Het is een afweging. Als geld geen rol speelt en je geeft er verder ook niks om dat je veel kilometers op een enigzins bijzondere auto zet, tja dan zou ik ook zo weer met die sportieve bak rijden. Toch even iets meer auto en veel volwassenere ophanging. Maar nu lach ik wel om de kosten, als ik wil kan ik 1 op 21 rijden met die 1.3, en ik heb toch nog voldoende power (pk/gewichtsverhouding is 1/10) om nog vlot het verkeer door te komen. En ik moet eerlijk zeggen dat een fatsoenlijke achterbank toch ook wel handig is.Roenie schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:47:
[...]
Tja, ik rij liever gewoon iedere dag in zo'n auto. Ook al is het woon-werk verkeer, ik geniet daar iedere keer weer van. Om nu een andere auto aan te houden voor dat soort ritten vind ik ook weer zo wat.
Daarnaast ontlokt een snelle wagen ook snel rijden, iig bij mij wel. En dat is niet handig in de spits, vaak nutteloos en eerder gevaarlijk.
Op een gegeven moment heb je door, oh ik heb weer 30dkm op die bak gezet, terwijl die bak gewoon bedoelt is om te scheuren. Zie je ook terug in onderdelen prijzen en alles, het is meer dan alleen de brandstofprijs.
Als je de capaciteiten van de auto niet benut moet je er ook niet mee rijden vind ik, als autoliefhebber.
Edit op jou edit: wanneer geniet je van de acceleratie op de snelweg? Iedere keer als ik van de acceleratie genoot was ik alweer met 150 aan het invoegen
[ Voor 12% gewijzigd door !null op 26-04-2011 19:59 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)