Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:54:
Alsof een shuttle neerhalen van een n00b zo'n moeilijke bezigheid is. Alsof die bij machte zijn om een Titan neer te halen. Trouwens zijn er en paar covert ops geweest die er wel gewoon doorheen kwamen.
Wie zegt dat een shuttle neerhalen moeilijk is ? Als je mensen aanvalt knal je ook alle shuttles neer aangezien als je dat niet doet ze nogal taktisch gebruikt kunnen worden (kijken waar een fleet uit bestaat, warp-in punt etc). Zeker omdat ze heel snel neergaan zijn ze een leuk en belangrijk target.
Ik kan je garanderen dat als er bij een fleetbattle een shuttle tussen vliegt deze altijd heel snel neer zal gaan.
5ive en MC waren aan't griefen. Gewoon lekker tegendraads zijn omdat het kan wat IMHO nix met roleplaying te maken heeft. Want ze lopen nu wel te posten dat ze 2:1 of zelfs 4:1 hebben durven vechten. Maar wel met een Serpentis backup erbij. En erg onsportief om andere corp van achteren aan te vallen terwijl ze het niet verw88.
Wat mij betreft heeft het juist niets met RP te maken als je alleen de 'goede' kant kunt kiezen. RP is juist dat je kunt kiezen wat je doet, dus ook lekker tegendraads zijn is RP. Je hebt gelijk dat ze niet zo moeten opscheppen want ze hebben inderdaad voor de makkelijke kant gekozen. 40 georganiseerde BS + titan + wat andere sterke scheepjes tegen een 200 man ongeorganiseerd zooitje waarvan de meeste niet eens weten wie vriend/vijand is, is nu niet echt knap te noemen.
Jammer dat CCP ze heeft meegeholpen want het is zonde van zo'n event wat gewoon leuk had kunnen zijn voor iedereen.
Tja, mijn idee van lol is toch echt niet met 200 man een schip neerknallen zonder dat er verder wat gebeurt. Als [5] er niet was geweest was het niets anders geweest als een station innemen met het enige verschil dat het station terugschiet (en met 200 man en een beetje opletten heb je daar niet echt veel last van)
Maar zonde dat die bountys van 1.2B en .5B niet gecashed zijn. En eigenlijk zouden een paar alliances 5ive en MC op de KOS lijst moeten zetten omdat die gewoon de bounties door hun neus hebben geboord. En wat betreft is het ook best wel stil, dus ik vraag me af of er nog iets op stapel staat.
Het waren inderdaad leuke bounty's en 't is jammer dat de titan niet is neergehaald, maar zo is het spel nu eenmaal. Zonder uitdaging was er geen zak aan

Verder knallen wij vaak zat [5] leden neer en ze staan ook allemaal op KOS. Maar dat wil dus niet zeggen dat het gelijk griefers zijn (al zitten er wel een aantal tussen, maar welke alliance heeft dat niet:)