Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Sterretje6 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:29:
Wat ik nou toch had :? . Wilde ff gezellie mn moeder weer eens bellen. Dus ik kies thuis (vaste telefoon daar) en druk op groene knop. De telefoon gaat gewoon over, maar als er opgenomen word, hoor ik vervolgens niks meer :|. (Later bleek dat mijn moeder opnam en haar naam 3 keer zei.)
Ik dacht: das ff een foutje, probeer het nog wel een keer. Maar 2e keer hetzelfde en 3e keer ook. Toen maar met mn vriend zn mobiel gebeld. Dus ik dacht dat het aan mijn D500 lag, maar paar dagen later belt mn vriend met mijn mobiel naar zijn zus (ook vaste telefoon) en mn D500 deed het gewoon.

Wat denken jullie aan wie zal het liggen? Aan mijn mobiel of aan de vaste telefoon van mn ouders?
Jouw mobiel. Daar heb ik heel sporadisch ook wel eens last van, probably doordat 'ie al een aantal keren van de trap is gestuiterd. Als je de kiestoon niet hoort overgaan, gewoon ophangen en 2 á 3 seconden later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hulp gezocht..........!!!

ik heb sinds kort een D500 en die bevalt mij super!!
Nu heb ik alleen een vraagje over MP4, ik heb nl. begrepen dat de D500 ook mp4
ondersteunt maar is er iemand die mij kan / wil uitleggen hoe ik een mp3 omzet
naar mp4. Ik heb al ImToo Audio Encoder geprobeerd maar die zet mijn mp3'tje om in een
m4a???? Als ik deze dan via bluetooth naar mijn D500 over wil brengen mislukt dit.
Ook heb ik het net Nero Burning Rom geprobeerd maar ik kan niet aan de goede codec komen.

Wat doe ik fout??? Verkeerde programma?? Verkeerde extentie????

alvast bedankt.
Jo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
je kan het best nero en dan audiobestanden coderen kiezen. dat is dan met de ultra versie. en dan is het zo gepiept. je moet alleen wel de files in je d500 map zeten van gedownloade muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
is er een mogelijkheid om die #@##!@ internet toets :r uit te zetten?
ik heb al een paar keer gehad dat de telefoon in m'n zak open schoof en dat ie dan lekker zat te gprs'en :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:50:
je kan het best nero en dan audiobestanden coderen kiezen. dat is dan met de ultra versie. en dan is het zo gepiept. je moet alleen wel de files in je d500 map zeten van gedownloade muziek.
ik heb niet de ultra versie :/ welk programma kan ik dan beter gebruiken?
Webjunkie schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 20:41:
is er een mogelijkheid om die #@##!@ internet toets :r uit te zetten?
ik heb al een paar keer gehad dat de telefoon in m'n zak open schoof en dat ie dan lekker zat te gprs'en :(
onmogelijk ;) en zo ja dan mag t wel heel snel bekend worden :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 00:10:
[...]
onmogelijk ;) en zo ja dan mag t wel heel snel bekend worden :P
Als je regelmatig GRPS't is het wat lastig.. Maar waarom niet net zo doen als ik? Je pakt een van de profielen (Telford ofzo), je maakt alle default instellingen leeg en je hernoemt het profiel naar "*LEEG*". Zet m daar standaard op, en alleen als je toch wilt GRPS'en eventjes het profiel terugzetten.

Het enige wat ik nog niet weet is hoe ik van die 'kan geen verbinding maken' melding af kom.. Mijn vriendin heb ik ook zo ingesteld maar die krijgt gewoon een simpele 'about' pagina van de browser? Nouja, ach, het werkt beiden.

[ Voor 4% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 06-08-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
Ik heb nu sinds 2 weken mijn d500. ben er heel blij mee. maar als hij in het klokje/screensaver springt komt er af en toe gewoon ergens in het scherm een zwart streepje wat er niet hoort. het leken eerst dode pixels maar toen ik mn telefoon openschoof was er dus niets aan de hand.... hebben meer mensen dit ook?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Duupjuh schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:05:
Ik heb nu sinds 2 weken mijn d500. ben er heel blij mee. maar als hij in het klokje/screensaver springt komt er af en toe gewoon ergens in het scherm een zwart streepje wat er niet hoort. het leken eerst dode pixels maar toen ik mn telefoon openschoof was er dus niets aan de hand.... hebben meer mensen dit ook?
:/
ja heb ik ook. en kijk is naar je sleutetje rechtsonder in is die ook ingebrand bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
nope. sleuteltje is niet ingebrand bij mij..... nog niet iig. maar ik vind het toch wel vreemd.... het zijn geen dode pixels maar toch. ik heb het idee dat dat streepje van de letters van de maand wegkomen.de ene keer is het er en dan weer niet. of het flitst in een keer weg
DaannO schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

ja heb ik ook. en kijk is naar je sleutetje rechtsonder in is die ook ingebrand bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulp nodig :'(

mijn telefoon zit helemaal vast.. als ik opstart krijg ik alleen samsung D500 te zien daarna gaat die niet meer verder :|
is het de beste dat ik zelf een nieuw firmupdate doe?
me garantie bon ben ik kwijt geraakt :(

HElp Help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:51:
hulp nodig :'(

mijn telefoon zit helemaal vast.. als ik opstart krijg ik alleen samsung D500 te zien daarna gaat die niet meer verder :|
is het de beste dat ik zelf een nieuw firmupdate doe?
me garantie bon ben ik kwijt geraakt :(

HElp Help help
dat kan je het best doen jah. het scheelt je denk ik veel geld. welke kabel heb je dan er voor of ga je nar solid vision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een samsung D500, maar dan de orange versie.
Ik weet niet of het aan de orange versie ligt, maar in mijn hoofdscherm heb ik aan de linkerkant een soort snelmenu zitten, met van boven naar beneden oproepinfo, sms, schedule en internet. Ik een andere D500 gezien waarbij dit niet was, dus het moet dan weg te halen zijn toch? Mijn vraag is alleen hoe? Hoop dat iemand het weet en het niet door de orange versie komt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:06:
Ik heb een samsung D500, maar dan de orange versie.
Ik weet niet of het aan de orange versie ligt, maar in mijn hoofdscherm heb ik aan de linkerkant een soort snelmenu zitten, met van boven naar beneden oproepinfo, sms, schedule en internet. Ik een andere D500 gezien waarbij dit niet was, dus het moet dan weg te halen zijn toch? Mijn vraag is alleen hoe? Hoop dat iemand het weet en het niet door de orange versie komt... 8)7
het zou leuk zijn als je het topic hard doorgelezen of had gezocht binnen het topic.
dat menu kan je niet weghalen, de enige manier hoe je dat kan weghalen is door de originele samsung firmware er op te flashen.

jij hebt namelijk een aangepaste orange firmware op je telefoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:20:
[...]

het zou leuk zijn als je het topic hard doorgelezen of had gezocht binnen het topic.
dat menu kan je niet weghalen, de enige manier hoe je dat kan weghalen is door de originele samsung firmware er op te flashen.

jij hebt namelijk een aangepaste orange firmware op je telefoon zitten.
okee bedankt!! ja had het topic wel doorgeleze maarja aangezien er 4 delen zijn en de search mij ook niks opleverde had ik het toch maar even gevraagd..
zijn er zo toevallig meer dingen die in de orange firmware anders zijn dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:48:
[...]

okee bedankt!! ja had het topic wel doorgeleze maarja aangezien er 4 delen zijn en de search mij ook niks opleverde had ik het toch maar even gevraagd..
zijn er zo toevallig meer dingen die in de orange firmware anders zijn dat je weet?
als je de ts leest dan zou je ook kunnen lezen dat je minder geheugen tot je beschiukking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
DiSiLLUSiON schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:05:
Wat ik nou toch had . Wilde ff gezellie mn moeder weer eens bellen. Dus ik kies thuis (vaste telefoon daar) en druk op groene knop. De telefoon gaat gewoon over, maar als er opgenomen word, hoor ik vervolgens niks meer . (Later bleek dat mijn moeder opnam en haar naam 3 keer zei.)
Ik dacht: das ff een foutje, probeer het nog wel een keer. Maar 2e keer hetzelfde en 3e keer ook. Toen maar met mn vriend zn mobiel gebeld. Dus ik dacht dat het aan mijn D500 lag, maar paar dagen later belt mn vriend met mijn mobiel naar zijn zus (ook vaste telefoon) en mn D500 deed het gewoon.

Wat denken jullie aan wie zal het liggen? Aan mijn mobiel of aan de vaste telefoon van mn ouders?

Jouw mobiel. Daar heb ik heel sporadisch ook wel eens last van, probably doordat 'ie al een aantal keren van de trap is gestuiterd. Als je de kiestoon niet hoort overgaan, gewoon ophangen en 2 á 3 seconden later nog eens proberen.
Ehm, volgens mij heb je niet goed gelezen....Ik hoor WEL de kiestoon overgaan, maar zodra er opgenomen word hoor ik NIKS meer.
En mijne is nog nooit ergens vanaf gestuiterd/gevallen.

Trouwens, later bij mijn tante belde ik mn broertje (thuis dus) ff met m'n D500, om te checken of ie nog op was. En toen deed ie het (gelukkig!) weer goed >:) .

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb inmiddels ongeveer 3 uur zitten lezen en heb volgens mij nog niet alle berichten gelezen.
Heb nu sinds een maand ongeveer (Ja ja, abo liep nu pas af) de D500 en ben er over het algemeen super tevreden over.
Heb alleen enkele vragen die ik volgens mij niet teruggevonden heb.

1. Hoe vraag ik mijn versie van de firmware op?

2. Mijn BT Headset werkt prima, alleen als ik geen telefonische verbinding heb schakelt deze binnen een halve minuut uit. Kan deze niet gewoon aan blijven staan?

3. Ik heb een BT dongle met Blue Soleil, werkt allemaal prima, ook PIM & File manager, maar Java-games erop zetten. Ik heb nergens een venster "bluetooth-connection".

4. Ik zal wel weer niet goed zoeken }:O , maar die converter programma's, kun je ook .wav naar midi zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:09:
1. Hoe vraag ik mijn versie van de firmware op?
Ik heb inmiddels door nog eens goed te lezen gezien hoe ik mijn firmware opvraag. Volgens mij heb ik een versie die nog niet in het lijstje!!!

S/W Version D500XAED3 D121 Main

H/W Version MP 3.700

11:13:28 April 11 2005

Weet niet of het hier relevant is, maar ik d8, plant het ff neer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik hier toch zo druk bezig ben om eens een aantal vragen te posten.
Ik heb via PIM & File Manager een aantal notities op de telefoon gezet. Als ik het progje heb afgesloten en ik open het daarna laadt hij ook de notities van de telefoon.
Alleen... op de telefoon kan ik ze nergens vinden!!! 8)7

Edit: Ik heb het al gevonden, het staat bij Organizer onder Memo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik blijf aan de gang, ik weet het.
Je schijnt de kalender ook te kunnen synchroniseren met Microsoft Outlook.

Nu heb ik al ontdekt hoe ik een afspraak van Outlook naar mijn GSM zet, maar ik krijg het met geen mogelijkheid andersom aan het gaan. :'(

Ik heb tig afspraken in de GSM staan en zou het erg zinloos vinden als ik dit weer iedere keer handmatig in Outlook moet gaan zetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 18:51
Aangeven in dat synchronize tooltje dat de telefoon de gegevens bevat en dat outlook ze moet overnemen dus met overschrijven dat de telefoon voor gaat op outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
Duupjuh schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:44:
nope. sleuteltje is niet ingebrand bij mij..... nog niet iig. maar ik vind het toch wel vreemd.... het zijn geen dode pixels maar toch. ik heb het idee dat dat streepje van de letters van de maand wegkomen.de ene keer is het er en dan weer niet. of het flitst in een keer weg

[...]
dat streepje waneer hij in screen saver mode staat .. yep die heb ik ook heeft denk ik iets met tijd te maken want hij komt en gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordan2k schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 07:26:
Aangeven in dat synchronize tooltje dat de telefoon de gegevens bevat en dat outlook ze moet overnemen dus met overschrijven dat de telefoon voor gaat op outlook.
Je kunt in Outlook op push en op pull klikken.
Push doet hij wel, alleen kloppen dan de tijden niet meer. En pull haalt alleen maar mijn visitekaartej op.
Synchroniseren doet al helemaal niets.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
Mjah persoonlijk vind ik het niet echt storend ofzo. maar toch hoort het eigenlijk niet. 8)7 maarjah. lkkr boeie... verder doet ie het gewoon dus _/-\o_
jordan2k schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 07:30:
[...]

dat streepje waneer hij in screen saver mode staat .. yep die heb ik ook heeft denk ik iets met tijd te maken want hij komt en gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al met Samsung gebeld hoe een reparatie in zijn werk gaat? Zelf opsturen of halen zij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Heb hem nu al sinds april maar ik had toch beter een k750i kunnen nemen want:

- Ik heb hem 1x terug moeten sturen (viel binnen garantie) dat er TE veel speling op de telefoon zat
- De ingang (voor speakertje enz) aan de zijkant is kapot niets doet het meer in dat ding terwijl ik er wel heel voorzichtig mee ben (altijd klepje dicht schuiven enz) en ik ben niet de enige waarbij die kapot is, een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.
- hij loopt HEEL vaak vast (vooral bij opstarte) ik heb zelfs al een x gehad dat het beeld ging sneeuwen (ja zoals je ook op tv hebt) en dat de telefoon daarna helemaal vast liept en niet meer opstarte, oplossing was om de batterij en simkaart er een tijdje uit te halen.
- Veel bugs in de firmware (sp?) bv, bij mij werken normale foto's niet meer als ik eerst gedownloade afbeeldingen ga bekijken (telefoon word langzaam en normale foto's die je zelf gemaakt hebt zijn zwart)
- Geen uitbreidbaar geheugen
- Schermpje is heel breekbaar lijkt me, bij mij is er gelukkig nog niets gebeurt :)
- Je kunt niet veel aanpassen..

Maarja.. afgezien daarvan is het wel een goeie telefoon!

Edit:
ooh ja mijn schermpje is ook niet zo fel/helder als bij de meeste andere mensen waardoor je overdag bijna geen fl*kker ziet op het scherm :( en ja bij instellingen staat de schermhelderheid op zijn hoogst.

[ Voor 10% gewijzigd door Ssilverhaze op 08-08-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
Samsung heeft een Synchronize tooltje daarmee werkt het wel goed.
iedere x dat mn telefoon binnen 10 meter van die pc komt gaat hij synchronizeren.
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 08:41:
[...]

Je kunt in Outlook op push en op pull klikken.
Push doet hij wel, alleen kloppen dan de tijden niet meer. En pull haalt alleen maar mijn visitekaartej op.
Synchroniseren doet al helemaal niets.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordan2k schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:37:
Samsung heeft een Synchronize tooltje daarmee werkt het wel goed.
En waar vind ik dat tooltje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:05:
[...]

En waar vind ik dat tooltje dan?
PC Sync op samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, dat is nu inderdaad gelukt.
Nu heb ik alleen nog 1 probleem. Ik voer in Outlook een dienst in van 14-23 uur. Deze zet hij dan op de telefoon van 13-22 uur. Hoe kan ik dit aanpassen?

Edit:Ik moet gewoon eens wat langer zoeken, dan vind ik het vanzelf. Het is al gelukt!!! B)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:49

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:09:
Thnx, dat is nu inderdaad gelukt.
Nu heb ik alleen nog 1 probleem. Ik voer in Outlook een dienst in van 14-23 uur. Deze zet hij dan op de telefoon van 13-22 uur. Hoe kan ik dit aanpassen?
Door 15-24uur in te vullen, staat t alleen in outlook fout :D

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar samsungforum.tk is??
Ben net terug van vakantie en kan niet meer op de site (bestaat niet meer) Heb nog wel een pm gekregen maar kan deze nu niet meer bekijken....
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

nu wil ik ook zon datakabel voor mn d500 kopen, maar ze hebben overal alleen nog maar de seriele versie. wat is t verschil hiermee met de usb versie ? kan ik dan beter de usb kabel over internet bestellen ?

mvg en bvd

Len

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
Nah eerste avontuurtje met mn D500 gehad. kom uit mn werk.... kijk hoe laat het is... wil m weer in mn zak steken ( glijd er zo lekker in :Y) ) stuiterdestuiter... daar lag het arme schaap dan....op de harde stoep. gelukkig kwam hij er met een paar schrammetjes vanaf. kusje erop en hij ging weer als een tiet. ik presteer het altijd met nieuwe telefoons om ze in het begin te laten vallen...kleine beschadigingetjes... maar wel kenmerk van mijn telefoon geworden... k weet nu wel precies welke D500 de mijne is 8)7 ....maar toch wel klein beetje zonder zo net nieuw :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heeft iemand dat ding uit schotland besteld en t aan de praat gekregen ??? Ik zit er nl ernstig aan te denken om die te bestellen...

Verwijderd

Neoblade111 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:06:
- Ik heb hem 1x terug moeten sturen (viel binnen garantie) dat er TE veel speling op de telefoon zat
Hoe weet je dat er teveel speling op uw telefoon zit? Bv. als mijn tril gaat en ik schuif open dan maakt dat ding zo'n geweldig lawaai. Dan moet ik mijn vinger er tegen houden om die tril te dempen en dan doet ie normaal. Zou dat aan te veel speling liggen?

Verwijderd

Ik ben de laatste dagen nogal aan het stoeien met mijn telefoon en wil nu graag filmpjes op mijn foon zetten. Alleen de link die in de startup staat werkt niet meer. Althans, het programma MPEGAble X4 Live is niet meer van die site te downloaden.
Is er iemand die het al heeft en mogelijk ergens op een site kan hosten?

Verwijderd

Ik heb langzaam aan het idee dat die spelling er komt omdat dat ding verrekte hard trilt als ie op trillen staat. Trillen staat bij mij dan ook uit nu.

• Ssilverhaze
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:51:
[...]

Hoe weet je dat er teveel speling op uw telefoon zit? Bv. als mijn tril gaat en ik schuif open dan maakt dat ding zo'n geweldig lawaai. Dan moet ik mijn vinger er tegen houden om die tril te dempen en dan doet ie normaal. Zou dat aan te veel speling liggen?
Er zit te veel speling op als de 2 gedeeltes van de telefoon los zitten als de telefoon dicht zit zoals ik hier heb gemarkeerd:
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/1760/samsungd500orange9jb.jpg

Dat zat echt TE los bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Ssilverhaze op 11-08-2005 16:26 ]

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:56:
[...]

dat kan je het best doen jah. het scheelt je denk ik veel geld. welke kabel heb je dan er voor of ga je nar solid vision?
bedankt voor je info... :)

maar welke kabel moet ik precies kopen voor om te updaten??

en waar is solid vision?? kan je daar firmupdaten?? en voor hoeveel??

woon in amsterdam.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:05:
[...]

bedankt voor je info... :)

maar welke kabel moet ik precies kopen voor om te updaten??

en waar is solid vision?? kan je daar firmupdaten?? en voor hoeveel??

woon in amsterdam.. :)
Solid Vision zit in Rijswijk...Firmware-update was, volgens mij, gratis, als het maar binnen het garantie-termijn zit, dat is een jaar. En sowiezo heb je garantie, want dit toetsel is nog geen jaar op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D500 voor reparatie weggedaan en werd me verteld dat het zo'n 3 weken duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:59:
Nah zeiden ze bij mij ook :) KAN 3 weken duren maar bij mij al na 6-7 dagen klaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:
[...]

Solid Vision zit in Rijswijk...Firmware-update was, volgens mij, gratis, als het maar binnen het garantie-termijn zit, dat is een jaar. En sowiezo heb je garantie, want dit toetsel is nog geen jaar op de markt.
hey bedankt voor je info..

de vorige post had ik gemeld dat ik mijn garantie bon kwijt geraakt.. door reden :'(

dus heb geen garantie meer.. ging ook naar winkel vragen kunnen ze een nieuwe bon maken.. marja het mag niet :(

dus moet ik ergens vinden waar ik legaal firmupdate kan zetten..
of zelf erin zetten..

maar welke datakabel moet je dan hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen!!

Ik heb vandaag de pc data link kit voor de d500 van samsung gekocht.

Alleen kan ik niet naar mn telefoon laden, alleen van mn tel naar mn pc.

Heb deze topic al door gepluisd, maar niks gevonden.

Iemand die me misschien kan helpen??

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:16:
[...]

hey bedankt voor je info..

de vorige post had ik gemeld dat ik mijn garantie bon kwijt geraakt.. door reden :'(

dus heb geen garantie meer.. ging ook naar winkel vragen kunnen ze een nieuwe bon maken.. marja het mag niet :(

dus moet ik ergens vinden waar ik legaal firmupdate kan zetten..
of zelf erin zetten..

maar welke datakabel moet je dan hebben? :)
als je naar solid vision belt om een afspraak te maken en vermeld dat je kalender niet goed, hij regelmatig met t opstarten vast loopt en dat soort bugs, dan is er niks ana de hand hoor. Bij mij hebben ze niet eens om een garantiebewijs oid gevraagd. Heb daar 3 kwartier gewacht en hij was klaar.

[ Voor 8% gewijzigd door __REMCO__ op 14-08-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey thanks voor je info :)

uh wil die data kabel die firmupdate kan doen ;)

dan kan ik zelf updaten... hehe..

waar kan je dan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Ik heb PIMs aan de gang gekregen na wat geklooi (virtuele com4 koppelen aan bluetooth) maar er is een ding wat ik nog niet voor elkaar krijg: Ik heb hier een hele berg .vcf files (contactgegevens dus) op mijn hdd die ik in mijn telefoonboek op de d500 wil zetten. Ze komen uit mijn vorige d500 die inmiddels dus omgeruild is. Hoe importeer ik deze?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verschillende plekken in fora heb ik deze vraag al gesteld, maar blijkbaar is het heel lastig want het aantal reacties is nog 0 ;-).

Ik wil graag op mijn D500 meer dan 200 SMSjes in m'n inbox kunnen hebben.

Ik snap de limiet van 200 niet zo goed, aangezien de telefoon maar liefst 92 MB intern heeft. Aangezien ik nogal veel met SMS doe en ze ook niet verwijder (en de meeste ook niet WIL verwijderen), was ik met mijn Nokia hiervoor gewend om een slordige 3 duizend smsjes in m'n inbox te hebben, netjes gecategoriseerd in verschillende mappen. Bij de D500 moet ik elke keer weer SMSjes verwijderen om nieuwe te kunnen ontvangen.

Weet iemand hier een tweak of firmware-update waarmee het aantal smsjes in de inbox aanzienlijk vergroot kan worden?

Alvast erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Ligt het aan mij? of kan ik dat tooltje echt niet vinden? :S enige wat ik kan vinden is dat studio pims.. maar dat is niet wat ik zoek...

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Inmiddels zijn er zowel zilveren als zwarte accu's op de markt! Zie mijn subtitel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
owww damn guess what, ik heb altijd m'n D500 in me broekzak.... Loop ik vandaag op werk langs een bureau en loop ik per ongeluk tegen de hoekrand van een bureau en hoor ik opeens krak.... ja hoor precies met het schermpje tegen die punt, gelijk een grote ster er in :( :'(
Weet iemand of die schermpjes ook los worden verkocht?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64923/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door MaTr1x op 19-08-2005 14:39 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
MaTr1x schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:31:
owww damn guess what, ik heb altijd m'n D500 in me broekzak.... Loop ik vandaag op werk langs een bureau en loop ik per ongeluk tegen de hoekrand van een bureau en hoor ik opeens krak.... ja hoor precies met het schermpje tegen die punt, gelijk een grote ster er in :( :'(

[afbeelding]
Sterretje6 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:29:
[...]

Heb ooit eens een goede tip van iemand gehoord (omdat ik wel vaker las dat het scherm soms erg gevoelig is voor schade): stop de telefoon altijd met het scherm naar je lichaam in je broekzak, jaszak, tas...weet ik veel wat nog meer. :)

Heb ook een keer (toen ik m in mn broekzak had zitten) tegen een kastje gestoten, net op die plaats, maar had geen schade. En ik had m dus al zo in mijn broekzak zitten.
:)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
als je even in dit topic zoekt kan je lezen dat je geloof ik op de zwarte markt er hoesjes voor kan halen voor de d500. koste rond de 30 en is dus je probleem opgelost. zoeken mensen en dan vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Bedankt voor de tips :)
Ja sorry dat ik zelf nog niet gezocht had, ik ben juist altijd van het eerst zelf ff zoeken, maar ik baalde gisteren zo erg dat ik het ff kwijt moest. Thanks for listening :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
MaTr1x schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:03:
Bedankt voor de tips :)
Ja sorry dat ik zelf nog niet gezocht had, ik ben juist altijd van het eerst zelf ff zoeken, maar ik baalde gisteren zo erg dat ik het ff kwijt moest. Thanks for listening :)
No Spanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week een samsung d500, als ik tegen een witte achtergrond een foto maak zitten er allemaal gele vlekken, 2 collega1s hebben ook deze telefoon en bij hun is dat ook, zij hebben de telefoon al een paar maanden.

Hebben jullie dat ook of hebben wij toevallig gewoon een gare telefoon, met video s zie je het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:58:
Ik heb nu een week een samsung d500, als ik tegen een witte achtergrond een foto maak zitten er allemaal gele vlekken, 2 collega1s hebben ook deze telefoon en bij hun is dat ook, zij hebben de telefoon al een paar maanden.

Hebben jullie dat ook of hebben wij toevallig gewoon een gare telefoon, met video s zie je het ook.
jah maar ik denk dat het komt omdat er zo veel licht bij schijnt van lampen en etc dat de kleur wit anders eruit gaat zien op een foto zegmaar. maja t kan best iets raars zijn jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:35:
[...]

jah maar ik denk dat het komt omdat er zo veel licht bij schijnt van lampen en etc dat de kleur wit anders eruit gaat zien op een foto zegmaar. maja t kan best iets raars zijn jah
Me zusje heb een samsung E530 en die heeft het niet, wel toevalligt dat het alleen bij 3 D500 is.

Zou je het misschien voor me willen testen met je eigen foon of dat bij jou ook is want anders ga ik morgen ff terug naar de winkel.

Tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Okeej...dit heb ik net eventjes gefilmd...

http://home.wanadoo.nl/kongtseng/100-0037_MVI.AVI (3mb)
That's what just happened with my D500... 8)7

Video-recorder staat dus aan, en normaal als je je telefoon dichtslide, stopt je telefoon ermee en gaat'ie terug naar het beginscherm. Deze keer niet. En ik heb dit weleens een paar keer eerder gehad.

Erg grote fout in de firmware dit...Ik heb software versie:
D500CEEA3 - SEBN XADL3 - MP2.800 - 17 Januari 2005 - 17:14:15

Well, what should I do...naar Solid Vision gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Weet je Zeker dat bij Instellingen -> Telefoon -> SchuifInstellingen
Omlaag op "Bewerking afbreken" staat ?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
GandalfTheGrey schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:40:
Weet je Zeker dat bij Instellingen -> Telefoon -> SchuifInstellingen
Omlaag op "Bewerking afbreken" staat ?
Yes. Maar sowiezo als je je video- /foto-camera gebruikt, moet'ie het niet doen als het naar beneden geslide is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Yes. Maar sowiezo als je je video- /foto-camera gebruikt, moet'ie het niet doen als het naar beneden geslide is...
je gaat er gelijk vanuit dat het een software fout is maar ik denk eerder hardware fout. want een sensor moet toch decteren dat hij uit moet maar blijkbaar niet dus. het lijkt mee eerder een hardware fout dan software. wel echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
DaannO schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

je gaat er gelijk vanuit dat het een software fout is maar ik denk eerder hardware fout. want een sensor moet toch decteren dat hij uit moet maar blijkbaar niet dus. het lijkt mee eerder een hardware fout dan software. wel echt vaag.
Oki, hardware dan :P
Maar er is in ieder geval iets goed mis met m'n telefoon. M'n toetsen reageerde ook niet meer, ik moest m'n batterij eruit halen en de telefoon weer opnieuw starten. Nu doet'ie weer normaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:59:
Nou, gister apparaat opgehaald en is niet meer te repareren.... Dat wordt verzekering en dan geen D500 meer voor deze jongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gelukt zelf firmupdaten???

en met welke datakabel??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:15:
[...]

Nou, gister apparaat opgehaald en is niet meer te repareren.... Dat wordt verzekering en dan geen D500 meer voor deze jongen...
jep voor mij ook.. werd me ook verteld dat hij 3 weken weg was... na 4 weken belde ze me dat hij de volgende dag b innen kwam ik ben hem toen meteen gaan halen..
dus hij was in totaal 4 weken en 1 dag weg :/

No signature required.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Sinds kort ben ook ik een D500 bezitter, ik kwam van een kale nokia 6100 dus ik vermaak me prima met al die leuke features.

Ik heb een vraagje is de standaard animatie die je ziet als je gebeld wordt ook aan te passen of te veranderen?

[ Voor 1% gewijzigd door DenniZ op 25-08-2005 14:37 . Reden: typo's ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Wicked_Wy
DenniZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:
Sinds kort ben ook ik een D500 bezitter, ik kwam van een kale nokia 6100 dus ik vermaak me prima met al die leuke features.

Ik heb een vraagje is de standaard animatie die je ziet als je gebeld wordt ook aan te passen of te veranderen?
Met dat telefoontje in beeld?? Nope...is niet aan te passen...

• DaannO
DenniZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:

je kan wel als je gebeld word dat je een foto van die gene ziet. maar verder is hetniet aan te passen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung SGH D500.

Ik wil graag MP3 van de pc naar mijn telefoon overzetten.

Ik heb Easy Studio 2.0 gedownload.
Maar hoe ga ik hiermee te werk.

Stap 1: moet ik infrarood of Bluetooth aanzetten op mijn gsm? (ik heb geen kabels etc.)

Stap 2: Hoe kan mijn pc mijn telefoon 'zien'?

Stap 3: Bij Easy Studio staat dat mijn gsm offline is: dus hoe zet ik dit op online: dmv bluetooth of irda op mijn gsm aanzetten?

Kortom ik snap er niets van.
Staat ook niet in de manual duidelijk aangegeven.

Kan iemand mij dit Helder en duidelijk uitleggen? thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:13:
Ik heb de Samsung SGH D500.

Ik wil graag MP3 van de pc naar mijn telefoon overzetten.

Ik heb Easy Studio 2.0 gedownload.
Maar hoe ga ik hiermee te werk.

Stap 1: moet ik infrarood of Bluetooth aanzetten op mijn gsm? (ik heb geen kabels etc.)

Stap 2: Hoe kan mijn pc mijn telefoon 'zien'?

Stap 3: Bij Easy Studio staat dat mijn gsm offline is: dus hoe zet ik dit op online: dmv bluetooth of irda op mijn gsm aanzetten?

Kortom ik snap er niets van.
Staat ook niet in de manual duidelijk aangegeven.

Kan iemand mij dit Helder en duidelijk uitleggen? thanx
Eerste vraag heb je mn ts gelezen? want daar staat in dat je beter geen pim and file manager kan gebruiken. 2e vraag heb je een bleutooth stick in je comp zitten zo ja dan kan je beter de software daarvan gebruiken om verbinding te maken. zo nee dan is het niet mogelijk om uberhaupt een connectie te krijgen met je tel. weder om lees even de ts daar staat alles in! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook een nieuwe mobiel nodig en twijfelde tussen de Samsung D500 en de Motorola V3 RAZR.

In eerste instantie vond ik de V3 mooier, maar na ze vanmiddag in real-life naast elkaar te hebben gezien, valt die V3 toch flink tegen en vind ik de D500 aantrekkelijker qua uiterlijk. Ook als je bedenkt dat de D500 veel meer mogelijkheden biedt.

Ik twijfel alleen nog vanwege de prijs. Ik heb geen abonnement nodig, dus ik zou de volle mep (iets meer dan 300 euro) moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Caponi schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:27:
Ik heb ook een nieuwe mobiel nodig en twijfelde tussen de Samsung D500 en de Motorola V3 RAZR.

In eerste instantie vond ik de V3 mooier, maar na ze vanmiddag in real-life naast elkaar te hebben gezien, valt die V3 toch flink tegen en vind ik de D500 aantrekkelijker qua uiterlijk. Ook als je bedenkt dat de D500 veel meer mogelijkheden biedt.

Ik twijfel alleen nog vanwege de prijs. Ik heb geen abonnement nodig, dus ik zou de volle mep (iets meer dan 300 euro) moeten betalen.
Ik raad je erg maar dan ook erg sterk aan om een sony ericson k750i te nemen. Als ik nu de keus zou hebben was ik voor die gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
DaannO schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

Ik raad je erg maar dan ook erg sterk aan om een sony ericson k750i te nemen. Als ik nu de keus zou hebben was ik voor die gegaan.
Dat is ook een mooi ding inderdaad... Ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen, want ik weet nu niet meer welke ik moet kiezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 12:59
MaTr1x schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:31:

[afbeelding]
Toen ik mijn abonnement (en verzekering) voor m'n D500 afsloot vertelde de verkoper mij dat een nieuw scherm zo rond de 300 euro kost. ;(

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Caponi schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:46:
[...]

Dat is ook een mooi ding inderdaad... Ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen, want ik weet nu niet meer welke ik moet kiezen ;(
de rede waarom ik dit zeg is dat ik erg ontevreden ben over een tel van 600 euro. ik had er meer van verwacht. met de k750i kan je werkelijk alles zelf instellen etc. dus ik zou voor die gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Steije schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:52:
[...]

Toen ik mijn abonnement (en verzekering) voor m'n D500 afsloot vertelde de verkoper mij dat een nieuw scherm zo rond de 300 euro kost. ;(
Hmmm bij mij zeiden ze 170 euro... :?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

de rede waarom ik dit zeg is dat ik erg ontevreden ben over een tel van 600 euro. ik had er meer van verwacht. met de k750i kan je werkelijk alles zelf instellen etc. dus ik zou voor die gaan.
Of hij kan natuurlijk de W800i van SE nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Of hij kan natuurlijk de W800i van SE nemen!
Uhmz is goed als het zelfde. alleen word er bij de w800i een geheugen kaart van 512 mb geleverd en de k750i 64mb en de kleuren verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:15:
[...]

Uhmz is goed als het zelfde. alleen word er bij de w800i een geheugen kaart van 512 mb geleverd en de k750i 64mb en de kleuren verschillen :)
offtopic:
Ik ben inmiddels voor de K750i gegaan :)
Thanks voor je info :)

[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 27-08-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Caponi schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

offtopic:
Ik ben inmiddels voor de K750i gegaan :)
Thanks voor je info :)
Youre welcome. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt en geen problemen ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik ben ook eigenaar van de D500 sinds een paar dagen, leuk toestel.
Ik kon mijn abo 1 jaar verlengen, met 2 opties:
- sim only, waardoor je +/- de helft betaald van de normale abo. kosten, zo'n 100€
- normale abo prijs met d500.

Geen moeilijke keus, om voor 100€ een D500 erbij te nemen ;)

Het is alleen wel wennen tijdens het bellen, heb het al gehad dat ik hem tijdens het bellen dichtschoof = einde gesprek. 8)7 En dat ik hem aan de voorkant vasthield met 1 vinger waardoor die langzaam maar zeker op de ophang knop drukte :P Heb nu dus door dat je het beste je wijsvinger onder de camera kunt houden tegen het dichtschuiven en je duim op de koptelefoon aansluiting zeg maar IPV op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ja ik had ook beter de K750i kunnen halen ik haal echt NOOIT meer een samsung telefoon TENZIJ die echt HEEEEEL BIJZONDER GOED is.. ik heb alleen maar problemen gehad met mijn D500 gvd klotetelefoon.. ik kan hem nu niet meer opstarten... mijn beeld blijft WIT wat ik ook doe!!!! batterij er uit en er in sim kaart eruit en erin.. ff weg leggen enz maar NIKS WERKT TOT NU TOE ik heb zelfs mijn achtergrond al veranderd met hulp van een vriend die mij uitlegde waar ik moest zijn in het menu... want alles doet het gewoon nog (bellen enz) ik zie alleen NIKS NIKS NIKS alleen maar wit?!!?!?! KUTtelefoon. ben hem nu aan het opladen ik heb gehoord dat het aan de batterij kan liggen en dat je hem maar beter kunt opladen dan.. maarja ik had nog 2 streepjes!! als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag..

Ps, ik heb dit vaker gehad maar toen was het opgelost door de simkaart er opnieuw in te doen maar nu blijft hij kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Neoblade111 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:27:
Ja ik had ook beter de K750i kunnen halen ik haal echt NOOIT meer een samsung telefoon TENZIJ die echt HEEEEEL BIJZONDER GOED is.. ik heb alleen maar problemen gehad met mijn D500 gvd klotetelefoon.. ik kan hem nu niet meer opstarten... mijn beeld blijft WIT wat ik ook doe!!!! batterij er uit en er in sim kaart eruit en erin.. ff weg leggen enz maar NIKS WERKT TOT NU TOE ik heb zelfs mijn achtergrond al veranderd met hulp van een vriend die mij uitlegde waar ik moest zijn in het menu... want alles doet het gewoon nog (bellen enz) ik zie alleen NIKS NIKS NIKS alleen maar wit?!!?!?! KUTtelefoon. ben hem nu aan het opladen ik heb gehoord dat het aan de batterij kan liggen en dat je hem maar beter kunt opladen dan.. maarja ik had nog 2 streepjes!! als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag..

Ps, ik heb dit vaker gehad maar toen was het opgelost door de simkaart er opnieuw in te doen maar nu blijft hij kapot.
Als het goed is heb je nog garantie. Je hebt standaard een jaar garantie op de tel dus ff terug naar de winkel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Zoals ik al zei heb ik vaker problemen gehad met de telefoon.. zo had ik een paar maande geleden het probleem dat er TE veel speling op het toestel zat (schuifmechanisme zat te los).. dus ik terug naar de winkel maar ik kon hem niet ruilen omdat er een heel klein krasje op de batterij zat.. gelukkig voor mij toen ben ik verzekerd en had ik de telefoon opgestuurd om hem te laten repareren wat ook weer 1 week duurde.. dus ruilen kan niet meer. helaas :( ik hoop dat hij het morgen wel doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Neoblade111 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:48:
Zoals ik al zei heb ik vaker problemen gehad met de telefoon.. zo had ik een paar maande geleden het probleem dat er TE veel speling op het toestel zat (schuifmechanisme zat te los).. dus ik terug naar de winkel maar ik kon hem niet ruilen omdat er een heel klein krasje op de batterij zat.. gelukkig voor mij toen ben ik verzekerd en had ik de telefoon opgestuurd om hem te laten repareren wat ook weer 1 week duurde.. dus ruilen kan niet meer. helaas :( ik hoop dat hij het morgen wel doet :S
Ik zou er niet op rekenen maar wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ik heb het al vaker gehad dus mischien....

/me hoopt

EDIT: NA EVEN OPLADE DOET IE HET WEER YES YES YES /me is BLIJ!!!!!!!!!!!! kutsamsung!!!!

[ Voor 43% gewijzigd door Ssilverhaze op 28-08-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nouja, zal ik je dan maar iets koesteren bij het feit dat ik 2x een SE heb gehad en dat de enige telefoons zijn geweest die het geen jaar hebben volgehouden? (en ik heb zo'n 5 telefoons gehad. Beetje ovetrokken om een telefoon meteen zo dik af te kraken imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
hmm ik lees veel negatieve reacties over de D500..
Maar het lijkt me echt een super tel, kben dan ook van plan hem tehalen
(130 euro kost ie.. kopen waard?)
kvind em echt spr mooi :D :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Onno_Devine schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:55:
hmm ik lees veel negatieve reacties over de D500..
Maar het lijkt me echt een super tel, kben dan ook van plan hem tehalen
(130 euro kost ie.. kopen waard?)
kvind em echt spr mooi :D :) :)
had t niet gedaan was voor de se`s serie gegaan maar je moet het zelf weten en het is je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
mja.. maar die tel lijkt me echt dik relaxt.. alleen kzie hier zulke negatieve reacties zegmaar :D
en terwijl ik die K750i en W800 eigenlijk helemaal niet zo mooi vindt..
Dus in dat opzicht zou ik gewoon voor de D500 moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ok dit heb ik al eerder gepost maar hier is het nog een keer:
Heb hem nu al sinds april maar ik had toch beter een k750i kunnen nemen want:

- De ingang (voor speakertje enz) aan de zijkant is kapot niets doet het meer in dat ding terwijl ik er wel heel voorzichtig mee ben (altijd klepje dicht schuiven enz) en ik ben niet de enige waarbij die kapot is, een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.
- hij loopt HEEL vaak vast (vooral bij opstarte) ik heb zelfs al een x gehad dat het beeld ging sneeuwen (ja zoals je ook op tv hebt) en dat de telefoon daarna helemaal vast liept en niet meer opstarte, oplossing was om de batterij en simkaart er een tijdje uit te halen.
- Veel bugs in de firmware (sp?) bv, bij mij werken normale foto's niet meer als ik eerst gedownloade afbeeldingen ga bekijken (telefoon word langzaam en normale foto's die je zelf gemaakt hebt zijn zwart)
- Geen uitbreidbaar geheugen
- Schermpje is heel breekbaar lijkt me, bij mij is er gelukkig nog niets gebeurt :)
- Je kunt niet veel aanpassen.. bij de k750 wel (thema's enz..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de bel functies??? ik wil graag en tel die je wel op 1 keer piepen kan zetten en vroeg me af of dat ook op die tel zit.... en of je dat eventueel kan instellen op de 1 of andere manier.. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:23:
ik heb een vraag over de bel functies??? ik wil graag en tel die je wel op 1 keer piepen kan zetten en vroeg me af of dat ook op die tel zit.... en of je dat eventueel kan instellen op de 1 of andere manier.. :P :P
Standaard zit dit er niet op. Je kunt natuurlijk wel zelf een MP3-ringtone maken die begint met een 'piep' geluidje gevolgd door een lange stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik heb een probleem met mp4. Mijn samsung accepteert het niet. ik probeer via bluetooth een mp4tje te sturen maar het lukt niet, ik krijg een fout. Een mp3 werkt wel normaal. Ik heb vroeger mp4tjes op de samsung gezet met behulp van IR maar nu heb ik helaas geen IR meer op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:41
weet iemand of er een instelling is waardoor je kan zien hoelaat je sms binnen is gekomen? Nu zie je alleen van wie die is en de datum.. Maar ik heb zovaak dat iemand een sms stuurt "ik kom over een uurtje" en dan zie ik die sms niet meteen. Dus weet ik niet waneer dat uurtje is afgelopen ;)

Ik heb al uuren zitten zoekken op de telefoon,google,deze draad maar niks kunnen vinden over de tijd van een sms binnenkomst

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
MokerHamer schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:24:
weet iemand of er een instelling is waardoor je kan zien hoelaat je sms binnen is gekomen? Nu zie je alleen van wie die is en de datum.. Maar ik heb zovaak dat iemand een sms stuurt "ik kom over een uurtje" en dan zie ik die sms niet meteen. Dus weet ik niet waneer dat uurtje is afgelopen ;)

Ik heb al uuren zitten zoekken op de telefoon,google,deze draad maar niks kunnen vinden over de tijd van een sms binnenkomst
Als je een sms opent scrollt de datum naar boven en wordt de tijd weergegeven. Je moet alleen even een seconde of drie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:45
Heren.. ik probeer via de Bluetooth software van Windows een afbeelding te versturen, maar de afbeelding komt helemaal krom aan (een afbeelding met wat paarse en zwarte strepen/ruis).

Ook versturen vanaf mn mac ; exact hetzelfde probleem.
Eerst deed ik dit altijd via PIM & File manager maar die krijg ik niet meer aan de praat :(

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

* Dit is overigens alleen bij jpeg afbeeldingen, en niet bij gif afbeeldingen

Mooi is dat: JPEG compressie vind mijn samsung d500 niet leuk :)

[ Voor 29% gewijzigd door Morphine op 04-09-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

mister_S schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:55:
Ik heb een probleem met mp4. Mijn samsung accepteert het niet. ik probeer via bluetooth een mp4tje te sturen maar het lukt niet, ik krijg een fout. Een mp3 werkt wel normaal. Ik heb vroeger mp4tjes op de samsung gezet met behulp van IR maar nu heb ik helaas geen IR meer op de PC.
je moet hem in je downloaded video's map gooien :)
en de telefooon zorgt er dan zelf voor dat je mp4 in de downloaded music map komt

[ Voor 10% gewijzigd door randje op 04-09-2005 14:07 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste