Anoniem: 51661 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:08:
DAMES EN HEREN
(voor de laatste keer:)
WoW is nog te koop in de Apple Store in Enschede. Deze zaak heet Mexpert en is te vinden naast de zij-ingang van de Bijenkorf.
Zoek het telefoonnummer zelf maar op
Edit: En waarom kan ik nu ineens niet meer wow-en?

Lol bedankt, al gehaald en speel al.
Tis moeilijk, maar tja leuk is mooi
en ik heb hem gehaald bij Dixons Hengelo die had er 12 binnen gekregen eergisteren
Edit:
By the weg:
Het word wel moeilijk voor newcomers zoals ik , om hier nog wat wijs te worden van de discussies. Er word helemaal niet meer gepraat over het bgin stadium. En ik heb nou geen zin om alle WoW topics door te spitten. Weet iemand zo bij welke Topic je moet gaat kijken voor beginners tips. Ik ben nu net level 6 Roque, Skinning van beroep en Kleermaker,(ben zo de engelse term kwijt) Ik speel op Thunderhorn en heet Stronkie

.
Misschien beginners tips voor het verkrijgen van geld om een beter wapen te kopen , loop nog steeds rond met de melee die ik kreeg bij het begin. En natuurlijk de skinning Knive.
Nog een vraag , hoe repareer je een wapen en hoe zie je dat ie kapot is , en waarom skin ik alleen maar kapotte huiden ?
Alle hulp is welkom
[
Voor 42% gewijzigd door
Stronkie op 29-04-2005 11:30
. Reden: Aha , je karakter heeft dus AFK bij de naam staan als je uit het spel gaat, of verdwijnt ie uit het spel ]