Nee vindt je het gek met etpub en whiners voor baserace
Maar hij is niet zo populair als efterlyst bijvoorbeeld. En zeker niet onder goeie spelers/clansTomcat schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:19:
[...]
Niet mee eens, onze server word nu 's middags rond 5 uur opgestart en rond 6 uur zit hij vaak al vol tot na middernacht. Het is echt geen probleem om een server vol te krijgen zolang het maar prettig speelt.
En ik zou zelf nooit public server huren ofzo, tenzij ik het gratis krijg. Want je hebt er eigelijk niks aan omdat er al zoveel servers zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Zenix op 12-07-2005 19:54 ]
Verwijderd
dat zou best eens kunnenInfinitive schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:46:
Thompson en MP40 zijn net zo accuraat en schieten met dezelfde snelheid (in tegenstelling tot rtcw). Met de laatste etpro hebben ze wel een aantal config settings om de wapens wat meer op die van rtcw te laten lijken, maar dat staat per default uit.
Kwam ik gisteren niet toevalig op jullie server langs? Ik had een van de adressen in dit topic gepakt, maar daar waren speler net klaar met een war oid.
We hadden een war rond 21:00 tot ongeveer 22:45 (gewonnen natuurlijk
En hoe ben jij van plan aan members te komen?Zenix schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:51:
[...]
Maar hij is niet zo populair als efterlyst bijvoorbeeld. En zeker niet onder goeie spelers/clans
En ik zou zelf nooit public server huren ofzo, tenzij ik het gratis krijg. Want je hebt er eigelijk niks aan omdat er al zoveel servers zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 21:11 ]
Ik heb de luxe dat ik niet hoef te zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:55:
[...]
dat zou best eens kunnentgclan.ath.cx:27960 of 84.244.130.189:27960.
We hadden een war rond 21:00 tot ongeveer 22:45 (gewonnen natuurlijk)
[...]
En hoe ben jij van plan aan members te komen?
Public server is altijd leuk voor je publiciteit e.d.
Vandaag en gister kwam Outerspace langs (de starter van dit topic) Is best leuk om mensen van hier op je eigen server te zien spelen
@ outerspace; thnx voor ons ip in de startpost
Vandaag en gister kwam Outerspace langs (de starter van dit topic) Is best leuk om mensen van hier op je eigen server te zien spelen
@ outerspace; thnx voor ons ip in de startpost
[ Voor 13% gewijzigd door h3ll op 12-07-2005 21:54 ]
Wij hebben er heel veel aan ondanks dat er een hoop servers zijn. Een server opzetten is hartstikke leuk om te doen,leerzaam en veel finetuning voordat alles stabiel draait. En als de server 's avonds dan vol zit dan geeft dat een hoop voldoening.Zenix schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:51:
[...]
Maar hij is niet zo populair als efterlyst bijvoorbeeld. En zeker niet onder goeie spelers/clans
Verwijderd
Je moet gewoon een goede indruk achterlaten op de spelers die joinen.
Wij hebben ook meerdere vaste spelers die zon beetje iedere dag wel een uurtje op onze server komen.
Wij hebben ook meerdere vaste spelers die zon beetje iedere dag wel een uurtje op onze server komen.
........ wij geven expres geen ref wachtwoord aan die debielen van 15... dan voelen ze zich machtig en gaan ze als ze ook maar iets niet aan staat mensen kicken enzo...en dat is ook geen goede reclame
(nog minder dan dat ze nu zijn)
we zouden gister avond een clanbase war hebben...gaan die gasten een avond van te voren opeens in hibernation, stond ook pas 10 dagen gepland ofzo
... het was 1 van de 2 shark teams

we zouden gister avond een clanbase war hebben...gaan die gasten een avond van te voren opeens in hibernation, stond ook pas 10 dagen gepland ofzo

[ Voor 31% gewijzigd door nexhil op 13-07-2005 07:52 ]
Verwijderd
Even een vraag voor server admins.
Voor mijn et-pub funserver wil ik de spelers alvast een begin XP geven. Ze hoeven dan niet op 0 XP te beginnen.
Via de instellingen:
set skill_soldier "0 50 90 140"
set skill_medic "0 50 90 140"
set skill_engineer "0 50 90 140"
set skill_fieldops "0 50 90 140"
set skill_covertops "0 50 90 140"
set skill_battlesense "0 50 90 140"
set skill_lightweapons "0 50 90 140"
Begint iedereen met één ster voor alle beroepen en skills. Alleen wil ik nu mensen b.v. met 50 XP laten beginnen.
Voor mijn et-pub funserver wil ik de spelers alvast een begin XP geven. Ze hoeven dan niet op 0 XP te beginnen.
Via de instellingen:
set skill_soldier "0 50 90 140"
set skill_medic "0 50 90 140"
set skill_engineer "0 50 90 140"
set skill_fieldops "0 50 90 140"
set skill_covertops "0 50 90 140"
set skill_battlesense "0 50 90 140"
set skill_lightweapons "0 50 90 140"
Begint iedereen met één ster voor alle beroepen en skills. Alleen wil ik nu mensen b.v. met 50 XP laten beginnen.
Ja idd, zijn genoeg volwassen clans waar je inkan hoor. En anders kick je toch al die kinderen? Of je vraagt je clanleader als jij dat niet bent. Je zal merken dat je ze niet nodig hebt.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:02:
Nexhill hoezo heb je die gasten in je clan dan.......
Ohja voor mensen met de elke keer etkey problemen misschien helpt dit
http://www.xfire.be/index...journal&mode=item&id=3628
[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 13-07-2005 16:00 ]
Nexhill volgens mij zoekt LoT nog members? (Als het niet zo is slappen ze me zo wel) Post anders wat op hun forum (link) Allemaal gasten van rond de 25 30 jaar ofzo.
En idd ik had het password gegeven maar ik speel niet mee met LoT (Ik ben de LoT serverhost dus ik kan het passwd zien)
Tomcat: zet er toch gewoon ETPro op joh, niet moeilijk doen. ETPro is echt veel fijner spelen!!
En idd ik had het password gegeven maar ik speel niet mee met LoT (Ik ben de LoT serverhost dus ik kan het passwd zien)
Tomcat: zet er toch gewoon ETPro op joh, niet moeilijk doen. ETPro is echt veel fijner spelen!!
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik ken niemand die niet op ETpro speelt...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wij kunnen inderdaad nog wel wat members gebruiken.
Op het laatste moment 6 man bijelkaar gekregen.
Dat maakte het bij ons wat rommelig.
Die war gind idd een beetje te snel.nexhil schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:49:
[...]
haha, nee... ons persoonlijke record verbeterd door een CB war in minder dan 55 minuten uit te spelen.
jij was er volgens mij ook bij redneck... volgens mij heb ik mt jou het password van onze server via IRC uitgewisseld
Op het laatste moment 6 man bijelkaar gekregen.
Dat maakte het bij ons wat rommelig.
Iedereen die ik ken speelt ETpub. Vroegah speelden ze op shrub. En dat zijn toch al > 10 mensen.Razor.Timo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:27:
Ik ken niemand die niet op ETpro speelt...
Maar wij spelen vooral voor de fun, nothing more. Wel altijd in teamverband maar geen 'echte' clan.
Ik ben een beetje aan het rondkijken geweest maar wat zijn nu de grote voordelen van ETpro bovenop etpub buiten het feit dat wars op ETpro uitgevochten worden?
Ik weet niet eens wat ETpub is. Iig heeft Etpro hitsounds.Tomcat schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:59:
[...]
Iedereen die ik ken speelt ETpub. Vroegah speelden ze op shrub. En dat zijn toch al > 10 mensen.
Maar wij spelen vooral voor de fun, nothing more. Wel altijd in teamverband maar geen 'echte' clan.
Ik ben een beetje aan het rondkijken geweest maar wat zijn nu de grote voordelen van ETpro bovenop etpub buiten het feit dat wars op ETpro uitgevochten worden?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
heeft ETpub ookRazor.Timo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:24:
[...]
Ik weet niet eens wat ETpub is. Iig heeft Etpro hitsounds.
/hitsounds on
Voordeel van ETpro is dat de dubbeljump er niet inzit, en dat je een medic/fops neerschiet niet van die pakketjes op de grond liggen
Gewoon iets realistischer, en ETpro heeft iets meer opties om mee te tweaken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
De hitsounds van etpub zijn anders,
en je kan bijvoorbeeld niet
en je kan bijvoorbeeld niet
code:
doen 1
| /bind k vsay hi heey |
Verwijderd
De hitsounds van et-pub hoeven niet anders te zijn. Je kunt de hitsounds van et-pro gebruiken, maar moet dit dan in je config aangeven, en de .wav bestanden van etpro naar de map van et-pub kopieeren.
Het laten vallen van pakjes health of ammo bij field-ops is in te stellen.
Daarnaast heeft et-pub een hoop instellingen die et-pro niet heeft. Deze instellingen zijn vaak voor fun zaken, dus voor een public best leuk. Je kunt je ook gewoon uitlaten
Corpse dragging
Classe switching
Poison seringe
Binucolaire compition
Goomba
Mine spot on level 4 for everyone
playdead
Health, reviven werken ook onder water
Verbeterde hitboxen
Bij selfkill in battle krijgt laatste damager evengoed de kill
XP-save bij losse mappen, zodat grotere rotaties als 10 mappen mogelijk is
nieuw: bij volgende versie zal het mogelijk zijn om messen te gooien, i.p.v. alleen stabben.
Voor competitie verband is et-pro beter geschikt, maar voor de fun heeft et-pub veeeel meer in huis.
Het laten vallen van pakjes health of ammo bij field-ops is in te stellen.
Daarnaast heeft et-pub een hoop instellingen die et-pro niet heeft. Deze instellingen zijn vaak voor fun zaken, dus voor een public best leuk. Je kunt je ook gewoon uitlaten
Corpse dragging
Classe switching
Poison seringe
Binucolaire compition
Goomba
Mine spot on level 4 for everyone
playdead
Health, reviven werken ook onder water
Verbeterde hitboxen
Bij selfkill in battle krijgt laatste damager evengoed de kill
XP-save bij losse mappen, zodat grotere rotaties als 10 mappen mogelijk is
nieuw: bij volgende versie zal het mogelijk zijn om messen te gooien, i.p.v. alleen stabben.
Voor competitie verband is et-pro beter geschikt, maar voor de fun heeft et-pub veeeel meer in huis.
oh... tijdens het spelen heb ik weinig last van ze ... maar dat geouwehoer op het forum e.d.
maargoed... bend deze week flink piseed op ze geweest..
gisteren laatste war voor de zomer gehad... staan we daar met 5 man waarvan er 2 invallers zijn...
zucht we zijn echt helemaal kansloos afgeslacht.
en de volwassen onder elkaar hebben het bij onze clan wel naar hun zin hoor... we zijn pas nog wezen paintballen met zijn allen
maargoed... bend deze week flink piseed op ze geweest..
gisteren laatste war voor de zomer gehad... staan we daar met 5 man waarvan er 2 invallers zijn...
zucht we zijn echt helemaal kansloos afgeslacht.
en de volwassen onder elkaar hebben het bij onze clan wel naar hun zin hoor... we zijn pas nog wezen paintballen met zijn allen
Verwijderd
Als ik het zo lees hebben jullie je zaakjes niet echt tip top in orde 
En is ETpub niet gewoon nog met klotehitboxes en zonder alle "verbeteringen" die ETpro wel heeft?
En is ETpub niet gewoon nog met klotehitboxes en zonder alle "verbeteringen" die ETpro wel heeft?
jawel hoor... maar de vakantie gooit even roet in het eten.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:21:
Als ik het zo lees hebben jullie je zaakjes niet echt tip top in orde
nu zijn we in hibernation
Nieuwe mod voor ET uit ik vind hem wel lachen.
http://www.fueldump.de/downloads.php
ET Domination, heeft 2 modes. Powerball en Capture de flag..
Het is niet zoals ETF of die andere mods.
Het heeft etpro hitboxes en antilag code ook dus je kan er ook op trainen.
http://www.fueldump.de/downloads.php
ET Domination, heeft 2 modes. Powerball en Capture de flag..
Het is niet zoals ETF of die andere mods.
Het heeft etpro hitboxes en antilag code ook dus je kan er ook op trainen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 17-07-2005 00:08 ]
Jawel eerste mod heette powerballVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:58:
tis geen nieuwe mod heh,
alleen een nieuwe versie.
Dit is meer dan dat.
Het heeft niet voor niks andere naam.
perfect suiciders is dood
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Powerball is super. Net hele avond met 4nT lopen spelen. Vooral die desert map vind ik leuk.
"The objective is to take the ball to the enemy goal and score it. This can be done in two ways, etheir by throwing it in the goal which gives you and your team 3 points, or by walking through the goal and get 7 points."
^^ ph4ge hoe dat dan?
"The objective is to take the ball to the enemy goal and score it. This can be done in two ways, etheir by throwing it in the goal which gives you and your team 3 points, or by walking through the goal and get 7 points."
^^ ph4ge hoe dat dan?
[ Voor 51% gewijzigd door Jazzper op 18-07-2005 01:02 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ja ik had ook nog even met jullie gespeeld ( ED ) was ik.Jazzper schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:01:
Powerball is super. Net hele avond met 4nT lopen spelen. Vooral die desert map vind ik leuk.
^^ ph4ge hoe dat dan?
Tis weer een keer wat anders en wel leuk om te spelen in de vakantie
Zou mooi zijn als deze mod een keer echt goed doet onder de community.
ik vond je al goed schieten ed/zenix, verklaart een hoop. Speel eens onder je nick hehe. disclaimert: ik speel al maanden geen ET meer he, ben naar TC:E overgestapt
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ah, powerball is dus hetzelfde als bombingrun in ut2004. Dat is inderdaad een interessante spelvorm, helaas dat het bij ut2004 nooit echt populair geworden is.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Nouja afgelopen maand haast niet gespeeld, kwamen we er ineens achter dat we toch in de SC zaten en nog harstikke hoog ook. Dus toen moesten we ineens spelen en bleek bijna iedereen gestoptJazzper schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:01:
^^ ph4ge hoe dat dan?
Zelf ga ik denk ik maar weer eens beginnen met ET na 1,5 maand amper te hebben gespeeld. Vriendin toch 5 weken op vakantie :<
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 18-07-2005 12:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hm jammer dat pS uit elkaar is.
Altijd leuk mee gespeelt.
Nou phage je weet waar je nu heen kan uh
They who buy the dip, deserves the rip.
xfire.be \o/Danjel schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:04:
Hm jammer dat pS uit elkaar is.
Dan zal Soul ook wel "terug" komen naar Heartbreakers.
Heb jij trouwens enig idee waar Soul uithangt ph4ge?
Dan zal het wel erg makkelijk worden om 4th league te winnenAdrianP schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:32:
ontopic:
Moeten nog wel paar bugs gefixed worden merk ik. Vandaag toen ik powerball speelde spawnde 1 allies in de axis spawn
waarom zou iemand jou lastig vallen zenixjeZenix schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:40:
[...]
Dan zal het wel erg makkelijk worden om 4th league te winnen
ontopic:
Moeten nog wel paar bugs gefixed worden merk ik. Vandaag toen ik powerball speelde spawnde 1 allies in de axis spawnMaar het is iig heel goed begin deze mod. En ik speel zelf meestal onder ED zodat ik niet lastig gevallen wordt. Mensen die me goed kennen weten wel wie ik ben dan.

Niet op die manier gaat meestal over mag ik je clan joinen ne stuff omdat ik cl ben.
Dat is best irritant af en toe

[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 18-07-2005 15:51 ]
ok compufreaky, ik hoop dat je me het kan vergevenZenix schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:50:
[...]
Niet op die manier gaat meestal over mag ik je clan joinen ne stuff omdat ik cl ben.
Dat is best irritant af en toe
Soul is toch aan het WoW'en geslagen? Iniedergeval hij zit/zat in Priest(ex-clanmate) zijn guild te koekeloeren.AdrianP schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:32:
Maarja die powerball is wel leuk bedacht, alleen jammer dat het die looks'n'feels van etpro nog niet heeft. Want dat mis ik wel, het is wel op etpro gebaseerd ja maar het voelt niet als etpro.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=3735 voor meer pS info
. Denk niet dat dit pS terug komt na de zomer, misschien weer een heel nieuw team.
Soul zn BNC hangt er nog, maar ik heb hem idd ook een tijd niet meer gesproken (ben zelf ook net terug van vakantie).
Soul zn BNC hangt er nog, maar ik heb hem idd ook een tijd niet meer gesproken (ben zelf ook net terug van vakantie).
[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 18-07-2005 19:00 ]
d
Volgens mij zat hij in Priest... maar weet neit zekerR3dn3ck schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:12:
[...]
Soul is toch aan het WoW'en geslagen? Iniedergeval hij zit/zat in Priest(ex-clanmate) zijn guild te koekeloeren.
We hebben bullvox ook nogZenix schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:40:
[...]
Dan zal het wel erg makkelijk worden om 4th league te winnen
ChuckieVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:37:
Jammer Ph4ge, pS dood-dood of revive na zomer ?
Danjel == Miell/Chuckie ?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
*schopje*
Ben maar eens verder gegaan met m'n western theme map, die toch eventjes in de diepvries heeft gestaan.

Level wat uitgebouwd, veel huizen bijgebouwd en wegen gemaakt ipv gewoon zand wat er lelijk uitzag. Als ik zo door ga ben ik nu nog maar op 1 zesde van hoe groot ik het wil maken (stuk stad, vallei idee en een soort van fort) en ben ik zo nog wel even bezig. Eenmaal de stad klaar moet ik ook nog eens heuvels en alles aanleggen zodat je niet te ver van de actie kunt lopen. En ik moet zeggen dat ik daar problemen bij blijf krijgen. Hoewel ik nu al bijna 3 jaar met GtkRadiant om kan gaan is dat iets waar ik nog steeds moeite mee heb. Maargoed, had ik maar met easygen moeten beginnen voor heuvelachtig terrein
Allies zullen hier met een tank door de map moeten, maar ik heb mijngod nog geen idee hoe ik de pathline moet aanbrengen waar de tank langs moet, binnenkort maar eens info over proberen te vinden.
Ben maar eens verder gegaan met m'n western theme map, die toch eventjes in de diepvries heeft gestaan.

offtopic:
Screenshots komen gewoon direkt uit GtkRadiant, niet de Q3 engine. Dat je het maar even weet.
Screenshots komen gewoon direkt uit GtkRadiant, niet de Q3 engine. Dat je het maar even weet.
Level wat uitgebouwd, veel huizen bijgebouwd en wegen gemaakt ipv gewoon zand wat er lelijk uitzag. Als ik zo door ga ben ik nu nog maar op 1 zesde van hoe groot ik het wil maken (stuk stad, vallei idee en een soort van fort) en ben ik zo nog wel even bezig. Eenmaal de stad klaar moet ik ook nog eens heuvels en alles aanleggen zodat je niet te ver van de actie kunt lopen. En ik moet zeggen dat ik daar problemen bij blijf krijgen. Hoewel ik nu al bijna 3 jaar met GtkRadiant om kan gaan is dat iets waar ik nog steeds moeite mee heb. Maargoed, had ik maar met easygen moeten beginnen voor heuvelachtig terrein
Allies zullen hier met een tank door de map moeten, maar ik heb mijngod nog geen idee hoe ik de pathline moet aanbrengen waar de tank langs moet, binnenkort maar eens info over proberen te vinden.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Wat voor map wordt het? Puur fun public map, of een competitie map? Is het laatste zorg dan dat de map zo klein mogelijk is en dat je weinig moet lopen.Blade_V schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:36:
*schopje*
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
We zitten hier te lannen, vriend van mij krijgt echter een foutmelding;
"Couldn't load opengl subsystem"
Hoe is dit makkelijk op te lossen?
Hopelijk snel een antwoord, kunnen we weer verder gamen
Videokaart drivers?Silvan van Heck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:18:
We zitten hier te lannen, vriend van mij krijgt echter een foutmelding;
Werkt niet.. nog een idee?
Hij heeft het gedaan op die comp.. nu dus ""Ineens"" niet meer...
Verwijderd
Bij mij was dat een brakke configSilvan van Heck schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:32:
Werkt niet.. nog een idee?
Eventjes ET opnieuw installeren 
Dat probleem had ik laatst ook.
Alles wat je aan je ET map hebt veranderd blijft staan na een verwijdering van ET.
Dus als je het weer installeert staat alles er weer
En een herinstall van ET duurt maar 5 minuten.
ET zelf, 1.02 patch, 2.6 patch
als je toch heel voorzichtig wil zijn, maak even een backup
Alles wat je aan je ET map hebt veranderd blijft staan na een verwijdering van ET.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik vraag me af. wat zijn eigelijk redelijk goede nederlandse clans. die ook een public server hebben?
lijkt me wel grappig om op wat betere server rond te hangen. (naast bio, efterlst etc)
lijkt me wel grappig om op wat betere server rond te hangen. (naast bio, efterlst etc)
Is niet nodig om eerste 1.02 te instaleren.outerspace schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:39:
Eventjes ET opnieuw installeren
Sommige hebben wel public maar zit niemand op.lightstyle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:23:
Ik vraag me af. wat zijn eigelijk redelijk goede nederlandse clans. die ook een public server hebben?
oops 2 posts :x
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 19-07-2005 23:37 ]
-onzin-
Die melding die jij beschrijft kreeg ik ook met mijn laptop. oftewel de videokaart ondersteund GEEN openGL.
Ik weet niet of je die toevallig gewisselt hebt?
Wat morax dus onder mij zegt
Die melding die jij beschrijft kreeg ik ook met mijn laptop. oftewel de videokaart ondersteund GEEN openGL.
Wat morax dus onder mij zegt
[ Voor 47% gewijzigd door Danjel op 20-07-2005 00:46 ]
DirectX heeft er zeker wel mee te maken, ik denk dat je in de war bent met Direct3D. OpenGL en Direct3D zijn twee verschillende rendertechnieken die niets met elkaar te maken hebben.Danjel schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:43:
[...]
ET heeft niks te doen met DirectX.
ET gebruikt openGL.
Beiden gebruiken daarentegen DirectX voor aansturing en dergelijke
Edit:
Overigens is het ook geen kwestie van "de videokaart ondersteund geen OpenGL", maar de videokaart drivers ondersteunen geen OpenGL. Wat wel kan is dat de videokaart de benodigde DirectX versie niet ondersteund
[ Voor 17% gewijzigd door Morax op 20-07-2005 00:48 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Er zijn geen goede Nederlandse clans met een pub, maar beste Nederlandse server is die van FDNL. Aardig niveau die server, clan bestaat niet meer (ET gedeelte).lightstyle schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:23:
NU, nachtje verder.. Werkt het nog steeds niet met opengl....
Jammer
Jammer
Probeer eens een oudere of nieuwere versie van je videokaart drivers? Dat kan soms een groot verschil maken 
"Couldn't load opengl subsystem" kan namelijk een aantal oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat bestanden die opengl mogelijk maken niet op je computer staan. Maar ook als er een versieconflict is tussen de bestanden (bijv. dat de opengl dlls er nog op staan van een oude driver versie terwijl de driver zelf recent is).
Wat voor videokaart heb je trouwens? Ik dacht dat ik ergens tussen de regels door iets over een laptop las, heb je een interne videokaart? Met bijv. zo'n interne intel videokaart kan je normaal gesproken gewoon ET spelen... tenminste, als je gewent bent om te schieten op de plaats waar de tegenstander 7 seconden later zal lopen.
"Couldn't load opengl subsystem" kan namelijk een aantal oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat bestanden die opengl mogelijk maken niet op je computer staan. Maar ook als er een versieconflict is tussen de bestanden (bijv. dat de opengl dlls er nog op staan van een oude driver versie terwijl de driver zelf recent is).
Wat voor videokaart heb je trouwens? Ik dacht dat ik ergens tussen de regels door iets over een laptop las, heb je een interne videokaart? Met bijv. zo'n interne intel videokaart kan je normaal gesproken gewoon ET spelen... tenminste, als je gewent bent om te schieten op de plaats waar de tegenstander 7 seconden later zal lopen.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Niet? En die mannen als u4ea en nog een paar die er regelmatig komen met de tag?ph4ge schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:41:
[...]
Er zijn geen goede Nederlandse clans met een pub, maar beste Nederlandse server is die van FDNL. Aardig niveau die server, clan bestaat niet meer (ET gedeelte).
Verwijderd
Volgens mij doen die alleen nog 3on3.
Playerbase is denk ik te klein geworden om nog veel actieve 'goede' pubs te vullen, laat staan clanpublics.
Playerbase is denk ik te klein geworden om nog veel actieve 'goede' pubs te vullen, laat staan clanpublics.
Behalve als 'ie linux gebruikt. Naja je kan em wel emulaten.Morax schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:46:
[...]
DirectX heeft er zeker wel mee te maken, ik denk dat je in de war bent met Direct3D. OpenGL en Direct3D zijn twee verschillende rendertechnieken die niets met elkaar te maken hebben.
Beiden gebruiken daarentegen DirectX voor aansturing en dergelijke
[ Voor 87% gewijzigd door RomeoJ op 20-07-2005 14:00 ]
Ik krijg op mijn 2e pc, een AMD1200 met een, excusez le mot, onboard S3 ProSavage4 videokaart. ET draait wel maar kan niet aan de indruk ontkomen dat OpenGL softwarematig geemuleerd wordt. Geloof dat S3 opengl niet hardwarematig ondersteunt.
Ze bestaan nog wel maar het is geen goede clan meerAdrianP schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:28:
[...]
Niet? En die mannen als u4ea en nog een paar die er regelmatig komen met de tag?
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 20-07-2005 15:14 ]
Ik zie ook alleen ue4a voorbij komen met zwarte fdnl tag...volgens mij speelt hij af en toe eens een potje mee met blue (die Zenix bedoelt), aardige gasten trouwens
Idd FDNL ET sectie bestaat nog wel, maar is helemaal niet goed meer
Er zijn idd weinig goede NL Pubs meer, alleen s'avonds lukt het nog redelijk om een server te vullen.ph4ge schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:41:
[...]
Er zijn geen goede Nederlandse clans met een pub, maar beste Nederlandse server is die van FDNL. Aardig niveau die server, clan bestaat niet meer (ET gedeelte).
voor IPD en Sol zijn aardige pubs met veel clanspelers. Niet echt topclans maar medium spelers en soms wat ex infensus spelers etc.
We merken zelf op de server dat er erg veel verschil tussen spelers op dit moment zit.
maar het is wel zo, als de wat betere spelers joinen het witte namen gedeelte afneemt.
Heb wel het idee dat spelers die WOW zijn spelen nu steeds vaker weer ET gaan spelen.
Agrees with that!Tito schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:12:
[...]
Heb wel het idee dat spelers die WOW zijn spelen nu steeds vaker weer ET gaan spelen.
Solutioner en andere gasten zie ik steeds meer ET spelen. Solutioner is oude clanmaat die weg uit de ET scene ging voor WoW, maar nu is ie back in business and better than ever.
[ Voor 3% gewijzigd door RomeoJ op 21-07-2005 17:53 ]
WoW= ET scene killer... net als KO en GW.. bah
Ik heb een paar jaar runescape gespeeld, daarvan gingen ook de members over naar WoW maja nofi maar rs is dan ook wel een baggerspel
@ Maikel; onze pub is vast goed :x
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.

* Outerspace moet zeggen dat ET op een gegeven moment wel een beetje verveelt. Dat mensen dus even overstappen naar andere spellen, is in dat geval niet raar.
Ik kan ook niet 24/7 ET meer spelen want de lol is er nu al steeds sneller er af.
Daarnaast weet ik helemaal niet meer wat er met XS4ALL gebeurt?
Weet iemand daar wat meer vanaf. Het lijkt wel alsof het daar helemaal dood is.
xs4all is dood?
Lekker boeiend. pubs zuigen aan alle kanten.
Fun heb ik wel met een lekkere war die met fun word gespeelt. ongeacht we winnen of niet.
Maar imo is de ET scene zeker niet aan het doodgaan oid. In de zomer spelen idd minder mensen spelletjes omdat we allemaal wel eens in de zon willen zitten.
Wat betreft de benelux ladder @ CB. die is dood. minder dan 25 clans spelen er nog in.
3 clans (of ondertussen al weer 2?) zijn aan het vechten om de 1ste plek.
Maar echt het stelt niks meer voor.
Daarintegen zijn de summercups e.d. wel lekker in trek en gaat dat met een goed tempo.
Ik denk dat ladders over het algemeen ook veel minder belangrijk worden gezien en meer als oefenen voor de belangrijk cups.
dus voor mij is ET nog bloeinde als een roos in de lente \o/
-edit-
Iemand de nieuwe oasis al gespeelt?
Ik heb hem nu 1 keertje op een pub gespeelt (5 min om te kijken of het iets is)
En later op de avond nog in een 4on4.
Opzich wel betere verbeteringen.
Maar voor de 3o3 (4o4) zeer ongeschikt.
Je moet nog steeds pokke einden lopen.
Zou dit een evt vervanger worden voor de oude oasis voor o.a. CB?
Lekker boeiend. pubs zuigen aan alle kanten.
Fun heb ik wel met een lekkere war die met fun word gespeelt. ongeacht we winnen of niet.
Maar imo is de ET scene zeker niet aan het doodgaan oid. In de zomer spelen idd minder mensen spelletjes omdat we allemaal wel eens in de zon willen zitten.
Wat betreft de benelux ladder @ CB. die is dood. minder dan 25 clans spelen er nog in.
3 clans (of ondertussen al weer 2?) zijn aan het vechten om de 1ste plek.
Maar echt het stelt niks meer voor.
Daarintegen zijn de summercups e.d. wel lekker in trek en gaat dat met een goed tempo.
Ik denk dat ladders over het algemeen ook veel minder belangrijk worden gezien en meer als oefenen voor de belangrijk cups.
dus voor mij is ET nog bloeinde als een roos in de lente \o/
-edit-
Iemand de nieuwe oasis al gespeelt?
Ik heb hem nu 1 keertje op een pub gespeelt (5 min om te kijken of het iets is)
En later op de avond nog in een 4on4.
Opzich wel betere verbeteringen.
Maar voor de 3o3 (4o4) zeer ongeschikt.
Je moet nog steeds pokke einden lopen.
Zou dit een evt vervanger worden voor de oude oasis voor o.a. CB?
[ Voor 19% gewijzigd door Danjel op 22-07-2005 02:56 ]
Mja het gaat wel, als ik bij normale teammates zit wel, anders is het gewoon skynet de 2e. Complainers voor kill/rev, teammatebackshooters enz.....Ryan666 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:50:
Ik heb een paar jaar runescape gespeeld, daarvan gingen ook de members over naar WoW maja nofi maar rs is dan ook wel een baggerspel![]()
Over die sw_oasis_b2 die is opzich wel cool, ik heb em ff op een private gespeeld maar opzich wel geinig, ik wist niet wat ik zag bij de axis 2nd spawn, een hele muur aan de rechterkant, ook van gun naar gun lopen is wel lache. Maar zo wordt het een stuk makkelijker voor de allies verwacht ik zo. Als allies iedere axis dood heeft en er zijn 2 engi's, kunnen bijv allebij naar south binnen, 1 plant south en de andere kan zo doorlopen naar north.
Maar aan de andere kant kan de axis ook voordeel eruit halen voor die 'gunwalk' engi north of south is al genoeg om bij beide guns snel te defusen.
Daarom is deze ook zo gemaakt dat hij makkelijker voor de allied is.
Omdat hij in compo verband nogal errug vaak een fullhold werd behaald. (en dus voor mij een lotto map is.)
Omdat hij in compo verband nogal errug vaak een fullhold werd behaald. (en dus voor mij een lotto map is.)
Ik vind dat er genoeg alternatieven zijn voor oasis niet nodig om elke keer mappen aan te passen. Heb der naar gekeken. Ik vond oude Oasis ook geen bal aan maar ik denk niet dat ik deze veel leuker aan zal vinden. Zijn genoeg customs die oa nu in summercup draaien. En dat zijn allemaal leuke competitie mappen ( op sos nadan ) en dubrovinik heeft alleen 15 sec allies spawn nodig en dan is die ook perfect.Danjel schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 03:29:
Daarom is deze ook zo gemaakt dat hij makkelijker voor de allied is.
Hoe zit dat eigenlijk met ET quake wars? ben benieuwd of mensen van hier daarop gaan overstappen ?
@ R3dn3ck; Over complainen gesproken.. mn anti complain voor mines, mortars en ffe werken niet; enig idee hoe dit kan?
En nu ik toch aan het vragen ben.. Als iemand van onze server disconnect en hij reconnect weer, denk je: k*t, alle xp weg.. Maar als hij dan enig xp erbij krijgt heeft hij opeens weer het oude xp +dat nieuwe erbij.. het xp verschijnt dus pas weer nadat de speler nieuw xp behaald heeft, maar op skynet enzo zie je meteen het xp, hoe kan dit?
@ R3dn3ck; Over complainen gesproken.. mn anti complain voor mines, mortars en ffe werken niet; enig idee hoe dit kan?
En nu ik toch aan het vragen ben.. Als iemand van onze server disconnect en hij reconnect weer, denk je: k*t, alle xp weg.. Maar als hij dan enig xp erbij krijgt heeft hij opeens weer het oude xp +dat nieuwe erbij.. het xp verschijnt dus pas weer nadat de speler nieuw xp behaald heeft, maar op skynet enzo zie je meteen het xp, hoe kan dit?
Ja ik ben geen ETPro ontwikkelaar dus ik zou het echt niet weten, je zou eens kunnen kijken op de forums van bani en misschien daar je probleem posten.Ryan666 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:27:
Hoe zit dat eigenlijk met ET quake wars? ben benieuwd of mensen van hier daarop gaan overstappen ?
Verwijderd
Zo te zien was het niet alleen voor jou bedoelt
maar goed,
Ik heb ook een aantal keren gehad dat de xp helemaal niet terug kwam.
btw, ligt het nou aan mij of zijn de headboxes van 3.2.0 slechter?

QW heeft weinig tot niks met Wolfenstein te maken. Denk niet dat veel ET spelers graag een battlefield/quake combinatie zullen spelen. Ik niet iig.Ryan666 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:27:
Ligt aan jou.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 02:16:
Verwijderd
Zo moeilijk is dat niet hoor. Tenminste niet recht van voren, van de zijkant zou ik het niet weten, maar van voren heb je niet veel anders wat je kan raken dan hs.
Tja, als een aimbot kan zo'n 66% accuracy met alleen met headshots kan halen onafhankelijk wat de tegenstander doet, dus of 'ie nou proned of niet, dat zou voor jouwzelf ook niet uit moeten maken. 
(nu moet ik toegeven dat ik uit noodzaak buk als iemand proned, want anders raak ik helemaal niets).
Wat betreft verwante games aan ET... iets wat ET uniek maakt ten opzichte van games als battlefield 2 is dat de wapens erg nauwkeurig zijn en je relatief snel kan lopen en bewegen. In spellen als battlefield 2 en CS:S ben je net een slak.
(nu moet ik toegeven dat ik uit noodzaak buk als iemand proned, want anders raak ik helemaal niets).
Wat betreft verwante games aan ET... iets wat ET uniek maakt ten opzichte van games als battlefield 2 is dat de wapens erg nauwkeurig zijn en je relatief snel kan lopen en bewegen. In spellen als battlefield 2 en CS:S ben je net een slak.
Je moet nu wat meer proberen te aimen. Met oudere hitboxes was goed sproeien al genoeg.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 02:16:
Zo te zien was het niet alleen voor jou bedoeltmaar goed,
Dat is zo infinitive.. Toen ik n tijdje ET gespeeld had en weer eens BF ging spelen d8 ik van heh headshots?? Bij andere spellen heb ik dit ook gezien, op een demo van MoH of CoD ofzo zag ik ook zoiets, je kon alleen maar op het lichaam schieten, en niet zo precies aimen.
Dat vind ik leuk aan ET
Dat vind ik leuk aan ET
Rofl vandaag kwamen 2 mennekes van bb4e ons vertellen dat we een kutserver hadden, maarja zelf deden ze ook niet veel meer dan selfkillen en spammen..
Dat heeft niets met de server te maken?
En selfkills zijn niet zo erg imo
En selfkills zijn niet zo erg imo
Verwijderd
idd, ik kwam binnen, zij meteen "Kut server admin"
we schenen de match te hebben gerestart, terwijl dit een vote was van een ander
we schenen de match te hebben gerestart, terwijl dit een vote was van een ander

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 23:07 ]
offtopic:
dit topic is niet bedoeld om te flamen. Heb je problemen met iemand op een server ga dan niet hier zitten blabla die bb4 gasten dit en dat ga naar hun irc channel en praat daar GoT is daar niet de plaats voor. En dit topic is al eerder gesloten, en dat willen we niet weer. En zoiezo over public servers praten voegt niks toe aan dit topic. Daarvoor heb je MSN/ICQ/AIM/IRC om daarover te praten. Dit is een informatietopic. En een discussie topic over de et scene en het spel zelf. En het boeid verder helemaal niemand hier dat er een map gerestart is en dat bb4 gasten liepen te selfkillen of te spammen. Zelfs als ze het hele team lopen te teamkillen.
ontopic:
wie heeft er allemaal atlantic battle 4 gezien? Ik vond het nogal saai na 20 min, het was namelijk nogal makkelijk voor EU.
dit topic is niet bedoeld om te flamen. Heb je problemen met iemand op een server ga dan niet hier zitten blabla die bb4 gasten dit en dat ga naar hun irc channel en praat daar GoT is daar niet de plaats voor. En dit topic is al eerder gesloten, en dat willen we niet weer. En zoiezo over public servers praten voegt niks toe aan dit topic. Daarvoor heb je MSN/ICQ/AIM/IRC om daarover te praten. Dit is een informatietopic. En een discussie topic over de et scene en het spel zelf. En het boeid verder helemaal niemand hier dat er een map gerestart is en dat bb4 gasten liepen te selfkillen of te spammen. Zelfs als ze het hele team lopen te teamkillen.
ontopic:
wie heeft er allemaal atlantic battle 4 gezien? Ik vond het nogal saai na 20 min, het was namelijk nogal makkelijk voor EU.
[ Voor 72% gewijzigd door Zenix op 26-07-2005 03:37 ]
Ik heb helemaal niks meegekregen van atlantic battle.
Wat is het en wat doet het?
Wie weet welk lettertype gebruikt wordt voor de say messasges die je verzendt?
pffZenix schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 03:32:
offtopic:
ontopic:

het tr icoon werkt ook gewoon
Ik kijk nooit matches. Daarvoor interesseert het me niet goed genoeg.
Verder hoop ik dat er binnenkort nieuwe mooie mappen komen, het verveelt een beetje de laatste tijd
Sos, Braundorf en Dubrovnic nog niet genoeg? Ik heb die 3 mappen nog amper gespeeld, maar ze lijken me zeker de moeite waard. Misschien blijkt een van de 3 de nieuwe supply te zijnouterspace schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:30:
Verder hoop ik dat er binnenkort nieuwe mooie mappen komen, het verveelt een beetje de laatste tijd
En sw_oasis_b2 natuurlijk!!!
Is een wedstrijd tussen beste van Europa en beste van Amerika + 1 canadeesDanjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 05:49:
Ik heb helemaal niks meegekregen van atlantic battle.
Demos, interviews, all that shit
Ik persoonlijk vind ze minder... maar sos is daar nog wel de leukste van.ph4ge schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:34:
[...]
Sos, Braundorf en Dubrovnic nog niet genoeg? Ik heb die 3 mappen nog amper gespeeld, maar ze lijken me zeker de moeite waard. Misschien blijkt een van de 3 de nieuwe supply te zijn
moesten hem spelen voor sc maar 1 keer kunnen oefenen, omdat niet deze maps wou spelen xD
[ Voor 30% gewijzigd door Piels op 26-07-2005 16:01 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.