Over de "horror patch": is echt een ramp idd. veel disconnects, hoge ping. zucht. Maar badlands was gelukkig eventjes rustig, kon ik mooi die twee level 50 elite dragons soloen (blacklash en die andere) als level 50 paladin.

Helaas, twee uurtjes later kwam een horde raid op uldaman (alle alliance spelers die buiten zaten te wachten op hun party genoten) en was het gedaan met de rust.
Tanaris is helemaal een ramp. Maar heb toch een beetje gedaan om hun speelplezier te verzieken. Ze campten te Gryphon master, ik kwam net terug uit ZF en kon dus niet wegvliegen. Ik ren die groep in (40-50 Hordes), zodra ik in het midden was (nog 10% hp over) Divine Shield aan en Hearthstone casten en zat weer veilig in IF.

Zullen ze niet leuk gevonden hebben. Een HK minder voor hun iig. Ik vraag me af hoeveel whine posts daar weer over zullen komen op de forums.

Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem als mij hebben?
levels 40-48 zijn saai, maar heeft niets met de Paladin te maken. Geldt volgens mij voor iedereen. Maar volgens jouw speelstijl " Seal aan, rossen en klaar" aka Boreladin is het spelen met een Paladin idd wel saai. Advies: respec je talents.

Niks meer Retribution, ga voor Protection of Holy.

Retribution paladins zijn idd heeeel saaaai om mee te spelen. SoC aan, DA aan, BoK aan, en auto-attack. Protection of Holy Paladins zijn veel veelzijdiger, zeker in parties en in PvP
En in het algemeen: Constant wisselen van auras tijdens gevechten (helpt echt veel!), constant wisselen van wapens (zeker wapens met speciale effecten, zoals Blight en dan terug naar een ander wapen), constant wachten op het juiste moment om holy shock / holy shield te casten, constant wisselen van seals (en indien nodig van blessings). Dit alles maakt je Paladin en veelzijdiger, en leuker om mee te spelen. De meeste retri paladins doen dit niet door A. gemakzucht B. "saaie" talents.
En nog algemener: na level 50 wordt het weer leuker

Voor 'The Test of Righteousness' moet ik een aantal onderdelen ophalen voor wapensmid Jordan. Weet iemand toevallig of dat al mogelijk is met mijn lv21? Of zal ik het proberen als ik lv25+ ben?
in een groep kan het. Solo zou ik idd even een paar levels wachten.
Mja, als ze eenmaal in die tram zitten komen ze er bijna niet meer uit. Ten eerste omdat er zoveel alliance aan de andere kant stonden en je daardoor niet door die instance poort kunt komen. Ze lopen erdoor, moeten een pokke eind laden, lag, ze zien iets en zijn al dood. Mja, bij mij gebeurde het ook toen ik de deeprun tram in wou .
Lijkt me raar. Deeprun is toch alliance territory? Ofwel, je kan ze niet aanvallen voor ze jou aanvallen (en nadat ze uitgeladen zijn dus).
Zo lang ik geen goede 1h met hoge DPS heb doe ik te weinig damage -> te weinig aggro en is de mage nog steeds de klos... of zie ik het verkeerd?
Seal of Fury / Judgement of Fury is your friend