Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Elroy schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:12:
[...]

De gamecube is niet 64bit maar 128bit.
Zelfs de dreamcast is een 128bit console.
Als je me niet gelooft, zoek maar op google: [google=128bit gamecube]
Een console pas 128 bit als de processor dat is. Zoals S2S al zei is e enige console met een 128-bit processor de PS2. De Xbox is 32-bit en de GameCube heeft een 64-bits processor die ook een 32-bits instructieset heeft. Ik herinner me vaag dat er op de GameCube voornamelijk de 32-bits instructieset wordt gebruikt, deze heeft in bepaalde gevallen enorme snelheidsvoordelen ten opzichte van de 64-bits instructieset(in sommige gevallen twee keer zo snel). De resultaten die ik in Google vind spreken allemaal tegen wat er bij IBM op de site en op een aantal tech-sites staat over de PowerPC 750 en de Gekko. Maar het boeit niet zo heel veel hoeveel bits een console is.

Voor iedereen die een Max Drive (Pro) heeft: ik heb net een programma geschreven dat saves in het .gci-formaat omzet naar het formaat dat gebruikt wordt door de Max Drive, omdat er vrij weinig save-files te vinden zijn in het Max Drive formaat en het enige conversieprogramma voor de Max Drive alleen een obscuur formaat ondersteund. Ik heb alleen vandaag een bug-ontdekt die de save files corrupt maakt, maar dat zou op zich makkelijk op te lossen moeten zijn(het getal 0x93 komt spontaan ergens in de headers te staan waar het niet hoort, terwijl dat gisteren niet gebeurde). Het is alleen jammer dat Datel ervoor gekozen heeft om de savefiles zo enorm te verminken. Ze hebben de byte-order van de GameCube omgezet naar die van de PC, maar ze hebben dat volledig verkeerd gedaan en het is eigenlijk overbodig. Alle moderne OS-sen bieden methodes aan om dit makkelijk on-the-fly te kunnen doen. 8)7

Nu we het technische gedeelte gehad hebben, hoe bevallen de nieuwe Timesplitters en de nieuwe Splinter Cell iedereen? Ik twijfel nog om één van die twee te kopen zodra ik RE4 heb uitgespeeld. Pandora Tomorrow vond ik eigenlijk niks vanwege de bewakers die je van achteren bewusteloos kon slaan, maar die nog steeds op dat moment alarm wisten te slaan en je meteen game over bent. De demo van Chaos Theory vind ik echter wel heel goed, ik ben alleen bang dat er later in het spel weer zo'n level is waar je verloren hebt zodra er één keer alarm is geslagen. Timesplitters kijk ik meer naar uit. Daar vond ik de demo ook goed van, maar na het lezen van reviews kreeg ik de indruk dat single-player niet zo veel voorstelt. Maar de map-maker lijkt me weer wel gaaf en de review van Lamsh was ook zeer positief. Ik vroeg me dus af of er hier iemand die spellen al heeft en hoe ze bevallen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Goed, RE4 nu gehad, uitgespeeld voor de eerste keer. Tijd om weer aan de ToS te gaan :)

Misschien daarna nog ff Jungle Beat aanschaffen, Baten Kaitos lijkt me ook wel interesting en ik moet MP2 ook nog uitspelen. Goed dat er straks ff niks uitkomt, ik heb genoeg te doen...

EDIT: ik heb gelezen ergens op de fora van IGN dat SC:CT voor de Cube de minste versie van de 3 is... enorme laadtijden en zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Willybubba op 01-04-2005 22:51 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me trouwens af waarom de naam Super Mario 128 nog steeds gebruikt wordt. De GameCube is 64-bit net zoals de N64 en het Mario spel dat op de 128 Mario's demo van Spaceworld 2000 gebaseerd is zou omgevormd zijn tot het spel dat we nu als Pikmin kennen.
In die beruchte demo viel te zien hoe de ondergrond (waar die mario's op rondwandelden zegmaar) werd vervormd, en daar reageerden de mario's dan op. Al werd er ineens een helling gemaakt gleden ze daar vanaf etc. Voor zover ik kon zien kon je geen directe invloed op de poppetjes zelf uitoefenen.
Dat heeft opzich vrij weinig met Pikmin te maken. Alleen het feit dat je heel veel kleine wezentjes tegelijk op het scherm ziet eigenlijk.

Misschien wordt Mario128 wel gewoon een soort puzzelspel waarin je omgevingen moet verbuigen, en maken ze ondertussen een echt nieuwe platformgame voor de revolution.

(Hoewel één zo'n japanner toch ook had gezegd dat Mario128 de echte opvolger van Mario64 zou zijn... hm... terwijl ze ook blijven volhouden dat het is gebaseerd op die demo. Waarom doen ze toch altijd zo vaag? :p)

Ik zat net de nieuwe trailer van Killer 7 te kijken... toch ziet dat er lang niet slecht uit. Niet alleen de graphics (daar ben ik al vanaf de eerste screenshots fan van), maar het ziet er ook uit alsof je zelf toch redelijk wat controle hebt over wat er allemaal gebeurt op het scherm. Eerder waren er geruchten dat het meer een soort grafische novelle zou worden. Dat je alleen af en toe kon kiezen of je links of rechtsaf wilde... maar nu ik die nieuwe trailer heb gezien geloof ik daar niet meer zo in. Volgens mij is het echte gameplay-footage. Je ziet ook dat er constant wordt geswitcht naar een soort optie-scherm (die ouderwetse televisie), waarom zou dat gebeuren in een tussenfilmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe was RE4 Willybubba? Ik lees niets dan goeds over dat spel, maar ik moet er nog steeds aan beginnen, maar ik durf niet :P

Nah, grapje, lijkt me superspel, maar wel iets waar je even de tijd voor moet nemen?

Ik kan trouwens echt niet wachten op de nieuwe Zelda :) Volgens mij moet die echt super worden...

En wat mij verbaast dat ik hier zoveel lees dat Zelda The Wind Waker zo'n kort spel was. Laat ik dan maar niet zeggen hoe lang ik er mee bezig ben geweest...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:50:
[...]
Zo je hebt het druk :D BIA vind ik ook weinig aan tot nu toe. Vraag me trouwens af of er nog iets interessants naast Zelda voor de GC uit gaat komen, ons geliefde cubeje is zo goed als 'dood' *snif*
Ach dat valt ook wel weer mee. Het zijn dan wel veel titels, maar veel games heb ik al bijna uitgespeeld. En anderen schuif ik maar ff aan de kant, oa Brothers in Arms en Star Wars.
[...]
Plaats jouw versie van de handgesture in je sig, leuk man :+
Hmmm ja, goed idee, nu enkel nog een digi/web cam vinden, want die heb ik niet.

* Vanitas gaat vast oefenen.
Willybubba schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:49:
EDIT: ik heb gelezen ergens op de fora van IGN dat SC:CT voor de Cube de minste versie van de 3 is... enorme laadtijden en zo.
Laadtijden...? Wat is dat ook alweer? :P

Weer een shit poort dus.
Ze moeten de tijd es nemen om die games echt goed te poorten.

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 02-04-2005 09:56 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 01:17:
En hoe was RE4 Willybubba? Ik lees niets dan goeds over dat spel, maar ik moet er nog steeds aan beginnen, maar ik durf niet :P

Nah, grapje, lijkt me superspel, maar wel iets waar je even de tijd voor moet nemen?

Ik kan trouwens echt niet wachten op de nieuwe Zelda :) Volgens mij moet die echt super worden...

En wat mij verbaast dat ik hier zoveel lees dat Zelda The Wind Waker zo'n kort spel was. Laat ik dan maar niet zeggen hoe lang ik er mee bezig ben geweest...
Was inderdaad een heeel erg goed spel. Geen enkel stukje vond ik suf of minder ofzo, gewoon vol met hoogtepunten. Maar het is idd niet iets wat je even tussendoor doet. Ik heb er 20:53 uur over gedaan...

Maar gewoon doen, het is het waard :)

EDIT: Hmm, lees dit net op http://www.game-science.com/ :
At an investor's meeting today, Capcom announced today details of the PS2 version of biohazard 4, which was released for the GameCube last January. Titled "BioHazard: The Progenitor", the PS2 edition will be a completely different game altogether, retaining only Leon S. Kennedy as the main character. In fact, the PS2 game is based upon the build of biohazard 4 seen at E3 2003, which showed Leon investigating a dark mansion and fighting off a glowing "hookman" enemy, as well as the Cradle of the Progenitor theme. The director is Hiroshi Shibata, who was originally set to direct biohazard 4, and produced by Hideki Kamiya, who directed Devil May Cry, which was also originally set to become biohazard 4.

Shibata decided to pursue a different game from the GC biohazard 4 for several reasons. First, the development team was having trouble bringing the GC game over to the PS2 due to hardware differences. Second, Capcom and Shinji Mikami originally invested a considerable amount of R&D into the original drafts and do not want them to go wasted. Capcom's investors also feared the defect of the company's talents from Clover Studio, most notably Shinji Mikami and Hiroyuki Kobayashi, who detested biohazard 4's appearance on other systems. Third, Capcom sees the importance of both Nintendo and Sony in the next console generation and wishes to keep good ties with both companies.

This move officially makes the GC biohazard 4 a GameCube exclusive once again, while the PS2 finally gets an original, true biohazard title. Capcom promises BioHazard: The Progenitor to be equally innovative and acclaimed as January's biohazard 4. More details on the gameplay will be introduced at E3 2005, in Los Angeles. Capcom also expressed interest in bringing the BioHazard Outbreak series to the Nintendo Revolution due to the system's wi-fi capabilities.
1 April grap of weet iemand hier meer vanaf?

[ Voor 58% gewijzigd door Willybubba op 02-04-2005 11:13 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Lijkt me niet dat dat echt is.
Ze gaan zeker nu nog even en heel andere RE game maken voor de PS2...

Sure sure...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hmmm april fool??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Woei! Heb nu ook Mario Power Tennis en heb net mijn huisgenoot al even flink van de baan gerost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Voor de mensen die het intresseert. De nieuwe Cobra Bios V1.0 is uit :)
Dus geen swappen meer met disc's dvd-r en veel minder DRE's :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Neggix: Volgens mij mag je dat hier niet meer zeggen, dus als ik jou was zou ik het weghalen.

FOEI!

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-04-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34

S2S

neggix schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:38:
Voor de mensen die het intresseert. De nieuwe Cobra Bios V1.0 is uit :)
Dus geen swappen meer met disc's dvd-r en veel minder DRE's :)
mag niet....STOUT...eheheheheh boeien...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:09:
@Neggix: Volgens mij mag je dat hier niet meer zeggen, dus als ik jou was zou ik het weghalen.

FOEI!
Hehe, schijnheil met je "ik heb nu ook Mario Power Tennis"! :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
* Rukapul had vandaag een hele goede koop: Een originele Nintendo RGB kabel bij de V&D in Eindhoven voor EUR 3,90. We grapten nog ff met de verkoper dat 't bijna voor 10% van de originele prijs was (afgeprijsd van EUR 29,99 naar EUR 19,90 naar EUR 3,90) :+

Het beeld lijkt inderdaad een stuk scherper nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die wil ik ook nog steeds hebben een originele RGB kabel.... Daar het beeld bij FIFA gewoon onscherp is en de RGB kabel daar misschien verbetering in kan brengen.

Iemand die nog meer plekken weet waar hij scherp geprijsd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Rukapul schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 18:22:
* Rukapul had vandaag een hele goede koop: Een originele Nintendo RGB kabel bij de V&D in Eindhoven voor EUR 3,90. We grapten nog ff met de verkoper dat 't bijna voor 10% van de originele prijs was (afgeprijsd van EUR 29,99 naar EUR 19,90 naar EUR 3,90) :+

Damn, daz wel heel erg goedkoop. :D
Doe je goed. Je hebt er natuurlijk wel gelijk 10 gekocht he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rukapul schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 18:22:

moet je nog iets instellen voor rgb?
ik heb een blaze rgb scartkabel gekocht maar ik krijg er geen rgb signaal eruit.
Het beeldkwaliteit bijft dus steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, maar je moet hem wel op de SCART in gang van je TV aansluiten die het RGB signaal ondersteunt. Mijnes bijvoorbeeld heeft 2 SCART ingangen, alleen de eerste ondersteunt RGB, dus is mijn cube op die aangesloten.

BTW, kan ook liggen aan het feit dat je geen originele Nintendo RGB kabel hebt, schijnt dat de third party kabels minder van kwaliteit zijn. Ik zou het zelf niet weten want ik heb we de echte :)

[ Voor 32% gewijzigd door Willybubba op 02-04-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Vanitas schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:00:
[...]

Damn, daz wel heel erg goedkoop. :D
Doe je goed. Je hebt er natuurlijk wel gelijk 10 gekocht he... ;)
Toen ik thuis was dacht ik eraan dat ik ff had moeten vragen of ze er ook nog wat in het magazijn hadden liggen. Gezien het feit dat deze al heel lang in de vitrine lag (lees: sinds we daar onze cube meer dan een jaar geleden gekocht hebben) denk ik niet dat ze een nog meer in voorraad hadden.

De kabel heeft trouwens nog meer voordelen: bij het aanzetten van de cube springt de tv meteen naar het juiste kanaal :) (Blij dat ik nog een scart met rgb over had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 21:19
Wat doet zo'n kabeltje precies.

Valt er winst te halen voor mij als ik op dit moment mijn cube via (met de de drie kleuren stekkers) via mijn 5.1 set heb lopen?

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Blaatschaap11 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:30:
Wat doet zo'n kabeltje precies.

Valt er winst te halen voor mij als ik op dit moment mijn cube via (met de de drie kleuren stekkers) via mijn 5.1 set heb lopen?
Bij een RGB kabel worden de 3 kleuren via aparte kabeltjes verzonden wat een scherper beeld oplevert met betere kleuren. Bij de standaardkabel gaan de 3 kleuren over een kabel (de gele composiet kabel).

Het geluid zal niet veranderen want in beide gevallen is er een verbinding per kanaal (stereo, dus links en rechts) en zal je in beide gevallen Dolby Pro Logic stereo geluid hebben.
Edit: om het geluide alsnog via een 5.1 set te laten lopen moet je dus wel een TV hebben die het geluid door kan lussen, want je de Nintendo RGB kabel heeft alleen een scart en niet 2 tulp stekkertjes voor audio.

[ Voor 15% gewijzigd door Rukapul op 03-04-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 10-09 10:56

TdV

Mr.C4 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:08:
[...]

moet je nog iets instellen voor rgb?
ik heb een blaze rgb scartkabel gekocht maar ik krijg er geen rgb signaal eruit.
Het beeldkwaliteit bijft dus steeds hetzelfde.
Ik heb ook 2 kabels van blaze gehad (van die roze/paarse doorzichtige) die zogenaamd rgb zouden zijn maar het beeld was ruk en zeker geen rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brothers in Arms komt zeker niet uit voor de GC? Dat was nou echt een spel wat me waarschijnlijk wel ging interreserenstomme k*t nintendo, met dat stomme k*t 3rd party ondersteuning :( :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:33

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:54:
Brothers in Arms komt zeker niet uit voor de GC? Dat was nou echt een spel wat me waarschijnlijk wel ging interreserenstomme k*t nintendo, met dat stomme k*t 3rd party ondersteuning :( :( :(
Dit spel komt idd alleen de X-box/ps2 en pc. Maar is dit serieus het type spellen wat je verwacht voor de cube? Ik denk dat je dan idd erg weinig keuze hebt.
Misschien moet ik mijn mening herzien, ik vind dit type spellen dus niet thuis horen op de console maar op de pc. Beetje hetzelfde als met sims......of met rts games.
Ik vraag me dus ook af hoe de ps2 en x-box versie zullen worden....zeker voor de ps2 heb ik geen hoge verwachtingen (zie laatste rainbow 6 op de ps2).

Wat mijns inziens wel een console game is, is soul calibur. Ik zag op gamershell vandaag een filmpje van deel 3. Zal deze nog op de cube komen? Ik dacht dat ik meerdere malen heb gehoord dat deel 2 het best verkocht op de cube. Alleen vraag ik me af of dat procentueel was of absoluut.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:09:

FOEI!
S2S schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 16:04:
[...]

mag niet....STOUT...eheheheheh boeien...
Captain N schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:48:
[...]

Hehe, schijnheil met je "ik heb nu ook Mario Power Tennis"! :+
En sinds wanneer is het verboden om te zeggen dat er een nieuwe bios van iets uit is :?
Niks illegaals aan hoor zo'n bios. Misschien gebruik ik em wel alleen voor cheats O-)

Maar jah, Ik ga niet voor elke game 60 euro neertellen hoor. Heb wel andere doelen om me geld aan uit te geven. Een paar oke, maar niet alles :P

En alsof jullie schijnheilen nooit wat illegaals doen :+

Denk je een keer goeie info door te geven is het weer niet goed *zucht* :P

[ Voor 5% gewijzigd door neggix op 03-04-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
TdV schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:51:
[...]

Ik heb ook 2 kabels van blaze gehad (van die roze/paarse doorzichtige) die zogenaamd rgb zouden zijn maar het beeld was ruk en zeker geen rgb.
damn hey, ik ben dus genaa*d. Kabel zag er goed uit en op de verpakking staat gewoon rgb scart kabel, ff kijken of ik dat ding terug kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik heb net de PAL versie van TOS binnen van play.com, en had op Eurogamer gelezen dat dit spel een 60Hz modus zou moeten hebben, maar kan em niet vinden. Waar zit 'ie ergens verstopt? (B ingedrukt houden heeft geen effect :( )

[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 03-04-2005 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schweino schreef op zondag 03 april 2005 @ 02:20:
Ik heb net de PAL versie van TOS binnen van play.com, en had op Eurogamer gelezen dat dit spel een 60Hz modus zou moeten hebben, maar kan em niet vinden. Waar zit 'ie ergens verstopt? (B ingedrukt houden heeft geen effect :( )
Ik denk dat je dan pech hebt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Schweino schreef op zondag 03 april 2005 @ 02:20:
Staat het toevalling niet in de handleiding ? maar je zal daar alwel ingekeken hebben. Ik merk trouwens het verschil niet echt zo, want ik speel thuis altijd op 60hz (als de game het ondersteunt) en bij een vriend, altijd op 50. Maar kan nou niet zeggen, dat het 1 beter/fijner speelt dan het andere :) misschien wel, als je beide tv's naast elkaar zou zetten met dezelfde game.

En waarom zitten sommige save games "vast" op een memory card :? bepaalde save games kan ik niet verplaatsen namelijk, best vervelend :( want nu heb ik nog niet alles op 1kaart.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

S2S schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:50:
Jongens we hebben nog wat meer mensen nodig die een GC case bestellen...per 20 krijgen we hem voor 15 dollar...geen geld. En we missen nog een paar mensen.

http://inkoopactie.net/ia/r9z4gbty
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nu wel of niet moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Oscar Mopperkont schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:40:
[...]

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nu wel of niet moet doen!
Dat is jouw keus...maar ik ga er wel een halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 21:19
Rukapul schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:33:
[...]

Bij een RGB kabel worden de 3 kleuren via aparte kabeltjes verzonden wat een scherper beeld oplevert met betere kleuren. Bij de standaardkabel gaan de 3 kleuren over een kabel (de gele composiet kabel).

Het geluid zal niet veranderen want in beide gevallen is er een verbinding per kanaal (stereo, dus links en rechts) en zal je in beide gevallen Dolby Pro Logic stereo geluid hebben.
Edit: om het geluide alsnog via een 5.1 set te laten lopen moet je dus wel een TV hebben die het geluid door kan lussen, want je de Nintendo RGB kabel heeft alleen een scart en niet 2 tulp stekkertjes voor audio.
Ik heb mijn cube in september 2004 gekocht, en ik kreeg er standaard kabel bij, daarmee heb ik het zo aangesloten dat alles naar mijn 5.1 en vandaaruit het beeld wordt doorgezonden naar mijn tv. Alleen het kabeltje tussen mijn 5.1 en mijn tv is alleen een gele, maar meer heb je toch niet nodig als je alleen beeld verzend. Het geluid van mijn cube komt uit mijn 5.1

Dit was het standaardstekkertje:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mytopia/01.jpg

Zo is het aangesloten:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mytopia/02.jpg

En ja ik moet nodig de hele zooi weer eens van de kant halen om te stoffen :/

Edit: Ik ga even de plaatjes verkleinen :P Done

[ Voor 3% gewijzigd door HCMarX op 03-04-2005 16:59 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens ik heb gisteren TS3 mogen ontvangen en wat een topspel. :) Ik vermaak me er weer erg mee net zoals dat met deel 2 het geval was.

De multiplayer mode is nog veel beter en tot nu toe bevalt de singleplayer ook weer best met droge humor af en toe. :P :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
S2S schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:48:
[...]

Dat is jouw keus...maar ik ga er wel een halen.
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Moet ik haast wel meedoen he? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:46:
[...]

Dit spel komt idd alleen de X-box/ps2 en pc. Maar is dit serieus het type spellen wat je verwacht voor de cube? Ik denk dat je dan idd erg weinig keuze hebt.
Misschien moet ik mijn mening herzien, ik vind dit type spellen dus niet thuis horen op de console maar op de pc. Beetje hetzelfde als met sims......of met rts games.
Ik vraag me dus ook af hoe de ps2 en x-box versie zullen worden....zeker voor de ps2 heb ik geen hoge verwachtingen (zie laatste rainbow 6 op de ps2).

Wat mijns inziens wel een console game is, is soul calibur. Ik zag op gamershell vandaag een filmpje van deel 3. Zal deze nog op de cube komen? Ik dacht dat ik meerdere malen heb gehoord dat deel 2 het best verkocht op de cube. Alleen vraag ik me af of dat procentueel was of absoluut.
Nee, dit is niet echt het spel wat ik verwacht op de cube, maar het was heel leuk geweest om dit spel voor de kubus te krijgen (met Online support natuurlijk :P )... De trailer heeft me overtuigd dat dit toch wel een toppertje is, terwijl ik dat niet vaak heb, na een trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:51

DoctorV64

Cosmopoliet

Na de N64 geen Ninty console meer gekocht in jaren (ik tel even mijn GBA verzameling en nu DS even niet mee) , maar vandaag toch overstag gegaan :9
Secondhand GC gehaald met RE4 een week oud en een strategy guide ... hehehehe damn dat spel roeleert wel :D Vandeweek op zoek gaan naar mijn N64 scart kabel. Ik heb helaas geen optische ingangen meer over op mijn versterker (PS2/XBOX/DVD-speler) .. even nadenken over een oplossing.

[ Voor 26% gewijzigd door DoctorV64 op 03-04-2005 22:53 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

DoctorV64 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:52:
Na de N64 geen Ninty console meer gekocht in jaren (ik tel even mijn GBA verzameling en nu DS even niet mee) , maar vandaag toch overstag gegaan :9
Secondhand GC gehaald met RE4 een week oud en een strategy guide ... hehehehe damn dat spel roeleert wel :D Vandeweek op zoek gaan naar mijn N64 scart kabel. Ik heb helaas geen optische ingangen meer over op mijn versterker (PS2/XBOX/DVD-speler) .. even nadenken over een oplossing.
Da's mooi, want de Cube heeft geen optische uitgang. Hoef je er dus ook geen aansluiting voor op je versterker voor vrij te maken. :D

Twee tulpjes is voor het geluid van je Cube voldoende, Dolby ProLogic II is wat dat betreft mooi zat wat daarmee gehaald kan worden. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op budgetgaming de volgende aanbieding staan:

Need for Speed Underground 2: € 19.99

Lijkt me toch niet verkeerd!

Edit: en ook fifa 2005 voor 29.99 is niet duur :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:46:
Voor iedereen die een Max Drive (Pro) heeft: ik heb net een programma geschreven dat saves in het .gci-formaat omzet naar het formaat dat gebruikt wordt door de Max Drive, omdat er vrij weinig save-files te vinden zijn in het Max Drive formaat en het enige conversieprogramma voor de Max Drive alleen een obscuur formaat ondersteund. Ik heb alleen vandaag een bug-ontdekt die de save files corrupt maakt, maar dat zou op zich makkelijk op te lossen moeten zijn(het getal 0x93 komt spontaan ergens in de headers te staan waar het niet hoort, terwijl dat gisteren niet gebeurde). Het is alleen jammer dat Datel ervoor gekozen heeft om de savefiles zo enorm te verminken. Ze hebben de byte-order van de GameCube omgezet naar die van de PC, maar ze hebben dat volledig verkeerd gedaan en het is eigenlijk overbodig. Alle moderne OS-sen bieden methodes aan om dit makkelijk on-the-fly te kunnen doen. 8)7
Zeer cool. Heb je het ook ergens beschikbaar?
Nu we het technische gedeelte gehad hebben, hoe bevallen de nieuwe Timesplitters en de nieuwe Splinter Cell iedereen? Ik twijfel nog om één van die twee te kopen zodra ik RE4 heb uitgespeeld.
Ik heb Timesplitters een stukje gespeeld maar het bevalt mij iig niet. Ik ben ook niet zo'n liefhebber van fps game sop een console (op MP na dan maar dat is toch meer een adventure ;)).
Ik denk dat liefhebbers van de eerdere delen wel uit hun dak zullen gaan.

En als ik btw ff een knuppel in de richting van een hok mag gooien: Vind naat mij niemand het jammer dat RE4 zo rechtlijnig is geworden en er eigenlijk totaal geen exploration in zit? Ook vind ik het een gemiste kans dat er eigenlijk geen verhaal in het spel zit. Behalve dat wat oude karakters in gezet zijn heeft het niks met RE te maken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 08:33:
Ik zag op budgetgaming de volgende aanbieding staan:

Need for Speed Underground 2: € 19.99
Dat is inderdaad niet duur! Opzich heeft een mens nooit genoeg race-spellen natuurlijk. ;) (Ik in ieder geval).
Heeft iemand hier ervaring met NFSU2? Ik maak me vooral zorgen of de focus niet teveel op het tuning-gedeelte ligt. (Wat mij persoonlijk totaal niet interesseert, ik wil gewoon lekker racen zonder al teveel gedoe). Kan ik het beter bij Burnout2 houden, of is dit ook een goed spel?

Ik zie dat Viewtiful Joe 2 bij Bol ook maar 45 euro is. Ik neem aan dat die in de winkel gewoon voor 60 ligt... die ga ik in ieder geval maar daar halen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:23:
[...]

Ik zie dat Viewtiful Joe 2 bij Bol ook maar 45 euro is. Ik neem aan dat die in de winkel gewoon voor 60 ligt... die ga ik in ieder geval maar daar halen dan. :)
Hij is goedkoper dan 60. Misschien nog wel goedkoper te krijgen, maar dit geeft wel een aardig beeld: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/viewtiful+joe+2_NGC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
VJ2 ligt ook voor €40 bij de mediamarkt :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

iNSaNe-oNe schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:56:
[...]

Da's mooi, want de Cube heeft geen optische uitgang. Hoef je er dus ook geen aansluiting voor op je versterker voor vrij te maken. :D

Twee tulpjes is voor het geluid van je Cube voldoende, Dolby ProLogic II is wat dat betreft mooi zat wat daarmee gehaald kan worden. :)
Thanks, dan nog als ik mijn GC met RGB scart wil aansluiten voor beter beeld, moet ik nog het geluid splitsen naar mijn Yahmama DTS/Dolby Pro Logidversterker toe. Toch een aparte rgb-scartkabel kopen met extra audio uitgangen, iemand tips?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

DoctorV64 schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:27:
[...]

Thanks, dan nog als ik mijn GC met RGB scart wil aansluiten voor beter beeld, moet ik nog het geluid splitsen naar mijn Yahmama DTS/Dolby Pro Logidversterker toe. Toch een aparte rgb-scartkabel kopen met extra audio uitgangen, iemand tips?
Originele nintendo RGB kabel plus een goede kwaliteit RGB switchbox met audio out (HQ bijvoorbeeld a 24.95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb je daar een linkje van? van die RGB switchbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

TdV schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:40:
[...]

Originele nintendo RGB kabel plus een goede kwaliteit RGB switchbox met audio out (HQ bijvoorbeeld a 24.95).
Gaat vanavond uit zijn werk een blik werpen op zijn rgb scart switchbox .. volgens mij zitten daar audio uitgangen op ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:25:
[...]Nee, dit is niet echt het spel wat ik verwacht op de cube, maar het was heel leuk geweest om dit spel voor de kubus te krijgen (met Online support natuurlijk :P )... De trailer heeft me overtuigd dat dit toch wel een toppertje is, terwijl ik dat niet vaak heb, na een trailer.
De Cube heeft echt een tegenhanger nodig voor Devil May Cry en Ninja Gaiden, dat moet er gewoon komen, PUNT! Capcom "gunt" de Cube toch geen echt eigen games, waarom zetten ze dan DMC niet over naar de Cube. Volgens mij is dat ook niet meer de game waar de PS2 het van moet hebben (onterecht, want het is de beste game die ik ken .... op console .... DMC3 is echt super).

Iemand nu al Baiten Katos gespeeld? Ik zag een "review" bij Gammo .... zag er wel goed uit, maar ik weet niet hoe het nu speelt. Is het echt turnbased, of moet je tijdens je turn snel reageren (door optijd de kaart te selecteren of zo) .... ik kan me nog steeds niets voorstellen bij de gameplay, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:08

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:09:
[...]

Iemand nu al Baiten Katos gespeeld? Ik zag een "review" bij Gammo .... zag er wel goed uit, maar ik weet niet hoe het nu speelt. Is het echt turnbased, of moet je tijdens je turn snel reageren (door optijd de kaart te selecteren of zo) .... ik kan me nog steeds niets voorstellen bij de gameplay, vandaar.
Ik ben ook wel benieuwd naar impressies. Ik heb ook deze korte "review" gezien en ik moet zeggen dat ik voor het eerst een beetje een minder gevoel erover kreeg. Heel veel deuntjes en geluidseffecten deden me net een beetje teveel denken aan ToS.

Ik hoop wel dat BK echt anders is, op een gegeven moment duurden de dialogen en filmpjes bij ToS me gewoon echt te lang...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Hier de eerste link die ik kon vinden van de versie die ik heb; de scart 54 van HQ http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK, thnx... en de kwaliteit? Ik heb er nu ook 1 maar die stoort als de neten dus die gebruik ik niet, dan maar geen RGB op mn DVD speler... maar als deze goed is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Deze is erg goed; ik heb wel een goede HQ scart kabel (eurotje of 35 bij de harense smid) van de scart box naar mijn 70cm breedbeeld lopen. (bandridge of profigold; weet het zo niet uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:21:
[...]

Zeer cool. Heb je het ook ergens beschikbaar?
Ik weet eigenlijk nog niet zeker wat ik er mee ga doen. Ik ga misschien contact opnemen met Datel om te kijken of ze er in geïntresseerd zijn, het zou natuurlijk het mooist zijn als het geïntregreerd zou kunnen worden met de Max Drive(Pro) software. Ik kan hem ook gewoon online gooien, maar dan zou ik wel een host ervoor moeten zoeken eerst. Ik heb de bug die erin zit er waarschijnlijk al bijna uit, de bug zit waarschijnlijk in een standaard library die ik gebruik. Ik kan het oplossen door die te vervangen door code die ik zelf geschreven heb.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat is waarschijnlijk een 1 april grap van Nintendojo.com die klakkeloos is overgenomen door Gameqube.nl. Al hoop ik toch dat ik het fout heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:46:
[...]

Ik weet eigenlijk nog niet zeker wat ik er mee ga doen. Ik ga misschien contact opnemen met Datel om te kijken of ze er in geïntresseerd zijn, het zou natuurlijk het mooist zijn als het geïntregreerd zou kunnen worden met de Max Drive(Pro) software. Ik kan hem ook gewoon online gooien, maar dan zou ik wel een host ervoor moeten zoeken eerst. Ik heb de bug die erin zit er waarschijnlijk al bijna uit, de bug zit waarschijnlijk in een standaard library die ik gebruik. Ik kan het oplossen door die te vervangen door code die ik zelf geschreven heb.
Ik heb een server staan waar ik het kan hosten als je wilt

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Song list, Donkey Konga 2

• Habanera - Carmen
• The Minute Waltz - Chopin
• Trepak - Tchaikovsky
• Rock the Boat - Aaliyah
• Why Don't We Fall in Love - Amerie
• Hit 'em up Style - Blu Cantrell
• Full Moon - Brandy
• No More Drama - Mary J Blige
• Unpretty - TLC
• U don't have to call - Usher
• Boombastic - Shaggy
• Send The Pain Below - Chevelle
• Predictable - Good Charlotte
• The Anthem - Good Charlotte
• Come Clean - Puddle of Mudd
• Pieces - Puddle of Mudd
• Wish You Were Here - Incubus
• Drive - Incubus
• It's Been A While - Staind
• Sidewalks - Story of the Year
• I don't want to know (If you don't want me) - The Donnas
• Headstrong - Trapt
• Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye - Steam
• All Star - Smash Mouth
• Losing My Religion - REM
• Shiny Happy People - REM
• Born Too Slow - The Crystal Method
• High Roller - The Crystal Method
• Trouble - Onbekend
• La Bamba - Onbekend
• Road Trip - Onbekend
• Contact - Onbekend

Ik kan nu niet zeggen, "geweldig ofzo" :/ denk niet eens dat ik hem ga halen, wat een bagger lijst :r ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Donkey Konga 1 was leuk, 2 en drie zijn meer van hetzelfde en uitmelkingen met alleen maar bagger top-40-muziek. Na een maand is dat schijfje weer waardeloos want dan zijn de hits niet meer in :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:03:
Song list, Donkey Konga 2

• Habanera - Carmen
• The Minute Waltz - Chopin
• Trepak - Tchaikovsky
• Rock the Boat - Aaliyah
• Why Don't We Fall in Love - Amerie
• Hit 'em up Style - Blu Cantrell
• Full Moon - Brandy
• No More Drama - Mary J Blige
• Unpretty - TLC
• U don't have to call - Usher
• Boombastic - Shaggy
• Send The Pain Below - Chevelle
• Predictable - Good Charlotte
• The Anthem - Good Charlotte
• Come Clean - Puddle of Mudd
• Pieces - Puddle of Mudd
• Wish You Were Here - Incubus
• Drive - Incubus
• It's Been A While - Staind
• Sidewalks - Story of the Year
• I don't want to know (If you don't want me) - The Donnas
• Headstrong - Trapt
• Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye - Steam
• All Star - Smash Mouth
• Losing My Religion - REM
• Shiny Happy People - REM
• Born Too Slow - The Crystal Method
• High Roller - The Crystal Method
• Trouble - Onbekend
• La Bamba - Onbekend
• Road Trip - Onbekend
• Contact - Onbekend

Ik kan nu niet zeggen, "geweldig ofzo" :/ denk niet eens dat ik hem ga halen, wat een bagger lijst :r ;(
Da's de Amerikaanse songlist toch? Zal wel weer veranderen voor Europa. Heb ik geen problemen mee, liever Supergrass dan Good Charlotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kun je met Mario Tennis trouwens ook met zijn 2-en meedoen aan een toernooi (dus dubbelen)?

[ Voor 39% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-04-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie! Al die 1 april-grappen zijn echt briljante ideeen. :p Waarom werken die grappenmakers niet voor Nintendo? Ik zou dit spel zooooooo graag willen hebben. Volgens mij zullen Nintendo-gamers ook eerder warmlopen voor zo'n afwijkend spel dan PS2-eigenaren.
Ik kan nu niet zeggen, "geweldig ofzo" denk niet eens dat ik hem ga halen, wat een bagger lijst
Mwah, ik vind het opzich wel een verbetering ten opzichte van DK1. Zitten wel een paar goede nummers tussen imo. (r.e.m. _/-\o_ ) Maar het zullen toch wel weer covers zijn, en daar zit ik dan net weer niet op te wachten. Echt onbegrijpelijk dat ze notabene bij een muziekgame gaan bezuinigen op de muziek... |:(
Kom op, betaal gewoon die royalties en geef ons de originele versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Robin Vreuls schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:15:
Donkey Konga 1 was leuk, 2 en drie zijn meer van hetzelfde en uitmelkingen met alleen maar bagger top-40-muziek. Na een maand is dat schijfje weer waardeloos want dan zijn de hits niet meer in :X.
Ik heb DK1 en 2 niet gespeeld en gekocht maar deze songlist trekt me een stuk meer aan, veel meer nieuwe herkenbare liedjes en top40 hits. onthoud wel dat dit een party game is, dus simpele hippe liedjes die lekker blijven hangen. Daarin slaagt de lijst van dit deel toch wel erg, met veel nieuwe liedjes.

Ik ga hem dus wel halen denk ik :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Oscar Mopperkont schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:21:
Kun je met Mario Tennis trouwens ook met zijn 2-en meedoen aan een toernooi (dus dubbelen)?
Volgens mij niet. Ik heb het iig niet kunnen ontdekken. Enorm gemiste kans imho. Nu spelen we eigenlijk alleen maar exhibition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de grap de handleiding van Cubivore maar eens gelezen. Dat verduidelijkt toch wel een hoop. ;) Nu kan ik eindelijk weer verder. Ik zat vast bij een bepaalde eindbaas die ik telkens maar niet kon verslaan.

Maar nu heb ik dus eerst een paar gele beesten opgegeten (omdat ik in de handleiding las dat geel staat voor hoge attack en defense krachten), en toen ik het daarna weer probeerde kon ik dat beest wel verslaan. :)
Daarna ging Piggy Erik dood, en kwam ik in de hemel terecht (inclusief aureool!). En na een korte wandeling door de hemel ben ik nu gereïncarneerd als een beer: Grizzly Erik. :D (Hoezo een bizar spel?)

Erg leuke handleiding ook om te lezen! Ze gaan heel serieus in op die beesten, alsof ze echt bestaan. Er staan zelfs plaatjes in die zo uit een biologie-boek hadden kunnen komen. Dwarsdoorsnedes enzo, waarin je ziet hoe al hun organen in elkaar zitten, hoe ze van kleur kunnen veranderen door middel van verschillend gekleurde aderen, en plaatjes van hun vierkante skeletten. Supermaf. Als alle handleidingen zo leuk waren zou ik ze wel wat vaker lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
.... ¿¿
Ik dacht altijd dat cubivore zo'n maf puzzelspel was ala wetrix ?
Maar dit klinkt toch meer als een soort platform-rpg?

edit:
heb maar is even gekeken op IGN naar dit spel:
The Facts

* Begin as a child and evolve to become stronger
* Devour enemies to mutate into many different shapes
* Choose "colormeat" wisely to hone your abilities
* Face territorial boss figures for major evolutions
* Mate and be reborn as your offspring Lol klinkt eigenlijk als best een geniaal spelletje
* Progressive scan capable
* Dolby Surround
* Experienced lead designer Gento Matsumoto
* One-player only

[ Voor 54% gewijzigd door D3ft0n3 op 05-04-2005 10:19 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb cubivore ook een tijdje gespeeld. Het is sowieso het vreemdste spel van deze generatie maar het kon mijn aandacht toch niet heel lang vasthouden.

Gisteren btw een stukje second sight gedaan.
Ik ben nog niet zo heel ver maar dit spel heeft zeker potentie. Het eerste gedeelte is heel vet in een soort inrichting. Daarna springt de tijd terug en moet je een veel te standaard training level doen. Verder ben ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:16:
[...]
... ¿¿
Ik dacht altijd dat cubivore zo'n maf puzzelspel was ala wetrix ?
Ik denk dat je je vergist met Zoocube... ofzoiets. Er was inderdaad een puzzlegame met cube in de titel. Die heb ik nooit gespeeld trouwens.
* Mate and be reborn as your offspring Lol klinkt eigenlijk als best een geniaal spelletje
Nou, geniaal vind ik teveel eer. Met name de besturing is best wel primitief.
En uiteindelijk maken die evoluties ook weer niet heel veel verschil. Je wordt er wel sterker en sneller door etc. Maar het was nog leuker geworden als je bijvoorbeeld ook had kunnen evolueren in een vliegend beest (sommige kunnen wel heel goed springen. ;) Maar echt vliegen helaas niet), of in iets dan kon zwemmen ofzo.

Het is geen meesterwerk, maar als je door de foutjes heen kunt kijken wel een heel leuk spel. Dat voortplanten is inderdaad erg grappig. :p Hij gaat dan echt een soort tunnel of love in, en afhankelijk van hoe sterk je bent komen er meer of minder vrouwtjes op je af. En dan loopt hij heel discreet het beeld uit, omringd door al die vrouwtjes. Wat een pooier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

DoctorV64 schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:58:
[...]

Gaat vanavond uit zijn werk een blik werpen op zijn rgb scart switchbox .. volgens mij zitten daar audio uitgangen op ... :D
En vindt daar 2 uitgangen op! Ik ga vanavond met Dolby Pro Logic maar eens RE4 spelen.
Eens kijken of de buren daar last van hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Op Nintendojo.com staat inmiddels dat Katamari Damaci voor de GC inderdaad een 1 april grap was. Gelukkig is de DS versie geen grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:48:
Ik heb vandaag weer gebeld.... ze hebben geen track&trace verzending gedaan dus er is niks van de zending bekend. Hij moet nu met de TPG in discussie en als die niks op kunnen hoesten gaat hij 'm opnieuw verzenden. Da's op zich wel netjes maar hij weet op zijn vroegst begin volgende week meer. Op die manier gaat het wel 4 weken duren voordat je wat binnen hebt.
En vandaag weer gebeld met NedGame.... de zending was kwijt, ze hebben gisteren een nieuwe gestuurd. Straks de brievenbus maar eens checken! B)
Wel netjes opgelost van NedGame, alleen irritant dat je >3 weken op een game moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
hier stond iets doms 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Grote Smurf op 05-04-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
Ik volg dit topic niet echt. Maar ik ben wel al lange tijd met veel plezier gamecube bezitter. Ik speel bijna niet alleen, maar vooral met vrienden (2 of meer). Ik heb dan ook vier controllers. Ik ben eik wel op zoek naar een paar leuke andere multiplayer spellen.

Ik heb nu de volgende:

- Super Smash Brothers (geniaal)
- Super Monkey Ball 2 (geniaal)
- Mario Kart (valt een beetje tegen)
- Timesplitters 2 (goed)

Wie heeft er tips? Misschien anders een plaats waar ik goed kan zoeken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, ik denk dat je de meeste leuke multi player games wel gehad hebt. Maar als Monkey Ball 2 je als multiplayer game kan bekoren, moet je ook maar eens naar Mario Party kijken denk ik, dat is met 3 of 4 mensen wel echt leuk, in je eentje of zelfs met z'n tweeen is er geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Hoedje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:08:
Ik volg dit topic niet echt. Maar ik ben wel al lange tijd met veel plezier gamecube bezitter. Ik speel bijna niet alleen, maar vooral met vrienden (2 of meer). Ik heb dan ook vier controllers. Ik ben eik wel op zoek naar een paar leuke andere multiplayer spellen.

Ik heb nu de volgende:

- Timesplitters 2 (goed)

Mario Party 4 of 5 (leuk voor als je met 3 a 4 man bent)
Mario Golf (Leuk spelletje voor 2 of meer man)
Mario Tennis (Geen ervaring mee, maar zal vast wel leuk zijn :P )
Burnout 2 (Racen met z'n 2e is wel aardig, crash mode is leuk)
Soul Calibur 2 (leuk vechtspelletje voor 2 man)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wario Ware!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:20:
Mwa, ik denk dat je de meeste leuke multi player games wel gehad hebt. Maar als Monkey Ball 2 je als multiplayer game kan bekoren, moet je ook maar eens naar Mario Party kijken denk ik, dat is met 3 of 4 mensen wel echt leuk, in je eentje of zelfs met z'n tweeen is er geen zak aan.
Elroy schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:24:
[...]

Mario Party 4 of 5 (leuk voor als je met 3 a 4 man bent)
Mario Golf (Leuk spelletje voor 2 of meer man)
Mario Tennis (Geen ervaring mee, maar zal vast wel leuk zijn :P )
Burnout 2 (Racen met z'n 2e is wel aardig, crash mode is leuk)
Soul Calibur 2 (leuk vechtspelletje voor 2 man)
Wow snelle reacties. Ik weet niet of ik nog zo'n soort game als MarioParty wil. Het is allemaal wel erg van hetzelfde, ik zoek eigenlijk iets anders. Maar misschien dat ik MarioParty 5 tweedehands wel op de kop kan tikken. Verder Golf en Tennis enz. dat zie ik echt niet zitten. Hmm, als ik het zo lees is Mario Party veel leuker dan Wario Ware!

edit:
Woot, ik zie dat Mario Party 5, players choice is, dan ga ik die sowieso aanschaffen, maar reacties zijn altijd welkom!

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 05-04-2005 20:48 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou ik zal weer eens een kleine update doen. :)

Hier de officiële US boxart van Geist:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/601/601359/geist-20050404031315974.jpg

En een Killer 7 preview zodat je misschien wat meer snapt van deze vage game. :P

Killer 7 preview IGN

En ook wat nieuwe Killer 7 screens:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/592/592809/killer-7-20050302035248833.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/592/592809/killer-7-20050302035253193.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/592/592809/killer-7-20050302035256068.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/592/592809/killer-7-20050302035257614.jpg

En natuurlijk de game van de maand in de US:

Timesplitters 3: Future Perfect

Ondersteund:
Progressive Scan
DPL II
16x9 mode
Mapmaker nog uitgebreider

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 05-04-2005 20:55 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wario Ware kost standaard geen reet en heeft heel coole multiplayer modussen :)

One Controller Survival :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Ik had me inderdaad vergist met zoocube.
Eigenlijk wist ik dus niets van cubivore af :P Als je het zo verteld klinkt het erg tof/origineel. Het zijn iig leuke ideeën, dat het geen topper is maakt niet uit ik ben altijd wel in voor iets verfrissends :P
Is kijken of ik t ergens goedkoop op de kop kan tikken.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Nu online
Hoedje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:08:

Ik heb nu de volgende:

- Timesplitters 2 (goed)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Grote Smurf schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:04:
[...]

The Legend of Zelda: The Wind Waker
Zelda multiplayer... Niet echt he. :)
Enkel met Tingle met de GBA, maar daar is geen zak aan. (IMO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Vanitas schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:18:
[...]

Zelda multiplayer... Niet echt he. :)
Enkel met Tingle met de GBA, maar daar is geen zak aan. (IMO)
Hij zal wel The Legend of Zelda: The Four Swords Adventure bedoelen.

Maar ja dat betekent dat je ook 4 GBA/SP moet hebben en vier linkkabels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:22:
Eigenlijk wist ik dus niets van cubivore af :P Als je het zo verteld klinkt het erg tof/origineel. Het zijn iig leuke ideeën, dat het geen topper is maakt niet uit ik ben altijd wel in voor iets verfrissends :P
Is kijken of ik t ergens goedkoop op de kop kan tikken.
:)
Ja ga ervoor! Als je een beetje een avontuurlijke gamer bent die eens iets anders dan anders wil spelen is dit spel ideaal. Ik vermaak mezelf er heel erg mee, nu ik me er echt serieus in ben gaan verdiepen. Het is niet in europa verschenen, dus je moet wel een freeloader hebben... maar dat mag de pret niet drukken.
De namen die ze ook verzinnen voor sommige vijanden... niet te geloven. Degene die dit spel uit het japans vertaald heeft moet daarbij erg veel lol gehad hebben.
Eén boss heet bijvoorbeeld "district attorney", of wat dacht je van de "pickpocket" (better watch your wallet)? En je eigen mutaties hebben ook allemaal zo hun naam. First date, Bowtie, Mullet.... en dat terwijl het allemaal alleen maar kubusjes zijn met een paar planken als ledematen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Nu online
tjempjun schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:23:
[...]

Hij zal wel The Legend of Zelda: The Four Swords Adventure bedoelen.

Maar ja dat betekent dat je ook 4 GBA/SP moet hebben en vier linkkabels..
Jezus wat stom van mij, ik bedoelde the 4 swords ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:47:
[...]Wow snelle reacties. Ik weet niet of ik nog zo'n soort game als MarioParty wil. Het is allemaal wel erg van hetzelfde, ik zoek eigenlijk iets anders. Maar misschien dat ik MarioParty 5 tweedehands wel op de kop kan tikken. Verder Golf en Tennis enz. dat zie ik echt niet zitten. Hmm, als ik het zo lees is Mario Party veel leuker dan Wario Ware!

edit:
Woot, ik zie dat Mario Party 5, players choice is, dan ga ik die sowieso aanschaffen, maar reacties zijn altijd welkom!
Ik schaf die games zowieso niet voor de volle prijs aan :). Die speel ik alleen met anderen, tegen de CPU is er geen zak aan, ook inderdaad niet met z'n tweeen. Maar is wel altijd succesvol met z'n 4-en. Een nieuw spel hiervan is dus nieuwe mini-games, en dat is voor mij genoeg. Nieuwe leuke borden, vaak wat kleine gameplay aanpassingen. Het is nooit helemaal nieuw, maar dat vind ik niet erg. Ik hoef niet 2 -3 Mario Golf, Tennis etc ... versie's.

Zowieso heeft de Cube echt leuke party games, m.a.w. games die je lekker thuis met vrienden speelt en niet met virtuele "vrienden" op internet. De nadruk wordt daar zo op gelegd, en het is zeker leuk, maar ook overschat. Alsof alle games alleen maar leuke zijn over internet, dat wordt je ook wel eens zat hoor (althans, ik wel).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:03:
[...]

Daar heb ik niet gekeken. Er is (nog) geen MediaMarkt waar ik woon. Maar hij is wel in aanbouw! :D Over een half jaartje is het zover... Ik heb zo'n idee dat ik daar in de toekomst erg veel geld ga uitgeven. ;)

Er zijn hier alleen een paar speelgoedwinkels, en een hele kleine dixons, en een freerecordshop.
Eén van die speelgoedwinkels (Top1Toys heet het) is trouwens wel leuk, de eigenaar daar is heel erg Nintendo-minded. :) Alle gameboy- en DS-spellen staan uitgestald in zo'n ouderwetse "World Of Nintendo" kast (uit het NES-tijdperk!) En ook de gamecube-spellen staan netjes in een even groot rek als de Xbox en PS2 titels. Alle kartonnen reclame-constructies (bordjes, posters, een kartonnen Link die met een draadje aan het plafond hangt) zijn ook bijna allemaal voor Nintendo-spul. Ja echt, als ik daar binnenkom in het games-hoekje is het net alsof Nintendo nog steeds de grootste speler op die markt is. :9 Helaas is het niet zo'n grote winkel, dus echt heel veel keus heb je er niet. Maar de presentatie krijgt van mij een 10.
Met vertraging: Heb je hier misschien over Bergen op Zoom?

[ Voor 3% gewijzigd door Bellsofwar op 06-04-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellsofwar schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:02:
Met vertraging: Heb je hier misschien over Bergen op Zoom?
Nee, alphen aan den rijn.
Hoezo? Zit er in BoZ ook zo'n soort winkel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mmm, spelen er nog veel mensen Animal Crossing? :)
Heb namelijk wat vraagjes; wat zijn "pitfall's"? Ik heb er 2, weet niet wat ik er mee moet :)
En soms zie ik poppetjes met elkaar praten, dan wordt er een daarna boos en eentje depressief.. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Booth schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:16:
Mmm, spelen er nog veel mensen Animal Crossing? :)
Heb namelijk wat vraagjes; wat zijn "pitfall's"? Ik heb er 2, weet niet wat ik er mee moet :)
En soms zie ik poppetjes met elkaar praten, dan wordt er een daarna boos en eentje depressief.. Hoe komt dat?
spoiler:
Je moet er één begraven en er dan overheen lopen.

.
.
..
.
.
.
.
.
.
Of je kunt er iemand anders overheen laten lopen/overheen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die bekend zijn met PSO III : CARD en wat vinden jullie er van? En dan wellicht ook met de online mogelijkheden?

Voor 9.99 lijkt dit me wel een aardige game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bedankt voor alle jullie reacties. Ik zit er nu over te denken om als multiplayergames dan Mario Party en Fifa erbij te kopen. Maar welke FIFA kan ik het beste kopen, er zijn inmiddels zoveel versies?

Punt is namelijk dat je hebt 2003, 2004 en 2005. 2005 is nog gewoon 60 euro. Maar 2004 is een stuk goedkoper 30 euro (PC). Dus is 2005 het verschil waard. Ik vind het verschil namelijk vrij groot.

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

MetroidPrime schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:53:
[...]

spoiler:
Je moet er één begraven en er dan overheen lopen.

.
.
..
.
.
.
.
.
.
Of je kunt er iemand anders overheen laten lopen/overheen duwen.
spoiler:
Zou ik dat nou wel doen? Met iets dat "pittfall" heet :?
..
.
..
.
.

..
..
.

.
wat gebeurt er dan eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hoedje schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:26:
Bedankt voor alle jullie reacties. Ik zit er nu over te denken om als multiplayergames dan Mario Party en Fifa erbij te kopen. Maar welke FIFA kan ik het beste kopen, er zijn inmiddels zoveel versies?
Gewoon 2005 :) 2004 is player's choice volgens mij, evenals MP5 :) Dus als je ook wat kosten wilt besparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime, dat progje klinkt wel interessant!
Ik heb zo'n andere USB mem card maar daar wordt ik niet vrolijk van. Datel lijkt mij een betere partij dan en helemaal als die savegames compatible zijn!

Nu blijft de keuze, welke Datel moet ik dan nemen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik neem aan dat jij die van Lik-sang hebt... wat vind je er verkeerd aan dan? Ik vind hem echt ideaal :)

edit: Hmm.. ik herinner me ineens weer dat je dat progje niet kon installen of iets dergelijks :?

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 06-04-2005 18:08 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gewoon plaatsen :) (bij een brug ofzo) of ergens anders en dan ff chekken wat er gebeurt. Gewoon doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Geen fifa 2004 kopen, kun je beter voor 2003 of 2005 gaan. Op ebay kun je trouwens ook vaak games voor een koopje krijgen, ik heb daar zelf 1080 avalanche en Eternal Darkness vandaan gehaald.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, weer begonnen met ToS, en meteen de (voor mij dan) meest irritante dungeon voor mijn kiezen
spoiler:
Ymir Forest, kloteplant, klotevissen, aargh!!

Weer eens wat anders na de pure actie van Resi 4... moet overigens nog wel ff Assignment Ada doen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Aap schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:06:
[...]

Gewoon plaatsen :) (bij een brug ofzo) of ergens anders en dan ff chekken wat er gebeurt. Gewoon doen :D
Mja, maar wat heb je eraan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:55:
[...]

Mja, maar wat heb je eraan? :D
Het is grappig? :p
Welbeschouwd heb je in AC nergens iets aan. Maar ik vond die pitfalls altijd wel lollig. Vooral de reacties van sommige bewoners erop. :D
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.