kapoet?
Verwijderd
hij is nog geen 4 maanden oud... kan ik dan nog terug gaan naar de winkel..???? en een nieuwe eisen:p als ik de kassabon nog ergens heb
denk dat je wel terug mee naar de winkel kan je maar je zal waarschijnlijk niet gelijk een nieuwe krijgen.
is gewoon dat hun dat ding opsturen en jij ff zonder telefoon zit
Nou.. Na een zeilongelukje heeft m'n D500 het begeven
Dure grap, was niet verzekerd..
Zit nog even te twijfelen welke hem gaat vervangen.. zit te denken aan een Razr.. Een tweede D500 in ieder geval niet.
Zit nog even te twijfelen welke hem gaat vervangen.. zit te denken aan een Razr.. Een tweede D500 in ieder geval niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2005 12:10 ]
k750i zou ik voor gaanBosmonster schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:09:
Nou.. Na een zeilongelukje heeft m'n D500 het begevenDure grap, was niet verzekerd..
Ja dies ook wel geinig.DaannO schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:13:
[...]
k750i zou ik voor gaandat zou nu mijn keuze zijn..
Overigens neem ik geen nieuwe D500 simpelweg omdat als ik toch weer eenb erg geld uit ga geven ik liever gewoon wat anders heb
D500 was een heerlijk toestel voor de paar maanden dat onze relatie heeft mogen duren
Verwijderd
]Woohooo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:58:
denk dat je wel terug mee naar de winkel kan je maar je zal waarschijnlijk niet gelijk een nieuwe krijgen.
gaan we dat even proberen.
bedankt
had ook een mail naar samsung gestuurd maar daar wacht ik nu al dagen op.
Verwijderd
Pff, ik word nu echt helemaal gek.
Ik heb inmiddels 2 datakabels (USB) en bij beide herkent/installeert hij die USB to Serial bridge niet.
Inmiddels op 3 pc's geprobeerd maar zonder resultaat..Op alle 3 de systemen draait XP Pro SP2.
Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik wil m'n firmware updaten..
.
Ik heb inmiddels 2 datakabels (USB) en bij beide herkent/installeert hij die USB to Serial bridge niet.
Inmiddels op 3 pc's geprobeerd maar zonder resultaat..Op alle 3 de systemen draait XP Pro SP2.
Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik wil m'n firmware updaten..

dat lukt zo en zo niet met een usb kabel want dat is een data kabel. je moet een firmware kabel hebben die in de ts staat zoe iets dus. ergens in dit topic stond ook dit probleem en geloof ik ook een soort van oplossing. dus gebruik de search is.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:39:
Pff, ik word nu echt helemaal gek.
Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik wil m'n firmware updaten...
Verwijderd
Met een USB kabel kan het dus wel.
Alleen moet ie dan wel die USB to Serial bridge installeren.
Dan maakt ie van een USB poort een virtuele compoort en kan je met Corona gewoon flashen.
Alleen herkent ie bij mij niet automatisch die kabel, wat dus wel zou moeten..
Alleen moet ie dan wel die USB to Serial bridge installeren.
Dan maakt ie van een USB poort een virtuele compoort en kan je met Corona gewoon flashen.
Alleen herkent ie bij mij niet automatisch die kabel, wat dus wel zou moeten..
Even een vraag. Hoe kan je met de D500 instellen dat als je gebeld wordt door een bekende dat je dan hem of haar foto ziet?
©2004
ja, dat kanSS2 Harem schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:18:
Even een vraag. Hoe kan je met de D500 instellen dat als je gebeld wordt door een bekende dat je dan hem of haar foto ziet?
No signature required.
Verwijderd
Naar het plaatje gaan, opties, instellen als nummerweergave en dan de persoon kiezen.SS2 Harem schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:18:
Iets wat me op viel tijdens het connecten met IrDA (Laptop <--> D500).
De D500 geeft als ID aan 'D500E' ... foutje ...
Toch geen roep naam = bel functionaliteit gevonden
Is het ondertussen al bekend of de Orange firmware zonder problemen is te vervangen door de 'neutrale' firmware?
Zo handig zijn die 'orange' short-cuts ook weer niet.
De D500 geeft als ID aan 'D500E' ... foutje ...
Toch geen roep naam = bel functionaliteit gevonden
Is het ondertussen al bekend of de Orange firmware zonder problemen is te vervangen door de 'neutrale' firmware?
Zo handig zijn die 'orange' short-cuts ook weer niet.
Happy Blessings <3
Even een kort vraagje, is het geheugen van deze telefoon ook uit te breiden met bv een 512MB kaartje, aangezien ik daar geen info over kan vinden.
Before me there were many, after me there will be none
nee je kan het geheugen van de d500 niet uitbreiden.Jay-K schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:09:
Even een kort vraagje, is het geheugen van deze telefoon ook uit te breiden met bv een 512MB kaartje, aangezien ik daar geen info over kan vinden.
Verwijderd
Ik heb het topic al een beetje doorgezocht, maar ik kan niet echt een oplossing vinden voor mijn probleem.
Ik heb 2 weken terug een USB datakabel voor mijn samsung d500 gekocht..
Ik heb toen de software die erbij zat (Samsung PC Studio PIM en File manager 2.0) geinstalleerd.
Als ik nou mijn telefoon wil verbinden met de computer, en de PIM en File manager opstart, krijg ik de volgende waarschuwing:
"kan de poort niet openen, dit programma word in de offline modus gezet. Probeer later naar de online modus over te schakelen."
Nou weet ik natuurlijk weer niet hoe dat moet, ik kan bij mijn instellingen ook geen poort selecteren!
Wie kan mij helpen, want ik word er onderhand helemaal gestoord van!!
Ik heb 2 weken terug een USB datakabel voor mijn samsung d500 gekocht..
Ik heb toen de software die erbij zat (Samsung PC Studio PIM en File manager 2.0) geinstalleerd.
Als ik nou mijn telefoon wil verbinden met de computer, en de PIM en File manager opstart, krijg ik de volgende waarschuwing:
"kan de poort niet openen, dit programma word in de offline modus gezet. Probeer later naar de online modus over te schakelen."
Nou weet ik natuurlijk weer niet hoe dat moet, ik kan bij mijn instellingen ook geen poort selecteren!
Wie kan mij helpen, want ik word er onderhand helemaal gestoord van!!
'k Zou gaan mailen/bellen met Solid-Vision.com, zij repareren de toestellen van Samsung in Nederland. Check de TS voor meer informatie. Het bedrijf zit in Rijswijk. Je kan het toestel beter rechtstreeks naar ze toesturen dan via de winkel waar je de D500 hebt gekocht. Het toestel komt uiteindelijk toch bij SolidVision terecht.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:18:
[...]
]
gaan we dat even proberen.
bedankt
had ook een mail naar samsung gestuurd maar daar wacht ik nu al dagen op.
En over het bonnetje hebben of niet. De D500 is nog geen jaar oud, en er zit sowiezo een jaar garantie opdat toestel. Dus de reparatie zou gratis moeten zijn.
En over dat fel scherm. Een vriendin van me heeft de E800, en precies hetzelfde probleem als jij. Ook dat toestel is nog geen jaar oud.
Heb ik gisteren geprobeerd om een spelletje te downloaden voor mijn D500 via orange world, wil het spelletje niet installeren. Ik zie het Java venster staan met daaronder een blauwe balk die maar niet vol wil lopen en op een gegeven moment gewoon vastloopt. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe het verholpen kan worden?
uhm...
Ik heb ook de D500 sinds kort (nou ja 7 mei, best laat ontdekt
.
En ben er heel erg tevreden mee! Goede camera, goede bluetooth enz.
Maar ik ben m nu al weer zat, wil graag altijd nieuwe dingen
. Maar aangezien mijn abo nog ff doorloopt, moet ik nog wel een tijdje met deze doen
FF offtopic:
Enne, ik ben EINDELIJK ingelogd op GoT. Geen één email-adres word geaccepteerd!
Behalve @home. Das wel jammer van deze site, helaas. (Of ben ik de enige?)
Maar ik ben m nu al weer zat, wil graag altijd nieuwe dingen
FF offtopic:
Enne, ik ben EINDELIJK ingelogd op GoT. Geen één email-adres word geaccepteerd!

Samsung Galaxy Note 3
Als je altijd patserig nieuwe dingen wilt ben je wel erg onhandig als je in mei een D500 koopt!Sterretje6 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:19:
Ik heb ook de D500 sinds kort (nou ja 7 mei, best laat ontdekt.
Maar ik ben m nu al weer zat, wil graag altijd nieuwe dingen. Maar aangezien mijn abo nog ff doorloopt, moet ik nog wel een tijdje met deze doen
![]()
FF offtopic:
Enne, ik ben EINDELIJK ingelogd op GoT. Geen één email-adres word geaccepteerd!![]()

Dat je geen adressen als hotmail en zo kan indienen is volgens mij een anti-spam regeling.
Hoezo patserig, ben geen jongen hoornvanthoff schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:32:
[...]
Als je altijd patserig nieuwe dingen wilt ben je wel erg onhandig als je in mei een D500 koopt!En als je hem echt zo zat bent.... waarom kom je er dan een forum over bezoeken??
![]()
Dat je geen adressen als hotmail en zo kan indienen is volgens mij een anti-spam regeling.
(Nee ik ben NIET blond
Ik bepaal trouwens zelf wat en wanneer ik wat koop hoor

En zó(!) zat ben ik m niet (heb ik niet gezegd). En al zou ik het zo zeggen, hoeft het nog niet zo te zijn dat ik het ook echt meen.
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Ik zit met het volgende en dat is dat ik dus al mijn nummers van mijn sim naar de D500 heb gekopieerd maar nu wil ik ze weer terug op mijn sim hebben om zo over te zetten op een andere telefoon ook.
Hoe kun je dit omkeren want 1 per 1 over zetten is ook een klote karwei.
Ik heb wel bluetooth en bluetooth dongle, kan ik ze op mn pc overzetten allemaal tegelijk en hoe zou dit kunnen??
Alvast bedankt... Wanhopig meisje....
Ik heb wel bluetooth en bluetooth dongle, kan ik ze op mn pc overzetten allemaal tegelijk en hoe zou dit kunnen??
Volgens mij kan je het met dat PIMS-programma doen. Downloadbaar op de Samsung site.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 09:32:
Ik zit met het volgende en dat is dat ik dus al mijn nummers van mijn sim naar de D500 heb gekopieerd maar nu wil ik ze weer terug op mijn sim hebben om zo over te zetten op een andere telefoon ook.
Hope it works!
[ Voor 3% gewijzigd door Wicked_Wy op 14-07-2005 11:53 ]
Verwijderd
Helaas die werkt dus niet, ik krijg geen connectie met de computer... terwijl ik wel gewoon bestanden kan heen en weer zenden maar hij synchroniseert niet met de telefoon en computer....
Wanhopig meisje, wie helpt mij???
Wanhopig meisje, wie helpt mij???
Verwijderd
Nu heb ik mn telefoon laten maken (van een barstje) en laten unlocken, alleen nu doet het probleem zich voor dat waneer je een foto wilt maken wanneer de telefoon gewoon open-"geslided" is, hij de melding geeft dat het de slide dicht is. oplossingen?
Verwijderd
Ik heb mijn D500 nu ongeveer 3,5 maand, en het viel me gisteren op, dat het vergrendelingstekentje (dat slotje) als het ware in het scherm 'gebrand' is. Op de plek waar dit slotje zich bevind, zijn de pixels donkerder (is vooral goed te zien bij bluetooth-verzendingen). Ik vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben? Het komt misschien mierenzifterig over, maar als het na 3,5 maanden al zo is, dan kun je nagaan als ie strax een jaar oud is (en ik moet er twee jaar mee uitkomen
).
Raar is het eigenlijk ook niet, de klok die verspringt de hele tijd, maar dat slotje blijft staan.
Raar is het eigenlijk ook niet, de klok die verspringt de hele tijd, maar dat slotje blijft staan.
Inbranden mag bij de huidige schermen anders niet meer voorkomen...
Mijn net 3 weken oude toestel heeft nog nergens last van !
Mijn net 3 weken oude toestel heeft nog nergens last van !
Happy Blessings <3
Yupz, same here!! 'k Kwam er ook laatst achter...week of 3 geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:48:
Ik heb mijn D500 nu ongeveer 3,5 maand, en het viel me gisteren op, dat het vergrendelingstekentje (dat slotje) als het ware in het scherm 'gebrand' is. Op de plek waar dit slotje zich bevind, zijn de pixels donkerder (is vooral goed te zien bij bluetooth-verzendingen). Ik vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben? Het komt misschien mierenzifterig over, maar als het na 3,5 maanden al zo is, dan kun je nagaan als ie strax een jaar oud is (en ik moet er twee jaar mee uitkomen).
Is dit slecht voor je toestel???
Verwijderd
Voor de telefoon zelf zal het niet slecht zijn, maar je display is in feiten wel gewoon beschadigd. Ik heb m nog niet zo lang, dus ik kijk eens wat Samsung/de winkel ervan zegtWicked_Wy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:18:
[...]
Yupz, same here!! 'k Kwam er ook laatst achter...week of 3 geleden.
Is dit slecht voor je toestel???
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 19:45 ]
Oki, laat me maar horen wat ze zeiden. Mijn toestel heb ik sinds januari, 'k weet niet hoelang ik die 'inbranding' heb.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:43:
[...]
Voor de telefoon zelf zal het niet slecht zijn, maar je display is in feiten wel gewoon beschadigd. Ik heb m nog niet zo lang, dus ik kijk eens wat Samsung/de winkel ervan zegt.
kan het ff niet voor je checken heb mijn d500 sinds december.. maar hijs nu al 3 weken voor reparatieVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:48:
Ik heb mijn D500 nu ongeveer 3,5 maand, en het viel me gisteren op, dat het vergrendelingstekentje (dat slotje) als het ware in het scherm 'gebrand' is. Op de plek waar dit slotje zich bevind, zijn de pixels donkerder (is vooral goed te zien bij bluetooth-verzendingen). Ik vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben? Het komt misschien mierenzifterig over, maar als het na 3,5 maanden al zo is, dan kun je nagaan als ie strax een jaar oud is (en ik moet er twee jaar mee uitkomen).

No signature required.
Verwijderd
Begin augustus ga ik voor het eerst een abbonoment afsluiten. Ik twijfel nog tussen een Vodafone 22,50 (plus 2,00 sms voordeel erbij) of Hi 20/25. Ook qua toestel ben ik er nog niet helemaal uit : Of de Nokia 6230i of de Samsung D500. Kan iemand me hier tips geven over de keuze. Voor en nadelen over de Nokia 6230i zijn altijd handig. Alvast harstikke bedankt. Qua vormgeving vind ik de Nokia 6230i zowiezo al mooier dan de D500. Maar ik weet het niet qua opties etc.
Mazzeltof!
Mazzeltof!
over dat slotje..ik heb mijn d500 nu sinds januari ofzo..maar ik kan geen verandering vinden in weergave van het scherm waar normaal dat slotje zit?bij mij dus geen inbranding?
ik heb die van mij ook al ruim een half jaar....... sinds november/december? en bij mij ook geen inbranding......
bij mij werkt alles eigenlijk wel, alleen de phone wordt zo boring omdat iedereen hem nu heeft...... zucht......
nog een paar maanden...... eindelijk een nieuwe kiezen...... dit keer een wat compactere, want eerlijk gezegd vind ik de d500 best dik. En de user interface/mogelijkheden is ook niet super
bij mij werkt alles eigenlijk wel, alleen de phone wordt zo boring omdat iedereen hem nu heeft...... zucht......
nog een paar maanden...... eindelijk een nieuwe kiezen...... dit keer een wat compactere, want eerlijk gezegd vind ik de d500 best dik. En de user interface/mogelijkheden is ook niet super
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Ik heb er sinds gisteren ook eentje. 'T is trouwens wel een beetje wennen na mijn Siemens M55.
SMS'en vind ik echt helemaal bout. De volgende dingen irriteren me een beetje:
- Je kan na het typen geen woorden meer selecteren;
- Geen hoofdletters bij het begin van elke nieuwe zin;
- Erg moeilijk doen om een paar leestekens erin te zetten.
Zie ik een of andere instelling over het hoofd ofzo? Of moet ik er maar aan wennen?
Ik heb nog niet alle topics helemaal doorgelezen, maar ik vroeg mij het volgende af:
Op mijn Siemens zat er een duidelijke scheiding tussen het telefoonboek op de SIM en die in de telefoon. In de D500 is dat niet meer. Dat is vooral handig als je je telefoonboek ook als adresboek gebruikt. Kan dat op de D500 ook? Nu krijg ik namelijk allemaal dubbele entries in het telefoonboek. (eentje van de SIM en eentje van de telefoon). En eigenlijk vind ik dat vreselijk irritant. Ik wil namelijk dat er op mijn SIM een aantal nummers staan zodat ik die in een ander telefoon kan stoppen. En een adresboek kan niet op mijn SIM...
En tot nu toe heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen om mijn telefoon te laten trillen als ik gebeld wordt. Als ik het geluid aan zet doet ie het wel, maar ik wil geen geluid als ik gebeld wordt... Al gevonden...
Nog een vraagje: Ik heb nog een infraroodpoortje liggen voor op mijn PC, werkt dat met de software van Samsung? Kan ik dan data overzetten?
Trouwens mijn softwareversie wijkt af van die in de startpost. Datum is wel hetzelfde, maar ik heb mp 3.700
(geen idee wat het is, maar goed)
D500CEED2 xadl3 SEBN mp 3.700 18:07:21 april 14 2005
SMS'en vind ik echt helemaal bout. De volgende dingen irriteren me een beetje:
- Je kan na het typen geen woorden meer selecteren;
- Geen hoofdletters bij het begin van elke nieuwe zin;
- Erg moeilijk doen om een paar leestekens erin te zetten.
Zie ik een of andere instelling over het hoofd ofzo? Of moet ik er maar aan wennen?
Ik heb nog niet alle topics helemaal doorgelezen, maar ik vroeg mij het volgende af:
Op mijn Siemens zat er een duidelijke scheiding tussen het telefoonboek op de SIM en die in de telefoon. In de D500 is dat niet meer. Dat is vooral handig als je je telefoonboek ook als adresboek gebruikt. Kan dat op de D500 ook? Nu krijg ik namelijk allemaal dubbele entries in het telefoonboek. (eentje van de SIM en eentje van de telefoon). En eigenlijk vind ik dat vreselijk irritant. Ik wil namelijk dat er op mijn SIM een aantal nummers staan zodat ik die in een ander telefoon kan stoppen. En een adresboek kan niet op mijn SIM...
En tot nu toe heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen om mijn telefoon te laten trillen als ik gebeld wordt. Als ik het geluid aan zet doet ie het wel, maar ik wil geen geluid als ik gebeld wordt... Al gevonden...
Nog een vraagje: Ik heb nog een infraroodpoortje liggen voor op mijn PC, werkt dat met de software van Samsung? Kan ik dan data overzetten?
Trouwens mijn softwareversie wijkt af van die in de startpost. Datum is wel hetzelfde, maar ik heb mp 3.700
D500CEED2 xadl3 SEBN mp 3.700 18:07:21 april 14 2005
Verwijderd
Ik heb gezwommen met mijn d500. Eruuug dom dat weet ik. Maar nu heb ik hem paar dagen laten drogen (uitelkaar geschroefd). Tot mijn verbazing deed hij het gewoon alle functies werkten. Probleem is nu dat de batterij niet meer opgeladen kan worden. Wanneer ik de stekker er in doe valt ie uit. Ben naar the phone house geweest en heb daar een andere baterij geprobeerd. Starte gewoon weer op. Ik weet alleen niet of hij ook kon opladen, wilde de verkoper niet proberen bang dat zijn batterij kaduuk ging. Iemand enig idee of de batterij de oorzaak is? of zou ik mijn d500 moeten begraven?. En waar kan ik het beste zoon batteij halen (goedkoop)?. tnx
zwarte markt proberem os het goedkoopstVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:44:
Ik heb gezwommen met mijn d500. Eruuug dom dat weet ik. Maar nu heb ik hem paar dagen laten drogen (uitelkaar geschroefd). Tot mijn verbazing deed hij het gewoon alle functies werkten. Probleem is nu dat de batterij niet meer opgeladen kan worden. Wanneer ik de stekker er in doe valt ie uit. Ben naar the phone house geweest en heb daar een andere baterij geprobeerd. Starte gewoon weer op. Ik weet alleen niet of hij ook kon opladen, wilde de verkoper niet proberen bang dat zijn batterij kaduuk ging. Iemand enig idee of de batterij de oorzaak is? of zou ik mijn d500 moeten begraven?. En waar kan ik het beste zoon batteij halen (goedkoop)?. tnx
is er een manier om heel de telefoon te blokeren. en dan bedoel ik dat mensen niet zomaar in je telefoonboek kunnen en je sms's kunnen lezen zonder code.
heb all heel veel kunnen afschermen zoals mms mail alle media ... maar op 1 of andere manier kan ik niet vinden hoe je je telefoonlijst kunt blokeren.
en waarom blokken ze wel mms en geen sms ?? met w8twoord.
heb het bij een nokia toestel wel werkend gehad voor alles wat je wilde doen moest je code inrammen.
heb all heel veel kunnen afschermen zoals mms mail alle media ... maar op 1 of andere manier kan ik niet vinden hoe je je telefoonlijst kunt blokeren.
heb het bij een nokia toestel wel werkend gehad voor alles wat je wilde doen moest je code inrammen.
nope niet mogelijk jammer genoeg. alleen de opties die je al hebt ingesteld kunnen worden gebruikt de rest niet.jordan2k schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:24:
is er een manier om heel de telefoon te blokeren. en dan bedoel ik dat mensen niet zomaar in je telefoonboek kunnen en je sms's kunnen lezen zonder code.
Kun je ook geen toetsenblokkering met code instellen?DaannO schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:34:
[...]
nope niet mogelijk jammer genoeg. alleen de opties die je al hebt ingesteld kunnen worden gebruikt de rest niet.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Is er geen bureaulader voor de D500 waar je de batterij appart in kan opladen? Misschien kan je dat proberen, mocht het telefoon niet willen opladenVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:44:
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Weet iemand misschien in hoeveel kleuren deze telefoon te verkrijgen is, want ik heb 'm in het zwart en in het silver gezien,
maar bij de zaak waarbij ik 'm wil bestellen is hij er alleen maar in het silver en "black-blue"
,
is de black-blue nou hetzelfde als de black zoals andere winkels het omschrijven of is het echt een aparte kleur,
dus dat deze telefoon in drie kleuren verkrijgbaar is nl. de silver, black en black-blue?
Want ik wil 'm graag in het zwart
en als ik dan een blauw-zwarte binnenkrijg zou ik dat wel jammer vinden.
maar bij de zaak waarbij ik 'm wil bestellen is hij er alleen maar in het silver en "black-blue"
is de black-blue nou hetzelfde als de black zoals andere winkels het omschrijven of is het echt een aparte kleur,
dus dat deze telefoon in drie kleuren verkrijgbaar is nl. de silver, black en black-blue?
Want ik wil 'm graag in het zwart
telefoon _EINDELIJK_ van samsung terug... hijs is 4 weken weg geweest
en ze zeiden 3 weken
nja.. zaterdag ophalen, en dan gaan we ff kijken of hij het weer goed doet

No signature required.
Verwijderd
blue black is zwart met diamantblauwe glitters, dat zie je vooral in de zon.In het donker is hij niet van de blackversie te onderscheiden.Nls87 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:02:
Weet iemand misschien in hoeveel kleuren deze telefoon te verkrijgen is, want ik heb 'm in het zwart en in het silver gezien,
maar bij de zaak waarbij ik 'm wil bestellen is hij er alleen maar in het silver en "black-blue",
Want ik wil 'm graag in het zwarten als ik dan een blauw-zwarte binnenkrijg zou ik dat wel jammer vinden.
black is gewoon pikzwart (geen glitters)
silver is grijs zonder glitters
Thx voor het antwoord!Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:24:
[...]
blue black is zwart met diamantblauwe glitters, dat zie je vooral in de zon.In het donker is hij niet van de blackversie te onderscheiden.
Neen. Ik heb mijn D500 sinds begin Januari, en ik heb nergens last van. Ik vind het idee opzich ook wel vreemd, het is toch een LCD, geen plasma?pokeran schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:33:
volgens mij is die 'inbranding' er gewoon bij iedereen hoor. en zo storend is het opzich nie
De D500 van mijn vriendin (wel gelukkig in een andere kleur
Ja, dat is anti-meisjes. Meeste jongens hier zijn bang voor meisjes, namelijk.Sterretje6 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:19:
FF offtopic:
Enne, ik ben EINDELIJK ingelogd op GoT. Geen één email-adres word geaccepteerd!![]()
Verwijderd
hey,
ik ben nu in barcelona..
maar gisteren was me telefoon geen batterij.
ging ik opladen.. en aan doen.. WTF.....
zie ik alleen die begin logo samsung D500..
daarna gaat die NIEt meer verder
is me mobiel dan kapot of wat?
kheb van me friend over gekocht 4 a 5 maanden geleden maar die is de bon kwijt geraakt...
waar kan ik dan repareren
ik ben nu in barcelona..
maar gisteren was me telefoon geen batterij.
ging ik opladen.. en aan doen.. WTF.....
zie ik alleen die begin logo samsung D500..
daarna gaat die NIEt meer verder
is me mobiel dan kapot of wat?
kheb van me friend over gekocht 4 a 5 maanden geleden maar die is de bon kwijt geraakt...
waar kan ik dan repareren
Gisteren een Bluetooth-dongle gekocht. Werkt wel OK, af en toe een beetje vaag met wat errors enzo, maar over het algemeen lukt het allemaal wel.
Nu zit ik met de Samsung PIM & File Manager 2.0 een beetje te smsen. Maar ik vind het een beetje vervelend dat ik maar 160 tekens kan schrijven. Zit er een instelling in dat proggie dat ie er automagisch meerdere smsjes van maakt? Net zoals in de telefoon?
Nu zit ik met de Samsung PIM & File Manager 2.0 een beetje te smsen. Maar ik vind het een beetje vervelend dat ik maar 160 tekens kan schrijven. Zit er een instelling in dat proggie dat ie er automagisch meerdere smsjes van maakt? Net zoals in de telefoon?
maar er is een kans dat de meesten deze 'inbranding' niet zien. Soms moeten zulke dingen echt worden aangewezen door iemand die naast je staat zeg maar.DiSiLLUSiON schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:56:
[...]
Neen. Ik heb mijn D500 sinds begin Januari, en ik heb nergens last van. Ik vind het idee opzich ook wel vreemd, het is toch een LCD, geen plasma?
De D500 van mijn vriendin (wel gelukkig in een andere kleur) heeft ook nergens last van, maar zij heeft m ook iets korter.
achja, als je het niet ziet (of het er nou wel of niet is) is het altijd wel goed
Hmm nu is het slotje ook bij mij in het scherm ingebrand en de tel is een maand oud omdat ik hem weer nieuw heb gekregen
vraag je je garantie aan om je dode pixels te maken.. halen ze de dode pixels niet weg
nja.. hij doet het iig weer hij wil weer aan, en ik heb weer bereik... maarja.. voor mij dus geen samsung meer!

No signature required.
Dat zou kunnen. Zelf heb ik het nog even nagecheckt bij 2 vrienden die ook een D500 hebben. De vriend die 'm precies even lang heeft als ik heeft nergens last van, terwijl die andere die 'm pas een maand of 3 heeft wel degelijk last heeft van een ingebrand slotje, al is het niet zo zeer storend want het valt echt bijna niet op (maar dat kan nog komen).. Dus het lijkt een batch-probleempje als diegenen die er hier ook last van hebben 'm ook pas een paar maanden hebben?pokeran schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:49:
[...]
maar er is een kans dat de meesten deze 'inbranding' niet zien. Soms moeten zulke dingen echt worden aangewezen door iemand die naast je staat zeg maar.
achja, als je het niet ziet (of het er nou wel of niet is) is het altijd wel goed
Het zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat ik (als m'n vriendin én en die 1e vriend) de telefoon regelmatig als MP3 speler gebruiken? Al zal dat niet zo heel veel uitmaken denk ik.
[ Voor 13% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 24-07-2005 13:07 ]
voor mij ook niet meer! als ik nu naar het k750i topic zit te kijken huil ik elke keer dat ik niet die heb. want werkelijk alles aan die tel kan je veranderen zoals je dat zelf wil echt zo lekker. nieuwste firmware echt alles. naja better luck next time. ik weet teminste zeker dat ik een sonyericson ga nemen over een paar maandenM3rcury schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:08:
vraag je je garantie aan om je dode pixels te maken.. halen ze de dode pixels niet wegnja.. hij doet het iig weer hij wil weer aan, en ik heb weer bereik... maarja.. voor mij dus geen samsung meer!
ik moet er nog een jaa rmeeDaannO schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:56:
[...]
voor mij ook niet meer! als ik nu naar het k750i topic zit te kijken huil ik elke keer dat ik niet die heb. want werkelijk alles aan die tel kan je veranderen zoals je dat zelf wil echt zo lekker. nieuwste firmware echt alles. naja better luck next time. ik weet teminste zeker dat ik een sonyericson ga nemen over een paar maanden

No signature required.
Daarom moet je ook NOOIT een 2 jarig abo nemen.... Is (over het algemeen) stukken nadeliger...
Dom dom...

Ik ook. En hoewel ik het niet erg vind, zijn bepaalde dingen wel irritant met betreft customizing, waar SE veel beter in is.
Maar goed, het scherm van SE zuigt dan ook (onderbouwde mening
ik heb geen ervaring met se maar waarom zuigt het dan? want ik vind nu het scherm van samsung ook zuigen omdat hij inbrandDiSiLLUSiON schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:58:
[...]
Ik ook. En hoewel ik het niet erg vind, zijn bepaalde dingen wel irritant met betreft customizing, waar SE veel beter in is.
Maar goed, het scherm van SE zuigt dan ook (onderbouwde mening). Dus een jaartje wachten is niet zo erg.
Als ik een smsje intyp met daarin een teken met een accent, bijvoorbeeld de ë (zoals in belgië), dan kan ik opeens veel minder tekens in mijn bericht kwijt. (Van het resterend aantal karakters gaat 90 af ipv 1)
Ik kan me voorstellen dat zo'n teken buiten de standaard karakters valt, maar dat het 90 karakters kost lijkt mij een beetje vreemd.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Ligt dit aan mijn instellingen, of is dit een bug in de telefoon?
Ik kan me voorstellen dat zo'n teken buiten de standaard karakters valt, maar dat het 90 karakters kost lijkt mij een beetje vreemd.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Ligt dit aan mijn instellingen, of is dit een bug in de telefoon?
Ja dat is geloof ik latijd zo.. met mijn afgelopen 3 telefoons in iedergeval wel (hoewel dit wel allemaal smamsungs waren A800, E700 en D500.splat schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:44:
Als ik een smsje intyp met daarin een teken met een accent, bijvoorbeeld de ë (zoals in belgië), dan kan ik opeens veel minder tekens in mijn bericht kwijt. (Van het resterend aantal karakters gaat 90 af ipv 1)
Zal dus idd wel heeeeeeel moeilijk zijn om zo'n karakter te verzenden ofzo
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De K700i had een zeer inferieur scherm (maar 65k kleuren en het zag er pixelachtiger uit). Wel dacht ik ergens gelezen te hebben dat de K750i een samsung scherm heeft, dus die zal wel even fijn zijn om naar te turen.DaannO schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:22:
[...]
ik heb geen ervaring met se maar waarom zuigt het dan? want ik vind nu het scherm van samsung ook zuigen omdat hij inbrand
Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat je SMS dan overschakelt naar Unicode, waarbij elk karakter méér dan 1 'plek' in beslag neemt. Als je je SMS instellingen ook standaard op unicode zet, merk je dat je nog maar de helft van je maximaal aantal karakters kunt intikken bij een nieuw smsje, ookal gebruik je alleen 'gewone' karakters. Als dat inderdaad de oorzaak is, dan zal dat bij elke telefoon het geval zijn die unicode ondersteunt.splat schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:44:
[ Voor 7% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-07-2005 11:25 ]
Ja, volgens mij heb je gelijk, ik heb nu bij sms-instellingen, de ondersteunde tekenset van automatisch naar gsm-alfabet gezet. Dan komen er met t9 niet meer automatisch de accenten op. (België wordt dus Belgie). Dus met de instelling op gsm-alfabet werkt het zoals ik wil.DiSiLLUSiON schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:24:
Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat je SMS dan overschakelt naar Unicode, waarbij elk karakter méér dan 1 'plek' in beslag neemt. Als je je SMS instellingen ook standaard op unicode zet, merk je dat je nog maar de helft van je maximaal aantal karakters kunt intikken bij een nieuw smsje, ookal gebruik je alleen 'gewone' karakters. Als dat inderdaad de oorzaak is, dan zal dat bij elke telefoon het geval zijn die unicode ondersteunt.
Bedankt voor de tip
Verwijderd
hoi allemaal,
ik ben vanmorgen mijn d500 verloren op de pont in amsterdam, ik bukte en hij gleed uit mijn binnenzak kl#tezooi ik ben verzekerd bij Proassist en heb een extra dekking polis
nu is mijn vraag is dat gewoon verzekerd? of kan ik fluiten naar een nieuw toestel
omdat erin staat dat verlies niet wordt vergoed of is dit wat anders???
wie weet of dit toch verzekerd is ??
ik ben vanmorgen mijn d500 verloren op de pont in amsterdam, ik bukte en hij gleed uit mijn binnenzak kl#tezooi ik ben verzekerd bij Proassist en heb een extra dekking polis
nu is mijn vraag is dat gewoon verzekerd? of kan ik fluiten naar een nieuw toestel
wie weet of dit toch verzekerd is ??
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:42:
ik ben vanmorgen mijn d500 verloren op de pont in amsterdam,
Je kunt natuurlijk altijd nog proberen om er een mooi verhaal omheen te verzinnen. En gebruik het woord verlies NIET, ik herhaal: NIET.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:42:
Al zou ik dat gedrag niet goed keuren natuurlijk. Shame on you.
Happy Blessings <3
Ik vind de D500 maar een paupertelefoontje zeg.
M'n buurmeisje heeft 'm nu in 3 maanden al 2x
teruggebracht met 'n kapot beeldscherm en 1x om de
firmware te upgraden omdat heel het toestel flipte
Een vriendin van me heeft 'm zelfs na 2 dagen al terug
moeten brengen omdat hij gewoon compleet vasthing.
Ook vind ik al die niet ingebouwde functies die o zo simpel
en doeltreffend zijn gewoon incorrect. Lijkt wel of Samsungdesigners
masterlijk lomp zijn ofzo. Hopelijk wordt de D600 beter ofzo,
want dit is gewoon zo'n rage-telefoon die iedereen wil hebben,
maar die eigenlijk gewoon te )(@# voor woorden is.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dan denk ik dat ze er iets niet goed mee doen. Zelf vind ik het een zeer robuuste telefoon, naar de maatstaven van de huidige telefoontjes. Al 8x van een trap afgedonderd, 5x van zelfs 2 trappen achter elkaar, talloze keren (niet geteld) uit m'n handen gevallen, er is een keer cola over heen gekomen, daarna gewoon onder de kraan (zonder batterij ofcourse) schoongespoeld en laten drogen, het slide mechanisme is nog net zo soepel als toen ik 'm kocht, en ik heb er verder nog nooit noemenswaardige problemen mee gehad.CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:13:
Natuurlijk zijn er wel eigenaardigheden. Trillen en mp3beltoon tegelijk is niet mogelijk, je kunt je eigen alarmtonen niet kiezen (deze zijn slaapverwekkend), je kunt maar 4 'skins' kiezen, de kalender klopt niet helemaal als je een oude firmware hebt en het erop zetten van java games is onnodig gecompliceerd. Maar elke telefoon heeft zo z'n eigenaardigheden...
[ Voor 3% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-07-2005 22:47 ]
Ik die telefoon iets van +7 maanden en werkt nog perfect.CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:13:
Verder is die design ook goed, kleine telefoon met grootte beeldscherm maar wanneer je hem open schijft hem je lekkere grootte toetsen. Dat vindt ik persoonlijk beter als die nonslide telefoon op de clamshell na.
Lekker op kleine kut toetsjes drukke ! yea dats pas feest (k7xx + )
[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 25-07-2005 23:06 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Volgens mij heeft de D500 kleinere toetsen dan een K7xx. En als je kleine duim hebt is het alleen maar fijn
Nee hoor de toetsen van de k7xx is 2x zo klein, beetje logisch ook he als de toestel bijna dezelfde formaat heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:57:
Volgens mij heeft de D500 kleinere toetsen dan een K7xx. En als je kleine duim hebt is het alleen maar fijn
< dit stukje webruimte is te huur >
Zijn m'n normale buurmeisjes heh geen stoere buurjongens die er mee ijshockeyen ofzoDiSiLLUSiON schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:47:
[...]
Dan denk ik dat ze er iets niet goed mee doen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Even iets tussendoor: Mijn vriendin stond zonet in de trein, maar vanwege het feit dat er omgeroepen werdt dat die trein niet reed, maar hij vanaf een ander spoor zou vertrekken vond een of andere debiel het nodig om haar keihard tegen de muur aan te duwen (ze is erg tenger) om voor te dringen, terwijl de telefoon in d'r jaszak zat aan de kant die tegen de muur aan kwam.
Zoals verwacht, is het LCD schermpje dus compleet kaduuk. Naar beschrijving is het plastic erboven nog heel, en verder doet alles het nog, maar het LCD component zelf , daar zit een scheur van boven tot onder in, waarbij aan de bovenkant rond de scheur een zwarte vlek zit (wat geloofwaardig is als er op een bepaald punt op het scherm een grote druk is gaan staan door duwen, wat normaliter niet kan gebeuren).
Ik heb haar aangedrongen morgen aangifte te doen op het buro (of via internet als dat mogelijk is) van lichte geweldpleging met gevolg dat d'r gloedjenieuwe telefoon kaduuk is, wat extra zuur is aangezien ze hem pas een dag of wat heeft, en er wel nog 2 jaar aan vastzit. De ouder waar ze bij woont heeft een inboedelverzekering (vandaar ook die aangifte), en ik heb haar aangeraden om het daarop te gooien, en te hopen for the best. Bij een soortgelijk geval paar jaar terug heeft een vriend van mij in ieder geval de catalogusprijs terug gekregen, al ligt dat natuurlijk ook aan de dekking van de verzekering.
Maar, als ze de aangifte doet via internet duurrt het een week voordat het proces verbaal op de mat valt. Dan nog het aanvragen van de verzekeringsformulieren, wat ook een flinke tijd duurt. Dan opsturen, etc. Komt erop neer dat het ondertussen wel gewenst is om er een nieuw LCD scherm in te zetten. Weet iemand waar dat mogelijk is en hoeveel zoiets ongeveer zou kunnen gaan kosten (schatting)?
Ik denk persoonlijk dat het in Rijswijk (dat is toch ook waar de firmware updates gedaan worden? bij het Samsung Service Center daar?) wel mogelijk is, maar ik heb geen flauw idee van enige prijs. Ben van plan morgen voor haar even een belletje te plegen... Maar als iemand hier bijv hetzelfde heeft moeten vervangen en een schatting kan geven, graag, dan kan ze dat morgenochtend alvast bij de aangifte aangeven.
Zoals verwacht, is het LCD schermpje dus compleet kaduuk. Naar beschrijving is het plastic erboven nog heel, en verder doet alles het nog, maar het LCD component zelf , daar zit een scheur van boven tot onder in, waarbij aan de bovenkant rond de scheur een zwarte vlek zit (wat geloofwaardig is als er op een bepaald punt op het scherm een grote druk is gaan staan door duwen, wat normaliter niet kan gebeuren).
Ik heb haar aangedrongen morgen aangifte te doen op het buro (of via internet als dat mogelijk is) van lichte geweldpleging met gevolg dat d'r gloedjenieuwe telefoon kaduuk is, wat extra zuur is aangezien ze hem pas een dag of wat heeft, en er wel nog 2 jaar aan vastzit. De ouder waar ze bij woont heeft een inboedelverzekering (vandaar ook die aangifte), en ik heb haar aangeraden om het daarop te gooien, en te hopen for the best. Bij een soortgelijk geval paar jaar terug heeft een vriend van mij in ieder geval de catalogusprijs terug gekregen, al ligt dat natuurlijk ook aan de dekking van de verzekering.
Maar, als ze de aangifte doet via internet duurrt het een week voordat het proces verbaal op de mat valt. Dan nog het aanvragen van de verzekeringsformulieren, wat ook een flinke tijd duurt. Dan opsturen, etc. Komt erop neer dat het ondertussen wel gewenst is om er een nieuw LCD scherm in te zetten. Weet iemand waar dat mogelijk is en hoeveel zoiets ongeveer zou kunnen gaan kosten (schatting)?
Ik denk persoonlijk dat het in Rijswijk (dat is toch ook waar de firmware updates gedaan worden? bij het Samsung Service Center daar?) wel mogelijk is, maar ik heb geen flauw idee van enige prijs. Ben van plan morgen voor haar even een belletje te plegen... Maar als iemand hier bijv hetzelfde heeft moeten vervangen en een schatting kan geven, graag, dan kan ze dat morgenochtend alvast bij de aangifte aangeven.
Hou er wel rekening mee dar veel verzekeringsmaatschappijen in de voorwaarden hebben staan dat je voordat je de schade laat herstellen toestemming van de verzekering moet hebben. Anders betalen ze niets uit.
Dus neem eerst even contact op met de verzekering, om te vragen wat je moet doen.
Dus neem eerst even contact op met de verzekering, om te vragen wat je moet doen.
Zit dat niet in de garantie? Een barst in je scherm???
Verwijderd
Zo, gister eerste confrontatie D500 vs. Rose Wijn
Terwijl ik SMS aan het typen was sneuvelde er een glas wijn over mijn D500. (en over mijn kleren..)
Na verloop van tijd begon GSM strepen te vertonen en wiegerden toetsen. Uit-aan zetten liet zoms enkel wit scherm zien met geluid. Na zo'n 3 uur deed apparaat het weer
Terwijl ik SMS aan het typen was sneuvelde er een glas wijn over mijn D500. (en over mijn kleren..)
Na verloop van tijd begon GSM strepen te vertonen en wiegerden toetsen. Uit-aan zetten liet zoms enkel wit scherm zien met geluid. Na zo'n 3 uur deed apparaat het weer
Goed idee, dankjewel, zal het even doorgeven.Arjen Tempel schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:10:
Hou er wel rekening mee dar veel verzekeringsmaatschappijen in de voorwaarden hebben staan dat je voordat je de schade laat herstellen toestemming van de verzekering moet hebben. Anders betalen ze niets uit.
Neen, alleen fabricagefouten of zogenaamde 'insluip'mankementen vallen onder de normale garantie, zoals bij elk product eigenlijk.Wicked_Wy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:32:
Zit dat niet in de garantie? Een barst in je scherm???
Mijn vriendin (met die kapotte D500 dus) is vandaag trouwens even naar Vodafone geweest om te vragen hoeveel ze kwijt was geweest wanneer ze een mobiel-verzekering had afgesloten. Premie: +/- 15 euro per maand, eigen risico minimaal 45 euro, en dan nog een startpremie erbij... Daar heb je dan ook echt helemaal niks aan, want over het algemeen wordt alleen diefstal vergoed, en dan moet je het nog aantonen ook (dus het liefst door middel van foto's gemaakt op het moment dat ie gestolen werdt met de camera van de telefoon die gestolen is of zoiets vreemds).
hebben er meer mensen last van dat je af en toe aan je headset aansluiting noet morrelen omdat je gesprekspartner je amper kan verstaan?
verder vind ik het een waardeloze telefoon.
maar ja, ik heb 'm pas een week en misschien moet moet ik nog ff wennen aan de 'samsung manier' van denken.
vooral dat je eigenlijk niet zonder data kabel kan irriteert me mateloos (fijn he, bluetooth)
ik moet er nog maar ff over nadenken of ik 60 euro aan kabeltjes ga kopen om zoiets basics als voicedialing op m'n telefoon te krijgen..
verder vind ik het een waardeloze telefoon.
maar ja, ik heb 'm pas een week en misschien moet moet ik nog ff wennen aan de 'samsung manier' van denken.
vooral dat je eigenlijk niet zonder data kabel kan irriteert me mateloos (fijn he, bluetooth)
ik moet er nog maar ff over nadenken of ik 60 euro aan kabeltjes ga kopen om zoiets basics als voicedialing op m'n telefoon te krijgen..
Pas geleden op www.coolegsm.nl een datakabel besteld, €12.50
Niet helemaal goed gegaan (Zie shopsurvey), maar ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt met www.coolegsm.nl
De USB kabel is via een prog te mappen naar je com-poort, dan kun je daarmee ook upgraden. (Nog niet geprobeerd ! maar 't zou moeten kunnen)
Geen 60 euri aan kabels nodig dus ...
Niet helemaal goed gegaan (Zie shopsurvey), maar ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt met www.coolegsm.nl
De USB kabel is via een prog te mappen naar je com-poort, dan kun je daarmee ook upgraden. (Nog niet geprobeerd ! maar 't zou moeten kunnen)
Geen 60 euri aan kabels nodig dus ...
Happy Blessings <3
Verwijderd
Jongens jongens... Wat is hier iedereen zo negatief over die d500 ?? En bepaalde mensen beginnen in de "d500" Topic gewoon te praten over de K750i van sony.... hehe beetje vreemd heá...
Majha ik raad het me vriendin ook af, tis opzich leuke telefoon de d500. Majha het schuif meganisme is ook zo verleidelijk hea
Achjah.. Als dat ding kuren gaat geven etc. En kapot gaat ofzo lach ik me vriendin echt keihard uit
Majha ik raad het me vriendin ook af, tis opzich leuke telefoon de d500. Majha het schuif meganisme is ook zo verleidelijk hea
dat is te doen.RedSoniq schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:
Pas geleden op www.coolegsm.nl een datakabel besteld, €12.50
ik heb juist ergens gelezen (vergeten waarDe USB kabel is via een prog te mappen naar je com-poort, dan kun je daarmee ook upgraden. (Nog niet geprobeerd ! maar 't zou moeten kunnen)
zijn er mensen die de d500e firmware succesvol hebben geinstalleerd? (en met welke kabel?)
Ik weet dat de volgende kleuren er zijn:Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:24:
[...]
blue black is zwart met diamantblauwe glitters, dat zie je vooral in de zon.In het donker is hij niet van de blackversie te onderscheiden.
- Zilver
- Black Bleu
- De titanium versie van Orange. (Soort donkergrijsachtig)
Samsung Galaxy Note 3
Heb ooit eens een goede tip van iemand gehoord (omdat ik wel vaker las dat het scherm soms erg gevoelig is voor schade): stop de telefoon altijd met het scherm naar je lichaam in je broekzak, jaszak, tas...weet ik veel wat nog meer.DiSiLLUSiON schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:22:
Even iets tussendoor: Mijn vriendin stond zonet in de trein, maar vanwege het feit dat er omgeroepen werdt dat die trein niet reed, maar hij vanaf een ander spoor zou vertrekken vond een of andere debiel het nodig om haar keihard tegen de muur aan te duwen (ze is erg tenger) om voor te dringen, terwijl de telefoon in d'r jaszak zat aan de kant die tegen de muur aan kwam.
Heb ook een keer (toen ik m in mn broekzak had zitten) tegen een kastje gestoten, net op die plaats, maar had geen schade. En ik had m dus al zo in mijn broekzak zitten.
Samsung Galaxy Note 3
dat doe ik juist dus nooit!\Sterretje6 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:29:
[...]
Heb ooit eens een goede tip van iemand gehoord (omdat ik wel vaker las dat het scherm soms erg gevoelig is voor schade): stop de telefoon altijd met het scherm naar je lichaam in je broekzak, jaszak, tas...weet ik veel wat nog meer.![]()
Heb ook een keer (toen ik m in mn broekzak had zitten) tegen een kastje gestoten, net op die plaats, maar had geen schade. En ik had m dus al zo in mijn broekzak zitten.
heb hem precies anders om in mijn zak altijd omdat ik altijd spijkerbroeken draag en er dus zo een staal knoopje bij elke zak zit van een spijkerbroek. en als je het dioe manier erin doet krijg je krasjes.
Verwijderd
Mag ik hier ook vragen stellen mbt het flashen van nieuwe firmware?
.
Zo ja, dit is mijn probleem..
Ik doe alles volgens de tutorial die overal te vinden is, maar als ik m'n telefoon aanzet dan zegt Corona het volgende.
Zo ja, dit is mijn probleem..
Ik doe alles volgens de tutorial die overal te vinden is, maar als ik m'n telefoon aanzet dan zegt Corona het volgende.
En vervolgens gebeurt er niets...... Iemand enig idee wat er mis is?** (POWER ON the PHONE!)
** Send '0x44' to SWIFT Chip
** Connection granted from SWIFT Chip
** Received 16 bytes from SWIFT chip
** Sending the customer ID and the same 16 bytes to SWIFT chip... OK!
** Try to change Timeout !
** Ok! Timout Changed(1600 mSecond)
** Setting downloading address (SCRAM: 0x0C000000)... OK!
** Downloading the pre-Loader (1780 bytes)...
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 16:57 ]
Nou dan weet ik niet wat jij voor spijkerbroeken draagtDaannO schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:39:
[...]
dat doe ik juist dus nooit!\
heb hem precies anders om in mijn zak altijd omdat ik altijd spijkerbroeken draag en er dus zo een staal knoopje bij elke zak zit van een spijkerbroek. en als je het dioe manier erin doet krijg je krasjes.
En al zou die er zitten, ik heb nog nooit schade ontdekt aan mijn D500. En ik draag verschillende spijkerbroeken (wijdere en strakkere broeken).
Maar ja als jij dit dan niet wilt, tja dan dus voorzichtig zijn.
(En als het dan toch gebeurd...niet klagen
Samsung Galaxy Note 3
zo doet ik em ook altijd in mn broek. Is ook wel logisch natuurlijk, zo'n dun laagje stof beschermt nooit goed tegen scherpe punten of wat dan ook. De batterij is een stuk steviger dan zo'n schermpje. Heb em inmiddels al vanaf t begin (dus november ofzo) en nog steeds geen krasjes op mn scherm, alleen achterop de batterij maar dat is meer van t schuiven over de tafel ofzo. T ligt er natuurlijk ook maar aan of je beetje voorzichtig met je telefoon omgaatSterretje6 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:29:
[...]
Heb ooit eens een goede tip van iemand gehoord (omdat ik wel vaker las dat het scherm soms erg gevoelig is voor schade): stop de telefoon altijd met het scherm naar je lichaam in je broekzak, jaszak, tas...weet ik veel wat nog meer.![]()
Heb inmiddels al aardig wat topics doorgeworsteld, maar geen antwoord kunnen vinden.
Mijn vriendin heeft een D500 en ik heb een Nokia 6230i. We hebben allebei Orange als provider. Wanneer ik een foto van mijn gsm naar haar gsm verstuur, dan gaat dat goed. Wanneer zij een foto naar mij toe stuurt, ontvang ik wel een bericht met daarin een jpeg ontvangst, maar krijg het bestand niet geopend (jpeg formaat niet ondersteund).
Enig idee wat de oorzaak is?
Mijn vriendin heeft een D500 en ik heb een Nokia 6230i. We hebben allebei Orange als provider. Wanneer ik een foto van mijn gsm naar haar gsm verstuur, dan gaat dat goed. Wanneer zij een foto naar mij toe stuurt, ontvang ik wel een bericht met daarin een jpeg ontvangst, maar krijg het bestand niet geopend (jpeg formaat niet ondersteund).
Verwijderd
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een bluetooth headset voor de D500. Welke hebben jullie en wat zijn de ervaringen ermee?
Wat ik me net toch mee maak 
Ik verveel me ff en denk " ik pak m'n D500 en ga ff wat foto's bekijken" dus dat is wat ik doe..
Merk ik ineens dat er een pixel fel groen blijft... dus ik bijna een hart aanval! ik allerlij schermpjes openen, en hij bleef fel groen.. telefoon dicht geklapt... nog groen
Ik heb een dode pixel!! dacht ik
En in een totaal nutteloze actie tik ik een aantal keer met m'n vinger tegen het scherm
Maar wat?!!
Hij is weer normaal!!!

K heb de pixel ge reanimeerd

Ik verveel me ff en denk " ik pak m'n D500 en ga ff wat foto's bekijken" dus dat is wat ik doe..
Merk ik ineens dat er een pixel fel groen blijft... dus ik bijna een hart aanval! ik allerlij schermpjes openen, en hij bleef fel groen.. telefoon dicht geklapt... nog groen

Ik heb een dode pixel!! dacht ik
En in een totaal nutteloze actie tik ik een aantal keer met m'n vinger tegen het scherm

Maar wat?!!

K heb de pixel ge reanimeerd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Grote kans dat dit komt doordat de D500 op groter formaat plaatjes schiet dan jouw telefoon aan kan.tijs67 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:24:
Heb inmiddels al aardig wat topics doorgeworsteld, maar geen antwoord kunnen vinden.
Ik heb toen ik mijn D500 net had op school ook wel eens wat fotootjes naar anderen trachtten te sturen, maar de meesten konden hem niet openen, behalve wanneer hun eigen telefoon zelf zulke grote foto's ondersteunde.
Een oplossing kan zijn om de instellingen voor de fotokwaliteit lager te zetten als ze een plaatje schiet.
[ Voor 7% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 03-08-2005 03:16 ]
Verwijderd
ben laatst terug van vakantie..
midden me vakantie is me D500 kapot gegaan
als ik aan doe zie ikalleen wit scherm met dikke letters SAMSUNG D500 daarna loopt die niet meer verder
ben me garantie bon kwijt geraakt wegens verhuizen
heb aan winkel gevraagd enzo.. mag niet gemaakt worden of alleen betalen
heb aan phonehouse gsmshop etc gevraagd wat de probleem is met me D500
iedereen zegt dat de software kapot is....
denken jullie dat ik met die firmupdate weer goed gaat?
zo ja.. waar kan ik die flash kabel kopen?
midden me vakantie is me D500 kapot gegaan
als ik aan doe zie ikalleen wit scherm met dikke letters SAMSUNG D500 daarna loopt die niet meer verder
ben me garantie bon kwijt geraakt wegens verhuizen
heb aan winkel gevraagd enzo.. mag niet gemaakt worden of alleen betalen
heb aan phonehouse gsmshop etc gevraagd wat de probleem is met me D500
iedereen zegt dat de software kapot is....
denken jullie dat ik met die firmupdate weer goed gaat?
zo ja.. waar kan ik die flash kabel kopen?
Verwijderd
Ik heb dus ook via coolegsm zo'n kabel gekocht, maar ben kennelijk niet slim genoeg om het aan de praat te krijgen. Ik heb de hele zaak van de SAMSUNG site geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet, en dat terwijl in apparaatbeheer van mijn pc toch echt staat dat het wekt. Ik krijg dus wel een verbinding, maar ik kan zowel met het PIM progje als met softick en uploader geen verbinding krijgen met de telefoon. Kan iemand mij misschien helpen, dat zou wel erg fijn zijn.
Gisteren de instellingen op z'n laagst gezet, foto overgezonden, maar ik krijg nog de melding dat het formaat niet wordt ondersteund. Als grootte gaf mijn tel. 2kB aan. Veel kleiner kan niet echt.DiSiLLUSiON schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 03:15:
[...]
Grote kans dat dit komt doordat de D500 op groter formaat plaatjes schiet dan jouw telefoon aan kan.
Ik heb toen ik mijn D500 net had op school ook wel eens wat fotootjes naar anderen trachtten te sturen, maar de meesten konden hem niet openen, behalve wanneer hun eigen telefoon zelf zulke grote foto's ondersteunde.
Een oplossing kan zijn om de instellingen voor de fotokwaliteit lager te zetten als ze een plaatje schiet.
Nog andere ideeen?
Verwijderd
tijs67 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:24:
dit is onzin want een nokia 6230i heeft een camera met 1.3 MP dus dit zou nooit de oorzaak mogen zijn...DiSiLLUSiON schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 03:15:
[...]
Grote kans dat dit komt doordat de D500 op groter formaat plaatjes schiet dan jouw telefoon aan kan.
ik heb zelf een d500 en een vriend van mij een nokia 6230(die is in principe gelijk aan de 6230i op de cam. en nog wat kleine dingen na) en bij ons werkt bluetooth super... t zal dus waarschijnlijk te maken hebben met instellingen of iets dergelijks... ik zou zo snel niet iets kunnen verzinnen maar weet wel dat t niet aan de grootte van de foto's kan liggen
Wat ik nou toch had
. Wilde ff gezellie mn moeder weer eens bellen. Dus ik kies thuis (vaste telefoon daar) en druk op groene knop. De telefoon gaat gewoon over, maar als er opgenomen word, hoor ik vervolgens niks meer
. (Later bleek dat mijn moeder opnam en haar naam 3 keer zei.)
Ik dacht: das ff een foutje, probeer het nog wel een keer. Maar 2e keer hetzelfde en 3e keer ook. Toen maar met mn vriend zn mobiel gebeld. Dus ik dacht dat het aan mijn D500 lag, maar paar dagen later belt mn vriend met mijn mobiel naar zijn zus (ook vaste telefoon) en mn D500 deed het gewoon.
Wat denken jullie aan wie zal het liggen? Aan mijn mobiel of aan de vaste telefoon van mn ouders?
Ik dacht: das ff een foutje, probeer het nog wel een keer. Maar 2e keer hetzelfde en 3e keer ook. Toen maar met mn vriend zn mobiel gebeld. Dus ik dacht dat het aan mijn D500 lag, maar paar dagen later belt mn vriend met mijn mobiel naar zijn zus (ook vaste telefoon) en mn D500 deed het gewoon.
Wat denken jullie aan wie zal het liggen? Aan mijn mobiel of aan de vaste telefoon van mn ouders?
Samsung Galaxy Note 3
Ik zal de instellingen eens bekijken. Het kan toch niet iets te maken hebben dat zij een Orange versie heeft???Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:28:
[...]
[...]
dit is onzin want een nokia 6230i heeft een camera met 1.3 MP dus dit zou nooit de oorzaak mogen zijn...
ik heb zelf een d500 en een vriend van mij een nokia 6230(die is in principe gelijk aan de 6230i op de cam. en nog wat kleine dingen na) en bij ons werkt bluetooth super... t zal dus waarschijnlijk te maken hebben met instellingen of iets dergelijks... ik zou zo snel niet iets kunnen verzinnen maar weet wel dat t niet aan de grootte van de foto's kan liggen
Verwijderd
lijkt me heel erg onlogisch...tijs67 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:59:
[...]
Ik zal de instellingen eens bekijken. Het kan toch niet iets te maken hebben dat zij een Orange versie heeft???