Blaatschaap11 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:12:
[...]
Owk:(de door jullie genoemde plus eigen ingevingen)
F-Zero
Metroid Echoes
Mario Party 4, 5, 6
Time Splitters 2, 3
Super Monkey Ball 1, 2
Fifa 2005
Als ik Mario Kart, Smash Brothers (& Twee 'oudere' voetbalegames en f1 2000) al heb, wat zouden jullie me dan adviseren? En Mario Party had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar die stond wel op de lijst al een tijdje. En is er dan enige reden om
niet voor deel 5 te gaan? (deel zes kost 30 euro meer, maar je krijgt wel een microfoon)
Ik gebruik mijn cube zo'n beetje alleen maar voor multiplayen.
Ik heb zelf ook MKDD, SSB, Fifa 2003... daarnaast heb ik ook Timesplitters 2, Super Monkey Ball 2 (is echt leuker dan 1) & Mario Party 5. Daarnaast heb ik ook 4 controllers. Ik speel meestal met twee of drie personen op de GC. Daarom heb ik drie originele controllers en 1 big ben. Eigenlijk ook om uit te proberen of het wat was. Nu is het punt dat de big ben niet werkt met alle spellen, dus daarom zou ik dat absoluut afraden, tenzij je maar heel weinig met 4 personen speelt. Daarnaast zijn de termen als oneerlijk etc. ook niet zo heel gek. Het blijft immers een controller met een turbo knop

...
Ohja nog ff over de spellen, ik zie niet echt het nu van fifa 2005 als je ook al 2004 en 2003 hebt. Ik neem aan dat je maar een gelimiteerd budged heb, dus dan zal ik hier mijn lijstje geven van boven (must have) tot onder (kan ook zonder). Let op dat is mijn mening, gebaseerd op jouw situatie en zonder dat ik precies weet wat je heel leuk vind.
1. Monkey Ball 2 (dit spel heeft gewoon geniale multiplayer games, zoals tennis, golf, bowlen, poolen, racen, boxen etc.)
2. Timesplitter 2 (ik ken 3 niet, maar dit spel is echt leuk om met z'n vieren te multi-playen, alhoewel het helaas lang niet zo geniaal is als goldeneye).
2. Mario Party 5 of 6 (ik ken 4 niet, ik vind zes zeker niet het prijsverschil waard. De microfoon is wel leuk, en het doorspoelen is handig, maar de mice werkt ook niet zo goed, en leidt wel tot erg veel geluidsoverlast

. Ik zou MP5 tweedehands kopen, het is een leuk muliplayer spel. Alhoewel het zeker leuk is, vind ik MB2 leuker... gedeelde tweede plaats, omdat het afhangt van je eigen voorkeur, welke je wilt hebben)
4. F-Zero, tja je hebt al MKDD, dus dan zou ik het toch afraden...
4. Fifa 2005, voetballen op console blijft gewoon geniaal, maar als je 2003 en 2004 al hebt...
Kun je metroid echoes ook multiplayen?
Nou ik hoop dat je er wat mee kan..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."