Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik hoop juist dat het meer terug gaat naar 800 na Chr. achtige taferelen ala balkan meets middeleeuwen ofzo :)

ps:een brakke quest als triforce vissen was typisch TWW..heb ik in geeneen andere Zelda gezien..zulke tijdrekking.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 22-04-2005 12:46 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

MetroidPrime schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:18:
[...]

Maar ik heb alleen bezwaar tegen irritante sidequests(Triforce opvissen enzo), leuke sidequests vind ik prima hoor. ;)
Dat was geen sidequest lieverd, maar gewoon een onderdeel van de mainquest ;) Sidequests is het verzamelen van bottles en pieces of heart en dergelijke.
Neemt niet weg dat dat wel zwaar irritant was ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Aap schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:38:
Ik heb een belangrijke vraag :p

Bij de eerste mario party's (op de N64) kon je als je games had unlokt e.d. die gewoon spelen in een menu wanneer je maar wilde en hoevaak enz (bij mario party 3, had je van die mooie boeken en daar koos je dan een game uit). Een vriend van mij heeft dus mario party 4 maar daar zit die mogelijkheid niet in :( we vinden dit beetje vervelend, omdat we nu altijd 1 of andere game mode moeten spelen en nooit alleen de echte leuke games kunnen kiezen. Weet iemand of je dit toevallig nog kan unlocken ofzo ?

Maar wat ook kan, hebben ze het met mario party 5/6 verholpen ? ik zou graag die optie terug zien namelijk want nu vind ik het niet zo leuk ;( weet iemand die deze games heeft ?
Dit probleem herken ik. Ik had ook mario party 4 maar ik vond dat bord spel niet leuk. Ik wou alleen de mini-games spelen. Toen had ik mario party 4 maar weer verkocht. Toen speelde ik opeens mario party op de nintendo 64 en daar kan je gewoon losse minigames spelen. Dat is wel leuk. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dat bij deel 5 en 6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 17:33
Anoniem: 34169 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:20:
[...]

Dat was geen sidequest lieverd, maar gewoon een onderdeel van de mainquest ;) Sidequests is het verzamelen van bottles en pieces of heart en dergelijke.
Neemt niet weg dat dat wel zwaar irritant was ja :P
Ik vond dat zo'n pure verlenging van het spel... bah nutteloos, haat ik, zelfde als Metroid Prime 1+2.... Moest je ook zoiets doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Hidde schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:36:
[...]

Ik vond dat zo'n pure verlenging van het spel... bah nutteloos, haat ik, zelfde als Metroid Prime 1+2.... Moest je ook zoiets doen... :(
in Metroid prime 2 niet hoor, wel in Metroid Prime, maar daar was het het hoofddoel in het spel, en kon je steeds een nieuwe artifact bereiken als je een nieuwe skill had ontvangen. dat is de basis van Metroid (en zelda)

In TWW was het idd als een slappe verlenging, in metroid is het het hoofddoel en in mijn mening goed uitgewerkt.

EDIT:

Ik herinner me net dat je in Prime 2 vanuit een hub nieuwe tempels openen door keys te vinden in de darkword en dergelijke.

dat is toch wat anders van verlengen.

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 22-04-2005 19:23 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:19:
De screenshots geven niet goed weer hoe goed het eruit ziet. Heb je de trailer gezien?
Die heb ik een tijd terug al gezien ja. Wordt er niet beter op met die kneuterige animaties, lamme geluidseffecten en brakke collision detection.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

D³ schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:15:
[...]
Die heb ik een tijd terug al gezien ja. Wordt er niet beter op met die kneuterige animaties, lamme geluidseffecten en brakke collision detection.
Wauw, dan ben jij zowat de enige die nog niet echt een goed gevoel heeft over de nieuwe Zelda. Zelf werd ik weggeblazen door de eerste trailer. Na een paar keer kijken vond ik hem al minder, maar ik vind hem nou niet slecht zijn in geluidseffecten hoor. Het geluid vind ik juist heel goed in de trailers. Ook al heb ik wel gemerkt dat er twee versie's zijn van de eerste Zelda trailer. Eén met heel mooi geluid en eentje die op het einde een beetje gerushed is (qua geluid dan he, de beelden zijn wel hetzelfde hoor)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
D3 wordt gewoon omgekocht door M$ om zelda te haten. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Bianca schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:18:
[...]

Dit probleem herken ik. Ik had ook mario party 4 maar ik vond dat bord spel niet leuk. Ik wou alleen de mini-games spelen. Toen had ik mario party 4 maar weer verkocht. Toen speelde ik opeens mario party op de nintendo 64 en daar kan je gewoon losse minigames spelen. Dat is wel leuk. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dat bij deel 5 en 6 is.
Ik heb Mario Party 6 en daar kan je gewoon wel minigames selecteren en spelen. Je kan het dan ook nog in een soort wedstrijvorm doen dat je na 6 random minigames de gene met de meeste punten wint, zonder bord erbij dus. En ook nog gewoon puur alleen die ene mini game die je selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
In MP4 kun je ook de minigames spelen, als je in het bordspel maar minimaal de minigame een keer gespeeld hebt. Na ongeveer 3 keer bordspel heb je ze allemaal unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik had het mis :) Die vriend heeft Mario Party 5 (i.p.v. 4) en we zijn erook achter gekomen hoe je alles games los kan spelen :) Wel kan je dan niet met punten doen e.d. maar goed het is mogelijk :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die een BBA hebben aangeschaft, dit is belangrijk nieuws( ik weet niet of jullie dit al weten maar ik meld het toch maar even ;) )... Op dit moment wordt er hard gewerkt door iemand die een zogenaamde Control Sim wil maken. Hij is allang hier mee bezig, maar nu lijkt het toch eindelijk te gaan lukken. Je moet het programmatje naar je Cube streamen: Dit kan op legale manieren, en ook op minder legale manieren ;) , en dan kan je een SD-card gebruiken, de AR methode gebruiken, Max Drive Pro gebruiken of de PSO manier. Ook is natuurlijk de verboden manier ook mogelijk maar dat meld ik hier niet.

Het programmatje zelf kan in elk geval er voor zorgen dat (bijna) alle spellen toch online kan spelen. Dit wordt absoluut vervolgd. De maker van dit prgrammatje heeft in ieder geval al Sonic Adventure 2: Battle gespeeld: online...

Voor meer info op Xlink: Info over het online spelen van alle spellen

Voor de website van de maker van GC-Online: Fuzziquer software

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ SSB:M en ISS2 en MOH:FL en :) F-Zero GX :) misschien online _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 23-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De games met LAN vereisen al een gemiddelde ping van onder de 30ms..erboven en het draait vrij ruk. Dit zal met geemuleerde ports niet anders zijn gok ik :) Het zal in ieder geval niet zo briljant draaien...er is in principe geen netcode (ja in het programma ja :) maar niet in de game) en er wordt dus ook niks gecompenseerd mbt besturing en beeld. (met lag, pingwisselingen, etc)

Maar goed..ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:05:
De games met LAN vereisen al een gemiddelde ping van onder de 30ms..erboven en het draait vrij ruk. Dit zal met geemuleerde ports niet anders zijn gok ik :) Het zal in ieder geval niet zo briljant draaien...er is in principe geen netcode (ja in het programma ja :) maar niet in de game) en er wordt dus ook niks gecompenseerd mbt besturing en beeld. (met lag, pingwisselingen, etc)

Maar goed..ik ben benieuwd :)
Maar volgens mij, ik kan ook fout lezen hoor, zeggen ze juist dat er zeer weingig lag zal zijn, tenminste ik dacht dat ik dat gelezen had. Maar goed ik kan het ook fout hebben hoor. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het niet echt last zal hebben van ping, omdat het gesyncd wordt, maar goed, ik ben ook geen technisch wonder(ik+techniek=totale crash ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ping zal zoals altijd afhankelijk zijn van je verbinding en de fysieke afstand tussen jou en je medespeler. Wanneer we dus een GoT compo organiseren zal het geheel wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ehm nee netcode is het belangrijkst...een game gebouwd voor LAN gaat uit van een ping van 0.1 tot 5ms...als je dan 35ms heb loopt t gigantisch ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Doen ze bij dit programma niet eigenlijk gewoon de keycombo's doorsturen enzo, net zoals bij zo'n n64 emulator ofzo ?? Lijkt me logisch en dan weinig lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46739

En ik ben helemaal in de ban van de Pikmins :) Echt een heel leuk, maar ook soms een frusterends spel als al je Pikmins worden gekild.

Maar goed, het boeit me nog steeds na 5 uur spelen, dus ik ga lekker ffies door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GT4 loopt via Xlink zeer goed tot een ping van ~50ms en 4 personen, dus het kan wel.
Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:21:
Wauw, dan ben jij zowat de enige die nog niet echt een goed gevoel heeft over de nieuwe Zelda. Zelf werd ik weggeblazen door de eerste trailer. Na een paar keer kijken vond ik hem al minder, maar ik vind hem nou niet slecht zijn in geluidseffecten hoor. Het geluid vind ik juist heel goed in de trailers. Ook al heb ik wel gemerkt dat er twee versie's zijn van de eerste Zelda trailer. Eén met heel mooi geluid en eentje die op het einde een beetje gerushed is (qua geluid dan he, de beelden zijn wel hetzelfde hoor)...
Nou ja als ze de tijd die ze overduidelijk niet in de presentatie hebben gestopt gebruiken voor de gameplay en content wordt het wellicht een aardige game :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook niet helemaal ondersteboven van de nieuwe screens uit dat blad. De features lijken me wel cool, maar de graphics vind ik eigenlijk bagger. Dan hadden ze beter bij TWW stijl kunnen blijven.
MaxBurn schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:53:
Ehm nee netcode is het belangrijkst...een game gebouwd voor LAN gaat uit van een ping van 0.1 tot 5ms...als je dan 35ms heb loopt t gigantisch ruk.
Dat was niet wat ik zei. Ik zei dat ping afhankelijk is van verbinding en fysieke afstand. Of een bepaalde game goed draait bij een bepaalde ping is een heel ander verhaal. Met "dus als we een got compo organiseren, zal het geheel wel meevallen", bedoelde ik te zeggen dat de ping beperkt zou moeten blijven. Of het dan ook speelbaar is zal per game verschillen idd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 24-04-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik ben weer overnieuw begonnen met Second Sight, na een niet zo positieve eerste ervaring... en ik moet zeggen: toch best wel een goed spel. Het is alleen jammer dat het zolang duurt voordat je al je psychische krachten hebt, want dan wordt het spel pas echt leuk. Vooral als je bezit kunt nemen van vijanden, en ze tegen hun collega's laten keren is leuk. "What are you doing you idiot?! Aaaargh." :Y)
En m'n telepatische krachten zijn nu ook sterk genoeg om mensen in de lucht te kunnen wurgen, ik voel me net Darth Vader. ;)
Het verhaal is ook onderhoudend. Niet heel bijzonder totnutoe, ik voel me nog niet echt emotioneel betrokken. Maar het is wel intrigerend genoeg om toch telkens te willen weten hoe het complot in elkaar steekt en wat de volgende wending zal zijn.
Het is alleen wel duidelijk een stapje terug van RE4 (het vorige "realistische" spel dat ik speelde). Zoals John deuren openmaakt en op ladders klimt... ugh... het gaat allemaal zo houterig als je Leon nog gewend bent. En dat eeuwige gedraai met de camera... pfff. Mensen die allebei de spellen nog willen spelen zou ik aanraden om eerst SS te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Ik ben zojuist weer eens verder gegaan met Tales of Symphonia. Eén ding wat me daarmee nog steeds een beetje nekt is het battle systeem. Dat vind ik nog steeds een beetje onoverzichtelijk en onhandig,maar ik denk dat ik geen keus heb om er maar gewoon mee te leren leven. Mijn laatste save was van oktober 2004, dus het verhaal staat me ook niet zo goed meer bij.

RE4 heb ik nu ook wel een beetje gezien, aangezien ik deze nu al 5 keer heb uitgespeeld. Aan de andere kant is er nog steeds de Mercenaries minigame die wacht.

Ook moet ik MP2 nog uitspelen, iemand een idee hoe lang dat duurt voor een doorgewinterde Metroid fanaat? Al valt het de laatste tijd wel mee

Trouwens surrounded; hoe gaat het met VJ2?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nintendo Revolution gebruikt stereoscopische beelden
Gepost door Ronn Perdok - Sunday 24 April 2005 - Bron: Broken Saints
De mannen achter de stripreeks Broken Saints, die tevens een next-gen game aan het ontwikkelen zijn en in 2001 een Sundance Festival Award in de wacht wisten te slepen, hebben op hun blog alles onthuld van wat zij tot nu toe over de Nintendo Revolution afweten. Al hun informatie is voornamelijk gebaseerd op contacten met andere ontwikkelaars binnen de industrie.

Gyroscopische controls:
Momenteel heeft Nintendo in een paar GBA games (Yoshi's Universal Gravitation, WarioWare Twisted!) gyroscopen geïmplementeerd, waarmee de gamewereld te beïnvloeden is door de handheld te draaien en te kantelen. Deze technologie zal ook in de unieke controllers van de Revolution geïmplementeerd worden. Niet elke game zal deze ondersteuning hoeven bieden, maar de technologie zal wel aanwezig zijn en in ieder geval één launchgame zal er volledig gebruik van gaan maken.

Touchscreen:
Als voortvloeisel uit de Nintendo DS, zullen de controllers van de Revolution ook van een touchscreen voorzien worden, of zal een zelf ontwikkelde PDA onderdeel uit gaan maken van de controller. De mogelijkheden hiermee zijn in principe onbeperkt, gezien de controlmogelijkheden hiermee sterk uitgebreid kunnen worden. Zeker in combinatie met de gyroscopen.

Wireless:
Net als de Xbox 360, zal ook de Revolution standaard met draadloze controllers geleverd worden. Het zal echter nog veel verder gaan dan enkel de controlinterface, en meer richting serieuze data transfers en communicatie gaan. Dit kan gebeuren tussen het touchscreen en de console, tussen spelers zelf, van Revolution naar DS, van Revolution naar een PC en natuurlijk ook tussen Revolution consoles onderling.

Stereoscopisch beeld:
De grootste vernieuwing zit hem echter in de manier waarop de games gevisualiseerd worden. Deze worden namelijk zodanig geprojecteerd, dat een werkelijk drie dimensionaal beeld ontstaat met ware diepte. Deze technologie zal vergelijkbaar zijn met 3D films zoals de IMAX features, waarbij de gebeurtenissen op het scherm echt uit het witte doek lijken te springen. Dit zorgt voor een veel interactievere beleving.

Op een recent gehouden film conferentie genaamd ShoWest, onthulden kopstukken als George Lucas, Robert Rodriguez, Robert Zemekis, James Cameron en Peter Jackson al, dat ze serieus van plan zijn om rond het jaar 2007, alle grote bioscoopketens van goedkope digitaal stereoscopische 3D technologieën zoals IMAX te gaan voorzien. Rodriguez onthulde hier ook aan een contactpersoon van Broken Saints, dat ze zich er van bewust waren dat een bepaalde spellenmachine al eerder dan zij met zo'n technologie de mainstream markt zal gaan betreden.

Nog gekker wordt het met de onthulling dat Nintendo vorig jaar op de E3 achter gesloten deuren al een add-on voor de GameCube had gedemonstreerd, die een stereoscopisch beeld mogelijk maakte. Sindsdien is deze add-on uit ontwikkeling gehaald om het volledig te implementeren in de Revolution.

Het klinkt allemaal nog redelijk speculatief en honderd procent betrouwbaar is het natuurlijk niet, maar al deze features komen wel sterk overeen met enkele patenten die Nintendo ingediend had, evenals informatie en geruchten die al langere tijd circuleerden. Het zal ons dan ook niets verbazen wanneer de uiteindelijk console qua features sterk overeen zal komen met wat hierboven geschetst is.
Veel van deze dingen zijn al een tijdje bekend via allerlei onbetrouwbare sites, maar als je zo alles samen leest heeft het toch een behoorlijke potentie en zou het de naam Revolution ook zeker eer aan doen.

Nintendo is erg goed in bestaande technieken zodanig verbeteren en te gebruiken en ze bijna opnieuw uit te vinden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33
TheEvilCuber schreef op maandag 25 april 2005 @ 01:02:
[...]

Veel van deze dingen zijn al een tijdje bekend via allerlei onbetrouwbare sites, maar als je zo alles samen leest heeft het toch een behoorlijke potentie en zou het de naam Revolution ook zeker eer aan doen.

Nintendo is erg goed in bestaande technieken zodanig verbeteren en te gebruiken en ze bijna opnieuw uit te vinden.
Link naar de oorspronkelijke posting in de Broken Saints' blog.

En de quote over stereoscopische 3D van de Revolution en GameCube:
Okay. No major revelations there, but I bet its got you thinking about future game design and interactive potential, yes? Yes…but for me, the first twinge of excitement regarding this machine didn’t come until the final pieces of the long-rumoured DISPLAY puzzle fell into place:

- the IGN boys posted this regarding a patent for Nintendo’s upcoming display technology, which I linked to a few days ago. It doesn’t take a rocket scientist to glean that this conceptually portrays a form of 3D image projection.

- at a major film conference called ShoWest just last month, a panel featuring George Lucus, Robert Zemekis, James Cameron, Robert Rodriguez, and a satellite feed from Peter Jackson has studio reps, journalists, and theatre owners seriously jazzed about their plans to integrate cheap digital stereoscopic 3D (like recent IMAX features or the oldschool Captain EO experience at Epcot) into ALL major chains by 2007. Lucas even showed several minutes of the original STAR WARS with remapped visuals that popped off the screen and hovered in front of audience members. When an agent friend of mine was chatting with Rodriguez (there to pump Sin City and discuss his experiences with Spy Kids 3D), he mentioned how they were aware of a game machine beating them to the mainstream 3D market.

- the next day, I contacted another strangely influential industry pal/pundit and shared my thesis purely for fun’s sake (and perhaps some extremely lame bragging rights). The final shiny block of tetrisy knowledge slid into place when he excitedly shared the following - that the Big N had shown a real-time 3D add-on for Gamecube behind closed doors…AT LAST YEAR’S E3. It has since gone MIA. This is the sound of four rows dropping.
EDIT: Als dit waar is, dan verbaasd dit me niets. Er gaan al langer geruchten dat de ontwikkelafdeling van Nintendo bezig is met onderzoeken naar hoe ze toch een succes van het Virtual Boy concept kunnen maken. Ik hoop alleen dat deze 3D-view eventueel uitgezet kan worden in spellen. Wat helemaal mooi zou zijn is dat deze 3D-rendering backwards compatible zou zijn met GameCube spellen. Technisch zou dit, buiten de Resident Evil spellen(hierbij zou je eventueel kunnen merken dat de pre-rendered achtergronden volledig plat zijn), geen probleem moeten zijn. Bij het renderen van 3D-beelden door de Gekko processor worden er natuurlijk al met 3D-coordinaten gewerkt, dus technisch moet het mogelijk zijn. Stel je Star Wars Rogue Leader eens voor met stereoscopisch 3D!

EDIT2: Er staat in de weblog ook een hint dat de Revolution een F-Zero spel met tilt-control als launchtitel krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 25-04-2005 03:12 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:35

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Aansluitend op F-Zero met Tilt-control:

Wat dacht je van Mario Kart:
- Tilt control om te sliden (Erg fun bij multiplay als iedereen "net als vroeger" met de controller naar links en rechts leunt).
- Wapens "geheim" op je on-controller display, wat gaat zorgen voor "gluren bij de buren".

Verder lijkt het erop of inderdaad de geruchten nu een beetje "samenkomen", of dit blog nu werkelijk betrouwbare bronnen heeft is natuurlijk afwachten. Ik vind het in ieder geval smakelijk nieuws.

Hoe dan ook, de Revolution komt er bij mij thuis gewoon te staan. Backwards compatible, dus ik ga mijn paarse kubusje dan misschien toch een beetje missen in het huiskamerbeeld ;)
Misschien zet ik hem dan wel in een vitrinekast :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:21
Hey Mensen

Op dit moment heb ik een cube met twee controllers en een aantal spellen. Nu wil ik twee extra controllers gaan kopen voor extra multiplayer plezier. Ik ben van plan twee originele Nintendo controllers te kopen. Die Big Ben dingen zijn een stuk goedkoper, maar toch neig ik naar de originele Nintendo Controllers. Wat zouden jullie doen?

Als multiplayer games voor 2-4 personen heb ik smash brothers en mario kart die ik wel vaak speel als ik met zijn twee-en speel. Ook heb ik eventueel nog fifa 2003, f1 2000 en iss 2 tot mijn beschikking, alleen denk ik dat die niet zo heel erg leuk zijn met zijn vieren. Wat zouden jullie aanraden als game om met 2-4 spelers te spelen? Metroid Prime 2: Echoes ofzo? Of toch Fifa 2005? Of iets anders natuurlijk :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ALTIJD Orginele Nintendo Controllers kopen :) of je moet 98% alleen spelen met z'n 2en en die 2% met z'n 4ren, dan zou je misschien kunnen overwegen naar een ander merk, maar anders No Go.

Games, 4ren.: Mario Party (4,5,6) TimeSplitters (2,3). Super Monkey Ball (1,2) dan heb je gelijk wat verschillende en leuke games erbij. Maar verder zijn er nog heel veel leuke games hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:44:
Trouwens surrounded; hoe gaat het met VJ2?
Uitgespeeld op normal. (Een échte deel 3 (niet de smash bros-achtige variant) lijkt me haast wel 100% zeker als ik dat einde zo zie. :9)
Hard vind ik toch best wel weer lastig. ;) Zal wel een tijdje duren voordat ik die ook heb uitgespeeld.
In ieder geval een goed spel. Niet zo goed als VJ1, maar het komt heel dicht in de buurt. Sylvia is waardeloos, maar gelukkig heb je haar maar op een paar momenten echt nodig.
EDIT2: Er staat in de weblog ook een hint dat de Revolution een F-Zero spel met tilt-control als launchtitel krijgt.
Nou, als dat echt waar is dan denk ik echt niet dat ik me kan beheersen om die machine gelijk al op de 1e dag te halen. :9~ Ook al zal hij een paar maanden later al wel wat afgeprijsd worden. Maar F-Zero... wow. F-Zero was ook een lauchtitle voor de SNES. 8)

En die 3D-beelden... hoe moet ik me dat voorstellen? Moet ik een speciale Nintendo-monitor gaan kopen om de 3D-effecten te zien te krijgen? Of zitten we straks weer allemaal met een kartonnen brilletje op onze neus te gamen? Op zich vind ik het een goed idee. Ik heb een Virtual Boy, en het is echt een leuk effect. Bij werkelijk driedimensionale spellen zal het alleen nog maar indrukwekkender zijn. Maar ik kan me er echt totaal geen voorstelling van maken hoe Nintendo die 3D-beelden tevoorschijn wil toveren.

En die controllers zullen ook wel prijzig worden met een ingebouwde touchscreen. Ik zou zeggen: maak er ook een aparte opening in voor spellen, en je hebt meteen je GBA2 te pakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Aap schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:00:
ALTIJD Orginele Nintendo Controllers kopen :) of je moet 98% alleen spelen met z'n 2en en die 2% met z'n 4ren, dan zou je misschien kunnen overwegen naar een ander merk, maar anders No Go.

Games, 4ren.: Mario Party (4,5,6) TimeSplitters (2,3). Super Monkey Ball (1,2) dan heb je gelijk wat verschillende en leuke games erbij. Maar verder zijn er nog heel veel leuke games hoor :)
Owk:(de door jullie genoemde plus eigen ingevingen)

F-Zero
Metroid Echoes
Mario Party 4, 5, 6
Time Splitters 2, 3
Super Monkey Ball 1, 2
Fifa 2005

Als ik Mario Kart, Smash Brothers (& Twee 'oudere' voetbalegames en f1 2000) al heb, wat zouden jullie me dan adviseren? En Mario Party had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar die stond wel op de lijst al een tijdje. En is er dan enige reden om niet voor deel 5 te gaan? (deel zes kost 30 euro meer, maar je krijgt wel een microfoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

- Tilt control om te sliden (Erg fun bij multiplay als iedereen "net als vroeger" met de controller naar links en rechts leunt).
Dat doe ik dus nooit ..dat leunen..als dat erin komt..brr...RSI ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:12:
[...]

F-Zero
Metroid Echoes
Mario Party 4, 5, 6
Time Splitters 2, 3
Super Monkey Ball 1, 2
Fifa 2005

Als ik Mario Kart, Smash Brothers (& Twee 'oudere' voetbalegames en f1 2000) al heb, wat zouden jullie me dan adviseren? En Mario Party had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar die stond wel op de lijst al een tijdje. En is er dan enige reden om niet voor deel 5 te gaan? (deel zes kost 30 euro meer, maar je krijgt wel een microfoon)
Zegmaar van Mario Party, zou ik gewoon 1deel halen, net als van TS en SMB dan kijken wat je ervan vind :) wat over het algemeen is MP 4,5,6 hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Raad eens een Lauchgame voor de Revolution, de meest voor de hand liggende eigenlijk...

super monkey ball !! gyroscopische controlls :D

dat lijkt me wel zo voor de hand liggend dat Sammy / SEGA dat wel gaat doen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

TheEvilCuber schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:32:
Raad eens een Lauchgame voor de Revolution, de meest voor de hand liggende eigenlijk...

super monkey ball !! gyroscopische controlls :D

dat lijkt me wel zo voor de hand liggend dat Sammy / SEGA dat wel gaat doen :)
Laten we het hopen :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:54:
Die Big Ben dingen zijn een stuk goedkoper, maar toch neig ik naar de originele Nintendo Controllers. Wat zouden jullie doen?
Ik zou zeggen koop gewoon Piranha controllers €10,- bij de Bart Smit. Ik heb er drie en mijn huisgenoten spelen meer op de gamecube dan ik. Ze doen het na 4 maanden nog steeds. Ze willen overigens niet eens met mijn originele spelen, omdat die kleiner is en dat ligt minder lekker in de hand vinden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Oscar Mopperkont schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:38:
[...]

Ik zou zeggen koop gewoon Piranha controllers €10,- bij de Bart Smit. Ik heb er drie en mijn huisgenoten spelen meer op de gamecube dan ik. Ze doen het na 4 maanden nog steeds. Ze willen overigens niet eens met mijn originele spelen, omdat die kleiner is en dat ligt minder lekker in de hand vinden ze.
Och, ik heb een Big Ben controller en heb er geen enkel probleem mee. Werkt net zo goed eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Dan haal ik wel één neppe en één echte erbij denk ik. En de game denk ik nog even over na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

je kan beter twee echte nintendo controllers nemen... anders krijg je straks dat je medespelers het niet helemaal eerlijk vinden... en ik vind zelf de nintendo controller wat preciezer aansturen dus als je dan shooters gaat doen is er eentje automatisch benadeeld

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Bedankt voor de tips, ik zie wel waar ik mee thuis kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

dommerick schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:23:
je kan beter twee echte nintendo controllers nemen... anders krijg je straks dat je medespelers het niet helemaal eerlijk vinden... en ik vind zelf de nintendo controller wat preciezer aansturen dus als je dan shooters gaat doen is er eentje automatisch benadeeld
Dit gebruikte ik vroeger ook wel eens als smoes als ik een spel verloor ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Twee Dee schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:48:
[...]

Dit gebruikte ik vroeger ook wel eens als smoes als ik een spel verloor ;) :+
Hm, waarom dacht ik daar nou ook net aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Twee Dee schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:08:dus ik ga mijn paarse kubusje dan misschien toch een beetje missen in het huiskamerbeeld ;) Misschien zet ik hem dan wel in een vitrinekast :+
Of je geeft hem aan mij... :P

Zijn deze nieuwe scans voorbij gekomen? De vierde screen is een mogelijke spoiler screen!

De grond texture kan wat verbeterd worden. :P Maar ze hebben nog genoeg tijd om dingen te verbeteren (5-9 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:54:
Als multiplayer games voor 2-4 personen heb ik smash brothers en mario kart die ik wel vaak speel als ik met zijn twee-en speel. Ook heb ik eventueel nog fifa 2003, f1 2000 en iss 2 tot mijn beschikking, alleen denk ik dat die niet zo heel erg leuk zijn met zijn vieren. Wat zouden jullie aanraden als game om met 2-4 spelers te spelen? Metroid Prime 2: Echoes ofzo? Of toch Fifa 2005? Of iets anders natuurlijk :)
Bomberman Land 2 is ook erg tof met z'n vieren, maar is wel Japan only. Er zit een battle mode in, die vrijwel hetzelfde is als het origineel :) Verder is Winning Eleven 6: Final Evolution ook erg leuk om met z'n 4-en te doen, maar ook deze is Japan only...

Klinkt goed trouwens, dat over de Revolution. Ik heb afgelopen weekend alle Star Wars films tot nu toe bekeken en na een paar jaar maar eens begonnen aan Rogue Leader :P Zou wel tof zijn om door zo'n asteroid field te vliegen in 'echt' 3D :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ligt het nou aan mij, of loopt link dmv een kip over water...?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-12-2024
maar zoals al eerder werd gevraagd, hoe zal dat "3d" gaan werken, kan het op een normale tv? moet je zon dom groen/rood brilletje op je kop zetten...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ixl85 schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:31:
maar zoals al eerder werd gevraagd, hoe zal dat "3d" gaan werken, kan het op een normale tv? moet je zon dom groen/rood brilletje op je kop zetten...
:?
Groen/rood brilletje is nog iets uit het stenen tijdperk, daar zijn allang betere oplossingen voor. Waarschijnlijk zal dat een brilletje met een shutter zijn ofzo(tenzij Nintendo iets nieuws ervoor heeft gevonden).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Vanitas schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:16:
Ligt het nou aan mij, of loopt link dmv een kip over water...?
Krijg nou wat. Je hebt gelijk. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3024320050425_075804_0_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Hij loopt gewoon tot aan zijn middel in het water zo te zien. En volgens mij tilt hij de kip gewoon i.p.v. dat hij eraan hangt.

Misschien is het net zoals het varkentjes dragen in Windwaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:54:
Waarschijnlijk zal dat een brilletje met een shutter zijn ofzo(tenzij Nintendo iets nieuws ervoor heeft gevonden).
Maar dat bestond zelfs al voor de famicom, zo'n shutter-brilletje. Dat is dan toch niet echt revolutionair meer te noemen. En het lijkt -hoewel ik er nog nooit 1 opgehad heb- me ook een heel vermoeiend effect. Leuk voor eventjes, maar om het nou urenlang op je neus te hebben elke keer als je gaat gamen... En bovendien wordt Nintendo dan helemaal de laughing stock van de games wereld, een brilletje. Ik hoop echt dat dat het niet gaat worden.

Er bestaan al wel experimentele beeldschermen waar je zonder brilletje 3D op kunt kijken. Door middel van ribbeltjes op het scherm, maar dat levert nu nog een belachelijk lage resolutie op. Dat kan het dus ook niet zijn lijkt me.

Zitten ze dan toch weer te denken aan een Virtual Boy-achtige bril, met 2 kleine schermpjes, één voor elk oog?

Eigenlijk is het best wel een vaag gerucht. :/ Het bovenstaande zijn de enige 3 mogelijkheden die ik kan verzinnen, en ik vind ze alledrie niet echt geloofwaardig klinken. Ik moet ook de hele tijd denken aan die ene bron die had gezegd dat "het revolutionaire" van de nieuwe Nintendo niet iets heel nieuws zou zijn. Het bestaat al langer, maar is alleen nog nooit op die manier voor games gebruikt. Daarmee valt dit gerucht eigenlijk ook alweer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Daar zat ik ook al aan te denken, maar volgens Matt van IGN is Brooke Burgess van Broken Saints iemand die weet waar hij het over heeft. Matt liet vorig jaar ook een groot aantal hints vallen over wat er op de E3 te zien zou zijn, dus misschien zit er een kern van waarheid in.

Misschien dat Nintendo een nieuwe manier zonder gebruik van een brilletje bedacht heeft? Als je zo'n bril moet dragen kan dat mogelijk problemen opleveren als je naar het touchscreen van je controller probeert te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Twee Nintendo Controllers, F-zero en Mario Party 5 rijker, geen excusen voor verlies dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:18:
Daar zat ik ook al aan te denken, maar volgens Matt van IGN is Brooke Burgess van Broken Saints iemand die weet waar hij het over heeft.
Hm, Matt weet meestal ook wel waar hij het over heeft. Dus als hij dat zegt, neem ik Brooke ook weer wat serieuzer... nog maar een week of 3 tot de E3. Hopelijk krijgen we dan ietsje meer duidelijkheid. :)
Misschien dat Nintendo een nieuwe manier zonder gebruik van een brilletje bedacht heeft?
Als dat zo is, dan veel respect voor Nintendo en dan zal het ook vast wel een succes worden. (Zeker als dat ding ook DVD's kan afspelen. Dan is het de enige DVD-speler ter wereld die 3D-films kan afspelen. :p). Maar als zoiets echt mogelijk is, zou je denken dat iemand anders het al wel eerder bedacht had in de tientallen jaren dat we nu al televisie kijken.
Als je zo'n bril moet dragen kan dat mogelijk problemen opleveren als je naar het touchscreen van je controller probeert te kijken.
Mwah, die brilletje worden steeds beter. Ik heb een paar jaar geleden in Euro Disney ook een 3D-film zitten kijken met een brilletje op. En die was verder gewoon transparant, ik kon de mensen om me heen nog gewoon zien en dergelijke. En toch vlogen de ruimteschepen vanaf het scherm zo de zaal in.

Misschien is het wel zo'n 3D-illusie als bij die posters waar je minutenlang scheel naar moet kijken en dan zie je er opeens een afbeelding in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 31-03 09:28
Misschien hoeft een 3d bril niet eens:
Eastman Kodak Company today showcased a significant innovation that allows video-game players, earth scientists and a host of others to experience three-dimensional images without glasses or headgear of any type - creating the sensation of actually being a part of the image.
:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:12:
[...]

F-Zero
Metroid Echoes
Mario Party 4, 5, 6
Time Splitters 2, 3
Super Monkey Ball 1, 2
Fifa 2005

Ik gebruik mijn cube zo'n beetje alleen maar voor multiplayen.

Ik heb zelf ook MKDD, SSB, Fifa 2003... daarnaast heb ik ook Timesplitters 2, Super Monkey Ball 2 (is echt leuker dan 1) & Mario Party 5. Daarnaast heb ik ook 4 controllers. Ik speel meestal met twee of drie personen op de GC. Daarom heb ik drie originele controllers en 1 big ben. Eigenlijk ook om uit te proberen of het wat was. Nu is het punt dat de big ben niet werkt met alle spellen, dus daarom zou ik dat absoluut afraden, tenzij je maar heel weinig met 4 personen speelt. Daarnaast zijn de termen als oneerlijk etc. ook niet zo heel gek. Het blijft immers een controller met een turbo knop :+ ...

Ohja nog ff over de spellen, ik zie niet echt het nu van fifa 2005 als je ook al 2004 en 2003 hebt. Ik neem aan dat je maar een gelimiteerd budged heb, dus dan zal ik hier mijn lijstje geven van boven (must have) tot onder (kan ook zonder). Let op dat is mijn mening, gebaseerd op jouw situatie en zonder dat ik precies weet wat je heel leuk vind.

1. Monkey Ball 2 (dit spel heeft gewoon geniale multiplayer games, zoals tennis, golf, bowlen, poolen, racen, boxen etc.)
2. Timesplitter 2 (ik ken 3 niet, maar dit spel is echt leuk om met z'n vieren te multi-playen, alhoewel het helaas lang niet zo geniaal is als goldeneye).
2. Mario Party 5 of 6 (ik ken 4 niet, ik vind zes zeker niet het prijsverschil waard. De microfoon is wel leuk, en het doorspoelen is handig, maar de mice werkt ook niet zo goed, en leidt wel tot erg veel geluidsoverlast :P. Ik zou MP5 tweedehands kopen, het is een leuk muliplayer spel. Alhoewel het zeker leuk is, vind ik MB2 leuker... gedeelde tweede plaats, omdat het afhangt van je eigen voorkeur, welke je wilt hebben)
4. F-Zero, tja je hebt al MKDD, dus dan zou ik het toch afraden...
4. Fifa 2005, voetballen op console blijft gewoon geniaal, maar als je 2003 en 2004 al hebt...

Kun je metroid echoes ook multiplayen?

Nou ik hoop dat je er wat mee kan..

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Ik heb al twee controllers, fzero en mario party gekocht. De rest staat voor de komende tijd dan :) Bedankt voor de tip.

En is er een winkel in NL waar ik verlengkabels voor mijn cube controllers kan halen, Ik weet dat play.com ze heeft, maar ik wil ze eigenlijk zelf ophalen het liefst. Anders een winkel in NL die heel snel levert. Play,com is geen optie omdat ik geen cc heb (ouders ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn F-Zero, na ong. een jaar van afwezigheid, ook eindelijk weer in huis. Maar weer eens spelen, want in de tussentijd ging helaas mijn mem. card kapot...

edit:
Ik wil ook wel een verlengkabeltje hebbuh eigenlijk :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-04-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Anoniem: 34169 schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:42:
Ik heb mijn F-Zero, na ong. een jaar van afwezigheid, ook eindelijk weer in huis. Maar weer eens spelen, want in de tussentijd ging helaas mijn mem. card kapot...

edit:
Ik wil ook wel een verlengkabeltje hebbuh eigenlijk :)
Mijn probleem is dat ik ze eigenlijk snel moet hebben (ben zelf een beetje laat gaan zoeken).

Edit: Ik heb er drie gekocht op Ebay, voor dat geld kon ik ze niet laten liggen. We zullen het zien :)

[ Voor 12% gewijzigd door HCMarX op 25-04-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat moet eigenlijk de game van het volgende topic worden? Zover ik me kan herinneren zijn de laatste tijd alleen Viewtiful Joe 2, Timesplitters 3 en Splinter Cell 3 uitgebracht. Ik heb geen van deze spellen gespeeld, dus ik zou het verder niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TS3 is wel nice, alleen niet cube only....ff denken hoor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Geist? Star Fox Assault? Een andere komende topper? Of gewoon het E3 topic :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
The Revelation of the Revolution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:49

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor de verlengkabeldudes:
Ik heb de mijne destijds bij bol.com gekocht.
Ze heten daar "Gc Extension Cables" voor 2.99/stuk

Bevallen erg goed. Maar goed, wat kan er fout zijn aan een stuk kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:29:
Wat moet eigenlijk de game van het volgende topic worden? Zover ik me kan herinneren zijn de laatste tijd alleen Viewtiful Joe 2, Timesplitters 3 en Splinter Cell 3 uitgebracht. Ik heb geen van deze spellen gespeeld, dus ik zou het verder niet weten.
REmake alsnog met terugwerkende kracht :P

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:29:
Baten Kaitos is pas uitgekomen. Een cube-exclusieve RPG mag opzich best wel in de schijnwerpers worden gezet vind ik. Alleen heeft niemand hier het volgens mij al gekocht. Of ze houden zich muisstil. ;) En ik heb hem ook nog niet nee.
Viewtiful Joe 2 zou ik ook wel terecht vinden, het is er goed genoeg voor. Alleen zijn GolbeZeromus en ik volgens mij de enigen die het gespeeld hebben. Om hem dan Game Of The Topic te noemen is eigenlijk ook wel een beetje raar. Het moet wel representatief zijn voor wat de meerderheid vind.
Er is niet echt een spel waar iedereen het over heeft de laatste tijd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 34027 schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:51:
Hij loopt gewoon tot aan zijn middel in het water zo te zien. En volgens mij tilt hij de kip gewoon i.p.v. dat hij eraan hangt.

Misschien is het net zoals het varkentjes dragen in Windwaker.
Of hij is aan komen zweven aan de kip vanaf het steigertje, kon in OoT ook

edit:
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 01:03:
[...]

Viewtiful Joe 2 zou ik ook wel terecht vinden, het is er goed genoeg voor. Alleen zijn GolbeZeromus en ik volgens mij de enigen die het gespeeld hebben. Om hem dan Game Of The Topic te noemen is eigenlijk ook wel een beetje raar. Het moet wel representatief zijn voor wat de meerderheid vind.
Er is niet echt een spel waar iedereen het over heeft de laatste tijd. :/
Ik heb 'm net uitgespeeld om te reviewen, kvond 'm goed maar niet zo leuk als 1. Net iets makkelijker vond ik, meer savepoints dan in 1 enzo. En Sylvia was nou niet echt heel erg handig, alleen voor wat puzzeltjes. Geen game of the topic vind ik. TimeSplitters 3 vind ik erg cool, ben 'm alleen op de xbox aan het spelen, is een stuk minder buggy dan de cube versie die ik voor een preview had. Splinter Cell 3 kan geloof ik co-op splitscreen op de cube, dat lijkt me wel leuk, hele spel nog niet gespeeld alleen.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 26-04-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nieuwe Zelda details, waaronder een korte samenvatting van het begin van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 18:17

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 34169 schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:42:
Jan, weer stel ik de vraag aan een persoon waarvan zijn memcard kaput is gegaan (heb ik ook bij andere personen gedaan): was dit een originele Nintendo memcard, of een 3rd-party kaart? Kun je aangeven welk merk/type?

Leuk voor de statistiek en het bewijs dat de Nintendo-kaarten eigenlijk niet kapot gaan (tenzij je me nu het tegendeel gaat bewijzen).. :D

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Furthermore, Link will gain the ability to communicate with animals. Aonuma didn't go into any details, so it's anyone's guess as to how Link will do so. Maybe this has something to do with another one of Aonuma's revelations: that there is one very important item Nintendo has yet to disclose which greatly influences the flow of the game. Sounds very interesting, no? In addition to all the aforementioned info, Aonuma and company have not yet decided when exactly this new Zelda adventure takes place in terms of the grand Zelda timeline.
Hmm, als ik dit zo lees dan moet ik meteen denken aan een extern input apparaat, die bij het spel meegeleverd wordt...

Stel je nou eens voor, een ocarina in de 2e controller poort en om liedjes te spelen moet je dan blazen + noten spelen. (Het hoeft natuurlijk geen ocarina te zijn, maar ik claim nu in ieder geval het "told-you-so" als er een speciaal input apparaat bij Zelda wordt geleverd :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 26-04-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Om weer even terug te komen op de speculatie op de Broken Saints Blog: Matt van IGN heeft er op gereageerd in een nieuws artikel:
In the middle of last week, the Broken Saint's website posted claims they knew the secret behind Nintendo's upcoming console, codenamed Revolution. Now, if it's one thing the Web isn't short on, it's people claiming they know what drives Nintendo's Revolution. What makes the claim on Broken Saints compelling, however, is that Brooke Burgess, the man behind the site, is actually in a position to know. Or at the very least, in a position where savory strips of information may be floating around, just waiting to be picked up by wary ears.
In een ander artikel op IGN werd er trouwens verteld dat ze een playable build van de nieuwe Zelda bij IGN hebben liggen en dat het er erg mooi uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ben zeer benieuwt naar de Revolution. Die kerel die dat stukje heeft geschreven heeft inderdaad veel connecties in de gameswereld dus het kan heel goed gewoon de waarheid zijn.

En Zelda begint er natuurlijk steeds beter uit te zien. :) Dat word echt een wereldspel. Kwa graphics misschien niet zo goed als RE4 maar daarvoor krijg je wel omgevingen die veel groter zijn en meer sfeer uitademen vind ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138995

wat is een goede racegame op de cube? Mario Kart heb ik al maar ik zoek een wat meer serieuzere racegame in de trant van need for speed. En dan alleen niet need for speed want ook die heb ik alleen dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 138995 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:35:
wat is een goede racegame op de cube? Mario Kart heb ik al maar ik zoek een wat meer serieuzere racegame in de trant van need for speed. En dan alleen niet need for speed want ook die heb ik alleen dan op de pc.
Welke Need for Speed heb je dan ?
op de cube zijn er 3. Underground 1 & 2 en Hot Persuit 2

Zelf vind ik de underground serie bagger (en lelijk) ;( maar de Hot Persuit 2 vind ik enorm gaaf op de cube :) heel veel gespeeld :) Goede muziek, mooie landschappen en normale auto's. Niet van die grote getunde pimp bakken en in een stad rijden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

F-Zero GX mag dan wel niet realistisch zijn, het is wel gewoon de beste racer op de NGC.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Nedgame heeft trouwens de Nintendo Gamecube 1019 Blocks Memory Card in het assortiment. Is volgens mij de eerste Nederlandse winkel of niet? Ik ben bijna wel toe aan een nieuwe memory card namelijk, het aantal spellen staat inmiddels op 11 (en de zelda collectors disc) en ik heb ook nog wel wat spookjes van mkdd. Of weet iemand anders waar in NEderland (of zonder cc) een MC 1019 van Nintendo kan bestellen.

Edit: Wel uitverkocht, maar het is de eerste keer dat ik hem zie terwijl het beestje wel genoemd word in de topic start.

[ Voor 13% gewijzigd door HCMarX op 26-04-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dimension Plus heeft de memory card 1019 ook geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het is hier geen V&A ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:11 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kun je niet iemand met een CC vinden? Bij Videogamesplus kost hij (voor verzending, maar dat is maar paar euro) iets van €28,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:01:
[...]

Jan, weer stel ik de vraag aan een persoon waarvan zijn memcard kaput is gegaan (heb ik ook bij andere personen gedaan): was dit een originele Nintendo memcard, of een 3rd-party kaart? Kun je aangeven welk merk/type?

Leuk voor de statistiek en het bewijs dat de Nintendo-kaarten eigenlijk niet kapot gaan (tenzij je me nu het tegendeel gaat bewijzen).. :D
Piranha 64Mb dingetje. Mijn originele Nintendo dingen werken nog altijd perfect, dus dat was inderdaad een eenmalig avontuurtje. Is die 64Mb kaart van Nintendo hier eigenlijk al uit? Dan ga ik die namelijk maar eens halen.

edit:
Nedgame dus... Als ik een keertje langs een gamesshop hier in de buurt kom maar eens vragen, of iemand met een CC zoeken zoals hierboven wordt aangeraden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-04-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

GolbeZeromus schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:50:
F-Zero GX mag dan wel niet realistisch zijn, het is wel gewoon de beste racer op de NGC.
Hmmm, Ik denk dat het voor mij burnout 2 is maar dat zal wel persoonlijk zijn. Fzero is niet aan mij besteed.
Ik denk dat ik ook maar zo'n 1019 ding ga halen. Ik heb al 2 van die 254(?) dingen vol en dat wisselen gaat ook vervelen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:12:
Kun je niet iemand met een CC vinden? Bij Videogamesplus kost hij (voor verzending, maar dat is maar paar euro) iets van €28,-
Dat scheelt wel flink, en ook met games nog al eens wat. Ik zal eens rondvragen, of anders zelf even langs de bank gaan. Voor studenten hebben ze bij de rabo ook van die creditcards die wel te doen zijn. Anderhalf jaar terug wist ik alleen niet dat ik ooit zo'n ding nodig zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:44:
Ook moet ik MP2 nog uitspelen, iemand een idee hoe lang dat duurt voor een doorgewinterde Metroid fanaat? Al valt het de laatste tijd wel mee
Ik deed het in 17:53.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
EGM Zelda scans:

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1045378911T.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1027426872T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1029339647T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1032463751T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1033314861T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1034028178T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1035426586T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1037345484T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1039324260T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1041288049T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1043111025T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1043534326T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1046555042T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1050044200T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1051286312T.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1052371669T.gif-Afbeeldingslocatie: http://www.glowfoto.com/images/2005/04/26-1053415119T.gif

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O my god!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

Vooral die screens van Link in het bootje op het water met de zonsondergang/ opgang echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Mai oh Mai :9~, moet echt haast gaan maken met mijn huidige voorraad nog uit te spelen games.

Overigens ben ik vandaag bezig geweest om voor school een case te schrijven over wat marketingdingetjes van Amazon.com. Ik zat dus ook een beetje op die site rond te kijken, en dacht: weet je wat: laten we eens kijken naar cube spulletjes. En wat vind ik:

Wavebird Controller For $34.99

Nu hoef ik dat ding zelf niet (heb toevallig twee controllers gekocht maandag), maar misschien zijn er mensen die voor die prijs wel geïnteresseerd zijn. Het is gewoon een echte Nintendo als ik het zo bekijk. En als ik me niet vergis kun je die controllers gewoon gebruiken op je Europese (PAL) cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is er zo bijzonder aan die prijs..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
MaxBurn schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:28:
Wat is er zo bijzonder aan die prijs..?
Waarschijnlijk dat het dollars zijn ipv euro's....
Blaatschaap11 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:23:
Mai oh Mai :9~, moet echt haast gaan maken met mijn huidige voorraad nog uit te spelen games.

Overigens ben ik vandaag bezig geweest om voor school een case te schrijven over wat marketingdingetjes van Amazon.com. Ik zat dus ook een beetje op die site rond te kijken, en dacht: weet je wat: laten we eens kijken naar cube spulletjes. En wat vind ik:
offtopic:
Ik denk dat is toevallig, Amazon, marketing en deze week. Dat kan bijna niet anders dan... en jahoor ik kijk in je profiel ook een tweedejaar BWSer aan de VU. In welke groep zit je?

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 26-04-2005 20:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

34,95 is daar gewoon de retail prijs..vandaar dat ik het niet zo bijzonder vond.. :) (34,99 is dus zelfs duurder :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 26-04-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Hoedje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:30:
[...]

Waarschijnlijk dat het dollars zijn ipv euro's....

[...]

offtopic:
Ik denk dat is toevallig, Amazon, marketing en deze week. Dat kan bijna niet anders dan... en jahoor ik kijk in je profiel ook een tweedejaar BWSer aan de VU. In welke groep zit je?
offtopic:
Dat is wel toevallig zeg, groep 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dat tweede plaatje ziet Link er echt bizar klein uit. Kijk naar de verhoudingen met dat hekje naast de weg. Of die graspollen die hoger zijn dan Link zelf. 8)7

En dan op het vijfde plaatje is hij ineens een soort reus. Net zo hoog als het huis waar hij naast staat (en die andere mensen voor de deur lijken net kleine dwergjes). Krimpen en groeien speelt vast op de één of andere manier een rol in het verhaal.

Voor de rest blijft het me opvallen hoe matig (om niet gewoon te zeggen: lelijk) dit spel er telkens uitziet in de screenshots. Rafelige randjes, wazige textures die ik op de N64 voor het laatst zag. Als ik dan terugdenk aan de WindWaker kan ik wel janken. Gelukkig zien de bewegende beelden er wel een stuk beter uit. Maar toch. Ook een hele hoop beelden van grote kale (saaie) lege vlaktes. Groen graslandschap, blauwe lucht erboven... verder niks. Hopelijk zitten er niet teveel van dat soort gebieden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 17:08
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3024320050426_075846_0_big.jpg

O+

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 31-03 09:28
Waarom zit er in dit topic zoveel zelda haat.
Ik zit me echt te verheugen op wat voor nieuwe gameplay de nieuwe zelda zal geven terwijl sommige zich druk maken over scans in een blad, die ook nog in gif formaat (256 kleuren) zijn gepost (bovenstaande plaatje van D³). En misschien zijn jullie vergeten hoe slecht de capturing van de gamecube is. Herinner je Mario Sunshine nog, dat zag er op screenshots er gewoon niet uit terwijl het in werkelijkheid er gewoon goed uit zag.

En dat de velden een beetje leeg overkomen dat klopt, maar jij weet helemaal niet hoe groot dat veld is.
Als het een mega groot veld is dan kan je dat niet volproppen met bomen/overal gras, dat trekt de cube zoiezo niet.

Nog even terug te komen op de opmerking van D³, die vondt dat nintendo na zijn x aantal jaren ervaring zo "lelijk" spel maakt: je vergeet volgens mij met wat voor hardware de gamecube bezit.
Dat ding heeft gewoon een limiet, je kan nu eenmaal niet overal hi-res textures op stoppen daar heeft de cube veelste weinig geheugen voor.
Kijk maar naar spellen zoals resident evil 4, ziet er mooi uit maar van dichtbij zit er veel low-poly textures tussen.

We zullen waarschijnlijk ook geen spellen meer tegenkomen op de cube die er grafisch gezien er beter uitziet dan RE4. Je kan dan ook niet verwachten/eisen dat zelda er mooier uit komt te zien als re4.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij videogamesplus was hij een tijdje 22 euro, dus echt goedkoop is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
en bij play.com 10 pond :) Heb er toen ook maar meteen 5 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:41:
Damn! Dat is goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Schweino schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:41:
Nu verkopen ze dat ding niet meer ;( (bij play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 17:08
bij videogamesplus.ca nog wel voor 21 euro en 56 centjes :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb vorige week eindelijk nog ergens een GBA Player voor mijn Q gevonden! :) Echt overal zijn die dingen uitverkocht namelijk en ze worden ook niet meer gemaakt. Sporadisch staat er eentje op Ebay die dan voor 150 euro weggaat ofzo, dus ik was erg blij dat ik vorige week nog ergens een winkel vond die hem in stock had (en voor maar 55 euro! :)). Nadat mijn bestelling was verwerkt veranderde de status ook gelijk van "few quantity" naar "not available" :D Ik heb er gelijk maar even zo'n Hori SNES-achtige controller bij besteld :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.