Versatel 20Mbits/1Mbits nieuw! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:46

slaay

Natuurbeleven.com

Potentiele klanten in de grotere plaatsen in Nederland kunnen vanaf vandaag al gebruik gaan maken van het pakket voetbal-televisie en internet van Versatel. Dat komt neer op een dekkingsgraad van ongeveer 70%. 'Doel is om naar een dekking te gaan van 90-95%,' aldus de CEO.
Bron: http://www.beleggersbelan...w/id=60703/contentid=4519

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:49:
Kijk op www.speedtest.nl, daar staan reeds wat metingen van 20Mbit lijnen. Meestal rond de 1MB/s; effectief sneller dan een 8Mbit lijn dus

weliswaar niet van Versatel, maar geeft naar mijn mening wel een aardig beeld
Waar zie jij dat staan dan. ik heb zo eens even gekeken maar kan het niet vinden. ik wil het namelijk wel even met mijn eigen ogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:41:
[...]

Waar zie jij dat staan dan. ik heb zo eens even gekeken maar kan het niet vinden. ik wil het namelijk wel even met mijn eigen ogen zien.
Onderin ranglijst staat: complete lijst. Klik daarop en je ziet chello extreme bovenaan staan met 1136.76 kb/s.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
http://www.speedtest.nl/d...Byte%2Fsec&CountryCode=nl

maar dat is bijna allemaal over de kabel, alleen Utrecht heeft volgens mij via ADSL2+ als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:26:
http://www.speedtest.nl/d...Byte%2Fsec&CountryCode=nl

maar dat is bijna allemaal over de kabel, alleen Utrecht heeft volgens mij via ADSL2+ als ik het goed heb.
Ja jammer genoeg is dat alleen maar over de kabel ja. ik ben best benieuwd wat versatel er van gaat maken. nu heb ik chello alleen ik heb chello classic en mijn upload is 15kbyte/sec en down 400kbyte/sec terwijl dat veel hoger moet zijn en we hebben vaak gebeld enzo maar ja vandaag dan toch eindelijk dit versatel besteld slechter dan dat ik nu heb kan het toch niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 13:34

xychix

FreeBSD Rules !

E-jey schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:26:
20/1 heeft toch totaal geen zin? IP/TCP protocol trekt dat niet.. In de reactie op deze nieuwspost staat meer info: nieuws: Eerste ADSL2+-aansluiting opgeleverd door Quicknet

iig gaat het nu wel rap met adsl2+ en vdsl. Hopelijk hebben ze geen datalimiet. Ik wacht iig nog ff af :)
maakt niet uit. die 20 downstream zal voor een groot deel UDP (voetbal beelden) zijn

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45
Heeft er iemand al een bevestiging gekregen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Nog ff back to het dynamische ip adres verhaal:
Versatel gooit om de zoveel tijd de ip adressen om, om zo extra veiligheid te creeeren :r
Daar had ik dus ff geen zin in met meerdere website's en email domeinen.
Nu is tweakdsl ook een adsl2+ abbo aan het opzetten, en van hun verwacht ik wel vaste ip adressen, dat weet ik niet zeker, morgen even bellen.
Maar als dat voetbal je eigelijk niets interesseert is tweakdsl wel een goed alternatief (ook 39,95 per maand voor 16-24mbit).
Het enige wat mij nog dwars zit is het overstappen, ik heb een enorm gat tussen wanneer mijn huidige abbonnement afloopt en adsl2+ bij mij beschikbaar is (versatel zegt 4 augustus), en welke isp natuurlijk, maar ik denk dat ik deze keer maar voor tweakdsl ga.

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
@ WubboZ:

Gezien de relatief "lage" upload wil Versatel niet dat er mensen eigen data gaan hosten. Het dynamische verhaal komt hier nog eens bij. Zou dus voor een andere providert gaan!

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Welke provider? Is tweakdsl een goede optie, en weet iemand of ze daar ook dynamische ip adressen doen?

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-06-2005
henkyyyyyyy schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:39:
Heeft er iemand al een bevestiging gekregen?
Sommige wel sommige niet.
Ik wacht al ruim 4 weken op die bevestiging.
Staat toch in de voorwaarden dat je het binnen 1 week moet hebben.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Eergister heb ik me ook maar is aangemeld. Heb nu al adsl Plus van Versatel voor hetzelfde bedrag, kon met een upgrade binnen het jaar overschakelen naar 20Mbit :D

Als het goed is wordt de lijn 1 Juli hier in Hilversum opgeleverd, lekker snel dus!!
Heb trouwens vandaag ook al bevestiging gehad via de mail, lekker snel ook weer.

Had hiervoor InterNLnet via BBnet, maar ik ben tot dusver echt blij met versatel. Die andere twee bezorgde niets meer dan elende en chaos. Dit loopt lekker gesmeerd 8)

Ja..ik heb er wel vertrouwen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat is best snel voor die prijs, mischien @home deruit hier en deze derin. De snelheids verhoging van @home zijn echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ah, september wordt mijn centrale geschikt gemaakt. :P
Wie weet hebben ze al alle tv zenders e.d. tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje, ik heb me telefonisch een paar dagen geleden aangemeld bij een verkoper. Hij zij dat ze nog een contract opsturen, maar deze heb ik nog niet ontvangen. Weet iemand hoelang dit kan duren? ook heb ik geen telefoonnummer of e-mail adres hoeven doorgeven. Dus ik vraag me af of het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 22:54:
ik heb een vraagje, ik heb me telefonisch een paar dagen geleden aangemeld bij een verkoper. Hij zij dat ze nog een contract opsturen, maar deze heb ik nog niet ontvangen. Weet iemand hoelang dit kan duren? ook heb ik geen telefoonnummer of e-mail adres hoeven doorgeven. Dus ik vraag me af of het goed gaat.
Ik zit al weken op mijn bevestiging te wachten.
Ook telefonisch aangemeld. 2 keer gemaild. 2 keer het andwoord dat het nog niet verwerkt was.
Lekker druk daar bij Versatel.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 04-09 14:23
KnoppenSpook schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:38:
Ok dan, ik ben ook gebeld door Versatel. En vind het een interessante aanbieding (heb nu Versatel Plus voor 54 euro)
Het is dus beschikbaar hier in Hengelo (O), maar ik ga binnen een paar maanden verhuizen naar Deventer, weet alleen het adres nog niet. Ik heb een aantal adressen geprobeerd maar daar is 20Mb nog niet beschikbaar.

Weet iemand hoeveel wijkcentrales er zijn in Deventer? Dan zoek ik daar een adres bij. Vrijdag belt Versatel weer, dan kan hij kijken of er een datum bij hun postcode check staat, voor wanneer het daar opgeleverd wordt...

Verder heb ik nog even naar het merk gevraagd van het modem, omdat ik net als de rest van Nederland dacht dat het om het Etech ADSL2 modem ging.
Nee dus...

Het is een Samsung modem (type weet ik zo niet). Zouden we (als tweakers) dat niet kunnen achterhalen? Op google vind ik zo niks terug van Samsung ADSL2 routers...
Nou het type weet ik wel ;)

Het modem is een custom-configged modem, gemerkt Versatel, maar draagt het typenummer: DV 201 AMR
Je zal het typenummer niet op google kunnen vinden, maar ok ;)

Verder kan je de modem ook niet vervangen door een 'eigen' exemplaar. Dan zou het gewoon simpelweg *NIET* werken.

De Set Top Box is een Samsung SMT-6010E, ook deze is specifiek bijgewerkt om de voetbalstream te kunnen doorvoeren.

De stream zal ongeveer 4 Mbit in beslag nemen, op moment van gebruik wel te verstaan. Verder zal met QoS deze hogere prio hebben dan het gewone internet verkeer :)

Meer info nodig over het ADSL2+ abo van Versatel? Just ask ;)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Zijn er daadwerkelijk servers die 20mbit aan kunnen? En hoe zit dit dan ook bijv. met p2p proggie's? Er zijn denk niet veel mensen met een upload van 20mbit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:18

dbzfan

Nee.

FTP servers zijn altijd 100mbit :)

Iig, als je de goeie bronnen hebt ;)
Verder zijn er zat sites waar je met full speed van download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Tynos schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:23:
Zijn er daadwerkelijk servers die 20mbit aan kunnen? En hoe zit dit dan ook bijv. met p2p proggie's? Er zijn denk niet veel mensen met een upload van 20mbit :/
Nou, je hebt natuurlijk niet altijd een enkele verbinding op 20 mbit nodig. Als je via p2p met 20 mensen verbonden bent die allemaal 1 mbit upload hebben kom je ook aan de 20 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52

ZieMaar!

Moderator General Chat
_BladE2k_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:21:
[...]
(..)

Is het altijd een draadloos modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 10:25
_BladE2k_ schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:21:
[...]

Ok dan...

Ik heb me inmiddels ook aangemeld, maar zit toch nog met het volgende.

Nu is het zo dat ik al langer dan een jaar een TweakDSL BBNED abonnement heb, en dus maandelijks kan opzeggen. Nu heb ik tijdens het telefonische contact met Versatel begrepen dat mijn verbinding medio augustus beschikbaar is.

Is het nu zo dat ik mijn TweakDSL abonnement het beste per 1 augustus kan opzeggen zodat de lijn vrij is, of heb ik het goed begrepen en kan de ADSL-lijn van Versatel aangesloten worden naast de BBNED lijn en ik dus voor één maand een dubbel abonnement betaal en niet het risico loop dat ik een tijdje zonder internet zit? M.a.w. wordt er een ander lijntje aangelegd en kan ik nog gebruik maken van TweakDSL totdat ik internet heb van Versatel, of moet ik wachten tot TweakDSL mij heeft afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier80
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 10:05
ZieMaar! schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:50:
[...]
Is het altijd een draadloos modem?
Ja altijd!

Het modem is in gedeeltelijk draadloos:

* Het internet gedeelte is draadloos; Je kunt dus met je pc's en laptop's draadloos internetten.
* De verbinding tussen het Multi-Media-Modem en de Digitale-Decoder gaat wel met een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier80
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 10:05
SpiriT schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:00:
[...]

Ik zit al weken op mijn bevestiging te wachten.
Ook telefonisch aangemeld. 2 keer gemaild. 2 keer het andwoord dat het nog niet verwerkt was.
Lekker druk daar bij Versatel.
Het is er inderdaad erg druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
micebec schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:49:
[...]

Ok dan...

Ik heb me inmiddels ook aangemeld, maar zit toch nog met het volgende.

Nu is het zo dat ik al langer dan een jaar een TweakDSL BBNED abonnement heb, en dus maandelijks kan opzeggen. Nu heb ik tijdens het telefonische contact met Versatel begrepen dat mijn verbinding medio augustus beschikbaar is.

Is het nu zo dat ik mijn TweakDSL abonnement het beste per 1 augustus kan opzeggen zodat de lijn vrij is, of heb ik het goed begrepen en kan de ADSL-lijn van Versatel aangesloten worden naast de BBNED lijn en ik dus voor één maand een dubbel abonnement betaal en niet het risico loop dat ik een tijdje zonder internet zit? M.a.w. wordt er een ander lijntje aangelegd en kan ik nog gebruik maken van TweakDSL totdat ik internet heb van Versatel, of moet ik wachten tot TweakDSL mij heeft afgesloten?
Hangt er helemaal vanaf hoe Verstal jou lijn gaat aanvragen. (dus hoe jij het hebt aangevraagd).

Of ze nemen hem over, dus dan wacht je tot je van Versatel bevestiging hebt met een datum dat ze de lijn overnemen (bevestiging is heel belangrijk omdat een verbinding die opgeheven gaat worden niet overgezet kan worden!), dan zeg je tweakdsl op. Je hebt misschien enkele weken dubbele factuur maximaal.

Of je zegt je lijn op bij TweakDSL en als de lijn DSL-vrij is kan Versatel gaan leveren. Dan moet je zeker weten per wanneer ze je aanvraag kunnen behandelen. Als je een maand te vroeg opzegt en ze kunnen nog niet leveren zal je moeten wachten. Aan de andere kant kan Versatel niet leveren op deze manier zolang je lijn nog bezet is door een andere DSL-provider.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 12:24
Mijn provider (SpeedXS) heeft inmiddels ook ADSL2+ :D
Jammergenoeg kan je je bestaande lijn niet laten omzetten om de een of andere manier...
En dan heb je wel een vast IP zonder die spam van JDM; ik hou toch niet van balletje trappen.

Linkje

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wazzzzzzup ! :D

Heb net ( 13:05 ) met zon gast van Versatel gesproken.

En het schijnt dus dat je nu ook voor 1 , 2 of 3 jaar 20MB abbo kan nemen + 1 , 2 of 3 jaar GRATIS eredivisie voetbal !

Daarbij komt ook dat je nu NIET hoeft te betalen voor de decoder van 50 euro OF eventuele andere kosten van de monteur ! :*) _/-\o_

Ik heb dus net telefonisch besteld voor een contract van 3 jaar + 3 jaar voetbal voor 39,95 per maand.

Zonder andere kosten. :D

Ook heb ik gevraagd omdat wij nu Demon hebben hier ... hoe dat makkelijk omgezet kon worden.

Hij zei dat Versatel contact opneemt met Demon om de lijn over te zetten.

En het schijnt dat wanneer je voor dat de monteur langs is geweest ... nog kan regelen dat je je contract veranderd van 3 naar 2 jaar bijvoorbeeld.

Ik bel nu Demon nog even voor confirm. B)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:13:
Wazzzzzzup ! :D

Heb net ( 13:05 ) met zon gast van Versatel gesproken.

En het schijnt dus dat je nu ook voor 1 , 2 of 3 jaar 20MB abbo kan nemen + 1 , 2 of 3 jaar GRATIS eredivisie voetbal !

Daarbij komt ook dat je nu NIET hoeft te betalen voor de decoder van 50 euro OF eventuele andere kosten van de monteur ! :*) _/-\o_

Ik heb dus net telefonisch besteld voor een contract van 3 jaar + 3 jaar voetbal voor 39,95 per maand.

Zonder andere kosten. :D

....
Leuk, maar als blijkt dat Versatel straks niet lekker stabiel is, of de ADSL2 verbindingen prijswijzigingen krijgen door concurrentie/whatever zit jij dus gewoon 3 jaar lang vast

Imho een (te) grote gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Inderdaad. Check het aanbod van drie jaar geleden maar eens met het aanbod van nu. Er verandert veel te veel in de prijzen om ergens drie jaar aan vast te zitten. Helemaal als het voordeel slechts vijftig euro is....

[ Voor 1% gewijzigd door ZieMaar! op 31-05-2005 13:51 . Reden: domme type ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:51:
Inderdaad. Check het aanbod van drie jaar geleden maar eens met het aanbod van nu. Er verandert veel te veel in de prijzen om ergens drie jaar aan vast te zitten. Helemaal als het voordeel slechts vijftig euro is....
Ik moet het ook allemaal nog maar zien hor. ;)

Tuurlijk zal er straks wel concurrentie zijn.

Maar voor 39,95 inclusief voetbal en alles gratis voor 1 2 of 3 jaar is niet duur ! :D

En het voordeel is dus niet alleen vijftig euro maar ook gratis voetbal voor 3 jaar erbij.

En wat is nou 3 jaar voor 39 euro per maand ?

Daar komt Demon met zn 8mbit voor 65 euro echt niet aan hor >:)

En al is Versatel maar een deel van de 20 mbit ... ( 10 mbit bijvoorbeeld ) ... heb ik nog geen klagen vergeleken met Demon 8-1 voor 65 euro.

Daarbij komt ook dat je het nu ook nog eventueel zou kunnen omzetten naar 2 of 1 jaar ... :*)

Ohja en wij hebben nu : Demon 2mbit / 1 mbit .... voor EUR 34,50 per maand.

Dus voor 39 euro per maand 20mbit / 1 mbit + het Voetbal voor 3 jaar gratis,

kun je er niet zoveel slechter op achteruit gaan toch ? :D _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:31:
[...]

Ik moet het ook allemaal nog maar zien hor. ;)

Tuurlijk zal er straks wel concurrentie zijn.

Maar voor 39,95 inclusief voetbal en alles gratis voor 1 2 of 3 jaar is niet duur ! :D

En het voordeel is dus niet alleen vijftig euro maar ook gratis voetbal voor 3 jaar erbij.

En wat is nou 3 jaar voor 39 euro per maand ?

Daar komt Demon met zn 8mbit voor 65 euro echt niet aan hor >:)

En al is Versatel maar een deel van de 20 mbit ... ( 10 mbit bijvoorbeeld ) ... heb ik nog geen klagen vergeleken met Demon 8-1 voor 65 euro.

Daarbij komt ook dat je het nu ook nog eventueel zou kunnen omzetten naar 2 of 1 jaar ... :*)

Ohja en wij hebben nu : Demon 2mbit / 1 mbit .... voor EUR 34,50 per maand.

Dus voor 39 euro per maand 20mbit / 1 mbit + het Voetbal voor 3 jaar gratis,

kun je er niet zoveel slechter op achteruit gaan toch ? :D _/-\o_
Op dit moment zul je er niet op achteruit denk ik, en het voetbal voor drie jaar gratis, het klinkt wel goed, maar toch, ik wil me niet voor drie jaar vastleggen. Er kan zoveel gebeuren in de tussentijd, qua aanbod van anderen bijvoorbeeld. Maar wie weet verhuis ik ook wel in de tussentijd ofzo.... Twee jaar klinkt al beter, maar zelf hou ik het toch echt even bij een jaar, daarna zie ik wel weer verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze actie geldt tot morgen, is er al iets bekend van de kosten na 1 juni? In de SP staat dat het duurder wordt na 1 juni, maar hoeveel duurder?

En ik denk dat die 3 jaar best te overzien is. Ik denk namelijk wel dat als de concurrentie de snelheden verhoogt, Versatel dat ook zal doen. Helemaal met het highend-abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:00:
[...]
Op dit moment zul je er niet op achteruit denk ik, en het voetbal voor drie jaar gratis, het klinkt wel goed, maar toch, ik wil me niet voor drie jaar vastleggen. Er kan zoveel gebeuren in de tussentijd, qua aanbod van anderen bijvoorbeeld. Maar wie weet verhuis ik ook wel in de tussentijd ofzo.... Twee jaar klinkt al beter, maar zelf hou ik het toch echt even bij een jaar, daarna zie ik wel weer verder....
Nee gelijk heb je , 3 jaar is natuurlijk wel lang, en er kan ook veel gebeuren met concurrentie ...

maar de redenen waarom ik het gewoon voor 3 jaar vast heb gelegd voor nu is :

1. Versatel heeft het ere-divisie voetbal ... ( broertje is gek van ajax ) dus die wilde het 80 % voor dat voetbal. De concurrenten zullen dat dus niet hebben.

2. 20 mbit a 39 euro OF 2mbit nu a 34 euro van Demon.

3. 3 Jaar is wel lang maar valt nog te overzien.

4. De concurrenten van Versatel zullen ook rond hetzelfde bedrag gaan zitten en niet voor 15 euro per maand.

Maar verder heb je wel gelijk ... het enigste puntje is dan ook het contract voor 1,2, of 3 jaar.

Alleen heb ik er wel vertrouwen in ...

Stel dat je maar een deel van de 20mbit haalt is het nog geen probleem.

En als het helemaal zon drama is bellen we John de Mol ff >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:21:
Deze actie geldt tot morgen, is er al iets bekend van de kosten na 1 juni? In de SP staat dat het duurder wordt na 1 juni, maar hoeveel duurder?

En ik denk dat die 3 jaar best te overzien is. Ik denk namelijk wel dat als de concurrentie de snelheden verhoogt, Versatel dat ook zal doen. Helemaal met het highend-abo.
Die gast van Versatel die ik aan de lijn had zei zoiets van:

Waarschijnlijk zullen de prijzen gelijk blijven, of zelfs iets hoger worden.

Maarja die droppies van de verkoop daaro zeggen toch telkens wat anders ...

Waarschijnlijk is het nog niet eens goed bekend.

Maar ik denk zelf dat ze niet veel lager zullen / kunnen gaan ?

Eur 39,95 lijkt me al laag genoeg toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik verwacht dat het abo wel € 39,95 blijft. Alleen nu krijg je er gratis voetbal bij, dat zal denk ik na 1 juni wel veranderen. Ik verwacht trouwens dat die lui de daar op de sales afdeling de telefoon beantwoorden ook echt nog niet weten wat de aktie vanaf morgen zal zijn, ook zij kunnen dus alleen zeggen wat ze verwachten... We zullen het morgen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tweakers_nl

Je kan toch ook gewoon eerst voor 1 jaar doen en dan kun je het altijd nog verlengen. Lijkt me niet zo slim om gelijk een 3 jarig abbonement te nemen als je nog maar eerst moet afwachten of ze het wel waar kunnen maken wat ze allemaal zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:21:

Gewoon de actie met 1 maand verlengen, wegens succes natuurlijk ;) Het blijft een leuke aanbieding, vooral vanwege het voetbal maar toch neig ik naar een 'gewone' ADSL aansluiting inclusief gratis bellen van Tiscalie. Heb nog een maand de tijd om te beslissen ...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb gevraagd voor welke termijn ik een abbo aanging: 1 jaar luidde het antwoord, waar komt die 3 jaar dan vandaan?

Het wordt wel verlengd per jaar (das dan weer minder, dan maar ff goed opletten.)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb het 20 mb abbo van Versatel via de telefoon bestelt, (voor 3 jaar)
ze zeiden dat het gesprek op werd genomen en ik heb daarom ook echt gevraagt of er binnen die 3 jaar geen prijsverhogingen zijn (waarop ze zeiden dat er geen sprake zou zijn van prijsverhogingen), dus stel er komen prijsverhogingen dan kan ik er altijd nog onderuit.
(toch?)

Groetjes,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:05:
@ tweakers_nl

Je kan toch ook gewoon eerst voor 1 jaar doen en dan kun je het altijd nog verlengen. Lijkt me niet zo slim om gelijk een 3 jarig abbonement te nemen als je nog maar eerst moet afwachten of ze het wel waar kunnen maken wat ze allemaal zeggen.
Ik weet dus niet of je dat ook nog kan verlengen ...

Want stel je besteld nu een abbonement voor 1 jaar ...

Dan heb je misschien na dat 1ne jaar geen gratis voetbal meer erbij.

Nu heb je dat wel allemaal zeker weten, zonder extra kosten voor 39,95 per maand.

Je hebt natuurlijk gelijk dat ze het eerst nog waar moeten maken , maar daar zul je / ik maar een beetje op moeten vertrouwen toch ?

Maar zoals ik al had gezegt : wij hebben nu 2mbit / 1mbit van Demon voor : 34,50 Eur per maand.

Straks krijgen we als het goed is dus: 20mbit / 1mbit van Versatel voor : 39,95 per maand.

Voor 5 euro kun je er dus niet veel slechter van worden toch ?

Stel dus dat de snelheid maar de helft is wat je haalt misschien 10 mbit ? Dan ben ik nog wel tevreden voor die prijs ... vergeleken met wat we nu krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Magma schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Gewoon de actie met 1 maand verlengen, wegens succes natuurlijk ;) Het blijft een leuke aanbieding, vooral vanwege het voetbal maar toch neig ik naar een 'gewone' ADSL aansluiting inclusief gratis bellen van Tiscalie. Heb nog een maand de tijd om te beslissen ...
Versatel krijgt einde dit jaar ook tcp/ip telefonie. Het multimedia kasteje is trouwens voor meerdere doeleinde geschikt: Digitale televisie bijv.(Dus niet alleen Live Eredivisievoetbal)...enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:56

Maxow

Hidden Sound System

Ongelofelijk wat ik heb meegemaakt met Versatel.

Ongeveer een maand terug (toen versatel begon met de 20Mbit actie) de postcodecheck gedaan. Helaas viel deze negatief uit en besloot ik m'n gegevens achter te laten, zodat ze me zouden kunnen bereiken wanneer het netwerk er klaar voor was.
Iets van twee dagen later gaat de telefoon, één of andere medewerker van Versatel begon een praatje te houden over hoe goed en snel de internetverbinding van de actie wel niet was en dat we dat echt moesten nemen. Ik vertel die beste man dat de postcodecheck negatief uitviel, waarop ik als reactie terug kreeg dat dat bij hem niet het geval was. Dus ik denk: mooi :) , binnenkort weg bij Chello en mooi 20Mbit. Die medewerker moest wat gegevens hebben en nam het zooitje op op z'n bandje en we zouden een week later bericht krijgen via de post. Dezelfde middag nog even Chello opgezegd, zodat die na mei zou aflopen. Een week later, geen post van Versatel. Tweer weken later, nog steeds geen bericht. Ik vermoedde dat het vanwege de (waarschijnlijk) vele aanmeldingen wat langer zou kunnen duren, dus begon me nog geen zorgen te maken. Na drie weken wachten en nog maar een week Chello voor de boeg begon ik me toch enigzins druk te maken of we überhaupt nog wel bericht zouden krijgen. Gevolg van deze ontwikkeling was dat ik maar eens richting Versatel ging bellen. Na een paar dagen het nummer proberen, waarop ik te horen kreeg dat de helpdesk niet berijkbaar was en ik het later nog maar eens moest proberen kreeg ik eindelijk een Versatel medewerker aan de lijn.
Ik vertel de beste man wat het geval is en krijg direct als reactie dat hij niet kan kijken of we wel geregistreerd staan in het systeem, aangezien dat systeem er uit lag. Meneer vertelde dat ik later die avond nog maar een keer moest proberen. Dus later die avond, ik bel weer, iemand anders neemt op en ik vertel m'n complete verhaal weer. De persoon die ik nu aan de telefoon had, kon dit keer wel zien of we in het systeem stonden en kwam tot de conclusie dat dit niet het geval was. Hij wist me te vertellen dat hij me momenteel ook niet kon registreren, aangezien nu dát systeem er uit lag. Deze medewerker vertelde me dat ze me wel zouden terugbellen. Ik geef die man m'n gegevens waarop hij me kon berijken en hing op.
De volgende dag (gisteren), in de periode dat Versatel zou bellen, gebeurde er helemaal niks. Geen Versatel in ieder geval die wat van zich liet horen. Omdat ik had gevraagd of ze na 21:00 konden bellen en ik het uur tot 22:00 maar gewacht had, kon ik ze niet meer berijken omdat ze na 22:00 gesloten zijn. Hierop stelde ik mezelf voor om vandaag maar even te bellen.
Dus vandaag, na al heel veel gesprekken van € 0,25 die ik met versatel had gehouden de afgelopen paar dagen, kreeg ik weer iemand anders aan de lijn. Net als bij alle andere gesprekken deed ik m'n complete verhaal weer (dit keer met alle helpdesk ervaringen van de afgelopen paar dagen erbij) waarop meneer weer ging kijken in het systeem. Uiteraard stonden we er nog steeds niet in, dus stelde hij voor even de postcode check bij hem te doen. Nadat hij 3x m'n postcode en huisnummer vroeg (kort geheugen ofzow :? ) wist hij me te vertellen dat de 20Mbit aanbieding nog niet mogelijk is in mijn buurt en hij kon me ook niet vertellen wanneer dat wel zou zijn. Hierop reageerde ik met de vraag hoe het dan kon dat ze me al een abbo hadden aangesmeerd :? . De medewerker kon me hierop vertellen dat dit door een ander bedrijf wordt gedaan, welke dus waarschijnlijk geen kennis van zaken hebben of zo. Aangezien ik m'n Chello al had opgezegd vertelde ik dit ook even aan meneer, welke zich nog wel verontschuldigde voor dit drama en me wees op hun eigen verbindingen die wel mogelijk zijn bij mij. (tot 2Mbit :/ ). Dit was ongeveer waar het telefoongesprek strandde en ook gelijk mijn vertrouwen in Versatel, door wie ik nu zonder breedband zit :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Maxow schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:43:
Ongelofelijk wat ik heb meegemaakt met Versatel.

[...]

Dit was ongeveer waar het telefoongesprek strandde en ook gelijk mijn vertrouwen in Versatel, door wie ik nu zonder breedband zit :( .
Je zit door jezelf zonder breedband opzich. Versatel heeft niet echt veel opgezegd aan jou Chello verbinding. Wachten tot iets werkt kost je een maand dubbel, maar geeft wel de zekerheid. Snel handellen is soms financieel handig, maar niet trefzeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:56

Maxow

Hidden Sound System

Ja ok, maar als zij zeggen dat het bij mij kan en dat het allemaal geregeld is, dan zou je daar toch van op aan moeten kunnen? (lijkt mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Maxow schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:05:
Ja ok, maar als zij zeggen dat het bij mij kan en dat het allemaal geregeld is, dan zou je daar toch van op aan moeten kunnen? (lijkt mij althans)
Blijkbaar niet helaas. Netjes is het niet moet ik je nageven.

Een aansluiting met internet is voor veel mensen belangrijk. Overstappen op deze manier is wel een (groot) risico zonder bevestiging of leverdatum opzeggen van een andere verbinding.

Bij mobiele telefonie nemen mensen zelfs al maanden van te voren een tweede abonnement, alleen maar voor een nieuwer toestel. Met breedband wil iedereen het exact op elkaar afstemmen, dat er niet een dag dubbel betaald wordt.

[ Voor 40% gewijzigd door bjck op 01-06-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
bjck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:16:
[...]

Een aansluiting met internet is voor veel mensen belangrijk. Overstappen op deze manier is wel een (groot) risico zonder bevestiging of leverdatum opzeggen van een andere verbinding.

Bij mobiele telefonie nemen mensen zelfs al maanden van te voren een tweede abonnement, alleen maar voor een nieuwer toestel. Met breedband wil iedereen het exact op elkaar afstemmen, dat er niet een dag dubbel betaald wordt.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Al is het in dit geval wel zo dat je weinig hebt te zeggen over het moment dat het Versatel abo ingaat, en veel ISP toch met jaarcontracten werken (ik weet niet of dit bij @home ook zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het hier in eindhoven niet aanvraagen, zit te ver van de centrale zeggen, is maar 900 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:28:
ik kan het hier in eindhoven niet aanvraagen, zit te ver van de centrale zeggen, is maar 900 meter
Maar hangt jou telefoonlijn ook echt aan de centrale die jij denkt. En ligt die telefoonlijn in de grond wel zo recht-toe-recht-aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:45
Heeft iemand ervaring met het koppelen van dit modem aan een Asus Wl-500g? (draadloos dus)

[ Voor 10% gewijzigd door Vinnienerd op 01-06-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
Vinnienerd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:38:
Heeft iemand ervaring met het koppelen van dit modem aan een Asus Wl-500g? (draadloos dus)
Als ik het allemaal goed begrepen heb is het modem ook gelijk een wireless access point. Koppelen met een apart access point zou dan in principe niet nodig zijn (afhankelijk van de functies die 'ie wel of niet biedt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visje2305
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:18
bjck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:16:
[...]

ik ben duidelijk ook een van die mensen al is er wel een reden voor. Ik zit namelijk bij planet waar mijn contract 30 juni afloopt. nu is de duur van de contract 1 jaar dus heb ik maar opgezegd. Zit ook nog op ISDN dus dat maakt et nog leuker
1 july wordt mijn internet abbo opgezegd. 5 july gaat mijn versatel 2mb contract in (ADSL2 pas in augustus beschikbaar) tussen 1 en 5 july moet kpn lijn dus omgezet worden naar analoog. Als dit allemaal goed gaat...PEtje af voor de 3 partijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:58
visje2305 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:00:
1 july wordt mijn internet abbo opgezegd. 5 july gaat mijn versatel 2mb contract in (ADSL2 pas in augustus beschikbaar) tussen 1 en 5 july moet kpn lijn dus omgezet worden naar analoog. Als dit allemaal goed gaat...PEtje af voor de 3 partijen ;)
Waarschijnklijk ga je die migratie niet redden, in 4 dagen,
Mijn abbo was 1 juni afgelopen, Demon BabyXL.
1 juni navraag bij Demon of opdracht voor sloop ADSL de deur uit is.
Ja, maar wanneer het signaal er precies van afgehaald wordt, zou ik bij KPN moeten informeren.
KPN, heeft U dan een ADSL signaal op Uw lijn, dat kunnen wij niet zien, dat merken we dan van zelf. Migratie ISDN vastgezet voor 7 juni, zit er nog lijn sync op dan proberen we het een week later nog eens.

Je hebt 1 voordeel de afdeling van KPN die de migratie doet, heeft toegang tot de database van Planet en Het Net in ieder geval van XS4All weet ik het niet.

EDIT: 8 juni telefoon is omgezet van ISDN naar analoog.
Petje af.
Op 1 juni nog een werkende ADSL over ISDN via BabyXL en op 8 juni al omgezet naar analoog.
Ik had er niet opgerekend dat het in eerste aanloop goed zou gaan, dus nog geen nieuwe abbo voor ADSL afgesloten, dat gaat vandaag gebeuren,

[ Voor 13% gewijzigd door Domba op 08-06-2005 10:31 ]

Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Omzetten van ISDN naar analoog (PSTN) telefonie is alleen mogelijk als je geen DSL signaal meer op je lijn hebt.

Als je een overstap aanvraagt bij een ISP (telco-telco migratie) kan je dus niet je lijn om laten zetten. Ook al zit er enkele dagen tussen de abonnementen, je lijn is dan nooit ADSL-vrij door de overstap van netwerk.

Pas op daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:54
Ok dit is voor mij de flater van het jaar (en ja we zitten pas in juni).

Ik had me eind maart/begin april telefonisch in laten schrijven bij versatel en afgesproken dat ik per 1 juli aangesloten zou worden. Mijn huidige isp (demon) meteen opgezegd per die datum. So far so good. Ik zou van versatel een mail krijgen en een brief te bevestiging. Die mail bleef uit, echter een brief lag wat later op de deurmat. Hierin stond dat ik via de site van versatel een bevestigingsformulier uit moest draaien en deze op moest sturen.

Om bij het bevestigingsformulier te komen moet je inloggen op je versatel account. Dit lukte niet met mijn wachtwoord en dus de helpdesk van Versatel maar gebeld. Die gaf me het juiste wachtwoord, maar riep meteen dat hij iets uit moest zoeken. Mijn account stond op gecancled maar dat had alles te maken met een fout in hun systeem. Hij zou het oplossen en ik moest mijn formulier opsturen.

Begin mei log ik nog eens in om mijn account status te bekijken. En jahoor nog steeds op gecancled. Ik voel nattigheid dus ik bel nog maar weereens met Versatel. Daar vertellen ze me dat het er inderdaad niet goed instaat en dat ze me maar het beste opnieuw in kunnen voeren in het systeem. Of ik de info opnieuw wilde geven. Goed en roep nog door de hoorn: "Wacht even dan log ik in op JULLIE systeem, en dan lees ik van MIJN scherm mijn gegevens op die komen uit JULLIE systeem". Nadat ik me voor de tweede keer heb aangemeld zou er een brief + mail ter bevestiging worden gestuurd.

Na het ontvangen van geweldige dell aanbiedingen in mijn mailbox vergezeld door de nodige versatel nieuwsbrieven blijft een bevestiging zowel via de mail als per post uit. Ik bel ze maar weereens op. Na van het 10 c/pm nummer doorverwezen te zijn naar het 25 c/pm nummer krijg ik daar te horen dat ik er inderdaad twee keer insta maar dat ze van MIJ geen registratieformulier hebben gehad. Hierna maar vriendelijk gevraagd of de beste man mij uit hun systeem wilde verwijderen. Ik besluit niks met deze club te maken willen hebben. Immers als ze dit al niet eens kunnen regelen, hoe moet ik ze dan met vertrouwen hun abbonementsgeld van mijn bankrekening automatisch laten incasseren.

Ach ja, dan restte mij alleen nog een telefoontje naar demon om mijn canclation gecancled te krijgen. Dit blijkt echter niet te kunnen. Op de vraag wat ik dan het beste kan doen krijg ik het verbijsterende antwoord:" Overstappen naar een andere ISP". Op de vraag of ik niet gewoon bij demon kon blijven het antwoord:"Jahoor, moet je je na 1 juli opnieuw aanmelden,maar dan zit je wel minimaal drie weken zonder internet".

Vloek scheld en tier, versatel kan mijn rug op en dat voetbal steken ze maar fijn bij jack Spijkerman in zijn, inmiddels rijke, reet. Nu maar eens hopen dat er snel andere aanbieders komen met adsl2 want deze actie betekend als ergste van allemaal dat ik gewoon weer voor twaalf maanden aan een contract vastzit. Dus als ik nu adsl neem...moet ik minimaal 12 maanden wachten op adsl2.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
bjck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:32:
[...]

Maar hangt jou telefoonlijn ook echt aan de centrale die jij denkt. En ligt die telefoonlijn in de grond wel zo recht-toe-recht-aan...
raar, ik zit verder van een centrale af volgens de site en het is gewoon beschikbaar..:

Centrale Nm-Htsh
Afstand tot de centrale 970 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58
Kwam ik tegen:
Bij Satplaza Weblog komen vele klachten binnen over het nieuwe ADSL 2+ abonnement van Versatel. Hierdoor dreigen een aantal van onze bezoekers binnenkort voor korte of langere tijd verstoken te blijven van internet. Deze mensen hebben zich aangemeldt voor een nieuw abonnement bij Versatel. Hierbij is uitgegaan van de datum waarop Versatel middels de postcodecheck aangaf dat de wijkcentrale geschikt zou wezen voor ADSL 2+ en het 20Mbit abonnement van Versatel. Deze hebben dus ook op deze datum de ADSL lijn van de huidige provider laten opschonen en het abonnement bij de huidige internetprovider per deze datum opgezegd.

Nu blijkt dat de datums welke Versatel in het begin heeft gehanteerd voor beschikbaarheid niet gehaald zullen worden en men deze met enkele weken heeft bijgesteld. De servicemedewerkers houden daarnaast nog een slag om de arm of de verbinding op de latere datum wel definitief is en in een aantal gevallen werd al vermeldt dan men pas vanaf deze latere datum middels een brief naar de nieuwe klant in contact gaat treden om een afspraak te maken voor installatie van Versatel ADSL 2+ bij de klant thuis. Hier kunnen dan, naar gelang het aantal abonnees welke zijn aangesloten op de betreffende wijkcentrale, nog enkele dagen of zelfs weken overheen gaan voordat de installatie in huis zal plaatsvinden.

Daarnaast bereiken ons klachten van nieuwe Versatel abonnees welke een 20 Mbit abonnement hebben aangevraagd en waarvan alle papieren zijn ingevuld welke adminstratief bij Versatel zijn zoek geraakt waardoor deze nieuwe klant niet bekend is bij Versatel en dus ook niet zal worden aangesloten op het Versatel ADSL 2+ abonnement. Deze mensen moeten hier dan zelf achter zien te komen door op te bellen naar de servicelijn en daar achter dit feit te komen. Wij adviseren dus mensen welke binnen korte termijn zouden moeten overgaan op het ADSL 2+ abonnement van Versatel en nog steeds geen bericht hierover hebben ontvangen zelf contact op te nemen met Versatel.

©2005 Satplaza Weblog

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ik ga me weer zo kwaad maken. Prutsers.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visje2305
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:18
ik heb KPN dus ook gelijk gebeld, en zij zeggen dat ik ergens rond 20 juni even moet bellen omdat ze dan kunnen zien dat mijn planet account op gezegd wordt of is. Het zou dan geen probleem zijn om de omschakeling voor 5 july te laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn niet al te beste berichten ! :D

Ik hoop toch wel dat het hier wat beter zal gaan 8)7

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Bschnitz schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:14:
het is ADSL2+ let daarop het is + ADSL2 is niet het zelfde als de + versie!!!
Dit zit er eigenlijk een beetje tussenin. Het is geen ADSL2 (16 Mbit) en ook geen ADSL2+ (24 Mbit).
Misschien knijpen ze de boel af?
/edit: how, dit topic bestaat uit meer replies dan ik in eerste instantie dacht. sorry

[ Voor 12% gewijzigd door eerdepeer op 02-06-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik kan het aanvragen, heb nu Basic bij Xs4all, maar ik wacht eerst even af hoe het loopt, bovendien verwacht ik dat binnen een half jaar de andere partijen met vergelijkbare snelheden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In het besteloverzicht zie ik dat de eenmalige aansluitkosten er niet meer staan (overstap van Versatel family => 20Mbit) :)
Eerder stond er nog €49,95 bij, dus da's snel verdiend als dit idd klopt ;)
Wel grappig dat ze over de 'Zon systemen' spreken, ik zit toch echt bij Versatel >:)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
D'r is bekend wat ze nou precies gaan leveren:

Linkje naar Samsung decoder
Linkje naar Samsung draadloos modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
maar family naar dit, betekend dat niet dat je 2 maanden zonder internet zit.

Ik zit echt te twijfelen. 40 euro p/m is niet echt veel.

Als ik het aanklik moet ik wel 49,95 aansluitkosten voor die digitale decoder betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Maeslant op 02-06-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ik zou alleen als je van voetbal houdt bij versatel een abbonement nemen. Zoniet, lekker laten gaan en wachten op andere aanbieders. Maar dat is mijn bescheiden mening, wel gestaafd op ervaringen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint er toch aardig op te lijken dat het gewoon prutsers zijn die snel geld willen verdienen. Gegevens van klanten kwijtraken, systeem dat elke keer plat ligt, helpdesk die bijna niet te bereiken is. Ik ben blij dat wij hebben gewacht om te kijken of ze het wel allemaal waar kunnen maken. Ik adviseer de andere mensen ook om er allemaal gewoon mee te wachten of ze het allemaal wel waar kunnen maken (wat ik zeer erg betwijfel).

Versatel komt er bij mij in ieder geval niet in :r

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
:X En ik was vanmorgen nog zo blij met mijn aanmelding. Lekker topic dit ;). Hopen dat het goed komt. Ik word zo snel mogelijk, en uiterlijk 1 augustus aangesloten. Dan zit ik een maandje dubbel met planet denk ik. Dus ik heb wat speelruimte.

Ze zeggen voor mij het abbonement bij planet op. Ik neem aan dat ik hier van planet zelf ook nog een reactie van krijg? Lijkt me op zich een ramp als ik een jaar dubbele abbonementen heb, in de zin van ontzetten duur geintje.

Maar als ik het goed begrijp is er nog helemaal niemand aangesloten? Ook niet in andere topics of op andere websites??

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Fried schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:03:
[...]

raar, ik zit verder van een centrale af volgens de site en het is gewoon beschikbaar..:

Centrale Nm-Htsh
Afstand tot de centrale 970 meter
precies zelfde probleem hier, zit op Centrale Zwolle-Centrum, dit is een straat die net een jaar bestaat (in een al veel langer bestaande wijk), als ik hier de postcode check doe zegtie dat het te ver van de centrale is, terwijl alle straten hier om heen, links rechts voor achter, wel door de postcode check komen.
Als je ze belt snappen ze het niet en vragen ze alleen of ze je naw gegevens mogen om je op de hoogte te houden. Voor de andere abo's van Versatel is de afstand ook te ver, wat onzin is, we hebben hier al ADSL gehad @ 4mbit en haalde altijd volle snelheid.

Mja Versatel is niet de enige met ADSL2, over een maand breekt het vast wel los, en komen er meer met Adsl2, we wachten hier iig rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem toch niet aan dat alles negatief is?? Ook ik heb me gisteren aangemeld en ben best blij. Heb chello opgezegd (2 maanden niets dan problemen). Moet ik me nu zorgen gaan maken om een relatief "klein" aantal negatieve berichten????? Wie meldt eens iets positiefs?? Die zijn er vast ook wel. Ik weet het inmiddels.... negatief wil men graag kwijt... positief houdt men zich over het algemeen stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ooow...joh het zal ook wel positief zijn. Mijn ervaring is de mijne en het gaat ook vast goed.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Ik heb nu Versatel Family en heb me aangesloten op de 20mb/s. Gewoon telefonisch aanmeld...Der is tot nu ote niets slecht op te merken in mijn geval... Komt tog wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
Kijk Versatel is weer een beetje duidelijker geworden. (de homepage wel te verstaan want de helpdesk niet echt)
6 weken geleden ook aangemeld en nog steeds niks gehoord over hoe en wat.

En ik lees nu dat mijn centrale eerst geschikt gemaakt moet worden en daarom mijn aanmelding tot 12 Juli word aangehouden en dan pas in behandeling word genomen.
Dat geld dus voor iedereen bij wie de centrale nog geschikt moet worden gemaakt.

Als ze dat nu eens vertellen na al die mailtjes |:(
Nu wacht ik dus eerst 12 Juli af.

[ Voor 6% gewijzigd door SpiriT op 04-06-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaP schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:10:

Ze zeggen voor mij het abbonement bij planet op. Ik neem aan dat ik hier van planet zelf ook nog een reactie van krijg? Lijkt me op zich een ramp als ik een jaar dubbele abbonementen heb, in de zin van ontzetten duur geintje.
Ga er maat van uit dat je het zelf op moet zeggen en je gewoon je contract uit moet dienen, ofwel gewoon moet blijven betalen dat je aan je verplichting voldaan hebt.

Als ik zo de berichten lees lijkt het wel of de helpdeskmedewerkes er alles aan gelegen is om de klant aan zich te binden.

Dit vermelden ze in de voorbeeldbrief: http://www.versatel.nl/3p/pages/voorbeeld_opzegging_ADSL.doc
De afhandeling van je contract bij je huidige Internet Service Provider (ISP) dien je zelf te regelen. Controleer bij je huidige ISP daarom wat je opzegtermijn en -condities zijn!

Laat je geen oor aannaaien informeer eerst bij je huidige aanbieder, voordat je een accoord geeft.

De beoogde dekking gaan ze zowieso niet halen heb al berichten gezien dat ze eventueel via de satteliet uit willen zenden, kost je dan toch wel weer ff een schotelsetje als voetballiefhebber.
Helaas voor de schotebezitters word dit niet aangeboden in gebieden waar ADSL dekking is, want men wil toch ook nog wel wat verdienen..........

edit

Versatel zoekt partners

Gepubliceerd op zaterdag 04 juni 2005

AMSTERDAM (ANP) - Telecombedrijf Versatel zoekt naar mogelijkheden zijn rechtstreekse uitzendingen van voetbalwedstrijden aan te bieden aan mensen die buiten het bereik van zijn eigen netwerk vallen. Daarbij wordt samenwerking niet uitgesloten.

Dat heeft een woordvoerster van de onderneming zaterdag gezegd. ,,We kijken naar alle mogelijke alternatieven en onderhandelen met andere partijen.'' Versatel biedt een snelle internetverbinding, ADSL2+, inclusief de uitzendingen van het eredivisievoetbal, aan voor 40 euro per maand. Momenteel woont echter 40 procent van de Nederlandse bevolking buiten Versatels verspreidingsgebied. ,,Voor een gegarandeerd goede kwaliteit moet men binnen 3,5 kilometer van een wijkcentrale wonen.'' Op geruchten dat het bedrijf praat met KPN-dochter Digitenne wilde de woordvoerster niet ingaan.

Versatel heeft voor drie jaar de rechten verworven om rechtstreeks voetbal uit de eredivisie uit te zenden. Daarvoor werd 91,5 miljoen euro betaald. De onderneming streeft ernaar eind dit jaar 100.000 abonnees te hebben op zijn voetbalkanaal.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je zien hoever je van de centrale zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Maeslant schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:01:
maar family naar dit, betekend dat niet dat je 2 maanden zonder internet zit.

Ik zit echt te twijfelen. 40 euro p/m is niet echt veel.

Als ik het aanklik moet ik wel 49,95 aansluitkosten voor die digitale decoder betalen.
Ik denk dat ze intern niet zoveel problemen heben met migreren, ze weten immers alles al van je ;)
Bij aanmelden had ik ook die €49,95 staan, hmm, doublecheck, nu staat het er wel weer bij 8)7
Mijn bestelformulier is in behandeling zo te zien B)
Vanaf 1 juli is de centrale hier geschikt voor adsl2+ :Y)

[EDIT] postcode centrale

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-06-2005 13:00 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

Ik heb persoonlijke ervaring met die prutsers.
En ik weet zeker dat de problemen enkel groter zullen worden.

Papieren die kwijt raken, loze facturen, de administratie is gewoon bagger.

Las ik toevallig net ook nog eens op nu.nl dat ze niet eens hun dekkingsgebied kunnen uitbreiden voor september.

Waardeloze tent, de KNVB gaat spijt krijgen dat ze die rechten verkocht hebben aan dit zooitje.

Canel+ was zo slecht nog niet (kon zelfs in IT voetbal kijken)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Mijn Reden om niet bij Versatel te gaan is de fair use policy. Ik houd niet van dat soort regelingen, als je niet weet waar je aan toe bent, en die dynamische ip adressen en de afkeer voor upload doen mij toch kiezen voor Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 11:03
REDFISH schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:53:
Mijn Reden om niet bij Versatel te gaan is de fair use policy. Ik houd niet van dat soort regelingen, als je niet weet waar je aan toe bent, en die dynamische ip adressen en de afkeer voor upload doen mij toch kiezen voor Tweak.
FUP is eigenlijk 'geen datalimiet' bij Versatel; iig, bij de 'normale' adsl-abonnementen hebben ze nog nooit iemand een mailtje gestuurd dat hij/zij over de FUP heenging ;)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
FUP is onduidelijk en klinkt eng. 'k Vermoed alleen dat geen enkele ISP zich nu waagt aan het aanspraak maken daarop. Zie wat er met Chello gebeurde toen ze het deden en geen enkele ISP volgde. Slag om de hand, dat is het op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

netblade schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:32:
Ik heb persoonlijke ervaring met die prutsers.
En ik weet zeker dat de problemen enkel groter zullen worden.

Papieren die kwijt raken, loze facturen, de administratie is gewoon bagger.

Las ik toevallig net ook nog eens op nu.nl dat ze niet eens hun dekkingsgebied kunnen uitbreiden voor september.

Waardeloze tent, de KNVB gaat spijt krijgen dat ze die rechten verkocht hebben aan dit zooitje.

Canel+ was zo slecht nog niet (kon zelfs in IT voetbal kijken)
Ik heb al jaren geen problemen met administratie en facturen, bij elk bedrijf met veel klanten gaat er wel eens iets fout en met de huidige drukte krijg ik nog steeds snel antwoord van de helpdesk als ik iets wil weten.
Alsof dat dekkingsgebied halen (lees een hele berg centrales geschikt maken en de backbone uitbreiden) iets is dat je in een handomdraai doet, dat ze 60% halen en tevens naar samenwerking zoeken betekent dat ze serieus de dekking willen gaan halen en dat ze daar ook extra in willen investeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-06-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:45
Speedy-Andre schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:02:
[...]

Ik heb al jaren geen problemen met administratie en facturen, bij elk bedrijf met veel klanten gaat er wel eens iets fout en met de huidige drukte krijg ik nog steeds snel antwoord van de helpdesk als ik iets wil weten.
Alsof dat dekkingsgebied halen (lees een hele berg centrales geschikt maken en de backbone uitbreiden) iets is dat je in een handomdraai doet, dat ze 60% halen en tevens naar samenwerking zoeken betekent dat ze serieus de dekking willen gaan halen en dat ze daar ook extra in willen investeren.
offtopic:
jij werkt bij versatel ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb nu een wireless bridge voor mn xbox, kan ik die ook gebruiken voor de decoder? Lijkt mij wel... Ik las ook iets over een 3 jarig abbo, waar komt dat vandaan? Toen ik (telefonisch) bestelde vertelden ze mij 1 jaar...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
Roeligan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:56:
Ik heb nu een wireless bridge voor mn xbox, kan ik die ook gebruiken voor de decoder? Lijkt mij wel... Ik las ook iets over een 3 jarig abbo, waar komt dat vandaan? Toen ik (telefonisch) bestelde vertelden ze mij 1 jaar...
Het modem dat je geleverd krijgt levert ook een wireless verbinding, ik ga er wel vanuit dat die wireless bridge daar ook mee werkt. Na 1 juni hebben ze de actie verlengd, maar nu kan je i.p.v. 1 jaar ook contracten voor 2 of 3 jaar afsluiten. Als je dat doet betaal je geen aansluitkosten. Voor 1 juni was die optie er dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een update. ik heb me tijdens geleden aangemeld en zaterdag ontving ik een mail met de bevestiging en het de melding dat met nomale doorlooptijden ik rond 15 juli aangesloten ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

bjck schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:54:
FUP is onduidelijk en klinkt eng. 'k Vermoed alleen dat geen enkele ISP zich nu waagt aan het aanspraak maken daarop. Zie wat er met Chello gebeurde toen ze het deden en geen enkele ISP volgde. Slag om de hand, dat is het op papier.
Ja het klopt wel dat isp's er weinig mee doen, maar de enige échte datalimiet vrije isps zijn vooralsnog xs4all en tweakdsl. Ik heb nog verder geen berichten van mensen gehoord die een half jaar lang 300 gb per maand downloadden en hoe hun isp dan met de fup omging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

bigben04 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:25:
[...]

Het modem dat je geleverd krijgt levert ook een wireless verbinding, ik ga er wel vanuit dat die wireless bridge daar ook mee werkt. Na 1 juni hebben ze de actie verlengd, maar nu kan je i.p.v. 1 jaar ook contracten voor 2 of 3 jaar afsluiten. Als je dat doet betaal je geen aansluitkosten. Voor 1 juni was die optie er dus nog niet.
Bedankt voor de toelichting :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
REDFISH schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:17:
[...]

Ja het klopt wel dat isp's er weinig mee doen, maar de enige échte datalimiet vrije isps zijn vooralsnog xs4all en tweakdsl. Ik heb nog verder geen berichten van mensen gehoord die een half jaar lang 300 gb per maand downloadden en hoe hun isp dan met de fup omging.
Zit nu zelf alweer ongeveer een half jaar bij Versatel en ga vanaf Juli ook over op de 20Mbit. De laatste paar maandjes heb ik met mijn server toch minimaal 150Gb aan dataverkeer gehad (lekker veel up/downloaden), maar Versatel heeft over nog niks gezeurd :)

Ik was eerst ook huiverig over een FUP, maar bij Versatel weet ik zeker dat ik gewoon lekker door kan downloaden zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als ik nu naar de orderstatus kijk zie ik dat ze de opleverdatum hebben gewijzigd van 15 juli naar 1 juli. Scheelt weer 2 weekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht het wel....de oplever datum volgens de site was half juli begin augustus.
Nu krijg ik net een brief dat ze pas in September met de technische voorbereiding beginnen.
Dan is de KPN aan de beurt om mijn lijn geschikt te maken.
Pas daarna wordt een afspraak gemaakt voor de installatie van modem en decoder.

Ik weet zeker dat die grapjassen dit al wisten maar het schrikt zeker teveel af als ze adverteren met...

Neem nu 20MB adsl en kijk pas Oktober live eredivisie voetbal........als je geluk hebt.

Gelukkig kan je nog de herhalingen zien voor een euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb een vraag over het Wireless Modem dat je kijgt bij Versatel, er is mij verteld dat je daar max. 4 computers op aan kan sluiten. Dat betekent dus eigenlijk dat er 4 uitgangen zitten op het modem, maar hoe is dat precies gedaan zijn het echt 4 verschillende aansluitingen of 1 aansluiting met een switch/router erin om voor de 4 aansluitingen te zorgen?

In het geval dat er een router inzit kan je die ook goed besturen poorten openen enz?

[ Voor 13% gewijzigd door Mastasidaz op 08-06-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zolang je wireless bezig bent kun je er volgens mij wel meer dan 4 op aansluiten... zullen wel 4 uitgangen voor utp opzitten.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
Roeligan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:14:
Zolang je wireless bezig bent kun je er volgens mij wel meer dan 4 op aansluiten... zullen wel 4 uitgangen voor utp opzitten.
Yep, dat klopt. Zo werd het mij ook verteld door de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

Floor-is

5.2

WubboZ schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:42:
Welke provider? Is tweakdsl een goede optie, en weet iemand of ze daar ook dynamische ip adressen doen?
Gezien ik bij TweakDSL werk ga ik niet zeggen dat wij echt heel goed zijn (:P), maar ik kan natuurlijk wel vertellen dat wel met vaste IP's werken. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Floor-is op 08-06-2005 16:18 . Reden: typo ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ach ja, ik heb ook wel eens inside verhalen gehoord bij Cabrium vandaan. En daar laat men ook wel eens steken vallen ;) (waar niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik moet ook als ik Versatel ga aanschaffen zorgen voor Wireless Lan kaarten, nu zie ik bijv.

Belkin Wireless Lan kaart met 125 mbps voor 31 euro.

pricewatch: Belkin Wireless Cardbus Netwerkkaart (125Mbps)

Linksys Wireless Lan kaart 54 mbps voor 37.90

pricewatch: Linksys WPC54G (54Mbps, PCMCIA)

Nou is mijn vraag welke is er beter? De Belkin heeft een hogere mbps maar linksys is wel kwalitatief een beter merk.

Zijn er misschien nog andere dingen waar je op moet letten dan alleen het mbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand meer informatie over de modem, behalve dan dat het een Samsung is!?
Ik kan nergens op internet modems van Samsung vinden namelijk :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Mastasidaz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:59:
Ik moet ook als ik Versatel ga aanschaffen zorgen voor Wireless Lan kaarten, nu zie ik bijv.

Belkin Wireless Lan kaart met 125 mbps voor 31 euro.

pricewatch: Belkin Wireless Cardbus Netwerkkaart (125Mbps)

Linksys Wireless Lan kaart 54 mbps voor 37.90

pricewatch: Linksys WPC54G (54Mbps, PCMCIA)

Nou is mijn vraag welke is er beter? De Belkin heeft een hogere mbps maar linksys is wel kwalitatief een beter merk.

Zijn er misschien nog andere dingen waar je op moet letten dan alleen het mbps?
Linksys nemen. Hele WiFi standaard gaat maar tot 54Mbps momenteel en dat is al een maximum. Verhaal van 128Mbsp werkt waarschijnlijk alleen met een Belkin router en maakt gebruik van twee channels tegelijk. Mijn idee meer marketing dan waarheid omdat je bijna nooit maximum snelheid haalt.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 08-06-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
wel grappig om te lezen dat het zoals gewoonlijk altijd de mensen met problemen hier komen. Persoonlijk ben ik zéér tevreden over Versatel. Hiervoor had ik InterNLnet met BBNed, maar dat waren echt stelletje prutsers!!! Veel downtime, slechte service, naar elkaar wijzen en ik zo zo nog wel ff doorgaan (en dat allemaal in 1 jaar). Na bijna 1 jaar Versatel heb ik nog geen enkel probleem gehad én ik kan binnen het jaar overstappen op de 20Mbit zonder dat mijn verbinding afgesloten hoeft te worden.. Tot nu toe, niks anders dan lof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig een positief verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Laatst online: 10-09 11:56

BierPul

2 koffie graag

Xolon schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:09:
wel grappig om te lezen dat het zoals gewoonlijk altijd de mensen met problemen hier komen. Persoonlijk ben ik zéér tevreden over Versatel. Hiervoor had ik InterNLnet met BBNed, maar dat waren echt stelletje prutsers!!! Veel downtime, slechte service, naar elkaar wijzen en ik zo zo nog wel ff doorgaan (en dat allemaal in 1 jaar). Na bijna 1 jaar Versatel heb ik nog geen enkel probleem gehad én ik kan binnen het jaar overstappen op de 20Mbit zonder dat mijn verbinding afgesloten hoeft te worden.. Tot nu toe, niks anders dan lof!
Hier kan ik me geheel bij aansluiten, heb net gebeld en werdt zeer netjes geholpen, en gebruik nu een half jaar DSL van Versatel zonder ook maar 1 minuut (merkbare) downtime _/-\o_

Ja man

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.