Dammit, wat een irritand spel zeg. Zal ook wel deels aan mij liggen maar toch. Speel op normal en kon bij geen van de misions de level een beetje normaal door.

Zit nu na 9 pogingen wéér vast bij een level, de hostage in zo 'n hotel. Kga vind de gameplay ondertussen zuigen. Ik word elke keer neergeknald door de AI die een headshoot doet ofzo. Stomme is, je kan ook niet je uitrusting kiezen. (zwaardere body armor bv). Rainbow 6 vond ik dan velen malen beter, kon je ook je eigen plannen maken voor 4 afzonderlijke teams. De team(s) in SWAT4 kunnen geneens in hun eentje een slaapkamertje binnen.
Weer zo'n voorbeeld van domme AI. Zit een armed suspect in de WC met de deur op slot. Doe Breach met C2 en clear. Suspect wankeld van de schrik, blue team naar binnen en schreeuwen hun longen uit het lijf dat hij zn wapen moet neergooien. Zo gaat het 10 seconden door, maar dan komt de suspect weer bij en trekt zn wapen. 3 teamleden staan nu ondertussen om die gast geen, en niemand die schiet, behalve de suspect. Hoppa 1 officer down, de volgende naast hem let ook niet (te druk met schreeuwen) en word ook neergeknald, officer 2 down. Dan grijp ik maar eens in en schiet em in zn kop. Zucht.
Iemand een goeie tip om dit level door te komen?
* Nd is pissed om de single player en gaat multiplayer maar eens proberen