[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfrank66
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 23:50
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:18:
ARIN rulez .. echt goede PvP-ers .. Maar als NRG Corporation kunnen we er de laatste tijd ook wat van .. Genoeg targets in Querious..
Kijk.. Dat hoor ik nu graag.
We doen inderdaad flink ons best als NRG. Niet al te veel nederlanders erin en een goede CEO.
Veel respect voor ARIN trouwens :-)

Momenteel hebben we het heel druk in FIX, goed voor veel kills en veel actie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRG is zeker een goede aanwinst voor FIX geweest + er zitten nlers in, blijkbaar houdt het zuiden van EVE veel aantrekkingskracht op nederlanders, veel te vaak zit je in local en blijkt een van de vijanden ook nl te zijn (vooral bij BoB zitten veel nlers naar mijn idee (maar dat zijn geen vijanden meer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:36:
Idd 2 vs 1 dat is ERG knap dat je dan podkills hebt want dat betekend dat er niet naar target calling geluisterd wordt. :) Maar het feit dat je ff 100 man kan optrommelen is wel altijd leuk natuurlijk.
Niet altijd zo natuurlijk, figs hoeven behalve scramblen/webben/painten etc niet op de target te schieten, zoveel damage doen ze toch niet. En sjah, als je dan in de buurt van een pod bent ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tacklers in een fleetbattle gaan voor schepen tacklen niet voor pods die je toch wel met een BS nog kan krijgen door de LAG. Je gaat dan voor eigen 'glorie' wat totaal geen glorie is want iedereen kan een pod killen in en fleetbattle. En in de tijd dat je die ooh zo mooie podkill maakt... ahum, had je al onderweg kunnen zijn kwa hulp voor de volgende BS kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfrank66
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 23:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:12:
NRG is zeker een goede aanwinst voor FIX geweest + er zitten nlers in, blijkbaar houdt het zuiden van EVE veel aantrekkingskracht op nederlanders, veel te vaak zit je in local en blijkt een van de vijanden ook nl te zijn (vooral bij BoB zitten veel nlers naar mijn idee (maar dat zijn geen vijanden meer :))
Het is niet zozeer het zuiden wat ons aantrok om FIX te joinen, maar de mentaliteit :-)
Jammer dat het aantal bs'sen wat we online kregen niet voldoende waren om FAT te houden, maar nu H74 en 9cg onder vuur liggen krijgen we tenminste weer goede gangs :-)

We moeten ook wel verdedigen, soon™ komen er outposts... en dreadnought etc

spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfrank66 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:39:
Het is niet zozeer het zuiden wat ons aantrok om FIX te joinen, maar de mentaliteit :-)
Jammer dat het aantal bs'sen wat we online kregen niet voldoende waren om FAT te houden, maar nu H74 en 9cg onder vuur liggen krijgen we tenminste weer goede gangs :-)

We moeten ook wel verdedigen, soon™ komen er outposts... en dreadnought etc

spannend!
Tsja, ik was d'r nog niet echt toen de beslissing om FIX te joinen kwam .. Geloof vlak voordat we trial members werden. Maar ik vermaak me prima, vooral met de logistics voor de POS-en die we in 0.0 hebben draaien, nogal lastig op het moment met al die hostiles in Q. Heb nog wat weinig skills voor PVP (das ook wel te merken op het killboard) .. maar dat komt vanzelf .. binnenkort maar weer ff mn tempest als cannon fodder inzetten zodra ik genoeg tijd heb om een battle uit te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:04:
waarom gebruiken jullie geen online betalings dienst zoals ik ik gebruik moneybookers ,kan je van je bankrekening geld mee uploaden (duurt 3 dagen) heb daar veel ervaring mee en kan het aleen maar aanraden (beter dan paypal) en geen credietkaard nodig

oeps was link vergeten moneybookers
Als ik de site van moneybookers bekijk dan kost het 2 euro per visa betaling. En ik neem aan dat je dat gebruikt voor betalen bij EVE? Als ik 2 accounts per maand moet betalen kost me dat 4 euro per maand aan transactiekosten, daar kan ik zelf een visa kaart voor aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie net mijn schip verloren ..ging een missie doen en moest allemaal sondes vernietigen maar die krengen waren met z`n 20 en het ging een beetje te snell..ken je zien dat ik een echte rookie ben

maar heb er wel van geleerd....je schip moet je wel verzekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouch arano. dat is pijnlijk die losses. gelukkig gaat het bij mij voortreffelijk kwa aantal losses versus kills: klik Maar ik ben het meest trots op mijn 1v1 kills. als je snel kijkt zie je de kill op kristinsa nog. Mijn mega tegen haar raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben bij Prometheus Inc en heb me aangemeld ..krijg ik nou wat te horen /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

sorrie jongens, ik ben een beetje afk .. bf2 binnen :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
StarLite schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:27:
[...]

Niet altijd zo natuurlijk, figs hoeven behalve scramblen/webben/painten etc niet op de target te schieten, zoveel damage doen ze toch niet. En sjah, als je dan in de buurt van een pod bent ;)
Frigs schieten met z'n allen genoeg damage om de target sneller af te maken.

En ik neem aan dat je met 'zoveel damage doen ze toch niet' alleen T1 bedoelt... en dan nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:36:
Idd 2 vs 1 dat is ERG knap dat je dan podkills hebt want dat betekend dat er niet naar target calling geluisterd wordt. :) Maar het feit dat je ff 100 man kan optrommelen is wel altijd leuk natuurlijk.
Je kan target calling wel beluisteren maar ondertussen een pod targetten en vervolgens deze met 1 gun afknallen, deed ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:38:
Ouch arano. dat is pijnlijk die losses. gelukkig gaat het bij mij voortreffelijk kwa aantal losses versus kills: klik Maar ik ben het meest trots op mijn 1v1 kills. als je snel kijkt zie je de kill op kristinsa nog. Mijn mega tegen haar raven.
Pfff je post je losses ook nooit of heb je serieus zo weinig losses? ;)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:38:
Een naam kiezen die met een A begint is iig niet echt handig voor fleet battles .. Bijna instant primary :/ Heb de keren in FAT nog geen schot gelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carda schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:10:
[...]

Pfff je post je losses ook nooit of heb je serieus zo weinig losses? ;)
Ik moet je teleurstellen maar ik post AL mijn losses. tot nu toe in FIX 4 inty en 1 megathron loss pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij de laaste dagen lopen verdiepen in Eve en het lijkt mij erg leuk om te spelen, als iemand nog een buddy acount heeft rondslingeren slinger deze dan mijn kant op.

Alvast bedankt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:25:
Ik heb mij de laaste dagen lopen verdiepen in Eve en het lijkt mij erg leuk om te spelen, als iemand nog een buddy acount heeft rondslingeren slinger deze dan mijn kant op.

Alvast bedankt xD
Done (tenmisnte naar je e-mail in je profile :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:38:
[...]

Done (tenmisnte naar je e-mail in je profile :))
Erg bedankt en wat een snelle service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is en betekend PVP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Player versus Player, dus combat tegen andere mensen ipv combat tegen de computer gestuurde mennekes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Player vs Player , elkaar afknallen dus ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
PVP is alleen slecht voor je cash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij jou misschien :P Ik kan aardig rond komen in FIX atm terwijl ik bijna allen PvP. 1 middagje minen en je hebt 100M+ bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Carda schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:48:
PVP is alleen slecht voor je cash ;)
Alleen als je doodgaat natuurlijk ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heej mensen, net het een en ander over eve gelezen en ik zou het graag willen proberen.

Ik denk dat ik voor Minmatar - Brutor ga vanwege de hoge perc. en will. Is dit een goede keuze om te beginnen? Verder wilde ik voor de learning skills gaan (die 6) en voor Operation > Command > Captain training zoals ik las de startingpost. Weet nog niet precies hoe het werkt maar daar hoop ik ingame achter te komen :).

Dus als iemand me een trialkey/uitnodiging zou willen sturen dan zou ik dat erg waarderen _/-\o_

Bvd,
marshallq[ad]home[dot]nl

[edit] Nog een klein vraagje, pvp lijkt me wel tof maar is het slim om als miner ofzo te beginnen?

[ Voor 10% gewijzigd door marshallq op 25-06-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

-mail(s) were successfully sent, see results below.

marshallq[at]home.nl

Veel plezier!

Ik ben zelf als miner begonnen, immers, zonder geld red je het niet in de wereld van EVE :)

[ Voor 37% gewijzigd door FoggyFreek op 25-06-2005 02:07 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
FoggyFreek schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 02:06:
-mail(s) were successfully sent, see results below.

marshallq[at]home.nl

Veel plezier!

Ik ben zelf als miner begonnen, immers, zonder geld red je het niet in de wereld van EVE :)
Dank u, ben nu net begonnen met het trainen van mijn 2de skill, 2 missies gedaan en een volle cargo met mining stuff :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
  • Laatst online: 15-09-2024
Hey gotters,

Ik kreeg via een vriend dit spel onder de neus geschoven, en het leek me wel cool om een keer te proberen. Voor 14 dagen iets uitproberen is immers nooit weg, niet waar :-).

Mss dat iemand me een trial kan aanbieden? Ik zou er iig gretig gebruik van gaan maken voor 14 daagjes.

Bedankt,
ocke
ocke@mail.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
E-mail(s) were successfully sent, see results below.

ocke@mail.ru O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
thx! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ocke speelt nu dus ook op aanraden van mij, is er nog iemand met een trialpass voor een andere vriend van ons?

Aub. mailen naar pinkythefaeryqueen at hotmail.com

Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocke schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:47:
Hey gotters,

Ik kreeg via een vriend dit spel onder de neus geschoven, en het leek me wel cool om een keer te proberen. Voor 14 dagen iets uitproberen is immers nooit weg, niet waar :-).

Mss dat iemand me een trial kan aanbieden? Ik zou er iig gretig gebruik van gaan maken voor 14 daagjes.

Bedankt,
ocke
ocke@mail.ru
pas op hoor je raakt verslaafd net als mij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
Oei had je wat eerder moeten zeggen.

Geen tijd meer, moet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook zeer graag dit spel willen uitproberen.. kan iemand een trial naar:
ffmsmit aapjestaartje hotmail.com sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
hoge perc en will is goed als je fighter wil worden.

Mining kan je zowiezo wel doen, het trainen van de skills duurt alleen wat langer....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37

ffmsmit fjahjk hotmail.com O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
marshallq schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:15:
Ocke speelt nu dus ook op aanraden van mij, is er nog iemand met een trialpass voor een andere vriend van ons?

Aub. mailen naar pinkythefaeryqueen at hotmail.com

Bvd. :)
Niemand een trial over? zou wel tof zijn om vandaag samen te kunnen spelen, hijs namelijk hier met zijn laptop. B)

[edit] Als het goed is heeft hij er nu 1

[ Voor 7% gewijzigd door marshallq op 26-06-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Cool, steeds meer mensen in EvE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hebben jullie die nieuwe content update patch gelezen? Komen echt super vette dingen iN! Trouwens, add me als buddy, kunnen we samen es gaan NPC killen (PvP zit er voor mij nog niet in..)

Nick: FoggyFreek

http://www.eve-online.com/community/newsletters/vol005.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Ben de laatste tijd iets minder aan het spelen, heb Battlefield 2 gekocht, erg verslavend :) Ondertussen nog wel ff wat skills aangezet, zit al bijna op 6 miljoen SP :) Die nieuwe patch word wel wat trouwens, COSMOS ownt, hopelijk word et echt zo vet als ik denk dat het word :).

btw, Froggyfreek, geen zin om een NL corp te joinen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Mjah.. die patch.. ze beloven altijd gouden bergen en uiteindelijk mag je blij zijn met een heuveltje :X
Denk dat ik tijdens de patch week maar effkes wat anders ga spelen, zal wel weer een lagfest worden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben over CCP. Ze zijn tot nu toe heel goed met hun afspraken geweest. Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe patch, vooral de tech II miners :) Ook een aantal nieuwe schepen... VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam zonet deze website tegen op GamersHell.Com .. http://www.virtualeve.com Geil Wijfie :X

ps. Check de screenshots :>

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:58:
Ik kwam zonet deze website tegen op GamersHell.Com .. http://www.virtualeve.com Geil Wijfie :X

ps. Check de screenshots :>
wat heeft dit met EVE-online te maken? 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I3udder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01 08:06
Zou ik van iemand een buddy trial kunnen ontvangen?

e-mail is jeroen.vercoulen@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023

jeroen.vercoulen@home.nl O.K.

verzonden :)

vergeet niet op onze site te kijken als je een goede nl corp zoekt
http://arin.fragland.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zou iemand mij ook een buddy account willen sturen?
hardtekindustries@xs4all.nl

ik ben van plan een subscription te kopen, want ik heb dit spel al eens eerder gespeeld. maar wil nog ff 7 daagjes kijken of ik het echt wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Imperium schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:15:
zou iemand mij ook een buddy account willen sturen?
hardtekindustries@xs4all.nl

ik ben van plan een subscription te kopen, want ik heb dit spel al eens eerder gespeeld. maar wil nog ff 7 daagjes kijken of ik het echt wil..

hardtekindustries@xs4all.nl O.K.

De trial is trouwens 14 dagen tegenwoordig :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig. Mocht je evt. echt iets verkopen, dan moet je niet op GoT zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedraag je :{

[ Voor 123% gewijzigd door Crash op 30-06-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Volgende week hopenlijk de patch der patchen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:04
Laten ze hem nog maar een weekje uitstellen, kan ik nog mooi een paar 100 mil verdienen door wat NPC's te gaan hunten in mijn Raven. En na die week ben ik toch op vakantie, dus dan zijn tegen de tijd dat ik weer terug ben ook mooi de ergste bugs eruit en kan ik gelijk weer fatsoenlijk spelen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
heheh, idd nog ff snel wat scoren met lvl4 missies. Wel jammer dat je niet meer solo lvl4 kan gaan doen na de patch... Hoe zit et eigenlijk met lvl3, die kon solo met een Ferox, maar fixen ze dat ook zodat je die ook niet meer solo kan doen in iets lagers dan een BS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ik weet niet of je zo blij moet zijn als CCP weer gaat patchen. Het is namelijk erg vaak zo dat je een hele weer weer ge-emmer hebt met vanalles en nog wat voordat de patch correct geimplementeerd is.

Daarom vind ik het helemaal niet erg als ze nog even een weekje wat extra tests gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainwaste schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:39:
Ik weet niet of je zo blij moet zijn als CCP weer gaat patchen. Het is namelijk erg vaak zo dat je een hele weer weer ge-emmer hebt met vanalles en nog wat voordat de patch correct geimplementeerd is.

Daarom vind ik het helemaal niet erg als ze nog even een weekje wat extra tests gaan doen!
Agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Als er een corp. een ervaren speler zoekt die nu opnieuw is begonnen (caldari) contacteer me dan maar ingame (Necre0)

Grtz

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
true, maar ik denk dat het deze keer wel mee gaat vallen met het ge-emmer, nu die nieuwe QA gast er zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:35:
heheh, idd nog ff snel wat scoren met lvl4 missies. Wel jammer dat je niet meer solo lvl4 kan gaan doen na de patch... Hoe zit et eigenlijk met lvl3, die kon solo met een Ferox, maar fixen ze dat ook zodat je die ook niet meer solo kan doen in iets lagers dan een BS?
Ik verwacht dat je die lvl4 missies straks nog steeds wel alleen kunt doen. Wordt alleen weer ff wat andere taktieken bedenken (en ze mogen ook best wel wat moeilijker worden). Maar zowiezo kun je momenteel al alle missies solo doen in een Apoc en dan gebruik je heel weinig missiles, dus dat zal niet echt een probleem zijn.

Lvl 3 kun je iig nog met een Ferox doen. Doe die al tijden in een ferox met Railguns, waarbij ik mijn missiles heel zelden/nooit gebruik. Met een Brutix gaat het naar mijn idee zelfs nog wat sneller.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

ravenger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:45:
true, maar ik denk dat het deze keer wel mee gaat vallen met het ge-emmer, nu die nieuwe QA gast er zit.
1 QA persoon maakt nog geen bug vrije release :/

Ik ben blij dat hij er zit en zo maar bij voorgaande updates werd het ook wel eens uitgesteld en we weten allemaal hoe die gingen. Dus eerlijk gezegt verwacht ik weer de bekende perikelen.. update, lag, bugs, hotfix update, lag, etc. Denk nog steeds dat ik rond die tijd gewoon een week of 2 maar niet in log. Moet toch een keer cruiser lvl naar 5 krijgen ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week geleden kreeg ik van maverick (na hiero een post te plempen) een buddy account. Er is was tijd verstreken. Ben hard op weg en zit in een kleine corp, morgen gaan we verhuizen naar 0.1, om als schiet voer te dienen voor pirates >:) .

Dus als een van jullie met je patser bak aan komen vliegen en je ziet daar een zielig frigje geef me dan 30 sec. voorsprong _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Necreo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:21:
Als er een corp. een ervaren speler zoekt die nu opnieuw is begonnen (caldari) contacteer me dan maar ingame (Necre0)

Grtz
Wij zoeken nog wel ervaren spelers ;) ASCI ingame of pm me hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Wat houd die nieuwe patch precies in dan?
Ik heb onlangs ook een buddy account gekregen (thx!) (ga al goed op weg. heb nu al 2 mil ISK :P) en wil dus gaan subscriben, maar ben wel benieuwd wat er gaat veranderen met die nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk om in kort te zeggen wat er met die patch allemaal bijkomt.
Je kan zeggen dat het completer of volwassener is geworden.
Voor newbies zal er weinig veranderen maar voor de vets is het plafond weer een stukje hoger gelegd.
En de eerste die een dreadnaught vliegt is natuurlijk stoerste gast van heel Eve.
Voor een patch is dit wel degene met de meeste content additions tot nu toe.
En dat je nu ook Indiana Jones uit kan gaan hangen is natuurlijk ook retevet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:03:
Moeilijk om in kort te zeggen wat er met die patch allemaal bijkomt.
Je kan zeggen dat het completer of volwassener is geworden.
Voor newbies zal er weinig veranderen maar voor de vets is het plafond weer een stukje hoger gelegd.
En de eerste die een dreadnaught vliegt is natuurlijk stoerste gast van heel Eve.
Voor een patch is dit wel degene met de meeste content additions tot nu toe.
En dat je nu ook Indiana Jones uit kan gaan hangen is natuurlijk ook retevet.
De 1e die een dread vliegt heeft gewoon veeeeeeel te veel geld.
Als dreads idd 2B kosten om te maken, zou den de 1e dreads ongeveer 10B kosten. Best veel voor een schip wat je niet in je eentje KAN vliegen :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het in z'n verband zien.

Zo'n dread wordt gemaakt om Outposts en POS neer te halen.
Die zijn ook niet goedkoop. Maar de reden om een Outpost of POS neer te halen is nodig om de souvereiniteit in dat systeem te krijgen.
En als dat in een 0.0 systeem is vlak bij een goede mining spots met veel bistot bijv dan is dat veel meer waard dan dat ene schip.

En reken maar dat je in een dread zonder escort geen een jump ongestraft kan maken. Want als je 20 a 30 BS tegen je hebt ga je uiteindelijk ook wel pop, alhoewel je Dread dmg echt niet kan tanken. En natuurlijk de eerste die een Dread killmail heeft is natuurlijk ook behoorlijk stoer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

True, voor een alliance is het natuurlijk een enorme overwininng als je een hostile Dread uitschakled. Ik ben erg benieuwd naar hoeveel dreads we in het spel gaan zien rondvliegen binnen een maand. Het maakt PvP iig een stukje spannender en leuker :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag even aan't meehelpen op de testserver.
Daar waren ze Dreadnaughts aan het testen.
Met een stuk of 15 van die dingen naar een solar system gejumped en toen mochten iets van 100 of meer mensen proberen die dingen kapot te knallen.

Was een behoorlijke happening. D'r zijn iets van 6 a 8 van die dreads kapot gegaan en zeker meer dan 50 BS en klein prut.
En 1 ding is zeker. Een dread met 35 drones is nooooit grappig. :D
Helemaal niet als je met een gecoakede Helios onder zo'n ding vliegt om een optimale warp positie voor je gangmembers te krijgen.
Of rond cirkelende elite frigs ontwijken die achterna worden gezeten door capital torps. 8)7

Ik heb wel wat screenies maar ik heb ff geen zin om ze te resizen. Schreeuw anders maar.

Het was erg vermakelijk. Dreads kosten zoooo veel, maar ze zijn inderdaad alleen nuttig met heel veel bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

posts ze maar :P.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik zit er stevig aan te denken om EVE online aan te schaffen, mede doordat ik ruimte spellen gewoon enorm cool vind (Freelancer, etc) en omdat het één groot universum is waarin alle spelers zitten, inplaats van allemaal servers (zoals WoW). Maar ik zou heel graag eerst wat van de sfeer willen proeven eer ik weer een nieuw spel ga aanschaffen. Ik heb zo ongeveer de hele F.A.Q al doorgelezen en las ook iets over een 7 days trial doormiddel van een buddy program.

Nu hier mijn vraag: Heeft hier iemand nog 1 Buddy trial over? die zou ik echt enorm dankbaar zijn!!!

Nouja, als er iemand is, voeg me even toe op msn: dmt4u@hotmail.com

Greetz, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

alstublieft.. waarschijnlijk staat ie in je spam :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyy heel erg bedankt!!! Ik kreeg hem netjes in m'n inbox :D

pretty good engels btw ;)

Ik ga hem even instaleren en dan online! (nadat ik eerst een half uur heb nagedacht over een naam, ras en een avatar :p)

Greetz, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel erg verstandig om eerst na te denken over een ras en naam want anders krijg je van die female minmatar's genaamd: BartezzzNL :+
Post hier ff je ingame name dan weet ik naar wie ik moet zwaaien als ik je tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:32:
Met een stuk of 15 van die dingen naar een solar system gejumped en toen mochten iets van 100 of meer mensen proberen die dingen kapot te knallen.

Was een behoorlijke happening. D'r zijn iets van 6 a 8 van die dreads kapot gegaan en zeker meer dan 50 BS en klein prut.
Helemaal niet als je met een gecoakede Helios onder zo'n ding vliegt om een optimale warp positie voor je gangmembers te krijgen.
Of rond cirkelende elite frigs ontwijken die achterna worden gezeten door capital torps. 8)7

Ik heb wel wat screenies maar ik heb ff geen zin om ze te resizen. Schreeuw anders maar.

Het was erg vermakelijk. Dreads kosten zoooo veel, maar ze zijn inderdaad alleen nuttig met heel veel bescherming.
Hey daar was ik ook bij, 1e keer dat ik de dreads in het echt zag. Man die drones.. die drones!!!
Tegen het eind van de battle hingen er echt like 250 drones in space :D

Aan het begin vloog ik er rond in een inty, begint zon dread rift torps op me te spammen, doen die krengen maar 1.4 damage :D
Ik post de 1.4 dmg hit in local, opeens target een gallente dread me, ik kijk naar dat ding.. ineens: "BAM* 35 rode kleine vierkantjes die naar me toe WMD'en 8)7 : instant-hull dmg.

Die dreads zijn wel errug cool, een van de dreads repairde 50% shield per boost [20 sec oid] dus we kwamen met een 30 man groep eerst niet door zijn tank heen, pas toen een apoc met heavy neuts/vamps zijn cap drainde ging 'ie down.. en ERG snel ook :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast had 8 heavy NOS op z'n schip geplakt.
Insta suckomatic. :P

Maar is altijd in het begin even kijken hoe het werkt en als je het door hebt dan weet je of iets kan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:32:

Oveur heeft mijn Raven stuk gemaakt :| Damage van 11000 per salvo.... :X 8)7 Raven was in 15 seconden weg... :D _/-\o_

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:25:
Die gast had 8 heavy NOS op z'n schip geplakt.
Insta suckomatic. :P

Maar is altijd in het begin even kijken hoe het werkt en als je het door hebt dan weet je of iets kan of niet.
2 hvy neuts en 6 hvy nos zelfs.
Mijn arma was halverwege hull na 3 van die torps, hoewel ik 150m/s vloog. Die dreads ownen zwaar :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zie dat iedereen aan het smeken is voor buddy accounts. maar dat hoeft allemaal niet hoor :+
want op http://www.mmorpg.com/eve...1039276125,20050704063022
kun je 14 dagen gratis trail doen. eventjes een account maken voor de site, en dan krijg je zomaar een activation key waarmee je een 2 weken account krijgt :p

dit is eerder langs geweest, maar ik denk ik meld het nog eens. gezien ik ook wel nieuwsgierig ben hoe de game is :p

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 04-07-2005 12:33 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Kheb me maar eens een maandje gekocht.
Kwam erachter dat de character die ik anderhalf jaar geleden had gemaakt nog op hun server stond :D
Meteen weer in gebruik genomen.
Vlieg nu weer vrolijk rond in m'n Kestrel

Misschien dat ik binnenkort eens ga kijken voor een n00b corp.
Voorlopig vind ik et wel leuk in die deadspace complexes. Zelfs niveau 1 is moeilijk zat :D
Gister ff snel een niveau 3 complex in gevlogen, waren een aantal makkelijk te verslaan drones plus een container met 100 zydine... goed voor 400.000isk. En een Tier 5 overseer ding, goed voor 180.000isk.
Niet slecht voor een rookie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Gisteren een manticore gekilled. Niet echt bijzonder maar wel raar dat hij/zij UNFITTED 0.0 door traveled :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bjk schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:21:
Gisteren een manticore gekilled. Niet echt bijzonder maar wel raar dat hij/zij UNFITTED 0.0 door traveled :/
Och, fitted kun je net zoveel met dat ding als unfitted. nl rondvliegen, ergens anders is ie niet geschikt voor :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Legion schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:13:
Kheb me maar eens een maandje gekocht.
Kwam erachter dat de character die ik anderhalf jaar geleden had gemaakt nog op hun server stond :D
Meteen weer in gebruik genomen.
Vlieg nu weer vrolijk rond in m'n Kestrel

Misschien dat ik binnenkort eens ga kijken voor een n00b corp.
Voorlopig vind ik et wel leuk in die deadspace complexes. Zelfs niveau 1 is moeilijk zat :D
Gister ff snel een niveau 3 complex in gevlogen, waren een aantal makkelijk te verslaan drones plus een container met 100 zydine... goed voor 400.000isk. En een Tier 5 overseer ding, goed voor 180.000isk.
Niet slecht voor een rookie :)
Je mag mijn mini-corp anders eerst wel joinen, help ik je wel een eindje op weg naar een cruiser, of battlecruiser. Of battleship natuurlijk, t'is maar net wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

redwing schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:12:
[...]

Och, fitted kun je net zoveel met dat ding als unfitted. nl rondvliegen, ergens anders is ie niet geschikt voor :+
Wel jammer had wel zn cloaking device willen hebben, hoewel je die dingen toch 9 van de 10 keer opblaast met het schip zelf.
Vandaag trouwens patch day, had nog niet gekeken naar de verandering, op gates na. (Nieuwe ingangen tot Great Wildlands - dat word druk) heeft iemand een lijstje. En tot hoelaat is eve down, vanavond 19 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Ach jah, we zien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis CCP het kan dus tot morgen nacht duren als het wat tegen zit, als het mee zit kunnen we net voor het slapen gaan nog snel ff met extreem veel lag een skill checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Maar wat is de offi tijd dat het klaar is... ;) Ik weet wel dat het morgen word voordat je een beetje ok kan spelen maar toch. Ben benieuwd of CCP het nou eindelijk een keer gaat halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bjk schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:52:
Maar wat is de offi tijd dat het klaar is... ;) Ik weet wel dat het morgen word voordat je een beetje ok kan spelen maar toch. Ben benieuwd of CCP het nou eindelijk een keer gaat halen ;)
Optimist, morgen al ok spelen :+

Officieel willen ze om 19:00 vanavond (nederlandse tijd) klaar zijn. Patch notes zijn op eve-online te vinden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
DaRuLe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:04:
[...]

Je mag mijn mini-corp anders eerst wel joinen, help ik je wel een eindje op weg naar een cruiser, of battlecruiser. Of battleship natuurlijk, t'is maar net wat je wil.
Bedankt voor het aanbod... maar voor het geld hoef ik et niet meer te doen.
Gisteren een mega loot gevonden van 30mil.
Voor iemand die pas 2 dagen bezig is lijkt me dat best veel :o

Pas wanneer ik een cruiser heb en een beetje m'n skills heb getrained ga ik op zoek naar een corp :)

En ik ben dom geweest. Wist niet dat die downtime zo lang zou zijn.
M'n skilltraining duurde maar 7 uur en 40 minuten toen ik vannacht naar bed ging. Die zal dus allang klaar zijn, terwijl er nog zo'n lange downtime is ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Refragmental op 05-07-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Legion schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor het aanbod... maar voor het geld hoef ik et niet meer te doen.
Gisteren een mega loot gevonden van 30mil.
Voor iemand die pas 2 dagen bezig is lijkt me dat best veel :o

Pas wanneer ik een cruiser heb en een beetje m'n skills heb getrained ga ik op zoek naar een corp :)

En ik ben dom geweest. Wist niet dat die downtime zo lang zou zijn.
M'n skilltraining duurde maar 7 uur en 40 minuten toen ik vannacht naar bed ging. Die zal dus allang klaar zijn, terwijl er nog zo'n lange downtime is ;(
Maakt niet uit. Hm.. geld voor een cruiser/battlecruiser heb je dan al wel binnen. Is het nog slechts een kwestie van skills dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
DaRuLe schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:03:
[...]

Maakt niet uit. Hm.. geld voor een cruiser/battlecruiser heb je dan al wel binnen. Is het nog slechts een kwestie van skills dus :)
Inderdaad, en gelukkig is dit een character waar ik vorig jaar een aantal dagen een trial mee had gedaan. Kwam er eergisteren achter dat ie nog op de server stond. Veel skills had ik dus al redelijk getrained. Had alleen geen geld en een gruwelijk slecht newbie schip toen ik em zondag opnieuw activeerde.
Nouja, dat probleem is sinds gister ook verholpen. :+

Intussen me een Kestrel gekocht.
Outfitted met 4 Malkuth Standard Missle Launchers, Een small shield booster, 2 capboosters en een small armor repairer.

Weet alleen niet of het slim genoeg is om een misslespecialist te blijven. Heb gehoord dat missles flink generved zullen worden. :/

Amarr ziet er ook leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Tis al vaker gezegt, maar waarom joinen jullie beide PRINC niet??
NL only, niet al te veel die hard gerel in empire, en altijd gezellig :)

Hmm, patch day...
altijd fijn, morgen maar weer proberen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Legion schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:33:
[...]

Weet alleen niet of het slim genoeg is om een misslespecialist te blijven. Heb gehoord dat missles flink generved zullen worden. :/
Merk je zodra je weer in kunt loggen. Alle missile aanpassingen zijn nl. in deze patch verwerkt. Bedenk wel dat als je van missiles afstapt, de andere rassen eigenlijk hetzelfde probleem hebben. Kleine schippies met grote guns raken is gewoon lastig. Enige verschil is dat als je met grote guns per ongeluk een keertje raak schiet je veel damage doet, terwijl met torps je iedere keer raak schiet maar dan met heel weinig damage.

Ik heb wel al wat gevlogen op de testserver en enige wat me daar opviel was dat zelfs light missiles wel heel weinig damage doen op kleine schippies. Tijdens belthunten in 0.0 waren de BS's geen probleem, cruisers waren aardig neer te halen met cruise-missiles, maar frigs ging toch nog het beste met 125mm railguns. Ff afwachten of ze dat bij deze patch nog hebben verandert, maar anders is dit heel erg vreemd (heavy missiles deden nog meer damage op frigs)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A ) NPC's cheaten en zijn gebonden aan erg vage regeltjes.
B ) Al de patchnotes zijn Player based over die missiles. Ze hebben het over kleine schepen en dat zijn dus player frigs, NPC frigs zijn gewoon NPC's en zijn echt raar vaak kwa of je ze kunt raken of niet met je guns. In PvP zal een light missile dus meer damage doen op een frig dan een heavy misisle in de zelfde omstandigheden. (of ze hebben het echt vernaggeld bij CCP deze keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Waar zijn die specifieke patchnotes te vinden?

De implementatie van de patch ziet er trouwens goed uit.
Ze zijn nu bezig met een testrun tot 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:29:
Waar zijn die specifieke patchnotes te vinden?

De implementatie van de patch ziet er trouwens goed uit.
Ze zijn nu bezig met een testrun tot 19:00.
nou goed bezig ,...ik kan er heel niet opkomen .. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testrun is tot 19.00 EVE tijd, dus 21.00 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Intussen alweer verlengd naar 19:45... oftewel 21:45 :(
Had ik nou maar een lange skill aangezet. Was totaal vergeten dat deze patch zou komen en had gisternacht een skill van maar 8 uur aangezet voordat ik ging slapen. ;(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)