[KPN] nieuwe VoIP dienst Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 49.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:42:
Hoi,

Als ik wil video bellen zonder pc, kan ik dan gewoon zo'n toestel halen en aanluiten of moet er verder nog wat gebeuren?
Je moet in ieder geval een persoonlijk nummer aanvragen (zo'n 084 nummer). Bij mijn weten worden de videotelefoons nog niet geleverd (ik heb er een in bestelling). Laat het dus even weten als jij er wel een krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Laatst online: 11-09 12:59
marcellux schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:54:
Ik was iets te vroeg met juichen over IPB. Maar eerst had ik even een vraag: Als jullie hier in het forum zeggen dat jullie de (lopende) rekening online kunnen inzien waar doen jullie dat dan? Ik kan alleen mijn ADSL rekening in kijken bij de service pagina's van Direkt-ADSL; in Mijn KPN staat dat de online rekening niet beschikbaar is?
De lopende rekening staat op https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/?strDisplay

Vraag je wachtwoord op met voorletter.achternaam of voorletter.tussenvoegsel.achternaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kwam ik erachter dat ik niet te bereiken was vanuit een callcenter(0800) van een bedrijf, terwijl men mij vanaf normale nummers wel kon bereiken op dat moment. Heel apart weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
Zijn er al weer mensen geporteerd......Ik wacht nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supermm schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:09:
15 augustus j.l. IPB geactiveerd; eind augustus geporteerd. Daarna problemen met telefonische bereikbaarheid. Splitter er tussenuit gehaald, alles werkt tot nu toe tot tevredenheid. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterb
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 12:59
Vandaag geporteerd zonder problemen en met splitter er tussen. Heb al een tijdje alleen adsl, heb effe gewacht met porteren gezien de problemen. Aangezien op dit forum de laatste tijd weinig problemen zijn aangekaart heb ik het zaakje vandaag 'om-geplugged'. Vooralsnog werkt telefonie perfect. Nu nog het probleem oplossen met de wireless usb adapter van Siemens en ik ben zeer tevreden.
supermm schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:09:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
kosterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:51:
Vandaag geporteerd zonder problemen en met splitter er tussen. Heb al een tijdje alleen adsl, heb effe gewacht met porteren gezien de problemen. Aangezien op dit forum de laatste tijd weinig problemen zijn aangekaart heb ik het zaakje vandaag 'om-geplugged'. Vooralsnog werkt telefonie perfect. Nu nog het probleem oplossen met de wireless usb adapter van Siemens en ik ben zeer tevreden.

[...]
ben binnen 1 week geporteerd en alles funktioneert naar behoren behalve dan dat als ik download/internet ik een irritatnte echo hoor!

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:22
Ik heb sinds een aantal dagen het volgende probleem;
Op mijn KPN mobiel heb ik de voicemail niet geactiveerd. Andere mobiele en vaste aansluiting bellers krijgen dan de boodschap; deze mobiele telefoon is momenteel niet bereikbaar ...enz..

Belt mijn vrouw echter thuis met IPB, dan gaat de mobiele telefoon zogenaamd een 4 tal keren over om vervolgens een in gesprekstoon te geven. Ze krijgt dus géén boodschap. Heel vreemd..
Je drukt mij steeds weg meldt ze dan...

Ik heb dit vanavond gemeld bij de HD en heeft men dit zelf uitgetest en ook ondervonden en blijkt dit dus een VOIP-probleem te zijn.

Er was geen verklaring voor en wordt er naar een oplossing gezocht. Ik krijg morgen of overmorgen een terugmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de firewall instellingen al wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterb
Zojuist toch een probleempje met telefonie. Ik hoor een harde bromtoon bij een telefoongesprek. De gene die mij belt heeft er geen last van. Wie heeft dit probleem nog meer?
marcellux schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

ben binnen 1 week geporteerd en alles funktioneert naar behoren behalve dan dat als ik download/internet ik een irritatnte echo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kosterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:51:
[...]
Heb ik het zaakje vandaag om-geplugged???? Volgens mij kun je niet zelf porteren. Dit moet toch door KPN gebeuren? Heb je hier inspraak op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterb
KPN porteert, het moment van porteren kon ik zelf bepalen, om-pluggen is een kwestie van kabels omzetten tussen experia, telefoon en splitter.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Heb ik het zaakje vandaag om-geplugged???? Volgens mij kun je niet zelf porteren. Dit moet toch door KPN gebeuren? Heb je hier inspraak op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kosterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:12:
KPN porteert, het moment van porteren kon ik zelf bepalen, om-pluggen is een kwestie van kabels omzetten tussen experia, telefoon en splitter.
[...]
Uh weet je wel wat porteren is??.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterb
Jazeker! jij ook?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Uh weet je wel wat porteren is??.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel ja.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aarsbuds0r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:37:
[...]

Die online facturen zijn heel onduidelijk. Hier is al eerder over gepost. Check deze posts:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/24270915
Inderdaad. Ik vraag me toch af wat er tussen 01:00 en 02:00 gebeurt als mijn pc slaapt en ik lekker lig te dromen: draadloos staat uitgeschakeld en dan zie je de laatste weken bijna iedere nacht een verbuik dat ligt tussen de 1 en 62MB!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 00:09 . Reden: niks bijzonders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:04:
Inderdaad. Ik vraag me toch af wat er tussen 01:00 en 02:00 gebeurt als mijn pc slaapt en ik lekker lig te dromen: draadloos staat uitgeschakeld en dan zie je de laatste weken bijna iedere nacht een verbuik dat ligt tussen de 1 en 62MB!
Ik herhaal maar eens een eerder antwoord: misschien voert de KPN ook bij VoIP-verbindingen een lijntestmeting uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
kosterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:12:
Het verwijderen van je splitter kun je zelf doen, maar dat is dus niet het porteren. Wel moet je al geporteerd zijn voordat je je splitter kunt verwijderen. Maar het moment van porteren wordt toch echt door de KPN bepaald.

Of je al geporteerd bent kun je op 2 manieren testen: bij inkomende telefoontjes voor een niet geporteerd nummer gaat er een extra, vijfde lampje (naast het USB-lampje) branden en gaan zowel het Tel1- als het Tel2-lampje knipperen. Dat extra lampje heet het Lijn-lampje.

Uitgaand kun je het ook testen: neem de hoorn op en kies ** (twee maal de ster). Als je dan weer een kiestoon krijgt ben je nog niet geporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2022
Of bellen met het gratis nummer van de storingsdienst 0800-0407 en vragen of je al uitgeporteerd bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mijnKpn is daadwerkelijk veranderd vandaag, zoals de HD mij beloofde afgelopen week.
Je kunt nu de firewallinstellingen op een apart tabblad instellen en het werkt ook nog :-)
Verder een extra veiligheid ingebouwd nu, dat alleen specifieke mac adressen via wifi contact kunnen leggen met de experia.
Nu nog even checken hoe het met mijn telefoonverbinding is, nu ik weer lekker rap kan downloaden.

Ok test uitgevoerd 09:40

Uitgaande lijn hoor ik alles prima geen echo. De gene die belt echter hoort storing en echo. Dus dat is nog niet verholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:37:
Hey mijnKpn is daadwerkelijk veranderd .....
En is aldus voor iedereen beschikbaar.

Er zijn nog geen aanpassingen gedaan voor het inschakelen Voicemail in Email.....
Kennelijk worden de problemen stapje voor stapje opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:27:
[...]

quote]

Hmm, voor mij niet. Voor het eerst sinds half juli heb ik geen internet signaal, een haperende uitgaande bel verbinding, een storing op het inkomende verkeer en geeft de Mijn KPN omgeving geen toegang tot IPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:04:
[...]

Lees dat bericht dan waar ik naar linkte, daar wordt het helemaal in uitgelegd. Het vernruik is niet tussen 1 en 2. Het is van (ongeveer) 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:31:
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:27:
[...]

quote]

Hmm, voor mij niet. Voor het eerst sinds half juli heb ik geen internet signaal, een haperende uitgaande bel verbinding, een storing op het inkomende verkeer en geeft de Mijn KPN omgeving geen toegang tot IPB
Zouden ze onze accounts hebben verwisseld? heheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
[...]

Er zijn nog geen aanpassingen gedaan voor het inschakelen Voicemail in Email.....
Nieuwschierig als ik ben moest ik natuurlijk ook even kijken maar als ik op de site kom na het inloggen op " Mijn KPN" vind ik mijn IPB instellingen niet meer en ik kan niet verder komen in het menu!!!!!!!! ( seesie verlopen)

[ Voor 12% gewijzigd door marcellux op 19-10-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
[ Mijn KPN vernieuwd ... ]
Alleen kwamen ze er weer te laat achter dat ze wat fouten gemaakt hebben. En dus haal je het hele IPB menu weer offline. En dan maar hopen dat het telkens "2 stapjes vooruit, 1 stap terug" is en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Het IPB menu op Mijn KPN is weer terug. Heeft iemand al geprobeerd of 'serverinstellingen' bij de firewall-instelling ook echt werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:12:
Het IPB menu op Mijn KPN is weer terug. Heeft iemand al geprobeerd of 'serverinstellingen' bij de firewall-instelling ook echt werkt?
Ga ik nu ff bekijken ;)

edit: verrek 'toegangscontrole' nou nou wat mag dat dan wel wezen? Mijn firewalliinstelling staat op Server :? heb ik hem zelf niet opgezet. Wazig. Maar blijkbaar is dit wel weer in te stellen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:16:
edit: verrek 'toegangscontrole' nou nou wat mag dat dan wel wezen?
Daar kun je opgeven welke MAC-adressen toegang hebben tot je WiFi-netwerk.
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:16:
Mijn firewalliinstelling staat op Server :? heb ik hem zelf niet opgezet. Wazig. Maar blijkbaar is dit wel weer in te stellen.
Serverinstellingen zonder IP-nummer is de defaultinstelling. Maar als je daar nu een IP-nummer invult staat de PC met dat IP-nummer dan ook geheel open?

[ Voor 45% gewijzigd door Jan-E op 19-10-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:22
[b]
Serverinstellingen zonder IP-nummer is de defaultinstelling.
Dat is bij mij niet het geval.
Het stond bij mij al tijden op "Server" en sinds de wijziging vandaag Standaard.!!

[ Voor 25% gewijzigd door EdjeK op 19-10-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:12:
Bij mij werkt het al een week... alleen eerst moest ik hem op standaard zetten met een IP nummer, nu staat er opeens SERVER... Maar het werkt nog wel ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factuur online is beschikbaar bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdjeK schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

Dat is bij mij niet het geval.
Het stond bij mij al tijden op "Server" en sinds de wijziging vandaag Standaard.!!
bij mij hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes,

Bijgeschreven op de rekeing € 50,00.

Datum bijschrijving 18-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
En, floep, weg is het IPB menu weer.

Een inlogpoging later: daar is-ie weer.

Overigens staan de firewall-instellingen bij mij nu op "Standaard". Toch staat poort 80 op IP-nummer 192.168.2.201 nog steeds open. De 2e lijn heeft echt een NAT-tabel bij mij in zitten te kloppen.

Is er nu al iemand die hem van Standaard op Serverinstellingen heeft gezet en toen gecontroleerd heeft op de aangewezen PC inderdaad geheel open stond?

[ Voor 108% gewijzigd door Jan-E op 19-10-2005 17:48 . Reden: 2e poging / nat-tabel etc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:34:
En, floep, weg is het IPB menu weer.

Een inlogpoging later: daar is-ie weer.

Overigens staan de firewall-instellingen bij mij nu op "Standaard". Toch staat poort 80 op IP-nummer 192.168.2.201 nog steeds open. De 2e lijn heeft echt een NAT-tabel bij mij in zitten te kloppen.

Is er nu al iemand die hem van Standaard op Serverinstellingen heeft gezet en toen gecontroleerd heeft op de aangewezen PC inderdaad geheel open stond?
Ja zeker dat heb ik vanmorgen al gedaan, en het werkt, ik heb nu ook de hogere range poorten open om zodoende weer op mn fav. torrent sites te kunnen downloaden.
Dus serverinstelling met ip adres, werkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Vanmiddag melde zich weer iemand van de HD van IPB. Hij vertelde me dat de instellingen van het menu van de firewall verkeerd om stonden. Dus als er stond server dan stond die op standaard en als je hem dus op standaard had stond de "button" op server!!!!! Hij vertelde dat ze dat gerepareerd hebben vanmorgen en dat ze vannacht of morgenvroeg een nieuwe update maken voor de "Mijn KPN" site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat nu weer op server , vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
En het aparte tabblad Firewallinstellingen is weer weg. Twee stapjes vooruit, 1 stap achteruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Jan-E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:00:
[...]
En het aparte tabblad Firewallinstellingen is weer weg. Twee stapjes vooruit, 1 stap achteruit...
zie mijn post O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn poorten staan wel nog open, alleen net een minuut te laat om te kijken of het bij mij op mijnkpn wel nog goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Wil iemand een DEEL 2 (vervolg) opstarten en de openingspost bij houden? Deze wordt morgen gesloten sowieso gezien het ruim boven de 1000 reactie gaat nu.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Zie [rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 2[/rml]

Voorlopig zijn het alleen nog maar de KPN promo praatjes, maar ik vul hem nog wel aan met de huidige stand van zaken per onderdeel. En met zaken als de prijzen, info over de Experia Box en dergelijke.

Edit: inmiddels heb ik al het nodige aangevuld.

[ Voor 9% gewijzigd door Jan-E op 20-10-2005 02:30 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.