North America vs Europa was datDanjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 05:49:
Ik heb helemaal niks meegekregen van atlantic battle.
Wat is het en wat doet het?
kijk www.xfire.be voor meer info
North America vs Europa was datDanjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 05:49:
Ik heb helemaal niks meegekregen van atlantic battle.
Wat is het en wat doet het?
They who buy the dip, deserves the rip.
Wie waren dat? Geloof er geen zak van. BB4E en selfkillen/spammen/schelden? Moet het nog meemaken. Maar ben wel beniewd wie het zijn dan. Sorry voor de offtopic voor de restRyan666 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:33:
Rofl vandaag kwamen 2 mennekes van bb4e ons vertellen dat we een kutserver hadden, maarja zelf deden ze ook niet veel meer dan selfkillen en spammen..
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Geloof me, dat heb ik vaak genoeg meegemaaktJazzper schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:53:
[...]
Wie waren dat? Geloof er geen zak van. BB4E en selfkillen/spammen/schelden? Moet het nog meemaken. Maar ben wel beniewd wie het zijn dan. Sorry voor de offtopic voor de rest
Ben het totaal met je eens: ik speel een kleine week Battlefield 2 (legaal enzo, jaja) en moet verschrikkelijk wennen aan het trage tempo, zelfs reviven met paddles is traag en onhandig..op het irritante af. Wat dat betreft hadden ze wel wat snelheid/gameplay uit ET mogen jatten van mijInfinitive schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 09:45:
Wat betreft verwante games aan ET... iets wat ET uniek maakt ten opzichte van games als battlefield 2 is dat de wapens erg nauwkeurig zijn en je relatief snel kan lopen en bewegen. In spellen als battlefield 2 en CS:S ben je net een slak.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
[ Voor 8% gewijzigd door Jazzper op 27-07-2005 02:02 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 66% gewijzigd door Infinitive op 27-07-2005 10:19 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Niet bepaald, 90% van de clans speelt zowieso geen ladders en het is sowieso een stuk rustiger in de zomer. Ik schat dat er nog steeds 40+ actieve Benelux (grootste gedeelte Benelux) 6vs6 clans actief zijn, en nog veel meer 3vs3. ET is nog steeds na CS:S de 2e meest gespeelde FPS online, op de voet gevolgd door COD.Rev! schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 02:05:
als ik op cb kijk zijn dr weinig ladders en clans meer in vergelijking met een jaartje trug. Volgens mij loopt het zon beetje wel op zn einde allemaal ofniet?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klopt kijk maar naar de cups volop actief en de opencups nog meerph4ge schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:35:
[...]
Niet bepaald, 90% van de clans speelt zowieso geen ladders en het is sowieso een stuk rustiger in de zomer. Ik schat dat er nog steeds 40+ actieve Benelux (grootste gedeelte Benelux) 6vs6 clans actief zijn, en nog veel meer 3vs3. ET is nog steeds na CS:S de 2e meest gespeelde FPS online, op de voet gevolgd door COD.
Klopt 3 mapsDanjel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:15:
hm k,
Vreemd dat ik er niks van mee heb gekregen.
Ik kijk meestal vaak van dat soort wedstrijdjes.
Trouwens, nu ik xfire lees. zie ik dat europa met 6-0 wint... hoe is dat mogelijk? 3 mappen gespeelt?
de enigste nl clans die op redelijk hoog nivo spelen ( geen 1 highskilled, meer med++ ) en het meerendeel nl isRRR schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:58:
Kijk even op www.quakecon.org Rev.Goeie NL clans, tja, we hebben Krea, dHb doet weer mee (gaat niet zo lekker in SC) en natuurlijk Militia die de nr 8 euro ladder recentelijk heeft verslagen
[ Voor 54% gewijzigd door Zenix op 27-07-2005 22:52 ]
Mischien een beetje een late reactieInfinitive schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:05:
Het neerschieten van een covert ops teamgenoot kan je niet altijd voorkomen. Het kruisje komt vaak pas nadat je al een aantal hits op iemand hebt en op lange afstand helemaal niet. Verder is het hele "identify" systeem ook aardig buggy in ET, want ik heb heel vaak dat iemand z'n "witte" naam en healthbar niet verschijnt en dan knal ik iemand dood omdat ik denk dat het een covert ops is. Vooral als iemand op een MGs of tank zit wil dat nog wel eens het geval zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door darkdesign op 27-07-2005 23:00 ]
Krea is echt wel High, die zullen toch wel weer EC spelen denk ik. Daaronder zitten dhb en art imo, beide gelijk niveau, vraag me af wie er zou winnen. Clans als mq tm en hp (en tot voor kort psZenix schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:42:
[...]
de enigste nl clans die op redelijk hoog nivo spelen ( geen 1 highskilled, meer med++ ) en het meerendeel nl is
zijn dHb,aRt,hp,tm Wat ik in iedergeval weet
In Krea zitten 3 belgen
Maar tegenwoordig zijn er veel meer Benelux clans ( mix van belgen en nlers )
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zie vaak een teamgenoot op een tank zitten bijv. maar als ik heb in vizier hebt verschijnt zijn naam niet. Ik denk dan dat het een covert ops van de tegenstander is en knal 'm eraf. Ik wist niet dat je je pakje verliest als je in een tank gaat zitten. Is wel handig om te onthouden.darkdesign schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:59:
[...]
Mischien een beetje een late reactiemaar je raakt je pak kwijt als je in de tank gaat zitten of achter een MG gaat staan. Of bedoel je er gewoon opstaan?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Vergeet niet dat ET gratis is en er dus nog steeds dagelijks honderden mensen achterkomen en downloaden maar of die echt wat bijdragen aan de community is de vraag.ph4ge schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:35:
[...]
Niet bepaald, 90% van de clans speelt zowieso geen ladders en het is sowieso een stuk rustiger in de zomer. Ik schat dat er nog steeds 40+ actieve Benelux (grootste gedeelte Benelux) 6vs6 clans actief zijn, en nog veel meer 3vs3. ET is nog steeds na CS:S de 2e meest gespeelde FPS online, op de voet gevolgd door COD.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 10:56 ]
selfkillen ?Erazzzer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:15:
[...]
Geloof me, dat heb ik vaak genoeg meegemaakt
Cons:::BB4E
Is die echt geweldig?shameblaster schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:59:
[...]
selfkillen ?![]()
hebben jullie btw al de powerball mod gespeelt, egt geweldig
Verwijderd
Verwijderd
Begreep van ze dat er voor die vote al 5 keer een admin herstart gedaan was, dus er was sprake van enige frustratie, die op een wat ongelukkige manier geuit werd (we proberen het, maar zijn niet altijd engeltjes onlineRyan666 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:00:
@ Jazzper: spppppplat ofzoiets en stalker.. riepen meteen kut admins enzo omdat er iemand voor n map restart gevote had en die vote zette door. Ze spelen nu vaker bij ons; althans Stalker en nu hoor ik hem nooit meer klagen![]()
K stel mn vraag maar nog eens, om het niet offtopic te houden..
Wat verw8en jullie van ET Quake Wars, engaan jullie erop over stappen enzo?
Ikzelf blijf gewoon bij ET, kheb mn eigen clan pas gebouwd en we're gonna kick some ass
Verwijderd
Krea hoort niet in lijstje NL clansph4ge schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 03:16:
[...]
Krea is echt wel High, die zullen toch wel weer EC spelen denk ik. Daaronder zitten dhb en art imo, beide gelijk niveau, vraag me af wie er zou winnen. Clans als mq tm en hp (en tot voor kort ps) schat ik nog iets lager in (nog steeds hoog), maar kan ernaast zitten.
Verder zijn er idd tegenwoordig meer BE/NL clans ipv alleen NL.Ik denk dat de community in de Benelux echt ver van dood is, er zijn nog zeker 40 redelijk actieve clans waar ik van weet, en vast nog wel meer.
Yap ken het maar jammergenoeg moeten we der mee leren levenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:26:
maar dat snel heen en weer strafen mogen ze van mij wel afschaffen.
Iemand met leuke netsettings, slechte internet verbinding die vervolgens snel heen en weer strafed is zeer slecht te raken. Ook de weergave (idd op mijn pc) is dan stotterend...
[ Voor 34% gewijzigd door Zenix op 28-07-2005 17:05 ]
Speel unreal tournament 2004... daar is het de essentie van het spelVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:26:
maar dat snel heen en weer strafen mogen ze van mij wel afschaffen.
Iemand met leuke netsettings, slechte internet verbinding die vervolgens snel heen en weer strafed is zeer slecht te raken. Ook de weergave (idd op mijn pc) is dan stotterend...
[ Voor 32% gewijzigd door Infinitive op 28-07-2005 21:01 ]
Verwijderd
ik vind het geen ramp, maar ik voel mij aangesproken als zij dat zeggenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:10:
[...]
Begreep van ze dat er voor die vote al 5 keer een admin herstart gedaan was, dus er was sprake van enige frustratie, die op een wat ongelukkige manier geuit werd (we proberen het, maar zijn niet altijd engeltjes online)
Verwijderd
Ja daar heb ik nog wel gespeeld toen ik net ET speelde. heette toen crusher ( LOL )Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 02:50:
Heb het ook al een jaar niet gespeeld denk ik,maar als ik terugdenk blijft het de leukste multiplayer allertijden,is hier nog iemand die de server BoB ADSL ONLY kan herrineren of gespeeld heeft,lijkt me leuk om weer eens met die gasten te gaan spelen
[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 29-07-2005 16:02 ]
lol koffieboon, onze die hard death metalist, nare verhalen heeft die man @ msn, en abort heeft nooit alles 100% op een rijtje gehad, apart figuur die naar eigen zeggen niks van ETPlayers moet hebben, pracht kerel.Zenix schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:27:
[...]
Ja daar heb ik nog wel gespeeld toen ik net ET speelde. heette toen crusher ( LOL )
En ik zat in de ox. clan met abort ted tekoa koffieboon orangedeath redneck en gamer.
En ik ken verder oa van die server buzz smicer nog. Misschien herken je die nicks? Die speelde daar toen ook nog veel. Toen we allemaal nog beetje noob waren. Lagde wel vaak maar was vaak wel lachen daar veel geklooi enzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Alexji op 29-07-2005 17:23 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ja zeker rev, inuedo was toen zeg nog maar een soort van FDNLRev! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:58:
haha dan ken je innuendo zeker ook wel nog, daar stikte het ook altijd van de ox mannetjes toen ik nog bij bB zat
Whaha, Koffieboon, ken hem nog van toen ET nog maar net bestond, kheb hem een keer ontmoet op Metalfest 2004, en verhale van hem op MSN hoe hij zijn vriendin de deur wees omdat hij een officiele war had, ik kwam nietmeer bij toen ik dat hoorde, af en toe chat ik nog wel eens met hem en hij lijkt me iets serieuzer gewordenAleXnl schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:23:
[...]
lol koffieboon, onze die hard death metalist, nare verhalen heeft die man @ msn, en abort heeft nooit alles 100% op een rijtje gehad, apart figuur die naar eigen zeggen niks van ETPlayers moet hebben, pracht kerel.
http://abort.roflpantoffel.nl
[ Voor 16% gewijzigd door darkdesign op 31-07-2005 23:33 ]
Ja zijn vriendinnen pff.... Die verhalen.darkdesign schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:30:
[...]
Whaha, Koffieboon, ken hem nog van toen ET nog maar net bestond, kheb hem een keer ontmoet op Metalfest 2004, en verhale van hem op MSN hoe hij zijn vriendin de deur wees omdat hij een officiele war had, ik kwam nietmeer bij toen ik dat hoorde, af en toe chat ik nog wel eens met hem en hij lijkt me iets serieuzer geworden. En abort ken ik ook nog goed, hij heeft mij toen ET nog niet zo lang bestond de walljump geleert.
Vroeger....toen de knake nog van hout ware
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
[ Voor 76% gewijzigd door Piels op 03-08-2005 10:44 ]
Waarom dan niet gewoon r_mode "8"AdrianP schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:48:
gewoon /vid_restart kan ook
[edit]
waarom:
r_customwidth "1280"
r_customheight "800"
en niet:
r_customwidth "1280"
r_customheight "1024"
^^ zijn normale waarden waardoor het niet uitgerekt wordt.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 18:10 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door WouterG op 10-08-2005 18:38 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
outerspace schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:37:
Niet slecht
* Outerspace is een beetje uit de ET roulatie. Ik vind het een beetje saai worden, en ik vind eigenlijk dat ik een poosje maar iets anders moet gaan spelen. Af en toe speel ik nog wel eventjes maar dan is het met 2 uurtjes ook afgelopen.
Een Tomcat: "wie zij dat" = wie zei dat
Verwijderd
l0l njah het geeft je wel naamsbekendheid. Maar foutje is het zekerTomcat schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:23:
Uhm, ik zie nu tot mijn verbazing dat ik op de eerste plaats sta van de splatterladder.
Nu weet ik dat ik goed benmaar dit had ik niet verwacht.
http://et.splatterladder.com/?mod=ranking
[Mist] speelt trouwens ook regelmatig op onze server en Peer speelt ook regelmatig met ons mee.
Wie zei dat badlands een n00bserver was??
Of zou het een foutje zijn
Sommige mensen....
Misschien de logitech drivers deleten en je muis laten detecteren door windows.Koelkasten schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:28:
Weet niet of dit tussendoor mag ik speel onder de naam "Koelkast".
Welk probleem ik nog wel eens heb is dat mijn muis (fire button haperd) dit kan in 2 dingen resulteren.
1. ik klik om te schieten maar er wordt niet geschoten (gebeurd gewoon niets)
2. ik klik om een burst te schieten maar fire blijft hangen (dus in plaats van 1 kort salvo het effect net alsof je de fire button ingedrukt houd)
Nu is het niet mijn muis want in windows heb ik nergens ellende mee, ook met een andere muis aangesloten heb ik nog wel eens dit probleem.
Ik heb een logitech mx700 met ook logitech mouse drivers. voordat ik ET start kill ik altijd wel het EM_EXE.exe proces van logitech wat je muis aansturing doet (heb ik ooit op een forum gelezen dat dit aan te raden was).
iemand een idee?
Verwijderd
Cons:::BB4E
Verwijderd
ligt aan de server hij is niet goed geforwarded in de server cfg denk ik. Anders doe ff alle download opties aanVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:39:
nu als hij een map wil downloaden gaat hij automaitsch naar het bureaublad en gebeurt er niks:S
[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 20-08-2005 23:33 ]
Verwijderd
Poorten zoals 27961 27962 27900 en 27800 worden ook veel gebruiktPendaco schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:
beste mensen, ik heb sinds gister een probleempje met et.
Ik heb gister nieuwe firmware op mn modem/router gezet, vanwege hogere veiligheid enz. (poorten die voorheen open stonden staan nu weer netjes dicht) maar dit terzijde.
Nu start ik et op en normaal laad ie bij mij een lekker lange serverlijst binnen, en nu staan er maar een stuk of 20ook refreshen heeft geen zin.
Er is voor de rest ook niets mis met de verbinding, internet doet het hier goed.
Ik heb na aanleiding van een site wel al de 27960 port doorgelinkt maar ook dat mag niet helpen.
Iemand een oplossing of verklaring hiervoor?
edit:
ik heb deze vraag maar hier gezet aangezien alle et die hards hier zitten en niet naar de spielerij problemen zullen gaan![]()
Verwijderd
Als het goed is is er geen mod geladen, hij geeft in de console ook et pro 2.60 aan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:39:
heb je niet toevallig een mod geladen? probeer anders in je snelkoppeling +sv_game etpro te zetten,
misschien dat je er nu meer ziet.
[ Voor 27% gewijzigd door Infinitive op 23-08-2005 16:50 ]
Zo'n soort probleem heb ik nu met m firewall. Bij laad hij alleen helemaal geen lijsten meer. Na het updaten van de firewall (zone alarm pro) kan hij geen game meer starten. Er wordt teveel internet verkeer tegen gehoudenPendaco schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:
beste mensen, ik heb sinds gister een probleempje met et.
Ik heb gister nieuwe firmware op mn modem/router gezet, vanwege hogere veiligheid enz. (poorten die voorheen open stonden staan nu weer netjes dicht) maar dit terzijde.
Nu start ik et op en normaal laad ie bij mij een lekker lange serverlijst binnen, en nu staan er maar een stuk of 20ook refreshen heeft geen zin.
Er is voor de rest ook niets mis met de verbinding, internet doet het hier goed.
Ik heb na aanleiding van een site wel al de 27960 port doorgelinkt maar ook dat mag niet helpen.
Iemand een oplossing of verklaring hiervoor?
edit:
ik heb deze vraag maar hier gezet aangezien alle et die hards hier zitten en niet naar de spielerij problemen zullen gaan![]()
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
nope dat is het niet, daar heb ik niets aan verandert en alles staat daar gewoon goed, de game mode staat bij mij op 'all' en dat veranderen helpt ook niets.Infinitive schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:49:
Bovenaan je server browser kan je wat filter settings opgeven. Ik filter bijvoorbeeld op non-passworded, non-empty, non-full, punkbuster enabled en etpro servers. Op een van die items kan je per ongeluk gedrukt hebben
Misschien heb je de game mode i.p.v. campaign of stopwatch, op last man standing staan. Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel servers overblijven
Ik ben wel sinds kort overgestapt op kerio en daar staat ook de volledige toegang voor enemy territory.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:42:
Zo'n soort probleem heb ik nu met m firewall. Bij laad hij alleen helemaal geen lijsten meer. Na het updaten van de firewall (zone alarm pro) kan hij geen game meer starten. Er wordt teveel internet verkeer tegen gehoudenHiervoor deed hij het uitstekend. Alles staat open in de firewall voor ET, maar toch doet hij het dus niet. Vreemd, maar ja dan maar tijdelijk de firewall uit en wachten tot er weer een nieuwe update komt.
wat is jouw definitie van prima? voor mij 125fps stabielCaptein schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:58:
Ik weet niet of dit langzamer is dan een van de andere grafische kaarten die in de startpost worden genoemd maar ET draaiden prima op mijn oude NVIDIA Riva TNT2 Model 64.
[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 24-08-2005 19:18 ]
Indien je een ander spel gaat spelen... wat is voor jouw de ET killer?Razor.Timo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:22:
Je kan best een goeie speler zijn met 43 fps. Miss niet de top, maar wel goed. Ik moet jullie trouwens vertellen dat ik er na 2 jaar mee stop.
het speel heet, liefde:P als je snapt wat ik bedoelInfinitive schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:38:
[...]
Indien je een ander spel gaat spelen... wat is voor jouw de ET killer?
Making an ass of myself since the 70's
Nou dan denk ik dat je nog wel lang moet spelenshaggy8675 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:43:
......ET zal ik blijven spelen tot de stekker uit de laatste server gehaald word......
Jij snapt hemCaptein schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:00:
[...]
Nou dan denk ik dat je nog wel lang moet spelen![]()
Making an ass of myself since the 70's
[ Voor 42% gewijzigd door h3ll op 26-08-2005 23:46 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Tis niet dat ik geen tijd heb voor ET, maar daardoor heb ik er geen zin meer in.... En nu school is begonnen heb ik zoiezo minder tijd. Ik heb het nu ook wel gezien na 2 jaar...Ryan666 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:43:
Hmmm stoppen met ET .. nah nog lang niet![]()
Khoop niet dat iedereen Quake wars gaat spelen, dit komt begin 2006 uit en dan hoop ik dat mn clan echt goed loopt
Maareh Timo was je dan zo intensief met ET bezig dat je door de liefde nu moet stoppen? Ken namelijk genoeg mensen die stukken ouder dan je zijn en ook nog tijd voor vriendin, et, spelen in n band, werken, school etc hebben
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Er zijn nog steeds veel GOTters aan het spelen hoor! Alleen niet meer op een vaste server (veel servers zijn leeg).2Dutch schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:02:
Ik kom eigenlijk weinig tot geen ET-ende GOTters meer tegen!
... Jammer hoor heren, vond het zo gezellig
[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 27-08-2005 15:52 ]
-
[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 05-09-2005 22:00 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 06-09-2005 22:05 ]
Het is een bepaalde feeling, wil je goeie rifle plekken weten kijk dan demos van raveneye of r3vers of night ofzo ( top riflers, in topclans ) Kan je misschien van leren. En als je in war beetje goed wilt riflen zal je toch minimaal 80% acc moeten halen op public 100% ~ 120% is zelfs mogelijk op public als er veel samenword gelopen zodat je veel multifrags maakt. Een goeie rifler nader kan bijna net zo effectief zijn als een panzer.lightstyle schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:48:
leuke stats hoor. alleen jammer van die luger/colt stats. die zijn nogal laag.
ik zit op dit moment in een 6/6 clan en heb daar positie NG met riflenades.
heeft nog iemand goede tips hoe dat wapen te gebruiken? niet dat is zo slecht ben met dat wapen in publics toch 50/60% acc met rifle. is er nog iemand hier die goed is en me een paar dingen zou willen laten zien?
[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 06-09-2005 23:57 ]
Verwijderd
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
[ Voor 40% gewijzigd door Morax op 07-09-2005 07:11 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq