[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-08 22:26

Zenix

BOE!

Danjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 05:49:
Ik heb helemaal niks meegekregen van atlantic battle.

Wat is het en wat doet het?
North America vs Europa was dat

kijk www.xfire.be voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:19
hm k,

Vreemd dat ik er niks van mee heb gekregen.
Ik kijk meestal vaak van dat soort wedstrijdjes.

Trouwens, nu ik xfire lees. zie ik dat europa met 6-0 wint... hoe is dat mogelijk? 3 mappen gespeelt?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ryan666 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:33:
Rofl vandaag kwamen 2 mennekes van bb4e ons vertellen dat we een kutserver hadden, maarja zelf deden ze ook niet veel meer dan selfkillen en spammen..
Wie waren dat? Geloof er geen zak van. BB4E en selfkillen/spammen/schelden? Moet het nog meemaken. Maar ben wel beniewd wie het zijn dan. Sorry voor de offtopic voor de rest ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jazzper schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:53:
[...]

Wie waren dat? Geloof er geen zak van. BB4E en selfkillen/spammen/schelden? Moet het nog meemaken. Maar ben wel beniewd wie het zijn dan. Sorry voor de offtopic voor de rest ;)
Geloof me, dat heb ik vaak genoeg meegemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zijn er nog beetje goeie clans in ?. Ben echt totaal niet meer op de hoogte enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Kijk even op www.quakecon.org Rev. :) Goeie NL clans, tja, we hebben Krea, dHb doet weer mee (gaat niet zo lekker in SC) en natuurlijk Militia die de nr 8 euro ladder recentelijk heeft verslagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
en TM dan? , blijft voor mij toch wel de clan eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Had ik kunnen noemen waren ze niet uit de SC gestapt en nu aan het hibernaten. Helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Infinitive schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 09:45:
Wat betreft verwante games aan ET... iets wat ET uniek maakt ten opzichte van games als battlefield 2 is dat de wapens erg nauwkeurig zijn en je relatief snel kan lopen en bewegen. In spellen als battlefield 2 en CS:S ben je net een slak.
Ben het totaal met je eens: ik speel een kleine week Battlefield 2 (legaal enzo, jaja) en moet verschrikkelijk wennen aan het trage tempo, zelfs reviven met paddles is traag en onhandig..op het irritante af. Wat dat betreft hadden ze wel wat snelheid/gameplay uit ET mogen jatten van mij ;) Helaas speelt er vrijwel niemand hier op Campzone ET, net nu ik de tijd (vakantie) heb enzo :/ Naja, old habits die hard :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik, en met mij velen in bb4e, wacht nog steeds op DE game die ons een nieuw tijdperk in loodst. Multiplayer van afgelopen releasde games waren toch niet de multiplay die ik zoek. Ik noem een BiA, een COD, een Farcry, een DoomIII etc etc.. Persoonlijk houd ik al helemaal niet van futuristisch geneuzel dus het moet ergens tussen WO2, vietnam, korea, terroristen/counterterrs in zitten. CS heeft een k*tscene. Momenteel speel ik heel veel True Combat:Elite, een total conversion mod op ET. Je houd ervan ofniet, ertussen in bestaat niet. Sowieso een spel wat erg wennen is. Maar de scene is klein, bereikbaar, fris, open en de makers zijn 24/7 bereikbaar op forums/irc en luistern naar je wensen :D. Maar goed, ik hoop dat ET:QW (en dan een mod daarop) of Quake4 (idem) wat wordt. En ja STALKER... BB4E staat op de officiele site als eerste benelux clan. (al 3 jaar).
- edit: oh en BF, BF2 en al de mods daarop.. ach leuk om met bekenden half uurjte op een LAN te spelen maar dan geloof ik het wel weer..

[ Voor 8% gewijzigd door Jazzper op 27-07-2005 02:02 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
als ik op cb kijk zijn dr weinig ladders en clans meer in vergelijking met een jaartje trug. Volgens mij loopt het zon beetje wel op zn einde allemaal ofniet?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ET is niet het enige spel met weinig actieve clans. UT2004 heeft er ook last van. En dat zijn eigenlijk de twee spellen die het vaakst op de clanbase nieuwspagina genoemd worden. Je kan je afvragen hoe goed het met clanbase gaat...

Ik kan me ook best voorstellen dat mensen die uren per dag spelen op een gegeven moment het spel aardig zat zijn. Tja, als het te ver dood gaat, dan kan alleen vernieuwing nog een oplossing bieden. Maar zoals Jazzzper al aangeeft: een echte vervanging voor ET is er naar mijn mening nog niet. Battlefield 2 is bijv. wel een leuk spel, maar na een tijdje spelen heb ik ook weer zin in ET.

En een spel als Call of Duty? Zou dat een vervanging voor ET kunnen zijn?

[ Voor 66% gewijzigd door Infinitive op 27-07-2005 10:19 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben samen met een aantal andere van onze clan weer begonnen met CS(:S). Ik heb vroeger veel CS gespeeld, tot versie 1.3. Nu ik al aardig wat uurtjes ET achter de rug heb begon het mij een beetje de neus uit te komen. Nu speel ik laatste tijd meer CS:S dan ET, maar ik merk wel als ik ET speel dat het weer leuker is geworden door de afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens in de wandelgangen gehoord van het spelletje WoW - schijnt ook een niet onaanzienlijke invloed op (oa) de ET scene uit te oefenen.

*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:46
Rev! schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 02:05:
als ik op cb kijk zijn dr weinig ladders en clans meer in vergelijking met een jaartje trug. Volgens mij loopt het zon beetje wel op zn einde allemaal ofniet?:P
Niet bepaald, 90% van de clans speelt zowieso geen ladders en het is sowieso een stuk rustiger in de zomer. Ik schat dat er nog steeds 40+ actieve Benelux (grootste gedeelte Benelux) 6vs6 clans actief zijn, en nog veel meer 3vs3. ET is nog steeds na CS:S de 2e meest gespeelde FPS online, op de voet gevolgd door COD.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Niet bepaald, 90% van de clans speelt zowieso geen ladders en het is sowieso een stuk rustiger in de zomer. Ik schat dat er nog steeds 40+ actieve Benelux (grootste gedeelte Benelux) 6vs6 clans actief zijn, en nog veel meer 3vs3. ET is nog steeds na CS:S de 2e meest gespeelde FPS online, op de voet gevolgd door COD.
Klopt kijk maar naar de cups volop actief en de opencups nog meer :)
Danjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:15:
hm k,

Vreemd dat ik er niks van mee heb gekregen.
Ik kijk meestal vaak van dat soort wedstrijdjes.

Trouwens, nu ik xfire lees. zie ik dat europa met 6-0 wint... hoe is dat mogelijk? 3 mappen gespeelt?
Klopt 3 maps :)
RRR schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:58:
Kijk even op www.quakecon.org Rev. :) Goeie NL clans, tja, we hebben Krea, dHb doet weer mee (gaat niet zo lekker in SC) en natuurlijk Militia die de nr 8 euro ladder recentelijk heeft verslagen :+
de enigste nl clans die op redelijk hoog nivo spelen ( geen 1 highskilled, meer med++ ) en het meerendeel nl is
zijn dHb,aRt,hp,tm Wat ik in iedergeval weet
In Krea zitten 3 belgen

Maar tegenwoordig zijn er veel meer Benelux clans ( mix van belgen en nlers )

[ Voor 54% gewijzigd door Zenix op 27-07-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Infinitive schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:05:
Het neerschieten van een covert ops teamgenoot kan je niet altijd voorkomen. Het kruisje komt vaak pas nadat je al een aantal hits op iemand hebt en op lange afstand helemaal niet. Verder is het hele "identify" systeem ook aardig buggy in ET, want ik heb heel vaak dat iemand z'n "witte" naam en healthbar niet verschijnt en dan knal ik iemand dood omdat ik denk dat het een covert ops is. Vooral als iemand op een MGs of tank zit wil dat nog wel eens het geval zijn.
Mischien een beetje een late reactie :+ maar je raakt je pak kwijt als je in de tank gaat zitten of achter een MG gaat staan. Of bedoel je er gewoon opstaan?

[ Voor 5% gewijzigd door darkdesign op 27-07-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zenix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:42:

[...]
de enigste nl clans die op redelijk hoog nivo spelen ( geen 1 highskilled, meer med++ ) en het meerendeel nl is
zijn dHb,aRt,hp,tm Wat ik in iedergeval weet
In Krea zitten 3 belgen

Maar tegenwoordig zijn er veel meer Benelux clans ( mix van belgen en nlers )
Krea is echt wel High, die zullen toch wel weer EC spelen denk ik. Daaronder zitten dhb en art imo, beide gelijk niveau, vraag me af wie er zou winnen. Clans als mq tm en hp (en tot voor kort ps :'( ) schat ik nog iets lager in (nog steeds hoog), maar kan ernaast zitten.

Verder zijn er idd tegenwoordig meer BE/NL clans ipv alleen NL.Ik denk dat de community in de Benelux echt ver van dood is, er zijn nog zeker 40 redelijk actieve clans waar ik van weet, en vast nog wel meer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
darkdesign schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:59:
[...]

Mischien een beetje een late reactie :+ maar je raakt je pak kwijt als je in de tank gaat zitten of achter een MG gaat staan. Of bedoel je er gewoon opstaan?
Ik zie vaak een teamgenoot op een tank zitten bijv. maar als ik heb in vizier hebt verschijnt zijn naam niet. Ik denk dan dat het een covert ops van de tegenstander is en knal 'm eraf. Ik wist niet dat je je pakje verliest als je in een tank gaat zitten. Is wel handig om te onthouden.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:35:
[...]

Vergeet niet dat ET gratis is en er dus nog steeds dagelijks honderden mensen achterkomen en downloaden maar of die echt wat bijdragen aan de community is de vraag.
Denk dat ze daarvoor te laat instappen.
De twee andere games die je noemde daar is voor betaald (meestal)
ET zit in een dalende lijn laten we daar geen doekjes om winden, wat er over blijft zijn de cups.
Nieuw aangemaakte clans die met 6/7 bekende zich snel inschrijven voor een cup en daarna weer stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Erazzzer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:15:
[...]

Geloof me, dat heb ik vaak genoeg meegemaakt ;)
selfkillen ? (8>

hebben jullie btw al de powerball mod gespeelt, egt geweldig

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shameblaster schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:59:
[...]

selfkillen ? (8>

hebben jullie btw al de powerball mod gespeelt, egt geweldig
Is die echt geweldig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ Jazzper: spppppplat ofzoiets en stalker.. riepen meteen kut admins enzo omdat er iemand voor n map restart gevote had en die vote zette door. Ze spelen nu vaker bij ons; althans Stalker en nu hoor ik hem nooit meer klagen :P

K stel mn vraag maar nog eens, om het niet offtopic te houden..
Wat verw8en jullie van ET Quake Wars, engaan jullie erop over stappen enzo?
Ikzelf blijf gewoon bij ET, kheb mn eigen clan pas gebouwd en we're gonna kick some ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET quake wars word meer een soort mix van half life en ET vrees ik....
Dus ik hou het mooi bij ET :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:00:
@ Jazzper: spppppplat ofzoiets en stalker.. riepen meteen kut admins enzo omdat er iemand voor n map restart gevote had en die vote zette door. Ze spelen nu vaker bij ons; althans Stalker en nu hoor ik hem nooit meer klagen :P

K stel mn vraag maar nog eens, om het niet offtopic te houden..
Wat verw8en jullie van ET Quake Wars, engaan jullie erop over stappen enzo?
Ikzelf blijf gewoon bij ET, kheb mn eigen clan pas gebouwd en we're gonna kick some ass :P
Begreep van ze dat er voor die vote al 5 keer een admin herstart gedaan was, dus er was sprake van enige frustratie, die op een wat ongelukkige manier geuit werd (we proberen het, maar zijn niet altijd engeltjes online ;) )

Quakewars duurt nog wel even, maar ik zou eerst moeten voelen wat de 'feeling' van het spel is. ET voelt lekker aan wat snelheid, directheid van de controls en accuraatheid betreft. Een van de typische dingen van ET is het snel heen en weer strafen in duels, iets wat ik meteen mis als ik een andere fps speel. Ben benieuwd naar wat er uit komt qua games komende jaar om het gat te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat snel heen en weer strafen mogen ze van mij wel afschaffen.
Iemand met leuke netsettings, slechte internet verbinding die vervolgens snel heen en weer strafed is zeer slecht te raken. Ook de weergave (idd op mijn pc) is dan stotterend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 03:16:
[...]

Krea is echt wel High, die zullen toch wel weer EC spelen denk ik. Daaronder zitten dhb en art imo, beide gelijk niveau, vraag me af wie er zou winnen. Clans als mq tm en hp (en tot voor kort ps :'( ) schat ik nog iets lager in (nog steeds hoog), maar kan ernaast zitten.

Verder zijn er idd tegenwoordig meer BE/NL clans ipv alleen NL.Ik denk dat de community in de Benelux echt ver van dood is, er zijn nog zeker 40 redelijk actieve clans waar ik van weet, en vast nog wel meer.
Krea hoort niet in lijstje NL clans :) zitten teveel belgen in 3 in totaal max is imo 2 :P
Zoals ik al zei.
En je kan er idd naastzitten maar dat weet niemand. Hp heeft nooit offi gedaan tegen aRt wel tegen dhb 3on3 die we wonnen maar dat is heeele tijd geleden. Dus dat is niet relevant, maar we komen aRt wel tegen in Summercup ben ik wel zeker van en dan zullen we wel zien. Ik denk zelf dat het nivo van biede wel gelijk is kijkend naar de spelers. En het klopt ook dat er nog genoeg Benelux clans zijn er het nog zeker actief is. Maar het nivo is wel gedaald. Gemiddeld gezien dan. En mq is afgezakt kwa nivo spelen veel te weinig enzo. En veel van die spelers in mq spelen ook in andere clans ( mize booney bijv ) Dat zei Wesbo in iedergeval tegen me tijdje terug.

En natuurlijk is krea high :)
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:26:
Iemand met leuke netsettings, slechte internet verbinding die vervolgens snel heen en weer strafed is zeer slecht te raken. Ook de weergave (idd op mijn pc) is dan stotterend...
Yap ken het maar jammergenoeg moeten we der mee leren leven :|

[ Voor 34% gewijzigd door Zenix op 28-07-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:26:
Speel unreal tournament 2004... daar is het de essentie van het spel :P
In veel andere bullet-weapon games hoef je niet eens te gaan proberen te strafen, dan gaat je accuracy meestal zo ver naar beneden van dat er niets meer te raken valt. Aan de andere kant vind ik het wel erg saai als je beiden op de grond gaat liggen en maar hoopt dat de ander eerder dood is...

Eigenlijk zouden ze de stamina uit moeten zetten. Dan kan niemand meer snel heen en weer strafen en heeft de verdedigende partij geen voordeel daarmee :)

Ik had gisteren in een war echter een keer een kutverbinding omdat een router ergens in de buurt van hongarije m'n ping met zo'n 110 verhoogde naar 150. Dan kan je beter meteen uitscheiden, want dat speelt echt kut. Ik vraag me soms af hoe die italianen, spanjaarden en portugezen dat doen, want die moeten dat toch altijd als probleem hebben? Of zijn wij verwend met altijd pings onder de 40?

[ Voor 32% gewijzigd door Infinitive op 28-07-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:10:
[...]

Begreep van ze dat er voor die vote al 5 keer een admin herstart gedaan was, dus er was sprake van enige frustratie, die op een wat ongelukkige manier geuit werd (we proberen het, maar zijn niet altijd engeltjes online ;) )
ik vind het geen ramp, maar ik voel mij aangesproken als zij dat zeggen ;)
terwijl ik net binnen kwam, maar goed nu weer ontopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
dat snelle strafen is juist wat ET gaaf maakt
anders moet je maar cs gaan spelen als je dr last van hebt(of COD/elke ander langzaam kutspel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook al een jaar niet gespeeld denk ik,maar als ik terugdenk blijft het de leukste multiplayer allertijden,is hier nog iemand die de server BoB ADSL ONLY kan herrineren of gespeeld heeft,lijkt me leuk om weer eens met die gasten te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:50:
Heb het ook al een jaar niet gespeeld denk ik,maar als ik terugdenk blijft het de leukste multiplayer allertijden,is hier nog iemand die de server BoB ADSL ONLY kan herrineren of gespeeld heeft,lijkt me leuk om weer eens met die gasten te gaan spelen :)
Ja daar heb ik nog wel gespeeld toen ik net ET speelde. heette toen crusher ( LOL )
En ik zat in de ox. clan met abort ted tekoa koffieboon orangedeath redneck en gamer.
En ik ken verder oa van die server buzz smicer nog. Misschien herken je die nicks? Die speelde daar toen ook nog veel. Toen we allemaal nog beetje noob waren. Lagde wel vaak maar was vaak wel lachen daar veel geklooi enzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 29-07-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-08 15:05
Zenix schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:27:
[...]

Ja daar heb ik nog wel gespeeld toen ik net ET speelde. heette toen crusher ( LOL )
En ik zat in de ox. clan met abort ted tekoa koffieboon orangedeath redneck en gamer.
En ik ken verder oa van die server buzz smicer nog. Misschien herken je die nicks? Die speelde daar toen ook nog veel. Toen we allemaal nog beetje noob waren. Lagde wel vaak maar was vaak wel lachen daar veel geklooi enzo.
lol koffieboon, onze die hard death metalist, nare verhalen heeft die man @ msn, en abort heeft nooit alles 100% op een rijtje gehad, apart figuur die naar eigen zeggen niks van ETPlayers moet hebben, pracht kerel.

http://abort.roflpantoffel.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Alexji op 29-07-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:19
Best wel grappig om te horen dit.
Ik heb de laatste tijd nog een aantal keren tegen/met abort gespeelt.
goeie gozer :)

Weet iemand hoe ik al die voice geluiden uit kan zetten?
Zodat ik op pubs geen global chat en die voice dingen krijg te zien/horen?
Want sommigen kunnen er echt _NIET_ meer overweg.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
haha dan ken je innuendo zeker ook wel nog, daar stikte het ook altijd van de ox mannetjes toen ik nog bij bB zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Rev! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:58:
haha dan ken je innuendo zeker ook wel nog, daar stikte het ook altijd van de ox mannetjes toen ik nog bij bB zat :P
Ja zeker rev, inuedo was toen zeg nog maar een soort van FDNL :P Jammergenoeg ging die later down en is die nooit meer zoals vroeger geworden.. bB was toen een clan voor ons waar we tegen opkeken. Ik praat nu nog wel af en toe met Rob ( Assa ) chille gozer is dat. En ja abort is vaag en raar maar als je hem echt goed kent zeker wel goeie gozer. En koffieboon, breek me bek niet open. Keer zaten koffieboon en abort zo te vertellen over tante dat ie in tehuis was enzo en deden ze heel dramatisch en ik vond het maar rot voor koffieboon, bleek grote grap te zijn. En dat had je nog meer van dat soort dingen heel erg droog. 'goold old times'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
AleXnl schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:23:
[...]

lol koffieboon, onze die hard death metalist, nare verhalen heeft die man @ msn, en abort heeft nooit alles 100% op een rijtje gehad, apart figuur die naar eigen zeggen niks van ETPlayers moet hebben, pracht kerel.

http://abort.roflpantoffel.nl
Whaha, Koffieboon, ken hem nog van toen ET nog maar net bestond, kheb hem een keer ontmoet op Metalfest 2004, en verhale van hem op MSN hoe hij zijn vriendin de deur wees omdat hij een officiele war had, ik kwam nietmeer bij toen ik dat hoorde, af en toe chat ik nog wel eens met hem en hij lijkt me iets serieuzer geworden :) . En abort ken ik ook nog goed, hij heeft mij toen ET nog niet zo lang bestond de walljump geleert.

Vroeger....toen de knake nog van hout ware :+

[ Voor 16% gewijzigd door darkdesign op 31-07-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

darkdesign schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:30:
[...]

Whaha, Koffieboon, ken hem nog van toen ET nog maar net bestond, kheb hem een keer ontmoet op Metalfest 2004, en verhale van hem op MSN hoe hij zijn vriendin de deur wees omdat hij een officiele war had, ik kwam nietmeer bij toen ik dat hoorde, af en toe chat ik nog wel eens met hem en hij lijkt me iets serieuzer geworden :) . En abort ken ik ook nog goed, hij heeft mij toen ET nog niet zo lang bestond de walljump geleert.

Vroeger....toen de knake nog van hout ware :+
Ja zijn vriendinnen pff.... Die verhalen.

En yap abort/jorryt is jumpfreak ;)

maar ff ontopic:
heeft iemand van jullie ET al onder windows vista geprobeerd?
Want die ga ik morgen proberen :)
En ik zou ook graag weten met welke driver/videokaart als je het onder vista gedraaid hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:12
Weet iemand hoe ik het beeld scherp krijg op mijn laptop. Hiervoor is breedbeeld nodig: 1280x800. Is er misschien een console manier om zelf de resolutie in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:15

Snippertje

Light up your life

r_mode 6 bijv. Er zijn ook command dat je zelf de breedte en hoogte kan doen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die is er:

r_mode "-1"
r_customwidth "1280"
r_customheight "800"

Herstart het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 03-07 15:41
gewoon /vid_restart kan ook :)

[edit]

waarom:
r_customwidth "1280"
r_customheight "800"

en niet:
r_customwidth "1280"
r_customheight "1024"

^^ zijn normale waarden waardoor het niet uitgerekt wordt.

[ Voor 76% gewijzigd door Piels op 03-08-2005 10:44 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:12
commando's werken erg goed! T scherm wordt natuurlijk wel wat uitgerekt, maar dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

AdrianP schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:48:
gewoon /vid_restart kan ook :)

[edit]

waarom:
r_customwidth "1280"
r_customheight "800"

en niet:
r_customwidth "1280"
r_customheight "1024"

^^ zijn normale waarden waardoor het niet uitgerekt wordt.
Waarom dan niet gewoon r_mode "8" :9

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n server opgezet, nu is er 1 ding, wi jhebben 20 slots + 4 private. We hebben een wachtwoord ingesteld voorde privateslots alleen snappen we de werking niet precies. Zoeken met google levert niet echt iets concreets op, alleen onduidelijke beschrijvingen. Weet iemand de werking hiervan?

Edit: Ik heb het aan een server admin gevraagd en ik weet het nu :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Zou je het dan willen vertellen? ik weet ook niet hoe dat moet en ik zou het wel graag willen weten, dus als je zin hebt; gooi het in de groep! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt dit alleen als je server vol zit,
waarna je je console opent en '/password blaat' intikt.
maar ik kan me vergissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55

WouterG

Dit is geen ondertitel

Uhm, ik zie nu tot mijn verbazing dat ik op de eerste plaats sta van de splatterladder.

Nu weet ik dat ik goed ben >:) maar dit had ik niet verwacht.

http://et.splatterladder.com/?mod=ranking

[Mist] speelt trouwens ook regelmatig op onze server en Peer speelt ook regelmatig met ons mee.

Wie zei dat badlands een n00bserver was?? ;)

Of zou het een foutje zijn

[ Voor 8% gewijzigd door WouterG op 10-08-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Niet slecht :)
* Outerspace is een beetje uit de ET roulatie. Ik vind het een beetje saai worden, en ik vind eigenlijk dat ik een poosje maar iets anders moet gaan spelen. Af en toe speel ik nog wel eventjes maar dan is het met 2 uurtjes ook afgelopen.

Een Tomcat: "wie zij dat" = wie zei dat ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55

WouterG

Dit is geen ondertitel

outerspace schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:37:
Niet slecht :)
* Outerspace is een beetje uit de ET roulatie. Ik vind het een beetje saai worden, en ik vind eigenlijk dat ik een poosje maar iets anders moet gaan spelen. Af en toe speel ik nog wel eventjes maar dan is het met 2 uurtjes ook afgelopen.

Een Tomcat: "wie zij dat" = wie zei dat ;)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lol, ik sta er ook bij :P. Alleen ik speel te weinig om gerate te worden ;).
MrU[GoT] - PLAYER IS NOT RATED - PLAY MORE THAN 5 HOURS
Toch maar is vaker spelen dan :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:23:
Uhm, ik zie nu tot mijn verbazing dat ik op de eerste plaats sta van de splatterladder.

Nu weet ik dat ik goed ben >:) maar dit had ik niet verwacht.

http://et.splatterladder.com/?mod=ranking

[Mist] speelt trouwens ook regelmatig op onze server en Peer speelt ook regelmatig met ons mee.

Wie zei dat badlands een n00bserver was?? ;)

Of zou het een foutje zijn
l0l njah het geeft je wel naamsbekendheid. Maar foutje is het zeker :P

• RRR

RRR

goR

FYI, vanavond om 22.00 de eerste twee Quakecon matches, met het Europese idle.ee tegen Los Batos Locos als interessantste. ETTV ip's op de www.quakecon.org. B)

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 16:11

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Weet niet of dit tussendoor mag ik speel onder de naam "Koelkast".

Welk probleem ik nog wel eens heb is dat mijn muis (fire button haperd) dit kan in 2 dingen resulteren.
1. ik klik om te schieten maar er wordt niet geschoten (gebeurd gewoon niets)
2. ik klik om een burst te schieten maar fire blijft hangen (dus in plaats van 1 kort salvo het effect net alsof je de fire button ingedrukt houd)

Nu is het niet mijn muis want in windows heb ik nergens ellende mee, ook met een andere muis aangesloten heb ik nog wel eens dit probleem.

Ik heb een logitech mx700 met ook logitech mouse drivers. voordat ik ET start kill ik altijd wel het EM_EXE.exe proces van logitech wat je muis aansturing doet (heb ik ooit op een forum gelezen dat dit aan te raden was).

iemand een idee?

Sommige mensen....

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Koelkasten schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:28:
Weet niet of dit tussendoor mag ik speel onder de naam "Koelkast".

Welk probleem ik nog wel eens heb is dat mijn muis (fire button haperd) dit kan in 2 dingen resulteren.
1. ik klik om te schieten maar er wordt niet geschoten (gebeurd gewoon niets)
2. ik klik om een burst te schieten maar fire blijft hangen (dus in plaats van 1 kort salvo het effect net alsof je de fire button ingedrukt houd)

Nu is het niet mijn muis want in windows heb ik nergens ellende mee, ook met een andere muis aangesloten heb ik nog wel eens dit probleem.

Ik heb een logitech mx700 met ook logitech mouse drivers. voordat ik ET start kill ik altijd wel het EM_EXE.exe proces van logitech wat je muis aansturing doet (heb ik ooit op een forum gelezen dat dit aan te raden was).

iemand een idee?
Misschien de logitech drivers deleten en je muis laten detecteren door windows.
Ik had ook last van haperingen en ander gerommel met de Logitech drivers :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

als ik een server wil joinen en hij meot een map downloaden dan gaat hij naar het bureaublad en krijg een ftp map te zien.
wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 19-08 08:09
Downen, in je ETmain gooien als pk3 file, en lekker gaan gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

op google map naam intikken, oasis.pk3 oid
die gooi je in je ETMAIN dir
en weer connecten, en de boel pwne

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu als hij een map wil downloaden gaat hij automaitsch naar het bureaublad en gebeurt er niks:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:39:
nu als hij een map wil downloaden gaat hij automaitsch naar het bureaublad en gebeurt er niks:S
ligt aan de server hij is niet goed geforwarded in de server cfg denk ik. Anders doe ff alle download opties aan

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 20-08-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voila se, mijne server-config file is ook bijna af... jaymod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ dat met die pk3's,

dat is een fout in de server config, waarschijnlijk is er geen http download aangegeven, maar alleen een fallback url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 11:40

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

beste mensen, ik heb sinds gister een probleempje met et.

Ik heb gister nieuwe firmware op mn modem/router gezet, vanwege hogere veiligheid enz. (poorten die voorheen open stonden staan nu weer netjes dicht) maar dit terzijde.

Nu start ik et op en normaal laad ie bij mij een lekker lange serverlijst binnen, en nu staan er maar een stuk of 20 :? ook refreshen heeft geen zin.

Er is voor de rest ook niets mis met de verbinding, internet doet het hier goed.

Ik heb na aanleiding van een site wel al de 27960 port doorgelinkt maar ook dat mag niet helpen.
Iemand een oplossing of verklaring hiervoor?

edit:

ik heb deze vraag maar hier gezet aangezien alle et die hards hier zitten en niet naar de spielerij problemen zullen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pendaco schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:

Ik heb gister nieuwe firmware op mn modem/router gezet, vanwege hogere veiligheid enz. (poorten die voorheen open stonden staan nu weer netjes dicht) maar dit terzijde.

Nu start ik et op en normaal laad ie bij mij een lekker lange serverlijst binnen, en nu staan er maar een stuk of 20 :? ook refreshen heeft geen zin.

Er is voor de rest ook niets mis met de verbinding, internet doet het hier goed.

Ik heb na aanleiding van een site wel al de 27960 port doorgelinkt maar ook dat mag niet helpen.

edit:

ik heb deze vraag maar hier gezet aangezien alle et die hards hier zitten en niet naar de spielerij problemen zullen gaan ;)
Poorten zoals 27961 27962 27900 en 27800 worden ook veel gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je niet toevallig een mod geladen? probeer anders in je snelkoppeling +sv_game etpro te zetten,
misschien dat je er nu meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:39:
heb je niet toevallig een mod geladen? probeer anders in je snelkoppeling +sv_game etpro te zetten,
misschien dat je er nu meer ziet.
Als het goed is is er geen mod geladen, hij geeft in de console ook et pro 2.60 aan.
Maar wat me wel opviel is dat er in mn console nadat ik op het server scherm was geweest en weer terug naar het hoofdscherm was gegaan er iets stond in de zin van;

44 servers listed in browser >
2800 servers filtered out by game browser settings

dus er wordt iets gefilterd, maar ik weet niet waardoor, hoe en waarom :?
Ik heb voor de rest niks aan mijn et instellingen verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Bovenaan je server browser kan je wat filter settings opgeven. Ik filter bijvoorbeeld op non-passworded, non-empty, non-full, punkbuster enabled en etpro servers. Op een van die items kan je per ongeluk gedrukt hebben ;)

Misschien heb je de game mode i.p.v. campaign of stopwatch, op last man standing staan. Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel servers overblijven :)

[ Voor 27% gewijzigd door Infinitive op 23-08-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:16

13art

Moderator Mobile
Pendaco schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:

edit:

Zo'n soort probleem heb ik nu met m firewall. Bij laad hij alleen helemaal geen lijsten meer. Na het updaten van de firewall (zone alarm pro) kan hij geen game meer starten. Er wordt teveel internet verkeer tegen gehouden :S Hiervoor deed hij het uitstekend. Alles staat open in de firewall voor ET, maar toch doet hij het dus niet. Vreemd, maar ja dan maar tijdelijk de firewall uit en wachten tot er weer een nieuwe update komt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Infinitive schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:49:
Bovenaan je server browser kan je wat filter settings opgeven. Ik filter bijvoorbeeld op non-passworded, non-empty, non-full, punkbuster enabled en etpro servers. Op een van die items kan je per ongeluk gedrukt hebben ;)

Misschien heb je de game mode i.p.v. campaign of stopwatch, op last man standing staan. Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel servers overblijven :)
nope dat is het niet, daar heb ik niets aan verandert en alles staat daar gewoon goed, de game mode staat bij mij op 'all' en dat veranderen helpt ook niets.

Ik heb nu ook die andere poorten toegevoegd maar dat mag ook niet helpen.
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:42:
Zo'n soort probleem heb ik nu met m firewall. Bij laad hij alleen helemaal geen lijsten meer. Na het updaten van de firewall (zone alarm pro) kan hij geen game meer starten. Er wordt teveel internet verkeer tegen gehouden :S Hiervoor deed hij het uitstekend. Alles staat open in de firewall voor ET, maar toch doet hij het dus niet. Vreemd, maar ja dan maar tijdelijk de firewall uit en wachten tot er weer een nieuwe update komt.
Ik ben wel sinds kort overgestapt op kerio en daar staat ook de volledige toegang voor enemy territory.
Ik denk dat die nieuwe firmware voor mn router iets te goed werkt en teveel tegenhoudt ofzo :'( .

edit:

de servers die er staan (vrijwel altijd zo rond de 40) kan ik gewoon in, en ook mn ping is daar laag zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-08 15:05
volgens mij had het ook wat te maken met het punkbuster IP toelaten in je firewall, zoiets heb ik een keer gelezen op xfire.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ik heb ook zoiets, ik haal alleen nog maarn serverlijst binnen met ET Fortress servers ?!?

Kheb NIX van ETF op mn pc staan :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Ik weet niet of dit langzamer is dan een van de andere grafische kaarten die in de startpost worden genoemd maar ET draaiden prima op mijn oude NVIDIA Riva TNT2 Model 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Captein schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:58:
Ik weet niet of dit langzamer is dan een van de andere grafische kaarten die in de startpost worden genoemd maar ET draaiden prima op mijn oude NVIDIA Riva TNT2 Model 64.
wat is jouw definitie van prima? voor mij 125fps stabiel
voor anderen is het 43 fps.
Want die kaart is waardeloos slechter dan Geforce 4 MX.
Het zal wel soepel draaien als je hele goeie proc + goed geheugen hebt en dan die videokaart.
Maar anders draaid het echt niet soepel en kan je er niet een goeie speler mee worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 24-08-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
nou ik speelde half-life 1 op die pc en al zijn mods een beetje de specs:

AMD Athlon/Duron (weet ik niet meer) 800 mhrtz
256 mb geheugen (weet niet welk geheugen en mss de key-factor)
kleine hardeschijf 80% vol :+
en dus een NVIDIA RIVA TNT2 Model64.

Ik denk dat het wel de 40 haalde want ik heb weleens Perfect Dark gespeeld (Geniaal BTW voor de Console-FPS liefhebbers).en dat haalde af en toe maar 15 dus ik weet het wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Je kan best een goeie speler zijn met 43 fps. Miss niet de top, maar wel goed. Ik moet jullie trouwens vertellen dat ik er na 2 jaar mee stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
dat is zo (denk ik) maar ik denk ook niet dat 125 fps nodig hebt om een topspeler te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ET gebruikt je gfx nauwelijks, het gaat allemaal om de processor en het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Razor.Timo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:22:
Je kan best een goeie speler zijn met 43 fps. Miss niet de top, maar wel goed. Ik moet jullie trouwens vertellen dat ik er na 2 jaar mee stop.
Indien je een ander spel gaat spelen... wat is voor jouw de ET killer?

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Infinitive schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:38:
[...]

Indien je een ander spel gaat spelen... wat is voor jouw de ET killer?
het speel heet, liefde:P als je snapt wat ik bedoel :)

• Shaggy
  • Laatst online: 12:49

Shaggy

Misantroop pur sang

De ET killer bestaat niet, gelukkig... ET is een spel op zich en met niets te vergelijken 8)

Maar ik moet zeggen dat ik nu sinds enige tijd Counter Strike: Scource speel, en dit toch wel erg leuk is.

Het is een beetje ET in een heel modern jasje.

ET zal ik blijven spelen tot de stekker uit de laatste server gehaald word. Maar er is ruimte voor verbreding van mijn beperkte game-horizon met CS:S :)

Making an ass of myself since the 70's

• Captein
shaggy8675 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:43:
......ET zal ik blijven spelen tot de stekker uit de laatste server gehaald word......
Nou dan denk ik dat je nog wel lang moet spelen :+ :D

• Shaggy
  • Laatst online: 12:49

Shaggy

Misantroop pur sang

Captein schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:00:
[...]

Nou dan denk ik dat je nog wel lang moet spelen :+ :D
Jij snapt hem ;)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Hmmm stoppen met ET .. nah nog lang niet :D
Khoop niet dat iedereen Quake wars gaat spelen, dit komt begin 2006 uit en dan hoop ik dat mn clan echt goed loopt :P

Maareh Timo was je dan zo intensief met ET bezig dat je door de liefde nu moet stoppen? Ken namelijk genoeg mensen die stukken ouder dan je zijn en ook nog tijd voor vriendin, et, spelen in n band, werken, school etc hebben :P

[ Voor 42% gewijzigd door h3ll op 26-08-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 23:14
Wij van The Global Madness hebben weer een ET squad opgericht. En onder andere ik vind het weer leuk om ET te spelen (na een lange tijd BF2 en WoW te doen) :) Dus ook ik ben weer eens te vinden op publics en misschien zijn jullie nog wat berichten 's avonds voorbijkomen voor een 3v3 of 4v4 en misschien ook nog CB challenges >:)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ryan666 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:43:
Hmmm stoppen met ET .. nah nog lang niet :D
Khoop niet dat iedereen Quake wars gaat spelen, dit komt begin 2006 uit en dan hoop ik dat mn clan echt goed loopt :P

Maareh Timo was je dan zo intensief met ET bezig dat je door de liefde nu moet stoppen? Ken namelijk genoeg mensen die stukken ouder dan je zijn en ook nog tijd voor vriendin, et, spelen in n band, werken, school etc hebben :P
Tis niet dat ik geen tijd heb voor ET, maar daardoor heb ik er geen zin meer in.... En nu school is begonnen heb ik zoiezo minder tijd. Ik heb het nu ook wel gezien na 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik kom eigenlijk weinig tot geen ET-ende GOTters meer tegen!
Allemaal overgestapt zeker..WoW enzo. Jammers, stiekem vind ik ET stukken leuker dan veel andere betaalde games, met het grote voordeel dat het op een oudere pc ook met wat getweak lekker draait. Jammer hoor heren, vond het zo gezellig :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
2Dutch schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:02:
Ik kom eigenlijk weinig tot geen ET-ende GOTters meer tegen!
... Jammer hoor heren, vond het zo gezellig :/
Er zijn nog steeds veel GOTters aan het spelen hoor! Alleen niet meer op een vaste server (veel servers zijn leeg).

Er huizen iig veel bekenden rond op gameserver bat5 (ip in startpost) en op de Area 51 (voorheen skynet) servers. De xs4all server is denk ik door de toenmalige regulars opgegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 27-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik zal die dan eens even opzoeken dan, bat5 zit ik toch wel eens, maar kan ook gewoon net op verkeerde tijdstippen zitten te gamen natuurlijk ;) Ja xs4all werd zo brak als het maar zijn kon, daar was niks dan lag op den duur. Thx voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Gister finale gewonnen in 4de div Summercup van WoW, 4-0 \o/

Jammer van HP die in de finale verloren van Infrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 10:26
* SysRq speelt ook nog steeds regelmatig ET... :)

Ik zal ook eens op BAT5 gaan kijken, ben ik nog nooit geweest volgens mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
leuke stats hoor. alleen jammer van die luger/colt stats. die zijn nogal laag.

ik zit op dit moment in een 6/6 clan en heb daar positie NG met riflenades.
heeft nog iemand goede tips hoe dat wapen te gebruiken? niet dat is zo slecht ben met dat wapen in publics toch 50/60% acc met rifle. is er nog iemand hier die goed is en me een paar dingen zou willen laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Timo, been there, done that..

Rifle is een vak apart.
k heb een hekel aan die mensen die hem alleen gebruiken om op je af te lopen en om je dan samen met zichzelf op te blazen. Het is de kunst om hem van veraf te gebruiken en niet 1 kill per keer mee te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain00
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:38
Hier is dit topic niet voor bedoelt ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 06-09-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

lightstyle schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:48:
leuke stats hoor. alleen jammer van die luger/colt stats. die zijn nogal laag.

ik zit op dit moment in een 6/6 clan en heb daar positie NG met riflenades.
heeft nog iemand goede tips hoe dat wapen te gebruiken? niet dat is zo slecht ben met dat wapen in publics toch 50/60% acc met rifle. is er nog iemand hier die goed is en me een paar dingen zou willen laten zien?
Het is een bepaalde feeling, wil je goeie rifle plekken weten kijk dan demos van raveneye of r3vers of night ofzo ( top riflers, in topclans ) Kan je misschien van leren. En als je in war beetje goed wilt riflen zal je toch minimaal 80% acc moeten halen op public 100% ~ 120% is zelfs mogelijk op public als er veel samenword gelopen zodat je veel multifrags maakt. Een goeie rifler nader kan bijna net zo effectief zijn als een panzer.

En ja jammer dat we finale hadden verloren maarja probleem was de war was forced dus we moesten met paar andere spelers spelen. shit happens, maar iig fijn voor heartbreakers dat jullie finale gewonnen hebben, verdiend ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 06-09-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah Zenix, you tell them boy!
Maar je hebt gelijk, gewoon veel plekjes oefenen op pubs. Via shots doen het altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-08 22:20
Ik zal wel niet goed genoeg gezocht hebben, maar is de spelende tweaker hier goed geinformeerd over True Combat Elite? Ik heb het her en der zien staan..
Nja, zo ja, ik zou graag willen weten wat nou de nicks zijn van (medespelende) tweakers, lijkt me wel leuk om te weten :) (En natuurlijk in welke server men uithangt ;))
(En sorry voor het onderbreken van het gesprek :X )

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Het is wel een oudje maar toch:
http://members.home.nl/rvandesanden/GoT%20ET.html

stond ook in de startpost vermeld :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-08 22:20
Sorry for the n00bness, nofi, maar waar staan de Tc:e spelers? :+

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 23:14
Gisteren weer een paar zeer aangename potjes gespeelt samen met wat mensen van GoT/Elite :)
Was echt zeer gezellig :Y)

Edit:
btw, die namenlijst is sterk verouders hoor ;) Ik zie er veel namen instaan van mensen (ook de mijne) die ik/ze niet meer gebruik(en) :P

[ Voor 40% gewijzigd door Morax op 07-09-2005 07:11 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.