wdekreij schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:33:
Ik bewaar mijn keys ook nog even, heb nu zo'n 1,1 miljoen
En nog even dit: Ik ben in contact met iemand van T.net en als ik een goed bericht typ (met nadruk op community-element, doel van het project, stukje geschiedenis, enzovoorts) dan kan dat als review op T.net geplaatst worden, wat weer de nodige members kan lokken
Heeft iemand tips?
En het mag niet overkomen als een oproep om lid te worden, dit moet op de allerlaatste plaats staan.. Het moet een informatieve text worden en dan hopen dat ze mee willen doen.
Misschien dat je het volgende kunt gebruiken in verhaalvorm?
• 23 juli 2004:
start eerste whatpulse topic op GoT in subforum
Internet en Telefonie tevens de oprichting van het
GoT Whatpulse team.
• 10 augustus 2004: In de HK wordt een
topic geopend het nog wat extra aandacht te geven.
• 11 augustus 2004: de
eerste stats die ik kon vinden gepost door
SanderTje!
• 12 augustus 2004: mijn eerste
post die 'iets' te maken had m.b.t. hoe de huidige dagelijkse stats eruit zien (alleen het idee).
• 15 augustus 2004: mijn eerste
post eerste testoutput van mijn progsel van de dagelijkse stats
• 15 augustus 2004: we zijn het
grootste team kwa ledenaantallen geworden binnen het whatpulse project.
• 16 augustus 2004: de eerste
post vand e dagelijkse stats met layout van alleen user top 30 en team top 30
• 17 augustus 2004: Niet zo'n aardige
post van mijn kant, sorry Wasted

maar de RSS feeds werden offline gehaalt, was denk ik mijn schuld een beetje. Ik requestte een aantal duizenden keren verschillende pagina's om de dagelijkse stats te kunnen maken wat de whatpulse server (of Wasted

) niet zo leuk vond klaarblijkelijk.
• 19 augustus 2004:
dagelijkse stats nu op basis van het rippen van de html ipv de rss feeds wat tot op de dag van vandaag nog steeds gebeurd.
• 4 september 2004: eerste
medling dat de whatpulse het nauwelijks meer doet. Blijkt dat het later voor enkele dagen helemaal down gaat.
• 6 september 2004: herstart van de dagelijkse stats nadat de whatpulse site weer up is, GoT blijkt een dikke 65 miljoen keys verloren te hebben na de crash.
• 22 september 2004:
melding van mijn kant dat ik de dagelijkse stats voortaan post tussen 06.00 en 09.00 uur, heeft meerdere voordelen, users die erop wachten hebben meer zekerheid wanneer ze het ongeveer kunnen verwachten en het maakt het 'dagelijkse' stats maken betrouwbaarder.
• 1 januari 2005: nieuwe
www.whatpulse.org website.
• 17 januari 2005:
BlogBuster heeft de ownership van het GoT team aan mij overgedragen omdat hij niet tot weinig actief meer was.
• 10 februari 2005:
Sluitmessage dat de whatpulse topics voortaan gaan staan in
Software Algemeen ipv
Internet & Telefonie.
Lieve Adjes discussie misschien hier nog een verhaal bij over DPC en de toekomst etc. maar dsmarty (volgens mij)) was die nog contact met mij had gehad over dat er nog over 'iets' gedaan zal worden binnen dpc ofzo?, misschien dat iets in deze trend er in kan maar dan zou ik of jij hem nog even moeten contacten voor meer info, het moet natuurlijk wel juist zijn allemaal.
• 13 februari 2005:
start logo contest, er moet natuurlijk een logo komen voor de toekomstige nummer 1

• 14 februari 2005 12:25: met veel
liefde speciaal deze dag bestormt GoT de nummer 1 plek
de dagelijkse stats die ik express wat later had gepost omdat ieder moment we op nummer 1 zouden komen.
• rond 2 maart 2005: GoT'ter
SuperRembo die met een leuk
tooltje komt om de key frequencies beter in beeld te brengen.
• 24 maart 2005: Eerste
melding over het nieuwe gevaar voor de #1 positie voor GoT:
LUELinks. Dit beheerst tot op de dag van vandaag de discussie ongeveer in de Whatpulse topics op GoT.
• 23 april 2005: een zwarte dag voor het GoT Whatpulse team: LUELinks heeft ons
ingehaalt kwa ledenaantallen.
• misschien nog leuk: huidige dagelijkste stats maken kost ongeveer 140 pagina's per dag downloaden. En de stats maken met het downloaden kost ongeveer 9 minuten in tijd totaal. Heb tot nu toe geen klachten ontvangen

dat ik zoveel pagina's request elke ochtend maar het zou minder en sneller kunnen als er RSS feeds van gemaakt zouden worden
Huidige doel: LUELinks voorblijven wat niet lijkt te gaan lukken met de huidige stand van zaken.
Het is een beetje gebrekkig geschreven soms die opsommingen, als je er niet wijs uit kunt komen dan wil ik het nog wel duidelijker uitleggen anders

en natuurlijk hoef je niet alles te gebruiken maar misschien staat er wat leuks in voor een verhaal
Is dit btw voor een nieuwspost op t.net voor 'een bericht van GoT' ofzo? ten tijde met het gedoe van het wisselen van forums voor de whatpulse topics op GoT, was er volgens mij sprake dat er wat zou veranderen binnen DPC ofzo. Misschien dat er hier al resultaten van zijn, ik bedoel misschien dat hier dan ook iets over gepost kan worden, is natuurlijk ook wel interessant om te weten hoe de stand van zaken is momenteel
wat een gezoek overigens
wel goed voor de keys