Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:17:
[...]

En hoelang had jij erover gedaan om tot dat punt te komen, en wat was je totale eind tijd??
ik geloof een uur of twaalf. Eindtijd zou ik niet weten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:43:
Gewoon de effecten van het spel zelf: de grote heldere ogen van Link, een zee waarbij de golven eruit zien alsof ze direct uit een stripboek zijn gehaald, waarbij de vijanden in paarse en zwarte rook oplossen en waarbij alles een mooie heldere kleur heeft. Dat brengt iets magisch met zich mee, maar tegelijker tijd ook iets (imo) kiddy-achtigs met zich mee.
Maar waarom zou dat automatisch kinderachtig moeten zijn? Ik wil je echt niet aanvallen, iedereen heeft recht op z'n eigen mening uiteraard, en smaken verschillen nu eenmaal. Maar waarom zijn grote heldere ogen, gestileerde golven, paarse roodwolken en felle kleuren automatisch kiddy? En zijn realistische beelden dan ook automatisch volwassen? Alsof alleen kleine kinderen zoiets zouden kunnen waarderen... ik voel me in ieder geval niet aangesproken dan. :p

Games die echt kiddy zijn (dwz: gericht op kinderen), onderscheiden zich volgens mij vooral door het verhaal. Mickey Mouse die samen met z'n vriendjes verstoppertje speelt... ja, dat zou je een kiddy game kunnen noemen.

Over je AC-vraag... ik heb dat nog nooit gehoord. :? En ik heb het spel toch vrij intensief gespeeld. Waarschijnlijk is het een 1 of ander insect dat je hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37

DoctorV64

Cosmopoliet

[quote]D3ft0n3 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:19:
[...]

Jou wel, ik kan niet solderen ;p[/quote]
offtopic Uh het is toch tweakers.net hier? tweaken of solderen :P offtopic

Ik heb 2ehands Zelde the Windwaker en The ocarina of Time (en die ander quest) gescoord! Krijg hem morgen binnen. Ik voorspel nu al lange nachten de komende tijd :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ surrounded:

Nou DUHHHHHHHHH baby's hebben toch ook grote ogen dus link met grote ogen is KIDDY!!!!1~~~ En bovendien wie heeft er nou fokking rookwolkjes in een game JEEEEEEZZ dat zie je ook echt alleen in domme cartoons als alladin en dat is voor baby's!!11

Oftewel: Je verwacht toch niet serieus dat er achter een dergelijke opmerking een gefundeerde argumentatiestructuur schuilgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, ik zou een link plaatsen naar een goedkope NFS2u als ik hem vond. € 18.99 lijkt me ook niet de goede prijs, vorige keer was het ook een "fout in de database" volgens winkelwijs, maar het is te proberen natuurlijk.

http://www.winkelwijs.nl/...offset=10&ProductID=49195

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Jongens, ik had een vraagje, hoe zeker is de naam 'Revolution' en komt ie rond de launch van PS3/Xbox2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

SH4D3H schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:25:
Jongens, ik had een vraagje, hoe zeker is de naam 'Revolution' en komt ie rond de launch van PS3/Xbox2?
Tot heden is de Revolution een werknaam en de kans is vrij groot, dat het een andere naam krijgt. Zelf hoop ik van niet, want vind het wel een stoere naam :) .

Ook verwacht ik dat hij netjes optijd zal uitkomen en niet (maanden) later dan de PS3/XBOX2. Ik denk dat je nog (bijna) 1maand moet wachten en dan weet iedereen een stuk meer :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:06:
@ surrounded:

Nou DUHHHHHHHHH baby's hebben toch ook grote ogen dus link met grote ogen is KIDDY!!!!1~~~ En bovendien wie heeft er nou fokking rookwolkjes in een game JEEEEEEZZ dat zie je ook echt alleen in domme cartoons als alladin en dat is voor baby's!!11
Tsja, zo maak je het ook niet echt gezelliger in het topic natuurlijk. :/

MysticalXL heeft nooit iets op die manier gezegd. Ik vond het juist een heel helder en gefundeerd verhaal. Bovendien vond hij het, volgens eigen zeggen, juist wel een leuke look, alleen dan toch weer dat woordje kiddy. Ik was alleen maar nieuwsgierig waarom hij dat zo zag. :)

Volgens mij is het alleen maar een minderwaardigheidscomplex dat ons wordt aangepraat door Sony en Microsoft. :p Zij profileren zich nadrukkelijk als de serieuze spellenmakers voor volwassen mensen. Zodat je je tegenwoordig bijna moet verontschuldigen als je Nintendo-games leuk vindt. "Ja het is dan wel kiddy, maar ik vind het toch mooi." En dat is imo nergens voor nodig. Kleurrijke fantasie-spellen zijn er voor iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 23:53
SH4D3H schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:25:
De Revolution is alleen één van de vele codenamen die het apparaat heeft gehad, waaronder bijvoorbeeld N5. We zullen hopelijk rond de E3 weten hoe het ding heet.

De Revolution zal in ieder geval, in tegenstelling tot de Xbox 360, niet dit jaar gelanceerd worden in het westen. De lancering zal dichterbij die van de PS3 komen te liggen, maar zal zeker niet na de lancering van de PS3 zijn. Maar daar krijgen we over een maand pas zekerheid over op de E3 persconferentie van Nintendo.

Ik vraag me af wat er dit keer op de E3-persconferentie te horen zal zijn. Ik heb in ieder geval mijn nick net weer geregged op irc.tweakers.net(channel #nintendo), vorig jaar was dat een goede bron van info en filmpjes rond de E3. :)

Heeft er iemand trouwens bezwaar tegen als ik de startposts blijf maken tot aan de E3? Dan kan ik die steeds up-to-date houden met de laatste Revolution info. Meestal zit er niemand om te springen om een startpost te maken, dus daarom dacht ik laat ik het maar doen. Dan kan er iemand anders na de E3 een gerestylede startpost maken, gebaseerd op de nieuwe info over de GameCube en de Revolution.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-09 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

ToS uit :D

Eindelijk!

42 uur over gedaan, ik heb alleen tegen het eind aan nogal wat sidequests overgeslagen, beetje doorgeboekt omdat ik het einde nu wel wilde zien. Misschien later die nog even proberen, maar de main storyline eindelijk uit.

Hehe.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:41:
[...]

Tsja, zo maak je het ook niet echt gezelliger in het topic natuurlijk. :/
Ik denk dat Jan dit stukje sarcastisch bedoelde... Tenminste, dat hoop ik voor hem :P

BTW: Kun je niet speciaal voor mij een Revolution/GC E³ topic maken MetroidPrime? Dan kan ik alles wat boeiend is geweest gelijk vinden in Australie :P Lijkt me relaxed als je dat zou willen doen :P

[ Voor 27% gewijzigd door GZ op 12-04-2005 00:21 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GolbeZeromus schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:19:
[...]

Ik denk dat Jan dit stukje sarcastisch bedoelde... Tenminste, dat hoop ik voor hem :P

BTW: Kun je niet speciaal voor mij een Revolution/GC E³ topic maken MetroidPrime? Dan kan ik alles wat boeiend is geweest gelijk vinden in Australie :P Lijkt me relaxed als je dat zou willen doen :P
Alle belangrijke dingen zullen in de startpost komen te staan tijdens de E3. Anders moet je tijdens E3 maar even langskomen op irc.tweakers.net #nintendo. :)

Hmm, nu deze week nog tijd vinden voor RE4.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 12-04-2005 00:30 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Scherpe aanbieding op play.com, zolang er stock is:
http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Metroid Prime 2 euro 28,99 incl. verzending.
(mijn ervaring met play is dat de euro conversie aan de veilige kant is, dus eerder 26 euro op je credit card afschrift).

[ Voor 33% gewijzigd door vectrex op 12-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 11:55

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Eindelijk me rijbewijs gehaald!!!!!!!!! ..Ben een beetje laat begonnen :D (op me 22ste)
Krijg meteen een auto van de zaak erbij :D

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we nog voor de E3 wel een nieuw topic hebben, dus dan kan de TS daar mooi op aangepast worden. Doen misschien nog een week ofzo met deze.
GolbeZeromus schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:19:
[...]

Natuurlijk was dat het geval :P
MaxBurn schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:22:
offtopic:
Eindelijk me rijbewijs gehaald!!!!!!!!! ..Ben een beetje laat begonnen :D (op me 22ste)
Krijg meteen een auto van de zaak erbij :D
\o/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-09 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Gefeliciteerd :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zit met PM2 al tijden vast bij een battle die ik maar niet gedaan krijg..
Het is die battle met die piraat en zwaarden. Schijnt dat je die weg moet blazen, maar no way dat ik daar voor mekaar krijg...

En dan is de lol er snel van af...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vectrex Dude schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 07:47:
Scherpe aanbieding op play.com, zolang er stock is:
http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Metroid Prime 2 euro 28,99 incl. verzending.
(mijn ervaring met play is dat de euro conversie aan de veilige kant is, dus eerder 26 euro op je credit card afschrift).
Ik meteen kijken op play.com, zie ik ook bij de hot pick staan: Donkey kong Jungle Beat incl. bongo's 28euro !!!111oneone dacht, meteen bestellen.... was het al sold out. ;(

Wel gek, start opnieuw de pagina, is de game opeens weer 52 euro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:16:
Oh ja, ik zou een link plaatsen naar een goedkope NFS2u als ik hem vond. € 18.99 lijkt me ook niet de goede prijs, vorige keer was het ook een "fout in de database" volgens winkelwijs, maar het is te proberen natuurlijk.

http://www.winkelwijs.nl/...offset=10&ProductID=49195
Zoals ik al dacht, titel is nu veranderd in NFSu1, omschrijving staat nog wel NFSu2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ surrounded:

Oftewel: Je verwacht toch niet serieus dat er achter een dergelijke opmerking een gefundeerde argumentatiestructuur schuilgaat ;)
Waar heb jij het in hemelsnaam over??? Ik zeg dat ik het er leuk uit vind zien maar een beetje kiddy(ik ben namelijk een echte puber dus alles moet 'stoer' zijn ;) ) en dan komt er gelijk zo'n opmerking. Ik heb een zeer duidelijk verhaal geschreven, geef mijn mening, beargumenteer hem, val Zelda niet eens aan(ik prijs het spel juist) en dan krijg ik weer zo'n opmerking over me heen :? :/ :|

Edit: Nou goed, laten we het hier maar niet meer over hebben anders krijgen we flame gebeuren enzo...
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:43:
[...]

Maar waarom zou dat automatisch kinderachtig moeten zijn? Ik wil je echt niet aanvallen, iedereen heeft recht op z'n eigen mening uiteraard, en smaken verschillen nu eenmaal. Maar waarom zijn grote heldere ogen, gestileerde golven, paarse roodwolken en felle kleuren automatisch kiddy? En zijn realistische beelden dan ook automatisch volwassen? Alsof alleen kleine kinderen zoiets zouden kunnen waarderen... ik voel me in ieder geval niet aangesproken dan. :p

Games die echt kiddy zijn (dwz: gericht op kinderen), onderscheiden zich volgens mij vooral door het verhaal. Mickey Mouse die samen met z'n vriendjes verstoppertje speelt... ja, dat zou je een kiddy game kunnen noemen.

Over je AC-vraag... ik heb dat nog nooit gehoord. :? En ik heb het spel toch vrij intensief gespeeld. Waarschijnlijk is het een 1 of ander insect dat je hoort...
Ik vind gewoon tekenfilm actig snap je :) ??? En tekenfilm achtig is 'kiddy'. Maar misschien is 'kiddy' niet het goeie woord wat ik gebruik, het kan ook magisch, mooi, fantasievol, kleurijk of grappig zijn. Maar ik ben aan hjet woord kiddy gewend geraakt, en ja, dat kan soms slechte eigenschappen hebben :) ...

En over AC: Ik weet echt 100% zeker dat het een kat was(of een poes ;) ) Ik weet nog zekerder dat het geen insect was, want hoeveel insecten zijn er nou, die je constant hoort(ook al ga je het 'denkbeeldige' stukje van het dorp uit zodat je camera verschuift. Ik ben zelfs naar Tom Nook geweest en ben naar binnen gegaan, en liep toen weer naar buiten toen hoorde ik het ook. SOms hoorde je ook een geluid(van de kat dan) dat hij/zij aan het vechten was ofso. Of boos was. Ik weet het niej. Het duurde in ieder geval precies een uur. Van 13:00 tot 14:00....

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
offtopic:
Weet iemand waar yamauchi uithangt? Paar dagen terug gemaild over de server maar nog niets van hem gehoord.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Geen idee, selwerd he..misschien wel bezig met studentenorgies. Ik zal hem ook even mailen :) Server doet namelijk erg vaag :D Misschien zijn er wat modules geupgrade, bv PHP dingen en flipt hij nu op oude PHP stukjes :)

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 12-04-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 22-08 22:07
Ein-de-lijk heb ik weer eens wat te posten op het forum.. Denk dat het al een jaar geleden is.. :) Maar ik heb dus zojuist Zelda: The Wind Waker uitgespeeld! :P Applausje voor mezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:02

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:06:
Ik vind gewoon tekenfilm actig snap je :) ??? En tekenfilm achtig is 'kiddy'. Maar misschien is 'kiddy' niet het goeie woord wat ik gebruik, het kan ook magisch, mooi, fantasievol, kleurijk of grappig zijn. Maar ik ben aan hjet woord kiddy gewend geraakt, en ja, dat kan soms slechte eigenschappen hebben :) ...
Tekenfilms kunnen ook heel goed kindonvriendelijk zijn. Dus tekenfilmachtig hoeft niet te betekenen dat het kiddy is.

Kindonvriendelijk voorbeeld (beetje bloederig, je bent gewaarschuwd... en dit is nog geen eens 't ergste voorbeeld uit de serie waar 't uit komt)
blakez schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:58:
Ein-de-lijk heb ik weer eens wat te posten op het forum.. Denk dat het al een jaar geleden is.. :) Maar ik heb dus zojuist Zelda: The Wind Waker uitgespeeld! :P Applausje voor mezelf!
Gefeli :). Zelf heb ik er ook lang over TWW gedaan maar dat kwam omdat ik niet veel tijd had :P.

@Jan hieronder: ik ben geen 30+, zo oud ben ik niet... :P

[ Voor 46% gewijzigd door RayNbow op 12-04-2005 17:26 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:06:

[...]

En daar ga je nou net de fout in, en dat is nou waarom mensen zich er aan ergeren. Sowieso heeft het uiterlijk imho niet met kiddy/niet kiddy te maken, maar dan nog; 'tekenfilmachtig' is toch niet 'kiddy'? Kijk maar eens in het Anime topic, zitten meer 30+'ers dan kleine jongetjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Willybubba schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:03:
ToS uit :D

Eindelijk!

42 uur over gedaan, ik heb alleen tegen het eind aan nogal wat sidequests overgeslagen, beetje doorgeboekt omdat ik het einde nu wel wilde zien. Misschien later die nog even proberen, maar de main storyline eindelijk uit.

Hehe.
spoiler:
lol, ik zit op 17 uur en ik ben net uit die mana toren, in het noorden, en ik heb die kerel weer beter gemaakt. Ik ben echt langzaam. :D

Vandaag ook nog Second Sight gekocht bij de MM voor 10€.
Maar in een uur tijd is hij al 8x vastgelopen. Dat is bijna 3x zoveel als alle eerdere keren bij elkaar. :X Nou morgen maar ff omruilen dan maar.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:09:
[...]
En daar ga je nou net de fout in, en dat is nou waarom mensen zich er aan ergeren. Sowieso heeft het uiterlijk imho niet met kiddy/niet kiddy te maken, maar dan nog; 'tekenfilmachtig' is toch niet 'kiddy'? Kijk maar eens in het Anime topic, zitten meer 30+'ers dan kleine jongetjes hoor :)
* Vanitas Voelt zich niet aangesproken. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 12-04-2005 17:37 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MaxBurn schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:42:
offtopic:
Geen idee, selwerd he..misschien wel bezig met studentenorgies. Ik zal hem ook even mailen :) Server doet namelijk erg vaag :D Misschien zijn er wat modules geupgrade, bv PHP dingen en flipt hij nu op oude PHP stukjes :)
:P Hij is komend weekend weer thuis (kreeg net mail), komt goed :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

[...]

Naar mijn mening is het sowieso niet kiddy. Ondanks dat "alle" PS2/Xbox Fanboys zeggen dat die games wel kiddy zijn. Denk ik dat de gemiddelde Nintendo-er ouder is dan die groep die ik net noem. Denk zelfs dat als je ouders die een voor hun "kinderen" kopen weglaat je wel bij een gemiddelde leeftijd van 30 jaar in de buurt komt :D

Misschien wel een leuke poll voor in de volgende startpost. En misschien nog een Xbox/ PS2er die dat wil voorstellen in hun grote topics :? Zien we eindelijk eens hoe het zit en kan die discussie voortaan ook achterwege blijven.
Neemt natuurlijk niet weg dat meningen zoals die van MystiacalXL meer een kwestie van smaak is.

Zelf al weer tegen de 28 Btw

[ Voor 3% gewijzigd door Copycat op 12-04-2005 18:07 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-09 08:24

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:04:
[...]

Zoals ik al dacht, titel is nu veranderd in NFSu1, omschrijving staat nog wel NFSu2.
Tussen games staat nog steeds NFSu2 player's choice edition. Dit staat ook in de omschrijving en titel.
Ik heb hem iig besteld, mocht ik de verkeerde krijgen, stuur ik hem gewoon terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 12-04-2005 18:23 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:22:
[...]

Tussen games staat nog steeds NFSu2 player's choice edition. Dit staat ook in de omschrijving en titel.
Ik heb hem iig besteld, mocht ik de verkeerde krijgen, stuur ik hem gewoon terug.
Volgens mij maken ze er weer een lekker potje van. Ik heb gebeld vanmiddag (want ik heb de game vanmorgen besteld) en de man verzekerde mij ervan dat ik NFSu2 geleverd ga krijgen voor de genoemde prijs, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:25:
[...]

Volgens mij maken ze er weer een lekker potje van. Ik heb gebeld vanmiddag (want ik heb de game vanmorgen besteld) en de man verzekerde mij ervan dat ik NFSu2 geleverd ga krijgen voor de genoemde prijs, ik ben benieuwd.
Heeft hij tegen jou gezegd dat het een verkeerde aanbieding was dan?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:33:
[...]

Heeft hij tegen jou gezegd dat het een verkeerde aanbieding was dan?
Nee, hij zei alleen dat het niet allemaal meer klopte zo. Maar ik kreeg van de week van zuiderpark-computers een nieuwsbrief met aanbiedingen waarin ook NFSu2 stond voor 19.99, maar deze werd na 2 dagen gerectificeerd, het was NFSu1, de leverancier van zuiderpark (welke wel dezelfde zal zijn als die van winkelwijs) had zelf een fout gemaakt met het doorgeven van de actie.

Ook bol heeft 2 dagen een prijs gehanteerd van 19.99 en hem daarna snel weer verhoogd naar 59.99.

Ik ben benieuwd wat het nou eigenlijk moet gaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mocht iemand enige interesse hebben om PC Genjin te importen, bespaar je de moeite en kosten :) Het lijkt net een homedev spelletje! Het enige dat je kunt is lopen, springen, en een kopstoot met B. Het is een side-scrolling platformer, met een holbewoner in de hoofdrol. Vrij karig :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb 1 Nintendo controller waarbij de B en A knop niet meer lekker terugkomen. Ze werken wel, maar bij sommige spellen wil je juist dat de knop terug komt (Mario Party minigames) voor het goede ritme.

Heeft iemand al eens een controller uit elkaar gehaald, is dit te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vectrex Dude schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:27:
Ik heb 1 Nintendo controller waarbij de B en A knop niet meer lekker terugkomen. Ze werken wel, maar bij sommige spellen wil je juist dat de knop terug komt (Mario Party minigames) voor het goede ritme.

Heeft iemand al eens een controller uit elkaar gehaald, is dit te repareren?
Een neefje van mij (klein mannetje) had eens zijn peer-waterijsje laten vallen op mijn N64 controller. En ja hoor, de knoppen kon je 1x indrukken en daarna bleven ze mooi zitten (plakzooi). Deze heb ik opengeschroeft, schoon gemaakt en alles deed het weer :)

Probleem alleen met de cube controller is, dat je hem met een speciale schroevendraaier moet hebben om hem te kunnen open maken, wat niet bij de N64 hoefde. Dus daar moet je dan eerst achteraan gaan...

Wat ook kan, is iets minder mario party spelen, ik weet nu waarom nintendo deze reeks blijft uitgeven, omdat de controller kapot maken (ja deze game kan dat). Zodat de mensen weer een nieuwe controller aanschaffen e.d. ;) De games zijn leuk, maar erg slecht voor je controller. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 12-04-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gewoon tekenfilm actig snap je ???
Wel... daar zijn we het dan in ieder geval over eens. :p Ik vind het ook tekenfilmachtig. Maar dat betekent voor mij dus niet hetzelfde als kiddy. (Zeker niet meer sinds ik grave of the fireflies heb gezien ;)).
Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik the Wind Waker met afstand het mooiste spel dat ik ooit gezien of gespeeld heb. Echt een kunstwerk. Mooier dan Metroid Prime, mooier dan RE4, mooier dan F-Zero. (Ook mooier dan de trailers voor de opvolger). Zelfs mooier dan de meeste FMV-filmpjes in andere spellen. :p Tot op het einde ben ik me daarover blijven verbazen. Als er even geen vijanden waren heb ik vaak genoeg de controller even neergelegd om gewoon van het uitzicht te genieten. Op het spel zelf heb ik genoeg kritiek, maar voor mijn persoonlijke smaak waren de graphics echt perfect.
Denk zelfs dat als je ouders die een voor hun "kinderen" kopen weglaat je wel bij een gemiddelde leeftijd van 30 jaar in de buurt komt
Hehe, dat heb ik ook weleens gedacht. Echt een heel groot deel van het Nintendo-publiek bestaat volgens mij uit mensen die al sinds eind jaren '80 fan van Nintendo zijn.
Maar ja... als je dan eens kijkt op de fora van populaire gamecube-sites als cubezone of gameqube, dan is het niveau daar ook niet echt dat van een stel 30ers dat beschaafd over hun hobby converseert.
cubefan: eerste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
peter: rot toch op cubefan.
nintendorulez: kutspel, dat zie ik zo al
wario: hoe kun je dat nou al zeggen? rot toch op naar je gaystation als je er zo over denkt!!!

Dus ja, ik weet het niet. Opzich lijkt zo'n poll me best interessant. Maar ik denk dat GoT misschien niet echt representatief is.
Mocht iemand enige interesse hebben om PC Genjin te importen, bespaar je de moeite en kosten
Lol, ik heb dat serieus weleens overwogen. :p Leek me wel leuk, zo'n nieuw oldschool spelletje op m'n gamecube. Maar laat maar zitten dan. ;) Dit klinkt wel heel erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mja, naja... ik heb even 2 leveltjes gedaan. Misschien dat het later nog wel leuk wordt of zo, maar ik heb niet echt de motivatie om nog verder te kijken :P Als je trouwens old school platforming op je Cube wilt, is dan Megaman Anniversary Collection niks voor jou? :)

Lol: http://www.cs.wisc.edu/~c...%20Nintendo%20(Video).mpg :+

[ Voor 41% gewijzigd door Captain N op 13-04-2005 00:02 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 22-08 22:07
Zijn er hier mensen die hun gamecube aangesloten hebben met een 3rd party scart cable (zoals deze) met aparte audio uitgangen? Ik heb op het moment m'n gamecube aangesloten via de officïele Nintendo RGB kabel en het geluid loopt via m'n tv naar m'n Logitech Z5500.. Het probleem is echter dat dit geluid zeer brak klinkt met heel veel ruis, wat vooral uit de centerspeaker lijkt te komen.. Het is verder wel DPL II, maar het klinkt niet echt zuiver.. Nu wil ik wel een 3rd party scart kabel aanschaffen waardoor ik hopelijk beter geluid heb, maar weet toevallig iemand hoeveel de beeldkwaliteit scheelt met de echte Nintendo RGB kabel??

[ Voor 15% gewijzigd door blakez op 13-04-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:59:
Mja, naja... ik heb even 2 leveltjes gedaan. Misschien dat het later nog wel leuk wordt of zo, maar ik heb niet echt de motivatie om nog verder te kijken :P
Dat lijkt me geen goed teken. ;) En zeker omdat ik weet dat jij ook best wel een retro-gamer bent, die dat soort spellen opzich wel kan waarderen. Het zal wel gewoon niet zo'n goede zijn dan.
Als je trouwens old school platforming op je Cube wilt, is dan Megaman Anniversary Collection niks voor jou? :)
Die heb ik al. :p
Wat me wel grappig leek aan dit spel is dat het echt nieuw is, geen emulatie van een oud spel. De ontwerpers hebben blijkbaar net gedaan alsof de tijd 15 jaar heeft stilgestaan, en gewoon weer een simpele 2d platformgame voor een homeconsole gemaakt. :D Als het hier ook was verschenen had ik het waarschijnlijk nog wel gekocht uit nieuwsgierigheid. Maar importeren is het me niet waard.
Lol! Dat blazen aan het begin! :D Zo zie je dat hij echt weet waar hij het over heeft! Geweldig.
En hoor dat publiek zodra ze aan zelda beginnen. ;) Bijna net zo enthousiast als het E3-publiek bij DE trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het is wat TE simpel :P Zie hier voor een aardige review:

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3114871&did=1

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:12:
[...]

Wel... daar zijn we het dan in ieder geval over eens. :p Ik vind het ook tekenfilmachtig. Maar dat betekent voor mij dus niet hetzelfde als kiddy.
Inderdaad, zo is Shin Megami's Nocturne ook cellshaded en tekenfilmachtig, maar helemaal niet kiddy.

Afbeeldingslocatie: http://www.nlgaming.com/games/2562/8-14-37.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb net contact gehad met winkelwijs en die vertelden mij dat de NFSu2 actie dus wel verkeerd was. Er zijn een boel mensen die dat spel hebben besteld en als het goed is krijgen die mensen vandaag een mailtje met de vraag of ze iets anders willen of willen annuleren. Helaas geen NFSu2 voor 18,99 :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:23:
Ik heb net contact gehad met winkelwijs en die vertelden mij dat de NFSu2 actie dus wel verkeerd was. Er zijn een boel mensen die dat spel hebben besteld en als het goed is krijgen die mensen vandaag een mailtje met de vraag of ze iets anders willen of willen annuleren. Helaas geen NFSu2 voor 18,99 :(
Sja had er ook al weinig hoop op, maar goed, belofte van de man die ik aan de lijn had zal ook niet veel waard zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tja, doe nooit zaken met winkelwijs zou ik zeggen. Ze gaan wel erg vaak de fout in, en ze komen er telkens wel erg laat achter. Eerst zeggen ze dat alles ok is, om er dan weer op terug te komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Succes met het terugkrijgen van het geld. Ik kreeg het na 3 weken en 100 telefoontjes of zo eindelijk terug bij hun vorige foute prijzen. :r

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:57:
Succes met het terugkrijgen van het geld. Ik kreeg het na 3 weken en 100 telefoontjes of zo eindelijk terug bij hun vorige foute prijzen. :r
Erg fijn, ik heb een automatische incasso laten plegen, dus kan zelf het geld terug laten storneren. Dit wordt echter door bibit gedaan en niet door winkelwijs, dus ik denk dat bibit daar maling aan heeft en gewoon een incasso stuurt als ik het storneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vandaag Second Sight omgeruild bij de MM. Want het schijfje was niet goed.
Dus ik kom daar zo, ff door de winkel lopen, kom ik een verkoper tegen. Ik vertel dus zo dat SS 8x was vastgelopen in een uur en dat toch zo niet kan. Hij heel snel, "ja dan moet ff met codemasters bellen." Ik denk zo: Wtf, mooi niet. Dat is me veels te lastig. Dus ik zeg: "Nou ik heb em hier gekocht en dan... " toen was de verkoper al weer 10 meter van me af. "Lekkere service hier!" schreeuw ik zo.

Dus ik een andere verkoper zoeken. Die vertel me dat ik naar de service balie moet gaan en dat ze het daar verder afhandelen. Kijk zo kan het ook. Nou uiteindelijk heb ik nu dus een nieuwe SS meegekregen. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Precies, je koop iets bij de winkel niet bij CM :) Kijk als het nu een tijdje na je aanschaf is snap ik het wel maar dit was vrij kort na aanschaf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oke dan verbeter ik mezelf: En tekenfilmachtig vind ik 'kiddy'. Want ik heb nog nooit van die anime dingen gezien waarbij je flink hoofden ziet rondvliegen(naar dat soort tekenfilms/anime kijk ik niet). Maar ik vond het er kiddy uitzien het spel. Maar snap je dan niet wat ik bedoel. Ik vind het spel zelf niet kiddy, maar vind het uiterlijk kiddy. Maar sowieso snap ik niet waarom je zo'n reactie plaatst van daarnet:
@ surrounded:

Als je vind dat ik domme dingen zeg, wil je het dan voortaan op een normale manier tegen me zeggen en niet doen alsof ik niks minder ben dan een fanboy die allemaal onzin uitkraamt, want dat doe ik niet, en al deed ik dat wel, dan vind ik het nog steeds niet gepast om zo te reageren.

@surrounded: Weet je het echt niet over de kat, want jij hebt intensief AC gespeeld. Of weet je misschien waar ik het kan vragen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:27:
Precies, je koop iets bij de winkel niet bij CM :) Kijk als het nu een tijdje na je aanschaf is snap ik het wel maar dit was vrij kort na aanschaf toch?
Ja, ik had em gister middag gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 23:51
http://www.packhead.com/video/nintendothemesacappella.wmv :D

/edit

zie net dat 'ie al als mpeg was gepost.... Hier iig de kleinere wmv :)

[ Voor 41% gewijzigd door Schweino op 13-04-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Die kat in Animal Crossing maakt (als ik het me goed herinner) alleen deel uit van de achtergrond muziek. Je kunt die kat verder niet tegenkomen ofzo(uitgezonderd katten die in het dorp wonen, maar die miauwen niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is leuk maar hij is net ook al gepost... :D

@ MetroidPrime: Dat verklaart een hoop bedankt, het duurde namelijk precies een uur...

Wat doen ze trouwens met dat door hun knieën zakken???

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat filmpje is echt cooool :D

Maar ik herken sommige themes niet, welke doen ze nou allemaal?
Mario (2x), dan eentje die ik niet ken, zit bij de star-tune misschien? Dan gaan ze allemaal raar door hun knieen zakken, wasda? Mortal Kombat, weer Mario (Shadow Mario uit Sunshine) en Zelda.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:51:
Dan gaan ze allemaal raar door hun knieen zakken, wasda?
Tetris man !! HEILIGSCHENNIS! Dat door de knieen gaan is de lines die omlaag lopen :D Die na Mortal Kombat is trouwens niet uit sunshine hoor..ja OOK..een remix..origineel is uit SMB (Underground / Pipe theme, weet niet hoe hij echt heet)

edit: dat stukje met Zelda is hillarisch.
edit2: 2de mario = Dr. Mario

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brrr, vooral dat stukje over de collision detection is nogal een turn-off. Als er iets is waar ik een hekel aan heb in een platformspel is het dat wel. Dat moet gewoon goed zijn. Als ik zeker weet dat ik een sprong gehaald hebt... en hij zakt met z'n voeten door de grond heen omdat je net niet ver genoeg was... grrrr... vreselijk vind ik dat. Wat dat betreft kunnen polygonen inderdaad niet tegen pixel-graphics op.
Die kat in Animal Crossing maakt (als ik het me goed herinner) alleen deel uit van de achtergrond muziek
Verdomd. :p
Natuurlijk, logisch. Dat ik daar zelf ook niet opgekomen was. Ik vond het juist altijd zo'n leuk muziekje. :)
edit2: 2de mario = Dr. Mario
Vandaar dat ik het niet herkende. Dat spel heb ik nooit gespeeld. :)

Maargoed, ik heb nu dus Viewtiful Joe 2 in huis. Het is inderdaad heel letterlijk meer van hetzelfde. Precies dezelfde engine en controls. (Ja okee, wist ik natuurlijk ook al vantevoren. Maar toch voelt het vreemd aan... een gloednieuw spel, en toch al vanaf het begin een gevoel alsof je het allemaal al kent.)
Maar natuurlijk is het wel weer zalig. Na tig keer deel 1 uitgespeeld te hebben is het echt fantastisch om weer nieuwe levels te kunnen spelen. Ik heb het idee dat de moeilijkheidsgraad ietsje hoger ligt. Gelijk al in het eerste level is er een stukje waarbij je met Fast Forward ergens op in moet rammen totdat Joe in de fik vliegt, om zodoende door een vlammenzee te kunnen lopen. Alleen dat voorwerp waar je op in moet rammen ontploft na een aantal slagen. Dus toen de vlammenzee niet in één keer lukte had ik daarna niks meer om mezelf opniew in brand te steken. :| Moest ik er maar gewoon doorheen rennen en hopen dat ik niet teveel hartjes zou verliezen. Zulke flauwe stukjes ben ik in VJ1 nergens tegengekomen. De eerste eindbaas vond ik ook stukken moeilijker dan de level 1 eindbaas in VJ1... maar dat is dan juist wel weer lekker. De bossfights zijn toch wel een beetje de hoogtepunten uit de serie wat mij betreft.
En het komt natuurlijk ook omdat ik nu nog niet de hele shop heb leeggekocht. :p Ik heb amper moves! Eerst aan het sparen voor dat ding waardoor je VFX-meter sneller opvult natuurlijk. :*)

edit: Waardeloze toevoeging die Sylvia. Je gebruikt haar echt nooit in gevechten. Het is alleen maar een omslachtige nieuwe manier om puzzels op te lossen. Zonet ook voor het eerst mogen meemaken hoe ik mijn halve energiebalk kwijtraakte omdat mevrouw geraakt werd tijdens het opnemen van een REC move. Lekker is dat, gelijk vierdubbele schade. :(
Buiten dat echt een topspel. Level 2 was super!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Toen ik dat filmpje zag besefde ik maar weer eens dat ik teveel Nintendo games speel :P Ik kon alle deuntjes zo meedoen, ook zonder filmpje erbij. Eigenlijk al die games heb ik heel veel gespeeld en ze zijn ZO aanstekelijk! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

oops, sorry guys =)

de plaatjes doen het iig, maar misschien het updaten nog niet ? ... laat het maar ff weten ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:39
Updaten werkt ook weer _/-\o_ heb meteen even al mijn nieuwe tijden ingevoerd.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, yam is back :)

Gaat het hier om MK:DD? Dan doe ik binnenkort ook mee, die is namelijk onderweg hier naar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zou bijna weer gaan MKDD-en :) Misschien van het weekend even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:26:
Woei, yam is back :)

Gaat het hier om MK:DD? Dan doe ik binnenkort ook mee, die is namelijk onderweg hier naar toe :)
Vanuit Nedgame perhaps? Die verkoopt de "Niet voor losse verkoop" MK:DD voor €30. Dus zeg maar MK:DD Pack, maar dan zonder de Cube en controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellsofwar schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:39:
[...]

Vanuit Nedgame perhaps? Die verkoopt de "Niet voor losse verkoop" MK:DD voor €30. Dus zeg maar MK:DD Pack, maar dan zonder de Cube en controller.
Nee, 2e handsje. Jammer dat ik dat nu pas weet van Nedgame, ik heb die hier trouwens ergens weg zien gaan voor de volle prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, sequel-humor. In Viewtiful Joe 2 zit een eindbaas die ook al in VJ1 zat, dus als je die tegenkomt...
spoiler:
...zegt hij: "I wont bother to introduce myself this time. If you want to know who I am, run down to your nearest videogame-store, and buy the first game." En dan komt er zo'n geel, ronddraaiend "bonus-aanbieding" sterretje in beeld met daarin een plaatje van de eerste game. :p Erg lollig.
Vervolgens begint hij toch nog een praatje te houden, alleen dat is exact hetzelfde als wat hij in VJ1 ook al zei. Dus zegt Joe dan ook: "Uh, excuse me, but that's from the first script?!" En dan pakt de Midnight Thunderboy (ja die is het dus) daadwerkelijk het script erbij, kijkt naar de titel, ziet dat het inderdaad het VJ1-script is... en gooit hem snel over z'n schouder weg. :D

Ik had net ook 9999 viewtifuls na een gevecht. :D Dat is me in VJ1 nog nooit gelukt. Een erg leuke kamer was dat. (Heel veel vijanden, én zo'n drankje waarmee je tijdelijk oneindige VFX-krachten krijgt. :9 Nuff said.)

Maar er zijn geloof ik maar weinig andere mensen die dit spel ook spelen huh? Jullie weten niet wat jullie missen hoor jongens. ;) Het is echt wel een heel goed spel geworden. De overkoepelende verhaallijn is wel erg onlogisch, ik snap er eigenlijk helemaal niks meer van onderhand, maar de losse scenes zijn een stuk grappiger dan in het eerste spel. Leukere personages, één vijand die het hele spel door blijft terugkomen. (En telkens maar zeggen dat hij je nu écht gaat verslaan).
En misschien verbeeld ik het me maar, maar er zit ook een nieuw personage in die op een gegeven moment zegt: "I'm coming for ya Blue!"... en dat klinkt echt verdacht veel als Leon die zegt: "I'm coming for ya Ashley!" in RE4. :p Maar misschien is dat echt maar gewoon toeval.
Zoveel Games, zo weinig geld :(
Hmja, dat is wel een goede reden natuurlijk. Balen.
Ik heb mezelf gedwongen om te kiezen tussen dit spel of Baten Kaitos. Instinctief wilde ik ze eigenlijk allebei tegelijk kopen. ;) Maar BK moet toch maar even wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:23:
Maar er zijn geloof ik maar weinig andere mensen die dit spel ook spelen huh? Jullie weten niet wat je missen. ;)
Zoveel Games, zo weinig geld :(

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Welk niveau speel je surrounded? Kids of Adults?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:56:
Welk niveau speel je surrounded? Kids of Adults?
In VJ2 heet het gewoon (saai! :() Normal of Hard.
En ik speel het op normal. :) De tweede ronde ga ik hard proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:13:
Zijn er hier mensen die hun gamecube aangesloten hebben met een 3rd party scart cable (zoals deze) met aparte audio uitgangen? Ik heb op het moment m'n gamecube aangesloten via de officïele Nintendo RGB kabel en het geluid loopt via m'n tv naar m'n Logitech Z5500.. Het probleem is echter dat dit geluid zeer brak klinkt met heel veel ruis, wat vooral uit de centerspeaker lijkt te komen.. Het is verder wel DPL II, maar het klinkt niet echt zuiver.. Nu wil ik wel een 3rd party scart kabel aanschaffen waardoor ik hopelijk beter geluid heb, maar weet toevallig iemand hoeveel de beeldkwaliteit scheelt met de echte Nintendo RGB kabel??
Je moet echt een DPL-II set hebben met een SCART RGB ingang. Op die manier is het geluid met de rgb kabel perfect! Kabeltjes doorlussen en verlengen zorgt vaak voor kwaliteitsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 19:38

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:18:
[...]

Je moet echt een DPL-II set hebben met een SCART RGB ingang. Op die manier is het geluid met de rgb kabel perfect! Kabeltjes doorlussen en verlengen zorgt vaak voor kwaliteitsverlies.
Valt wel mee hoor......DPLII is gewoon verwerkt in een stereo signaal....je kan ook via je tv naar een DPLl versterker gaan...het verlies is minimaal....eigenlijk ik hoor het helemaal niet. Maar een RGB met audio uit is inderdaad de beste oplossing.

BTW nieuwe viper bios: 1.1 met streamfix en audio-player...nu nog alleen stream en pcm...maar in een andere update ook mp3.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 15-04-2005 11:32 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:05:
[...]

In VJ2 heet het gewoon (saai! :() Normal of Hard.
En ik speel het op normal. :) De tweede ronde ga ik hard proberen.
Ik dacht VJ1 de eerste keer ook wel op adult te spelen.. Ben toch redelijk op m'n smoel gegaan bij die helikopter. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

S2S schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:31:
[...]

Valt wel mee hoor......DPLII is gewoon verwerkt in een stereo signaal....je kan ook via je tv naar een DPLl versterker gaan...het verlies is minimaal....eigenlijk ik hoor het helemaal niet. Maar een RGB met audio uit is inderdaad de beste oplossing.

BTW nieuwe viper bios: 1.1 met streamfix en audio-player...nu nog alleen stream en pcm...maar in een andere update ook mp3.
Nice,

Nu maar hopen dat die gasten van GCOS dat ook nabouwen in gcos 1.5 ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Heeft iemand die NFSu2 heeft besteld bij winkelwijs al iets terug gehoord van winkelwijs?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:14:
Heeft iemand die NFSu2 heeft besteld bij winkelwijs al iets terug gehoord van winkelwijs?
Ja ik heb hem besteld, geld is vandaag afgeschreven via incasso maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rajackar schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:00:
[...]

Nice,

Nu maar hopen dat die gasten van GCOS dat ook nabouwen in gcos 1.5 ;)
Als we dan toch bezig zijn, de Qoob SX is ook uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 19:38

S2S

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:36:
[...]

Als we dan toch bezig zijn, de Qoob SX is ook uit :X
Tja qoob...zier er nu het nut niet meer van in! De qoob heeft meer geheugen...maar viper heeft nu ongeveer alles wat je nodig hebt voor homebrew ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zojuist reactie winkelwijs:

Geachte Klant,

Hierbij willen wij informeren over een fout in de omschrijving van het door u bestelde product “ Need for Speed Underground, Players Choice”. Bij onze leverancier hebben ze een fout gemaakt in de omschrijving, waardoor u veronderstelde deel 2 te bestellen maar wat in de praktijk deel 1 blijkt te zien.

Omdat er zo’n groot verschil in prijs is is het voor ons niet mogelijk tegen deze prijs aan u uit te leveren. We willen u daarom de volgende opties geven:

U kiest een ander artikel uit ons assortiment en krijgt daarop een bedrag van 5 euro als extra bestedingsruimte, dus 18,99+ 5 euro.
U betaalt bij en kunt bij ons NFS 2 aanschaffen voor 47,99, 10 euro korting op de orginele prijs.
U annuleert de order en wij boeken het aankoopbedrag direct terug op uw rekening.

Wij horen graag van u wat uw wensen zijn.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
Winkelwijs.nl

Op zicht best redelijk, eens kijken of ze nog wat leuks verkopen, had PSO3 er al voor 8.99 bijbesteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

S2S schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:42:
[...]

Tja qoob...zier er nu het nut niet meer van in! De qoob heeft meer geheugen...maar viper heeft nu ongeveer alles wat je nodig hebt voor homebrew ;)
Ik ga nog steeds voor GCOS. alle functies maar ik hoef niet in mijn cube te solderen :)
Maar ze moeten wel die nieuwe versie uit gaan brengen want ze lopen nu wel behoorlijk achter qua features.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

* Max|Burn flames the chips .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:56:
[...]

Ik dacht VJ1 de eerste keer ook wel op adult te spelen.. Ben toch redelijk op m'n smoel gegaan bij die helikopter. :X
Dat dacht ik ook ja, kwam ik ook snel op terug :D Daarna alsnog Adults uitgespeeld, daarna ook nog op V-Rated. Bij Ultra V-Rated kom ik tot Fire Leo. Maar ik weet helaas niet hoe je kan anticiperen bij hem of hij hoog of laag gaat slaan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ik heb het volgende probleem bij een vriend van me. Als ik de GC opstart doet alles het normaal, maar zo gauw ik een cd erin doe en em wil opstarten gaat ie niet draaien. Laser zie je gewoon werken, maar na 2 sec gaat ie gewoon weer uit.

Er zit geen Viper in, dus dat kan het niet zijn. Btw, hij heeft em laten vallen :P Misschien dat dat het is, maar weet iemand misschien hoe je dat kan oplossen??

Heb em al schoongemaakt maar dat hielp niet

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, er was iemand hier die VJ2 ook al gekocht had toch? Misschien nog goede tips voor de eindbaas van level 5? Ik heb hem wel verslagen maar... het gevecht duurde haast een kwartier en was verschrikkelijk saai, omdat ik hem maar heel af en toe heel voorzichtig 1 of 2 klappen kon geven, dan rende hij er alweer vandoor en moest ik m'n volgende kans weer gaan afwachten. Misschien was het wel gewoon de bedoeling van Capcom om een lang en vermoeiend gevecht te maken (uithoudingsvermogen testen? :p), maar ik heb het gevoel dat ik zijn zwakke plek gewoon niet gevonden heb, er moet volgens mij een veel makkelijkere manier zijn.
En ik heb zo'n vermoeden dat er nu weer een level aan zit te komen met alle voorgaande eindbazen, ik heb niet zoveel zin in nog een keer datzelfde lange rotgevecht.

Voor de duidelijkheid, ik heb het dus over...
spoiler:
... de broer van Fire Leo. Toen ik al dat ijs zag dacht ik meteen: Vuur! Maar helaas werkte het niet om tegen die sneeuwballen te slaan in fastforward. Die gaan te snel kapot voor Joe om vlam te vatten. Maar toch, dat beest moet bijna wel gevoelig zijn voor vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

neggix schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:38:
Ik heb het volgende probleem bij een vriend van me. Als ik de GC opstart doet alles het normaal, maar zo gauw ik een cd erin doe en em wil opstarten gaat ie niet draaien. Laser zie je gewoon werken, maar na 2 sec gaat ie gewoon weer uit.
Je geef niet aan wat je geprobeerd heb....je zit wel op GoT he.. :)
- met maar 1 disc getest of met meerdere?
- cd? ..er passen geen cd's in een GC of bedoel je gewoon de mini-DVD's (= de games)

Als het met geeneen game werkt is hij gewoon stuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Er zit geen Viper in, dus dat kan het niet zijn. Btw, hij heeft em laten vallen :P Misschien dat dat het is, maar weet iemand misschien hoe je dat kan oplossen??

lijkt me een defecte aandrijving voor het draaien van de disc. ik zou hem opsturen naar nintendo, misschien hebben ze een goede bui en krijg je een nieuwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Mmm, ik had stiekum gehoopt dat jij wel een manier vond om dat beest normaal te verslaan. Want ook ik heb er gigantische problemen door ondervonden. Op een gegeven moment krijg je wel van die ijspilaren op de onderste verdieping waardoor je vlam kunt vatten, maar hoe dan verder :?

Misschien maar eens op gamefaqs kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gaat het om originele spellen of alleen gekopieerde? Anders help ik je niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-04-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Oscar: Als het om gekopieerden gaat hoef je hem niet te helpen of tips te geven toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maxburn, zo beter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hahahaha, ja ;) ..Ik doe gewoon altijd alsof ik me nergens van bewust ben en ga gewoon helpen alsof het om origineel gaat...tot ze ineens zeggen van ehh ja..ehh...tis een 'backup'.. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Max|Burn op 16-04-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pcies en misschien leidt Neggix ons wel om de tuin, daar hij zegt dat er geen Viper inzit. Maar er zijn meer manieren om met "backups" te werken!

En als Recht&ICT student heb ik natuurlijk een broertje dood aan mensen die "backups" spelen ipv originele spellen O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-04-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Het gaat allemaal om originele spellen.
Je ziet de laser ff 3 keer heen en weer gaan, en daarna zie je hem uit gaan. Heb het met 4 verschillende mini-dvd's geprobeerd.

Ohh ja, en terugsturen gaat denk ik ook niet, want hij heeft em via marktplaats gekocht.

[ Voor 23% gewijzigd door neggix op 16-04-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:01:
[...]
Mmm, ik had stiekum gehoopt dat jij wel een manier vond om dat beest normaal te verslaan.
Ohja, GolbeZeromus was het die 'm ook had gekocht. :)

Ik wil nog niet op gamefaqs kijken totdat ik het spel helemaal heb uitgespeeld. Dan valt je oog toch altijd weer op dingen (namen van levels/vijanden/eindbazen) die ik nog helemaal niet wil weten. Maar dat met die ijspilaren is wel interessant. Dat ga ik de volgende keer eens proberen. Als Joe eenmaal in brand staat komen je aanvallen vast veel harder aan en raakt hij misschien zelfs wel een tijdje versuft?

Ik heb ook nog zitten denken om het met Sylvia te doen... dat de aanvallen dan 3x achter elkaar aankomen door de replay move enzo. Maar zij bestuurt zo rottig. :( En die replay zelf snap ik ook nog steeds niet echt helemaal. Het is blijkbaar de enige van de VFX-krachten die alleen werkt als je daadwerkelijk iets of iemand raakt. Je kan niet gewoon alles wat je wilt opnemen en opnieuw afspelen... nogal suf. En ik heb het idee dat je ook nog gewoon op de aanvalsknoppen moet blijven rammen tijdens de replay. Als ik alleen de R-knop ingedrukt houdt gebeurt er meestal niet zoveel. Ik vind het maar een vage toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

neggix schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:16:
Het gaat allemaal om originele spellen.
Je ziet de laser ff 3 keer heen en weer gaan, en daarna zie je hem uit gaan. Heb het met 4 verschillende mini-dvd's geprobeerd.

Ohh ja, en terugsturen gaat denk ik ook niet, want hij heeft em via marktplaats gekocht.
Garantie gaat gewoon over van verkoper op koper. Hij hoeft alleen maar aan te tonen dat de Cube minder dan 2 jaar oud is. Misschien heeft hij de bon gekregen? Anders kunnen ze het misschien aan het serienummer zien. Bij Philips hebben ze iig zo'n regeling. Neem anders even contact op met Nintendo zou ik zeggen.
Mocht dat allemaal niet gaan werken, dan denk ik toch dat je hem even moet openschroeven en kijken naar de laser en die eventueel tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:22:
[...]

Garantie gaat gewoon over van verkoper op koper. Hij hoeft alleen maar aan te tonen dat de Cube minder dan 2 jaar oud is. Misschien heeft hij de bon gekregen? Anders kunnen ze het misschien aan het serienummer zien. Bij Philips hebben ze iig zo'n regeling. Neem anders even contact op met Nintendo zou ik zeggen.
Mocht dat allemaal niet gaan werken, dan denk ik toch dat je hem even moet openschroeven en kijken naar de laser en die eventueel tweaken.
Ja, Nintendo kan ik wel ff proberen.
Openschroeven heb ik al gedaan. Laser tweaken doe ik zelf liever niet, met oog op doorbranden. EN heb hier ook geen Ohm meter
Maar ik denk niet dat het de laser is, ik denk eerder het dvd-aanslinger systeem van de cube. :P

[ Voor 3% gewijzigd door neggix op 16-04-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Ik liep gisteren de Intertoys binnen en wat zag ik:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robeining/pics/Photo-0029.jpg

Het is dat ik hem al heb :) Mensen die hem nog niet hebben, grijp je kans! Deze game mag je niet missen en zeker niet voor deze prijs!

edit:
Ik heb het natuurlijk over F-zero voor €9,98 en niet over winnie de poeh ;p

[ Voor 16% gewijzigd door D3ft0n3 op 16-04-2005 13:59 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neggix schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:50:
[...]

Ja, Nintendo kan ik wel ff proberen.
Openschroeven heb ik al gedaan. Laser tweaken doe ik zelf liever niet, met oog op doorbranden. EN heb hier ook geen Ohm meter
Maar ik denk niet dat het de laser is, ik denk eerder het dvd-aanslinger systeem van de cube. :P
Jammer alleen dat je je garantie verliest als je er zelf in gaat schroeven |:(

Met een beetje mazzel komen ze er niet achter, maar anders ben je dus wel gewoon de lul. Verder valt "laten vallen --> stuk" niet onder de garantie, maar als ze niet zien dat het daar door komt heb je mazzel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij mijn weten zit er niks in de Cube waaraan je kunt zien dat hij is opengeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:05:
Bij mijn weten zit er niks in de Cube waaraan je kunt zien dat hij is opengeschroefd.
Dan heeft ie mazzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Probeer anders 's de lens eens schoon te maken met een wattenstaafje met wat spiritus ofzo..., schijnt te kunnen helpen (als ie smerig is dan he :) )

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

D3ft0n3 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:58:
Ik liep gisteren de Intertoys binnen en wat zag ik:

[afbeelding]

Het is dat ik hem al heb :) Mensen die hem nog niet hebben, grijp je kans! Deze game mag je niet missen en zeker niet voor deze prijs!

edit:
Ik heb het natuurlijk over F-zero voor €9,98 en niet over winnie de poeh ;p
arch! kan je dr niet een paar meepikken voor ons :P en hier verkopen ofzo O-) _/-\o_

Mooie prijs voor een topspel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik m al heb, staat nog een stickertje op van 59,99... :/

Alleen ligt ie nu bij een vriend, al ongeveer een jaar ofzow :+
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.