Damn, net een hell-trip gemaakt.
Met een volle bestower van Tash-Murok Prime 15 jumps door empire [met 4 empire wars] en daarna 40 jumps door player-pirate infested space. Dat was echt niet leuk

In empire ging het allemaal nog wel goed, wel wat hostiles gezien, maar niemand nam de moeite om me te achtervolgen.
Met een alt de eerste paar jumps vooruit gescout 0.0 in, maar goed ook want er hing een grote gatecamp de 1e system 0.0 in.
Maar gelogd om te eten etc, daarna was het "veilig".
De eerste 10 jumps naar de 1e station gingen goed, de 2e rits van 15 jumps ook, maar daarna....
Op een gegeven moment zie ik een rode blip op mijn scanner, 2 frigates van een alliance waarmee we warren op een SS tussen de gates. 2 systems later zag ik deze 2 hostiles local binnenkomen toen ik eruit wou jumpen en nog 2 systems later zaten ze vlak achter me. Godzijdank zaten de system erop een paar lui uit mijn alliance te campen in cruisers en BS, dus dat heb ik net overleefd.
Ik denk "na de gatecamp ben ik wel veilig" .. FOUT

Ik kwam op insta's aan bij het laatste system waar ik insta's had, ik op AP verder.. direct de 1ste gate was het raak, een hostile crow lockt me en begint met warpscramblen. gelukkig had ik 2 stabs en kon ik naar een safespot warpen.
Ik hulp ingeroepen, paar allied lui campen de gate waar ik door wil en alles goed dacht ik.. Weer fout

De crow warp op een insta zo door de "camp" heen, achter mij aan, de gate erna begint ie me WEER de scramblen en scheiten, ik warp dus snel naar een planet, hij er achteraan en gaat rustig verder met schieten, ondertussen zit ik op half mijn armor en warp ik naar een moon bij die planet [via rechtermuimenu, waren 15 moons dus ik dacht dat ik ff veilig was.. Warpt die dwaas naar dezelfde moon

, ik warp dus als een gek naar de volgende planet, lagen er 5 bij elkaar dus kan van 20% dat hij me zou kunnen volgen. Eindelijk een safespot gemaakt en gewacht tot ze weggingen. Ondertussen instajumps gekregen van iemand.
Dus na zo'n 10 minuten wachten ga ik verder met mijn reis, blijkt dat ze met zijn 3'en [2 crows en 1 wolf] in de volgende system op mij zitten te wachten... Ik weet niet hoe, maar ik ben weg kunnen warpen naar een moon, snel een ss gemaakt en ff een uurtje uitgelogd op de ss, wou mijn luck niet verder pushen...
Ondertussen heb ik mijn eindestemming levend gehaald, maar ik ga NOOIT meer in een indy door 0.0 zonder persoonlijke scout/defense....