ZAMoRANo schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:09:
Ik denk dat de mensen die nog veel te leren hebben het voor zichzelf heel moeilijk aan het maken zijn nu.
Je ziet bij de online races op de tweakers-servers dat de ervaren mensen, waaronder ikzelf, grotendeels wegblijven. Dan valt er idd weinig te leren en koken jullie met zn allen lekker in je eigen sopje gaar.
Er valt weinig lol te beleven aan racen tegen mensen die zomaar wat doen en je er vanaf tikken als je ze op een ronde zet, als je dan wat zegt krijg je nog een grote mond ook.
Met alle respect hoor, maar iedereen zou moeten zorgen dat ze de basisprincipes toch wel een beetje onder controle hebben en dan vanuit het respect en een positieve instelling mee gaan doen.
We hebben het hier niet over een potje Unreal Tournament van 5 minuten maar een complete race die inclusief trainingen zo je hele avond vullen. Als mensen dan je lol vergallen ga je al snel de pret ergens anders zoeken.
We maken bewust geen haast met de league omdat ik bang ben dat het een zootje wordt met de huidige stand van zaken, als ik deze verhalen hoor wordt dat alleen maar bevestigd.
Zamorano,
Ook jij was in het begin niet snel in dit spel,ook jij hebt m onder de knie moeten krijgen.Ik weet niet hoe lang je dit spel al speelt,maar jij hebt iig een flinke voorsprong.En helaas gaat daar wat tijd overheen.
Vind je het dan niet leuk dat het steeds drukker word,ik iig vond het heel leuk dat er gisteravond 23 man op de server zaten.Ookal gebeuren er ongelukjes,het blijft gaaf om te zien!!!
Waar het omgaat is dat je in mijn opinie respect voor elkaar moet hebben.Ookal ben je beter.
Vaak zie je dat in spellen,en je haalt zelf al Unreal aan de "noobs" helemaal verrot gescholden worden.
Is dit dan leuk gamen??Nee,en daarbij komt dan nog dat je altijd maar tegen dezelfde speelt,en mij lijkt het dat je je dan juist gaat vervelen.
Dit spel is nou eenmaal een zeer goed spel met een zeer hoge moelijkheidsgraad.
Ik heb het echt gezien,nootie was ook niet snel,werd even geholpen,en wat gebeurt er,hij is ineens 3 seconden per ronde sneller!!!
Dit geeft dus aan dat de gevorderden,als ze de "noobs" helpen,er zelf ook plezier aan kunnen beleven.Want je hebt toch iemand geholpen om beter te worden.En mijn mening is is dat dat net zo'n kick kan geven als een overwinning.
Een beetje leraar/leerling idee,of hoe je het ook wil noemen
En om nou gelijk te zeggen,ik kom niet zo vaak meer,slaat natuurlijk ook nerges op.Vaak gaat het goed,en soms gaat het wat minder.
Want ook de fanatiekelingen maken foutjes.
Er is hier ergens een filmpje,en daar wil de nr.1 aan het einde van het rechte stuk bij start/finish inhalen in een bocht terwijl er 2 man rijden.
De ene zit al op het vuile gedeelte,de ander zit op de goede lijn,en David Waij wil erlangs.
Wat gebeurt er,hij vliegt er vanaf,omdat ie er niet langs kan en ook op het vuile gedeelte zit.
Moeten die 2 anderen daar dan maar weggaan??
Lijkt mij niet,ook zij mogen racen vind ik.
En als David nou f 3 of 4 seconden had gewacht,dan was er geen probleem geweest,had ie er gewoon langs gekunt zonder problemen op het langste rechte stuk.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 06:36:
[...]
In mijn optiek duurt dit veel te lang ..... ik dacht trouwens niet dat ik hem raakte ...zag in de replay pas dat ik hem aantikte ..... Maar ik had ook geen medelijden met hem
We moeten de zaken niet gaan omdraaien .... ik vecht als koploper voor de winst ... dat gaat soms om seconden .... ... en op de hele race rijd hij 5 rondjes minder als ik ........wie moet nou rekening met wie houden ....
Gewoon meer oefenen en pas aan races meedoen als je je auto op de baan kan houden
tijden

[/code]
Het kan dan wel in jouw optiek te lang duren,maar wat is nou 1 of 2 seconden op een mensenleven

Ik heb gisteren naar de F1 gekeken,dit word oa in dit topic aangegeven,en men zegt dat ook dat men in de F1 opzij gaat.Maar dit gebeurt op langere rechte stukken,niet op de korte stukjes.
Dus of je nou meedelijden hebt of niet,dit kan niet vind ik.
Zoals de regels zeggen,er moet wel ruimte zijn om in te halen.En de gelapte hoeft niet volop in zijn ankers te gaan,cq op het vuile gedeelte van de baan te rijden.
Ik weet haast zeker dat op het stuk in jouw filmpje waar je hem eraf tikt dat ie opzij had gegaan.Het heeft ook geen zin om de leider tegen te houden.
In een eerdere post van mij vroeg ik geloof david of ik hem had gezien tijdens het lappen van mij.Mijn antwoord was bevestigend,maar daarbij gaf ik wel aan dat ik niet van mijn lijn ging in een bochtig gedeelte.Want juist dan vlieg je er onherroepelijk vanaf.
Toen we op een wat langer recht stuk reden liet ik hem er voorbij.
Kortom,er moet wel ruimte zijn om iemand die sneller is erlangs te laten.
Pfieuw,lang stukje getypt zeg
p.s.
En toch blijft dit een machtig spel,ookal is er nu een discussie aan de gang.En een discussie over een spel is alleen maar goed.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:48:
In de crashes met Fabian en David was ik beide keren betrokken, en ik kan je vertellen het was beide keren zonder opzet, kan nu weer mn verhaal over mn pedalen houden, maar dat doe ik niet.
Je moet je ook in de schoenen van een ander kunnen plaatsen.
Ik maak hier openlijk mijn excuses en erken mijn fouten, omdat ik niemand dwars wil zitten oid.

Ik ben zelf ook door een ander een x of 4 op het gras of in het grind terecht gekomen, die dingen gebeuren nu eenmaal, leuk is anders, maar ze hoeven echt niet ter plekke te sterven
Dan kan ik aanhalen dat ik in 2 weken tijd 2x geopereerd ben
[
Voor 7% gewijzigd door
Corona op 25-04-2005 09:19
]