De meeste servers stappen over nu 3.2.0 uit is, BiO is ook al. Het wachten is alleen nog op Clanbase
ach, het is 9 van de 10 keer wachten op CB.AleXnl schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:38:
De meeste servers stappen over nu 3.2.0 uit is, BiO is ook al. Het wachten is alleen nog op Clanbase
Dat vind ik zo zonde.
Maar goed, ik zal bovenstaande server vanmiddag / vanavond even uitproberen, en als het me bevalt in de TS stoppen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
wtf is 3.2 uit 
denk dat ik google maar weer op moet starten.
weet je het zeker?
http://games.activision.com/games/wolfenstein/
www.x3mservers.net
edit: zucht, etpro natuurlijk
denk dat ik google maar weer op moet starten.
weet je het zeker?
http://games.activision.com/games/wolfenstein/
www.x3mservers.net
edit: zucht, etpro natuurlijk
[ Voor 51% gewijzigd door nexhil op 30-05-2005 15:50 ]
Hoezo zucht? Dit is heel goed[b][message=23485365,noline]edit: zucht, etpro natuurlijk

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
neee man, weet je hoeveel tactische mogelijkheden shrub opent in een clanwar
nee ik dacht dat patch 3.2 uit was...had even niet door dat het over etpro ging.
anyway...gisteren even op bio gespeeld maar ik ben geen rare dingen tegen gekomen alleen dan dat ik niets raakte... maar buiten dat om geen rare dingen.
Verwijderd
Niks raken met 3.2??
Ik heb zelf afgelopen dagen een aantal keren op BIO gespeeld en ik moet zeggen dat de nieuwe patch met nieuwe et pro eeen geweldige vooruitgang is. Eindelijk headies wanneer je een headie zou moeten hebben, veel minder lag, betere antilag etc etc...
Het speelt een stuk lekkerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zelf afgelopen dagen een aantal keren op BIO gespeeld en ik moet zeggen dat de nieuwe patch met nieuwe et pro eeen geweldige vooruitgang is. Eindelijk headies wanneer je een headie zou moeten hebben, veel minder lag, betere antilag etc etc...
Het speelt een stuk lekkerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
*curious* - toch maar 's 'n 2.60/3.20 versie installeren dan straks.
world of warcrack ate my ET-time
world of warcrack ate my ET-time
Mijn ervaringen met ETPro 3.2.0 zijn ook zeer positief, en inderdaad het echt raak schieten op iemand is geweldig
En je schiet eindelijk eens headies als je op iemands hoofd mikt (killing spree van 42 kills met sten als covert
).
En iemand de alternate fire van een grenade al geprobeerd?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Met muziek aan schiet je beter
zolang je het geschiet nog wel kan horen
vind ik, mits je pc het aan kan he Ziv
zolang je het geschiet nog wel kan horen
vind ik, mits je pc het aan kan he Ziv
Cons:::BB4E
2.60 is een ouwe wijfen patch. Die server worden er rtcw´erig van .. bleeh.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:21:
*curious* - toch maar 's 'n 2.60/3.20 versie installeren dan straks.
world of warcrack ate my ET-time![]()
Blub
Heb problemen met connecten op een server
stukje uit console
Heb al geprobeerd om een nieuwe key aan te vragen met /pb_cdkeyreg maar nix, dan mag ik weer 2 minuten niets proberen...
stukje uit console
code:
1
2
3
4
5
6
| PunkBuster Client: Cdkey Registration Request sent to GuidAuth Master at 192.246.40.62:27960 (2705443) PunkBuster Client: Cdkey/GUID Registration successful (E:\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\etkey) PunkBuster Client: File E:\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\etkey Deleted due to Empty CDKey PunkBuster Client: Cdkey Registration Request sent to GuidAuth Master at 192.246.40.62:27960 (2705443) ******************** ERROR: You may not attempt to rejoin this server for another 2 minutes |
Heb al geprobeerd om een nieuwe key aan te vragen met /pb_cdkeyreg maar nix, dan mag ik weer 2 minuten niets proberen...
Same here, elke keer als ik connect, geen verbinding, nogmaal proberen, krijg ik een melding dat ik x minuten niet mag connecten
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
ik heb het nu op dit moment ook , en meer mense uit bb4e ook.
zal wel storing zijn ofso
zal wel storing zijn ofso
Cons:::BB4E
nee hoor
gewoon verkeerde update
er is al weer nieuwe fixed update uit maarja jammergenoeg wilt ie nog niet goed updaten.
gewoon verkeerde update
er is al weer nieuwe fixed update uit maarja jammergenoeg wilt ie nog niet goed updaten.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb met versie 1.18 geen problemen meer. En de DGL ET server is nu ook ge-update naar ET 2.60 met ETPro 3.2.0 en PB versie 1.185Hu9o schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:50:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-et.php
Maar het werkt nog niet :x
Hij werkt weeer... even nieuwe PBWeb erover heen rammen en gaan
Verwijderd
Is de 2e EC finale nou verplaatst naar donderdag? Ik zag nl op ettv.org niets staan voor vanavond en wel voor de 9e?
D'r zijn vanavond nationscup wedstrijden en omdat Estland tegen Litouwen speelt is de Eurocup finale verplaatst naar donderdag. Tis allemaal te vinden op Clanbase.
Verwijderd
Ja zoiets dacht ik dus ook, maar om de een of andere reden kon ik op clanbase er niets over vinden. Ongetwijfeld mijn fout
ClanBase is nou niet de meest snelle/overzichtelijke site neeVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:32:
Ja zoiets dacht ik dus ook, maar om de een of andere reden kon ik op clanbase er niets over vinden. Ongetwijfeld mijn fout
Vertel...?Morax schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:26:
"Vuur in het gat"
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
ETTV is uit voor Patch 2.6 en ETPRO 3.2 !
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=819
Nu nog wachten totdat de config uitkomt, er worden verschillende versies getest kijk hier voor meer info http://www.clanbase.com/n...lid=1945&mid=0&nid=180582 , Laten we hopen dat het niet lang duurd.
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=819
Nu nog wachten totdat de config uitkomt, er worden verschillende versies getest kijk hier voor meer info http://www.clanbase.com/n...lid=1945&mid=0&nid=180582 , Laten we hopen dat het niet lang duurd.
Eindelijk goed nieuws. Zo kunnen we voor 100% overschakelen op 2.60
Man wat heb ik lang gewacht op dit moment
Man wat heb ik lang gewacht op dit moment
Ik heb et vorige week ook weer geinstalled, kwam direct een leuke server tegen.
217.148.191.20:27960 ipd clan.
Het leuke is dat ze een aardige actieve teamspeak server hebben, maar niet met alleen clan mensen, ook veel regulars.
Alles draait daar om teamplay. ben Et gewoon weer leuk gaan vinden.
De etpro 3.20 is echt beter. Ook met de hitboxes. Het speelt gewoon veel relaxer.
217.148.191.20:27960 ipd clan.
Het leuke is dat ze een aardige actieve teamspeak server hebben, maar niet met alleen clan mensen, ook veel regulars.
Alles draait daar om teamplay. ben Et gewoon weer leuk gaan vinden.
De etpro 3.20 is echt beter. Ook met de hitboxes. Het speelt gewoon veel relaxer.
Je hebt verschillende vormen van teamplay, vooral op public.Ron!n schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:16:
teamplay op een 26 slots server?lijkt me een beetje teveel of niet?
Samen met iemand die je graag mag bijv med+engi samenspelen en op die manier je doel bereiken noemen sommige mensen ook teamplay.
Ik zelf vond dat ook leuk in begin van ET
[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 07-06-2005 16:31 ]
Dag jongens, ben ik weer eens.
Ik krijg die patch selector niet goed werkend?
Ik krijg na verandering van de files naar .bat geen dos venster, en kan dus niet kiezen welke versie ik wil spelen.
Wie roept?
Ik krijg na verandering van de files naar .bat geen dos venster, en kan dus niet kiezen welke versie ik wil spelen.
Wie roept?
Making an ass of myself since the 70's
heb je mijn tutorial doorgenomen in de startpostshaggy8675 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:58:
Dag jongens, ben ik weer eens.
Wie roept?
en wat gebeurt er als je :
start -> uitvoeren -> cmd -> en dan die .bat erin sleept
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het is gelukt, eoa stome fout gemaakt tijdens .bat creëren.outerspace schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:15:
[...]
heb je mijn tutorial doorgenomen in de startpost
en wat gebeurt er als je :
start -> uitvoeren -> cmd -> en dan die .bat erin sleept
Nu werkt het prima zo te zien
Kan ik weer lekker spelen.
pfffshaggy8675 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:01:
[...]
Het is gelukt, eoa stome fout gemaakt tijdens .bat creëren.
Nu werkt het prima zo te zien
Kan ik weer lekker spelen.
n00b
* Outerspace zal nog eens een paar, of iig de ELT server in de startpost kletsen
En wie weet wanneer CB nu ook een keer overstapt op 2.60
Want zo blijven sommige servers echt te oud
2 weken ^^outerspace schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:33:
[...]
pfff
n00b
![]()
* Outerspace zal nog eens een paar, of iig de ELT server in de startpost kletsen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Duurd niet lang meer volgens Cash die cb admin ( clanmaat van mn broer )outerspace schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:33:
[...]
pfff
n00b
![]()
Nadat ik naar 2.6 met 3.2.0 ben gegaan kan ik geen demos meer kijken.
Ik gooi ze gewoon in /etpro/demos
maar in de lijst van demos als ik ET in etpro mode opstart zie ik niets te staan
maar in de lijst van demos als ik ET in etpro mode opstart zie ik niets te staan

Demo's zijn alleen compatible met de opgenomen versie. Dus patch selector en ff connecten met een 3.1.9 server, dan disconnect en je kunt je oude demo's zo weer terug kijken.AdrianP schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:21:
Nadat ik naar 2.6 met 3.2.0 ben gegaan kan ik geen demos meer kijken.
van evenbalance.com:
Thursday 06.09.2005 [8:00AM]
Version 1.189 of the PB Client for ET has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.
------------------------------------------------------------
En sinds dien kan ik niet langer dan 5 seconden ingame blijven voor ik een windows foutmelding krijg. Daar kan ik uit opmaken dat het over pbcl.dll gaat.
Nieuwe ET install heeft niet geholpen.
Zijn er meer die hier last van hebben?
Version 1.189 of the PB Client for ET has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.
En sinds dien kan ik niet langer dan 5 seconden ingame blijven voor ik een windows foutmelding krijg. Daar kan ik uit opmaken dat het over pbcl.dll gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 09-06-2005 23:22 ]
Ik heb dat probleem niet en ik weet zeker dat ik de laatste versie van pb heb. Misschien een probleem in combinatie met drivers van bepaalde hardware?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
De laatste paar dagen lijkt het niet helemaal lekker te gaan met PB.
Verschillende mensen hebben er problemen mee.
Bij mij gelukkig niet.
Verschillende mensen hebben er problemen mee.
Bij mij gelukkig niet.
Ik heb het ook gehad...Hu9o schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:20:
van evenbalance.com:
Als je ET start moet je even kijken of je de nieuwe versie van PB hebt door in console te kijken.
Als het goed is heb je 1.85. Zoniet, run de nieuwe pbweb en kijk of deze ook echt goed gaat. Bij mij namelijk 2x mis gegaan.
Dan is het misschien iets om dit in je autoexec te zetten "/pb_cdkeyreg" en dan je autoexec.cfg in je startup mee te geven.
^^ works for me.
Niet helemaal lekker met PB,
Het gaat gewoon bagger met PB.
Keys niet naar de server, nu weer crashende ETs door PB.
Ze maken er een zooitje van daar.
ik heb van de ELT server zelfs 1 avond punkbuster uit moeten zetten omdat er anders niemand op kon.... en omdat er maar weinig andere mensen op dat idee kwamen zat ie zo volTito schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:44:
Niet helemaal lekker met PB,
Gisteren eerste CB war gespeeld we verloren net met 1-0 van FDNL blue, jammer maar helaas.
we staan nu op de 31e plaats op de CB benelux ladder.
[ Voor 16% gewijzigd door nexhil op 10-06-2005 14:30 ]
Verwijderd
Ik heb dus exact het zelfde probleem als hierboven genoemd.
Na 5 seconden is het einde oefening. En het is echt PB, want op servers waar PB niet draait, geen problemen. Ik heb inmiddels een Ticket aangemaakt op de site van Even Balance, de makers van PunkBuster
PS: Ben lid van de Motor-forum clan, [MF]
Na 5 seconden is het einde oefening. En het is echt PB, want op servers waar PB niet draait, geen problemen. Ik heb inmiddels een Ticket aangemaakt op de site van Even Balance, de makers van PunkBuster
PS: Ben lid van de Motor-forum clan, [MF]
Ik heb geen problemen met PB, weleens met ETkeys maar ik heb gewoon 4 reserve et keys voor nood
Vraagje, als je een nieuwe videokaart instaleerd, moet je dan aanpassingen maken in je et config en autoexec?
met betreft tot FPS, kwaliteid etc?
In principe niet. Het kan zijn dat je meer Eye candy wil met evenveel FPS als met je vorige kaart.shaggy8675 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:10:
Vraagje, als je een nieuwe videokaart instaleerd, moet je dan aanpassingen maken in je et config en autoexec?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
hoeft in princiepe niet.
moet je ff kijken of er in je huidige config iets staat over je vorige kaart.
dat moet je dan eventueel veranderen.
moet je ff kijken of er in je huidige config iets staat over je vorige kaart.
dat moet je dan eventueel veranderen.
mooi 
Nog een ander probleempje.
Heb net windows opnieuw erop gegooid, en nu zijn de toetsten-bord combinaties weer fout. ( VS/NL etc. )
Druk ik op "?" krijg ik "=" etc. ( in game text chat )
Welke moet ik ook alweer gebruiken, en welke weg gooien?
Nog een ander probleempje.
Heb net windows opnieuw erop gegooid, en nu zijn de toetsten-bord combinaties weer fout. ( VS/NL etc. )
Druk ik op "?" krijg ik "=" etc. ( in game text chat )
Welke moet ik ook alweer gebruiken, en welke weg gooien?
[ Voor 10% gewijzigd door Shaggy op 10-06-2005 23:36 ]
Verwijderd
Mobility Radeon 7500 in een acer travelmate 650Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:51:
Wat voor videokaart heb je en welke versie drivers heb je daarbij?
zijn de nieuwste drivers, wel via de support site van acer, niet via ATI
bij ATI vind ik niet de goeie drivers voor mijn kaart
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 17:36 ]
Ik lees net dat de nieuwe CB Configs zijn gereleased voor ET versie 2.60. Er zijn een hoop dingen verbeterd waarik blij om ben. Zoals het gebruik van de punkbuster md5 functie om te controleren of je de ECHTE bestanden van ET gebruikt enzovoorts.
Waar ik alleen wel van moet janken is dat distancefalloff AAN staat

Weet er iemand hoe het er nu eigenlijk voorstaat met de samenwerking van ET en Service Pack2 in combinatie met de AMD 64 procc?
Dit (b)leek in het verleden nog wel eens problemen te geven. Is dit nu inmiddels onder controle?
Dit (b)leek in het verleden nog wel eens problemen te geven. Is dit nu inmiddels onder controle?
Ben blij dat die AAN staat als die UIT staat dat is alleen maar slecht voor de aanval. En beter voor verdediging. En deze config is gekozen door de community en ik ben er helemaal mee eensMorax schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:16:
Ik lees net dat de nieuwe CB Configs zijn gereleased voor ET versie 2.60. Er zijn een hoop dingen verbeterd waarik blij om ben. Zoals het gebruik van de punkbuster md5 functie om te controleren of je de ECHTE bestanden van ET gebruikt enzovoorts.
Men broer draaid zo en geen problemenshaggy8675 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:31:
Weet er iemand hoe het er nu eigenlijk voorstaat met de samenwerking van ET en Service Pack2 in combinatie met de AMD 64 procc?
[ Voor 48% gewijzigd door Zenix op 11-06-2005 23:50 ]
Ik heb het ook en draait primashaggy8675 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:31:
[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 12-06-2005 23:20 ]
Verwijderd
Ik heb sinds 2 dagen ook het probleem dat ik na 3 a 5 sec eruit gegooid wordt met de melding fout verzenden naar microsoft ?.
Dit wordt veroorzaakt door pbcl.dll.
Een copie van 1.02 terugzetten en 2.6 opnieuw installeren verhelpt niets.
Ook pbweb.exe starten verhelpt niets.
Dit wordt veroorzaakt door pbcl.dll.
Een copie van 1.02 terugzetten en 2.6 opnieuw installeren verhelpt niets.
Ook pbweb.exe starten verhelpt niets.
Welcome to the club

Correctie: Draaide prima
Weet iemand al meer van die PB die problemen geeft, want ik heb er gelukkig geen last van maar mijn zeer gewaardeerde mede-clangenoot Hu9o kan nu niet meer spelen
edit:
Snel je post editten hé lamer
Snel je post editten hé lamer
[ Voor 10% gewijzigd door RomeoJ op 13-06-2005 12:40 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Nieuwe patch draait bij mij prima, alleen mn sens is veranderd en mn geluid is super kut :<. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen, ik gebruik gewoon nog mn eigen vertrouwde cfg waar ik altijd wel goed geluid mee had.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[rml][ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10[/rml]ph4ge schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:03:
Nieuwe patch draait bij mij prima, alleen mn sens is veranderd en mn geluid is super kut :<. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen, ik gebruik gewoon nog mn eigen vertrouwde cfg waar ik altijd wel goed geluid mee had.
Daar geef ik antwoord op dat probleem met sound.
Als je Logitech Mouseware drivers heb. Dan kan daardoor je sens veranderen in de nieuwe patch. Zoniet weet ik het ook niet.
Oplossing voor het geluid werkt niet en ik gebruik een diamondback zonder drivers.
Misschien dan eens de drivers instaleren?
Ik heb zelf ook de diamondback, maar wel met drivers en geen problemen met verandering van sens.
Ik heb zelf ook de diamondback, maar wel met drivers en geen problemen met verandering van sens.
Ik heb inderdaad ook een andere sens met die nieuwe patch, het is ineens een stuk lager. Opzich gaat het nou wel beter met een lagere sens dus dat is gewoon prima.
De sens ligt btw. 0.7 lager met de nieuwe patch. Ik had eerst 2.3 en nu ongeveer hetzelfde met de nieuwe patch op 3.0.
Ik heb geen logitech drivers geinstalleerd, gewoon de stock drivers van windows.
Wel een nadeel met die nieuwe patch icm etpro dat je geen hitsounds meer hebt met nades enz. vond het wel handig om te weten of ik wat geraakt had. Maar opzich kon je er wel veel informatie uit halen met hoeveel mensen er om de hoek stonden ofzo. En met airsupport wanneer er iemand langs loopt.
De sens ligt btw. 0.7 lager met de nieuwe patch. Ik had eerst 2.3 en nu ongeveer hetzelfde met de nieuwe patch op 3.0.
Ik heb geen logitech drivers geinstalleerd, gewoon de stock drivers van windows.
Wel een nadeel met die nieuwe patch icm etpro dat je geen hitsounds meer hebt met nades enz. vond het wel handig om te weten of ik wat geraakt had. Maar opzich kon je er wel veel informatie uit halen met hoeveel mensen er om de hoek stonden ofzo. En met airsupport wanneer er iemand langs loopt.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Dat met die mouse sens heb ik geen last van, ik heb hem van 3.7 zelfs verlaagd naar 3.0.. Wat voor FOV gebruik je ??R3dn3ck schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:24:
Ik heb inderdaad ook een andere sens met die nieuwe patch, het is ineens een stuk lager. Opzich gaat het nou wel beter met een lagere sens dus dat is gewoon prima.
Met die nieuwe patch klopt idd, mn eerste kill was een nade gister en ik d8 dus van hmm geen hitsounds, blijkt dit dus gewoon uitgeschakeld bij nades te zijn
Weet iemand btw of je met n flamer nog hitsounds hebt?
Me FOV is 110. Wat is jou sens/FOV combo dan?Ryan666 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:51:
[...]
Dat met die mouse sens heb ik geen last van, ik heb hem van 3.7 zelfs verlaagd naar 3.0.. Wat voor FOV gebruik je ??
Met die nieuwe patch klopt idd, mn eerste kill was een nade gister en ik d8 dus van hmm geen hitsounds, blijkt dit dus gewoon uitgeschakeld bij nades te zijn![]()
Weet iemand btw of je met n flamer nog hitsounds hebt?
En volgens mij (weet niet zeker, zal vanavond eens testen) heb je geen hitsounds meer met flamer, panzer, mortar enz...
Dat is allemaal wel jammer, want ik haalde altijd veel info uit die hitsounds.

Ik heb een:
fov 110
sens 1.15
m_pitch 0.015
fov 110
sens 1.15
m_pitch 0.015
Verwijderd
Bij mij werkte het ook allemaal niet (Getright gebruik ik niet, alle mogelijke combinaties van pb_security en pb_system geprobeerd, pbweb een zillioen keer updaten etc. etc.). Alle drivers zijn al ge update.R3dn3ck schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:45:
[...]
Correctie: Draaide prima![]()
Weet iemand al meer van die PB die problemen geeft, want ik heb er gelukkig geen last van maar mijn zeer gewaardeerde mede-clangenoot Hu9o kan nu niet meer spelen
Dus ik ben gaan experimenteren.
Bij mij kan ik spelen met server met pb als ik het volgende doe:
1) Start et, join een server met pb aan en laat crashen
2) Ik sluit dan de programma's McAffee SecurityCentre en Girder
3) Ik start et nogmaals, et voila, ik kan spelen op servers met pb
let wel, ik MOET stap 1 doen voor stap 2, anders werkt het niet.

Misschien dat het bij jullie een combinatie van andere programma's is. Ik heb zelf maar even een webticket bij even balance gemaakt.
iemand enig idee hoe je patches kan veranderen met linux? Die patchselector gaat namelijk niet werken 
edit:
laat maar ik heb die .bat bestandjes even doorgepluisd. Kan met de hand ook wel als ik nog ergens aan het oude opstartbestandje kan komen.
edit:
laat maar ik heb die .bat bestandjes even doorgepluisd. Kan met de hand ook wel als ik nog ergens aan het oude opstartbestandje kan komen.
[ Voor 45% gewijzigd door Harkov op 13-06-2005 13:36 ]
ik speel al maanden met die config... no probs hoorshaggy8675 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:31:
waar is het eigenlijk voor?Morax schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:16:
[ Voor 38% gewijzigd door nexhil op 13-06-2005 13:48 ]
Dat de kogelhits zwakker worden hoe verder je van een vijand afstaat.
Iemand enig idee hoe ik weer normaal geluid kan krijgen?
Kijk op pagina 11 daar heb ik antwoord gegeven op die vraag, Morax had dat probleem ookph4ge schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:38:
Iemand enig idee hoe ik weer normaal geluid kan krijgen?
Vorige week woensdag hebben we een nieuwe server opgezet met ET, staat in red-bus Amsterdam.
Gelijk enorm populair dus, heeft in 3 dagen tijd 30GB verstookt. En dat met een datalimiet van 150GB
Iemand een ideetje om het dataverkeer wat naar beneden te krijgen. Hij staat nu op max. 30 spelers, dat gaat zoiezo terug naar 20. We hebben ook een stuk of 10 nieuwe mappen erin zitten, heeft bij elkaar ook al zo'n 10GB gekost, daar gaan er dus ook een paar het veld voor ruimen.
En waarschijnlijk gaat hij ook uit van 's nachts 2 uur tot 7 uur 's avonds.
Zijn er nog andere oplossingen om het dataverkeer binnen de perken te houden?
Ik had gehoopt met 150GB toch een eind te komen maar blijkbaar werkt de lage ping tegen ons
Gelijk enorm populair dus, heeft in 3 dagen tijd 30GB verstookt. En dat met een datalimiet van 150GB
Iemand een ideetje om het dataverkeer wat naar beneden te krijgen. Hij staat nu op max. 30 spelers, dat gaat zoiezo terug naar 20. We hebben ook een stuk of 10 nieuwe mappen erin zitten, heeft bij elkaar ook al zo'n 10GB gekost, daar gaan er dus ook een paar het veld voor ruimen.
Ik had gehoopt met 150GB toch een eind te komen maar blijkbaar werkt de lage ping tegen ons
Verwijderd
Die maps zou ik niet downloadable maken maar gewoon ergens anders hosten, dat scheelt ook dataverkeer van de mensen die die maps niet hebben.Tomcat schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:51:
Vorige week woensdag hebben we een nieuwe server opgezet met ET, staat in red-bus Amsterdam.
Gelijk enorm populair dus, heeft in 3 dagen tijd 30GB verstookt. En dat met een datalimiet van 150GB![]()
Ik zou er zowiezo een 16 slots van maken want 20 is nog best druk bij sommige maps, dan kan je 16 + 4 private sloten ervan maken..
Wat is de pub's naam en ip als ik vragen mag?
Dat werkt dus nietZenix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:59:
[...]
Kijk op pagina 11 daar heb ik antwoord gegeven op die vraag, Morax had dat probleem ook
Verwijderd
Ik heb gewoon een copie van de Enemy terretory directorie gemaakt en dan 2.60 over de oude geinstalleerd. afhankelijk van welke server ik join pas ik de naam van de directorie even aan en klaar. Zo heb ik ook geen problemen met ASE en Xfire.Harkov schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:34:
iemand enig idee hoe je patches kan veranderen met linux? Die patchselector gaat namelijk niet werken
edit:
Ja...... tot vorige week dan. Ik hoop dat snel een oplossing komt voor dat 2.60 en punk buster probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 22:28 ]
Het IP is 82.192.87.128 en de naam is badlands. Website is www.badlandsvalley.tk, er staan nu stats op maar die worden nog niet automatisch geupdate, cronjob werkt nietR3dn3ck schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:38:
Ik zou er zowiezo een 16 slots van maken want 20 is nog best druk bij sommige maps, dan kan je 16 + 4 private sloten ervan maken..
Het heeft niet alleen met 2.60 temaken, maar op alle versie is het probleem hetzelfde. Alleen op servers waar geen PB staat is er geen probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:28:
[...]
Ik heb gewoon een copie van de Enemy terretory directorie gemaakt en dan 2.60 over de oude geinstalleerd. afhankelijk van welke server ik join pas ik de naam van de directorie even aan en klaar. Zo heb ik ook geen problemen met ASE en Xfire.
Ja...... tot vorige week dan. Ik hoop dat snel een oplossing komt voor dat 2.60 en punk buster probleem.
OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!
Om de disconnects/vastlopen van ET te voorkomen:
-> Getright uitzetten
-> pb_security 0
Hier ben ik net achtergekomen.
-> Getright uitzetten
-> pb_security 0
[ Voor 8% gewijzigd door Hu9o op 15-06-2005 18:07 ]
Heel raar, ik heb een verse install ( windows en ET ) Oude config erbij en draaien als de tering. incl. patch selector....
Wel raar, zelfs bij het downloaden van nieuwe maps ( 2.60 servers ) hoef ik niet meer te disconecten, kan gewoon in 1 keer spelen, zonder problemen.
Mischien is dat een ( drastisch dat wel
) tip... verse install....
Wel raar, zelfs bij het downloaden van nieuwe maps ( 2.60 servers ) hoef ik niet meer te disconecten, kan gewoon in 1 keer spelen, zonder problemen.
Mischien is dat een ( drastisch dat wel
dat hebben ze toch met die nieuwe patch gefixed?shaggy8675 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:35:
Iig relaxed dat ze dat gedaan hebben, normaal vloog ie er altijd uit met alle ellende van dien

Ben je nou zo noeb, of doe je gewoon alsof? Want dit werkt gegarandeerd.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:30:
Helaas...
set Getright 0
set pb_security 0
werkt niet bij mij
Gebruik Google eens
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 00:33 ]
Ik denk dat Tadevil niet door heeft dat Getright niets met ET te maken heeft, maar een download manager is. 
Maar als ik het goed begrijp dan wordt het probleem met punkbuster veroorzaakt door andere software die op je pc staat. Een aantal posts hierboven vertelde al iemand dat Norton Antivirus ook een boosdoener is.
Ik kan me verder ook voorstellen dat spyware op je pc dan dit probleem ook kan veroorzaken, dus zorg iig dat je pc clean is
Maar als ik het goed begrijp dan wordt het probleem met punkbuster veroorzaakt door andere software die op je pc staat. Een aantal posts hierboven vertelde al iemand dat Norton Antivirus ook een boosdoener is.
Ik kan me verder ook voorstellen dat spyware op je pc dan dit probleem ook kan veroorzaken, dus zorg iig dat je pc clean is
[ Voor 61% gewijzigd door Infinitive op 16-06-2005 11:10 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Mag hopen dat het werkt, niet voor niets een amd 64 barebone aangeschaftHu9o schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:22:
[...]
Ik heb het ook en draait prima(Alleen nu loopt PB de boel te verstieren, maar dat ligt aan iets anders)
Ik kom jullie snel weer vervelen met mijn genaab
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ET is trouwens ook lekker bugged met dual-screen setup. Ik heb het al een tijd draaien en elk spel draait met een dual-screen opstelling goed. Maar ET niet, als ik ET afsluit dan krijg ik iets van lag als ik scroll (net ofdat je videokaart drivers niet geinstalleerd hebt).
Als ik de primairy monitor verander (dus van de eerste monitor naar de tweede monitor zetten, en dan weer terug zetten) dan werkt het weer perfect, maar het is wel elke keer omslachtig om te doen.
Is hier een oplossing voor ofzo??? Of moet ik gewoon elke keer die truc doen die ik net zei??
Als ik de primairy monitor verander (dus van de eerste monitor naar de tweede monitor zetten, en dan weer terug zetten) dan werkt het weer perfect, maar het is wel elke keer omslachtig om te doen.
Is hier een oplossing voor ofzo??? Of moet ik gewoon elke keer die truc doen die ik net zei??
heb ik ook af en toeR3dn3ck schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:26:
ET is trouwens ook lekker bugged met dual-screen setup. Ik heb het al een tijd draaien en elk spel draait met een dual-screen opstelling goed. Maar ET niet, als ik ET afsluit dan krijg ik iets van lag als ik scroll (net ofdat je videokaart drivers niet geinstalleerd hebt).
alleen de kleur diepte veranderen is ook voldoende om het te fixen
Verwijderd
JAAAAAAAA. 2.60 werkt weer
Het was DuSuperControler. (een download limiter)
Dit programma draait al meer dan een jaar goed, echter sinds 2 weken veroorzaakt deze een probleem met ET 2.60.
Dit programma draait al meer dan een jaar goed, echter sinds 2 weken veroorzaakt deze een probleem met ET 2.60.
Nu ik wat ervaring heb met de nieuwe patch+etpro ben ik erg optimistisch. Ik schiet echt 5% meer raak, kom nou nog zelden onder de 39%, zelfs niet in wars. Vroeger was 36% echt de max normaalgesproken. Wel jammer dat dat geluid zo kut is

ET 2.60 is nog geen jaar oud hoorVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:37:
JAAAAAAAA. 2.60 werkt weer
Er staat in het topic al meerdere keren uitgelegd hoe je het weer normaal krijgt. Ik heb het ook een keer gevraagd, en toen werd het mij ook al uitgelegd. Dus ff zoeken en dan heb je zo weer normaal geluidph4ge schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:47:
Nu ik wat ervaring heb met de nieuwe patch+etpro ben ik erg optimistisch. Ik schiet echt 5% meer raak, kom nou nog zelden onder de 39%, zelfs niet in wars. Vroeger was 36% echt de max normaalgesproken. Wel jammer dat dat geluid zo kut is
Verwijderd
Ik krijg het spel op een of andere manier niet meer opgestart. Leek me leuk om het weer eens te installeren. Dus ik enemy territory geinstalleerd, daarna de patch, loopt alles na enkele seconden in het menu helemaal vast! Mijn pc reboot zelfs automatisch! Ik daarna eraf gegooid en daarna opnieuw geinstalleerd, dit keer zonder patch, weer precies hetzelfde. Hebben meer mensen dit probleem?
Ja misschien door de nieuwe patch:Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:51:
Ik krijg het spel op een of andere manier niet meer opgestart. Leek me leuk om het weer eens te installeren. Dus ik enemy territory geinstalleerd, daarna de patch, loopt alles na enkele seconden in het menu helemaal vast! Mijn pc reboot zelfs automatisch! Ik daarna eraf gegooid en daarna opnieuw geinstalleerd, dit keer zonder patch, weer precies hetzelfde. Hebben meer mensen dit probleem?
Getright kan dus elk andere download manager/verzieker zijn (Maar dit verschijnsel doet zich denk alleen voor als je geconnect bent met een pb_enabled server) Of het ligt niet aan deze dingen en dan zit er in je PC iets niet goed? Temps zijn allemaal goed? Voedingswaardes zijn ook allemaal goed?Hu9o schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:07:
OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!
-> Getright uitzetten
-> pb_security 0
Heb je een andere game geprobeerd?
Mooi, dan zal ik eens kijken ofdat de kleurdiepte in een bat/reg bestand gewijzigd kan worden, want ik draai nu ook een bat bestand om me etkey elke start te wissen. Ik krijg elke keer invalid cdkeyRev! schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 04:36:
[...]
heb ik ook af en toe
alleen de kleur diepte veranderen is ook voldoende om het te fixen
[ Voor 26% gewijzigd door RomeoJ op 19-06-2005 16:18 ]
en ik heb al meerdere keren gezegd dat dat niet werkt!Morax schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:44:
Er staat in het topic al meerdere keren uitgelegd hoe je het weer normaal krijgt. Ik heb het ook een keer gevraagd, en toen werd het mij ook al uitgelegd. Dus ff zoeken en dan heb je zo weer normaal geluid
Gebruiken jullie ETminimizer ?? Elke keer als ik van windows terugswitch naar ET wordt mn beeld donkerder, en dit blijft steeds donkerder worden..
Nu heb ik gewoon ff r_gamma 2.0 gebind en r_gamma 1.3 ook gebind, zodat als ik weer in ET kom eerst ff op 2.0 kan zetten en dan terug naar de standaard 1.3..
Ik krijg nu vaker als ik van weer in ET kom en hem naar 2.0 en 1.3 gooi wat problemen, namelijk mn systeem hangt dan totaal vast..
Iemand enig idee waardoor dit komt ?
Nu heb ik gewoon ff r_gamma 2.0 gebind en r_gamma 1.3 ook gebind, zodat als ik weer in ET kom eerst ff op 2.0 kan zetten en dan terug naar de standaard 1.3..
Ik krijg nu vaker als ik van weer in ET kom en hem naar 2.0 en 1.3 gooi wat problemen, namelijk mn systeem hangt dan totaal vast..
Iemand enig idee waardoor dit komt ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.