Ik gebruik q3e minimizer V1.45. Die werkt goed en ondersteund alle quake 3 based games.
Kijk anders even een paar paginas terug, daar staat uitgelegt hoe je je geluid weer normaal kan krijgenph4ge schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:29:
[...]
en ik heb al meerdere keren gezegd dat dat niet werkt!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Er is een command om dat brightness probleem te fixen, ik dacht dat het r_ignorehwgamma "1" was, maar zeker weet ik het niet. Kutte geluid ben ik ondertussen wel aangewend, maarja het blijft jammer. Gelukkig speel ik haast nooit meer
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik ga het ook maar eens spelen, na een break van een half jaar. Ik kom steeds hier maar weer op terug, weet niet waarom. Ik was (ben?) te vinden op de 29ID No XP Reset server (XP Reset wel, maar je begint met 350xp, alle skills met 2 sterren). (ben?) omdat ik niet weet of deze nog bestaat.
Edit: Ik ga beginnen met Trickjumpen
. Prachtig om iedereen bij Oasis te irriteren met de walljump 
Edit2: Hij bestaat nog :-)
Edit 3: (
) Welke 3 commands waren er nou voor het trickjumpen? com_maxfps , en nog 1 of 2, die het wel HEEL makkelijk maakte..
Edit 4: (lol...) Found it. "set pmove_fixed "1""
Edit: Ik ga beginnen met Trickjumpen
Edit 3: (
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 12:36 ]
Pmove_fixed 1 is lame, die gebruik je als je het niet kan-Daniël- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:23:
Ik ga het ook maar eens spelen, na een break van een half jaar. Ik kom steeds hier maar weer op terug, weet niet waarom. Ik was (ben?) te vinden op de 29ID No XP Reset server (XP Reset wel, maar je begint met 350xp, alle skills met 2 sterren). (ben?) omdat ik niet weet of deze nog bestaat.
Edit: Ik ga beginnen met Trickjumpen. Prachtig om iedereen bij Oasis te irriteren met de walljump
Edit 3: () Welke 3 commands waren er nou voor het trickjumpen? com_maxfps , en nog 1 of 2, die het wel HEEL makkelijk maakte..
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Dacht dat dat het was, maar ik bedoel dat je meer kan zien.. weet je wat ik bedoel? Ik zit nu te dicht op m'n MP40..Razor.Timo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:38:
[...]
Pmove_fixed 1 is lame, die gebruik je als je het niet kan
/fov 400 ?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
op pmove_fixed 1 wordt je gekicked op sommige server.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
cg_fov 110 bijv?-Daniël- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:
[...]
Dacht dat dat het was, maar ik bedoel dat je meer kan zien.. weet je wat ik bedoel? Ik zit nu te dicht op m'n MP40..
Linken naar probleemtopics = evil
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 11:22 ]
gianada
Aangezien ik nu vakantie heb, en het moet doen met mijn laptop, zou ik graag ET hierop spelen. Maar het is eigenlijk nauwelijks speelbaar, ook niet bij de laagste settings. Iemand toevallig scripts oid waarbij nog meer lighting effecten oid eruit gehaald worden, waardoor het wel speelbaar wordt?
Specs:
Dell Latitude C800
P3 850 mhz
256 mb DDR
Ati mobility M4 16 mb
Win XP sp2
Specs:
Dell Latitude C800
P3 850 mhz
256 mb DDR
Ati mobility M4 16 mb
Win XP sp2
Verwijderd
Om ET te spelen heb je minimaal een 32 mb videokaart nodig. En dan is het bijna nog onmogelijk.
Een soort gelijk probleem had ik ook met ETminimizer, maar dat was een nieuwe ETminimizer waar je de hotkeys enzo kon configureren. Die nieuwe was niet goed want daar werd die gamma idd elke keer anders door.Ryan666 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 02:03:
Gebruiken jullie ETminimizer ?? Elke keer als ik van windows terugswitch naar ET wordt mn beeld donkerder, en dit blijft steeds donkerder worden..
Nu heb ik gewoon ff r_gamma 2.0 gebind en r_gamma 1.3 ook gebind, zodat als ik weer in ET kom eerst ff op 2.0 kan zetten en dan terug naar de standaard 1.3..
Ik krijg nu vaker als ik van weer in ET kom en hem naar 2.0 en 1.3 gooi wat problemen, namelijk mn systeem hangt dan totaal vast..
Iemand enig idee waardoor dit komt ?
Ik heb nu die oude ETminimizer gebruikt waar je verder niets aan in kan stellen en die werkt perfect!
Die oude kan ik wel even emailen als je die nog niet hebt?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Nee ik heb ook gewoon dat losse file-tje, etmin.exe waarbij je nix in hoeft te stellen..
Iemand van jullie ervaring met ET servers van i3d.nl ?? Wij krijgen gister een server gratis en nu blijkt ie offline te zijn gehaald omdat we niet betaald hebben... En onze betaalde server is na n week nog niet online
Iemand van jullie ervaring met ET servers van i3d.nl ?? Wij krijgen gister een server gratis en nu blijkt ie offline te zijn gehaald omdat we niet betaald hebben... En onze betaalde server is na n week nog niet online
dat gamma drop heb ik sinds ik van Geforce naar Ati ben gegaan.. heeel irritant echt.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik kan het op onze oude pc nog wel behoorlijk draaien (videokaart is het belangrijkst)Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:35:
Om ET te spelen heb je minimaal een 32 mb videokaart nodig. En dan is het bijna nog onmogelijk.
P3 800 mhz
384 mb
Geforce 3 deluxe (64 mb)
100 gb hd
en dat werkt behoorlijk lekker nog
zoals in de topicstart staat heb ik het zelfs draaiend gekregen op een TNT 16mb (viper550). Met een AMD1000 /256Mb. Houdt niet over. Wat RAM en een strakke config doen al wonderen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
seta r_ignorehwgamma "1"Jazzper schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:02:
dat gamma drop heb ik sinds ik van Geforce naar Ati ben gegaan.. heeel irritant echt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ah lijkt te werken phage! Thx. (kan niet super beoordelen want zon staat op mijn scherm, je kent het wel
)

Het hoort te werken. Trouwens ik heb het al een paar keer eerder op got gepost hoor 
Zet het in de OP ofzo
Zet het in de OP ofzo
Zelf heb ik het zo ingesteld in mn config file:
// r_gamma adjusting script
set gam_d "vstr gam_130"
set gam_i "vstr gam_140"
set gam_100 "seta r_gamma 1.0 ;echo r_gamma 1.0 ;set gam_d wait ;set gam_i vstr gam_105"
set gam_105 "seta r_gamma 1.05 ;echo r_gamma 1.05 ;set gam_d vstr gam_100 ;set gam_i vstr gam_110"
set gam_110 "seta r_gamma 1.1 ;echo r_gamma 1.1 ;set gam_d vstr gam_105 ;set gam_i vstr gam_115"
set gam_115 "seta r_gamma 1.15 ;echo r_gamma 1.15 ;set gam_d vstr gam_110 ;set gam_i vstr gam_120"
set gam_120 "seta r_gamma 1.2 ;echo r_gamma 1.2 ;set gam_d vstr gam_115 ;set gam_i vstr gam_125"
set gam_125 "seta r_gamma 1.25 ;echo r_gamma 1.25 ;set gam_d vstr gam_120 ;set gam_i vstr gam_130"
set gam_130 "seta r_gamma 1.3 ;echo r_gamma 1.3 ;set gam_d vstr gam_125 ;set gam_i vstr gam_135"
set gam_135 "seta r_gamma 1.35 ;echo r_gamma 1.35 ;set gam_d vstr gam_130 ;set gam_i vstr gam_140"
set gam_140 "seta r_gamma 1.4 ;echo r_gamma 1.4 ;set gam_d vstr gam_135 ;set gam_i vstr gam_145"
set gam_145 "seta r_gamma 1.45 ;echo r_gamma 1.45 ;set gam_d vstr gam_140 ;set gam_i vstr gam_150"
set gam_150 "seta r_gamma 1.5 ;echo r_gamma 1.5 ;set gam_d vstr gam_145 ;set gam_i wait"
bind INS "vstr gam_d" // r_gamma adjusting script, decrease r_gamma
bind HOME "vstr gam_i" // r_gamma adjusting script, increase r_gamma
Dan stel je dus met INS en HOME je gamma in. Kan je zelf zo lang maken als je zelf zou willen.
// r_gamma adjusting script
set gam_d "vstr gam_130"
set gam_i "vstr gam_140"
set gam_100 "seta r_gamma 1.0 ;echo r_gamma 1.0 ;set gam_d wait ;set gam_i vstr gam_105"
set gam_105 "seta r_gamma 1.05 ;echo r_gamma 1.05 ;set gam_d vstr gam_100 ;set gam_i vstr gam_110"
set gam_110 "seta r_gamma 1.1 ;echo r_gamma 1.1 ;set gam_d vstr gam_105 ;set gam_i vstr gam_115"
set gam_115 "seta r_gamma 1.15 ;echo r_gamma 1.15 ;set gam_d vstr gam_110 ;set gam_i vstr gam_120"
set gam_120 "seta r_gamma 1.2 ;echo r_gamma 1.2 ;set gam_d vstr gam_115 ;set gam_i vstr gam_125"
set gam_125 "seta r_gamma 1.25 ;echo r_gamma 1.25 ;set gam_d vstr gam_120 ;set gam_i vstr gam_130"
set gam_130 "seta r_gamma 1.3 ;echo r_gamma 1.3 ;set gam_d vstr gam_125 ;set gam_i vstr gam_135"
set gam_135 "seta r_gamma 1.35 ;echo r_gamma 1.35 ;set gam_d vstr gam_130 ;set gam_i vstr gam_140"
set gam_140 "seta r_gamma 1.4 ;echo r_gamma 1.4 ;set gam_d vstr gam_135 ;set gam_i vstr gam_145"
set gam_145 "seta r_gamma 1.45 ;echo r_gamma 1.45 ;set gam_d vstr gam_140 ;set gam_i vstr gam_150"
set gam_150 "seta r_gamma 1.5 ;echo r_gamma 1.5 ;set gam_d vstr gam_145 ;set gam_i wait"
bind INS "vstr gam_d" // r_gamma adjusting script, decrease r_gamma
bind HOME "vstr gam_i" // r_gamma adjusting script, increase r_gamma
Dan stel je dus met INS en HOME je gamma in. Kan je zelf zo lang maken als je zelf zou willen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
IDD ph4ge, thx!
Woah we hebben nu de public bij i3d.nl gekregen waar we voor betaald hebben, wij mooi configgen enzo opeens was ie totaaaaaaaaaal dood.. startte niet meer en nix..
Hij gaf steeds de fout dat qagame.i386.so een fout bevatte in de etpro map, dus daar zochten wij ook de fout in.
Na een tijdje begon het me op te vallen dat hij ook een punkbuster fout gaf, dus allebei de punkbustermappen weggegooid (die server heeft een .etwolf en n default map waarin dus allebei etman, etpro en punkbuster staat
) En hij deed het weer
Voor de geinteresseerden die eens langs willen komen; tgclan.ath.cx:27960
Woah we hebben nu de public bij i3d.nl gekregen waar we voor betaald hebben, wij mooi configgen enzo opeens was ie totaaaaaaaaaal dood.. startte niet meer en nix..
Hij gaf steeds de fout dat qagame.i386.so een fout bevatte in de etpro map, dus daar zochten wij ook de fout in.
Na een tijdje begon het me op te vallen dat hij ook een punkbuster fout gaf, dus allebei de punkbustermappen weggegooid (die server heeft een .etwolf en n default map waarin dus allebei etman, etpro en punkbuster staat
Voor de geinteresseerden die eens langs willen komen; tgclan.ath.cx:27960
Ik heb een probleempje met me etkey. Bij het connecten op een willekeurige server krijg ik "Valid Cdkey not reaching auth servers" of iets in die richting.
Ik kan zoveel op de knop reconnect drukken als ik wil (vroeger hielp dat wel eens) maar nu kan ik dus helemaal niet meer connecten. Als ik vervolgens ET afsluit en het etkey bestand verwijder uit me etmain folder, en daarna opnieuw connect werkt het wel!
Dit is allemaal wel leuk en aardig, ik heb er inmiddels al een bat bestand voor geschreven maar dat is ook niet erg handig omdat ik bij een public admin rechten heb als me GUID klopt met die voorgaande. Deze logt in op de GUID, maar omdat ik me etkey elke keer weg moet gooien wordt me GUID dus elke keer ook anders.
Heeft iemand hier een oplossing voor, of zelf ook dit probleem, en een andere manier gevonden om toch te connecten EN dezelfde GUID te behouden.
Ik kan zoveel op de knop reconnect drukken als ik wil (vroeger hielp dat wel eens) maar nu kan ik dus helemaal niet meer connecten. Als ik vervolgens ET afsluit en het etkey bestand verwijder uit me etmain folder, en daarna opnieuw connect werkt het wel!
Dit is allemaal wel leuk en aardig, ik heb er inmiddels al een bat bestand voor geschreven maar dat is ook niet erg handig omdat ik bij een public admin rechten heb als me GUID klopt met die voorgaande. Deze logt in op de GUID, maar omdat ik me etkey elke keer weg moet gooien wordt me GUID dus elke keer ook anders.
Heeft iemand hier een oplossing voor, of zelf ook dit probleem, en een andere manier gevonden om toch te connecten EN dezelfde GUID te behouden.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
ETkey probleem krijg ik ook weleens, ff deleten dan ja. Voor mij is dat voldoende, voor jou probleem weet ik helaas geen oplossing.
geen pb guid gebruiken maar etpro guid op die server. En anders misschien meerdere ETkeys maken in ETmain en dan als je gaat adminnen op de server je admin etkey pakken met die guid erinR3dn3ck schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:42:
Ik heb een probleempje met me etkey. Bij het connecten op een willekeurige server krijg ik "Valid Cdkey not reaching auth servers" of iets in die richting.
Ja maar het probleem is dat hij persee een nieuwe etkey aan wilt maken, voordat ik pas kan connecten. Dus een key terugplaatsen geeft dezelfde error.Zenix schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:07:
[...]
geen pb guid gebruiken maar etpro guid op die server. En anders misschien meerdere ETkeys maken in ETmain en dan als je gaat adminnen op de server je admin etkey pakken met die guid erin
Hmm nog een vraagje over de server...
Als ik op play online klik duurt het heel lang voordat mijn server in de lijst verschijnt, weet iemand hoe dit komt ??
set sv_master1 "etmaster.idsoftware.com"
set sv_master2 "master.gamespy.com:27900"
set sv_master3 "master0.gamespy.com"
set sv_master4 "clanservers.net"
dit zijn de masterservers uit server.cfg.
Als ik op play online klik duurt het heel lang voordat mijn server in de lijst verschijnt, weet iemand hoe dit komt ??
set sv_master1 "etmaster.idsoftware.com"
set sv_master2 "master.gamespy.com:27900"
set sv_master3 "master0.gamespy.com"
set sv_master4 "clanservers.net"
dit zijn de masterservers uit server.cfg.
[ Voor 8% gewijzigd door h3ll op 27-06-2005 19:00 ]
Verwijderd
@ETkey error:
Om het probleem simpel op te lossen delete je de etkey in je /wolfenstein - enemy territory/etmain/ directory.
daarna start je ET op,
druk je op console (~),
en typ je /pb_cdkeyreg
als het goed is moet het daarna werken.
Om het probleem simpel op te lossen delete je de etkey in je /wolfenstein - enemy territory/etmain/ directory.
daarna start je ET op,
druk je op console (~),
en typ je /pb_cdkeyreg
Dat weet ie ook wel maar hij heeft elke keer als die ET opstart. Ik zelf heb dat nog nooit meegemaakt en ik ken niemand die het ooit heeft gehad best wel vaag dus.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:13:
@ETkey error:
daarna start je ET op,
druk je op console (~),
en typ je /pb_cdkeyreg
Ik heb dat probleem pas als ik et opstart en speel. Afsluit en dan zonder mn comp opnieuw op te starten weer et ga spelen, dan krijg ik ook constant de melding over die keyopackets. Maar dat is dan weer niet als ik op een andere server ga spelen
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Wij hebben een gameserver via www.directgamerservers.nl Met het spel wolfenstein ET
ETpub hebben we er al opgezet, Maar nu is het probleem dat de custum maps veel te sloom gedownload worden door mensen die een custom map nog niet hebben.
Dit zijn de instellingen die we nou hebben
Wat moet hier aan veranderd worden om te zorgen dat deze download snelheid maximaal wordt of in iedergeval meer als 12 kb/s ?
// DL, RATE
set sv_maxRate "94000" // 10000 standard but poor for ET
set sv_dl_maxRate "92000" // increase/decerease if you have plenty/little spare bandwidth
set sv_allowDownload "0" // global toggle for both legacy download and web download
set sv_wwwDownload "1" // toggle to enable web download
set sv_wwwBaseURL "" // base URL for redirection
set sv_wwwDlDisconnected "0" // tell clients to perform their downloads while disconnected from the server
set sv_wwwFallbackURL "" // URL to send to if an http/ftp fails or is refused client side
ETpub hebben we er al opgezet, Maar nu is het probleem dat de custum maps veel te sloom gedownload worden door mensen die een custom map nog niet hebben.
Dit zijn de instellingen die we nou hebben
Wat moet hier aan veranderd worden om te zorgen dat deze download snelheid maximaal wordt of in iedergeval meer als 12 kb/s ?
// DL, RATE
set sv_maxRate "94000" // 10000 standard but poor for ET
set sv_dl_maxRate "92000" // increase/decerease if you have plenty/little spare bandwidth
set sv_allowDownload "0" // global toggle for both legacy download and web download
set sv_wwwDownload "1" // toggle to enable web download
set sv_wwwBaseURL "" // base URL for redirection
set sv_wwwDlDisconnected "0" // tell clients to perform their downloads while disconnected from the server
set sv_wwwFallbackURL "" // URL to send to if an http/ftp fails or is refused client side
Je moet dus een http link invullen zodat er vanaf daar gedownload kan worden, als de server voldoende capaciteit heeft dan gaat het downloaden veeeeel sneller.
Hier kun je daar veel over lezen: http://et.tjw.org/etpub/docs/Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:49:
OK thnx het is gelukt.
Weet iemand misschien ook hoe je adminlevels insteld ?
Even een stappenplan:
1. Zet in je server.cfg "set g_shrubbot "shrubbot.cfg"
2. (Her)start de server en log in
3. /rcon "password" setlevel "jenaam" 5
4. Je bent nu zelf een level 5 user en kunt anderen toevoegen met de commando's in de doc hierboven.
Weet er iemand hoe je kan instellen dat semiadmins GEEN referee's kunnen kicken??
Dit kan namelijk vanzelf wel, en aangezien een ref hoger staat dan een semiadmin lvl 2 moet dit natuurlijk niet kunnen.....
Dit kan namelijk vanzelf wel, en aangezien een ref hoger staat dan een semiadmin lvl 2 moet dit natuurlijk niet kunnen.....
Geen semi admin geven aan mensen die je niet 100% vertrouwdRyan666 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:13:
Weet er iemand hoe je kan instellen dat semiadmins GEEN referee's kunnen kicken??
OK
En weet er iemand hoe ik kan regelen hoeveel mensen per connectie op mn server kunnen ?? Als mn broertje op de server speelt kan ik er niet meer op
Bij mij staat er dan Awaiting connection, en in de console bij mn broertje "Duplicate connection, ignored" oid..
En weet er iemand hoe ik kan regelen hoeveel mensen per connectie op mn server kunnen ?? Als mn broertje op de server speelt kan ik er niet meer op
Bij mij staat er dan Awaiting connection, en in de console bij mn broertje "Duplicate connection, ignored" oid..
Met set sv_lanforcerate "0" voorkom je dat ET lan settings aanzet voor mensen met een gelijk IP adres, ik vermoed dat het met deze cvar geregeld wordt.
Verwijderd
Ryan666 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:13:
Wanneer je admin bent van een server, en je kan niet alles alleen af, wil je de clanleden ook een taak laten verrichten. Juist voor mensen die nog beginnen en waarvan je niet helemaal zeker bent, ga je semi-admin gebruiken. De mensen die je 100% vertrouwd geef je referee.Zenix schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:10:
[...]
Geen semi admin geven aan mensen die je niet 100% vertrouwd
In een semi admin level kan je zelf de commando's opgeven die gebruikt mogen worden. Dit kunnen referee commando's zijn, maar ook rcon commando's. Niet alle commando's zijn echter mogelijk, die doen het gewoon niet. (Iemand naar spectater gooien zal niet werken).
Voor het commando kick (om iemand te kicken), is er wel een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je als ref niet gekicked kan worden. Stuur me een PM als je dit wilt weten, omdat ik dit niet zo graag openbaar wil maken.
Verwijderd
Je moet bij de opstart iedere pc een verschillende poort mee laten geven.Ryan666 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:46:
OK![]()
En weet er iemand hoe ik kan regelen hoeveel mensen per connectie op mn server kunnen ?? Als mn broertje op de server speelt kan ik er niet meer op![]()
Doe dit in een script (+set netport commando) of op de commandline van je snelkoppeling.
b.v. c:\et\et.exe +netport 27961 (andere pc's kunnen dan andere getallen gebruiken b.v. 62, 63 etc.)
Waar slaat dit nu weer op?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:56:
[...]
[...]
Voor het commando kick (om iemand te kicken), is er wel een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je als ref niet gekicked kan worden. Stuur me een PM als je dit wilt weten, omdat ik dit niet zo graag openbaar wil maken.
Volgens mij kun je dat gewoon standaard instellen
offtopic: je hebt zo n edit knop hierboven mijn vriendVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:20:
[...]
Je moet bij de opstart iedere pc een verschillende poort mee laten geven.
Doe dit in een script (+set netport commando) of op de commandline van je snelkoppeling.
b.v. c:\et\et.exe +netport 27961 (andere pc's kunnen dan andere getallen gebruiken b.v. 62, 63 etc.)
Zijn in clan altijd wel mensen die je vertrouwd die geef je die stuff. Onervaren mensen noobs of mensen die van kicken houden geef je gewoon geen ref of semi admin simple as that. Je moet gewoon het goede soort mensen dat geven.
Parse error: parse error, unexpected $, expecting ')' in /www/lakedrake/lakedrake.boxke.be/tm/stats/var/last.php on line 719SysRq schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:00:
lakedrake.boxke.be/ is d00d.
Weet iemand een makkelijke configbuilder voor mij?
Ik denk niet dat hij lang dood zal blijven
maar goed :
http://www.repsej.com/etconfig.php
Daarnaast zou je naar outcast kunnen gaan, staan goede scripts in
enneh
SysRq

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Deze week weer begonnen met ET en dat had ik beter niet kunnen doen
. Damn, gelijk weer verslaafd
. Toch valt het me mee dat ik nog goed mee kan komen. Just like riding a bike
.
Alleen jammer dat xs4all-1 er al 3 dagen uit ligt en xs4all-2 elke keer leeg is. Dus ik ben nu meestal aan het rondzwerven over de servers die in de startpost staan.
Ik zwerf rond onder de naam: MrU[GoT]. Dus als je me in het spel ziet zwaai effe
.
Alleen jammer dat xs4all-1 er al 3 dagen uit ligt en xs4all-2 elke keer leeg is. Dus ik ben nu meestal aan het rondzwerven over de servers die in de startpost staan.
Ik zwerf rond onder de naam: MrU[GoT]. Dus als je me in het spel ziet zwaai effe
De xs4all servers zijn leeg idd, dat zal voornamelijk komen omdat je na 10 seconden inactivity automatisch gekicked wordt. Op die manier blijven er niet genoeg mensen op de server om vol te raken. Zodra er eenmaal een stuk of 6 man op een server zit komen er over het algemeen vanzelf meer.
Zelf speel ik momenteel op de servers van bat5 en fdnl. Op fdnl spelen over het algemeen beter spelers, maar de sfeer is toch best wel bagger daar.
Zelf speel ik momenteel op de servers van bat5 en fdnl. Op fdnl spelen over het algemeen beter spelers, maar de sfeer is toch best wel bagger daar.
[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 06-07-2005 20:55 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Thnx, maar over dat kicken van refs... Aangezien je hier geen pm kan sturen en ik nergens je emailadres vind en het forum van i3d dood is, kun je dat mailen naar bl44t@home.nl? ook msnVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:20:
[...]
Je moet bij de opstart iedere pc een verschillende poort mee laten geven.
THnx
Verwijderd
Speel Wolfenstein al ernstig lang, zit ook in een clan CoT
Zijn natuurlijk een paar standaard servers waar ik zit, Sjappie ( 1&2) en Dutchbat, alledrie zijn ze Etpro. Voornamelijk omdat er ook gewarred word in etpro.
Opzich ook leuk dat dit spel na 3 jaar nog steeds allesbehalve dood is, soort van Counterstrike 2 qua actieve online community. Best vet
Zijn natuurlijk een paar standaard servers waar ik zit, Sjappie ( 1&2) en Dutchbat, alledrie zijn ze Etpro. Voornamelijk omdat er ook gewarred word in etpro.
Opzich ook leuk dat dit spel na 3 jaar nog steeds allesbehalve dood is, soort van Counterstrike 2 qua actieve online community. Best vet
Volgens mij is het spel net iets ouder dan 2 jaar hoorVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:02:
zitten er hier mensen van legion of tweakers?
wij hadden een war afgelopen dinsdag tegen jullie (ELT)
pff ik kan trouwens maar geen nieuwe members vinden zeg....
of ze zijn gewoon te slecht... of het zijn van de 13 jarigen

[ Voor 39% gewijzigd door nexhil op 07-07-2005 07:54 ]
Jawel, hoezo?nexhil schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:50:
Verwijderd
Dit is niet standaard in te stellen. /sa kick gebruikt nl rcon kick (punkpuster), en hiermee zijn referees ook gewoon te kicken.AdrianP schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:02:
[...]
Waar slaat dit nu weer op?
Volgens mij kun je dat gewoon standaard instellen
Met /ref kick (referee kick) of via een vote zijn andere referee's beschermd en niet te kicken.
Semi-admins zelf kunnen wel door referee of vote worden gekicked, maar zijn weer wel beschermd tegen complains. Je kan b.v. een clanlid alleen het commando "cancelvote" kunnen geven, zodat hij niet door een vote of complain kan worden gekicked. Bij leden die je meer vertrouwd kan je meer commando's toevoegen. Zo kan je een hele hierarchische opbouw maken van rechten.
Omdat je ook Rcon commando's kan meegeven, is semi-admin heel interesant. Je kan iemand ook commando's geven die zelfs een referee niet kan, zonder dat je geheel Rcon weggeeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 09:21 ]
Ja dat probleem hebben wij ook gehad.. Een behoorlijke tijd lang hoor, en we hadden er al een aantal getest omdat we echt nieuwe leden nodig hadden. Maar we hebben uiteindelijk een andere weg gekozen, gewoon mergen met een andere clan die beetje op hetzelfde niveau zit als wij.nexhil schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:50:
Het gaat nog steeds opzich wel prima.
BTW. Het kwam voornamelijk omdat iedereen bij ons is gaan WoWen (

Yap maar daar doelde die niet op en de community van rtcw was wel totaal anders dan die van ET.
Ik speel ET nu ook al lange tijd, voornamelijk op publics, maar als jullie (jij) nog iemand nodig hebt wel ik wel kijken of ik echt zo goed ben als dat ik denk dat ik bennexhil schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:50:
anders gezegt; ik wil wel eens zien of ik me met jullie kan meten, dus als je een server adres hebt
Ik met incontrol, net nieuwe clan... 1 war gewonnen van 37th division. We zitten in league 4 groep B geloof ik.AdrianP schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:20:
Wie spelen er allemaal mee in de sc?
ik met #hyperion-gaming third league group G eerste war ook gewonnen vs Team Highbot.AdrianP schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:20:
Wie spelen er allemaal mee in de sc?
En ook 3on3 summercup Second league Group B
Ik speel met #</3 Heartbreakers in de 4de Divisie in group A.
Tot nu toe 2 van de 2 gewonnen
Tot nu toe 2 van de 2 gewonnen
Volgens mij zit er een leeftijd grens aan sc
Gister weer gewonnen tegen TMP, ikzelf speelde niet ( Oma's
)
ik zag hetRazor.Timo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:42:
Gister weer gewonnen tegen TMP, ikzelf speelde niet ( Oma's)
Nee, sector is me buurjongen
Hoeveel spelers vinden jullie nou het fijnst spelen met bv. de standaard maps? Op badlands (onze server) zitten we nu meestal rond de 20 spelers, vind dat zelf wel een mooi getal.
Zijn er tweakers die wel eens op badlands komen? Zie de laatste tijd erg veel nederlandse spelers rondhangen.
Zijn er tweakers die wel eens op badlands komen? Zie de laatste tijd erg veel nederlandse spelers rondhangen.
20 vind ik ook een mooi getal iddTomcat schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:45:
Hoeveel spelers vinden jullie nou het fijnst spelen met bv. de standaard maps? Op badlands (onze server) zitten we nu meestal rond de 20 spelers, vind dat zelf wel een mooi getal.
Ik wil wel eens komen kijken, wat is het ip?
Verwijderd
Ik kom wel vaak (lees: tijdens de vakantie) op badlands, alleen spijtig dat de server niet 24/24 opstaat maar dat ging veranderen las ik op de site? Voor de rest vind 'k het een prima server, heel snel (staat altijd bovenaan als 'k sorteer op ping) en ik heb zowat het niveau van de gemiddelde speler.Tomcat schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:45:
Rond de 20 vind ik een heel goed aantal, vanaf 16 is er genoeg volk zodat je niet te lang moet rondlopen voor je iemand tegenkomt en dat gaat tot 24 ongeveer en dan wordt het (voor mij althans) een beetje te druk....
Edit: @jerry: Het IP is 82.192.87.128 en de site http://www.badlandsvalley.tk
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 16:45 ]
Als je het dan al zolang speelt, dan verbaast me het toch dat je op dat soort publics speeltVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:02:
Ik speel ET sinds het uit is.... Speel meestal op:
FDNL
Efterlyst ( 's nachts/ochtend, anders vol :\)
Bio
Telenet
FDNL
Efterlyst ( 's nachts/ochtend, anders vol :\)
Bio
Telenet
Inderdaad spijtig dat hij niet 24 uur aanstaat. Hij trekt nu ongeveer 4GB/dag en dat is met een datalimiet van 5GB/dag eigenlijk teveel om langer aan te laten staan. Maar we zijn nog aan het praten met de host voor een ruimere datalimiet.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:40:
[...]
Ik kom wel vaak (lees: tijdens de vakantie) op badlands, alleen spijtig dat de server niet 24/24 opstaat maar dat ging veranderen las ik op de site? Voor de rest vind 'k het een prima server, heel snel (staat altijd bovenaan als 'k sorteer op ping) en ik heb zowat het niveau van de gemiddelde speler.
Rond de 20 vind ik een heel goed aantal, vanaf 16 is er genoeg volk zodat je niet te lang moet rondlopen voor je iemand tegenkomt en dat gaat tot 24 ongeveer en dan wordt het (voor mij althans) een beetje te druk....
Edit: @jerry: Het IP is 82.192.87.128 en de site http://www.badlandsvalley.tk
Wat we wel gaan doen is een script schrijven om de server automatisch af te sluiten zodat hij 's avonds wat langer door kan draaien. De meeste mensen vertrekken toch pas rond een uur of 2 maar dan lig ik meestal al te slapen. Vind het best klote om hem uit te moeten zetten als er nog spelers opzitten.
ah sector is aardige gozer. Ken jouw jammergenoeg verder niet.Razor.Timo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:56:
[...]
Nee, sector is me buurjongenIk ben Sniper
BTW: Kan duidelijk merken dat het vakantie is, veel clans inactief of spelen weinig
[ Voor 16% gewijzigd door Zenix op 09-07-2005 19:25 ]
Verwijderd
Ik speel (bijna) altijd op 29ID No XP Reset (reset weldelgelijk..) voor een kort potje (je start met 350 xp, alle stats twee sterren), en anders kies ik er gewoon een uit
. Ik speel wel meestal op Nederlandse servers zoals Telenet, en clans..
Ik ben trouwens: Goat!
Ik zat in een clan (zo'n jaar geleden) maar heb er gewoon geen tijd voor. Dus als je - ALS JE
- door mij geownt wordt, ik join je clan niet 
Ik speel het trouwens nu zo'n 2 jaar, met een onderbreking van 6 maanden..
Ik ben trouwens: Goat!
Ik zat in een clan (zo'n jaar geleden) maar heb er gewoon geen tijd voor. Dus als je - ALS JE
Ik speel het trouwens nu zo'n 2 jaar, met een onderbreking van 6 maanden..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 19:50 ]
Is het realistisch om te denken dat er na verloop van tijd mensen dontaties gaan geven om een goede server te ondersteunen?
Wij zitten nu heel erg te dubben of we meer dataverkeer in gaan kopen maar dat is vrij prijzig helaas. Het is voor ons een hobby en het bedrag dat we er nu voor betalen is nog goed te doen maar meer willen we er eigenlijk niet aan uitgeven.
Wij zitten nu heel erg te dubben of we meer dataverkeer in gaan kopen maar dat is vrij prijzig helaas. Het is voor ons een hobby en het bedrag dat we er nu voor betalen is nog goed te doen maar meer willen we er eigenlijk niet aan uitgeven.
Ik denk dat je dan meer bij de wat oudere mensen moet zoeken (die geld zat hebben bijv.) Noobs kijken ook niet op de website, die lezen zelfs geen MOTD, jongeren hebben mss wel geld maar die sparen voor een auto of iets anders enzTomcat schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:04:
Is het realistisch om te denken dat er na verloop van tijd mensen dontaties gaan geven om een goede server te ondersteunen?
Ik heb trouwens vanmiddag even op die public gespeeld, maar het niveau is nog redelijk laag en die etpub mag eraf hoor, gooi dr maar etpro 3.2.0 op en op teammates schieten mag best (handig voor kill/rev). Temple is een klote map om te spelen. Als je die dingen erop hebt gezet is het WEL een goede server imho en zullen er vanzelf betere spelers heen komen die misschien wel bereid zijn wat te dokken.
oh man... waren jullie vorige week op volle sterkte?
Pendaco, heb je even op mijn msn toegevoegd
wij huren een public voor €61 per maand (18 slots + 12 TS, geen limiet en 1 gb tuimte voor mappen www.x3mservers.nl )Tomcat schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:04:
ik betaal daar €20 euro van... de andere members de rest.
[ Voor 71% gewijzigd door nexhil op 11-07-2005 10:29 ]
Hun en op volle sterkte, don't think so.. Hoezo heb je verloren van hun dan??nexhil schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:21:
[...]
oh man... waren jullie vorige week op volle sterkte?
Ja maar Tomcat heeft een colocated server zelf al, zou gek zijn als ze dan ook nog een aparte public van X3m gaan huren, kunnen ze beter wat data bijkopen voor die server die dr nou staat.nexhil schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:21:
[...]
wij huren een public voor €61 per maand (18 slots + 12 TS, geen limiet en 1 gb tuimte voor mappen www.x3mservers.nl )
ik betaal daar €20 euro van... de andere members de rest.
Dit probleem is waarschijnlijk opgelost. Ik heb nu ff een andere DNS server gepakt (Die van wanadoo zelf) en nu heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad.R3dn3ck schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:42:
[ Voor 45% gewijzigd door RomeoJ op 11-07-2005 14:14 ]
Ik zie niet in wat DNS hiermee te maken zou kunnen hebben, maar goed, is iig een oplossing om te onthouden. Bij toeval achter gekomen?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Afgelopen week heb ik het CD key probleem gehad, het gebeurde toen ik naar de nexus 5 server wou connecten. Key gedelete en gaan. Zou het misschien server afhankelijk kunnen zijn?
Ik heb geen idee welke DNS server ik gebruik, waarschijnlijk gewoon de standaard Planet DNS.
Ik heb geen idee welke DNS server ik gebruik, waarschijnlijk gewoon de standaard Planet DNS.
Als ik die melding krijg, geowon even connecten met andere server en dan weer connecten... done
Bedankt voor de tips, ik zal eens overleggen met mn collega's.R3dn3ck schreef op maandag 11 juli 2005 @ 02:06:
[...]
Ik denk dat je dan meer bij de wat oudere mensen moet zoeken (die geld zat hebben bijv.) Noobs kijken ook niet op de website, die lezen zelfs geen MOTD, jongeren hebben mss wel geld maar die sparen voor een auto of iets anders enz). En de server moet al een redelijk lange tijd draaien wil iemand ervan overtuigd zijn wat te doneren. Ik denk zelf dat je vrij weinig kans maakt om nog wat te verdienen daaraan.
Ik heb trouwens vanmiddag even op die public gespeeld, maar het niveau is nog redelijk laag en die etpub mag eraf hoor, gooi dr maar etpro 3.2.0 op en op teammates schieten mag best (handig voor kill/rev). Temple is een klote map om te spelen. Als je die dingen erop hebt gezet is het WEL een goede server imho en zullen er vanzelf betere spelers heen komen die misschien wel bereid zijn wat te dokken.
Veel gebruikers vinden etpub trouwens leuker als etpro, komt ook misschien omdat het niveau wat laag ligt. FF hebben we zo af en toe aanstaan maar daar komen vaak ook negatieve reacties op.
Het is moeilijk om het iedereen naar zn zin te maken.
Ik heb wel een poll functie op de site gezet maar daar word niet echt gebruik van gemaakt
Waren [mist] en [bot] er niet? Die spelen toch vaak wel op een redelijk niveau.
En met de maps zijn we ook nog aan het uitzoeken welke er leuk gevonden worden. Vooral baserace word erg leuk gevonden, zelf vind ik het een minder leuke
En we zijn nog maar pas begonnen en het is maar als hobby, we willen er niet aan verdienen maar het zou wel leuk zijn als een gedeelte van het dataverkeer werd gesponsord door de gebruikers.
We hebben nu trouwens al iemand die heeft aangegeven een gift te zullen schenken
Als je nou eerst eens een gewone 6 standard map campaign + etpro laat draaien, daarbij friendly fire aan.. Dit trekt echt wel genoeg mensen van n normaal niveau, onze server zit ook dagelijks vol
(tgclan.ath.cx:27960)
Nou, met vol krijgen hebben we geen problemen hoor. Hij zit zeker 's avonds gewoon vol. En juist die extra maps maken een server leuk om terug te komen zeg maar. Zeker baserace is enorm hot, iedereen zit steeds te zeuren om een restart op het eind.Ryan666 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:15:
Als je nou eerst eens een gewone 6 standard map campaign + etpro laat draaien, daarbij friendly fire aan.. Dit trekt echt wel genoeg mensen van n normaal niveau, onze server zit ook dagelijks vol![]()
[ Voor 17% gewijzigd door WouterG op 11-07-2005 18:24 ]
Verwijderd
toch vind ik baserace maar een klote map,
axis zijn altijd in het voordeel ivm hun accurate mp40 (vergeleken met thompson
)
en @ server met etpub... ik vind etpub nogal een nutteloze mod.
je zal er ook nooit officieële wars op kunnen spelen..
Wijzelf (Tweaking Gamers Clan) hosten een 16slots pub bij I3D (http://www.i3d.nl) voor € 81,20 per 3 maanden, je krijgt dan 5gb space voor maps en mods op je server, en 3GB redirect space. Ook heb je unlimited bandwith
kom eens langs als jullie durven
84.244.130.189:27960
axis zijn altijd in het voordeel ivm hun accurate mp40 (vergeleken met thompson

en @ server met etpub... ik vind etpub nogal een nutteloze mod.
je zal er ook nooit officieële wars op kunnen spelen..
Wijzelf (Tweaking Gamers Clan) hosten een 16slots pub bij I3D (http://www.i3d.nl) voor € 81,20 per 3 maanden, je krijgt dan 5gb space voor maps en mods op je server, en 3GB redirect space. Ook heb je unlimited bandwith
kom eens langs als jullie durven
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 03:26 ]
Thompson en MP40 zijn net zo accuraat en schieten met dezelfde snelheid (in tegenstelling tot rtcw). Met de laatste etpro hebben ze wel een aantal config settings om de wapens wat meer op die van rtcw te laten lijken, maar dat staat per default uit.
Kwam ik gisteren niet toevalig op jullie server langs? Ik had een van de adressen in dit topic gepakt, maar daar waren speler net klaar met een war oid.
Kwam ik gisteren niet toevalig op jullie server langs? Ik had een van de adressen in dit topic gepakt, maar daar waren speler net klaar met een war oid.
haha, nee... ons persoonlijke record verbeterd door een CB war in minder dan 55 minuten uit te spelen.[message=23764958,noline]R3dn3ck schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:11[/message
[...]
Hun en op volle sterkte, don't think so.. Hoezo heb je verloren van hun dan??
jij was er volgens mij ook bij redneck... volgens mij heb ik mt jou het password van onze server via IRC uitgewisseld
[ Voor 21% gewijzigd door nexhil op 12-07-2005 08:53 ]
Verwijderd
en dan heeft die setting in ETPRO ook alleen nog maar effect op de rate of fire en niet op de accuracy...Infinitive schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:46:
Thompson en MP40 zijn net zo accuraat en schieten met dezelfde snelheid (in tegenstelling tot rtcw). Met de laatste etpro hebben ze wel een aantal config settings om de wapens wat meer op die van rtcw te laten lijken, maar dat staat per default uit.
ik heb nog nooit betaald voor een server...en ik speel rtcw en et al best heel lang, en ik ben het ook niet van plan, laat staan doneren aan een favo public, behalve als ik daar 1 euro krijg voor elke ronde dat ik highest fragger ben....dan wil ik er over na denken.
Verwijderd
Ik ben het met bubbu eens
, zodra ik voor een server zou moeten betalen ga ik wel ergens anders spelen..... en nexhill gefeliciflapstaart met je record lal -_-
nexhil schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 08:49:
[...]
haha, nee... ons persoonlijke record verbeterd door een CB war in minder dan 55 minuten uit te spelen.
mjah cb ladder van de benelux stroomt ook leeg langzamerhand,
Cons:::BB4E
Hoe kom je erbijVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 03:22:
axis zijn altijd in het voordeel ivm hun accurate mp40 (vergeleken met thompson)

summertime, denk dat het tegen nivember wel weer wat voller loopt...shameblaster schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:52:
[...]
![]()
![]()
mjah cb ladder van de benelux stroomt ook leeg langzamerhand,
maar uiteindelijk is het denk ik toch een aflopende zaak idd
Klopt wel ja...Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:19:
beetje kapitaalvernietiging ook, als 70-80% van de public servers toch al leeg staat.
wat ook is... als wij gewoon even met 2 man op de server gaan...dan is tie wel zo vol... maar vaak blijft ie gewoon leeg terwijl we toch wel een aardige ping en veel verschillende mappen hebben.
Als ik the all seeing eye moet geloven dan is het aantal servers bijna verdubbeld in 2 jaar (gebruik tegenwoordig xfire)
had ik het laatst over hoe moeilijk het is om goede members te krijgen...
Wij hebben dus 2 squads sq1 en sq2.... sq2 zijn de lui (waaronder ik) die 18+ zijn en die op cb spelen. wat heeft iemand van die sq1 gedaan... heeft hij voor de "gein" een avatar aangemaakt van 1024 x 768 pixels.... hij is ook al iemand die het leuk vindt om reacties in 2 woorden te posten en het liefst zo vaak mogelijk. dus niemand kon meer wat doen gvd.... die iedereen die ik dat weekend naar onze site verwezen heb moet wel gedacht hebben: wat een kinderachtige debielenshow hiero.
kut kinderen zijn het.. kut kinderen!!
[ Voor 105% gewijzigd door nexhil op 12-07-2005 14:05 ]
Als je goeie drukke server wilt hebben. Zal je vanaf het begin van het spel derbij moeten zitten met alles tip top en fijn in orde. ( neem fdnl bijvoorbeeld ) Als je pas na half jaar met goeie server komt, dan komt niemand er want dan zijn er al andere goeie en populaire servers.nexhil schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:20:
[...]
summertime, denk dat het tegen nivember wel weer wat voller loopt...
maar uiteindelijk is het denk ik toch een aflopende zaak idd
[...]
Klopt wel ja...
wat ook is... als wij gewoon even met 2 man op de server gaan...dan is tie wel zo vol... maar vaak blijft ie gewoon leeg terwijl we toch wel een aardige ping en veel verschillende mappen hebben.
Als ik the all seeing eye moet geloven dan is het aantal servers bijna verdubbeld in 2 jaar (gebruik tegenwoordig xfire)
had ik het laatst over hoe moeilijk het is om goede members te krijgen...
Wij hebben dus 2 squads sq1 en sq2.... sq2 zijn de lui (waaronder ik) die 18+ zijn en die op cb spelen. wat heeft iemand van die sq1 gedaan... heeft hij voor de "gein" een avatar aangemaakt van 1024 x 768 pixels.... hij is ook al iemand die het leuk vindt om reacties in 2 woorden te posten en het liefst zo vaak mogelijk. dus niemand kon meer wat doen gvd.... die iedereen die ik dat weekend naar onze site verwezen heb moet wel gedacht hebben: wat een kinderachtige debielenshow hiero.
kut kinderen zijn het.. kut kinderen!!
Niet mee eens, onze server word nu 's middags rond 5 uur opgestart en rond 6 uur zit hij vaak al vol tot na middernacht. Het is echt geen probleem om een server vol te krijgen zolang het maar prettig speelt.Zenix schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:00:
[...]
Als je goeie drukke server wilt hebben. Zal je vanaf het begin van het spel derbij moeten zitten met alles tip top en fijn in orde. ( neem fdnl bijvoorbeeld ) Als je pas na half jaar met goeie server komt, dan komt niemand er want dan zijn er al andere goeie en populaire servers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.