Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24

OMX2000

By any means necessary...

DJH schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:24:
Wat echt vaag is aan de d500:

Als je een sms typt en je verwerkt er een "ó" in (zonder ") dan heb je meteen 80 tekens minder te typen in een sms volgens de teller :S

Iemand met een d500 die dit niet heeft?
Dat doen meerdere toestellen (ook mijn K700 en K750). Het coderen van "speciale" karakter kost meer ruimte (2 bytes in plaats van 1). Het hele bericht moet wordt dan anders gecodeerd en hou je dus half zoveel karakters over.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ja heeft te maken met unicode enzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23712

Kent iemand een ander programma dan onze pim on contact mee uit te wisselen met de pc? Ik had er een maar ik ben de naam kwijt.

De naam van het programma bestand meen ik uit 3 worden.... (easy ..... ......?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:06
Misschien dat dit al voorbij gekomen is, maar hoe kan je smsberichten van sim naar telefoon verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119765

suspect schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:31:
Misschien dat dit al voorbij gekomen is, maar hoe kan je smsberichten van sim naar telefoon verplaatsen?
SMS-bericht lezen -> Opties -> 8. Doorverbinden

En nee, dat is geen logische benaming.
Overigens had je het ook gewoon in de handleiding op kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 01:06
Anoniem: 119765 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:38:
[...]

Ok, thanks. :)
Wat bepaald eigenlijk waar de binnenkomende sms'jes worden opgeslagen?
Of wordt eerst de sim gevuld, en gaat alles daarna automatisch naar de telefoon?

[ Voor 24% gewijzigd door Marco op 04-11-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 11:56
Jongens, ik zoek al een tijdje naar een goed progje om met mijn D500 te kunnen browsen op m'n pc en vervolgens bijvoorbeeld mp3tjes te kunnen opstarten via winamp en bijvoorbeeld een filmpje kunnen opzetten zonder eerst naar mijn pc te hoeven lopen. Ik hoorde van een vriend dat dit schijnt te kunnen, maar ik kan het niet vinden als jullie het er al over gehad hebben in de 4 grote delen die dit topic kent inmiddels. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want het zou dingen een stuk makkelijker maken!

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 03-06 15:07
Andrasman schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:20:
Jongens, ik zoek al een tijdje naar een goed progje om met mijn D500 te kunnen browsen op m'n pc en vervolgens bijvoorbeeld mp3tjes te kunnen opstarten via winamp en bijvoorbeeld een filmpje kunnen opzetten zonder eerst naar mijn pc te hoeven lopen. Ik hoorde van een vriend dat dit schijnt te kunnen, maar ik kan het niet vinden als jullie het er al over gehad hebben in de 4 grote delen die dit topic kent inmiddels. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want het zou dingen een stuk makkelijker maken!
Dit is al een langsgekomen in een van de vier delen van dit topic. 'k Weet alleen niet meer waar het staat en wie het was. Het is diegene wel gelukt om mp3'tjes te starten via WinAmp (Java-application?).
Hope I helped ya enough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 14:47
Andrasman schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:20:
lees je mail maar. ik heb je er al over teruggemaild.
als er meer mensen interresse hebben wil ik wel eens een public release maken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Laatst online: 05-05 20:32
unconnected schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:06:
[...]

lees je mail maar. ik heb je er al over teruggemaild.
als er meer mensen interresse hebben wil ik wel eens een public release maken ofzo :)
Zou je daar mij ook over kunnen mailen? :P
Kzie dat veel mensen t toegezonden hebben om het te hosten, maar vervolgens hosten ze het niet..

[ Voor 14% gewijzigd door blup op 15-11-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97166

Waarom zit er bij mij dan geen optie 8 in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Laatst online: 05-05 20:32
blup schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:12:
[...]

Zou je daar mij ook over kunnen mailen? :P
Kzie dat veel mensen t toegezonden hebben om het te hosten, maar vervolgens hosten ze het niet..
Ok, heb nu al iets zelf geschreven, maar als mijn telefoon verbind naar mn telefoon dan krijg ik zown vreselijk new-email geluidje en die is NIET weg te krijgen godsake.. :'(

Gewoon verwijderen uit je media map dus.. nu maar hopen dat Windows niet over de zeik gaat.. :)

Zou hier geen whizzies die een Java app kunnen schrijven? Of kunnen die niet van de bluetooth gebruik maken?
Zou vet zijn, eindeloze mogelijkheden zo.. best leuk dit! :)

[ Voor 26% gewijzigd door blup op 15-11-2005 11:42 . Reden: het is vroeg.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151472

Hier zou ik ook wel eens een uitleg over willen hebben.
Lijkt me wel heel leuk om via de gsm op de pc te kunnen browsen.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik meende toch ergens ooit gelezen te hebben dat de operator logo weg te halen is bij de samsung d500, iemand?? in de startpost staat hier niks over

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

menu 9 --> 3 --> 2

Plaats van tekst : Uit

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 24-11-2005 13:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

SYQ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:37:
ik meende toch ergens ooit gelezen te hebben dat de operator logo weg te halen is bij de samsung d500, iemand?? in de startpost staat hier niks over
Menu -> Instellingen ->Display instelingen (3) -> Tekstweergave (2) -> Plaats van tekst = Uit.
Sloom netwerk hier... :r

[ Voor 9% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-11-2005 13:46 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

tnx, is het trouwens verboden om een universeel unlock code hier te plaatsen?? dat er nog mensen bestaan die hier 10/15 euro voor durven te vragen

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
SYQ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:56:
tnx, is het trouwens verboden om een universeel unlock code hier te plaatsen?? dat er nog mensen bestaan die hier 10/15 euro voor durven te vragen
Nope mag niet!

Lees: Internet & Telefonie - policy en FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Ej ff kort vraagje hè!.. Ik ben even aan het surfen geweest en kwam terecht op www.samsungd500.tk , en daar staats iets van dat van mp3-- naar --> mp4 converteren ruimte scheelt, nou heb ik dit gedaan, maar nu krijg ik bij het overzetten een"ftp fout" ligt dit aan mij, of kan dit toestel dat gewoon niet?

excuus! zelf aan gevonden, moet in de video->download map

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 127797 op 30-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft trouwens iemand misschien nog zo een zwarte samsung bandje voor me die meegeleverd werd bij de D500? Zeg maar wat je ervoor terug wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163007

Ik heb een Samsung D500 en sinds een paar dagen doet de Bluetooth en de IR het niet meer.Als ik ze aan probeer te zetten gaat de zandloper draarien maar krijg een melding "fout bij inschakelen".
Ik ben al bij een zaak geweest en die hebben nieuwe software ingezet maar het heeft niet geholpen nog steeds niks.Heeft er iemand hier ook last van en wat zou het kunnen zijn.
Alvast bedankt

Anoniem: 93166

Weet iemand waar ik een flash kabel kan kopen? Ik wil er graag nieuwe firmware opzetten. De link in de openings post werkt niet meer. Of kan ik het ook met een datakabel flashen?

• DaannO
FlipFlink schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:33:
Heeft trouwens iemand misschien nog zo een zwarte samsung bandje voor me die meegeleverd werd bij de D500? Zeg maar wat je ervoor terug wilt.
Ik heb denk ik thuis nog wel zo een grijze. Als ik hem nog kan vinden mag je hem wle van me hebben. Zal vanavond kijken.
Anoniem: 93166 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:37:
Weet iemand waar ik een flash kabel kan kopen? Ik wil er graag nieuwe firmware opzetten. De link in de openings post werkt niet meer. Of kan ik het ook met een datakabel flashen?
Al bij google gekeken? Ik zal binnekort de links verversen :)

ja, maar er zijn er geen in Nederland, alleen engeland enzo, daar kan ik hem niet kopen, geen credit card

• DaannO
Anoniem: 93166 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:48:
ja, maar er zijn er geen in Nederland, alleen engeland enzo, daar kan ik hem niet kopen, geen credit card
Vrienden of familie? 8)7

1 familielid heeft er 1, maar die vindt het te gevaarlijk om te betalen via internet. Maar er zijn geen winkels bekend dus? Dan maar naar de lokale gsmboer om te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, heb er toch 1 kunnen kopen, telefoon geflashed en alles prima verlopen. Dus nu heb ik een D500 flashkabel in de aanbieding :) voor 12 euro incl batterij en verzendkosten. Kan ik er iemand blij mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:04
Iemand er al achter of/hoe je alsnog eigen sms/alarm deuntjes kunt gebruiken ?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164220

Hallo ik heb ff vraagie,

Kheb dan die D500 laatst was die defect dus heb alles via bluetooth op me laptop gezet inclusief me foto's, nu heb ik van kpn een nieuwe D500 gekregen omdat die andere niet meer te repareren was.
Zo wil ik al me bestanden via bluetooth weer terug zetten alleen zodra ik me foto's terug wil zetten in de map van foto's dan geeft die aan dat die een ongeldige FTP heeft terwijl ik wel afbeeldingen en muziek terug kan zetten.

Maar dan kan ik de foto's wel terug zetten maar dan slaat die ze op in de map afbeeldingen dus NIET in de map foto's terwijl ze daar wel zaten.

Hoe kan ik dit oplossen want wil graag me foto's terug op me telefoon en ook graag onder de map foto's

Het zelfde geldt trouwens ook voor me visitekaartjes

M.V.G Melissa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Melissa, zover ik weet is dat niet mogelijk. (Heb al half jaar geen D500 dus weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Anoniem: 164220 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:15:

Maar dan kan ik de foto's wel terug zetten maar dan slaat die ze op in de map afbeeldingen dus NIET in de map foto's terwijl ze daar wel zaten.

Hoe kan ik dit oplossen want wil graag me foto's terug op me telefoon en ook graag onder de map foto's.
Je kunt per foto zeggen dat je 'm wilt verplaatsen van "Mijn foto's" naar "Foto's", andersom kan ook natuurlijk. Op Opties klikken als je een foto in beeld hebt en dan optie 3 kiezen. Je moet ze helaas wel één voor één doen, kan niet allemaal tegelijk. Ik hoop dat dit is wat je bedoelde.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaTr1x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:55:
[...]

Je kunt per foto zeggen dat je 'm wilt verplaatsen van "Mijn foto's" naar "Foto's", andersom kan ook natuurlijk. Op Opties klikken als je een foto in beeld hebt en dan optie 3 kiezen. Je moet ze helaas wel één voor één doen, kan niet allemaal tegelijk. Ik hoop dat dit is wat je bedoelde.
Nee sorry dat is niet wat ik bedoelde.

De foto's staan op mijn laptop

Ik kan ook via mijn laptop in de map foto's komen van mijn telefoon daar kan ik de foto's weghalen en ook weer terug zetten die er in staan.
Maar ik heb nu dus een andere D500 gekregen dan die ik had en kan nu de foto's niet meer terug zetten terwijl ik dat eerst wel kon.

Kan dat ook liggen omdat ik een nieuwe telefoon heb en die foto's daar niet opstonden en dus daarom ze daar niet wilt opslaan?
Want de foto's die ik heb gemaakt met me nieuwe toestel die kan ik wel van me telefoon na me laptop en van me laptop weer terug na de telefoon kopieren in de juiste map.

Ik baal hier eigenlijk wel goed van, want ik kan nu niet de foto's meer terug zetten (alleen in de map afbeeldingen, maar daar horen me foto's niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Dat is inderdaad vreemd ja :S Ik heb zelf gewoon kleine gifjes en wat jpegs op de telefoon gezet vanaf m'n pc en die kwamen origineel ook niet vanaf de telefoon dus in principe zou dat gewoon moeten kunnen. Ik gebruikte daarvoor de originele Bluetooth software voor de D500 i.c.m. een Bluetooth stick. Op een Mac werkte het ook, zelfs zonder speciale software, geen idee wat het verder zou kunnen zijn :(

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpeg en gifjes kan ik er wel op zetten maar NIET de foto's die ik met me vorige toestel gemaakt hebt.
En ALS ik ze er op kan zetten dan zet hij de foto's onder afbeeldingen waar die ook de jpeg en gifjes onderzet. Maar daar horen mijn foto's niet en dat kan ik niet veranderen.

Maar heb er ook een andere probleem bij gekregen, er is nu helemaal geen FTP meer beschikbaar zodra ik me bluetooth opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:29
Anoniem: 164220 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:38:
jpeg en gifjes kan ik er wel op zetten maar NIET de foto's die ik met me vorige toestel gemaakt hebt.
En ALS ik ze er op kan zetten dan zet hij de foto's onder afbeeldingen waar die ook de jpeg en gifjes onderzet. Maar daar horen mijn foto's niet en dat kan ik niet veranderen.

Maar heb er ook een andere probleem bij gekregen, er is nu helemaal geen FTP meer beschikbaar zodra ik me bluetooth opstart.
als je iets upload vanaf je pc gaat ie automatisch naar je afbeeldingen map. Dat kan je niet veranderen. Alleen de foto's die je met je telefoon zelf maakt komen in de map foto's. Die foto's die van je oude telefoon komen ziet ie gewoon als .jpg en dus plaatst ie ze in je afbeeldingen map. Niks aan te doen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

__REMCO__ schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:03:
[...]

als je iets upload vanaf je pc gaat ie automatisch naar je afbeeldingen map. Dat kan je niet veranderen. Alleen de foto's die je met je telefoon zelf maakt komen in de map foto's. Die foto's die van je oude telefoon komen ziet ie gewoon als .jpg en dus plaatst ie ze in je afbeeldingen map. Niks aan te doen dus...
wat ik ff wou weten, vind hetDat is alleen een beetje jammer maar helaas

Maar ik heb wel de zelfde model telefoon alleen een andere, en dat maakt dus blijkbaar verschil

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 164220 op 28-12-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:29
Anoniem: 164220 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:15:
[...]

wat ik ff wou weten, vind hetDat is alleen een beetje jammer maar helaas

Maar ik heb wel de zelfde model telefoon alleen een andere, en dat maakt dus blijkbaar verschil
Ook als je t zelfde model hebt doet ie dat (zoals je weet ;)) maar het gaat er gewoon om dat je die foto's op je pc hebt gezet als backup, maar nu je ze weer terug wil zetten op je telefoon, je telefoon ze gewoon ziet als .jpg plaatjes zoals ieder ander en ze daarom weer in je afbeeldingen map zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38

aex351

I am the one

Ik heb een probleem, ik kan geen bestanden vanaf mijn telefoon uploaden naar mijn computer. Ik krijg eerst een paar keer de melding dat apparaat niet gevonden kan worden. En vervolgens krijg ik de melding na het installeren van het apparaat via de connectiviteit menu dat verbinden is mislukt.

Ik kan wel bestanden van mijn pc probleemloos uploaden naar mijn telefoon.

Hoe kan ik dit oplossen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Met d500 blijkt opeens veel meer te kunnen :p

Hoewel ik niets veranderd heb :)

Heb opeens een mp4 als ringtone :D en kan me PC met bluetooth-stick EINDELIJK goedkeuren :D

meer mensen die dit kunnen ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Haha ja iedereen als het goed is ;)

@ aex351 maybe moet je dan een kabel kopen die elke telecom winkel wel heeft en daar mee aan de slag gaan. Soms is dat nog de enigste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Yeah, ik zoek een andere reparatie-locatie dan Solid Vision in Rijswijk... anders moet ik er helemaal heenreizen en daar heb ik geen zin in.

Is er echt alleen maar Solid Vision voor mensen met een defect Samsung toestel?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi,

Ik heb sinds kort ook een samsung D500, eerste keer dat ik een gsm met bluetooth heb, maar ik zet met de volgende vraag: Bestaat er software voor zodat je je gsm met de pc via bluetooth kunt verbinden endat je dan zo via je pc je gsm kan besturen, smsjes versture via pc, smsjes lezen, etc

Ik heb dit al gezien voor andere gsm's, maar ik weet niet waar ik dit zou moeten zoeken.
Heeft samsung hierzelf software voor of hoe zit dit?

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
pims nog wat.. daarmee kan je heen en weer pompen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Samsung pims file manager -> www.samsung.nl

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110870

Ik probeer java games op mijn d500 te zetten volgens de tutorial uit de startpost. Ik loop nu echter vast op het stukje dat ik een nieuwe netwerkverbinding moet maken. Als ik bij de eigenschappen van de nieuwe binnenkomende verbinding kijk, dan zie ik nergens 'communication cable between two computers' staan (zie screen). Ik heb wel gewoon de bluetooth poort geselecteerd die bij mijn seriele verbinding hoort. Weet iemand wat ik fout doe?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dannykappen/screen.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 110870 op 06-02-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik kan je jammer genoeg daar niet meer mee helpen aangezien ik de d500 niet meer in bezit heb en dus niet kan testen. Overgins zal ik binnekort de ts updaten aangezien nogal wat links dood zijn en de ts outdated is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 17:50

renedepe

wheeeeelp!!!

Even een tipje voor de mensen die zoeken naar een Flashkabel
http://www.salesplaza.nl heeft er eentje. Slechts 8,75 en geen verzendkosten.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:30

bakvis

Tweakers.Nerd

Heeft er iemand mischien het zelfde probleem als mij gehad? Als ik mijn D500 open schuif dan blijft mijn scherm op de klok staan, de toetsen werken wel (als ik een nummer in toets en op t groene hoorntje druk belt ie ook gewoon) maar echt puur mijn scherm blijft "vast" hangen. Nu heb ik mijn telefoon weggebracht voor garantie, en ze zij den bij de winkel dat dit een vaker voorkomend probleem was, het had met de Flatcabel te maken in de telefoon.

Nu zou ik wel s wille weten of dat bij meer mensen het geval is/was

Mijn Specs

• Wicked_Wy
bakvis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:30:
Heeft er iemand mischien het zelfde probleem als mij gehad? Als ik mijn D500 open schuif dan blijft mijn scherm op de klok staan, de toetsen werken wel (als ik een nummer in toets en op t groene hoorntje druk belt ie ook gewoon) maar echt puur mijn scherm blijft "vast" hangen. Nu heb ik mijn telefoon weggebracht voor garantie, en ze zij den bij de winkel dat dit een vaker voorkomend probleem was, het had met de Flatcabel te maken in de telefoon.

Nee, nog nooit meegemaakt...misschien is dat m'n volgende gebrek wel... :r

1. vastlopen firware, kreeg toen nieuwe telefoon
2. camera kapoet...weekje weg voor reparatie
3. hands-free mode doet 't nu niet,

En ik heb er geen zin meer in, gelukkig had ik een 1-jarig abo, die is nu afgelopen. 'k Zit nu op een mooie aanbieding te wachten, maar ik denk niet dat m'n volgende toestel een Samsung wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 12:02
:'( help

ik heb alles wat op www.samsungd500.tk 4 x doorgelopen en elke keer bevriest mijn beeld.

wat doe ik fout hij heeft connectie van want het bluettoth logo word groen. 8)7

wie weet of kan mij helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wicked_Wy schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:49:
[...]

Nee, nog nooit meegemaakt...misschien is dat m'n volgende gebrek wel... :r

1. vastlopen firware, kreeg toen nieuwe telefoon
2. camera kapoet...weekje weg voor reparatie
3. hands-free mode doet 't nu niet,

En ik heb er geen zin meer in, gelukkig had ik een 1-jarig abo, die is nu afgelopen. 'k Zit nu op een mooie aanbieding te wachten, maar ik denk niet dat m'n volgende toestel een Samsung wordt.
Had ook problemen met mijn hands-free na de laatste reparatie. Je moet de OK/i knop langer inhouden voordat hij op hands-free modus gaat staan, komt waarschijnlijk door de laatste firmware die er met de reparatie op is gezet...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137247

Ik lag laatst in bed een smsje te sturen, en toen viel het mij op dat het geluid van mijn wekkerradio kraakte op de manier dat het altijd doet bij mobiele telefoons die in de buurt bellen.

Wanneer het beeld niet veranderd is het geluis er niet. Wanneer er pixels veranderen (tijdens een smsje lezen bijv. tijd van ontvangst en afzender ofzo bovenin beeld) dan ruist de wekker weer.

als het hele beeld veranderd, bij wanneer je op de rode knop drukt, dan maaktie ook meer geluid.

Nu mijn vraag/vermoeden: werkt de communicatie tussen elektronica gedeelte en beeldscherm soms draadloos???

zo ja, leuk dat wist ik niet. zo nee, waarom dan die geluiden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 06:07:
[...]

Had ook problemen met mijn hands-free na de laatste reparatie. Je moet de OK/i knop langer inhouden voordat hij op hands-free modus gaat staan, komt waarschijnlijk door de laatste firmware die er met de reparatie op is gezet...
Hey man!! Thanks voor de tip...Hands-free mode was nooit kapot :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wicked_Wy schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:36:
[...]

Hey man!! Thanks voor de tip...Hands-free mode was nooit kapot :)
Thanks!
Had precies hetzelfde dus en was al onderweg naar de winkel, probeerde het nog een keer en hield hem wat langer in... Dus, lekker handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Laatst online: 22:30

bakvis

Tweakers.Nerd

bakvis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:30:

Het is opgelost :), na 2 weekjes heb ik m trug. Het probleem was een kapotte printplaat van me scherm.
De vervange onderdelen zijn:
  • Onderdeel: PCB (Printplaat) ART NR: 9023005
  • Onderdeel:SUB Metal Come NAB ART NR: 9023009
Wat ik uit het 2e artikel kan hale is het subframe voor het schuif mechanisme (mijn telefoon schoof ook moeilijk open). Verder staat er ook nog nieuwe Software op: D500CEEG1.

De telefoon werkt weer perfect, en is gratis gefixt :).

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

Voor mensen die ook bovenstaand probleem hebben of het probleem dat je scherm continu helemaal wit wordt en je de telefoon uit en weer aan moeten zetten. Indien je garantie verlopen is kan je bij Salesplaza.nl een nieuwe orginele samsung flatcable bestellen. Deze kan je vervolgens er zelf inzetten en lost alle problemen op.

Ik heb dit zelf ook gedaan omdat ik dus constant een wit scherm kreeg als de telefoon een aantal seconden was opengeschoven. Het is wel een beetje priegelwerk maar het resultaat is het waard. Geen wit scherm meer gehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132705

Mijn D500 is gisteren gepikt, iemand suggesties voor een nieuwe (betere) gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Anoniem: 132705 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:06:
Mijn D500 is gisteren gepikt, iemand suggesties voor een nieuwe (betere) gsm?
De nokia 1100?
http://nokia.nl/nl/telefoons/modellen/1100/index.html
Geen idee wat je voorkeuren zijn, wat je belangrijk vindt, etc. Maar kdenk dat je zo weinig mogelijk tijd ergens in wilt steken, dus vandaar een simpel basic telefoontje wat zn werk doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:27
ik zit nog met hele oude firmware en wil deze nog wel even updaten. Weet iemand welke datakabel ik nodig heb?
volgens een paar posts terug zouden ze er hier één moeten hebben voor 8,75?
http://www.salesplaza.nl/

edit: laat maar... via de zoekfunctie van de site was ie er opeens wel :)

[ Voor 16% gewijzigd door savale op 18-03-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Mijn broers D500 is gevallen en het beeld scherm is nog voor ongeveer 10% te lezen..
Nu wil hij zsm alle contacten + nummers kopieren van telefoon geheugen naar mijn SIM kaart.
Nu hebben we gelezen in de handleiding dat je alleen SIM kaart nummers naar tel. geheugen kan kopieren maar blijkbaar niet andersom. (van tel. geheugen naar SIM kaart..) Omdat hij een aantal keren accoord is gegaan met het opslaan van een telefoon nummer in het tel. geheugen denkt hij dat hij een probleem heeft... Hij baalt er ontzettend van dat de D500 blijkbaar geen optie heeft om alle contacten op SIM te kopieren? (En mijn K750i lekker wel _/-\o_ )

Hoe krijg ik alle nummers uit het tel. geheugen naar mijn SIM kaart? (of mischien naar mijn PC dmv bleutooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
willy1986 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:13:
Mijn broers D500 is gevallen en het beeld scherm is nog voor ongeveer 10% te lezen..
Nu wil hij zsm alle contacten + nummers kopieren van telefoon geheugen naar mijn SIM kaart.
Nu hebben we gelezen in de handleiding dat je alleen SIM kaart nummers naar tel. geheugen kan kopieren maar blijkbaar niet andersom. (van tel. geheugen naar SIM kaart..) Omdat hij een aantal keren accoord is gegaan met het opslaan van een telefoon nummer in het tel. geheugen denkt hij dat hij een probleem heeft... Hij baalt er ontzettend van dat de D500 blijkbaar geen optie heeft om alle contacten op SIM te kopieren? (En mijn K750i lekker wel _/-\o_ )

Hoe krijg ik alle nummers uit het tel. geheugen naar mijn SIM kaart? (of mischien naar mijn PC dmv bleutooth)
vida de pc valt dit uit te lezen. moet je wil alles nog kunnen instellen. volgens mij via pim and file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:27
DaannO schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:33:
[...]

vida de pc valt dit uit te lezen. moet je wil alles nog kunnen instellen. volgens mij via pim and file manager.
Heb dit zojuist gedaan om een nieuwe firmware te flashen. Ik heb mijn phonebook geexporteerd als cvs bestand. Hopelijk kan ik die straks ook weer zo importeren (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
savale schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:44:
[...]

Heb dit zojuist gedaan om een nieuwe firmware te flashen. Ik heb mijn phonebook geexporteerd als cvs bestand. Hopelijk kan ik die straks ook weer zo importeren (A)
heb dat ook een keer gedaan, lukte me niet om het terug erin te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:50
Soms, als ik een foto wil bekijken, wordt het scherm even donker, vervolgens valt het toestel uit en herstart zichzelf (ik hoef geen PIN in te vullen) en daarna kan ik gewoon weer normaal de foto bekijken.

Iemand met hetzelfde probleem? Ik moet erbij zeggen dat het geheugen vol is met foto's :P wellicht is dit de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

chimo schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:08:
Soms, als ik een foto wil bekijken, wordt het scherm even donker, vervolgens valt het toestel uit en herstart zichzelf (ik hoef geen PIN in te vullen) en daarna kan ik gewoon weer normaal de foto bekijken.

Iemand met hetzelfde probleem? Ik moet erbij zeggen dat het geheugen vol is met foto's :P wellicht is dit de oorzaak?
Ik heb het ook wel eens. maar ook als ik een smsje wil bekijken of een video ofzo :P, miss omdat ie al een paar weken aan staat, het is ook altijd willekeurig. dus niet op een bepaald moment :/

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien hele domme vraag, maar weet iemand hier hoe je mapjes toe kan voegen in je D500? Bijvoorbeeld om je fotos te rangschikken. Het lukt me niet :s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Meastro1983 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:16:
Misschien hele domme vraag, maar weet iemand hier hoe je mapjes toe kan voegen in je D500? Bijvoorbeeld om je fotos te rangschikken. Het lukt me niet :s...
Zou ook wel knap zijn van jou als het je lukt. Het kan namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5865

Oke vaag verhaal dit. Ik heb net zo'n bluetooth dongle gekocht want mn telefoon begon een beetje vol te raken. Dus ik zo installeren en connecten naar mn telefoon. Ging allemaal perfect en ik kreeg keurig bij Bestandsoverdracht een paar mapjes en foto's en filmpjes en deze kon ik zo naar mn computer kopieren. iig... nu wilde ik dus weer verder gaan met kopieren omdat er nog een aantal dingen opstaat die eraf moeten, maar nu kan ik er ineens niet meer opkomen :? Hij zegt de hele tijd, als ik dat filetransfer venster open (OBEX FileTransfer), "Geen FTP-verbindingen meer beschikbaar". Iemand een oplossing? Let wel, een kwartier geleden deed ie het dus nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Vorige week begaf mn display het opeens (heb het toestel sinds Juni 2005): ik het display vertoonde wat een slechte filmmaker als 'virus' zou gebruiken: wat plaatjes stonden verkeerd (vooral zichtbaar bij de hoekjes van kaders e.d.)
Aangezien het toestel al een paar weken aan stond dacht ik dat het een simpel geheugenprobleem was, dus mn toestel uit gezet en weer opnieuw aan... Toestel dacht daar anders over, die sprong op een lichtgevend wit display.

Ding was met geen mogelijkheid meer terug te krijgen op normaal display. Wel functioneerde het toestel gewoon (ik kon gebeld worden, geluid deed het, etc), alleen is het moeilijk om je telefoonboekje te gebruiken zonder beeld |:(

Gelukkig nog garantie, kreeg vandaag bericht dat hij gemaakt is en het me niets kost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

M3rcury schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:46:
[...]

Ik heb het ook wel eens. maar ook als ik een smsje wil bekijken of een video ofzo :P, miss omdat ie al een paar weken aan staat, het is ook altijd willekeurig. dus niet op een bepaald moment :/
Heb ik ook gehad, bij de reparatie van mijn toetsenbord kreeg ik ook een firmware update ---> Probleem opgelost... Zit blijkbaar alleen in oude firmware versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
is er een mogelijkheid om een pauze in je opgeslagen nummers te krijgen?
als ik * ingedrukt houd dan komt er wel een P'tje tevoorschijn maar pauzeren ho maar.

kan ook niks vinden in de handleiding :(

edit: laat maar, dat Ptje werkt wel. je moet alleen niet op redial drukken als je een nummer verandert.. zucht..

[ Voor 24% gewijzigd door Webjunkie op 02-04-2006 12:11 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 00:20

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand hier wat exact het verschil is tussen 3GP en mp4 bestanden en naar welk formaat ik filmpjes het best kan converten om op mijn foon te bekijken? Ik heb zelf de X700 (zelfde binnenwerk als de D500) en als ik een filmpje converteer naar mp4 in de maximale resolutie, dan is het aantal frames per seconde vele te laag... is dat anders bij een 3gp bestand of is de telefoon gewoon te langzaam?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 07-06 09:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mijn D500 heeft de laatste tijd nogal last van kuren :/
9 van de 10 keer als ik de camera open, dan is mijn beeld compleet aan gort... de kleruen kloppen voor geen meter, alles is ineens groen en paars, en het lijkt of je overal JPEG artifacts ziet ofzo.. niet helemaal goed dus, heb op t moment ff geen foto die er zo uitziet, en uitgerekend nu doet de cam het wel goed 8)7
Maar k kreeg laatst ook een melding van een gemiste oproep (melding van de foon, dus geen SMSje van Hi) dus ik krijk naar de info... was ie van 3 dagen ervoor 8)7
En k heb ook regelmatig als ik hem dicht doe, dat het licht wel 'zwakker' word na een paar seconden, en normaal gaat een paar seconden later de screensaver aan, maar dat doet ie soms dus niet.. blijf ik gewoon m'n wallpaper zien, als k hem dan weer open en dicht doe is het weer okay :/

Zijn dit bekende problemen? (k ben er niet veel over tegen gekomen) en iemand oplossingen ervoor? k heb geen garantie meer geloof ik :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

Zie een paar posts terug van mij. Waarschijnlijk (maar pin me er niet op vast) geeft je flatcable tussen de 2 schuivende delen problemen. Als je geen garantie hebt zal je die zelf moeten vervangen. Is niet zo heel moeilijk hoor. Heb het zelf ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173410

Hallo mensen,

als ik een smsje verzend met mijn Samsung D500 dan heb ik vaak last dat smsjes niet aankomen ( naar verschillende andere 06 nr's ) Ongeveer 6 van de 10 smsjes komen gewoon niet aan.Dus ik opgebeld met de klantenservice van Tmobile om te vragen wat het misschien kon zijn. Krijg ik net een smsje van tmobile en daar staat in dat het komt door een software fout in mijn telefoon. ze Adviseren mij om de software ( firmware dus :9 ) up te daten, ik heb geen datakabel iod...dus moet ik hem wegbrengen naar de winkel om het door hun te laten doen ?.

maar als het aan de firmware ligt, dan kan het toch niet zo zijn dat ik er als enige last van heb? want ik heb het namenlijk nog niet gehoord van andere mensen,en toch hebben veel mensen in mijn omgeving een D500 toestel.

ps. als ik hem weg breng ben ik dus al mn telefoon nr's kwijt, deze staan op de telefoon en niet op de simkaart, de mogenlijkheid om ze terug te copieren naar de sim is er niet. Weet iemand misschien hoe ik ook dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 07-06 11:32
Ga dus hopelijk vandaag mijn nieuw phone ontvangen. Vraagje: kan ik nu met mijn d500 alle contactpersonen in één ruk naar de SIM kaart kopieren?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173410

TafkaP schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:26:
Ga dus hopelijk vandaag mijn nieuw phone ontvangen. Vraagje: kan ik nu met mijn d500 alle contactpersonen in één ruk naar de SIM kaart kopieren?
nee dit kan dus niet, kan alleen van sim naar gsm niet meer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 07-06 11:32
Ik las het net toevallig ergens bovenin het topic. Erg jammer, dan maar nummer voor nummer. Vind dit toch een beetje kortzichtig van samsung, en dat is dan ook één van de redenen dat ik weer terug ga naar nokia, daar mag je er van uitgaan dat dit soort dingen mogelijk zijn.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Edit; nevermind :)

[ Voor 135% gewijzigd door TommyGun op 19-05-2006 22:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Wat vinden jullie van de D520

Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/s/samsungd520-.jpg

Hij is wel dun (16 mm) maar dan vind ik de D800 toch mooier, ik vind hem er ook heel erg nep uitzien, heel erg plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137247

ik kreeg vandaag een smsje, maar in mijn inbox staat door het envelopje dat er voor staatr een streep. wat ze uitbeelden is een eneveloppe met een scheur door de midden.

ik vraag me af wat dit betekend, want ik kreeg ook geen melding van een nieuwe sms.
kan het zijn dat die maar half is aan gekomen??

bah, baal ervan, was toch wel een smsje met belangrijke inhoud ;)

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? staat nix over in het boekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 137247 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:43:
ik kreeg vandaag een smsje, maar in mijn inbox staat door het envelopje dat er voor staatr een streep. wat ze uitbeelden is een eneveloppe met een scheur door de midden.

ik vraag me af wat dit betekend, want ik kreeg ook geen melding van een nieuwe sms.
kan het zijn dat die maar half is aan gekomen??

bah, baal ervan, was toch wel een smsje met belangrijke inhoud ;)

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? staat nix over in het boekje..
Ja, vooral als ik in het buitenland zit gebuert het vaak. Het kan volgens mij alleen als er een dubbel smsje gestuurd word? Vrij iritant, maar ik denk dat ik er niks aan te doen is :'(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 00:20

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wie hier is bekend met het harder maken van de ringtones op de D500? Ik heb zelf een x700 en daarmee kom je met de code *#8999*8378# in het geluidsinstellingenmenu waar je oa de volume van heel veel speakers kan regelen (deze code werkt ook op de d500). Maarrrr welk geluid moet ik nu precies omhoog gooien?? er is een SUP luidspreker, SDN luidspreker, een normale luidspreker die dan ook nog eens met TX, HFR etc ingesteld moeten wordne. Ik snap dus totaal niet wat precies welk geluid is.. iemand ervaring er mee??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:36

Woohooo

Smilie, James Smilie

Weet er iemand of er een standaard passwoord is voor het uitlezen van bestand met behulp van een Bluetooth USB stick?

Ik krijg namelijk hier op mn werk wanneer ik verbinding wil maken met mn telefoon dat ik eerst een doorvoer sleutel moet ingeven (op mn telefoon). Heb al gezocht of dit ergens in die bluetooth instellingen staat op de PC, maar kan het nergens terug vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:37
Anoniem: 137811 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:57:
Wat vinden jullie van de D520

[afbeelding]

Hij is wel dun (16 mm) maar dan vind ik de D800 toch mooier, ik vind hem er ook heel erg nep uitzien, heel erg plastic.
Ik heb em sinds een dag.
Mooi toestel, ik vindt de nepheid wel meevallen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

Mijn D500 vertoont ernstige kuren. Heel vaak last van vastlopers of een knipperend scherm. Als ik het uit zet schittert het scherm urenlang zwart-wit-zwart wit. Daarnaast gaat de batterij niet meer langer mee dan 24uur.

Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden aangescahft bij de Dixons, icm met een Hi 20 Abbo. Ik heb verder geen aanvullende garantie genomen ofzo,

wat zijn mijn mogelijkheden mbt garantie en reparaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Anoniem: 88793 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:57:
Mijn D500 vertoont ernstige kuren. Heel vaak last van vastlopers of een knipperend scherm. Als ik het uit zet schittert het scherm urenlang zwart-wit-zwart wit. Daarnaast gaat de batterij niet meer langer mee dan 24uur.

Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden aangescahft bij de Dixons, icm met een Hi 20 Abbo. Ik heb verder geen aanvullende garantie genomen ofzo,

wat zijn mijn mogelijkheden mbt garantie en reparaties?
Je hebt een jaar garantie. Vastlopers en knipperende schermen zijn software-fouten, I guess. Je zou dus het toestel gratis gerepareerd moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 10:30
hey hey, ik heb ook last van kuren namelijk: camera die niet meer doet, als ik hem wil activeren spring hij gewoon terug naar beginscherm (die normale scherm,waar je achtergrond en klok hebt) en bij video krijg ik een driehoek met een uitroepteken op mijn scherm rechtsonder :'(

en ik heb een dikke ster op mijn scherm (zoals bij carglass) |:(
en ik heb hem meer dan een jaar..dus geen garantie helaas...

hmmm weet iemand of er frontjes verkrijgbaar zijn voor de d500? want ik moet eigelijk alleen dat glas vervangen, gelukkig is de display nog heel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Ja dat kan, ik heb dit eerder ook gehad, ik was precies in de punt van een bureau gelopen (zie stuk terug in dit topic), ik heb uiteindelijk ergens in Amsterdam zo'n telefoonwinkeltje gevonden waar die voor 18 euro een nieuw schermpje erin heeft gezet, eigenlijk niets meer dan een stukkie plastic, maar goed het is dus te doen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
SteveZ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 02:29:
hey hey, ik heb ook last van kuren namelijk: camera die niet meer doet, als ik hem wil activeren spring hij gewoon terug naar beginscherm (die normale scherm,waar je achtergrond en klok hebt) en bij video krijg ik een driehoek met een uitroepteken op mijn scherm rechtsonder :'(
Je camera is kapot, dat heb ik ook gehad. Ze hebben er bij mij een nieuwe ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
Wicked_Wy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:35:
[...]

Je camera is kapot, dat heb ik ook gehad. Ze hebben er bij mij een nieuwe ingezet.
shit...dan houd het op...heb wel veel plezier aan die camera gehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
MaTr1x schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:45:
Ja dat kan, ik heb dit eerder ook gehad, ik was precies in de punt van een bureau gelopen (zie stuk terug in dit topic), ik heb uiteindelijk ergens in Amsterdam zo'n telefoonwinkeltje gevonden waar die voor 18 euro een nieuw schermpje erin heeft gezet, eigenlijk niets meer dan een stukkie plastic, maar goed het is dus te doen.
ah ok dan het is dus wel mogelijk...ga vandaag wel ff een winkel checken dan .
thx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176126

Modbreak:Gelieve even de FAQ door te lezen. Dit overmatige hoofdletter-gebruik komt namelijk over alsof er iemand staat te schreeuwen en kan irritatie opwekken bij mede-gebruikers.

[ Voor 95% gewijzigd door Eggy op 14-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176126

help, help,

wie kan ons helpen, mijn zoon en ik hebben allebei een d500 maar sinds wij een weekje naar Belgie zijn geweest hebben we geen van 2en ontvangst in een straal van 15 km rond onze woonplaats. we hebben alleen maar smsjes verstuurd daar en dat ging prima. van alles is er geprobeerd van resetten tot nieuwe simkaart , handmatig provider maar niets hoor.... de simkaart in een oude gsm doet het prima dus het ligt niet aan het netwerk, het zou toch te gek zijn als we allebei nieuwe software nodig hebben, onze gsm is 13 mnd oud, wie heeft de gouden tip want samsung weet het ook niet
groetjes van josefine en björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb mijn telefoon sinds Februari 2005 met een 2 jarig Hi Abbo.
Nu wil ik hem dus naar solid vision brengen. maar heb ik dan nog garantie? de kassabon heb ik niet meer...

heb ik uberhaubt nog garantie?

ik wil mijn keypad laten maken en de nieuwste firmware

[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 23-05-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

nou ik heb mn d500 terug....onherstelbaar beschadigd door vocht :( Valt dus niet binnen de garantie dus die kan ik vergeten...kwam die kerel ook nog ff met "dat ik geluk had" omdat het onderzoek niet betaald hoefte te worden

Die gast van dixons zei iets over gsmdokter ofzo dat ze wel eens telefoons reparen, maarja mijn D500 zal wel niet meer te herstellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Imperium schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:13:
Ik heb mijn telefoon sinds Februari 2005 met een 2 jarig Hi Abbo.
Nu wil ik hem dus naar solid vision brengen. maar heb ik dan nog garantie? de kassabon heb ik niet meer...

heb ik uberhaubt nog garantie?

ik wil mijn keypad laten maken en de nieuwste firmware
Je hebt een jaar garantie op je telefoon, dus ik denk dat'ie verlopen is. Je kan natuurlijk altijd je toestel laten repareren.
Was een firmware-update niet gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148915

ik had een tijdje terug een app op mijn PDA gedownload, waarmee ik hem als afstandbediening voor mn TV kon gebruiken. Erg handig was dat. Nu dacht ik, mijn samsung D500 heeft ook IR, en JAVA. Is het mogelijk om hiermee ook de IR poort aan te sturen? Het enige wat ik op google kon vinden was Java Universal Remote Control maar deze blijkt niet compatible met de d500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
probleem!
Ik zit nu in Denemarken maar mijn telefoon is uitgevallen. En als ik hem aan wil doen zie ik de intro van het opstart geluidje en daarna valt hij meteen weer uit. Als ik de accu of de simkaart eruit doe en hem weer aandoe heeft dit geen effect. Iemand enig idee? Ik heb al aardig gegoogled maar kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

batterij niet gewoon zo goed als leeg?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste