Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
bij je postvak uit, is de datum echter niet te achterhalen he?MokerHamer schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:18:
[...]
alle zoutstengels op een hooiberg hoe heb ik daar overheen kunnen kijken![]()
dank u voor u wijze worden
Nee, volgens mij niet.Morphine schreef op Monday 05 September 2005 @ 10:32:
[...]
bij je postvak uit, is de datum echter niet te achterhalen he?
En als het wel kan...dan wil ik het ook graag weten
Lekker logisch gedaan door Samsung. Dank je.pokeran schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:07:
[...]
je moet hem in je downloaded video's map gooien
en de telefooon zorgt er dan zelf voor dat je mp4 in de downloaded music map komt
Hm, ja dat merk ik nu pas. Geen datum. Maar als je de ontvansgtrapport instelt krijg je een ontvangstrapport. Beetje onhandig maar heb je toch nog een datum en tijd.Morphine schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:32:
[...]
bij je postvak uit, is de datum echter niet te achterhalen he?
Anoniem: 16697
Heeft er iemand een leuke site met mooi en vooral gratis ringtones en wallpapers??
King of Cod
Gratis incl KPN-HI 20 abbo:).
Echt super telefoontje, ook gelijk ff verzekering bij afgesloten:P.
Super ding:)
Oja, heb die S.E's ook ff bekeken, maar die zijn echt heel erg plastic achtig

[ Voor 22% gewijzigd door Kecin op 10-09-2005 01:39 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik vind die sneltoets voor Bluetooth echt waardeloos. Je kunt het ermee aanzetten, en apparaten zoeken, echt niet uitzetten. Beetje jammer.
De camera vind ik helemaal geweldig.
King of Cod
Als ik naar m'n camera wil gaan dan krijg je dat blauw schermpje, waarna je beeld moet krijgen...maar bij mij springt'ie terug naar het beginscherm...af en toe doet'ie het weer.
Na het regelmatig vast lopen (ik kreeg zelfs een nieuwe omdat m'n vorige niet gerepareerd kon worden), het soms niet kunnen bekijken van m'n foto's (zwarte hokjes), en hele vage dingen met de video-camera, kan ik nu zelfs geen foto's maken wanneer ik wil...
Voor de mensen die nu nog een D500 willen kopen...ga voor de SE K750/W800.
Gelukkig heb ik een jaar abonnement die in december afgelopen is.
[ Voor 14% gewijzigd door Wicked_Wy op 10-09-2005 17:54 ]
Ik zou zeggen koop er eentje, want het is een hele stoere, fijne foon.
King of Cod
Anoniem: 154566
Mvg
Dj Steev
Anoniem: 122126
Hey, I love my Samsie too, you know...Anoniem: 122126 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:12:
heb hem nou bijna een jaar en nog nooit problemen met dat ding gehad.. dus weet niet wat jullie ermee doen of dat het aan de latere modellen ligt ofzo. Ik vind het iig nog steeds een heerlijk toestel
En ik ben altijd heel zuinig met m'n toestellen, al m'n vorige heb ik minsten 4 jaar gehad zonder enige problemen, zelfs geen krassen op het scherm.
Op dit forum lopen best veel mensen rond die een probleem hebben gehad met dit toestel. De regelmatige reboot van de D500 komt volgens mij het meeste voor.
Zijn de 'huidige' D500's voorzien van minder problemen? Anders hop ik nog eventjes langs Solid Vision...hopend op een nieuw toestel
Wat me opvalt is het scherm. Dat ding is echt niet te krassen.
De camera is ook prachtig. Ik heb wat foto's op groot formaat laten afdrukken en ze zien er prachtig uit.
Er zijn nu natuurlijk betere phones maar we hebben het hier wel om een telefoon van een jaar oud.
Iemand een idee??
Ik heb er trouwens nooit software of een kabel bijgekregen, hoort dat zo??
King of Cod
Kan nietbosaap22 schreef op maandag 12 september 2005 @ 03:01:
Hoe zet je je gsmnrs. van je telefoongeheugen naar je simgeheugen? Ze staan dus al in mijn telefoongeheugen! Ik zie niet waar je dat kunt doen? Alleen voor nieuwe nrs. kun je dat instellen....
Iemand een idee??

Ik wil vandaag dus ook die foon gaan halen..... Echt zwaar klote is dat. Als ik dat had geweten had ik al mijn nrs. op mijn simkaart laten staan! Het vervelende is dat ik nog een oude firmware heb, dus bluetooth ook niet goed werkt. Kan ik dus eerst gaan updaten en dan maar hopen dat ik de nrs. op de pc kan zetten, waarna ik weer gaan gaan hopen dat ik ze vandaar uit in mijn W800 kan zetten....DaannO schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:42:
[...]
Kan nietIk ga binenkort de w800i kopen en er is maar een manier om mijn nummers mee te nemen en dat is om de nr op mn comp op te slaan maar ben bang dat de se dat vormaat niet pakken en je kan als je het op je comp hebt opgeslagen niet meer terug op je d500
Erg slecht... Weer een goede reden om van Samsung af te stappen....
Anoniem: 154688
ik heb een vraagje he .. ik heb ook een d500 maar sinds 1 week.. doet die raar
Alvast bedankt
King of Cod
je moet de achtergrond plaatjes 176x144 makenTafkaP schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:10:
Als ik een plaatje netjes 176x220 pixels maak, dan vult het niet de gehele achtergrond. Hoe komt dit? Of moet ik de plaatjes gewoon groot houden, en bouwt de D500 hem dan automatisch om??
ik heb een vraagje he .. ik heb ook een d500 maar sinds 1 week.. doet die raar de toetsen doen soms wel en soms niet .. zonder wat aan te veranderen .. dus vanzelf doet die weer .. en vanzelf gaat die niet meer doen .. weet iemand misschien wat de probleem is ?
Alvast bedankt
King of Cod
aha.. en wat is nou fatsoenlijk nederlands?.. wat betref het probleem ziet als volgt er uit ... als ik de telefoon aan zet dan doen de toetsen 1 t/m 9, *, # maar naar een korte tijd .. ongeveer 2 minute .. doen die niet meer .. dat is het probleem .. en als ik de batterij weer eruit haal dat doet die weer .. maar ook 2 minute en zo herhaald het probleemTafkaP schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:12:
^^ subtiel. Stel eerst eens een zin op in fatsoenlijk Nederlands. En leg vooral je probleem wat beter uit, dan kunnen we je ook beter helpen.
Oow, in dat geval. Dan is je telefoon naar de klote, eikel!Anoniem: 154688 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:09:
[...]
Oke, wat verstaat u nou onder fatsoenlijk Nederlands? Aangaande het probleem. Wanneer ik de telefoon inschakel, functioneren alle toetsen naar behoren. Dit is echter van korte duur, na ongeveer 2 minuten schakelen alle functies uit. Verwijder ik dan de batterij, en start ik de telefoon opnieuw op, herhaald het probleem zich, in een vicieuze cirkel.

King of Cod
[ Voor 17% gewijzigd door Morgoth op 13-09-2005 20:50 ]
"An error occurred loading XTNDConnect Blue Manager. Please verify your bluetooth drivers are correctly loaded and running, and the application is correctly installed."
Wat doe ik fout en hoe los ik dit op?
eikel is jou mama stumperTafkaP schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:01:
[...]
Oow, in dat geval. Dan is je telefoon naar de klote, eikel!
TafkaP schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:01:
[...]
Oow, in dat geval. Dan is je telefoon naar de klote, eikel!
Oke mensen dit is dus niet gewenst in dit topic en mocht het nog een keer voor komen dan bericht ik hier over een mod en die stuurt jullie dan een pushmessage oke.
Stond ergens in dit topic, kan dus niet
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 14-09-2005 18:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nou had ik daarvoor dus ff gepoolt, dus heb wel tegen die pooltafel aangestaan, maar die tafel had nie eens punten in de hoeken ofzo, die waren mooi rond, dus 't was echt nie 1 puntje op 't display..
Je ziet ook dat 't in een streep is gebeurt, maar aan de andere kant zie je wel weer alleen een vlek in't midde (alstie uitstaat dan he), alstie aan is is alles gewoon verneukt, de bovenste helft zie je totaal nie, de onderste helft in gare donkere kleure..
Ik heb m'n foon niet verzekerd en hij is nog maar 4 maandjes oud ofzoiets dus er zit nog wel garantie op, maar vergoeden ze dit?
En wat heb ik anders voor alternatieven?
Nee we vergoeden dat niet heet gebruiksschadeDa-WiZZy0n schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:48:
Mijn display was vandaag ineens kapot gegaan, ik keek ff op m'n mobiel om te kijke hoe laat 't was zie ik ineens allemaal rare dinge
Nou had ik daarvoor dus ff gepoolt, dus heb wel tegen die pooltafel aangestaan, maar die tafel had nie eens punten in de hoeken ofzo, die waren mooi rond, dus 't was echt nie 1 puntje op 't display..
Je ziet ook dat 't in een streep is gebeurt, maar aan de andere kant zie je wel weer alleen een vlek in't midde (alstie uitstaat dan he), alstie aan is is alles gewoon verneukt, de bovenste helft zie je totaal nie, de onderste helft in gare donkere kleure..
Ik heb m'n foon niet verzekerd en hij is nog maar 4 maandjes oud ofzoiets dus er zit nog wel garantie op, maar vergoeden ze dit?
En wat heb ik anders voor alternatieven?
Mijn vriending heeft een Samsung D500 en die loopt steeds vast.
De telefoon gaat uit, en gaat dan weer aan. Net of die zichzelf reset. Hij vraagt dan niet om de pincode.
Iemand eerder van dit probleem gehoord? Is er een reset code of iets dergelijks?
Thx
Dit heb ik ook weleens met m'n telefoon. Ik weet niet of er een resetcode is. Waarvoor dan? Zou 't het probleem kunnen verhelpen?Flappie schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:43:
Hallo,
Mijn vriending heeft een Samsung D500 en die loopt steeds vast.
De telefoon gaat uit, en gaat dan weer aan. Net of die zichzelf reset. Hij vraagt dan niet om de pincode.
Iemand eerder van dit probleem gehoord? Is er een reset code of iets dergelijks?
Thx
dit wil ik ook wel weten. heb me namelijk hetzelfde al vaker afgevraagdMorgoth schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:24:
Is het mogelijk om met de d500 de telefoonlijst dusdanig in te stellen dat hij alleen de nr's van of het telefoongeheugen of het sim-geheugen laat zien? Je kan blijkbaar alleen foto's aan nr's koppelen als je de nr's waarbij je dat wil doen in het telefoongeheugen zet. Maar als je dan vervolgens maar alle nr's naar het telefoongeheugen kopieert zie je dan in je lijst alle nr's dubbel staan. En ik verwijder ze liever niet weer van de sim af, omdat als je telefoon dan kapot gaat je ook al je nr's kwijt bent...
Dit probleem had ik een tijdje geleden ook en na een half uurtje kloten met de D500 kwam ik er eindelijk achter:bosaap22 schreef op maandag 12 september 2005 @ 03:01:
Hoe zet je je gsmnrs. van je telefoongeheugen naar je simgeheugen? Ze staan dus al in mijn telefoongeheugen! Ik zie niet waar je dat kunt doen? Alleen voor nieuwe nrs. kun je dat instellen....
Iemand een idee??
Contact --> <Naam persoon> --> Opties --> Tonen --> Selecteer het telefoonnummer (1 klik naar beneden) --> Opties --> Kopieren --> Telefoon/SIM
Dit kan je alleen nummer voor nummer doen, volgens mij is het niet mogelijk om al je telefoonnummers in een keer van je telefoongeheugen naar je simgeheugen over te zetten..
[ Voor 8% gewijzigd door Energy99 op 21-09-2005 01:32 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Een of andere ontwerper bij Samsung heeft namelijk besloten dat in je telefoonboek alle nummers uit je telefoon EN je SIM getoond worden... Dit vond ik zo'n ongelofelijk 'domme' feature dat ik nu mijn SIM maar helemaal leeg heb gemaakt. Want je kan helaas niet veel meer dan een naam en een telefonnummer kwijt op je SIM. Een adresboek vind ik echter toch ook zeer handig, dus vandaar dat ik alleen mijn 'telefoon' telefoonboek gebruik...
Nu moet ik alleen af en toe eens een back-up maken van de telefoonnummers, maar dat is gelukkig niet erg moeilijk met de PIM & File manager...
Al met al vind ik de D500 een mooie telefoon, maar er zitten een paar vervelende nadelen aan. Ik kan bijvoorbeeld ook nog steeds niet wennen aan het hele SMS-gebeuren in de telefoon. Dat was op mijn oude Siemens M55 toch echt een heel stuk intuïtiever.
Zit altijd 2 steepjes accu in he dus je moet hem eerst helemaal opmaken en dan opladen.Juan schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:55:
Ik ga volgende week de d500 halen icm met 1jr abo. Het best is om je mob eerst volledig vol te op te laden.. ivm duur van de accu, maar hoelang duurt het ong. tot dat de accu helemaal vol zit.. na aanschaf (dus in principe van leeg naar vol)?
Hangt er natuurlijk van af wat je met de telefoon doet voordat die 2 streepjes leeg zijnJuan schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:04:
Ah ok, hoelang duurt het ongeveer voordat hij leeg is, dus vanaf die 2 streepjes.. en hoelang duurt het dan vanaf leeg -> vol?
\O/ weeeee =[specs]=
Anoniem: 40554
Zwart / silver en een dark grey ofzo? heeft iemand daar fotos van? of is dat gewoon een zwarte
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:24:
Hoeveel verschillende kleuren zijn er eigenlijk
Zwart / silver en een dark grey ofzo? heeft iemand daar fotos van? of is dat gewoon een zwarte

Black
Silver
Dark grey/silver
Ik geloof dat die D500 dark grey alleen verkrijgbaar is via Orange shops.
ps. ff zelf googlen kan geen kwaad btw
\O/ weeeee =[specs]=
Anoniem: 128656
Anoniem: 103811
dan gaat mijn d500 naar mijn moeder

http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 23-09-2005 21:37 ]
binnenkort lekker terug naar Nokia. Wat een bout toestel die D500....Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:30:
binnekort lekker de d600
dan gaat mijn d500 naar mijn moeder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][IMG]
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml
We see things as we are, not as they are
ik ga binnenkort ook weer trug naar Nokia. Niet dat ik de D500 zo'n super slecht toestel vind, ben dr best tevreden over. Maar IEDEREEN heeft die telefoon onderhand en wil een keertje een Symbian based telefoon gaan proberen.TutanRamon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:57:
[...]
binnenkort lekker terug naar Nokia. Wat een bout toestel die D500....
Dit is de eerste fout in 10 maanden
Anoniem: 84992
Ik heb net namelijk met de orange helpdesk gebeld en daar zeiden ze dat je geen email kan versturen met de d500
nope menu is anders en e730 heeft radio dus te grote verschillenDiamond AT schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:27:
Kun je alle software op de topicstart ook gebruiken voor de E730. Volgens mij zijn dit exact dezelfde toetstellen (qua software).
Anoniem: 110257
pieterwijt@hotmail.com
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 110257 op 27-09-2005 16:05 ]
Ik heb ook een Samsung D500, sinds een aantal maanden, en ik ben er niet echt tevreden over.
Kan iemand mij helpen met de volgende problemen (evt. m.b.t. garantie voorwaarden):
1. Het slide-mechanisme gaat stroef, en het lijkt alsof de panelen over elkaar schuiven;
2. Sinds gisteren geeft de tel de volgende error: "no game to run" / "geen spel" als ik naar Downloads ga (bij Java Wereld).
Vallen deze problemen onder de garantie; het toestel is immers nog geen jaar oud.
Daarnaast zou ik willen weten of er een soort trucje is om het geluid van "Afspraken" e.d. harder te maken. Ik mis altijd de herinneringen op de telefoon, omdat dit veel te zacht is.
Alvast Dank,
Kevin
je kan zeggen dat het een software fout is en dan valt het binnen de garantie. anders met dat schuif mechanisme zullen ze zeggen gebruiksschade en dat valt niet binnen de garantie.kevinv2u schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:09:
All,
Ik heb ook een Samsung D500, sinds een aantal maanden, en ik ben er niet echt tevreden over.
Kan iemand mij helpen met de volgende problemen (evt. m.b.t. garantie voorwaarden):
1. Het slide-mechanisme gaat stroef, en het lijkt alsof de panelen over elkaar schuiven;
2. Sinds gisteren geeft de tel de volgende error: "no game to run" / "geen spel" als ik naar Downloads ga (bij Java Wereld).
Vallen deze problemen onder de garantie; het toestel is immers nog geen jaar oud.
Daarnaast zou ik willen weten of er een soort trucje is om het geluid van "Afspraken" e.d. harder te maken. Ik mis altijd de herinneringen op de telefoon, omdat dit veel te zacht is.
Alvast Dank,
Kevin
Verder zijn er geen truukjes om je tel harder te laten gaan behalve als je konstant je boxje erin houd
Ik zou voor een bluetooth-stick gaan. Het is inderdaad sneller. Maar met een oogje op je volgende telefoon, zal die vast wel ook bluetooth gaan hebben.Juan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:35:
Kheb mn d500 sinds gister, mooi 1jarige abo'tje. Maar.. ik dacht eerst ik doe alles wel via infrarood, heb ik namelijk toch al op mn laptop zitten. Maar dat gaat echt superlangzaam.. gaat bluetooth echt veel sneller? En/of usb nog sneller of net zo snel als BT? Het kost beide ong. evenveel.. wat zou je mij dan aanraden om te halen.. usb of BT?
Als je een USB-kabel koopt, dan kan je deze alleen gebruiken voor de D500 en niet voor je toekomstige telefoon, daarom lijkt het mij beter en voordeliger om een BT-stick te kopen.
Anoniem: 156171
- Op beelscherm zitten krassen( precies in het midden )
- Trilfunctie doet het niet meer( Hij trilt niet meer
)
- Ding waarin je de speaker en die oortelefoon in moet stoppen is kapot...

No signature required.
Ik heb het al bijna een jaar en heb er weinig problemen mee gehad, eigenlijk geen. Alleen een mysterieus batterijprobleem dat vanzelf weer weg ging. Het heeft heel wat meegemaakt (kinderen en telefoons gaan niet samen) en er zit niet eens een krasje op. Ik heb nog nooit zo'n stevige telefoon meegemaakt.M3rcury schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:41:
Mijn telefoon is nou _WEER_ kapot.. eerst geen bereik... nu heb ik een wit schermhet is toch niet te geloven.. voor mij nooit meer samsung
Ik weet dat je de datum kunt bekijken waarop ze gemaakt zijn maar ik wil dus graag dat ze automatisch op de gemaakte datum worden opgeslagen ipv op nummer.
[ Voor 3% gewijzigd door babybox op 05-10-2005 22:16 ]
Firefox - Iphone
Het abbonement duurt 2 jaar ,dus moet er toch 2 jaar mee doen....
Uw ongenuanceerde meningen zijn welkom!
wijze woorden
Ik heb de mijne ff vergeleken met iemand die hem net een week heeft en er zijn HELE GROTE verschillen:
- Zijn geluid gaat HARDER ZONDER dat speakertje.. dus gewoon de telefoon zelf
- Zijn beeldschermpje is veel helderder bij mij is die maar donker enzo terwijl bij instellingen schermhelderheid VOL staat (5 streepjes)
- Mijn aansluiting voor speakertje en oordinge is ook al KAPOT (ik ken meerdere mense met dit probleem trouwens..)
Hoe kan het nou dat mijn telefoon nou al zo versleten is? vooral dat geluid
same here! ben er keurig netjes mee om gegaan. 1 x is ie gevallen vanaf 30 cm hoogte. 1 klein beschadiginkje naast het beeldscherm. achterkant heeft paar kleine tafelkrasjes, maar niets noemenswaardigs. ik ben zeer tevreden over de telefoon, al vind ik het jammer dat er geen radio functie op zit, en dat je mp3tje ringtone niet tegelijk kan trillen..mister_S schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:27:
[...]
Ik heb het al bijna een jaar en heb er weinig problemen mee gehad, eigenlijk geen. Alleen een mysterieus batterijprobleem dat vanzelf weer weg ging. Het heeft heel wat meegemaakt (kinderen en telefoons gaan niet samen) en er zit niet eens een krasje op. Ik heb nog nooit zo'n stevige telefoon meegemaakt.
ik heb idd gehoord dat de D600 uit is gekomen. weinig reclame er omheen.. ze willen zeker eerst alle d500's dumpen..? wat zijn de verschillen eigenlijk..?
Racist, check je avatar!BootVluchteling schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:54:
[...]
same here! ben er keurig netjes mee om gegaan. 1 x is ie gevallen vanaf 30 cm hoogte. 1 klein beschadiginkje naast het beeldscherm. achterkant heeft paar kleine tafelkrasjes, maar niets noemenswaardigs. ik ben zeer tevreden over de telefoon, al vind ik het jammer dat er geen radio functie op zit, en dat je mp3tje ringtone niet tegelijk kan trillen..
ik heb idd gehoord dat de D600 uit is gekomen. weinig reclame er omheen.. ze willen zeker eerst alle d500's dumpen..? wat zijn de verschillen eigenlijk..?
Anoniem: 156811
Bluetooth werkt perfect bij mij. Maar toch heb ik een probleem als ik foto's ontvang, enkel en alleen maar, van een GSM toestel: motorola v600. De foto ontvang ik perfect op mijn D500 maar als ik die via bluetooth naar pc verstuur, dan kan ik die foto niet openen (jpg bestand...). Ik krijg als commentaar : beschadigd bestand. Echter foto's van andere gsm toestellen werken dan wel.
Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Thx voor eventueel antwoord
Boeke
Kijk een op http://www.telecomvergelijker.nl/ voor goedkoopste abbo combi
Ja.. maar dat is dus het probleem juist ik doe er helemaal nix verkeerds mee... er zit zelfs nog GEEN krasje op het beeldscherm.. maar hij gaat gewoon kapotBootVluchteling schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:54:
[...]
same here! ben er keurig netjes mee om gegaan. 1 x is ie gevallen vanaf 30 cm hoogte. 1 klein beschadiginkje naast het beeldscherm. achterkant heeft paar kleine tafelkrasjes, maar niets noemenswaardigs. ik ben zeer tevreden over de telefoon, al vind ik het jammer dat er geen radio functie op zit, en dat je mp3tje ringtone niet tegelijk kan trillen..
No signature required.
Anoniem: 103811
Maar nu gaat mijn oude d500 naar mijn moeder, maar die wil er een bluetooth headset op.
Weet iemand hoe ik dit instal ???
Snap echt niet hoe ik hem moet toevoegen ???
Alvast bedankt..
edit : al gelukt
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 06-10-2005 19:17 ]
Na dit een half jaar aangezien te hebben, ben ik toch eens gaan bellen met T-mobile om hier een oplossing voor te vinden.....de helpdesk kon niets vertellen, maar de technische dienst wel:
Er blijkt een probleem te zijn met de D500 (alleen dit model dus!). Als je een sms stuurt naar een telefoon die uitstaat, wordt het sms-bericht na een kwartier "verwijderd", en komt deze dus NIET aan. De klacht was bij T-mobile mondjesmaat bekend, maar onlangs is T-mobile erachter gekomen dat het probleem bij Samsung ligt. T-mobile heeft Samsung gevraagd om op korte termijn met een oplossing te komen.
Natuurlijk is het wel een helpdesk verhaal, dus in hoeverre je de woorden "mondjesmaat", "onlangs" en "op korte termijn" moet geloven.....
In elk geval klop dit verhaal met mijn feiten:
1) bij andere telefoons komen de sms-jes wel aan.
2) de twee personen hebben standaard hun mobiel uit staan.
Mijn vraag aan D500 gebruikers: hebben jullie ook last van dit probleem of is dit al een keer langsgekomen op het forum (ik heb niet het heeele D500 forum doorgezocht
Als je hier last van hebt: klagen bij je provider. Hoe meer klachten hoe meer prioriteit er aan gegeven wordt. Mijn vriendin kreeg als tegemoetkoming een gratis maand sms-bundel....zet niet echt zoden aan de dijk, maar het is wel een vriendelijk gebaar.
When life gives you lemons, start a battery factory
ben erachter gekomen dat deze ook in geheugen uitgebreid kan worden..Anoniem: 16697 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:18:
D600 heeft 2mp camera en verder zou ik het ook niet weten.
Kijk een op http://www.telecomvergelijker.nl/ voor goedkoopste abbo combi
chill.. ik vroeg me alleen af wat het verschil hiertussen was... damnDaannO schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:19:
Mensen dit is het d500 topic niet het d600 topic want die heeft een eigen tread. Graag daar verder over de d600!!

Anoniem: 134493
Ik heb denk ik hetzelfde probleem, ik hoor vaak van mensen dat mn smsjes niet zijn aangekomen, en voel me dan nogal lullig... gelukkig kan ik via mn outbox bewijzen dat ik alles echt verstuurd heb. Erg vervelend!KabouterSuper schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:20:
Mijn vraag aan D500 gebruikers: hebben jullie ook last van dit probleem of is dit al een keer langsgekomen op het forum (ik heb niet het heeele D500 forum doorgezocht)?
aangezien software van D500 en E730 sterk overeen komen, dacht ik dat de vraag hier ook wel te stellen zou zijn...
Okay, nou even een vraag van mij...
Ik kreeg vanavond via Bluetooth een visitekaartje van iemand toegestuurd.
eerste melding was dat er iets verstuurd werd, en of ik 't wilde aannemen, dus ik zeg OK
tweede melding was dat er een visitekaartje aan was gekomen, dus ik zeg OK
Maar heel dat visitekaartje werd niet getoond!
En nou heb ik een hele tijd in m'n telefoon lopen zoeken, maar ik kan heel dat kaartje niet terugvinden
Waar kan ik nou m'n ontvangen visitekaartjes terugvinden??
Leeg - Sinds 20180907
Is dat visitekaartje niet gewoon ingevoegd in je adresboek, dus dat alles dus al ingevuld is bij de desbetreffende persoon??Chillz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:25:
Waar kan ik nou m'n ontvangen visitekaartjes terugvinden??
Waarom? Omdat het kan!!
Dat blijkt het dus wel te zijn...Lolhozer schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 08:44:
Is dat visitekaartje niet gewoon ingevoegd in je adresboek, dus dat alles dus al ingevuld is bij de desbetreffende persoon??
althans...
Ik heb het daarnet met een collega nogeens geprobeerd, en zijn visitekaartje kwam inderdaad netjes in m'n adresboek erbij te staan
maar dan is nog altijd het visitekaartje dat ik gisteravond ontvangen heb nergens terug te vinden
(makkelijk zoeken, al mijn nummers staan op m'n SIM, visitekaartje wordt naar telefoon geschreven, telefoonlijst is leeg afgezien van het kaartje van collega)
vaag...
Leeg - Sinds 20180907
Je kunt in je toestel een geldigheidstermijn aan een SMSje hangen. (in de D500: Menu, 5-Berichten, 1-SMS Berichten, 5-Instellingen, Geldigheidsperiode)mister_S schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:00:
Dat smsjes niet aankomen moet toch aan de provider liggen? Hoe kan het aan het toestel liggen? Ik heb er in ieder geval nog niets van generkt.
Als je deze op 1 uur instelt en het SMSje is na 1 uur nog niet afgeleverd, dan wordt het door de SMS centrale gewoon weggegooid.
Oplossing: zet de Geldigheidsperiode op Maximum.
een vriend van mij werkt toevallig bij de t-mobile en een half jaar geleden wees hij me al op dit probleem. ik denk echter dat het alleen in oude toestellen zit (alhoewel ik die van mij ook al vanaf mei heb ofzo) want ik heb vaak genoeg dat ik de volgende dag een ontvangstbevestiging krijg enzo en dan hebben die mensen echt het smsje wel gekregen. misschien ligt het der ook nog aan naar wat voor abbonnement je stuurt ofzo? of naar wat voor telefoon?KabouterSuper schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:20:Mijn vraag aan D500 gebruikers: hebben jullie ook last van dit probleem of is dit al een keer langsgekomen op het forum (ik heb niet het heeele D500 forum doorgezocht)?
mijn geldigheidsduur staat trouwens op maximum, maar daar zou geen rekening mee gehouden worden volgens die vriend van mij dus dat maakt niet uit
ik ken dus het probleem... maar volgens mij nooit last mee gehad of nooit echt gemerkt.
When life gives you lemons, start a battery factory
Anoniem: 155811
Iemand die ik ken heeft oook een D500....
Ze heeft er echter een probleem mee;
Geen van de toetsen werkt behalve de groene, de rode en de ON/Off knop.
Ik heb al gevraagd hoe het is gebeurd: Het schijnt zomaar gebeurd te zijn..
ook heb ik verteld dat ze kan proberen de accu eruit en erin te doen maar dat heeft ook niet tot resultaat geleid....
Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing??
Anoniem: 155811
Heeft echt HELEMAAL niemand hier een oplossing voor?Anoniem: 155811 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:43:
Hallo,
Iemand die ik ken heeft oook een D500....
Ze heeft er echter een probleem mee;
Geen van de toetsen werkt behalve de groene, de rode en de ON/Off knop.
Ik heb al gevraagd hoe het is gebeurd: Het schijnt zomaar gebeurd te zijn..
ook heb ik verteld dat ze kan proberen de accu eruit en erin te doen maar dat heeft ook niet tot resultaat geleid....
Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing??
Anoniem: 156971
ik heb sinds een paar dagen ook de D500 als vervanging van mijn nokia3650 maar toen was het eenvoudig om games enzovoort op je gsm te zetten, bij de D500 is het al wat moeilijker maar dankzij de schitterende uitleg van de site http://www.d500-java.tk/ is het dan toch gelukt tot aan de laatste stap... bij het downloaden zelf loopt het altijd mis, ik heb een verbinding die perfect in orde is, geen zelfde ip's ofzovoort, alles stop voor stap gedaan maar in die handleiding staat dat je .jar files moet uploaden en dat gaat niet met dat progje, enkel .jad files dus heb ik dat ook maar met 10jad files geprobeerd en bij alle10 doet hij niets, het muziekje en de animatie komen er wel op maar hij download niet...
iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
greetz
Ik ga even een wilde gok doen hoor: misschien is de telefoon...kapot??Anoniem: 155811 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:52:
[...]
Heeft echt HELEMAAL niemand hier een oplossing voor?
Heeft een van jullie de D500 op de Nokia bluetooth-carkit CK-7w goed werkende zónder echo, of geprobeerd? Heeft anders iemand de D600 op deze carkit goed werkende? Ik heb namelijk deze carkit en ben erg in de Samsungs D500/D600 geïntereseerd. Maar dan moeten deze telefoons het wel doen met de carkit. Alvast bedankt voor de reactie!
Voor de liefhebbers: mijn broer heeft de Sony Ericsson W800i en deze werkt prima op deze Nokia carkit.
Plaatje van de Nokia bluetooth-carkit CK-7w

Anoniem: 120970
heb een probleem met de batterij van mijn D500. Als ik het helemaal oplaad gaat ie maar 6-8 uur mee. Eerst was dit 4-5 dagen. Het begon ongeveer 2 dagen geleden, de batterij lijkt te lekken. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
Dit is de eerste fout in 10 maanden
[quote]
Aangezien ik sinds enkele dagen hetzeflde probleem heb wil ik je vragen of je het probleem al verholpen hebt...zo ja hoe??
PS de telefoon hangt 2 tot 3 uurtjes aan de oplader...dit heeft hij altijd gedaan en dan hield de telefoon het 4 tot 5 dagen uit...nu haalt hij de 8 uurtjes niet eens...
mijn pa had toevallig 2wkn geleden een vervangende auto waar die carkit in zat en het werkte perfect! harder en zachter werkte ook en opnemen met de knop ook enzo. klonk ook perfect aan mijn kant als aan de kant van mijn pa (wij zijn van die mensen die dat allemaal tot in de puntjes gaan zitten testen jaMini Poeper schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:06:
Hallo,
Heeft een van jullie de D500 op de Nokia bluetooth-carkit CK-7w goed werkende zónder echo, of geprobeerd? Heeft anders iemand de D600 op deze carkit goed werkende? Ik heb namelijk deze carkit en ben erg in de Samsungs D500/D600 geïntereseerd. Maar dan moeten deze telefoons het wel doen met de carkit. Alvast bedankt voor de reactie!
Laat ze maar mooi met beide handen aan 't stuur houden en blik op oneindig.

Wij ook!unconnected schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:48:
(wij zijn van die mensen die dat allemaal tot in de puntjes gaan zitten testen ja)
No signature required.
Als je een sms typt en je verwerkt er een "ó" in (zonder ") dan heb je meteen 80 tekens minder te typen in een sms volgens de teller
Iemand met een d500 die dit niet heeft?
Komt omdat de ó niet tot de standaard sms letters behoortDJH schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:24:
Wat echt vaag is aan de d500:
Als je een sms typt en je verwerkt er een "ó" in (zonder ") dan heb je meteen 80 tekens minder te typen in een sms volgens de teller
Iemand met een d500 die dit niet heeft?
Waarom? Omdat het kan!!
zie zosnel geen ó, maar wel een ò... en die telt hier maar voor 1 teken hoor.DJH schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:24: