3D groepsproject [Pimp My Ride]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem, and it drives me Crazy! Ik ben bezig met een tutorial voor een Velg. Ik quote nu even het stukje waar het om gaat.

Let's have a test run at how the symmetry modifier will help us out. Add one (1), and if everything is correct it should be at the right place and angle already. Add another one (it will be at the same position and angle as the first one) and rotate it (in the sub-object of the modifier, yes modifiers also have an SO, usually for editting their Gizmo's) 36 degrees. This is best done by clicking the 'Absolute Mode Transform Type In' which then becomes 'Offset Mode Transform Type In' button at the bottom center of your screen. This button changes the amount you give the rotate / move / scale from absolute to relative. When you set it to Offset, it adds it (the amount you want) to the current value, which is what we want now. This way you save yourself calculation time. :) So fill in 36 in the Z-direction (rotate!!, not move) (3). As you can see we are not yet at 10 parts, so add another one, rotate this one 72 degrees (twice the 36 of last time) (4). Now comes a part where you might think it'll go wrong: we are going to add another Symmetry modifier. This will result in 16 parts in total, while we only wanted 10. But the modifier has a Threshold, so it will symmetry it over the ones you created in the first couple modifiers and weld them away. They won't be seen. So add, rotate 144 degrees (5). In the last part of the next image I show how your modifier list should look right now (6) And also the Transform Type-In thingie.
En het bijbehorende plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://www.onnovanbraam.com/tutorials/8-car-rims/mod-car-rim-005.gif

Het probleem is nu, ik snap niets van die Symetrie modifier, ik krijg niet meer dan 2 van die vormpjes. Ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg er echt niet meer, ik word er echt helemaal gek van, ik heb al een uur zitten klooien maar ik kom echt niet verder.

HELP ME!

[ Voor 99% gewijzigd door Heaget op 23-05-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee wtf, ik dacht dat ik die methode zelf had bedacht :P
anyway, als je op t plusje klikt zie je het vlak die als spiegel wordt gebruikt, en die kan je roteren en verplaatsen en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:55:
hee wtf, ik dacht dat ik die methode zelf had bedacht :P
anyway, als je op t plusje klikt zie je het vlak die als spiegel wordt gebruikt, en die kan je roteren en verplaatsen en wat niet.
je moet hem wel even beetpakken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
der klopt nog steeds geen ene donder van, nu kan ik wel 1 keer symetrie doen maar als ik een 2de doe dan klopt er al nix meer van

[ Voor 68% gewijzigd door Heaget op 23-05-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.webdeveloping.nl/~dev/eitje.rar

check maar even en disable die symetry modifiers van top > bottom om de stappen te zien

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
nop, het lukt me nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
ik denk dat je dit beter in het Post hier je 3d stuff maar weer topic kunt posten... ;) Beetje offtopic nml...

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 23-05-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een velg vind ik behoorlijk ontopic imho
we zijn hier bezig met een "groeps" project

naar mijn ingeving hoort iemand helpen met een velg voor zijn wagen die dan in het project komt hier ook bij |:(

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Daar ben ik het helemaal mee eens Devega.

Ik ga nu zelf weer sinds lange tijd weer aan mijn project verder omdat ik nu eindelijk weer eens tijd heb en ik heb al eens eerder een tutorial gemaakt over velgen, maar misschien doe ik nu weer een nieuwe. Eerst maar eens even kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange stilte van mijn kant eindelijk weer een update:

Omdat ik een beetje uitgekeken was op m'n RX-8 ben ik alvast begonnen met een tweede auto.
Deze keer een compleet andere stijl dan de RX-8 namelijk: een hotrod, een chevy uit 1939. Hier heb ik al met al ongeveer 5 uur aan gewerkt met onderstaand resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.jurjens-trading.com/3drenders/Chevy39wip1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jurjens-trading.com/3drenders/Chevy39wip2.jpg

Ook had ik nog een vraagje met welke renderer wordt de uiteindelijke animatie gerenderd?
Dit omdat ik dan mijn materials hierop moet afstemmen (en de rest ook lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
OOh, man dat ziet er echt zo gelikt uit! Vooral die super grote velgen! Echt heel mooi! Mag ik suggereren om wat aan je rendering/background te doen?

Ik wil de rest van de tweakers even bedanken voor de hulp, omdat het probleem nog steeds niet is opgelost zal ik morgen even een soort van uitleg geven wat ik doe zodat jullie misschien zien wat ik fout doe. Nu kan het niet want ik moet gaan leren voor m'n examen.

[ Voor 48% gewijzigd door Heaget op 23-05-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Heaget:
Bedankt. Die render is niet mooi dat klopt. Hiermee ben ik nog aan het expirimenteren, ik ben sinds gisteren overgestapt op Brazil Rio dus alles is nog wat onwennig. Zo heb ik nog steeds de AA knop niet gevonden. Maar dit zal gaandeweg wel beterworden hoop ik.
Nog succes met je examens.

@ Megajr:
Dan moet je even in het post je 3d stuff maar weer topic kijken. in de FP staan wel tuts.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb na het bekijken van dit topic Maya gedownload en geinstaleerd maar ik snap er nog niet echt iets van weet iemand toevallig nog een aantal goede tutorials hiervoor ?

Edit: ik weet dat ik een n00bje ben maar ik heb perongeluk mijn werkbalken dichtgeklikt en ik krijg ze niet meer open hoe open ik ze weer 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Megajr op 23-05-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megajr schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:57:
Ik heb na het bekijken van dit topic Maya gedownload en geinstaleerd maar ik snap er nog niet echt iets van weet iemand toevallig nog een aantal goede tutorials hiervoor ?
staat er in de start topic niks over maya (weet niet uit mijn hoofd)..
en anders zou je toch gewoon 'beginner tutorial maya' [of iets in die trent] kunnen typen op google (of zelfs op GoT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha iedereen doet ineens een 2e auto, moeten jullie eens kijken wat voor trendzetter ik ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje met 3ds max bezig, maar een deftig niveau heb ik nooit bereikt. Sommige missen gewoon talent en inzicht, en daar heb ik me al lang bij neergelegd. Desondanks ga ik nog eens een poging ondernemen voor dit project.

Het valt me op dat er meestal voor de coupé gekozen wordt. Nu ben ik persoonlijk altijd al voor de kleine vinnigere karretjes geweest. Vandaar dat ik aan de peugeot 206 begonnen ben. Geen idee of hij ook effectief af zal geraken, want ik heb niet zoveel vrije tijd en ik werk ont-zet-tend traaaaag. Deels omwille van mijn onkunde (de eerste keer dat ik met editable polies werk :X ), deels omdat ik veel te nauwkeurig wil werken.

Maar genoeg gezeverd, hier mijn eerste wipje:
(opbouwende en zelfs afbrekende kritiek en tips zijn altijd welkom, dan weet ik tenminste waaraan en waaraf :P )

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/crypto/max/wips/pug206_wip001.jpg

Owjah, de achterkant is quick-and-dirty gedaan. En in het midden van de bumper zijn er een paar verteces teveel vastgelast na het spiegelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:31:
Ik ben al een tijdje met 3ds max bezig, maar een deftig niveau heb ik nooit bereikt. Sommige missen gewoon talent en inzicht, en daar heb ik me al lang bij neergelegd. Desondanks ga ik nog eens een poging ondernemen voor dit project.

Het valt me op dat er meestal voor de coupé gekozen wordt. Nu ben ik persoonlijk altijd al voor de kleine vinnigere karretjes geweest. Vandaar dat ik aan de peugeot 206 begonnen ben. Geen idee of hij ook effectief af zal geraken, want ik heb niet zoveel vrije tijd en ik werk ont-zet-tend traaaaag. Deels omwille van mijn onkunde (de eerste keer dat ik met editable polies werk :X ), deels omdat ik veel te nauwkeurig wil werken.

Maar genoeg gezeverd, hier mijn eerste wipje:
(opbouwende en zelfs afbrekende kritiek en tips zijn altijd welkom, dan weet ik tenminste waaraan en waaraf :P )

[afbeelding]

Owjah, de achterkant is quick-and-dirty gedaan. En in het midden van de bumper zijn er een paar verteces teveel vastgelast na het spiegelen...
Dat ziet er helemaal niet gek uit. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

ik was van plan aan de skoda te beginnen in 3d max.. maar. Ik heb blueprint gevonden van 2004/2005 versie.

En wij hebben een 2001 skoda. Heeft iemand de bleuprint van skoda uit 2001???

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Update:

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sl600/wip6m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sl600/wip7m.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Chester, maak je de FnF Supra niet meer af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
_Oldie_ schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:54:
[...]

Chester, maak je de FnF Supra niet meer af?
Jwel, had alleen even wat zin in iets anders :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

@ chester

Dat is toch niet de v12 versie zo te zien aan die luchtroosters aan de zeikant O-) :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

Snif.. En ik maar hopen op een gepimpte Sprinter >:)

Ga nu zelf in Maya een poging doen tot het pimpen van een focus(wrc editie)
Wordt meteen m'n eerste maya project :D ben benieuwd :P

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hmmm vreemd genoeg is het nu wel gelukt met de symetrie modifiers, bedankt in ieder geval iedereen die heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Aangezien er wss overheen is gelezen zal ik mijn vraag nogmaals herhalen ik heb met Maya al de werkbalken dichtgeklikt hoe krijg ik die weer open want zo kan ik niet verder namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Megajr schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:07:
Aangezien er wss overheen is gelezen zal ik mijn vraag nogmaals herhalen ik heb met Maya al de werkbalken dichtgeklikt hoe krijg ik die weer open want zo kan ik niet verder namelijk
Bovenin bij tabmenu display of window aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je even een screenshot geven van je Maya UI? Ik snap niet wat je bedoeld met werkbalken wegklikken, want ik krijg dat niet voor elkaar. Als je je Channel Box (dat geval aan de rechterkant) bedoelt, dan moet je rechts bovenin van de drie knopjes de 3e hebben. 1e daarvan is btw de Attribute Editor.

Auto maken zonder enige ervaring met Maya zal niet meevallen, maar als je tutorials zoekt, hier een kleine verzameling.

Zijn jullie er trouwens al uit hoe je Maya files gaat converten voor de animatie in 3ds max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:54:
Kun je even een screenshot geven van je Maya UI? Ik snap niet wat je bedoeld met werkbalken wegklikken, want ik krijg dat niet voor elkaar. Als je je Channel Box (dat geval aan de rechterkant) bedoelt, dan moet je rechts bovenin van de drie knopjes de 3e hebben. 1e daarvan is btw de Attribute Editor.

Auto maken zonder enige ervaring met Maya zal niet meevallen, maar als je tutorials zoekt, hier een kleine verzameling.
Danke voor die tutorials ga er eens mee kloten en de screenshot

Afbeeldingslocatie: http://img279.echo.cx/img279/4648/maya3zz.png

Edit: Hoe kleur je eigenlijk ik wil eerst een beetje de basis zelf "ontdekken"door er mee te spelen

Edit edit: iemand nog tips hoe je enkele basis dingen doet zoals bijv. van bovenaf dingen te tekenen enz.

[ Voor 14% gewijzigd door Megajr op 24-05-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Megajr schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:04:
[...]

Danke voor die tutorials ga er eens mee kloten en de screenshot

[afbeelding]

Edit: Hoe kleur je eigenlijk ik wil eerst een beetje de basis zelf "ontdekken"door er mee te spelen

Edit edit: iemand nog tips hoe je enkele basis dingen doet zoals bijv. van bovenaf dingen te tekenen enz.
Absoluut niet lullig bedoeld, mar als je niet weet hoe je dingen moet "kleuren" en niet weet hoe je "dingen" van bovenaf kunt "tekenen" dan zou ik even op het kruisje rechtsboven klikken en eerst gewoon eens even lekker een heleboel beginner tutorials doornemen (staan een heleboel op http://www.learning-maya.com).
Maya, en 3d in het algemeen, is echt niet te leren door er mee te spelen als je niet weet waar je moet beginnen.
Neem ook even de helpfiles van Maya zelf door, daar staat een heleboel uitleg over de interface en verschillende tools. Als je eenmaal een beetje door hebt wat de verschillende knopjes doen dan kun je wat meer bereiken door te spelen...

(kleuren doe je trouwens in je Hypershade (window -> rendering editors -> hypershade) en dingen van bovenaf tekenen kun je met panels (submenu in je viewport) -> orthographic view -> top)

Ik moet overigens zeggen dat je niet echt een optimale interface hebt in je screenshot... Als je je preferences bij Interface en UI elements zo instelt dan kun je wat meer uit de voeten:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jhkeppel/GoT/mayaThumb.jpg
* FF klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

R-B schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:00:
ik was van plan aan de skoda te beginnen in 3d max.. maar. Ik heb blueprint gevonden van 2004/2005 versie.

En wij hebben een 2001 skoda. Heeft iemand de bleuprint van skoda uit 2001???
Schopje :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Ehm ten eerste, welke skoda? Volgens mij zijn er toch meerdere modellen, o.a. Fabia en Octavia. En ten tweede als je het niet kan vinden, mail het hoofdkantoor, of maak er zelf een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

dev icey schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:45:
[...]

Ehm ten eerste, welke skoda? Volgens mij zijn er toch meerdere modellen, o.a. Fabia en Octavia. En ten tweede als je het niet kan vinden, mail het hoofdkantoor, of maak er zelf een?
Oja :X :X :X K*T

Dom van me om type niet te vermelden :X :X

Skoda Octavia!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

R-B schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:58:
[...]

Oja :X :X :X K*T

Dom van me om type niet te vermelden :X :X

Skoda Octavia!! :D
http://blueprints.onnovanbraam.com/blueprints/cars/skoda/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:31:

Ook had ik nog een vraagje met welke renderer wordt de uiteindelijke animatie gerenderd?
Dit omdat ik dan mijn materials hierop moet afstemmen (en de rest ook lijkt mij).
meeste stemmen gaan richting > vray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Kijk, die site kon ik nog niet. Bedankt. Lijkt erop dat dit de juiste skoda is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ga vanmiddag (voor de tweede keer) ook mijn 3ds-max eens opstarten. Kijken of dit ook kan, er zijn genoeg tut's te vinden heb ik al gezien. Net zoals blueprints.
Ik post mijn creaties ( indien gelukt ;) ) hier neer.

Er staan echt mooie dingen bij! Geweldig... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Op een of andere manier heb ik het gister voor elkaar gekregen de textures in de viewports zelf (dus niet bij een render, dus gewoon de blauwdrukken op de planes) zo lelijk te maken dat er niet mee te werken is. Ik ben bang dat ik een of andere setting heb gedaan die ik niet meer weet. Het zijn bmp'tjes en als je preview doet ziet het er wel goed uit, maar op de planes in de viewports dus niet. Dit is ook bij eerdere projecten die voorheen wel goed werkten.

Ik heb al even gezocht naar de setting, maar bij configure driver kwam er niet zoveel zinnigs uit. Hieronder even een plaatje ervan: links is de 3dsmax screenshot en rechts de bmp die als texture wordt gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://mjacobs.nl/Got/textures.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

dev icey schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:00:
Op een of andere manier heb ik het gister voor elkaar gekregen de textures in de viewports zelf (dus niet bij een render, dus gewoon de blauwdrukken op de planes) zo lelijk te maken dat er niet mee te werken is. Ik ben bang dat ik een of andere setting heb gedaan die ik niet meer weet. Het zijn bmp'tjes en als je preview doet ziet het er wel goed uit, maar op de planes in de viewports dus niet. Dit is ook bij eerdere projecten die voorheen wel goed werkten.

Ik heb al even gezocht naar de setting, maar bij configure driver kwam er niet zoveel zinnigs uit. Hieronder even een plaatje ervan: links is de 3dsmax screenshot en rechts de bmp die als texture wordt gebruikt.
[afbeelding]
Als ik een blueprint probeer op te zetten zijn mijn textures erg blokkerig. Als ik hem render ziet het er wel goed uit?(max)

Bij de settings van je videodriver kun je aangeven hoe groot de textures mogen worden in je videogeheugen. De videokaart drivers staan bij customize>>preferences>>viewport>>configure video driver.
Uit de SP van het algemene 3d topic.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Finally, na dagen kloten om 3dmax beetje onder de knie te krijgen

Resultaat: Wip NR 1 van me Skoda Octavia uit 2001/2002 :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Skoda%202001%20-%20wip%201.jpg
Als je erop klikt krijg je iets mooiere versie ;)

Natuurlijk nog lang niet af, maar ik ben eindelijk begonnen :D

[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 25-05-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
FrostXL schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:04:
[...]

[...]

Uit de SP van het algemene 3d topic.
Ik neem aan dat daarmee de background texture size en download texture size mee wordt bedoeld? Die staan dus al op 1024/512 en beide vinkjes staan ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:20:
[...]

meeste stemmen gaan richting > vray
Ohw. Is dat niet heel moeilijk in te stellen? Dat is mij altijd verteld dus ben ik er nooit aan begonnen. Maar ik zal eens kijken.

En in wat voor scene speelt de animatie zich af? Iets alá F&F of op een dragstrip? of een soor achtervolging midden in de stad.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:05:
[...]

Ohw. Is dat niet heel moeilijk in te stellen? Dat is mij altijd verteld dus ben ik er nooit aan begonnen. Maar ik zal eens kijken.
Valt wel mee. Het wordt pas moeilijker als je geavanceerd wilt renderen. Beetje googlen en je komt er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

dev icey schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:45:
[...]

Ik neem aan dat daarmee de background texture size en download texture size mee wordt bedoeld? Die staan dus al op 1024/512 en beide vinkjes staan ook aan.
bij mij helpt het om de plaatjes als medium quality jpeg op te slaan in photoshop ipv als bmp. Op de manier nemen ze minder videogeheugen in beslag denk ik :)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:05:
[...]

En in wat voor scene speelt de animatie zich af? Iets alá F&F of op een dragstrip? of een soor achtervolging midden in de stad.
Beste lijkt mij dat we een dragstrip nemen en losse dual/quad animaties maken [(2/4) wagens]
en daan een leuk duentje onder pleuren en vervolgens mooi gaan uitwerken met premiere/Ae

ik zag chester al met een behoorlijk mooie texture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

R-B schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:10:
Finally, na dagen kloten om 3dmax beetje onder de knie te krijgen

Resultaat: WIP NR 1 van me Skoda Octavia uit 2001/2002 :D

[afbeelding]
Als je erop klikt krijg je iets mooiere versie ;)

Natuurlijk nog lang niet af, maar ik ben eindelijk begonnen :D
En na WIP 1 volgt nr'tje 2 van vandaag en tevens de laatste ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Skoda%202001%20-%20wip%202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Bleh, ik heb het de laatste tijd echt veel te druk om nog fatsoenlijk te kunnen modellen :(

Binnenkort hoop ik wat meer tijd te hebben om verder te kunnen gaan. Ik loop ook steeds vast op de velgen, ik krijg het maar niet voor elkaar om een mooi setje te maken. Heb al Volk TE-37's geprobeerd, OZ superturissimo's, maar het word allemaal maar niks.

Wie heeft een mooi setje 5/6-spaaks velgen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Update:
+Handvat
+Zijspiegel
+Intercooler
Zag na het renderen dat de banden verkeerd om staan, dat fix ik wel voor de volgende keer

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/supra/wip22m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/supra/wip23m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
ik ben ondertussen al wat verder met mn eerste 3dsmax ding. Begint al een beetje op een Audi TT te lijken alleen krijg het detail niet echt in de deuren , en zoals jullie zien is de motorkap ook al brak :P
En de koplamp is maar een doorzichige plane :X
Afbeeldingslocatie: http://www.m000.nl/wip1audi.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Dozzer op 26-05-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dozzer schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:09:
ik ben ondertussen al wat verder met mn eerste 3dsmax ding. Begint al een beetje op een Audi TT te lijken alleen krijg het detail niet echt in de deuren , en zoals jullie zien is de motorkap ook al brak :P
[afbeelding]
talent ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oke, dit lijkt waarscheinlijk een onzinnige post maar ik heb echt over al al gezocht. Ik ben op zoek naar de blueprint van een Audi A3 Sportback. Voor de audi tutorial van 3dpalace. Heeft iemand die of weet iemand waar ik hem kan vinden? Onnovanbraam heeft hem in ieder geval niet. Op g00gle kon ik het ook niet vinden. Wie helpt me>!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
kijk eens voor jou :D
Klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Thnx Dozzer! Nu kan ik gaan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Barracuda_82 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:54:
Bleh, ik heb het de laatste tijd echt veel te druk om nog fatsoenlijk te kunnen modellen :(

Binnenkort hoop ik wat meer tijd te hebben om verder te kunnen gaan. Ik loop ook steeds vast op de velgen, ik krijg het maar niet voor elkaar om een mooi setje te maken. Heb al Volk TE-37's geprobeerd, OZ superturissimo's, maar het word allemaal maar niks.

Wie heeft een mooi setje 5/6-spaaks velgen voor mij :)
Ik zou voor 5 spaaks gaan, aangezien de auto zelf al erg symetrisch is, en dan vindt ik het mooi a-symmetrische velgen te gebruiken.

Je zou kunnen kijken naar de Volk GT serie: http://images.google.nl/i...lr=&q=volk+gt&btnG=Zoeken

Overigens een echte pimp-velg vindt ik toch wel de oz antares:
http://images.google.nl/i...&q=OZ+Antares&btnG=Zoeken

Ik ga denk ik zelf voor de Volk Le-37T
Afbeeldingslocatie: http://nonstopmotorsports.com/images/Volk_LE37T.jpg
Dozzer schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:09:
[afbeelding]
Hmm dan krijgen we dus 2 audi-tt's. Moge de beste modeller winnen :), en succes ermee. Hij ziet er best wel al goed uit, ik ga in iedergeval na mijn examen beginnen. Eerst het texture probleem oplossen. Even de tip van bozozo proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door dev icey op 26-05-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
wipwap :p
Afbeeldingslocatie: http://www.m000.nl/wip4audi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dat ziet er al mooi uit Dozzer! Misschien nog even een lakje erover heen gooien"?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Bozozo schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:14:
[...]

bij mij helpt het om de plaatjes als medium quality jpeg op te slaan in photoshop ipv als bmp. Op de manier nemen ze minder videogeheugen in beslag denk ik :)
Ik heb nu jpegs gebruikt en dat was het ook niet de oplossing, dus wie weet welke instelling mis is waardoor mijn textures fucked up zijn, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Hoe groot zijn die jpeg bestanden?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Bozozo schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:16:
Hoe groot zijn die jpeg bestanden?
Zo'n 24-60kb, 24 voor front en back en 60 voor left en top. Lijkt mij niet dat dat problemen zou moeten opleveren?

Hier een link naar mijn front jpg bestand: http://mjacobs.nl/Got/bp_front.jpg .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Vandaag maar eens begonnen met de decals:

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/supra/wip24m.jpg

Nog te doen:
-Reflectoren/signaallampen
-Yokohama logo fixen
-Rest van de decals nog maken
-Interieur
-Banden omdraaien
-Bomex logo donkerder maken
-Grills maken voor in de bumper en motorkap

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 26-05-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Chester, misschien is het wel mooi om ook een versie te maken zonder dak, zoals in de film. Kun je mooi het interieur dat je gaat maken showen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

Volgens mij heeft chester gewoon een paar foto's gemaakt op de tentoonstelling van de auto ofzo.
Je kan eigenlijk gewoon niet zien dat het een 3d ontwerp is man... Hoeveel poly's heb je nu en hoe groot is de file nu?

Ik ben zelf nog bezig om mijn eerste maya project te bewerkstelligen, zodra ik de wielen klaar heb (daar begint de tut nou eenmaal mee) post ik wel een wip :)

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
SnakeMind schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:05:
Volgens mij heeft chester gewoon een paar foto's gemaakt op de tentoonstelling van de auto ofzo.
Je kan eigenlijk gewoon niet zien dat het een 3d ontwerp is man... Hoeveel poly's heb je nu en hoe groot is de file nu?

Ik ben zelf nog bezig om mijn eerste maya project te bewerkstelligen, zodra ik de wielen klaar heb (daar begint de tut nou eenmaal mee) post ik wel een wip :)
Die auto is te "plastic" , of eigenlijk glanzend om echt te zijn. Ook zie je bij het rooster voor een stel bogen als je goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:58

M-ThijZ

Riding on Rails

Chester schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:06:
Vandaag maar eens begonnen met de decals:

[afbeelding]

Nog te doen:
-Reflectoren/signaallampen
-Yokohama logo fixen
-Rest van de decals nog maken
-Interieur
-Banden omdraaien
-Bomex logo donkerder maken
-Grills maken voor in de bumper en motorkap
Normaal post ik hier nooit, maar ik wil toch graag mijn bewondering uitdrukken voor dit stukje werk!
Hoe speel je dat in godsnaam klaar, het ziet er zo vreselijk goed uit. Haast niet van een foto te onderscheiden. En het detail dat erin zit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

TheFrozen schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:08:
Die auto is te "plastic" , of eigenlijk glanzend om echt te zijn. Ook zie je bij het rooster voor een stel bogen als je goed kijkt.
Zie de bogen eigenlijk bijna niet, tenminste, ik denk te zien wat je bedoeld :)
Maar dat glanzende heb je op autoshows volgens mij ook wel ;)

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hierbij tevens mij 1e en laatste WIP'S van deze dag!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Skoda%202001%20-%20wip%203.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Skoda%202001%20-%20wip%204.jpg

Ik zie een kleine "deuk" boven het achterwiel. Dat word gefikt :)

morgen gaan alle ramen dicht, en dan beginnen aan detail >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtsboven de voorlamp zit ook nog een klein foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik denk dat dat gewoon een paaltje is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:59:
Rechtsboven de voorlamp zit ook nog een klein foutje.
He, even naar gekeken. Bleek dat er een vertex naar binnen was gegaan :/
Naja, weer even goed gezet dus :)
Barracuda_82 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:37:
Ik denk dat dat gewoon een paaltje is geweest.
In welke zin van paaltje;
- Botsing met paaltje
- Foutje gemaakt dat paaltje heet?

[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 27-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Een fout dat paaltje heet?

Zou iets voor windows zijn: U heeft een paaltje gekregen. Het systeem wordt nu afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Barracuda_82 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:43:

Zou iets voor windows zijn: U heeft een paaltje gekregen. Het systeem wordt nu afgesloten.
Laat maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Barracuda_82 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:43:

Laten we het in het kader van dit project dan op "pookje" houden :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bezig met een auto, een porsche boxter cabrio.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.a.s.jansen/porsche5.jpg

Ik ben erin geslaagd een lak te maken, volgens die sheet van Chester. Alleen van de belichting snap ik nog geen sars. Ik heb nu 4 spotlights, maar dan krijg je lelijke schaduwen. Maar als ik indirect illumination gebruik, wordt de verf superlicht, bijna wit, waardoor je weer niks ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Je zou ook een skylight kunnen gebruiken, dat geeft bij mijn weten meestal wel een erg mooi effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wippie:
Afbeeldingslocatie: http://img58.echo.cx/img58/7394/civic22hr.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rynji op 27-05-2005 17:23 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barracuda_82 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:59:
Je zou ook een skylight kunnen gebruiken, dat geeft bij mijn weten meestal wel een erg mooi effect.
Dankje, door een skylight ziet het er idd veel beter uit :) . Ik krijg alleen een error:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.a.s.jansen/error.JPG

Hij kan daarna vier blokjes rechtsonderin niet renderen, die blijven gewoon zwart. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 18:46:
[...]

Dankje, door een skylight ziet het er idd veel beter uit :) . Ik krijg alleen een error:

[afbeelding]

Hij kan daarna vier blokjes rechtsonderin niet renderen, die blijven gewoon zwart. Weet iemand hoe dit komt?
Ik zal vanaaf ook even mn settings voor belichting online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
idd

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik heb persoonlijk een hekel aan die chamfer zeg..

Alles zit goed geweld, je selecteerd de edge's die haaks moeten blijven
Chamfert de bende naar 0.1

En dan in meshmooth hou je zo liefe lelijke ***** naat(naden of lelijke ver****te stukken over :X

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 27-05-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik ben bezig met de Audi Tutorial ( Jawel! ) aangezien dit de eerste auto is die ik model moet je er niet vauit gaan dat het super is, suggestie's etc mag natuurlijk altijd.

Afbeeldingslocatie: http://img30.echo.cx/img30/5070/3audia3sportbackfixedweelcases.jpg

Hmm ik zie net dat de voorwielkas nog een vreemd "recht" stukje heeft, even fixen.

[ Voor 16% gewijzigd door Heaget op 27-05-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Heaget schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:07:
Ik ben bezig met de Audi Tutorial ( Jawel! ) aangezien dit de eerste auto is die ik model moet je er niet vauit gaan dat het super is, suggestie's etc mag natuurlijk altijd.

[afbeelding]

Hmm ik zie net dat de voorwielkas nog een vreemd "recht" stukje heeft, even fixen.
Toppie, je zal zien dat dit saai is beetje vorm erin zetten :P Details ownen. Athans, moet het wel lukken :P

Hier tevens ook mijn 1e en laatste WIP van vandaag. Wilde vandaag meer tijd aan besteden, maar moet tussendoor naar verjaardig... Hierbij:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Skoda%202001%20-%20wip%205.jpg
Klik voor iets betere kwali :)

[ Voor 28% gewijzigd door R-B op 27-05-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Het kan aan mij leggen, maar de verhouding lijkt wel helemaal weg te zijn.... Model je maar 1 kant en zet je daarna een symetrie modifier erover of doe je bijde kanten?!

Wat betreft het modellen van de basic shape, ja het is saai maarja je moet het ook leren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Heaget schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:31:
Het kan aan mij leggen, maar de verhouding lijkt wel helemaal weg te zijn.... Model je maar 1 kant en zet je daarna een symetrie modifier erover of doe je bijde kanten?!

Wat betreft het modellen van de basic shape, ja het is saai maarja je moet het ook leren he ;)
Je maakt 1 kant, als je 2 kanten moet maken krijg je altijd verschillen die je nooit goedkrijgt..

Je maakt de helft van de bak, dan zet je de symmetry modifer erop. En tade je heb hele auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
R-B schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:39:
[...]

Je maakt 1 kant, als je 2 kanten moet maken krijg je altijd verschillen die je nooit goedkrijgt..

Je maakt de helft van de bak, dan zet je de symmetry modifer erop. En tade je heb hele auto :)
Ja dat weet ik wel, maar jou plaatje ziet er op de een of andere manier wat vreemd uit. Dat nieuwe plaatje is inderdaad beter 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Heaget op 27-05-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Mini tutor Gi staat hier.

Disclaimer:
If anything should happen to you computer due to improper use of this document, it is understood that the responsibility is yours and not of Chester's or anyone else.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
lol @ Chester :P
Duidelijke tutorial. Al heb ik een andere versie van Vray, waar alles net wat anders zit... (Instellingen ken ik gelukkig wel ;))

Oef wat was het weer lekker weer :Y)
Vandaag ook een aantal tuned auto's voorbij zien vliegen, dus ik dacht dat het weer eens tijd was om er wat aan te doen. Na 5min ben ik helaas weer gekapt, wordt stront en strontziek van MAX :'(

Het blijkt dus een rage te zijn dat je random vertexes gaat moven en welden als je op CTRL-Z drukt.. Dit keer wat minder random dan de vorige keren, maar weer net zo irritant :r
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/veen413/3dsmax/tmp/hetisweerzover_tn.jpg

Het is echt niet zo dat ik perongeluk op "weld" druk, ik zie ze verspringen als ik op CTRL-Z druk.. Weld staat ook op 0,01. Dat is het probleem dus niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Neejoh op 27-05-2005 22:30 . Reden: weet ik veel waarom ik zo'n grote geupload heb :P Maar als je wilt, kan je klikken hoor :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dozzer
zet je ignore backfading ofzo toch aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Chester schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:46:

Disclaimer:
If anything should happen to you computer due to improper use of this document, it is understood that the responsibility is yours and not of Chester's or anyone else.
;)
Thx Chester!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ikwil toch graag weer door om ook echt een auto af te krijgen :)

Ik ben bezig met deze tutorial voor het modelen van een focus. Bij stap twee, "2. Create a profile cure using EP Curve Tool and place it accordingly to the image." kan ik dus in de images eromheen niet vinden wat ze bedoelen...
Ik heb daarnaast het probleem dat ik de pivot doormiddel van de insert toets in het midden van de velg moet plaatsen, maar ik werk met Maya op de mac... en heb dus geen insert key :)
Iemand een idee wat ze bedoelen en welke toets of combi ik kan gebruiken in plaats van de insert?
Thx...

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Afbeeldingslocatie: http://img261.echo.cx/img261/6506/4audia3sportbackglosspainthdri.jpg

Een kleine update, het geheel gerenderd in Vray via Chester zijn manier en nog wat kleine aanpassingen. Suggestie's zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:13:
[afbeelding]

Een kleine update, het geheel gerenderd in Vray via Chester zijn manier en nog wat kleine aanpassingen. Suggestie's zijn altijd welkom.
je moet die hdri ff op spherical zetten en dan vervolgens die planes met tekeningen ff hiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:12:
[...]

je moet die hdri ff op spherical zetten en dan vervolgens die planes met tekeningen ff hiden
Mja die blueprints hiden, dat kan niet. Ze staan op Freeze en nu kan je dus niet meer selecteren... En de HRDI map staat echt al op spherical.

[ Voor 7% gewijzigd door Heaget op 28-05-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Rechtermuisknop in de viewport => unfreeze all => blueprints selecteren => r.muisknop => properties => uncheck "renderable" => blueprints selecteren => r.muisknop => freeze selection => done :+

Sommige HDRi's zijn niet geschikt voor spherical, je ziet een kleine preview zodra je hem veranderd, dus check ff of hij er daar normaal uitziet. Pak anders een HDRi die wél spherical is

@Features: Beetje omslachtig kerel :P

[ Voor 86% gewijzigd door Neejoh op 28-05-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:22:
[...]

Mja die blueprints hiden, dat kan niet. Ze staan op Freeze en nu kan je dus niet meer selecteren... En de HRDI map staat echt al op spherical.
Tuurlijk kan dat wel ;) Gewoon de material op opacity: 0 zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Neejoh schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:40:
Rechtermuisknop in de viewport => unfreeze all => blueprints selecteren => r.muisknop => properties => uncheck "renderable" => blueprints selecteren => r.muisknop => freeze selection => done :+

Sommige HDRi's zijn niet geschikt voor spherical, je ziet een kleine preview zodra je hem veranderd, dus check ff of hij er daar normaal uitziet. Pak anders een HDRi die wél spherical is

@Features: Beetje omslachtig kerel :P
Bedankt, weet je misschien ook nog een goeie site voor HDRI's?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op Deviantart staat wel een leuke pack met HDRi's :)

Op diverse download (P2P) programma's staan ook een aantal CD's met HDRi's van 40MB per stuk ofzo :P Heb je ook niet zo'n lelijke geblurde achtergrond.

[ Voor 44% gewijzigd door Neejoh op 28-05-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:46:

Disclaimer:
;)
Bedankt :) Alles ziet er nu goed uit. Ik heb het even met een sphere geprobeerd met mijn carpaint erop. Ik ga morgen wel even een goede render maken van mijn hele auto met die setup, want ik ga zo alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een model liggen die ik nooit heb afgemaakt. Namelijk een Ford GT40 Mark II . Is deze toegestaan ???

Anders pak ik misschien mijn Fiatje 500 weer op en pimp ik die. Zover je fiat kunt pimpen met bling bling :*)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.