Helemaal mee eens: Gas prices around the world en welk land staat er bovenaan? Nederland natuurlijkAlleen snap ik niet waarom je Amerika de schuld geeft omdat de benzine prijzen hoog zijn in Nederland terwijl het hier in amerike 3x zo weinig kost. Dan zit de probleem toch met Nederland en hun wetten en niet met Amerika want hier (alhoewel hoog vergeleken met een standard prijs) zijn de benzine prijzen erg laag vergeleken met Nederland.
En waar blijft al dat belastinggeld? Reinigen ze er de lucht ervan? Word er een alternatief ontikkeld? volgens mij niet. Als we auto's kopen die op water konden rijden en niet vervuilden zou dat vast ook zwaar belast worden.
Gisteren zag ik in het nieuws dat er een nieuwe snelweg moet komen van de flevopolder naar Amsterdam. Dat lijkt mij bepaald niet goed voor het milleu en kost weer ontzettend veel belastinggeld. Wellicht lost het tijdelijk een fileprobleem op, maar dan zullen er vast nog meer mensen gaan wonen (worden immers meer huizen opgeleverd) en staat de boel weer vast. De meest interessante banen voor mij zijn ook in Amsterdam en omgeving. Als er geen fileprobleem was zou ik er ook gaan wonen en werken..
Beweerd ook menigeen en ik ben het er niet geheel mee eensKleine stukjes maar weer op de fiets, korte stukjes verbruiken het meest tenslotte.
Volgens mij rijden mensen die lange afstanden rijden gemiddeld ook grotere auto's want dat is immers comfortabeler en veiliger, maar niet bevordelijk voor het milleu.
Zelf rijd ik in een kleine, zuinige maar toch vrij snelle