Net als bij Half-Life ed. kan er maar 1 iemand tegerlijk online spelen met 1 key.
Stom van mij om niet even te zoeken: http://forums.3drealms.co...66776&page=0&fpart=2&vc=1
Je kreeg alleen bij de beta versie een key:
http://forums.3drealms.co...Number=801858&page=0&vc=1
dus het houd voor mij op
dus het houd voor mij op
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
"Kopen" dus die hapouterspace schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:35:
Stom van mij om niet even te zoeken: http://forums.3drealms.co...66776&page=0&fpart=2&vc=1
dus het houd voor mij op
Nah ik zit nu al vast in het 2de level ( Fairfax Residence ).
spoiler:
Je komt in deze missie Lawrence en Gladys Fairfax, een onbekende man en 2 gegijzelde meisjes tegen.
Ik heb alles gedaan wat je moet doen alleen blijft er bij "secure all of the civilians" in progress staan.
Wat doe ik fout?
Ik heb alles gedaan wat je moet doen alleen blijft er bij "secure all of the civilians" in progress staan.
Wat doe ik fout?
Melden aan de cp dat je die personen hebt gevonden.
Jammer van het rechterknop menu, vooral bij online spelen. Hadden ze het maar zo gedaan als bij CS...
Verwijderd
dat omatje moet je met pepperspray bewerken en met de taser-gun en daarna vastbinden.J_Velsink schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:23:
Nah ik zit nu al vast in het 2de level ( Fairfax Residence ).
spoiler:Je komt in deze missie Lawrence en Gladys Fairfax, een onbekende man en 2 gegijzelde meisjes tegen.
Wat doe ik fout?
Kijk eens onder settings, kun je instellen hoe dat menu z'n werk doetMegamind schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:54:
Jammer van het rechterknop menu, vooral bij online spelen. Hadden ze het maar zo gedaan als bij CS...
Jullie mogen vragen wat ik gisteren werkend heb gekregen op Windows 2000, op mijn bejaarde GeforceFX5700... Juist! S.W.A.T. 3 !!!
* Jejking Jejking mompelt iets van:
'nooit geweten dat dat spel op dat OS werkt :?'
Man, was dát even leuk zeg, doe nu voor het eerst een Campaign. Ben in totaal maar 3x omgelegd (op een erg lullige manier overigens, maar daar wil ik het niet over hebben, we blijven ontopic
)
Het enige nadeel van het spel vind ik dat het vaak niets meer en niet minder dan aardedonker is!
Jammer... maar het spel blijft leuk. Een huis binnenvallen terwijl de terroristen een familie gecaptured houden, wat is er nou leuker?
Nu waai ik overigens letterlijk door de missies heen, heel gek, zal wel komen omdat ik ouder ben geworden (laatste keer dat ik het speelde was 3,5 jaar terug ofzo, opererend onder het motto: 'Eerst teammates dood, dan de rest'... Mission Failed o_O, gek hè als jij de enige bent die nog leeft
. Werkte dus totáál niet, maar was wel cool
'nooit geweten dat dat spel op dat OS werkt :?'
Man, was dát even leuk zeg, doe nu voor het eerst een Campaign. Ben in totaal maar 3x omgelegd (op een erg lullige manier overigens, maar daar wil ik het niet over hebben, we blijven ontopic
Het enige nadeel van het spel vind ik dat het vaak niets meer en niet minder dan aardedonker is!
Jammer... maar het spel blijft leuk. Een huis binnenvallen terwijl de terroristen een familie gecaptured houden, wat is er nou leuker?
Nu waai ik overigens letterlijk door de missies heen, heel gek, zal wel komen omdat ik ouder ben geworden (laatste keer dat ik het speelde was 3,5 jaar terug ofzo, opererend onder het motto: 'Eerst teammates dood, dan de rest'... Mission Failed o_O, gek hè als jij de enige bent die nog leeft

Zet je brightness eens een stukkie hoger, werkte bij mij heel goed, ik had altijd moeite de terrorist te vinden
Sinds de komst van het nieuwe spel SWAT 4 ben ik helemaal verslaafd! Alleen nu wil ik graag met mijn vriendje het spel spelen en samen oefenen op tactische invallen enz.
Alleen zit ik achter een router! Heeft iemand een idee welke poort ik moet openzetten voor een SWAT 4 server? Dat staat nameijk helemaal niet bij het spel!
Bedankt!
PS: Het gaat om een private server via Internet
Alleen zit ik achter een router! Heeft iemand een idee welke poort ik moet openzetten voor een SWAT 4 server? Dat staat nameijk helemaal niet bij het spel!
Bedankt!
wie kan me helpen
ik zit in het leven van de ondergrondse garage. Heb 2 van de 3 missie objectives compleet
rescue die kerel
en bring order to chaos
nu is er nog over: rescue civilians
Ik heb alle civilians gehad en gesecured, maar er is 1 zon mechanic die kan ik niet handboeien hoevaak ik er ook op klik of wij of H druk.
Daarom kan ik die 3e objective niet uitspelen
wie kan me helpen of is het een bug.,
ik zit in het leven van de ondergrondse garage. Heb 2 van de 3 missie objectives compleet
rescue die kerel
en bring order to chaos
nu is er nog over: rescue civilians
Ik heb alle civilians gehad en gesecured, maar er is 1 zon mechanic die kan ik niet handboeien hoevaak ik er ook op klik of wij of H druk.
Daarom kan ik die 3e objective niet uitspelen
wie kan me helpen of is het een bug.,
The Sartorialist
dat is geen bug je moet gewoon pepperspray in ze oog spuiten, of hem een stroom stoot geven, of een stinggrenade gooien in ze gezicht, of een flashbang onder hem leggen.... ok ik denk dat je het nu wel door hebt 
Oh ja of een gas grenade op hem gooien
Oh ja of een gas grenade op hem gooien
[ Voor 10% gewijzigd door b3ta op 07-04-2005 20:51 ]
*knip*
Iemand die nog antwoord heeft op mijn vraag
Binnen twee uur? Probeer het eens na 24 uur. Dit lijkt zo opdringerig.
Iemand die nog antwoord heeft op mijn vraag
Binnen twee uur? Probeer het eens na 24 uur. Dit lijkt zo opdringerig.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:59 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 07-04-2005 21:27 ]
Ik geloof dat je geen server kunt maken met een router, althans dat is mijn ervaringRobbertz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:06:
Sinds de komst van het nieuwe spel SWAT 4 ben ik helemaal verslaafd! Alleen nu wil ik graag met mijn vriendje het spel spelen en samen oefenen op tactische invallen enz.
Bedankt!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Relaxed spel. Ik ben nu in level 3, in de benzine pomp. Ik heb level 2 met 100 % gehaald en wil dat dit level weer doen. Maar dat viel tegen. De terroristen doen eerst netjes hun handen omhoog, maar besluiten dan toch te schieten.
Volgende ronde doen ik het dus anders. Leggen ze hun wapen niet neer, dan toedeloe. Helaas ziet het spel dat weer als 'onnodige kills', maar goed. Ik heb dus alle terroristen gedood, alle hostages voorzien van wat ty wraps, alles gemeld aan de cp, maar toch moet ik er nog een bevrijden. Ik heb het level drie keer doorlopen, en er is echt niemand meer.
Iemand enig idee hoe dat komt?
Volgende ronde doen ik het dus anders. Leggen ze hun wapen niet neer, dan toedeloe. Helaas ziet het spel dat weer als 'onnodige kills', maar goed. Ik heb dus alle terroristen gedood, alle hostages voorzien van wat ty wraps, alles gemeld aan de cp, maar toch moet ik er nog een bevrijden. Ik heb het level drie keer doorlopen, en er is echt niemand meer.
Buiten in de WC gekeken? Daar zat er nog 1 bij mij. Die terroristen werken vrijwel nooit mee, zeker niet als ze wegrennen, gewoon neerschieten.ZieMaar! schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 07:58:
Relaxed spel. Ik ben nu in level 3, in de benzine pomp. Ik heb level 2 met 100 % gehaald en wil dat dit level weer doen. Maar dat viel tegen. De terroristen doen eerst netjes hun handen omhoog, maar besluiten dan toch te schieten.
wat is dat dan voor een onzin, gewoon de juiste poorten opengooienevilpin0 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:04:
[...]
Ik geloof dat je geen server kunt maken met een router, althans dat is mijn ervaring
Verwijderd
Moet zeggen dat het serveraanbod me heel erg tegenvalt. Had gehoopt op meer VIP servers met +/- 16 spelers
Die coop servers zijn best wel stoer om te doen, de meeste spelen best serieus nogVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:04:
Moet zeggen dat het serveraanbod me heel erg tegenvalt. Had gehoopt op meer VIP servers met +/- 16 spelers
Werkt het bij jouw om te hosten met router? Zal het als ik thuis ben even proberen, neem aan dat de poorten in de readme staanfreekweb schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:27:
[...]
wat is dat dan voor een onzin, gewoon de juiste poorten opengooien
Yup, alletwee de wc's ook gechecked. Ga hem zo nog maar eens proberen, volgens mij gaat het bij de berichten naar de cp fout, maar als het goed is kun je maar 1 keer zeggen dat je een hostage bevrijd hebt? Daarna schreeuwt hij alleen nog maar "police, hands up" etcetera...Megamind schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:06:
[...]
Buiten in de WC gekeken? Daar zat er nog 1 bij mij. Die terroristen werken vrijwel nooit mee, zeker niet als ze wegrennen, gewoon neerschieten.
leuk spel. Heb nu net 2 levels gespeeld. Beide met 100 punten gehaald. Dat 2e level heeft wel een vreemd sfeertje.
Wat een zwaar spel zeg
in een simpel gevecht al gelijk zakke naar 15fps

Misschien kan je alleen spelen op de demo serversouterspace schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:23:
Een vraag:
ik heb de sp demo gespeeld. Was heel erg vermakelijk.
Nu wil ik de MP demo spelen, heb de serial gebruikt uit de startpost.
Nu wil ik een game joinen, en krijg ik : CD authenication failed.
Kan ik dus geen MP game spelen met deze demo
Police Quest ??? Sierra ???
Was Police Quest 1 niet een adventure a la "Leisure Suit Larry 1".
Als je weg wilde gaan met je auto moest je eerst je auto van alle kanten inspecteren ? Ik kan me zoiets nog vaag herinneren.
Of is dat een compleet ander spel ?
Als je weg wilde gaan met je auto moest je eerst je auto van alle kanten inspecteren ? Ik kan me zoiets nog vaag herinneren.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Dat was inderdaad de Police Quest reeks (tot deel 5: Angel PersuitGoT schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:51:
Police Quest ??? Sierra ???
Misschien herrinner je Sonny Bonds nog? De undercover narcotics en held van PQ1. Dat is nu je trainings officer
Het eerste wat mij opvalt is dat de game niet opstart in een dual display configuratie. Voor de rest helemaal geweldig!
Whaha die goede oude tijden.Megamind schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:08:
[...]
Dat was inderdaad de Police Quest reeks (tot deel 5: Angel Persuit) Daarna nooit meer wat van gehoord, SWAT is daarachteraan gekomen.
Misschien herrinner je Sonny Bonds nog? De undercover narcotics en held van PQ1. Dat is nu je trainings officer
Police quest 1 ja, rond de auto rondlopen. En rijden zag je vanaf bovenaf en dan moest je ongelukken enzo doen. Dat spel vond ik echt meesterlijk.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Open door Get clothes Get Gun Open Case Get all Close Case Close door |
Zo begon het toch?
Verwijderd
Het is echt zo'n uber realistich spel!
Bj CS Source zat het me dwars dat er altijd teveel geknalt werd, maar hierro..
Ik speel alles op elite en ben nu bij de 4e level bij die disco, hoogste score tot nu toe is 89..
Ik gebruik altijd die door wedges omdat ze zich toch vrij snel willen verplaatsen en dan staan ze opeens achter je..
Zo verhelp ik dat dus!
Wat ik een goed alternatief vind tegenover dat je members de deur open doen er een bommetje ingooien is dat ze de deur opblazen of kapot knallen en dan zelf op het goeie moment een granaat naar binnen gooi! Zo schrikken ze en heb je meer tijd om alles onder controle te brengen! Tenminste, das mijn ervaring..
Ik speel alles op elite en ben nu bij de 4e level bij die disco, hoogste score tot nu toe is 89..
Wat ik een goed alternatief vind tegenover dat je members de deur open doen er een bommetje ingooien is dat ze de deur opblazen of kapot knallen en dan zelf op het goeie moment een granaat naar binnen gooi! Zo schrikken ze en heb je meer tijd om alles onder controle te brengen! Tenminste, das mijn ervaring..
Herstel, het is de autoplay bij het inserten van cd die keer op keer vast loopt. Pas bij het beëindigen van deze taak start het spel. Meer mensen die hier last van hebben?HTF99_PCP schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:32:
Het eerste wat mij opvalt is dat de game niet opstart in een dual display configuratie. Voor de rest helemaal geweldig!
Ja, ook met dual screen, ook tijdens het spel crasht ie vaak, je kan beter gewoon met 1 scherm spelen en de andere uitschakelenHTF99_PCP schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:36:
[...]
Herstel, het is de autoplay bij het inserten van cd die keer op keer vast loopt. Pas bij het beëindigen van deze taak start het spel. Meer mensen die hier last van hebben?
Ik ben bij die missie in die Red... Library dinges, die computer office 
Ik heb hem al zo'n 5x 'gehaald' maar kreeg telkens te weinig punten door 'unauthorised use of deadly force', mijn vraag is dus: Wanneer mag ik schieten? Als ik al op de grond leg?
Ik heb hem al zo'n 5x 'gehaald' maar kreeg telkens te weinig punten door 'unauthorised use of deadly force', mijn vraag is dus: Wanneer mag ik schieten? Als ik al op de grond leg?
Verwijderd
Snap ik ook geen hout van, heb wel een theorieSH4D3H schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:42:
Als je een eerste keer schiet op een vijand en hij is niet direct dood maar geeft zich over, dan mag je hem volgens mij niet meer doodschieten maar moet je hem handboeien. Een soort zelfde effect als je bij gegijzelden pepperspray of de schokpistool gebruikt als ze niet op de knieen willen
Op zich is dit best een klote systeem als mijn uitleg inderdaad zo uitgewerkt is in het spel...
Wat ik meestal doe is 1 team een kamer binnenlaten stormen (breach) met een gas grenade en dan gooi ik zelf ook nog een gas grenade in die kamer. Uiteraard als er minimaal 2 vijanden in die kamer zitten anders is het ook een beetje zonde van de resources
//edit: zijn er btw nog meer mensen die last hebben van een 'zweverig' gevoel als je na een paar uur swat 4 spelen weer terug gaat naar Windows?
Gisteren had ik ook nog een grappig stukje, missie was bijna voltooid, moest nog 1 gegijzelde redden. Nah ja zoeken. Bereik ik die gast, wil ik hem handboeien druk ik per ongeluk op schieten, kon ik weer van voor af aan beginnen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 22:57 ]
Geinig spel, al zit ik nog maar aan level 2
Wat een grimmig sfeertje hangt daar zeg.
[ Voor 63% gewijzigd door ScSi op 08-04-2005 23:40 ]
Zou het kunnen dat die teammates die 'fouten' maken?
Als ik 'n room binnenkom met badguys ram ik de 'f' knop 'n paar keer, luisteren ze niet, schiet in 'n arm of been, nog niet luisteren = volle laag
Maar die teammates lijken vaak te schieten zonder op hun 'f' te rammen.
Kheb het net namelijk weer 'uitgespeeld', weer 30 punten aftrek, slechts 45 punten ipv de nodige 50
Als ik 'n room binnenkom met badguys ram ik de 'f' knop 'n paar keer, luisteren ze niet, schiet in 'n arm of been, nog niet luisteren = volle laag
Kheb het net namelijk weer 'uitgespeeld', weer 30 punten aftrek, slechts 45 punten ipv de nodige 50
Echt een lekkere game. Heb hem al een paar keer online gespeeld met clanmates. Achter een router kan je gewoon een server opzetten. Ik heb poorten 10480 t/m 10488 er voor open gezet. Dat vond ik ergens in op het SWAT 4 forum. Je hebt ze vast niet allemaal nodig, maar had geen zin meer om uit te zoeken welke het nou precies is.
Ach ja, ze zijn af en toe een beetje "zenuwachtig"SH4D3H schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:25:
Zou het kunnen dat die teammates die 'fouten' maken?
In dezelfde missie: bad guy luistert, gooit gun weg en vervolgens knalt een van mijn SWAT leden een kogel door zijn hoofd

Ik zit nu echt compleet vast. Diamond center level vind ik echt zwaar moeilijk. Enorm veel bad guys met veel guns en armor. Beetje gas naar binnen gooien helpt vaak niet, aangezien ze ook gasmasker hebben. Kortom, team setup aanpassen. Heb teamleden al zoveel mogelijk guns met armor piercing kogels inclusief wat meer flash/bangs, maar helaas gaat toch heel mijn team eraan of ikzelf
Morgen gaat het eerst schieten en dan vragen methode in werking
[ Voor 30% gewijzigd door We Are Borg op 09-04-2005 00:41 ]
Net 2 keer dat tankstation mislukt... 1e keer werd een civilian door die suspects vermoord en de 2e keer werd m'n hele team afgeschoten toen we dat kantoortje binnen gingen, terwijl die gozert met die optistick niemand had gezien? Volgende keer maar zelf kijken en er een flashbang in flikkeren.
Een keertje co-op met een paar gotters lijkt me ook wel lachen.
Een keertje co-op met een paar gotters lijkt me ook wel lachen.
Ik ben nu bij die diamanten(bank?) overval... Doe alles trouwens op 'normal'
Wat is nou precies het nut van je teammates? Dat ontgaat me een beetje namelijk.
Als je ze gebruikt zijn er namelijk te opties:
- Of ze rennen als een kip zonder kop naar binnen en worden finaal overhoop geschoten.
- Of ze rennen als één of andere John Wayne naar binnen en schieten alle suspects meteen een kogel door hun knar.
Beide keren is het negatief voor de eindscore en helpt het geen ene f*ck.
Voor de rest zijn de missies een beetje eentonig en hebben ze weinig sfeer (behalve de tweede missie), en wie gaat er trouwens een auto jatten met 13 man?
Als je ze gebruikt zijn er namelijk te opties:
- Of ze rennen als een kip zonder kop naar binnen en worden finaal overhoop geschoten.
- Of ze rennen als één of andere John Wayne naar binnen en schieten alle suspects meteen een kogel door hun knar.
Beide keren is het negatief voor de eindscore en helpt het geen ene f*ck.

Voor de rest zijn de missies een beetje eentonig en hebben ze weinig sfeer (behalve de tweede missie), en wie gaat er trouwens een auto jatten met 13 man?

De bedoeling is dat je eerst roept (f of middelste muisknop). Dat is dan iets in de trant van "Police, get down on the ground now!". Als een verdachte dan niet reageert mag je hem lek schieten.SH4D3H schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:42:
Ook is het zo dat als de suspect eerst schiet, je hem ook gewoon om mag leggen.
Niet helemaal, volgens mij. Je mag ze pas neerschieten als ze een wapen op jou of op een ander richten. Anders zul je moeten bestoken met non-lethal shit (pepperspray, rubberen kogels), en ze dan met H moeten vastbinden.T_Metalman_ZF schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:42:
[...]
De bedoeling is dat je eerst roept (f of middelste muisknop). Dat is dan iets in de trant van "Police, get down on the ground now!". Als een verdachte dan niet reageert mag je hem lek schieten.
Ook is het zo dat als de suspect eerst schiet, je hem ook gewoon om mag leggen.
Phew diamond center gelukt nu.. zit nu in het level daarna.
idd, volgens mij mag je ze pas neerschieten, als ze op jou richten...
Er werd zoiets ook gezegt bij de training, dat je wapen er alleen is om jezelf te verdedigen, en dat swat een rescue team is, en niet een 'schiet-maar-lek' team oid...
idd, volgens mij mag je ze pas neerschieten, als ze op jou richten...
Er werd zoiets ook gezegt bij de training, dat je wapen er alleen is om jezelf te verdedigen, en dat swat een rescue team is, en niet een 'schiet-maar-lek' team oid...
Verwijderd
Staat gewoon in de readme hoor:)Robbertz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:06:
Bedankt!
Werkt top3.1 Hosting a server behind a firewall
The supported method of hosting a server for a network game is to use a
configuration in which all network traffic is sent directly to the hosting
computer. Users with firewalls on their network should configure their network
such that the hosting computer meets these requirements. More specifically, in
order to host a game behind a firewall, outgoing UDP and TCP traffic must be
enabled without restriction, and all UDP traffic (incoming and outgoing) on
ports 10480, 10481, 10482, and 10483 must be forwarded through to the hosting
computer.
Alleen het komt wel te vaak voor dat je je longen uit je lijf schreeuwt, en de terrorists niet hun gun droppen, schiet je ze in het been, nog niets, pepperspray ook dan ook nog eens op, dan heb je weer een unauthorized use of deadly force.
Ook mooi is als je net met je optiwand onder de deur door kijkt, en die deur gaat net los
Nog leuker is als er een suspect aan komt rennen vanuit een andere kamer en het komt even niet uit dus doe je de deur dicht, loopt ie dwars door de deur heen
. Die bug zat ook al in de demo....

Heb wel wat moeite met die diamond center, hoe hebben jullie dit level overleefd..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Ben eerste 2 missies in elite begonnen. Damn is me dat moeilijk
. Ben dan maar overgestapt naar hard wat nog best te doen is. Zo mag je tenminste iemand killen.
Maar dit is een van de verassingen van dit jaar voor mij. Geweldige gameplay, puike graphics, en vooral enorm verslavend.
Knap werk Irrational!
Maar dit is een van de verassingen van dit jaar voor mij. Geweldige gameplay, puike graphics, en vooral enorm verslavend.
Ik ben daar ook een aantal keren dood gegaan. Eerst probeerde ik altijd onderlangs te gaan maar aangezien dat niet werkte ben ik bovenlangs gegaan._VooDooMen_ schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:15:
Heb wel wat moeite met die diamond center, hoe hebben jullie dit level overleefd..
Dus eerst de 2e verdieping helemaal clearen en goed op de trap letten dat niemand naar boven komt. Dan naar beneden werken. Toen was het mij eindelijk gelukt.
Damn dat level met dat kraakpand is echt niet normaal man, overal staan gasflessen en zelfgemaakte bommen en shit... en die krakers willen maar al te graag schieten.... *BOEM* ...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Egt masterlijk spel man, om t zo ff te zeggen
. Gister de 2e missie overgespeeld, had ik 99 omdat ik 1 hostage was vergeten door te geven, da ouwe wijf da nie wil bukken
. Maarja, volgende keer beter.
Weet iemand hoe je zo'n door wedge moet plaatsen? Neem aan als de deur dicht is, en onder bij de deur? Het lukt me maar niet
MP5, zonder silencer op semi auto en gewoon op het hoofd richten._VooDooMen_ schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:15:
M'n team had het op 1 man na niet overleefd. Ik had geen schrammetje omdat ik eerst schoot en daarna pas vroeg of ze hun wapens wilden laten vallen.
Overigens is dat level in dat appartementen complex flink kut. Overal van die mafketels die direct het vuur openen, totaal geen structuur in het gebouw waardoor ze overal vandaan kunnen komen... Echt lastig. Denk dat ik de volgende keer maar iets "less lethal" te werk ga. Dikke pech voor die sekteleden als ik dat gebouw van boven naar beneden schoon veeg met m'n MP5
Verwijderd
Aan de kant van de klink onder de deur moet je je aim zetten, dan komt er een wedge icoontje en kan je gewoon ingedrukt houden. Aan de kant van de scharnieren en het midden is dus dat 'mirror wapen' en onder de klink zet je de wedge.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| No Label Crash Time: 04/09/05 20:12:39 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2005 MHz with 510MB RAM Video: RADEON 9600 SERIES (6517) UserName: DannyRensenbrink ComputerName: DNY Application location: D:\Games\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 31973 Access Violation caused General protection fault! History: UAI_RunnableAction::ProcessState <- action->ProcessState ['RotateTowardActorAction SP-Tenement.RotateTowardActorAction25'] <- UAI_Resource::ProcessState <- APawn::UpdateMovementAI <- ASwatPawn::TickSpecial <- ASwatAI::TickSpecial [OfficerRedOne0 - Location: (-368.803497, 738.013855, -17.050014)] <- AActor::Tick [Actor: 'OfficerRedOne0' Actor->bDeleteMe: FALSE] <- ASwatRagdollPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick [(NetMode=0)] <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop |
Bah, 2e keer dat ik deze error kreeg.. erg zuur als je net zo lekker gaat
gebruikt hier niemand die paintgun? ik nl wel! en 2 van m'n teammates hebben die non lethal shotgun..werkt echt ultrarelax, geen gezeur met onnodig mensen afknallen, hop als je een ventje ziet gewoon erop schieten en of ie nou een civ, of een terrorist is, boeit niet, hij werkt opeens spontaan mee
tis eigenlijk een beetje te makkelijk ermee
blup
Paintgun?
Worden die tot op de tanden gewapende terroristen bang van verf?
Worden die tot op de tanden gewapende terroristen bang van verf?
Jup, las ik net 
Maar ze schieten je nog gewo0n overhoop ( die gasten in Diamond lvl iig ).
No use dus
Maar ze schieten je nog gewo0n overhoop ( die gasten in Diamond lvl iig ).
No use dus
Verwijderd
Weet iemand waarom er zo weinig servers zijn? Soms zie ik maar stuk of 2 of 3 en vol =/ Hoeveel servers kunnen jullie zien?
Help
Mwah ik zie wel een redelijk grote lijst.. alleen kan het niet joinen. Ga dus binnenkort het spel wel kopen!
Ik zit nu in 'St. Michael's Medical Center'
Ik zit nu in 'St. Michael's Medical Center'
In de eerste paar maps gebruikte ik die telkens maar in de latere maps is die niet echt zinvol meer omdat veel suspects rondlopen met gasmaskers. Nu gebruik ik alleen nog maar de shotgun met beanbags, het enige nadeel is dat ie wat weinig ammo heeft. Ik heb tot nu toe maar één suspect neer hoeven schieten met lethal ammo.eendje schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:49:
gebruikt hier niemand die paintgun? ik nl wel! en 2 van m'n teammates hebben die non lethal shotgun..werkt echt ultrarelax, geen gezeur met onnodig mensen afknallen, hop als je een ventje ziet gewoon erop schieten en of ie nou een civ, of een terrorist is, boeit niet, hij werkt opeens spontaan mee![]()
Ja, de rest wordt afgeknalt door je teammembersHIDMAN-X schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:56:
[...]
Ik heb tot nu toe maar één suspect neer hoeven schieten met lethal ammo.

ik ben nu in het diamond level. Daar helpen beide niet. Alle suspects dragen brillen/gasmaskers en bodyarmor.HIDMAN-X schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:56:
[...]
In de eerste paar maps gebruikte ik die telkens maar in de latere maps is die niet echt zinvol meer omdat veel suspects rondlopen met gasmaskers. Nu gebruik ik alleen nog maar de shotgun met beanbags, het enige nadeel is dat ie wat weinig ammo heeft. Ik heb tot nu toe maar één suspect neer hoeven schieten met lethal ammo.
Ik heb het net eindelijk gered zonder teammates die neergegaan zijn. Maar 68 ptn en daar ging nog 10 ptn af voor un. use of force en 20 ptn un. use of deadly force. Das niet echt genoeg om em op Hard te halen.
Als je een suspect dood schiet krijg je er geen punten voor. Maar ja hoe stop je die gasten zonder ze dood te schieten. Van beanbags trekken ze zich niks aan.
Ik ga zo maar eens met hollow point op benen schieten. Misschien helpt dat.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ik zie al dat je hetzelfde probleem als ik heb.
Die pierce kogels werken iig niet, en je teammembers moet je geen lethal wapens meer geven denk ik.
Die schieten als kippen zonder kop
Die pierce kogels werken iig niet, en je teammembers moet je geen lethal wapens meer geven denk ik.
Die schieten als kippen zonder kop
Verwijderd
Ik heb het zo aangepakt:
Eerst met je optiwand kijken wat er staat, dan een stinger granaat erin, al brullend storm je die kamer in en het ligt eraan hoeveel terrorists er lopen, maar bij 1 sowiezo je taser gun, dan dropt ie zowat altijd z'n gun wel. Bij meerdere terrorists ook taser proberen als je coop speelt, en in singleplayer schoot ik altijd 1 x in hun voeten als ze hun gun niet gelijk lieten vallen.
Eerst met je optiwand kijken wat er staat, dan een stinger granaat erin, al brullend storm je die kamer in en het ligt eraan hoeveel terrorists er lopen, maar bij 1 sowiezo je taser gun, dan dropt ie zowat altijd z'n gun wel. Bij meerdere terrorists ook taser proberen als je coop speelt, en in singleplayer schoot ik altijd 1 x in hun voeten als ze hun gun niet gelijk lieten vallen.
Krijg je dan geen 'unauthorised use of force'?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:12:
[...]
singleplayer schoot ik altijd 1 x in hun voeten als ze hun gun niet gelijk lieten vallen.
wanneer je eerst de f knop gebruikt niet.
Roepen dat ze hun wapens moeten droppen geeft je geen recht ze neer te maaien als ze het niet doen.
Dat was namelijk mijn filosofie, maar dat werkte dus niet
Dat was namelijk mijn filosofie, maar dat werkte dus niet
Weet iemand waar de derde persoon zich bevind in het 3e level? Diegene met die Koreaanse naam ofzo, ik kan em maar niet vinden.
Verwijderd
Wat ik leuk aan dit SWAT spel vind is dat je non-lethal wapens hebt. Dan kun je al schietend door zo'n gebouw trekken zonder lijken te maken, wat goed voor je stats is
Bovendien is zo'n non-lethal schot effectiever dan alleen roepen dat ze hun wapens moeten neerleggen.
Ik heb alleen de demo nog gespeeld, maar volgens mij was ik 1 keer iemand tegengekomen die toch door bleef schieten, alsof hij dacht "ik ben toch al dood, ik neem er eentje met me mee", wat opzich best realistisch is denk ik. Dus zo'n non-lethal wapen zal niet altijd de beste oplossing zijn.
Ik heb alleen de demo nog gespeeld, maar volgens mij was ik 1 keer iemand tegengekomen die toch door bleef schieten, alsof hij dacht "ik ben toch al dood, ik neem er eentje met me mee", wat opzich best realistisch is denk ik. Dus zo'n non-lethal wapen zal niet altijd de beste oplossing zijn.
Jammer dat je niet meer commando's kan geven als, use lethal force, dont use lethal force, use rush mode, use silent mode. Want het valt nogal op als je naar binnen komt stormen met 'move move!'. Niet echt SWAT tactieken.
Wat je ook niet moet doen is het fall in commando geven als je teams splitst zijn en niet bij je in de buurt. Ik wou een drukke kamer ingaan en dus iedereen bij elkaar roepen. Een team vond dat de route door die drukke kamer toch wel de beste was....
Leuk, ik liep net volgens mij tegen een bug aan in level 5 (?), in de garage. Je moet die kerel redden, alle hostages securen en order to chaos brengen. Altman dus gered (en vastgebonden plus gereport), maar de missie was nog niet klaar. De andere twee objectives stonden al wel op 'Completed'.
Wat ook wel apart was... er stond dat ik 17 van de 16 man gereport had aan de CP. Misschien dat de missie daardoor door bleef gaan?
Wat ook wel apart was... er stond dat ik 17 van de 16 man gereport had aan de CP. Misschien dat de missie daardoor door bleef gaan?
Achter de bestelauto bij de garage entry ligt nog iemand?
Verwijderd
Eindelijk voorbij de old granite hotel missie
die was best wel klote (heeft me 2 middagen gekost), uiteindelijk met 2 gewonde officers en 1 nog vol health en 1 d00d gewonnen met een score van 59

Waarom zolang?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:34:
Eindelijk voorbij de old granite hotel missiedie was best wel klote (heeft me 2 middagen gekost), uiteindelijk met 2 gewonde officers en 1 nog vol health en 1 d00d gewonnen met een score van 59

Volgende week dus maar eens het spel kopen om ook multiplayer te kunnen gaan spelen, de single player viel me eigenlijk best tegen.
Jupz, vind ik ook.. In swat 3 kon dat wel (page up en page down waren de commando's)Megamind schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:04:
Jammer dat je niet meer commando's kan geven als, use lethal force, dont use lethal force, use rush mode, use silent mode. Want het valt nogal op als je naar binnen komt stormen met 'move move!'. Niet echt SWAT tactieken.
op welke moeilijkheidsgraad speel je dan ?King_Louie schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:44:
[...]
Waarom zolang?Die gasten zijn allemaal hartstikke schietgraag, wacht dus tot ze een move maken en schiet ze neer. Laat je eigen mannen vooral niet in de weg lopen, want die zijn zo lomp als het achtereind van een varken en worden of direct afgeschoten, of schieten zelf alles overhoop. Als je dit spel als iedere andere shooter speelt ben je er echt in no-time doorheen.
Volgende week dus maar eens het spel kopen om ook multiplayer te kunnen gaan spelen, de single player viel me eigenlijk best tegen.
Alleen ik beschik over een SpeedTouch 510 router waarbij ik in het routermenu niets zie staan over UDP, en TCP. Helemaal dom op computergebied ben ik niet, maar wel zo dom dat ik het boekje niet meer hebVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:24:
[...]
Staat gewoon in de readme hoor:)
[...]
Werkt top
Weet iemand meer van deze router?
Super bedankt!
Heb het spel op Normal uitgespeeld in ongeveer 7 uur tijd. Hierbij heb ik m'n team zo min mogelijk gebruikt omdat die gasten meer tijd kosten dan dat ze daadwerkelijk iets bijdragen aan het geheel. Volgende week maar eens proberen of het op een hoger niveau ook lukt.
tsja ik probeer alles met hard op 100/100 te krijgen dan is het vaak wel een uitdagingKing_Louie schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:21:
[...]
Heb het spel op Normal uitgespeeld in ongeveer 7 uur tijd. Hierbij heb ik m'n team zo min mogelijk gebruikt omdat die gasten meer tijd kosten dan dat ze daadwerkelijk iets bijdragen aan het geheel. Volgende week maar eens proberen of het op een hoger niveau ook lukt.
Verwijderd
het is egt beschamend ik weet et
\\maar in et eerste level moet je een mac 10 ofzo vinden....
wat the hell is dat?
wat the hell is dat?
Speel je geen CS ?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:39:
het is egt beschamend ik weet et\\maar in et eerste level moet je een mac 10 ofzo vinden....
wat the hell is dat?

Ga maar op zoek
Verwijderd
arghh ik ben nu de training aan t doen maar ik moet nu voor het eerst me team commanderen en zeggen fall in en dat doe ik dus maar ELKE x zegt ie is niet goed (not that one nucklehead) doe het overnieuw, ik wordt er wel gek van heb die training 3x gedaan met 1x restarten van de game
spatiebalk drukken?
Edit: Support vragen op SWAT forum anders?
Edit: Support vragen op SWAT forum anders?
[ Voor 55% gewijzigd door SH4D3H op 11-04-2005 00:06 ]
En vrijwel niet te doenMuSeLive schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:26:
[...]
tsja ik probeer alles met hard op 100/100 te krijgen dan is het vaak wel een uitdaging
95/100 is denk ik toch wel het beste wat er realistisch gezien te halen valt. Soms heb je gewoon geen andere keuze dan zo'n knakker naar de eeuwige jachtvelden sturen. Of je moet in iedere situatie waar er een suspect volledig in body armor en met gas mask op je staat te raggen met z'n M4 eerst vriendelijk vragen of ie z'n wapen wil laten vallen, zo niet een flash bang gooien, dan staat ie een beetje moeilijk te doen, komt weer bij, schiet weer door. Of je moet 'm electrocuteren en hopen dat dat helpt. Dan bespaar ik mezelf toch wat tijd en schiet gewoon wat kogels het been in zodat ie "incapicitated" raakt. Snel en efficiënt.
OK, een simpele uitleg:Robbertz schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:10:
[...]
Alleen ik beschik over een SpeedTouch 510 router waarbij ik in het routermenu niets zie staan over UDP, en TCP. Helemaal dom op computergebied ben ik niet, maar wel zo dom dat ik het boekje niet meer heb![]()
Weet iemand meer van deze router?
Super bedankt!
1) ga naar 10.0.0.138 (die had je zo te zien al ontdekt)
2) klik op advanced, er klapt nu een menu uit
3) klik op NAPT
4) klik onderaan ergens op 'New'
5) vul de getallen in
6) als je klaar bent, druk op 'save all'
Tot zover...
Is dat soms dat stukje bij een kamer met 2 deuren ? 1 team bij de ene deur, ander team bij de andere deur.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:21:
arghh ik ben nu de training aan t doen maar ik moet nu voor het eerst me team commanderen en zeggen fall in en dat doe ik dus maar ELKE x zegt ie is niet goed (not that one nucklehead) doe het overnieuw, ik wordt er wel gek van heb die training 3x gedaan met 1x restarten van de game
Ik kan dan wel zelf de kamer in, maar het andere team blijft voor de deur staan. Ik heb alles geprobeerd. Met [Tab] het juiste team geselecteerd en alle commando's geprobeerd.
Hij zegt idd steeds "not that one nucklehead".
Ik heb de training maar overgeslagen

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Wat een strak spel
speel het met een vriend van mij in coop erg strak alleen hebben we alle missies nu al 5x gedaan ofzo
Maar het blijft leuk
Beter luisterenGoT schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:39:
[...]
Is dat soms dat stukje bij een kamer met 2 deuren ? 1 team bij de ene deur, ander team bij de andere deur.
Ik kan dan wel zelf de kamer in, maar het andere team blijft voor de deur staan. Ik heb alles geprobeerd. Met [Tab] het juiste team geselecteerd en alle commando's geprobeerd.
Hij zegt idd steeds "not that one nucklehead".
Ik heb de training maar overgeslagen
Je moet wel op caps-lock drukken anders kan je het team niet overnemen
Precies wat ik ook mis (maar dat is dan ook het enige), dat onderdeel was in SWAT 3 toch stukken beter uitgewerkt. Ik snap ook niet waarom ze dat niet weer geimplementeerd hebben.Megamind schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:04:
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:39:
het is egt beschamend ik weet et\\maar in et eerste level moet je een mac 10 ofzo vinden....
wat the hell is dat?
spoiler:
de trap oplopen, aan het eind van de gang rechts, en dan door de deur, en dan ligt ie recht voor je
Ik heb percies gedaan wat jij zegt, alleen elke keer wanneer ik de server start, krijg ik in de serverconsule deze fout te zien:the_bbk schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:31:
[...]
OK, een simpele uitleg:
1) ga naar 10.0.0.138 (die had je zo te zien al ontdekt)
2) klik op advanced, er klapt nu een menu uit
3) klik op NAPT
4) klik onderaan ergens op 'New'
5) vul de getallen in
6) als je klaar bent, druk op 'save all'
Tot zover...
Log: In GameSpyWrapper---serverInitGameSpy ( ) .
Log: GameSpy query port: 10481
Log: FServerQueryInterface : : OnReceivedData ( ) . Responding to ping.
Enz.
Dan doe je effe poort 10481 forwarden, check GameSpy site voor protocol soort 
Is er trouwens geen Direct IP connect ofzo ?? Kan je die GameSpy zooi overslaan
Wacht effe ........ dat is geen fout !!! Is gewoon een LOG event en niks om je over zorgen te maken
* nero355 is nog niet wakker ofzo

Wacht effe ........ dat is geen fout !!! Is gewoon een LOG event en niks om je over zorgen te maken
[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 11-04-2005 15:21 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar ik heb poort 10481 op TCP en UDP al open staan. Daarom snap ik de fout ook nietnero355 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:00:

Nou nu heb ik volgens mij echt de fout:nero355 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:00:
Log: ...Engine URL Port=10480
Warning: MasterServerUplink: DoUplink is False, not connecting to a master server
Misschien dat de fout?
PS: Sorry dat ik het hele forum volpraat alleen kan het nergens anders vragen
[ Voor 23% gewijzigd door Robbertz236 op 11-04-2005 16:22 ]