ja ik denk dat ik er gewoon hele tijd voorbij liep want ik ben 2 keer overal langsgelopen en met die tijd ja dan word je een beetje haastig!!
Verwijderd
Swat 2 is anders heel cool hoor
.
Alleen draait hij niet op me win xp X-D.
Mjah.
Swat 2 was nog: praat met je terroristische mannetje en probeer 'm over te halen.
Swat 3 en 4 was: Talk with yer gun. Jump in, shoot like hell and capture anyone in your reach..
Veel minder.. mjah. Was toch leuk...
Mjah.
Swat 2 was nog: praat met je terroristische mannetje en probeer 'm over te halen.
Swat 3 en 4 was: Talk with yer gun. Jump in, shoot like hell and capture anyone in your reach..
In SWAT 2 was je een tactical man, nu ben je een SWAT leader, niet echt te vergelijken, maar SWAT 2 was wel leuk alleen je was het overzicht snel kwijt...Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:37:
Swat 2 is anders heel cool hoor.
Mjah.
[foutje,excuus]
[ Voor 99% gewijzigd door Ibidem op 13-05-2005 11:40 ]
offtopic:
Sorry, maat van me was nog ingelogd hier. Nu wel goed.
Omdat het antwoord nog niet echt met zekerheid is gegeven zal ik bij deze de knoop maar doorhakken:
Gebruik van sniper om een suspect te raken/doden zorgt NIET voor strafpunten wat "Unauthorized use of deadly force" betreft.
Zo, dan is dat ook weer duidelijk.
Leuk topic trouwens, ben 'm helemaal aan het doorlezen. Misschien kan er in de startpost wat meer structuur komen over het spel met bijvoorbeeld console commands, cheats (als zgn. spoiler

De openingspost is ideaal voor dat soort zaken. Maar dat wisten jullie natuurlijk al lang.
Bla
Verwijderd
Ik heb er lang naar gezocht maar hoe zorg je dat je sniper die gast doodschiet dan? PageUp en dan?JaFFoG schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:48:
offtopic:
Omdat het antwoord nog niet echt met zekerheid is gegeven zal ik bij deze de knoop maar doorhakken:
Gebruik van sniper om een suspect te raken/doden zorgt NIET voor strafpunten wat "Unauthorized use of deadly force" betreft.![]()
Zo, dan is dat ook weer duidelijk.
Leuk topic trouwens, ben 'm helemaal aan het doorlezen. Misschien kan er in de startpost wat meer structuur komen over het spel met bijvoorbeeld console commands, cheats (als zgn. spoiler), etc. Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar bepaalde wapeninstellingen voor mijn dedicated server en ik begreep dat dit via een configuratiebestand gedaan wordt. Ik ben nu het hele topic aan het doorlezen in de hoop dat het erin staat (wil geen oude koeien uit de sloot halen
) dus dan maar zo.
De openingspost is ideaal voor dat soort zaken. Maar dat wisten jullie natuurlijk al lang.
Verwijderd
Klopt, eerst page up of page down tot je die sniper view hebt dasn met Caps lock kun je het venster vergroten en de sniper besturing voor je eigen rekening nemen!djmantri schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:00:
het was toch caps lock en dan kon je hem bedienen?
@JaFFoG hoe zit dat met die configuratie bestanden dan?? Heb je daar meer info over???
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 12:27 ]
Verwijderd
Wat een irritant level zeg indat hotel met die koffers, mijn team laats zich telkens weer afslachten op die bovenste verdieping, die lui gedragen zich als idioten!
Verwijderd
Ik ben nou ook bezig met die hotel, ligt die bom op de bovenste verdieping? Daar hebben ze mij ook neergehaald met nog 3 man van me teamVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:
Wat een irritant level zeg indat hotel met die koffers, mijn team laats zich telkens weer afslachten op die bovenste verdieping, die lui gedragen zich als idioten!
Nog niet helaas, ben nog druk in de weer. Maar elke informatie is onvindbaar naar het schijnt. Ik ben het in dit topic iig nog niet tegen gekomen, ookal heb ik al 75% gelezen (lees van nieuw naar oud, dus lijkt me sterk dat ik het nog tegen kom).Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:27:
[...]
@JaFFoG hoe zit dat met die configuratie bestanden dan?? Heb je daar meer info over???

Google heb ik helaas al honderd keer geprobeerd, maar heeft tot noch toe niks opgeleverd.
Dat van die bom is al verschillende malen genoemd in dit topic. Even lezen of zoeken in dit topic op "old granite hotel" (dacht ikVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:27:
[...]
Ik ben nou ook bezig met die hotel, ligt die bom op de bovenste verdieping? Daar hebben ze mij ook neergehaald met nog 3 man van me team

Bla
Verwijderd
1 BOM? der zijn er 4!!!Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:27:
[...]
Ik ben nou ook bezig met die hotel, ligt die bom op de bovenste verdieping? Daar hebben ze mij ook neergehaald met nog 3 man van me team
Ik vind het wel een erg gave game. Toch zijn er bepaalde zaken die me storen.
Use of (deadly) force. Hier zouden ze veel soepeler mee om moeten gaan. Als er al 5 keer op je geschoten is is het logisch dat je wat meer geweld gebruikt. In kamers met meerdere suspects moet je ook wachten tot elke suspect op je geschoten heeft. Dit slaat nergens op.
Het rondlopen met beanbag shotguns als gevolg van de force regel vind ik erg gay maar kan niet anders.
Wat zeer inconsequent is is dat het snipen niet wordt verstaan onder use of (deadly) force.
Jammer is ook het gemis van een optie om suspects tegen de grond te werken (duwen/slaan/schoppen). Dit gebeurt in het echt (en in films) ook altijd dus deze realistische move had erin moeten zitten. Vaak sta je vlakbij suspects die momenteel buiten gevecht zijn (door een granaat) maar hun wapen nog vasthebben; in zulke situaties zou je ze snel onschadelijk moeten kunnen maken door ze tegen de grond te werken.
Kleine kritiek op een zeer goed spel, een welkome afwisseling tussen alle standaard fps games.
Use of (deadly) force. Hier zouden ze veel soepeler mee om moeten gaan. Als er al 5 keer op je geschoten is is het logisch dat je wat meer geweld gebruikt. In kamers met meerdere suspects moet je ook wachten tot elke suspect op je geschoten heeft. Dit slaat nergens op.
Het rondlopen met beanbag shotguns als gevolg van de force regel vind ik erg gay maar kan niet anders.
Wat zeer inconsequent is is dat het snipen niet wordt verstaan onder use of (deadly) force.
Jammer is ook het gemis van een optie om suspects tegen de grond te werken (duwen/slaan/schoppen). Dit gebeurt in het echt (en in films) ook altijd dus deze realistische move had erin moeten zitten. Vaak sta je vlakbij suspects die momenteel buiten gevecht zijn (door een granaat) maar hun wapen nog vasthebben; in zulke situaties zou je ze snel onschadelijk moeten kunnen maken door ze tegen de grond te werken.
Kleine kritiek op een zeer goed spel, een welkome afwisseling tussen alle standaard fps games.
Nog niet aan gedacht maar die optie mist inderdaad. Maar het feit dat ik het niet gemist heb wil misschien ook zeggen dat het niet echt noodzakelijk is._Oldie_ schreef op zondag 15 mei 2005 @ 11:41:
(...)
Misschien hebben "ze" het wel overwogen maar werd het in de game té makkelijk om de suspects te overmeesteren. Maarja, dat blijft gissen, of er moet kontakt gezocht worden met het team wat er daadwerkelijk over gebrainstormd heeft.
* JaFFoG is het eens met _Oldie_Kleine kritiek op een zeer goed spel, een welkome afwisseling tussen alle standaard fps games.
Bla
In swat 4 is bij mij geluid van links en rechts omgedraaid. Dit speelt nogal irritant als je links iemand hoort roepen en hij staat rechts 
Iemand enig idee hoe dit kan? En beter, hoe ik het kan verhelpen. Ik maak gebruik van m'n onboard ac97 geluidskaart (jaja i know
)
Anders zit er niet veel anders op om weer mn losse sb erin te zetten...

Iemand enig idee hoe dit kan? En beter, hoe ik het kan verhelpen. Ik maak gebruik van m'n onboard ac97 geluidskaart (jaja i know
vtec just kicked in yo!
Boxen omdraaien?xerix schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:45:
In swat 4 is bij mij geluid van links en rechts omgedraaid. Dit speelt nogal irritant als je links iemand hoort roepen en hij staat rechts
Iemand enig idee hoe dit kan? En beter, hoe ik het kan verhelpen. Ik maak gebruik van m'n onboard ac97 geluidskaart (jaja i know)

Google?
Bla
Verwijderd
Ik zou graag een Dedicated server willen draaien, Maar ik kan nergens de pack vinden! Ook niet op fileplanet, en op google vind ik alleen bedrijven die het aanbieden..
Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden??
Als het goed is zit die gewoon bij de gameinstall. Als je SWAT opstart en naar "HOST SERVER" gaat dan kun je daar alle instellingen maken. Vervolgens het vakje "RUN AS DEDICATED SERVER" (oid) aanklikken. Dit vakje staat rechtsonder in het scherm, even boven de "LAUNCH" knop. Als je vervolgens "LAUNCH" klikt dan krijg je de vraag of je de server echt als dedicated wil draaien. Zo ja, dan wordt SWAT afgesloten en wordt de dedicated server gestart.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:04:
Ik zou graag een Dedicated server willen draaien, Maar ik kan nergens de pack vinden! Ook niet op fileplanet, en op google vind ik alleen bedrijven die het aanbieden..
Na het starten van de dedicated server hoef je de instellingen niet meer te veranderen als de server ooit eens uitgezet wordt. In dat geval kun je gewoon het bestand "Swat4DedicatedServer.exe" draaien (staat in "[SWAT4_ROOT]\Content\System\"). De instellingen van de laatste keer dat de server gedraaid heeft zullen dan geladen worden.
[ Voor 4% gewijzigd door JaFFoG op 16-05-2005 21:10 . Reden: uniformiteit creëren :P ]
Bla
Verwijderd
Ah oke, Jammer dat je dan heel het spel moet installeren. Maar bedankt!JaFFoG schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:44:
[...]
Als het goed is zit die gewoon bij de gameinstall. Als je SWAT opstart en naar "HOST SERVER" gaat dan kun je daar alle instellingen maken. Vervolgens het vakje "RUN AS DEDICATED SERVER" (oid) aanklikken. Dit vakje staat rechtsonder in het scherm, even boven de "LAUNCH" knop. Als je vervolgens "LAUNCH" klikt dan krijg je de vraag of je de server echt als dedicated wil draaien. Zo ja, dan wordt SWAT afgesloten en wordt de dedicated server gestart.Zo nee dan kom je terug in het serverscherm.
Na het starten van de dedicated server hoef je de instellingen niet meer te veranderen als de server ooit eens uitgezet wordt. In dat geval kun je gewoon het bestand "Swat4DedicatedServer.exe" draaien (staat in "[SWAT_ROOT]\Content\System\"). De instellingen van de laatste keer dat de server gedraaid heeft zullen dan geladen worden.
Jah dat is inderdaad jammer... Weet niet hoe het anders kan maar er zal ongetwijfeld wel een oplossing voor zijn! Nu nog die oplossing vinden...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:27:
[...]
Ah oke, Jammer dat je dan heel het spel moet installeren. Maar bedankt!
Bla
Ik merk vandaag iets vreemds als ik met gebande IP's bezig ga, namelijk:
Gister had ik op de lijst met gebande IP's negen (9) adressen staan. Vandaag zag ik mij genoodzaakt twee spelers te bannen, wat ik dus gedaan heb. Maar als ik nu op de lijst kijk, dan staan er nogsteeds maar negen adressen in de lijst. De IP's worden opgeslagen in het bestand Swat4DedicatedServer.ini in "[SWAT4_ROOT]\Content\System".
Het lijkt wel of er niet meer dan negen adressen in het bestand kunnen staan, ookal loopt de array door t/m 49?
Anyone?
Gister had ik op de lijst met gebande IP's negen (9) adressen staan. Vandaag zag ik mij genoodzaakt twee spelers te bannen, wat ik dus gedaan heb. Maar als ik nu op de lijst kijk, dan staan er nogsteeds maar negen adressen in de lijst. De IP's worden opgeslagen in het bestand Swat4DedicatedServer.ini in "[SWAT4_ROOT]\Content\System".
Het lijkt wel of er niet meer dan negen adressen in het bestand kunnen staan, ookal loopt de array door t/m 49?
Anyone?
[ Voor 4% gewijzigd door JaFFoG op 16-05-2005 21:09 ]
Bla
Ben nu bij een research center ofzo, na 2 keer over dat hotel te hebben gedaan (ook ik kon de bommen niet vinden
).
Spel bevalt me tot nu toe ERG goed, terwijl ik gewoonlijk maar weinig FPS speel (alleen UT '99 en heb ook ooit HL2 uitgespeeld)
Spel bevalt me tot nu toe ERG goed, terwijl ik gewoonlijk maar weinig FPS speel (alleen UT '99 en heb ook ooit HL2 uitgespeeld)
Kijk, voor mij geldt dus precies hetzelfde. HL2 en BF zijn eigenlijk de enige FPS' die ik écht gespeeld heb (en HL2 ook alleen maar om het uit te spelen en omdat de graphics zo mooi zijn, daar ben ik nu ook klaar mee, het wachten is op een goede mod... of is die er al?
). Maar dit is toch wel een klein beetje verslavend aan het worden. Is het niet in de multiplayer, dan is het wel op het web. Lezen, posten op GoT en website'je in elkaar knutselen... de verslaving slaat toe!
Bla
Verwijderd
Echt een kei vet spel maar wel een beetje weinig levels zo dacht ik... zijn er geen extra levels of andere zooi te downloaden voor dit spel??
Denet ff online geprobeerd best vett!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 08:53 ]
Verwijderd
Ik zou zeggen kijk eens op Swat-4.comVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 07:41:
Echt een kei vet spel maar wel een beetje weinig levels zo dacht ik... zijn er geen extra levels of andere zooi te downloaden voor dit spel??
Ik merk wel dat er hier en daar nog een bug in het spel zit. Het welbekende wapen (en soms zelfs een hoofd
) wat door een deur heen komt. Of granaten die in het luchtledige ineens afketsen op een onzichtbaar voorwerp. Heeft mij al veel levens gekost
Maar ik ben niet boos... ik ben juist blij, omdat de game leuk en verslavend blijft ondanks die paar bugs!
Maar ik ben niet boos... ik ben juist blij, omdat de game leuk en verslavend blijft ondanks die paar bugs!
Bla
Verwijderd
Wat ook leuk is geoon een flashbang voor je op de grond te gooien en dan dicht met je ogen op t scherm gaan zitten, kan t nog realistischer??
lolVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:18:
Wat ook leuk is geoon een flashbang voor je op de grond te gooien en dan dicht met je ogen op t scherm gaan zitten, kan t nog realistischer??

Ik heb zowaar een console-commando ontdekt! Ligt voor de hand en ik raad niemand 'm aan om 'm te gebruiken (want is eigenlijk overbodig) maar toch, een commando voor de console in windows (bij een Dedicated Server dus):
- exit -- sluit de server onmiddellijk af
Bla
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp wordt je Banlist (ini file in de system folder) alleen bijgewerkt als de server de game herstart of helemaal afsluit??JaFFoG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:12:
[...]
Ik heb zowaar een console-commando ontdekt! Ligt voor de hand en ik raad niemand 'm aan om 'm te gebruiken (want is eigenlijk overbodig) maar toch, een commando voor de console in windows (bij een Dedicated Server dus):En de ontdekking van die code is ook meteen de oorzaak geweest dat ik mijn eerder beschreven probleem heb opgelost (dat probleem met die IP's die niet in de Swat4DedicatedServer.ini worden bijgeschreven). Dit schijnt de server alleen te doen bij het afsluiten of het opnieuw opstarten. Heb 'm vanavond dus bij het "ontdekken" van het exit-commando afgesloten, waarna ik 'm weer opgestart heb. Nu merk ik dat de lijst met IP's verviervoudigd is!
- exit -- sluit de server onmiddellijk af
Ik weet niet of dat een positief iets is of juist negatief, maar één ding is zeker: het probleem is opgelost!
Dit zal ik eens doorgeven aan onze server admin dan, thnx JaFFoG
Jah dat begrijp je goed!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:30:
[...]
Dus als ik het goed begrijp wordt je Banlist (ini file in de system folder) alleen bijgewerkt als de server de game herstart of helemaal afsluit??
Dit zal ik eens doorgeven aan onze server admin dan, thnx JaFFoG
Stond er zelf ook van te kijken maarja, het is in ieder geval opgelost nu. En het lijkt er trouwens op dat de IP's wél geband worden als ze nog niet in de lijst staan (zou ook tamelijk gierig zijn als dat niet zo was, maar dat terzijde
Ben wel weer een bug tegengekomen, erg vaag. Ik vuur één kogel op een teammate af omdat hij op de tegenstander lijkt. Hij blijft staan en herlaadt zijn wapen. Ik loop er voorbij en tot mijn grote verbazing komt er vijf seconden later in beeld dat ik hem geteamkilled heb.
Bla
Koptelefoon op standje 10 erbijVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:18:
Verwijderd
Dan ben je echt uitgeschakeld alleen duurt dat wat langer dan een paar seconden ben ik bang
En met een beetje pech is je koptelefoon ook uitgeschakeld, maarja, daar heb je dan toch niets meer aanVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 07:48:
[...]
Dan ben je echt uitgeschakeld alleen duurt dat wat langer dan een paar seconden ben ik bang

Zijn jullie deze error trouwens weleens tegengekomen?

Met die error-beschrijving kan ik helemaal geen kant op namelijk. Ik kreeg het een keer en heb er maar in allerijl een screenshot van gemaakt. Bij het laden van een nieuwe map op mijn server werd ik er dus met dit bericht afgeknikkerd. En elke poging opnieuw te connecten gaf dezelfde error. Snap totaal niet hoe dit nou ineens kon gebeuren of wat er nou mis is. Het vreemde is ook dat ik de enige speler leek te zijn die er last van had, want volgens de servergegevens op de website waren er nog tien van de twaalf aan het spelen.
Ik heb de server dus maar opnieuw opgestart en toen werkte alles weer naar behoren, maar het wachten is op de volgende keer dat het gebeurt...

[ Voor 56% gewijzigd door JaFFoG op 20-05-2005 12:18 . Reden: Error ]
Bla
Verwijderd
Toch leuk dat je mede GoT'ers tegenkomt tijdens het gamen, ben zijn naam even kwijt maar van het weekend waren er meer GoT'ers dan alleen ik op de www.clanjff.nl SWAT4 server te vinden!
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om als serveradmin tijdens het spelen het IP van een bepaalde speler te achterhalen? Dat kan namelijk goed van pas komen...
Bla
Verwijderd
Nu (nog) niet tenzij je hem/haar banned, dan komt de ip in je banlist te staan, maar ik heb gehoord van mede clanleden dat er een betere serveradmin tool aan zit te komen!JaFFoG schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:43:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om als serveradmin tijdens het spelen het IP van een bepaalde speler te achterhalen? Dat kan namelijk goed van pas komen...
Weet iemand ook waar de savegames staan van de singleplayer?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ik dacht, goh eens even kijken of dit een beetje loopt op m'n laptop. Ik doe dus ff training krijg ik dit vage beeld:
http://img286.echo.cx/my.php?image=wtf1ds.jpg (is best grote pic
). Als ik dan iets verder kijk is m'n hele beeld wit
Heeft iemand dit ook meegemaakt ?
http://img286.echo.cx/my.php?image=wtf1ds.jpg (is best grote pic
Wat voor videokaart? misschien drivers updaten?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:38:
Ik dacht, goh eens even kijken of dit een beetje loopt op m'n laptop. Ik doe dus ff training krijg ik dit vage beeld:
http://img286.echo.cx/my.php?image=wtf1ds.jpg (is best grote pic). Als ik dan iets verder kijk is m'n hele beeld wit
Heeft iemand dit ook meegemaakt ?
Of het spel opnieuw installeren.
Verwijderd
Vga kaart = Mobile 9000RoD schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:10:
[...]
Wat voor videokaart? misschien drivers updaten?
Of het spel opnieuw installeren.
Nieuwste drivers zitten erop en ik heb het spel nu 3x opnieuw geinstalleerd...
ik vind het echt een gaaf spel.
Alleen ik zit nu een beetje vast bij die Diamant handel........... elke keer gaat er wel iets kleins fout
Alleen ik zit nu een beetje vast bij die Diamant handel........... elke keer gaat er wel iets kleins fout
Verwijderd
Wordt je videokaart wel ondersteund door SWAT, lijkt er namelijk niet echt op!Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:19:
[...]
Vga kaart = Mobile 9000
Nieuwste drivers zitten erop en ik heb het spel nu 3x opnieuw geinstalleerd...
Verwijderd
Echt een vette game.
Ik speelde tot nu toe eigenlijk allen RTS. starcraft warcraft etc.
Maar nu ben ik FPS verslaafd. Of liever Swat4 verslaafd.
Counter Strike: Source is er echt niks bij.
Ik speelde tot nu toe eigenlijk allen RTS. starcraft warcraft etc.
Maar nu ben ik FPS verslaafd. Of liever Swat4 verslaafd.
Counter Strike: Source is er echt niks bij.
ik heb hier last van:
1e stukje melding:

2e stukje melding: (het is wel 1 melding maar kan schermpje niet groter maken
1e stukje melding:

2e stukje melding: (het is wel 1 melding maar kan schermpje niet groter maken

[ Voor 44% gewijzigd door Rynji op 04-07-2005 15:06 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
niemand?
(sorry voor duppelpost maar edit komt hij niet bovenaan in het rood)
(sorry voor duppelpost maar edit komt hij niet bovenaan in het rood)
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Weet iemand inmiddels al waar de savesgames located zijn?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Hmzzz de MP demo loopt lekker
Maar met de volledige versie kom ik niet verder dan een zwart beeld
Ik heb de nieuwste forcewave drivers al gedownload maar helpt helaas niks,
Ik moest hem alleen ff aan de firewall toevoegen
Maar met de volledige versie kom ik niet verder dan een zwart beeld
Ik heb de nieuwste forcewave drivers al gedownload maar helpt helaas niks,
Ik moest hem alleen ff aan de firewall toevoegen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 17:29 ]
Nog mensen hier in dit topic?
Bij mij loopt Swat4 in multiplayer goed, als ik een game host een vriend komt erbij dan heeft hij vaak tijdens het spelen last van een soort lag.. terwijl ze ping maar 20 is gemiddeld...
wat kan dit probleem veroorzaken? Swat is al geupdate naar nieuwe versie
Bij mij loopt Swat4 in multiplayer goed, als ik een game host een vriend komt erbij dan heeft hij vaak tijdens het spelen last van een soort lag.. terwijl ze ping maar 20 is gemiddeld...
wat kan dit probleem veroorzaken? Swat is al geupdate naar nieuwe versie
Niemand hier die SWAT 4 - The Stetchkov Syndicate speelt?
Vind hem zelf wel leuk. Al merk ik niet echt dat de AI slimmer is geworden.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Mja, moest nog 2 missies (vanaf dat treinstation) maar heb na een systeem reinstall geen zin gehad om dat spel nog te installeren. Zo spectaculair is het niet echt, al is het wel leuk om te spelen (ingewikkeld he?)
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ja, ik speel hem ook 
in het singleplayer gedeelte merk ik niet heel veel verschil, behalve dat er nieuwe maps zijn, en de AI andere guns heeft, maar ze zijn niet echt slimmer.
in multiplayer is het gewoon een stuk leuker geworden vind ik, met de nieuwe guns, en de nieuwe maps zijn ook leuk om op te spelen.
maar ik kocht het spel toch vooral voor de MP, de SP vind ik leuk voor even
in het singleplayer gedeelte merk ik niet heel veel verschil, behalve dat er nieuwe maps zijn, en de AI andere guns heeft, maar ze zijn niet echt slimmer.
in multiplayer is het gewoon een stuk leuker geworden vind ik, met de nieuwe guns, en de nieuwe maps zijn ook leuk om op te spelen.
maar ik kocht het spel toch vooral voor de MP, de SP vind ik leuk voor even
sinds installatie van de expansion krijg ik zwart beeld na het opstarten. Dus niet gespeeld nee
Verwijderd
schop hem maar even omhoog omdat ik hetzelfde heb, gewoon geïnstalleerd en alles was goed, na het opstarten blijft het beeld echter zwart. iemand een oplossing?
Verwijderd
Afgelopen week heb ik hem ook weer eens gespeeld. Had de SP mode namelijk nog steeds niet uitgespeeld, en het bleef maar liggen en liggen hier. Terwijl het toch echt wel een hele vette game is! Rainbow Six 3 heeft welliswaar wat meer wapens en zo, maar toch vind ik SWAT 4 zeker niet onder doen voor deze game. Rainbow Six is een beetje langzamer en iets tactischer, terwijl SWAT 4 wel een beetje meer actie gericht is. Tuurlijk moet je tactics toepassen en zo, maar bij Rainbow \Six moet je bijvoorbeeld ook aan de slag met gasmaskertjes en dat soort dingen. Het zijn maar kleine dingetjes, maar toch...
SWAT 4 is een behoorlijk vette game, SP én MP, en ik zit er ook sterk over te denken om misschien zelfs die uitbreiding te gaan halen. Kost bijna niks zag ik laatst op een website. Ik geloof dat ie nog net geen €20 koste.
SWAT 4 is een behoorlijk vette game, SP én MP, en ik zit er ook sterk over te denken om misschien zelfs die uitbreiding te gaan halen. Kost bijna niks zag ik laatst op een website. Ik geloof dat ie nog net geen €20 koste.
Verwijderd
Wat je wel kunt merken van de *verbeterde* AI is dat de (ontwapende) suspects sneller wegrennen naar een andere kamer om zichzelf bewapenen en je dan vervolgens te lijf gaan.TommyGun schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:51:
Niemand hier die SWAT 4 - The Stetchkov Syndicate speelt?
Sommige wapens zijn wel vet in die uitbreiding zoals die mini-gun met 200 kogels in een magazijn
[ Voor 49% gewijzigd door JSTPS op 30-07-2007 23:42 ]
Als je het bijna elke dag speelt dan was het die 40 euro wel waard geweest toch....

Verwijderd
Ik heb een dedictad server gehost op een andere pc in mijn netwerk ook de admin mod van gez geinstalleerd, alleen ik zelf zie mijn server nooit ook niet zonder die mod.
Wel kan i hem gewoon hosten als hij niet dedictad is. Dus ik kan gewoon niet joinen als hij dedicted is. alle poorten zijn geopend wat doe ik fout ?
Waf
Wel kan i hem gewoon hosten als hij niet dedictad is. Dus ik kan gewoon niet joinen als hij dedicted is. alle poorten zijn geopend wat doe ik fout ?
Waf
zelfde probleem hier maar dan met een dedicated in een vmware, maja schijnbaar is swat 4 dood ofzoVerwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:36:
Ik heb een dedictad server gehost op een andere pc in mijn netwerk ook de admin mod van gez geinstalleerd, alleen ik zelf zie mijn server nooit ook niet zonder die mod.
Waf
[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-07-2007 15:14 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Wow
.. mega kick..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Is je VMware netwerk wel goed ingeregeld? M.a.w kun je wel vanuit en naar de VM browsen en pingen? Als dat al niet werkt moet je eerst even je VMware netwerkinstellingen nalopen bridged v.s. nat.
Edit: SWAT 4 heb ik sinds enige tijd uitgespeeld, samen met de uitbreiding. In laast genoemde zaten zonder patch toch wel wat meer bugjes dan het origineel. Al met al wel leuk om te spelen.
Nog niet online gespeeld. Misschien binnenkort nog eens naar aanleiding van wat DM met Metaframe
Wij waren benieuwd of er hier nog meer Gotters zijn die het spelen. If so, post hier even.
Edit: SWAT 4 heb ik sinds enige tijd uitgespeeld, samen met de uitbreiding. In laast genoemde zaten zonder patch toch wel wat meer bugjes dan het origineel. Al met al wel leuk om te spelen.
Nog niet online gespeeld. Misschien binnenkort nog eens naar aanleiding van wat DM met Metaframe
[ Voor 49% gewijzigd door sh4d0wman op 31-07-2007 14:32 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
als Sierra nou eens komt met een SWAT 5 ! en dan met
- DirectX 10
- Nieuwe Engine! (beetje in de stijl van R6 vegas)
- grotere missies
- verbeterde AI
- in rangen gamen (dus begint als simpel agent met kogelwerend vest en later dik swat-team)
- een goede terrorist mode! (dus dat jij de boef bent)
- meer wapens en tactics
daar zouden wel oren naar zijn denk ik
*MauSS op dit moment verslaafd aan R6: vegas*
A world without gadgets is no world ;)
Definieer stijl van Vegas. Ik heb het gespeeld en de graphics zijn mooi maar verder speelt het echt ruk. Vijanden staan altijd op dezelfde plaats, slechte AI en ontzettend scripted. Nee, ik hoop dat we daar ver vandaan blijven. Ik het altijd Rainbow Six met veel plezier gespeeld maar Vegas was echt slecht. Ik mis ook de uitgebreide planning die je kon maken.MauSS schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:52:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Persoonlijk vond ik de planning maken vaak juist vervelend, maar gelukkig hoefde dat ook niet (altijd). Voor de rest is R6 Vegas een lekkere wegspeelgame, maar inderdaad, van AI is eigenlijk weinig sprake. Het is een echte console game en dat druipt er aan alle kanten ook vanaf, wat wel jammer is.sh4d0wman schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:03:
[...]
Definieer stijl van Vegas. Ik heb het gespeeld en de graphics zijn mooi maar verder speelt het echt ruk. Vijanden staan altijd op dezelfde plaats, slechte AI en ontzettend scripted. Nee, ik hoop dat we daar ver vandaan blijven. Ik het altijd Rainbow Six met veel plezier gespeeld maar Vegas was echt slecht. Ik mis ook de uitgebreide planning die je kon maken.
De graphics zijn inderdaad prachtig, wat opzich ook wel weer voor sfeer zorgt.
zolang er co-op is vind ik het best, ben erg verslaafd geweest aan co-op online op swat 4, erg vermakend als je een leuk groepje hebt ^^MauSS schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:52:
[...]
als Sierra nou eens komt met een SWAT 5 ! en dan met
- DirectX 10
- grotere missies
- verbeterde AI
- in rangen gamen (dus begint als simpel agent met kogelwerend vest en later dik swat-team)
- een goede terrorist mode! (dus dat jij de boef bent)
- meer wapens en tactics
daar zouden wel oren naar zijn denk ik![]()
*MauSS op dit moment verslaafd aan R6: vegas*
blaap
Voor mensen die het nog niet (compleet) hebben: september/oktober 2007 (waarschijnlijk) komt SWAT 4 Gold uit als Bestseller Edition, voor rond de € 12,50 in de winkel.
Maar een SWAT 5 zou leuk zijn, ja, zeker als Irrational Games het zou maken. Wat gaan ze doen na BioShock?
Maar een SWAT 5 zou leuk zijn, ja, zeker als Irrational Games het zou maken. Wat gaan ze doen na BioShock?
ik kon browesen pingen en internettensh4d0wman schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:29:
Is je VMware netwerk wel goed ingeregeld? M.a.w kun je wel vanuit en naar de VM browsen en pingen? Als dat al niet werkt moet je eerst even je VMware netwerkinstellingen nalopen bridged v.s. nat.
Nog niet online gespeeld. Misschien binnenkort nog eens naar aanleiding van wat DM met MetaframeWij waren benieuwd of er hier nog meer Gotters zijn die het spelen. If so, post hier even.
maar het probleem was dat ik de vmware draaide ls nat op dezelfde bak als die het netwerk routert en dan gaat dat dus niet werken
dus heb ik de vm gebridged naar eth2 (intern netwerk) zodat ie auto ip krijgt van de server
anyway, ik vind swat 4 toch wel een zeer goeie game, jammer dat ik um zo laat ben tegen gekomen
SWAT 4, een van de betere tac. games van de laaste paar jaar 
Lijkt me wel eens leuk om met een groepje GoTers te Co-Oppen, beetje tegen mekaar brabbelen op teamspeak
* HaterFrame kan niet wachten tot er een vervolg komt
Lijkt me wel eens leuk om met een groepje GoTers te Co-Oppen, beetje tegen mekaar brabbelen op teamspeak
* HaterFrame kan niet wachten tot er een vervolg komt
I am the great Cornholio!
meta ik houd me aanbevolen, ik speel bijna dagelijks coopMetaFrame schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:53:
SWAT 4, een van de betere tac. games van de laaste paar jaar
* CrankyGamerOG kan niet wachten tot er een vervolg komt
Ik heb 'm juist recentelijk gedeinstalled, maar wie weet. Heb altijd met veel plezier de co-op gespeeld, had zelfs een clan.
Maar speel het nu totaal niet meer, de laatste keer was vorig jaar denk ik. Maar voor een potje geplande co-op met wat "volwassen" gamers ben ik natuurlijk wel in.
Bla
Anders kick ff een topic van 2 en een half jaar

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Boeieh! hij wil kijken of er nog mensen in zijn voor co-op! en dat ben ik wel, dus so what!?FragNeck schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:10:
Anders kick ff een topic van 2 en een half jaar
anders maak je je even druk of de straat-stenen wel allemaal precies gelijk liggen...?

i'am in!JaFFoG schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:51:
Ik heb 'm juist recentelijk gedeinstalled, maar wie weet. Heb altijd met veel plezier de co-op gespeeld, had zelfs een clan.Maar speel het nu totaal niet meer, de laatste keer was vorig jaar denk ik. Maar voor een potje geplande co-op met wat "volwassen" gamers ben ik natuurlijk wel in.
(anders mail tweaker: CLB en mij even...)
[ Voor 26% gewijzigd door MauSS op 05-10-2007 01:33 ]
A world without gadgets is no world ;)
Me 2
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik speel dit spel nog dagelijks. Vooral Pistol only
Het is gewoon een erg goed spel, vind ik dan, speel het nu al sinds 2005. Met wat pauzes natuurlijk
Het is gewoon een erg goed spel, vind ik dan, speel het nu al sinds 2005. Met wat pauzes natuurlijk
Daarom! Helaas ligt mijn internetverbinding eruit en heb ik de laatste tijd erg weinig tijd. Maar we moeten maar even mailen, dan kunnen we een datumpie prikken!
Bla