Goed punt.

Beetje suf dat ik dat zelf niet bedacht heb. (Het gebeurt me soms met de DS dat het lijkt alsof de stylus niet reageert, en dan raak ik perongeluk het scherm aan met een andere vinger). Maar dat is dan een hele geruststelling.

Zo'n "virtuele controller" zal er nooit komen.
Als extra (naast de gewone knoppen) zie ik een touchscreen verder wel zitten. Om te richten, om te typen, optiescherm vereenvoudigen... lijkt me best leuk. Maar ja, met de DS al in de winkels kun je het nu niet echt revolutionair meer noemen. Het is wel leuk dat Nintendo altijd zo geheimzinnig doet over hun toekomstige producten, maar bewust of onbewust scheppen ze op die manier ook torenhoge verwachtingen voor zichzelf. Als de grote revolutie nu "alleen maar" een extra touchscreen op de controller zou zijn, zal ik toch een beetje teleurgesteld zijn denk ik.

Zo'n controller had ik een keer ontworpen in ingezonden naar een prijsvraag een jaar of 5 geleden, maar daar had ik nooit wat mee gewonnen. Maar tot op de dag van vandaag vind ik het nog steeds wel een tof idee, dus ik zou het wel leuk vinden
Lol, als ze nu echt zo'n controller op de markt zouden brengen heb je
op z'n minst wel gratis Revolution verdiend lijkt me.

Om nog maar te zwijgen over royalties.