Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:33:
[...]

Euh, je bent een warrior, en loopt in Leather rond? Vanaf level 40 kun je plate dragen?
volgens mij bedoelt ie dat ie leather kan maken ;)

PVE turalyon is juist leuker geworden met het honour systeem veel mensen hebben hun pvp altijd aan staan en kunenn de verleiding niet weerstaan om je in bb of gadzetzan aan te vallen dan dan dus gelijk afgemaakt worden door de bb guards ;)
gisteren liep ik met pvp aan langs een ?? druid horde ik wave en doorlopen ik blij dat ie niks deed, word ik opeens geroot en komt ie aan gerent de kl**tzak. later ik pvp uitgezet en kwam ie weer dus in een duel ik pve hij nog pvp lachen word ie door 2 andere aangevallen en dus nog door mij in het duel alleen ik kon niet helemaal dood. maar hij redden het net helaas.
kwam hem later weer tegen liep er een lvl 60 alliance rogue die ff een handje hielp toch een lekker gevoel dan! WRAAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Zaagmans schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:40:
[...]

Ben tot nu toe alleen nog met 2h wapens in de weer geweest, simpelweg omdat ze meer DPS hebben. Mijn onwetendheid misschien omtrent shields, maar heb nog niet echt een voordeel ervan gezien tijdens het questen (met een laag DPS 1h wapen dan). Misschien als ik een 1h met meer DPS had dat ik dan vaker shields zou gebruiken...
later in instances ga je je schild wel gebruiken (als je pala of warrior bent) want dan moet je tanken dus zorgen dat jij de klappen krijgt en kan incasseren zodat de mage de damage kan dealen zonder klappen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:43:
[...]

later in instances ga je je schild wel gebruiken (als je pala of warrior bent) want dan moet je tanken dus zorgen dat jij de klappen krijgt en kan incasseren zodat de mage de damage kan dealen zonder klappen te krijgen.
Zo lang ik geen goede 1h met hoge DPS heb doe ik te weinig damage -> te weinig aggro en is de mage nog steeds de klos... of zie ik het verkeerd?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

[...]

Ben tot nu toe alleen nog met 2h wapens in de weer geweest, simpelweg omdat ze meer DPS hebben. Mijn onwetendheid misschien omtrent shields, maar heb nog niet echt een voordeel ervan gezien tijdens het questen (met een laag DPS 1h wapen dan). Misschien als ik een 1h met meer DPS had dat ik dan vaker shields zou gebruiken...
Als je mobs solo'd dan is het handig om met een 2-hander aan de slag te gaan, omdat je dan gewoon snel veel damage wil doen.
Zoals hierboven al gezegd grbruik je de 1hand/shield combi als je moet tanken en dus zoveel mogelijk armor wil hebben.

Die verigan's fist quest heb ik op lvl 22 gedaan met hulp van twee lvl 45 guildies (dan is het best makkelijk :P) Ik raad je aan het zo snel mogelijk te doen, ik heb hem gebruikt tot level 31, maar vooral van 22-28 is het een superwapen waar op dat moment vrij weinig tegen op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:54

Wiebbe

<none />

nee je ziet het helemaal goed :P

daar komt het bij dat je als paladin bijna wel 2h moet gaan op dat level..
Vertigan's Fist is zo'n goed uber wapen vergeleken met als ander wapen op dat level, dat je hem nog gebruikt op level 32/33 en dan pas beter wapens kan gaan vinden/kopen.

een shield/1 hander is pas nodig bij de high levels instances vanaf mauradon is het handig, en bij de rest is het bijna verplicht. Sowieso kan een paladin geen aggro houden in een beetje raid/party en kan die alleen 1 mob bezig houden terwijl een warrior de MT is..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 07:56:
ga naar ashenvale ofzo :P of Ganksbrad foothills
Met z'n level 21 wens ik 'em veel geluk :)

Gisteravond was er een gigantische raid op southshore trouwens. Ik was in Tanaris bezig toen er op worlddefense in een paar seconden tientallen "Southshore is under attack" messages langskwamen. Ik land in southsore, en terwijl de omgeving nog aan 't laden is, doe ik /pvp (helaas disable je tegenwoordig als je een Grif neemt, waarom is me een raadsel). Goed, ik enable dus, en zie meteen een hoop rood voor m'n ogen :D Gone in 60 seconds. Of na, meer 6 seconds.

Later de Horde teruggevochten, tot aan Tarren Mill. Grootste deel van de Alliance groep viel terug naar de tower (eindelijk beginnen mensen eens te luisteren), en de rest die dat niet deed werd afgemaakt door de Deathguards. Horde advanced weer naar de tower, en toen we ze de tweede keer terugvochten naar Tarren Mill was het gevecht over, ze kwamen de town niet meer uit omdat mensen begonnen te vertrekken.

Het was een hele grote raid, met een hele grote groep defenders. Ik vermoed dat 't wel zo'n 100 vs. 100 was.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Yellow|A schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:27:
Ik ben eindelijk level 50 en ik kan nu ook dragon armor maken. Beetje stom dat ik warrior ben en nooit ben overgestapt na een non leer iets, maarja ik ben tevreden. Ik kan eindelijk mijn jarenlange droom van dragonslayer zijn waarmaken en ik kan ze skinnen en veranderen in breastplates. De quest voor dragon leatherworking is niet leuk. Scorpid scale's verzamelen (40 stuks) is best lastig en ik moest maat met de laatste 10 cheaten voor 2 gold. Auction house is dan erg handig.

Nu alleen nog een draak vinden die bereid is dood te gaan voor de wetenschap :)
OMG en iedereen maar zeggen dat Warrior zuigt, met dit soort mensen wel ja. Wat is je defense? 1400? met schild?

Dit en de mensen die op lvl 35 nog vragen waar ze defensive stance kunnen halen zorgen ervoor dat mensen denken dat Warrior zuigt en geen battle kan winnen!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:47

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zeg, ik heb voor een missie in Redridge een 'Thieves Certificate' gekregen, daarvoor moest ik lock picking leren, tools kopen (allemaal vrij prijzig als je lvl 20 bent) en een kist openpeuteren.

Waar kan ik lockpicking nou nog nodig hebben? Kom het nooit tegen. En wat kan ik met dat certificaat? Heb het gelezen, ziet er leuk uit, maar volgens mij heb ik er geen klap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:42:
volgens mij bedoelt ie dat ie leather kan maken ;)
Hmm, vreemde profession voor een Warrior maargoed :)
MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:42:
kwam hem later weer tegen liep er een lvl 60 alliance rogue die ff een handje hielp toch een lekker gevoel dan! WRAAK
Ghe :) Gisteren een lvl 50 (ben zelf 48) warlock afgemaakt tijdens de raid. Ik hielp een paladin een ?? (waarschijnlijk level 60) af te maken, en die warlock viel me in de rug aan. M'n aimed critte voor 800, en toen bedacht 'ie dat het misschien een idee was om te gaan rennen. Fout :D

Een tip: je kunt niet wegrennen van een Hunter. Ik heb 2 shots die je vertragen, en bovendien loop ik 30% sneller. Daarnaast kun je niet wegrennen van pets, zijn ze te snel voor :) Kun je beter blijven staan, damage en dan doodgaan, dan wegrennen en doodgaan :)
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:03:
Waar kan ik lockpicking nou nog nodig hebben?
Met lockpicking kun je chests, lockboxes en deuren openen. Vooral in een instance is het handig als een rogue lockpicking heeft. Of nja, laten we het zo stellen; mensen zullen het behoorlijk vervelend vinden als je als rogue in een instance geen lockpicking hebt. In locked chests in een instance zitten vrijwel altijd goeie items.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 25-04-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Wiebbe schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:55:
nee je ziet het helemaal goed :P

daar komt het bij dat je als paladin bijna wel 2h moet gaan op dat level..
Vertigan's Fist is zo'n goed uber wapen vergeleken met als ander wapen op dat level, dat je hem nog gebruikt op level 32/33 en dan pas beter wapens kan gaan vinden/kopen.

een shield/1 hander is pas nodig bij de high levels instances vanaf mauradon is het handig, en bij de rest is het bijna verplicht. Sowieso kan een paladin geen aggro houden in een beetje raid/party en kan die alleen 1 mob bezig houden terwijl een warrior de MT is..
Als alternatief heb ik deze http://www.thottbot.com/index.cgi?i=9806 op de bank staan voor later (ben nu lv21 en heb http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5994 als pri wapen)

[ Voor 5% gewijzigd door Zaagmans op 25-04-2005 11:11 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Pellaagarion schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:16:
Heeft hier iemand al mee gedaan aan de Arena event in STV ??? dat is echt een aanradertje. in de arena is het free for all en dat is echt cool. ik dacht zaterdag avond mm ik ga eens kijken om 0:00 uur verschijnt die kist dus ik was er een 15 min eerder. er stonden al een paar horde (ik ben Tauren - Warrior) en we waren een beetje de Allaince daar weg aan het houden zodat er alleen maar horde aan meedoen. en toen om 0:00 sprong iedereen de Arena in. en het was 1 groot bash festijn want ik kon dus ook gewoon horde rammen (free for all) na 30 min was het eindelijk iemand gelukt om de kist te openen. ik helaas niet :(. er werd echt constand AoE gebruikt en dan wordt je steeds ge interupt bij het openen. ik kwam 1 keer tot 3/4 met openen maar ja toen was er weer een mage die irri deed. echt coool daar.
vanavond denk ik nog maar eens proberen.
Ik was daar van het weekend ook even geweest, maar geen succes ik was afgeslacht voordat ik ook maar en stap deed in die arena. :|

Trouwens in dat kistje zit toch niet veel soeps, er zit zowiezo standaard een trinket in, en daar naast een variabel groen item. Dus voor High LvL's valt er eigenlijk niet zo veel te halen. :(
Jammer ,eigenlijk was het interesanter geweest als elke keer 1 Blue item of een paars item eens in de zoveel keer dat het kistje zou zitten.

Hierdoor is het eigenlijk toch een nutteloze veldslag. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Hydra schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:06:
Hmm, vreemde profession voor een Warrior maargoed :)
Waarom, omdat iedereen zeker een standaard aangewezen profs moet hebben zeker?
Ik ben paladin, heb nu skinning en tailoring.
1) Mining + Blacksmitthing
2) Mining + Skinning
3) Leatherworking + skinning
4) Tailoring + skinning

Volgorde die ik heb gedaan, ehb nu dus 4 :)
IMHO is het bullshit als je houd aan die standaard profs. bijv voor een rogue herb en alch.
Het past misschien beter met de zooi die je gebruikt, maar ja, dat maakt niet uit... koop gewoon op de AH, als ik het nodig heb...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:13:
IMHO is het bullshit als je houd aan die standaard profs.
Ik begrijp niet helemaal wat er 'bullshit' aan is een prof te kiezen die goed bij je class past. Maargoed. Wat jij wil. Ik hoop in ieder geval dat je als level 40+ warrior in Plate rondloopt, en niet in mail of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:13:
[...]

Waarom, omdat iedereen zeker een standaard aangewezen profs moet hebben zeker?
Ik ben paladin, heb nu skinning en tailoring.
1) Mining + Blacksmitthing
2) Mining + Skinning
3) Leatherworking + skinning
4) Tailoring + skinning

Volgorde die ik heb gedaan, ehb nu dus 4 :)
IMHO is het bullshit als je houd aan die standaard profs. bijv voor een rogue herb en alch.
Het past misschien beter met de zooi die je gebruikt, maar ja, dat maakt niet uit... koop gewoon op de AH, als ik het nodig heb...
True, het is een spelletje en je moet zelf weten hoe je het speelt. Maar ik moet het met leer doen tot ik lvl 40 ben, en het komt toch niet vaak voor dat ik leren armor vind dat beter is dan hetgeen ik zelf kan maken hoor ... Vooral met mijn zelf gemaakte medium armor kits gaat het hard. Ik ga over de 500 armor heen nu, en bijna alles is zelf gefabriceerd. Plus dat je van alles je kilt mits mogelijk de skin haalt, dat is gewoon een bonus bovenop de drops, die goed geld op kan leveren, zeker op lagere levels. Je maakt er items van die je kan verkopen aan je team of npc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:21:
[...]

Wat jij wil. Ik hoop in ieder geval dat je als level 40+ warrior in Plate rondloopt, en niet in mail of lager.
Dat moet ik nog zien, een Warrior met bier-armor :P

[ Voor 25% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-04-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:23:
True, het is een spelletje en je moet zelf weten hoe je het speelt. Maar ik moet het met leer doen tot ik lvl 40 ben
Je bent rogue toch? Rogues kunnen AFAIK alleen Leather dragen.
Dat moet ik nog zien, een Warrior met bier-armor :P
Err. Ja.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 25-04-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

True, het is een spelletje en je moet zelf weten hoe je het speelt. Maar ik moet het met leer doen tot ik lvl 40 ben, en het komt toch niet vaak voor dat ik leren armor vind dat beter is dan hetgeen ik zelf kan maken hoor ... Vooral met mijn zelf gemaakte medium armor kits gaat het hard. Ik ga over de 500 armor heen nu, en bijna alles is zelf gefabriceerd. Plus dat je van alles je kilt mits mogelijk de skin haalt, dat is gewoon een bonus bovenop de drops, die goed geld op kan leveren, zeker op lagere levels. Je maakt er items van die je kan verkopen aan je team of npc's.
uh je bent rogue, leer is alles wat je zal kunnen dragen, de rest van je rogue loopbaan

tip voor je, lees echt eens de officiele wow site en dan met name de info pages over skills/classes/races en dergelijk :/

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 11:29 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:28:
[...]

uh je bent rogue, leer is alles wat je zal kunnen dragen, de rest van je rogue loopbaan

tip voor je, lees echt eens de officiele wow site en dan met name de info pages over skills/classes/races en dergelijk :/
Oh, nou je het zegt ja. Maar wat ik zei is niet zo gek, in het begin (toen ik het spel nog niet had) stond er wel degelijk vermeld dat rogue's vanaf level 40 mail konden dragen. Ik ben nog lang geen lvl 40 dus heb het nog niet kunnen testen.

En voor de heldere tweakers: 'Lager' is een duits soort bier. Ik snap heus wel dat hij Mail of 'minder goed armor' bedoelde, maar ik vond de grap leuk.

Ik ben ook niet zo happy met dat gezeik de hele tijd. Het is een spel, en ik leef me in. Kap dus gewoon met me afvlammen omdat ik dingen zou willen doen die in jullie ogen niet realistisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Muppet schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:01:
[...]

OMG en iedereen maar zeggen dat Warrior zuigt, met dit soort mensen wel ja. Wat is je defense? 1400? met schild?

Dit en de mensen die op lvl 35 nog vragen waar ze defensive stance kunnen halen zorgen ervoor dat mensen denken dat Warrior zuigt en geen battle kan winnen!
Mijn schild is 1800 geloof ik. Defense is iets van 4500 normal meer met moeite. Ik loop niet rond in leer, ik ga zelf voor het beroemde warrior blikjes look effect met m'n plate, maar thanks doed voor me zuigend noemen, ik vind jou ook tof ;)

Non leer is qua profession, niet qua kleding. Gezien die zin de reden is van de verwarring.

[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 25-04-2005 11:36 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:33:
[...]

Mijn schild is 1800 geloof ik. Defense is iets van 4500 normal meer met moeite. Ik loop niet rond in leer, ik ga zelf voor het beroemde warrior blikjes look effect met m'n plate, maar thanks doed voor me zuigend noemen, ik vind jou ook tof ;)

Non leer is qua profession, niet qua kleding. Gezien die zin de reden is van de verwarring.
4500 defense? ik denk dat je armor bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:37:
[...]

Met 4500 defense kan je in je eentje raiden man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:33:
En voor de heldere tweakers: 'Lager' is een duits soort bier. Ik snap heus wel dat hij Mail of 'minder goed armor' bedoelde, maar ik vond de grap leuk.
Ik weet best wat lager is. Laten we het er maar op houden dat ik een ander gevoel voor humor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Over de "horror patch": is echt een ramp idd. veel disconnects, hoge ping. zucht. Maar badlands was gelukkig eventjes rustig, kon ik mooi die twee level 50 elite dragons soloen (blacklash en die andere) als level 50 paladin. :P Helaas, twee uurtjes later kwam een horde raid op uldaman (alle alliance spelers die buiten zaten te wachten op hun party genoten) en was het gedaan met de rust.

Tanaris is helemaal een ramp. Maar heb toch een beetje gedaan om hun speelplezier te verzieken. Ze campten te Gryphon master, ik kwam net terug uit ZF en kon dus niet wegvliegen. Ik ren die groep in (40-50 Hordes), zodra ik in het midden was (nog 10% hp over) Divine Shield aan en Hearthstone casten en zat weer veilig in IF. :P Zullen ze niet leuk gevonden hebben. Een HK minder voor hun iig. Ik vraag me af hoeveel whine posts daar weer over zullen komen op de forums. :P
Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem als mij hebben?
levels 40-48 zijn saai, maar heeft niets met de Paladin te maken. Geldt volgens mij voor iedereen. Maar volgens jouw speelstijl " Seal aan, rossen en klaar" aka Boreladin is het spelen met een Paladin idd wel saai. Advies: respec je talents. :) Niks meer Retribution, ga voor Protection of Holy. :) Retribution paladins zijn idd heeeel saaaai om mee te spelen. SoC aan, DA aan, BoK aan, en auto-attack. Protection of Holy Paladins zijn veel veelzijdiger, zeker in parties en in PvP

En in het algemeen: Constant wisselen van auras tijdens gevechten (helpt echt veel!), constant wisselen van wapens (zeker wapens met speciale effecten, zoals Blight en dan terug naar een ander wapen), constant wachten op het juiste moment om holy shock / holy shield te casten, constant wisselen van seals (en indien nodig van blessings). Dit alles maakt je Paladin en veelzijdiger, en leuker om mee te spelen. De meeste retri paladins doen dit niet door A. gemakzucht B. "saaie" talents.

En nog algemener: na level 50 wordt het weer leuker :)
Voor 'The Test of Righteousness' moet ik een aantal onderdelen ophalen voor wapensmid Jordan. Weet iemand toevallig of dat al mogelijk is met mijn lv21? Of zal ik het proberen als ik lv25+ ben?
in een groep kan het. Solo zou ik idd even een paar levels wachten.
Mja, als ze eenmaal in die tram zitten komen ze er bijna niet meer uit. Ten eerste omdat er zoveel alliance aan de andere kant stonden en je daardoor niet door die instance poort kunt komen. Ze lopen erdoor, moeten een pokke eind laden, lag, ze zien iets en zijn al dood. Mja, bij mij gebeurde het ook toen ik de deeprun tram in wou .
Lijkt me raar. Deeprun is toch alliance territory? Ofwel, je kan ze niet aanvallen voor ze jou aanvallen (en nadat ze uitgeladen zijn dus).
Zo lang ik geen goede 1h met hoge DPS heb doe ik te weinig damage -> te weinig aggro en is de mage nog steeds de klos... of zie ik het verkeerd?
Seal of Fury / Judgement of Fury is your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

heb gisteren de makkelijke kant van Maraudon gedaan, was wel leuk, tot die lvl50+ horde ons lastig vielen :((

ik zelf gebruik 2x 1handed sword, namelijk Vanquisher's sword + Sword Of Serenity !!!!
en heb ze BS enchant, wacht tot guildie weer spullen heft zet ik demonslay op !!!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:11
[...]

Ben tot nu toe alleen nog met 2h wapens in de weer geweest, simpelweg omdat ze meer DPS hebben. Mijn onwetendheid misschien omtrent shields, maar heb nog niet echt een voordeel ervan gezien tijdens het questen
Ik geef de voorkeur aan wapen+schild, maar dat is wederom persoonlijk - met een goede one-hander mep je ook lekker door en met het shield word je zelf minder geraakt. De voorliefde voor een schild is misschien meer een DAoC-gewoonte, maar ik vind het gewoon fijner spelen :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:36

CaDje

Framedrops for life

Anoniem: 136675 schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:49:
Over de "horror patch": is echt een ramp idd. veel disconnects, hoge ping. zucht. Maar badlands was gelukkig eventjes rustig, kon ik mooi die twee level 50 elite dragons soloen (blacklash en die andere) als level 50 paladin. :P Helaas, twee uurtjes later kwam een horde raid op uldaman (alle alliance spelers die buiten zaten te wachten op hun party genoten) en was het gedaan met de rust.

[...]

Lijkt me raar. Deeprun is toch alliance territory? Ofwel, je kan ze niet aanvallen voor ze jou aanvallen (en nadat ze uitgeladen zijn dus).
Jij solo'd even 2 lvl 50 elite draken? Wij hadden met lvl 47 a 48 toch een hele groep nodig. En in de deeprun tram had ik idd pvp aan staan :P. Kwam net uit hinterlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

kEv4h schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:37:
[...]

Armor dan. Ik kan niet op C drukken hier :)

Ik vond lvl 42 tot 48 wel meevallen qua saaiheid. Tanaris en de Hinterlands zijn niet echt leuk, maar Zul'Farrak was wel aardig en tegen de tijd dat je daarmee klaar bent kun je Tanaris gelukkig ook wel gaan verlaten voor een tijdje. Hinterlands heeft echt stomme quests vind ik. Sharpbeak redden is vreselijk met al dat gereis en gequest.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

over het saaie lvl40-48. Ik ben zelf momenteel lvl44, dus zit er midden in. Badlands heb ik wel gezien eigenlijk. Is het in the hinterlands boeiender?

* Anoniem: 26351 zoekt een interessant leuk gebied waar ik wat gemotiveerder lvl50 kan bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:02:
[...]

Jij solo'd even 2 lvl 50 elite draken? Wij hadden met lvl 47 a 48 toch een hele groep nodig. En in de deeprun tram had ik idd pvp aan staan :P. Kwam net uit hinterlands.
je kan ze 1 voor 1 pullen

en als pally zijnde heeft ie met zijn shields genoeg tijd om er solo op los te bashen :)
Anoniem: 26351 schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:07:
over het saaie lvl40-48. Ik ben zelf momenteel lvl44, dus zit er midden in. Badlands heb ik wel gezien eigenlijk. Is het in the hinterlands boeiender?

* Anoniem: 26351 zoekt een interessant leuk gebied waar ik wat gemotiveerder lvl50 kan bereiken :)
Tanaris

@hieronder

dat klopt :) 1x doodgaan, corspe run en dan 1 voor 1 :P heb ik ook gedaan namelijk :+

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:07:
[...]

je kan ze 1 voor 1 pullen

en als pally zijnde heeft ie met zijn shields genoeg tijd om er solo op los te bashen :)
Hmm, is ons niet gelukt. Diegene die 'm summond krijgt meteen beide draken in de nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:07
se7en schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:53:
heb gisteren de makkelijke kant van Maraudon gedaan, was wel leuk, tot die lvl50+ horde ons lastig vielen :((

ik zelf gebruik 2x 1handed sword, namelijk Vanquisher's sword + Sword Of Serenity !!!!
en heb ze BS enchant, wacht tot guildie weer spullen heft zet ik demonslay op !!!
Na Maraudon krijg je trashblade voor je mainhand en dan moet je dagger in je offhand doen want SPD = poison apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
HellPunk schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:57:
[...]

Ik geef de voorkeur aan wapen+schild, maar dat is wederom persoonlijk - met een goede one-hander mep je ook lekker door en met het shield word je zelf minder geraakt. De voorliefde voor een schild is misschien meer een DAoC-gewoonte, maar ik vind het gewoon fijner spelen :).
Ja ik snap het wel, maar wat ik ook zei was dat mijn 1h wapen gewoon te zwak is in vergelijking met mijn 2h wapen. Met de 2h heb ik 16 DPS en met de 1h maar 7 of 8... is me echt te weinig...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Een leuk quest gebied voor lvl 50 vindt ik Felwood. Heb hier toen samen met een lvl 51 pala gequest. Ging erg goed. Zijn vooral kill quests en loot quest waarvan de meeste een 100% drop rate hebben. Daarna maar eens naar Un'goro crater gegaan......... Ik kan geen plantjes en dino's meer zien, heb nog nooit zo'n slechte drop rate gezien. De meeste quests daar zijn wel leuk, alleen die plantjes en dino quests zijn echt saai. De plantjes droppen alleen maar un'goro soil en die Stekel dinos zijn en lastig te vinden en droppen ook nog eens slecht. Verder heb je er altijd wel 1 of 2 ouzes bij :P.

Owja en soms ff oppasen dat je niet zo'n uber dino aggro'd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Kaap schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:09:
[...]
Na Maraudon krijg je trashblade voor je mainhand en dan moet je dagger in je offhand doen want SPD = poison apply
Ik gebruik trashblade in offhand, en een Mace in Main hand. Ik ben nog een beetje aan het kijken waarmee ik de beste DPS haal. Wil eigenlijk weer ff die mod installe waarmee je de DPS kunt zien, kan ik een beetje vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Kaap schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:09:
[...]
ohh vergeten te zeggen dat ik Warrior ben ;)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Heb mijn eerste blauwe item van t weekend gevonden ^.^ http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5730
Was lvl 18 of 19 toen ik hem vond in DM, helaas Van Cleef's hoofd niet kunnen afhakken door een paladin die steeds maar bleef pullen :/ Hij zei dat ie al vanaf t begin speelde, en gaf opmerkingen over mijn slechte armor. Sorry dat ik geen pro ben zoals jij hoor ;( Ik speel pas sinds vorige week woensdag ofzo. En vond dat ik het zelf vrij goed deed, iig bij de groep blijven, 1 voor 1 monsters weghakken enzo.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 11-07 12:50

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Zaagmans schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:53:
[...]

Aggro is meer dan alleen damage....
Sunder armor is _veel_ aggro, taunt, defensive stance, allemaal manieren om veel aggro te krijgen. Als warrior doe je _altijd_ minder damage dan een mage, dus probeer niet met alleen een 2h meer aggro te krijgen dan een mage, dat lukt je niet.
Je kan op zich best tanken met een 2h weapon, maar veel aggro krijgen doordat een 2h wapen meer damge doet is onzin. (goed tis meer dan met 1h+s op damage-aggro)
Lees de warrior forum es door en zie dat je (zeker in hogere instances) beter 1h+shield kan doen, omdat je veel klappen moet opvangen. Dan is een defensive build zelfs beter, minder damage, maar meer aggro. Dus damage != aggro bij een warrior.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Crashman schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:25:
Heb mijn eerste blauwe item van t weekend gevonden ^.^ http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5730
Was lvl 18 of 19 toen ik hem vond in DM, helaas Van Cleef's hoofd niet kunnen afhakken door een paladin die steeds maar bleef pullen :/ Hij zei dat ie al vanaf t begin speelde, en gaf opmerkingen over mijn slechte armor. Sorry dat ik geen pro ben zoals jij hoor ;( Ik speel pas sinds vorige week woensdag ofzo. En vond dat ik het zelf vrij goed deed, iig bij de groep blijven, 1 voor 1 monsters weghakken enzo.
Ik was dit weekend in de deadmines met 5 man, we waren tot en met het schip, en toen gingen we allemaal dood. Althans, ik bleef nog als laatste leven, maar kon niet meer wegkomen. We zijn 2 keer eerder doodgegaan, en konden toen gewoon terugrennen naar ons lijk. Maar bij de derde keer werden alle creeps en mobs hersteld, net nu we 2 uur bezig geweest waren alle creeps in de hele dungeon af te maken.

We waren zo dichtbij ;(

Ik snap niet waarom de eerste 2 keer we zo door konden lopen, en bij de derde keer alles weer tot leven werd gebracht. Nu moet ik binnenkort opnieuw met een party die hele dungeon doen om alsnog cleefs hoofd te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

nhimf schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:29:
[...]

Sunder armor is _veel_ aggro, taunt, defensive stance, allemaal manieren om veel aggro te krijgen. Als warrior doe je _altijd_ minder damage dan een mage, dus probeer niet met alleen een 2h meer aggro te krijgen dan een mage, dat lukt je niet.
Je kan op zich best tanken met een 2h weapon, maar veel aggro krijgen doordat een 2h wapen meer damge doet is onzin. (goed tis meer dan met 1h+s op damage-aggro)
Lees de warrior forum es door en zie dat je (zeker in hogere instances) beter 1h+shield kan doen, omdat je veel klappen moet opvangen. Dan is een defensive build zelfs beter, minder damage, maar meer aggro. Dus damage != aggro bij een warrior.
Is een rogue wel beter in staat aggro te houden? Het is best vaak gebeurd dat ik na een succesvolle crit backstab van bijna 200dmg de hele meute achter me aan kreeg, maar in de meeste gevallen was het idd de mage die eraan gaat. Dat was een klein gnome meisje, met een piepstemmetje, begon het bijna zielig te vinden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:29:
[...]

We waren zo dichtbij ;(

Ik snap niet waarom de eerste 2 keer we zo door konden lopen, en bij de derde keer alles weer tot leven werd gebracht. Nu moet ik binnenkort opnieuw met een party die hele dungeon doen om alsnog cleefs hoofd te halen.
Jammer dat je niet @ bloodscalp zit, anders had ik em wel ff gesolo'ed met jou erbij :P. Is goed te doen @ 41, ben nu 46.
Als ik 60 ben dan neem ik een char met enchanting, en dan ga ik dm,stockades en GR doen, dan alles mailen :P.

Kan je als je 60 bent wel GR solo'en? Ik hoor verhalen uit me guild dat 4x lvl 60's dood gingen in GR omdat ze teveel mobs pullde :X :Y). Ik ga het iig proberen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:29:
[...]

Er zit een timer op. Na een uurtje ofzo beginnen de mobs weer terug te spawnen (behalve de bazen uiteraard).

Ik ben met m'n Shaman goed onderweg naar de 40 :) mis alleen m'n Druid wel een beetje, maar het is niet mee zo leuk om Lagfist...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:31:
[...]

Is een rogue wel beter in staat aggro te houden? Het is best vaak gebeurd dat ik na een succesvolle crit backstab van bijna 200dmg de hele meute achter me aan kreeg, maar in de meeste gevallen was het idd de mage die eraan gaat. Dat was een klein gnome meisje, met een piepstemmetje, begon het bijna zielig te vinden :')
Een rogue is zeker in staat aggro te houden.. maar of het aan te raden is? nehhh ;)
Je wilt geen aggro.. daarom zo vaak feint gebruiken als je maar kan om te zorgen dat je geen aggro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Snappie88 schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:34:
[...]

Er zit een timer op. Na een uurtje ofzo beginnen de mobs weer terug te spawnen (behalve de bazen uiteraard).
Denken jullie dat het te doen is om gewoon met een groepje rogues door die deadmines te gaan? Dan kan je een hoop tijd besparen door overal langs te stealthen, en alleen de bazen van belang af te maken. Zo bespaar je tijd en potions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:40:
[...]

Een rogue is zeker in staat aggro te houden.. maar of het aan te raden is? nehhh ;)
Je wilt geen aggro.. daarom zo vaak feint gebruiken als je maar kan om te zorgen dat je geen aggro krijgt.
Ik kan wel al feint kopen, maar heb het nog niet gedaan. Ook slice and dice heb ik nog even niet genomen. Kan je van de skills die je bij je trainer kan kopen eigenlijk alles kopen? Mits genoeg geld?

De talent point raken een keer op, dus je moet altijd een keuze maken welke richting je je rogue in wilt hebben, maar voor zover ik kan zien is dat bij skills niet zo? Dus als je maar genoeg cash hebt kun je alle rogue skills kopen die er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:41:
[...]

Denken jullie dat het te doen is om gewoon met een groepje rogues door die deadmines te gaan? Dan kan je een hoop tijd besparen door overal langs te stealthen, en alleen de bazen van belang af te maken. Zo bespaar je tijd en potions :P
wordt voornamelijk gedaan door iets hogere levels voor items farmen en stuff :)

maar in principe is het mogelijk, moet je alleen zorgen dat jouw lvl zeker 1 a 2 lvls hoger is dan de mobs, anders detecten ze je alsnog

beter neem je dan een Druid mee (mits die ook al cat form heeft) zodat je ook een healer bij je hebt met stealth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:41:
[...]

Kan, hangt van jullie level af. Op de boot moet je door zulke kleine ruimtes lopen dat het vrijwel onmogelijk is voor een level 20 rogue om niet ontdekt te worden. Vervolgens moet je bij VC tegen 4 adds vechten en zonder heals is dat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:38
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:20:
[...]

Ik gebruik trashblade in offhand, en een Mace in Main hand. Ik ben nog een beetje aan het kijken waarmee ik de beste DPS haal. Wil eigenlijk weer ff die mod installe waarmee je de DPS kunt zien, kan ik een beetje vergelijken.
Trashblade in je offhand is niet zo'n goed idee, onder andere omdat je dan bijna geen poison meer applied. Ik zou eens een ST run doen, The god Hakkar doen, waarvoor je een Lifeforce Dirk als reward krijgt. Die kun je dan in je offhand doen en je Trash verplaatsen naar je main, waar de speed toch niet uitmaakt omdat SS etc. instant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Ik kwam laatst een lvl 52 paladin tegen. Die kerel wilde zorgen om een zo hoog mogelijke crit chance. En ja, hij speelde veel in party's, dus dan is damage doen voor een paladin wel belangrijk ja :?

Die gast had leer armor aan. Ik als lvl 43 warrior had 2x zoveel armor met schild. (4600).

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:44:
[...]

wordt voornamelijk gedaan door iets hogere levels voor items farmen en stuff :)

maar in principe is het mogelijk, moet je alleen zorgen dat jouw lvl zeker 1 a 2 lvls hoger is dan de mobs, anders detecten ze je alsnog

beter neem je dan een Druid mee (mits die ook al cat form heeft) zodat je ook een healer bij je hebt met stealth :)
Ok, vet, ik wist niet dat druids dat ook hadden! Lijkt me een leuk iets om op te trainen, dan kan ik de wat leukere quests doen, stealth moorden en weer verdwijnen is toch 1 van mijn favoriete bezigheden, ik doe het ook bij quests zoals de orcs in redridge enzo. De ambush doet goed schade en helpt me de hogere level mobs te killen.

Nu dus een guild met rogues starten ofzo, even een goede naam verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
se7en schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:22:
[...]

ohh vergeten te zeggen dat ik Warrior ben ;)
Oeps :P Dan zeker voor hogere spd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Purechaos schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:47:
[...]

Trashblade in je offhand is niet zo'n goed idee, onder andere omdat je dan bijna geen poison meer applied. Ik zou eens een ST run doen, The god Hakkar doen, waarvoor je een Lifeforce Dirk als reward krijgt. Die kun je dan in je offhand doen en je Trash verplaatsen naar je main, waar de speed toch niet uitmaakt omdat SS etc. instant is.
Trash is vanwege de proc zowiezo zonde in offhand. Ik heb een 1.60 spd monkey sword in mijn offhand nu, die lifeforce dirk switch ik alleen heen als ik opener of backstab wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Lifeforce dirk heeft maar een speed van 1.6 (gebruik hem zelf ook als shaman)
voor poison kan je dacht ik beter een zo snel mogelijke dagger hebben en 1.6 is dacht ik dan net op de grens of niet?, hoewel de +10 stamina wel leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
nhimf schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:29:
[...]

Ben een Paladin.

Ok ik dacht dus wel dat hoe meer damage je doet bij een NPC des te meer aggro je aantrekt.
Zal in instance wel eens bekijken of ik beter m;n shield kan gebruiken. Eerst maar eens een goede 1h wapen vinden.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

Zaagmans schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:01:
[...]

Ben een Paladin.

Ok ik dacht dus wel dat hoe meer damage je doet bij een NPC des te meer aggro je aantrekt.
Zal in instance wel eens bekijken of ik beter m;n shield kan gebruiken. Eerst maar eens een goede 1h wapen vinden.
Damage is maar 1 aspect van aggro krijgen, healen en andere spreuken genereren vaak meer aggro ondanks dat ze geen damage doen bij een tegenstander. In hogere instances moet je inderdaad zorgen voor een schild. Het is dan ook wel heel belangrijk dat de andere groepsleden ervoor zorgen dat je de aggro kan houden (niet constant fireballs etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62701

Ik heb gisteren weer eens Zul' Farrak gedaan, en deze keer met een erg goede groep. Een lv48 warlock, lv50 priest, lv56 hunter, en 2 lv50 paladins. Vooral sheeping is een superieure move. Ik heb in AH ook een epic weapon weten te bemachtigen, namelijk Kang The Decapitator 8) (duur). http://www.thottbot.com/?i=5958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Ben een Paladin.

dat klopt, maar wat hij probeert te zeggen is dat een Warrior veel meer middelen heeft om aggro te trekken dan alleen dmg doen

op dmg/aggro verliest een warrior het namelijk van een rogue/mage, daarom is het als warrior tank belangrijk om je talents/skills te gebruiken en te timen, maar als er dan een Rogue/mage DPS aan het spammen is, kan het voor de warrior, ook al gebruikt hij zijn skill to the max, erg moeilijk zijn om aggro te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Ben een Paladin.

Meer damage is uiteraard meer aggro, hoe je als pally aggro kan vasthouden weet ik niet.
Als warrior doe je met 2h toch niet meer damage dan een mage en/of rogue, dus heeft het niet heel veel nut om met een dik wapen te gaan meppen, omdat je dan toch de aggro kwijt raakt.
Bij ons warriors moet je vooral sunder armor, demoralizing shout, en dat soort dingen gebruiken om aggro te houden.
Kijk dan bij de pally forums wat zij te zeggen hebben over aggro houden, als pally zal je ook wel abilities hebben die veel aggro trekken. (ookal heb ik al gelezen dan tanken met een pally lastiger is dan met een warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:00:
[...]

Lifeforce dirk heeft maar een speed van 1.6 (gebruik hem zelf ook als shaman)
voor poison kan je dacht ik beter een zo snel mogelijke dagger hebben en 1.6 is dacht ik dan net op de grens of niet?, hoewel de +10 stamina wel leuk is :)
+11 ;)
Het kán inderdaad sneller, alleen deze dagger is relatief makkelijk te krijgen en de speed is -1.00 t.o.v. Trashblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:08:
[...]

dat klopt, maar wat hij probeert te zeggen is dat een Warrior veel meer middelen heeft om aggro te trekken dan alleen dmg doen

op dmg/aggro verliest een warrior het namelijk van een rogue/mage, daarom is het als warrior tank belangrijk om je talents/skills te gebruiken en te timen, maar als er dan een Rogue/mage DPS aan het spammen is, kan het voor de warrior, ook al gebruikt hij zijn skill to the max, erg moeilijk zijn om aggro te houden.
Idd, daarom moet je als warrior ook de aanval starten, zodat je de initiële aggro krijgt, dan spam je hier en daar wat sunder armor rond, en als je lekker zit, dan pas de rest laten aanvallen. Uiteraard moet iedereen dezelfde aanpakken en dat is de mob met de meeste sunder armors. Als je een mage laat luren, dan is het heel erg lastig ommde aggro op je te krijgen. Daarom moet je als warrior in de hogere instances zo veel mogelijk armor hebben en beste is ook zo veel mogelijk talent points in defensive tree (en fury).

Voordeel wat pally heeft, is heal, dat trekt redelijk wat aggro :P (ben niet zo bekend met het reilen en zeilen van een pally)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hoe lang is de cooldown op een feint? Sinds ik level 20 ben en mijn backstab op level 3 heb, doe ik geregeld enorme crit (voor wat ik gewend ben dan toch) en zal ik misschien in de toekomst meer problemen gaan krijgen in instances met het afhouden van aggro. Als de cooldown op feint laag genoeg is, kan ik gewoon een paar flinke crits uitdelen, feinten, en weer healen. Dan verstoor ik de balans niet (al te erg) en draag toch mijn steentje bij in het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 15:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Snappie88 schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:34:

Ik ben met m'n Shaman goed onderweg naar de 40 :) mis alleen m'n Druid wel een beetje, maar het is niet mee zo leuk om Lagfist...
Heej, ik doe hetzelfde... mijn lvl 42 druid in de steek gelaten voor een Shaman. Deed jij ook met je Shaman evenveel als je druid, maar dan 10 levels eerder? Ik haal nu regelmatig 50-80dps terwijl mijn druid zo'n 20-25 dps deed op mijn huidige level 29. Goed, druid is wat beweeglijker (shapechangen verwijdert alle snare effecten), maar mijn Shaman is toch een stuk sterker, zeker met een dik schild erbij. Mis alleen het stealth toch wel een beetje...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik moet zeggen dat een groot zegen toch wel de kick ability is bij de rogue. Ik kan behoorlijk vaak een slow spell van een murlock of een fireball van een draakje tegenhouden dmv die kick. Scheelt me een hoop healen. Ik merk ook wel dat zolang ik een gevecht win, en minimaal 5 tot 10 seconden wacht voor ik de volgende mob aanval, ik in principe nooit hoef te healen. Tenzij het me te zwaar word, en ik moet ervandoor rennen (sprint) dan heb ik altijd veel langer nodig om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

[...]

ST staat in de planning. Gister een poging gedaan, maar niemand had echt quests, de priest was naar darkshore gegaan om daar te raiden, en een pala ging offline omdat ie de volgende dag naar school moest, hij dacht dat het wel te doen was in een uur ofzo. Veel verder dan Blasted Lands zijn we niet gekomen :P. Toen heb ik maar de quests opgehaald. Ik heb er nu 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Hmm, is ons niet gelukt. Diegene die 'm summond krijgt meteen beide draken in de nek.
yup. dus shield -> rennen -> dragons keren terug naar hun beginpositie

dan even wachten, al mijn +STR gear inwisselen voor +INT gear (heb twee sets bij me ten alle tijden)

pull er een met Holy Shock

Blessing of Wisdom aan
Judgement of Wisdom casten
Seal of Wisdom aan

Gevecht duurde zo'n 8 minuten per dragon. :P Maar het geeft echt een kick als je het uiteindelijk solo voor elkaar gekregen hebt.
Voordeel wat pally heeft, is heal, dat trekt redelijk wat aggro (ben niet zo bekend met het reilen en zeilen van een pally)
vreemd genoeg trekken Paladin heals veel minder aggro dan priest / druid heals. Toen ik tijdens verschillende Uldaman runs main healer mocht spelen (en op niemand BoS caste) krijg ik nooit aggro.
als pally zal je ook wel abilities hebben die veel aggro trekken.
Blessing of Salvation: cast dit op alle niet tanks, het verminderd de aggro van die speler met 30% (een must voor mages/priests zelfs als je een warrior bij je hebt!)

Seal of Fury: voor elke damage die je doet genereer je meer aggro. Zeer handig. Met talents kan je dit nog verhogen met 15%.

Judgement of Fury: voor alle holy damage die je doet genereer je meer aggro (dus werkt fantastisch icm Holy Shield / Holy Shock / Concecration / Retribution Aura of evt SoR/SoC). Met talents kan je dit nog verhogen met 15%. Bovendien genereert de judgement genereert zelf ook aggro (mini taunt), zelfs zonder holy damage.

Deze combinatie zorgt ervoor dat je een mob zeer goed kan tanken. Meerdere mobs kan ook, maar hangt af van je build (holy shock + concecration combo is zeer handig hiervoor, icm SoF+JoF).

Een warrior heeft het uiteraard iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:17:
Hoe lang is de cooldown op een feint? Sinds ik level 20 ben en mijn backstab op level 3 heb, doe ik geregeld enorme crit (voor wat ik gewend ben dan toch) en zal ik misschien in de toekomst meer problemen gaan krijgen in instances met het afhouden van aggro. Als de cooldown op feint laag genoeg is, kan ik gewoon een paar flinke crits uitdelen, feinten, en weer healen. Dan verstoor ik de balans niet (al te erg) en draag toch mijn steentje bij in het gevecht.
De cooldown is 10 seconden. Als je een instance gaat doen met een warrior als tanker, geef hem dan een paar seconden op aggro op te bouwen, ga daarna ook niet als een gek CB/eviscerates lopen spammen, dan heb je de aggro erg snel. Beter is om te beginnen met expose armor (niet doen als er al een warrior is die sunder armor kan) en véél rupture. Dan kun je als de mob bijna dood is het nog afmaken met evis, zul je zien dat je vrijwel zeker de aggro krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:17:
[...]

Heej, ik doe hetzelfde... mijn lvl 42 druid in de steek gelaten voor een Shaman. Deed jij ook met je Shaman evenveel als je druid, maar dan 10 levels eerder? Ik haal nu regelmatig 50-80dps terwijl mijn druid zo'n 20-25 dps deed op mijn huidige level 29. Goed, druid is wat beweeglijker (shapechangen verwijdert alle snare effecten), maar mijn Shaman is toch een stuk sterker, zeker met een dik schild erbij. Mis alleen het stealth toch wel een beetje...
shaman begint lekker, maar wordt later minder :)
als de shaman stealth zou krijgen is dat het einde van de wereld :P de nerf posts zouden niet te tellen zijn :P (niet dat ik eht erg zou vinden, als ghost wolf standaard stealth zou zijn :P )

shaman is sterk 1 on 1, 2 mobs gaat ook nog wel , maar met 3 moet je afzwaaien

@HTT

http://thottbot.com/?k=1205

feint = 10 sec cooldown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

hmm ik las eerder iets over dragonscale leatherworking en Hydra's reply daarop. Een warrior kan hier wel degelijk wat mee, want met dragonscale leatherworking kun je ook mail armor maken en misschien ook wel plate. Check thottbot maar eens.

Misschien vreemd maar ik heb zowel op mijn mage als op mijn druid skinning en op mijn druid leatherworking. Beiden halen dus de resources binnen en 1 craft dingen. Als je dan dus een dagje bent wezen levellen op je mage, heb je even goed een constante cashflow omdat je daarna gewoon met de verkregen resources even het e.e.a. op de AH gooit. Werkt subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:29:
Een warrior kan hier wel degelijk wat mee, want met dragonscale leatherworking kun je ook mail armor maken en misschien ook wel plate.
Nope kan die niet :) Mail kan je als LW pas rond 215 skill maken geloof ik.. meestal zit je dan al achterin de lv30 wanneer je 215 skill hebt. terwijl je als warrior na 40 plate kan dragen, dus geen mail meer koopt/maakt. Met LW kan je overigens geen plate maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:21:
[...]

ST staat in de planning. Gister een poging gedaan, maar niemand had echt quests, de priest was naar darkshore gegaan om daar te raiden, en een pala ging offline omdat ie de volgende dag naar school moest, hij dacht dat het wel te doen was in een uur ofzo. Veel verder dan Blasted Lands zijn we niet gekomen :P. Toen heb ik maar de quests opgehaald. Ik heb er nu 5.
Gister ST gedaan. 2 boss quests gefinished, zeker 2 uur bezig geweest. We hebben de andere 4 bosses niet eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Ohjee, warriors die willen tanken met 2h weapons,

roques die zich afvragen of ze goed agro kunnen houden...

Damage die je een mob doet creeert agro. Healen creeert ook agro. Iedere 2 hp die je healt creert net zoveel agro als 1 damage doen.

Debufs op mobs creeeren een hele boel agro. (sunder, maar ook bv hamstring)
revenge en shield bash creeren ook een zooi agro.

Een warrior met 2h weapons doet bij lange na niet de damage die andere classes doen. Hij ontvangt zoveel schade dat hij amper genoeg damage doet om 1 mob van een healer af te houden.
Een warrior moet het van zn special attacks hebben voor agro.

Ook dan, wanneer je dus tankt met 1h + shield, is de dps van je 1h weapon niet super belangrijk. Damage is maar een fractie van je agro. In defensive stance wordt ook het overgrote deel van je rage gegenereert op damage die je ontvangt, niet damage die je uitdeeld, dus daarvoor is een hoge dps ook niet heel belangrijk. (Het helpt natuurlijk wel)

Op lagere levels zou je nog met 2 handed weapons kunnen spelen omdat die simpelweg zo makkelijk zijn en mobs snel genoeg dood zijn enzo, maar om serieus genomen te worden door je groep en om te oefenen voor de hogere levels zou ik gewoon maar direct iedere instance met 1h+shield doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Purechaos schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:26:
[...]

De cooldown is 10 seconden. Als je een instance gaat doen met een warrior als tanker, geef hem dan een paar seconden op aggro op te bouwen, ga daarna ook niet als een gek CB/eviscerates lopen spammen, dan heb je de aggro erg snel. Beter is om te beginnen met expose armor (niet doen als er al een warrior is die sunder armor kan) en véél rupture. Dan kun je als de mob bijna dood is het nog afmaken met evis, zul je zien dat je vrijwel zeker de aggro krijgt ;)
Iedere warrior doet sunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369 schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:51:
Ohjee, warriors die willen tanken met 2h weapons,

roques die zich afvragen of ze goed agro kunnen houden...

Damage die je een mob doet creeert agro. Healen creeert ook agro. Iedere 2 hp die je healt creert net zoveel agro als 1 damage doen.

Debufs op mobs creeeren een hele boel agro. (sunder, maar ook bv hamstring)
revenge en shield bash creeren ook een zooi agro.

Een warrior met 2h weapons doet bij lange na niet de damage die andere classes doen. Hij ontvangt zoveel schade dat hij amper genoeg damage doet om 1 mob van een healer af te houden.
Een warrior moet het van zn special attacks hebben voor agro.

Ook dan, wanneer je dus tankt met 1h + shield, is de dps van je 1h weapon niet super belangrijk. Damage is maar een fractie van je agro. In defensive stance wordt ook het overgrote deel van je rage gegenereert op damage die je ontvangt, niet damage die je uitdeeld, dus daarvoor is een hoge dps ook niet heel belangrijk. (Het helpt natuurlijk wel)

Op lagere levels zou je nog met 2 handed weapons kunnen spelen omdat die simpelweg zo makkelijk zijn en mobs snel genoeg dood zijn enzo, maar om serieus genomen te worden door je groep en om te oefenen voor de hogere levels zou ik gewoon maar direct iedere instance met 1h+shield doen.
Ok ik lees tussen de regels door dat een warrior zich gewoon moet focusen op waar hij goed in is, tanken en aggro houden dus. Ik zou als ik een warrior zou maken deze dus ook zoveel mogelijk AC geven en dus shield met 1h. Je haalt dan sowieso het beste uit je warrior, omdat de damage uiteindelijk toch zwaar ten onder gaat aan die van andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:48:
[...]
Gister ST gedaan. 2 boss quests gefinished, zeker 2 uur bezig geweest. We hebben de andere 4 bosses niet eens gedaan.
zondag ochtend

8:30 - Party van 5 gaat ST in
12:45- Party gaat ST uit, alle quests gedaan, alle bosses gekilled

party:

Shaman lvl 55
Shaman lvl 60
Priest lvl 52
Warrior lvl 59
Hunter lvl 54

was wel een groep die al iets van 7x ST gedaan had, dus alle plekjes, tactics wist
zou je verwachten :X
verbaast je hoeveel warriors dat dus niet doen :/

Defensive stance is dacht ik ook extra aggro

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 82860 schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:57:
[...]

Ok ik lees tussen de regels door dat een warrior zich gewoon moet focusen op waar hij goed in is, tanken en aggro houden dus. Ik zou als ik een warrior zou maken deze dus ook zoveel mogelijk AC geven en dus shield met 1h. Je haalt dan sowieso het beste uit je warrior, omdat de damage uiteindelijk toch zwaar ten onder gaat aan die van andere classes.
Klopt helemaal, maar bij de lagere instances/levels is het minder belangrijk. Tot ca lvl 40 kan je goed meekomen met dw of 2h. Daarboven wordt het lastig en vaak wordt het afgeraden om met 2h of dw naar instances vanaf zul'farrak te gaan. (je kan altijd je 2h meenemen, maar echt tanken wordt zeer lastig met alleen een 2h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nhimf schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:09:
[...]

Klopt helemaal, maar bij de lagere instances/levels is het minder belangrijk. Tot ca lvl 40 kan je goed meekomen met dw of 2h. Daarboven wordt het lastig en vaak wordt het afgeraden om met 2h of dw naar instances vanaf zul'farrak te gaan. (je kan altijd je 2h meenemen, maar echt tanken wordt zeer lastig met alleen een 2h)
Tel maar na op dat level kost het niet dragen van een schild je minimaal 1200 armor, dat is ongeveer 10% van je damagereductie... Als je klappen dan toch op moet vangen zorg dan dat je het ook langer dan een ander kunt. Wil en kun je dit niet, dan moet je geen warrior spelen in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 136675 schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:49:

[...]

levels 40-48 zijn saai, maar heeft niets met de Paladin te maken. Geldt volgens mij voor iedereen. Maar volgens jouw speelstijl " Seal aan, rossen en klaar" aka Boreladin is het spelen met een Paladin idd wel saai. Advies: respec je talents. :) Niks meer Retribution, ga voor Protection of Holy. :) Retribution paladins zijn idd heeeel saaaai om mee te spelen. SoC aan, DA aan, BoK aan, en auto-attack. Protection of Holy Paladins zijn veel veelzijdiger, zeker in parties en in PvP

En in het algemeen: Constant wisselen van auras tijdens gevechten (helpt echt veel!), constant wisselen van wapens (zeker wapens met speciale effecten, zoals Blight en dan terug naar een ander wapen), constant wachten op het juiste moment om holy shock / holy shield te casten, constant wisselen van seals (en indien nodig van blessings). Dit alles maakt je Paladin en veelzijdiger, en leuker om mee te spelen. De meeste retri paladins doen dit niet door A. gemakzucht B. "saaie" talents.

En nog algemener: na level 50 wordt het weer leuker :)
Hmm saai is een goed punt. Het lijkt mij wel gaaf om op holy te speccen voor Holy Shock. Wat is een goede built voor een paladin die liever niet saai tankt maar ook meer kan. (Dus veel Holy en Prot. 2H prefered)

EDIT: Hebben jullie btw al enige geruchten gehoort over Qual'thalas, Gilneas, Mt. Hyjal en Northrend? Ik bedoel of er een kans is dat die area's in een uitbreiding komen of ooit in een patch.

[ Voor 8% gewijzigd door Crowmeister op 25-04-2005 14:37 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:43
Jammer genoeg denkt 90% van de warriors dat ze damage dealers zijn in een instance. En een arms/fury warrior kan ook tanken zolang ie maar een shield heeft en overschakelt in defensive stance.

Ik heb nie gekozen voor protection omdat je dan voor geen meter kan soloen en pvpen, je verliest zoveel damage vergeleken met arms en fury.

Je verliest ongeveer 25% damage tegen 15% meer dmg reduction en 20% meer Aggro.

[ Voor 12% gewijzigd door Eikeltje op 25-04-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Eikeltje schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:36:
Jammer genoeg denkt 90% van de warriors dat ze damage dealers zijn in een instance. En een arms/fury warrior kan ook tanken zolang ie maar een shield heeft en overschakelt in defensive stance.

Ik heb nie gekozen voor protection omdat je dan voor geen meter kan soloen en pvpen, je verliest zoveel damage vergeleken met arms en fury.

Je verliest ongeveer 25% damage tegen 15% meer dmg reduction en 20% meer Aggro.
Mwaw hoeft niet maar ligt aan je talent build

Fury 5 Pts
Cruelty 5/5

Protection 15 Pts
Shield Specialization 5/5
Improved Bloodrage 2/2
Toughness 4/5
Last Stand 1/1
Improved Revenge 3/3

Arms 31 Pts
Deflection 5/5
Improved Rend 3/3
Improved Charge 2/2
Tactical Mastery 5/5
Improved Overpower 2/2
Deep Wounds 3/3
Impale 2/2
Axe Specialization 5/5
Sweeping Strikes 1/1
Improved Hamstring 2/2
Mortal Strike

Op deze manier heb je het beste van beide vind ik.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd. En ik ben toch echt bang dat veel warriors zich iets teveel op dmg fixeren. Je bent dus boven 40 eigenlijk 'gimped' wat solo pve betreft als ik het goed begrijp, of je moet totaal niet effectief willen zijn in instances, maar dan krijg je denk ik veel van je party members om je oren.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 25-04-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Afgelopen weekend ben ik er weer een tegen gekomen die dual wield in battlestance zonder rage te gebruiken probeerde te tanken. Hij hield dus voor geen meter agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:22

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:03:
[...]
zondag ochtend

8:30 - Party van 5 gaat ST in
12:45- Party gaat ST uit, alle quests gedaan, alle bosses gekilled

party:

Shaman lvl 55
Shaman lvl 60
Priest lvl 52
Warrior lvl 59
Hunter lvl 54

was wel een groep die al iets van 7x ST gedaan had, dus alle plekjes, tactics wist
Zeven keer ST gedaan, allemaal redelijk hoog level voor ST en er dan nog 4 uur over doen :?

Ik kan ST echt dromen aangezien ik elke invite accepteer als Priest die ik krijg omdat ik die Codex: Prayer of Fortitude wil zien droppen (met 56 nog te laag om voor rank 2 in BRS te gaan). Maar wanneer je de onderste balkons met rust laat mep je je toch wel in 2 uurtjes langs alle bosses lijkt me. En dat is dan nog met pickup groups ook.

Ik blijf mezelf ook elke keer afvragen waarom ik ze aanneem, wat een mongolen je daar af en toe aantreft. Van het weekend een warrior meegemaakt die echt alles wat bewoog begon te chargen, dan 10 seconden later 'HEAL' gilde en het vreemd vond dat er niks gebeurde. Terwijl ik toch echt 4 keer gezegd had dat ik mana nodig had. In Hakkar's room in ST echt -drie keer- uitgelegd wat de bedoeling was en nog nadat hij het bloed lootte moesten 4 man hem echt in CAPS vertellen dat hij een flame uit moest maken.

Zo iemand is dan level 58, ik snap dat echt niet. Dat zoiets in DM/WC gebeurd @ level 20 is nog enigszins te begrijpen maar 38 levels later nog steeds hetzelfe noob gedrag vertonen is onbegrijpelijk voor mij. Totaal niet luisteren, geen flauw benul hebben van wat er nu eigenlijk aan de hand is en alleen maar 'kill, kill, kill'. Ook altijd haast dat soort figuren terwijl ze toch echt nergens heen moeten. Wanneer mage/priest mana moeten regennen dan worden ze onrustig en gaan ze ever verderop kijken of er wat te killen valt, om vervolgens al 'HEAL' gillend met een train van mobs terug te komen waar je U tegen zegt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
Waarom zou je een tank nemen?

Ik heb laatst Sunken Temple gedaan met een Mage (ik), een priest, een rogue, een druid en een warlock. En ik als mage heb toen getanked, ging prima en geen enkele whipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daardoor is het eerste wat ik doe als ik in een instance party kom (zij het met mijn mage als damage dealer of druid als healer) zeggen: Hi, when we get down there, remember: No mana = wait (o.i.d.) Eigenlijk wel jammer dat dat nodig is.
Cutthroat schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:50:

Ik heb laatst Sunken Temple gedaan met een Mage (ik), een priest, een rogue, een druid en een warlock. En ik als mage heb toen getanked, ging prima en geen enkele whipe :)
Zeker frost/arcane dan :)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 25-04-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 97943 schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:46:
[...]

Afgelopen weekend ben ik er weer een tegen gekomen die dual wield in battlestance zonder rage te gebruiken probeerde te tanken. Hij hield dus voor geen meter agro.
Dat is erhm _wat_ apart ;)

Ik had laatst dat ik werd verweten van slechte tank, ondanks dat ik in een party zat die alle kanten op rende (alsof er fear werd gecast op de party), mij niet als eerste lieten aanvallen en rustig met 4 man 6 mobs wakker schudde. Leuk als de hele party stuk gaat en ik dan wordt verweten van dat ik een slechte tank was :?
ut gebeurt dus ook wel eens dat de party de warrior niet de kans geeft om te tanken.

Maar geen rage gebruiken om te tanken... ik zou die warrior eruit geflikkerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
keldon schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:49:
[...]

Zeven keer ST gedaan, allemaal redelijk hoog level voor ST en er dan nog 4 uur over doen :?

Ik kan ST echt dromen aangezien ik elke invite accepteer als Priest die ik krijg omdat ik die Codex: Prayer of Fortitude wil zien droppen (met 56 nog te laag om voor rank 2 in BRS te gaan). Maar wanneer je de onderste balkons met rust laat mep je je toch wel in 2 uurtjes langs alle bosses lijkt me. En dat is dan nog met pickup groups ook.
wij hebben ALLES gekilled :) kan inderdaad sneller, maar wij hebben dus de echt de hele instance uitgemoord, flink wat drops gehad ook trouwens.
Ik blijf mezelf ook elke keer afvragen waarom ik ze aanneem, wat een mongolen je daar af en toe aantreft. Van het weekend een warrior meegemaakt die echt alles wat bewoog begon te chargen, dan 10 seconden later 'HEAL' gilde en het vreemd vond dat er niks gebeurde. Terwijl ik toch echt 4 keer gezegd had dat ik mana nodig had. In Hakkar's room in ST echt -drie keer- uitgelegd wat de bedoeling was en nog nadat hij het bloed lootte moesten 4 man hem echt in CAPS vertellen dat hij een flame uit moest maken.
mja met zon warrior kan je beter quitten en een andere groep zoeken?
Zo iemand is dan level 58, ik snap dat echt niet. Dat zoiets in DM/WC gebeurd @ level 20 is nog enigszins te begrijpen maar 38 levels later nog steeds hetzelfe noob gedrag vertonen is onbegrijpelijk voor mij. Totaal niet luisteren, geen flauw benul hebben van wat er nu eigenlijk aan de hand is en alleen maar 'kill, kill, kill'. Ook altijd haast dat soort figuren terwijl ze toch echt nergens heen moeten. Wanneer mage/priest mana moeten regennen dan worden ze onrustig en gaan ze ever verderop kijken of er wat te killen valt, om vervolgens al 'HEAL' gillend met een train van mobs terug te komen waar je U tegen zegt.....
dat zeg ik :) kick of zelf exit

heb op lager level paar keer uit maraudon ge HS'ed omdat ze me niet de tijd gaven om te drinken, was prim healer.

maar ST is wel een leuke instance, als je inderdaad de balkons niet doet kan je redelijk snel veel leuke drops halen

zelf doe ik graag Maraudon bossruns :) je kan veel ingoren door er langs te sneaken, alleen patrols killen en een paar bosses pakken en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

keldon schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:49:
[...]

Wat is eigenlijk precies de bedoeling met die quest. Er komen waves van mobs aan, die moet je killen en dan bloed looten om daarmee 4 vlammetjes uit te maken ? En dan komt die Hakkar aan kakken ?

Ik ga vanaaf iig ST proberen te doen. lvl 53 rogue ben ik, met een goeie tank in de party moet het te doen zijn lijkt me. Ik heb 5 quests dacht ik. volgens mij zijn dat ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:00:
[...]

Wat is eigenlijk precies de bedoeling met die quest. Er komen waves van mobs aan, die moet je killen en dan bloed looten om daarmee 4 vlammetjes uit te maken ? En dan komt die Hakkar aan kakken ?

Ik ga vanaaf iig ST proberen te doen. lvl 53 rogue ben ik, met een goeie tank in de party moet het te doen zijn lijkt me. Ik heb 5 quests dacht ik. volgens mij zijn dat ze allemaal.
6 zijn er dacht ik iig :) ik had er 6 namelijk

ja hakkar blood keepers oid droppen hakkar blood die heb je nodig
verder lopen er non elite slangen rond en komen er af en toe elite dragonkin langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Warriors in instances zijn soms een beetje te standaard leuk. Als je met een goede party zit die weet dat je graag eventjes die paar seconden private time met elke mob wil hebben gaat alles prima. Charge, demo shout en switchen naar defensive stance. Dan kan de rest van de party wel langskomen, want vanaf dat moment is alles goed te managen met je shieldbash, taunt, disarm en revenge.

De warrior die damage wil doen met zijn two-hander is een eenzame warrior. In de buitenwereld loop ik wel met mijn polearm rond, maar dan heb ik geen mage bij me die damage doet. Zodra ik in een party zit schild om en met mijn duffe one handed sword tikjes geven.

Warrior vraagje. Hoe nuttig is het op revenge te spammen wanneer het mogelijk is of kun je de rage beter voor iets anders gebruiken? Mijn impressie is dat het nuttig is, maar ik weet het niet 100% zeker.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Met een aantal van men guild maar verhuis naar Emerald dream...
Honor systeem beviel ons nogal slecht.
Wij kiezen liever voor PVP, ipv overal geganked te worden.
Contact ChernoChiel als je zin heb om samen te questen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 09:43
Revenge veroorzaakt ook veel argro, dus altijd handig. Vooral als je er talents in hebt dan stunt ie. En je kan het via shieldblock activeren.

De damage dat ie doet is niet veel, het kan op lvl 60 voor 100 dmg critten als ik het goed heb.

[ Voor 80% gewijzigd door Eikeltje op 25-04-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Ik ben ook een Warrior. maar ik heb echt een 2H build. Rede: omdat ik anders gewoon niet even een keer kan solo questen en het is veeel leuker. en je hoeft geen def build te hebben. gewoon inderdaad in instance 1h en shield en zorgen dat je mag pullen of chargen. ik heb vaak zat gehad dat hunters of zelfs mage's gaan pullen en dan vinden ze het raar dat ik de arrgo niet meteen kan overnemen ja hallo. natturlijk heeft warrior altijd nood arggo trekkers (challeging shout, mocking blow) maar ja die hebben ook een lange cooldown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind niet dat een 2 hander bepaalt of je kan solo questen of niet, je doet meer damage, maar je krijgt ook meer damage, netto resultaat (incl downtime) is hetzelfde.

Revenge met punten in het talent zorgt voor stun, stun is erg lekker en een goede aggro trekker. Als een mage met aggro trekken begint (bijv. pyroblast) mag je eerst een aantal 100-en punten aan damage goed maken, dit lukt meestal niet... resultaat mage dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Pellaagarion schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:15:
Ik ben ook een Warrior. maar ik heb echt een 2H build. Rede: omdat ik anders gewoon niet even een keer kan solo questen en het is veeel leuker. en je hoeft geen def build te hebben. gewoon inderdaad in instance 1h en shield en zorgen dat je mag pullen of chargen. ik heb vaak zat gehad dat hunters of zelfs mage's gaan pullen en dan vinden ze het raar dat ik de arrgo niet meteen kan overnemen ja hallo. natturlijk heeft warrior altijd nood arggo trekkers (challeging shout, mocking blow) maar ja die hebben ook een lange cooldown
Een prot build is niet nodig om goed te kunnen tanken nee.
Het kan je leven als tank wel een stuk makkelijk maken tho, maargoed er zijn warriors die met een 31/20 build in MC staan te tanken.
Maar met een 2Hander gaan staan tanken is weer een heel ander verhaal, daar doe je je priest echt geen plezier mee, en op hogere levels red je het niet eens meer om te tanken met een 2Hander..
Wat een hoop warriors geloof ik vergeten is dat een tank geen hoge damage hoeft te doen, ze hoeven alleen aggro vast te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Anoniem: 42763 schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:19:
Ik vind niet dat een 2 hander bepaalt of je kan solo questen of niet, je doet meer damage, maar je krijgt ook meer damage, netto resultaat (incl downtime) is hetzelfde.

Revenge met punten in het talent zorgt voor stun, stun is erg lekker en een goede aggro trekker. Als een mage met aggro trekken begint (bijv. pyroblast) mag je eerst een aantal 100-en punten aan damage goed maken, dit lukt meestal niet... resultaat mage dood.
Sowiso moet een mage eigenlijk niet pullen vind ik, of als je dat doet met een scorch beginnen (of een lower lvl rank fireball/frostbolt nemen)
Er zijn best veel mages die gelijk met al hun power beginnen te nuken in instances :/, en no way dat een warrior/pala dan de aggro kan krijgen.
ik zelf begin altijd redelijk rustig met een aantal keer scorch en daarna met fireballs en Arcane Missiles, zo krijg je vrijwel nooit aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:22

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:00:
[...]

Je moet eerst Ancient Egg quest doen om Hakker te kunnen summonen (zal vast wel iemand in een ST group zijn die dat heeft). Aan de zijkant van de room blijven en de non-elite slangen pullen, die maak je simpel af. Er verschijnen Blooddrinkers, die pull & kill je. Loot het bloed en doof daarmee 1 voor 1 de 4 vlammen. Ondertussen komen er ook nog Surpressors binnenlopen, die ook pullen en killen en daarna komt Hakkar zelf.

Dit zijn pickup groups dus over het algemeen join ik dan als laatste (omdat Priest vinden niet zo makkelijk is) en dan heb je het er maar mee te doen. Ik als Priest vind een goeie warrior in een group trouwens een verademing. Scheelt mij zo ontzettend veel aggro en ook mana omdat ik buiten de warrior de rest meestal niet zo druk hoef te healen.

Maar ja, goeie warrior in een pickup group vinden komt dus niet zo vaak voor :(

[ Voor 29% gewijzigd door Ace op 25-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

keldon schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:33:
[...]

Je moet eerst Ancient Egg quest doen om Hakker te kunnen summonen (zal vast wel iemand in een ST group zijn die dat heeft). Aan de zijkant van de room blijven en de non-elite slangen pullen, die maak je simpel af. Er verschijnen Blooddrinkers, die pull & kill je. Loot het bloed en doof daarmee 1 voor 1 de 4 vlammen. Ondertussen komen er ook nog Surpressors binnenlopen, die ook pullen en killen en daarna komt Hakkar zelf.
Ancient egg heb ik al gedaan. En heb nu dus die hakkar quest. Ik zie wel hoever ik vanaaf kom :P.

Nog iemand die op Bloodscalp mee wil ? Alliance that is :P

[ Voor 5% gewijzigd door CaDje op 25-04-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

butsj schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:33:
[...]

Sowiso moet een mage eigenlijk niet pullen vind ik, of als je dat doet met een scorch beginnen (of een lower lvl rank fireball/frostbolt nemen)
Er zijn best veel mages die gelijk met al hun power beginnen te nuken in instances :/, en no way dat een warrior/pala dan de aggro kan krijgen.
ik zelf begin altijd redelijk rustig met een aantal keer scorch en daarna met fireballs en Arcane Missiles, zo krijg je vrijwel nooit aggro.
Inderdaad AM trekt sowieso niet gauw aggro vind ik. Zeker niet als je daar je talents ook in stopt, maar dat vind ik momenteel wat ver gaan. Misschien als ik mijn Instant Arcane Explosion met 5 talents (dus) gevuld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Anoniem: 62701 schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:08:
Ik heb gisteren weer eens Zul' Farrak gedaan, en deze keer met een erg goede groep. Een lv48 warlock, lv50 priest, lv56 hunter, en 2 lv50 paladins. Vooral sheeping is een superieure move. Ik heb in AH ook een epic weapon weten te bemachtigen, namelijk Kang The Decapitator 8) (duur). http://www.thottbot.com/?i=5958
Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd, maar hoe wil je sheep doen zonder een mage in je party?

maar de uitspraak dat sheep superieur is onderschrijf ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

als ik dit soort reacties zie vraag ik het me toch af hoe jij denkt te kunnen tanken met je 1000 armor.
Een goeie warrior is gewoon nodig in instances. ik vraag me ook af hoe sommige mensen zo hoog lvl kunnen halen als je ziet hoe ze spelen. Maar oke mobs grinden kan iedereen natuurlijk.

Ik ben zelf warrior en heb het idee dat ik redelijk goed tank in instances. Ik heb geen defensive build is ook niet altijd nodig. Heb maar iets van 10 punten in defensive, ook omdat ik de demo shout en piercing howl erg belangrijk vind net voor de agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:50:
[...]

als ik dit soort reacties zie vraag ik het me toch af hoe jij denkt te kunnen tanken met je 1000 armor.
Een goeie warrior is gewoon nodig in instances. ik vraag me ook af hoe sommige mensen zo hoog lvl kunnen halen als je ziet hoe ze spelen. Maar oke mobs grinden kan iedereen natuurlijk.

Ik ben zelf warrior en heb het idee dat ik redelijk goed tank in instances. Ik heb geen defensive build is ook niet altijd nodig. Heb maar iets van 10 punten in defensive, ook omdat ik de demo shout en piercing howl erg belangrijk vind net voor de agro.
Pff nou moet je niet doen alsof mage zulke slechte tanks zijn
[/sarcasm]
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.