Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.390 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb het precies andersom..
PS2 VJ juist nog nooit gezien.

Het spel trekt me wel na verscheidene lovende verhalen hier, maar iets houd me tegen.
Geen idee waarom. Toch maar eens een keer in de winkel proberen ofzo. (hoewel dat ook niet echt een goede indicatie van geeft..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Jammergenoeg haalt deel 2 het niet bij deel 1, maar ik vind het ondanks dat toch nog een dijk van een spel. Sylvia hadden ze van mij er wel uit mogen houden, dat grietje gebruik je toch haast niet, behalve om bepaalde puzzels op te lossen.

Ik hoop wel dat Capcom, ondanks de vast wel tegenvallende resultaten van deel 2, een deel 3 maakt. Trouwens, ze zullen wel moeten, het spel is immers een trilogie :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaringen met Nedgame? En dan vooral met bestellingen die "kwijt" zijn? Als in wel door hen verzonden, niet door mij ontvangen?
Mijn Goblin Commander is vorige week verzonden maar nog niets ontvangen. Als reactie kreeg ik alleen een kort mailtje met "18 maart verzonden". :(
Ik vind het bepaald niet tof, heb ook geen zin om voor de kosten op te draaien (vooraf betaald :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Ik heb een component kabel aan mijn GC hangen, die in mijn lcd tv gaat (ondersteunt zowel NTSC en PAL). En alle spellen worden gewoon weergegeven (PAL, progressive, maakt niks uit).

En wat een beeldkwaliteit !!! Echt niet normaal. RGB eat your heart out.
Dit geld alleen voor 480p dan, want standaard component is inferieur aan RGB (gecomprimeers vs. ongecomprimeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:57:
Dus wil je je gamecube echt compleet maken, Lik-Sang is the place to be (of elke andere zaak in het buitenland waar ze deze versie hebben).
Ja. Maar ik wil het nou ook weer niet zo graag dat ik er handenvol geld voor over heb. ;)
Bovendien is de GBplayer zelf weliswaar regiovrij, maar het bijbehorende schijfje volgens mij niet. Dus om het goed te laten werken moet je er dan 2 kopen. Eén voor de paarse gbplayer, en één voor het PAL-schijfje. Dure grap.
Het is gewoon belachelijk dat Nintendo ons geen kleurkeuze wil geven.
GolbeZeromus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:12:
Jammergenoeg haalt deel 2 het niet bij deel 1, maar ik vind het ondanks dat toch nog een dijk van een spel. Sylvia hadden ze van mij er wel uit mogen houden, dat grietje gebruik je toch haast niet, behalve om bepaalde puzzels op te lossen.
Hm, het hele Sylvia-verhaal, en tijdens het spel af en toe van personages kunnen wisselen spreekt me ook niet echt aan. Maar buiten dat, is het spel zelf dan ook minder goed als deeltje 1? Dat is wel jammer eigenlijk. Ik had verwacht dat het minstens even goed zou zijn.
Nuja... het doet er niet echt toe. Ik ga hem toch wel kopen. :p
Ik hoop wel dat Capcom, ondanks de vast wel tegenvallende resultaten van deel 2, een deel 3 maakt. Trouwens, ze zullen wel moeten, het spel is immers een trilogie
Ze hebben in ieder geval viewtifuljoe3.com al geregistreerd. :) Dat lijkt me wel een goed teken.
Een DS-versie was toch ook al bevestigd? Het lijkt erop dat capcom zelf er toch nog in blijft geloven. Gelukkig voor ons. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:27:
Ik vind het bepaald niet tof, heb ook geen zin om voor de kosten op te draaien (vooraf betaald :|)
Bel of mail ze gewoon, zelfs met pasen ertussen duurt dit wel erg lang.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ze al gemaild, was in de tussentijd benieuwd of hier iemand ervaring had met zoiets. Weet ik een beetje wat voor reactie ik van ze kan verwachten. Als ze weer een knullig mailtje ga ik wel bellen ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij is nedgame wel aardig qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

howstuffworks.com heeft een artikel online gezet met een interessante kijk op de Revolution. Te vinden op: http://stuffo.howstuffworks.com/nintendo-revolution.htm

Het artikel geeft een idee van de revolutionaire manier van game design en besturing die nintendo voor ogen heeft.
Nintendo has a patent on some technology that most believe will be applied to the Revolution. In short, this new feature will change the way we see games.

In video games, there are designated fixation points. These points are particular objects that the player's eyes are drawn to because of their relevance to the game. For instance, in a sports game it would be the ball. The problem is that games are becoming more and more complex. This requires more fixation points, splitting the gamer's focus and making the overall visual experience of a game so complex that it has the potential to drain the fun right out of it.

In pouring over the patent application, one learns that Nintendo's new technology will create a frame and a virtual frame. The idea is basically that designated objects that have priority in the game space will always be featured prominently in the display despite the line of site. This happens when the object moves into the virtual frame. The image will be "deformed" to always include designated objects and provide greater detail and depth of field without having to zoom, or alter camera angles abruptly. Though this is all speculation, it would seem this new feature would be relatively transparent to the user. It would simply facilitate a clearer, and overall more enjoyable, visual experience for gamers. As with all of this stuff, we'll just have to wait and see.
Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/nintendo-revolution-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/nintendo-revolution-1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

dikke onzin natuurlijk, die mock-ups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand btw wel eens cubivore gespeeld?
Ik heb het laatst eens zitten spelen en dit is voor mij een goed kandidaat voor weirdste games aller tijden top 10.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:21:
howstuffworks.com heeft een artikel online gezet met een interessante kijk op de Revolution. Te vinden op: http://stuffo.howstuffworks.com/nintendo-revolution.htm

Het artikel geeft een idee van de revolutionaire manier van game design en besturing die nintendo voor ogen heeft.

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker snel geknutseld in 3dmax ofzo. Belachelijke, tevens onhaalbare vormen. Als je al de moeite wil nemen iets te bedenken, bedenk dan iets geloofwaardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Er staat trouwens op IGN dat de controller van de Revolution volgens Iwata zeer eenvoudig te bedienen en erg gebruiksvriendelijk zal zijn en dat de controllers van de Xbox, PS2 en de GameCube te ingewikkeld zijn. Ben benieuwd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:21:

Hevige hevige speculatie! Wees voorzichtig met beweren dat dit artikel iets zegt over iets hoe "Nintendo iets voor ogen heeft".

Het enige wat in dit artikel staat is een beschrijving van dat patent van Nintendo wat al enkele weken terug werd genoemd (o.a. op IGN). Er is echter nog steeds niet duidelijk of het nou wel of niet met de Revolution te maken heeft.

Ook daalt in mijn ogen een artikel in waarde als "line of site" wordt geschreven ipv "line of sight", maar dat is waarschijnlijk zifterij ;)

edit:
Overigens net even snel die link gevolgd, best een leuk stukje met wat verzamelde informatie en uitspraken van Nintendo etc. Echter niet meer informatie/speculatie dan verder al bekend is...

@MaxBurn Weken, maanden... De tijd vliegt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Twee Dee op 29-03-2005 12:24 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

patent is volgens mij alweer 3 maanden oud of meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
@ oRo: volgens mij heb ik die quote een aantal weken terug al eens gelezen hier.

@ degene die een vraag had over Mario Power Tennis vorige pagina: Volgens mij niet. Ik kan nergens vinden. Ik vroeg het mezelf ook af voordat ik eraan ga beginnen, maar geen een guide of wat dan ook heeft het erover. Alleen dat die star characters ietsjes beter zijn dan de normale versie.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik begin me even toch af te vragen wat Nintendo voor controller ontworpen heeft. Hij gaat eenvoudiger en gebruiksvriendelijker worden dan alle bestaande controllers, maar hij moet backwards compatible zijn met de GameCube controller. Als je de geruchten mag geloven, dan zal de controller een touchscreen bevatten. Maar een touchscreen lijkt mij weer niet ideaal vanwege alle problemen die veel mensen met de besturing van Super Mario 64DS hebben. Als Nintendo een manier heeft gevonden om je vinger een soort feedback te geven van waar die op het scherm zit, zonder dat je er naar hoeft te kijken, dan zou het ineens een stuk beter werken. Als je bijvoorbeeld delen van dat touchscreen kon ophogen, zodat het een millimeter of twee hoger zou zijn dan de rest van het scherm, dan zou je het touchscreen op je gevoel kunnen bedienen zonder ernaar te hoeven kijken. Het zou dan ook mogelijk zijn om de GameCube controller met behulp van het touchscreen te simuleren. Echter verwacht ik niet dat de technologie ver genoeg gevorderd zal zijn om dit mogelijk te maken ten tijde van de Revolution.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik denk niet dat het een touchscreen word, maar eerder een touchpad, zoals bij notebooks.

Verder kan het ook backwards compatibel zijn doordat je de oude controller kunt aansluiten, dus dat ze dezelfde aansluiting gebruiken.

Maar goed, we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:34:
Ik denk niet dat het een touchscreen word, maar eerder een touchpad, zoals bij notebooks.

Verder kan het ook backwards compatibel zijn doordat je de oude controller kunt aansluiten, dus dat ze dezelfde aansluiting gebruiken.

Maar goed, we zien wel!
Touchpad lijkt me eigenlijk niets. Dan heb je de nadelen van een touchscreen zonder de meeste voordelen ervan.

Als je een oude controller moet aansluiten, dan heb je toch eigenlijk niet veel aan de backwards compatibility? Dan zie je straks op ebay en Marktplaats allemaal tweedehands GameCube's te koop staan zonder controller. :P

Nee, dan verwacht ik een controller die uitblinkt in eenvoud, maar waar huidige games toch nog mee te spelen zijn. Volgens Iwata zou het iets zijn dat we nooit zouden kunnen raden, maar we blijven het toch proberen. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 29-03-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nou weer ff over games .... Viewtiful Joe 2 is .... TOP!!! Leuke feature dat je kan wisselen EN dat het ook functioneel is :). Goed vervolg!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat als het nu gewoon zo'n Touchscreen is als op de DS, de stylus die je ergens in je controller verstopt, en dat je deze kan gebruiken, om bijvoorbeeld te chatten in games. Aan gezien de Revolution ook online gaat, is dit zeker wel handig. Dus gewoon met je stylus tikken op een virtueel toetsenbordje op je controller. Ik zou het wel handig vinden, want als je ziet hoelang je bezig bent met namen invoeren, brieven tikken, en nog wel niet meer, dan is dit best een uitkomst. (vooral bij Animal Crossing). Ook kan dit handig worden gebruikt in andere games.(tekenen met je stylus ? ) Terwijl je nog wel gewone knoppen hebt om te gamen.

Nu het plaatje bij het idee :p het gaat om het idee, want ik ben hier erg slecht in :X
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/ontwerp.gif

En aan de onderkant kan je je Memcard insteken en van boven is hij draadloos O-)

edit het memcard gedoe, zou zegmaar hetzelfde werken als met de N64.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 29-03-2005 20:58 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Mem card in je controller stoppen lijkt me niks.
Die moet gewoon in de console, want je hebt er niks aan als je em in je controller stopt. Of wissel jij de hele tijd van mem card. :P

Door dat schermpje wordt de controller natuurlijk wel heel duur.
Maar het idee is goed. :)
Misschien een los touchpad (op PDA vormaat)...
Zodat de controllers niet onnodig duur worden, en je hebt vast ook niet 3 van die touchpads nodig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee quotes uit de meeste recente mailbag van IGN:
1. Nice observation. I'm really beginning to think that Link is able to transform into the wolf in the new game. I'd bet money on it. Anybody want to bet against me? I'm not above taking your hard-earned cash.
2. And since we're on the subject of mailbag responses, you should also know that many times when I speculate that something may happen, what I'm really saying is that it will, in fact, happen, but that I can't talk about it because I would be shot. So, I wonder if I had any of those types of answers today.

You stopped reading and scrolled up, didn't you?
:p
Waarschijnlijk zit hij maar gewoon een beetje met ons te spelen. Hij weet best dat miljoenen (nou vooruit, duizenden) mensen over de hele wereld aan zijn lippen hangen, en volgens mij vindt hij dat allemaal prachtig. Maar toch is het wel grappige speculatie. En ik vind het niet eens zo onlogisch. Link die in een dier kan veranderen (of misschien zelfs meerdere dieren?) past wat mij betreft prima in de serie. Een logisch vervolg op kunnen tijdreizen, kunnen reizen tussen verschillende dimensies, de wind kunnen beïnvloeden, de seizoenen kunnen laten veranderen... etc. Het biedt weer genoeg mogelijkheden voor nieuwe puzzels. We hebben hem in de trailer ook al in de weer gezien met katten... misschien kan ook wel in een kat veranderen... en dan ook met katten praten, en zo weer een één of ander probleem voor ze oplossen.

Viewtiful Joe 2 was vandaag nog nergens te bekennen. :'( (in de winkels waar ik ben langsgeweest tenminste.) Jammer... zal toch tot vrijdag moeten wachten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ook niet bij een MM? Daar lag die namelijk wel gister. MM Rdam Centrum dan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:29:
Ook niet bij een MM? Daar lag die namelijk wel gister. MM Rdam Centrum dan.
Daar heb ik niet gekeken. Er is (nog) geen MediaMarkt waar ik woon. Maar hij is wel in aanbouw! :D Over een half jaartje is het zover... Ik heb zo'n idee dat ik daar in de toekomst erg veel geld ga uitgeven. ;)

Er zijn hier alleen een paar speelgoedwinkels, en een hele kleine dixons, en een freerecordshop.
Eén van die speelgoedwinkels (Top1Toys heet het) is trouwens wel leuk, de eigenaar daar is heel erg Nintendo-minded. :) Alle gameboy- en DS-spellen staan uitgestald in zo'n ouderwetse "World Of Nintendo" kast (uit het NES-tijdperk!) En ook de gamecube-spellen staan netjes in een even groot rek als de Xbox en PS2 titels. Alle kartonnen reclame-constructies (bordjes, posters, een kartonnen Link die met een draadje aan het plafond hangt) zijn ook bijna allemaal voor Nintendo-spul. Ja echt, als ik daar binnenkom in het games-hoekje is het net alsof Nintendo nog steeds de grootste speler op die markt is. :9 Helaas is het niet zo'n grote winkel, dus echt heel veel keus heb je er niet. Maar de presentatie krijgt van mij een 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Komt die MM in Alphen? Dat is een stuk dichterbij dan Utrecht en Rotterdam. Nou moet ik wel vaak in Utrecht zijn, of moet ik langs R'dam rijden... maar toch :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! 8)
Erg leuk. Ik verheug me er nu al op. Heel veel keus, en toch meestal iets lagere prijzen.
Maar in rotterdam en utrecht heb je toch ook echte gameshops? Dat is volgens mij nog veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb nu eindelijk weer een gamecube aangeschaft (voor de 2e keer). Ik had mijn eerste gamecube verkocht voor een xbox (stom natuurlijk :P) maar al snel kwam ik erachter dat de gamecube leukere spellen had, dus weer een gamecube gekocht :Y)

Maargoed, ik heb nu Resident Evil 4 en nog wat andere spellen. Maar wat mij opvalt bij Resident Evil 4 (tevens ook bij Zelda: TWW) is dat het beeld zo wazig is als de pest, de kleuren zijn wel goed, maar het beeld in de verte is echt heel erg wazig terwijl de objecten op de voorgrond een stuk scherper zijn. Ik heb een 3rd party RGB cable (niet de echte van Nin dus), maar ik verwacht niet dat één zo'n kabeltje zo veel kan schelen.
Ik had het gevoel dat mijn eerste cube beter beeld gaf, kan natuurlijk mijn verbeelding zijn, maarja, ik blijf het vaag vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Weet iemand waar ik F-Zero GX data vanaf kan downloaden voor mijn USB memcard? Alvast bedankt.

PS: Google biedt geen uitkomst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
D'oh! Stom! Stom! |:(

Ik heb een Max Drive Pro gekocht op Ebay, maar ik was helemaal vergeten te letten of 'ie PAL of NTSC was... en het is dus een NTSC versie zie ik nu pas op het doosje. Ik heb een PAL Cube. Iemand toevallig interesse om zijn/haar PAL versie te ruilen tegen mijn NTSC versie? :) Of iemand met een NTSC Cube die interesse heeft om zo'n ding bij Datel te kopen en dan de PAL versie te kopen en met mij te ruilen voor de NTSC versie? Hij zit nog sealed in de verpakking :)

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 29-03-2005 23:52 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

GolbeZeromus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:45:
Weet iemand waar ik F-Zero GX data vanaf kan downloaden voor mijn USB memcard? Alvast bedankt.

Als het goed is wel, alleen card-card niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:29

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik bedenk me net; een headset aansluiting in de controller van de Revolution, net als de DS heeft zou ook wel handig zijn, tijdens de multi player kan dan iedere speler zijn eigen geluid hebben, je hoeft geen kabel meer te trekken vanaf je TV alsje gewoon een hoofdtelefoon wilt gebruiken, en als je online speelt kun je met elkaar praten, net als dat nu op de Xbox al kan, dat werkt toch een stuk makkelijker dan een virtueel-toetsenbord.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

liefst USB dan kan ik me Plantronics DSP-500 erin proppen :D (Heeft een ingebouwde geluidskaart dus betwijfel of dat werkt :D)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 30-03-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:29

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

MaxBurn schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 00:43:
liefst USB dan kan ik me Plantronics DSP-500 erin proppen :D (Heeft een ingebouwde geluidskaart dus betwijfel of dat werkt :D)
Ja USB en standaard SD kaartjes... Maar die hoop heb ik al lang opgegeven.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gamefaqs.com misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:52:
D'oh! Stom! Stom! |:(

Ik heb een Max Drive Pro gekocht op Ebay, maar ik was helemaal vergeten te letten of 'ie PAL of NTSC was... en het is dus een NTSC versie zie ik nu pas op het doosje. Ik heb een PAL Cube. Iemand toevallig interesse om zijn/haar PAL versie te ruilen tegen mijn NTSC versie? :) Of iemand met een NTSC Cube die interesse heeft om zo'n ding bij Datel te kopen en dan de PAL versie te kopen en met mij te ruilen voor de NTSC versie? Hij zit nog sealed in de verpakking :)
Volgens mij werkt de NTSC versie ook op de PAL Gamecube, dat las ik iig op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:
Maargoed, ik heb nu Resident Evil 4 en nog wat andere spellen. Maar wat mij opvalt bij Resident Evil 4 (tevens ook bij Zelda: TWW) is dat het beeld zo wazig is als de pest, de kleuren zijn wel goed, maar het beeld in de verte is echt heel erg wazig terwijl de objecten op de voorgrond een stuk scherper zijn.
Ik moet zeggen dat dat me bij RE4 nog nooit is opgevallen (ik zal er eens op gaan letten), maar bij Zelda: TWW is het heel bewust zo gedaan. En was het volgens mij juist een effect waar Nintendo erg trots op was. "Depth of field blur" heet het geloof ik officieel. En het is eigenlijk precies wat jij beschrijft: de achtergrond wordt een beetje wazig, waardoor voorwerpen op de voorgrond er scherper tegen af steken.
Dat is een effect dat optreedt bij alle lenzen. In fotografie en in film zie je het dus ook heel vaak. Het menselijke oog heeft het in principe ook, maar je hersens gebruiken een paar slimme trucjes om te zorgen dat het meestal niet opvalt. Echter, doe maar eens 1 oog dicht, en hou een vinger vlak voor je andere oog. Als je er zo naar kijkt dat je vinger scherp in beeld is, dan zal alles op de achtergrond er nogal wazig uitzien. Precies zoals in TWW.
Persoonlijk vind ik het echt heel mooi gebruikt, met name in The Wind Waker. Het is ieder geval zeker geen foutje of een probleem met je kabels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:01:
Volgens mij werkt de NTSC versie ook op de PAL Gamecube, dat las ik iig op een ander forum.
Dat lijkt me sterk, aangezien op mijn doosje staat "For use with US Console". Waarom zouden ze anders twee versies maken? Heb je er toevallig een linkje van? Want ik hou hem liever in de verpakking, dan zijn mensen wat gewilliger om het te kopen/ruilen met me :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dat staat ook op de freeloader / action replay, en die zijn ook regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de action replay / freeloader maken 'm juist regiovrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:17:
Volgens mij is nedgame wel aardig qua service.
Ik heb vandaag weer gebeld.... ze hebben geen track&trace verzending gedaan dus er is niks van de zending bekend. Hij moet nu met de TPG in discussie en als die niks op kunnen hoesten gaat hij 'm opnieuw verzenden. Da's op zich wel netjes maar hij weet op zijn vroegst begin volgende week meer. Op die manier gaat het wel 4 weken duren voordat je wat binnen hebt.

Ondertussen ben ik er achter gekomen dat ik 'm beter in Canada had kunnen bestellen; €19 inclusief verzendkosten (ipv 22,50) en dan had ik 'm waarschijnlijk al gehad (en verzekerd tegen verzendingsproblemen met mijn VISA) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Fight Night Round 2 binnen, ben erg benieuwd.
De reviews zijn veelbelovend.

Zal laten weten of het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:56:
Net Fight Night Round 2 binnen, ben erg benieuwd.
De reviews zijn veelbelovend.

Zal laten weten of het bevalt.
Een van die reviews is van mij :) (c-e). Bevalt idd erg goed, tis een stuk dieper dan de meeste vecht/boksspellen, wedstrijden lijken flink op echte, niet elke ronde een knockout enzo.

Edit: Ik zie dat die van mij nog niet online staat, komt van de week wel dan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:
Maargoed, ik heb nu Resident Evil 4 en nog wat andere spellen. Maar wat mij opvalt bij Resident Evil 4 (tevens ook bij Zelda: TWW) is dat het beeld zo wazig is als de pest, de kleuren zijn wel goed, maar het beeld in de verte is echt heel erg wazig terwijl de objecten op de voorgrond een stuk scherper zijn.
Mij valt juist de kleurdiepte op, draait weer in 16bit.Vieze artifacting, groene zwemen ed. Zag je in MP in bepaalde gebieden ook goed. Juk!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

_/-\o_ Max Drive Pro is binnen! _/-\o_

En ik heb de EU versie dus ik hoef me geen zorgen te maken zoals Captain N, hoewel ik vermoed dat ook hij zich geen zorgen hoeft te maken, maar je weet maar nooit natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat ze bij Codejunkies namelijk wel weten hoe ze een disc regiovrij moeten maken, scheelt ze ook nog eens geld voor "pers" en overige kosten. Dus denk dat die van Captain N, mede naar aanleiding van de opmerking van Schweino en een opmerking op en ander forum, ook wel zal werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-03-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gisteren weer verder gegaan met RE:CV.
Echt een super goed spel. Geen idee waarom ik het nog nooit heb uitgespeeld. Ergens gewoon vergeten denk ik. :S

Maar anyway, ik ben weer helemaal verslaafd aan RE.
Dus misschien dat ik 4 wel ga kopen als ik deze heb uitgespeeld.
Of 2 en 3, want die heb ik nog steeds niet uitgespeeld.

Van mij had RE helemaal niet hoeven veranderen, ik heb me nooit geergerd aan de controls of het zoeken naar sleutels, sterker nog ik vind het (nog steeds) leuk.

Zo nou weten we ook weer hoe D3 er echt uitziet. :D
Leuk gedaan hoor die gif.

Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 30-03-2005 17:10 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hier misschien :?

http://www.gamecube-saves...b.php?action=file&id=1855

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand btw wel eens cubivore gespeeld?
Ik heb het laatst eens zitten spelen en dit is voor mij een goed kandidaat voor weirdste games aller tijden top 10.
Ik heb dat spel trouwens ook. Het is inderdaad behoorlijk vreemd. :p Eerlijk gezegd snap ik het ook nog steeds niet echt 100%. Wat nou precies het voordeel is van een bepaalde kleur, of een bepaald patroon in je vacht... en hoe dat invloed heeft op je evolutie. Op het eerste gezicht ziet het spel er bijna debiel simpel uit, maar ondertussen heeft het volgens mij meer diepgang dan het gros van de andere cube-spellen bij elkaar.

En het is ook gewoon grappig. Ik vul netjes m'n naam in bij het optiescherm, en prompt begint het spel me aan te spreken als "Piggy Erik." ;) En als je dan daadwerkelijk begint met spelen zie je de vierkante zon opkomen, barst er op het scherm een vierkant ei open, en daar kruipt een schattig klein kubusbeestje uit dat begint te vertellen hoe fijn het is om te leven. Het is allemaal zelfs nog vreemder dan Doshin The Giant.

Ik vind het ook erg moeilijk. De eerste levels nog helemaal niet. Maar zodra je echt sterke tegenstanders tegen begint te komen voelt de besturing een beetje al te simpel aan. Je kan eigenlijk alleen maar achter elkaar op 'attack' blijven drukken, en dan hopen dat het goed afloopt.
Maar ik wil er altijd nog een keer echt goed voor gaan zitten, en kijken of het me dan lukt om daadwerkelijk een sterker beest te worden door bewust alleen bepaalde beestjes op te eten, om in een betere richting te evolueren. Het concept intrigeert me enorm, maar er komen steeds teveel andere spellen tussendoor, waardoor ik het eigenlijk nog maar veel te weinig heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wario Ware Revolution?
Na al die herhaaldelijke interviews over de Revolution controller, hier een wel heel interessant gerucht. Een mix van de laatste Wario Ware's op de Revolution?

Er is nog niks officieel bevestigd, maar Satoru Iwata zou vandaag zijn mond voorbij hebben gepraat. Hij zou hebben gezegd dat Nintendo, in samenwerking met Intelligent Systems, aan een nieuwe Wario Ware zou werken. Wario Ware Revolution die, zoals de naam al zegt, op de Revolution uit zal komen onder het motto; 'Touch, Twist and Press'. Dit, samengenomen met de onlangs verschenen geruchten over de knoploze Revolution controller en de aanwezigheid van 'motion sensoren', moeten van Wario Ware Revolution een bijzondere en unieke ervaring maken. Hieruit kunnen we dus opmaken dat deze nieuwe game alle elementen uit de 2 laatste Wario Ware's, Touched! en Twisted!, zal combineren.

"We are very excited to be continuing work on such a great series", aldus Iwata. Tevens staan er enkele 'wonderful surprises' voor de Wario Ware Revolution en de Revolution gepland. Jouw nummer 1 GameCube site houdt je uiteraard op de hoogte.
Interessant! Touchpad en motion sensors op een standaard controller? Of iets heel anders? Geen idee :P

over EGM's exclusieve Zelda playtest
In hun laatste nummer melden ze dat ze 'uitgenodigd' zijn door Nintendo of Japan om een exclusieve hands-on van The Legend of Zelda 'Rebron' te maken. Het gehele verslag hiervan zullen we vlak voor of net na de E3 in het juni nummer van hun kunnen vinden. Verwacht tegen die tijd dus een hoop nieuwe impressies en indrukken van deze blockbuster titel.
en nog wat info over de volgende Zelda, erg interessante post:
In the most recent N-Query (March 28), a person named Matt8441 wrote in to point out that in the new Zelda trailer, at the part with the ghosts where the "view" changes and a "yellow streak" is seen, that perhaps Link has transformed into a wolf, not unlike the one at the end of the trailer (as opposed to looking through the Lens of Truth), and that with the wolf's keen sense of smell, it's seeing a scent that defines a path that's otherwise invisible to Link.

Matt then not only says that it's a *very* good observation, but he bets MONEY that Link will be able to transform into beasts in this new game, and he actually challenges people to take up his bet.

Then, at the end of N-Query, a person asked whether or not Matt ever creates his own "questions" when he wants to discuss something that nobody else is talking about. Matt says he has and still does on occassions. He says it's a great way to reveal new information in an indirect way when he's bound by contract to not "officially" say anything. He then said that "You stopped reading and scrolled up, didn't you?"

So I scrolled up and looked for suspicious letters that he might've written to indirectly reveal to us new information. Lo and behold, there's the Zelda letter about the wolf and the scent, and the person who wrote it is named Matt8441. This, where Matt expresses the greatest confidence that Link will be able to transform, to the point of challenging readers to a bet. And this, after Matt hinted that a letter in N-Query may have been written by him to get out some new details he's been finding out.

It is possible that Matt knows something about the new Zelda that he just can't tell yet. After all, as we speak EGM's returning from Japan with tons of new Zelda information for their blow-out cover feature next month. Who's to say Matt couldn't have called EGM's California offices for the inside scoop on the new Zelda's theme, under the condition of secrecy? And how could Matt, once he's in-the-know about the most sought-after secret in the gaming world today, possibly resist slipping some clues like the sneaky devil he is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu al even weer aan de gang met Fight Night 2
En het is werkelijk een uitstekende game!!

Het boksen vergt echt een behoorlijke skil, met bepaalde moves.
In het begin dacht ik een test-match te doen met Muhammed Ali (ik) tegen een of andere vlieggewicht (cube).....mijn ass werd dus zwaar gekicked _/-\o_

Toen maar een carriere begonnen en dan komt het spel echt op gang.
Je kan echt werkelijk alles aan je karakter veranderen, vooral het gewicht en de spieren is echt dikke fun (had eerst een soort van michelin mannetje gemaakt genaamd Fatty :) )

Deze game is echt een musthave voor de genre liefhebbers, ik zie er naar uit om vrienden ff flink ervanlangs te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:09:
Gisteren weer verder gegaan met RE:CV.
Echt een super goed spel. Geen idee waarom ik het nog nooit heb uitgespeeld. Ergens gewoon vergeten denk ik. :S
Hmm heb CVX hier nog liggen, alleen nooit aangeraakt. Misschien toch maar eens proberen (zodat ik kan zeiken hoe ruk ik het vind ;))
Maar anyway, ik ben weer helemaal verslaafd aan RE.
Dus misschien dat ik 4 wel ga kopen als ik deze heb uitgespeeld.
Of 2 en 3, want die heb ik nog steeds niet uitgespeeld.
Dude, RE4 misschien kopen? RE4 = 1 vd beste games ooit!
Zo nou weten we ook weer hoe D3 er echt uitziet. :D
Leuk gedaan hoor die gif.

Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?
Tss lacht me gewoon uit *doet handgesture* :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hahaha D3 wat the hel doe jij nou in dat GIFJE??? Het lijkt net of je je lach niet kunt inhouden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er binnenkort nog nieuwe Player's Choice-titels gaan uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:30:
[...]
Hmm heb CVX hier nog liggen, alleen nooit aangeraakt. Misschien toch maar eens proberen (zodat ik kan zeiken hoe ruk ik het vind ;))
Niet zeuren gewoon spelen.
RE is gewoon een geweldige serie.

En niet gaan zeuren over de controls, want dat is wel zo afgezaagd.
Als het niet lukt, gewoon oefenen, dat moest ik ook in het begin.
[...]
Dude, RE4 misschien kopen? RE4 = 1 vd beste games ooit!
Jep, I know. Maar ik ben nu bezig met RE:CV, ik heb ToS nog niet uitgespeeld, net als Splinter Cell 2, The Suffering. Ik ben druk bezig met CSS. Daarnaast ben ik nog met Silent Hill 2 bezig (dat extra verhaal van Maria) en Silent Hill 1. Ook ben ik nog bezig met KOTOR 2, en Brothers in Arms (alhoewel ik die niet echt leuk vind...)

RE4 komt er zeker. Maar niet meteen, misschien vraag ik em wel voor mn verjaardag...
Nee daz te laat, das pas is mei.
[...]
Tss lacht me gewoon uit *doet handgesture* :+
Tuurlijk niet, ik zou niet durven. :D

Je moet nog voor een goede quote zorgen.
Anders heb ik niks extra's voor mn sig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Sur_G schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:19:
hahaha D3 wat the hel doe jij nou in dat GIFJE??? Het lijkt net of je je lach niet kunt inhouden ...
Ik kon m'n lach idd maar net inhouden, wat wil je als je zo lomp staat te doen :P Het is een vrije interpretatie van Ocelots handgebaar zoals te zien in MGS3. Helemaal de rage tegenwoordig :+
Vanitas schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:58:
Jep, I know. Maar ik ben nu bezig met RE:CV, ik heb ToS nog niet uitgespeeld, net als Splinter Cell 2, The Suffering. Ik ben druk bezig met CSS. Daarnaast ben ik nog met Silent Hill 2 bezig (dat extra verhaal van Maria) en Silent Hill 1. Ook ben ik nog bezig met KOTOR 2, en Brothers in Arms (alhoewel ik die niet echt leuk vind...)
Zo je hebt het druk :D BIA vind ik ook weinig aan tot nu toe. Vraag me trouwens af of er nog iets interessants naast Zelda voor de GC uit gaat komen, ons geliefde cubeje is zo goed als 'dood' *snif*
Je moet nog voor een goede quote zorgen.
Anders heb ik niks extra's voor mn sig. :P
Plaats jouw versie van de handgesture in je sig, leuk man :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:50:
[...]
Zo je hebt het druk :D BIA vind ik ook weinig aan tot nu toe. Vraag me trouwens af of er nog iets interessants naast Zelda voor de GC uit gaat komen, ons geliefde cubeje is zo goed als 'dood' *snif*
Mario 128 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woei! De "ntsc" versie van de Max Drive Pro werkt gelukkig inderdaad ook op een PAL Cube! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:50:
Laatst maar weer es monkey ball 2 gedaan voor de gein.
Ziehier een paar replay's die ik wel leuk vond :)

http://mart.heerdink.com/Misc/mb/
geen monkeyballers meer de laatste tijd ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:50:
[...]
Vraag me trouwens af of er nog iets interessants naast Zelda voor de GC uit gaat komen, ons geliefde cubeje is zo goed als 'dood' *snif*
Mwa dat valt zwaar mee hoor :) (persoonlijk dan)

er zijn nog zat spellen die ik nog moet hebben
-pikmin 2
-mario party 6
-Starfox (die nieuwe)
-Donkey Konga 2/3 (nieuwe liedjes zijn dope!)
-Killer 7
-Viewtifull Joe 2 (zag ik vandaag ineens liggen!)
-Baten Kaitos (zag ik ook vandaag liggen!)
-Gheist
-Nieuwe zelda
-Nieuwe mario

Meer dan ik kan uitspelen ligt er in ieder geval nog te wachten, ben nu bezig met TimeSplitters 3 (xbox versie) volgende game word RE4 :9~ denk ik, alhoewel Devil May Cry 3 ook zit te lonken in de schappen O+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:09:

Van mij had RE helemaal niet hoeven veranderen, ik heb me nooit geergerd aan de controls of het zoeken naar sleutels, sterker nog ik vind het (nog steeds) leuk.
Ben ik het helemaal mee eens.
RE4 was een hele vette game maar in mijn achterhoofd blijft een stemmetje roepen dat ik de eerste versie die ze hadden waarschijnlijk veel vetter had gevonden.
Vooral over het verhaal van RE4 ben ik hoe meer ik er over nadenk steeds ontevredener.
het is echt het dunste verhaal uit de hele serie. Ook wordt er bijna geen achtergrond info gegeven. Iets dat de rest wel veel gebeurt met cut-scenes en documenten.
Wat mij betreft hadden ze beter het verhaal non-RE kunnen maken en er nieuwe karakters in kunnen stoppen om dan het geheel uit te brangen onder een andere naam. En dan promoten dat het gemaakt is door de makers van de orginele re oid.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:55:
[...]

geen monkeyballers meer de laatste tijd ? :o
Hehe, dat zijn erg nette replays :)

Monkey Ball DX op de Xbox is ook wel grappig, die nieuwe levels zijn best leuk. Bestuurt alleen uiteraard veel minder fijn dan op de cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Maar ze hebben het bloopbloopbloopbloop geluidje weggehaald bij Monkey Ball op de xbox!!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:27:
Monkey Ball DX op de Xbox is ook wel grappig, die nieuwe levels zijn best leuk. Bestuurt alleen uiteraard veel minder fijn dan op de cube :)
Mhm, ik zat er over te denken om het voor de xbox te kopen, maar de controls zijn minder? De sticks zijn toch precies genoeg? Of is het iets anders? :) Helaas is de combi-versie er niet voor de cube, namelijk.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
De analoge sticks van de xbox hebben naar mijn idee iets meer weerstand dan die van de Cube. Ik vond het iig ook lastiger te besturen. Daarnaast is het gemis van het bloopbloopbloopbloop geluid catastrofaal te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Schweino schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:06:
De analoge sticks van de xbox hebben naar mijn idee iets meer weerstand dan die van de Cube. Ik vond het iig ook lastiger te besturen. Daarnaast is het gemis van het bloopbloopbloopbloop geluid catastrofaal te noemen ;)
Het bloopbloopbloopbloop hoort er zeker wel bij :) hebben we eigenlijk een compo over Monkey ball ? zoals die racen e.d. ? zoja, dan doe ik mee :D of misschien een compo opzetten ? (wel monkey ball van de cube natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Schweino schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:06:
Ik vindt ze ook minder precisie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

Voor de liefhebber: Sterrencatalogus update! (niets boeiends i.m.h.o. behalve metroid2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
dank voor de tip, ff MP2 ingekopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:04:
Mwa dat valt zwaar mee hoor :) (persoonlijk dan)

er zijn nog zat spellen die ik nog moet hebben
-pikmin 2
-mario party 6
-Starfox (die nieuwe)
-Donkey Konga 2/3 (nieuwe liedjes zijn dope!)
-Killer 7
-Viewtifull Joe 2 (zag ik vandaag ineens liggen!)
-Baten Kaitos (zag ik ook vandaag liggen!)
-Gheist
-Nieuwe zelda
-Nieuwe mario
Ik doelde natuurlijk op nieuwe releases die de Cube nog staan te wachten, niet (oude) games die al uit zijn maar die je nog niet hebt gespeeld.

Overigens komt M128 never nooit niet op de Cube, dat wordt gewoon een Revo launch game.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HEEL erg bedankt voor de tip zelfs TdV!

Heb MP2:E laatst bijna gekocht.
Scheelt toch weer :)
Je beloning wordt verstuurd naar het hieronder opgegeven adres.
Binnenkort ontvang je een E-mail om de bezorging te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

Eek mode: "It never hurts to help!" :-D Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/Hollywood/Trailer/3687/image/eekhi.gif

[ Voor 54% gewijzigd door TdV op 31-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:39:
[...]
Overigens komt M128 never nooit niet op de Cube, dat wordt gewoon een Revo launch game.
Vraag het me af...dan krijg je volgens mij weer een Mario game met matige graphics net als SMS(voor een nieuwe launchtitel althans) Een game opwaarderen in graphics (GC-->REV) werkt gewoon niet. De game past pas echt bij de hardware als het van de grond af aan met die hardware in gedachten is ontwikkeld. Volgens mij is er ook herhaaldelijk gezegd dat het een GC titel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Mhm, ik zat er over te denken om het voor de xbox te kopen, maar de controls zijn minder? De sticks zijn toch precies genoeg? Of is het iets anders? :) Helaas is de combi-versie er niet voor de cube, namelijk.
Ik kan met de stick van de cube nauwkeuriger sturen, en door die 8 hoekjes waar je de stick in kan duwen kan je redelijk makkelijk volle vaart precies rechtdoor gaan. Op de xbox kan dat niet, maar daar kan je juist doordat die hoekjes er niet zijn wel op volle vaart beter bijsturen. DX is wel een hele goeie versie, t ziet er lekker scherp uit enzo en je kan nu weer splitscreen tegelijk levels doen om de snelste tijd, dat was er bij Monkey Ball 2 uitgehaald op de cube, erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vandaag mijn Mario controller binnen gehad \o/ :) als er pics nodig zijn, hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Aap schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:36:
als er pics nodig zijn, hoor ik het wel
Pff, neptweaker! Je moet _altijd_ pics posten van nieuwe hardware :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

Jongens we hebben nog wat meer mensen nodig die een GC case bestellen...per 20 krijgen we hem voor 15 dollar...geen geld. En we missen nog een paar mensen.

http://inkoopactie.net/ia/r9z4gbty

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

.

[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 31-03-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

S2S schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:50:
Jongens we hebben nog wat meer mensen nodig die een GC case bestellen...per 20 krijgen we hem voor 15 dollar...geen geld. En we missen nog een paar mensen.

misschien zijn jullie ietjes te voorbarig, echte foto's zijn er nog steeds niet, tenzij je hier kijkt natuurlijk:
http://www.gamecubecase.com/install.htm

er staat dat ze ook plain jewels (rondjes plexiglas) er gratis bijleveren ofzo, iig heb ik daar namelijk wel grote interesse in :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Dat zijn toch foto's? en hij heeft contact met ze gehad...dus dat zit wel goed volgens mij...en 22 euro is nou niet zo'n astronomisch hoog bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MaxBurn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:28:
Vraag het me af...dan krijg je volgens mij weer een Mario game met matige graphics net als SMS(voor een nieuwe launchtitel althans) Een game opwaarderen in graphics (GC-->REV) werkt gewoon niet. De game past pas echt bij de hardware als het van de grond af aan met die hardware in gedachten is ontwikkeld. Volgens mij is er ook herhaaldelijk gezegd dat het een GC titel wordt.
Denk dat Nintendo niet de fout van launchen zonder Mario zal herhalen, of ze zijn dommer dan ik dacht. Plus aangezien de Revolution zo revolutionair zal zijn kunnen ze daar mooi M128 omheen bouwen als introductie, net zoals SM64 en de analoge stick zeg maar.

Graphics weet ik niet, duurt nog een tijd voor de Revo launcht dus daar zullen ze tijd genoeg voor hebben neem ik aan.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan moeten ze niet tot recent aan toe zeggen dat M128 voor de GC is. Volgens mij hebben ze voor de Revo allang een andere Mario in ontwikkeling.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:00:
Dan moeten ze niet tot recent aan toe zeggen dat M128 voor de GC is. Volgens mij hebben ze voor de Revo allang een andere Mario in ontwikkeling.. :P
Volgens een aantal sites heeft Nintendo ook al een Mario launchtitel voor de Revolution klaar staan, wat mogelijk een directe opvolger kan zijn van Super Mario 128. Ik denk dat Nintendo niet al te gehaast een opvolger op Super Mario 128 wil hebben en daarom een slag om de arm wil houden. Het zou in theorie redelijk makkelijk moeten zijn om Super Mario 128 te poorten naar de Revolution en dan gebruik te maken voor alle high-polygon models, voor het geval Super Mario 128 2 zelf niet goed genoeg is om als Revolution launchtitel te kunnen dienen.

Ik vraag me trouwens af waarom de naam Super Mario 128 nog steeds gebruikt wordt. De GameCube is 64-bit net zoals de N64 en het Mario spel dat op de 128 Mario's demo van Spaceworld 2000 gebaseerd is zou omgevormd zijn tot het spel dat we nu als Pikmin kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Robin schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:43:
[...]
Pff, neptweaker! Je moet _altijd_ pics posten van nieuwe hardware :P.
U vraagt, wij draaien :Y)

[img=180x240]url=http://www.xs4all.nl/~jporeel/MarioController.jpg[/img]
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat een ontzettend lelijke verpakking :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:54
Willybubba schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:13:
Wat een ontzettend lelijke verpakking :P
Dat zie je helemaal verkeerd ;) . Dat is retro :P

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 13:28
Een beetje offtopic (maarja wat is offtopic als het over NGC games gaat):

Maar ik heb mijn cube nu een drie kwart jaar ofzo, en pas een paar spellen (Smash Brothers, Mario Kart, Super Mario Sunshine, Metroid Prime. Zelda the Windwaker, Starfox), waar van ik er nog drie (Metroid, Zelda en Starfox) eigenlijk nog niet eens gespeeld heb (Mariokart alls unlocked, SMS helemaal uitgespeeld en ssbm bijna alles unlocked). Nu heb ik gewoon erg weinig tijd en doet dit er verder ook niet echt toe.

Maar ik heb als gezegd dus Mario Sunshine wel uitgespeeld (117 shines, dus ik zoek helaas nog wat blauwe munten), maar ik mag wel zeggen dat ik het een hele hele goede game vind. Was misschien wat makkelijk (alleen die 'cavelevels' zaten wel eens lastige tussen), maar ik vind het al met al echt een super game. Mooi omgevingen, goede besturing en ook een leuke vormgeving. Al met al vind ik het een van de betere spellen van de afgelopen vijf jaar eigenlijk. Zijn er meer mensen die er zo over denken of niet.

Of staat mij nog een heleboel plezier te wachten als ik Metroid Prime, Zelda TW en Starfox ga spelen? Als dat zo is dan mag het spelaanbod van de NGC misschien niet het meest uitgebreid zijn, maar dan is er wel een reden die mijn voorkeur voor Nintendo rechtvaardigd (En nee, ik heb niets tegen ander consoles, zo triest ben ik niet. Ik heb dan wel aleen maar Nintendo spullen, maar de playstation (2) speelde ik ook altijd met veel plezier op (bij vrienden). Xbox eigenlijk nog noooit op gespeeld)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Als je Zelda en Metroid nog moet spelen dan staan je twee van de beste GameCube games nog te wachten. Star Fox is eigenlijk niet zo heel bijzonder, het is een matige Zelda kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vooral metroid prime is echt helemaal geweldig. Veel plezier gewenst alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vond Starfox Adventures leuker dan Metroid Prime!! :D
* Okyah rent
En ja, ik heb ECHT MP meerdere kansen gegeven :P
Het spijt me jongens :'(

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Jongens, vandaag is Baten Kaitos officieel gereleased in Europa!

Vanwege de recente aanschaf van RE4 wacht ik nog even met het kopen van BK maar ik ben wel in voor wat opinies hierover. Brand maar los :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:35:
Al met al vind ik het een van de betere spellen van de afgelopen vijf jaar eigenlijk. Zijn er meer mensen die er zo over denken of niet.
Volgens mij is de algemeen heersende opinie zo'n beetje dat het een hele goede platformgame is, maar een ietwat tegenvallende Mario-game. Adel verplicht tenslotte. >:) Als je platformspellen altijd het beste van het beste zijn geweest, dan kun je eigenlijk niet meer aankomen met alleen maar een hele goede game.
Persoonlijk mis ik de typische mario-sfeer heel erg, en er zijn ook niet echt veel levels. Beetje makkelijk ook inderdaad (met een paar frustrerend moeilijke uitzonderingen).
De meeste mensen (waaronder ik), vinden de bonuslevels ook leuker dan het spel zelf... dan is er toch ergens iets misgegaan in het ontwerpproces. :p

Zelda: The Wind Waker is een superspel! Okee, een beetje te kort en een beetje te makkelijk... maar voor zolang als het duurt heb je echt een magische ervaring. Misschien wel de meest sfeervolle Zelda-game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
MetroidPrime schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:39:
[...]

Ik vraag me trouwens af waarom de naam Super Mario 128 nog steeds gebruikt wordt. De GameCube is 64-bit net zoals de N64 en het Mario spel dat op de 128 Mario's demo van Spaceworld 2000 gebaseerd is zou omgevormd zijn tot het spel dat we nu als Pikmin kennen.
De gamecube is niet 64bit maar 128bit.
Zelfs de dreamcast is een 128bit console.
Als je me niet gelooft, zoek maar op google: [google=128bit gamecube]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Elroy schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:12:
[...]

De gamecube is niet 64bit maar 128bit.
Zelfs de dreamcast is een 128bit console.
Als je me niet gelooft, zoek maar op google: [google=128bit gamecube]
Dat hebben ze dan mooi fout....zowel de Xbox als de Cube zijn 32 bit...bepaalde onderdelen niet maar de Cpu's sowieso....de enige 128 bit is de PS2. Die heeft een 128 bit CPU en GPU. Voor zover ik weet heeft de Cube een 32 bit cpu en een 128 bit GPU.

En als je alles piek fijn wilt weten: http://anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=1566&p=1

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 01-04-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:39

Sagat

Is pappa x2!

Niet dat het uitmaakt, want ik heb maar 2800 nogwa sterren, Maar hoewel metriod prime 2's waren er en hoeveel sterren moest het gebeuren opbrengen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:03:
Niet dat het uitmaakt, want ik heb maar 2800 nogwa sterren, Maar hoewel metriod prime 2's waren er en hoeveel sterren moest het gebeuren opbrengen?
4500 sterren, ik denk dat er 10 waren, dat is meestal zo (toen ik keek waren er nog 7, vlak na de melding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:45
S2S schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:26:
[...]

Dat hebben ze dan mooi fout....zowel de Xbox als de Cube zijn 32 bit...bepaalde onderdelen niet maar de Cpu's sowieso....de enige 128 bit is de PS2. Die heeft een 128 bit CPU en GPU. Voor zover ik weet heeft de Cube een 32 bit cpu en een 128 bit GPU.

En als je alles piek fijn wilt weten: http://anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=1566&p=1
En ook dat is niet helemaal waar. De cube CPU (Gekko) is gebaseerd op de PowerPC 750CXe processor, en dat is een 64-bit processor met een 32-bit subset.

Meer info over de CPU:
http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=1566&p=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Grote Smurf schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:05:
[...]

En ook dat is niet helemaal waar. De cube CPU (Gekko) is gebaseerd op de PowerPC 750CXe processor, en dat is een 64-bit processor met een 32-bit subset.

Meer info over de CPU:
http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=1566&p=2
gho gaan we ff leker mierenneuken!!! Dat kan ik ook ;P with a 32-bit subset which in the case of the Gekko processor, is what is used. :P

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 01-04-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Oh nee he, krigen we die bits discussie weer :/ Kun je niet even in HGGCT deel 1 - 15 kijken? Deze discussie is toen ook al gevoerd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

S2S schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:50:

deze actie zie ik wel zitten en ik wil hem dus ook wel, maar wat is nou het grote voordeel van die case. Kan je dan dvd's er op afspelen??? en gebrande spellen of wat

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

GolbeZeromus schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:41:
Oh nee he, krigen we die bits discussie weer :/ Kun je niet even in HGGCT deel 1 - 15 kijken? Deze discussie is toen ook al gevoerd namelijk.
Neu want het gaat met niet om de bits.....

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.