Bartskisan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:01:
15. Ik heb met mijn Speedtoch 570 router in sommige plekken van mijn huis slechte ontvangst.

Gemakkelijk op te lossen met de Siemens Gigaset WLAN Repeater 54
De Gigaset WLAN Repeater vergroot de draadloze afstand tot het internet of bedrijfsnetwerk! De WLAN Repeater verdubbelt je bereik tot maximaal 600 meter. Met twee WLAN repeaters kan een maximaal bereik worden gerealiseerd van maar liefst 900 meter. Dit betekent overal in huis (of op kantoor) internetten of werken: op zolder, in de woonkamer, in de kinderkamer, op een flexplek, een vaste werkplek, de tuin…. Overal waar jij wil. De WLAN Repeater werkt zowel met een Windows PC als Macintosh of Gamestation.
De Gigaset WLAN Repeater is gebaseerd op de WIFI-standaard. Je bent dus compatibel met toekomstige versies van WIFI. Alle Wireless LAN producten die voldoen aan de WIFI-standaard kunnen met elkaar communiceren. Dit product biedt een snelheid van 54Mb/s (IEEE802.11g), waardoor het ook geschikt is voor een zakelijke omgeving. Meerdere Gigaset WLAN Repeaters kunnen worden ingezet voor bijvoorbeeld flexplekken. De gegevens worden door de WLAN Repeater opgevangen en versterkt weer doorgegeven. Je bent dan als gebruiker niet afhankelijk van één bepaalde toegangspoort, maar kunt met je PC elders in het gebouw verder werken via een tweede WIFI-toegangspoort of WLAN Repeater.