Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.640 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ben ik de enige die geen last heeft van lag en gank bullsh*t ??

en ja ...denk gewoon aan possitieve kanten van de nieuwe systeem!
de rewards....doet je ook gewoon vechten en punten hallen!!
ik wacht tot vrijdag zodat ik kan zien welke rank ik heb :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:28
Geen last van lag. Op Burning Legion word Tarren Mill al 2 dagen geraid. >:)
Ben zelf lvl 56 paladin. Holly Wrath werkt echt super tegen die death guards. Kan je zo stuk of 20 teglijk aanvallen met 400dmg en een paar crits van 750. :) Wel gelijk divine protection gebruiken ze komen allemaal op je af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Anoniem: 139386 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:52:
[...]

ik ben egt niemand tegengekomen die mij wou neermaaien ofzo... gewoon et zelfde.. niets gemerkt van het Ganken ofzo
Kom jij Orimmar niet uit ofzo?
Ik denk net bij mijzelf: misschien ben ik dan toch een zeur. En ik doe maar weer eens een poging. Binnen tien minuten drie keer gekilled in fellwood. Dag speelplezier.. dag questen... dag levelen...

Dag account...
en in bloodscalp was XR zowiezo al vaak een doelwit van raids...
Ja dat klopt. Maar dat was op vaste plekken en periodiek. Nu is het altijd en overal.
In Stranglethorn Vale was het ook altijd oppassen geblazen. Maar dat maakte het wel spannend en je kon er tenminste nog questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Hallo allen!

Gistermiddag was het dan zover.. eindelijk mijn eigen exemplaar binnen, na een tijdje op iemand anders account mee te hebben gespeeld.

Ik heb alles succesvol geinstalleerd, op een vrij nieuw systeem.. maar ik kan WoW op 1 of andere manier niet aan de praat krijgen :-(

Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen.

Dit is de error die ik direct te zien krijg na t aanklikken van de .exe :

"your 3d accelerator card is not supported by world of warcraft. please install a 3d accelerator card with dual-TMU support."

Erg vreemd, want ik heb net nieuwe hardware aangeschaft, en op vrijwel het identieke systeem van iemand anders, draait ie wel.

Ik heb een amd athlon 64 3000+
asus K8n moederbord
ati radeon 9600 pro 256mb
1024 ddr ram
winxp, sp2

Ik heb net mijn pc geformatteerd, en van alles spullen de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik zit al de hele dag op mijn kamer aan mijn pc te prutsen, terwijl de rest van nederland lekker op terras zit.

Ben echt ten einde raad..

Alvast bedankt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 15:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Wellicht nog een keer ten overvloede een duidelijke quote over het Honor systeem inclusief links.
When do I get honor ? why ? how much ? how is it with groups etc ... that were the main questions in guild chat today, here's an explanation:

Ok. This is my last post on the subject. The lack of knowledge about this is driving me up the wall. I'd ask for a sticky, but they're so rarely read, it's not even funny.

I'd love someone to take this info, and put it somewhere where everyone will read it. I have no idea where that place is, though. Anyway, onto the meat of it.

This is compiled from information gained from

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article-part2.html
http://forums.worldofwarc...447&p=1&tmp=1#post2309447
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-armor.html
and various snippets from the test realm posts.
Please read at least both the links above, thoroughly, before telling me I'm wrong.

Honour System.

How do I get honour?
By killing players of a similar level, in the same way as killing mobs. If the player is grey, you won't get an honourable kill.
By killing certain NPCs. Faction leaders are probably the only people. You do NOT get it for killing guards, or quest givers, or random town members, or vendors, flight masters or anything else.

What's all this about kills and contribution points?
Kills are only a guide. They will not affect your rank directly.

Whenever you damage a PvP opponent, you're up for a share of Contribution Points (CPs), if that opponent dies. If you're solo, and do 10% of the damage to someone, you get 10% of the CPs for that kill. If you're in a group, and you do 10% of the damage to someone, your group shares 10% of the CPs for that kill (if they're close enough, just like experience).

If you're in a 40 person raid, and your raid kills 1 person, each person will get 1/40th of the CPs for that kill, even though they will all log a kill (honourable or otherwise).

CPs are calculated weekly (apparently) and are somewhat complicated. The number of CPs you get per kill varies on a number things, like the level of the person you attack, how many times you've killed that person, the PvP rank of the person you attack, and so forth.

Put simply, if you're a level 60 champion attacking a level 50 private for the 5th time, you're going to get a lot less CPs than if you're killing a level 60 grand marshal for the first time. If you gank the same person repeatedly, you will end up getting not additional CPs for the kill (although your kill counter will continue to increase).

Is there dishonour?
Dishonourable kills are logged, but currently nothing is done with this data. Dishonourable kills DO NOT negatively affect your contribution points.

I'm a priest. What about healers?
If you're in a group, and someone does some damage, you'll get a share of CPs, just like with experience for killing monsters. If you're solo, and just healing people randomly then, no, you will get nothing. Sorry. Join a group.

Won't AoE be great?
For racking up kill numbers, sure it will. As mentioned above, this has little bearing on CPs (and therefore rank), though. It's about the amount of damage you do. Small damage to 10 people might be as much as large damage to 1. Plus, if they run away and don't die, no CPs at all for you, my friend.

PvP Ranks?
There are 14 ranks for each faction. They're distributed on some kind of curve, so that there will be very few (1 in 1000) people with rank 14, whilst many, many people can be rank 1. Each rank has different rewards.

What about that PvP mount for 90g
Well, it's the same as a 900g epic mount. It costs 90g because it requires that you gain rank 11 in PvP status. THIS WILL NOT BE EASY. Let me say that again, THIS WILL NOT BE EASY. Not only must you be rank 11 to gain the mount, you'll need to maintain rank 11 to continue to use it. This goes for all PvP equipment. Think of it like a level requirement. If you no longer have the required rank to buy something, you can no longer use it. You keep it, but cannot re-equip until you claw your way back
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142642

Ach al dat gezeur over honor.. word er ziek van. Tis nu ff chaos en iedereen begint meteen te zeuren dat ze weggaan als het zo blijft, vooral doen! Voor ons direct een stukje minder lag :)

En verder ach de lag was vandaag al 10x minder als gister. Het word vanzelf rustiger dus gewoon ff afwachten. Ent honor systeem brengt es wat leven in de brouwerij ik vind het wel leuk de hele tijd met horde vechten :D

Trouwens 1g geheugen totaal is een ENORME aanrader! Ik had ook 512 en in IF stotterde en haperde ik door de stad. Nu heb ik 1024 en gaat het als een zonnetje! Zelfs nu ik de texture detail heb opgeschroeft tis echt ongeloofelijk.

Ow en se7en zit jij ook op bloodscalp bij the lowlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83301

Ik heb dit spelletje net gekocht, maar ik krijg een error bij het maken van een nieuw account.
HTTP Status 500 -

Volgens google is dit een server-sided error.
Ik heb geen account dus ik kan ook hun forum niet op.

Heeft er iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 83301 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:12:
Ik heb dit spelletje net gekocht, maar ik krijg een error bij het maken van een nieuw account.
HTTP Status 500 -

Heeft eerder iets te maken met je internet explorer omgeving. Heb je de security te hoog staan misschien? Firewall (die van windows XP zelf zou ik lekker uitzetten)? Router? Virusscanner? Heel je windows is up-to-date?

Daarnaast zijn er via de website wel e-mail adressen en telefoonnummers te vinden waar je met klachten/vragen terecht kan. Veel Succes!
Anoniem: 110563 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:25:

Dit is de error die ik direct te zien krijg na t aanklikken van de .exe :

"your 3d accelerator card is not supported by world of warcraft. please install a 3d accelerator card with dual-TMU support."

Erg vreemd, want ik heb net nieuwe hardware aangeschaft, en op vrijwel het identieke systeem van iemand anders, draait ie wel.

Ik heb een amd athlon 64 3000+
asus K8n moederbord
ati radeon 9600 pro 256mb
1024 ddr ram
winxp, sp2

Ik heb net mijn pc geformatteerd, en van alles spullen de nieuwste drivers geinstalleerd.
Raar! Dat eerst! Oplossingen (misschien):

-Je hebt windows geupdate naar SP2, maar heb je ook directX 9.0c geinstalleerd?
-Heb je drivers voor je videokaart gedownload van de ATI site of heb je de drivers van de CD gebruikt? Ik neem aan van de site, dat is goed.
-Heb je de nieuwste NForce drivers voor je moederbord geinstalleerd?

[ Voor 45% gewijzigd door Viper2k1 op 23-04-2005 19:02 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Janspj schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:12:
Geen last van lag. Op Burning Legion word Tarren Mill al 2 dagen geraid. >:)
Ben zelf lvl 56 paladin. Holly Wrath werkt echt super tegen die death guards. Kan je zo stuk of 20 teglijk aanvallen met 400dmg en een paar crits van 750. :) Wel gelijk divine protection gebruiken ze komen allemaal op je af..
Ik zit als op BL als horde :):) Maar pet je af jullie zijn 3 keer beter georganiseerd...
Na 1 dag raiden habben jullie TM zelfs helemaal overgenomen, Lukt het ons eindelijk om linies door te breken begint de helft bij ons te zeiken dat we outnumberd zijn...
Ik zit al ver over 600 kills... Gaat hard bij TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 23:46

x-man

Proud newbie!

Anoniem: 83301 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:12:
HTTP Status 500 -

http://forums-en.wow-euro...68004&p=1&tmp=1#post68004

http://forums-en.wow-euro...68121&p=1&tmp=1#post68121

http://forums-en.wow-euro...68175&p=1&tmp=1#post68175

http://forums-en.wow-euro...68071&p=1&tmp=1#post68071

http://forums-en.wow-euro...68061&p=1&tmp=1#post68061

Kleine greep..heb er ook last van. :)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dutchy007 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:16:
Dit honour system is echt NIET goed doordacht, ik zit er ook aan te twijfelen om m'n betaling na deze maand stop te zetten indien het zo aanhoud, PVP oké, maar dit is gewoon te gek voor woorden.

Een massieve raid @ SS, casten duurde zo'n 1 minuut + (getimed :P), kort daarna crashte de server... En daarna nog zo'n 5 keer. (Skullcrusher)
Hier een enkele screen:
www.telebyte.nl/~p.h.snoeren/Wow1.jpg
Whaha geweldig, ik zit ook op skullcrusher en was daar gisteren ook :P Gozer uit mn guild zit bij je in groep, Maxumus :P Zit in Bad Company trouwens :)

Ik stuur je wel ff een pm als je online bent :P

edit:

Oh je ziet er ook nog een yell van Speedy, andere guildmate :P

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 23-04-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 22:42
Me pc vind die raids niet echt leuk. Krijg telkens fps van 3 of soms 10. Maar als ik me dan beweeg gaat het naar ongeveer 0.1 fps. Iemand misschien oplossing voor ? Heb 2500XP met ati 9600 videokaartje en 512 mb ram. Als je meer ram hebt dan werkt wow toch beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar! Dat eerst! Oplossingen (misschien):

-Je hebt windows geupdate naar SP2, maar heb je ook directX 9.0c geinstalleerd?
-Heb je drivers voor je videokaart gedownload van de ATI site of heb je de drivers van de CD gebruikt? Ik neem aan van de site, dat is goed.
-Heb je de nieuwste NForce drivers voor je moederbord geinstalleerd?
Thanks!

Ik heb t inmiddels (met hulp) op weten te lossen. Ik heb een behoorlijk oude tft-monitor, waarvoor ik een speciale pci kaart erin heb zitten. Deze blokkeerde al het verkeer van mijn videokaart, waardoor alle grafische programma's op hol sloegen.

Ik zit nu weer met een joekel van een crt-monitor op mijn bureau, maarja.. voor wow ben ik best bereid om mezelf op deze manier te kwellen.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
o_O Ik werd gedc'ed, en nu ik weer inlog staat mijn char op een andere realm ipv vashj. Wel nog steeds pvp tho.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crashman schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:39:
o_O Ik werd gedc'ed, en nu ik weer inlog staat mijn char op een andere realm ipv vashj. Wel nog steeds pvp tho.
Zit dat char op Burning legion??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 26-06 15:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 50859 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:25:
[...]

Ik zit als op BL als horde :):) Maar pet je af jullie zijn 3 keer beter georganiseerd...
Na 1 dag raiden habben jullie TM zelfs helemaal overgenomen, Lukt het ons eindelijk om linies door te breken begint de helft bij ons te zeiken dat we outnumberd zijn...
Ik zit al ver over 600 kills... Gaat hard bij TM
Ik kon vanavond weinig organisatie ontdekken in Alliance raids op TM (op BL). Het was zerg zerg zerg, ongeveer het dubbele aantal Alliance dan dat er Horde aanwezig is.

Ik vraag me dan altijd af of Alliance dan denken dat ze 'pwnen' terwijl ze gewoon 50-80 man meer hebben. En tref je dan Alliance in gelijke nummers aan dan zetten ze het op een rennen (20 vs 20 gisteren meegemaakt) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 23:23
keldon schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:35:
[...]

Ik kon vanavond weinig organisatie ontdekken in Alliance raids op TM (op BL). Het was zerg zerg zerg, ongeveer het dubbele aantal Alliance dan dat er Horde aanwezig is.

Ik vraag me dan altijd af of Alliance dan denken dat ze 'pwnen' terwijl ze gewoon 50-80 man meer hebben. En tref je dan Alliance in gelijke nummers aan dan zetten ze het op een rennen (20 vs 20 gisteren meegemaakt) :D
Dat is bij ons ook zo op Turalyon. Meestal is de verhouding wel 4 : 1 in het voordeel van Alliance. Maar ze zuigen allemaal stuk voor stuk dus bakken ze er nog weinig van. Ik heb iig vanavond even laten zien wat PvP duel is nadat ik met m`n warrior ( en mn arcanite reaper) even een priest, rogue, warrior en een druid de scherpe kant van m`n axe liet zien , allemaal ook lvl 60 uiteraard >:).

Overigens is het 'ganking' van rogues echt afschuwelijk hoog bij ons. Val er 1 aan en er komen opeens 4 gecloakte erbij die je gewoon stunlocken bij het leven zonder dat je terug kan slaan. 1 op 1 zijn ze kansloos iig :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tr!gger op 24-04-2005 01:42 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

ok.. er zijn ook net nieuwe players bij gekomen, die nog even aan de zijlijn staan van al die raids, en dat honour hype gedoe. Op m`n pve server was het ook al de hele dag een 'een en al' raid gebeuren van heb-ik-jou-daar.

anyway.. newbee alert part 2!!

ik dacht eerst dat je maar 2 skills overall kon hebben.. maar

1st - je kan 2 main skills kiezen; bijvoorbeeld - tailoring & enchanting

2nd - je kan daarnaast 3 skills extra kiezen als second skill groep, namelijk fishing/cooking/1st aid.

dat maakt dat hele skills gebeuren toch iets breder / en ik heb er dus nu 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keldon schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:35:
[...]

Klopt, we hebben het toen met horde ook voor het eerst weer voormekaar gekregen een paar keer de allies terugte dringen tot SS. Maar dan moesten we de guards ook erbij nemen en dan ben je serieus outnumberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88473

Anoniem: 50859 schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:06:
[...]

Klopt, we hebben het toen met horde ook voor het eerst weer voormekaar gekregen een paar keer de allies terugte dringen tot SS. Maar dan moesten we de guards ook erbij nemen en dan ben je serieus outnumberd.
Ik speel op Zenedar en dit zie je vaak genoeg...het is een leuk heen en weer loop spelletje. Zowel horde als alliance regroup gewoon bij hun town en dan met de guards gewoon de hele zooi weer terug jagen. Blijft leuk, speel een human paladin...

Begin trouwens ook alweer te merken (vooral gisteravond) dat het ganken alweer minder wordt. Men gaat weer quests doen om hoger te worden. Ben maar 2x bruut afgemaakt, maar toch ook wel vaak genoeg door groepjes horde gelopen zonder dat er wat gebeurde. En zo moet het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben gisteren voor het eerste meegeweest met een guild op een raid op crossing roads, op de orcs. Ik heb me nog even gauw opgewerkt naar level 18, en ben toen mee gereisd op de boot enzo, nou, het was bagger. Ga maar mee, werd er gezegd, dat komt allemaal goed, het word leuk.

Kwam erop neer dat ik elke keer wanneer ik zichtbaar was, door 5 orcs in mekaar getremd werd. Ik ben wel 20 keer doodgegaan. Er was geen klap aan! De enige manier om niet dood te gaan was onzichtbaar ergens onderaan een boom te gaan zitten en toekijken. Ik was het zo zat dat ik de eerste level 13 shaman die ik zag van achter ge-garrot heb en in elkaar geslagen.

Gek genoeg heb ik wel 25 Hkills overgehouden aan die raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:27

-SaveMe-

-klik-

weet iemand of veel van de issues mbt warriors uit deze post al zijn gefixed ??

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
-SaveMe- schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:58:
weet iemand of veel van de issues mbt warriors uit deze post al zijn gefixed ??
Ik weet niet of ze allemaal gefixed zijn, maar de meest annoying daarvan wel. Je bouwt nu toch wel aardig wat rage op en je kan je battle shout nu veel eerder gebruiken doordat ze die naar 10 rage hebben gebracht. Dus het is veel beter geworden voor warriors.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Anoniem: 50859 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:55:
[...]

Zit dat char op Burning legion??
Uhm nee, 't zit nu op Ragnaros. Mijn 'oude' realm was vashj. Ik snap er zelf ook niks van :?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 20:11
HTT-Thalan schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:51:
Ik ben gisteren voor het eerste meegeweest met een guild op een raid op crossing roads, op de orcs. Ik heb me nog even gauw opgewerkt naar level 18, en ben toen mee gereisd op de boot enzo, nou, het was bagger. Ga maar mee, werd er gezegd, dat komt allemaal goed, het word leuk.

Kwam erop neer dat ik elke keer wanneer ik zichtbaar was, door 5 orcs in mekaar getremd werd. Ik ben wel 20 keer doodgegaan. Er was geen klap aan! De enige manier om niet dood te gaan was onzichtbaar ergens onderaan een boom te gaan zitten en toekijken. Ik was het zo zat dat ik de eerste level 13 shaman die ik zag van achter ge-garrot heb en in elkaar geslagen.

Gek genoeg heb ik wel 25 Hkills overgehouden aan die raid :)
er wordt ook niet voor niets geadviseerd om niet op raid te gaan als je <30 bent. Je komt nu eenmaal in vijandelijk gebied en dan kun je er donder op zeggen dat de high lvls van de tegenstander die in de buurt zijn een handje komen helpen.. en ja lvl 18 is gewoon ERG laag..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crashman schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:42:
[...]

Uhm nee, 't zit nu op Ragnaros. Mijn 'oude' realm was vashj. Ik snap er zelf ook niks van :?
Ohw, :):) Ik heb een paar instances gedaan met een priest genaamd Vashj... Daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 25-06 15:42
Webgnome schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:55:
er wordt ook niet voor niets geadviseerd om niet op raid te gaan als je <30 bent. Je komt nu eenmaal in vijandelijk gebied en dan kun je er donder op zeggen dat de high lvls van de tegenstander die in de buurt zijn een handje komen helpen.. en ja lvl 18 is gewoon ERG laag..
Inderdaad. Level 18 spelers zijn oneshottable :) En tijdens een raid is het gewoon een kwestie van rood = dood, ik ga me dan ook niet nog eens bezig houden met of ik meedelijden moet hebben met iemand.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 22:42
Als je level 40 bent kan je met gemak een level 20 rogue spotten. Hou daar ook rekening mee he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:17:
[...]

Inderdaad. Level 18 spelers zijn oneshottable :) En tijdens een raid is het gewoon een kwestie van rood = dood, ik ga me dan ook niet nog eens bezig houden met of ik meedelijden moet hebben met iemand.
Ik merk dat ik wel degelijk naar levels kijk. Levels ?? val ik echt niet aan tijdens een raid. Ten eerste doe ik amper damage, ten tweede met een beetje pech merken ze je op en is het nuke nuke dood.

Met mijn muis hover ik als een gek over de rooie naampjes en zodra er iets binnen 4-5 levels zichtbaar is, target ik die en bestook ik hem van de zijlijn of ik melee even snel en hoop dat de omstanders het niet te snel in de gaten hebben en komen helpen.

Vluchtende spelers is wel heel makkelijk, ook bij full health. Meestal blijven ze doorvluchten tot ze onder half health zitten en dan pas draaien ze zich om om te vechten, maar dan is het te laat. Deed ik met een warlock van 3 levels hoger. Draait ie zich om om toch maar fear te casten dan. Moet je vooral doen tegen Shaman -> Earth shock, weg spell >:)
2 seconden later hij weer proberen, maar toen was het echt te laat hehe.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479

Modbreak:Het is hier geen V&A + dat het niet eens toegestaan is dat je een account verkoopt voor geld.

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 24-04-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

hallo allemaal (H)
ik wil al een hele tijd met WoW beginnen, dus heb ik gister zo een prepaid kaartje gekocht, want ik dacht dat ik het spel van iemand kon lenen, en de code van het kaartje kon gebrui9ken om me aan te melden.
Dat kon dus niet natuurlijk :P en moest ik het spel gaan kopen.
Ben net dus alle winkels in de stad afgegaan, en hij is nergens te vinden :(
Weet iemand waar hij nog te koop is, en/of wanneer hij weer verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 16:44
Op bol.com staat :

"De game World Of Warcraft is uitverkocht en zal eind april een re-release krijgen."

Het lijkt erop dat je nog even moet wachten :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah nog een weekje :) nog ff geduld dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:58
ben ik de enige die niet door de authenticate heenkomt?

edit:
nevermind

[ Voor 21% gewijzigd door Bartjeuhz op 24-04-2005 14:34 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Bartjeuhz schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:32:
ben ik de enige die niet door de authenticate heenkomt?

edit:
nevermind
Gewoon lang wachten idd, zat ook al te twijfelen ofk zou posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479

Modbreak:Mijn e-mailadres staat in mijn profiel als je iets te klagen hebt ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 24-04-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

Imodium schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:08:
Op bol.com staat :

"De game World Of Warcraft is uitverkocht en zal eind april een re-release krijgen."

Het lijkt erop dat je nog even moet wachten :Y)
die van bol van mij kwam vorige week binnen. het zat wel in zo'n klein kartonnen doosje dus die was misschien import uit amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62701

Ik ben al een tijdje met een quest in Blasted Lands bezig, namelijk ''To Serve Kum 'Isha''. Je moet een bepaalde sphere vinden, maar is very rare. Volgens mij ben ik daar nog wel een week mee bezig voordat een beest die sphere zal droppen...

Ik kreeg lately veel strepen door het beeld, maar door een driver cleaner te gebruiken en opnieuw de ati drivers te installeren heb ik dat gelukkig opgelost.
Wat ik altijd irritant vind in een group dat is wanneer mensen voor alles dobbelen. Dus voor leather, mail, plate, alle wapens. Maar er zijn ook groups waarbij een lootingregel wordt vastgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 62701 schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:27:
Wat ik altijd irritant vind in een group dat is wanneer mensen voor alles dobbelen. Dus voor leather, mail, plate, alle wapens. Maar er zijn ook groups waarbij een lootingregel wordt vastgesteld.
In mijn groepen dobbelt iedereen op alles wat niet BoP is, maar geeft het aan een ander groepslid als die het kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Gister een aanval van Horde op Astranaar (op Emerald Dream)... zelf twee honorpunten gehaald :Y) (lvl16 Undead Mage en Tauren Druid met mn lvl21 Night Elf Druid :P naja, gaat om het idee)

Nog even met een groepje wat met een bal over gegooid :D
Ben ook nog even wat met het zelfde groepje in vijandelijk gebied geweest, was wel humor (maar niet echt handig met een lvl21 char :P
Ben wel uitgenodigd om die guild te joinen :)... misschien doe ik dat ook nog wel (guild was Warriors of the Nightelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zijn er meer mensen die inlog problemen hebben?
Het inloggen gaat ontzettend traag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:04:
Zijn er meer mensen die inlog problemen hebben?
Het inloggen gaat ontzettend traag.
Nope, alles gaat gesmeerd. Ligt aan je server wrsch. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

sOid schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:03:
[...]

Whaha geweldig, ik zit ook op skullcrusher en was daar gisteren ook :P Gozer uit mn guild zit bij je in groep, Maxumus :P Zit in Bad Company trouwens :)

Ik stuur je wel ff een pm als je online bent :P

edit:

Oh je ziet er ook nog een yell van Speedy, andere guildmate :P
beasthunter zit ook bij ons in de guild :) Maxumus is een ontzettende raid-hoer trouwens :P er kan ongeveer geen alliance raid voorbijgaan zonder dat hij erbij is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Ik moet zeggen dat het er in desolace op bloodscalp eigenlijk juist erg beschaafd aan toe gaat.
Alle horde die ik tegenkom zwaaien, helpen met slachten of laten me gewoon met rust.
Het KAN dus allemaal wel normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik denk dat ik ff lekker kan lvl'en..

Om de 1 minuut word ik disconnected met een ping van 3000... Als ik server op ga > is hij 30... 5 seconde erna word ik er weer afgemieterd :x

Meer mensen probs?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Waaat, een queue op bloodscalp! Tijd niet meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07
Schitterend, sinbds die 250.000 extra copies van WoW in de winkels liggen is de que op Burning Legion weer rond dit tijdstip terug en wel op een dikke 200.

Man, ze hadden acces tot de drukste servers moeten verbieden toen die nieuwe accounts kwamen. Er zijn niet voor niets nieuwe servers gemaakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128961

Op www.thottbot.com wordt regelmatig gesproken over coordinaten die bij bepaalde quests horen.
Hoe krijg je die in beeld of is dat een plugin/addon van iets.

Tell me. :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140747

weet iemand trouwens of een 2ehandse WoW problemen oplevert?

met de account enzo?

kun je een nieuwe account aanmaken?of moet je met de account van de oude gebruiker verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 128961 schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:17:
Op www.thottbot.com wordt regelmatig gesproken over coordinaten die bij bepaalde quests horen.
Hoe krijg je die in beeld of is dat een plugin/addon van iets.

Tell me. :P :P :P
Cosmos ui installeren, dan zie je op de map coordinaten.

http://www.cosmosui.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
beetje rigoreus he, 30 mods installeren om 1 ding gedaan te krijgen :)
deze addon doet precies wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 09:48
Anoniem: 140747 schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:02:
weet iemand trouwens of een 2ehandse WoW problemen oplevert?

met de account enzo?

kun je een nieuwe account aanmaken?of moet je met de account van de oude gebruiker verder?
Je moet de oude blijven gebruiken, maar dat zou niet zo'n probleem mogen zijn, als je contact information, en password wijzigd

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 08:01

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kaap schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:59:
Schitterend, sinbds die 250.000 extra copies van WoW in de winkels liggen is de que op Burning Legion weer rond dit tijdstip terug en wel op een dikke 200.

Man, ze hadden acces tot de drukste servers moeten verbieden toen die nieuwe accounts kwamen. Er zijn niet voor niets nieuwe servers gemaakt. :(
Hehe op de Aszune server is het vrij rustig. Daar zit ik altijd :)

Wel veel last van lag trouwens :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Webgnome schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:55:
[...]

Ondertussen hik ik al tegen de 21 aan. Ik ga binnenkort (bij 25 ofzo) maar eens op eigen houtje naar orcland, kijken of ik daar nog wat kan killen. Gewoon ambush,gouge,backstab, SS, SS, en Evis. En dan weer vanish. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
En dan kom je een mage tegen die je sheeped en je bent dood.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:51
gister weer Molten Core gedaan met 40man,

resultaten:

Lucifron dead --> http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten2_0.jpg
Garr dead --> http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten2_2.jpg
Magmaddar dead --> http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten2_1.jpg
Shazzrah dead --> http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten2_4.jpg
Baron Geddon dead --> http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten2_3.jpg

Hoop dat we volgende week alles down krijgen(behalve ragnaros natuurlijk;))

Alleen jammer dat een Molten Core run al gauw meer dan 10uur duurt:x

[ Voor 10% gewijzigd door Ashy op 24-04-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:00:
Ondertussen hik ik al tegen de 21 aan. Ik ga binnenkort (bij 25 ofzo) maar eens op eigen houtje naar orcland, kijken of ik daar nog wat kan killen. Gewoon ambush,gouge,backstab, SS, SS, en Evis. En dan weer vanish. 8)
Ik vind je wel grappig, met je mooie theorien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:58:
[...]

Ik vind je wel grappig, met je mooie theorien :)
/signed
Ja joh ga maar naar orcland, wat heb je eig tegen orcs? je weet toch dat er meer is dan orcs alleen bij de horde? En in het spel trouwens ook. in elke post heb je het toch weer over orcs. Veel succes dan maar

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik heb het spel inmiddels ook maar aangeschaft :P Ik heb voor Undead Priest gekozen, zit op de Warsong server. Ben momenteel lvl 17 en heb al aardig de draai gevonden.

Sommige mods zien er wel degelijk uit. Ik ga mij er in verdiepen :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb je hem aangeschaft als ik vragen mag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maegrim schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:13:
beetje rigoreus he, 30 mods installeren om 1 ding gedaan te krijgen :)
deze addon doet precies wat je wilt
ach dat valt wel mee hoor

je kan cosmos helemaal strippen :P

heb ik ook gedaan, uiteindelijk alleen de function libraries bewaard en een paar andere addons, de rest weggegooid en zelf nog addons erbij gedaan :)
HTT-Thalan schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:00:
[...]

Your Ambush misses
Gauge misses
Backstab evaded
ss misses
ss dodged
evis missed
you die

:P

In horde territory kan je alleen aanvallen als zij jouw eerst aanvallen. dus als je wil vechten kan je beter naar contested gaan.

ga naar ashenvale ofzo :P of Ganksbrad foothills

[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 08:04 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, zo ja mijn excuses :)
De rewards van de Hunter Epic-Quest staan op Allakhazam, een 44DPS boogje en 73DPS staff..
Hier de linkjes ;)

Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers
Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers

Het is een en dezelfde item, maar als je het wapen used transformed die in de ander.. anyway dat zie je ook op de linkjes staan.. Erg mooie wapentjes iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 07:56:
[...]

ach dat valt wel mee hoor

je kan cosmos helemaal strippen :P

heb ik ook gedaan, uiteindelijk alleen de function libraries bewaard en een paar andere addons, de rest weggegooid en zelf nog addons erbij gedaan :)
mochten nou net de funtion libraries de vele bugs geven ;)
en dan vooral Sea en Sky.. Bah vieze libraries..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:16:
[...]

mochten nou net de funtion libraries de vele bugs geven ;)
en dan vooral Sea en Sky.. Bah vieze libraries..
nah ligt eraan welk addons je gebruikt
er zitten een paar rotte tussen inderdaad, maar veder zijn er ook een paar "losse" mods die ook die functions gebruiken

heb zelf totaal geen problemen met cosmos volgens mij heb ik hem odnerhand zover gestripped dat het niet eens meer cosmos is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:42
1 Weekend met dat honor systeem overleefd, in totaal 38x geganked :Y), ja, heb heb geturft.
Wat ik wel raar vind is:
Als je in BB of GZ bent, en dan bijv iemand healed die door een hordie afgeslacht wordt, dat je dan door die bruisers aangevallen wordt :?. Beetje foutje in de programmering, lijkt me niet dat ze dit met opzet doen..
Ik heb het al diverse malen meegemaakt, en de repair kosten stijgen de pan uit. Als ik 1x doodgemept ben dan moet ik 70s repairen.. :|
Van het weekend me eerste rugged leather geskinned, en is nu op 300. Nog wat doms gedaan: Heb mining verwisseld voor LW, maar dat beviel niet. Nu heb ik tailoring, kan al 8slot maken, en verdien nu al bijna meer dan met mining, terwijl dat me miningskill op 220 was :X.
heb al 40 van die bags verkocht ofzo :P, in 1 weekend. Dat wordt wat als ik 10-12 slot kan maken :P

Ben nu 46.5 ongv, morgen 47 worden moet lukken. Tanaris is wel saai, maarja, niets aan te doen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 17:14
motormuus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:12:
In het begin wis ik niet wat me overkwam tot ik WoW voor het eerst speelde, de moooie werelden veel wapens/armour en veeel diverse vijanden ( doordeweeks 4uur perdag, in het weekends...brr veel teveel) maar nu slaat de verveling toch toe, het wordt saai/eentonig/herhalend. "Slay 10 monsters en kom terug" daarna wat elites dan het volgende gebied in , en het begint weer opnieuw.
Heb hier ook wel last van, in die zin dat ik met mijn pally nog wel naar 60 wil, maar er zijn geen andere classes die me aanspreken. Een Horde-side Warlock, dat lijkt me misschien nog wat, maar waarschijnlijk is het na de paladin toch uit met de WoW-pret. Dat vind ik persoonlijk een van de minpunten aan WoW: gebrek aan verscheidenheid op het gebied van classes.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

HellPunk schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:41:
[...]Heb hier ook wel last van, in die zin dat ik met mijn pally nog wel naar 60 wil, maar er zijn geen andere classes die me aanspreken. Een Horde-side Warlock, dat lijkt me misschien nog wat, maar waarschijnlijk is het na de paladin toch uit met de WoW-pret. Dat vind ik persoonlijk een van de minpunten aan WoW: gebrek aan verscheidenheid op het gebied van classes.
Ik denk dat je dat "gebrek" toch ergens anders moet zoeken :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:35:
1 Weekend met dat honor systeem overleefd, in totaal 38x geganked :Y), ja, heb heb geturft.
Wat ik wel raar vind is:
Als je in BB of GZ bent, en dan bijv iemand healed die door een hordie afgeslacht wordt, dat je dan door die bruisers aangevallen wordt :?. Beetje foutje in de programmering, lijkt me niet dat ze dit met opzet doen..
jawel is wel opzet, je assist een pvp speler, en dus wordt je zelf ook pvp flagged, je raakt betrokken bij gevecht :)
Ik heb het al diverse malen meegemaakt, en de repair kosten stijgen de pan uit. Als ik 1x doodgemept ben dan moet ik 70s repairen.. :|
ja bruisers slaan hard :P en ze hebben guns tegenwoordig, dus ze schieten je gewoon van de daken af nu
Van het weekend me eerste rugged leather geskinned, en is nu op 300. Nog wat doms gedaan: Heb mining verwisseld voor LW, maar dat beviel niet. Nu heb ik tailoring, kan al 8slot maken, en verdien nu al bijna meer dan met mining, terwijl dat me miningskill op 220 was :X.
heb al 40 van die bags verkocht ofzo :P, in 1 weekend. Dat wordt wat als ik 10-12 slot kan maken :P
dan verdien je geen ruk meer omdat de markt al verzadigd is met 12/14 slots bags :P
Ben nu 46.5 ongv, morgen 47 worden moet lukken. Tanaris is wel saai, maarja, niets aan te doen.
nog 2 lvls dan mag je naar maraudon :)

OMG

Hunter Epic Quest reward

dang :/

en dan te bedenken dat de shaman epic quest reward een crap helm is :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 12:59

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren met mijn lvl 29 shammy en een lvl 30 mage naar de Wetlands gegaan om daar wat honorpunten te sprokkelen. Is 99% lvl 20-32 alliance wat daar rondloopt. Eerst een hachelijke tocht door Ganksbrad en Arathi, vooral Arathi was verstand op nul en rennen, want dat is lvl 30-40 area en als lvl 29 ben je het haasje.

Toen we in Wetlands kwamen beetje rondgelopen en ja hoor, de eerste midlevel 20's waren in zicht. Soms alleen (soms lvl 30+), soms met zijn 2en of met zijn 3en aan het questen en de meesten hadden niet eens in de gaten wat er gebeurt. In Wetlands verwacht je niet zo gauw roaming horde :)

Lager dan level 24 lieten we in leven, effe laten schrikken en vervolgens een dansje mee doen. Het duurde ruim anderhalf uur voor ik het uiteindelijk het loodje moest leggen. Echt een leuke PvP ervaring. Geen enkele ?? level in zicht, het eindgevecht was samen met nog een lvl 30 rogue tegen een 38 warrior, 32 pally en 2 midtwintigers en duurde nog aardig lang.

Is toch wel interessant gedrag wat je tegenkomt. Sta je daar met zijn 2tjes vlak voor Menethril te kijken naar een groep of 6 midtwintigers die op de brug beetje staan te geinen met elkaar of naar ons te kijken (waarschijnlijk dachten ze dat we met meer waren). Komt er een lvl 30 aanrennen...wij intercepten en mollen die gast. Geen enkele reactie. Draaien we om. Staan er 3 mid-hoog twintigers toe te kijken. Geen enkele reactie van hun kant. Dus wij rennen er gewoon op af, begin op de mage in te slaan en pas na 2 klappen met mijn 3 seconden wapen begon hij te reageren. Tja, dan is het te laat.

Nog meer interessant gedrag. Een lvl 21 priest die we eerder met rust lieten (ze rende hard weg, maar kwam terug toen we een dansje maakten en zwaaiden) greep niet in het gevecht, maar bleef toe staan kijken hoe haar mede-alliance geslacht werd. Pas nadat ik een paar keer een /say met uitroeptekens langs zag komen bemoeide zich er mee.

Uiteindelijk toch wel beetje 'gegankt' natuurlijk. lvl 29+30 tegen solo lvl 25-27-ers is niet echt fair, maar ach, we bleven niet hangen en 1x een corpse run doen is verdiende loon voor in je uppie in contested area rond te lopen.

Wat me wel verbaasde was dat er geen high level alliance ons ging opjagen. Na een stuk of 6-7 skirmishes zou je moeten denken dat localdefense gespamd wordt met berichten '2 horde lvl 29-30 ganking around'. Maar nee hoor. Waarschijnlijk waren die te druk bezig met ganken in Hillsbrad of STV ;)

Vanavond nog een keertje !

[ Voor 13% gewijzigd door FunkyTrip op 25-04-2005 09:38 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Welke server, anders kom ik vanavond die lvl 20ers wel helpen >:) (lvl44 mage)

[ Voor 87% gewijzigd door Puc van S. op 25-04-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:49
FunkyTrip schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:32:
....

Wat me wel verbaasde was dat er geen high level alliance ons ging opjagen. Na een stuk of 6-7 skirmishes zou je moeten denken dat localdefense gespamd wordt met berichten '2 horde lvl 29-30 ganking around'. Maar nee hoor. Waarschijnlijk waren die te druk bezig met ganken in Hillsbrad of STV ;)

Dat is dus inderdaad het grote probleem met alliance ! Er zijn er veel die inderdaad niet mee helpen. Ik moest gisteren naar plaguelands via SS, ik stapte daar van de vogel en tjop lvl 60 ud rogue in mijn nek. Ik dood, staan er 5 alliance toe te kijken. Nou dat moet je eens doen bij een Horde dan heb je ze meteen allemaal op je nek. Ik erger me daar kapot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:32:
*verhaal*

mja beetje lame, met 2 man 5 lvls lager killen :)

naja gister met een guildie wel een lvl 54 mage gemold 3x :X

ik lvl 56 shammie
guildie lvl 56 mage

waren in western plaguelands die watchtower quest aan het doen, waren al de hele tijd op ons hoede omdat we al een groep van 4 lvl 56+ alliance hadden zien ganken

spotten we de mage solo aan, valt me guildie die mage aan, dus ik met auto assist :X meteen eropin hakken dood

wij verder grinden naar de watchtower krijg ik inenen geen assist meer van me guildie, bleek, die mage was terug en was mijn guildie aan het bashen, mage dood (ik niet geholpen)

even later weer, krijg ik een fireblast op me, ik rush erop wf procced (35.9 dps dagger) 2 crits, flameshock dood, wat bleek hij had niet volledige gehealed :D

maarja even later kregen we de rekening gepresenteerd :/ die hele groep kwam ons ff killen :+ was te verwachten natuurlijk

geen cc gelukkig

ook leuke ervaring

was nog lvl 55, loop in Burning steppes te questen/grinden, mob dood, ik heal direct nadat ik vol ben

sap, backstap evis evis crit dood :/ lvl 60 gnome rogue

vervolgens bied hij ze excuses aan, waved en gaat verder :) vond ik wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 25-06 20:11
SiNisTrAD schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:41:
[...]

Dat is dus inderdaad het grote probleem met alliance ! Er zijn er veel die inderdaad niet mee helpen. Ik moest gisteren naar plaguelands via SS, ik stapte daar van de vogel en tjop lvl 60 ud rogue in mijn nek. Ik dood, staan er 5 alliance toe te kijken. Nou dat moet je eens doen bij een Horde dan heb je ze meteen allemaal op je nek. Ik erger me daar kapot aan.
daar heb ik geen last van? Als ik aangevallen wordt dan helpt een ieder ook mee. Maar kan het misschein zou zijn dat de omstanders allemaal lvl 20 ofzo waren? Ja sorry maar dan kun je verwachten dat ze niet helpen omdat ze 'bang' zijn zelf dood te gaan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vraagje, lees dit net op de wow forums.

Als rogue geeft iemand de tip:
Oh and a general dual tip.... dont duel a party member as you are still on the minimap!
Klopt dit???

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:04
-=BoKKiE=- schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:47:
[...]

OMG

Hunter Epic Quest reward

dang :/

en dan te bedenken dat de shaman epic quest reward een crap helm is :'(
Zo sterk vind ik hem niet :? Maar magere damage voor een lvl 60 epic..

The Needler (blauw/lvl 55) heeft 51 dps.. dit maar 44 :?

En dat compenseer je niet met 1% crit kans..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
SiNisTrAD schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:41:
[...]
Hmmm gister in duskwood aan het questen, komen er opeens allemaal lv?? horde uit STV binnenwandelen. Niet geganked, vrolijk gezwaaid en ze zwaaiden terug.
Wel ff /3 gezegd natuurlijk. Nog geen 5 minuten laten stikte het van de lv50+ cavalerie alliance :-)
Heb me als lv21 pala maar afzijdig gehouden.

Voor 'The Test of Righteousness' moet ik een aantal onderdelen ophalen voor wapensmid Jordan. Weet iemand toevallig of dat al mogelijk is met mijn lv21? Of zal ik het proberen als ik lv25+ ben?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:52:
[...]

Zo sterk vind ik hem niet :? Maar magere damage voor een lvl 60 epic..

The Needler (blauw/lvl 55) heeft 51 dps.. dit maar 44 :?

En dat compenseer je niet met 1% crit kans..
ook +17 ranged attack bonus

maar waar het eigenlijk om gaat is dat dat ding kan "transformeren" in een Staf met 2% crit chance

dus daar gebruik je hem dan voor :P plus inderdaad een dikkere boog/gun

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zaagmans schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:57:
[...]

Hmmm gister in duskwood aan het questen, komen er opeens allemaal lv?? horde uit STV binnenwandelen. Niet geganked, vrolijk gezwaaid en ze zwaaiden terug.
Wel ff /3 gezegd natuurlijk. Nog geen 5 minuten laten stikte het van de lv50+ cavalerie alliance :-)

Voor 'The Test of Righteousness' moet ik een aantal onderdelen ophalen voor wapensmid Jordan. Weet iemand toevallig of dat al mogelijk is met mijn lv21? Of zal ik het proberen als ik lv25+ ben?
Toevallig op Bloodscalp? dan zou het kunnen want Nightmares Asylum had besloten IF te raiden en ze liepen iig door Redridge,SW,Tram. Het is ze 3x gelukt om door de instace poort in IF te komen, maar daarna maakte we korte mette met ze.

Voor de gewne die het niet weten Nightmares Asylum is het sterkste guild @ bloodscalp, met gemiddeld genomen de hoogste lvls (ongeveer 60lvl 60ers) en ze waren met een man of 40 er op uitgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:17

CaDje

Framedrops for life

[...]

Zorg gewoon dat je het met z'n 2en doet. Dat ding in Loch Modan is wel te solo-en. Zoek een groepje voor Blackfathom (zorg wel dat je de quest voor die steen hebt) en voor die instance in Silverpine heb je denk ik ook iemand anders nodig.

Ik weet niet of je op een pvp server speelt, anders kun je als je lvl 25 bent de hele quest ook wel solo'en.

Ik vindt na een weekendje gespeeld te hebben het pvp systeem wel meevallen. Ik ben nog niet in Southshore geweest (Bloodscalp) maar daar lijkt me ook weinig aan. We questen gewoon met een groep van 5 in Un'goro Crater. Probleem is nu: Als je Horde tegen komt moet je die eigenlijk wel aanvallen, anders vallen ze jouw aan. (dat is de gedachte van ons :P) We hebben iig aardig opgeruimt in Un'goro. Met z'n 5en nog een keer Splintertree post geraid, mooie hiervan is dat er eigenlijk geen lvl 60 groepen aankomen, deze zijn blijkbaar druk bezig in Southshore, dus we hebben alleen lvl 40's en 50's tegen ons })

[ Voor 25% gewijzigd door CaDje op 25-04-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
140 Honor kills in een weekeind. Level 43 Orc Shaman, solo, en met de regel: 3 levels onder en boven me moet dood. Erg gaaf, je leert erg veel van het vechten tegen level 46-ers, sommigen zijn echt te dom om te leven, anderen zijn gewoon corpsecampers :D

Het beste gevecht was tegen 2 Mages... Can you say "SHEEP"? :P Het duurde eventjes maar toen waren ze dood ook. Die sukkels waren zelf bijna dood een paar keer (ik ook) en toen moesten ze wel sheepen, dan heal je dus ook wat sneller :) Vervolgens een paar mana potions drinken, interrupten, grounding totem, en winnen. Windfury procte een paar keer (31 dps 2 handed axe) en dan is 't erg makkelijk.

Heerlijk gewoon, ik kan niet wachten tot vrijdag voor de eerste ranks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128961

Ik ben een Night elf priest en nu opgeklommen tot level 13 ( dat ging redelijk makkelijk) Momenteel ben ik in Darkshore en kom niet echt verder met levellen. De quests lijken wat te zwaar voor een priest daar.

Ben ik gebonden aan een party of zijn er tips/hints om ook solo nog wat hoger te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Vraagje: Hoe stap je eigenlijk uit een guild, kan je dit zelf doen of moet je dit vragen aan een guild leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
M1lamb3r schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:01:
[...]

Toevallig op Bloodscalp? dan zou het kunnen want Nightmares Asylum had besloten IF te raiden en ze liepen iig door Redridge,SW,Tram. Het is ze 3x gelukt om door de instace poort in IF te komen, maar daarna maakte we korte mette met ze.

Voor de gewne die het niet weten Nightmares Asylum is het sterkste guild @ bloodscalp, met gemiddeld genomen de hoogste lvls (ongeveer 60lvl 60ers) en ze waren met een man of 40 er op uitgetrokken.
Zenedar! Vergeten te vermelden, excuses.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Rmg

GrrGrr schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:09:
Vraagje: Hoe stap je eigenlijk uit een guild, kan je dit zelf doen of moet je dit vragen aan een guild leader.
/gquit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
GrrGrr schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:09:
/gquit
edit:
spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door Zaagmans op 25-04-2005 10:11 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Anoniem: 128961 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:06:
Ik ben een Night elf priest en nu opgeklommen tot level 13 ( dat ging redelijk makkelijk) Momenteel ben ik in Darkshore en kom niet echt verder met levellen. De quests lijken wat te zwaar voor een priest daar.

Ben ik gebonden aan een party of zijn er tips/hints om ook solo nog wat hoger te komen.
Je kan proberen naar andere begingebieden toe te gaan en daar quests doen. Zul je wel even via Menethil naar Loch Modan toe moeten lopen. Zelfs als een NPC geen ! boven zijn/haar hoofd heeft kun je nog wel steeds de quest krijgen. Je kan dus lekker als lvl 13 alle begin quests van de humans en dwarf/gnomes doen. Zo kun je toch nog wat exp meepakken en als lvl 15 terug naar Darkshore gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

edit:

alles maar even weg gehaald, was al gereageerd. :/

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 25-04-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

M1lamb3r schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:01:
[...]

Mja, als ze eenmaal in die tram zitten komen ze er bijna niet meer uit. Ten eerste omdat er zoveel alliance aan de andere kant stonden en je daardoor niet door die instance poort kunt komen. Ze lopen erdoor, moeten een pokke eind laden, lag, ze zien iets en zijn al dood. Mja, bij mij gebeurde het ook toen ik de deeprun tram in wou :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:07

Pellaagarion

Jeroen D

Heeft hier iemand al mee gedaan aan de Arena event in STV ??? dat is echt een aanradertje. in de arena is het free for all en dat is echt cool. ik dacht zaterdag avond mm ik ga eens kijken om 0:00 uur verschijnt die kist dus ik was er een 15 min eerder. er stonden al een paar horde (ik ben Tauren - Warrior) en we waren een beetje de Allaince daar weg aan het houden zodat er alleen maar horde aan meedoen. en toen om 0:00 sprong iedereen de Arena in. en het was 1 groot bash festijn want ik kon dus ook gewoon horde rammen (free for all) na 30 min was het eindelijk iemand gelukt om de kist te openen. ik helaas niet :(. er werd echt constand AoE gebruikt en dan wordt je steeds ge interupt bij het openen. ik kwam 1 keer tot 3/4 met openen maar ja toen was er weer een mage die irri deed. echt coool daar.
vanavond denk ik nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 21889 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:14:
[...]

Ga naar Loch Modan en Wetlands, prima te levelen tot lvl 18. Daarna weer terug naar Darkshore om de overige quests te doen.

[...]

Type /gquit.

edit:

Ja spuit 11 enzo... :/
toon volledige bericht
Je hoeft niet helemaal te lopen vanaf darkshore, als je in stormwind dwarven district de tram naar ironforge pakt, kun je redelijk goed lopen naar loch modan, en dan bij theramals ofzoiets de flight master aanspreken. Bij het loch lopen de levels heel mooi geleidelijk op van 11 naar 21. Er lopen echter wel wat NPC horde runners rond, 3 stuks, vrij gevaarlijk.

Wat ook een goed gebied is met goed te doen quests, is lakeshire, oost van EF. Kun je ook vrij geleidelijk levelen. En Darkshore moet je volgens mij alleen doen boven de level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
CaDje schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:15:
[...]

Mja, als ze eenmaal in die tram zitten komen ze er bijna niet meer uit. Ten eerste omdat er zoveel alliance aan de andere kant stonden en je daardoor niet door die instance poort kunt komen. Ze lopen erdoor, moeten een pokke eind laden, lag, ze zien iets en zijn al dood. Mja, bij mij gebeurde het ook toen ik de deeprun tram in wou :P.
Viel toch behoorlijk tegen hoor, hun mages overleefde de 1e 2maal goed en begonnen meteen met AoE te spammen, net als hun Warlocks ed. en geloof me AoE van een stuk of 15casters @ lvl60 doen pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

M1lamb3r schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:20:
[...]

Viel toch behoorlijk tegen hoor, hun mages overleefde de 1e 2maal goed en begonnen meteen met AoE te spammen, net als hun Warlocks ed. en geloof me AoE van een stuk of 15casters @ lvl60 doen pijn.
Maar op een gegeven moment stonden er echt veel alliance. Heb wel screenies gemaakt, kan ik vanaaf wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:20:
[...]

Volgens mij voel er helemaal niks van, voor je /3 in kunt tikken lig je al in je graf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 17:14
[...]

voor 'The Test of Righteousness' moet ik een aantal onderdelen ophalen voor wapensmid Jordan. Weet iemand toevallig of dat al mogelijk is met mijn lv21? Of zal ik het proberen als ik lv25+ ben?
Solo red je dat niet op 21, je moet instances in met lvl 18+ elites. In Shadowfang Keep en in de tempel in Ashenvale komen ze dan ook nog eens per twee :). Een groep is dus wel een noodzaak als je die quest op dit level wil doen. Voor Deadmines moet je zo wel een groep kunnen vinden, maar naar Shadowfang Keep gaat naar mijn ervaring geen hond - gelukkig had ik wat guildies die me daar wilden helpen :).

De reward is overigens een two-hander, dus als je one-handed+shield bent kun je ook wachten tot je het alleen aan kan, maar dan heb je er XP-gewijs ook niet veel meer aan...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik ben eindelijk level 50 en ik kan nu ook dragon armor maken. Beetje stom dat ik warrior ben en nooit ben overgestapt na een non leer iets, maarja ik ben tevreden. Ik kan eindelijk mijn jarenlange droom van dragonslayer zijn waarmaken en ik kan ze skinnen en veranderen in breastplates. De quest voor dragon leatherworking is niet leuk. Scorpid scale's verzamelen (40 stuks) is best lastig en ik moest maat met de laatste 10 cheaten voor 2 gold. Auction house is dan erg handig.

Nu alleen nog een draak vinden die bereid is dood te gaan voor de wetenschap :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:23:
[...]

Volgens mij voel er helemaal niks van, voor je /3 in kunt tikken lig je al in je graf :')
Nee hoor gewoon zorgen dat je PvP Flag uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yellow|A schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:27:
Ik ben eindelijk level 50 en ik kan nu ook dragon armor maken. Beetje stom dat ik warrior ben en nooit ben overgestapt na een non leer iets, maarja ik ben tevreden. Ik kan eindelijk mijn jarenlange droom van dragonslayer zijn waarmaken en ik kan ze skinnen en veranderen in breastplates. De quest voor dragon leatherworking is niet leuk. Scorpid scale's verzamelen (40 stuks) is best lastig en ik moest maat met de laatste 10 cheaten voor 2 gold. Auction house is dan erg handig.
Euh, je bent een warrior, en loopt in Leather rond? Vanaf level 40 kun je plate dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

HTT-Thalan schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:18:

Je hoeft niet helemaal te lopen vanaf darkshore, als je in stormwind dwarven district de tram naar ironforge pakt, kun je redelijk goed lopen naar loch modan, en dan bij theramals ofzoiets de flight master aanspreken.

Wat ook een goed gebied is met goed te doen quests, is lakeshire, oost van EF. Kun je ook vrij geleidelijk levelen. En Darkshore moet je volgens mij alleen doen boven de level 20.
Ik heb ook niks over lopen gezegt.. maar Redrigde Mountains is inderdaad ook een goede plek om als 18+ te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
HellPunk schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:25:
[...]

Solo red je dat niet op 21, je moet instances in met lvl 18+ elites. In Shadowfang Keep en in de tempel in Ashenvale komen ze dan ook nog eens per twee :). Een groep is dus wel een noodzaak als je die quest op dit level wil doen. Voor Deadmines moet je zo wel een groep kunnen vinden, maar naar Shadowfang Keep gaat naar mijn ervaring geen hond - gelukkig had ik wat guildies die me daar wilden helpen :).

De reward is overigens een two-hander, dus als je one-handed+shield bent kun je ook wachten tot je het alleen aan kan, maar dan heb je er XP-gewijs ook niet veel meer aan...
Ben tot nu toe alleen nog met 2h wapens in de weer geweest, simpelweg omdat ze meer DPS hebben. Mijn onwetendheid misschien omtrent shields, maar heb nog niet echt een voordeel ervan gezien tijdens het questen (met een laag DPS 1h wapen dan). Misschien als ik een 1h met meer DPS had dat ik dan vaker shields zou gebruiken...

- Ruud

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.