Dat is mooi maar ik kan niet doorweekt van regen of zweet op het werk of bij klanten aankomen. Mijn huidige werk is 2km enkele reis en dat fiets ik dan ook zoveel mogelijk. Echter zijn er dagen dat het te hard regent en het gewoon totaal onhandig is. Persoonlijk vind ik 5/6km ook echt de max qua comfortMetro2002 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Ik fiets afhankelijk van de route elke dag 10 tot 13km enkele reis. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen?
Ze willen met een beter fietspaden / fietssnelwegen netwerk de bereidbaarheid tot fietsen verhogen van 7km naar 15km. Ik denk dat als de fietspaden veel meer rechtstreeks zijn en van goede kwaliteit (asfalt!) er inderdaad wel meer mensen meer kilometers gaan maken. Nu duurt een simpel stukje soms erg lang door de beroerde routes die je als fietser moet rijden en zie je kronkelend door het landschap , al hobbelend over een slecht onderhouden en met gaten gevuld stoeptegelfietspad met lede ogen aan dat de autoweg naast het fietspad wél rechstreeks gaat waar je heen moet én met mooi asfalt.
Dat motiveert niet kan ik je zeggen
XXXVI