Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:24:
[...]
En Nederland wordt er een stuk leefbaarder van als alleen diegenen rijden die ook moeten rijden. Helaas komt het er voorlopig nog niet van, zelfs hier in het Noorden is het nog nooit zo druk geweest op de snelwegen als nu ondanks de hoge brandstofprijzen. De brandstofprijzen zijn blijkbaar nog steeds niet hoog genoeg.
en wie bepaald wie wel en wie niet mag rijden?
bedenkt ook dat als de brandstofprijzen stijgen onze producten in de winkel zelf ook stijgen, de kosten worden doorberekend naar de klant.
vervolgens bestaat er bij ons 3 lagen van werknemers, de kantoormensen, de productiemedewerkers, en de transporteurs.
de kantoormensen doen hun zaken met hun laptop ook lekker thuis, de productiemedewerkers gaan de bak in als ze thuis willen werken (diefstal) dus alles blijft op eigen terrein werken, en wij hebben de transporteurs, en ik denk mijn buurman is niet zo heel blij als ik mijn truck in mijn huis parkeer onder mom thuiswerken.
dichter bij huis wonen kan....als nederland niet een wachtlijst had van huurwoningen van minstends 5 jaar, en dan ook als je geluk hebt.
dus de auto is dan de enigste optie om naar mijn werk te kunnen komen.
bij een baas hoef je als vrachtwagenchauffeur niet aan te komen dat je met het OV rijd en geen auto hebt, want dan is het einde contract, chauffeurs hebben immers niks gemeen met mensen van 9 tot 5.
de ene dag kan ik om 7 uur beginnen, de ander dag als er spoed is word ik op het laatste moment gebeld dat ik moet komen om een rit over te nemen dus tijden verschillen aardig.