Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 18.151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn broers D500 is gevallen en het beeld scherm is nog voor ongeveer 10% te lezen..
Nu wil hij zsm alle contacten + nummers kopieren van telefoon geheugen naar mijn SIM kaart.
Nu hebben we gelezen in de handleiding dat je alleen SIM kaart nummers naar tel. geheugen kan kopieren maar blijkbaar niet andersom. (van tel. geheugen naar SIM kaart..) Omdat hij een aantal keren accoord is gegaan met het opslaan van een telefoon nummer in het tel. geheugen denkt hij dat hij een probleem heeft... Hij baalt er ontzettend van dat de D500 blijkbaar geen optie heeft om alle contacten op SIM te kopieren? (En mijn K750i lekker wel _/-\o_ )

Hoe krijg ik alle nummers uit het tel. geheugen naar mijn SIM kaart? (of mischien naar mijn PC dmv bleutooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
willy1986 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:13:
Mijn broers D500 is gevallen en het beeld scherm is nog voor ongeveer 10% te lezen..
Nu wil hij zsm alle contacten + nummers kopieren van telefoon geheugen naar mijn SIM kaart.
Nu hebben we gelezen in de handleiding dat je alleen SIM kaart nummers naar tel. geheugen kan kopieren maar blijkbaar niet andersom. (van tel. geheugen naar SIM kaart..) Omdat hij een aantal keren accoord is gegaan met het opslaan van een telefoon nummer in het tel. geheugen denkt hij dat hij een probleem heeft... Hij baalt er ontzettend van dat de D500 blijkbaar geen optie heeft om alle contacten op SIM te kopieren? (En mijn K750i lekker wel _/-\o_ )

Hoe krijg ik alle nummers uit het tel. geheugen naar mijn SIM kaart? (of mischien naar mijn PC dmv bleutooth)
vida de pc valt dit uit te lezen. moet je wil alles nog kunnen instellen. volgens mij via pim and file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:27
DaannO schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:33:
[...]

vida de pc valt dit uit te lezen. moet je wil alles nog kunnen instellen. volgens mij via pim and file manager.
Heb dit zojuist gedaan om een nieuwe firmware te flashen. Ik heb mijn phonebook geexporteerd als cvs bestand. Hopelijk kan ik die straks ook weer zo importeren (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
savale schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:44:
[...]

Heb dit zojuist gedaan om een nieuwe firmware te flashen. Ik heb mijn phonebook geexporteerd als cvs bestand. Hopelijk kan ik die straks ook weer zo importeren (A)
heb dat ook een keer gedaan, lukte me niet om het terug erin te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:45
Soms, als ik een foto wil bekijken, wordt het scherm even donker, vervolgens valt het toestel uit en herstart zichzelf (ik hoef geen PIN in te vullen) en daarna kan ik gewoon weer normaal de foto bekijken.

Iemand met hetzelfde probleem? Ik moet erbij zeggen dat het geheugen vol is met foto's :P wellicht is dit de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

chimo schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:08:
Soms, als ik een foto wil bekijken, wordt het scherm even donker, vervolgens valt het toestel uit en herstart zichzelf (ik hoef geen PIN in te vullen) en daarna kan ik gewoon weer normaal de foto bekijken.

Iemand met hetzelfde probleem? Ik moet erbij zeggen dat het geheugen vol is met foto's :P wellicht is dit de oorzaak?
Ik heb het ook wel eens. maar ook als ik een smsje wil bekijken of een video ofzo :P, miss omdat ie al een paar weken aan staat, het is ook altijd willekeurig. dus niet op een bepaald moment :/

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien hele domme vraag, maar weet iemand hier hoe je mapjes toe kan voegen in je D500? Bijvoorbeeld om je fotos te rangschikken. Het lukt me niet :s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Meastro1983 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:16:
Misschien hele domme vraag, maar weet iemand hier hoe je mapjes toe kan voegen in je D500? Bijvoorbeeld om je fotos te rangschikken. Het lukt me niet :s...
Zou ook wel knap zijn van jou als het je lukt. Het kan namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5865

Oke vaag verhaal dit. Ik heb net zo'n bluetooth dongle gekocht want mn telefoon begon een beetje vol te raken. Dus ik zo installeren en connecten naar mn telefoon. Ging allemaal perfect en ik kreeg keurig bij Bestandsoverdracht een paar mapjes en foto's en filmpjes en deze kon ik zo naar mn computer kopieren. iig... nu wilde ik dus weer verder gaan met kopieren omdat er nog een aantal dingen opstaat die eraf moeten, maar nu kan ik er ineens niet meer opkomen :? Hij zegt de hele tijd, als ik dat filetransfer venster open (OBEX FileTransfer), "Geen FTP-verbindingen meer beschikbaar". Iemand een oplossing? Let wel, een kwartier geleden deed ie het dus nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Vorige week begaf mn display het opeens (heb het toestel sinds Juni 2005): ik het display vertoonde wat een slechte filmmaker als 'virus' zou gebruiken: wat plaatjes stonden verkeerd (vooral zichtbaar bij de hoekjes van kaders e.d.)
Aangezien het toestel al een paar weken aan stond dacht ik dat het een simpel geheugenprobleem was, dus mn toestel uit gezet en weer opnieuw aan... Toestel dacht daar anders over, die sprong op een lichtgevend wit display.

Ding was met geen mogelijkheid meer terug te krijgen op normaal display. Wel functioneerde het toestel gewoon (ik kon gebeld worden, geluid deed het, etc), alleen is het moeilijk om je telefoonboekje te gebruiken zonder beeld |:(

Gelukkig nog garantie, kreeg vandaag bericht dat hij gemaakt is en het me niets kost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

M3rcury schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:46:
[...]

Ik heb het ook wel eens. maar ook als ik een smsje wil bekijken of een video ofzo :P, miss omdat ie al een paar weken aan staat, het is ook altijd willekeurig. dus niet op een bepaald moment :/
Heb ik ook gehad, bij de reparatie van mijn toetsenbord kreeg ik ook een firmware update ---> Probleem opgelost... Zit blijkbaar alleen in oude firmware versies?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
is er een mogelijkheid om een pauze in je opgeslagen nummers te krijgen?
als ik * ingedrukt houd dan komt er wel een P'tje tevoorschijn maar pauzeren ho maar.

kan ook niks vinden in de handleiding :(

edit: laat maar, dat Ptje werkt wel. je moet alleen niet op redial drukken als je een nummer verandert.. zucht..

[ Voor 24% gewijzigd door Webjunkie op 02-04-2006 12:11 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand hier wat exact het verschil is tussen 3GP en mp4 bestanden en naar welk formaat ik filmpjes het best kan converten om op mijn foon te bekijken? Ik heb zelf de X700 (zelfde binnenwerk als de D500) en als ik een filmpje converteer naar mp4 in de maximale resolutie, dan is het aantal frames per seconde vele te laag... is dat anders bij een 3gp bestand of is de telefoon gewoon te langzaam?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mijn D500 heeft de laatste tijd nogal last van kuren :/
9 van de 10 keer als ik de camera open, dan is mijn beeld compleet aan gort... de kleruen kloppen voor geen meter, alles is ineens groen en paars, en het lijkt of je overal JPEG artifacts ziet ofzo.. niet helemaal goed dus, heb op t moment ff geen foto die er zo uitziet, en uitgerekend nu doet de cam het wel goed 8)7
Maar k kreeg laatst ook een melding van een gemiste oproep (melding van de foon, dus geen SMSje van Hi) dus ik krijk naar de info... was ie van 3 dagen ervoor 8)7
En k heb ook regelmatig als ik hem dicht doe, dat het licht wel 'zwakker' word na een paar seconden, en normaal gaat een paar seconden later de screensaver aan, maar dat doet ie soms dus niet.. blijf ik gewoon m'n wallpaper zien, als k hem dan weer open en dicht doe is het weer okay :/

Zijn dit bekende problemen? (k ben er niet veel over tegen gekomen) en iemand oplossingen ervoor? k heb geen garantie meer geloof ik :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 17:50

renedepe

wheeeeelp!!!

Zie een paar posts terug van mij. Waarschijnlijk (maar pin me er niet op vast) geeft je flatcable tussen de 2 schuivende delen problemen. Als je geen garantie hebt zal je die zelf moeten vervangen. Is niet zo heel moeilijk hoor. Heb het zelf ook gedaan.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173410

Hallo mensen,

als ik een smsje verzend met mijn Samsung D500 dan heb ik vaak last dat smsjes niet aankomen ( naar verschillende andere 06 nr's ) Ongeveer 6 van de 10 smsjes komen gewoon niet aan.Dus ik opgebeld met de klantenservice van Tmobile om te vragen wat het misschien kon zijn. Krijg ik net een smsje van tmobile en daar staat in dat het komt door een software fout in mijn telefoon. ze Adviseren mij om de software ( firmware dus :9 ) up te daten, ik heb geen datakabel iod...dus moet ik hem wegbrengen naar de winkel om het door hun te laten doen ?.

maar als het aan de firmware ligt, dan kan het toch niet zo zijn dat ik er als enige last van heb? want ik heb het namenlijk nog niet gehoord van andere mensen,en toch hebben veel mensen in mijn omgeving een D500 toestel.

ps. als ik hem weg breng ben ik dus al mn telefoon nr's kwijt, deze staan op de telefoon en niet op de simkaart, de mogenlijkheid om ze terug te copieren naar de sim is er niet. Weet iemand misschien hoe ik ook dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 07-06 11:32
Ga dus hopelijk vandaag mijn nieuw phone ontvangen. Vraagje: kan ik nu met mijn d500 alle contactpersonen in één ruk naar de SIM kaart kopieren?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173410

TafkaP schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:26:
Ga dus hopelijk vandaag mijn nieuw phone ontvangen. Vraagje: kan ik nu met mijn d500 alle contactpersonen in één ruk naar de SIM kaart kopieren?
nee dit kan dus niet, kan alleen van sim naar gsm niet meer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 07-06 11:32
Ik las het net toevallig ergens bovenin het topic. Erg jammer, dan maar nummer voor nummer. Vind dit toch een beetje kortzichtig van samsung, en dat is dan ook één van de redenen dat ik weer terug ga naar nokia, daar mag je er van uitgaan dat dit soort dingen mogelijk zijn.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Edit; nevermind :)

[ Voor 135% gewijzigd door TommyGun op 19-05-2006 22:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Wat vinden jullie van de D520

Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/s/samsungd520-.jpg

Hij is wel dun (16 mm) maar dan vind ik de D800 toch mooier, ik vind hem er ook heel erg nep uitzien, heel erg plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137247

ik kreeg vandaag een smsje, maar in mijn inbox staat door het envelopje dat er voor staatr een streep. wat ze uitbeelden is een eneveloppe met een scheur door de midden.

ik vraag me af wat dit betekend, want ik kreeg ook geen melding van een nieuwe sms.
kan het zijn dat die maar half is aan gekomen??

bah, baal ervan, was toch wel een smsje met belangrijke inhoud ;)

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? staat nix over in het boekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 137247 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:43:
ik kreeg vandaag een smsje, maar in mijn inbox staat door het envelopje dat er voor staatr een streep. wat ze uitbeelden is een eneveloppe met een scheur door de midden.

ik vraag me af wat dit betekend, want ik kreeg ook geen melding van een nieuwe sms.
kan het zijn dat die maar half is aan gekomen??

bah, baal ervan, was toch wel een smsje met belangrijke inhoud ;)

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? staat nix over in het boekje..
Ja, vooral als ik in het buitenland zit gebuert het vaak. Het kan volgens mij alleen als er een dubbel smsje gestuurd word? Vrij iritant, maar ik denk dat ik er niks aan te doen is :'(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wie hier is bekend met het harder maken van de ringtones op de D500? Ik heb zelf een x700 en daarmee kom je met de code *#8999*8378# in het geluidsinstellingenmenu waar je oa de volume van heel veel speakers kan regelen (deze code werkt ook op de d500). Maarrrr welk geluid moet ik nu precies omhoog gooien?? er is een SUP luidspreker, SDN luidspreker, een normale luidspreker die dan ook nog eens met TX, HFR etc ingesteld moeten wordne. Ik snap dus totaal niet wat precies welk geluid is.. iemand ervaring er mee??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:55

Woohooo

Smilie, James Smilie

Weet er iemand of er een standaard passwoord is voor het uitlezen van bestand met behulp van een Bluetooth USB stick?

Ik krijg namelijk hier op mn werk wanneer ik verbinding wil maken met mn telefoon dat ik eerst een doorvoer sleutel moet ingeven (op mn telefoon). Heb al gezocht of dit ergens in die bluetooth instellingen staat op de PC, maar kan het nergens terug vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:37
Anoniem: 137811 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:57:
Wat vinden jullie van de D520

[afbeelding]

Hij is wel dun (16 mm) maar dan vind ik de D800 toch mooier, ik vind hem er ook heel erg nep uitzien, heel erg plastic.
Ik heb em sinds een dag.
Mooi toestel, ik vindt de nepheid wel meevallen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

Mijn D500 vertoont ernstige kuren. Heel vaak last van vastlopers of een knipperend scherm. Als ik het uit zet schittert het scherm urenlang zwart-wit-zwart wit. Daarnaast gaat de batterij niet meer langer mee dan 24uur.

Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden aangescahft bij de Dixons, icm met een Hi 20 Abbo. Ik heb verder geen aanvullende garantie genomen ofzo,

wat zijn mijn mogelijkheden mbt garantie en reparaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 15:07
Anoniem: 88793 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:57:
Mijn D500 vertoont ernstige kuren. Heel vaak last van vastlopers of een knipperend scherm. Als ik het uit zet schittert het scherm urenlang zwart-wit-zwart wit. Daarnaast gaat de batterij niet meer langer mee dan 24uur.

Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden aangescahft bij de Dixons, icm met een Hi 20 Abbo. Ik heb verder geen aanvullende garantie genomen ofzo,

wat zijn mijn mogelijkheden mbt garantie en reparaties?
Je hebt een jaar garantie. Vastlopers en knipperende schermen zijn software-fouten, I guess. Je zou dus het toestel gratis gerepareerd moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 10:30
hey hey, ik heb ook last van kuren namelijk: camera die niet meer doet, als ik hem wil activeren spring hij gewoon terug naar beginscherm (die normale scherm,waar je achtergrond en klok hebt) en bij video krijg ik een driehoek met een uitroepteken op mijn scherm rechtsonder :'(

en ik heb een dikke ster op mijn scherm (zoals bij carglass) |:(
en ik heb hem meer dan een jaar..dus geen garantie helaas...

hmmm weet iemand of er frontjes verkrijgbaar zijn voor de d500? want ik moet eigelijk alleen dat glas vervangen, gelukkig is de display nog heel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ja dat kan, ik heb dit eerder ook gehad, ik was precies in de punt van een bureau gelopen (zie stuk terug in dit topic), ik heb uiteindelijk ergens in Amsterdam zo'n telefoonwinkeltje gevonden waar die voor 18 euro een nieuw schermpje erin heeft gezet, eigenlijk niets meer dan een stukkie plastic, maar goed het is dus te doen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
SteveZ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 02:29:
hey hey, ik heb ook last van kuren namelijk: camera die niet meer doet, als ik hem wil activeren spring hij gewoon terug naar beginscherm (die normale scherm,waar je achtergrond en klok hebt) en bij video krijg ik een driehoek met een uitroepteken op mijn scherm rechtsonder :'(
Je camera is kapot, dat heb ik ook gehad. Ze hebben er bij mij een nieuwe ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
Wicked_Wy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:35:
[...]

Je camera is kapot, dat heb ik ook gehad. Ze hebben er bij mij een nieuwe ingezet.
shit...dan houd het op...heb wel veel plezier aan die camera gehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
MaTr1x schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:45:
Ja dat kan, ik heb dit eerder ook gehad, ik was precies in de punt van een bureau gelopen (zie stuk terug in dit topic), ik heb uiteindelijk ergens in Amsterdam zo'n telefoonwinkeltje gevonden waar die voor 18 euro een nieuw schermpje erin heeft gezet, eigenlijk niets meer dan een stukkie plastic, maar goed het is dus te doen.
ah ok dan het is dus wel mogelijk...ga vandaag wel ff een winkel checken dan .
thx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176126

Modbreak:Gelieve even de FAQ door te lezen. Dit overmatige hoofdletter-gebruik komt namelijk over alsof er iemand staat te schreeuwen en kan irritatie opwekken bij mede-gebruikers.

[ Voor 95% gewijzigd door Eggy op 14-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176126

help, help,

wie kan ons helpen, mijn zoon en ik hebben allebei een d500 maar sinds wij een weekje naar Belgie zijn geweest hebben we geen van 2en ontvangst in een straal van 15 km rond onze woonplaats. we hebben alleen maar smsjes verstuurd daar en dat ging prima. van alles is er geprobeerd van resetten tot nieuwe simkaart , handmatig provider maar niets hoor.... de simkaart in een oude gsm doet het prima dus het ligt niet aan het netwerk, het zou toch te gek zijn als we allebei nieuwe software nodig hebben, onze gsm is 13 mnd oud, wie heeft de gouden tip want samsung weet het ook niet
groetjes van josefine en björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb mijn telefoon sinds Februari 2005 met een 2 jarig Hi Abbo.
Nu wil ik hem dus naar solid vision brengen. maar heb ik dan nog garantie? de kassabon heb ik niet meer...

heb ik uberhaubt nog garantie?

ik wil mijn keypad laten maken en de nieuwste firmware

[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 23-05-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

nou ik heb mn d500 terug....onherstelbaar beschadigd door vocht :( Valt dus niet binnen de garantie dus die kan ik vergeten...kwam die kerel ook nog ff met "dat ik geluk had" omdat het onderzoek niet betaald hoefte te worden

Die gast van dixons zei iets over gsmdokter ofzo dat ze wel eens telefoons reparen, maarja mijn D500 zal wel niet meer te herstellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Imperium schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:13:
Ik heb mijn telefoon sinds Februari 2005 met een 2 jarig Hi Abbo.
Nu wil ik hem dus naar solid vision brengen. maar heb ik dan nog garantie? de kassabon heb ik niet meer...

heb ik uberhaubt nog garantie?

ik wil mijn keypad laten maken en de nieuwste firmware
Je hebt een jaar garantie op je telefoon, dus ik denk dat'ie verlopen is. Je kan natuurlijk altijd je toestel laten repareren.
Was een firmware-update niet gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148915

ik had een tijdje terug een app op mijn PDA gedownload, waarmee ik hem als afstandbediening voor mn TV kon gebruiken. Erg handig was dat. Nu dacht ik, mijn samsung D500 heeft ook IR, en JAVA. Is het mogelijk om hiermee ook de IR poort aan te sturen? Het enige wat ik op google kon vinden was Java Universal Remote Control maar deze blijkt niet compatible met de d500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
probleem!
Ik zit nu in Denemarken maar mijn telefoon is uitgevallen. En als ik hem aan wil doen zie ik de intro van het opstart geluidje en daarna valt hij meteen weer uit. Als ik de accu of de simkaart eruit doe en hem weer aandoe heeft dit geen effect. Iemand enig idee? Ik heb al aardig gegoogled maar kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 16:10

Sick Nick

Drop the top!

batterij niet gewoon zo goed als leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185318

help gewenst !

Heb ik eindelijk mijn D500 (geen garantie)
Alleen wanneer ik hem vanuit slaapstand openschuif vervaagt het display.
Na 2 a 3 seconden geen inhoud meer alleen nog als zaklamp te gebruiken.
Uit/aanzetten of de battery er even uit is de enige oplossing om weer beeld te krijgen

wie O wie heeft een tip, truck, firmware, heeeeeeeeelpppppp.

Alvast bedankt voor die gene die mij helpen kan/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133246

Ik heb een d500 en ik wil graag smsjes en mijn telefoonlijst backuppen op de computer.
Hier schijnen programma's voor te zijn.

Ik heb al diverse programma's geprobeerd alleen ik heb geen goede gevonden die goed functioneerd bij een d500.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen bij het zoeken van een programma ..

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Vraagje: Ik ben er sinds gisteren achter gekomen dat de "snooze"-functie op mijn D500 is VERDWENEN! 8)7

Hoe dan dat nou weer en wat is de oplossing... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Laatst online: 10-03-2023
Vandaag was de snooze-functie weer terug. Vaag.

Zal wel 1 van die kuren zijn die schijnbaar oudere D500's gaan vertonen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93166

heeft iemand ook een programma om een MMF bestand naar MP3 te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Anoniem: 133246 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:00:
Ik heb een d500 en ik wil graag smsjes en mijn telefoonlijst backuppen op de computer.
Hier schijnen programma's voor te zijn.

Ik heb al diverse programma's geprobeerd alleen ik heb geen goede gevonden die goed functioneerd bij een d500.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen bij het zoeken van een programma ..

Alvast bedankt
Op de Samung site zelf kun je een proggie downloaden PC studio. Je moet wel 2.0 nemen. 3.0 werkt niet met de D500. Met een USB kabel is het me gelukt, met bluetooth niet. Het enige nadeel vind ik wel dat het alleen kan exporteren naar een onoverzichtelijk excelsheet. Je kan je het eventueel wel importeren naar Access

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
IndoBoy schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:21:
[...]

Op de Samung site zelf kun je een proggie downloaden PC studio. Je moet wel 2.0 nemen. 3.0 werkt niet met de D500. Met een USB kabel is het me gelukt, met bluetooth niet. Het enige nadeel vind ik wel dat het alleen kan exporteren naar een onoverzichtelijk excelsheet. Je kan je het eventueel wel importeren naar Access
PIMS heet dat.. werkt bij mij via BT. versie 2.0 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 20:06
Eigenlijk heb ik nooit problemen gehad met mijn D500 tot vorige week. Hij wil niet meer opladen en om de paar minuten krijg je het pieptoontje zoals je m ook krijgt als je de stekker erin stopt om 'm op te laden. Aan de oplader kan ik m wel aanzetten en evt bellen maar zodra ik de stekker eruit trek dan is de telefoon helemaal dood. Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43685

helaas is het beeldscherm van mijn d500 stuk gegaan, iemand ervaring hiermee, makkelijk zelf te vervangen of wat zijn de kosten hiervan aan verbonden..?

• reddevil001
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 15:27
Is het met de D500 mogelijk om mbv het koptelefoonknopje de telefoon op te nemen als die over gaat?

Zo ja, kan dit ook als je mp3's luistert en hoe stel je dit in?
Zo nee, wat kan je dan wel met dat knopje?

Ik heb al veel gezocht, maar ik kan nergens het antwoord vinden. Bij mij werkt het niet echt en kan ik alleen de oproepenlijst tevoorschijn toveren. Deze functionaliteit heeft natuurlijk niet echt veel nut.

None

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 43685 schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:09:
helaas is het beeldscherm van mijn d500 stuk gegaan, iemand ervaring hiermee, makkelijk zelf te vervangen of wat zijn de kosten hiervan aan verbonden..?
Het is niet echt makkelijk om het zelf te vervangen, maar ik weet natuurlijk niet hoe technische jij onderlegt bent. Als je naar een Samsung Service Point ga, gaat het je gauw € 150 kosten, als het al niet duurder is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Eh, ik liet m'n D500 vallen :+

Hele schuif ding/scherm liet los en de verbinding van telefoon naar beeldscherm is losgeraakt (de zogenaamde 'ribbon', plaatje, de losgeraakte kant heeft niet het stekkertje zoals op de foto). Kan ik dit zelf nog maken of moet ik naar een service point?

edit:

Lijkt erop dat ik hem niet zelf kan makken, ribbon is afgescheurd. Helaas :(

[ Voor 43% gewijzigd door Switch op 24-09-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7998

Ik heb dit ding nu zo'n 1,5 jaar en sinds een tijdje is mijn knopje UP stuk (van het grote zilveren vierkant dus).. Erg irritant aangezien je nu steeds wat extra handelingen moet doen om bv. toch je wekker aan en uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
reddevil001 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:28:
Is het met de D500 mogelijk om mbv het koptelefoonknopje de telefoon op te nemen als die over gaat?

Zo ja, kan dit ook als je mp3's luistert en hoe stel je dit in?
Zo nee, wat kan je dan wel met dat knopje?

Ik heb al veel gezocht, maar ik kan nergens het antwoord vinden. Bij mij werkt het niet echt en kan ik alleen de oproepenlijst tevoorschijn toveren. Deze functionaliteit heeft natuurlijk niet echt veel nut.
Als je het knopje wat langer indrukt neem je de telefoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Laatst online: 06-06 12:24
Ik wil mijn voicemailnummer wat onder toets 1 zit veranderen.
Waar kan ik dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
simpel, niet

je kan 'm wel ook onder een andere toets zetten,
maar onder de 1 staat ie vast

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194841

renedepe schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:56:
Voor mensen die ook bovenstaand probleem hebben of het probleem dat je scherm continu helemaal wit wordt en je de telefoon uit en weer aan moeten zetten. Indien je garantie verlopen is kan je bij Salesplaza.nl een nieuwe orginele samsung flatcable bestellen. Deze kan je vervolgens er zelf inzetten en lost alle problemen op.

Ik heb dit zelf ook gedaan omdat ik dus constant een wit scherm kreeg als de telefoon een aantal seconden was opengeschoven. Het is wel een beetje priegelwerk maar het resultaat is het waard. Geen wit scherm meer gehad! :D
Hoi,

Kun je aangeven hoe je een en ander gedaan hebt? En wat je er voor moet bestellen.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb al wel een poging gedaan om de Samsung lost te krijgen maar dat is me nog niet gelukt. Ik wil de boel niet forceren.

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Chillz schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:18:
simpel, niet

je kan 'm wel ook onder een andere toets zetten,
maar onder de 1 staat ie vast
Het is me inmiddels gelukt.
Een oude simkaart erin. Dan vraagt hij om de voicemail nummer in te stellen als je op 1 toetst.
De goede simkaart er weer in en weer 1 toetsen. Dan vraagt hij weer om je voicemail nummer opnieuw in te stellen. Opgelost.

Ik vind het wel vreemd dat je dit niet in de menu's in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Anoniem: 7998 schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:10:
Ik heb dit ding nu zo'n 1,5 jaar en sinds een tijdje is mijn knopje UP stuk (van het grote zilveren vierkant dus).. Erg irritant aangezien je nu steeds wat extra handelingen moet doen om bv. toch je wekker aan en uit te zetten..
Yup, keb het zelfde probleem.. Had samsung gemaild hierover, en ze zeiden dat ik em tegen betaling kan laten repareren bij een service centrum van ze..
Nou, ik vind het een beetje raar dat zo'n ding na een anderhalf jaar zuinig gebruik stuk is.
Kwaliteitje RUK dus, voor mij geen samsung meer.

Ik rommel nu gewoon wat aan met dat ding, en koopt gewoon een keer een ander (los) toestelletje.. een simpele waar je gewoon mee kan bellen, meer moet dat ding toch niet kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Insano op 30-10-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Insano schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Yup, keb het zelfde probleem.. Had samsung gemaild hierover, en ze zeiden dat ik em tegen betaling kan laten repareren bij een service centrum van ze..
Nou, ik vind het een beetje raar dat zo'n ding na een anderhalf jaar zuinig gebruik stuk is.

Ik rommel nu gewoon wat aan met dat ding, en koopt gewoon een keer een ander (los) toestelletje.. een simpele waar je gewoon mee kan bellen, meer moet dat ding toch niet kunnen.
Heb dit al twee keer gehad, om het half jaar:( Heb hem nu bijna twee jaar en het gaat gelukkig nog steeds goed gelukkig... (Ben nu wel echt op zoek naar een nieuw toestel (Smartphone))

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Insano schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Bij mij is is de "up" toets ook overleden... erg irritant!
Mijn contract verloopt in mei 2007 dus ik moet het nog even uitzitten. (+/- 1,5 jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn vriendin dr D500 doet niets meer, nou ja, niets : bij het aanzetten blijft het ding op een wit scherm steken en valt er niets mee te beginnen.
Het enige dat ik zelf kon testen is de accu, aangezien ik zelf ook een D500 heb.

Ik heb wél een datakabel voor de D500, heeft iemand enig idee of ik hiermee iets kan aanvangen? De software herkent de telefoon iig niet, maar dat lijkt me logisch omdat deze niet "boot".

Lekker, in anderhalf jaar tijd. (En ja, ze gaat er lief mee om :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Beertjeman schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Bij mij is is de "up" toets ook overleden... erg irritant!
Mijn contract verloopt in mei 2007 dus ik moet het nog even uitzitten. (+/- 1,5 jaar oud)
Dat is een fabrieksfout. De keydome is te klein, zodat het stof en het vuil wat tussen je frontcover en je toetsenbord makkelijk onder de keydome komt. Daardoor maakt de keydome niet goed verbinding en werkt `t niet meer goed.

Tegenwoordig heeft Samsung grotere keydomes, zodat het vuil en stof er niet meer makkelijk tussen kan komen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
Ok, wie heeft de handleiding om dat ding uit elkaar te halen, zodat men het zelf kan schoonmaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Mijn vriendin heeft ook een D500 (1 jaar 9 maanden) en heeft inmiddels al 2x gehad dat alle smsjes van haar telefoon zijn verdwenen (niet van sim). Al haar foto's, beltonen enz. staan er nog in.

weet iemand:
  • de oorzaak?
  • een oplossing om ze terug te krijgen?
  • iets om dit in de toekomst te voorkomen?
heb al gezocht maar kon niks vinden (foute zoek termen gebruikt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Insano schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:29:
Ok, wie heeft de handleiding om dat ding uit elkaar te halen, zodat men het zelf kan schoonmaken? :)
Niet echt een handleiding.. alleen ik kan wel zeggen dat het een pokke kwarwij is..
De onderkant kun je aardig ver uit elkaar halen (het gedeelte met de toetsen en accu), maar het gedeelte waar het scherm in zit is echt super moeilijk om los te maken, en zonder speciaal gereedschap niet zomaar te doen zonder hem te beschadigen/slopen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
Spike_wolf schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:48:
[...]

Niet echt een handleiding.. alleen ik kan wel zeggen dat het een pokke kwarwij is..
De onderkant kun je aardig ver uit elkaar halen (het gedeelte met de toetsen en accu), maar het gedeelte waar het scherm in zit is echt super moeilijk om los te maken, en zonder speciaal gereedschap niet zomaar te doen zonder hem te beschadigen/slopen.
Hmm.. jammer.. Misschien dan maar eens gaan rommelen met een airbrush oid en kijken of ik met lucht het stof onder het knopje kan wegblazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik wil mijn samsung d500 weg doen alleen nu wil ik mijn telefoon resetten. Maar hoe doe je dit, als ik bij instellingen (9 in menu) en dan "Reset instellingen" doe dan moet ik een pincode invoeren maar ik weet die niet, de man waarvan de telefoon was ook niet :'( Dus weet iemand de standaard code (4x 0? O-) ) En is het ook mogelijk om je sms'jes te verzenden naar je computer om ze zo te bewaren?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126926

Mijn speaker werkt niet meer. ik kan dus niet meer fatsoenlijkheid bellen en hij kan geen geluiden meer afspelen. als ik de 2 helften tegen elkaar duw, doet ie het wel. wss ligt het probleem bij het sliding mechanisme. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik heb ervaring met deze phone open te vijzen daar ik de ribbon al heb vervangen dus als dat ergens de oplossing is... let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Infinitytron schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:48:
Ik wil mijn samsung d500 weg doen alleen nu wil ik mijn telefoon resetten. Maar hoe doe je dit, als ik bij instellingen (9 in menu) en dan "Reset instellingen" doe dan moet ik een pincode invoeren maar ik weet die niet, de man waarvan de telefoon was ook niet :'( Dus weet iemand de standaard code (4x 0? O-) ) En is het ook mogelijk om je sms'jes te verzenden naar je computer om ze zo te bewaren?
Weet iemand of dit mogelijk is met de sms'jes, of heb je daar zon datakabel voor nodig? Het resetten van de telefoon ben ik nog niet achter gekomen. Weet iemand dit ?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^

Gebruik deze code op OWN risk

*2767*2878# = E2P Custom Reset

@Tom

Je hebt de telefoon al helemaal uit elkaar gehaald? Want dit is vrij gemakelijk! Op het internet staan verschillende voorbeeld video's als je niet weet hoe je dit moet doen.

Als je de telefoon (durft) uit elkaar te halen kan je kijken of de speaker nog wel goed vast gesoldeerd is. Als je speaker nog wel goed vast zit, denk ik dat toch je flat cable kapot is aangezien er geen andere componenten in de buurt van de speaker zitten die een los contact kunnen veroorzaken.

Bij mijzelf was laatst de naar boven knop stuk gegaan, die heb ik toen zelf vervangen door een defect e D500 op marktplaats te kopen en de bovenste printplaat helemaal te vervangen, misschien ook een aanrader voor jou.

[ Voor 83% gewijzigd door Xiled op 30-12-2006 16:57 ]

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Xiled schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:52:
^

Oké, deze code reset dus je hele telefoon naar de eerste begin instellingen of ruïneer ik mijn hele telefoon hier mee? Ik moet hem eigenlijk verkopen dus heb geen zin in een kapotte :p Maar als ik alles weg wil wat van mij is, zijn daar nog andere mogelijkheden voor? Ik zag wel bij 'Menu' iets staan van 'Reset instellingen', delete hij hier dan alles mee dus ook de sms'jes, contacten en de rest?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hoe moeilijk is het om zelf handmatig je telefoonnummers en foto's enzo weg te mieteren? :?
Daar ben je (als er veel op staat) misschien 20 minuten mee bezig... was véél sneller gegaan dan zoeken naar een reset code, waar je geloof ik al dagen (weken?) naar op zoek bent?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Spike_wolf schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:24:
Hoe moeilijk is het om zelf handmatig je telefoonnummers en foto's enzo weg te mieteren? :?
Daar ben je (als er veel op staat) misschien 20 minuten mee bezig... was véél sneller gegaan dan zoeken naar een reset code, waar je geloof ik al dagen (weken?) naar op zoek bent?
Das misschien wel waar maar ik heb niet zo'n zin als iemand anders mijn shit nog kan lezen wat ik op mijn telefoon heb staan ;). Dus daarom wil ik gewoon resetten zodat ik weet dat er niks meer op staat, snaps? :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Infinitytron schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:27:
[...]

Das misschien wel waar maar ik heb niet zo'n zin als iemand anders mijn shit nog kan lezen wat ik op mijn telefoon heb staan ;). Dus daarom wil ik gewoon resetten zodat ik weet dat er niks meer op staat, snaps? :P
Als je een SMSje verwijderd is er niemand meer die het leest hoor.. misschien dat iemand die die dingen programmeerd het nog kan achterhalen maar 95% van de normale gebruikers echt niet hoor.. ik zou er niet zo zwaar aan trekken..

Tenzij je er grote staatsgeheimen in hebt staan ofzo.. maar dat lijkt me sterk :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

^

Dat is de custom reset code, waarmee je al je instellingen verwijder. Wil je echt ALLES verwijderen, dan moet je de volgende code gebruiken:

*2767*3855#

En er zit totaal geen risico aan. Heb deze code al minimaal in 100 toestellen ingevoerd, maar nog nooit een probleem gehad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^

hehe my fault...

Maarja die codes kan je binnen een minuut via google vinden, dus ik begrijp niet dat infinitytron dat zelf niet had gedaan.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719

Ik heb bij mijn D500 een USB BT dongle erbij gekregen met een install cd, maar die cd ben ik kwijt en heb nu al de hele tijd lopen googlen voor die drivers. 8)7

Weet iemand een link voor die USB dongle drivers? Kan het ook niet vinden op de site van Samsung. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 143719 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:29:
Ik heb bij mijn D500 een USB BT dongle erbij gekregen met een install cd, maar die cd ben ik kwijt en heb nu al de hele tijd lopen googlen voor die drivers. 8)7

Weet iemand een link voor die USB dongle drivers? Kan het ook niet vinden op de site van Samsung. |:(
Misschien dat ze hier tussen staan: http://members.driverguide.com/index.php

Van welk merk is die bt dongle dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:49:
[...]

Misschien dat ze hier tussen staan: http://members.driverguide.com/index.php

Van welk merk is die bt dongle dan?
Staat geen merk op. Is een wit geval. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 143719 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:09:
[...]
Staat geen merk op. Is een wit geval. |:(
Staat er uberhaupt iets ip? Serienummer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:17:
[...]

Staat er uberhaupt iets ip? Serienummer ofzo?
Nee, alleen USB dongle. That's it.

Heb gekeken op driver heaven, maar niks te vinden.

Dit is em:

Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y115/Keitosha/DSC019392.jpg

Ik ben erachter gekomen dat het van het merk BlueSoleil is, maar elke link naar de file "BlueSoleil_2.3_standard_Release_060728.zip" is weer eens corrupt!! Ook op de officiele site. Fijn is dat! :(

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 143719 op 02-01-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133246

Ik ben op zoek naar een programmaatje om smsjes van mijn telefoon naar mijn computer te zenden via bluetooth.
Weten jullie toevallig een proggy waarmee je dat kunt doen ..

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmichels
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06-2020

Je hebt de telefoon al helemaal uit elkaar gehaald? Want dit is vrij gemakelijk! Op het internet staan verschillende voorbeeld video's als je niet weet hoe je dit moet doen.
Waar kun je die voorbeeldvideo's vinden?
Krijg dat ding niet uit elkaar.

Gr. wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadani
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 23:22
wimmichels schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:46:
[...]

Waar kun je die voorbeeldvideo's vinden?
Krijg dat ding niet uit elkaar.

Gr. wim
o.a. hier: http://194.186.115.138:81/Denis/Video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik ben lang aan het zoeken geweest, en op vele pagina's geweest maar er is nergens een recente handleiding met recente links om java games op de D500 te zetten. Heeft iemand een duidelijke ( Hopelijk nederlandse ) handleiding en werkende url's met de progjes die je nodig hebt ? Thanks

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 12:59
sinds een week of 2 gaat mijn telefoon telkens in oplaadstand en opgeladenstand. Het accumetertje gaat dan ook de animatie doen voor opladen en het komt ook telkens in beeld. Ook geeft hij dat irritante piepje. Owja, dit is als hij niet aan de oplader zit.

Ist die nou dood of moet ik ff een nieuwe accu kopen voordat apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Mensen help :O

ik krijg de smsjes van de D500 niet gecopieerd, ik gebruik de prog easy studio : pim & file manager 2.0 maar ik krijg het nergens gecopieerd! ik kan ze lezen alles, maar kopieren naar de pc hell no..

Wie weet hier meer van...

[ Voor 68% gewijzigd door FSXnoob op 30-01-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 16:41
LS.

Vorige week ging mn SIM-kaart kapot in mn beurs(had tijdelijk andere SIM in telefoon)
Eergister is mn telefoon er mee opgehouden, dit gebeurde nadat ik de kapotte SIM nogmaals checkte of 'ie kapot was. (Ging nieuwe retrieven)
Nu start mn telefoon niet meer op, als ik op de 'aan' knop druk, gaat de backlight aan en krijg ik het volgende te zien:
SGH-D500
www.samsungmobile.com
Samsung

Dit blijft er staan, terwijl de backlight met regelmaat aan en uit gaat(dus vaste intervallen)
Ik krijg dus niet,zoals hoort, de opstart animatie te zien, enzovoort.

Ik wil heel graag mn foto's van mn camera af, omdat er nog foto's opstaan van mijn recent overleden vader.

Heeft iemand tips?
mvg
Maurice

edit: nvm, waarschijnlijk kan de lokale telefoon-handelaar software vervangen)

[ Voor 5% gewijzigd door Morress op 07-02-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

J.W

Vraagje,

Is het mogelijk om bij een inkomend gesprek iets anders te doen dan op te nemen of te weigeren?
Ik wil namelijk niet altijd de telefoon opnemen maar wil hem ook niet weigeren, aangezien de beller dan door heeft dat hij/zij afgebroken word.

Het mooiste zou zijn als ik hem tijdens het opgebeld worden kan omzetten naar stil/trillen, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 15:46
volumeknop ingedrukt houden...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217526

sinds gisteren werkt men tril-functie niet meer
als ik een nieuwe batterij koop is dat dan opgelost of zit het in de software van de gsm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zit 'm niet in de batterij lijkt mij. Ik denk eerder in de telefoon. Misschien het trilmotortje kapot. In de software lijkt het mij ook niet eergelijk gezegd.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218004

Modbreak:Gaarne geen warez-requests! :@

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 04-05-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219368

heey vraagje he weet iemand alle snelcodes zoals bij voorbeeld bij nokia *#0000# enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 09:01
Ik heb overal gezocht maar ik zoek naar een programma zoals floAt's Mobile Agent 2 voor mijn D500. Pc studio 3 ondersteunt de D500 niet vandaar:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Killertjuh schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:14:
Ik heb overal gezocht maar ik zoek naar een programma zoals floAt's Mobile Agent 2 voor mijn D500. Pc studio 3 ondersteunt de D500 niet vandaar:(.
Dan kan je lang zoeken..is er niet en zal er ook nooit meer komen.

De enige software die je kunt gebruiken staat hier: klik.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 20:52
Ik heb hier een D500 liggen, oude telefoon van m'n vader.

M'n eigen telefoon is deze week overleden (LG KG800) en daarom wou ik deze telefoon wel gebruiken.

Hij doet het eigenlijk prima, op een klein minpuntje na:

De up, down, en "OK/i" knopjes doen het niet.

Afbeeldingslocatie: http://xs225.xs.to/xs225/08115/kaduuk427.jpg

Ik heb de telefoon al open gemaakt (gaat makkelijk als je filmpje erbij hebt van youtube, daar leggen ze precies uit hoe hij uit elkaar moet).

Hij was erg stoffig van binnen, maar nu hij weer helemaal schoon is werken die knopjes nogsteeds niet goed :'(

Heel erg vervelend, aangezien je die knoppen in het menu juist nodig hebt.

Je kunt met de up/down knopjes aan de zijkant ook wel wat doen, maar die gaan gelijk naar het bovenste, of onderste item in het menu :(

Hoe kan ik dit fixen?

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 14-03-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 04:18
ThinkPadd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:36:
Ik heb hier een D500 liggen, oude telefoon van m'n vader.

M'n eigen telefoon is deze week overleden (LG KG800) en daarom wou ik deze telefoon wel gebruiken.

Hij doet het eigenlijk prima, op een klein minpuntje na:

De up, down, en "OK/i" knopjes doen het niet.

[afbeelding]

Ik heb de telefoon al open gemaakt (gaat makkelijk als je filmpje erbij hebt van youtube, daar leggen ze precies uit hoe hij uit elkaar moet).

Hij was erg stoffig van binnen, maar nu hij weer helemaal schoon is werken die knopjes nogsteeds niet goed :'(

Heel erg vervelend, aangezien je die knoppen in het menu juist nodig hebt.

Je kunt met de up/down knopjes aan de zijkant ook wel wat doen, maar die gaan gelijk naar het bovenste, of onderste item in het menu :(

Hoe kan ik dit fixen?
zijn het metalen knopjes op de print, of van die "plastic" dingetjes?
die laatste kan je schoon maken met alcohol
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste