MaxBurn schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:05:
Wat is er nu zo bijzonder aan
cell-shading. Alsof cell-shading garant staat voor goede games. Het is gewoon een techniekje die verder geen reet met de kwaliteit v.d graphics te maken heeft dus vanwaar cell-shading =

? ....
Mag ik even iemand quoten:
Cell-Shading vind ik gewoon mooi. Het is een stijl die me aanspreekt, ik vind anime ook heel leuk. En het is niet zo dat als een spel gebruikt maakt dat ik het dan ook gelijk goed vind. Je kan gewoon veel leuke dingen doen dmv cell-shading, en dat is leuk. Bijvoorbeeld voor onrealistische situaties. Als je dan een situatie hebt waar iets over een karakter heen rolt, dan kan je in een game die gebruik maakt van "normale" graphics niet voor zorgen dat het karakter het overleeft. In een CS game kan dit wel. Denk maar aan tom een jerry, of de scene in TWW dat link met dat tonnetje tegen de muur wordt aangeslingerd. Als je dat de link van OOT laat gebeuren, dan gaat ie dood.
Het geeft dus meer mogelijkheden. Ook kan je verder gaan qua karakter design.
En mensen die zeggen dat cell-shading games gelijk kiddy maakt... die kunnen krom gaan staan.

*Slap, slap*
Rot toch op met je kiddy.

Dat vind ik zo stom he, "kiddy". Als je goed gekleurde games kiddy noemt, dan ja dan zijn veel nintendo games kiddy, (super, imo) maar het merendeel van de mensen ziet kiddy niet zo. Maar meer als kinderlijke games met een loodgieter in de hoofdrol. Of wat dan ook waar de ingewanden niet over het scherm vliegen.

Thnx voor de mededeling, maandag maar es ff kijken of ze er nog een voor mij hebben liggen.
[
Voor 27% gewijzigd door
Vanitas op 09-04-2005 23:33
]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.