[PC] S.W.A.T. 4

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 15:40
Op de vraag naar de MAC 10 van FVV
RoD schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:26:
[...]

spoiler:
de trap oplopen, aan het eind van de gang rechts, en dan door de deur, en dan ligt ie recht voor je
Ja, nou, half,
spoiler:
ipv rechts moet je links, en dan ligt ie daar op een tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Robbertz schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:26:Nou nu heb ik volgens mij echt de fout:

Log: ...Engine URL Port=10480
Warning: MasterServerUplink: DoUplink is False, not connecting to a master server

Misschien dat de fout?
PS: Sorry dat ik het hele forum volpraat alleen kan het nergens anders vragen ;(
Dan moet je denk ik die variabele op TRUE zetten of Enabled ergens in een config of via je console.

P.S. : Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif <= Gebruik dat knopje, nu heb je een dubbelpost gemaakt/Topic onnodig gekickt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:26

GG85

.......

Vraagje: Ik krijg het maar niet voor elkaar om Red en Blue tegelijkertijd door 2 verschillende deuren 1 ruimte binnen te laten gaan? Is er een manier om bijde teams een set commando's te geven en ze door een soort van go signaal tegelijkertijd die uit te voeren? Via Caps-Lock moet je namelijk ook na elkaar commando's voor de 2 teams ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:18:
Vraagje: Ik krijg het maar niet voor elkaar om Red en Blue tegelijkertijd door 2 verschillende deuren 1 ruimte binnen te laten gaan? Is er een manier om bijde teams een set commando's te geven en ze door een soort van go signaal tegelijkertijd die uit te voeren? Via Caps-Lock moet je namelijk ook na elkaar commando's voor de 2 teams ingeven.
Tja idd lastig.. hebben ze niet over nagedacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:51:
Op de vraag naar de MAC 10 van FVV

[...]

Ja, nou, half,
spoiler:
ipv rechts moet je links, en dan ligt ie daar op een tafel
|:(

Je hebt gelijk, ik was even in de war met rechts en links :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
nero355 schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:59:
[...]

Dan moet je denk ik die variabele op TRUE zetten of Enabled ergens in een config of via je console.

P.S. : [afbeelding] <= Gebruik dat knopje, nu heb je een dubbelpost gemaakt/Topic onnodig gekickt ;)
Sorry maar deze vat ik even niet? Wat bedoel je met die variabele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Wat is het nut van de sniper view? In beeld komt de melding press page up voor sniper view oid.

Maar op welke knoppen ik ook druk krijg alleen dat 1e kleine venster te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

CXNeXo

This behavior is by design.

bakkiepleur schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:39:
Wat is het nut van de sniper view? In beeld komt de melding press page up voor sniper view oid.

Maar op welke knoppen ik ook druk krijg alleen dat 1e kleine venster te zien...
Zodra je dat kleine venster hebt druk je op "Capslock" , en ziedaar, je kunt de sniper besturen ;)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Heeft iemand als eens iemand neergeschoten met de sniper? Ik niet namelijk, helemaal als er gijzelaars zijn lijkt me dat niet slim namelijk, maar aan de andere kant, als je flashbangs gooit in een lege ruimte, dan weet ook dat hele gebouw dat, dus dan zou je zeggen dat ze dan de gijzelaars ook wel neer zouden knallen.

Nog even over dat van met 2 teams tegelijk ergens binnen vallen, dat vind ik ook heel erg jammer. Dat zou wel wat meer actie a la Tom Clancy geven, twee teams die tegelijk binnen vallen, en dan tegelijkertijdde sniper die ook nog iemand neerknalt :>

[ Voor 1% gewijzigd door ZieMaar! op 12-04-2005 09:57 . Reden: smiley gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ok, op Caps-Lock drukken B)
Maar doet die sniper zelf nog wat ? Of zit ie daar maar een beetje uit zijn neus te vreten ?

Wel vreemd dat je de teamleden altijd maar moet commanderen, anders doen ze helemaal niks en blijven ze gewoon op hun plekje staan.Steeds maar weer "Fall in" nadat je een ruimte hebt gecleared. Het wordt wel makkelijk gemaakt door de "Spatie", maar toch... Als jij naar voren rent, blijven ze gewoon staan.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
GoT schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:58:
Maar doet die sniper zelf nog wat ? Of zit ie daar maar een beetje uit zijn neus te vreten ?
Helemaal niks. Jij bent team leader, dus zodra je wat hoort van je sniper kan je target practice gaan doen >:)
Wel vreemd dat je de teamleden altijd maar moet commanderen, anders doen ze helemaal niks en blijven ze gewoon op hun plekje staan.Steeds maar weer "Fall in" nadat je een ruimte hebt gecleared. Het wordt wel makkelijk gemaakt door de "Spatie", maar toch... Als jij naar voren rent, blijven ze gewoon staan.
En terecht. Jij vertelt wat ze mogen doen en wat niet en als ze als een kip zonder kop steeds maar achter je aanlopen wordt je vanzelf gek van ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een oplossing van de gelijktijdige actie zou een simpel go command kunnen zijn. Zoals dat idd. voorkomt in rainbow six (alpha GO )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
GoT schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:58:

..
De sniper zegt alleen als beweging waarneemt, dat hij iets ziet. Als hij niets meer ziet, zegt hij dat dan ook weer. Volgens mij is dat wel vrij realistisch, als ik (nogmaals) Tom Clancy moet geloven, dan dienen snipers voor een groot deel vooral om waar te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:06:
[...]
De sniper zegt alleen als beweging waarneemt, dat hij iets ziet. Als hij niets meer ziet, zegt hij dat dan ook weer. Volgens mij is dat wel vrij realistisch, als ik (nogmaals) Tom Clancy moet geloven, dan dienen snipers voor een groot deel vooral om waar te nemen.
de sniper geeft aan als hij een doel ziet, dan kun je iemand afknallen.
als het doel uit zicht is dan zegt hij dit ook weer.

en zo elke keer, wel leuk. beetje snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de 13e missie alleen ik zit hardstike vast!!

Hier mijn probleem :

spoiler:
Ik heb alle missie objectives gecompleted, op 1 na. Ik moet een Briefcase vinden alleen ik kan hem niet vinden! ik ben al 10 keer door het hele level heen gelopen en waarschijnlijk ben ik er al 10 keer langs gelopen. Kan iemand mij vertellen waar deze briefcase ligt? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel eens wat aan die sniper, krijg je niet 10 punten aftrek als je zomaar iemand neerschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

Qua bestuurbaarheid springt Rainbow Six er wel uit vind ik.. Ik verwacht dan ook heel veel van RS4: Lockdown. Hoewel ik het Urban aspect van deze game ook heel erg hard weet te appreciëren mis ik toch een aantal essentiële elementen oa:
- het niet gelijktijdig kunnen binnenstormen
- de slechte IA van de tegenstanders bij momenten (knal je een supsect neer doet de rest niets aan de hostages enzo terwijl ze dat wel zouden moeten doen)
- geen keuze tussen swat mode (silent) en breach mode
- het besturen van de sniper (in RS kan je sniper commanderen en gelijk binnenstormen, zonder aftrok te krijgen voor unauthorised force) Het gaat uiteindelijk om hostages redden vind ik, niet om suspects mooi in de boeien te kunnen slaan.
Het is me al meerdere malen overkomen dat ik het op het einde van een missie toch nog verpruts omdat ik te soft wil zijn.. :P

@sneeuwbal: in real life knallen ze die gewoon af op het juiste moment om verder gevaar te vermijden, maar hier kan je best gewoon in de knieschijf schieten om die te verwonden en dan met je team binnenstorm oid..

[ Voor 12% gewijzigd door ScSi op 12-04-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

We Are Borg schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:03:
En terecht. Jij vertelt wat ze mogen doen en wat niet en als ze als een kip zonder kop steeds maar achter je aanlopen wordt je vanzelf gek van ze ;)
hmm tja, als ze daar blijven staan, vind ik ze eerder kippen zonder koppen. ;)
Bij Star Wars Republic Commando, als ik iemand commandeer om ergens te staan en ik loop naar voren zal hij na een x- aantal meters vanzelf zijn plek verlaten en achter mij aanlopen.
Maar goed, dat hebben ze goed opgelost met de spatie "sneltoets", dus het is geen wereldramp.

PS: De recoil is een b-tje aan de hoge kant vind ik. Voordat je zegt: "dat is in het echt ook zo".
Ja, in het echt heb je ook recoil, maar een getrainde schutter compenseert het en houdt het stevig vast. Als je de muisknop ingedrukt houdt schiet je op een gegeven moment op het dak. beetje overdone.

[ Voor 21% gewijzigd door GoT op 12-04-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 18:39

Not Pingu

Dumbass ex machina

Leuk spel, wel vreemd dat je zelfs gijzelaars in de boeien moet slaan voordat je ze kan melden als gered :?
Graphics zijn een beetje matig, het lopen is erg langzaam, handig op het moment dat je behoedzaam een kamer binnensluipt, tergend als je een gebouw aan het doorzoeken bent naar dingen die je nog bent vergeten.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:23:
Heb je wel eens wat aan die sniper, krijg je niet 10 punten aftrek als je zomaar iemand neerschiet?
Probeer het eens :)
Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik krijg eigenlijk maar weinig de kans om de sniper te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Laatst online: 08-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:58:
Ik zit nu in de 13e missie alleen ik zit hardstike vast!!

Hier mijn probleem :

spoiler:
Ik heb alle missie objectives gecompleted, op 1 na. Ik moet een Briefcase vinden alleen ik kan hem niet vinden! ik ben al 10 keer door het hele level heen gelopen en waarschijnlijk ben ik er al 10 keer langs gelopen. Kan iemand mij vertellen waar deze briefcase ligt? alvast bedankt.
spoiler:
k moest ook even zoeken.. het is een zilver metalen koffer.. niet te missen
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou ik blijf maar vastzitten in dat level met die garage enzo. Volgens mij is dat het 5e level oid.

Telkens 46 score op normal :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Waypoint schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:30:
Nou ik blijf maar vastzitten in dat level met die garage enzo. Volgens mij is dat het 5e level oid.

Telkens 46 score op normal :X :/
Al je members met non lethal guns equippen dan kunnen ze ook niet dood. Ze lopen daar toch nog niet allemaal met gasmaskers rond. En als je zo'n non lethal shotgun leegt op iemand dan schieten ze niet gelijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Laatst online: 14-10 14:38
Weet er iemand trouwens of er meer Commands bekent zijn voor bv dedicaded server?? Ik zoek hier al heel lang na.. Ojwa.. ik kan hem spelen online zonder key.. briljant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Wat een vet spel, ben nu bij Old Granite Hotel aangekomen...
Tijdje terug heb ik in Las Vegas zelf met een MP5 geschoten, hmmmm wat een herinneringen :9

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Heeft iemand een patch om van een Nvidia opstartlogo een Ati logo te maken, net als bij Unreal Tournament 2004?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
feekless schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:00:
Heeft iemand een patch om van een Nvidia opstartlogo een Ati logo te maken, net als bij Unreal Tournament 2004?
waarom zou je dát nou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:45:
[...]

waarom zou je dát nou willen?
Dat doet er niet zo toe. Je kan wel overal over in discussie gaan, maar hij wil dat nu eenmaal en misschien is het wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaymzHetfield schreef op woensdag 13 april 2005 @ 01:17:
Wat een vet spel, ben nu bij Old Granite Hotel aangekomen...
Tijdje terug heb ik in Las Vegas zelf met een MP5 geschoten, hmmmm wat een herinneringen :9
Gaaf heh, heb zelf een keer met een Diemaco C7A1 (met vizier ;) ) mogen schieten. Is zegmaar de canadese variant van de M16.

Deze dus Afbeeldingslocatie: http://dboy.cpgl.net/USA/M16/diemaco/c7a1-7.jpg

En succes met old granite, is een heel erg lastige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 14-10 11:51
Die diemaco is stoer heb ik vastgehouden en ook een ak en nog veel meer waaronder ook de FN F2000 (de SC20K van splinter cell)
Maar om niet te offtopic verder te gaan komen er nog een keer screenie's gepost hier?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

feekless schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:00:
Het bestand nvidia.bik zit onder Content\Movies, maar of jij daar veel mee bent.. Kan je dat met een of andere editor gaan aanpassen dan? of met een HexEditor?

Edit: T!mon, ga het zo meteen weer spelen, misschien zal ik ns wat screenies posten. Mijn setup is niet echt nieuw meer, maar je ziet het wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ScSi op 13-04-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 12:51
vind het een geweldig spel, alleen jammer dat je als je een opdracht geeft er van je verwacht wordt dat je opzij gaat om te wachten.. anders zeuren ze dat je in de weg staat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

The System schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:06:
vind het een geweldig spel, alleen jammer dat je als je een opdracht geeft er van je verwacht wordt dat je opzij gaat om te wachten.. anders zeuren ze dat je in de weg staat.. :P
idd, "you're in my way sir" etc. etc.
En als je blijft staan dan houdt ie ook niet op :? beetje irritant.
Nou, ik sta op je plekkie, ik ben toch leader, sjees... :( STFU

[ Voor 3% gewijzigd door GoT op 13-04-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:13:
[...]

Gaaf heh, heb zelf een keer met een Diemaco C7A1 (met vizier ;) ) mogen schieten. Is zegmaar de canadese variant van de M16.

Deze dus [afbeelding]

En succes met old granite, is een heel erg lastige...
Ah tof ding zeg... heb toen trouwens ook met een M16 geschoten! Echt een raar land, om een biertje te pakken moet je je ID laten zien... maar als je een paar dollars schuift krijg je zo die geladen MP5 en M16 e.d. in je handen. :)

Old Granite heb ik gelukkig ook weer achter de rug. Is die volgende de laatste?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
GoT schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:31:
[...]

idd, "you're in my way sir" etc. etc.
En als je blijft staan dan houdt ie ook niet op :? beetje irritant.
Nou, ik sta op je plekkie, ik ben toch leader, sjees... :( STFU
Helemaal irritant als je missie net geladen is en je kan nog niet lopen... maar die teamleden beginnen wel vast te mekkeren. Aaaargh KILL!!!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel een leuk spel maar ik vind je zo lannnggzaam loopt (idd de shift-toets) zelfs bij rennen. Ik weet niet het voelt gewoon niet lekker aan.
Ik wil beweging net als HL2/CSS of CoD. Want dit omdat het zo langzaam/traag is vind ik niet echt realistisch.
In het echt stormen ze een kamer toch ook rennend binnen ipv rolatorsnelheid? :/
oja als laatste: Ik voltooide ik de eerste mission liep terug naar mijn bus. Wat moet je anders doen? Bij de bus. BLAUW-scherm... :| Die heb ik in geen tijden meer gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
tijdens multiplay wordt er gebruik gemaakt van commando's. Niet degene die zich onder de spatieblak bevinden maar andere. Zoals "clear" en "roger". Kun je deze commando's maken d.m.v een scriptje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

T!m0n schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:17:
Die diemaco is stoer heb ik vastgehouden en ook een ak en nog veel meer waaronder ook de FN F2000 (de SC20K van splinter cell)
Maar om niet te offtopic verder te gaan komen er nog een keer screenie's gepost hier?
Bij deze wat screenie's voor de liefhebber.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/I4T7D4ED6REA/M14Q3IH3HMZD/JPEG/1113429233//2opl

http://picserver.mirror.t...39K/JPEG/1113428195//e237

http://picserver.mirror.t...FHI/JPEG/1113428195//e237

http://picserver.mirror.t...HG9/JPEG/1113428195//e237

http://picserver.mirror.t...364/JPEG/1113428368//e237

Dit was van level "FairFax Residence"
als er nog meer screenies moet posten hoor ik het wel 8)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

SPOXER schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:52:
tijdens multiplay wordt er gebruik gemaakt van commando's. Niet degene die zich onder de spatieblak bevinden maar andere. Zoals "clear" en "roger". Kun je deze commando's maken d.m.v een scriptje?
Wat bedoel je met commando's maken? binden aan een key? Of totaal iets nieuws als: "Wacht even, ik moet naar de wc"? Dat laatste zal wel niet gaan, omdat er ook geluid bij zit. Hoe wil je zorgen dat andere clients dat dan ook kunnen weergeven?

Ik vind het voor de rest een prima game maar oh oh oh, wat zijn ze toch weer heel simpel vergeten een kickvote optie te maken in de MP game. Je kan mensen die het hele team loopt te pepperen niet kicken, net als mensen die gigantisch lang IDLE zijn. (Dit had ook opgelost kunnen worden door een autokickfunctie toe te passen bij bijv 2 rondes idletime.)

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 14-04-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aneee ik zit steeds beetje te kutten in level 4, had hem eindelijk echt teee goed (vond ik zelf) niemand gewond van mn crew. En echt als Jack bauer door het level heen geknalt. Vonden ze dat ik teveel geweld had gebruikt en kon ik opnieuw beginnen. Het is toch geen thee kransje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

MJV

Ik zit ook een beetje te knoeien met dat wel of niet authorized zijn van deadly force.

Je mag pas schieten als er eerst op jou geschoten wordt, right? Maar vaan ik het dan al te laat. Net ook weer, terrorist hield hostage onder schot, ik hield terrorist onder schot, maar ik mocht niet schieten, gevolg was dat de terrorist de hostage neerknalde.

Verder vind ik het systeem wat die force moet controleren een beetje dubieus. Als de suspect al wappert met zijn gun om op jou te gaan mikken en je schiet is het te vroeg, maar doe je het later dan ben je er geweest, niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je mag schieten als jij naar die terrorist roept dat ie zn handen omhoog moet doen maar hij doet het niet. Evt nog je stinger gebruiken of je teaser. Soms hoor je teammates ook zeggen, 'Suspect not complience!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis 1 ding in dit spel, en dit is dat je door bv rechtermuisklop iemand met je kolf op zn kop kan slaan. Zodat ie niet dood is, maar wel bewusteloos. Als je nu iemand niet wil killen is het altijd maar de vraag of ie naar je geblair luisterd. dat vinnik wel een beetje jammer dus. Nu is het een beetje een loterij of je zonder te killen heel door het level komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Even in de lucht schieten wil sommige mensen ook wel een overtuigen om de wapens neer te leggen, echter sommige gaan er juist van schieten!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
het is toch veel makkelijker om gewoon een shotgun met rubberen shells te nemen, kan je schieten wat je wilt zonder iemand te doden. :Y) en als 2de wapen een gewoon geweer voor de die hard terroristen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst maakte ik ook wel iets grappig mee, ik zei dat ze (2 man) hun wapens op de grond moesten gooien, maar zij liepen weg door de deur, en op het zelfde moment komt er één door de deur gestormd om mij af te knallen, ik schiet dus: alle drie dood. -20 door use of lethal forces 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
C.44 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:13:
Ik krijg bij het joinen van welke server dan ook alleen maar de melding "CD Key Authentication Failed".

Dus ik neem aan dat je met de key in de startpost geen bal verder komt. Het was een open beta met een gelimiteerd aantal keys dat ondertussen al vergeven is.
Het spel is uit! waarom zouden ze de beta nog supporten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Pfffff lekkerre AI,
Ik zit achter een deur met mijn optiwand te gluren. >:)
Ook maar meteen "Fall-In" gedaan, anders gaan ze mekkeren dat ik op hun stekkie sta.
Hoor ik plotseling schoten achterin, dus ik draai me om. Zie ik iemand heel dichtbij met een shotgun op mijn team te schieten. En mijn team doet HELEMAAL NIKS :? Die blijven gewoon staan.
Ik kon zelf niet schieten, omdat mijn teamleden ervoor stonden, dus deed ik zelf niks.
Mijn team werd 1 voor 1 gekilled door hem, hij stond pal achter hun. 8)7

De AI is waardeloos, dit zijn pas echte kippen zonder koppen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:07
GoT schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:07:
Pfffff lekkerre AI,
Ik zit achter een deur met mijn optiwand te gluren. >:)
Ook maar meteen "Fall-In" gedaan, anders gaan ze mekkeren dat ik op hun stekkie sta.
Hoor ik plotseling schoten achterin, dus ik draai me om. Zie ik iemand heel dichtbij met een shotgun op mijn team te schieten. En mijn team doet HELEMAAL NIKS :? Die blijven gewoon staan.
Ik kon zelf niet schieten, omdat mijn teamleden ervoor stonden, dus deed ik zelf niks.
Mijn team werd 1 voor 1 gekilled door hem, hij stond pal achter hun. 8)7

De AI is waardeloos, dit zijn pas echte kippen zonder koppen !
Tip: Start skype, bel een paar vrienden, en speel de multiplayer co-op mode! Dat is echt geweldig namelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Brammel op 15-04-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Voor alle mensen die te veel unauthorised use of deadly force hebben: Ga lekker pepperballen met de pepperballgun.

En als suspects zich niet overgeven, gebruik je 2nd weapon: Taser stun gun. Die werkt eigenlijk altijd. Dan geven ze zich altijd over. Ook in het been schieten wil nog wel eens helpen. Ze gaan dan niet meteen dood en het is wel een middel om te overtuigen als echt niets anders werkt.

Commando's geven in SP is idd waardeloos. MP CO-OP is echt supergoed. Voordeel van de AI is dat ze stingers en flash grenades nooit misgooien. Mensen doen dat dus soms wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb het spel tot nu toe alleen nog maar CO-OP gespeeld. Het bevalt me wel ik mis alleen een paar dingen.
- Als je om een hoekje kijkt kun je niet lopen
- Het lopen gaat zo traag
- Het beperkte wapenaanbod
- Je kan niet switchen tussen active en silent mode
- De laadtijd OMG :| dit is echt irri

Verder hebben we wel lol met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

-SimJoc- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:45:
Ik heb het spel tot nu toe alleen nog maar CO-OP gespeeld. Het bevalt me wel ik mis alleen een paar dingen.
- Het beperkte wapenaanbod
- Je kan niet switchen tussen active en silent mode

Verder hebben we wel lol met dit spel.
De laadtijd is wel irritant idd. Om het hoekje kijken en niet lopen. Wapenaanbod te klein? SWAT gebruikt gewoon niet meer wapens. niet kunnen lopen en om het hoekje kijken, tja, gewoon in 1 keer goed gaan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Om unauthorized deadly force te voorkomen kan je een weigerende badguy ook gewoon in z'n poten schieten. Dan is 'ie incapacitated ipv dead.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
Ik moet zeggen dat dan een m4 kogel vaak via zijn been naar zijn hart gaat, want ik probeer het vaak, maar ze zijn 9 van de 10 keer dead.

Ik zat laatst ook in the diamond level, staat er zo'n bad guy op een hostage te richten achter glas met een gesloten deur. Dan zit je dus echt van. hmmmm Door het glas en vervolgens zijn hoofd en 10 punten penalty of de missie niet gehaald doordat je hem probeert te overmeesteren. Tricky bastards af en toe die bad guys. Maar ik vind het wel een zwaar relaxed spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Moet zeggen dat ik het een geweldig spel online vindt, vooral vip is erg strak. Je moet in deze game mode als terrorist zijnde nl de vip gijzelen daarna 2 min vasthouden en vervolgens killen. Een heerlijk ervaring om 3 swat te killen en vervolgens de vip met peperspray verblinden en arresteren (vip heeft ook peperspray en een gun). Ook altijd erg grappig hoe de vip vastgebonden probeert te ontsnappen.
Geweldige game mode, wel ff wat beter dan cs vip :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 14-10 17:21

TommyGun

Stik er maar in!

Cool spel ja. Helemaal verslaafd aan. Lang niet zo'n goed spel gehad maar toch wat min puntjes uiteraard. Bijvoorbeeld de trage response van je andere team leden. Of ze wachten te lang af met een suspect. Die krijgen vaak de kans om een van m'n team members te killen. AI had dus wel iets beter gemogen. En idd, dat trage lopen is echt irritant. Zoals op trappen. Verder kan ik niet veel bedenken. Wel dat het level ná die autogarage echt moeilijk is. Niet normaal.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
-SimJoc- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:45:
Heb je wel eens gekeken hoe je persoon eruit ziet als je het hoekje omkijkt. Zou het knap vinden als jij vanuit die positie rechtdoor kunt lopen ;)
Hoort bij het SWAT gedeelte, maar de ren optie had idd wel wat sneller gekunt idd :)
Vind het wel meevallen eigenlijk, maar dat is specs afhankelijk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind de laadtijden behoorlijk meevallen, stukken minder dan in andere games gemiddeld.
Hoef maar zon 10-15 seconden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 04-10 13:25
Damn, wat voor systeem heb je?
Ik heb wat hieronder staat en moet 45! seconden wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

AMD 64 3200+
2x 512MB low budget geheugen.
Radeon 9800 Pro @ 410/661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Hann1BaL schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:26:
Voordeel van de AI is dat ze stingers en flash grenades nooit misgooien. Mensen doen dat dus soms wel :)
ja dat dacht ik ook, totdat ik met SP opdracht gaf om een CS grenade naar binnen te gooien en dan de room te clearen.
de CS nade kaatste dus terug tegen de deurrand en het gas ging af in de gang waar we vandaan kwamen, toen stormde het team naar binnen en werden er 3 gasten afgeknalt :P
afgezien van het soms niet schieten vind ik de AI wel goed.
En dat unauthorized deadly force is niet zo'n probleem. Als je iemand ziet druk je op F/Middle mouse dan schreeuw je dat van hands up en dan kan je schieten :P
Maar de suspects moeten het wel gehoord hebben.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dark Lord schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:52:
[...]

ja dat dacht ik ook, totdat ik met SP opdracht gaf om een CS grenade naar binnen te gooien en dan de room te clearen.
de CS nade kaatste dus terug tegen de deurrand en het gas ging af in de gang waar we vandaan kwamen, toen stormde het team naar binnen en werden er 3 gasten afgeknalt :P
afgezien van het soms niet schieten vind ik de AI wel goed.
En dat unauthorized deadly force is niet zo'n probleem. Als je iemand ziet druk je op F/Middle mouse dan schreeuw je dat van hands up en dan kan je schieten :P
Maar de suspects moeten het wel gehoord hebben.
Dan al?
Volgens mij moeten ze echt eerst op jou van plan zijn te gaan schieten voordat je ze af mag knallen.
Telkens als ik iemand afknal die nog niet geschoten heeft, dan heb ik meestal unautorized use of deadly force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Vergeet even niet dat er ook nog unauthorized use of force is eh. Dus tactieken als iemand in het been schieten om te zorgen dat hij zich overgeeft kan ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Brammel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:20:
[...]
Tip: Start skype, bel een paar vrienden, en speel de multiplayer co-op mode! Dat is echt geweldig namelijk ;)
ik heb geen legale versie.... :'( Via LAN krijg ik incompatible... something.
Maar ik speel toch Single Player :)

[ Voor 9% gewijzigd door GoT op 16-04-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Metal schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:53:
het is toch veel makkelijker om gewoon een shotgun met rubberen shells beanbags te nemen, kan je schieten wat je wilt zonder iemand te doden. :Y) en als 2de wapen een gewoon geweer pistool voor de die hard terroristen :P
ja, ik ben een mierenneuker :+

Ik heb een vreemd probleem, sinds gisteren kan ik opeens niet meer online spelen. Bij elke server krijg ik 'connection lost' te zien... beetje vreemd. Of hebben ze nu dan toch de gekraakte servers en clients in de ban gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Laadtijden vind ik nog wel mee vallen... vooral na het spelen van MOH:PA en Half-Life 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 14-10 17:21

TommyGun

Stik er maar in!

Laadtijden vallen mee ja. 15 á 20 seconden hierzo. Maar dan heb ik ook een best volle HDD.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 04-10 13:25
Ik heb wat teveel achtergrondstuff denk ik.
~45 processen terwijl ik GoT.
En mijn 160 GB hdd is ook bijna helemaal vol, moet het eens opruimen denk ik.
Of is 512 MB ram gewo0n te weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
SH4D3H schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:08:
Ik heb wat teveel achtergrondstuff denk ik.
~45 processen terwijl ik GoT.
En mijn 160 GB hdd is ook bijna helemaal vol, moet het eens opruimen denk ik.
Of is 512 MB ram gewo0n te weinig :+
Ik heb 65 processen draaien op win2k en heb 700mb geheugen met 200gig en laden gaat ook in <15 seconden dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien spyware oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RoD schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:06:
[...]

Dan al?
Volgens mij moeten ze echt eerst op jou van plan zijn te gaan schieten voordat je ze af mag knallen.
Telkens als ik iemand afknal die nog niet geschoten heeft, dan heb ik meestal unautorized use of deadly force.
ik schreeuw meestal terwijl de deur opengaat hands up etc. dan blijf ik dat een paar keer zeggen terwijl ik binnenloop, al zie ik iemand die niet bezig is ze wapen te droppen schiet ik hem in ze been en schreeuw ik nog een keer doet ie nog niks dan probeer ik hem onschadelijk te maken, maar meestal schiet ik hem dan evengoed per ongeluk nog helemaal dood :P
DutchCommando schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:54:
Vergeet even niet dat er ook nog unauthorized use of force is eh. Dus tactieken als iemand in het been schieten om te zorgen dat hij zich overgeeft kan ook niet!
die heb ik 1x gehad en dat was toen ik iemand direct in ze been schoot zonder eerst hands up te schreeuwen.

gewoon F blijven drukken kamer binnenstormen en dan eventueel nog schieten
het beste is trouwens om CS te gebruiken want dan gaan ze eerst half uur staan kuchen dus kan je duidelijk zien of ze van plan zijn hun gun te droppen :)

Die laadtijden vind ik inderdaad aan de lange kant. Zeker als je binnen 30 seconden weer 'restart mission' moet doen :P
Ik draai alles wel op very high dus het is opzich ook niet zo raar dat ie even de tijd ervoor nodig heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Lord op 16-04-2005 21:45 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het vooral vervelend dat je bij elke missie ff moet wachten tot dat wijf uitgepraat is.
Je moet eerst nog een tijdje stil blijven staan voordat je kunt lopen, behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Klopt, heel vervelend. Zeker gek omdat bij het herladen er nauwelijks schijfactiviteit is hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 09:39
De laadtijden waar hier over geklaagd wordt herken ik niet. Ik heb nog nooit langer dan 15 seconden hoeven te wachten. Terwijl ik dan toch ook behoorlijk wat op de achtergrond heb draaien.

Mijn specs:
Athlon 64 3200+
1024 MB DDR 400 (Dual Channel)
200gig WD 7200rpm 8MB cache
ATi Radeon X850 XT

Verder een geweldig spel trouwens, ik ben er helemaal verslingerd aan :) Vooral de spanning vind ik erg knap, er zijn maar weinig games waarvan ik zo'n adrenaline rush krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 09:08

Martinspire

Awesomeness

ik heb toch ook niet zo'n masterlijk systeem maar het laden duurt hier echt niet lang (gelukkig :) )
desalniettemin vind ik het wel muf in het spel dat je al die mensen in de boeien moet droppen :?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vind je dat raar? In het echt liquideert de politie de verdachten ook niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-10 13:29

Shuriken

Life is all about priorities

Net Old Granite gered. 2 man incap. Helaas 1 x unnec. use of force. Daardoor slechts 69 ptn en dus niet genoeg voor Hard :(

Maar ik weet nu wel hoe ik het moet aanpakken.

4 Man met UMP geladen met FMJ. Verder uitgerust met FB en Stinger. Ik heb zelf MP5 silenced met FMJ. Als Sec. een Taser. Verder optiwand, FB en Stinger.

Je teammates maken af en toe wel enorme fuck-ups. De genoemde stinger/fb tegen het kozijn. En net kwam ik een room binnen hobbelen hadden ze die Terror achter de deur niet opgemerkt. En hij schoot me natuurlijk gelijk dood ....

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
T_Metalman_ZF schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:57:
De laadtijden waar hier over geklaagd wordt herken ik niet. Ik heb nog nooit langer dan 15 seconden hoeven te wachten.
Vind ik lang :) Zeker gezien mijn HDD's stil staan (als ik een misie herlaad dan). En bekijk mijn specs maar, daar zal het niet aan liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brent op 16-04-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RoD schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:31:
Vind je dat raar? In het echt liquideert de politie de verdachten ook niet hoor :P
ik bedoel dan ook onschuldige mensen
zoals een wijf wat net misbruikt is ofzo [missie 3 geloof ik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

djmantri schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:04:
[...]

Ja, dat snap ik ook niet, volgens mij klopt het ook niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg!

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Zit nu in zo level en na 5x proberen lukt te het me nog niet op te halen. Dus ik dacht laat ik het voor de grap is met dat paintball gun(of hoe heet da ding?) proberen. En wat denk je? In 1x dat level zonder moeite gehaald! Hoe? nou je loopt een kamer binnen je s chiet op alles wat beweegt, ze lopen dan allemaal half te stikken en je sluit ze zonder problemen in de boeie zonder dat iemand dood gaat. (ook als was er 1 gast bij die z'n pistool niet liet zakken dus toen heb ik hem maar ff neer geknalt). Maar zijn er nog meer mensen die dit geprobeerd hebben? Wat vind het eigenlijk niet leuk om zo te spelen, maar is wel handig als je een lvl niet haald :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

dark4ever schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:11:
Zit nu in zo level en na 5x proberen lukt te het me nog niet op te halen. Dus ik dacht laat ik het voor de grap is met dat paintball gun(of hoe heet da ding?) proberen. En wat denk je? In 1x dat level zonder moeite gehaald! Hoe? nou je loopt een kamer binnen je s chiet op alles wat beweegt, ze lopen dan allemaal half te stikken en je sluit ze zonder problemen in de boeie zonder dat iemand dood gaat. (ook als was er 1 gast bij die z'n pistool niet liet zakken dus toen heb ik hem maar ff neer geknalt). Maar zijn er nog meer mensen die dit geprobeerd hebben? Wat vind het eigenlijk niet leuk om zo te spelen, maar is wel handig als je een lvl niet haald :D.
Die pepperbal werkt niet altijd. Als ze een gasmasker op hebben heeft ie geen effect. Als je dus het level in de Diamand zaak gaat spelen heeft dit dus geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Shuriken schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:20:
[...]

Die pepperbal werkt niet altijd. Als ze een gasmasker op hebben heeft ie geen effect. Als je dus het level in de Diamand zaak gaat spelen heeft dit dus geen enkele zin.
Vanaf dat level kan je beter met gewone guns spelen, ook die beanbag guns helpen niet omdat ze body armor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
djmantri schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:04:
[...]

het is natuurlijk vervelend als die mensen rond gaan rennen dus dan ff vastmaken zodat ze niet rond gaan rennen en per ongeluk worden neergeschoten :)
lijkt me nogal vervelend als dat gebeurt voor die persoon dus om dan even paar minuutjes met handboeien om is niet zo erg :P
Ik vind het altijd grappig als ze niet luisteren om dan pepper spray in hun gezicht te spuiten, hehe

spelen jullie vaak online? ik vind het opzich wel grappig alleen op die public servers is er meestal maar minimale samenwerking :/

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Lord op 17-04-2005 14:16 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:27:
Moet zeggen dat ik het een geweldig spel online vindt, vooral vip is erg strak. Je moet in deze game mode als terrorist zijnde nl de vip gijzelen daarna 2 min vasthouden en vervolgens killen. Een heerlijk ervaring om 3 swat te killen en vervolgens de vip met peperspray verblinden en arresteren (vip heeft ook peperspray en een gun). Ook altijd erg grappig hoe de vip vastgebonden probeert te ontsnappen.
Geweldige game mode, wel ff wat beter dan cs vip :)
Ja is echt gaaf, maar wel lomp is dat de vip gewoon deuren open kan maken terwijl hij vast is gebonden. Zeer hinderlijk als hij de deur openmaakt en jij hem weer dicht moet doen (en dat dan voor de volle 2 minuten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Megamind schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:26:
[...]

Vanaf dat level kan je beter met gewone guns spelen, ook die beanbag guns helpen niet omdat ze body armor hebben
Beanbag werkt wel hoor. Als je maar midden in het gezicht of op benen schiet. Zo heb ik de meeste gearresteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ok, ik kan ook geen briefcase vinden :'(
Het is bij dat level in een laboratorium. Als iemand weet waar ie ligt post dat dan ff...
desnoods met een spoilertje. 8)
Ik heb de begane grond en 1e verdieping al 3x doorlopen en als je dood zit te bloeden, dan loop je ook nog eens extra langzamer.

Edit: Laat maar heb het al gevonden.
Ander vraagje:
spoiler:
Is Mt Threshold Research Center soms het laatste level ?

[ Voor 24% gewijzigd door GoT op 17-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Ik ben ook in dat Lab. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar ik was al een heel eind op weg en toen kwam ik op de 1e verdieping in een gang. Zaten daar 8 terroristen bij elkaar. 8)7

Heel vaag. Ze zaten allemaal op een kluitje. Alsof ik ze als schaapjes bij elkaar gedreven had.

Ik kreeg er 5 zover zich over te geven. Daarna werd het helaas een bloed bad met mijzelf als een van de slachtoffers.

[ Voor 14% gewijzigd door Shuriken op 17-04-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Shuriken schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:32:
Ik ben ook in dat Lab. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar ik was al een heel eind op weg en toen kwam ik op de 1e verdieping in een gang. Zaten daar 8 terroristen bij elkaar. 8)7

Heel vaag. Ze zaten allemaal op een kluitje. Alsof ik ze als schaapjes bij elkaar gedreven had.

Ik kreeg er 5 zover zich over te geven. Daarna werd het helaas een bloed bad met mijzelf als een van de slachtoffers.
Ik had dit ook met 3 in dat level met die juwelenbank, bang en clear gedaan en toen de deur open ging nog een feestgranaat naar binnen gegooid, nog ff met de non lethal shotgun ragge en ze zaten in de boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Ik zag er in eerste instantie maar 1. Dus ik gooide een gas granaat naar binnen. Toen bleken het er acht te zijn.

3 gaven zich gelijk over. 2 pakte ik nog met de taser. Toen gaf ik mn team opdracht een flashbang erin te gooien omdat er nog 3 stonden. Helaas duurde de flash veel te lang. Volgens mij was ie eerst even een sjekkie rollen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

G*tdamn wat een vet spel, g*tdamn wat vind ik level 4 (discotheek) moeilijk :P Any tips? (kword bij t begin her en der al bij bosjes neergeknald :7)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Shuriken schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:52:
Ik zag er in eerste instantie maar 1. Dus ik gooide een gas granaat naar binnen. Toen bleken het er acht te zijn.

3 gaven zich gelijk over. 2 pakte ik nog met de taser. Toen gaf ik mn team opdracht een flashbang erin te gooien omdat er nog 3 stonden. Helaas duurde de flash veel te lang. Volgens mij was ie eerst even een sjekkie rollen ofzo ;)
Ja ik word daar gek van, dan lopen ze bijvoorbeeld voor een open deur, dan rent die suspect weg dan schreeuw ik dat ze naar binnen moeten, maar nee hoor, eerst allemaal kijken en gillen handen omhoog en dan als het kan nog stom kijken ook. Ookal geef je een commando dan zien ze hem weer niet overgeven ofzo en dan is het weer raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Shuriken schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:32:

Klopt, als je goed kijkt loop je eigenlijk een cirkel, waarbij de kamers onderling verbonden zijn met een deur.
Als je hoort "We've got a runner" dan kunnen ze maar 1 richting uitlopen en "drijf" je ze naar het eind van de cirkel. Tja, AI zuigt, dan lijken het net schapen.

Hint:
spoiler:
Als je alleen die "tussendeur" neemt dan kan je alleen 1 kant op. Maar tussen de kamers zitten gangen, deze gangen zijn weer verbonden met een "hoofdgang". Als je deze gangen gebruikt kan je de kamer vanuit de andere kant aanvallen. Zo kan je de "Runners" verspreiden.
Extra Hint: Wedges, alleen jammer dat je een wedge maar eenmalig kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Wat ik dan wel weer raar vindt is dat je als Entry Team zijnde niet zomaar mag schieten, maar het sniper team dat wel mag, logisch opzich, maar waarom zij wel en wij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg!

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:47:
Eigenlijk mag dat ook niet, het komt er dan wel bij te staan als ongeoorloofd geweld volgens mij?

Het is dan ook veel makkelijker om ze dan in een been/arm te schieten, met een beetje geluk geven ze zich dan al over. En als je dan ook nog wat kogels op de muur/grond schiet, schrikken ze zich helemaal rot ;)
Dan krijg je nog -5 voor unauthorized use of force.

Maar ik geloof dat het wel mag, anders is het hele sniperteam nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

misschien dat je eerst die kamer in moet lopen en dan moet schreeuwen dat ie zich over moet geven, zo ja dan ga je er naartoe, zo nee dan knal je hem neer [of miss in zn been ofzo?]
naja ik ben ook geen expert B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ND schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:29:
G*tdamn wat een vet spel, g*tdamn wat vind ik level 4 (discotheek) moeilijk :P Any tips? (kword bij t begin her en der al bij bosjes neergeknald :7)
Gewoon rustig aan doen en af en toe in je eentje alles "clearen" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
nero355 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:18:
[...]

Gewoon rustig aan doen en af en toe in je eentje alles "clearen" :)
ja ik heb nu al een paar keer gehad dat ik nog maar 1 of 2 suspects moest afmaken (of arresteren) en dan denk ik dan loop ik er wel ff heen en dan meteen in 1x dood door headshot van die gasten :P
dus ik laat nu steeds altijd eerst me team naar binnen gaan (boeie als die dood gaan) en daarna ga ik.

10100111001

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste