| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Witte Says
Verwijderd
Ja dan wordt het remmen een instabiele zaakVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:04:
Jammer van de chicane op de hunzerug,Mark! Zonder die chicane is het welerg link daar denk ik?
De hongaren hebben hem ook op hun site staan, als ook assen short
http://www.hsw.hu/sbgtrtrack.shtml
ff wat anders...Is het misschien mogelijk om in het vervolg op de servers na Q2 ff een paar minuten te wachten zodat iedereen zn instellingen kan aanpassen op de baan voor de race afstelling?? Nu al 3x meegemaakt dat er rucksicklos naar de race wordt doorgevote, waardoor je ineens met compleet verkeerde setup op de baan komt te staan....
Verwijderd
vind ik echt waardeloos
oscherleben klopt trouwens ook niet helemaal, er zit namelijk een hogere heuvel in het achterste rechte stuk...Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:14:
[...]
Helaas klopt de baan niet .......
wel in grote lijnen maar het is het niet
Verwijderd
Gisteren werkte de key uiteindelijk, nu start ik vandaag GTR weer op en geeft hij weer een error dat de key niet kloptR-B schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:37:
[...]
Hmm strange erg vreemd![]()
Maarre, hier me Hot Lap van Zandvoort tot nu toeHot Lap - Zandvoort (Vcr)
Ik hoop dat die tijd beetje meekan, anders ff flink oefenen op die baan
Is het normaal dat als je GTR opstart hij eerste een check disc uitvoert?
Kun je geen NoCD crack ofzo gebruiken?
Starforce begint men **** uit te hangen...
[ Voor 11% gewijzigd door Snoes op 27-04-2005 15:05 ]
Naja anders kijk ik alvast wel weer uit naar GTL
[ Voor 3% gewijzigd door Ghostrider op 27-04-2005 16:37 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Dit is niet ff racen en eerste worden, ik ben al blij dat ik de race uitrij
probeer even met de elise te oefenen, daarna met een f360, en dan pas met een gt wagen, daar leer je veel vandiabyte schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:43:
Wat is deze game ontiegelijk moeilijk in simulation zegIk rij echt met een slakke gangetje over het circuit of ik vlieg overal de bocht uit
Schakelen is ook wel oefenen, wanneer moet je eigenlijk terugschakelen, op welk moment?
Dit is niet ff racen en eerste worden, ik ben al blij dat ik de race uitrij
Komt omdat je CD/DVD speler/brander de CD dan niet goed kan lezen, door dat fijne StarForce. Heeft niks met je key te maken.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:55:
[...]Gisteren werkte de key uiteindelijk, nu start ik vandaag GTR weer op en geeft hij weer een error dat de key niet klopt
Ja, dat is normaal. Nee, no-cd crack bestaat helaas niet.Is het normaal dat als je GTR opstart hij eerste een check disc uitvoert?
Mij ook, en het heeft me al regelmatig ervan weerhouden om het op te starten. Ik heb geen zin om 5 minuten te wachten, dan nog een keer of 2 retry te klikken en dan pas kunnen games.Starforce begint men **** uit te hangen...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
heb ik geen last van hoor? vind hem wel lkkr rijdenGreenFury schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:38:
Het lijkt wel alsof Zandvoort spiegelglad is. Stukken gladder dan andere banden. Zoals de nordschleife lijkt weer erg stickyIK denk dat dat komt door "matige" conversies uit andere spellen ofzo. Maar ik vind iig zandvoort niet echt een leuke baan...
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
probeer de game eens op te starten dmv de CDVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:55:
[...]
Gisteren werkte de key uiteindelijk, nu start ik vandaag GTR weer op en geeft hij weer een error dat de key niet klopt![]()
Is het normaal dat als je GTR opstart hij eerste een check disc uitvoert?
Starforce begint men **** uit te hangen...
ik denk ik, als maar in GT kan..Bertuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:36:
Ik ga vanavond met een NGT rijden denk ik ... was weer een nieuwe uitdaging voor mij. Ging voor geen meter op het begin, maar wel leuk ! Wie raced er nog meer vanvond ?
ik liefst geen Enna, Spa, Brno of Donington
[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 27-04-2005 17:43 ]
Mee eens ... Monza ideetje ... lang niet meer gereden ... maar das met NGT minder leuk denk ik.Bram77 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:39:
Ik doe mee! Maar het liefst geen Magny Cour. Ik weet niet waarom, maar ik wordt sjaggie van dat track.
Barcelona en Anderstorp lijken me ook wel wat trouwens.
Gaan we allemaal NGT doen dan ? Lijkt me wel eens mooi een NGT-race.
[ Voor 18% gewijzigd door Bertuss op 27-04-2005 17:52 ]
nee niet alweer manBertuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:47:
[...]
Mee eens ... Monza ideetje ... lang niet meer gereden ... maar das met NGT minder leuk denk ik.
Barcelona en Anderstorp lijken me ook wel wat trouwens.
Gaan we allemaal NGT doen dan ? Lijkt me wel eens mooi een NGT-race.
Ik vind barcelona leuk omdat bijna iedereen dat track goed kent en dus weet wat mogelijk is en wat niet. Dan komen er tenminste genoeg over de finish
Spa en Monza vind ik ook relaxt.
En als het N> wordt dan wil ik wel NGT nemen als er genoeg mensen meerijden. Krijgen we tenminste een leuk gemixed veld.
[ Voor 30% gewijzigd door Boinkie op 27-04-2005 18:30 ]
ill be there met me ngt...Boinkie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:29:
Als de race om 21:00 kan starten ben ik er ook bij, track maakt niet zo veel uit voor mij maar brno, donington, monza of barcelona vind ik het leukst
En als het N> wordt dan wil ik wel NGT nemen als er genoeg mensen meerijden. Krijgen we tenminste een leuk gemixed veld.
laten we trouwens magny cours doen! die baan 0wnt

edit: Wuhaha na een uninstall van peerguardian werkt het ik zit nu op de 100mbit WOEI!!! Wat een naar programma is dat ook. het houd misschien brein tegen maar de bannerblock functie werkte niet goed pagina;s laden half. Die stond dan ook uit. Maar dit dan ook nog

Lekker racen vanavond
[ Voor 39% gewijzigd door Ghostrider op 27-04-2005 18:59 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
zou je in het vervolg misschien wat minder willen zeiken op de server.En ook eens je fout toe willen geven,ipv van iemand anders de schuld geven.
Ik meen mij te herinneren dat je mij van de baan aframde terwijl ik in mijn hotlap zit,en jij in je inlap.
Wat gebeurde met Bertuss is niet leuk,maar jij doet precies hetzelfde.
Ik ben maar weggegaan,wat een geouwehoer zeg weer vanavond.Dit maakt het er niet leuker op.
Ook is het heel irritant wanneer er geraced word dat er zo veel gechat word op de server,dit leid zo af zeg.
Ga dan van de server af en msn elkaar ofzo.
En dat gezeur dat ngt niet tussen gt moet rijden,waar slaat dat in godsnaam op!
[ Voor 8% gewijzigd door Corona op 27-04-2005 21:51 ]
Verder wil ik Bertram nog ffe bedanken voor het zogenaamde rammen van de "safetycar" waardoor ik me splitter kwijtraakte. Toen ik de pits inreed stond ik weer in het setup menu
Over NGT het is echt bloedirritant als je steeds achter een NGT zit. Richard Blokker had dat ook al door. Je kan nog wel zovaak aan de kant gaan maar het werkt in mijn inzicht gewoon niet.
Was dus weer leuk

edit: als je geen gechat wil horen tijdens het rijden dan zet je dat toch uit

[ Voor 13% gewijzigd door Ghostrider op 27-04-2005 21:38 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Is dat zo gek dan??Jij komt als een gek uit de pits,laat mij,notabene in mijn hotlap niet voor,terwijl je met je inlap bezig was(trouwens,die anderen ook,zag het in rearview),en ik crash.GreenFury schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:37:
Ja het ging idd niet echt lekker vanavond. Maar over dat ik je "eraf ramde" ik zat op dat moment links van jouw en jij stuurde weer naar links om op de ideale lijn tekomen waar ik opzat. Ik remde en jij slipte doordat je stuurde en remde tegelijk.(je stuurde naar mij maar ik zat al helemaal links!!) Daardoor sleurde je 4 mensen in je slip mee. idd niet goed van beide maar ik was je al "voorbij"
knip
edit: als je geen gechat wil horen tijdens het rijden dan zet je dat toch uit
Vind je het gek dat ik daar dan niet tegen kan??Jij moet je banden ed nog opwarmen,ik niet.
Dit slaat werkelijk nerges op,dus volgens jou betekent dat dati k geen recht van spreken heb,en maar op moet rotten???Tis nl niet de 1e x dat je word aangesproken op je gedrag,weet je nog??
@ Boinkie,
ja,vond het ook al zo raar,we waren klaar met de opwarmronde,ik rij door,krijg ik ineens een waarschuwing dat ik op mijn plaats moet blijven
[ Voor 31% gewijzigd door Corona op 27-04-2005 21:52 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verder buiten het gezeur was het leuk met degene die over bleven. Ook nog ff als sleepwagen gespeeld
BTW wat was er met de server? De startlichten bleven op rood. Kreeg geen tijden door en als ik esc drukte en weer start session deed kon ik weer volop mee racen

Dit is precies het moment waarop ik tegen de safteycar knal … die je dus niet ziet … maar ik in een flits voor me zag verschijnen. Iedereen ging er dwars doorheen maar ik knalde er vol op. Ging veeeeel te snel om nog te kunnen ontwijken !

Hier zie je wat er een halve seconde later gebeurde ...
Kan toch niet anders … ben niet eens in de buurt van mijn voorganger ! Dus wil je niet zo gauw gaan schelden als iets je niet aan staat ! Hier kon ik niets aan doen !
Je verziekt de bende op de server … bedenk dat goed. Voortdurend loop jij te blaten over de meest grote onzin. Op iedereen commentaar en ondertussen zelf alles lopen verzieken … triest !
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 28-04-2005 09:59 ]
Tja, ik reed dus een snelle rondGreenFury schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:37:
Over NGT het is echt bloedirritant als je steeds achter een NGT zit. Richard Blokker had dat ook al door. Je kan nog wel zovaak aan de kant gaan maar het werkt in mijn inzicht gewoon niet.
Was dus weer leuk
zie ik een zeer trage NGTér voor me rijden.. Hij zag me duidelijk aankomen. Hij spint op droge gedeelte. En blijft er rustig staan, ik moet dus op nat/vuile gedeelte en spin daardoor..
Voortaan, iets meer oplettne op de gt'ers..
oja, de race begon wel fun. El Hefe en ik vechtte om de poll
In de race was puinhoop, vooral warm uplap.. maja. Op gegeven moment werd baan droog en ging op slicks.. 2e x toen ik op natte stuk van baan zat vloog ik eraf en vleugel weg.. Dus ik stopte maar. voordat ik die grindbak uitwas is het 2 uur verder..
Watvoor internet verbinding heb jeKan toch niet anders … ben niet eens in de buurt van mijn voorganger ! Dus wil je niet zo gauw gaan schelden als iets je niet aan staat ! Hier kon ik niets aan doen !
Asus Zenbook i7 256gb
Echt vaag dit,je ziet niets in de buurt,en toch ligt je voorkant er vanaf.Misschien is een excuusje op z'n plaats,toch greenfury??Bertuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:53:
Eeh Greenfury ik wil niet lullig zijn … maar ik kan er helemaal geen ene fuck aan doen dat die safteycar ineens voor mijn neus verscheen. Jij geloofd me niet ? Hier het bewijs … je ziet geen safteycar hier in deze screens en toch was hij er ! Kijk je eigen replay maar terug !
[afbeelding]
Dit is precies het moment waarop ik tegen de safteycar knal … die je dus niet ziet … maar ik in een flits voor me zag verschijnen. Iedereen ging er dwars doorheen maar ik knalde er vol op. Ging veeeeel te snel om nog te kunnen ontwijken !
[afbeelding]
Hier zie je het van de andere kant.
Kan toch niet anders … ben niet eens in de buurt van mijn voorganger ! Dus wil je niet zo gauw gaan schelden als iets je niet aan staat ! Hier kon ik niets aan doen !
Je verziekt de bende op de server … bedenk dat goed. Voortdurend loop jij te blaten over de meest grote onzin. Op iedereen commentaar en ondertussen zelf alles lopen verzieken … triest !
Lees jij de posts wel goed???Er staan hier 2 posts waar men vage dingen had met de server,ook ik..Dus ligt het niet aan de verbinding,maar op dat moment f aan de server.En wat dat was,al sla je me .....,ik weet t niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Corona op 27-04-2005 21:59 ]
Eeen hele normale ... nog nooit eerder gehad dit !
Aangezien Quintor nog wel wilde rijden en ik toch niet voor een plaats bezig was maar even zo vriendelijk geweest om te helpen

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 28-04-2005 10:00 ]

Hier is duidelijk tezien hoe ik mijn voorspoiler verloor

BTW @ die zwarte LAMBO ik reed weer achter bertram aan en vervolgens beweer jij dat ik achter jouw hoor. Kijk eens goed naar die pics

Asus Zenbook i7 256gb
Ja DUH ... snap ook wel dat je daardoor op mij knalde ... maar jij beweerde meteen dat ik vol op de rem stond en dat het dus mijn fout was ... dat is dus niet zo ... heb je net in mijn post kunnen lezen !GreenFury schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier is duidelijk tezien hoe ik mijn voorspoiler verloor![]()
BTW @ die zwarte LAMBO ik reed weer achter bertram aan en vervolgens beweer jij dat ik achter jouw hoor. Kijk eens goed naar die pics

WIEHAA
EDIT: ik sta trouwens op de screen hierboven
EDIT2: lol op de 1ste screen van boinkie zie je van kempen: zwarte lambo en ik: Rode F360 ook nog rijden
[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 28-04-2005 10:00 ]
Het leek anders TIJDENS de race ook zoBertuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:09:
[...]
Ja DUH ... snap ook wel dat je daardoor op mij knalde ... maar jij beweerde meteen dat ik vol op de rem stond en dat het dus mijn fout was ... dat is dus niet zo ... heb je net in mijn post kunnen lezen !
Asus Zenbook i7 256gb
Wat bedoel je ? Dat het tijdens de race leek alsof ik hard in de ankers ging ?
[ Voor 16% gewijzigd door Bertuss op 27-04-2005 22:22 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 27-04-2005 22:21 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Juist. Maar nu zie ik iig dat JIJ er niks aan kon doenBertuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:21:
[...]
Wat bedoel je ? Dat het tijdens de race leek alsof ik hard in de ankers ging ?
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Proficiat aan L De Groot met de overwinning!
Als je dan je replay vanaf de start bekijkt, of je gebruikt de TAB om te zien als hoeveelste je hoort te rijden, zie je of had je gezien dat ik even niet oplette bij de start en daardoor 2 plaatsen terug viel. Ik was de 8ste wagen (achter de saleen), na mij kwamen 2 Ferrari's.GreenFury schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:07:
Doet er verder ook weinig toe.
Verwijderd
gelukt dus
zie je nou wat ik bedoel,eerst kijken voordat je moord en brand schreeuwt.No hard feelings he.
@ furbykiller,
heb jij msn?misschien wel handig om setups te bespreken,zeker omdat wij ngt zo leuk vinden.
[ Voor 34% gewijzigd door Corona op 27-04-2005 22:34 ]
Same here ... zal een stuk prettiger worden ... eerst nadenken voordat je gaat schreeuwen. Gaat niet alleen over dit geval, maar het is me al eerder opgevallen dat je het meer doet ... oordelen zonder echt goed te weten wat er is gebeurd. Maar goed ... idd no hard feelings ... even goede vrienden !Corona schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:31:
@ greenfury,
zie je nou wat ik bedoel,eerst kijken voordat je moord en brand schreeuwt.No hard feelings he.
jahoor voeg me maar toe:Corona schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:31:
@ greenfury,
@ furbykiller,
heb jij msn?misschien wel handig om setups te bespreken,zeker omdat wij ngt zo leuk vinden.
kijk ff in me profiel, heb me adres toegevoegd
(opzich ben ik niet zon uber setup-mannetje, maar ik weer wel een paar dingetjes
ben vanaaf niet meer op msn overigens
[ Voor 5% gewijzigd door Quickshifter op 27-04-2005 22:42 ]
Gelukkig crashte mijn pc vlak voor de race. Ik had er toch niks van gebakken in de regen op een track wat ik niet ken.
Gebeurd me trouwens wel regelmatig in GTR, dat m'n pc crasht of dat ik een CTD krijg.
ik heb idd ook weleens dat gtr crashed, krijg je zon gare wondhoos foutmelding.Bram77 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:45:
Wat een wrijving hieroTopic staat bijna in de fik.
Gelukkig crashte mijn pc vlak voor de race. Ik had er toch niks van gebakken in de regen op een track wat ik niet ken.
Gebeurd me trouwens wel regelmatig in GTR, dat m'n pc crasht of dat ik een CTD krijg.
Het rijden zelf is geweldig maar alles er omheen is zwaar beneden de maat.. Lobby die het niet doet geen mogelijkheden om iemand te bannen of te vote voor een herstart.... Veeeeeelste veel bugs en irritatie's om fatsoenlijk te spelen.. echt jammer....
Op zich heb je gelijk,een lobby die zeer traag is,game die stotterd,noem maar op.Thijs B schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:47:
ik kap voorlopig met dit spel wacht wel tot er patches komen.. Deze game is echt helemaal bagger.
Het rijden zelf is geweldig maar alles er omheen is zwaar beneden de maat.. Lobby die het niet doet geen mogelijkheden om iemand te bannen of te vote voor een herstart.... Veeeeeelste veel bugs en irritatie's om fatsoenlijk te spelen.. echt jammer....
Maar waarom zou je iemand willen bannen??Is wel heel erg radicaal gelijk,een kick,ala,dat kan ik wel begrijpen.
[ Voor 57% gewijzigd door R-B op 27-04-2005 22:58 ]
Feli Mark!!Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:30:
ik heb de GTR/GOT community eer hoog proberen te houden samen met goldfinger in de simracing league
[afbeelding]
gelukt dus
Feli Mark!Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:30:
ik heb de GTR/GOT community eer hoog proberen te houden samen met goldfinger in de simracing league
[afbeelding]
gelukt dus
Hier op de got komen ook veel nieuwe mensen bij. Op zich heel gezellig, maar het niveau verschil blijft daardoor (te)groot voor een spannende league zonder al te veel ongelukken.
edit
Ik zie nu opeens aan de sceenie dat je met de Lister reed.

Wat waren de quali tijden daar... 1:24ers

[ Voor 16% gewijzigd door Mr.David op 27-04-2005 23:43 ]
Mr.David schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:12:
[...]
Feli Mark!Met welke auto heb je 'm gereden? Met de Lister? En heb je die 1 stop strategie van afgelopen zondag toegepast of ben je voor een 1 stopper gegaan?
Jammer dat die league vol zit. Ik had daar graag mee willen doen.
Hier op de got komen ook veel nieuwe mensen bij. Op zich heel gezellig, maar het niveau verschil blijft daardoor (te)groot voor een spannende league zonder al te veel ongelukken.
edit
Wat waren de quali tijden daar... 1:24ersof gewoon 1:25ers
?

heb wel gemerkt, dat ik met regen 1 van de snellere ben. Ik denk dat dat komt door me rijstijl, die is ideaal te noemen met regen/ natte baan
[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 28-04-2005 00:16 ]
Verwijderd
Dus voor iedereen die niet telkens zijn cd wil gebruiken of problemen heeft met starforce...hier de oplossing;)
\Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:14:
Na vele mislukte pogingen om gtr werkende te krijgen, heb ik een image file van cd1 gemaakt, ingeladen met daemon tools, mijn cd-rom stations afgekoppeld(Starforce nightmare werkte niet bij mij) en het spel gestart, en werkt gewoon:)
Dus voor iedereen die niet telkens zijn cd wil gebruiken of problemen heeft met starforce...hier de oplossing;)
Ahum, heb je ook van dvd-branders gehoord. Die HEB ik nodig.. Elke dag. Ik hou het lekker bij me cd-rom erin laten. Zit tog in oude brander die ik nooit gebruik verder
Verwijderd
de top3 reed 24'ers in de quali ... ikzelf 26.1 ..kon geen goed rondje vinden ..constant verkeer enzo ..Mr.David schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:12:
[...]
Feli Mark!Met welke auto heb je 'm gereden? Met de Lister? En heb je die 1 stop strategie van afgelopen zondag toegepast of ben je voor een 1 stopper gegaan?
Jammer dat die league vol zit. Ik had daar graag mee willen doen.
edit
Wat waren de quali tijden daar... 1:24ersof gewoon 1:25ers
?
10e getraind en met een 0 stopper de race uitgereden ...
Wordt echt Fair gereden daar ... Alleen zijn de toppers heel snel ... ik had nu de juiste strategie maar ben zeker niet de snelste .. Constant overal gevechten ...Was wel een mooie race dus
Ik zie het een foutje en je ligt gelijk 5deVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:56:
[...]
de top3 reed 24'ers in de quali ... ikzelf 26.1 ..kon geen goed rondje vinden ..constant verkeer enzo ..
10e getraind en met een 0 stopper de race uitgereden ...
Wordt echt Fair gereden daar ... Alleen zijn de toppers heel snel ... ik had nu de juiste strategie maar ben zeker niet de snelste .. Constant overal gevechten ...Was wel een mooie race dus
Hmm raar. Ik kreeg anders geen melding. Maar het doet er idd niet echt toe ik moest toch de pits in...Snoes schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:26:
[...]
Als je dan je replay vanaf de start bekijkt, of je gebruikt de TAB om te zien als hoeveelste je hoort te rijden, zie je of had je gezien dat ik even niet oplette bij de start en daardoor 2 plaatsen terug viel. Ik was de 8ste wagen (achter de saleen), na mij kwamen 2 Ferrari's.
Doet er verder ook weinig toe.
Asus Zenbook i7 256gb

Als je al in een server komt via de reservebackupbetalobby, nadat je 5 minuten moet wachten op de CD check, gaat de start mis (DQ, Stop & Go, crashes, lag, onzichtbare pacecars), vervolgens crasht 75% van het veld (of een echte crash, of een CTD) en de rest vliegt elkaar tijdens of na de race in de haren ... omg.
Ik mag hopen dat de patch 1.4 verbetering brengt, anders heb ik 50 euro weggegooid ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Gewoon niet meer spelen ................. iedereen happy .....Arfman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:51:
Wat een geweldig spel is het ook
Als je al in een server komt via de reservebackupbetalobby, nadat je 5 minuten moet wachten op de CD check, gaat de start mis (DQ, Stop & Go, crashes, lag, onzichtbare pacecars), vervolgens crasht 75% van het veld (of een echte crash, of een CTD) en de rest vliegt elkaar tijdens of na de race in de haren ... omg.
Ik mag hopen dat de patch 1.4 verbetering brengt, anders heb ik 50 euro weggegooid ...
Dit is misschien ook een leerzame les voor de GOT league, alstie ooit nog komt. Het lijkt er sterk op dat de Listers nogal een voordeel hebben bij een race van een uurVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:30:
[afbeelding]
gelukt dus
Wel gefeliciteerd natuurlijk met je overwinning!
Verwijderd
Verwijderd
1 zwaluw ...........Requiem19 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:22:
[...]
Dit is misschien ook een leerzame les voor de GOT league, alstie ooit nog komt. Het lijkt er sterk op dat de Listers nogal een voordeel hebben bij een race van een uur. Misschien handiger om een race van een uur en een paar minuten te doen zodat de Lister ook moet pitten, of gewoon een verplichte pitstop instellen. Naja, voor uitgebreide discussie zie www.simracing.nl
![]()
Wel gefeliciteerd natuurlijk met je overwinning!
Het is eigenlijk maar een klein voordeeltje ... Ik had 20 minuten voor het eind 2 seconden voorsprong op Nr2 (F575) die op verse banden stond ....hij kwam net uit de Pits
De race was 40 rondjes .... als je die met 1 stop doet dan kan je 1.26 rijden ... ik reed 1.28-1.30... dus in principe is 1 stop sneller .... en ik had de laatste 10 minuten worn tyres .. De nr 2 was overingens ook een lister (wel met een pitstop)
Uiteindelijk is het alleen zo dat degene die het meest constant rijd en met de minste foutjes wint..
Maar ik ben benieuwd hoe de Lister het gaat doen op de andere banen ... dit is pas 1 race en misschien doet de lister het wel heel goed op anderstorp ... op Barca moet ik iig wel binnen komen ...
Zo heeft elke auto zn voor- en nadelen ... de F550 en de Saleen zijn weer heel snel op het rechte eind .....die pakken me daar weer makkelijk ... in een Lister is het redelijk moeilijk om een F550 in te halen ... (heb het gisteren 15 minuten lang geprobeerd ... en was echt 1 sec. sneller)
Ik denk dat het alleen bij jou zo erg is hoor..Arfman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:51:
Wat een geweldig spel is het ook
CD check duurt hier 10 sec
start gaat voor mezelf bijna nooit mis(laatste tijd
Hahah, nog bedankt. Had 2 rondjes van te voren slicks erop laten leggen, ging best goed totdat ik op een nat stuk remde (denk ik). Stond te malen in de grindbak, totdat jij me eruit duwdeBoinkie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:03:
Hier 2 screenies waar je mij ziet duwen
Aangezien Quintor nog wel wilde rijden en ik toch niet voor een plaats bezig was maar even zo vriendelijk geweest om te helpen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb wel de snelste ronde nog kunnen zetten, maar zat op -6 laps
Rare zaken tijdens de race:
- na warm up lap bleven de lichten rood
- tijdens de 1e ronde kreeg ik de melding dat ik achter nr x moest blijven
- kreeg bij ingang 2e ronde "green lights" te zien/horen
- furbykiller was onzichtbaar, da's lastig inhalen dan (toen ik eenmaal weer op de baan was), gelukkig heb ik altijd de naamweergave aanstaan.
Niet zo raar:
- slicks hebben 0.0 grip in een natte grindbak
Betreft opstarten spel/cd check, duurt maximaal 3 seconden in m'n nec brander. En dan heb ik ook nog deamontools lopen zonder problemen.
[ Voor 31% gewijzigd door Quantor op 28-04-2005 10:51 ]
Naja, de CD check is maar 1 van de weinige problemen die ik heb, als het alleen dat zou zijn zou ik er zeker mee kunnen leven. De start gaat voor mij ook vrijwel nooit mis, behalve als ik aangetikt wordt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar weinig races rijd, op de meeste servers kom je niet verder dan Practice 1 of 2, omdat veel mensen niet weten hoe voten werkt. Bovendien moet je daarna nog een flink aantal keren verder voten voordat je eindelijk kunt racen.R-B schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat het alleen bij jou zo erg is hoor..
CD check duurt hier 10 sec
start gaat voor mezelf bijna nooit mis(laatste tijd)
Ja oke dat is waar, op GoT server is het gelukkig niet ZO erg..Arfman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:41:
[...]
Naja, de CD check is maar 1 van de weinige problemen die ik heb, als het alleen dat zou zijn zou ik er zeker mee kunnen leven. De start gaat voor mij ook vrijwel nooit mis, behalve als ik aangetikt wordt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar weinig races rijd, op de meeste servers kom je niet verder dan Practice 1 of 2, omdat veel mensen niet weten hoe voten werkt. Bovendien moet je daarna nog een flink aantal keren verder voten voordat je eindelijk kunt racen.
- de pace-car is onzichtbaarQuantor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:39:
[...]
- furbykiller was onzichtbaar, da's lastig inhalen dan (toen ik eenmaal weer op de baan was), gelukkig heb ik altijd de naamweergave aanstaan.
- alle andere auto's zijn onzichtbaar
- Rondebord klopt regelmatig niet (al kan dat wel weer de realiteit verhogen, de pitcrew is de weg kwijt
- Weervoorspellingen kloppen niet (Weet niet is dat een bug is, maar dan vind ik het wel een leuke bug)
- 1e sessie qualy-tijden gelden niet voor de grid...
buglijstje maken?
[ Voor 5% gewijzigd door MrBarBarian op 28-04-2005 10:56 ]

Asus Zenbook i7 256gb
ik rij liever achter iemand die z'n wagen zelfs in de warmup al niet kan houden, dan naast hem te gaan rijden (cq. dat doen ze dus waarschijnlijk omdat ze lekker bandjes op willen warmen
overigens, de laatste echt snelle rijder van de kopgroep kan de hele race bepalen door een gat te laten vallen. Zo gebeurde het op anderstorp dat ik, achteraangestart en niet zo heel veel deelnemers, 5 bochten voor startfinish al een green flag kreeg omdat iemand in het midden de boel ophield. tactisch gezien voor diegene en het verloop van de race in de kopgroep slim, maar niet eerlijk. een snellere rijder die geen goede qualificatie heeft neer kunnen zetten door welke reden dan ook kan dan logischerwijs NOOIT meer in aanmerking komen voor een eerlijk gevecht aan de kop. Ze moeten bij simbin dus ook gaan instellen dat je niet meer dan een X aantal auto lengtes tussen elkaar mag rijden; doe je dat niet, warning of stop en go.
Als de eerste rijder het licht (na de warmup) passeert terwijl het nog op rood staat is de race volgens mij officieel nog niet gestart. In het echt mag je n.l. maar max. 90 (minimaal 70) rijden totdat het licht op groen gaat. Als je dus op Anderstop voluit accelereert uit de laatste bocht kan het dus gebeuren dat het licht nog op rood staat als de eerste de streep passeert. Vandaar dat je de tweede ronde te horen kreeg "green light".Quantor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:39:
[...]
Niet zo raar:
- slicks hebben 0.0 grip in een natte grindbak
Overigens moet je in het echt ook als je spint tijdens je warmuplap achteraan sluite. Moeten wij misschien ook maar eens in gaan voeren, is iedereen wat voorzichtiger tijdens de warmuplap
[ Voor 5% gewijzigd door Markao645 op 28-04-2005 12:40 ]
Verwijderd
Nou.. als iemand te dicht achter me rijd en niet oplet(hoe je dat zietjeehaa schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:47:
soms zijn er echt ongecontroleerde brake tests... dat is gewoon ziek; de enige reden om ze zo extreem te maken is te zorgen dat anderen achter jou op elkaar klappen en de race met vertraging of niet kunnen vervolgen. In de F1 geven ze die braketest elkaar als iemand vind dat zijn achterop komer te dicht achterop rijd (irritant) en tegelijk niet op let. knappe jongen die dat kan zien in zijn spiegel in GTR
En als je na de warm-up lap geen groen krijgt komt waarschijnlijk omdat van de formatie weinig meer klopt, mensen op verkeerde positie e.d.
Typisch een opmerking die prima past in dit topic en voor de GTR community zoals ik die heb meegemaakt in het algemeen. Voor mij is het spel door de bugs onspeelbaar, maar mij hoor je er niet meer over hier, veel plezier in jullie gezellige community.Fiskare schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:19:
En ondanks alle bugs blijft iedereen het spel toch spelen. De conclusie: Niet verder klagen over de bugs en racen! Vooral jij Arfman, want we weten onderhand wel dat jij dit spel niets vind en dat jij LFS top vind.
Volgens mij is het ook bij velen niet duidelijk wanneer de daadwerkelijke start plaatsvindt (bij mij ook niet helemaal overigens). Volgens mij is dat op het moment dat het licht op groen gaat (en het dus gezegt wordt en bovenin je beeld verschijnt). Dan mag je pas gaan gassen en beginnen met inhalen. Nu gebeurt het regelmatig dat er gewoon vanuit de laatste bocht voor de finish vol opgetrokken wordt, om zo makkelijk een paar plekken te pakken.
@Fiskare
Wat is er nou leuk aan een spel als er niets te klagen valt
[ Voor 6% gewijzigd door MrBarBarian op 28-04-2005 13:10 ]
Het vreemde is ook dat het spel dat niet bestraft. Mij is het enkele keren overkomen, en ik heb het zelf ook eens geprobeerd, maar je kunt vrolijk door blijven rijden ...MrBarBarian schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:09:
Volgens mij is het ook bij velen niet duidelijk wanneer de daadwerkelijke start plaatsvindt (bij mij ook niet helemaal overigens). Volgens mij is dat op het moment dat het licht op groen gaat (en het dus gezegt wordt en bovenin je beeld verschijnt). Dan mag je pas gaan gassen en beginnen met inhalen. Nu gebeurt het regelmatig dat er gewoon vanuit de laatste bocht voor de finish vol opgetrokken wordt, om zo makkelijk een paar plekken te pakken.
Geloof me, ik zit hier niet te klagen omdat ik het leuk vindt, al denken sommige mensen daar anders over ...@Fiskare
Wat is er nou leuk aan een spel als er niets te klagen valt
Verwijderd
Doei !Arfman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:09:
[...]
Typisch een opmerking die prima past in dit topic en voor de GTR community zoals ik die heb meegemaakt in het algemeen. Voor mij is het spel door de bugs onspeelbaar, maar mij hoor je er niet meer over hier, veel plezier in jullie gezellige community.
Gewoon terug naar de winkel gaan en je geld terugvragen ! .. van dat geld koop je dan een roze bril en dan zie je vast de dingen weer wat positiever.
Voor de rest hebben "wij" weinig tot zeer weinig aan je altijd negatieve houding .... Ik heb ook wel eens wat raars in het spel maar ach ...... dat bedek ik met de mantel der liefde ..... ik krijg er een hoop voor terug ....(Lees o.a. een zeer leuke NGT cup)
En ja het glas is half vol ! en niet half leeg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 13:25 ]
Ik denk niet dat iemand daar aan twijfelt, ook vind ik wel dat er reden is om te klagen.Arfman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:12:
[...]
Geloof me, ik zit hier niet te klagen omdat ik het leuk vindt, al denken sommige mensen daar anders over ...
Maar zo vaak en veel dat het vervelend wordt is ook niet de bedoeling, bovendien schiet je er weinig mee op.
Bovendien is er nog genoeg aan GTR waar je enorm van kunt genieten. Het glas is voor mij iig halfvol.
Dit bedoelde ik ook met mijn opmerking. De meeste mensen zien ook wel in dat het spel een boel bugs heeft en onduidelijkheden, maar de meeste mensen hebben ook al lang niet meer zo lang met 1 spel gespeeld, dus dan is het ondanks de bugs een verschrikkelijk goed spel waar je veel plezier aan kunt beleven. Die bugs liggen voor een deel aan de engine waarop het spel is gebaseerd. Dit heeft simbin zelf ook door en vandaar dat ze het volgende spel ook met een andere engine maken.ZAMoRANo schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:24:
[...]
Bovendien is er nog genoeg aan GTR waar je enorm van kunt genieten. Het glas is voor mij iig halfvol.
Asus Zenbook i7 256gb
Dat heeft niets met de got-races te maken.. Dat zijn dus de officiele regelementen, en dus zou iedereen dat moeten doen.. Helaas geeft GTR geen penalty als je je daar niet aan houd (zoals Arfman zegt)... Wat naar mijn mening dus wel zou moeten.. Ik weet overigens niet hoe er tijdens de echte races wordt gecontroleert en gereageerd op zo'n valse start..GreenFury schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:37:
Misschien is het een goed idee om idd tijdens de "got" races pas volgas tegaan als er ook echt een Geen Flag is. En niet na de laatste bocht. Zo blijft er ook genoeg tijd over om de start-grid positie weer in tenemenDus 70t/m90 gaan tot de geen flag dan volgas
Een staande start is non-fia-gt.. misschien wel veilig, maar geen simulation. Trouwens, zo moeilijk is het toch niet om met een constante snelheid achter iemand aan te rijden.. En pas te beginnen met gassen na het juiste sein?
Dit topic is gesloten.