Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.268 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 12:30
Willybubba schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:13:
[...]

Precies, maar ik heb gewacht op de PAL versie, heb (nog) geen freeloader.
Had ik ook niet, Play-asia had/heeft een mooie aanbieding daarvoor.
Ik had RE4 (US) + freeloader voor €50 thuis liggen :D Nog steeds goedkoper dan hier in de winkels en dan heb je ook meteen een freeloader voor toekomstige import :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nou, toch wil ik nog even afgeven op DVDsoon.com

Bah, wat een niet-competente toko zeg! :(

Tot nu toe heb ik vier orders bij ze geplaatst over het afgelopen jaar. Werkelijk alles wat ik bij ze bestel kunnen ze niet leveren, terwijl het toch vrij gangbare titels zijn voor zowel de Gamecube als de Nintendo DS (onder andere Zelda:FSA en Yoshi Touch & Go). In het ergste geval heeft het zelfs meer dan een half jaar geduurd. Antwoorden die je krijgt varieren van: "Ja, we krijgen binnenkort weer een lading binnen" (wat nooit gebeurt) of "Ja, Nintendo maakt dat spel momenteel even niet meer dus het is wachten daarop tot ze dat weer wel doen", terwijl het spel net een maandje of twee uit is.

Dus nee, dit is de laatste keer geweest dat ik dan ook maar een poging heb gedaan om daar te bestellen.

Klink ik gefrustreerd? :X :? 8)7

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:04

S2S

Een touchscreen samen met de gewone buttons is goed mogelijk, maar alleen een touchscreen...nee.
Een touchscreen kan maar 1 touch per scherm registreren...dan gaat A+B drukken wat moeilijk he! Kortom het is allemaal bullshite.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Touchscreen zou ook bedoeld kunnen zijn om de joystick in sommige spellen te vervangen. Bij FPS lijkt mij dat best handig zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:04

S2S

Daarom zeg ik: samen met gewone buttons ;)

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 25-03-2005 14:01 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:56:
Touchscreen zou ook bedoeld kunnen zijn om de joystick in sommige spellen te vervangen. Bij FPS lijkt mij dat best handig zoals ik al zei.
S2S schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:00:
Daarom zeg ik: samen met gewone buttons ;)
Zo'n controller had ik een keer ontworpen in ingezonden naar een prijsvraag een jaar of 5 geleden, maar daar had ik nooit wat mee gewonnen. :P Maar tot op de dag van vandaag vind ik het nog steeds wel een tof idee, dus ik zou het wel leuk vinden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 25-03-2005 14:23 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:56:
Maar er zijn redelijk veel mensen die niet met zo'n virtuele joystick zouden kunnen werken. Het is bij Super Mario 64DS voor sommigen niet te doen om het spel analoog te spelen vanwege de besturing. Je moet daar de thumb-strap precies goed hebben zitten, anders speelt het voor geen meter. Dan creeër je juist het tegendeel van wat Nintendo beweert te proberen te bereiken, namelijk een zo eenvoudig mogelijke bediening.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 22:59
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:23:
Nou, toch wil ik nog even afgeven op DVDsoon.com

Bah, wat een niet-competente toko zeg! :(

Tot nu toe heb ik vier orders bij ze geplaatst over het afgelopen jaar. Werkelijk alles wat ik bij ze bestel kunnen ze niet leveren, terwijl het toch vrij gangbare titels zijn voor zowel de Gamecube als de Nintendo DS (onder andere Zelda:FSA en Yoshi Touch & Go). In het ergste geval heeft het zelfs meer dan een half jaar geduurd. Antwoorden die je krijgt varieren van: "Ja, we krijgen binnenkort weer een lading binnen" (wat nooit gebeurt) of "Ja, Nintendo maakt dat spel momenteel even niet meer dus het is wachten daarop tot ze dat weer wel doen", terwijl het spel net een maandje of twee uit is.

Dus nee, dit is de laatste keer geweest dat ik dan ook maar een poging heb gedaan om daar te bestellen.

Klink ik gefrustreerd? :X :? 8)7
Ja idd het zijn eikels daar :) Ik heb er oook een paar keer wat besteld. Het ene kwam binnen twee weken aan en het andere heb ik maar gecanceled omdat het meer dan een half jaar duurde.
Videogamesplus.ca kan ik je overigens wel aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:24

Tarin

Just plain weird.

Ik hoop eigenlijk dat ze niet te veel vreemde ongein bij de controllers voor de Revolution gaan verzinnen.. ik heb niet zoveel zin om veel geld uit te gaan geven voor een extra. Die €35 die je voor een Gamecube-controller kwijt bent vind ik eigenlijk al best een hoop geld. En de 3rdparty-controllers zijn over het algemeen toch net een flink stukje minder van kwaliteit; m'n neefjes hebben die van hun in ieder geval gesloopt (en die zijn best netjes met hun spullen). Voor mij sowieso alleen de echte controllers.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Glorix Jim schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:30:
[...]

Ja idd het zijn eikels daar :) Ik heb er oook een paar keer wat besteld. Het ene kwam binnen twee weken aan en het andere heb ik maar gecanceled omdat het meer dan een half jaar duurde.
Videogamesplus.ca kan ik je overigens wel aanraden
Ik sluit me volledig bij jullie aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

S2S schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:52:
Een touchscreen samen met de gewone buttons is goed mogelijk, maar alleen een touchscreen...nee.
Een touchscreen kan maar 1 touch per scherm registreren...dan gaat A+B drukken wat moeilijk he! Kortom het is allemaal bullshite.
Dat is dan ook het punt, je hebt geen A+B meer nodig, ze programmeren dan 1 virtuele A+B knop ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nog even een vraagje over RE:4

Ik heb begrepen dat er een boel in gesproken wordt. Is het ook mogelijk om iets van subtitles aan te zetten zodat je in het Engels mee kan lezen wat er gezegd wordt? Ik overweeg namelijk om het spel aan te schaffen, maar heb weinig zin om, net zoals in Prince of Persia:SoT de hele tijd met gespitste oren te zitten luisteren of er iets zinnigs gezegd zou kunnen worden. Heel irri.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 15:29

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

yaay. Ik sta in de top 100 Mariokart DD-ers op deze aardbol :) Weliswaar als 100ste maar toch he.. hahaha

2-3 maanden geleden gaf ik aan dat ik het wel tot de 90ste plek zou redden..ik denk dat dat aardig klopt..ik zie ruimte voor verbetering tot de 90ste plek maar daarna..dan zou ik werkloos moeten worden, of weer 13 zijn :P

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 25-03-2005 15:22 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:15:
Nog even een vraagje over RE:4

Ik heb begrepen dat er een boel in gesproken wordt. Is het ook mogelijk om iets van subtitles aan te zetten zodat je in het Engels mee kan lezen wat er gezegd wordt? Ik overweeg namelijk om het spel aan te schaffen, maar heb weinig zin om, net zoals in Prince of Persia:SoT de hele tijd met gespitste oren te zitten luisteren of er iets zinnigs gezegd zou kunnen worden. Heel irri.
Je krijgt op een aantal manieren informatie in RE4:
- Door bij bepaalde objecten op A te drukken voor een textuele omschrijving.
- Door documenten te lezen die je hier en daar vind of krijgt. Deze kun je achteraf nalezen.
- Door, wat jij al zegt, het praten in de cutscenes.
- Je kunt je laatste walkie-talkie gesprek nalezen in een log.

Meestal geeft het niet als je cutscenes mist, want essentiele info krijg je ook wel via de andere kanalen. Als je het verhaal wilt blijven volgen, wat wel zo leuk is, is het wel handig om toch je oren een beetje te spitsen, want er zijn geen subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 52728 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:15:
Maar weet iemand misschien waar je de Max Drive Pro of de Max Evo Pack kan orderen zonder creditcard?
Het is dan wel met creditcard, maar je kunt bij Codejunkies weer de Max Drive Pro bestellen. Had een mailtje gehad dat hij wel weer in voorraad was itt wat op de site staat. De site zou achterlopen (al een paar dagen inmiddels :P ). Mijn bestelling is inmiddels "Completed & Despatched". Kostte me €51,- maar dan heb je hopelijk ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:26:
[...]

Het is dan wel met creditcard, maar je kunt bij Codejunkies weer de Max Drive Pro bestellen. Had een mailtje gehad dat hij wel weer in voorraad was itt wat op de site staat. De site zou achterlopen (al een paar dagen inmiddels :P ). Mijn bestelling is inmiddels "Completed & Despatched". Kostte me €51,- maar dan heb je hopelijk ook wat!
Als je voor de homebrew mogelijkheden gaat, dan hoop ik voor je dat ze inmiddels een betere bootdisc hebben gemaakt. Ik heb mijn Max Drive Pro vrij kort na de lancering binnengekregen, maar de meegeleverde software is vrij slecht. Het is niet mogelijk om save files in een ander formaat naar een formaat om te zetten dat compatible is met de Max Drive Pro. De Max Drive Pro is ook nog eens incompatible met een groot deel van de beschikbare homebrew software, zoals onder andere een aantal GX-demo's(corupte graphics) en GCNrd(debugger en in-game screenshot software). Ik heb ook een Action Replay en een SD-kaart adapter, maar daar kun je met behulp van SD-Loader veel meer mee!

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 25-03-2005 18:44 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ga voor de homebrew mogelijkheden ja, maar het programma dat ik wil gebruiken werkt, weet ik uit betrouwbare bron (oa Rackajar) :)

En ik vond het ook wel mooi meegenomen dat het meteen ook een hele grote memcard is.

[ Voor 27% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-03-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

MaxBurn schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:15:
yaay. Ik sta in de top 100 Mariokart DD-ers op deze aardbol :) Weliswaar als 100ste maar toch he.. hahaha

2-3 maanden geleden gaf ik aan dat ik het wel tot de 90ste plek zou redden..ik denk dat dat aardig klopt..ik zie ruimte voor verbetering tot de 90ste plek maar daarna..dan zou ik werkloos moeten worden, of weer 13 zijn :P
Welke site kan je dat zien??? Want ik heb al op google gezocht 8)7 ...

Offtopic: By the way, je zult me een tijdje niet meer online zien met MKDD want mijn internet is heel vaag aan het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

S2S schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:52:
Goed punt. :p
Beetje suf dat ik dat zelf niet bedacht heb. (Het gebeurt me soms met de DS dat het lijkt alsof de stylus niet reageert, en dan raak ik perongeluk het scherm aan met een andere vinger). Maar dat is dan een hele geruststelling. :) Zo'n "virtuele controller" zal er nooit komen.
Als extra (naast de gewone knoppen) zie ik een touchscreen verder wel zitten. Om te richten, om te typen, optiescherm vereenvoudigen... lijkt me best leuk. Maar ja, met de DS al in de winkels kun je het nu niet echt revolutionair meer noemen. Het is wel leuk dat Nintendo altijd zo geheimzinnig doet over hun toekomstige producten, maar bewust of onbewust scheppen ze op die manier ook torenhoge verwachtingen voor zichzelf. Als de grote revolutie nu "alleen maar" een extra touchscreen op de controller zou zijn, zal ik toch een beetje teleurgesteld zijn denk ik. ;)
Zo'n controller had ik een keer ontworpen in ingezonden naar een prijsvraag een jaar of 5 geleden, maar daar had ik nooit wat mee gewonnen. Maar tot op de dag van vandaag vind ik het nog steeds wel een tof idee, dus ik zou het wel leuk vinden
Lol, als ze nu echt zo'n controller op de markt zouden brengen heb je op z'n minst wel gratis Revolution verdiend lijkt me. ;) Om nog maar te zwijgen over royalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Stukje uit de nieuwe PU:
Weg met Nintendo!

Ik heb een idee dat jullie blad zal verbeteren, qua ruimte en overzichtelijkheid: Gooi Nintendo eruit! Die hebben toch hun eigen kleuterblaadje (de N-Gamenerd), waarin hun kleutersystemen en kleuterspelletjes veel beter tot hun recht komen dan in een vet en serieus blad als de PU.
De hele wereld weet toch als dat Nintendo uit de tijd is. Heel leuk hoor dat ze 20 jaar geleden belangrijk zijn geweest maar wie heeft daar nu nog een boodschap aan? Alleen die zogenaamde fanboys, gameterroristen!
Sony doet het veel beter en de XBox is ook supervet, en helemaal van dit moment. Ik bedoel waarom zou je nog met die stink-loodgieter op stomme beetjes springen terwijl je met de Master Chief een mega vette oorlog kan spelen?
En dan spellen van de derdepartij ontwikkelaars sucken ook het meest op de GayCube. Resident Evil 4 wordt ook gaver op de PS2 want dan gaat hij vast online. Ik zag de reclame van de nieuwe Metroid (wat is dat voor k*tnaam??) en ik kan Boris gelijk geven in die aflevering van Gamekings. Het is echt niet stoer maar stom en paars en het speelt klote, dan kon ik zo al zien. Ook is de PSP echt veel vetter dan die lame DS met z'n stomme pennetje. En er komen tenminste vette spellen op. Niemand wil die schijtspelletjes op de DS spelen!
J.J. zegt het ook al en ik ben het met hem eens. Ik denk dat wij allebei dope oorlogs- en autosims willen spelen op de vetste consoles (en dat is toevallig wel ff de XBox, de PS2 en de PSP! They rulezz!!)
En om de ruimte in het blad nog wat te vergroten, kunnen jullie Jurjen en Steven ook wel ontslaan want die zijn toch de fanboys die met kun kop in Mario's hol zitten. J.J. en Boris die weten wel waar ze het over hebben, die houden van dezelfde games als ik en gan voor lekker veel blood, gore en zieke shit en zo met shooten en auto tunen. Vet cool die gasten!
Dus pak de kubus bij dat stomme handvat en smijt 'm op de dichtsbijzijnde vuilnishoop! Daar is dat handvat voor bedoeld! Nintendo = Stink-tendo!
Da groetah,
Nintendood | Internet
Gewoon te grappig dit. :D
Wie is hier nou een fanboy. Narrow-minded fool.

Zo krijg ik iig wel zin om die kleuter es ff flink op zn neus te tikken. Of de PSP te stoppen waar de zon niet schijnt...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:24:
Stukje uit de nieuwe PU:

[...]

Lol. Altijd al afgevraagd waar dat handvat voor bedoeld was. ;)
Hoe reageerde de redactie van de PU erop? Of deden ze dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 10:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vanitas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:24:
Stukje uit de nieuwe PU:

[...]

Zo krijg ik iig wel zin om die kleuter es ff flink op zn neus te tikken. Of de PSP te stoppen waar de zon niet schijnt...
Ik vraag me echt af of hij dat serieus meent, of gewoon voor de aandacht wil?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OMFG :D

"gaycube" Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif "stink-tendo" Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif "They rulezz!!" Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif "mega vette oorlog" Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Priceless :D

Deze gast moet een prijs krijgen :D
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit serieus is, tis gewoon te cliche en grappig :D

Ik vat gewoon niet waarom mensen zo'n hekel hebben aan 1 console. Ik heb een cube en een xbox en ben met beiden erg tevree :D Ze hebben allebei hun eigen leuke spellen :) En PS2 hoeft voor mij niet, want daar zijn (voor mij) bijna geen leuke exclusieve spellen. Maarja, ik kraak het niet steeds af 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:
[...]

Inderdaad de reactie wil ik ook wel lezen die zal vast zeer droog zijn. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Toch raakt hij best een snaar, kijk maar eens naar de reacties die hij uitlokt ;)

Overigens inhoudelijk:
Resident Evil 4 wordt ook gaver op de PS2 want dan gaat hij vast online.
Blijkbaar is deze jongen toch erg op de hoogte van wat er in de gamewereld gebeurt! Want hij weet dat "online" een magisch woord is dat van baggerslechte spellen leuke spellen maakt en gemiddelde spellen worden classics met behulp van de magie van "online".

Overigens weet natuurlijk niemand behalve hij dat RE4 op de PS2 online zal gaan! Dan moeten we die gozer toch maar even vragen of het een MMPORG of een shooter of een sim zal worden, want tja, WIJ tasten nu allemaal in het duister natuurlijk :|

Voor de duidelijkheid:
[/sarcasme] ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:25

RayNbow

Kirika <3

Weg met Nintendo!
...
Het is echt niet stoer maar stom en paars en het speelt klote, dan kon ik zo al zien.
...
Nintendood | Internet
Een puntje waar ik die fanboy gelijk in geef... paars is niet zo'n mooie kleur, een Platinum Cube is beter ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:
[...]

Dat viel nog wel mee:
quote: PU
Nintendo extremisten hebben naar jouw adres gevraagd. Ze zijn inmiddels op weg om ongelofelijk hard hun tong naar je uit te steken!
:P
Okyah schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:40:
Ik vat gewoon niet waarom mensen zo'n hekel hebben aan 1 console. Ik heb een cube en een xbox en ben met beiden erg tevree :D Ze hebben allebei hun eigen leuke spellen :) En PS2 hoeft voor mij niet, want daar zijn (voor mij) bijna geen leuke exclusieve spellen. Maarja, ik kraak het niet steeds af 8)7
Precies hetzelfde als ik. :)
Johnny schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:36:
[...]
Ik vraag me echt af of hij dat serieus meent, of gewoon voor de aandacht wil?
Nou ik denk dat het gewoon een of andere koter is die max 13 jaar is.
En dan kan je op het schoolplein niet aankomen met dat je een cube hebt natuurlijk ( :X )
Twee Dee schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:54:
Toch raakt hij best een snaar, kijk maar eens naar de reacties die hij uitlokt ;)

Overigens inhoudelijk:

[...]

Blijkbaar is deze jongen toch erg op de hoogte van wat er in de gamewereld gebeurt! Want hij weet dat "online" een magisch woord is dat van baggerslechte spellen leuke spellen maakt en gemiddelde spellen worden classics met behulp van de magie van "online".

Overigens weet natuurlijk niemand behalve hij dat RE4 op de PS2 online zal gaan! Dan moeten we die gozer toch maar even vragen of het een MMPORG of een shooter of een sim zal worden, want tja, WIJ tasten nu allemaal in het duister natuurlijk :|

Voor de duidelijkheid:
[/sarcasme] ;)
Tja dat is net iets als Max Payne online te laten spelen, met bullet-time.
En nee onder bullet-time versta ik geen lag. :P

En er is een RE die online kan, Outbreak, die had ook overal zulke goede scores. :P
RayNbow schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:00:
[...]

Een puntje waar ik die fanboy gelijk in geef... paars is niet zo'n mooie kleur, een Platinum Cube is beter ;)
Nou eerst wilde ik ook een zwarte, maar nu dat ik de paarse heb wil ik niet anders, die kleur is gewoon stoer, en pas bij de Cube.

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 26-03-2005 14:08 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Resident Evil 4 wordt ook gaver op de PS2 want dan gaat hij vast online.
Als je de reviews van de Resident Evil Outbreak spellen leest, dan krijg ik toch de indruk dat online Resident evil redelijk saai is in vergelijking met de rest van de serie, met name RE4.
Ik zag de reclame van de nieuwe Metroid (wat is dat voor k*tnaam??) en ik kan Boris gelijk geven in die aflevering van Gamekings. Het is echt niet stoer maar stom en paars en het speelt klote, dan kon ik zo al zien.
Sinds wanneer is Metroid trouwens paars, heb ik een nieuw deel in de serie gemist ofzo? Ik dacht trouwens dat Nintendo in de reclames voor de Metroid spellen niet meer dan een fractie van een seconde lang gameplay liet zien, dus ik vind het zeer knap dat hij kan zien dat het slecht speelt.

Het grappige aan dit soort fanboys is dat er vrijwel altijd een moment komt dat ze overstappen naar een Nintendo console of handheld. Ik heb het al vaak zien gebeuren. Ik heb bij mij in de omgeving al een aantal Xbox fanboys zien overstappen vanwege Resident Evil 4.
Vanitas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:05:
[...]

Nou eerst wilde ik ook een zwarte, maar nu dat ik de paarse heb wil ik niet anders, die kleur is gewoon stoer, en pas bij de Cube.
Paars hoort gewoon niet bij Nintendo. De enige consoles die paars zijn geweest zijn de GBC, de GBA en de GameCube. De enige kleuren die echt bij Nintendo passen zijn zwart, donkergrijs en Nintendo grijs. :P
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/nes_feature.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hmm, nintendo grijs, NES. Dat is idd de mooiste kleur.
Dan wordt het toch maar es tijd dat er een GC uitkomt in de kleuren van de NES/SNES.
Bij de GBA doen ze dat ook altijd, waarom niet met de GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hij volgt iig wel de gebruikelijke PU slang. Die brief mag dan wel inhoudelijk kansloos zijn en de PU zelf net ietsjes minder, maar het taalgebruik komt behoorlijk overeen. Net zoals dat Gamekings. Misschien word ik een ouwe lul op mijn 21ste, maar aan mij is dat echt niet besteed. Geef mij maar droge britse humor uit CUBE of NGC (als ik al een tijdschrift lees) in plaats van de 'dope megavette PU y'all'. :r

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 26-03-2005 14:58 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 12:30
heeft met je smaak te maken, niet je leeftijd denk ik :P
ik ben nu 19 en ik kijk nog met veel plezier elke nieuwe gamekingsaflevering, naar mijn mening hebben die gasten gewoon humor. Neem bijvoorbeeld de review van silent hunter 3 waar Ruben ook in een echte onderzeeer zit en al schreeuwend "Torpedos fertig machen!" rondrent, heerlijk gewoon :D

[ Voor 3% gewijzigd door D3ft0n3 op 26-03-2005 15:15 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb ook een abbo op de PU en kijk altijd gamekings.
Soms zitten ze er enorm naast maar het is gewoon grappig om te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62766

Captain N schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:55:
Hij volgt iig wel de gebruikelijke PU slang. Die brief mag dan wel inhoudelijk kansloos zijn en de PU zelf net ietsjes minder, maar het taalgebruik komt behoorlijk overeen. Net zoals dat Gamekings. Misschien word ik een ouwe lul op mijn 21ste, maar aan mij is dat echt niet besteed. Geef mij maar droge britse humor uit CUBE of NGC (als ik al een tijdschrift lees) in plaats van de 'dope megavette PU y'all'. :r
Ik heb zojuist een opzegbrief de deur uitgedaan voor de PU. Ik wou het al eeuwen geleden doen, maar nu vergat ik eindelijk niet. Ik ben zelf vanaf het begin abonnee geweest, en je zag ze gewoon verder afzakken...ten tijde van de SNES was het nog leuk (het begin dus), maar daarna had ik echt zoiets van "kom op zeg, ik betaal toch voor een goed onafhankelijk oordeel, niet een persoonlijk oordeel".
De meningen hierover zijn altijd verdeeld, maar ik heb het gehad met de PU :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een abbo op de PU maar heb hem nog niet ontvangen 8)7 :? :'( ..... Ik vind het een leuk blad, vooral de droogheid ervan. Opmerking die zo leuk zijn dat ik er gewoon een paar dagen over denk en dat ik dan wéér moet lachen :*) . Verder was mijn rapport niet al te best dus dat wordt de komende tijd, weinig gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

heb gelachen toen die éne gast flink pissig werd omdat ie niks bakte van Donkey Konga
in de laatste aflevering werd dat nog een klein stukje herhaald
ik zou 'm wel eens helemaal willen zien want ze hebben er maar weinig van uitgezonden

verder kijk ik vooral voor de ingame beelden
die moet je ergens bekijken toch? gammo: zelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:24:
Paars hoort gewoon niet bij Nintendo. De enige consoles die paars zijn geweest zijn de GBC, de GBA en de GameCube. De enige kleuren die echt bij Nintendo passen zijn zwart, donkergrijs en Nintendo grijs. :P
Vergeet de US SNES niet met enkele paarse elementen! :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:14:
heeft met je smaak te maken, niet je leeftijd denk ik :P
ik ben nu 19 en ik kijk nog met veel plezier elke nieuwe gamekingsaflevering, naar mijn mening hebben die gasten gewoon humor. Neem bijvoorbeeld de review van silent hunter 3 waar Ruben ook in een echte onderzeeer zit en al schreeuwend "Torpedos fertig machen!" rondrent, heerlijk gewoon :D
Ik vind het taalgebruik bij GameKings zo enorm geforceerd. Van Skate vind ik dat wel meevallen, want hij gebruikt dat soort taal al sinds het eerste nummer van de PU, maar van de andere gasten komt het enorm nep over. Maar het valt eigenlijk in het niet in vergelijking met het taalgebruik in het Engelse Gamezville van Sky One. Als ik die gasten nog één keer "Iz well wicked!" over een game hoor roepen.... Ze roepen het zowat bij iedere game, zelfs als een game bagger is dan begint de (meestal zeer negatieve) review met één van de presentatoren die roept dat de game "wicked" zal zijn. Een ding kan ik wel positief over zijn, ze referen naar Nintendo als "old-skool" en ze roepen niet dat Nintendo spellen automatisch kiddy zijn. Maar het is wel vaag om te zien dat zo'n gast wel van die "stoere" praat blijft gebruiken bij een enorm positieve review van Pokémon.
D³ schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:24:
[...]
Vergeet de US SNES niet met enkele paarse elementen! :P
Die was zo lelijk dat ik hem bewust ben vergeten! Het ontwerp van de Japanse SF/Europese SNES is echt veel mooier dan het Amerikaanse ontwerp.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

RayNbow schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:00:
[...]

Ieder een eigen smaak, ik wilde perse een paarse cube!!!!! Ik vind het juist wel passen bij Nintendo. Aan de andere kant, ze maken niet voor niets verschillende kleuren consoles :). Voor ieder iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb hier ook nog een paarse Snoopy Tennis Game & Watch :)

Ik ben trouwens weer even verder gegaan met Beyond Good & Evil en daar heb ik nu de opdracht in gekregen om naar de maan te gaan. Kom ik nog terug naar Hyllis? Of moet ik zorgen dat ik nu eerst alles haal hier van parels en dierenfoto's?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:40:
Ik ben trouwens weer even verder gegaan met Beyond Good & Evil en daar heb ik nu de opdracht in gekregen om naar de maan te gaan. Kom ik nog terug naar Hyllis? Of moet ik zorgen dat ik nu eerst alles haal hier van parels en dierenfoto's?
spoiler:
Je komt niet meer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ok, thanks. Dan weet ik wat me te doen staat :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:40:
Ik heb hier ook nog een paarse Snoopy Tennis Game & Watch :)

Als je eenmaal op de maan bent kan je niet meer terug.
Best wel stom, en overbodig, dat dat niet kan.

Ik heb trouwens lang niet alles gehaald qua parels ed.
Volgens mij had je er ook niks aan als je alles wel haalt.

edit:
Damn, te laat. refeshen is ook wel handig. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 26-03-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Vanitas schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:14:
[...]

Als je eenmaal op de maan bent kan je niet meer terug.
Best wel stom, en overbodig, dat dat niet kan.

Ik heb trouwens lang niet alles gehaald qua parels ed.
Volgens mij had je er ook niks aan als je alles wel haalt.

edit:
Damn, te laat. refeshen is ook wel handig. :X
Jazeker wel :)

De pearls had ik allemaal, unlock je een erg leuk maar retemoeilijke minigame mee. Foto's had ik op één na, kon de laatste niet vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Volgens mij ben ik nu klaar om naar de "maan" te gaan. Ik zie op de kaart alleen nog maar wat parels en 2 dieren boven op Black Island, dus ik neem aan dat ik daar het ruimteschip voor nodig heb?

edit: Hé, dat is cool! Ik moest naar Mammago's om nog wat te kopen voor dat schip en aangezien ik er toch langs liep ging ik nog even saven. Ik zag die internetcode eronder en was toch nog wel nieuwsgierig wat dat nou zou zijn, dus ik heb hem even ingevuld.

spoiler:
Je kunt op de website een soort 'missie' doen, waarna je een code krijgt waarmee je dat kluisje naast die haai met dat soort sjoelspel kunt openen. Je krijgt dan een M-disc waarmee je dat sjoelspel kunt multiplayeren, of tegen de computer kunt spelen :D

Verder kun je trouwens op die website ook zijn hoeveel procent je van alles hebt en een lijst met de beste BG&E spelers, waar ik nu 3000ste op sta of zo :P

[ Voor 66% gewijzigd door Captain N op 26-03-2005 17:52 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje over TWW:
spoiler:
Wat moet je met die punaise achtige dingen waarmee je iets moet doen om bijv. in één van de fairy islands in te kunnen gaan?

Verder heb ik nu de master sword en zou ik dus al mn zusje mogen gaan redden
ik heb de hele map al compleet maar ik ben nog niet op alle eilanden zelf geweest
ik moet een paar dingen hebben voor vuur of ijs voordat je een eiland opkan, ook nog iets dat ik zwaar als steen word
en ergens moet ik ook kracht kunnen krijgen om die hoofden op te tillen voor die 'triforks'?

ook ben ik al eens een figuur op de grond tegen gekomen waar je zo'n triforce logo ziet en nog een figuur in de buurt met een soort ander blauw geval met punten ofzo..?
wat moet je daarmee?

ik kwam ook terecht in the mother & child island wat nog niet de bedoeling was omdat ik m'n zusje eerst moest redden
gaat het verhaal daarna nog door dan? moet ik daarna pas bovenstaande dingen ook allemaal doen..?

niet al te grote spoilers aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm... grijs/donkergrijs. :p Dat zijn toch wel de ultieme nintendo-kleuren ja. Jammer dat ze daarvan zijn afgeweken.
Maar ik vind zwart juist eigenlijk helemaal niet bij Nintendo passen. Mijn geluidsinstallatie, die is zwart. Of de DVD-speler. Van een Nintendo-apparaat verwacht ik gewoon dat het er iets speelser uitziet. Ik hoefde dan ook niet lang na te denken of ik een paarse of een zwarte wilde hebben. :p Ik heb ook altijd het gevoel dat paars toch de "standaardkleur" van de cube is. Ook al kwamen zwart en paars tegelijk uit... paars voelt toch een beetje als de huisstijl van de gamecube.

De Nintendo64 vond ik een oerlelijk apparaat van de buitenkant. Zo lomp en massief. En dan met die rare rondingen, het lijkt qua vorm wel een beetje op een klassieke buizenradio uit de jaren '50. :p Van al hun consoles straalt die echt het minste "het nintendo gevoel" uit vind ik. (Maar dan wel weer een controller in super famicom kleuren, dat kon ik wel waarderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor de GC ben ik het met je eens surrounded, het zwart vind ik wat minder goed passen vanweg het ontwerp van de console. Maar bij de N64 ben ik het met je oneens. De vorm van de N64(niet de Pikachu editie natuurlijk!) heeft iets weg van een dure sportwagen en een sportwagen kun je nou eenmaal nooit in het paars kopen. Een sportwagen koop je in het rood, zilver of zwart(of geel als het een Lamborgini is). Het ontwerp van de N64 overstijgt met gemak het ontwerp van de Gamecube, PS2, PSOne en de Xbox.

Ik hoop eigenlijk dat Nintendo voor de Revolution een beetje meer een speels-gadget-achtig ontwerp kiest. De Mac mini vind ik een erg mooi ontwerp hebben, het blinkt uit in zijn eenvoud. Eigenlijk hoop ik dat de Revolution een Mac mini achtig ontwerp met standaard draadloze controllers(met rumble), een HD-DVD of Blueray drive en de mogelijkheid om films af te spelen(zou toch wel een flink pluspunt zijn, want rond de introductie van de Revolution zal nog bijna niemand een Blueray of HD-DVD speler hebben) en eventueel nog standaard een slot voor GB/GBC/GBA spellen. :9~

EDIT: Slechte soep erbij gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/NintendoMacMini.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-06 21:26

mace

Sapere Aude

MetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:21:
[...]

en eventueel nog standaard een slot voor GB/GBC/GBA spellen. :9~
vergeet de DS niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woei! BG&E uitgespeeld! Wat een fantastische game! En aiaiai wat zonde dat deel 2 en 3 er niet meer in zitten. Die zou ik maar wat graag willen zien verschijnen! Toffe sfeervolle muziek, een tof verhaal, leuke omgevingen... en gewoon cool om te spelen :)

spoiler:
Alleen wel een naar einde :P

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 26-03-2005 23:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 13:26
@Captain N; ik meen me een bericht te herinneren dat deel 2 & 3 toch gemaakt gingen worden. Bron moet ik je helaas schuldig blijven :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:21:
Het ontwerp van de N64 overstijgt met gemak het ontwerp van de Gamecube, PS2, PSOne en de Xbox.
Ik vind van niet, maar ik ben het wel met je eens dat zwart goed past bij het N64-ontwerp. Hij is ook in een paar andere kleuren verschenen, en die vond ik allemaal nog veel lelijker.
De Xbox vind ik echt een monsterlijk apparaat om te zien. Met afstand de lelijkste van alle consoles. De PS2 is nog wel stijlvol, misschien een beetje saai en "audio-apparatuur-achtig", maar zeker niet lelijk. En de gamecube ben ik ook erg te spreken over. Het enige waar ik niet zo blij mee ben is dat de gameboy-player niet in paars geleverd wordt. Dan was het echt helemaal af geweest.

De revolution door de Mac geïnspireerd klinkt goed. :9 Laat maar komen!
met standaard draadloze controllers(met rumble), een HD-DVD of Blueray drive en de mogelijkheid om films af te spelen(zou toch wel een flink pluspunt zijn, want rond de introductie van de Revolution zal nog bijna niemand een Blueray of HD-DVD speler hebben) en eventueel nog standaard een slot voor GB/GBC/GBA spellen. :9~
Dat zou allemaal zeker niet verkeerd zijn. :)
Draadloze controllers verwacht ik eigenlijk wel. Volgens mij is Nintendo erg blij met hun wavebird. Als ze een manier weten te vinden waarop ze rumble kunnen inbouwen zonder dat je elke dag de batterijen hoeft te vervangen zullen ze hopelijk voorgoed afstand nemen van snoertjes.
Was er voor de N64 niet ook een 3rd party rumblepack verschenen waar je geen batterijen in hoefde te doen? Dat bewijst toch eigenlijk al dat het mogelijk is, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk dat de controllers gewoon met draad zijn hoor. Rumble vind ik tegenwoordig wel onmisbaar en zonder batterijen + draadloos + rumble gaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jups, dat is met gewone controllers met draad. Net zoals je in een normale cubecontroller geen batterij hoeft te stoppen om het te laten rumbelen ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Sagat

Is pappa x2!

MaxBurn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:41:
Ik denk dat de controllers gewoon met draad zijn hoor. Rumble vind ik tegenwoordig wel onmisbaar en zonder batterijen + draadloos + rumble gaat niet :)
Het gaat NOG niet bij nintendo.
Voor de pc heb je wireless controllers met rumble functie (alleen geen idee hoe lang of beter hoe kort je met de batterijen doet :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nee maar me punt was, je heb sowieso batterijen nodig en ik vind batterijen zuigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:41:
nee maar me punt was, je heb sowieso batterijen nodig en ik vind batterijen zuigen :(
Een accu zoals bij de DS? die houd het een tijdje uit, en als de rev. als docking point dient.. O+

niet teveel dromen, anders kan het alleen maar tegenvallen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 27-03-2005 13:56 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

De Snes vond ik juist bagger eruit zien ( :X :X ) de N64 daarin tegen, heeft een erg mooi uiterlijk. Ik vind hem zeker stoerder uitzien dan de Playstation. Ook de kleur zwart, hoort daar gewoon bij. De gamecube heeft zeker ook een goed uiterlijk, wel iets minder mooi dan de N64 en de Playstation2, is toch nog iets mooierder. (moet je hem wel rechtop zetten).

Verder had ik eerst een zwarte cube en ben daarna overgestapt op een platium :Y)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Anders net zoiets als met m'n electrische tandenborstel of draadloze muis: gewoon een oplaadstation waar je de controllers in kan stoppen voor als je niet speelt waarin ze worden opgeladen.

Je controllers zwerven dan ook niet overal maar door de kamer rond :)

En/of een snoer die je optioneel kan gebruiken, die zoiezo alleen dient voor de stroomvoorziening en niet voor de digitale signalen.

Trouwens heb ik liever niet dat de controllers hierdoor veel zwaarder worden, als ik een tijdje op m'n DS heb gespeeld en dan de GBASP vasthoud merk ik wel dat een beetje minder zwaar ook wel prettig is :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:49:
Jups, dat is met gewone controllers met draad. Net zoals je in een normale cubecontroller geen batterij hoeft te stoppen om het te laten rumbelen ;)
Ja, maar het kan dus wel om een controller te laten rumbelen zonder extra stroomvoorziening. Dan moet het toch ook mogelijk zijn om een draadloze rumble-controller te maken die een fatsoenlijke tijd meegaat op z'n batterijen.

Om te gaan zitten prutsen met penlights lijkt me inderdaad ook niks. Maar met een ingebouwde accu klinkt al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Draadloze controllers zouden wel fijn zijn als ze net zo goed werken als bijv. een mx 700. Een oplaadstation lijkt me niet zo heel handig, omdat je met vier controllers ook weer vier opladers nodig hebt. (was weer meer ruimte inneemt) anyway ik ben beniewd naar de E3 waar ze hopelijk een publieke presentatie van de revo geven.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vind me mx500 dus veel beter.. :) Die mx700 is loodzwaar man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115248 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:17:
[...]

Ja, maar het kan dus wel om een controller te laten rumbelen zonder extra stroomvoorziening. Dan moet het toch ook mogelijk zijn om een draadloze rumble-controller te maken die een fatsoenlijke tijd meegaat op z'n batterijen.

Om te gaan zitten prutsen met penlights lijkt me inderdaad ook niks. Maar met een ingebouwde accu klinkt al een stuk beter.
Ik zat ook al aan zoiets te denken, maar met een docking kabel. Als de accu van je controller bijna leeg is stuurt hij een signaal mee naar de Revolution waardoor er op het scherm komt te staan dat de accu bijna leeg is en dat je de controller via de docking kabel moet aansluiten. Graag zou ik de controller aansluitingen dan ergens aan de achterkant van de Revolution hebben, zodat de voorkant er eenvoudiger uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja :| ...stoppen met gamen omdat je controller moet opladen :|
Het zou voor mij een zware domper zijn, doe mij maar lekker bekabeld. Een accu etc zou de controller zwaarder maken en daar heb ik ook niet zo'n trek in. Je heb sterke kleine accu's maar dan kan je controllers van 70-90 euro verwachten, no thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:40:
Het zou voor mij een zware domper zijn, doe mij maar lekker bekabeld. Een accu etc zou de controller zwaarder maken en daar heb ik ook niet zo'n trek in. Je heb sterke kleine accu's maar dan kan je controllers van 70-90 euro verwachten, no thanks.
Maar je hoeft niet te stoppen in mijn voorbeeld, je hoeft alleen de controller aan te sluiten met een meegeleverde docking kabel. Dan laadt de accu op terwijl je aan het spelen bent. Als de geruchten waar zijn dan worden de controllers toch wel duurder, een touchscreen in je controller stoppen is ook niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
God, tijdje geleden, maar hier gaat ie:
Wat je moet gaan doen is zoeken naar iets van vuur of van ijs om op die eilanden te komen. Hoe smelt je ijs? En hoe doof je vuur? Hint: Het heeft iets met je boog te maken.
Hoe en waar moet ik je helaas schuldig blijven, aangezien het voor mij zelf al zo'n tijd geleden is. Maar met hints van de vissen (luister goed naar ze!) en andere characters, moet je er toch wel komen dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:40:
Agreed.

Een controller is nu al duur genoeg. Eentje van mij is eigenlijk aan vervanging toe (er rammelt iets binnenin, vooral goed te horen bij rumble), maar een controller is simpelweg te duur om te vervangen 'als er iets rammelt binnenin', dat doe je alleen als je echt niet meer kan spelen.

Maar los van de kosten zou het wel übergeil zijn :9
Gewoon een hoge capaciteit accu of batterijen (kijk naar de GP Powerbank, het kan wel) die in een dockingstation worden opgeladen als je niet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik verwacht dan ook helemaal geen touchscreen. Duur doen past niet bij Nintendo en ik verwacht het dus ook niet. Wat moet je met een touchscreen op je controller? ik kijk naar de TV hoor niet naar mn controller. Touchscreen/Touch technologie voor de besturing lijkt me om eerder genoemde redenen (1 pagina terug?) ook bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:59:
[...]

spoiler:
God, tijdje geleden, maar hier gaat ie:
Wat je moet gaan doen is zoeken naar iets van vuur of van ijs om op die eilanden te komen. Hoe smelt je ijs? En hoe doof je vuur? Hint: Het heeft iets met je boog te maken.
Hoe en waar moet ik je helaas schuldig blijven, aangezien het voor mij zelf al zo'n tijd geleden is. Maar met hints van de vissen (luister goed naar ze!) en andere characters, moet je er toch wel komen dunkt me.
je zou eigenlijk al die opmerkingen en hints moeten opschrijven zodat je ze niet allemaal nog een keer moet langsgaan... helaas niet gedaan...
thnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

beetje laat maar..

@MystikalXL - MKDD league
http://mariokart64.com/mkdd/

In principe kan je dat wel DE league noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:28:
beetje laat maar..

@MystikalXL - MKDD league
http://mariokart64.com/mkdd/

In principe kan je dat wel DE league noemen.
Dank je zeer

Edit: Godallemachtig, die mensen zijn echt gruwelijk snel zeg...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 27-03-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Waar ik wel ophoop , indien ze nog steeds mem. cards gebruiken, dat deze weer ergens in de controller kan worden gestoken. Want nu is het toch best lastig als ik aan het multiplayer ben (met 3 of meer) dat dus niet iedereen zijn eigen profiel kan laden, zoals met timesplitters 2. Omdat je maar 2mem slots hebt op de Gamecube. Daar zou ik dus graag iets anders opzien, of gewoon 1 mem card in de revo (hdd ?) waar iedereen even zijn profiel naar kopieert en dan spelen maar. Na het potje iedereen weer zijn eigen profiel terug saven en klaar. Maar dit werkt onhandig natuurlijk.

Of gewoon online ergens je saves zetten, ga je bij iemand anders gamen, wala, jouw profiel downloaden en dan heb je ook alles bij de hand (maar dan moet je wel Inet verbinding hebben) wat dan weer problemen kan geven als je verbinding opeens word verbroken terwijl je je profiel aan het uploaden bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

ik post nooit erg veel. maar wil alleen dit ff zeggen.

nintendo 4 life.

sony en microsfot hebben geen klasse nintendo wel. iedereen weet diep van binnen dat nintendo de man is iedereen weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:33:
ik post nooit erg veel. maar wil alleen dit ff zeggen.

nintendo 4 life.

sony en microsfot hebben geen klasse nintendo wel. iedereen weet diep van binnen dat nintendo de man is iedereen weet het.
Dank je wel voor deze vriendelijke opmerking, en nou graag weer on-topic.

Gamen zit er voor mij niet in: Mijn ouders waren zo ontevreden met mijn rapport dat ze de controllers uit mijn kubus hebben gehaald.. Nu heb ik dus een gamecube staan, acht spellen, een netwerkabel die eruit gaat en een tv erboven staan, maar ik heb GEEN controllers meer!!! The Horror!!! :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

WaveBird 8) O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de sadisten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 13:00
david2003 is tha man!

:) agreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 18:27

TdV

Vraagje aan de kenners; geeft de component cable beeld bij pal spellen of enkel bij progressive scan ntsc spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
TdV schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:41:
Vraagje aan de kenners; geeft de component cable beeld bij pal spellen of enkel bij progressive scan ntsc spellen?
Ik geloof enkel bij spellen die progressive scan ondersteunen. Omdat in de meeste PAL spellen progressive scan is vervangen door PAL60, heb je daar een ondersteunend NTSC spel voor nodig. Hopelijk zal de Revolution ieder spel in één van de HDTV formaten kunnen tonen, zelfs GC spellen zonder dat er daar een aanpassing voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 18:27

TdV

Dan moet je dus altijd 2 kabels aan je cube hangen; 1 voor progressive scan en 1 voor de rest. Erg stom; component is n.l. voor beamers veel voorkomend terwijl scart rgb een zeldzaamheid is. (en composite te slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 10:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Aap schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:14:
Waar ik wel ophoop , indien ze nog steeds mem. cards gebruiken, dat deze weer ergens in de controller kan worden gestoken. Want nu is het toch best lastig als ik aan het multiplayer ben (met 3 of meer) dat dus niet iedereen zijn eigen profiel kan laden, zoals met timesplitters 2. Omdat je maar 2mem slots hebt op de Gamecube. Daar zou ik dus graag iets anders opzien, of gewoon 1 mem card in de revo (hdd ?) waar iedereen even zijn profiel naar kopieert en dan spelen maar. Na het potje iedereen weer zijn eigen profiel terug saven en klaar. Maar dit werkt onhandig natuurlijk.
Inderdaad. Vooral omdat je met discs altijd memory cards nodig hebt is het rete-irritant om die dingen steeds te verwisselen. Steeds als ik er een andere spel er in steek kan ik weer alle memory cards gaan uitproberen om degene met de juiste save game te vinden.

Helemaal ideaal zou het zijn als je gewoon standaard SD kaartjes kon gebruiken. Bij de introductie van de GameCube was hiervoor al een adapter beloofd, maar die is er nooit gekomen :(

En als ze dat niet doen, doe dan bij de launch tenminste een memory-card met een voldoende capaciteit. Niet zoals bijd e GameCube waarbij we veel te lang hebben moeten wachten op een kaart met 251 blocks terwijl sommige spellen met gemak tientallen blocks gebruikten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:25

RayNbow

Kirika <3

Johnny schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:10:
[...]

Helemaal ideaal zou het zijn als je gewoon standaard SD kaartjes kon gebruiken. Bij de introductie van de GameCube was hiervoor al een adapter beloofd, maar die is er nooit gekomen :(
SD Memory Adapter
(werkt alleen niet met alle games)

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 27-03-2005 22:31 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

RayNbow schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:27:
[...]

SD Memory Adapter
(werkt alleen niet met alle games)
Hij werkt toch alleen zo'n beetje met Animal Crossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mja, en nog 2 andere japanse games geloof ik.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Whut?! schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:28:
[...]

Hij werkt toch alleen zo'n beetje met Animal Crossing?
En dan alleen met 1 bepaalde (Japanse) versie van Animal Crossing, namelijk Animal Forest e+. De SD-adapter wordt daar gebruikt voor de "online mogelijkheden". Je kunt dan iets(ik weet niet precies wat) op die SD-kaart opslaan en dan met een pc van de SD-kaart halen en via email naar iemand anders versturen, zodat die persoon hem weer op een SD-kaart kan stoppen en in het spel gebruiken. Gelukkig krijgt Animal Crossing DS wel echte online mogelijkheden.

Animal Forest is trouwens de Japanse naam van Animal Crossing, voor iedereen die het niet wist.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 28-03-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik dacht dat je er in AFe+ gemaakte foto's mee kon opslaan ofzo... niet echt nuttig iig :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100176

TdV schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:41:
Ik heb een component kabel aan mijn GC hangen, die in mijn lcd tv gaat (ondersteunt zowel NTSC en PAL). En alle spellen worden gewoon weergegeven (PAL, progressive, maakt niks uit).

En wat een beeldkwaliteit !!! Echt niet normaal. RGB eat your heart out.

Trouwens bij Liksang besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62766

Anoniem: 115248 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:32:

Het enige waar ik niet zo blij mee ben is dat de gameboy-player niet in paars geleverd wordt. Dan was het echt helemaal af geweest.
Dit probleem heb ik dus ook. Ik heb hem uit de sterrencatalogus, en die was zwart, en mijn gamecube natuurlijk paars. Had ik nou maar uit hongkong laten overkomen, dan was ie paars. http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=2469& Alleen dan wel duurder dan bij de Nintendo sterrencatalogus. Dus wil je je gamecube echt compleet maken, Lik-Sang is the place to be (of elke andere zaak in het buitenland waar ze deze versie hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 100176 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Ik heb een component kabel aan mijn GC hangen, die in mijn lcd tv gaat (ondersteunt zowel NTSC en PAL). En alle spellen worden gewoon weergegeven (PAL, progressive, maakt niks uit).

En wat een beeldkwaliteit !!! Echt niet normaal. RGB eat your heart out.

Trouwens bij Liksang besteld.
Heb je een PAL of een NTSC GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 13:00
tuurlijk geeft ie alles weer. maar niet in 480p
ik heb m ook (alles pal, GC, spellen) en iid ziet er super uit ookal is t niet 480p

ik heb ook WE6:FE (jap) en RE4 (usa) die kunnen wel in progressive scan.
dus ntsc spellen kunnen 480p, pal GC maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

YES!! Het zal niemand hier een kont boeien maar ik heb me eerste HeroD klasse tijd gescoord met de MKDD league :)

Mushroom Bridge lap record: 0'26"898 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Viewtiful Joe 2 ligt in de winkels. Koop het, stelletje ongelovigen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Laatst maar weer es monkey ball 2 gedaan voor de gein.
Ziehier een paar replay's die ik wel leuk vond :)

http://mart.heerdink.com/Misc/mb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
GolbeZeromus schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:48:
Eerst maar es RE4 kopen. :P

En daarvoor wil ik eerst Tales of Symphonia uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
VJ2 is net zo bagger als deel 1, niet aan beginnen hoor jongens!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik daar het geld voor had was ik een gelukkig mens :) :) :) ....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 28-03-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Een klein vraagje over MARIO TENNIS. Weet iemand of je nog iets krijgt als je met alle characters alle trophies haalt? OF als ej bij exhibition van iedereen hebt gewoonen op ace (dan krijg je zo'n ster in regenboog kleuren, met zo'n klein sterretje erboven)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vraagje aan de mensen die TS2 hebben. Kunnen jullie in de Story mode, het level: nog iets runes spelen op Normal ? ik niet dus :( Wanneer ik dat level op Easy doet, dan wel maar op normal niet. Het lijkt of er dan ergens in dat level een trigger mis ofzo (want er gaat namelijk geen deur open, die wel op easy open is/gaat.

Ik bedoel dus het leven, waarbij je naar de lost tempel moet, met van die aapjes en "indianen" en houten golems. Het jungle level zegmaar. Als iemand dit wel op normaal kan spelen, doe ik duidelijk iets fout, maar dat kan ik niet voorstellen. Heb alles al 6x overnieuw gedaan met elk verschillende mogelijkheid die ik maar kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:48:
Echt waar? Ik dacht pas vanaf 1 april...
Dan ga ik morgen ook maar even kijken. :)
VJ1 vind ik echt brillant, een van m'n favoriete games van deze generatie.
Ergens is het natuurlijk wel een beetje laf van capcom om zo'n makkelijk vervolg in elkaar te gooien... maar ja... ik wil het dan toch wel weer hebben. :p
En bovendien was het eerste spel zelf al zo gewaagd dat ze zich wel één makkelijk vervolg kunnen veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:02:
VJ2 is net zo bagger als deel 1, niet aan beginnen hoor jongens!
Deel 1 is briljant. Je hebt gewoon geen Viewtiful skills. :P
Anoniem: 115248 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:45:
[...]
Echt waar? Ik dacht pas vanaf 1 april...
Dan ga ik morgen ook maar even kijken. :)
VJ1 vind ik echt brillant, een van m'n favoriete games van deze generatie.
Ergens is het natuurlijk wel een beetje laf van capcom om zo'n makkelijk vervolg in elkaar te gooien... maar ja... ik wil het dan toch wel weer hebben. :p
En bovendien was het eerste spel zelf al zo gewaagd dat ze zich wel één makkelijk vervolg kunnen veroorloven.
Kijk, surrounded snapt het wel. :D

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 28-03-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:58:
Kijk, surrounded snapt het wel. :D
:)
Ik hoop trouwens wel dat de distributie deze keer wat beter verloopt. Tot op de dag van vandaag heb ik Viewtiful Joe 1 nog nooit (nooit!) in de winkel zien liggen. Schandalig gewoon. En dan heb ik het uiteraard over de gamecube-versie. De PS2 versie struikel ik zowat over. :p Joe is gewoon veel populairder onder gamecube-eigenaren dan PS2-eigenaren. Een tijdje terug stonden er nog sales-figures in de IGN-mailbag... en het verschil was echt enorm.
(...)
Gevonden!
VJ1
gamecube: 275,000 copies
playstation2: 46,000 copies
VJ2
gamecube: 61,000 copies
playstation2: 18,000 copies
(ik ga er vanuit dat dit alleen amerikaanse getallen zijn, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat de verhoudingen in andere landen anders liggen. Arme Joe. :'( )
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.