[PC] S.W.A.T. 4

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/banner.jpg

Police Quest S.W.A.T. 4

Het Spel

Dit is dan eindelijk na zeer lang wachten het 4e deel van de Police Quest S.W.A.T reeks.
we kennen allemaal nog wel dat revolutionaire 1e deel uit de reeks waarbij we toen al zeer realistische missies voorgeschoteld kregen, die we moesten doorlopen in een foto/video environment.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/deel1.jpg
swat 1

Wie de game ooit gespeeld heeft weet ook vast wel wie Darryl F. Gates is. Dat is namelijk de man achter de gameplay van de game en de realiteit ervan. Darryl F. Gates was namelijk een gepensioneerde ex-agent, die Sierra hielp om de game zo realistisch mogelijk te maken. En dat is hem in mijn ogen zeer goed gelukt.

Een lange tijd na S.W.A.T. 1, kwam S.W.A.T. 2.
Deze keer koos Sierra voor een strategy-command & conquer-look die overigens niet goed genoeg was om de top te bereiken die S.W.A.T. 1 had bereikt.
De nieuwe jas waarin ze SWAT hadden gestoken kwam totaal niet overeen met hetgeen wat de ware fans van de game nou echt wilden. en dat merkten de makers, waardoor deze game al gauw tot een flop werd benoemd.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat22.jpg

S.W.A.T. 3 kwam eigenlijk niet lang erna. en bracht een zee van veranderingen met zich mee.
Police Quest stapte over naar een heuse 3d-engine. De eerste first person S.W.A.T. shooter was geboren. S.W.A.T. 3 : Close Quarters Battle werd uitgerust met een flinke dosis spanning en de gameplay was om te smullen, terwijl de mooie 3d-omgevingen zorgden voor een realistische kijk op de gestoorde boeven-wereld.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat31.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat32.jpg

Maar..... Sierra was nog niet klaar.

S.W.A.T. 4 komt er eindelijk aan. het heeft ook een hele poos moeten duren om deze game uit te brengen. S.W.A.T. 4 moet laten blijken dat het Police Quest tijdperk voorgoed is afgesloten, door de krachten te bundelen met Vivendi Universal en Irrational Games.
De Graphics zijn uitstekend (Unreal engine), de gameplay is geweldig, en de realiteit samengevouwen met de A.I, moeten in de Final release van deze game in mijn ogen nog een tikje bijgeschroeft worden.
Verder denk ik dat S.W.A.T. 4 een geweldige game gaat worden onder de gamers. Hij weet zeker goed mee te komen met CS: Source en Doom 3.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat41.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat43.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/patist/tweakers/swat4/swat44.jpg

minimale systeem benodigdheden:
CPU: 1,0 GHZ processor
MEM: 256 MB Ram
GPU: 32 MB 3D videokaart

Release informatie:

05-04-2005: Release US versie.
08-04-2005: Release EU versie.

handige links:

voor de MP demo is een code vereist. [RYR8-PAB2-XYD3-FAB6-2425] of [RYD4-LAB8-XYD9-WUB6-2223]

[ Voor 8% gewijzigd door CRpt3r55 op 27-03-2005 23:22 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:50
Crypter schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:42:
De Graphics zijn uitstekend (Unreal engine), de gameplay is geweldig, en de realiteit samengevouwen met de A.I, moeten in de Final release van deze game in mijn ogen nog een tikje bijgeschroeft worden.
Verder denk ik dat S.W.A.T. 4 een geweldige game gaat worden onder de gamers.
Hij weet zeker goed mee te komen met CS: Source en Doom 3.
Heb je het al gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Zemskii schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:47:
[...]

[...]

Heb je het al gespeeld dan?
volgens mij post hij onderin 2 links naar demos.. MP en SP dus hij/zij zal t wel gespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 15:08

Rexomnium

Vincam aut moriar

Wanneer komt het volledige spel eigenlijk uit?

En was hier niet al een topic over? :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
nee... dat was niet een "officiele" topic van SWAT 4... nu we weten dat hij 8 april in europa uitkomt, en de demo is uit, kunnen we er openlijk over praten en onze oprechte meningen over het spel uiten aan elkaar.

dat andere topic had niet eens "waardige" screens :P

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Ik ben de mp demo aan ut downloaden.

Waarmee is dit te vergelijken? ravenshield ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Dit is vrij sterk met ravenshield te vergelijken, ook omdat het met teams gebeurd, alleen heb je te maken met tactischere bedoelingen. ik vind het 200% beter dan RVS.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

MIsschien handig zoals crypter zegt om de release dates te vermelden?
05/04/2005: US release
08/04/2005: European release

Verder hoop ik dat in de retailversie er iets gedaan is aan het ontieglijk trage lopen!
Ik hoop op een knaller van een spel tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
heb de singleplayer demo al veel gespeeld. echt leuk om te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swat 3 _/-\o_ the good old days, dat heb ik nog veel gespeeld :P Alleen vond'k het jammer dat het schieten nogal lame was, je hoorde wel schoten, alleen zag je ze niet 8)7
nu ja, het kan alleen maar beter geworden zijn denk'k, de vorige was al strategy game van dat jaar, 'k hoop dat deze minstens evengoed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Nog 2 homemade filmpjes, voor als de oude kapot is:
SWAT 4 SP Demo 1
SWAT 4 SP Demo 2

Gemaakt met SWAT 4 SP Demo, trialversie van Fraps en Windows Movie Maker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat is dit nou weer voor raars, een serial nodig bij een MP demo? Vage onzin zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:10
Wat is de code dan? Dat is wel handig om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
de code staat inmiddels in de startpost

[ Voor 75% gewijzigd door CRpt3r55 op 25-03-2005 22:46 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

met die code kan je niet op internet multiplayen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
je moest die code toch kopen voor 5 of 10 dollar? als ik het juist heb is het niet slim om de code in de startpost te zetten... (ik kan me vergissen maja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Metal schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:28:
je moest die code toch kopen voor 5 of 10 dollar? als ik het juist heb is het niet slim om de code in de startpost te zetten... (ik kan me vergissen maja)
Onzin, was gratis en voor niets te verkrijgen via Fileplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
Ben m nu aan het installeren, was vroeger echt een fan van swat 3 dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo was zeer goed te spelen. Soms nog wat buggy actie van je teammates/suspects, maar het was uitermate vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Eerste 2 delen ken ik niet maar Swat 3 heb ik werkelijk plat gespeelt :)
AI was niet echt geweldig maar dat was niet zo erg.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Swat 3 was gewoon simpelweg brilliant. Goede levels, veel spanning geweldige multiplayer opties en erg verslavend. Ik wed als je nu gaat kijken op die servers van swat3 dat het er nog steeds druk is. Swat 4 is ook leuk maar neit zo indrukwekkend en leuk als swat 3 was, zeker wel de beste tacticalschooter ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almar schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:52:
Swat 3 was gewoon simpelweg brilliant. Goede levels, veel spanning geweldige multiplayer opties en erg verslavend. Ik wed als je nu gaat kijken op die servers van swat3 dat het er nog steeds druk is. Swat 4 is ook leuk maar neit zo indrukwekkend en leuk als swat 3 was, zeker wel de beste tacticalschooter ooit!
Klopt, de spanning was ultiem hoog. Ik kan me nog goed herinneren dat ik een map speelde waarin je een sniper moest inrekenen (die knalde mensen willekeurig af op de freeway) En iedere keer zat hij weer ergens anders! Hij kon zelfs in het keukenkastje zitten, waar hij soms spontaan uitkwam en me rot liet schrikken. Echt geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Laatst online: 02-07 17:28
ik ga ook nu even de demo downen. Ik vond swat 2 een briljant spel maar dat was strategie ik hoop dat ik deze ook leuk ga vinden

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
TS:
Ik vind dat je de S.W.A.T. games wel erg positief belicht. Ik kan me de reviews nog vaag herinneren, en die waren er toch minder enthusiast mee. :D

* -Skyhawk- wacht maar weer af tot de volgende revieuw van deze opvolger.

[ Voor 4% gewijzigd door -Skyhawk- op 27-03-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik krijg bij het joinen van welke server dan ook alleen maar de melding "CD Key Authentication Failed".

Dus ik neem aan dat je met de key in de startpost geen bal verder komt. Het was een open beta met een gelimiteerd aantal keys dat ondertussen al vergeven is.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
zie starttopic.. er staat een 2e bij

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Probleem blijft, er zal heus wel een systeem in zitten dat in de gaten houdt hoe vaak er met een key is "ingelogd".

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
das vrij apart... ik kon er gisteren nog mee spelen

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Hier nog een key: RUP3-CAB8-GEC8-LAP3-3889

Speel eigenlijk alleen de SP demo. Al die multiplayer games op laggy ADSL lijntjes vind ik maar niets. Wacht wel tot het hele spel uit is, dan kan ik tenminste multiplayer spelen op een fatsoenlijke dedicated server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, vraag me af wat er met die systeemeisen aan de hand is...

Het spel schokt bij mij, zodra er meer dan 1 persoon zichtbaar is of er actie ondernomen word.
Volgens de minimum specs een 1,0 GHz met 32 MB VGA kaart. Nu zal dit uiteraard echt minimum zijn, maar als ik met een Athlon XP 3000+ (Barton), 768 MB DDR400 en een GF4 TI4400 speel, verwacht ik op medium/low detail toch wel wat meer vloeiende beelden.

Hoe zit het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 15:23

UTM

Exorcist schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:41:
Hmm, vraag me af wat er met die systeemeisen aan de hand is...

Het spel schokt bij mij, zodra er meer dan 1 persoon zichtbaar is of er actie ondernomen word.
Volgens de minimum specs een 1,0 GHz met 32 MB VGA kaart. Nu zal dit uiteraard echt minimum zijn, maar als ik met een Athlon XP 3000+ (Barton), 768 MB DDR400 en een GF4 TI4400 speel, verwacht ik op medium/low detail toch wel wat meer vloeiende beelden.

Hoe zit het bij jullie?
Ik draai het goed op [zie specs ;) ]

Maar goed. Ik vind het een erg leuk spel, althans: Het demo level bevalt mij. Alleen ben ik een beetje lomp. Ik knal op alles wat beweegt, misschien teveel CS gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Iets wat me flink irriteert aan de AI van de SWAT leden is dat ze heel snel roepen "Clear! Room is clear!" terwijl er overal nog suspects verstopt zitten. Als ik die gasten ergens naar binnen stuur, dan verwacht ik wel dat ze hun werk doen. En niet dat ik in m'n rug wordt geschoten omdat ze die gozer daar niet hadden zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:20:
Hier nog een key: RUP3-CAB8-GEC8-LAP3-3889

Speel eigenlijk alleen de SP demo. Al die multiplayer games op laggy ADSL lijntjes vind ik maar niets. Wacht wel tot het hele spel uit is, dan kan ik tenminste multiplayer spelen op een fatsoenlijke dedicated server. :)
Laggy adsl lijntjes? Helemaal geen last van. Ik draai regelmatig een eigen server voor max 10 tot 12 players. Iedereen die erop speelt heeft ping lager dan 100. Meeste rond 30 a 40.

Moet wel zeggen dat ik niet kan wachten op de volledige game.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 04-10 13:25
Jammer dat de MP demo niet wil, de SP is super :)
Stomme serial shit, maak het gewoon public ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SP demo is echt vet, ik vind hem niet onderdoen voor swat 3, die taser gun is briljant :D
Echt heel vet spel weer......

Speel de PQ serie al vanaf police quest 1 :P 2 was ook vet, en swat 2 speel ik nogsteeds regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

MP demo rulez !
Ik had al cd key daarvan,

Zo vet neem je die vip gevangen, en dan lekker sprayen en tazeren die handel
Martellen >:)

Wat wel irritant is, is dat als je dood bent en je ff lekker door de spectate mode switch met je linker muis button, en je spawnt net en je klikt nog ff door omdat je niet op de tijd heb gelet,
Dat je zo je team mate over hoop knalt ( gun op burst 1x klikken en je m8 is dood )
Omdat je meteen als je spawned op je team mate gericht staat }:O

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 21:43

scorpie

Supra Addict

En ook deze game is weer uit :)
Gaat denk ik wel leuker worden als CS:S (lees: ik denk dat IK deze game beter ga waarderen dan CS:S).

Als ik tijd heb (don't count on it, morgen tentamen :/ ) dan post ik wel screenies..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of het wat is :)

/edit

niet groot voor een spel :X

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet eens geluid tijdens het spelen... er klopt iets niet met he spel, ik heb een sb live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een SBlive en geen problemen hoor ligt aan jou of je PC >:)
Leuk spel das zeker !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ben benieuwd of MP vandaag al werkt. gisteren was er nog niks te vinden op gamespy (ook niet ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:48
Ik zal em vanavond ook eens installeren maar hoop wel dat ze sommige dingen veranderd hebben.

Als je dan css met dit vergelijkt:
bij css loop je snel, hier echt superlangzaam, en dan kan je nog "rennen" datis NOG trager dan normaal lopen, schiet niet op gewoon
graphics zijn bij dit wel wat beter, maar waarschijnlijk veel donkerder, als ik het me goed weet te herinneren uit de 2 demo's..

Als het me bevalt(lees: langer dan 5 min spelen) dan post ik wel screenies, mits niemand me voor is.
Gister avond had ik geen tijd om te spelen en vanmorge verslapen, dus dan maar vanavond ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
SWAT 1 was echt vet strak voor die tijd, helaas maar 4 missies (1 per cd :+ ), SWAT2 was stom, SWAT3 was wel gaaf maar op het laatst moest je lang zoeken, deze game ziet er erg belovend uit..

offtopic:
Helaas sluiten ze de PQ serie hierbij af, al vanaf PQ1 de beste adventure games geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 08:31:
Als je dan css met dit vergelijkt:
bij css loop je snel, hier echt superlangzaam, en dan kan je nog "rennen" datis NOG trager dan normaal lopen, schiet niet op gewoon
graphics zijn bij dit wel wat beter, maar waarschijnlijk veel donkerder, als ik het me goed weet te herinneren uit de 2 demo's..

Als het me bevalt(lees: langer dan 5 min spelen) dan post ik wel screenies, mits niemand me voor is.
Gister avond had ik geen tijd om te spelen en vanmorge verslapen, dus dan maar vanavond ;)
je loopt wel langzaam ja. maar dat maakt het ook realistiser.. grafische is het veeeel mooier dan deel 3..
swat moet je eigenlijk niet vergelijken met css 8)7 .. css is gewoon rushen en schieten wat je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:48
Batman2k schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:29:
[...]

swat moet je eigenlijk niet vergelijken met css 8)7 .. css is gewoon rushen en schieten wat je tegenkomt.
Zeker nooit wars gespeeld in css... 8)7
op de n00b publics rushen ze ja, maar voor een ECHT goed potje css ga je NIET rushen hoor!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Scorperito schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:41:
En ook deze game is weer uit :)
Gaat denk ik wel leuker worden als CS:S (lees: ik denk dat IK deze game beter ga waarderen dan CS:S).

Als ik tijd heb (don't count on it, morgen tentamen :/ ) dan post ik wel screenies..
heb je hem al dan?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie niet...? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
De warez versie is nu verkrijgbaar dus.. 8 april pas officieel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
SP Demo gespeeld, nog nooit zoiets eerder gespeeld dus vond het een vette demo :)

Enige minpuntjes zijn voor mij het lopen en de moeilijkheidsgraad, soms wat te simpel maar misschien verandert dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Probeer maar eens MP Demo, dan zie je dat het gelijk moeilijker wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
flashin schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:46:
SP Demo gespeeld, nog nooit zoiets eerder gespeeld dus vond het een vette demo :)

Enige minpuntjes zijn voor mij het lopen en de moeilijkheidsgraad, soms wat te simpel maar misschien verandert dat..
En nu een custom missie met de suspects op een iets hogere moeilijkheidsgraad. En dan proberen zonder kleerscheuren (voor zowel suspects als je team) een missie uit te spelen. Veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Dat is inderdaad een stuk lastiger. Ze schieten wat sneller als ze denken dat ze de situatie wel aankunnen. Kortom, zorg dat je rest van het team goed staat opgesteld voordat je een kamer binnen stormt, want alleen == suspect schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
We Are Borg schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:20:
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Ze schieten wat sneller als ze denken dat ze de situatie wel aankunnen. Kortom, zorg dat je rest van het team goed staat opgesteld voordat je een kamer binnen stormt, want alleen == suspect schiet.
niet alleen = ook schiet...
als je gewoon move and clear doet dan schieten de suspects vrolijke op je hele team los.

de eerste keer dat ik speelde waren alle 4 teammembers neergemaaid.. toen maar wat vaker mirror en flash,cs,sting gebruiken..

wat ook wel geinig is is dat er nu een sniper is (die je kan besturen)

[ Voor 6% gewijzigd door mellowpimp op 05-04-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je die sniper besturen, er staat dat je de view met "page up" kan laten zien maar hoe schiet je dan?

Wat is de bedoeling van "rescue" all civilians" ? moet je allemaal vastbinden of juist niet, want ze blijven gewoon op de plek staan waar je ze gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-10 13:29

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:36:
hoe kan je die sniper besturen, er staat dat je de view met "page up" kan laten zien maar hoe schiet je dan?

Wat is de bedoeling van "rescue" all civilians" ? moet je allemaal vastbinden of juist niet, want ze blijven gewoon op de plek staan waar je ze gevonden heb.
Je moet civilians altijd vastbinden (je weet nl. niet zeker wie vriend en vijand is i.v.m. stockholm syndroom ;) ). Als ze niet op de grond gaan zitten dan moet je ze ff met bv. een beanbag beschieten totdat ze meewerken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:36:

Sniper kan je besturen door pageup en dan capslock te drukken (dan wordt het venster vergroot)

Rescue all civilians weet ik niet zeker. maar ik denk dat je ze gewoon moet vastbinden en dan aan TOC melden dat je ze gevonden hebt (middelste muisknop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 12:10

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

waarom doet die nare serial het niet.. iemand een idee het is toch een demo ?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Welleweerd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:42:
waarom doet die nare serial het niet.. iemand een idee het is toch een demo ?
weet het niet 100 % zeker... maar ik meende op het sierra forum te lezen dat de MP demo beperkt voor een aantal mensen. (het was ook een beta) ennuh de demo is nu helemaal algesloten bij hun. dus daarom werkt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 19:31

CaDje

Framedrops for life

Batman2k schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:45:
[...]

weet het niet 100 % zeker... maar ik meende op het sierra forum te lezen dat de MP demo beperkt voor een aantal mensen. (het was ook een beta) ennuh de demo is nu helemaal algesloten bij hun. dus daarom werkt het niet..
Je kon het toen gewoon downloaden van fileplanet, kreeg je een serial via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bijna. Ben benieuwd wat voor bugs eruit zijn gesloopt, en of het € 50,- waard is. Multiplayer mode uittesten zal wel niet gaan lijkt me (cd key :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iemand die screens wil posten?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rescue all civilians weet ik niet zeker. maar ik denk dat je ze gewoon moet vastbinden en dan aan TOC melden dat je ze gevonden hebt (middelste muisknop)
Dat dacht ik dus ook maar dan staat er bij mission status "in progress"

Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:21:
Ik heb hem bijna. Ben benieuwd wat voor bugs eruit zijn gesloopt, en of het € 50,- waard is. Multiplayer mode uittesten zal wel niet gaan lijkt me (cd key :+ )
Moet je het via lan proberen.. Of kan dat nie? :X

*heb hem ook bijna:D*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Ik heb het complete spel nu, en moet zeggen: leuke missies, maar die systeemeisen zijn we zwaarder dan men zegt. Ik speel het met een AMD2000, 512 333mhz en Radeon 9500, en het loopt nog traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Inderdaad, plaats eens wat screens jongens! Haal ons afwachtende typen eens over!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD2000, 512 33mhz en Radeon 9500....is ook trage pc, wat had je verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:47:
Inderdaad, plaats eens wat screens jongens! Haal ons afwachtende typen eens over!
Kijk is op IGN.com ! Staat zelfs een hele video review.

@Joe-Star

Key is zeker nodig voor multiplayer @ WAN ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:54:
[...]

Ik wil shots van gewone gebruikers! Niet de meest mooie plaatjes of de nieuwste videokaarten al dan niet opgepoetst. Gewoon echte shots.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:15:
[...]

Ik wil shots van gewone gebruikers! Niet de meest mooie plaatjes of de nieuwste videokaarten al dan niet opgepoetst. Gewoon echte shots.
Dan moet je even wachten op mij, ik heb namelijk ook 1337 specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:54:
[...]

@Joe-Star

Key is zeker nodig voor multiplayer @ WAN ?
nope net een potje met drie man gespeeld via hamachi, werkt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:40:
[...]

nope net een potje met drie man gespeeld via hamachi, werkt prima :D
Ja ok, maar dat zullen we maar tot een VPN rekenen. Ik bedoel het normale online gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Cool spel, ben gek op de SP mode

Ook leuke afwisseling zover ik het heb kunnen beoordelen. Begint in een
spoiler:
pizza tent oid
en de volgende missie
spoiler:
moet je een of ander gestoorde freak oppakken en kom je allemaal geheime kamers tegen met maskers, poppen en vastgebonden vrouwen

Screenshot: http://www.planet.nl/~terps407/horror.JPG
Geen IMG tags want sommige mensen willen de pics liever niet zien :) Brakke kwaliteit van pic komt door mijn videokaart. Een x300 mobile zal vast niet alle pracht en praal uit dit spel goed kunnen weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super spel, Ik kreeg soms gewoon de kriebels (de muziek veranderd) als je de tunnel ingaat van die zieke idioot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 22:44
Het leek me een vet spel, tot ik een video-review op gamespot zag ... (http://www.gamespot.com/pc/action/swat4/index.html) die squadmates lopen zo enorm onrealistisch en hakkelig rond, en zitten elkaar zo te zien flink in de weg. Dat is iets waar ik me mateloos aan kan irriteren in een tactical shooter, de AI van je teammates. Valt dit mee, of moet ik er dan niet aan beginnen?
En kan je je gun ook tegen je schouder zetten, heb je als het ware een iron sights view? Of schiet je altijd vanuit de heup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 10:17

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb hem gister heel eventjes gespeeld. Vandaag met mijn stommekop de partity's samengevoegd en daar is de pc nog steeds mee bezig... Morgen weer verder dus. Hij leek me trouwens best vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Frggl schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:49:
Het leek me een vet spel, tot ik een video-review op gamespot zag ... (http://www.gamespot.com/pc/action/swat4/index.html) die squadmates lopen zo enorm onrealistisch en hakkelig rond, en zitten elkaar zo te zien flink in de weg. Dat is iets waar ik me mateloos aan kan irriteren in een tactical shooter, de AI van je teammates. Valt dit mee, of moet ik er dan niet aan beginnen?
Ze kunnen idd in de weg lopen, maar het gebeurd niet vaak. Als er bepaalde posities worden ingenomen (lees: breach & clear bijv) dan kan het soms zijn dat je op de plek staat van een andere SWAT member. Stukje opzij moven en je bent klaar. Echt absoluut niet storend en niet zoals bij HL2 ("Please move, sorry, oops gorden, my bad, i am in your way, bla bla X 100) ;)
En kan je je gun ook tegen je schouder zetten, heb je als het ware een iron sights view? Of schiet je altijd vanuit de heup?
Ik denk dat de z-knop-functie aan jouw beschrijving voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een vet spel zeg! Online modus is ook echt super uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het irritante is dat je soms zomaar ineens mission failed krijgt (SP), veelal veroorzaakt door je eigen teammates :( Jammer dat je niet gewoon door kan gaan en op het einde kwa punten erop afgerekend wordt, nu is de gameplay vrij eentonig anders haal je de volgende missie niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik dacht dat ik dit wel leuk zou vinden .... NEE dus :/

Die Team Mates zijn echt %^*$##@ irritant !!! Kunnen ze niet een "Lone Wolve" ofzo mode inbouwen :?

* nero355 zoekt nog steeds een spel a la Delta Force : Land Warrior ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeikerds, als je goede commando's geeft en niet in de weg staat dan gaat het 9 van de tien keer goed. Jullie zijn gewoon n44b commanders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 22:08
Met het orders geven is echt NIKS mis, ik vind het perfect werken. Soms ff een stapje opzij maar dan zeggen ze het netjes hoor ;)
Het einige wat soms irritant is: een kamer die ik laat mirorren: 1 suspect nou ok.Open bang & clear maar vervolgens stormt het team gelijk de hele ruimte door waar er nog 3 man staan waardoor mijn squad dus gewond raakt/neer gaat. Dit is op te lossen door zelf voorop te gaan en Fall Inn the gebruiken maar iedeaal is het niet.

Maar in ieder geval, swat 4 is de leukste tactical shooter die ik ken _/-\o_

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Co-op is ook zeer tof. Net even gespeeld en het bevalt allemaal erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

nero355 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:46:
Ik dacht dat ik dit wel leuk zou vinden .... NEE dus :/

Die Team Mates zijn echt %^*$##@ irritant !!! Kunnen ze niet een "Lone Wolve" ofzo mode inbouwen :?

WTF? Ze doen precies wat je wilt. Of je kan geen goede orders geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me trouwens op dit het spel niet bepaald populair is. Had vanochtend nog geeneens een volle server list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 21:43

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:46:
Valt me trouwens op dit het spel niet bepaald populair is. Had vanochtend nog geeneens een volle server list...
In Amerika is ie ook pas sinds gisteren uit, en de 8e pas in Europa... now you do the math ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

We Are Borg schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:20:
WTF? Ze doen precies wat je wilt. Of je kan geen goede orders geven ;)
Le tme refrase that : Ik haat het als ik in een spel iemand heb die aan mijn reet hangt en mijn missie ook nog naar de knoppen door kan gaan :|

/EDIT :
Skerekrow schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:04:
offtopic:
Delta Force: Next Generation komt medio mei uit, de nieuwste en misschien laatste in de delta force serie. Remake van DF1 met ge engine van joint operations.
** Doet vreugde dansje ** Thnx voor de info 8)

[ Voor 35% gewijzigd door nero355 op 06-04-2005 18:00 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:43
nero355 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:46:
offtopic:
Delta Force: Next Generation komt medio mei uit, de nieuwste en misschien laatste in de delta force serie. Remake van DF1 met ge engine van joint operations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:03:
[...]

Dat dacht ik dus ook maar dan staat er bij mission status "in progress"

Heeft iemand hier ook last van?
dan ben je toch echt vergeten een dode of gewonde te melden of een wapen op te rapen of zoiets.
heb dat zelf ook weleens. laatst liep ik een lever 5 minuten rond en lag er nog ergens iemand in een hoek die ik niet gemeld had. in de garage zag ik na een tijd ineens dat je ook rechts door het hek kan daarachter zat nog iemand met een geweer die ik ff neer moest knallen.

verder tof spel, ai is niet super maar gewoon goed en zeker niet storend.

verder valt het me grafisch wat tegen, maar er is niks zo leuk als de hele tijd te schreeuwen dat de politie er is en dat ze de wapens moeten neerleggen hahaha :*) en als ze het bijna van plan zijn maar niet helemaal dan ff wat pepperspray dan worden ze heel gewillig })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:06:
[...]

dan ben je toch echt vergeten een dode of gewonde te melden of een wapen op te rapen of zoiets.
heb dat zelf ook weleens. laatst liep ik een lever 5 minuten rond en lag er nog ergens iemand in een hoek die ik niet gemeld had. in de garage zag ik na een tijd ineens dat je ook rechts door het hek kan daarachter zat nog iemand met een geweer die ik ff neer moest knallen.

verder tof spel, ai is niet super maar gewoon goed en zeker niet storend.

verder valt het me grafisch wat tegen, maar er is niks zo leuk als de hele tijd te schreeuwen dat de politie er is en dat ze de wapens moeten neerleggen hahaha :*) en als ze het bijna van plan zijn maar niet helemaal dan ff wat pepperspray dan worden ze heel gewillig })
Daarvoor gebruik ik het schokpistool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:53:
[...]

In Amerika is ie ook pas sinds gisteren uit, en de 8e pas in Europa... now you do the math ;)
Dan nog, er zijn zoveel hobbyisten die meteen ook een servertje draaien.

spoiler:
Damn, die 2e missie is sick! Die meisjes die vastgehouden worden in een kelder met kakkerlakken etc.

Ik vind de maps echt super gemaakt. Wellicht de meest gedetailleerde maps ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Net even de SP demo gespeeld en damn wat een ubervet spel :)

Helaas is mijn PC een tikkeltje aan de trage kant, zometeen eens op de Pentium 4 proberen ;)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Laatst online: 27-09 18:53
ik zit in lvl 4 maar kan het maar niet uitspelen. meestal verlies ik iedereen of dood ik teveel gangsters onnodig waardoor ik veel punten verlies. iemand tips?

de level waar je die discotheek in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
spoiler:
Dat level met die gelovigen en baby-tjes is pas ziek :o
sn33ky schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:06:
ik zit in lvl 4 maar kan het maar niet uitspelen. meestal verlies ik iedereen of dood ik teveel gangsters onnodig waardoor ik veel punten verlies. iemand tips?

de level waar je die discotheek in moet.
spoiler:
Ik heb 3x gedaan over dat level, en ik stuurde mijn team alle keren direct de dansvloer op, en liet hun het afhandelen terwijl ikzelf even buiten bleef wachten :+
Ging alle 3 keren goed :P

[ Voor 80% gewijzigd door mjszwo op 06-04-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Zo, eindelijk het volledige spel. Nu nog ali illegali, maar heb nu 2 levels gespeeld, en ga morgen direct in de stad eens kijken of het al in de schappen ligt. Eerste level is erg simpel, en ben je binnen 5 minuten doorheen. Maar 2e level is al meteen een stuk spannender, en dan met name door de sfeer. Ik verwacht echt dat er ieder moment een bijl door een deur kan komen met de mededeling "Here's Johny!" :P

Overigens is dat "neutralize" een beetje ongelukkig gekozen. Ik denk dan meteen aan afschieten, en dat deed ik dus ook braaf met m'n Glock 17. Is het weer unauthorised use of deadly force. Toch maar de bean bags dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:12:
spoiler:
Dat level met die gelovigen en baby-tjes is pas ziek :o
spoiler:
LOL IDD, ik deed die map gister in CO-OP mode. Ging er een kereltje op die graven dansen :+

Gister ook dat tankstation gedaan in SP mode. Die sniperview ports zijn wel heel erg goerd bedacht moet ik zeggen. Daarnaast kwam ik er ook achter dat je teammates overal waar ze maar zijn orders kan geven via de viewports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

AI is idd niet geweldig moet ik nu bekennen. Kom bad guy tegen, geven een flinke laag van mijn shock gun en daarna nog eens peperspray. Bad guy is dus een bad guy wat niets meer kan doen, dus pak vrolijk met H wat spullen om die man vast te binden. Komt een swat member van mij wat verlaat binnen zetten en stopt zo'n een kogel is zijn hoofd. "Bad guy down". No shit sherlock, ik had alles onder controlle 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 19:31

CaDje

Framedrops for life

We Are Borg schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:54:
AI is idd niet geweldig moet ik nu bekennen. Kom bad guy tegen, geven een flinke laag van mijn shock gun en daarna nog eens peperspray. Bad guy is dus een bad guy wat niets meer kan doen, dus pak vrolijk met H wat spullen om die man vast te binden. Komt een swat member van mij wat verlaat binnen zetten en stopt zo'n een kogel is zijn hoofd. "Bad guy down". No shit sherlock, ik had alles onder controlle 8)7
mss deed hij iets wat jij niet kon zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaDje schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:56:
[...]

mss deed hij iets wat jij niet kon zien :P.
de bad guy keek hem vast link aan. tegenwoordig mag je in amerika iemand doodschieten als je je bedreigd door hem voelt :Y) dat zal je memeber dus wel gevoeld hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Vandaag komt hij binnen bij dynabyte hier in utrecht!!! om 15:00 ff bellen en dan ophalen!!!! :D:D:D

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 14-10 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een vraag:
ik heb de sp demo gespeeld. Was heel erg vermakelijk.
Nu wil ik de MP demo spelen, heb de serial gebruikt uit de startpost.
Nu wil ik een game joinen, en krijg ik : CD authenication failed.

Kan ik dus geen MP game spelen met deze demo :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste