Verwijderd
Help!
Ik heb nu zo'n standaard model gekregen van een mustang (bedankt daarvoor), maar nu kan ik em niet renderen. Als ik op F9 druk gaat-ie vanalles doen, en dan komt er geen plaatje. Heb ik zo'n beetje alles in het render menu via F10 gewijzigd, maar zonder resultaat.
Ook zeurt dat stomme ding steeds over een plaatje dat ik niet heb (logisch, want dat plaatje staat niet op mijn pc) maar ook als ik alle materials verander blijft-ie doorblaten.
Heeft iemand anders die standaard models ook en met dezelfde problemen erbij?
b.v.d.
Ik heb nu zo'n standaard model gekregen van een mustang (bedankt daarvoor), maar nu kan ik em niet renderen. Als ik op F9 druk gaat-ie vanalles doen, en dan komt er geen plaatje. Heb ik zo'n beetje alles in het render menu via F10 gewijzigd, maar zonder resultaat.
Ook zeurt dat stomme ding steeds over een plaatje dat ik niet heb (logisch, want dat plaatje staat niet op mijn pc) maar ook als ik alle materials verander blijft-ie doorblaten.
Heeft iemand anders die standaard models ook en met dezelfde problemen erbij?
b.v.d.
@Reddy: staat ie soms ingesteld op een render engine die je niet hebt ofzo? Maw, zet hem eens op default scanline als dat nog niet zo is en is het dan nog zo? Gooi eens een lampje in de scene, wat gebeurt er dan?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Van mij mag ie op slot! Ik heb alweer een nieuwe geopend!
Dit topic is gesloten.