SpiriT schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:57:
[...]
Contract? Heb jij dan al een bevestiging gekregen?
Ik heb mij ook 3 weken geleden aangemeld via de telefoon maar nog steeds geen bevestiging.
Staat trouwens wel in hun voorwaarden dat je binnen 7 dagen een bevestiging krijg.
Da's nog nix.

Ik heb sinds mijn aanmelding bijna dagelijks iemand van Versatel aan de lijn, en inmiddels ben ik al bijna bang dat ik spijt ga krijgen.
Het begin: ***ikke*** Hallo, doe mij graag die snelle ADSL aansluiting waar jullie sinds vandaag mee adverteren.
***meisje van Versatel*** Geen probleem meneer, u kunt alleen geen voetbal kijken aangezien u een ISDN aansluiting hebt.
***ikke weer*** Ik houd niet van voetbal, ik wil gewoon downloaden.
***meisje van Versatel*** Ik maak het voor u in orde.
Na anderhalve week:
***ikke*** uuuuh, ik zou toch een briefje krijgen?
***ander meisje van Versatel*** Nee hoor meneer, uw aanvraag is ingetrokken aangzien u ISDN hebt, en geen ADSL.
***ikke*** uhm, eeeeh, ja ik wil graag ADSL over ISDN, en dat was volgens uw collega geen probleem, ik zou alleen geen voetbal kunnen kijken.
Kom ik er na een paar minuten geanimeerd babbelen achter dat deze medewerker werkelijk geen idee had dat er ook zoiets bestaat als ADSL over ISDN, hahahaha, wel grappig, maar zo ging het natuurlijk niet werken.
Inmiddels heb ik bij de KPN maar een aanvraag ingediend om mijn ISDN lijn om te laten zetten naar iets analoogs, wat uiteraard ook niet vlekkeloos gaat verlopen want de omzetting is inmiddels al twee keer naar een andere dag gezet door KPN om voor mij volstrekt onduidelijke redenen.
Dat geeft vertrouwen, maar niet heus.
En bij Versatel sta ik nu al 4x(!) in het syteem met een aanvraag, wat een medewerker aldaar er toe bracht om mij vandaag te bellen met de vraag wat in hemelsnaam met twee voetbalpaketten, en twee family pakketten moest.
Lijkt me duidelijk dat ik er geen vier heb aangevraagd, maar een medewerker heeft me opgegeven voor het lichte pakket om nu al vast weer on-line te kunnen, en de tweede aanvraag om snel te kunnen upgraden, waar die andere twee vandaan komen is me een raadsel.
Jullie begrijpen mijn grote angst natuurlijk:
Zit ik straks zonder internet en zonder telefoon?
Of heb ik mazzel, en gaat alles vlekkeloos in één keer goed?
Alles is bespreekbaar. Dat betekent NIET dat je alles mag zeggen!