Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 23:46

x-man

Proud newbie!

Pfff nou van Orange kan ik niets verwachten. Kom ik bij de orangeshop, doen ze eerst of hun neus bloed. En dan kijken ze naar m'n telefoon en vinden het zwaar meevallen in vergelijking met gevallen die ze gezien hebben. Trouwens is er teveel schade aan de telefoon (heb de telefoon samen met m'n sleutels in mijn zak). Het ergste van alles vind ik dat ze eerst in de computer kijken.

Nouja ik doe het maar met m'n c500. M500 ben ik nog bang om te halen. Stel je eens voor dat daar een probleem mee ontstaat.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Anoniem: 63813 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:48:
ach.. ik ga binnenkort ook wel een keertje langs.. misschien toch een idee om als groep een keer iets te ondernemen? Misschien een rechtzaakje ? (met paar man zijn die kosten wel op te brengen en al is het alleen maar om orange op z'n snuffert te zien gaan :p.
Als ze het niet kunnen repareren wegen techinische redenen dan garanderen ze ons maar dat ze het buiten de garantieperiode blijven repareren voor x jaar, of dat ze ons een schadevergoeding geven wegens non-conformiteit, of dat ze ons een flinke korting geven op een toestel dat wél doet wat het moet !
Misschien zit daar wel wat in maar weet niet of het slim is en of je er wat mee opschiet.

ik zit al bijna 4 jaar bij dutchtone / orange en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met ze of met een toestel van ze, ik heb ook altijd goeie kortingen gehad van ze.

ik weet ook wel zeker dat ze weten dat deze toestel problemen hebben en vind dus juist dat ze dat moeten bekennen en dat ze of dit toestel uit hun assortiment halen of erbij zetten dat dit toestel zo'n probleem zou kunnen hebben (wij weten dat hij het heeft).

ik vind dit echt een super toestel maar erger me heel erg aan stof onder mijn scherm, vind dat gewoon irritant.. ik heb dit toestel genomen omdat ie zo klein is en toch een erg grote scherm heeft.. maar je ziet allemaal witte korrels en dat is niet leuk.

h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Als ze het probleem niet kunnen oplossen moeten ze de telefoons maar vervangen voor bijvoorbeeld een C550 die heeft geen stofproblemen mag ik toch hopen.

Mijn pa heeft een een C500 en stof wordt nu wel heel erg dus die kan ook richting Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

mjah hoewel ik het nog moet zien dat de c550 geen stofprobleem heeft.. de spv 1 had het ook.. en hebben ze na de e100 e200 en c500 blijkbaar nog steeds niet kunnen oplossen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:21:
mjah hoewel ik het nog moet zien dat de c550 geen stofprobleem heeft.. de spv 1 had het ook.. en hebben ze na de e100 e200 en c500 blijkbaar nog steeds niet kunnen oplossen :z
mijn nokia 6100 had ook een stof probleem maar niet zo erg als deze dus laten we hopen dat ze met een goed oplossing komen.

en anders maar een tasje cadeau geven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Iemand al een C500 Stof-onder-het-scherm petitie gestart? Ik kan 'm niet hosten maar het lijkt mij tijd worden. Eens even wat handtekeningen verzamelen. Brief aan Kassa, brief aan Consumentenbond, standaardbrief voor je rechtsbijstandverzekering etc.

En Orange natuurlijk wél van te voren zeggen dat het er aan zit te komen.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mah.. in engeland hebben ze nu al 2 peteties :p werkt niet echt.. en mijn spv heeft wel stof.. maar het is niet erg.. maar wordt langzaam meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 14:32
Een maat van me heeft dat ding ook, al 5x mee teruggeweest vanwege softwareproblemen en stof e.d.
Hij krijgt een dezer dagen een nieuwere versie van t ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 20:05
Met de vakantie op komst gaan veel mensen weg. Omdat ik niet zonder mijn telefoon kan (geen vervanging) en omdat mijn navigatie erin zit is inleveren geen optie.
Ik ga heel misschien morgen, anders zaterdag ofzo ff langs de lokale orange shop en proberen om te ruilen. Met excuus dat ik dus weg ga en geen vervanging heb.

Resultaten horen jullie na het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren gebeld door Orange. Hij kon niet zeggen of het naar aanleiding van de e-mail was maar moest alleen even doorgeven dat het wachten op de reparatie nog langer zou duren omdat er op onderdelen gewacht moest worden. En dat al bijna 4 weken...
Toen ik aangaf dat ik al lang aan het wachten was op een goede oplossing en dat het sowieso al maanden heeft geduurd voordat het probleem eigenlijk erkend werd kreeg ik als antwoord dat het nu eenmaal zo is. Als ik meer resultaat zou willen moest ik idd maar andere acties doen zoals bv. een gang naar de rechter.

Ik snap best dat degene die mij belt er inderdaad niks aan kan doen, ik snap ook best dat het een vervelend probleem is en dat er misschien geen goede oplossing te verzinnen is. Ik snap alleen niet dat het allemaal op deze manier moet? Is een rechtsgang inderdaad echt de enige manier om tot een goed resultaat (of bij geen oplossing ontbinding van de aankoop?) te komen?
Enkele maanden geleden heb ik, samen met andere Tweakers, gekeken naar de mogelijkheden voor een eventueel bezoek aan de rechter? Misschien dat we dat toch maar moeten gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. lijkt me niet omverstandig om het even tot na de zomervakantie aan te zien. Ivm het animo enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
goed idee... wil ook niet meteen gaan 'rellen' tegen Orange maar aan de andere kant... het mag ook wel eens afgelopen zijn met dit probleem, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:00
sorry ik vind het beetje zielig van orange om te zeggend at ze het neit meer gaan doen, zij bieden een product aan dat niet voldoet.
en als ik een product koop verwacht ik dat het volwardig wordt afgeleverd en dat ik neit achteraf nog hoor te krijgen dat ik een hoesje meot kopen om de stof ACHTER het scherm tegen te gaan. kijk stof of beschadigingen op het toestel zelf begrijp ik nog (die repareren ze trouwens toch niet) maar dit gaat te ver. ze zoudend at ding gewon meoten omruilen beetje bijdehand van ze.

als je beetje dreigt met rechtshulp etc etc dan heb je zo een nieuwe tel van die mensen want de fout ligt toch echt bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En vandaag stond er opeens een koerier aan de deur. Met mijn SPV. Is schoongemaakt maar de cover is niet vervangen. Weet ook niet precies wat er gedaan is maar eerlijk gezegd...
Zal maandag maar weer gaan bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20935

hemiparo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:42:
En vandaag stond er opeens een koerier aan de deur. Met mijn SPV. Is schoongemaakt maar de cover is niet vervangen. Weet ook niet precies wat er gedaan is maar eerlijk gezegd...
Zal maandag maar weer gaan bellen :(
Dat had ik ook, stof is weg onder mijn scherm Na hem 5 weken kwijt te zijn geweest

Maar mijn frontje is niet vervangen, ik ben heel erg benieuwd hoelang het duurt voordat er weer stof tussen komt.

* Anoniem: 20922 wacht af...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 20935 op 04-07-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148732

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148732

Een ideetje voor iedereen. Maak voordat je het toestel afspraken met de winkel of Orange en laat die op papier zetten. Je kunt bijvoorbeeld een termijn afspreken waarin het toestel gerepareerd moet zijn. Gebeurt dit niet verbndt hier dan consequenties aan (zoals bijv een vervangend toestel). Bij veel fabrikanten is het de gewoonste zaak dat je een vervangend product krijgt gedurende de reparatie en gezien de vele ervaringen die je hier leest kun je er van uitgaan dat een wachttijd van ca. 2 maanden standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Orange heeft idd aangeboden een vervangend toestel te geven alleen was dit geen SPV. Ik weet ook niet of ze verplicht zijn exact hetzelfde toestel te geven of een toestel voor te bellen... wat toch de hoofdtaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik stuur de mijne na mijn vakantie weer op en zal er dit keer vriendelijk bij zeggen dat ik hoop dat ze met een goede oplossing komen daar mijn abbo een jaar is en ik er ook een jaar lang pret van wil hebben :)

ik wens iedereen hier veel succes met het stofprobleem en iedereen die op vakantie gaat een prettige vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Misschien een stomme tip, maar ga naar de shop voordat je hem inlever of opstuur en zeg je orange world af! dit kost zes euro en als je hem langer dan twee weken kwijt ben heb je het toch mooi uitgespaard, omdat je die maand dan toch niet de beschikking heb om via orange world online te gaan.

Als je zoals ik lees vaker je telefoon opstuur, ben je hem misschien 2 tot 3 maanden gedeeltelijk kwijt, dus 12 tot 18 euro! dat kan je dan mooi gebruiken om te bellen of te sms-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61509

mijne vandaag opgehaalt!

nieuw frontje alleen * toetsje hebben ze wat strak aangedraaid, maarja doet t gewoon normaal en slijt wel een beetje los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
De mijne heeft alweer stof achter het scherm. Ik word hier echt moe van! Binnenkort maar weer eens naar de Orange shop en dan als er veel mensen in de zaak staan. Stennis trappen hebben ze dan geen zin in maar ik juist wel! Door het stof zie ik met die zon buiten het hele scherm niet meer, dat is dus echt een ernstige tekortkoming in het toestel. Wellicht toch maar weer smijten met de inmiddels bekende EU richtlijn 1999/44 en het BurgerlijkWetboek 7 artikeltje 12....

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mah als je gewoon garantie hebt lijkt het claimen van je garantie mij voldoende ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vandaag gebeld met Orange: maandag wordt mijn toestel aan huis omgeruild voor een schone en bijgewerkte SPV. Het probleem zou dan (alweer...) verholpen moeten zijn.
Op zich ben ik blij met de actie omdat ik niet meer zonder toestel hoef te zitten maar aan de andere kant, gezien de eerdere ervaringen natuurlijk wel een beetje terughoudend. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb dus, met nieuw frontje, ook alweer last van stof achter het scherm. Het is nu wel beduidend minder dan voorheen maar nog niet weg. Ik wacht nog even tot er wat meer achter zit en dan moeten ze m toch eens definitief goed gaan maken.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Anders sparen we ze allemaal op en leveren we ze in 1 batch in. Dan wordt de schaal van het probleem wellicht wat 'inzichtelijker' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

na de vakantie zien we wel.. kan iedereen weer even stop "opsparen" :+ en hebben we gelijk de meeste mensen weer thuis (anders zit de helft op vakantie ofzo.. dat schiet ook niet op!).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 16-07-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vandaag het toestel terug gehad en tadaaa... weer stof :(
Verder flikkert het scherm ook (alsof er een of andere storing in het scherm zit...) dus er kan weer geruild worden. Verder stonden er ook 2 nummers in die ik niet ken...
En eerlijk is eerlijk: hoewel ik het wel een beetje verwacht had en ik het natuurlijk niet leuk vindt ging Orange er wel netjes mee om. Ik ga er nog steeds van uit dat er ooit een oplossing gaat komen alleen of dit in de C500 zal zijn... Ben nu een weekje weg, zal volgende week kijken of er nieuwe ontwikkelingen in dit topic zijn!

(in november loopt mijn contract af, misschien ben ik dan beter af met een C550 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
TheRitz schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:30:
Anders sparen we ze allemaal op en leveren we ze in 1 batch in. Dan wordt de schaal van het probleem wellicht wat 'inzichtelijker' :Y)
Ik vind dit serieus wel een erg leuk idee :D
het enigste probleem, als we ze allemaal tegelijk opsturen, druk, "file", langer je telefoon moeten missen, maar als er dan ook echt een oplossing is dan is het allemaal goed te doen.

Een mooi plaatje is dat we met een groep en onze c500-tjes naar een persoon gaan die over de reperatie's, ontwerpen, garantie, probleem etc gaat. Als je alles opstuur lijkt het mij nog te onduidelijk, dan is het echt zo van "hmmm veel c500-tjes deze week" (als ze daar al op letten) en als je met zn alle naar een shop ga, die zijn er niet verantwoordelijk voor. Net als ik als ober niet aansprakelijk kan zijn dat het eten is aangebrand.

--- edit ---
ohjah!
hemiparo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:08:(in november loopt mijn contract af, misschien ben ik dan beter af met een C550 ;))
Als je het toestel vooral met TTM5 gebruik, wacht er dan nog ff mee, namelijk grote problemen.

[ Voor 17% gewijzigd door RedRayMann op 20-07-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Ik heb intussen mijn C500 te koop gezet. Ben het zat dat gedoe met het stof en ik ben klaar met Smartphones. Vooral de Windows based ones. Wat een gedoe met die software zeg! De MDA Compact van mijn vrouw staat ook te koop. Ook softwaregeneuzel. Lang leve de dedicated telefoons die alleen kunnen bellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Morgen wordt het toestel weer omgeruild. Nu voor de laatste keer? Ik denk het wel... hopelijk omdat het stof-probleem dan echt is opgelost maar anders moet er toch eigenlijk een andere oplossing komen. Maar goed, niet roepen voordat we meer weten dus we wachten nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier wordt het langzaam erger en erger.. denk dat ik na de vakantie wel genoeg stof heb voor een leuk gesprek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik zag ooit op een pda forum een tutorial over hoe je een spv e200 van binnen schoon kon maken , is dat niet toepasbaar op de c500?
ikzelf heb geen c500 , maar wil er graag 1 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Ja, in het forum over de phone staat ergens een link over hoe je m open kunt maken. Let op! Je garantie vervalt als je dat doet. Het is in ieder geval mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:47
Ik heb mijn phone nu al ruim een anderhalve maand stofvrij met die bezel! Ik was laatst 2 weken in stoffige Turkije en zelfs onder extreem omstandigheden niets! Ik kan die bezel dus zwaar aanraden! Heb trouwens ook al gehoord dat c550 stofgevoelig is, wat is dat toch met die htc gasten? Pda`s worden wel stofvrij geproduceerd maar die smartphone`s, nee hoor! De t-mobile typhoon versie schijnt wel stofvrij te zijn (zonder hem op te hoeven sturen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Bezel schijnt de oplossing te zijn die Orange nu gebruikt om het toestel stof-vrij te houden. De mijne is afgelopen week ook (weer...) omgeruild met deze aanpassing. Op dit moment is er nog geen stof te zien maar... ik ben deze week ook de hele week thuis geweest (en de telefoon eigenlijk niet van zijn plek af). Volgende week weten we dus weer iets meer.

(maar: 2 weken geleden was mijn telefoon ook al aangepast met de bezel maar toen kwam er ook stof - pech of voor altijd 'verdoemd' aan het stof...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ok dus als ik mijn phone nu naar een Orange shop breng dan krijg ik waarschijnlijk een goede oplossing? Maakt het trouwens uit dat ik het toestel via internet (niet bij Orange) gekocht heb? Kan ik hem dan toch gewooon naar de orange shop brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:47
Tuurlijk kun je hem bij de orange shop inleveren (viel bij mij gewoon onder de garantie) als tenminste orange klant bent. Als je geen orange klant bent kun je net zo goed direct contact opnemen met dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DutchieSmokah schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:59:
Tuurlijk kun je hem bij de orange shop inleveren (viel bij mij gewoon onder de garantie) als tenminste orange klant bent. Als je geen orange klant bent kun je net zo goed direct contact opnemen met dynafix.
Ik ben geen orange klant, maar ik kan hem toch wel gewoon bij hun inleveren? Of kan ik hem ook gratis opsturen naar Dynafix ofzo? En repareren zij hem dan ook weer gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd. ik neem aan dat dynafix toch ook ergens de rekening moet afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Twee weken verder en de eerste stof-puntjes zijn weer te zien :( ook deze oplossing heeft dus niet geholpen. En nu? Eigenlijk ben ik wel een beetje moe... en heb niet het idee dat Orange dit probleem op kan lossen. Geloof niet dat het idee van niet willen is want de hulp is over het algemeen niet verkeerd. Misschien is een stof-vrije SPV gewoon niet mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135412

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:38:
Ok dus als ik mijn phone nu naar een Orange shop breng dan krijg ik waarschijnlijk een goede oplossing? Maakt het trouwens uit dat ik het toestel via internet (niet bij Orange) gekocht heb? Kan ik hem dan toch gewooon naar de orange shop brengen?
Gewoon Orange bellen. Zij sturen je een envelop, waarmee je em gratis naar Dynafix kunt sturen ter reparatie. Moet je natuurlijk wel Orangeklant zijn.....

die van mij gaat morgen weg.
Wel specifiek om plaatsing van de Bezel gevraagd, anders ben ik bang dat ze em alleen weer schoonzuigen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of de oplossing echt werkt.
Laat het hier wel weten....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 135412 op 10-08-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 135412 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:53:
Gewoon Orange bellen. Zij sturen je een envelop, waarmee je em gratis naar Dynafix kunt sturen ter reparatie. Moet je natuurlijk wel Orangeklant zijn.....
Ik ben geen Orange-abonnee, maar natuurlijk wel Orange-klant daar ik van hun een telefoon heb gekocht.

Hoe kun je zien of er zo'n bezel geplaatst is?
Volgens mij is die van mij, ondanks nadrukkelijk vragen om een bezel, alleen weer schoon gezogen (er is geen nieuw frontje geplaatst, zoals bij een van de eerdere posters).....

edit: Net gebeld met Orange: volgens hun komt er geen nieuw frontje op, maar wordt de microfooningang 'afgesloten', zodat er geen stof meer achter het scherm kan komen.
We zullen zien.....

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 135412 op 18-08-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

hemiparo schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:51:
Twee weken verder en de eerste stof-puntjes zijn weer te zien :( ook deze oplossing heeft dus niet geholpen. En nu? Eigenlijk ben ik wel een beetje moe... en heb niet het idee dat Orange dit probleem op kan lossen. Geloof niet dat het idee van niet willen is want de hulp is over het algemeen niet verkeerd. Misschien is een stof-vrije SPV gewoon niet mogelijk...?
Zelfs na tien pagina's topic dus nog steeds gene oplossing, wat een gekut. Ik ga hem alsnog laten
maken door Dynafix, mn C500 scherm is in de zon nu nog maar nauwelijks te zien na 5 maanden
dienst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag ga ik denk ik ook even langs de orange shop.. met 2ehands :/

Na een week nog steeds stofvrij.... :9

Fuck....eerst stofjes gesignaleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ook hier dus weer stof-problemen... zij het minder dan de vorige keer. Volgende week een officiele brief uitdoen met het verzoek een oplossing te regelen. Wil je ook op deze brief? Mail je gegevens dan eventjes hemiparo apenstaartje gmail punt com. Let wel: als je alleen je gebruikersnaam op GoT mailt denk ik niet dat Orange er iets mee kan doen. Natuurlijk zal ik je (adres) gegevens alleen gebruiken voor deze brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Gisteren mijn C500 opgestuurd, omdat er flink wat stof in zat én omdat hij regelmatig vast loopt en mensen mij soms niet horen. :(
Ben benieuwd wat er aan gedaan wordt

Have Fun Funske

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:53:
Wil je ook op deze brief? Mail je gegevens dan eventjes.
Wel... bijna 2 weken later slechts een reactie voor op de brief. Deze week ook contact gehad met onze bedrijfsjurist gehad en te horen gekregen dat de brief OF met veel mensen (minimaal 10?) OF alleen met ondergetekende verzonden moet worden. Dit omdat het risico bestaat dat 'die ene erbij' niet goed of goed genoeg serieus zal worden genomen. Of veel mensen erbij, of alleen op de brief.
Zit misschien wel wat in. Verder zou het ook verwarring kunnen geven omdat natuurlijk niet iedereen dezelfde stappen heeft doorlopen.
Mocht je echter met veel mensen tegelijkertijd het probleem indienen is de kans op opmerkingen als 'je bent de enige' en 'bij de anderen werkt het wel goed' een stuk kleiner.
Dus... heb je langlopende stof-problemen en zie je geen oplossing? Laat het weten!

(mijn eigen brief gaat sowieso dit weekend nog weg... maar kan natuurlijk altijd een algemene korte brief met verschillende namen sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
funske schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:17:
Gisteren mijn C500 opgestuurd, omdat er flink wat stof in zat én omdat hij regelmatig vast loopt en mensen mij soms niet horen. :(
Ben benieuwd wat er aan gedaan wordt
Ze hebben me gisteren een nieuwe toegestuurd :*) Dat is toch wel heel snel!! _/-\o_
En nu maar hopen dat hier géén stof meer in komt.

[ Voor 7% gewijzigd door funske op 16-09-2005 17:13 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drie weken verder, slechts een paar stofjes linksonder...terwijl ik de foon gewoon in mijn broekzak heb. Dat was de vorige keer wel anders....binnen 2 weken het halve scherm vol stof....
Hoop dat het zo blijft????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:46:
[...]

Wel... bijna 2 weken later slechts een reactie voor op de brief. Deze week ook contact gehad met onze bedrijfsjurist gehad en te horen gekregen dat de brief OF met veel mensen (minimaal 10?) OF alleen met ondergetekende verzonden moet worden. Dit omdat het risico bestaat dat 'die ene erbij' niet goed of goed genoeg serieus zal worden genomen. Of veel mensen erbij, of alleen op de brief.
Zit misschien wel wat in. Verder zou het ook verwarring kunnen geven omdat natuurlijk niet iedereen dezelfde stappen heeft doorlopen.
Mocht je echter met veel mensen tegelijkertijd het probleem indienen is de kans op opmerkingen als 'je bent de enige' en 'bij de anderen werkt het wel goed' een stuk kleiner.
Dus... heb je langlopende stof-problemen en zie je geen oplossing? Laat het weten!

(mijn eigen brief gaat sowieso dit weekend nog weg... maar kan natuurlijk altijd een algemene korte brief met verschillende namen sturen).
Hemiparo.. ik denk dat we beter een keer even eerst het animo moeten gaan checken en dan even een nieuwe brief moeten opstellen.. dan kunnen we daarin gelijk wat meer informatie verwerken over hoe lang het nu al duurt enzo!
Misschien een idee om even gewoon een oproep te doen om iedereen met het stofprobleem naar jou te laten mailen ofzo met wat contactinformatie? (naam/email/tel ofzo, zodat we beetje kunnen regelen) en dan na een tijdje kijken of daar wat uit komt?

kijk maar even wat je d'r mee wilt.. mocht er verder niemand mee doen, dan doe ik nog wel mee.
Je bedrijfsjurist heeft gelijk dat het wel makkelijker en goedkoper pp is als je het in een groep doet, maar voor de zaak zelf maakt het weinig uit (voor bewijslast, dat het een bekend probleem is lijkt het me niet helemaal nodig daar iemand hier zelfs al een brief van orange had gekregen waarin ze het bevestigen dat ze het niet kunnen maken).

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 20-09-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Probleem is: toen het probleem in maart begon waren er 2 of 3 mensen die mee wilden doen met een procedure tegen Orange. Toen Orange dit hoorde was er opeens wel erkenning en bereidheid om het probleem aan te pakken. Als je zulke toezegging krijg ga je natuurlijk geen procedure opstarten omdat er altijd gekeken wordt OF Orange in de gelegenheid is gesteld het probleem op te lossen.
Nu enkele maanden, vele reparaties en een hoop telefoonverkeer later nog nog steeds geen echte oplossing is gegeven heb ik een nieuwe 'laatste noodkreet' brief naar Orange gestuurd. Op mijn laatste oproep had ik dus een reactie ontvangen.

Mijn plan: mocht deze actie wederom niet het gewenst resultaat geven zal ik een nieuw topic openen met daarin de vraag wie eventueel mee wil doen in een zaak tegen Orange. Omdat het ook mijn eerste keer is heb ik geen idee op welke manier we het aan moeten pakken maar samen staan we sterker ;)

Mooiste zou natuurlijk zijn dat Orange met een oplossing komt voor mij EN alle anderen die er last van hebben...

okay.. mijn telefoon gaat binnekort dus ook naar orange (krijg zo'n envelop thuisgestuurd).
er werd mij verteld dat het een bkend probleem was en dat er een oplossing was, het stof zou er namelijk via de luidspreker in komen en daar zouden ze dan een bandje plaatsen ofzo!

ik moet het nog zien, maar voorlopig zullen ze er iig wel het stof uit halen denk ik! mocht er daarna opnieuw stof in komen dan gaan we eens wat ondernemen.

• hemiparo
  • Niet online
Wel... zojuist gebeld n.a.v. brief: toestel wordt omgeruild voor een nieuw toestel (hoe kan ik eigenlijk controleren dat ik geen gereviseerd model krijg?) maar verder is er momenteel nog niet veel aan te doen...

net terug.. stof weg, nieuwe toetsen/frontje/schermpje dus ben er in ieder geval op voortuit gegaan! nu hopen dat het stof wegblijft.

• hemiparo
  • Niet online
De mijne is gisteren ook omgeruild. Compleet met accu :) maar bij het aanzetten was er al een puntje in het scherm te zien. Wel ja, als het hierbij blijft... maar ik ben steeds banger aan het worden dat er gewoon geen goede oplosing voor is. We wachten nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu na een dikke maand begint zich links onder weer een stofnestje te vormen....f*ck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hier ook weer... en nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tja. maar zoek eigenlijk toch een iets permanentere oplossing. Hoe is dit probleem met de C550... of zometeen met de C600 (zal nog wel niet veel over bekend zijn ;)). Wil best bijbetalen om van het probleem af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154184

Dat zou tijd worden ja. Ik heb zelf ongeveer mn halve beeldscherm onder het stof zitten, en heb een tijdje geleden op internet naar een handleiding gezocht om de spv c500 los te krijgen. Maar alhoewel ik deze heb gevonden, moest ik daarvoor met mn nagels alles los gaan peuteren. Aangezien ik daar geen geduld voor heb werd dat um niet. Al met al, het schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 14:45
ik he de fix ook in m'n phone zitten

linksonder in beeld zit veel stof en in het scherm zo hier en daar ook een puntje,

wat een stomme fix zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd.via links onder komt het er bij mij nu ook weer naar binnen, nog sneller dan voor de fix :p

m'n garantieperiode (1 jaar) is inmiddels voorbij, dus orange zal wel weer lekker gaan miepen! moet er vandeweek toch langs , want sinds de laatste keer dat ie weg geweest is doet ie zowiezo gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Laatst online: 17-07-2021
hemiparo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:24:
Tja. maar zoek eigenlijk toch een iets permanentere oplossing. Hoe is dit probleem met de C550... of zometeen met de C600 (zal nog wel niet veel over bekend zijn ;)). Wil best bijbetalen om van het probleem af te zijn...
C550 heeft nergens last van.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
zijn er hier mensen die na zo'n fix van orange om een definitieve oplossing hebben gevraagd of iets in die richting gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Ik ga ook nog hem deze week door de Orange shop laten opsturen naar Dynafix. Iemand een idee hoe
lang het ongeveer duurt? Leef al maanden met gare kutstof onder mn scherm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
orange shop vertelde mij dat je een envelop moet 'bestellen' via de klantenservice

woensdag laat op de bus gedaan vrijdag was de telefoon terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En ook mijn telefoon krijgt weer een retourtje Dynafix. Er werd aangegeven dat er een softwareupdate gedaan zou worden... kan ik dit weigeren? Wil er eigenlijk een briefje bijdoen dat stof-probleem (proberen) op (te) lossen voldoende is.

Reden is dat ik nog steeds niet zeker weet of de nieuwe update met TomTom mobile 4 (of 5 werkt...) of heeft iemand daar uitsluitsel over?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof dat er van de nieuwste weer een patch(je) was welke tt5 weer fixte. weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
hemiparo schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:32:
Reden is dat ik nog steeds niet zeker weet of de nieuwe update met TomTom mobile 4 (of 5 werkt...) of heeft iemand daar uitsluitsel over?.
Die van mij is een paar maandjes geleden ook omgeruild ivm stof en ander problemen.
De update gaf daarna aan dat de versies hetzelfde waren, dus upgraden had geen zin.
Volgens mij heb ik dus de nieuwste software (versie 4.21.1088) en bij mij werkt TT5 prima.

Overigens begint bij mij ook weer stof te komen :'(

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Volgens mij is de nieuwste, toch alweer enkele weken/maanden oud, de ROM versie 4.2.3.3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heerlijk... vandaag mijn toestel retour ontvangen van Orange... met een stofpixeltje (op zich niet zo erg) en een kras op het display... wel erg dus!
Meteen contact gehad en doorverbonden met de afdeling technical: de enige oplossing die gegeven kon worden was het opsturen van het toestel. Meer niet.
Heerlijk natuurlijk... na maanden rotzooien met stof en toezeggingen dat het probleem opgelost gaat worden krijg je zoiets. Nou ja, dan maar weer een retourtje Dynafix.

(ondertussen denk ik dat de betroffende persoon me ook niet zo aardig vindt: hij kon niks anders regelen dan het toestel weer op te laten sturen. Ter plekke omruilen zoals eerder na een verkeerde reparatie het geval was kon hij niet regelen. Nu vind ik dat niet eens zo erg maar WEL dat mijnheer zich behoorlijk machtig voelde in zijn 'ik-ben-van-Orange-technical-stoel'. Hij wilde me niet terug laten bellen door zijn leidinggevende en vond het ook niet erg dat zijn gedrag mij een slecht beeld van Orange gaf. Ik snap en respecteer dat hij niet zomaar dingen mag toezeggen maar dat hij weigerde contact op te nemen om me terug te laten bellen vind ik erger. Hij vertelde nog wel dat als hij me terug zou laten bellen het toch zonder overleg is en het antwoord hetzelfde zou blijven... wel eerlijk maar niet echt klantvriendelijk).

Pffff... lekker om zo het weekend te beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels weer 5 stof-'fonteintjes' in het display!
F*CK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier ook weer stof :p ach ja.. life's a bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vandaag mijn toestel retour ontvangen... zonder achterkant :(
Zou bijna denken dat het opzet is (maar dat doen we maar niet) en er wordt z.s.m. een nieuwe achterkant opgestuurd. En volgens mij zie ik alweer een stofpuntje...

Ben eigenlijk benieuwd hoe het met de rest van de stof-lijders is? Alles goed opgelost of ondertussen weer dezelfde problemen? En als de problemen er weer zijn... ga je er nog iets mee doen? (of ben je hier al mee bezig?).

[ Voor 34% gewijzigd door hemiparo op 18-11-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had deze week m'n telefoon nog nodig, maar het stof is alweer flink aanwezig! Ga volgende week orange maar weer eens bellen.Kan ie weer naar Dynafix..... pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Zijn er hier mensen die een permanente fix geregeld hebben? Wie weet bijbetalen voor een nieuwer model? Iemand die meer dan de stof fix (dat toch niet helpt) voor elkaar hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Daar ben ik ook wel benieuwd na eigenlijk... of laten we het massaal bij deze 'oplossing' die niet voor iedereen (inclusief mijzelf) schijnt te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Voor mij hoeft het allemaal niet meer. Mijn SPV is al een paar keer op de straat gekletterd dus die stofdelen zijn niet eens meer een doorn in het oog :P. Ik koop in augustus een simpele NOKIA en ga een PDA gebruiken. Orange heeft mij iig als klant verloren met dit stofverhaal. Stelletje zielepieten die Orangelui... Je wordt bij iedere klacht aan het lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zat vandaag te kijken. HEEL veel stof :X echt.. dus ik ga volgende week maar weer bellen! (heb nu toch een reserve telefoon voor zolang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
the_bash schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:35:
Voor mij hoeft het allemaal niet meer. Mijn SPV is al een paar keer op de straat gekletterd dus die stofdelen zijn niet eens meer een doorn in het oog :P. Ik koop in augustus een simpele NOKIA en ga een PDA gebruiken. Orange heeft mij iig als klant verloren met dit stofverhaal. Stelletje zielepieten die Orangelui... Je wordt bij iedere klacht aan het lijntje gehouden.
Tja... en DIT zijn nou net de reacties waar Orange op zit te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja hoor.. precies wat ik dacht .. ik bel.. "nee meneer.. de garantie is inmiddels verlopen we kunnen hem niet meer kostenloos repareren"

wat een gezeik altijd.. mocht er nog iemand iets willen ondernemen dan ben ik daar voor in :)

en net een aardige medewerker (die hebben ze blijkbaar ook nog!) volgens hem zat ik nog net binnen de garantie na de garantie (3 maanden) en hij wou hem opsturen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 10-12-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Om te ondernemen: ik heb dit al eerder geprobeerd en het blijft lastig. De laatste keer heb ik welgeteld twee reacties gekregen van mensen die mee wilden doen. Omdat dit geen groot aantal is werd me aangeraden om dan alleen verder te gaan.
Ik heb Orange vorige week ook laten weten niet meer akkoord te kunnen gaan met 'oplossingen' als schoonmaken en dremeltjes plaatsen. Verder ben ik sinds mijn laatste reparatie ook mijn achterkant van mijn SPV kwijt :( (niet meegekomen en na veel zeuren, bellen enz. heb ik een 2e hands grijze toesgestuurd gekregen |:().
Na bovenstaande actie was mijn vertrouwen in Orange dus echt weg...

Dus: ik sta nu op het punt van dat ik toch niks meer kan verliezen. Mocht ik ook nu weer geen oplossing krijgen zal ik sowieso andere stappen ondernemen. Met meerdere GoTters sta ik misschien sterker maar dan moeten het er ook wel veel meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja hij wordt voor mij weer gerepareerd, en er zit blijkbaar 3 maanden garantie op de reparatie. Desalniettemin zie ik het ook absoluut niet zitten om om de 2 1/2 e maand weer m'n telefoon een week weg te sturen! kortom; een permanente oplossing, danwel een compensatie lijkt mij wenselijk.

ik wil je wel even mailen, mijn zegen heb je iig mocht je ooit wat willen ondernemen.. dan kun je me gewoon mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:09:
Verder ben ik sinds mijn laatste reparatie ook mijn achterkant van mijn SPV kwijt :( (niet meegekomen en na veel zeuren, bellen enz. heb ik een 2e hands grijze toesgestuurd gekregen |:().
Na bovenstaande actie was mijn vertrouwen in Orange dus echt weg...
En net nadat ik een herinneringsmail heb gestuurd ben ik zojuist gebeld door een medewerker van Orange: de zwarte achterkant is gisteren opgestuurd en zou vandaag of morgen in huis moet zijn.
Mocht dit goed zijn is het vertrouwen weer een beetje terug... er wordt in ieder geval nog contact gehouden om problemen op te lossen dus dat is positief. Blijft er alleen nog het stof-probleem over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik kwam bij toeval dit topic tegen, maar ik heb deze problemen nog nooit gehad, geen stof of wat dan ook, terwijl ik dit toestel al ik weet niet hoe lang heb.
Behalve dat ik em een keer heb laten stuiteren is er niets aan te zien.

Mag ik vragen hoe je het voorelkaar krijgt om er stof in te krijgen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
gaat vanzelf via de gaatjes.

Aan wat voor actie wordt er trouwens gedacht? Meer een permanent iets neem ik aan. Ga je dan de advocaat bellen ofzo of hoe gaat het precies lopen.

Mijn normale garantie loopt binnenkort af dus het zal voor mij wel sneller moeten gaan. Ik heb nog wel even wat van de 3 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Goede vraag: wat KUN je doen? Ik denk dat het in ieder geval mogelijk is om aan te geven dat het product op een onderdeel (namelijk het buiten houden van het stof) niet goed is. Probleem is dan niet eens zozeer dat er stof komt in het toestel maar dat die stof op een gegeven moment wel de werking van het toestel beperkt of zelfs niet mogelijk maakt (toetsen die blijven hangen bijvoorbeeld). Groot nadeel is dat de stof zelf niet verwijderd kan worden, in ieder geval niet zonder het toestel uit elkaar te schroeven waardoor de garantie in het gedrang komt.
De 'oplossingen' die Orange tot nu toe heeft geboden zoals schoonmaken en dremeltjes plaatsen schijnen niet bij iedereen geholpen te hebben.
Verder heb ik gehoord dat het probleem bij de C550 veel minder voorkomt. Er schijnt dus wel iets veranderd te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. er is duidelijk sprake van een gebrekkig product dat al vanaf moment van levering niet deugelijk is. Een (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst lijkt me bij uitblijven van een permanente oplossing dan ook passend en mogelijk. Dit zal in casu wel een schadevergoeding oid in moeten houden, maar je krijgt orange (buiten gerechtelijke procedures) hoogstwaarschijnlijk niet zo ver om hier mee in te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:31:
[...]
En net nadat ik een herinneringsmail heb gestuurd ben ik zojuist gebeld door een medewerker van Orange: de zwarte achterkant is gisteren opgestuurd en zou vandaag of morgen in huis moet zijn.
En de post is weer geweest... en weer zonder achterkant :(
Nu weet ik niet of de post erg veel vertraging heeft door de kerstdrukte maar maandag verzonden zou nu toch echt wel binnen moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Wel... uiteindelijk een nieuwe achterkant voor mijn SPV ontvangen. Ruim een maand na melding maar goed, dan heb je ook wat. Toch een leuk kerstcadeautje :)

Over het stof, nog steeds het echte probleem met de SPV.
De afgelopen maand regelmatig telefonisch contact gehad over een oplossing. Gelukkig een paar keer mensen aan de lijn gehad die echt interesse hebben in de zaak en vinden dat een oplossing inderdaad wel eens gegeven mag worden. En dat het stof verwijderen of dremeltje geen oplossing meer kan zijn.
Helaas is er niet meer uitgekomen dan 'er zijn 2 mensen met de zaak bezig en kijken naar een oplossing'. Op papier nog geen enkele reactie.

Begin december heb ik de mail gestuurd met daarin het verzoek om de geschiedenis goed te bekijken en met een echte oplossing te komen. Mocht ik na 1 januari nog steeds geen reactie hebben gekregen (indien Orange mee leest: binnen 1 maand moet toch mogelijk zijn?) zal ik, zoals in de mail aangegeven, verder gaan.
Rechtsbijstand is een optie alleen weet ik niet of het niet een te laag bedrag is voor een eventuele rechtszaak. De kans bestaat dat de kosten voor een nieuw toestel vergoed gaan worden en meer niet.

Andere optie is, wel of niet met een of meerdere GoTters, een zaak tegen Orange te beginnen. Op zich ook een moeilijke optie want hoe doe je zoiets? Ik heb ondertussen 2 mensen die ook interesse hebben om mee te doen en meer mensen die op de hoogte gehouden willen worden. Er zijn denk ik dus nog wel mogelijkheden.

Voor alle duidelijkheid: liever doe ik niks. Tenminste, niks in de vorm van rechtszaken, rechtsbijstand enz. In het verleden ben ik al met o.a. een keuken bezig geweest en het kan gewoon heel veel tijd kosten. Vaak moet ook het hele verhaal elke keer opnieuw verteld worden. Mijn tijd kan soms best wel eens beter besteed worden. Maar aan de andere kant krijg ik met niks doen ook niks... en los van het stof zijn er sowieso behoorlijk wat blunders gemaakt door Orange, of eigenlijk: Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 12:07
Zo, hier nog steeds geen serieus stofprobleem; wel inmiddels een nauwelijks meer functionerend groen telefoontje en een al weinig enthousiaster *-knopje.

maar aangezien m'n E200 nog brakker is, wacht ik met garantie claimen tot 6 februari, als ik weer een nieuwer phone heb, gaat 'ie terug voor garantie.

Doet Orange eigenlijk wel mee met de verplichte 2 jaar garantie ? Of gaat dat ook gezeur opleveren ?

[ Voor 46% gewijzigd door StevenK op 27-12-2005 19:21 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

orange doet niet aan 2 jaar garantie... 2 jaar garantie is voor mietjes en orange is geen mietje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:07:
orange doet niet aan 2 jaar garantie... 2 jaar garantie is voor mietjes en orange is geen mietje :7
Oh, dan ga ik toch nog een uitdaging krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op woensdag 28 december 2005 @ 06:19:
[...]

Oh, dan ga ik toch nog een uitdaging krijgen :)
been there , done that, didnt get a t-shirt .. maar laat gerust weten hoe het jou afging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 63813 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:06:
[...]

been there , done that, didnt get a t-shirt .. maar laat gerust weten hoe het jou afging :)
Helaas geen vuurwerk: heb ze net gebeld en wat werd me verteld: ja, één jaar garantie, we wachten tot we een keer voor de rechter gedaagd worden, *maar* u bent een goede klant en dan maken we zeker geen problemen. Ze komen morgen een nieuwe brengen, dus net ff backup naar een mini-sd geblazen.

Hij vertelde dat ze wel eerder mot met een jurist hebben gehad, maar dat ging over een afgebroken connector en dat hebben ze gewonnen.

Overigens werd ik uitstekend te woord gestaan.

[ Voor 16% gewijzigd door StevenK op 28-12-2005 12:59 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste