Versatel 20Mbits/1Mbits nieuw! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamphuis schreef op donderdag 21 april 2005 @ 03:36:
combo?
je betaald voor je internet 40 euro en je krijgt er gratis voetbal bij!
niet gratis, zoals ik al zei moet je die decoder er verplicht bij leasen voor 50 euro. ik heb geeneens een tv in mijn huis, dus zo'n ding is voor mij overbodig.

maar goed, doet er ook niet toe, ik zal eerst de kat uit de boom kijken. voorlopig ben ik nog happy met 8 mbit van demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op de website van versatel staat toch duidelijk dat je zowel de modem als decoder gratis in bruikleen krijgt.. iig voor het eerste jaar..

Wat ze daarna gaan doen weet ik niet.

50 euro dat je moet betalen zijn de kosten voor de installatie door een monteur die trouwens vesplicht is.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Die 50 euro kosten staan niet specifiek voor die voetbaldecoder hoor. Waar lees jij dat? Dat zijn gewoon "aansluitkosten". Of dat nu voor de monteur, voor het modem, voor de decoder of voor het klaar maken van de lijn is, het zijn gewoon "aansluitkosten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik had hier laatst op die site gekeken of het in mijn regio beschikbaar was, dus postcode en huisnummer opgegeven en het bleek beschikbaar, dat is alles wat ik wilde weten dus ik ging niet verder. Nu wordt er naar mijn huis gebeld door versatel over mijn "aanvraag" van ADSL2 en voetbal pakket. :? Ik heb dus helemaal niks aangevraagt, alleen gecheckt of het hier beschikbaar was. Er is gewoon gezegt dat we niets hadden aangevraagt en dat was ok, maar toch.. rare organisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of Versatel nou het huidige contract met je ADSL aanbieder ontbindt? Dat kon je wel aanvinken bij het bestellen, maar je kon nergens gegevens over die provider achterlaten. En aan de andere kant bieden ze weer een sjabloon aan om naar je huidige provider te sturen... beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eastman schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:00:
Op de website van versatel staat toch duidelijk dat je zowel de modem als decoder gratis in bruikleen krijgt.. iig voor het eerste jaar..
De €40,- per maand is ook alleen het eerste jaar. Het gratis voetbal is ook alleen het eerste jaar. M.a.w. Je hebt geen idee wat er over een jaar gebeurd. Prijzen omhoog, betalen voor je modem, en 30,- extra per maand voor het voetbal + 1,- per wedstrijd. Misschien doemdenken, maar het staat helemaal open, en zekerheid is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:25:
[...]

De €40,- per maand is ook alleen het eerste jaar. Het gratis voetbal is ook alleen het eerste jaar. M.a.w. Je hebt geen idee wat er over een jaar gebeurd. Prijzen omhoog, betalen voor je modem, en 30,- extra per maand voor het voetbal + 1,- per wedstrijd. Misschien doemdenken, maar het staat helemaal open, en zekerheid is er niet.
Je krijgt voordat je contract evt verlengd gaat worden te horen wat de prijzen zullen zijn; ben je daarmee niet tevreden dan zeg je het toch gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:55:
Okee... zaterdag ofzo heb ik een postcodecheck gedaan om eens te kijken of Versatel hier leverbaar is over een ISDN lijn (Emmen). Nee dus.

Word ik net gebelt door Versatel of ik wel belang had bij een abonnement... Ermmm, nee. Of was ik alleen geintresseerd in het voetbalkanaal? Ook niet, ik was nieuwsgierig. Okee zei de vrouw en hing op :?
Is meestal hoor, als je uitgeluld bent dat je ophangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je nou toch weer KPN nodig? Bij Scarlet hoeft dat niet meer zeggen ze. Waarom bij Versatel dan wel?

Heb inmiddels alweer 2 jaar Demon ADSL en KPN heb ik anderhalf jaar geleden al helemaal opgezegd, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Speedy-Andre schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:50:
Jammer dat ze in die demo niet verder inzoomen op die settopbox :/
Bij Samsung op de website zie ik geen doos die er op lijkt ....
Het is ook geen Samsung maar een Pace settopbox, voor zover ik weet.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

qless schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:45:
Met ADSL2+ kun je max. 24 Mbps downloaden en 3 Mbps uploaden.
Upstream is 1024Kbit/s. Meer *kan* niet. (Voor de downstream is het aantal tones verdubbeld, maar de upstream is volledig gelijk aan de huidige ADSL-standaard.) Door linesharing op te offeren zou er theoretisch 1.1Mbit uitgeperst kunnen worden, maar dat veroorzaakt zoveel storing voor analoge telefoongebruikers dat dat nooit gedaan zal worden.

Dus: geen verandering in upstream.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 02:25:
Waarom heb je nou toch weer KPN nodig? Bij Scarlet hoeft dat niet meer zeggen ze. Waarom bij Versatel dan wel?

Heb inmiddels alweer 2 jaar Demon ADSL en KPN heb ik anderhalf jaar geleden al helemaal opgezegd, vandaar...
Bij Demon heb je naar mijn weten ook een KPN aansluiting hoor...........toch. Dus hoe je dat dan doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
mlevd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 07:25:
[...]

Bij Demon heb je naar mijn weten ook een KPN aansluiting hoor...........toch. Dus hoe je dat dan doet?
KPN bellen en opzeggen gewoon je telefonie abonnement, lijkt mij een goede mogelijkheid.

Alleen als je DSL hebt via KPN-DSL is het niet mogelijk om telefonie op te zeggen (dus een dedicated verbinding te hebben) en DSL te behouden. Daar is het onlosmakelijk verbonden met elkaar, bij de overige DSL-netwerk aanbieders niet.

Let wel op dat voor het aanvragen alleen met linesharing wordt geleverd, dus als je nu geen KPN telefonie hebt kan je het niet aanvragen. Ook overstappen met een huidige dedicated verbinding wordt zo te zien niet aangeboden. Mogelijk dat we dit in de toekomst meer gaan zien als mogelijkheid, laten we het hopen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
PWM schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:25:
[...]

Denk het niet. Ben vergeten waar ik het gelezen heb, maar 40 euro/maand zou volgens Versatel al redelijk kostendekkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:17:
[...]

niet gratis, zoals ik al zei moet je die decoder er verplicht bij leasen voor 50 euro. .
Onzin, wie heeft je dat wijsgemaakt? :? Grote boze boeman? :X
sverzijl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 07:33:
[...]

Denk het niet. Ben vergeten waar ik het gelezen heb, maar 40 euro/maand zou volgens Versatel al redelijk kostendekkend zijn.
Jep, en wie gebruikt er nu 20 mbit? Overboeken, daar is alles op gebaseerd

[ Voor 38% gewijzigd door Stewie! op 22-04-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:17:
[...]

niet gratis, zoals ik al zei moet je die decoder er verplicht bij leasen voor 50 euro. ik heb geeneens een tv in mijn huis, dus zo'n ding is voor mij overbodig.

maar goed, doet er ook niet toe, ik zal eerst de kat uit de boom kijken. voorlopig ben ik nog happy met 8 mbit van demon.
:z

Abonnementskosten en eventuele éénmalige kosten
Eenmalig Maandelijks
Aansluiting Modem Abonnement Betalingswijze
Versatel 20Mb ADSL 0,00 0,00 39,95 maandelijkse incasso via Versatel
Voetbalpakket 0,00 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel
Digitale decoder voor 1 TV 49,95 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel
Mediadiensten 0,00 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Ik heb maar besteld, onze centrale wordt op 21 mei opgeleverd en ik word geupgrade op 15 juli. Ik ben dan op vakantie, als ik terug ben, komt de monteur langs (waarom geen doe-het-zelf? :() en dan kunnen we internetten _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 22-04-2005 14:50 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om mijn kpn telefonie abbo op te zeggen, ik gebruik demon maar ik telefoneer nooit via de kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:15:
Abonnementskosten en eventuele éénmalige kosten
Eenmalig Maandelijks
Aansluiting Modem Abonnement Betalingswijze
Versatel 20Mb ADSL 0,00 0,00 39,95 maandelijkse incasso via Versatel
Voetbalpakket 0,00 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel
Digitale decoder voor 1 TV 49,95 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel
Mediadiensten 0,00 0,00 0,00 maandelijkse incasso via Versatel
daar staat toch dat je 50 euro moet betalen voor die decoder... vooruit, het gaat om de installatie van die decoder en niet het apparaat zelf, maar voor mijn situatie komt dat op hetzelfde neer :shrug:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Versatel op uw e-mail is:

Het aanpassen en uitbreiden van ons netwerk, kost veel tijd. Wij kunnen geen datum geven waarop de dienst in uw regio beschikbaar is. Verder kunnen wij u meedelen dat de beschikbaarheid van verschillende factoren afhankelijk is en dat wij niet kunnen garanderen dat deze dienst op uw adres binnen korte tijd beschikbaar zal worden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Versatel Nederland

Unquote

Woonachtig in Deventer, jarenlang plezier van m'n Canal+ abbo.
Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 07:46

slaay

Natuurbeleven.com

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:06:
Quote:

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Versatel op uw e-mail is:

Het aanpassen en uitbreiden van ons netwerk, kost veel tijd. Wij kunnen geen datum geven waarop de dienst in uw regio beschikbaar is. Verder kunnen wij u meedelen dat de beschikbaarheid van verschillende factoren afhankelijk is en dat wij niet kunnen garanderen dat deze dienst op uw adres binnen korte tijd beschikbaar zal worden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Versatel Nederland

Unquote

Versatel is wel gewoon beschikbaar op je adres of alleen het ADSL2+ abonnement niet of Versatel helemaal niet?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:06:
...
Heb ik geluk, wij krijgen hier volgende maand pas versatel dekking. Daarvoor had versatel hier geeneens netwerk in de centrale. Maar goed, doordat 't nu pas geplaatst wordt is het tenminste wel meteen ADSL2+ geschikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
als ik dit dus neem kan ik dan nog bellen met mn eigen nummer en gebeld worden met mijn gewone telefoon? met de kpn lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dsonnaville schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:46:
als ik dit dus neem kan ik dan nog bellen met mn eigen nummer en gebeld worden met mijn gewone telefoon? met de kpn lijn?
Jep, geen probleem, juist omdat je al een kpn lijn hebt ;)
De analoge telefoonlijn blijft gewoon bestaan, hij loopt alleen via een splitter zoals je bij elke adsl lijn hebt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alle paginas doorgelezen, maar in de aantal paginas die ik heb doorgelezen hoor ik niemand over het volgende:
Uit de actie voorwaarden:
De genoemde snelheid is de ADSL-snelheid. Deze is niet direct gelijk aan de snelheid waarmee gebruik kan worden gemaakt van het internet; bij gelijktijdig gebruik van meerdere diensten (bijvoorbeeld voetbal kijken en downloaden), kan de Internet-snelheid tijdelijk afnemen.
Dat lijkt me toch een python onder het gras :/ Zo kunnen ze wel 20 Mbit naar hun centrale leveren, waar al die tv en voetbal content vandaan komt, en toch lekker de bandbreedte knijpen om de kosten van uitgaand verkeer binnen de perken te houden. Ik vind het in ieder geval geen geruststellende gedachte...

Los daarvan zit je trouwens ook vast aan versatel telefoon... Al met al kijk ik liever de kat uit de boom, want 20 Mbit internet plus eredivisie en al voor 40 euro p/m, ik vind het een beetje verdacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:08:
Los daarvan zit je trouwens ook vast aan versatel telefoon... Al met al kijk ik liever de kat uit de boom, want 20 Mbit internet plus eredivisie en al voor 40 euro p/m, ik vind het een beetje verdacht eigenlijk.
Hoe kom je erbij dat je vast zit aan Versatel Telefonie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( Mijn fout... Ik zag belbudget en belbasis enzo aan voor versatel abonnementen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:14:
|:( Mijn fout... Ik zag belbudget en belbasis enzo aan voor versatel abonnementen 8)7
En alleen als je ZELF voetbal kijkt, gaat dat ten koste van je adsl snelheid ;)
Voor het geld zit je het eerste jaar goed, het addertje kan zijn dat je na een jaar niet meer zonder 20Mbit dl kan >:)
Overigens heb je na dat jaar weer alle keus en zal elke andere provider iets kunnen leveren wat vergelijkbaar is, al zal Versatel dan ook weer een leuke aanbieding hebben, om meer diensten te kunnen leveren, alle hardware heb je dan al in huis.
Ik denk dat die €40 wel zal blijven en dat tv en telefonie binnen het jaar worden aangeboden door Versatel, maar niet voor niets natuurlijk B)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:17:
Is het mogelijk om mijn kpn telefonie abbo op te zeggen, ik gebruik demon maar ik telefoneer nooit via de kpn
1 opzegbrief naar KPN en je bent er vanaf... (zoals ik al zei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHugo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-03-2017
Ik heb ook met veel intresse naar de aanbieding van Versatel gekeken, maar er zijn voor mij teveel onzekerheden. Bijvoorbeeld de prijs na 1 jaar en de gegarandeerde snelheden, het zal allemaal wel weer afwachten en proberen worden.
Maar ik ben nu al redelijk tevreden met mijn 8/1MB aansluiting, bovendien komt mijn provider (Concepts ICT) binnenkort met een glavezelkabeltje aan de deur: _/-\o_ abbo's tot 100MB!!! _/-\o_ Ik denk dat ik daar maar even op ga wachten 8)

http://www.fiberenwireless.nl/ => FttH Rotterdam

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En nog steeds is er niets bekend over de overboekingsfactor.

Ben ik de enige die dit vreemd vind? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 07:46

slaay

Natuurbeleven.com

MaZo schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:00:

Denk het wel, want merk je er nu wat van bij bestaande ADSL abonnementen dat je een overboeking hebt?

Vrijwel niet, dus ik verwacht ook niet dat je bij het Versatel abonnement gaat merken dat je overboekt bent. Eerder dat je zult ervaren dat een server geen 20 mbit aanbiedt, zodat jij met de volle snelheid kunt downloaden.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:38:
[...]

1 opzegbrief naar KPN en je bent er vanaf... (zoals ik al zei)
Enige nadeel (nogsteeds) is dat je dan een dedicated DSL verbinding hebt en dat wordt nogsteeds niet aangeboden aan particulieren om dan een telco-telco migratie op te starten. Overal wordt uitgegaan van linesharing nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:47:
[...]

Enige nadeel (nogsteeds) is dat je dan een dedicated DSL verbinding hebt en dat wordt nogsteeds niet aangeboden aan particulieren om dan een telco-telco migratie op te starten. Overal wordt uitgegaan van linesharing nogsteeds.
ik heb demon gebeld en zij zeiden dat je de kpn lijn nodig heb en niet kan opzeggen voor een verbinding met demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
wat is eigenlijk het (theoretisch) maximum van (A)DSL2(+)?
(A)DSL was 8Mbit/1Mbit toch?

Hoe lang zal deze nieuwe variant meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:54:
[...]

ik heb demon gebeld en zij zeiden dat je de kpn lijn nodig heb en niet kan opzeggen voor een verbinding met demon
Dat ze dat melden kan zijn dat iemand niet de juiste informatie heeft. Of misschien omdat zij dan meer gaan betalen voor de lijn (toeslag) en dat niet doorbereken aan jou.
Jazco2nd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:00:
wat is eigenlijk het (theoretisch) maximum van (A)DSL2(+)?
(A)DSL was 8Mbit/1Mbit toch?

Hoe lang zal deze nieuwe variant meegaan?
Rustig joh ;)

Dit wordt nu straks geintroduceerd en zal voorlopig wel een tijdje meegaan. Positief is wel dat gelijk eigenlijk wide-open wordt aangeboden als pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23-08 23:39
ik heb mijn demon account opgezegd en het gaat in op 31-05, maar mijn versatel abbo 20mb gaat pas in op 15-07. zal dat een probleem opleveren voor de lijn of maakt het niet uit dat de adsl lijn 1 1/2 maand niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op zich maakt het niet uit en zeker niet als er nog kpn telefoon op zit.
Een lijn zonder iets van kpn of een andere leverancier betekent volgens mij op 15-7 een nieuwe lijn en telnr aanvragen met bijkomende kosten.
Of het nu zo is weet ik niet, maar ik had bij een verhuizing van m'n Versatel adsl een overlap nodig, De aanvraag werd pas (met wachttijd) behandeld vanaf het moment dat m'n nieuwe kpn nr actief was.
Daarom heb ik de oude lijn aangehouden, zodat ik bijna naadloos kon overstappen, dan maar ff wat meer kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
cgok schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:42:
ik heb mijn demon account opgezegd en het gaat in op 31-05, maar mijn versatel abbo 20mb gaat pas in op 15-07. zal dat een probleem opleveren voor de lijn of maakt het niet uit dat de adsl lijn 1 1/2 maand niet gebruikt wordt.
Als dit een overstap moet zijn gaat het nooit werken natuurlijk. Of je komt zonder DSL te zitten door de opzegging bij Demon en Versatel kan je lijn niet overnemen omdat er geen DSL signaal meer op je lijn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al eens langs is gekomen, maar zijn er ook Ethernet modems voor ADSL2+? Ik heb voorlopig alleen maar USB gevallen gezien en jah.. heb net een wireless netwerkje aangelegd thuis.

Maar goed ik blijf voorlopig even wachten wat @home gaat doen met ETThome (ethernet to the home). Ze beloven snelheden tot 100mbit misschien wel hoger. Overigens vertelde een verstatel mederwerker dat een kabel contract niet vast is. Dus dat ik hem ieder moment kan opzeggen en niet een jaar contract hoef uit te zitten. ALs dat zo is stap ik binnekort over naar ADSL2+ voor in ieder geval een jaar. Weet iemadn hier meer van af?

Maarja was eigenlijk een hartstikke dom mederwerker die ik aan de lijn had. Hij dreigde mij op het eind zelfs mij morgen terug te bellen, zelfs nadat ik hem 10 keer heb gezegd dat ik niet wil, en als ik me zou bedenken ik zou afanragen via internet. Maarja daardoor is versatel nu een klant kwijt. Ik kijk wel wat andere providers gaan doen.

Is het waar dat VDSL tot 60mbps kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:30:
Ik weet niet of dit al eens langs is gekomen, maar zijn er ook Ethernet modems voor ADSL2+? Ik heb voorlopig alleen maar USB gevallen gezien en jah.. heb net een wireless netwerkje aangelegd thuis.

Maar goed ik blijf voorlopig even wachten wat @home gaat doen met ETThome (ethernet to the home). Ze beloven snelheden tot 100mbit misschien wel hoger. Overigens vertelde een verstatel mederwerker dat een kabel contract niet vast is. Dus dat ik hem ieder moment kan opzeggen en niet een jaar contract hoef uit te zitten. ALs dat zo is stap ik binnekort over naar ADSL2+ voor in ieder geval een jaar.

Maarja was eigenlijk een hartstikke dom mederwerker die ik aan de lijn had. Hij dreigde mij op het eind zelfs mij morgen terug te bellen, zelfs nadat ik hem 10 keer heb gezegd dat ik niet wil, en als ik me zou bedenken ik zou afanragen via internet. Maarja daardoor is versatel nu een klant kwijt. Ik kijk wel wat andere providers gaan doen.

Is het waar dat VDSL tot 60mbps kan halen?
Natuurlijk zijn er ook ethernet modems voor ADSL2+, AllieData heeft ze al, ook ZyXEL zijn ze op de markt.

VDSL kan maximaal 54Mbps halen downstream inderdaad, echter alleen op bijzonder korte lijnen tussen de apparatuur in de centrale en je aansluiting. Dekking is hierdoor héél beperkt en wordt niet aangeboden tot dusver (kan storen met ADSL2+ signalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een paar vraagjes:

gaat deze aanbieding om een 1-jarig contract? iedereen loopt namelijk te zeuren dat het daarna misschien duurder wordt maar dan kun je het altijd veranderen neem ik aan, tenzij dit om een twee jarig contract gaat

Is er straks de mogelijkheid om er "gratis bellen naar vaste nummers in Nederland" bij te nemen?
dit is eigenlijk wel een vereiste vind ik. Het zou wel mooi zijn als dat voor een extra bedragje kan, dat is ook mogelijk met die andere abbonementen toch?

Wat zijn de verhuiskosten eigenlijk bij Versatel? BBned rekent 225 euro en dat wil ik niet nog eens meemaken.

Is het bij Versatel mogelijk om KPN af te kopen en helemaal geen abbo bij KPN af te sluiten? Bij BBNED kon dat wel volgens mij. Dan zou al het telefoonverkeer via Versatel lopen en krijg je in totaal nog maar 1 factuur. Dat zou het mooiste zijn.

Modbreak:Groetjes zijn niet nodig en gaarne weglaten, zie de FAQ

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 24-04-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:48:
even een paar vraagjes:

gaat deze aanbieding om een 1-jarig contract? iedereen loopt namelijk te zeuren dat het daarna misschien duurder wordt maar dan kun je het altijd veranderen neem ik aan, tenzij dit om een twee jarig contract gaat

Is er straks de mogelijkheid om er "gratis bellen naar vaste nummers in Nederland" bij te nemen?
dit is eigenlijk wel een vereiste vind ik. Het zou wel mooi zijn als dat voor een extra bedragje kan, dat is ook mogelijk met die andere abbonementen toch?

Wat zijn de verhuiskosten eigenlijk bij Versatel? BBned rekent 225 euro en dat wil ik niet nog eens meemaken.

Is het bij Versatel mogelijk om KPN af te kopen en helemaal geen abbo bij KPN af te sluiten? Bij BBNED kon dat wel volgens mij. Dan zou al het telefoonverkeer via Versatel lopen en krijg je in totaal nog maar 1 factuur. Dat zou het mooiste zijn.

Modbreak:Groetjes zijn niet nodig en gaarne weglaten, zie de FAQ
Groetje heb ik even weggehaald.

Dit zijn toch allemaal vragen die je aan Versatel kan stellen ipv hier te vragen? GoT lijkt af en toe wel een informatie vraagbaak. Als iemand nu een antwoord geeft en het is onjuist kan je geen enkele rechten er aan ontlenen. Ik mag aannemen dat je het van het betreffende bedrijf zelf wilt weten en horen?

Met "kpn af te kopen" bedoel je waarschijnlijk een dedicated DSL verbinding hebben zonder kpn-telefonie erop. (dus zonder linesharing). Je kan dat natuurlijk opzeggen na der hand (als het werkt) dan heb je de gewenste situatie. Echter wordt er nog geen overstap mogelijkheid geboden als je geen kpn-telefonie (dus linesharing) hebt door diverse ISP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

MaZo schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:00:

Ja, dat is nou echt typisch iets waar mensen zich echt nutteloos druk om maken. Ik hoor dat kpn de dsl lijntjes 1:45 overboekt en ik hoor zelfs mensen die daarom geen adsl van kpn willen. Dan kan ik maar een ding denken |:(.

Tenzij je als bedrijf keiharde garantie wil dat je lijn 1:1 beschikbaar is, is het totaal nutteloos om je over overboeking druk te maken, ik heb nog nooit gehoord dat iemand door overboeking bij kpn structutele problemen met de snelheid heeft gehad. Het enige dat je zo af en toe hoort is dat een verbinding van een ISP met internet een beetje te vol zit, maar dan zijn ze er ook gelijk bij om het zsm op te lossen.
bjck schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:51:
[...]
Natuurlijk zijn er ook ethernet modems voor ADSL2+, AllieData heeft ze al, ook ZyXEL zijn ze op de markt.
Speedtouch 516 en alle andere op 6 eindigende, mycom verkoopt ze van SMC, er zijn er echt al meer dan zat te krijgen.

Zijn er uberhaupt USB adsl 2+ modems dan? 8)9

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Voor mij geen vesatel... Ik was bijna klaar met verzenden van mijn aanvraag, vraag of ik accoord ga met voorwaarden, ik kijk:

Contractduur is voor de periode overeengekomen in de gebruikersovereenkomst nergens te vinden contract wordt stilzwijgend met dezelfde (onvindbare) periode verlengd

Ik dacht ach ja dat kan, ik moet gewoon op tijd (eventueel) opzeggen (als het bevalt hoeft dat uiteraard niet). Ik denk ik bel even naar de klantenservice om te vragen hoelang het contract dan eigenlijk is. (voor hetzelfde geld is het 2 jaar!) NERGENS een telefoonnummer te bekennen, een FAQ, een forum een helpdesk chat (eerst registreren!).. nee dank je....

Als ik niet eens fatsoenlijk een snelle vraag aan de klantenservice kan stellen dan maar niets.... (ik kijk de voetbal toch in het stadion, dus daar doe ik het niet voor)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

0900-2021898 --> €1,15 per gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dat per gesprek nummer bestaat niet meer volgens mij, is vervallen toen ze de helpdesk bel prijs verlaagde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik ga ook echt geen 1,15 betalen voor een gesprek met de helpdesk/servicedesk/klantenservice!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nou, dat nummers was altijd beter dan het 70 ct/pm nummer wat ze tot voorkort hadden :P
(nu is het geloof ik 20 ct/pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook ff geinformeerd bij de versatel. Heb zelf al een abo daar lopen van € 34,95. Mailtje gestuurd hoe en wat en kreeg het telefoonnummer: 0900 - 0707, oftewel klantenservice. Netjes op 1 gedrukt en kreeg een vriendelijke man aan de telefoon...kon netjes alles vragen...geen probleem...heb gezegd dat ik het nog ff ga bekijken...voor € 5 meer van 1Mb naar 20Mb is natuurlijk niet slecht en dan ook nog Live Voetbal erbij...lijkt me een leuke deal...

Maarhh..ik las enkele pagina's terug dat iemand het erover had dat je voor wedstrijden buiten de Top-3 teams een euro per wedstrijd moet betalen? weet iemand of dit klopt of niet?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Voor zover ik weet is dat alleen als je wedstrijden later wilt bekijken (dag erna). Ik had wel willen bellen met de klantenservice, maar ik kan op de site nergens een telnummer vinden... anders bel ik ze nog wel

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hmmmm een klein beetje off topic misschien, maar toch. Ik heb een linksys Wag54G (gateway, router/modem dus). Ik woon in utrecht dus ik kan dit abbonnement wel hebben volgens de postcode check. Maar mijn router is een router/modem. Nu heb ik van een vriend gehoord dat je gewoon dan die versatel netwerk verbinding in de poort voor de vierde computer doet en zo kan je dan ook internetten met de rest van het netwerk(je). Is dit mogelijk? Want ik heb eigenlijk niet zo zin om een nieuwe router te gaan zitten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Lt. Marx schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:12:
hmmmm een klein beetje off topic misschien, maar toch. Ik heb een linksys Wag54G (gateway, router/modem dus). Ik woon in utrecht dus ik kan dit abbonnement wel hebben volgens de postcode check. Maar mijn router is een router/modem. Nu heb ik van een vriend gehoord dat je gewoon dan die versatel netwerk verbinding in de poort voor de vierde computer doet en zo kan je dan ook internetten met de rest van het netwerk(je). Is dit mogelijk? Want ik heb eigenlijk niet zo zin om een nieuwe router te gaan zitten aanschaffen.
Ja. :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Lt. Marx schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:12:
Dan gan je je adsl/modem/router als switch gebruiken. Dan moet je elke andere functionaliteit van het apparaat uitschakelen en wordt het een switch van ongeveer 20 euro. Handig is anders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je krijgt een multimedia-modem gratis in bruikleen, hier zit ook wireless 54Mbit in, dus je hoeft hem alleen nog te configureren (als de monteur aan huis dat al niet heeft gedaan).
Een beetje omslachtig is het wel, maar je zou de wireless functie in dat MMmodem kunnen uitschakelen en je eigen router gebruiken.
Voor de performance is dat killing denk ik (8>
Ik heb zelf ook een wireless adsl modem/router, maar die is te upgraden naar adsl2+ en dus blijft ie gewoon draaien straks :Y)
Hopelijk krijg je wel de gegevens van Versatel om een ander modem in te stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hmmm maar het is dus het makkelijkst als we gewoon een wireless dingetje aan onze computers hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lt. Marx schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:21:
Hmmm maar het is dus het makkelijkst als we gewoon een wireless dingetje aan onze computers hangen.
Zou kunnen ja, of gewoon utp kabels als je die al gebruikte, er zitten 4 100Mbit poorten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

Kijk even welke versie van de WAG54G je hebt. Ik heb zelf een versie V1, maar die worden door Linksys via RMA vervangen door een V2, die ADSL2+ ondersteunt. Kortom, tegen de tijd dat ik ADSL2+ hier met dat leending werkend heb, stuur ik mijn WAG54G op voor RMA. Wanneer ik dan de V2 terug krijg, configureer en gebruik ik die voor m'n internetverbinding.

Trouwens, voor het bereik hoef je niet moeilijk te doen, de WAG54G heeft van zichzelf al een karig bereik, dus dat zal met dat leending van Versatel niet slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15:02
Ik heb nu geen KPN, maar wil wel graag met deze aanbieding meedoen.

Dan sluit ik dus nu een belbudget abbo af voor 10 euro per maand en deze kan ik dus weer afsluiten zodra mijn adsl het doet. bijvoorbeeld de dag erna al?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:01:
Ik heb nu geen KPN, maar wil wel graag met deze aanbieding meedoen.

Dan sluit ik dus nu een belbudget abbo af voor 10 euro per maand en deze kan ik dus weer afsluiten zodra mijn adsl het doet. bijvoorbeeld de dag erna al?
Zou het ietjse ruimer nemen, maar kan wel. Je kan het ook na 11 maanden opzeggen (1 maand opzegtermijn + jaarcontract).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15:02
bjck schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:03:
[...]

Zou het ietjse ruimer nemen, maar kan wel. Je kan het ook na 11 maanden opzeggen (1 maand opzegtermijn + jaarcontract).
Oke thnx!
Dus je moet een jaarcontract nemen bij kpn? Das wel minder dan!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
bjck schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:03:
[...]

Ik dacht dat je die kpn-lijn huurde en altijd moest hebben van ADSL? Dus je kan kpn gewoon opzeggen als je versatel + telefonie neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
kavorka schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:32:
[...]

Ik dacht dat je die kpn-lijn huurde en altijd moest hebben van ADSL? Dus je kan kpn gewoon opzeggen als je versatel + telefonie neemt?
Hangt er vanaf op welke manier Verstel telefonie levert. Als het op basis van Carriers-Preselect (CP) is (net als tele2 etc) heb je zelfs belbasis nodig.

Als ze iets doen met VoIP heb je het niet nodig inderdaad KPN-telefoon abbonnement. Aanvragen van DSL kan technisch zelfs ook zonder telefoonnieabonnement, wordt echter nog niet aangeboden overal aan particulieren (zakelijk SDSL etc wordt ook zo aangelegd vaak).

Let met opzeggen van je kpn-telefonie abonnement op dat je DSL wel opgeleverd moet zijn, zekerheid voor alles liever een maand langer betalen dan problemen met oplevering van je ADSL aansluiting lijkt mij.

Of het opzeggen handig is financieel is nog maar de vraag. Er komt een toeslag van 9.50 euro ongeveer op je DSL aansluiting omdat je geen linesharing meer hebt op die lijn. Laat belbudget nu hetzelfde kosten ....

* bjck heeft gewoon belbudget

[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 26-04-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 23-08 23:39
bjck schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:12:
[...]

Als dit een overstap moet zijn gaat het nooit werken natuurlijk. Of je komt zonder DSL te zitten door de opzegging bij Demon en Versatel kan je lijn niet overnemen omdat er geen DSL signaal meer op je lijn zit.
wat kan ik nu dan doen? moet ik de abbo bij demon verlengen met ongeveer 2 maanden of moet ik iets anders zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Telefonie bij het voetbal pakket is er nog niet, alleen mensen die nu al bellen via de CPS van versatel kunnen dit behouden als ze overstappen (en 5 euro p/m meer betalen).
De bedoeling is wel dat het VoIP wordt, wat ik begrepen heb, maar ik geloof dat ze nu beginnen met voetbal, dit uitwillen breiden naar volwaardige tv-pakket en daarna pas VoIP.

@cgek: Wil je overstappen naar Versatel maar het voetbal pakket is nog niet beschikbaar, kun je nu alvast overstappen op bv Versatel - familie, en dan later upgrade naar voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
cgok schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:08:
[...]

wat kan ik nu dan doen? moet ik de abbo bij demon verlengen met ongeveer 2 maanden of moet ik iets anders zoeken
Grappig dat je dat hier vraagt, is toch iets waar een ISP je prima in kan informeren welke mogelijkheden ze voor jou geval kunnen bieden?

Als er een ophef is ingezet voor jou DSL verbinding is het wachten tot je lijn vrij is en aanvraag doen op dat moment bij nieuwe partij. Even navragen of het 7 dagen eerder al kan ivm wettelijke bedenktijd die je dan niet meer hoeft uit te zitten zonder DSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Hier in Eindhoven beschikbaar, maar alleen analoog. ISDN wordt niet geleverd en ook niet in de toekomst ?? Wat is hier de reden van... de uitleg om dan toch nog eredivisie voetbal te krijgen is wel grappig.
Stap 1:
Controleer of het Eredivisieaanbod voor jou beschikbaar is op een analoge aansluiting.

Stap 2:
Neem contact op met KPN en laat je ISDN-verbinding door KPN omzetten in een nomaal BelBasis, BelPlus of BelBudget abonnement. (mogelijk brengt KPN hiervoor kosten in rekening).

Stap 3:
Bestel alsnog het Live Eredivisieaanbod van Versatel.
:Z :z

[ Voor 5% gewijzigd door Paquito op 27-04-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Als het alleen analoog is en geen ISDN lijkt het me logisch dat ze je adviseren om over te schakelen naar analoog. Of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Werkt de digitale televisie voor voetbal en al dat andere alleen in samenwerking met het versatel adsl of ook met andere providers?

Ik vind het in ieder geval wel k*t dat versatel het nu heeft want bij canal plus was het altijd goed geregeld en nu moet je weer perse een kastje van hun kopen en perse een ADSL lijn van hun hebben. En het is ook rot dat het maar op 1 tv aangesloten kan worden en bij canalplus kun je het gewoon naar alle tv's doorlussen.

En dan heb ik nog een vraagje, bij het internet dat ik nu heb , 8064/1024 mbit adsl, is het zo dat als ik mijn upload helemaal gebruik de downloads heel langzaam gaan en het internetten ook. En nu is mijn vraag dus of je daar met het abbonement van versatel ook last van hebt. Want het zou wel rot zijn als je op je pc aan het uploaden bent en dat het beeld van de tv dan in een keer heel erg traag wordt omdat je heel de upload gebruikt.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Volgens mij is het altijd of/of. Dus of 1 Mbit up of 8Mbit down. Of bv 0,5 Mbit up en tegelijk 4 down eetc..
edit:
Ik heb net maar besteld, zie wel waar het schip strandt, voor deze prijs verwacht ik er niet echt een buil aan te vallen, betaal nu ook 47,95 euro voor 4mbit down/512kbit up @home. Het voetbal interesseert mij dus wel. :*) NOS is bedroevend slecht op zondagavond, meer gelul en wachten dan voetbal

[ Voor 68% gewijzigd door under-world op 27-04-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

dennis112 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:56:
Werkt de digitale televisie voor voetbal en al dat andere alleen in samenwerking met het versatel adsl of ook met andere providers?
Digitale televisie natuurlijk niet, maar geen andere ISP heeft voetbal en Versatel gaat mensen met een andere ISP geen toegang geven tot de voetbal-streams
Ik vind het in ieder geval wel k*t dat versatel het nu heeft want bij canal plus was het altijd goed geregeld en nu moet je weer perse een kastje van hun kopen en perse een ADSL lijn van hun hebben. En het is ook rot dat het maar op 1 tv aangesloten kan worden en bij canalplus kun je het gewoon naar alle tv's doorlussen.
Volgens mij kan dat hier ook gewoon. Ik bedoel, of je je TV signaal nou split naar meerdere TV's of andere outputs, dat kan natuurlijk altijd. Alleen kun je 't maar 1 keer bedienen.
En dan heb ik nog een vraagje, bij het internet dat ik nu heb , 8064/1024 mbit adsl, is het zo dat als ik mijn upload helemaal gebruik de downloads heel langzaam gaan en het internetten ook. En nu is mijn vraag dus of je daar met het abbonement van versatel ook last van hebt. Want het zou wel rot zijn als je op je pc aan het uploaden bent en dat het beeld van de tv dan in een keer heel erg traag wordt omdat je heel de upload gebruikt.
Dat is bij elk ADSL abonnement, heb er zelf ook last van. Gewoon zorgen dat je upstream voor 90% gebruikt wordt met een programmaatje zoals Netlimmiter, heb je nauwelijks last ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 19:07
Raven- schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:51:
Hier in Eindhoven beschikbaar, maar alleen analoog. ISDN wordt niet geleverd en ook niet in de toekomst ?? Wat is hier de reden van... de uitleg om dan toch nog eredivisie voetbal te krijgen is wel grappig.

[...]

:Z :z
ADSL2+ gebruikt een ruimer frequentiegebied dan normaal ADSL. Volgens mij gaat ADSL2 (deels) zelfs over een deel wat ook icm ISDN gebruikt wordt.

Ik heb zelf ook ISDN. Als ik richting ADSL2 ga laat ik denk ik een aparte analoge lijn leggen, 40eur + belbudget is nog altijd goedkoper dan 8Mbit atm.
Downgraden naar analoog zie ik niet zitten, andere telefoons, centrale weg, 1 nr, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mman
  • Laatst online: 17-05 09:33
volgens mij moet ADSL2+ gewoon over ISDN kunnen, hoor.
Op routershop.nl zijn ADSL2+ modems te koop voor ISDN...

Alcatel Speedtouch 516i ADSL-2+ modem (ISDN)/router - 1 poort Euro 66,64incl Euro 56,00 excl

De Speedtouch 516 ADSL/ADSL2/ADSL2+ modem/router is het nieuwste product van Speedtouch, fabrikant van hoogwaardig kwalitatieve (ADSL) netwerkproducten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Kan technisch gezien ook wel.
dennis112 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:56:
Dat is gewoon een nadeel van TCP/IP. Elke rij pakketen hebben ook controlle pakketen om aan te geven of het goed is aangekomen of er delen opnieuw verzonden moeten worden.

Als jij je upstream of downstream vol hebt staan werkt dat beroerd en komen de 'controle pakketen' in de wachtrij. Latency loopt op en downstream kan niet meer volledig gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een naar mijn mening betrouwbare bron (mederweker versatel) ga je met dit abonnement never nooit de 20mbit download halen. Schatting 4 tot 10mbit. Echter dit is alleen op de momenten dat er geen voetbal uitgezonden word. Word er voetbaluitgezonden, dan krijgt dit voorrang boven het normale internet verkeer, waardoor de kans bestaat dat je internet verbinding inkakt.

Natuurlijk blijft het een hele mooie aanbieding, maar ik wacht even af totdat de eerste gebruikerservaringen te vinden zijn. aangezien veel mensen dit idee hebben, denk ik dat er nog wel een dergelijke aanbieding komt.

P.S. de klantenservice vertelde mij net dat hier in alphen al vanaf 21 Mei geleverd kan worden, zodat je al wel over de dsl verbinding beschikt. Dat klinkt toch wel weer goed. Voetbal boeit me toch niet zo
Dit is echt gelul van je al die mensen met hun betrouwbare bronnen doe er niet teveel op uit het zit gewoon zo in elkaar dat de maximale snelheid die ze kunnen behalen is 20mbit en de upload 1 mbit
terwijl adslv2 ik geloof 24mbit kan halen..die 4mbit wat overblijft die word voor het live voetbal gebruikt!! de snelheden liggen bijna 100% zeker hoger dan 10mbit dus hou alsjeblieft op met je betrouwbare bron

iedereen hier heeft volgens mij een ''mannetje'' of niet 8)7
Tevens heb ik al 2 jaar zonnet/versatel family en ik kan niet echt zeggen dat de verbinding stabiel of snel is, dus ik heb wel mijn twijfels.
Volgens mij doe je dan zelf iets verkeerds ik zelf heb ook al 2 jaar lang ADSL van zonnet/versatel en de lijn is perfect stabiel en snel adsl levert altijd constante lijnen en niet zoals bij kabel dat het de ene keer sneller gaat dan de andere keer.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:34:
[...]

Dit is echt gelul van je al die mensen met hun betrouwbare bronnen doe er niet teveel op uit het zit gewoon zo in elkaar dat de maximale snelheid die ze kunnen behalen is 20mbit en de upload 1 mbit
terwijl adslv2 ik geloof 24mbit kan halen..die 4mbit wat overblijft die word voor het live voetbal gebruikt!! de snelheden liggen bijna 100% zeker hoger dan 10mbit dus hou alsjeblieft op met je betrouwbare bron

iedereen hier heeft volgens mij een ''mannetje'' of niet 8)7

[...]

Volgens mij doe je dan zelf iets verkeerds ik zelf heb ook al 2 jaar lang ADSL van zonnet/versatel en de lijn is perfect stabiel en snel adsl levert altijd constante lijnen en niet zoals bij kabel dat het de ene keer sneller gaat dan de andere keer.
Hier sluit ik me helemaal bij aan .
Heb een 2 Mb verbinding en is altijd snel en stabiel 209 Kb download op 1300 meter van de centrale.
Zit dus ook met smart te wachten op de 20 Mb. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Laatst online: 25-07 19:11
Nou,
net telefonisch geregeld.

Kosten van mijn Plus-abbo zijn hetzelfde 40+5 "bel onbeperkt".
Ik betaal straks niets meer dan nu, maar profiteer wel van veel hogere snelheid. Ook al zou de lijn iets inzakken, nog steeds veel rapper dan 2Mb.

Net aangevraagd, ik vroeg of de monteur ook in oktober langs kon komen (paar maanden reizen): geen probleem.

Wanneer start het voetbalseizoen na de zomer? ;-)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
14 augustus ofzo iets.
Ligt het trouwens aan mij of doet http://www.versatel.nl/20mb/ het niet meer ?
In zowel IE als Firefox geen flash animatie, flash al op nieuwe geinstalleerd en maakt niks uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Bij mij doet ie het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:34:
Het blijft natuurlijk speculeren, maar jij verkoopt in ieder geval lulkoek met je 100% zeker.
Het is gewoon een best wel pretentieus project van Versatel, want ze zullen veel abbonees trekken met die Live eredivisie wedstrijden. En veel abbonees op 20 mbit levert natuurlijk een best wel veel druk op het netwerk van Versatel. De kans is dan natuurlijk best wel aanwezig dat ze in het begin dat op sommige plekken op de drukke tijdstippen totaal niet aankunnen. Maar ach zelfs al kakt die lijn fiks in dan blijft het nog geen verkeerd aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
tiepeks schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:44:

Wanneer start het voetbalseizoen na de zomer? ;-)
Waarschijnlijk augustus... :)
Dus mis je wel een aantal wedstrijden...

Weet iemand al welk model router er komt en set-up box...
Het is trouwens mogelijk om zelf een adsl2+ router te gebruiken, hoorde ik van de helpdesk...
Dit omdat het nog niet duidelijk is/was of je zelf toegang hebt tot de router om bv Nat tabellen aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShellGhost schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:47:
[...]

Waarschijnlijk augustus... :)
Dus mis je wel een aantal wedstrijden...

Weet iemand al welk model router er komt en set-up box...
Het is trouwens mogelijk om zelf een adsl2+ router te gebruiken, hoorde ik van de helpdesk...
Dit omdat het nog niet duidelijk is/was of je zelf toegang hebt tot de router om bv Nat tabellen aan te passen...
Welk model zou ik zo niet weten, het is wel allemaal Samsung apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Roeligan schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:24:
Voor zover ik weet is dat alleen als je wedstrijden later wilt bekijken (dag erna). Ik had wel willen bellen met de klantenservice, maar ik kan op de site nergens een telnummer vinden... anders bel ik ze nog wel
Nou maar met de klantenservice gebeld, het is iig een jaar contract, dus ik heb maar besteld. Wel ff gemeld dat ik het telefoonnummer niet makkelijk kan vinden op de site, net als de duur van het contract (in de alg. voorwaarden staat voor de duur als overeengekomen in de gebruikersovereenkomst, maar daar staat geen duur in!)

We zien het wel.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 14:48
MMAN schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:53:
volgens mij moet ADSL2+ gewoon over ISDN kunnen, hoor.
Op routershop.nl zijn ADSL2+ modems te koop voor ISDN...

Alcatel Speedtouch 516i ADSL-2+ modem (ISDN)/router - 1 poort Euro 66,64incl Euro 56,00 excl

De Speedtouch 516 ADSL/ADSL2/ADSL2+ modem/router is het nieuwste product van Speedtouch, fabrikant van hoogwaardig kwalitatieve (ADSL) netwerkproducten.
ADSL2+ over ISDN moet inderdaad kunnen. Is het niet dat Versatel geen versatel-abonnementen aanbiedt via ISDN; kijk maar naar de plus/family abonnement, dat is ook alleen via analoog.

Alweer een nadeel dus als je versatel-abonnement wil nemen ;)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Is het trouwens ook mogelijk om alleen een voetbal-abonnement te nemen? (dus zonder ADSL)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 14:48
Mooooody schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:48:
Is het trouwens ook mogelijk om alleen een voetbal-abonnement te nemen? (dus zonder ADSL)
Volgens mij hadden ze zoiets wel in de planning; mensen die een abonnement hebben bij een andere provider, en het niet voorttijdig kunnen opzeggen, moeten ook de mogelijkheid hebben om voetbal te kunnen kijken lijkt me. Afwachten op meer nieuws van versatel dus.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze slim zijn niet, het grote voordeel van dit hele project is bundelen van services. Niet alleen voor
de consument, maar ook voor het bedrijf. En al je persee voetbal wilt? Dan ben je lekker afhankelijk
van wat de koper van de rechten ermee doet. Laten we hopen dat Formule 1 nog beschikbaar blijft
volgend jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vrees van niet als het aan geldwolf Bernie Ecclestone ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ik vorige week besteld, had alleen nog geen analoge lijn. Aangevraagd bij KPN krijg ik net het nummer, bel weer met Versatel om dat aan de aanvraag toe te voegen zegt die gozer je kan het nog helemaal niet krijgen pas in Januari. Terwijl de persoon bij wie ik het aan heb gevraagd zei dat ik het in augustus zou krijgen. (8261) Vorige keer hele procedure doorlopen, werd zelfs een deel van gesprek opgenomen en dan ineens dit... Ik vragen of er dan uberhaupt een aanvraag binnen was gekomen maar die gast zei van niet. Hij zei dat je niet eens kon aanvragen zonder telefoonnummer. Twijfel wie ik nu moet geloven. Niet erg professioneel iig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
We hebben nu UPC Priority, die gast belde me gister omdat ik een postcodecheck had gedaan... Ik zit er wel over te twijfelen want dan moeten we overstappen naar KPN Bellen... Iemand al ervaring hiermee? En weet iemand waarom er TOT 20 mbit staat i.t.t. 1 mbit upload... Waarom die tot?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 11:58
Omdat dat afhankelijk is van de afstand TOT de centrale.

Daarom zijn de "normale" ADSL abonnementen ook 2 TOT 8 MBit. Er is geen provider die jou 8MBit garandeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 03-05-2005 15:47 . Reden: spell check ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Na alle pagina's doorgelezen te hebben valt het me op dat veel mede-tweakers, (waaronder waarschijnlijk een groot deel hardcore-leechers) nog best wel twijfelen.

Dingen die nog volstrekt onduidelijk zijn: contractduur, hoe dynamisch is je ip, hoeveel van de 20mbit blijft er over als je ook voetbal kijkt en meer van dat soort zaken.

Ik heb dus net met versatel gebeld en heb expliciet vermeld dat ik een paar technische vragen had.

Komtie:

1) "Hoe statisch/dynamisch is het ip-adres wat je krijgt? "
- Geen duidelijk antwoord op te geven. Kans is groot dat het ip regelmatig zal veranderen.

2) "Komen er nog abbo's met een statisch IP ?"
- Alle abbo's van versatel die dit hadden zijn omgezet naar DHCP, ik verwacht dit dus niet

3) "Hoeveel hou je nu echt van die 20Mb over als je voetbal kijkt?'
- 4Mb voor streaming, dus je houdt 16Mb over

4) "Staat versatel het toe dat je een eigen ADSL2+ modem aansluit? "
- Ja, alleen kunnen we dan uiteraard geen garanties geven voor het multimedia deel

5) "Kan / zal de upload in de toekomst nog sneller dan 1 Mbit ?
- Nee

6) "Hoe lang is de contractduur?"
- 1 Jaar

Niet echt antwoorden waar ik op zat te wachten, en over die 4Mbit heb ik ook mijn twijfels.
Maargoed, ik had ze zeer snel aan de lijn (dat moet echt een mega-callcenter zijn) en de mijnheer
in kwestie stond me vriendelijk te woord.

Helaas voor mij niet zo interessant met een paar domeinen en exchange servers. Ik wacht totdan maar even af wat Demon gaat doen, daar weet ik tenminste zeker dat ik mijn IP hou, toch wel iets waar ik veel waarde aan hecht.

Hey presto, er zijn vast mensen in de buurt die dat ding out-of the box aansluiten en dan pik je gewoon het wifi signaal even op, kan je toch nog met 20Mbit leechen @ je laptop of dat signaal versterken en via UTP in je leechbox prikken, lol 8)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als reeds bestaande Versatel klant werd ik gebeld, natuurlijk tijdens het eten, en omdat ik toch al intersse had heb ik het verhaal maar eens aangehoord. De dynamiek van het ip maakt voor mij persoonlijk niets uit en is dus geen belemmering. De contractsduur is idd 1 jaar en ik heb er maar voor gekozen het te doen (scheeld maar € 5,00 per maand met mn huidige contract, terwijl de theoretische snelheidswinst het 10-voudige is). Ik zou begin juni al worden aangesloten om een aantal eerdere vragen over het moment van beschikbaarheid te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
  • Laatst online: 14-06-2005
Is er toevallig iemand die zich al heeft aangemeld en een bevestiging heeft gehad?
Ik heb mij 2 weken geleden aangemeld, via de telefoon, maar nog steeds geen bevestiging gekregen.
In de voorwaarden staat duidelijk:
Ik quote:
'Na telefonische aanmelding ontvang je binnen maximaal een week per mail
of brief bericht van Versatel over het verloop van je order.'

Al 2 keer een mail gestuurd met twee keer het zelfde antwoord. Hij is nog niet verwerkt.
Vanaf Juni word er contact gezocht met mij en ze streven er naar om iedereen voor 1 Augustus te hebben aangesloten. Dat word een drukke maand voor ze.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Even een algemene vraag,

Versatel wordt overgenomen / staat in de planning om overgenomen te worden door Belgacom.

Is dit positief of negatief ?

Heb op dit moment @home en haal bij Eweka news 4Mb met 4 kanalen tegelijk open.

Versatel is € 8,- goedkoper per maand en 5 keer zo snel + TV.

Echter twijfel ik nog, omdat ik stabiliteit van de lijn ook belangrijk vindt en ik volgens die ene site (link weet ik niet) op +/- 3 Km van de centrale afwoon.

Is het de gok waard ? Of kan ik beter wachten totdat @home weer met iets leuks komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:22
SpiriT schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:57:
Is er toevallig iemand die zich al heeft aangemeld en een bevestiging heeft gehad?
ja ik. Heb twee weken geleden gebeld...vorige week een brief gekregen en aan de hand van de instructies in die brief een bevestiging met handtekening teruggestuurd.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
  • Laatst online: 14-06-2005
yrew schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:35:
[...]
ja ik. Heb twee weken geleden gebeld...vorige week een brief gekregen en aan de hand van de instructies in die brief een bevestiging met handtekening teruggestuurd.
Heb jij toevallig niet al een abbo bij versatel?
Want volgens mij moeten mensen die al een abbo hebben een formulier tekenen.
Bij nieuwe klanten die telefonisch aanmelden word het gesprek opgenomen en dat is meteen het bewijs dat je accoord bent gegaan.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SpiriT schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:05:
[...]

Heb jij toevallig niet al een abbo bij versatel?
Want volgens mij moeten mensen die al een abbo hebben een formulier tekenen.
Bij nieuwe klanten die telefonisch aanmelden word het gesprek opgenomen en dat is meteen het bewijs dat je accoord bent gegaan.
Ik heb me ook telefonisch aangemeld. In de brief die ik heb gekregen staat wel iets van een registratieformulier downloaden, ondertekenen en opsturen echter, als ik in de algemene voorwaarden kijk, zie ik dat telefonisch aanmelden voldoende zou moeten zijn. Ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
o0SmOkE0o schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:07:

Echter twijfel ik nog, omdat ik stabiliteit van de lijn ook belangrijk vindt en ik volgens die ene site (link weet ik niet) op +/- 3 Km van de centrale afwoon.

Is het de gok waard ? Of kan ik beter wachten totdat @home weer met iets leuks komt ?
> 3000 Meter koperlijn is vrij lang, kan prima zijn dat je dan <10Mbps uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 10-09 20:35

qless

...vraag maar...

Ik heb test resultaten rezien met 5 km kabel en dan nog een nette 8 m down en 900 k up dus met goede kabels op 3 km moet je nog wel een 16 mbps kunnen halen.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.