[PC] S.W.A.T. 4

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vaag probleem, een vriend en ik willen co-op spelen over het internet. ik zit achter een router, hij niet. als hij een game host, komt hij niet tevoorschijn in de serverlijst (jah hij host em wel voor het internet). hetzelfde gebeurt nu met mij, in de logs zie ik dat het standaard port die hij gebruikt in de 61000 ligt, dus dat is geen probleem voor mijn router, die heeft alles boven de 7000 al standaard geunlocked.

we hebben allebei legale kopien.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? of wat doen we verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
dit had ik uit de readme.txt en ik had het zo ingesteld en het werkte perfect voor mij
3.1 Hosting a server behind a firewall

More specifically, in
order to host a game behind a firewall, outgoing UDP and TCP traffic must be
enabled without restriction, and all UDP traffic (incoming and outgoing) on
ports 10480, 10481, 10482, and 10483 must be forwarded through to the hosting
computer.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 18-04-2005 17:55 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dark Lord schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:43:
ja ik heb nu al een paar keer gehad dat ik nog maar 1 of 2 suspects moest afmaken (of arresteren) en dan denk ik dan loop ik er wel ff heen en dan meteen in 1x dood door headshot van die gasten :P
dus ik laat nu steeds altijd eerst me team naar binnen gaan (boeie als die dood gaan) en daarna ga ik.
* nero355 had er ook last van :X

Hoekje om, deur open, ............. BOEM! :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik zit in level 5, de mission is complete maar kan de exit niet vinden, wie o wie weet het ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:47:
Damn ik zit in level 5, de mission is complete maar kan de exit niet vinden, wie o wie weet het ? :)
Gewoon op escape en dan debrief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:48:
[...]

Gewoon op escape en dan debrief?
Oh ik d8 dat je naar de deur moet lopen en exit moet klikken ?
Bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:58:
[...]

Oh ik d8 dat je naar de deur moet lopen en exit moet klikken ?
Bedankt :)
Nee, je kunt bij elke missie gewoon naar debrief gaan :)
Meeste levels hebben geeneens een exit afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 10:13
Iemand enig idee waar de save games worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-10 13:29

Shuriken

Life is all about priorities

GoT schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:48:
[...]

Klopt, als je goed kijkt loop je eigenlijk een cirkel, waarbij de kamers onderling verbonden zijn met een deur.
Als je hoort "We've got a runner" dan kunnen ze maar 1 richting uitlopen en "drijf" je ze naar het eind van de cirkel. Tja, AI zuigt, dan lijken het net schapen.

Hint:
spoiler:
Als je alleen die "tussendeur" neemt dan kan je alleen 1 kant op. Maar tussen de kamers zitten gangen, deze gangen zijn weer verbonden met een "hoofdgang". Als je deze gangen gebruikt kan je de kamer vanuit de andere kant aanvallen. Zo kan je de "Runners" verspreiden.
Extra Hint: Wedges, alleen jammer dat je een wedge maar eenmalig kan gebruiken.
Gisterenavond was het me gelukt. Helaas was ik zelf gewond en 2 teammates down. Dus dat resulteerde in een score van slechts 65 ptn. (niet genoeg voor hard dus)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dark Lord schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:43:
[...]

ja ik heb nu al een paar keer gehad dat ik nog maar 1 of 2 suspects moest afmaken (of arresteren) en dan denk ik dan loop ik er wel ff heen en dan meteen in 1x dood door headshot van die gasten :P
dus ik laat nu steeds altijd eerst me team naar binnen gaan (boeie als die dood gaan) en daarna ga ik.
Dat had ik dus ook een paar keer, maar jouw methode werkt niet altijd ;). Eerst 4 man binnen laten gaan, worden ze 1 voor 1 overhoop geschoten door 1 suspect. Loop ik vervolgens naar binnen, weet waar die aap zit, en bam ik krijg het toch voor elkaar om ook eerst een kogel te vangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
We Are Borg schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:10:
[...]

Dat had ik dus ook een paar keer, maar jouw methode werkt niet altijd ;). Eerst 4 man binnen laten gaan, worden ze 1 voor 1 overhoop geschoten door 1 suspect. Loop ik vervolgens naar binnen, weet waar die aap zit, en bam ik krijg het toch voor elkaar om ook eerst een kogel te vangen :D
daar heb je wel gelijk in ja, maar als me hele team neergeknalt word dan gooi ik altijd eerst ff een gas grenade naar die suspect zodat ie gaat kuchen en niet op mij kan schieten :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Online is leuk. Maar het is altijd jammer dan er mensen zijn die dit niet serieus willen spelen en gaan teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
SPOXER schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:33:
Online is leuk. Maar het is altijd jammer dan er mensen zijn die dit niet serieus willen spelen en gaan teamkillen.
Gewoon leaven dan en andere server op zoeken, teamkill gebeurt nog wel eens omdat het een donker spel is (als je op orginele gamma speelt :) ) beste is om op server zonder tk te spelen zodat je altijd kan schieten als je iets in een donkere kamer ziet bewegen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

evilpin0 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:45:
Gewoon leaven dan en andere server op zoeken, teamkill gebeurt nog wel eens omdat het een donker spel is (als je op orginele gamma speelt :) ) beste is om op server zonder tk te spelen zodat je altijd kan schieten als je iets in een donkere kamer ziet bewegen :)
TE hoog Gamma kan heel de sfeer verpesten, vind het ook best lame als mensen dan online hun gamma heel hoog zetten... daar gaat de lol :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:09

Hu9o

Schokkend

Op welke servers spelen jullie altijd? Want ik heb eens op een server gespeeld met mooie teamplay, maar weet het ip niet meer :'(

edit: mss een idee om eens een GoT-swat team op te richten :p

[ Voor 22% gewijzigd door Hu9o op 19-04-2005 17:09 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Laatst online: 14-10 14:38
Wie weet er trouwens of er nog meer Commands zijn voor bv een Dedicaded Server dan alleen kick player. Ik heb al veel gezocht. Maar ik vindhet raar. Want nu moet ik de hele tijd mijn server beheren door erop in te loggen als Admin en dan dingen gaan veranderen. Zeer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Pff omg wat is level 5 (Piss Diamand Bank oid) toch moeilijk :( Met moeite werk ik de upper floor af (entry vanaf de service entrance). Als we dan eindelijk na 20 minuten spelen beneden komen bij de lobby/main entrance word mn hele team incl myself kapot geschoten als we verder lopen, en dan zijn we nog geneens dichtbij de kluis :(

En de laattijden zijn bij mij wel super achterlijk :/

Verder wel leuk spel (Rainbow Six en SWAT3 helemaal duf gespeeld) maar ik irriteerd me mateloos aan mn SWAT members, meteen elke suspect kapot knallen en de volgende momenten staan ze te slapen waar een terrorist naast staat.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ND schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:36:
Pff omg wat is level 5 (Piss Diamand Bank oid) toch moeilijk :( Met moeite werk ik de upper floor af (entry vanaf de service entrance). Als we dan eindelijk na 20 minuten spelen beneden komen bij de lobby/main entrance word mn hele team incl myself kapot geschoten als we verder lopen, en dan zijn we nog geneens dichtbij de kluis :(

Verder wel leuk spel (Rainbow Six en SWAT3 helemaal duf gespeeld) maar ik irriteerd me mateloos aan mn SWAT members, meteen elke suspect kapot knallen en de volgende momenten staan ze te slapen waar een terrorist naast staat.
dat is een van de weinige missies die ik in 1x uitgespeeld heb op normal
maar hij was inderdaad wel lastig, je moet wel ff kogels met stalen punten nemen voor je hele team.
Ook ff je optiwand gebruiken voordat je een kamer binnengaat en dan kan je eventueel gas grenade gooien of binnenstormen en met taser onschadelijk maken als het 1 persoon is

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ND schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:36:

^^ Met dom, ook irritant dat je niet kan saven tussendoor ... ik bedoel : Wat boeit het of je het in 1 keer haalt of meerdere keren met een extra grote dosis ergernis erbij :? :/ Je speelt het spel toch wel een keer uit ...

Overigens heb je bij Rainbow Six veel meer "gadgets" zoals lichaamswarmte/hartbeat spul : Waarom heeft deze game dat niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
nero355 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:25:
[...]

Overigens heb je bij Rainbow Six veel meer "gadgets" zoals lichaamswarmte/hartbeat spul : Waarom heeft deze game dat niet ??
Omdat swat dat niet gebruikt? :) vind het persoonlijk ook totaal overbodige dat soort gadgets, het is veel spannender zonder, zou al helemaal niet leuk zijn online.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Hmm, nu al uitgespeeld op Normal :(

De eerste paar levels gingen wil in 1 a 2 keer, de laatste waren echt lastig met het laatste level als topper. Deze heb ik zeker 6 a 7 keer over moeten doen. Al met al wel een vet spel, jammer dat er maar zo weinig levels inzitten.

Kga nu maar een beetje online spelen :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Damn nu begint het frustrerend te worden. Net 5x dezelfde missie geprobeerd, en weer gefaald. Teammates zijn zo incompetent als de pest. Dan schieten ze de suspect meteen neer als ze na 1x Police get down hands up! roepen negeren, en als we de kluis ingaan proberen ze vrienden met de suspects te worden :( Iemand een tactische tip en route? (eerst de kluis in of juist niet e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ND schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:43:
Damn nu begint het frustrerend te worden. Net 5x dezelfde missie geprobeerd, en weer gefaald. Teammates zijn zo incompetent als de pest. Dan schieten ze de suspect meteen neer als ze na 1x Police get down hands up! roepen negeren, en als we de kluis ingaan proberen ze vrienden met de suspects te worden :( Iemand een tactische tip en route? (eerst de kluis in of juist niet e.d.)
Ik heb hem gister ook eindelijk gehaald. Maar dat heeft ook 2 dagen geduurd. Ik deed het zo:
spoiler:
team1 naar boven sturen, en de deur recht in laten gaan als alles rond de trap veilig was. Team2 bij de grote klapdeuren zetten (ook boven) Zelf de benedeverdiepeing aflopen naar de trappen toe. Dan doet team 1 een wedge onder de deur naar dat kleine halletje en naar de trappen lopen. Vanaf daar naar de lange gangen toe, en daar de linker 2 deuren ook wedgen en de kamer aan het einde rechts ook ff chekken. Daar zit meestal wel iemand. Team1 naar beneden halen en bij de trappen neerzetten.. Vervolgens samen met team2 de rest van de kamers boven chekken en zelf op de gang blijven, want meestal komt er een terrorist de gang opgelopen. vervolgens als alles daar klaar in met iedereen de kluis beneden ingaan en je hebt hem gehaald. Het chekken van de kamers deed ik met de csgranaat of met de flashbang.

[ Voor 4% gewijzigd door Justawitte op 20-04-2005 21:59 . Reden: spoiler erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justawitte schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem gister ook eindelijk gehaald. Maar dat heeft ook 2 dagen geduurd. Ik deed het zo:
spoiler:
team1 naar boven sturen, en de deur recht in laten gaan als alles rond de trap veilig was. Team2 bij de grote klapdeuren zetten (ook boven) Zelf de benedeverdiepeing aflopen naar de trappen toe. Dan doet team 1 een wedge onder de deur naar dat kleine halletje en naar de trappen lopen. Vanaf daar naar de lange gangen toe, en daar de linker 2 deuren ook wedgen en de kamer aan het einde rechts ook ff chekken. Daar zit meestal wel iemand. Team1 naar beneden halen en bij de trappen neerzetten.. Vervolgens samen met team2 de rest van de kamers boven chekken en zelf op de gang blijven, want meestal komt er een terrorist de gang opgelopen. vervolgens als alles daar klaar in met iedereen de kluis beneden ingaan en je hebt hem gehaald. Het chekken van de kamers deed ik met de csgranaat of met de flashbang.
Bedankt man, damn ik was vanmiddag 4 uur bezig met deze missie :( erg moeilijk, de missie ervoor vond ik ook erg moeilijk dus had ik hem maar op easy uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ben er nu ook doorheen, tnx! :D Nu al weer 2 pogingen erop zitten voor de level erna :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips voor level 4??:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goed oppassen dat je niet doodgeschoten wordt, suspects arresteren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:52:
[...]

Bedankt man, damn ik was vanmiddag 4 uur bezig met deze missie :( erg moeilijk, de missie ervoor vond ik ook erg moeilijk dus had ik hem maar op easy uitgespeeld :D
Ik doe alles op medium maar had ook erg veel moeite met dat leveltje. Of ik mijn team ging eraan in de kluis of door 1 gozert ergens op de eerste verdieping. Nu weer eens geprobeerd en alleen ik had 2 pijnlijke benen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wat ik heb uitgevonden in dat medical lab, dat je dus niet een rennende suspect achterna moet hollen, ze zijn toch zo stom om gewoon stil te gaan staan en niets te vermoeden in het volgende kamertje. Gewoon deurtje dicht of flash naar binnen en dan heb je m ook. Als je hem achterna gaat, blijft je team lekker staan niksen en ben je vaak zelf de lul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Wat ik heb uitgevonden is dat, wanneer en suspect z. heeft overgegeven, je niet te lang moet wachten met hem/haar te boeien. In mijn geval liep ik na overgave suspect langs hem terwijl mijn team erachteraan hobbelde. Toen ik eenmaal voorbij hem was trok 'ie vrolijk een tweede wapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Laatst online: 14-10 14:38
Wie weet er of er Commands zijn die het doen voor Swat 4... Bv voor dedicated server. Anders moet je je de heletijd via het spel ingeloggen als admin. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 22:58
zijn er inderdaad niet elma..

heb er ook last van op mijn dedicated (cracked) server..

( [crack]..... place) is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 21:04
grrr.. ik was ziek, ik lag op bed, heb tegen mn nichtje (15jaar oud) gezegd dat ze wel ff mocht computeren, wat doet ze, ze start SWAT4, delete alle careers (die van mij, en mn broertje) en maakt vervolgens doodleuk een eigen campaign aan...

IK WAS ZO VER! Nu ben ik het allemaal dus weer kwijt, kan ik weer overnieuw... lekker hoor.. aaarrrgh

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RobertJ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:00:
grrr.. ik was ziek, ik lag op bed, heb tegen mn nichtje (15jaar oud) gezegd dat ze wel ff mocht computeren, wat doet ze, ze start SWAT4, delete alle careers (die van mij, en mn broertje) en maakt vervolgens doodleuk een eigen campaign aan...

IK WAS ZO VER! Nu ben ik het allemaal dus weer kwijt, kan ik weer overnieuw... lekker hoor.. aaarrrgh
:| Gecondoleerd :| Vooral als je bedenkt dat ik mission 5 voor de zoveelste keer opnieuw moet doen ... ik had hem zelfs 1 keer gehaald maar toen ik handboeien op eene civilian wou doen (die dikke gast) knalde ik hem per ongeluk neer .... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Wat hebt u nu geleerd? O-)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 15:40

Is ze wel lekker, dat scheelt een hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ep0ss schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:19:
[...]

offtopic:
Ehm, het is zn nichtje

@RobertJ, gewoon ff difficulty op easy zetten, dan haal je alles met gemakt, totdat je weer bij het level bent waar je was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 21:04
Ep0ss schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:19:
[...]

dude, doe niet zo eng...

Maar goed, wat heb ik geleerd, NIET WEER AAN MIJN PC! :P

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

nero355 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:47:
[...]
TE hoog Gamma kan heel de sfeer verpesten, vind het ook best lame als mensen dan online hun gamma heel hoog zetten... daar gaat de lol :/
Als zij het hoog zetten, gaat dan de gamma bij jou omlaag :?
Als je nou had geroepen dat er cheaters waren, ok, maar klagen over iemand zijn gamma pffff |:(
What's next ? brightness van de monitor ?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

GoT schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:13:
Als zij het hoog zetten, gaat dan de gamma bij jou omlaag :?
Als je nou had geroepen dat er cheaters waren, ok, maar klagen over iemand zijn gamma pffff |:(
What's next ? brightness van de monitor ?
Dat je daarop nog reageert :X

En ja ik vind dat lame ja, donkere hoeken enz. zijn er neit niks voor niks in een game |:(

/EDIT :
GoT schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:28:
Hier is een tip: Als je niet wilt dat mensen reageren op jouw post, post dan NIET.
Ik bedoel dus dat het een oude post is he :O

[ Voor 24% gewijzigd door nero355 op 23-04-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

nero355 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:17:
[...]

Dat je daarop nog reageert :X

En ja ik vind dat lame ja, donkere hoeken enz. zijn er neit niks voor niks in een game |:(
Hier is een tip: Als je niet wilt dat mensen reageren op jouw post, post dan NIET.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWAT4 sinds kort ook mee bezig, single player is wel vrij cool, met de pepper gun proberen geen slachtoffers te maken voor die 100 punten score, had ik eerst niet helamaal door dus heb level 2 en 3 op iets van 85 punten gehaald op normal, maar ga nu verder met de peppergun.
Van het weekend ook eens multiplayer gedaan dat was helemaal lachen, alleen heb nog wel wat oefening nodig met sommige wapens! >:)
Verder wel een mooi spel om Ravenshield te doen vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:02:
Verder wel een mooi spel om Ravenshield te doen vergeten!
Eerlijk gezegd vind ik Ravenshield leuker kwa gameplay :)

/EDIT :
flashin schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:33:
Swat 4 is wel een leuk spel ja :).. maar niet een spel om dagen, weken, maanden of zelfs jaren te spelen.. ik was het na 2 weken meer dan zat eerlijk gezegd.
3 Hele dagen, net als NFSU2 en het deel ervoor (8>

[ Voor 43% gewijzigd door nero355 op 25-04-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Swat 4 is wel een leuk spel ja :).. maar niet een spel om dagen, weken, maanden of zelfs jaren te spelen.. ik was het na 2 weken meer dan zat eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashin schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:33:
Online is het wel erg leuk om te doen en dan is de levensduur meteen ook een stuk langer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Laatst online: 14-10 15:36
Aaargh ik word gek van die jewel zaak. Denk ik dat ik hem eindelijk perfect heb gedaan, krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~pvanh/swat4.jpg

Damn..!

Ik schoot met een sniper zo'n groene kerel z'n wapen uit z'n handen. daarna trok hij een tweede wapen en toen schoot ik hem in z'n middenrif :P. Moet je je snipers eerst een soort van green light geven voordat ze mogen schieten ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Geen idee hoe dat eigenlijk zit met die snippers. Ik schoot bij de jewel zaak gewoon alles overhoop wat mijn sniper tegen kwam. Niet echt de "SWAT methode", maar die missie was echt niet meer grappig na dik 30 keer proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

UniCache2 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:06:
Aaargh ik word gek van die jewel zaak. Denk ik dat ik hem eindelijk perfect heb gedaan, krijg ik dit:

[afbeelding]

Damn..!

Ik schoot met een sniper zo'n groene kerel z'n wapen uit z'n handen. daarna trok hij een tweede wapen en toen schoot ik hem in z'n middenrif :P. Moet je je snipers eerst een soort van green light geven voordat ze mogen schieten ofzo??
Ik weet het ook niet precies. Ik heb het uiteindelijk niet gebruikt. Ik heb alles op Hard gedaan. Ik ben nu bezig met Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UniCache2 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:06:

[afbeelding]

Damn..!

Er valt goed te zien waar je puntenaftrek inzit: Use of Deadle force (-30) tevens heb je niet alle Status reports gedaan aan TOC en mis je een aantal wapens en is er en player injured, het is een pittige map maar als je alle wapens hebt zelf niet gewond raakt en alles doorgeeft aan TOC scheelt dit weer eeen hoop punten. Je sniper niet inzetten zou ook kunnen schelen mbt deadly force!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:02:
[...]

Er valt goed te zien waar je puntenaftrek inzit: Use of Deadle force (-30) tevens heb je niet alle Status reports gedaan aan TOC en mis je een aantal wapens en is er en player injured, het is een pittige map maar als je alle wapens hebt zelf niet gewond raakt en alles doorgeeft aan TOC scheelt dit weer eeen hoop punten. Je sniper niet inzetten zou ook kunnen schelen mbt deadly force!
gaat het gebruik van een sniper ten koste van deadly force dan? kan me niet herinneren dat er punten bij mij afgingen voor het gebrui van deadly force toen ik een sniper gebruikte :?

wat is anders het nut van de sniper in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Laatst online: 14-10 15:36
Wanneer mag je dan precies deadly force gebruiken, ik dacht dat als iemand een gun draagt dat je hem neer mocht knallen. Of moet je eerst shouten dat hij zijn wapen moet neergooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

drice

Loading...

Ja dat snap ik ook niet precies.

Unauthorised use of force is als je nog niet hebt geshout en je verwond ze (beanbag/peppergun)

deadly force moet er dreiging uitgaan lijkt me. Dus na zoveel seconden niet luisteren.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
drice schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:23:

Unauthorised use of force is als je nog niet hebt geshout en je verwond ze (beanbag/peppergun)

deadly force moet er dreiging uitgaan lijkt me. Dus na zoveel seconden niet luisteren.
ik heb nog nooit beanbag gebruikt, maar met peppergun hoef je niet te schreeuwen voordat je schiet, er zullen nooit punten afgaan dan
en je moet eerst schreeuwen, zie je dat ze niet luisteren mag je schieten.
Ik had een keer dat ik een kamer binnen stormde en schreeuwde, die suspect gaf zich over maar ik schoot toch per ongeluk (hij was niet dood) en er gingen geen punten vanaf.
De sniper gebruik ik eigenlijk nooit, alleen een beetje om te verkennen enzo.

Maar mischien ligt het ook aan het niveau waar je op speelt. Ik speel alles op normal mischien dat je op hard wel eerder punten aftrek krijgt?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Dammit, wat een irritand spel zeg. Zal ook wel deels aan mij liggen maar toch. Speel op normal en kon bij geen van de misions de level een beetje normaal door. :( Zit nu na 9 pogingen wéér vast bij een level, de hostage in zo 'n hotel. Kga vind de gameplay ondertussen zuigen. Ik word elke keer neergeknald door de AI die een headshoot doet ofzo. Stomme is, je kan ook niet je uitrusting kiezen. (zwaardere body armor bv). Rainbow 6 vond ik dan velen malen beter, kon je ook je eigen plannen maken voor 4 afzonderlijke teams. De team(s) in SWAT4 kunnen geneens in hun eentje een slaapkamertje binnen.

Weer zo'n voorbeeld van domme AI. Zit een armed suspect in de WC met de deur op slot. Doe Breach met C2 en clear. Suspect wankeld van de schrik, blue team naar binnen en schreeuwen hun longen uit het lijf dat hij zn wapen moet neergooien. Zo gaat het 10 seconden door, maar dan komt de suspect weer bij en trekt zn wapen. 3 teamleden staan nu ondertussen om die gast geen, en niemand die schiet, behalve de suspect. Hoppa 1 officer down, de volgende naast hem let ook niet (te druk met schreeuwen) en word ook neergeknald, officer 2 down. Dan grijp ik maar eens in en schiet em in zn kop. Zucht.

Iemand een goeie tip om dit level door te komen?

* Nd is pissed om de single player en gaat multiplayer maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:06:
Stomme is, je kan ook niet je uitrusting kiezen. (zwaardere body armor bv).
Je kan wel andere armor kiezen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen er nog nieuwe missies of zijn er leuek mods voor dit spel? heb hem uitgespeeld namelijk en vind niet leuk elke keer zelfde levels te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:10:
komen er nog nieuwe missies of zijn er leuek mods voor dit spel? heb hem uitgespeeld namelijk en vind niet leuk elke keer zelfde levels te spelen.
Ga er eens mee online, online is het lachen en zijn de maps her en der anders ingedeeld!
En zijn er nog verschillende modes te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

drice schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:23:

Beanbag/peppergun gebruik geeft geen aftrek op punten. Unauthorised use of force is als je iemand in been/voet/arm schiet. M.a.w. niet dodelijke verwonding zonder voldoende waarschuwing. Deadly force is uiteraard als je em in hoofd/borst schiet met dodelijke afloop. Wederom zonder waarschuwing.

De enige manier waarop je mijns inziens snipers kan inzetten zonder punten aftrek is dat je de deur open gooit, roept. Als ze dan hun wapens niet neergooien mag je ze in arm of been schieten met sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dammit, wat een irritand spel zeg. Zal ook wel deels aan mij liggen maar toch. Speel op normal en kon bij geen van de misions de level een beetje normaal door. :( Zit nu na 9 pogingen wéér vast bij een level, de hostage in zo 'n hotel. Kga vind de gameplay ondertussen zuigen. Ik word elke keer neergeknald door de AI die een headshoot doet ofzo. Stomme is, je kan ook niet je uitrusting kiezen. (zwaardere body armor bv). Rainbow 6 vond ik dan velen malen beter, kon je ook je eigen plannen maken voor 4 afzonderlijke teams. De team(s) in SWAT4 kunnen geneens in hun eentje een slaapkamertje binnen.

Weer zo'n voorbeeld van domme AI. Zit een armed suspect in de WC met de deur op slot. Doe Breach met C2 en clear. Suspect wankeld van de schrik, blue team naar binnen en schreeuwen hun longen uit het lijf dat hij zn wapen moet neergooien. Zo gaat het 10 seconden door, maar dan komt de suspect weer bij en trekt zn wapen. 3 teamleden staan nu ondertussen om die gast geen, en niemand die schiet, behalve de suspect. Hoppa 1 officer down, de volgende naast hem let ook niet (te druk met schreeuwen) en word ook neergeknald, officer 2 down. Dan grijp ik maar eens in en schiet em in zn kop. Zucht.

Je kunt ook je team in twee teams splitsen, blue en red. Dat werkt al vaak een heel stuk effectiever, zeker voor kleinere ruimtes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

MJV

[...]

Als je weet dat er een armed suspect zit, waarom doe je dan Breach and Clear? Gebruik dan bijvoorbeeld sting/bang/gas & clear, dan zal die suspect veel sneller z'n wapen neergooien, en kun jij hem als ie dat niet doet even met je Stun-gun/pepperspray bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

van een breach raken ze meteen als de deur open gaat en ze staan er vlak achter al verward. Als je eerst de deur open maakt zonder breach begint die gast al te schieten voor de flashbang naar binnen komt. Meer kans op dooie politie :)

ik doe in zo'n geval meestal Deploy-C2 en als ze hun wapens niet neerleggen taser of pepperspray (als ze niet ONMIDDELIJK die handjes omhoog doen meteen beginnen, dan heb je tijd zat om dat zelf te doen of een teammate laten komen met iets non-lethals)

Verder is het enige dat mij altijd krijgt die verrekte rondlopende doelwitten. Dan heb je netjes een room gemirrord, kom je van 2 kanten aanzetten, iedereen geeft zich onmiddelijk over en dan gaat aan de 3e kant van de kamer de deur open, 'aah cops! bam bam!'. En het enige dat je daar meteen tegen kan doen is die gast al schreeuwend neerknallen, maar dan heb je geen 100 punten :(

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het opzetten van een swat4 server? Wat een brak gedoe is dat zeg. Maar liefst drie poorten opengooien, of als je een huis tuin en keuken router hebt zelfs een DMZ opzetten.

Heb vernomen dat ports 10480 - 10483 gebruikt worden. Bij settings van de dedicated server staan trouwens ook beacon ports open op 10487 en *8 als ik me niet vergis. Vanwaar dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op SWAT4.com onder downloads staan een aantal nieuwe maps, vooral voor multiplay maar ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik vind het ook een beetje erg moeilijk, soms mag je eentje wel doodschieten dan weer niet :/ want dan krijg je -10 wanneer krijg je killed en wanener krijg je death suspect ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:30:
Jah ik vind het ook een beetje erg moeilijk, soms mag je eentje wel doodschieten dan weer niet :/ want dan krijg je -10 wanneer krijg je killed en wanener krijg je death suspect ? :?
Dat is nou al vaak genoeg uitgelegd, een beetje doorbladeren maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 00:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb het afgelopen weekend tussen de koninginnedag feesten door een aantal uur de CO-OP zitten spelen met 3 vrienden. Echt erg tof, maar wel een paar dingen waar ik tegenaan loop:

- Kan je op een of andere manier ook commando's terug geven? Bijv: Mn teammate geeft commando om de deur te openen en ik wil dan graag "roger that" of "got it" of iets dergelijks terug kunnen zeggen.
- Is er iets te doen aan de ASO lange laadttijden? Zelfs als je meerdere keren achter elkaar dezelfde map speelt moet ie telkens de map opnieuw laden
- Zijn er meer maps etc te downloaden en zo ja weet een van jullie een goeie site? (hoef niet het wiel opnieuw uit te vinden toch?!)

Verder niets te klagen over dit spel.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:14:

- Kan je op een of andere manier ook commando's terug geven? Bijv: Mn teammate geeft commando om de deur te openen en ik wil dan graag "roger that" of "got it" of iets dergelijks terug kunnen zeggen.
- Is er iets te doen aan de ASO lange laadttijden? Zelfs als je meerdere keren achter elkaar dezelfde map speelt moet ie telkens de map opnieuw laden
1. Ja, je kan commando's terug geven. Gebruik hiervoor de tab toest. Het menu met commando's verandert.
2. Nee, niet direct. Tenzij de host een snellere computer loopt. Het elke keer opnieuw laden van een map is inderdaad erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:14:
Ik heb het afgelopen weekend tussen de koninginnedag feesten door een aantal uur de CO-OP zitten spelen met 3 vrienden. Echt erg tof, maar wel een paar dingen waar ik tegenaan loop:

- Zijn er meer maps etc te downloaden en zo ja weet een van jullie een goeie site? (hoef niet het wiel opnieuw uit te vinden toch?!)

Verder niets te klagen over dit spel.
Over het laatste punt, zie mijn post een paar reacties eerder:

Op SWAT4.com onder downloads staan een aantal nieuwe maps, vooral voor multiplay maar ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:01:
Over het laatste punt, zie mijn post een paar reacties eerder:

Doh...had je reactie niet gezien. De maps op die site heb ik al, er zijn blijkbaar nog niet zoveel custom maps te verkrijgen. Office_Spacev2.0 kreeg ik in de CO-OP niet aan de praat. (In de readme staat dat het zou moeten werken)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:01:
[...]

Doh...had je reactie niet gezien. De maps op die site heb ik al, er zijn blijkbaar nog niet zoveel custom maps te verkrijgen. Office_Spacev2.0 kreeg ik in de CO-OP niet aan de praat. (In de readme staat dat het zou moeten werken)
Maakt niet uit....maar ik vindt niet alle maps even mooi en leuk om te spelen, server die wij draaien hadden we de nieuwe maps in de roulatie gezet, waren met een man of 8 bezig met barricated suspects, gingen we naar zo'n nieuwe map ineens nog 2 man over omdat de rest de map niet heeft! 8)7 maar ja, afwachten of er nog goeie maps uitkomen die wel leuk zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hoe kun je de poort settings van Swat 4 veranderen? Bij de settings in-game staat het niet. Kun je bijvoorbeeld de shortcut veranderen? Bijvoorbeeld ".......swat4.exe -port80" of zoiets. Help me snel, want we zijn nu aan het lannen en we kunnen nu geen swat 4 spelen. De poort mappen gaat niet, want iemand heeft Norton op z'n labtop staan en die blokt alles en die kun je niet uitschakelen :(
Op Google kon ik niets vinden.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:08:
Hoe kun je de poort settings van Swat 4 veranderen? Bij de settings in-game staat het niet. Kun je bijvoorbeeld de shortcut veranderen? Bijvoorbeeld ".......swat4.exe -port80" of zoiets. Help me snel, want we zijn nu aan het lannen en we kunnen nu geen swat 4 spelen. De poort mappen gaat niet, want iemand heeft Norton op z'n labtop staan en die blokt alles en die kun je niet uitschakelen :(
Op Google kon ik niets vinden.
Norton modules uitschakelen in run? (met regedit of msconfig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat een irri spel. Zoals eerder gezegd zijn is de AI wel heel erg goed (qua richten dan). Ik vind het ook erg vervelend dat zodra je per ongeluk een teammate neerschiet in een vuurgevecht dat jij dan gelijk door je teammates overhoop wordt geschoten.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Norton modules uitschakelen in run? (met regedit of msconfig)
Hmm, goed idee. Ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 04-10 16:19

nzyme

terror

kk teammates !! klote AI !!

laatste map, bijna klaar nog 1 hokje in met daarin wat tuig... ik en 1 teammate nog over. "Police, on the ground !" en jahoor meneer schiet meteen de civ overhoop !! kk AI :( lekker weer helemaal opnieuw beginne met die map.... die niet eens zo moeilijk is trouwz :p

Ook zo leuk, in het score overzicht nadien lijkt het ook nog s zo alsof IK de civ gedood heb (zoals altijd) :(

frustratie . . .

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellraizer schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:50:
kk teammates !! klote AI !!

laatste map, bijna klaar nog 1 hokje in met daarin wat tuig... ik en 1 teammate nog over. "Police, on the ground !" en jahoor meneer schiet meteen de civ overhoop !! kk AI :( lekker weer helemaal opnieuw beginne met die map.... die niet eens zo moeilijk is trouwz :p

Ook zo leuk, in het score overzicht nadien lijkt het ook nog s zo alsof IK de civ gedood heb (zoals altijd) :(

frustratie . . .
waarschijnlijk heeft de gijzelaar de hostage overhoop geschoten.

heb zelf nooti meegemaakt dat mijn mede swat genoten dit doen.
maar als de gijzelaar het doet dan krijg je ook min punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 04-10 16:19

nzyme

terror

mjah, iig net weer die map gespeeld..... 49/50 required punten... damned, moek WEER opnieuw :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel. net uit.
Alleen laatste missie beetje lame met dat koffertje.
vraag me af of SWAT dat inderdaad doet.... als alle "suspects" ingerekend zijn
kan dat koffertje door de politie altijd nog gepakt worden.
En ik maar zoeken.

Ik gebruik voor alle ruimten de optiwand. en als ik bad guys zie dan gooi ik CS of FLASHBANG.
Als je vervolgens binnen stormt en je roept naar ze (scroll wheeltje indukken) dan kan je ze
daarna alsnog afknallen als ze niet binnen een aantal seconden gehoor geven.
Als je ze direct neerknalt krijg je 10 minpunten voor " unauthrized use of deadly force" of whatever.

Wat ook een tip is, is als een kamer 2 toegangen heeft en je kan de kamer niet helemaal zien met de optiwand (veel opstakels e.d. waarachte mensen zich kunnen verschuilen) is je rode team en blauwe team opsplitsen in 2 teams en ze tegelijk binnen laten vallen met tenminste 1 flashbang.

rust je team altijd uit met JHP ammo. ze schieten namelijk gewoon op een bad guy als er een hostage achter zit. en als die dodelijk geraakt is dan is het "mission failed".
Zelf pak je wel de FMJ natuurlijk.

Je team uitrusten met mp5 ipv carbines is ook niet echt nuttig, aangezien ik ze niet sneller zie schieten in "close quarters" met een mp5. Voor jezelf is het wel prettig, je crosshair hersteld sneller met mp5. in een missie met veel kleine kamertjes (zoals die missie met de illegale wapenhandel is dat oude vervallen huis) is het zeker wel handig.

Dus:

- Gebruik altijd de optiwand
- Schiet altijd pas na een waarschuwing, gebruik CS of FLASH in een kamer met meer dan 1 persoon
- Schreeuw altijd bij binnenkomst dat men zich moet overgeven (middlemouse)
- bad guys direct achter een deur in een kleine omgeving (WC), gebruik tazer, want een kat in het nauw maakt rare sprongen... (grappig...schiet eens gewoon door de deur...kan ook)
- Pas op onoverzichtelijke hoeken (hinderlaag) in een kamer...zoals een half open keuken. gebruik de mirror om de hoek en gooi zonodig CS om de hoek...je teamleden worden nogal
vaak "om het hoekje" neergeknalt. en soms ook gewoon 2 achter elkaar.... helft van je team opeens weg. haha :-/
- terroristjes kunnen eigenlijk 3 dingen doen als jij binnen komt:

a) Gaan schieten, in dat geval schiet jij ze neer na een waarschuwing als het goed is
b) zich overgeven
c) wegrennen

Pas op bij punt C. want als je ze dan neerschiet is het ook 10 punten eraf.
dus...jammer laat maar lopen. meestal gaat het te snel om je tazer oid te voorschijn te halen.
meestal gaan vluchten ze naar een plek waar je al alles "clear" hebt. dus pas wel op als je erachteraan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:26:
[...]

Je kan wel andere armor kiezen :D
Waar kun je dan andere armor kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRASH_LORD schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:22:
[...]

Waar kun je dan andere armor kiezen?
In Multiplayer kan het iig wel (ik speel geen singleplayer) onder equipment, meest rechter tab. (maar je kan daar alleen light en heavy kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:58:
[...]

In Multiplayer kan het iig wel (ik speel geen singleplayer) onder equipment, meest rechter tab. (maar je kan daar alleen light en heavy kiezen)
wat ook gewoon singleplayer kan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik kan niet uit een tazer kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ND schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:08:
Ik kan niet uit een tazer kiezen :?
Wanneer niet?
Denk dat je wat fout doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Taser is een secondary weapon, misschien kijk je bij primary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

waar staan de saves?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:01:
[...]

wat ook gewoon singleplayer kan dus :)
Nou bij de singleplayer kan ik geen armor uitkiezen hoor, wou laatst het heel team gasmaskers geven vanwege het gebruik van CS granaten maar die kon ik dus mooi niet kiezen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 07:33:
[...]

Nou bij de singleplayer kan ik geen armor uitkiezen hoor, wou laatst het heel team gasmaskers geven vanwege het gebruik van CS granaten maar die kon ik dus mooi niet kiezen! :(
Jouw team mates zijn volgens mij immuun tegen CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lemming_nl schreef op maandag 09 mei 2005 @ 07:45:
[...]

Jouw team mates zijn volgens mij immuun tegen CS.
Is dat zo, omdat de suspects en civs allemaal wel zo lopen te hoesten en in latere maps hebbe nzelfs de suspects gasmaskers op, eerlijk gezegd betwijfel ik dat ze immuun zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Natuurlijk zijn ze niet immuum. Idd singleplayer is het er idd niet, maar ze hebben standaard een gasmasker en helm en bodyarmor om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Megamind schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:30:
Natuurlijk zijn ze niet immuum. Idd singleplayer is het er idd niet, maar ze hebben standaard een gasmasker en helm en bodyarmor om
ah, daar zit het 'm in. Ik heb nog geen multi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op SWAT-4.com staat onder deze link een aantal (voor mij) nieuwe console commands die best handig kunnen zijn! ;)
Tevens staat er onder de downloads een kickban utility om je ban list te managen!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik moet zijn in t laatste level, heb namelijk 3 koffers :) onschadelijk gemaakt en alle bad guys zijn gepakt. Maar ik blijf maar rond rennen en zoeken en dan... Zie ik er mischien eentje over t hoofd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:45:
Iemand enig idee waar ik moet zijn in t laatste level, heb namelijk 3 koffers :) onschadelijk gemaakt en alle bad guys zijn gepakt. Maar ik blijf maar rond rennen en zoeken en dan... Zie ik er mischien eentje over t hoofd ofzo?
Als je Esc indrukt kun je zien wat er nog aan objectives open staat en kun je eventueel debrief doen,
misschien ben je iemand vergeten te melden aan TOC of ergens een wapen vergeten op te rapen, heeft iedereen wel eens gehad denk ik! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:10:
[...]

Als je Esc indrukt kun je zien wat er nog aan objectives open staat en kun je eventueel debrief doen,
misschien ben je iemand vergeten te melden aan TOC of ergens een wapen vergeten op te rapen, heeft iedereen wel eens gehad denk ik! ;)
Nee ik heb het dus over de bomkoffers, die heb ik dus niet allemaal ontdekt, ik mis een vierde ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Had ik ook, gewoon even ghost gebruiken en goed luisteren of je dat piepje hoort, en dan goed zoeken. Is iig sneller, zeker als je al zo goed als dood bent. (dat je niet meer kunt rennen) Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met ghost bedoel je gewoon dat stille/langzame lopen neem ik aan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Denk dat ie het "ghost" commando in de console bedoeld. Dat is wel de een erg lelijke manier om een spel uit te spelen btw..(CHEAT!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ga niet cheaten dat is alleen voor zielige figuren! Iemad nu een tip waar ik dez ekoffer kan vinden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat je zou kunnen proberen is het level ff in multiplay te spelen, (zelf hosten en in je eentje joinen)kan je er ff snel doorheen rennen en kijken waar de koffers staan. (ook soort van Ghost, maar dan legaal ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 08:40

DataCopy

Dum vita est spes est

Als je de missie een aantal keer hebt gespeeld kom je er wel achter waar de gewone plaatsen voor de koffers zijn. En ja.... er zijn een paar erg lastige bij :)

spoiler:
Kijk vooral als je op de 6de binnenkomt eens naar rechts. Daar staan een aantal kisten, en daar staat er ook een achter. Maar let inderdaad vooral op de piepjes van de koffers, die zijn hoorbaar als de koffer in de ruimte staat waar je zelf ook zit. Het is echt vrij makkelijk te doen, met genoeg tijd over.

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste