nou, radar met dat hoge gras draait ook bagger met drops naar 40fps 
terwijl ik dan binnen 350 haal ofzo

Verwijderd
omdat ET langzaam maar zeker dood bloedRyan666 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:04:
Ja lol op een fx5200 moet je radar eens spelen![]()
Vraag me af of er uberhaupt nog wel voor ET maps gemaakt worden (customs) en zo ja; waarom deze niet echt 'doorbreken' ;x
[ Voor 15% gewijzigd door shameblaster op 20-11-2005 13:21 ]
Cons:::BB4E
Verwijderd
best wel leetVerwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:05:
30 December is de datum waarop die site online komt, heeft niks te maken met de release van het spel hoor. We mogen vast nog wel 2 jaar wachten ofzo
350?Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:50:
nou, radar met dat hoge gras draait ook bagger met drops naar 40fps
Verwijderd
wat bedoel je daarmee? in gangen heb ik soms piekjes naar de 499/500 (word zo snel gewisseld dat ik het niet zie)Erazzzer schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:46:
[...]
350?
Boven de 333 kun je de lag bijna niet meer aan
Verwijderd
Weet niet hoe ik hem moet veranderenshameblaster schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:45:
[...]
best wel leet
: > >
nice sig btw zivvie
Nee al een hele tijd niet meer, was slechts een kort avontuur, hou meer van lekker semi serieus funpubben zeg maarRoeligan schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:21:
[...]
2Dutch nog steeds in clanverband??? Je weet waar je terecht kan als je een clan zoekt
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Wat is je cfg? En ook patch 2.10 wordt niet meer gebruikt. 2.60 is de nieuwstevayip schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:28:
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Na een paar maanden dit spel niet gespeeld te hebben, dacht ik opeens ik ga het maar weer eens doen. Spel gedownload inclusief update 2.10. Geinstalleerd en via all seeing eye me vaste server bezocht van destijds.
Ik kan het spel hooguit 2 minuten spelen en dan loopt mijn systeem vast en moet ik rebooten.
Laatste keer dat ik speelde had ik een pc en nu een laptop. Kheb een Centrino 1.7 met een Ati X600 videokaart en DDR2 geheugen. Tis niet dat mijn laptop het niet trekt want zwaardere spellen als FEAR kan ik ook gewoon spelen.
Ik heb beetje rond gekeken naar oplossing en zag dingen staan als set_pbsecurity=0 ofzo. Maar dat mog ook niet baten.
Iemand die me kan helpen.
Gok niet. Ten eerste omdat de community gewoon steeds minder wordt, en nu ET:QW aangekondigd is, is het wachten daarop aangebroken. Ik ben vooral met het maken van m'n map gestopt om het eerste argument. 't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.Ryan666 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:04:
Ja lol op een fx5200 moet je radar eens spelen![]()
Vraag me af of er uberhaupt nog wel voor ET maps gemaakt worden (customs) en zo ja; waarom deze niet echt 'doorbreken' ;x
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
idd, iemand die bbq phil (en zn vriendjes) toevallig kent?Blade_V schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:49:
[...]
't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.
Het zal idd wel zo zijn dat de scene aan het afsterven is, maar mischien is zuiveren een beter woord. Alleen de echte die-hard spelers blijven over imo.Blade_V schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:49:
[...]
. 't Is gewoon niet meer zoals voorheen, kom steeds meer 13 jarige kutkindjes tegen (nofi tegen de aardigen) die op alles zitten te zeiken en je voor alles uitmaken.
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 25-11-2005 23:18 ]
-
Wat pittiger servers:SysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:18:
Iemand nog een leuke (en wat pittiger) server?
[ Voor 14% gewijzigd door Infinitive op 26-11-2005 15:14 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ik speel altijd op de =[STA]= clan serverSysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:18:
pff, net even op een public gespeeld... (sunny server o.i.d.), wordt ik gelijk weer uitgemaakt voor cheater...
Erg goedkoop, maar goed, dat hou je toch.
Welke bug? heb nog nooit ergens last van gehadVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:41:
iemand die weet of er al een fix is voor die exploit/bug in railgun? (water toren)
[ Voor 23% gewijzigd door MewBie op 26-11-2005 17:26 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
Er zijn soms van die lamers die dan binnen in de water toren gaan zitten, vraag me niet hoe.
Dat is idd heel erg lameVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:
[...]
Er zijn soms van die lamers die dan binnen in de water toren gaan zitten, vraag me niet hoe.
Ze kunnen dan gewoon op je schieten maar je kan ze niet zien, en ook niet raken
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Inderdaad ja, dat heb ik ook een aantal keer gezien. Ze 'springen' er op één of andere manier vanaf de zijkant in.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:49:
[...]
Ze kunnen dan gewoon op je schieten maar je kan ze niet zien, en ook niet raken
-
Verwijderd
Ja als je gaat liggen op de railing daar en dan kruip je er als het ware in. Ik kan het niet adviseren te gaan doen je wordt op de meeste servers gebanned ervoor.SysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:19:
[...]
Inderdaad ja, dat heb ik ook een aantal keer gezien. Ze 'springen' er op één of andere manier vanaf de zijkant in.
Verwijderd
Dat hou je wel als je zo'n owner bent als jij he!SysRq schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:18:
pff, net even op een public gespeeld... (sunny server o.i.d.), wordt ik gelijk weer uitgemaakt voor cheater...
Erg goedkoop, maar goed, dat hou je toch.
Walgelijk die nieuwe config. echt niet normaal meer... het is enorm makklijk om iemand uit te schakelen die aan het pronen gaat. Dat mensen niet naar beneden kunnen richten is alleen maar onzin van die mensen zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:01:
[...]
Dat hou je wel als je zo'n owner bent als jij he!![]()
Ben blij dat de prone-era over is met de nieuwe CB config
Verwijderd
Het is zeker makkelijk om pronende "noobs" uit te schakelen maar zodra je tegen goede spelers die ineens gaan liggen speelt piep je wel anders. Het is een irritante en overbodige feature in het spel die alleen maar ge-exploit werd.lightstyle schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:06:
[...]
Walgelijk die nieuwe config. echt niet normaal meer... het is enorm makklijk om iemand uit te schakelen die aan het pronen gaat. Dat mensen niet naar beneden kunnen richten is alleen maar onzin van die mensen zelf.
ik vind die nieuwe config echt schandalig. Et CB wens ik veel plezier met hun nieuwe return to castle wolfenstein.
Nou op Ak!e werd ik ervoor uitgelachen omdat ik iets erover zei..Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:52:
[...]
Ja als je gaat liggen op de railing daar en dan kruip je er als het ware in. Ik kan het niet adviseren te gaan doen je wordt op de meeste servers gebanned ervoor.
[ Voor 10% gewijzigd door h3ll op 27-11-2005 13:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
gelukkigVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:25:
Nee minimum rate is van 3000 naar 15000 verhoogd, dus rate moet nu tussen 15000-25000 zijn.
Die staat in SupplydepotRev! schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:54:
watertorenrailgun is toch die map met die trein? waar staat die watertoren dan?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Binnenkort heb ik een 3v3 met een stel spelers uit Bosnië. Dat zal wel lekker 400+ ping laggen wordenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:21:
[...]
gelukkigrates lager dan 20000 is alleen maar warp warp
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik maak hem wel even, alleen moeten we hier nog iets meer posten (min. 950 posts)Jazzper schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:45:
omg.. we gaan deel 11 ook nog halen geloof ik
iemand zin om die te openen straks? Ik geloof het wel even..
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 28-11-2005 09:06 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Agree, ik zelf speel alleen in ET competitie want publics, das gewoon niks. Publics gebruik ik ook alleen maar om te panzeren ofzo =p Het grappigste is dan om te zien dat er dan mensen gaan zeuren erover. Ik zie de humor er wel van in.shaggy8675 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:18:
[...]
Het zal idd wel zo zijn dat de scene aan het afsterven is, maar mischien is zuiveren een beter woord. Alleen de echte die-hard spelers blijven over imo.
Ik speel zelf altijd na de bedtijd van de 13 jarigenen dan is het spelen vaak erg gezellig en gemoedelijk.
Maar ja, het ligt als eerste aan der server waar je speelt, is ie bekend bij irri mensen zullen ze hem wel vinden.
Maar as far as ET goes... Niks kan ET vervangen. Het spel is uniek, gratis, en leuk en kent daarin geen gelijke ( de spelvorm/kosten )
Ja die nieuwe config is perfect! Vind ontzettend fijn om mee te spelen, al paar ex prone clans flink mee afgeragged. En voor de mensen die nu nog uit reflex pronen unbind prone van je standaard prone button. En bind hem op een andere zodat je alleen proned als je echt nodig hebt =)Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:31:
[...]
Het is zeker makkelijk om pronende "noobs" uit te schakelen maar zodra je tegen goede spelers die ineens gaan liggen speelt piep je wel anders. Het is een irritante en overbodige feature in het spel die alleen maar ge-exploit werd.
Dat is dus niet zo, het is minimaal rate 15000 nu en maximaal 25000 en minimaal maxpackets 40Ryan666 schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:08:
[...]
Nou op Ak!e werd ik ervoor uitgelachen omdat ik iets erover zei..
Ik merkte dat ik door iemand in die toren beschoten werd, dus ik ging spec om te kijken wie het was.. Bleek het eentjevan Ak!e zelf te zijnIk dus met een admin gepraat en die begon tegen die member (Uberleet heette hij) "Wow uberleet, nice , how do you do that" enzoiets allemaal
Maaruhm welke NIEUWE clanbase config? :x Er zou er eentje uitkomen die RATE IN 4000 15000 zou krijgen? aka LAGLAGLAG
[ Voor 53% gewijzigd door Zenix op 28-11-2005 14:02 ]
Verwijderd
oops, wat hij zeiOuterspace schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:04:
[...]
Die staat in Supplydepot
Verder is er alleen een waterdepot te vinden op de brug in Railgun (vlakbij de vlag die je kan veroveren (en waar je onder komt als je de commandpost route uitloopt)
Verwijderd
Ik zei natuurlijk meeste servers.Ryan666 schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:08:
[...]
Nou op Ak!e werd ik ervoor uitgelachen omdat ik iets erover zei..
Ik merkte dat ik door iemand in die toren beschoten werd, dus ik ging spec om te kijken wie het was.. Bleek het eentjevan Ak!e zelf te zijnIk dus met een admin gepraat en die begon tegen die member (Uberleet heette hij) "Wow uberleet, nice , how do you do that" enzoiets allemaal
Maaruhm welke NIEUWE clanbase config? :x Er zou er eentje uitkomen die RATE IN 4000 15000 zou krijgen? aka LAGLAGLAG
Neem 20 is ook forced door CB configRyan666 schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:05:
Gelukkig !
Iemand enig idee waar Snaps precies voor staat? op 40 heb ik daar lag mee =/
[ Voor 12% gewijzigd door WillemJanJansen op 29-11-2005 18:43 ]
Die configs zijn voor bijna alle leagues/cups/ladders in europa. Clanbase/Warleagues voornamelijk want dat zijn de grooste in Enemy territory. Dus alle officeele clanwars moeten daarop gespeeld worden.Ryan666 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:42:
Oke!
Wat ik niet snap: Er zijn nieuwe config's uitgebracht, maar zijn deze voor die CUP wat nu loopt of ook voor de 'global' clanwars??
De ene zegt ja; en etpro naar 3.2.4 updaten, de ander zegt weer nee..
Ikzelf snap t niet; aangezien die CUP config de naam Euro 6v6 (of 3v3) heeft, en in het Files gedeelte op clanbase niks nieuws over deze config staat ?!
[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 29-11-2005 18:46 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Vroegâh was alles andersJazzper schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:37:
Maar dat pronen, hoe hinderlijk is dat, dat deed vroegah niemand.
[ Voor 12% gewijzigd door h3ll op 30-11-2005 10:06 ]
bind /kill vlak voor spawn en nade gooien is normaal gebeurd in clanwars ook, vooral zodat je ook je eigen lichaam laat ontploffen zodat covert pak niet jat eventueel. En natuurlijk misschien heb je er een lucky kill meeWillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:00:
[...]
Vroegâh was alles anders.
Ik kan me niet echt ergeren aan mensen die die pronen en als ik me aan iemand erger, dan schop ik die gewoon. Wat ik wel schijtirritant vind in sommige servers is dat er 54 engineers rond lopen die allemaal rifle grenades gebruiken, overal mijnen planten en zelfmoord plegen als ze niet kunnen winnen. (Dus of met Bind /kill of met hun eigen granaat. Waarmee ze hopen om jou mee te slepen in hun eigen dood)
[ Voor 10% gewijzigd door h3ll op 30-11-2005 14:56 ]
Ja maar goed, dit gebeurt heel vaak, ook al is het niet vlak voor de spawn. Ze ontnemen gewoon je kill. Dan schiet ik mijn halve magazijn leeg op zo'n gast en dan doet hij op het laatste moment /kill.Zenix schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:29:
[...]
bind /kill vlak voor spawn en nade gooien is normaal gebeurd in clanwars ook, vooral zodat je ook je eigen lichaam laat ontploffen zodat covert pak niet jat eventueel. En natuurlijk misschien heb je er een lucky kill mee
En een rifle grenade moet in war goed kunnen met nades omgaan alle rifle nade trucjes weten ( zijn der een hoop ) Want als die geen rifle kan schieten en hij heeft weinig health dan moet die nades spammen bij de objective zodat tegenstander moet wachten of ze lopen erdoorheen en gaan dood. Zodat de backup kan komen om dan alsnog de tegenstander te pakken.
Ik vind van niet, zit in het spel. En het is mentale oorlogsvoering, je tegenstander hoopt dat jij aan die sk's irriteert zodat je minder geconcentreerd speelt. Dus gewoon rustig doorspelen en niet naar je aantal kills krijgen maar naar je Damage Given. Dan zie je echt hoe goed je gespeeld hebt.WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:13:
[...]
Ja maar goed, dit gebeurt heel vaak, ook al is het niet vlak voor de spawn. Ze ontnemen gewoon je kill. Dan schiet ik mijn halve magazijn leeg op zo'n gast en dan doet hij op het laatste moment /kill.
Dat vind ik gewoon Zwak. Dood zijn ze evengoed, ze willen alleen niet dat er "Mietje was killed by WillemJanJansen" staat.
Ja, dat is waar maar af en toe heb ik toch ff zin om te "XP hunten"Zenix schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:21:
[...]
Ik vind van niet, zit in het spel. En het is mentale oorlogsvoering, je tegenstander hoopt dat jij aan die sk's irriteert zodat je minder geconcentreerd speelt. Dus gewoon rustig doorspelen en niet naar je aantal kills krijgen maar naar je Damage Given. Dan zie je echt hoe goed je gespeeld hebt.
Dat je Light weapons omhoog gaan zonder te moorden dat weet ik maar je krijgt toch echt 3 XP als je iemand neerschiet hoor. Anders niks.Ryan666 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:06:
Op de meeste servers krijg je zover ik weet XP per damage en niet per kill![]()
Je light weapons enzogaat dus ook omhoog als jij hem 130 hp ontneemt ipv 156
Verwijderd
Dat beetje XP scheelt me niks, al ga ik dat bijhouden word ik gek, aangezien ik iedereen zijn/haar kont schop. Eigendunk, maar waarVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:08:
Ja stel je voor je voor dat je wat XP misloopt he WillemJan beste vriend![]()
Je krijgt gewoon XP gebaseerd op je damage given, dus of iemand nou selfkillt of niet boeit weinig. Het kan wel irritant zijn maar het zit nou eenmaal in het spel.
Zenix mentale oorlogsvoering op een pub lijkt mij vrij ver gezocht... Als ik selfkill dan is het meer omdat ik zelf geirriteerd ben dat ik doodga dan dat ik denk: ik zal die kerel eens ff gek maken.
[ Voor 3% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-11-2005 21:39 ]
WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:38:
Dat beetje XP scheelt me niks, al ga ik dat bijhouden word ik gek, aangezien ik iedereen zijn/haar kont schop. Eigendunk, maar waar
Making an ass of myself since the 70's
shaggy8675 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:44:
[...]
offtopic:
Dat waren er meer die dat hier in het verleden riepen hehe...
Ja idd, nadat ik hun kont geschopt had zeiden ze niks meershaggy8675 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:44:
[...]
offtopic:
Dat waren er meer die dat hier in het verleden riepen hehe...
Nou je hebt van die mensen die gaan echt helemaal flippen als je sk bij hun doetVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:08:
Ja stel je voor je voor dat je wat XP misloopt he WillemJan beste vriend![]()
Je krijgt gewoon XP gebaseerd op je damage given, dus of iemand nou selfkillt of niet boeit weinig. Het kan wel irritant zijn maar het zit nou eenmaal in het spel.
Zenix mentale oorlogsvoering op een pub lijkt mij vrij ver gezocht... Als ik selfkill dan is het meer omdat ik zelf geirriteerd ben dat ik doodga dan dat ik denk: ik zal die kerel eens ff gek maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 10:13 ]
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
Verwijderd
Ik maakte maar een geintje hoorVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:02:
Behalve Willemjanj is er niemand arrogant bezig hier hoor, en willempie geeft het gewoon toe. Er wordt nog even verwezen naar fonz (de leetert) maar ik zie hier echt geen vervelende arrogantie hoor. Maar goed, als jij liever 10x zoveel whine aanhoort...hf
[ Voor 8% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 12:06 ]
Dank jeVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:36:
Ik zou willen dat fonz_ terugkwam![]()
Willemjan jij bent de beste
Typishe xp speler.The Cheese schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:05:
Sorry hoor, maar in-fight selfkilling blijft natuurlijk erg lame.
"If you can't stand the heat, get out of the kitchen"
[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 01-12-2005 16:15 ]
Nee, nog veel erger, ik speel voor mijn lol. Ik speel slechts op pubs, en ik vind het gewoon slap overkomen als je het niet kan winnen in een gevecht.Zenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:13:
[...]
Typishe xp speler.
Heb jij ooit een match gezien op hoog nivo?
Ik vind lame als iemand gaat zeuren over selfkill =)
[ Voor 3% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 16:27 ]
Ik doe nooit omdat ik de ander xp niet gun, ik doe het omdat ik mijn spawn niet wil missen.The Cheese schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:18:
[...]
Nee, nog veel erger, ik speel voor mijn lol. Ik speel slechts op pubs, en ik vind het gewoon slap overkomen als je het niet kan winnen in een gevecht.
Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt (op pubs in elk geval wel), waarom ben ik dan de XP-hoer??
[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 01-12-2005 16:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door RRR op 01-12-2005 16:37 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 16:45 ]
Het gaat helemaal niet om de XP.. het geeft een klein beetje voldoening als je iemand neerschiet, als die dan op het allerlaatste moment selfkillt, dan vind ik dat gewoon enorm Zwak. Dat je de spawn wilt halen is Stierenschijt, want je gaat anders toch vrijwel op hetzelfde moment dood.Zenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:34:
[...]
Ik doe nooit omdat ik de ander xp niet gun, ik doe het omdat ik mijn spawn niet wil missen.
En ook als ik geen ammo meer heb, of low health. Maakt mij niet uit of ik dan infight ben of niet.
Overigens, self-killen doe je toch omdat je de ander de XP niet gunt ( dat bedoel ik met xp speler ) mensen die selfkillen erg vinden, vinden vooral het verlies van 3xp erg. Maar ik had dus wel gelijk.
Ik vroeg ook niet aan jouw op welk nivo jij speeld ofzo. Ik vroeg of je ooit een highskilled match had gezien op ETTV. En iedereen in dit topic speeld voor zen plezier en voor de lol. Wie gaat er nou spelletje spelen die je niet leuk vind ? Ik niet
Maar genoeg hierover, deze discussie is al te vaak gevoerd =)
[ Voor 4% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 16:40 ]
Jij blijkbaar nooit een war gespeeld hehWillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:40:
[...]
Het gaat helemaal niet om de XP.. het geeft een klein beetje voldoening als je iemand neerschiet, als die dan op het allerlaatste moment selfkillt, dan vind ik dat gewoon enorm Zwak. Dat je de spawn wilt halen is Stierenschijt, want je gaat anders toch vrijwel op hetzelfde moment dood.
Ik vind het ook een beetje spelbederf, idd "The Cheese"
[ Voor 24% gewijzigd door h3ll op 01-12-2005 16:58 ]
Zie mijn vorige post...Ryan666 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:55:
[...]
Jij blijkbaar nooit een war gespeeld heh
Als jij in n war op 30 seconden net dood gaat, is dat tijd die je mist waarin je belangrijke dingen voor je team kan doen.. dus als jij op 1 selfkillt kun je weer mooi opnieuw spawnen met full hp in plaats van dat je daar dood ligt..
Selfkillen vond ik ook irritant, maar dat was toen ik net n weekje of 2 speelde, maar nou is het iets normaals waar niemand meer naar kijkt..
Speel maar eens n paar war's mee of bekijk er eens een paar, dan wed ik dat je over n tijdje echt niet meer zegt dat selfkillen lame is.
Als dat lame was hadden die wapens nooit aan het spel moeten worden toegevoegd.Effe ander vraagje; wat vind je ervan als je door een panzer of riflenade gesloopt wordt, vindt je dat ook spelbederf ?
[ Voor 16% gewijzigd door Stiegl op 01-12-2005 17:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq