Ik weet wel dat het verschil zichtbaar is in 3dmark01, maar dat verschil is niet schrikbarend. Maar inderdaad, als je het geld toch hebt, zou je het zeker kunnen overwegen.DaWaN schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:35:
[...]
Draai eens 3dmark01, en bovendien als je het geld eraan uit wilt geven is 1mb echt een hele verbetering. Het is maar net hoe je kijkt, vanuit zijn oogpunt zou ik toch echt voor een 1mb CPU gaan.
Volgens mij is de l2 cache de plaats waar het eerste fouten komen bij het OC'en, daarom lijkt mij ook dat een Venice hoger zal klokken dan een SD aangezien de venice de helft minder cache heeftpleasure schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:11:
[...]
Ik las ook een duitse review waar dus de Venice hoger te clocken was dan de San Diego, dit kan uiteraard een uitzondering zijn want op andere sites zie je vaak San Diego's hard gaan. Of die nou over het algemeen zo beter clocken vraag ik me af.
2 a 3 weken wachten bij azertypleasure schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:24:
[...]
Waar in Nederlands is Überhaupt een Venice 3000+ (aangenomen dat hij die bedoelt) op voorraad?
Verwijderd
Erg jammer dat we nog 2 jaar moeten wachten voordat het op gaat schieten met levering in de eu.
Ik moet nu nog maar wachten, erg jammer!
Ik moet nu nog maar wachten, erg jammer!
In Duitsland zijn de Venices en SD's op voorraad. Dus mochten er mensen zijn die er heel snel 1 willen hebben, grijp je kans
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bij de 3000+ Venice processors bij Alternate en Mindfactory staat toch echt in bestelling, helaas.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Gelukkig bestaan er meer zaken dan alleen Alternate en Mindfactory in DuitslandW3ird_N3rd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:25:
Bij de 3000+ Venice processors bij Alternate en Mindfactory staat toch echt in bestelling, helaas.
Kijk bijvoorbeeld hier:
Comptech
CTS Computer
Digitoo
Kaufing
Zijn wel genoeg zaken dacht ik zo
Maar nergens OEM ofwel ?
Nee, geloof van niet, maar waarom wil je een OEM (Met de aanname dat je een niet-boxed bedoeld)? Op een niet-boxed zit 2 jaar extra garantie, en bovendien een CPU koeler erbij. En het prijsverschil is niet echt enorm groot, scheelt maar een paar €...DesertShooter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:03:
Maar nergens OEM ofwel ?
Damn. Nou, ben dan benieuwd wat langer zou duren, CPU uit Duitsland halen of wachten op Salland..FnF schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:35:
[...]
Gelukkig bestaan er meer zaken dan alleen Alternate en Mindfactory in Duitsland
Kijk bijvoorbeeld hier:
Comptech
CTS Computer
Digitoo
Kaufing
Zijn wel genoeg zaken dacht ik zo
De vraag is natuurlijk waarom Salland dan niet snel kan leveren en Duitse shops wel
Verwijderd
Waarom PC4800? de PC3200 el platinum rev2 haalt toch ook die snelheden of zie ik dat verkeerd?
Ik vind mij CBBID maar een vaag cputje , hij heeft 1.85 volt nodig om prime95 stabiel te lopen @ 2500MHz , terwijl andere cputjes ( CBBID/CBBHD) het gewoon op stock voltage doen.
Waarom heeft mijne zo veel voltage nodig ? 
anders hadden ze het wel als pc 4800 genoemd

Het is rated op Pc 3200 ( 400Mhz) dus het hoeft niet perse 500mhz te lopenVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:05:
Waarom PC4800? de PC3200 el platinum rev2 haalt toch ook die snelheden of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 44% gewijzigd door OcGuru op 09-05-2005 22:41 ]
Bl44t
Verwijderd
pc4800=600mhzSeagate schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:39:
Ik vind mij CBBID maar een vaag cputje , hij heeft 1.85 volt nodig om prime95 stabiel te lopen @ 2500MHz , terwijl andere cputjes ( CBBID/CBBHD) het gewoon op stock voltage doen.Waarom heeft mijne zo veel voltage nodig ?
[...]
Het is rated op Pc 3200 ( 400Mhz) dus het hoeft niet perse 500mhz te lopenanders hadden ze het wel als pc 4800 genoemd
Die duitse site laat zien dat de San Diego nog geen 3 procent winst oplevert (door alle tests heen) ten opzichte van de Venice en SSE3 hebben ze wel alletwee
. En al lijkt de cache de San Diego in overclocking niet zo te beperken, denk ik toch dat een goede code Venice de betere keuze is.
Dan in een leuk DFI bord, AS5 erop, 7700Cu met flink Papst erover, eens kijken wat er dan gebeurt. Venices komen binnenkort btw binnen bij Salland en Azerty (volgende week als ik me de mail goed herinner).
Btw beetje offtopic, maar zijn Salland en Azerty partners? Of juist keiharde concurrenten? Lijkt wel of hun adressen naast elkaar zijn. En de prijzen en lay-out zijn eigenlijk grotendeels gelijk, zelfs het assortiment lijkt langzaam hetzelfde te worden? Strange.
Succes met clocken nog, helaas worden er nu wat weinig resultaten gepost en veel gekletst (inclusief deze post tbh).
Dan in een leuk DFI bord, AS5 erop, 7700Cu met flink Papst erover, eens kijken wat er dan gebeurt. Venices komen binnenkort btw binnen bij Salland en Azerty (volgende week als ik me de mail goed herinner).
Btw beetje offtopic, maar zijn Salland en Azerty partners? Of juist keiharde concurrenten? Lijkt wel of hun adressen naast elkaar zijn. En de prijzen en lay-out zijn eigenlijk grotendeels gelijk, zelfs het assortiment lijkt langzaam hetzelfde te worden? Strange.
Succes met clocken nog, helaas worden er nu wat weinig resultaten gepost en veel gekletst (inclusief deze post tbh).
De meeste mensen deugen!
De baas van salland of een werknemer is met een paar mensen Azerty opgestart geloof ik. Naja maakt toch niks uit, beide zijn prima winkels
.
Bij alle 2 al vaak genoeg wat besteld. Super (Y)
Bij alle 2 al vaak genoeg wat besteld. Super (Y)
Ai Ai Ai... ik wil zo graag, maar durf niet i.v.m. mogelijke Bios problemen op mijn MSI7125.. heeft iemand daar al ervaring mee?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
MSI7125, is Msi K8N Neo2 platinum toch?? deze draait gewoon met de Venice, aangezien toen zo'n persoon van XS (als eerste) zo'n Venice ermee getest hadTijgert schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:47:
Ai Ai Ai... ik wil zo graag, maar durf niet i.v.m. mogelijke Bios problemen op mijn MSI7125.. heeft iemand daar al ervaring mee?
in de uk zijn ze ook volop op voorraad,........heb 3700 besteld....FnF schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:00:
In Duitsland zijn de Venices en SD's op voorraad. Dus mochten er mensen zijn die er heel snel 1 willen hebben, grijp je kans
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Dat zeg je nu hard-op, maar vergeet daar even niet bij te vermelden dat hij wel een nieuwere bios als de stock bios moet hebben (het liefst de nieuwste (nog niet zo oud) final) omdat er anders wel conflicten op kunnen treden. (Denk aan andere geheugencontroller, SSE3). Succes
!
De meeste mensen deugen!
AMD Athlon 64 3000+ VENICE
http://www.hofline.com/in...tion=com_phpshop&Itemid=1
€154.49
Op de 11e zijn de daar @stock.
Gvd waarom is NERGENS de SD 3700+ te krijgen buiten oc.uk
http://www.hofline.com/in...tion=com_phpshop&Itemid=1
€154.49
Op de 11e zijn de daar @stock.
Gvd waarom is NERGENS de SD 3700+ te krijgen buiten oc.uk
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
el snorro, geef me de hand. Na elke dag googlen en alles afspeuren omdat wij hier een *** levering hebben. En wij maar gek worden dat de buren het gewoon hebben
Ja ik wordt er ook helemaal gek vanVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:36:
el snorro, geef me de hand. Na elke dag googlen en alles afspeuren omdat wij hier een *** levering hebben. En wij maar gek worden dat de buren het gewoon hebben
maar ook in duitsland zijn ze nog gvd niet @vooraad, anders had ik er daar wel 1 besteld.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
de 3000, 3200, 3500 en 3800 venice core zijn op voorraad bij alternate.de en ook hebben ze de 4000+ sandiegocore op voorraad liggen.El Snorro schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:59:
[...]
Ja ik wordt er ook helemaal gek van![]()
maar ook in duitsland zijn ze nog gvd niet @vooraad, anders had ik er daar wel 1 besteld.
Nou, oke, boven mijn budget.
A64 3700+ SD (300 euro
)
G.Skill BH-5 of LA (Ben ik nogsteeds niet uit, TCCD op 300+ mhz presteerd beter dan bh-5
)
OCZ Powerstream 520 Watt
E.v.t DDR Booster.
Samen? 650-750 euro
Nog fftjes door sparen
Wat zouden jullie doen?
OCZ PC4800 EL (2.5-4-4-8) 2t tested
of
G.Skill LA (3-4-4-8) 2t tested
A64 3700+ SD (300 euro
G.Skill BH-5 of LA (Ben ik nogsteeds niet uit, TCCD op 300+ mhz presteerd beter dan bh-5
OCZ Powerstream 520 Watt
E.v.t DDR Booster.
Samen? 650-750 euro
Nog fftjes door sparen
Wat zouden jullie doen?
OCZ PC4800 EL (2.5-4-4-8) 2t tested
of
G.Skill LA (3-4-4-8) 2t tested
[ Voor 27% gewijzigd door DesertShooter op 10-05-2005 15:57 ]
levertijd onbekend.... Als ze hem daar echt al hadden had je hier vast wel al wat resultaten kunnen lezen.eltinio schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:50:
[...]
de 3000, 3200, 3500 en 3800 venice core zijn op voorraad bij alternate.de en ook hebben ze de 4000+ sandiego core op voorraad liggen.
http://www1.alternate.de/...esktop&Level3=Sockel+939&Viss schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:04:
[...]
levertijd onbekend.... Als ze hem daar echt al hadden had je hier vast wel al wat resultaten kunnen lezen.
Verwijderd
ik wil graag een venice 3000 + kopen maar is dit geheugen in goeie combo er mee om mee te oc`en??
buffalo mem 533 mhz
buffalo mem 533 mhz
Verwijderd
wat voor mobo heb je?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:34:
ik wil graag een venice 3000 + kopen maar is dit geheugen in goeie combo er mee om mee te oc`en??
buffalo mem 533 mhz
Verwijderd
die moet ik nog kopen heb momenteel een p4 northwood 2.4 ghz
wil het lievste een asus k8n SLI kopen
Volgens mij bedoel je of een ASUS A8N SLI, of een MSI K8N SLI Platinum?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:38:
die moet ik nog kopen heb momenteel een p4 northwood 2.4 ghz
[ Voor 32% gewijzigd door Phyxion op 10-05-2005 18:04 ]
Verwijderd
Bij CTS-computer.com in Gelsenkirchen DLD is de 3000+ donderdag op voorraad. Ik heb net gemaild en ik haal er dus donderdag een op (want ik woon op dit moment voor mijn stage in DLD)
Ik weet niet of ze ook naar het buitenland versturen, maar je kan het altijd proberen.
Ik weet niet of ze ook naar het buitenland versturen, maar je kan het altijd proberen.
De MSI7125 is de Neo4 Plat.
Ik gebruik nu de Techpowerup final v1.3 bios.
Ik weet niet of die is gebasseerd op de MSI v1.2 bios en zo ja, dan nog niet of de v1.2 bios met de Venice werkt.
Heb liever een Winnie op 2400 dan een Venice op 0!
Ik gebruik nu de Techpowerup final v1.3 bios.
Ik weet niet of die is gebasseerd op de MSI v1.2 bios en zo ja, dan nog niet of de v1.2 bios met de Venice werkt.
Heb liever een Winnie op 2400 dan een Venice op 0!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
ik wou graag weten of 533 mhz buffalo 512 mb ram goed was om mee te oc`en met een venice?
Verwijderd
is dit geheugen goed om mee te overclock in combo met een venice?
512 mb 533 mhz buffalo ram
valt me beetje tegen eigenlijk.virnana schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:09:
Even een redelijke Oc. moest redelijk hooge Vcore gebruiken, want ik gebruik nog een brakke voeding voor nood.
[afbeelding]
Even een voorproefje
Gr Virnana.
Nogal superveel vcore nodig ...
enVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:34:
buffalo mem 533 mhz
enVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:06:
ik wou graag weten of 533 mhz buffalo 512 mb ram goed was om mee te oc`en met een venice?
Het heeft geen zin hoor om 3 keer dezelfde post te doenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:11:
is dit geheugen goed om mee te overclock in combo met een venice?
Verder over het geheugen, je zou eens wat reviews moeten bekijken, en zien of het wat goed presteerd. Of het goed loopt met de Venice is voor ons natuurlijk compleet giswerk, aangezien niemand/bijna niemand hier een Venice heeft...
1.65V deed ie het ook wel, dat is nog veel maargoed. alleen niet pifast stabiel. en dat is ie nu nog niet op 1.7VEl Snorro schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:22:
[...]
valt me beetje tegen eigenlijk.
Nogal superveel vcore nodig ...
en 2.7Ghz doet ie ook stabiel op 1.5V daarboven houd me voeding het gewoon niet meer.
maar dat word wel opgelost denk ik met een nieuwe voeding..
[ Voor 15% gewijzigd door virnana op 10-05-2005 17:33 ]
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
Verwijderd
sorry voor de triple post
ik voelde me een beetje genegeerd maar ik zoek zelf wel verder!!!
doei!
doei!
Wat een DOMME reactie als daarvoor al staat dat hij een 3000venice wil kopen
Brakke timings, geen favoriete chips gok ik (hynex ofzo), maar de fsb doet het wel leuk zeker voor die prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:27:
sorry voor de triple post![]()
doei!
Qua overclockbaarheid zou ik zeggen: koop een DFI NF4 Ultra met winbond UTT spul of tccd bij die venice 3000 om op 1:1 te blijven. (ik ben eigenwijs en doe UTT + venice 3000)
3700 San diego nu te koop en @ voorraad @ Oc-wear.de
http://www.oc-wear.de/pd1115714375.htm?categoryId=3
http://www.oc-wear.de/pd1115714375.htm?categoryId=3

[ Voor 3% gewijzigd door OcGuru op 10-05-2005 20:45 ]
Bl44t
De 3000+ Venice zit er aan te komen gok ik zo; Alternate heeft er nu een levertijd van 48 uur voor
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Van vandaag nieuw :Venice
Ada 3500DAA4BP
LBBLE0515FPBW
Z634434D50209
Oem versie zonder boxed koeler .
Gekoelt door het boxed koelertje van men vorige 3200+
Stabiel 2850 mhz a 1.55v vcore
Max screen :

Eerst de bierkoeler er op nu ,en nadien de promcloon als hij nog wil starten .
Maar ben nog niet helemaal uit de bios van men nieuwe DFI sli mobo
Ben nog niet helemaal gewoon aan een bios waar 200% meer inzit dan me vorige borden
Ada 3500DAA4BP
LBBLE0515FPBW
Z634434D50209
Max screen :
Maar ben nog niet helemaal uit de bios van men nieuwe DFI sli mobo
Ben nog niet helemaal gewoon aan een bios waar 200% meer inzit dan me vorige borden
Waar heb je hem gehaald? Lkkre venice iigSmollys schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:11:
Ada 3500DAA4BP
LBBLE0515FPBW
Z634434D50209
Max screen :
[afbeelding]
Maar ben nog niet helemaal uit de bios van men nieuwe DFI sli mobo![]()
Ben nog niet helemaal gewoon aan een bios waar 200%meer inzit dan me vorige borden
[ Voor 5% gewijzigd door DesertShooter op 11-05-2005 07:32 ]
Verwijderd
smollys : dat ziet er een leuke cpu uit
virnana : kan je de volledige stepping van je cpu geven?
Dat staat er toch, gekoeld met boxed koelerDesertShooter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 07:31:
[...]
Waar heb je hem gehaald? Lkkre venice iig, dus die max is met de boxed cooler?
Nice dat de 3700+ er is, maar ik wacht nog heel even tot de prijs wat zakt hoor.
€384 is me toch wat veel (incl verzending danwel)
dIE venice 3500+ oem versie heb ik hier vandaanDesertShooter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 07:31:
[...]
Waar heb je hem gehaald? Lkkre venice iig, dus die max is met de boxed cooler?
http://www.forcom.be/indexbig.htm
Deze cpu gaat vrij eenvoudig tot 2850 mhz stabiel met een boxed koelertje .
Tot 3000 mhz kan ik nog wat sisoft draaien en tot 3110 mhz kan ik booten in windows , maar het boxed koelertje houd het helemaal niet meer bij met iets of wat stress.
Met iet of wat degelijke luchtkoeler moet 2900 mhz in alle geval eenvoudig en stabiel draaien schat ik .
Ziet er zeker goed uit! Betere koeling en die gaat nog wel wat harder.Smollys schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:11:
Ada 3500DAA4BP
LBBLE0515FPBW
Z634434D50209
Max screen :
[afbeelding]
Maar ben nog niet helemaal uit de bios van men nieuwe DFI sli mobo![]()
Beetje zonde van die bierkoeler, die zou ik toch ergens anders voor gebruiken
Nice, de eerste venicejes komen opzetten
. Zal niet meer weken duren en de eerste tweakers krijgen een paar San Diego's in handen. Strange, vroeger was ik altijd into moederborden en grafische kaarten maar dat is nu vrij ver verschoven naar geheugen en processors
! Vooral omdat die laatste twee zoveel evolueren door de tijd heet met nieuwe cores, nieuwe memchips, etc. Je moet altijd maar weer een nieuwe golf moederborden en grafische kaarten afwachten
.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor mijn nieuwe systeem, als ik 1700 euro samen heb ga ik hem samenstellen, dit bakkie waar ik nu op zit werkt nog super (daar niet van) maar ik ben wel een gamer at hart en de nieuwe spellen krijgen toch langzaam wat moeilijkheden (verbazingwekkend ging Half-Life 2 echt nog prima op 1024 met medium settings
).

Ik ben nog steeds aan het sparen voor mijn nieuwe systeem, als ik 1700 euro samen heb ga ik hem samenstellen, dit bakkie waar ik nu op zit werkt nog super (daar niet van) maar ik ben wel een gamer at hart en de nieuwe spellen krijgen toch langzaam wat moeilijkheden (verbazingwekkend ging Half-Life 2 echt nog prima op 1024 met medium settings
De meeste mensen deugen!
Heb hem in de uk "laten" bestellen door een kennis.....El Snorro schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:20:
Nice dat de 3700+ er is, maar ik wacht nog heel even tot de prijs wat zakt hoor.
sandy is coming..........
ben benieuwd......batch nummer lijkt me ok..
[ Voor 6% gewijzigd door Rol-Co op 11-05-2005 13:05 ]
Ik hoop me venice 3000+ volgende week te ontavngenmarzzman schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:50:
Nice, de eerste venicejes komen opzetten. Zal niet meer weken duren en de eerste tweakers krijgen een paar San Diego's in handen. Strange, vroeger was ik altijd into moederborden en grafische kaarten maar dat is nu vrij ver verschoven naar geheugen en processors
! Vooral omdat die laatste twee zoveel evolueren door de tijd heet met nieuwe cores, nieuwe memchips, etc. Je moet altijd maar weer een nieuwe golf moederborden en grafische kaarten afwachten
.
Mijn Venice 3000+ moet morgen of Uebermorgen komen van Comtech.
Eens zien of die een beetje op te fokken is!
Iemand dan nog interesse in een week oude CBBID die 2400@1.65 doet
Eens zien of die een beetje op te fokken is!
Iemand dan nog interesse in een week oude CBBID die 2400@1.65 doet
Verwijderd
Wat mij nog het mooiste lijkt is die SPMW die je ziet staan....gaan vaak erg hard...Rol-Co schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:53:
[...]
Heb hem in de uk "laten" bestellen door een kennis.....
sandy is coming..........
[afbeelding]
ben benieuwd......batch nummer lijkt me ok..
ja?? geen id zie veel Vpmw op internet de spmw zijn vaak 4000+ sandy's.......Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:36:
[...]
Wat mij nog het mooiste lijkt is die SPMW die je ziet staan....gaan vaak erg hard...
Verwijderd
Deze spmw stopt op 2930mhz. Foto van core:
http://www.easypanic.be/cpu.jpg
Foto van momenteel hoogste super pi, let op het aantal volts dat nodig is.
http://www.easypanic.be/29secs.JPG
Morgen komen de san diego's 4000+ binnen bij hofline.be heb ik juist vernomen.
http://www.easypanic.be/cpu.jpg
Foto van momenteel hoogste super pi, let op het aantal volts dat nodig is.
http://www.easypanic.be/29secs.JPG
Morgen komen de san diego's 4000+ binnen bij hofline.be heb ik juist vernomen.
Heb zojuist even een Venice 3200+ boxed bij alternate.de besteld 
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt, en vooral: hoeveel mhz'jes eruit te knijpen zijn op mijn nieuwe DFI nF4 Ultra-D
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt, en vooral: hoeveel mhz'jes eruit te knijpen zijn op mijn nieuwe DFI nF4 Ultra-D
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Waar in Nederland kan ik aan een 3200+ komen, alleen bij azerty?
En nu komt ook de San Diego eraan
. Net gebeld met komplett en die levering van deze -->
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=308955&view=detailed = een na laatste van http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Socket_939_cpus.html = AMD Athlon 64 4000+ San Diego 90nm (Socket 939) - Retail (ADA4000BNBOX)
gaat waarschijnlijk wel gewoon door
! Toch leuk. Venices zullen nu wel snel op stock komen. Btw, weet iemand waarom in de UK er volop stock is van de SD's en ze hier maar mondjesmaat binnen komen? Zijn onze winkels zulke kleine spelers op dat gebied
? Of is er iets met invoer naar Nederland
?
Clockse!
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=308955&view=detailed = een na laatste van http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Socket_939_cpus.html = AMD Athlon 64 4000+ San Diego 90nm (Socket 939) - Retail (ADA4000BNBOX)
gaat waarschijnlijk wel gewoon door
Clockse!
De meeste mensen deugen!
De 3000+ bij Salland is vanaf nu "levertijd onbekend"
.
Ik denk dat ik m'n order dan maar 'ns moet annuleren en lekker in Duitsland bestellen. Dat is sneller zo
Ik denk dat ik m'n order dan maar 'ns moet annuleren en lekker in Duitsland bestellen. Dat is sneller zo

Hmmm... alternate.de is niet zo heel erg flex... krijg net per email: bestellen alleen per vooruitbetaling (geen cc) en ze willen/kunnen geen batchnr requests voldoen 

Die hebben 'm niet... anders had ik het daar gehaaldDesertShooter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:09:
Waar in Nederland kan ik aan een 3200+ komen, alleen bij azerty?

[ Voor 50% gewijzigd door Cheetah op 11-05-2005 17:26 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
W3ird_N3rd ik denk dat Overclockers.co.uk nog sneller is (uit ervaring van vroeger leverden die echt snel met respect van een zee ertussen
!) maar laat het ons weten
!
De meeste mensen deugen!
Azerty heeft nu 3500 op voorraad voor € 235.
[ Voor 16% gewijzigd door The farmer op 11-05-2005 17:30 ]
Comtech accepteerd credit card via Paypal.... super makkelijk!
Hier is tie dan.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:05:
smollys : dat ziet er een leuke cpu uit![]()
ADA3800DAA4BP
CBBLE 0513CPBW
1232892D50372 beetje hoog maargoed
Zien wel wat ie doet.
[ Voor 57% gewijzigd door virnana op 11-05-2005 18:43 ]
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
Backbone heeft SD 3700+ toegevoegd aan assortiment, kan alleen niet zien of ie op voorraad is.
Gewoon eerst ff stressen met prime95virnana schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:45:
[...]
Ja dat zou ik graag willen, maar ik krijg me koelblok er niet af, kheb alles los enz kan hem wel heen en weer schuiven (voorzichtig) maar ik krijg hem er niet af. net of ie vast plakt ofzow. Ik snap er niets van, kheb het al wel Tig keren gedaan, en ik durf er niet hard aan te gaan trekken ofzow. er zit wel een 3800Venice onder he. die moet niet kapot..
maar ik probeer nog wel even keer wat. en ik zal zosnel mogelijk de Volledige stepping plaatsen.
Gr. Virnana
[ Voor 3% gewijzigd door OcGuru op 11-05-2005 17:53 ]
Bl44t
Hoe toepasselijk ik ben net 5 minuten geleden gebeld door een vriend die hetzelfde probleem had.. maarja die kon zijn processor niet aanzetten omdat die kapot is (DOA).. dat was dan wel geen venice maar tog.. hij had er met een fohn opgezeten, maar dat blijkt dus niet te helpen.. ik was erachter gekomen dat als je inderdaad wat draait... en dan langzaam steeds ietsjes harder trekt in de hoekjes dat hij dan wel los wilt laten... maar dat moet je echt met HEEL veel gevoel doen... zo heb ik de eerste keer mijn koeler met proc en al uit de socket getrokken... (stond toen helemaal te shaken... met mn net nieuwe winnie in mn handen.. gelukkig nix aan de handvirnana schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:45:
[...]
Ja dat zou ik graag willen, maar ik krijg me koelblok er niet af, kheb alles los enz kan hem wel heen en weer schuiven (voorzichtig) maar ik krijg hem er niet af. net of ie vast plakt ofzow. Ik snap er niets van, kheb het al wel Tig keren gedaan, en ik durf er niet hard aan te gaan trekken ofzow. er zit wel een 3800Venice onder he. die moet niet kapot..
maar ik probeer nog wel even keer wat. en ik zal zosnel mogelijk de Volledige stepping plaatsen.
Gr. Virnana
Maar ff tussen neus en lippen door, 44graden idle voor een winnie met xp-90 koeler is niet normaal tog?? en wat kan er aan de hand zijn.. voorzover ik weet zit er genoeg pasta op, en de koeler zit er strak op... ook default vcore.. alles lijkt goed... maar ik snap duhr nix van.. iemand een idee??
[ Voor 11% gewijzigd door CyberSpeedy op 11-05-2005 18:03 ]
Ik ga denk ik een 3500+ halen, bij azerty. Kun je daar batchnr requests doen?
Beetje offtopic: Zou de OCZ PowerStream 420 (i.p.v. 520) Watt (ruim) voldoende zijn voor een 3500+ venice (dik ge'oc'ed natuurlijk), een 6800le, G.Skill Bh-5, 4 hd's en een neo2?
specs van voeding:
420W: +3.3V(28A),
+5V(30A), +12V(30A)
Beetje offtopic: Zou de OCZ PowerStream 420 (i.p.v. 520) Watt (ruim) voldoende zijn voor een 3500+ venice (dik ge'oc'ed natuurlijk), een 6800le, G.Skill Bh-5, 4 hd's en een neo2?
specs van voeding:
420W: +3.3V(28A),
+5V(30A), +12V(30A)
Komplett biedt de 3700+ aan voor 325 euro. Dat zijn betere prijzen
. Levering van 10 exemplaren wordt overmorgen verwacht.
Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.
@Desertshooter
Denk het wel bij Azerty gingen ze ook kijken wat voor chips erop twinmos mem zat.
@Kadance074
Dat is bijna voor niks
.
Denk het wel bij Azerty gingen ze ook kijken wat voor chips erop twinmos mem zat.
@Kadance074
Dat is bijna voor niks
Alleen vooruitbetaling ben ik wel gewend, als ze voorraad hebben boeit me dat niet echt.FirefoxAG schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:21:
Hmmm... alternate.de is niet zo heel erg flex... krijg net per email: bestellen alleen per vooruitbetaling (geen cc) en ze willen/kunnen geen batchnr requests voldoen
CC heb ik niet eens.
Ik heb geen CC, had ook geen plannen er eentje te nemen. En waarom overzee bestellen als onze buren 't ook hebben?marzzman schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:28:
W3ird_N3rd ik denk dat Overclockers.co.uk nog sneller is (uit ervaring van vroeger leverden die echt snel met respect van een zee ertussen!) maar laat het ons weten
!
Paypal moet ik nog eens voor aanmelden ja.Tijgert schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:42:
Comtech accepteerd credit card via Paypal.... super makkelijk!
Als je die van plan bent te halen zou ik zeker tot overmorgen wachten. Salland zei eerst ook "5 dagen"Kadance074 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:04:
Komplett biedt de 3700+ aan voor 325 euro. Dat zijn betere prijzen. Levering van 10 exemplaren wordt overmorgen verwacht.

net ff azerty gecheckt, en daar zijn ze helemaal niet op vooraad
. 14 dagen wachttijd
.
Op het moment dat ik keek wel, de voorraad wordt automatisch bijgewerkt. Je hebt dus te lang nagedacht, maar veel zullen het er wel niet zijn geweestDesertShooter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:57:
net ff azerty gecheckt, en daar zijn ze helemaal niet op vooraad. 14 dagen wachttijd
.
SD 3700+ preordered @ Komplett is het niks retour binnen 7 dagen en volledig geld retour .... You gotta love herroepingsrecht
Turn it off and on again.
Ordered 3500+ 0515FPBW met laag batchnr. venice bij Azerty 
Verwacht hem maandag/dinsdag binnen
offtopic:
samen met OCZ PowerStream 420 watt en G.Skill BH-5
.
samen met OCZ PowerStream 420 watt en G.Skill BH-5
[ Voor 9% gewijzigd door DesertShooter op 11-05-2005 21:04 ]
Verwijderd
Ik zou bij http://www.bb24.nl bestellen. Daar hebben ze de 3000+ morgen of overmorgen op voorraad. Ik heb er iig 1 besteld. De prijs is ook zeer ok. 160,50 inclusief verzendkosten...W3ird_N3rd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:20:
De 3000+ bij Salland is vanaf nu "levertijd onbekend".
Ook besteldSmokeyTheBandit schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:09:
SD 3700+ preordered @ Komplett is het niks retour binnen 7 dagen en volledig geld retour .... You gotta love herroepingsrecht![]()
Schaamteloze vraag:
Watvoor stepping en/of batchnummer is momenteel het beste om te hebben met een 3000+ Venice?
Watvoor stepping en/of batchnummer is momenteel het beste om te hebben met een 3000+ Venice?
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 11-05-2005 22:40 ]
Morgen of overmorgen, ik vertrouw het niks, Salland had ze ook binnen 5 dagen *kuch*.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:11:
[...]
Ik zou bij http://www.bb24.nl bestellen. Daar hebben ze de 3000+ morgen of overmorgen op voorraad. Ik heb er iig 1 besteld. De prijs is ook zeer ok. 160,50 inclusief verzendkosten...
En alternate.de heeft nog meer leuk spul.
0001Vandread schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:33:
Schaamteloze vraag:
Full Specz
Op hun website staat een levertijd van 14 dagen voor de 3500+?DesertShooter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:47:
Ordered 3500+ 0515FPBW met laag batchnr. venice bij Azerty

Full Specz
Verwijderd
Haha zo doen we datSmokeyTheBandit schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:09:
SD 3700+ preordered @ Komplett is het niks retour binnen 7 dagen en volledig geld retour .... You gotta love herroepingsrecht![]()
voor dat geld moet het wel ocen he...
Hoeft lang niet altijd. Batch nummers zijn niet zo heel intresant meer. Zo heeft youpy een 0001 batch gehad die voor geen meter ging en gaan de hoge nummers soms keihard. Maar dit is ook weer niet altijd het geval. Dus eigelijk zegt het niets.
I know, maar in theorie zijn de chips die het dichts tegen het midden van de wafer aanzitten kwalitatief het best. Uiteraard geldt dit niet voor allemaal, en zullen er ook minder goede chips-met-laag-batchnummer zijn... maar baat het niet dan schaad het niet zeg ik maarThe Doctor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:59:
Hoeft lang niet altijd. Batch nummers zijn niet zo heel intresant meer. Zo heeft youpy een 0001 batch gehad die voor geen meter ging en gaan de hoge nummers soms keihard. Maar dit is ook weer niet altijd het geval. Dus eigelijk zegt het niets.
Full Specz
Verwijderd
Check mijn batch nr maar, en dat gaat toch op 2.7GHZ stabielFirefoxAG schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:30:
[...]
I know, maar in theorie zijn de chips die het dichts tegen het midden van de wafer aanzitten kwalitatief het best. Uiteraard geldt dit niet voor allemaal, en zullen er ook minder goede chips-met-laag-batchnummer zijn... maar baat het niet dan schaad het niet zeg ik maar
Verwijderd
iemand enig idee wanneer komplett de 3700+ binnenkrijgt en gaat versturen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 00:34 ]
wat vind jij lekker, minder als 3100mhz vind ik niks eerlijkgezegt.......Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:57:
SPMW gaan idd erg hard, had er zelf ook 1 ging heerlijk
Ze worden vrijdag weer leverbaar. (net als bij alle andere winkelsFirefoxAG schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:46:
[...]
Op hun website staat een levertijd van 14 dagen voor de 3500+?
ordered 3700+, prom komt weekje later dan (dan komt mn belastinggeld binnen
)
waarom kan ik bij komplett niet gewoon vooraf via bank overmaken???
waarom kan ik bij komplett niet gewoon vooraf via bank overmaken???
3700 sandy vrijdag binnen.............zit al in het vliegtuig...
Ik hoef waarschijnlijk niet zoveel haast meer te hebben met een Venice of SD. Mijn DFI NF4 Ultra-D lijkt DOA te zijn. Echt waardeloos
Full Specz
Ook al heb ik nog geen Sandy ik weet wel al wat zijn opvolger zal worden.
Lees hier een X2 review en hoe ik afreken met Intel aanhangers
.
groeten van de AMD-Hooligan
Lees hier een X2 review en hoe ik afreken met Intel aanhangers
groeten van de AMD-Hooligan
[ Voor 8% gewijzigd door The farmer op 12-05-2005 12:33 ]
Dit topic is gesloten.