon geen kans, omdat er per persoon van hun zeker 6 of meer van ons zijn.
Dan maar geen honor, hier wil ik niet aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitrusJuicer
  • Laatst online: 28-04 23:47

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Anoniem: 85599 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:09:
Ik speel sinds de release WoW heb een tijdje pve gespeeld, maar zit nu op spinebreaker PvP. Ik speel Gnome mage. Weet iemand over er nl guilds zijn op spine die nog mensen toelaten?
Ik wens je veel succes op SPAINbreaker, sinds de migratie gisteren naar de Twilights Hammer Realm, zijn 99% van de engels sprekende guilds verhuisd. Nu zijn er alleen maar spanjaarden over op Spainbreaker. Denk dus ook niet dat de NL guilds zijn gebleven...
Mischien zit "De Kruisvaarders" guild er nog, maar denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

1352 HK's, 16,5k CB's. Rank 3 Sergeant and Standing 55 op Bladefist server :)

Een van onze mages is #1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:06:
[...]
Ik denk het niet, want Twilight's Hammer is de officiële verhuis server ;) (en speciaal daarvoor aangemaakt)
ok, da wis ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:21:
1352 HK's, 16,5k CB's. Rank 3 Sergeant and Standing 55 op Bladefist server :)

Een van onze mages is #1 :)
Aan je smile te zien, denk je dat #1 het hoogste is. Ik heb slecht nieuws voor je. :+

http://www.wow-europe.com/en/pvp/rewards-armor.html

Onderaan de pagina ^_^

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 29-04-2005 14:27 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

PromWarMachine schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:26:
[...]

Aan je smile te zien, denk je dat #1 het hoogste is. Ik heb slecht nieuws voor je. :+

http://www.wow-europe.com/en/pvp/rewards-armor.html

Onderaan de pagina ^_^
Hij bedoeld "standing" #1

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 29-04-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

muppet je was me net voor :P

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ah, uiteraard. My bad. :X
Ik heb standing 43, voor de goede orde.

Aangezien ik nog geen level 60 ben, vind ik dit best netjes. Dat betekent dus dat er slechts 42 van de ~5000 players meer CP hebben dan ik. Nog een week flink PVPen en ik sta in de top 10 :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57
PromWarMachine schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:43:
Ah, uiteraard. My bad. :X
Ik heb standing 43, voor de goede orde.

Aangezien ik nog geen level 60 ben, vind ik dit best netjes. Dat betekent dus dat er slechts 42 van de ~5000 players meer CP hebben dan ik. Nog een week flink PVPen en ik sta in de top 10 :P
[flame mode]slecht 42 mensen die een nog grotere ganker zijn... goed hoor![/flame mode] ;)

j/k

ff serieus.. wanneer kan ik als lv25 palli zijnde een mooi hoedje op zetten? Ben er tot nu toe nog geen tegengekomen en vind het eigenlijk wel stoer staan ;)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 01:29

Brazza

Byte me!

Ik vroeg me vandaag af waarom er geen uitroeptekens boven de mensen verscheen als ze met me gingen praten :+

Schiet wel op lvl 18 na 7 dagen. Ik merk wel dat er nog veel te ontdekken en te slachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Schiet wel op lvl 18 na 7 dagen. Ik merk wel dat er nog veel te ontdekken en te slachten is.
ik heb op lvl 18 een rondje over het continent gemaakt om eens te kijken wat er allemaal te zien valt, en onderweg naar de flightmaster op de verschillende plaatsen. (check even een map zodat je ongeveer weet waar ze zijn)
Gaf mij nog meer motivatie om lekker door te spelen :)

het blijft gewoon een super spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Brazza schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:51:
Ik vroeg me vandaag af waarom er geen uitroeptekens boven de mensen verscheen als ze met me gingen praten :+

Die hebben alleen nog maar te lage of hoge quests voor je, moet je over een weekje nog eens met ze praten ;)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85599

CitrusJuicer schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:14:
[...]

Ik wens je veel succes op SPAINbreaker, sinds de migratie gisteren naar de Twilights Hammer Realm, zijn 99% van de engels sprekende guilds verhuisd. Nu zijn er alleen maar spanjaarden over op Spainbreaker. Denk dus ook niet dat de NL guilds zijn gebleven...
Mischien zit "De Kruisvaarders" guild er nog, maar denk het niet.
Dan verhuis ik ook maar :) Wordt er op Twilights ook gespeeld of verhuist iedereen gelijk door vanaf daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Ja dus ben ik nog steeds mijn contribution points kwijt ... ik zeg niks wat niet klopt ... en aangezien je HP toch berekend worden aan je CP ( mits ik dit goed heb ) heb ik dus geen HP dalijk .. aangezien ik gisteravond verhuisd ben
Anoniem: 85599 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:01:
[...]

Dan verhuis ik ook maar :) Wordt er op Twilights ook gespeeld of verhuist iedereen gelijk door vanaf daar.
Deze server is de enige waar je naar toe kunt verhuizen .. dus doorverhuizen zit er niet in ..

De Kruisvaarders .. dat zijn toch die lamers die alleen maar ganken ? die staan bij mij op mijn KOS lijstje...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 29-04-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:03:
[...]

Deze server is de enige waar je naar toe kunt verhuizen .. dus doorverhuizen zit er niet in ..

De Kruisvaarders .. dat zijn toch die lamers die alleen maar ganken ? die staan bij mij op mijn KOS lijstje...
Ja klopt, er verhuizen spelers van 5 "high populated" (Crushridge, Ravencrest, Shadow Moon, Spinebreaker, Warsong) servers naar Twilights Hammer.
Eenmaal verhuist, kan je niet meer terug.

Kruisvaarders gankers? wie weet, ik ken er maar eentje van die guild. Ik zit zelf bij "Supreme Deity" Guild. Trouwens, na de huidige patch is het een grote gankfest dus...

Ik ben wel blij dat we eindelijk mochten migreren, ik werd echt gek van dat spaanse gelul constant.
Gelukkig zitten er veel engelstalige guilds op Twilights Hammer, zodat we normaal Raids kunnen organiseren waar iedereen elkaar kan verstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Op de server waar ik (onterecht :/ ) zit spreken veel mensen deens/zweeds/fins etc. scandinaviers dus :/ Word je ook gaar van. Heb ook via web gevraagd of ik weer terug naar Vashj realm geplaatst kan worden, waar ik me dus ook in eerste instantie op aangemeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 20:08
Zaagmans schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:48:
ff serieus.. wanneer kan ik als lv25 palli zijnde een mooi hoedje op zetten? Ben er tot nu toe nog geen tegengekomen en vind het eigenlijk wel stoer staan ;)
Heb zelf pas op level 29 een helmet gevonden voor mijn level - en dan nog op AH, ik heb geen idee waar er eentje zou kunnen droppen. Ik hoop wel dat er nog ergens een speciaal model voor female dwarves met vlechten is, want die helm ziet er bij mij gewoon niet uit: een groene bloempot met horentjes die naar beneden wijzen, sexy is anders :D.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Crashman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:53:
Op de server waar ik (onterecht :/ ) zit spreken veel mensen deens/zweeds/fins etc. scandinaviers dus :/ Word je ook gaar van. Heb ook via web gevraagd of ik weer terug naar Vashj realm geplaatst kan worden, waar ik me dus ook in eerste instantie op aangemeld heb.
Op Bloodscalp ook, wordt ik ook niet echt vrolijk van, vindt het heel irritant en vind ook dat het aan banden gelegd moet worden, ik zit per slot van rekening op een ENGLISH server, en het verpest behoorlijk mijn RPG gevoel als ik scandinavisch hoor, ik lul toch ook geen nederlands (behalve in guildchat)
HellPunk schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:53:
Heb zelf pas op level 29 een helmet gevonden voor mijn level - en dan nog op AH, ik heb geen idee waar er eentje zou kunnen droppen. Ik hoop wel dat er nog ergens een speciaal model voor female dwarves met vlechten is, want die helm ziet er bij mij gewoon niet uit: een groene bloempot met horentjes die naar beneden wijzen, sexy is anders :D.
Je hebt mail circlets vanaf L32, das dus gewoon een hoofdband en dan zie je je vlechtjes gewoon....

of een dwarf female warrior daar sexy van wordt is een tweede :P

[ Voor 32% gewijzigd door zion op 29-04-2005 15:58 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57
HellPunk schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:53:
[...]

Voordeel is wel dat je redelijk anoniem verder kan spelen zonder dat mensen om je uiterlijk (lees: gezicht) moeten lachen ;)

edit:
mysterieus is juist ook wel weer een beetje sexy toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Zaagmans op 29-04-2005 15:57 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

denken jullie dat het ganken nu minder zal zijn sinds de honor points update? Dat zou wel gunstig zijn voor de mensen die aan het levellen zijn. (me :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:55:
[...]

Op Bloodscalp ook, wordt ik ook niet echt vrolijk van, vindt het heel irritant en vind ook dat het aan banden gelegd moet worden, ik zit per slot van rekening op een ENGLISH server, en het verpest behoorlijk mijn RPG gevoel als ik scandinavisch hoor, ik lul toch ook geen nederlands (behalve in guildchat)
precies, ik vind t zelfs erg als ik nederlands hoor in general chat of waar dan ook, behalve wisper. Praat gewoon engels man. Ik vind 't best onbeschoft als je in je eigen taaltje in party chat gaat praten terwijl je in een instance zit. Ik vraag ook daarom altijd vriendelijk om in het engels te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Crashman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:59:
precies, ik vind t zelfs erg als ik nederlands hoor in general chat of waar dan ook, behalve wisper. Praat gewoon engels man. Ik vind 't best onbeschoft als je in je eigen taaltje in party chat gaat praten terwijl je in een instance zit. Ik vraag ook daarom altijd vriendelijk om in het engels te praten.
Heb ik ook al een paar keer gezegd, krijg ik als antwoord: Ja, maar d'r is geen zweedse server....
Ik heb dan altijd zoiets van: So? je zegt het zelf al, d'r is geen zweedse server, en dit is d'r dus ook niet een....

p.s. snap niet dat Bloodscalp niet bij het lijstje zit met transferable realms, daar is toch ook heel regelmatig een queue....

[ Voor 12% gewijzigd door zion op 29-04-2005 16:14 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:57:
denken jullie dat het ganken nu minder zal zijn sinds de honor points update? Dat zou wel gunstig zijn voor de mensen die aan het levellen zijn. (me :))
Nope het is juist erger geworden na de Honour update, omdat veel spelers niet weten dat je steeds minder punten krijg als je dezelfde speler constant opnieuw afmaakt.
Maar als Battlegrounds bij de volgende patch geintroduceerd wordt zal het stukken minder worden.
Veel gaan dan lekker op de Battlegrounds Honour points halen, waardoor het een stuk rustiger wordt. Ik snap ook echt niet waarom ze het honour systeem los van de Battlegrounds gereleased hebben...

Ik vind het ook klote dat ik al mijn verdiende contribution points van de week kwijt geraakt ben, na de migratie :'(
zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:11:
[...]
Heb ik ook al een paar keer gezegd, krijg ik als antwoord: Ja, maar d'r is geen zweedse server....
Ik heb dan altijd zoiets van: So? je zegt het zelf al, d'r is geen zweedse server, en dit is d'r dus ook niet een....

p.s. snap niet dat Bloodscalp niet bij het lijstje zit met transferable realms, daar is toch ook heel regelmatig een queue....
En het erge is dus, dat die spanjaarden en italianen nu een eigen (onofficiele) server hebben gekregen...
Dus als die Zweden stug volhouden, wordt Bloodscalp DE Zweedse server...
Snap het ook niet dat jullie niet mochten migreren... hopen dat het in de toekomst wel mag...

[ Voor 31% gewijzigd door CitrusJuicer op 29-04-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
CitrusJuicer schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:20:
Nope het is juist erger geworden na de Honour update, omdat veel spelers niet weten dat je steeds minder punten krijg als je dezelfde speler constant opnieuw afmaakt.
Maar als Battlegrounds bij de volgende patch geintroduceerd wordt zal het stukken minder worden.
Veel gaan dan lekker op de Battlegrounds Honour points halen, waardoor het een stuk rustiger wordt. Ik snap ook echt niet waarom ze het honour systeem los van de Battlegrounds gereleased hebben...
Beter lezen, hij vroeg "na de honor points update" dus nu iedereen zijn eerste ranking heeft gekregen, t.o.v. toen nog niemand een ranking had en dus nog niet wist hoeveel hij gemiddeld per kill kreeg....
Ik vind het ook klote dat ik al mijn verdiende contribution points van de week kwijt geraakt ben, na de migratie :'(
p.s.: Je had dan ook beter vandaag kunnen transferren, aangezien de week (qua honor rating) vanaag begint...

[ Voor 20% gewijzigd door zion op 29-04-2005 16:25 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:23:
[...]
Beter lezen, hij vroeg "na de honor points update" dus nu iedereen zijn eerste ranking heeft gekregen, t.o.v. toen nog niemand een ranking had en dus nog niet wist hoeveel hij gemiddeld per kill kreeg....
Haha je hebt gelijk, my bad.
[...]

p.s.: Je had dan ook beter vandaag kunnen transferren, aangezien de week (qua honor rating) vanaag begint...
Aangezien ik pas vandaag om 10 's avonds kan gaan spelen, wilde ik liever niet de risico nemen dat ik dadelijk buiten de boot zou gaan vallen, er zit namelijk een limiet op de migratie. ..

Kijk het is jammer van die CP, maar liever dat dan dat mijn guildmaten op een nieuwe server zitten en ik alleen achter blijf bij al die spanjaarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Waarom zitten er hier zo weinig mensen op shadow song?
Ik speel al een tijdje samen met een vrij grote nederlandse guild op die server en kom ook vaak andere nederlanders tegen, jammer alleen dat er bijna geen gotters op zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 29-04-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Mag ik trouwens even zeggen: Chapó! (zo toch :?)
Geen onvertogen woord gehoord vandaag, dat zie ik toch wel heel graag :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 42323 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:52:
Waarom zitten er hier zo weinig mensen op shadow song?
Ik speel al een tijdje op die server en kom vaak nederlanders tegen, jammer alleen dat er bijna geen gotters op zitten.
Waarschijnlijk omdat het een nieuwe (als het goed is) Low populated PvE server is...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:53:
[...]

Waarschijnlijk omdat het een nieuwe (als het goed is) Low populated PvE server is...
Volgens mij is Shadow song niet echt een nieuwe server, de server is medium populated, niet te druk en niet te rustig dus. :)
Verder idd PvE maar dat bevalt me juist wel goed, als ik wil rellen kan ik altijd nog mee gaan met een raid.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 29-04-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 42323 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:55:
Volgens mij is Shadow song niet echt een nieuwe server, de server is medium populated, niet te druk en niet te rustig dus. :)
Van http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ :
Shadowsong Normal Low

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt wisseld af en toe tussen medium en low, maar over het algemeen is het medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

CitrusJuicer schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:20:
[...]

En het erge is dus, dat die spanjaarden en italianen nu een eigen (onofficiele) server hebben gekregen...
Dus als die Zweden stug volhouden, wordt Bloodscalp DE Zweedse server...
Snap het ook niet dat jullie niet mochten migreren... hopen dat het in de toekomst wel mag...
Bloodscalp is overigens ook erg Nederlands hoor. Er zitten 100en Nederlanders op die server.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Een beetje vroeg, maar de vorige was 1200 posts, deze 975....

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29

Ik heb hem aangepast, met wat dingen zoals memory requirements, als er nog andere dingen ingezet (of uitgehaald) dienen te worden laat dat dan even weten, dan kan ik dat alsnog aanpassen.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Ik kan op bloodscalp niet normaal questen bij SouthShore. Het lijkt wel of daar elke dag een raid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:11:

Ik heb hem aangepast, met wat dingen zoals memory requirements, als er nog andere dingen ingezet (of uitgehaald) dienen te worden laat dat dan even weten, dan kan ik dat alsnog aanpassen.
Ook gemeld bij terr of een topic report aangemaakt want deze is na een uur nog steeds niet dicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:11:

Volgens mij kan in het stukje "Sites voor tijdens het spelen" de verwijzing naar:
  • WoW Atlas (met routeplanner!)
er wel uit... deze bestaat volgens mij niet (meer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Laatst online: 23-03 23:25
Wat kan je nou beter nemen? 2 dagger met 10 damage schade of een 2 hand axe met 18 damage schade?

Ik heb namelijk geen idee of die die 2 daggers wel gebruikt met dual-wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.