[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:26:
Een frig wel kunnen locken voordat tie uit warpt met een BS? Doe je netjes. Ik heb normaal bijna 20 seconden nodig om hem te locken met een raven (zonder SB). Moest een flinke n00b zijn geweest dan toch.
Een BS hunt normaal niet echt op een Frig dat deden eerst alleen de bomberpocs met dual mwd maar dat zit er ook niet meer in met de changes die ze daarna gemaakt hebben.
Hij jumpte niet echt snel, en ik had er toevallig 2 sensor booster II's opzitten. Verder snap ik ook niet helemaal waarom ie niet snel doorwarpte zodat ie me kwijt raakte. Nu kon ik hem mooi iedere keer achterna warpen. Ben hem in dat halve uur 1 keer kwijt geweest omdat ie een richting inwarpte waar 2 gates op rij zaten. Wel mooi voor de oefening, ik was altijd slecht in uitzoeken waar ze heenwarpten (weinig PvP ervaring), maar dat begin ik nu aardig onder de knie te krijgen :D

Ik was toevallig in een systeem aan het hunten toen ie het systeem in kwam en ik had geen snel schippie dichtbij staan en ben hem toen maar in mijn Raven gaan volgen. Maar heb er nu voor gezorgd dat ik een harpy in de buurt heb staan, zal vast een stuk beter gaan >:)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
redwing schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:59:
[...]

Hij jumpte niet echt snel, en ik had er toevallig 2 sensor booster II's opzitten. Verder snap ik ook niet helemaal waarom ie niet snel doorwarpte zodat ie me kwijt raakte. Nu kon ik hem mooi iedere keer achterna warpen. Ben hem in dat halve uur 1 keer kwijt geweest omdat ie een richting inwarpte waar 2 gates op rij zaten. Wel mooi voor de oefening, ik was altijd slecht in uitzoeken waar ze heenwarpten (weinig PvP ervaring), maar dat begin ik nu aardig onder de knie te krijgen :D

Ik was toevallig in een systeem aan het hunten toen ie het systeem in kwam en ik had geen snel schippie dichtbij staan en ben hem toen maar in mijn Raven gaan volgen. Maar heb er nu voor gezorgd dat ik een harpy in de buurt heb staan, zal vast een stuk beter gaan >:)
2 SB II's op een NPC setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
De raven zal beter worden in fleet combat na de veranderingen.
Zal wel even duren voordat je echt de volle power eruit kunt krijgen dmv skills en implants maar denk wel dat het komt.

ASCI zoekt trouwens nog altijd nieuwe members, voorkeur gaat uit naar mensen die willen pvp-en en ventrilo/ts hebben.

Ghostie en Donny hebben veel lol gehad in ASCI voor zover ik weet ;)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
WasBak schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:14:
[...]

2 SB II's op een NPC setup?
Yup, merkte dat ik de spawns toch makkelijk aankon en was wat set-ups aan het uitproberen, waaronder een poging om een snelle lock te krijgen (o.a. voor PvP ). Poging was iig aardig gelukt :+ Jammer dus alleen dat missiles zo traag zijn, met blasters oid gefit had ik 'm neer kunnen halen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey

Ik ben nu ook al een kleine 8 tot 9 dagen bezig met dit spel via een 14 day trial en ik heb nu zo'n amarr frigate.

ik ben een klein beetje bezig met missies van een level 1 quality 18 agent van imperial academy, maar heb begint een beetje eentonig te worden. Zou iemand mij willen vertellen op welk punt ik nu ben gekomen om meer te doen in deze wereld van EVE-online. Kzit namelijk heel erg te denken aan een abbo :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:29:
hey hey

Ik ben nu ook al een kleine 8 tot 9 dagen bezig met dit spel via een 14 day trial en ik heb nu zo'n amarr frigate.

ik ben een klein beetje bezig met missies van een level 1 quality 18 agent van imperial academy, maar heb begint een beetje eentonig te worden. Zou iemand mij willen vertellen op welk punt ik nu ben gekomen om meer te doen in deze wereld van EVE-online. Kzit namelijk heel erg te denken aan een abbo :9~.
Je kan jezelf aanmelden bij een PVP corp, met een paar weken skilltraining kan je al heel erg nuttig zijn in gevechten.. Je maakt ook gelijk kennis met het spannendste onderdeel van EVE zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Voor een leuke Corp in Empire met veel GoT'ers kun je eens kijken bij Prometheus Inc. (PRINC). Deze Corp kan je alles vertellen over wat er te doen is in Eve. Prometheus Inc. is de Empire based zustercorp van Arcane Industries (ARIN), een PVP Corp in 0.0 lid van de alliance Firmus Ixion. Als je nog wat meer ervaring hebt en dat lijkt je leuk dan kun je op die manier makkelijk door stromen naar dat gedeelte van Eve.

Check onze gezamenlijke website voor meer info: http://arin.fragland.net

PRINC Contacts: Rai Ardose of Kaastosti
ARIN Contacts: PhasmaNL of Techyon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:44:
Voor een leuke Corp in Empire met veel GoT'ers kun je eens kijken bij Prometheus Inc. (PRINC). Deze Corp kan je alles vertellen over wat er te doen is in Eve. Prometheus Inc. is de Empire based zustercorp van Arcane Industries (ARIN), een PVP Corp in 0.0 lid van de alliance Firmus Ixion. Als je nog wat meer ervaring hebt en dat lijkt je leuk dan kun je op die manier makkelijk door stromen naar dat gedeelte van Eve.

Thnx :*) . Ik zal hier eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een pm'tje naar kaastosti gestuurd op het forum :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:57:
[...]

Waarom fit je sowieso een large shield extender op een raven? :'(
10.000 shield points bijvoorbeeld best named is +1400 shield
maar ik heb me niet enkel op raven gespecializeerd kijk hier maar eens naar
eve

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:15:
[...]

10.000 shield points bijvoorbeeld best named is +1400 shield
maar ik heb me niet enkel op raven gespecializeerd kijk hier maar eens naar
eve
Ja maar dan kan je wel leuk 10k shieldpoints hebben.. die zijn zo weg als je geen normale tank hebt gefit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey EVE players,

Ik ben vandaag per obgeluk op een banner gestuiterd van Eve online. Wist niet wat het was en dat het bestond. Na de site te hebben doorgespit ben ik exodus maar eens gaan donwloaden.
Nu lees ik hier dat er zoiets als een buddytrial bestaat?
Hoe werkt zoiets? Wie kan er 1 aanmaken voor me?
moosterveld@zonnet.nl

c U online?
THX alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-mail(s) were successfully sent, see results below.

moosterveld@zonnet.nl O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program
Done cya in space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Damn, net een hell-trip gemaakt.
Met een volle bestower van Tash-Murok Prime 15 jumps door empire [met 4 empire wars] en daarna 40 jumps door player-pirate infested space. Dat was echt niet leuk :P
In empire ging het allemaal nog wel goed, wel wat hostiles gezien, maar niemand nam de moeite om me te achtervolgen.

Met een alt de eerste paar jumps vooruit gescout 0.0 in, maar goed ook want er hing een grote gatecamp de 1e system 0.0 in.
Maar gelogd om te eten etc, daarna was het "veilig".
De eerste 10 jumps naar de 1e station gingen goed, de 2e rits van 15 jumps ook, maar daarna....

Op een gegeven moment zie ik een rode blip op mijn scanner, 2 frigates van een alliance waarmee we warren op een SS tussen de gates. 2 systems later zag ik deze 2 hostiles local binnenkomen toen ik eruit wou jumpen en nog 2 systems later zaten ze vlak achter me. Godzijdank zaten de system erop een paar lui uit mijn alliance te campen in cruisers en BS, dus dat heb ik net overleefd.

Ik denk "na de gatecamp ben ik wel veilig" .. FOUT :X
Ik kwam op insta's aan bij het laatste system waar ik insta's had, ik op AP verder.. direct de 1ste gate was het raak, een hostile crow lockt me en begint met warpscramblen. gelukkig had ik 2 stabs en kon ik naar een safespot warpen.
Ik hulp ingeroepen, paar allied lui campen de gate waar ik door wil en alles goed dacht ik.. Weer fout :X
De crow warp op een insta zo door de "camp" heen, achter mij aan, de gate erna begint ie me WEER de scramblen en scheiten, ik warp dus snel naar een planet, hij er achteraan en gaat rustig verder met schieten, ondertussen zit ik op half mijn armor en warp ik naar een moon bij die planet [via rechtermuimenu, waren 15 moons dus ik dacht dat ik ff veilig was.. Warpt die dwaas naar dezelfde moon :X, ik warp dus als een gek naar de volgende planet, lagen er 5 bij elkaar dus kan van 20% dat hij me zou kunnen volgen. Eindelijk een safespot gemaakt en gewacht tot ze weggingen. Ondertussen instajumps gekregen van iemand.

Dus na zo'n 10 minuten wachten ga ik verder met mijn reis, blijkt dat ze met zijn 3'en [2 crows en 1 wolf] in de volgende system op mij zitten te wachten... Ik weet niet hoe, maar ik ben weg kunnen warpen naar een moon, snel een ss gemaakt en ff een uurtje uitgelogd op de ss, wou mijn luck niet verder pushen...

Ondertussen heb ik mijn eindestemming levend gehaald, maar ik ga NOOIT meer in een indy door 0.0 zonder persoonlijke scout/defense....

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

StarLite schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 02:07:
Damn, net een hell-trip gemaakt..
dat noemen we "Livin' on the edge" :P >:)

[ Voor 10% gewijzigd door DaRuLe op 26-05-2005 08:35 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 02:07:
...
De crow warp op een insta zo door de "camp" heen, achter mij aan, de gate erna begint ie me WEER de scramblen en scheiten, ik warp dus snel naar een planet, hij er achteraan en gaat rustig verder met schieten, ondertussen zit ik op half mijn armor en warp ik naar een moon bij die planet [via rechtermuimenu, waren 15 moons dus ik dacht dat ik ff veilig was.. Warpt die dwaas naar dezelfde moon :X, ik warp dus als een gek naar de volgende planet, lagen er 5 bij elkaar dus kan van 20% dat hij me zou kunnen volgen. Eindelijk een safespot gemaakt en gewacht tot ze weggingen. Ondertussen instajumps gekregen van iemand.
...
Volgende keer rechtstreeks naar een moon warpen, als je vanaf de planeet naar een moon warpt liggen ze heel erg verspreid en heeft ie dus een hele grote kans de goede uit te kiezen. Als je vanaf afstand naar een moon warpt kan ie dat verschil niet zien en zal ie dus moeten gokken.

Volgende keer iig zorgen voor alle BMs en een scout, en als je weet dat ze je achterna zitten altijd eerst de volgende systemen scouten. 9 v/d 10 keer wachten ze je iets verder weer op (maar daar was je al achter ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Starlite lekker middag/avond heb je gehad... Ik heb helaas een beetje weinig tijd anders had ik je misschien wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:39:
[...]

Volgende keer rechtstreeks naar een moon warpen, als je vanaf de planeet naar een moon warpt liggen ze heel erg verspreid en heeft ie dus een hele grote kans de goede uit te kiezen. Als je vanaf afstand naar een moon warpt kan ie dat verschil niet zien en zal ie dus moeten gokken.

Volgende keer iig zorgen voor alle BMs en een scout, en als je weet dat ze je achterna zitten altijd eerst de volgende systemen scouten. 9 v/d 10 keer wachten ze je iets verder weer op (maar daar was je al achter ;) )
kopt, maar als je indy onder vuur ligt door een hostile, en de eerste planet die je uitkiest heeft geen moons, dan ga ik niet op zoek naar een andere , maar dan warp ik eerst maar eens weg ;)

En idd, volgende keer wacht wel totdat iemand in de corp wil scouten :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Het vervelende alleen nu is dat je nu ook een POS tegen kunt komen bij een maan :X

Voor dit soort situaties is een cloak op je indy wel een uitkomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Ik heb een jaar geleden eve al gespeelt, en heb toen een korte break genomen, maar nu wil ik dus weer verder gaan. Maar ik kan niet betalen, hij acepteerd mijn creditcard niet (postbank). Zijn er meer met dit probleem, want het is gewoon uitermate iritant!

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
heb ook postbank creditcard, maar geen problemen. Laatst was er wel iemand die ook dat probleem had, ergens in dit deeltje of het vorige, maar ik weet niet of ie et nou opgelost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Hmm, ja ik heb het ook al een keer gedaan met deze kaart maar nu werkt het dus niet meer :(. Wanneer heb jij je account aangemaakt dan? (voor het eerst de gegevens opgegeven) Misschien komt om één of andere rede de kaart nu gewoon niet door het validation proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je kan anders ook even eemailtje sturen aan support, die kunnen je ws zo vertellen wat er aan de hand is :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codeneos schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:03:
Ik heb een jaar geleden eve al gespeelt, en heb toen een korte break genomen, maar nu wil ik dus weer verder gaan. Maar ik kan niet betalen, hij acepteerd mijn creditcard niet (postbank). Zijn er meer met dit probleem, want het is gewoon uitermate iritant!
Ik heb dit probleem ook. en vroeg het een tijdje geleden ook in dit topic.
De support bij CCP biedt ook geen uitkomst. :|

Wat ik gedaan heb en nog doe, is een gametime card bestellen bij CCP.
Je gegevens worden dan handmatig verwerkt, en niet met het authorisatiesysteem.
Tenminste dit vermoed ik.
na een paar werkdagen lag het felbegeerde gametime-kaartje in de bus.
En kon ik mijn trailaccount reactiveren. :D

Ik had toch wel voor een kaart gegaan,want met een creditcard gaat alles automagisch.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Ik heb ccp ook gemaild en heb begrepen dat er problemen waren met nederlandse mastercards van de postbank. Hier het mailtje
Hi,

It seems that our site does not accept dutch mastercards from postbank for some reason. We are currently investigating why and hopefully this will be resolved soon. It would be a good idea to look at our other payment options. You can read about them here.

Title: Payment options and account modifications.
URL: http://support.eve-online...=408&p_created=1052085995

Finally do you perhaps have another card that you can use to pay for EVE? If you need further assistance, please don't hesitate to contact us again. We'll do all we can to help.

Best regards,
[GM]Rendo
The EVE Online Customer Support Team
Later hebben ze noch een keer gemaild dat ze het zouden uitzoeken en dat het systeem hoppelokk zo snel mogelijk weer zou werken:
Hi,

I'm currently gathering information about our clients that are using this type of card so I should be able to notify you when this has been addressed. Hopefully it will be soon. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us again. We'll do all we can to help.

Best regards,
[GM]Rendo
The EVE Online Customer Support Team
Maar misschein is een gametime kaart is inderdaad wel een beter idee. Maar zijn die dingen nu in dollars of euro's? Er staat dacht ik 29.95 dollar voor 50 dagen, ongeveer 25 euro dus, wat neer komt op 0.50 cent per dag, wat weer ongeveer gelijk is aan 14,95 per maand (ook 0,50 cent per dag ong. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codeneos schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:46:

[...]

Maar misschein is een gametime kaart is inderdaad wel een beter idee. Maar zijn die dingen nu in dollars of euro's? Er staat dacht ik 29.95 dollar voor 50 dagen, ongeveer 25 euro dus, wat neer komt op 0.50 cent per dag, wat weer ongeveer gelijk is aan 14,95 per maand (ook 0,50 cent per dag ong. ).
Als je van trail-account naar normaal account gaat, worden er 10 dagen ingehouden (admininstratiekosten, oid). dit is eenmalig.

Ik was $30.90 kwijt voor een 50 dagenkaart, dat is ongeveer €25,50 is €0,51 per dag.
Maar de volgende keer bestel ik een 100 dagen kaart,dat scheelt weer wat :)

Ik heb net EVE orgineel op cd gekocht voor 5 euro :) met een cd-key, ben benieuwd of die nog werkt, en zo ja voor hoeveel dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De key doet het nog wel, maar alleen op nieuwe accounts, je kan er dus geen bestaande account mee verlengen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

't is makkelijker om met je f11 map open te vliegen. dus dat je recht's een plattegrond van je systeem krijgt :) moet je wel zorgen dat de moons onder elkaar staan. :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 00:17:
De key doet het nog wel, maar alleen op nieuwe accounts, je kan er dus geen bestaande account mee verlengen :)
Jammer, maar toch een gebruiksaanwijzing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe maar die was toen ik het spel 1,5 jaar terug kocht al niet meer van toepassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:32:
[...]
Als je van trail-account naar normaal account gaat, worden er 10 dagen ingehouden (admininstratiekosten, oid). dit is eenmalig.

Ik was $30.90 kwijt voor een 50 dagenkaart, dat is ongeveer €25,50 is €0,51 per dag.
Maar de volgende keer bestel ik een 100 dagen kaart,dat scheelt weer wat :)

Ik heb net EVE orgineel op cd gekocht voor 5 euro :) met een cd-key, ben benieuwd of die nog werkt, en zo ja voor hoeveel dagen.
10 dagen minder :), nou ja daar heb ik geen last van, aangezien ik al een echte account had (had dus ook al een paar keer betaald met CREDITCARD :( )

Ik heb net ook mijn gametime kaart besteld, koste inderdaad $30,90, maar je kon het ook met DHL laten verzenden dan koste het verzenden alleen al $23 :r .

Zijn er nog leuke corps hier die ik misschien kan joinen? Voor deepspace mineën ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:25:
[...]

Ja maar dan kan je wel leuk 10k shieldpoints hebben.. die zijn zo weg als je geen normale tank hebt gefit..
ik ben een shield tank 3 hardners em explosive en therm 2 best named shieldboosters + best named extender en veel skill points ( te veel) en ik tank zonder problemen een warlord spawn, of zelfs een dual commanderspawn met cruisers tijdens mining ops (kan zelf wel niet minen anders cap problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik wil het spel graag eens uitproberen. Kan iemand mij zo'n budytrial toesturen?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik met alle plezier doen alleen moet ik wel je e-mail adres hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me aan een buddy trail helpen zodat ik eindelijk na (te)lang lezen eens kan kijken of deze game zo gaaf is als het lijkt? })

n1ghtshad3@yahoo.com

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n1ghtshad3@yahoo.com O.K.

Cya in Space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Oke nu breekt me klomp...

Heb ik vrijdag m'n gametime card besteld krijg vandaag een mailtje dat me kaart 'not authorized' is terwijl ik er echt overal mee kan betalen en heb betaald. Zijn er nog meer mensen met een Postbank kaart die dit ook meemaken? Dat ze dus ook geen gametime card kunnen bestellen of gewoon met hun kaart kunnen betalen.

Het is zo k*t, wil je graag weer verder met spelen is het bijna onmogelijk om te betalen en daardoor ook om te spelen :'( .

Kan je de gametime cards eigenlijk ook ergens hier in nederland kopen? Dit zou ook een oplossing zijn :) , zelf had ik weinig geluk me zoeken op google, en hier in de lokale pc toko hadden ze de cards ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:33:
Kan iemand me aan een buddy trail helpen zodat ik eindelijk na (te)lang lezen eens kan kijken of deze game zo gaaf is als het lijkt? })

n1ghtshad3@yahoo.com

alvast bedankt
Voor iederéén die een buddy aacount wil is dit misschien een beter oplossing, via mmorpg.com krijg je een 14 daagse trial, terwijl een buddy account bij mijn weten nog altijd maar 7 dagen was.

Link:
http://mmorpg.com/eve_trial.cfm

[ Voor 31% gewijzigd door codeneos op 01-06-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codeneos schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:41:
Oke nu breekt me klomp...

Heb ik vrijdag m'n gametime card besteld krijg vandaag een mailtje dat me kaart 'not authorized' is terwijl ik er echt overal mee kan betalen en heb betaald. Zijn er nog meer mensen met een Postbank kaart die dit ook meemaken? Dat ze dus ook geen gametime card kunnen bestellen of gewoon met hun kaart kunnen betalen.

Het is zo k*t, wil je graag weer verder met spelen is het bijna onmogelijk om te betalen en daardoor ook om te spelen :'( .

Kan je de gametime cards eigenlijk ook ergens hier in nederland kopen? Dit zou ook een oplossing zijn :) , zelf had ik weinig geluk me zoeken op google, en hier in de lokale pc toko hadden ze de cards ook niet :(
Bekend probleem, stond in dit topic al iets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codeneos schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:48:
[...]

Voor iederéén die een buddy aacount wil is dit misschien een beter oplossing, via mmorpg.com krijg je een 14 daagse trial, terwijl een buddy account bij mijn weten nog altijd maar 7 dagen was.

Link:
http://mmorpg.com/eve_trial.cfm
Buddy trials zijn tegenwoordig ook 14 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:50:
[...]

Buddy trials zijn tegenwoordig ook 14 dagen :)
Oh, ik dacht dat ze nog steeds 7 dagen waren O+ . Helemaal in het begin waren de buddy trails 3 dagen, dat was pas lang...
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:42:
[...]

Bekend probleem, stond in dit topic al iets over.
Weet ik, heb ik gelezen. Maar ik geloof dat de slachtoffers daar wel gewoon een gametime card konden bestellen. En ik kan dat dus ook al niet meer :(

[ Voor 37% gewijzigd door codeneos op 02-06-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok, met het risico dat dit al 20 keer beantwoord is (veel paginas).
Is het mogelijk om een gametime card aan te schaffen zonder CC?

Op de site kan je een card kopen met een CC en het idee hiervan ontgaat me een beetje, als je een CC hebt, heb je geen card meer nodig right?

Ik heb dus geen CC op het moment (lang verhaal) maar wil wel graag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos

codeneos

[...]

Straphka schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:14:
Ok, met het risico dat dit al 20 keer beantwoord is (veel paginas).
Is het mogelijk om een gametime card aan te schaffen zonder CC?

Op de site kan je een card kopen met een CC en het idee hiervan ontgaat me een beetje, als je een CC hebt, heb je geen card meer nodig right?

Ik heb dus geen CC op het moment (lang verhaal) maar wil wel graag spelen
Nou.... nee, is inderdaad wat idioot, maar in het geval dat je toch wilt spelen en geen creditcard hebt kan je betalen via paybycash. Dit kost 'natuurlijk' wel 3 euro extra per maand :(. Je kan het ook overmaken maar dat kost het je 5 euro extra. Het is gewoon bijna goedkoper om een visa card te kopen, betaal je per maand ook ongeveer 3 euro _/-\o_ . (en hij is het eerste jaar gratis)

En het idee van de gametime cards is volgensmij dat je ze in iedere pc toko of intertoys zou moeten kunnen kopen, maar ik heb zo het idee dat ze waarschijnlijk alleen in ijsland verkocht worden of zo :+ . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik ben gisteren begonnen (14daagse trial) en ben met de zesde trainingsmissie bezig. Tot nu toe vind ik het nogal saai. Ik hoop dat 't snel wat spannender wordt en ook iets blijkt te zijn wat die maandelijkse fee me waard is :) Dit is overigens wel m'n eerste MMORPG dus het hele gebeuren zal wel erg wennen voor me zijn.

Het lijkt me wel een spel waar erg veel uurtjes in gaan zitten. Daar zal m'n vriendin vast niet blij mee zijn en al helemaal niet als ik haar vertel dat het maandelijks nog geld kost ook :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

praat met mensen ingame, en join een corp :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ja, om Eve echt te ontdekken moet je in een Corp zitten.
Ik quote mijn reply van eerder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Als je bij een echt PVP corp wilt dan join je gewoon Ascendancy Inc. (channel ASCI ingame).
Bij Arin is het een beetje rustig nou qua pvp hoorde ik ;)

Op dit moment vechten wij tegen Foundation omdat ze niet lief waren :) Foundation is een onofficiele alliance in Great Wildlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg 1 ding over ARIN : Raids 4tw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben onlangs ook begonnen met EVE en ik moet zeggen: Damn verslavend. Die wereld is echt enorm! Ook de economie maakt het spel erg interessant. Ik lees zelfs dat je je eigen space station kunt gaan bouwen (mits je een Corp hebt en 30 biljoen tot je beschikking :))

Kortom, ERG uitgebreid en ERG vermakelijk!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

30 bill?? met 100 mill kun je al een aardige small pos neer kwakken :). zit alleen wel aardig veel tijd qua onderhoud in :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee erikie hij bedoelt de echte stations die in de komende patch komen die ook soon komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Hehe, ja outposts heten die ;)

En starbases! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Ik ben financieel al aardig binnen maar om mijn marktaandeel te versterken wil ik 1 of meer Expanded Cargohold I BPO's erbij kopen. Ik ben nu op de hoogte van 3 andere owners van zo'n BPO. Weten jullie wellicht wie er behalve ik ook zo'n BPO heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien het een tech 1 bpo is, die dingen zijn standaard op de market verkrijgbaar dus iedereen kan die een hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:07:
aangezien het een tech 1 bpo is, die dingen zijn standaard op de market verkrijgbaar dus iedereen kan die een hebben.
Ik meen me te herinneren dat die expanded cargoholds BPO's niet via de markt verkrijgbaar zijn, of zijn die in de tussentijd toegevoegd ? Vraag me wel af wanneer die T2 versies er komen, dat zal pas echt een goudmijntje zijn als je die eentje krijgt :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Die t1 BPO's zijn nog op de markt, nog worden ze door agents gerealeased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Dude schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:29:
Die t1 BPO's zijn nog op de markt, nog worden ze door agents gerealeased.
Had ik het dus toch goed onthouden :)
Gelukkig heb ik nog een heel stapel van die cargo-holds liggen aangezien NPC's ze regelmatig droppen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Ach jah en ik zit al 2 jaar op een BPO offer te wachten bij me research agent, leuk he? :)

Heb ook weer geld nodig dus ik ga lvl 4 missions doen in empire denk ik, lekker risicoloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Zo te zien is het een leuk spel Eve. Denk er ook maar eens te proberen (na dat ik gelezen heb wat ik moet kiezen). R.O.S.E. wordt niet zo leuk meer door dat mensen stoppen en hackers. Ik zag op http://www.mmorpg.com dat je 14dagen kon uitproberen. Vraag Eve veel van je tijd?

Het is jammer van die online spellen dat je niet een eigen server kan starten om te kijken hoe het spel werkt

@TepelStreeltje ken je rose dan?

[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 14-06-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Calamor schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:01:
Zo te zien is het een leuk spel Eve. Denk er ook maar eens te proberen (na dat ik gelezen heb wat ik moet kiezen). R.O.S.E. wordt niet zo leuk meer door dat mensen stoppen en hackers. Ik zag op http://www.mmorpg.com dat je 14dagen kon uitproberen. Vraag Eve veel van je tijd?
het korte antwoord: JA.

Het lange antwoord, mjah, ga eve maar spelen, dan merk je wel wat het antwoord is :+

(en rose is boring, alleen maar grinden :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Dit screenie wilde ik ff met jullie delen. :)

ARIN pwns teh station in FAT-6P. :*)

Op verzoek van de user verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 03-08-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hahaa, nog steeds :) het is ongelofelijk :)

leuk targets schieten daar trouwens :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Joop schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:34:

Click here.
Jullie hebben wel lol daar, beetje species afknallen ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Joop schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:34:

Click here.
Coalition heeft het toch al weer terug? ;)
FAT-6P is relaxed om te leven btw.

Species zijn kneuzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fat is atm nog steeds van ons, maar het wisselt nog al, alhoewel het het meest in onze handen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik gaat het toch maar eens proberen volg het topic al een poosje ..dus wie heeft er een trial acountje voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij een E-mail adres voor me hebt stuur ik je een trial accountje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Nice :)
Das toch allemaal in het zuiden?

Zit nu zelf (Ponty ingame) bij RUFF STAR, member van UnioN in 't noorden, zelf ook wonend in Tribute. Leef er nu een maandje en moet zeggen dat het er erg relaxed is, vaak genoeg even lekker knallen in P3, of als er een hostile "down the pipe" komt _/-\o_
Zit nu onderhand alweer aan de 8mil sp(sinds november 2004 bezig), nog steeds helemaal Caldari minded, en beleef vooral veel fun in m'n Crow en Harpy. Maargoed, moet toch ook vaak genoeg m'n Scorp en Raven even uitlaten ;)
Nu nog maar ff wachten en kijken wat die missile patch brengt alleen...voor mijn gevoel gaat het helemaal goedkomen voor ons missile users, maar dat wordt dan wel eerst weer even een tijdje trainen(van plan iig cruise missiles op lvl5 te gooien, en misschien daarna ook gelijk torps naar lvl5)
Heb een tijdje een dipje gehad in het spel, maar nu weer helemaal terug!

En voor alle mensen die erbij twijfelen het te proberen, of er echt betalend mee te beginnen, gewoon doen! Join een gezellige corp dat je een beetje op gang komt, en zie waar het schip strand, het spel bied iig genoeg mogelijkheden :7

/me cooolkast heeft ook weer even zijn zegje gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah ik krijg hem niet eens geinstaleerd ..hij geeft foutmeling bij extracten ..en ik heb hem al 2x gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:41:
nah ik krijg hem niet eens geinstaleerd ..hij geeft foutmeling bij extracten ..en ik heb hem al 2x gedownload
Torrent of via HTTP/FTP? welke mirror ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
@coolkast

Zuiden is errug druk ;) Veeeel knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Carda schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:40:
@coolkast

Woei ;)
Zit te denken dan maar eens binnenkort een uitstapje te maken die richting op...even een paar daagjes op bivak met m'n voorraadje crows :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:54:
[...]

Torrent of via HTTP/FTP? welke mirror ?
okee hij doet het ...hij heeft het allemaal goed geinstaleerd,maar wat het was ..zie zal het zeggen

okee en dan nu een trial acountje

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32

dboshart@xs4all.nl O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool ...goed spel maar gaat wel tijd inzitten met mining ...

maar wel ontzettend veel opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

potverdikkie, wil ik net arin onveilig maken, moet ik nog minimaal 24 uur wachten!! :( :(. 'k snap die functie niet helemaal. als ik gewoon wil switchen, dan doe ik dat toch gewoon? naja, had denk iets teveel rechten in behh :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ja, domme "functie"...

Je kan op je zelf rechts klikken in Corp chat, en dan "Remove all Roles and Grantable Roles" kiezen, als je rechten nog niet volledig zijn verwijderd in je huidige Corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja het is er ingestopt zodat mensen niet meer 1,2,3 corps konden wisselen om zo wars te ontlopen naar mijn idee, 24 uur is dan eigenlijk nog best een korte tijd. (maar wel irri ja ;))

Oh en natuurlijk \o/ @ Erikie in ARIN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
omg!

teh legendary Erikie komt naar ARIN!?
omgwtflollerskates@bbq!

Heb het ff druk met school, maar over paar weken kom ik ook wel weer mee rellen. (Kaas en Ravenger, bel me als er weer oorlog is, Mav en Joop, voor jullie geld dit ook :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ie zo`n legende ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja tuulijk :). hehe. ja, waarom eignelijk? :)

trouwens, jullie hoeven niet veel van me te verwachten volgende week, want ik moet nog veel dingetjes doen om m'n propedeuse te halen :( . Maar daarna ben ik geloof ik 10 weken vrij ofzo lol :). eindeljk weer tijd om te eve-n :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Mjah, het is DE grote ERIK(ie)!

nee hoor, gewoon, kwam je overal tegen in EVE, meer niet ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee zit er al de hele weekend op ..best wel een werel op zich ..maar om nou de hele tijd te gaan graven is ook niet zo ...dus is er ook een andere manier om geld te gaan verdienen wil best missies doen maar dat kan ik nog niet

en ik zit me nou al af te vragen of ik nou bij een goede ras zit ...en ja ik heb het gelezen hoor ...

en heeft tweakers ook een eigen corp ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:37:
okee zit er al de hele weekend op ..best wel een werel op zich ..maar om nou de hele tijd te gaan graven is ook niet zo ...dus is er ook een andere manier om geld te gaan verdienen wil best missies doen maar dat kan ik nog niet

en ik zit me nou al af te vragen of ik nou bij een goede ras zit ...en ja ik heb het gelezen hoor ...

en heeft tweakers ook een eigen corp ?
Je kan best wel missies doen hoor.

je kan zo'n beetje alles doen wat je wilt. NPC Hunten en Agent Missions zijn het meeste aan te raden in het begin van het spel. Minen is iets wat je ligt of niet. Mooie aan EVE is dat er zoveel mogelijkheden zijn. Je kunt bijvoorbeeld ook nog traden, maar daar zul je toch een klein begin kapitaal voor nodig hebben.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agents missions ..mm moet ik zeker een agent zoeken ? doen we dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Zijn eigenlijk 2 corps waar tweakers in zitten, eentje voor PVP/0.0 stuff en eentje voor empire stuff.
Denk dat de laatste op het moment even wat beter bij je hoort ;)

neem kontact op met Rai Ardose of Kaastotie, die zijn de leiders van Prometheus Inc.
Arcane industries is de pvp corp. zit ik ook in, samen met joop en nog groot aantal andere hier :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARIN rulez .. echt goede PvP-ers .. Maar als NRG Corporation kunnen we er de laatste tijd ook wat van .. Genoeg targets in Querious..

Maargoed, waarvoor ik reageerde, heb laatste tijd problemen met de betalingen met de Postbank Card (bekend probleem, last ik al), en ik vroeg me af of er ook mensen met bijvoorbeeld een ING Card (bankonafhankelijke creditcard) hier problemen van hebben? Ik wil namelijk wel van kaart wisselen om dit probleem op te lossen, maar dan wil ik dus wel zeker weten dat het allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb ook problemen met die Postbank Card. Moet wel zeggen dat de klantenservice bij EVE echt brilliant is. Ze hebben mijn subscription gewoon verlengd totdat het weer mogelijk is om te betalen met de Postbank Mastercard.

EVE ownzzz. Ik ben nu 14 dagen bezig en het is echt fokkin verslavend zeg. Meesterlijk. Ben aan het sparen voor mijn eerste Cruiser. Exequror. Kan niet wachten! Waar zitten jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verlengen hebben ze dus bij mij ook een tijdje gedaan, maar op een gegeven ogenblik houden ze daar ook mee op. Maargoed, toen kon ik nog via de shop zo'n gametime card kopen. En dat kan nu dus ook niet meer |:( Toch vaag dat ze puur met de postbank mastercard een probleem hebben terwijl de postbank verzekerd dat alle mastercards in nederland hetzelfde zijn.

Ik hang dus net als ARIN veel rond in Querious. Merendeel van de tijd eigenlijk. Onze corp heeft een aantal POS draaien daar, en ik heb net een tijdje een battleship waarmee ik de rats in de belts af probeer te slachten. Empire kom ik eigenlijk niet echt veel meer, laatst ffetjes om wat minerals te minen voor een nieuw schip, lekker AFK minen in 0.9 space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
FoggyFreek schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:23:
Ben aan het sparen voor mijn eerste Cruiser. Exequror. Kan niet wachten!
Waarom een Exequror? Heb je de Thorax al es bekeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Joop schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Waarom een Exequror? Heb je de Thorax al es bekeken? :)
Oei, die is ook lekker.. Echter ga ik me eerst ff richten op minen in .5 en lager (dus wel veel cargo en toch mogelijkheid tot verdedigen.) Dan komt die Thorax vanzelf.. Of heb je een beter idee?

Thorax:
capacity
265 m3

Exequror:
capacity
600 m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PRINC joinen en samen met andere minen is een beter idee, is veiliger :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het nut om een corp te joinen ...en wat moet je zelf ervoor doen

en nou nog een vraagje :stel nou eens voor dat ik wil verdergaan met eve word mijn acount dan omgezet en hou ik alles ? geld en schip dus :?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je account gaat gewoon door als je gaat betalen, nut van corp joinen is gewoon gezelligheid en wat je er voor moet doen hangt van de corp af, sommige hoef je niks te doen andere vinden het leuk om zoveel keer per week te minen samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Zonder Corp is Eve echt maar half zo leuk ofzo. :)
En PRINC is idd een goeie keus als je net begint. Ik quote maar weer ff van eerder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom gebruiken jullie geen online betalings dienst zoals ik ik gebruik moneybookers ,kan je van je bankrekening geld mee uploaden (duurt 3 dagen) heb daar veel ervaring mee en kan het aleen maar aanraden (beter dan paypal) en geen credietkaard nodig

oeps was link vergeten moneybookers

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carda schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:40:
@coolkast

wij knallen wat af :-) mmm iron weet nu wat ascn geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken , zij kwamen met over 50 shepen ,en vertrokken in pods (de meeste) anderen hadden een ticket op de ascn clone-express battle duurde 20 min over 148 schepen in local en laaaagggg feest ,wat moet je nog meer hebben in eve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:13:
... zij kwamen met over 50 shepen ... over 148 schepen in local
dus het was bijna 2:1, knap hoor...

verder moet ik zeggen dat ik zulke grote battles persoonlijk niet eens leuk vind, er moet imho wel een beetje overzicht blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd 2 vs 1 dat is ERG knap dat je dan podkills hebt want dat betekend dat er niet naar target calling geluisterd wordt. :) Maar het feit dat je ff 100 man kan optrommelen is wel altijd leuk natuurlijk.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)