Vriend van me heeft hem net uit de dynabyte in leiden gehaald.Anoniem: 51661 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:08:
DAMES EN HEREN
(voor de laatste keer:)
WoW is nog te koop in de Apple Store in Enschede. Deze zaak heet Mexpert en is te vinden naast de zij-ingang van de Bijenkorf.
Zoek het telefoonnummer zelf maar op
Edit: En waarom kan ik nu ineens niet meer wow-en?
Ben wel blij, dat je zelf even aangeeft, dat het mogelijk is om d.m.v. valse CC informatie een WoW account aan te maken.
Kijk Okke, hier is een 'Hooli-gan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:47:
[...]
Ben wel blij, dat je zelf even aangeeft, dat het mogelijk is d.m.v. valse CC informatie een WoW account aan te maken.

Anoniem: 86703
Grr, net de game binnen gehad samen met de rest van europa waarschijnlijk, kun je geen accounts aanmaken. Krijg een lieve 404 voor m'n neus
Das een prettige start NOT!
Andere browser proberen misschien. Ik kom er wel gewoon bij.Anoniem: 86703 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:00:
Grr, net de game binnen gehad samen met de rest van europa waarschijnlijk, kun je geen accounts aanmaken. Krijg een lieve 404 voor m'n neus
-edit- Krijg wel de volgende melding bij account management: Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.
Thank you for your understanding.
Dat zuigt wel voor mensen die dat spel net binnen hebben na heel lang wachten en het heel graag willen gaan spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Bulligan op 28-04-2005 18:05 ]
Dan zou ik het nu nog een keer proberen, want ik kom gewoon op m'n eigen magagement page.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 86703
Moet wel een nieuwe f5 knop aanschaffen maar ik heb een account kunnen maken *yay* nu nog patchen ed. ben echt zoooo benieuwd :-)
Hodfr! Ik heb de poison missie met succes gedaan, maar nu heb ik natuurlijk die poison ziekte voor 7 dagen lang. Vind ik een beetje erg zware penalty voor zoiets. Op thottbot werd gezegd dat doodgaan de ziekte ook oplost, maar ik liet mezelf 2x doodgaan, eentje met spawn bij corpse en eentje met een resurrect bij de spirit healer, maar ik heb die domme ziekte nog steeds! Hoe kom ik er nu vanaf?
Anoniem: 143011
een vriendelijke paladin of druid oid vinden die je healt.HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:42:
Hodfr! Ik heb de poison missie met succes gedaan, maar nu heb ik natuurlijk die poison ziekte voor 7 dagen lang. Vind ik een beetje erg zware penalty voor zoiets. Op thottbot werd gezegd dat doodgaan de ziekte ook oplost, maar ik liet mezelf 2x doodgaan, eentje met spawn bij corpse en eentje met een resurrect bij de spirit healer, maar ik heb die domme ziekte nog steeds! Hoe kom ik er nu vanaf?
of de quest lezen natuurlijk, je wordt verwezen naar de kelder waar je een makkelijke quest moet doen die de ziekte geneest, en ook nog ong. 1000 xp geeft 
(alle items zijn gewoon in SW te koop)
(alle items zijn gewoon in SW te koop)
rogues hebben feintHydra schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:14:
[...]
Tja, daarom heb je ook meer aan een Hunter in een group. Die kan tenminste disengagen
Anoniem: 127521
volgens mij kanje die ziekte alleen healen in hillsbrad bij die doktor..Anoniem: 143011 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:22:
[...]
een vriendelijke paladin of druid oid vinden die je healt.
Anoniem: 143050
Aangezien ik momenteel alleen een laptop tot mijn beschikking heb, vroeg ik mij af of WoW hier ook op te spelen is. Aan alle eisen voldoet de schootcomputer namelijk wel hij heeft alleen een geintegreerde grafische kaart. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee???
Zal WoW hier op draaien, of kom ik dan in de knoei met de eisen van een 3D-kaart???
P.S. Het gaat om een Asus L3500TP, 2.4 Ghz P4, 512 mb
Zal WoW hier op draaien, of kom ik dan in de knoei met de eisen van een 3D-kaart???
Sorry hoor, maar A je weet gewoon dat STV een van DE plekken is waar veel pvp is, dus als je niet aan het lot overgelaten wil worden loop je in een groep en B pvp is juist bedoeld om mensen samen te brengen als in dat je samen moet werken om te kunnen overleven. Wil je niet gemold worden door raids dan ga je toch lekker pve-en?nhimf schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:45:
[...]
Nou nog "lieter" is het als je in stv bij de bloodsails schepen huppeld en je inees 5! man om je heen heb staan die op je in gaan hakken. Ik lvl 46 tegen 4 uit de range 39-43 en een lvl 50.
Niet zo gek dat je dan geen kans hebt. Ja het honour systeem is een goede aanvulling
512MB is mager maar kan, maar denk dat je intel grafische onboard kaartje kramp gaat krijgen.Anoniem: 143050 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:57:
Aangezien ik momenteel alleen een laptop tot mijn beschikking heb, vroeg ik mij af of WoW hier ook op te spelen is. Aan alle eisen voldoet de schootcomputer namelijk wel hij heeft alleen een geintegreerde grafische kaart. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee???
[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 28-04-2005 20:00 ]
Voor de mensen in de omgeving Den Haag, er lagen net nog 5 stuks WoW in de mediamarkt, zo ook nog ongeveer 10 gamecards
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Manieren om de 7-dagen poison te genezen:Anoniem: 127521 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:39:
[...]
volgens mij kanje die ziekte alleen healen in hillsbrad bij die doktor..
- Paladin om hulp vragen
- Druid om hulp vragen
- First Aid "Anti-Venom" gebruiken
- 7 dagen wachten
- De quest lezen

moet te doen zijn. Als je je grafische eisen niet te hoog stelt ( that is alles op low maar ja dan ziet het er nog prachtig uit ) dan moet het te doen zijn. Echter je geheugen is wat aan de krappe kant wegens het aantal textures dat er moet worden geladen bij bijvoorbeeld gryphon vluchtenAnoniem: 143050 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:57:
Zit ff in het AH te snuffelen kom ik iets raars tegen.
Ik heb zelf de Knight's Boots of the Bear. Maar die is er in 2 versie's ofzo eentje met 7 stamina en 8 strength en andersom. Weet iemand waar dat aan ligt of hoe dat zit?
Ik heb zelf de Knight's Boots of the Bear. Maar die is er in 2 versie's ofzo eentje met 7 stamina en 8 strength en andersom. Weet iemand waar dat aan ligt of hoe dat zit?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik waarschijnlijk...Anoniem: 129789 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:39:
Mensen van Warsong hier die gaan migreren?
Dat kan heel goed er zijn gewoon sommige verschillende versies van itemskevinp schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:55:
iemand anders vandaag op bloodscalp ping 5000+ gehad?
En nee ik had al het andere afgesloten...
we hebben UBRS wel af weten te maken maar dat was voornamelijk omdat we 15 man raid hadden...
we hebben UBRS wel af weten te maken maar dat was voornamelijk omdat we 15 man raid hadden...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Nieuw character gemaakt, night elf druid, nu al level tien. Gaat een stuk sneller dan mijn oude warrior. Tot nu toe vind ik Darnassus duizend maal leuker als start area dan Goldshire, qua quests en verhaal.
Het druid zijn in tegenstelling tot warrior zijn is na 50 levels angst van, "Oh i'm gonna die i'm gonna die save me buddah, jebus, zeus", erg fijn en veilig. De meeste mobs zijn tot nu toe al bijna dood wanneer ze bij me aankomen. Multiple mobs, root en rennen voor je leven of doorvechten... want je kan healen. Handig.
Warrior zijn is echt leuk in een instance, maar als je in je eentje rondloopt is het eng, tot nu toe vind ik druid zijn relax en half achterover hangend spelen zonder gevaar van doodgaan. Erg leuk tot nu toe als alt.
Het druid zijn in tegenstelling tot warrior zijn is na 50 levels angst van, "Oh i'm gonna die i'm gonna die save me buddah, jebus, zeus", erg fijn en veilig. De meeste mobs zijn tot nu toe al bijna dood wanneer ze bij me aankomen. Multiple mobs, root en rennen voor je leven of doorvechten... want je kan healen. Handig.
Warrior zijn is echt leuk in een instance, maar als je in je eentje rondloopt is het eng, tot nu toe vind ik druid zijn relax en half achterover hangend spelen zonder gevaar van doodgaan. Erg leuk tot nu toe als alt.
[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 28-04-2005 23:48 ]
|{ brrr }] |
veranderd later nog wel wat hoor, dan delf je kwa dmg het onderspit en moet je het hebben van je combat endurance die je hebt met een druidYellow|A schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:45:
Nieuw character gemaakt, night elf druid, nu al level tien. Gaat een stuk sneller dan mijn oude warrior. Tot nu toe vind ik Darnassus duizend maal leuker als start area dan Goldshire, qua quests en verhaal.
Ja jammergenoeg zijn druids vanaf level 40 vaak (dus niet altijd) sec. healers en buffers. Af en toe een moonfire. Best jammer dat feral combat zo useless is op hogere levelsSaURoN schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:54:
[...]
veranderd later nog wel wat hoor, dan delf je kwa dmg het onderspit en moet je het hebben van je combat endurance die je hebt met een druid
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Nog een stormrage meldt
Ganthorm kende ik al trouwens. Ik heb maar met wat vrienden een guild
Altijd wel gezellig. Alleen op hoger lvl met de raid instances wordt et lastiger
Maar dat zien we dan wel weer 
Elyva heet ik trouwens, 35 Human Mage.
Moonsword (crap naam ja
) 46 NE Warrior
Moonsword (crap naam ja

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Omdat alle 'of the beestje' items gewoon ROG (Random Object Generator) loot is. Wordt gegenereerd op het moment dat ze droppen, alleen echte named items hebben vaste stats die niet verschillen.kevinp schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:55:
Dus dan heb je deze verschillen er wel eens tussen zitten.
Ik heb vanavond World of Warcraft ook maar eens geinstalleerd en alles, maar ik kom vreemde problemen tegen.
Zo gebeurt het namelijk weleens dat het lijkt alsof de verbinding wegvliegt. Ik ben dan een quest aan het doen, en 'opeens' doen spells het niet meer (ze laden wel op, maar het uitvoeren gebeurt niet), zie ik geen nieuwe chat regels op het scherm en werken commands niet meer. Ik kan wel gewoon rondlopen en alles, maar het lijkt erop dat de verbinding wegvalt met de Blizzard server.
Ik heb alle nodige porten geforward (die ook voor de Update Downloader nodig waren), en met andere online games (zoals bijv. UT) heb ik hier geen last van. Kan iemand dit misschien verklaren en (beter nog) met een oplossing komen? Baal er wel een beetje van opzich
Zo gebeurt het namelijk weleens dat het lijkt alsof de verbinding wegvliegt. Ik ben dan een quest aan het doen, en 'opeens' doen spells het niet meer (ze laden wel op, maar het uitvoeren gebeurt niet), zie ik geen nieuwe chat regels op het scherm en werken commands niet meer. Ik kan wel gewoon rondlopen en alles, maar het lijkt erop dat de verbinding wegvalt met de Blizzard server.
Ik heb alle nodige porten geforward (die ook voor de Update Downloader nodig waren), en met andere online games (zoals bijv. UT) heb ik hier geen last van. Kan iemand dit misschien verklaren en (beter nog) met een oplossing komen? Baal er wel een beetje van opzich
Hey die ken ikMojo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 01:23:
Nog een stormrage meldtGanthorm kende ik al trouwens. Ik heb maar met wat vrienden een guild
Altijd wel gezellig. Alleen op hoger lvl met de raid instances wordt et lastiger
Maar dat zien we dan wel weer
Moonsword (crap naam ja) 46 NE Warrior
Gister Zul ff leegevaagd, zo ongeveer een kleine 10g aan loot gevonden. Me 2e Bad Mojo, een of andere melee Staff, en een leuk plate wrist dingie wat ammel leuk was voor de enchanting supplies
Vond trouwens Gahz'Rilla een beetje een tegenvaller... Tis een lvl50 quest dus ik verwachtte echt heel wat. Komt daar 1 lvl46 blauw gevaarte uit dat water welke na 3 keer lelijk kijken al de pijp uit was

Heb nu iig ZF afgerond, dus nu ist tijd voor maraudon
Je weet me te vinden iig
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 39051
Hallo allemaal 
ik ben nog steeds op zoek naar WoW, en vorige week las ik op veel sites dat de re-release op 28 april zou zijn, dus heb gister gekeken, maar nog is hij nergens.
En nu staat opeens op Bol.com dat de re-release pas op 20 mei is
is dat echt zo? of alleen bij Bol?
Want ik wil heel graag in de vakantie beginnen met WoW, en die is dus volgende week al
ik ben nog steeds op zoek naar WoW, en vorige week las ik op veel sites dat de re-release op 28 april zou zijn, dus heb gister gekeken, maar nog is hij nergens.
En nu staat opeens op Bol.com dat de re-release pas op 20 mei is
Want ik wil heel graag in de vakantie beginnen met WoW, en die is dus volgende week al
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 29-04-2005 08:21 ]
Dit zal veel mensen wel bekend voorkomen, helaas - voor mij zijn deze lagspikes een van de vervelendste dingen in WoW op het moment.Milenco schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 03:30:
Ik heb vanavond World of Warcraft ook maar eens geinstalleerd en alles, maar ik kom vreemde problemen tegen.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Waarom kijkt iedereen alleen maar op Bol.com, alsof Bol.com alle verkopers van WoW vertegenwoordigt. Bij de vorige release (16 april) heb ik bij Dynabyte gekocht. Bij Dynabyte verkochten ze al 2 dagen eerder (14 april), terwijl bij Bol.com tot 28 april moest wachten.Anoniem: 39051 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:19:
Hallo allemaal
En nu staat opeens op Bol.com dat de re-release pas op 20 mei isis dat echt zo? of alleen bij Bol?
Bel effe rond, Dynabyte, Dixons, Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit.
Een kameraad van mij had gisteren nog bij intertoys gekocht, Ze hadden er nog 5 liggen....
De Wereld draait niet allleen om Bol....
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
heb het spel nu 2 week en
ik heb nu inmiddels een lvl 31 NE hunter maar ik heb een beetje geldgebrek.
weet iemand een plek voor 30+ waar ik een beetje snel geld kan verdienen?
ik heb gnomeregan nog openstaan maar er zijn nog niet echt veel lvl 25+ mensen (zit op Hellscream, nog vrij leeg) voor de rest nog 2 elite quests in duskwood, de rest daar al afgerond.
maar ik zit nu al een poosje behoorlijk vast, kan iemand mij misschien vertellen waar ik nu heenkan voor soloquests en ook een plek waar ik een beetje geld kan maken?
ik heb gnomeregan nog openstaan maar er zijn nog niet echt veel lvl 25+ mensen (zit op Hellscream, nog vrij leeg) voor de rest nog 2 elite quests in duskwood, de rest daar al afgerond.
maar ik zit nu al een poosje behoorlijk vast, kan iemand mij misschien vertellen waar ik nu heenkan voor soloquests en ook een plek waar ik een beetje geld kan maken?
Anoniem: 143011
Stranglethorn ValeTowbitis schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:29:
Anoniem: 39051
Ik heb hem ook ff gereserveert bij bartsmit, en ik ga vanmiddag ff kijken bij mediamarkt:P en de Intertoys is btw poep in Almere (Vind ik)Lord_Salo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:26:
[...]
Waarom kijkt iedereen alleen maar op Bol.com, alsof Bol.com alle verkopers van WoW vertegenwoordigt. Bij de vorige release (16 april) heb ik bij Dynabyte gekocht. Bij Dynabyte verkochten ze al 2 dagen eerder (14 april), terwijl bij Bol.com tot 28 april moest wachten.
Bel effe rond, Dynabyte, Dixons, Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit.
Een kameraad van mij had gisteren nog bij intertoys gekocht, Ze hadden er nog 5 liggen....
De Wereld draait niet allleen om Bol....
Free Record Shop ook al geprobeerd?Anoniem: 39051 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:19:
Hallo allemaal
En nu staat opeens op Bol.com dat de re-release pas op 20 mei isis dat echt zo? of alleen bij Bol?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Anoniem: 86074
In Advanced Settings van je Network Adaptar misschien Hardware Checksumming uitzetten? Ik had het vanaf het begin, dat alles ineens stilstond, ik kon nog lopen, maar daar bleef het bij. Geen enkel probleem ermee gehad in de Beta trouwens. Maar ach, dit helpt, want ik heb er geen last meer van.Milenco schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 03:30:
Misschien iets voor in de openingspost??? (Als het er al in staat, niet echt helemaal gedetailleerd gelezen).
Ik heb een goed idee! een zéér goed idee mag ik wel zeggen......
Let op komt ie:
Zullen we vandaag ervoor zorgen dat er niet één opmerking komt over het feit dat WoW unavailable is?
Ja, dat zou fijn zijn... (zelfs al duurt het tot 14:00u ipv 13:00
)
Let op komt ie:
Zullen we vandaag ervoor zorgen dat er niet één opmerking komt over het feit dat WoW unavailable is?
Ja, dat zou fijn zijn... (zelfs al duurt het tot 14:00u ipv 13:00
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Je verwacht wel heel erg veel van de mensen hoorzion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:42:
Let op komt ie:
Ja, dat zou fijn zijn... (zelfs al duurt het tot 14:00u ipv 13:00)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
In Southshore, Refugee Pointe, Booty Bay en Stranglethorn Vale kan je enkele leuke quests ophalen. Als je niet opziet tegen de lange ren:) : Shimmering Flats.Towbitis schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:29:
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Whehehe. Was te ongeduldig. De quest is idd een goede manier, maar kost wel tijd om alles te vinden en die bronze tube moest ik op de AH kopen 
Poison is daarintegen wel weer vet. Je killt toch nét iets sneller en wegrennen doen ze ook al niet meer
Poison is daarintegen wel weer vet. Je killt toch nét iets sneller en wegrennen doen ze ook al niet meer
Hey! De servers zijn down!zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:42:
Let op komt ie:
Ja, dat zou fijn zijn... (zelfs al duurt het tot 14:00u ipv 13:00)

Knappe jongen die sinds de laatste patch het character level van iemand meer dan 10 (12?) levels hogers kan zien....Imodium schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:01:
Wel even goede argumenten voordragen hè. De shaman was dus hetzelfde level als ik (20). De mage in kwestie was dus level 60.
Dus hij was 60? geen 50? geen 40? geen 33? maar 60?
En ja: iemand die zit te eten in de rug sabelen is laf, kinderachtig, onvolwassen oftewel: lame
systeem
Als je niet weet waar je heen moet voor quests kun je altijd eventjes op http://web10.denver087.server4free.de/worldmap/ kijken en daar zie je welke gebieden voor welk level zijn.Towbitis schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:29:
Voor een level 30+ is Stranglethornvale inderdaad erg leuk. Veel quests, groot gebied en het heeft booty bay, toch wel mijn favoriete dorpje. Andere leuke gebieden zijn de desolace en arathi highlands. Gewoon die drie gebieden leegstrippen van quests en je bent zo level 40.
Stranglethorn stikt ook van de coole named dieren, dus als hunter kun je vast wel een leuke pet vinden.
|{ brrr }] |
Dat vind ik inderdaad heel vervelend, iemand die een beetje hoog geleveled is displayed een ?? ipv zn level. Nu kan ik via localdefense niet eens meer vertellen wát ik precies gescout heb.zion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:52:
[...]
Knappe jongen die sinds de laatste patch het character level van iemand meer dan 10 (12?) levels hogers kan zien....
Dus hij was 60? geen 50? geen 40? geen 33? maar 60?
En ja: iemand die zit te eten in de rug sabelen is laf, kinderachtig, onvolwassen oftewel: lame
Iets zegt me dat ie nog ff moet wachten met King Bangalesh tamenYellow|A schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:53:
Stranglethorn stikt ook van de coole named dieren, dus als hunter kun je vast wel een leuke pet vinden.
systeem
na 10 levels kan je het level niet meer zien, dus een level 20 kan een level 29 wel, maar een level 30 niet zien
En dat is ook precies de bedoeling, dan moet je namelijk écht scouten...HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:56:
Dat vind ik inderdaad heel vervelend, iemand die een beetje hoog geleveled is displayed een ?? ipv zn level. Nu kan ik via localdefense niet eens meer vertellen wát ik precies gescout heb.
Je kan via LocalDefense altijd zeggen: Orc Warrior level <eigen level +10>+ komt die kant op vanaf daar en daar, of als je hem ziet mounten of Plate ziet dragen (wat er toch wel behoorlijk anders uitziet als Mail) dan kan je zeggen Orc Warrior L40+ komt die en die kant op... Etc
Ja ik weet dat dat zo was, maar ik dacht dat ze het met invoering van het Honour systeem misschien verhoogt hadden omdat daar de level-gap 12 is, dus ik dacht, voordat iemand nou weer zegt "ja maar je kan 12 levels zien! boehoe" denk ik, better safe then sorryMaegrim schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:00:
na 10 levels kan je het level niet meer zien, dus een level 20 kan een level 29 wel, maar een level 30 niet zien
[ Voor 28% gewijzigd door zion op 29-04-2005 09:02 ]
systeem
Ja, de tijd dat ik hem gewoon zelf even aanpak en via localdefense iedereen geruststel is nog even niet daar neezion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:00:
[...]
En dat is ook precies de bedoeling, dan moet je namelijk écht scouten...
Je kan via LocalDefense altijd zeggen: Orc Warrior level <eigen level +10>+ komt die kant op vanaf daar en daar, of als je hem ziet mounten of Plate ziet dragen (wat er toch wel behoorlijk anders uitziet als Mail) dan kan je zeggen Orc Warrior L40+ komt die en die kant op... Etc
[...]
Ja ik weet dat dat zo was, maar ik dacht dat ze het met invoering van het Honour systeem misschien verhoogt hadden omdat daar de level-gap 12 is, dus ik dacht, voordat iemand nou weer zegt "ja maar je kan 12 levels zien! boehoe" denk ik, better safe then sorry
Het heeft trouwens weinig zin meer om King B te tamen, hij is helaas z'n hoge snelheid kwijt. Ik vond het ZO leuk, een beetje met eyes of the beast door een stad heen scheurenzion schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:57:
Iets zegt me dat ie nog ff moet wachten met King Bangalesh tamen
Maargoed, hij past nog steeds perfect bij m'n mount, dat is ook wat waard
https://niels.nu
Bedoel je z'n intercept speed? dat zou wel een domper zijn iddHydra schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:03:
Het heeft trouwens weinig zin meer om King B te tamen, hij is helaas z'n hoge snelheid kwijt. Ik vond het ZO leuk, een beetje met eyes of the beast door een stad heen scheuren
Maargoed, hij past nog steeds perfect bij m'n mount, dat is ook wat waard

systeem
Die King Bangalash ziet er in elk geval erg mooi uit
Zo een gave witte tijger met van die strepen
Prachtig beest
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
yup hiero spikes van boven de 7000..Lord_T schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:42:
iemand anders vandaag op bloodscalp ping 5000+ gehad?
binnen het guild ook meer mensen met daarmee...
casema kabelaar hier, maybe hadden hun wel een badpingday.
Ik heb een orc warrior op lvl 56 en een mage lvl 21 maar ik moet zeggen dat ze het met warrior echt totaal op de endurance hebben gegooid maar zn dps sucks hierdoor is in veel gevallen de combo priest mage vaak vele malen sterker als priest warrior alleen hebben warriors wat minder last van downtime
als lvl 17 mage lukte het mij om lvl 19 elite ogers te killen
als lvl 17 warrior droomde ik om lvl 19 elite ogers te killen
klein verschil
klein verschil
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Gister 56 geworden met 2 lvl's te gaan tot ik naar BRD kan gaan. Heb op het moment maar weinig quests staan maar West/East Plaguelands zijn excellento grindzones.
Op mijn server is er op horde echt zon elitist gank guild met alleen maar 50+ lui. Ik was bij Light Hope Chapel om quest in te leveren en nieuwe quests te pakken. Gingen ze me telkens corpse campen. Probleem was dat de graveyard ernaast stond en ze daar 2 rogues hebben neer geplant dus rez @ spirit was geen optie.
Uiteindelijk na 7 keer gekilled te zijn kon ik weg. Terug naar CHillwindpoint, gear laten fixen, poisons op wapen en naar Andoral ruine. Stealth ik daar, zie ik een 51 rogue, 50 rogue, 53 priest en 53 mage de watchtower quest doen, dus elites killen. En tadaaaaa! hun behoorden tot dezelfde guild die mij zojuist gecamped hadden.
Ze pullen bij de eerste toren de elite en krijgen ook nog 2 gewone mobs mee. Ik open met cold blood en ambush op die priest en crit dus voor 700. Daarna SS, kidneyshot en na nogmaals SS met de poinsons ging de priest neer. Toen vanishte ik en ambushde de mage die een normale mob op zich had en hij was al down tot 50%. Baf en ook dood,
Daarna 2 lowbie rogues met een elite op ze. Ik gouge de rogue die geen klappen kreeg. Ik bandage mezelf en backstab hem, simpel neer gemaaid, daarna snel naar de laatste rogue die probeerde de 56 elite met evasion te ontwijken, 1 SS en hij was neer.
Dat was pas voldoening, 4 van die takke guild om zeep geholpen terwijl ze met quest bezig waren. Daarna blijven wachten en de mage rezzed zichzelf, nou, Cold Blood was weer up en dus samen met ambush lagtie direct weer stof te happen.
En tja, daarna kwam er een gankgroup van hun, 5 lvl 60's. Toen benk fijn een huis in gestealthed en heartstoned, het was tijd om te gaan.
Op mijn server is er op horde echt zon elitist gank guild met alleen maar 50+ lui. Ik was bij Light Hope Chapel om quest in te leveren en nieuwe quests te pakken. Gingen ze me telkens corpse campen. Probleem was dat de graveyard ernaast stond en ze daar 2 rogues hebben neer geplant dus rez @ spirit was geen optie.
Uiteindelijk na 7 keer gekilled te zijn kon ik weg. Terug naar CHillwindpoint, gear laten fixen, poisons op wapen en naar Andoral ruine. Stealth ik daar, zie ik een 51 rogue, 50 rogue, 53 priest en 53 mage de watchtower quest doen, dus elites killen. En tadaaaaa! hun behoorden tot dezelfde guild die mij zojuist gecamped hadden.
Ze pullen bij de eerste toren de elite en krijgen ook nog 2 gewone mobs mee. Ik open met cold blood en ambush op die priest en crit dus voor 700. Daarna SS, kidneyshot en na nogmaals SS met de poinsons ging de priest neer. Toen vanishte ik en ambushde de mage die een normale mob op zich had en hij was al down tot 50%. Baf en ook dood,
Daarna 2 lowbie rogues met een elite op ze. Ik gouge de rogue die geen klappen kreeg. Ik bandage mezelf en backstab hem, simpel neer gemaaid, daarna snel naar de laatste rogue die probeerde de 56 elite met evasion te ontwijken, 1 SS en hij was neer.
Dat was pas voldoening, 4 van die takke guild om zeep geholpen terwijl ze met quest bezig waren. Daarna blijven wachten en de mage rezzed zichzelf, nou, Cold Blood was weer up en dus samen met ambush lagtie direct weer stof te happen.
En tja, daarna kwam er een gankgroup van hun, 5 lvl 60's. Toen benk fijn een huis in gestealthed en heartstoned, het was tijd om te gaan.
Mja als ik ga questen kan ik vaak wel de wat hoger gelevelden aan, 1 of 2 levels hogere creeps is goed te doen als ik goed speel. Een gozer waar ik vaak mee speel was level 19 mage, tijdens het questen schoot ie naar 20, maar kan toch goed mee met mij op quests waar we level 24 en 25 afmaken. Al moet ik wel uitkijken dat hij niet teveel klappen opvangt dan. Zijn pet (zo'n donkerblauw gasachtig geval) vangt de meeste klappen voor hem op.stamp666 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:35:
Ik heb een orc warrior op lvl 56 en een mage lvl 21 maar ik moet zeggen dat ze het met warrior echt totaal op de endurance hebben gegooid maar zn dps sucks hierdoor is in veel gevallen de combo priest mage vaak vele malen sterker als priest warrior alleen hebben warriors wat minder last van downtime
klein verschil
Ik merk zelf dat ik als lvl23 paladin het tempo van pvp niet kan bijhouden. Andere spelers draaien zoveel om mij heen en dergelijke dat als ik omdraai vaak al de helft van mijn hp kwijt ben.
Gister nog aan een kleine raid proberen mee te doen, maar de organisatie is ver te zoeken. Ik ben zelf iemand die zoiets heeft van 'zeg me maar wat ik moet doen, dan doe ik het', ik ben niet echt een leader, wil ik ook vaak niet zijn. Maar als je me wat oplegt, wil ik dat ook zo best en zo veilig mogelijk uitvoeren.
Maar iemand nog wat tips voor mij qua pvp? Ik heb tot nu to al mijn talents in holy en protection gestopt, ik
armor =3 .
Gister nog aan een kleine raid proberen mee te doen, maar de organisatie is ver te zoeken. Ik ben zelf iemand die zoiets heeft van 'zeg me maar wat ik moet doen, dan doe ik het', ik ben niet echt een leader, wil ik ook vaak niet zijn. Maar als je me wat oplegt, wil ik dat ook zo best en zo veilig mogelijk uitvoeren.
Maar iemand nog wat tips voor mij qua pvp? Ik heb tot nu to al mijn talents in holy en protection gestopt, ik
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Warrior wordt op latere lvls sterker en is nu eenmaal moeilijker spelenstamp666 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:35:
klein verschil
There is no art to find the minds construction in the face
Idd. Als ik met strafe en draaien ingedrukt rondjes om een creep douw mist hij nét iets vaker een hit. Terwijl mijn aanvallen toch een 5 yard radius hebben (ss, evis enz) dus zo word het nog iets makkelijker. Het ziet er alleen wel dom uit en je moet er niet bij drinken want na een tijdje word je er wel een beetje misselijk vanCrashman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:42:
Ik merk zelf dat ik als lvl23 paladin het tempo van pvp niet kan bijhouden. Andere spelers draaien zoveel om mij heen en dergelijke dat als ik omdraai vaak al de helft van mijn hp kwijt ben.
Maar iemand nog wat tips voor mij qua pvp? Ik heb tot nu to al mijn talents in holy en protection gestopt, ikarmor =3 .
Maat van me is nu level 15 warrior en die wilde wel even tegen mij duellen.Muppet schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:44:
[...]
Warrior wordt op latere lvls sterker en is nu eenmaal moeilijker spelen
Whehehehehehehe. Het enige wat ik hoefde te doen was een Ss, rupture, en dan gewoon stealth gaan zitten wachten tot hij dood neervalt
Anoniem: 50859
Ik moet je zeggen dat ik bij random raid groups nog nooit samenhang heb gezien. Een keer met een guild raid group bezig geweest, dat was strak georganiseerd. we konden dus met een kleine group veel uithalen.Crashman schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:42:
Maar iemand nog wat tips voor mij qua pvp? Ik heb tot nu to al mijn talents in holy en protection gestopt, ikarmor =3 .
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:41:
Een gozer waar ik vaak mee speel was level 19 mage
warlock dusZijn pet (zo'n donkerblauw gasachtig geval) vangt de meeste klappen voor hem op.
.HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:45:
Idd. Als ik met strafe en draaien ingedrukt rondjes om een creep douw mist hij nét iets vaker een hit. Terwijl mijn aanvallen toch een 5 yard radius hebben (ss, evis enz) dus zo word het nog iets makkelijker. Het ziet er alleen wel dom uit en je moet er niet bij drinken want na een tijdje word je er wel een beetje misselijk van
draai je met het toetsenbord? geen wonder dat je pvp niet bij kan houden
Ik kan pvp tot nu toe best bijhouden hoor, je verward me met iemand anders. Maar nu je er over begint, ik neem aan dat het niet handig is om met de muis te draaien? Hoe moet je dan nog je view aanpassen?Maegrim schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:49:
[...]
[...]
warlock dus
[...]
.
draai je met het toetsenbord? geen wonder dat je pvp niet bij kan houden
En spells kiezen gaat dan ook niet meer, niet handig dus.
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-04-2005 09:52 ]
Dat gedraai is dodelijk iritand voor een spellcaster!
"Target is not in visible range" enzo, vet suf is dat!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bedankt voor de tipMrVegeta schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:53:
Dat gedraai is dodelijk iritand voor een spellcaster!
Gewoon draaien met de muis en spells casten met 1 t/m 0, daat veel sneller.
hehe weet je het verschil nog niet tussen een mage en een warlock
hehe weet je het verschil nog niet tussen een mage en een warlock
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Nou ik win toch echt van rogues met mijn warrior hoor. Zelfs als ze beginnen met cheapshot!HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:46:
[...]
Maat van me is nu level 15 warrior en die wilde wel even tegen mij duellen.
Whehehehehehehe. Het enige wat ik hoefde te doen was een Ss, rupture, en dan gewoon stealth gaan zitten wachten tot hij dood neervalt
There is no art to find the minds construction in the face
oh ja, oeps 
draaien met de muis vind ik het beste, maar als je je spells niet blind weet te vinden (1 tot =) is dat lastig ja
draaien met de muis vind ik het beste, maar als je je spells niet blind weet te vinden (1 tot =) is dat lastig ja
overpower is irritant ja, maar een stunlock kom je moeilijk uitMuppet schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:56:
[...]
Nou ik win toch echt van rogues met mijn warrior hoor. Zelfs als ze beginnen met cheapshot!
[ Voor 52% gewijzigd door Maegrim op 29-04-2005 09:59 ]
Anoniem: 55165
Dat is een Warlock .. en ja Warlocks kunnen goed solo'en .. alleen pvp zijn ze iets minderHTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:41:
[...]
Mja als ik ga questen kan ik vaak wel de wat hoger gelevelden aan, 1 of 2 levels hogere creeps is goed te doen als ik goed speel. Een gozer waar ik vaak mee speel was level 19 mage, tijdens het questen schoot ie naar 20, maar kan toch goed mee met mij op quests waar we level 24 en 25 afmaken. Al moet ik wel uitkijken dat hij niet teveel klappen opvangt dan. Zijn pet (zo'n donkerblauw gasachtig geval) vangt de meeste klappen voor hem op.
edit: eerst refresh ... dan posten
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 29-04-2005 10:03 ]
Anoniem: 142569
ik waardschijnlijk wel maar zit nie op warsong maar op ravencrest maar je kan tog nog alleen maar naar die twilight's hammer (tog!?)Anoniem: 129789 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:39:
Mensen van Warsong hier die gaan migreren?
ik zal dan wel Horde zijn
Zal best, maar dit was niet helemaal eerlijk he, hij is 9 levels lager dan mij. Een crit SS die al bijna half je hp meeneemt is niet alleen fysiek, maar ook voor het moraal een flinke klap hoorMuppet schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:56:
[...]
Nou ik win toch echt van rogues met mijn warrior hoor. Zelfs als ze beginnen met cheapshot!
En ik ga idd maar eens oefenen op die stunlock zodra ik die crit CS heb, kijken hoeveel hogere levels ik daarmee aan kan pakken
Blind je spells vinden is wel erg handig ja... ik ben level 14 Mage, was gister een level 16 mob aan het killen (ging wel goed), druk ik op Polymorph, sja... balen.
Verder moet ik zeggen dat WoW nog steeds een super game is, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik had het gekocht "om eens te kijken wat mmorpg is", maar ik zit er nu elke avond achter.
Moet nog ff door levelen, dan kan ik tenminste met mijn guild op stap.. Dat lijkt me helemaal leuk, ipv het questen of party's met mensen die het niet kunnen. Oke, misschien kies ik de verkeerde uit.... maar is lastig beoordelen ook, als je die persoon niet kent.
Verder moet ik zeggen dat WoW nog steeds een super game is, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik had het gekocht "om eens te kijken wat mmorpg is", maar ik zit er nu elke avond achter.
Moet nog ff door levelen, dan kan ik tenminste met mijn guild op stap.. Dat lijkt me helemaal leuk, ipv het questen of party's met mensen die het niet kunnen. Oke, misschien kies ik de verkeerde uit.... maar is lastig beoordelen ook, als je die persoon niet kent.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 130680
Misschien een zinnige opmerking, maar kan het zijn dat je in de war komt met een WarlockHTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:41:
[...]
Mja als ik ga questen kan ik vaak wel de wat hoger gelevelden aan, 1 of 2 levels hogere creeps is goed te doen als ik goed speel. Een gozer waar ik vaak mee speel was level 19 mage, tijdens het questen schoot ie naar 20, maar kan toch goed mee met mij op quests waar we level 24 en 25 afmaken. Al moet ik wel uitkijken dat hij niet teveel klappen opvangt dan. Zijn pet (zo'n donkerblauw gasachtig geval) vangt de meeste klappen voor hem op.
Voorzover is mij niet bekend dat Mages Pets kunnen summomen.
Anoniem: 142569
ik heb ooit tegen een guildie een aantal keer gedueld (hij toen der tijd 41war en ik 45 rogue) en zonder stealth kon ik niet winnen van zn overpower en andere moves die ingaan als je parryd/dodgedMuppet schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:56:
[...]
maar als ik stealthe en cheapshot+poisons gebruikte kon ik met 50+% van mn hp winnen
[bragmodus]ik had pas nog op lvl 49 een 53 pala gekilled
[bragmodus] ik had op level 34 een (naar het later bleek) level 45 rogue verslagen door em te stunlocken
Ja klopt, als je je cooldowns in de gaten houd heb je een hoop manieren om aan de dood te ontsnappen! Zorg dat je evasion gebruikt, vanish (nu met oxy action!) gereed hebt staan, een goede health potion en wat verband, en wat eten voor na de battle. Ik durf nu wat makkelijker een 'onzeker' gevecht aan te gaan (eentje die misschien toch te sterk is) omdat ik vrij zeker ben dat ik toch wel wegkom als het mis gaat. Ik zit al dagen met de gedachte te spelen om toch eens wat verder in contested territory te gaan scouten, kijken of ik een lonely orc te grazen kan nemen. Is goede training, en vast heel spannendAnoniem: 142569 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:23:
[...]
ik heb ooit tegen een guildie een aantal keer gedueld (hij toen der tijd 41war en ik 45 rogue) en zonder stealth kon ik niet winnen van zn overpower en andere moves die ingaan als je parryd/dodged
maar als ik stealthe en cheapshot+poisons gebruikte kon ik met 50+% van mn hp winnen
[bragmodus]ik had pas nog op lvl 49 een 53 pala gekilledhij gebruikte alles!! dus 2 shield, insta full hp, pots de hele rimbam en tog winnen !! w00t w00t [/bragmodus]
Ja ja ja, nou weet ik het wel, ik was misAnoniem: 130680 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:19:
[...]
Misschien een zinnige opmerking, maar kan het zijn dat je in de war komt met een Warlock
Voorzover is mij niet bekend dat Mages Pets kunnen summomen.
Ik heb als lvl 50 shadow priest een lvl 59 warior simpel weg, weggeblazen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
rondjes draaien om een creep is nutteloos, want de AI draait automatisch met je mee. In PVP daarentegen is het wel degelijk nuttig omdat spelers het idd soms niet bij kunnen houden en hits missen. Kortom, dat je denkt dat creeps vaker missen is verbeelding.HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:45:
[...]
Idd. Als ik met strafe en draaien ingedrukt rondjes om een creep douw mist hij nét iets vaker een hit. Terwijl mijn aanvallen toch een 5 yard radius hebben (ss, evis enz) dus zo word het nog iets makkelijker. Het ziet er alleen wel dom uit en je moet er niet bij drinken want na een tijdje word je er wel een beetje misselijk van
Dit dus.
Raar, tot level 10 was mijn warrior een piece of cake. Slaat hard en raakt amper hp kwijt en kan makkelijk nog een 2e tegenstander tanken terwijl ik met mijn druid vaak van alles uit de kast moest halen om een 2e ook te pakken.Yellow|A schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:45:
Op hogere levels is druid overigens helemaal niet relaxt meer, maar extreem moeilijk. Je dps is het laagst van alle classes, dus je moet je hele arsenaal gebruiken om meerdere tegenstanders aan te kunnen. Op zich heb je weinig downtime omdat je in feral monsters kan soloen, effe terugshiften, healen en weer verder, maar het duurt allemaal lang omdat je dps nu eenmaal de helft is van anderen.
Op level 40 kun je met je direbear 3 tegenstanders tanken, maar je dps is 35-40 ofzo. Dat is zeg maar de dps van lage lvl 20ers. Je kracht ligt in het feit dat je jezelf 5x kan healen en elk moment kan ontsnappen met root/travel.
Maar omdat een Druid zo veelzijdig is, istie wel leuk
[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 29-04-2005 11:01 ]
Dit dus.
Volgens mij hebben de creeps minder attack distance. Omdat ze vanwege mijn poisons 50% langzamer lopen, heb ik dus een snelheidsvoordeel. Ik kan een SS of Evis vanaf 5 yards afstand doen, dus buiten creep-melee distance. Het is lastig om precies in die cirkel te blijven, maar het kan wel.FunkyTrip schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:55:
[...]
rondjes draaien om een creep is nutteloos, want de AI draait automatisch met je mee. In PVP daarentegen is het wel degelijk nuttig omdat spelers het idd soms niet bij kunnen houden en hits missen. Kortom, dat je denkt dat creeps vaker missen is verbeelding.
Creeps hebben net zoals alle melee classes een 5 yard range.HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:02:
[...]
Volgens mij hebben de creeps minder attack distance. Omdat ze vanwege mijn poisons 50% langzamer lopen, heb ik dus een snelheidsvoordeel. Ik kan een SS of Evis vanaf 5 yards afstand doen, dus buiten creep-melee distance. Het is lastig om precies in die cirkel te blijven, maar het kan wel.
Ik ben nu een Level 24 shadow priest, en met robe en belt of arugal, en ik moet zeggen, als ik die +15 int buff krijg van mage zit ik toch lekker tegen de 2k mana aan, en dat is als healer zijnde, erg leuk, ik quest best vaak met nog een priest uit mijn guild, en die healt me, omdat hij liever healt dat vecht, en ik koos priest alleen omdat ie op latere levels als shadow priest uber goed is, en 't is dan wel baen voor party dat ik niet heal enzo, maar als shadow priest haal ik veel meer uit dan een heal priest, dan zoeken ze maar een priest die heal specced is, ik weiger dat te worden, want ik wil me kunnen verdedigen in PvP met mijn priest.
Wel een leuk moment was in Stonetalon Mountains, zat zo'n level 20 NE hunter /rude naar mij te doen, op dat moment was ik level 23, ik loop naar hem toe en z'n pet, ik doe /wave, en dan fear ik hem, en dan rent ie rechtstreeks naar een level 24 beestje. Was erg lachen. heb ik echt van genoten.
Wel een leuk moment was in Stonetalon Mountains, zat zo'n level 20 NE hunter /rude naar mij te doen, op dat moment was ik level 23, ik loop naar hem toe en z'n pet, ik doe /wave, en dan fear ik hem, en dan rent ie rechtstreeks naar een level 24 beestje. Was erg lachen. heb ik echt van genoten.
Anoniem: 133918
Leer je pet die nieuwe dash ability (rank 2: +60% movement for 15 seconds) en je kan weer even door de stad scheuren. (In STV kan je dash rank 1 en dash rank 2 van een paar van de kat-achtigen daar leren)Hydra schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:03:
[...]
Het heeft trouwens weinig zin meer om King B te tamen, hij is helaas z'n hoge snelheid kwijt. Ik vond het ZO leuk, een beetje met eyes of the beast door een stad heen scheuren
Lol bedankt, al gehaald en speel al.Anoniem: 51661 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:08:
DAMES EN HEREN
(voor de laatste keer:)
WoW is nog te koop in de Apple Store in Enschede. Deze zaak heet Mexpert en is te vinden naast de zij-ingang van de Bijenkorf.
Zoek het telefoonnummer zelf maar op
Edit: En waarom kan ik nu ineens niet meer wow-en?
Tis moeilijk, maar tja leuk is mooi
en ik heb hem gehaald bij Dixons Hengelo die had er 12 binnen gekregen eergisteren
Edit:
By the weg:
Het word wel moeilijk voor newcomers zoals ik , om hier nog wat wijs te worden van de discussies. Er word helemaal niet meer gepraat over het bgin stadium. En ik heb nou geen zin om alle WoW topics door te spitten. Weet iemand zo bij welke Topic je moet gaat kijken voor beginners tips. Ik ben nu net level 6 Roque, Skinning van beroep en Kleermaker,(ben zo de engelse term kwijt) Ik speel op Thunderhorn en heet Stronkie
Misschien beginners tips voor het verkrijgen van geld om een beter wapen te kopen , loop nog steeds rond met de melee die ik kreeg bij het begin. En natuurlijk de skinning Knive.
Nog een vraag , hoe repareer je een wapen en hoe zie je dat ie kapot is , en waarom skin ik alleen maar kapotte huiden ?
Alle hulp is welkom
[ Voor 42% gewijzigd door Stronkie op 29-04-2005 11:30 . Reden: Aha , je karakter heeft dus AFK bij de naam staan als je uit het spel gaat, of verdwijnt ie uit het spel ]
[Bragmodus] Ik heb met mijn level 32 alt rogue doodskoppies gepakt/gegrind in BB.. (niet AFK! niet NPC's! dus het ging ook vaak mis;) ).. Heb een totale build al op Coldblood en 2 in SS en nu ben ik subtel aan het vullen.. Stunlock/dagger builtje dus..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Gister een lvl 60 undead mage gepakt in Un'Goro crater. Hij liep recht op me af met z'n epic mount. Ik dacht er even aan om 'm uit de weg te gaan, maar ik wou wel eens weten wat er gebeurt. Dus ik cheapshot, en gaan met die banaan. Volgens mij kon hij niet blinken omdat ie nog op z'n mount zat, maar dat duurde niet lang, en meteen polymorph cast. Ik meteen sprint aan en gouge. Ik moet zeggen dat hij weinig deed, geen ice blast, shield. Helemaal niks. Niet dat ik het erg vond
.
Alleen jammer dat z'n vriendje 'm kwamen helpen. Ik als lvl 54 tegen 4 of 5 horde, naja, alleen op die mage gefocused. Had 'm wel dood gekregen, ik wist dat ik zelf ook dood zou gaan, dus deed ik maar vanish, die weer eens niet werkte. Poef...... En ik was nog niet weg. Hopelijk hebben hun nu geen points
.
Alleen jammer dat z'n vriendje 'm kwamen helpen. Ik als lvl 54 tegen 4 of 5 horde, naja, alleen op die mage gefocused. Had 'm wel dood gekregen, ik wist dat ik zelf ook dood zou gaan, dus deed ik maar vanish, die weer eens niet werkte. Poef...... En ik was nog niet weg. Hopelijk hebben hun nu geen points
Geld verdiened door alles wat je vindt en niet gebruikt verkopen. Als lvl 6 kun je nog wel met je begin mesje. Misschien dat je een zwaard vindt, kun je die gebruiken. Moet je wel eerst leren bij een weapon trainer in bijv Stormwind. Repareren doe je bij een Armor smith, deze staan in alle kleine en grote steden van je faction. En dat skinnen is normaal, het is het eerste lvl skinning. Als je hogere lvl beesten killed dan krijg je light lether, daarna komt medium, enz.Stronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:17:
[...]
Lol bedankt, al gehaald en speel al.
Tis moeilijk, maar tja leuk is mooi
en ik heb hem gehaald bij Dixons Hengelo die had er 12 binnen gekregen eergisteren
Edit:
By the weg:
Het word wel moeilijk voor newcomers zoals ik , om hier nog wat wijs te worden van de discussies. Er word helemaal niet meer gepraat over het bgin stadium. En ik heb nou geen zin om alle WoW topics door te spitten. Weet iemand zo bij welke Topic je moet gaat kijken voor beginners tips. Ik ben nu net level 6 Roque, Skinning van beroep en Kleermaker,(ben zo de engelse term kwijt) Ik speel op Thunderhorn en heet Stronkie.
Misschien beginners tips voor het verkrijgen van geld om een beter wapen te kopen , loop nog steeds rond met de melee die ik kreeg bij het begin. En natuurlijk de skinning Knive.
Nog een vraag , hoe repareer je een wapen en hoe zie je dat ie kapot is , en waarom skin ik alleen maar kapotte huiden ?
Alle hulp is welkom
En jij denkt dat hij op level 6 al de 10 silver heeft gespaard om de sword skill te leren?CaDje schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:37:
[...]
Geld verdiened door alles wat je vindt en niet gebruikt verkopen. Als lvl 6 kun je nog wel met je begin mesje. Misschien dat je een zwaard vindt, kun je die gebruiken. Moet je wel eerst leren bij een weapon trainer in bijv Stormwind. Repareren doe je bij een Armor smith, deze staan in alle kleine en grote steden van je faction. En dat skinnen is normaal, het is het eerste lvl skinning. Als je hogere lvl beesten killed dan krijg je light lether, daarna komt medium, enz.
Anoniem: 54709
N00bie in WoW-land dankt Stronkie voor deze welkome opmerking....Stronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:17:
[...]
By the weg:
Het word wel moeilijk voor newcomers zoals ik , om hier nog wat wijs te worden van de discussies. Er word helemaal niet meer gepraat over het bgin stadium. En ik heb nou geen zin om alle WoW topics door te spitten. Weet iemand zo bij welke Topic je moet gaat kijken voor beginners tips. Ik ben nu net level 6 Roque, Skinning van beroep en Kleermaker,(ben zo de engelse term kwijt) Ik speel op Thunderhorn en heet Stronkie.
Alle hulp is welkom
Ik ben level 20 en ik heb ook nog moeite om al die afkortingen hier te snappen dus echt raar is het nietStronkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:17:
[...]
Alle hulp is welkom
Wel,
Ik heb al een aantal quest gedaan , maar telkens als ik verder wil , dan word ik gewoon gekilled door een wolf of wat dan ook.... Ik wil gewoon een beter wapen ahaha. Geld wil niet echt opschieten , ben nu maar de hele tijd bij het starters punt wolven en gnomes aan het afmaken en koeien aan het skinnen, Zo kom ik langzaam omhoog en verdien wel iets, maar toch , der moet een betere manier zijn om geld te verkrijgen als n00b...... And by the weg ik zit nu in guild >????? . Geen idee wat het voordeel daarvan is. En volgens mij ben ik een paar keer flink genaaid. Ik werd benaderd met een trade en voor ik het wist drukte ik maar wat en was wat spullen kwijt ????
Beginners tips zijn van harte welcome
Ik heb al een aantal quest gedaan , maar telkens als ik verder wil , dan word ik gewoon gekilled door een wolf of wat dan ook.... Ik wil gewoon een beter wapen ahaha. Geld wil niet echt opschieten , ben nu maar de hele tijd bij het starters punt wolven en gnomes aan het afmaken en koeien aan het skinnen, Zo kom ik langzaam omhoog en verdien wel iets, maar toch , der moet een betere manier zijn om geld te verkrijgen als n00b...... And by the weg ik zit nu in guild >????? . Geen idee wat het voordeel daarvan is. En volgens mij ben ik een paar keer flink genaaid. Ik werd benaderd met een trade en voor ik het wist drukte ik maar wat en was wat spullen kwijt ????
Beginners tips zijn van harte welcome
* PromWarMachine yells: For the horde!CaDje schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:29:
Gister een lvl 60 undead mage gepakt in Un'Goro crater. Hij liep recht op me af met z'n epic mount. Ik dacht er even aan om 'm uit de weg te gaan, maar ik wou wel eens weten wat er gebeurt. Dus ik cheapshot, en gaan met die banaan. Volgens mij kon hij niet blinken omdat ie nog op z'n mount zat, maar dat duurde niet lang, en meteen polymorph cast. Ik meteen sprint aan en gouge. Ik moet zeggen dat hij weinig deed, geen ice blast, shield. Helemaal niks. Niet dat ik het erg vond.
Alleen jammer dat z'n vriendje 'm kwamen helpen. Ik als lvl 54 tegen 4 of 5 horde, naja, alleen op die mage gefocused. Had 'm wel dood gekregen, ik wist dat ik zelf ook dood zou gaan, dus deed ik maar vanish, die weer eens niet werkte. Poef...... En ik was nog niet weg. Hopelijk hebben hun nu geen points.
• Was wel een n00b Mage als ik het zo hoor?
• Je moet je sig updaten
Ik ben zelf een Troll Mage en heb het niet zo op Rogues. Zeker als ik alleen ben, dan overleef ik het niet vaak. Meestal is het zo met Mage-Rogue, degene die het eerste vuurt, wint. Meestal is dat (uiteraard) de Rogue. Gelukkig kan ik vaak wegblinken, maar er zijn een aantal spells waar ik niet uit kan blinken.
Toch heb je - zeker als Frost mage - wel een kans. Al zijn die Rogues me gewoon meestal te snel af met hun vervelende stuns.
In duels win ik wel meestal, want dan reken je er op.
edit:
Nog even voor de terminologie:
* Ice blast = Frost Nova
* Shield = Ice Barrier (requires 31 Frost talents, dus heeft niet iedereen
)
* Shield kan ook zijn: Mana Shield (heeft iedereen, absorbs X physical dmg)
Nog even voor de terminologie:
* Ice blast = Frost Nova
* Shield = Ice Barrier (requires 31 Frost talents, dus heeft niet iedereen
* Shield kan ook zijn: Mana Shield (heeft iedereen, absorbs X physical dmg)
[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 29-04-2005 11:57 ]
Weet je toevallig ook welke cats dat zijn?Anoniem: 133918 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:13:
[...]
Leer je pet die nieuwe dash ability (rank 2: +60% movement for 15 seconds) en je kan weer even door de stad scheuren. (In STV kan je dash rank 1 en dash rank 2 van een paar van de kat-achtigen daar leren)
Anoniem: 133918
STV tiger heeft dash rank 1 en elder shadowmaw panther heeft rank 2 als ik me niet vergis.Hooli-gan schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:51:
[...]
Weet je toevallig ook welke cats dat zijn?
uhm hier dan een lvl 60 druid...FunkyTrip schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:01:
[...]
Raar, tot level 10 was mijn warrior een piece of cake. Slaat hard en raakt amper hp kwijt en kan makkelijk nog een 2e tegenstander tanken terwijl ik met mijn druid vaak van alles uit de kast moest halen om een 2e ook te pakken.
Op hogere levels is druid overigens helemaal niet relaxt meer, maar extreem moeilijk. Je dps is het laagst van alle classes, dus je moet je hele arsenaal gebruiken om meerdere tegenstanders aan te kunnen. Op zich heb je weinig downtime omdat je in feral monsters kan soloen, effe terugshiften, healen en weer verder, maar het duurt allemaal lang omdat je dps nu eenmaal de helft is van anderen.
Op level 40 kun je met je direbear 3 tegenstanders tanken, maar je dps is 35-40 ofzo. Dat is zeg maar de dps van lage lvl 20ers. Je kracht ligt in het feit dat je jezelf 5x kan healen en elk moment kan ontsnappen met root/travel.
Maar omdat een Druid zo veelzijdig is, istie wel leuk
tja.. ik vind mijn druid wel ok... tuurlijk hij doet niet veel dmg... maar als healer kan ik prima een priest vervangen... (restoration build met innervate en nature swiftness)
Verder doe je op lvl 60 voornamelijk 2 dingen...
1) instances in raid vorm -> healers zijn vaak gewild
2) pvp -> lang leve de moonfire en de roots
Dan als je tegen de endgame bazen staat kan je jezelf eigenlijk altijd wel redden door in beer te gaan en je kan dus ook nog tanken
Al met al denk ik dat druid moeilijk is omdat er zo ontzettend veel opties zijn... en ik heb daarom dan ook 2 volledig verschillende equipment sets.. dus 1 voor strength (beer) en 1 voor caster (healer + pvp) Als ik solo ben ik vrijwel altijd beer... dan kan ik lekker mana regen doen en kan ik instant heal doen enzo... dus geen downtime...(wel 280 in spirit ofzo)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dit topic is gesloten.