Zoals je bij de laatste screenshots kan zien,heb ik je daar de ruimte gegeven.Daar liet ik je ook voorbij gaan.Maar op het 3e plaatje zie je wel degelijk een blokkerend wiel,en daar was je gewoon te laat.En gooi je je auto echt voor die van mij en raakte je mij daar voor de zoveelste keer.Het was ook elke keer op dat punt dat het gebeurde.Op het eerste plaatje zie je dat ik op de lijn zit en jij op het vuile gedeelte.Daardoor blokkeer jij en schiet je door,had je op een goed gedeelte gezeten,dan had er niets aan de hand geweest,en had ik voor je gebleven.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 01:24:
[...]
Even een reaktie in de form van screenshots
Eerste incident
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt mij een regelmatige uitrem aktie. Geen rook van de banden, geen blokkerende wielen en van het vuile deel van de baan had al helemaal geen last. Waar ik last van had was dat je naar de apex stuurt terwijl ik naast je rijdt.
Tweede
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me voor zichzelf spreken. Naar mijn bescheiden mening ram jij mij i.p.v. omgekeerd.
Het derde en vierde incident is een herhaling van het eerste dus zal ik jullie besparen.
Als je zoals je zelf zegt eerder remt dan andere deelnemers, mag je verwachten dat je af en toe uitgeremd wordt. Ook mag je verwachten dat dat aan het eind van een recht stuk gebeurt. Als je iets meer gebruik maakt van je spiegels weet je wat er om je heen gebeurt.
Verder wat mij betreft een grote zak zand erover en volgende keer weer vrolijk meedoen.
En dit gebeurde totaal 3x,en aan het einde was ik het goed zat,reed mijn race zonder problemen,spins,whatsoever,en het ging goed.
Kan je dan begrijpen dat ik een beetje pissed off werd omdat ik elke keer dwars stond als ik weer s aangetikt werd.
Maar watje al typt,zand erover,de race was leuk.Ook ik moet leren geven en nemen.Ik was allang blij dat er niet gescholden werd,alleen door mij 1x.
Nogmaals,sorry,zal ut niet meer doen
Nog f een toevoeging,mij ging het niet om het gedeelte van het circuit van de laatste 4 plaatjes,daar had ik geen last van je,je was op dat moment veel sneller,ik wouhet gat dichtgooien,en dat ging redelijk,we raakten elkaar daar niet,jij dwingt mij daar om naar het vuile gedeelte te gaan.Dat vijnd ik alleen maar top,jij dwingt mij om een fout te maken.
Maar waar het mij wel om ging is aan het einde van het lange rechte stuk in het 2e gedeelte van het circuit.
Nog een edit,hoe heb je de screenshots nou gemaakt?
[ Voor 10% gewijzigd door Corona op 26-04-2005 08:28 ]