[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:37

Zenix

BOE!

Anoniem: 102314 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:40:
waarom dat nou weer? mortal zijn toch best aardige gasten.. op irc iig :p
Dan ben jij denk ik de enigste,
Ze spelen precies, wat alle clans irritant vinden
Pronen, Spam, Slechte netsettings ( rate 7000 etc ) ratescripts
Zonder pronen met minder spam en netsettings ristrictie was het gewoon lowskill clan zoals ze eerst waren =) En ze flamen ook nogal veel en whinen veel. Het tegenovergestelde van hoe een clan zich moet gedragen.

[ Voor 42% gewijzigd door Zenix op 18-11-2005 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

* Roeligan belooft beterschap en meer ET te spelen...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

2Dutch schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:58:
[...]
Waarom is het toch als je een keer een lucky streak hebt dat je meteen wordt uitgemaak voor cheater? Slechte servers, jonge gastjes of gewoon mensen die niet tegen tegenstand kunnen ofzo? Heb ik altijd zo raar gevonden, een beetje uitdaging is leuk, eroverheen walsen is saai :/
2Dutch nog steeds in clanverband??? Je weet waar je terecht kan als je een clan zoekt :)
Outerspace schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:32:
[...]

Zou leuk zijn ja :)
* Outerspace zit de laatste tijd ook weer wat vaker ET te spelen. Het heeft bij mij even een dipje gehad omdat ik CS:S erg leuk vond, maar als je dat te veel speelt wordt het ook niet leuk. Ben nog steeds saampjes met Erazzzer, Roeligan en Shaggy bij eLiTe :P
offtopic:
xfire \o/
Vergeet ook Kogelvis, Skweed, Pietje Precies, Eric (jammer dat Illegal_Alien weg is ;( )

[ Voor 36% gewijzigd door Roeligan op 18-11-2005 08:27 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28043

Hoe gooi ik een mes?
Ik zie steeds meer mensen die diit kunnen, hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Anoniem: 28043 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:11:
Hoe gooi ik een mes?
Ik zie steeds meer mensen die diit kunnen, hoe doe je dit?
Dit is niet mogelijk in etpro. Het zal wel een een of andere prutsmod zijn.
Denk aan shrubet/etpub enzo.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314

bind x throwknife :\ das etpub met whaleclient, echt brakker dan brak :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 18-11-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zenix schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 03:55:
[...]

Dan ben jij denk ik de enigste,
Ze spelen precies, wat alle clans irritant vinden
Pronen, Spam, Slechte netsettings ( rate 7000 etc ) ratescripts
Zonder pronen met minder spam en netsettings ristrictie was het gewoon lowskill clan zoals ze eerst waren =) En ze flamen ook nogal veel en whinen veel. Het tegenovergestelde van hoe een clan zich moet gedragen.
20:38:40 <@Pure`Spanky> is mortal gebanned van fdnl ?
20:39:27 <@Mortal`lona> euh ikke nie :P
20:39:32 <@Mortal`lona> winters wel xD
20:39:43 <@Mortal`lona> rep was ook geband maar die heeft ze'n ip al verandert

sinds wanneer is heel fdnl 2 spelers? >:)

edit: oops sorry voor deze post :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 18-11-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Beetje dom van FDNL dat ze dan niet bannen op PB ID :?
Zo kunnen ze gewoon terukomen :X

* Outerspace zal zondag weer eens een lekker potje fraggen. Gister ook gedaan op de Klets server, maar dat dit is giga laggy. Op Arena is het dan nog wel leuk, leuk om te zien dat ze ook met battery de oostkant (niet via brug) hebben opengezet. Vroegah kon je daar niet langs, alleen met een cov ops.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 19:57
kdacht dat ze een etpro guid ban hadden, dit is niet makkelijk te veranderen.

trouwens voor alle gevallen helden die af en toe nog eens een potje willen fraggen, #fac.et zoekt ook nog iemand voor de OC :--)

[ Voor 47% gewijzigd door ph4ge op 18-11-2005 13:31 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar is een guid niet te veranderen dan? dat is toch een hardware ban..? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:13

Shaggy

Misantroop pur sang

Een vraagje,

Als ik vroeger speelde had ik naast de speltijd ook in het rood de spawntijd in beeld. Dit is heel handig voor selfkills. Wie weet hoe dit weer te doen is bij ETPro?

Ik ben die instelling kwijt en weet niet meer welke het is.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ESC (menu) -> ETPRO --> en dan advanced of HUD gok ik.
* Jazzper heeft al zeker half jaar geen ET meer aangeraakt... dus pin me er niet op vast.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Pfoee..wat valt dat tegen, weer ET spelen na maanden niet gespeeld te hebben. Liep beetje wazig rond, moeite met de voicecommands en ruzie met het toetsenbord van mn dinnetje (Ultra Xje is liever, zal dr eens een kado doen ofzo :P ) Anyways, ik ga vanmiddag/vanavond eens op mijn eigen machine de boel weer updaten en zien of ik voor de verandering eens iemand raak. Trouwens nog steeds wonderbaarlijk om te zien hoe een game als ET op een bak met leuke specs alsnog niet constant 125 fps haalt :X Ach ja, als het maar speelbaar is :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
2Dutch; heb ik ook.... Tot dat ik 'per ongeluk' mijn resolutie naar 1024 x 768 veranderde (in windows heb ik em eentje hoger) en toen had ik opeens stabiele fps ?!

Als ik em op 125 zet, blijft ie stabiel rond de 115 hangen, als ik hem op 85 zet rond te 80, dus heb ik em op 90 gezet voor een stabiele fps van 85 te krijgen (aangezien dit ook refreshrate van mn monitor is)..

Ik denk dat het aan de ET engine ligt, aangezien ik me niet kan voorstellen dat mn x850xt-pe in zo'n game als dit geen 125 fps zelf kan draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ryan666 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:17:
2Dutch; heb ik ook.... Tot dat ik 'per ongeluk' mijn resolutie naar 1024 x 768 veranderde (in windows heb ik em eentje hoger) en toen had ik opeens stabiele fps ?!

Als ik em op 125 zet, blijft ie stabiel rond de 115 hangen, als ik hem op 85 zet rond te 80, dus heb ik em op 90 gezet voor een stabiele fps van 85 te krijgen (aangezien dit ook refreshrate van mn monitor is)..

Ik denk dat het aan de ET engine ligt, aangezien ik me niet kan voorstellen dat mn x850xt-pe in zo'n game als dit geen 125 fps zelf kan draaien...
Heb een tft, een lagere resolutie zorgt meestal voor wat minder scherp beeld. Maar ik zal het eens proberen als ik vanavond op mijn machine vergelijkbare problemen heb (6600gt tegenover 7800gt..I mean..hallo?) Op de ene server heb ik een betere fps dan een andere, daarom vind ik het ook zo ontzettend wazig :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Netwerk "lag" negatieve gevolgen voor je FPS. Dit klinkt heel raar omdat het niets met elkaar te maken zou mogen hebben, maar blijkbaar is er toch een of andere afhankelijkheid. Zo wie zo hebben aantal FPS en maxpackets met elkaar te maken.

Wat ik zelf gemerkt hebt: laggy server -> lagere FPS

Maar de boosdoener bij ET zijn de grote open gebieden. Met een beetje snelle PC heb je gegarandeerd uber FPS binnen gesloten gebouwen. In de gangetjes van TC_Base bijvoorbeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door Infinitive op 19-11-2005 12:01 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Heb ik ook... en ik snap ook niet waarom ik bijvoorbeeld in tc_base en sd2 gewoon de hele map n mooi aantal FPS heb, en dat ik op sommige servers dan in het gangetje boven bij SD2 (in die axis base) en in het gangetje bij de CP in tc_base opeens een drop heb naar 10 fps ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat is wel precies bij openingen naar grote open ruimten. Het raam bij SD2. En de deur-opening bij tc_base. Het zou me niets verbazen als het daar stiekem mee te maken heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 19-11-2005 12:12 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, radar met dat hoge gras draait ook bagger met drops naar 40fps :/
terwijl ik dan binnen 350 haal ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ja lol op een fx5200 moet je radar eens spelen :P

Vraag me af of er uberhaupt nog wel voor ET maps gemaakt worden (customs) en zo ja; waarom deze niet echt 'doorbreken' ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ryan666 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:04:

Vraag me af of er uberhaupt nog wel voor ET maps gemaakt worden (customs) en zo ja; waarom deze niet echt 'doorbreken' ;x
omdat ET langzaam maar zeker dood bloed
het wachten is op rtcw2 : )

edit

30dec ?

http://www.rtcw2.de/ :o

[ Voor 15% gewijzigd door shameblaster op 20-11-2005 13:21 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

30 December is de datum waarop die site online komt, heeft niks te maken met de release van het spel hoor. We mogen vast nog wel 2 jaar wachten ofzo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 122234 schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:05:
30 December is de datum waarop die site online komt, heeft niks te maken met de release van het spel hoor. We mogen vast nog wel 2 jaar wachten ofzo :>
best wel leet
: > >

nice sig btw zivvie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 13-06 20:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:50:
nou, radar met dat hoge gras draait ook bagger met drops naar 40fps :/
terwijl ik dan binnen 350 haal ofzo >:)
350?
Boven de 333 kun je de lag bijna niet meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erazzzer schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:46:
[...]

350?
Boven de 333 kun je de lag bijna niet meer aan :)
wat bedoel je daarmee? in gangen heb ik soms piekjes naar de 499/500 (word zo snel gewisseld dat ik het niet zie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:45:
[...]

best wel leet
: > >

nice sig btw zivvie
Weet niet hoe ik hem moet veranderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Roeligan schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:21:
[...]
2Dutch nog steeds in clanverband??? Je weet waar je terecht kan als je een clan zoekt :)
Nee al een hele tijd niet meer, was slechts een kort avontuur, hou meer van lekker semi serieus funpubben zeg maar :) Toendertijd ook geen werk/ geen vriendin, toen had ik echt majorly tijd teveel, die tijd is voorbij ;) Speel ook zeker niet meer dagelijks, hoe graag ik dat ook zou willen..maar ga zeker mijn best doen om toch een beetje in het ritme te komen.

Tot nu toe trouwens nog weinig bekenden gespot, heb ff wat peepz geadd met Xfire..wie weet.
Enge mods zijn er bijgekomen btw, soms join ik een server en mag ik fijn 1001 pk3 files gaan downen. Even opletten dus van mijn kant, voor je het weet is je ET erdoor vern**kt , gelukkig heb ik geleerd om van een goed werkende ET dir altijd ff een kopietje op mn pc's te zetten, better safe than sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-06 17:52

vozzie

Zo beter?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Na een paar maanden dit spel niet gespeeld te hebben, dacht ik opeens ik ga het maar weer eens doen. Spel gedownload inclusief update 2.10. Geinstalleerd en via all seeing eye me vaste server bezocht van destijds.

Ik kan het spel hooguit 2 minuten spelen en dan loopt mijn systeem vast en moet ik rebooten.

Laatste keer dat ik speelde had ik een pc en nu een laptop. Kheb een Centrino 1.7 met een Ati X600 videokaart en DDR2 geheugen. Tis niet dat mijn laptop het niet trekt want zwaardere spellen als FEAR kan ik ook gewoon spelen.

Ik heb beetje rond gekeken naar oplossing en zag dingen staan als set_pbsecurity=0 ofzo. Maar dat mog ook niet baten.

Iemand die me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had dit ook een tijdje, en bij mij was de oorzaak dat ik perl geinstalleerd had :?
na een herstelpunt dat hij bij de perl installatie had gemaakt hersteld te hebben,
werkte het weer.

• Zenix

Zenix

BOE!

vayip schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:28:
Hoop dat iemand mij kan helpen.

Na een paar maanden dit spel niet gespeeld te hebben, dacht ik opeens ik ga het maar weer eens doen. Spel gedownload inclusief update 2.10. Geinstalleerd en via all seeing eye me vaste server bezocht van destijds.

Ik kan het spel hooguit 2 minuten spelen en dan loopt mijn systeem vast en moet ik rebooten.

Laatste keer dat ik speelde had ik een pc en nu een laptop. Kheb een Centrino 1.7 met een Ati X600 videokaart en DDR2 geheugen. Tis niet dat mijn laptop het niet trekt want zwaardere spellen als FEAR kan ik ook gewoon spelen.

Ik heb beetje rond gekeken naar oplossing en zag dingen staan als set_pbsecurity=0 ofzo. Maar dat mog ook niet baten.

Iemand die me kan helpen.
Wat is je cfg? En ook patch 2.10 wordt niet meer gebruikt. 2.60 is de nieuwste

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ryan666 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:04:

Gok niet. Ten eerste omdat de community gewoon steeds minder wordt, en nu ET:QW aangekondigd is, is het wachten daarop aangebroken. Ik ben vooral met het maken van m'n map gestopt om het eerste argument. 't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.

En zowiezo liep m'n map ook aardig uit de hand, een westernstadje + raffijn + fort in het zand en daar dan een tank doorheen lozen. Ik heb veel vrije tijd, maar zoveel? :X

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Blade_V schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:49:
[...]
't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.
idd, iemand die bbq phil (en zn vriendjes) toevallig kent?
die gaat mensen callvote kicken door te zeggen dat ze racisten zijn :/
en gaat net zo lang door tot de hele server leeg is. leuk man. ;(

en btw, ET:Q gaat ET nooit kunnen vervangen.. t speelt zich in de toekomst af tegen aliens ipv WO2 etc. :(

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Blade_V schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:49:
[...]

. 't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.
Het zal idd wel zo zijn dat de scene aan het afsterven is, maar mischien is zuiveren een beter woord. Alleen de echte die-hard spelers blijven over imo.

Ik speel zelf altijd na de bedtijd van de 13 jarigen ;) en dan is het spelen vaak erg gezellig en gemoedelijk.

Maar ja, het ligt als eerste aan der server waar je speelt, is ie bekend bij irri mensen zullen ze hem wel vinden.

Maar as far as ET goes... Niks kan ET vervangen. Het spel is uniek, gratis, en leuk en kent daarin geen gelijke ( de spelvorm/kosten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94900

Niet crossposten ;) Je hebt al een topic lopen in SPV.

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 25-11-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 22:53
pff, net even op een public gespeeld... (sunny server o.i.d.), wordt ik gelijk weer uitgemaakt voor cheater...
Erg goedkoop, maar goed, dat hou je toch.

Iemand nog een leuke (en wat pittiger) server?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
SysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:18:
Wat pittiger servers:
- BIO
- Efterlyst
- FDNL
- Telenet
(zie startpost voor ip-adressen)

Of het ook leuke servers zijn... ik denk dat er twee uitspraken over van toepassing zijn:
- hoe beter de spelers, hoe arroganter ze worden
- whine >= skill

Maar er zijn gelukkig ook een heleboel goede spelers die wel de 13 jaar grens gepaseerd zijn hoor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Infinitive op 26-11-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 18:57
Ik speel sinds kort ook weer, nu vaak met een paar collega's.
Speel altijd in WF XP1 of XP2, als =WF= BroodRooster NL of [PFT] BrainSurgeon* (ben altijd Medic..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand die weet of er al een fix is voor die exploit/bug in railgun? (water toren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:34
pff, net even op een public gespeeld... (sunny server o.i.d.), wordt ik gelijk weer uitgemaakt voor cheater...

Ik speel altijd op de =[STA]= clan server :) nivo is er redelijk hoog.
De publieke server is meer een fun server, dubbel jump enzo
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:41:
iemand die weet of er al een fix is voor die exploit/bug in railgun? (water toren)
Welke bug? heb nog nooit ergens last van gehad

[ Voor 23% gewijzigd door MewBie op 26-11-2005 17:26 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MewBie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:24:

Welke bug? heb nog nooit ergens last van gehad
Er zijn soms van die lamers die dan binnen in de water toren gaan zitten, vraag me niet hoe.
Ze kunnen dan gewoon op je schieten maar je kan ze niet zien, en ook niet raken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:34
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:
[...]

Er zijn soms van die lamers die dan binnen in de water toren gaan zitten, vraag me niet hoe.
Ze kunnen dan gewoon op je schieten maar je kan ze niet zien, en ook niet raken :X
Dat is idd heel erg lame :/

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

doet me denken aan sof 2
"fu barrelcamper" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 22:53
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:
[...]

Inderdaad ja, dat heb ik ook een aantal keer gezien. Ze 'springen' er op één of andere manier vanaf de zijkant in. :/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

SysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:19:
[...]

Inderdaad ja, dat heb ik ook een aantal keer gezien. Ze 'springen' er op één of andere manier vanaf de zijkant in. :/
Ja als je gaat liggen op de railing daar en dan kruip je er als het ware in. Ik kan het niet adviseren te gaan doen je wordt op de meeste servers gebanned ervoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hou je wel als je zo'n owner bent als jij he! 8)7

Ben blij dat de prone-era over is met de nieuwe CB config 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Anoniem: 122234 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:01:
[...]

Dat hou je wel als je zo'n owner bent als jij he! 8)7

Ben blij dat de prone-era over is met de nieuwe CB config 8)
Walgelijk die nieuwe config. echt niet normaal meer... het is enorm makklijk om iemand uit te schakelen die aan het pronen gaat. Dat mensen niet naar beneden kunnen richten is alleen maar onzin van die mensen zelf.
ik vind die nieuwe config echt schandalig. Et CB wens ik veel plezier met hun nieuwe return to castle wolfenstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lightstyle schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:06:
[...]

Walgelijk die nieuwe config. echt niet normaal meer... het is enorm makklijk om iemand uit te schakelen die aan het pronen gaat. Dat mensen niet naar beneden kunnen richten is alleen maar onzin van die mensen zelf.
ik vind die nieuwe config echt schandalig. Et CB wens ik veel plezier met hun nieuwe return to castle wolfenstein.
Het is zeker makkelijk om pronende "noobs" uit te schakelen maar zodra je tegen goede spelers die ineens gaan liggen speelt piep je wel anders. Het is een irritante en overbodige feature in het spel die alleen maar ge-exploit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 28513 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:52:
[...]

Ja als je gaat liggen op de railing daar en dan kruip je er als het ware in. Ik kan het niet adviseren te gaan doen je wordt op de meeste servers gebanned ervoor. ;)
Nou op Ak!e werd ik ervoor uitgelachen omdat ik iets erover zei..
Ik merkte dat ik door iemand in die toren beschoten werd, dus ik ging spec om te kijken wie het was.. Bleek het eentjevan Ak!e zelf te zijn :S Ik dus met een admin gepraat en die begon tegen die member (Uberleet heette hij) "Wow uberleet, nice , how do you do that" enzoiets allemaal :r

Maaruhm welke NIEUWE clanbase config? :x Er zou er eentje uitkomen die RATE IN 4000 15000 zou krijgen? aka LAGLAGLAG

[ Voor 10% gewijzigd door h3ll op 27-11-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee minimum rate is van 3000 naar 15000 verhoogd, dus rate moet nu tussen 15000-25000 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234 schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:25:
Nee minimum rate is van 3000 naar 15000 verhoogd, dus rate moet nu tussen 15000-25000 zijn.
gelukkig :) rates lager dan 20000 is alleen maar warp warp :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
watertoren :? railgun is toch die map met die trein? waar staat die watertoren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Rev! schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:54:
watertoren :? railgun is toch die map met die trein? waar staat die watertoren dan?
Die staat in Supplydepot :+
Verder is er alleen een waterdepot te vinden op de brug in Railgun (vlakbij de vlag die je kan veroveren (en waar je onder komt als je de commandpost route uitloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Anoniem: 102314 schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:21:
[...]
gelukkig :) rates lager dan 20000 is alleen maar warp warp :r
Binnenkort heb ik een 3v3 met een stel spelers uit Bosnië. Dat zal wel lekker 400+ ping laggen worden :X Er zijn nog geen clanbase open cup 3v3 regels, dus ben benieuwd hoeveel ruzie er om serverkeuze ontstaat.

Daarnet trouwens een 3v3 praccy gespeelt op een server met rate 13000 en ping 120. Daar wordt je ook niet heel erg gelukkig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

omg.. we gaan deel 11 ook nog halen geloof ik :)
iemand zin om die te openen straks? Ik geloof het wel even..

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Jazzper schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:45:
omg.. we gaan deel 11 ook nog halen geloof ik :)
iemand zin om die te openen straks? Ik geloof het wel even..
Ik maak hem wel even, alleen moeten we hier nog iets meer posten (min. 950 posts) :)
Zoals gewoonlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 28-11-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

shaggy8675 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:18:
[...]

Het zal idd wel zo zijn dat de scene aan het afsterven is, maar mischien is zuiveren een beter woord. Alleen de echte die-hard spelers blijven over imo.

Ik speel zelf altijd na de bedtijd van de 13 jarigen ;) en dan is het spelen vaak erg gezellig en gemoedelijk.

Maar ja, het ligt als eerste aan der server waar je speelt, is ie bekend bij irri mensen zullen ze hem wel vinden.

Maar as far as ET goes... Niks kan ET vervangen. Het spel is uniek, gratis, en leuk en kent daarin geen gelijke ( de spelvorm/kosten )
Agree, ik zelf speel alleen in ET competitie want publics, das gewoon niks. Publics gebruik ik ook alleen maar om te panzeren ofzo =p Het grappigste is dan om te zien dat er dan mensen gaan zeuren erover. Ik zie de humor er wel van in.
Anoniem: 122234 schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:31:
[...]

Het is zeker makkelijk om pronende "noobs" uit te schakelen maar zodra je tegen goede spelers die ineens gaan liggen speelt piep je wel anders. Het is een irritante en overbodige feature in het spel die alleen maar ge-exploit werd.
Ja die nieuwe config is perfect! Vind ontzettend fijn om mee te spelen, al paar ex prone clans flink mee afgeragged. En voor de mensen die nu nog uit reflex pronen unbind prone van je standaard prone button. En bind hem op een andere zodat je alleen proned als je echt nodig hebt =)
Ryan666 schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:08:
[...]

Ik merkte dat ik door iemand in die toren beschoten werd, dus ik ging spec om te kijken wie het was.. Bleek het eentjevan Ak!e zelf te zijn :S Ik dus met een admin gepraat en die begon tegen die member (Uberleet heette hij) "Wow uberleet, nice , how do you do that" enzoiets allemaal :r

Maaruhm welke NIEUWE clanbase config? :x Er zou er eentje uitkomen die RATE IN 4000 15000 zou krijgen? aka LAGLAGLAG
Dat is dus niet zo, het is minimaal rate 15000 nu en maximaal 25000 en minimaal maxpackets 40

[ Voor 53% gewijzigd door Zenix op 28-11-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outerspace schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:04:
[...]

Die staat in Supplydepot :+
Verder is er alleen een waterdepot te vinden op de brug in Railgun (vlakbij de vlag die je kan veroveren (en waar je onder komt als je de commandpost route uitloopt)
oops, wat hij zei :+
naja ik hoop dat die bug snel gefixt word met nieuwe map scripts oid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Gelukkig !

Iemand enig idee waar Snaps precies voor staat? op 40 heb ik daar lag mee =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Ryan666 schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:08:
[...]

Ik zei natuurlijk meeste servers. ;) Als je op jolt wordt gesnapt heb je een permban aan je broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Op de servers die ikzelf beheer dus ook in het vervolg, meteen ff dat Akie gedeuns uitgedaagd voor een 3on3 maar jammer genoeg geen response :P

Weet je toevallig ook antwoord op mn vraag over snaps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:05:
Gelukkig !

Iemand enig idee waar Snaps precies voor staat? op 40 heb ik daar lag mee =/
Neem 20 is ook forced door CB config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Oke!

Wat ik niet snap: Er zijn nieuwe config's uitgebracht, maar zijn deze voor die CUP wat nu loopt of ook voor de 'global' clanwars??
De ene zegt ja; en etpro naar 3.2.4 updaten, de ander zegt weer nee..

Ikzelf snap t niet; aangezien die CUP config de naam Euro 6v6 (of 3v3) heeft, en in het Files gedeelte op clanbase niks nieuws over deze config staat ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:32
Mm, misschien dat jullie dit weten:

Ik wil weten wat ik in moet typen om shubbot aan te zetten in mijn server. Ik heb het al eens eerder gedaan maar ik ben het precieze commando kwijt. Je moet het intypen in de server console.
Het was iets van dit:

set shrubet shrubbot.cfg

Hierna kun je admin levels enz gebruiken..

Weet iemand dit? Danke

Edit:
Ik heb het gevonden na een tijdje kloten, het is set g_shrubbot shrubbot.cfg

[ Voor 12% gewijzigd door WillemJanJansen op 29-11-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:42:
Oke!

Wat ik niet snap: Er zijn nieuwe config's uitgebracht, maar zijn deze voor die CUP wat nu loopt of ook voor de 'global' clanwars??
De ene zegt ja; en etpro naar 3.2.4 updaten, de ander zegt weer nee..

Ikzelf snap t niet; aangezien die CUP config de naam Euro 6v6 (of 3v3) heeft, en in het Files gedeelte op clanbase niks nieuws over deze config staat ?!
Die configs zijn voor bijna alle leagues/cups/ladders in europa. Clanbase/Warleagues voornamelijk want dat zijn de grooste in Enemy territory. Dus alle officeele clanwars moeten daarop gespeeld worden.

De bekende Telenet servers hebben ook nieuwe ip's
Nog een voordeel ze zijn nu in NL gehost door GameServers.net

82.192.78.6:27960 : Telenet 1
82.192.78.6:27970 : Telenet 2

[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 29-11-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Thnx, heb mn 2 servers ge-update naar etpro 3.2.4 met die config's :)

Valt me op dat het schieten @ proners idd goed gaat, maar ik heb met spanky alleen een kleine bug ontdekt :P

+ het is wat donkerder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
Het belangrijkste is toch wel dat dat klote gras eindelijk pleite is bij de nieuwe cfg en natuurlijk wat meer anit prone \o/

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

zo gister voor het eerst in zonder overdrijven 6 maanden weer eens ET gespeeld. Spontane neiging. ASE pakte echter geen enkele ET server en ik kwam nergens op omdat iedereen custom maps schijnt te spelen. Uiteindelijk een Franse server die eerst ET Pro 3.2.0 ging downlaoden voor me (ik ben nog van 3.1.x) en toen goldrush. Gek hoe je na zo'n lange tijd nog blind de voicechats en moves weet. Net fietsen :D

Maar dat pronen, hoe hinderlijk is dat, dat deed vroegah niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Jazzper schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:37:

Maar dat pronen, hoe hinderlijk is dat, dat deed vroegah niemand.
Vroegâh was alles anders ;).

Ik kan me niet echt ergeren aan mensen die die pronen en als ik me aan iemand erger, dan schop ik die gewoon. Wat ik wel schijtirritant vind in sommige servers is dat er 54 engineers rond lopen die allemaal rifle grenades gebruiken, overal mijnen planten en zelfmoord plegen als ze niet kunnen winnen. (Dus of met Bind /kill of met hun eigen granaat. Waarmee ze hopen om jou mee te slepen in hun eigen dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mja das waar,
op oud skynet (Arena51) leggen die engineers gewoon 10 mines om de truck heen, en niet een beetje tactisch, nee gewoon pratsj daar liggen ze en maar hopen dat er iemand overheen loopt..

Gister een war van DS bekeken die met alle geluk van eC4 gewonnen hadden (wat boogieman dus nooooit verwacht had en hij was in de war zelf dus nogal zenuwachtig :P ), maar die gozer heeft dus echt goeie rifleskills, veel van die bouncers enzo.. Dat hij via de muur dat ding laat afketsen en er dan bijvoorbeeld het halve andere team sloopt :Y)
Dat zie je die _noobs_ wat zichzelf slopen met hun eigen nades niet doen, dat is hetzelfde als wat iemand hierboven zei met een panzer :)

[ Voor 12% gewijzigd door h3ll op 30-11-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:00:
[...]

Vroegâh was alles anders ;).

Ik kan me niet echt ergeren aan mensen die die pronen en als ik me aan iemand erger, dan schop ik die gewoon. Wat ik wel schijtirritant vind in sommige servers is dat er 54 engineers rond lopen die allemaal rifle grenades gebruiken, overal mijnen planten en zelfmoord plegen als ze niet kunnen winnen. (Dus of met Bind /kill of met hun eigen granaat. Waarmee ze hopen om jou mee te slepen in hun eigen dood)
bind /kill vlak voor spawn en nade gooien is normaal gebeurd in clanwars ook, vooral zodat je ook je eigen lichaam laat ontploffen zodat covert pak niet jat eventueel. En natuurlijk misschien heb je er een lucky kill mee

En een rifle grenade moet in war goed kunnen met nades omgaan alle rifle nade trucjes weten ( zijn der een hoop ) Want als die geen rifle kan schieten en hij heeft weinig health dan moet die nades spammen bij de objective zodat tegenstander moet wachten of ze lopen erdoorheen en gaan dood. Zodat de backup kan komen om dan alsnog de tegenstander te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Klopt, dat zag ik boogie ook veel doen.. Hij was low hp en stond bij de south gun (oasis) en allies kwamen via die kant waar hij stond, dus dik veel nades gooien tot 1 seconde, en selfkill :D

kVind het echt prachtig om demo's van 6on6's te bekijken, en dan achter al die trucjes te komen waarmee je de tegenstander echt goed in tijdnood kan helpen, en naderhand gewoon een full hold kan leveren :)

edit: Zenix; jij toevallig nog demo's van je war's met HP ? :D

[ Voor 10% gewijzigd door h3ll op 30-11-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Zenix schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:29:
[...]

bind /kill vlak voor spawn en nade gooien is normaal gebeurd in clanwars ook, vooral zodat je ook je eigen lichaam laat ontploffen zodat covert pak niet jat eventueel. En natuurlijk misschien heb je er een lucky kill mee

En een rifle grenade moet in war goed kunnen met nades omgaan alle rifle nade trucjes weten ( zijn der een hoop ) Want als die geen rifle kan schieten en hij heeft weinig health dan moet die nades spammen bij de objective zodat tegenstander moet wachten of ze lopen erdoorheen en gaan dood. Zodat de backup kan komen om dan alsnog de tegenstander te pakken.
Ja maar goed, dit gebeurt heel vaak, ook al is het niet vlak voor de spawn. Ze ontnemen gewoon je kill. Dan schiet ik mijn halve magazijn leeg op zo'n gast en dan doet hij op het laatste moment /kill.

Dat vind ik gewoon Zwak. Dood zijn ze evengoed, ze willen alleen niet dat er "Mietje was killed by WillemJanJansen" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:13:
[...]

Ja maar goed, dit gebeurt heel vaak, ook al is het niet vlak voor de spawn. Ze ontnemen gewoon je kill. Dan schiet ik mijn halve magazijn leeg op zo'n gast en dan doet hij op het laatste moment /kill.

Dat vind ik gewoon Zwak. Dood zijn ze evengoed, ze willen alleen niet dat er "Mietje was killed by WillemJanJansen" staat.
Ik vind van niet, zit in het spel. En het is mentale oorlogsvoering, je tegenstander hoopt dat jij aan die sk's irriteert zodat je minder geconcentreerd speelt. Dus gewoon rustig doorspelen en niet naar je aantal kills krijgen maar naar je Damage Given. Dan zie je echt hoe goed je gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Zenix schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:21:
[...]

Ik vind van niet, zit in het spel. En het is mentale oorlogsvoering, je tegenstander hoopt dat jij aan die sk's irriteert zodat je minder geconcentreerd speelt. Dus gewoon rustig doorspelen en niet naar je aantal kills krijgen maar naar je Damage Given. Dan zie je echt hoe goed je gespeeld hebt.
Ja, dat is waar maar af en toe heb ik toch ff zin om te "XP hunten" :P. Dan kan ik het niet echt hebben als iemand steeds /kill doet terwijl ik met een leeg magazijn zit. Ook doe ik weleens een wedstrijdje tegen mijn broer wie de hoogste killing spree heeft. (Ik weet het, zowel het hunten als de killing sprees zijn zinloos :P maar ik heb af en toe niks te doen en dan is het wel vermakelijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Op de meeste servers krijg je zover ik weet XP per damage en niet per kill ;)
Je light weapons enzogaat dus ook omhoog als jij hem 130 hp ontneemt ipv 156 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ryan666 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:06:
Op de meeste servers krijg je zover ik weet XP per damage en niet per kill ;)
Je light weapons enzogaat dus ook omhoog als jij hem 130 hp ontneemt ipv 156 :P
Dat je Light weapons omhoog gaan zonder te moorden dat weet ik maar je krijgt toch echt 3 XP als je iemand neerschiet hoor. Anders niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja stel je voor je voor dat je wat XP misloopt he WillemJan beste vriend :>

Je krijgt gewoon XP gebaseerd op je damage given, dus of iemand nou selfkillt of niet boeit weinig. Het kan wel irritant zijn maar het zit nou eenmaal in het spel.

Zenix mentale oorlogsvoering op een pub lijkt mij vrij ver gezocht... Als ik selfkill dan is het meer omdat ik zelf geirriteerd ben dat ik doodga dan dat ik denk: ik zal die kerel eens ff gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:08:

Je krijgt gewoon XP gebaseerd op je damage given, dus of iemand nou selfkillt of niet boeit weinig. Het kan wel irritant zijn maar het zit nou eenmaal in het spel.

Zenix mentale oorlogsvoering op een pub lijkt mij vrij ver gezocht... Als ik selfkill dan is het meer omdat ik zelf geirriteerd ben dat ik doodga dan dat ik denk: ik zal die kerel eens ff gek maken.
Dat beetje XP scheelt me niks, al ga ik dat bijhouden word ik gek, aangezien ik iedereen zijn/haar kont schop. Eigendunk, maar waar :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-11-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:38:
Dat beetje XP scheelt me niks, al ga ik dat bijhouden word ik gek, aangezien ik iedereen zijn/haar kont schop. Eigendunk, maar waar :Y)
offtopic:
Dat waren er meer die dat hier in het verleden riepen hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 13-06 20:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:44:
[...]

offtopic:
offtopic:
Hoe zou het nu met hem gaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
shaggy8675 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:44:
[...]

offtopic:
Ja idd, nadat ik hun kont geschopt had zeiden ze niks meer 8)7. Praatjesmakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Anoniem: 122234 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:08:

Nou je hebt van die mensen die gaan echt helemaal flippen als je sk bij hun doet :P vind ik wel komish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ja idd.. en zelfs dat ze je gaan kicken en uitschelden voor noob?? omdat je selfkillt..
Sommige servers hebben het ook in de MOTD staan, 'no selfkilling infight' enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 11:21
Sorry hoor, maar in-fight selfkilling blijft natuurlijk erg lame.
"If you can't stand the heat, get out of the kitchen"

[ Voor 10% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 10:13 ]

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
Door dit gezeur ben ik dus gestopt met ET, en serieus q4 opgepakt, ook al is daar 10x zoveel whine, maar die hele ET scene is zo arrogant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Behalve Willemjanj is er niemand arrogant bezig hier hoor, en willempie geeft het gewoon toe. Er wordt nog even verwezen naar fonz (de leetert) maar ik zie hier echt geen vervelende arrogantie hoor. Maar goed, als jij liever 10x zoveel whine aanhoort...hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 107327 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:02:
Behalve Willemjanj is er niemand arrogant bezig hier hoor, en willempie geeft het gewoon toe. Er wordt nog even verwezen naar fonz (de leetert) maar ik zie hier echt geen vervelende arrogantie hoor. Maar goed, als jij liever 10x zoveel whine aanhoort...hf
Ik maakte maar een geintje hoor ;) Ik ben niet zo spetterend goed :P, denk eens ff kijken hoe de reacties hier zijn. Mensen die Whinen, die mute je gewoon.

Ben niet zo verslaafd als sommigen, af en toe gewoon een uurtje ET'en is wel genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou willen dat fonz_ terugkwam :|

Willemjan jij bent de beste _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:36:
Ik zou willen dat fonz_ terugkwam :|

Willemjan jij bent de beste _/-\o_
Dank je 8)7 , zo te horen en te zien in de zoektocht van net, is fonz een levende legende hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

The Cheese schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:05:
Sorry hoor, maar in-fight selfkilling blijft natuurlijk erg lame.
"If you can't stand the heat, get out of the kitchen"
Typishe xp speler.
Heb jij ooit een match gezien op hoog nivo?
Ik vind lame als iemand gaat zeuren over selfkill =)

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 01-12-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Zenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:13:
[...]

Typishe xp speler.
Heb jij ooit een match gezien op hoog nivo?
Ik vind lame als iemand gaat zeuren over selfkill =)
Nee, nog veel erger, ik speel voor mijn lol. Ik speel slechts op pubs, en ik vind het gewoon slap overkomen als je het niet kan winnen in een gevecht.
Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt (op pubs in elk geval wel), waarom ben ik dan de XP-hoer??

[ Voor 3% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

The Cheese schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:18:
[...]

Nee, nog veel erger, ik speel voor mijn lol. Ik speel slechts op pubs, en ik vind het gewoon slap overkomen als je het niet kan winnen in een gevecht.
Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt (op pubs in elk geval wel), waarom ben ik dan de XP-hoer??
Ik doe nooit omdat ik de ander xp niet gun, ik doe het omdat ik mijn spawn niet wil missen.
En ook als ik geen ammo meer heb, of low health. Maakt mij niet uit of ik dan infight ben of niet.
Xp maakt voor mij ook niks uit. Damage given gaat het om

Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt ( dat bedoel ik met xp speler ) mensen die selfkillen erg vinden, vinden vooral het verlies van 3xp erg. Maar ik had dus wel gelijk.
Ik vroeg ook niet aan jouw op welk nivo jij speeld ofzo. Ik vroeg of je ooit een highskilled match had gezien op ETTV. En iedereen in dit topic speeld voor zen plezier en voor de lol. Wie gaat er nou spelletje spelen die je niet leuk vind ? Ik niet

Maar genoeg hierover, deze discussie is al te vaak gevoerd =)

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 01-12-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

@ Cheese: Omdat je je druk maakt over XP. Als je daar je plezier uit haalt, dan vind je het inderdaad vervelend als iemand je de mogelijkheid ontneemt om puntjes te verzamelen. Als je speelt voor de lol van het halen van het objective, dan zou je niet zitten met selfkill omdat je 1: je zelf niet doodgegaan bent en 2: je niet hoeft te gibben. En in dat verband, nogmaals; XP zegt niks, kills zeggen weinig maar damage given zegt alles.

[ Voor 3% gewijzigd door RRR op 01-12-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Het geeft mij gewoon een kick als ik iemand in een 1 op 1 gevecht versla, als je er dan halverwege bij gaat liggen komt op mij over als spelbederf.

Edit: idd WillemJanJansen

Maar inderdaad laten we er maar over ophouden
Mag ik het zo samenvatten:
SK in wars is onvermijdbaar omdat het kan
SK op pubs omdat je een ander de XP niet gunt is lame

[ Voor 42% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Zenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:34:
[...]

Ik doe nooit omdat ik de ander xp niet gun, ik doe het omdat ik mijn spawn niet wil missen.
En ook als ik geen ammo meer heb, of low health. Maakt mij niet uit of ik dan infight ben of niet.

Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt ( dat bedoel ik met xp speler ) mensen die selfkillen erg vinden, vinden vooral het verlies van 3xp erg. Maar ik had dus wel gelijk.
Ik vroeg ook niet aan jouw op welk nivo jij speeld ofzo. Ik vroeg of je ooit een highskilled match had gezien op ETTV. En iedereen in dit topic speeld voor zen plezier en voor de lol. Wie gaat er nou spelletje spelen die je niet leuk vind ? Ik niet

Maar genoeg hierover, deze discussie is al te vaak gevoerd =)
Het gaat helemaal niet om de XP.. het geeft een klein beetje voldoening als je iemand neerschiet, als die dan op het allerlaatste moment selfkillt, dan vind ik dat gewoon enorm Zwak. Dat je de spawn wilt halen is Stierenschijt, want je gaat anders toch vrijwel op hetzelfde moment dood.

Ik vind het ook een beetje spelbederf, idd "The Cheese"

[ Voor 4% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:40:
[...]

Het gaat helemaal niet om de XP.. het geeft een klein beetje voldoening als je iemand neerschiet, als die dan op het allerlaatste moment selfkillt, dan vind ik dat gewoon enorm Zwak. Dat je de spawn wilt halen is Stierenschijt, want je gaat anders toch vrijwel op hetzelfde moment dood.

Ik vind het ook een beetje spelbederf, idd "The Cheese"
Jij blijkbaar nooit een war gespeeld heh :Y)
Als jij in n war op 30 seconden net dood gaat, is dat tijd die je mist waarin je belangrijke dingen voor je team kan doen.. dus als jij op 1 selfkillt kun je weer mooi opnieuw spawnen met full hp in plaats van dat je daar dood ligt..

Selfkillen vond ik ook irritant, maar dat was toen ik net n weekje of 2 speelde, maar nou is het iets normaals waar niemand meer naar kijkt..
Speel maar eens n paar war's mee of bekijk er eens een paar, dan wed ik dat je over n tijdje echt niet meer zegt dat selfkillen lame is.

Effe ander vraagje; wat vind je ervan als je door een panzer of riflenade gesloopt wordt, vindt je dat ook spelbederf ?

[ Voor 24% gewijzigd door h3ll op 01-12-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Ryan666 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:55:
[...]

Jij blijkbaar nooit een war gespeeld heh :Y)
Als jij in n war op 30 seconden net dood gaat, is dat tijd die je mist waarin je belangrijke dingen voor je team kan doen.. dus als jij op 1 selfkillt kun je weer mooi opnieuw spawnen met full hp in plaats van dat je daar dood ligt..

Selfkillen vond ik ook irritant, maar dat was toen ik net n weekje of 2 speelde, maar nou is het iets normaals waar niemand meer naar kijkt..
Speel maar eens n paar war's mee of bekijk er eens een paar, dan wed ik dat je over n tijdje echt niet meer zegt dat selfkillen lame is.
Zie mijn vorige post...
Effe ander vraagje; wat vind je ervan als je door een panzer of riflenade gesloopt wordt, vindt je dat ook spelbederf ?
Als dat lame was hadden die wapens nooit aan het spel moeten worden toegevoegd.
Selfkilling kan wel nuttig zijn, maar dan omdat je technisch in een situatie zit waar je niet uitkomt, of je bent erg ver van spawn, en er is geen vijand in de buurt bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@ryan.. ik heb 2 jaar ET wars gespeeld. Je hebt op zich wel een punt.. maar dit zijn geen wars, dit zijn pubs. En je weet net zo goed als ik dat 9/10 /kill doen om het lame gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Proudly Present:
[rml][ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11[/rml]

Daar kunt u verder :>

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.